Acties:
  • 0 Henk 'm!
DigitalExcorcist schreef op woensdag 21 augustus 2019 @ 11:03:
[...]

Máár er zijn laders die je Switch aan gort helpen, dus .. beter gewoon een echte Nintendo lader gebruiken ;)
Als het een goede, gecertificeerde lader is zou dit niet moeten gebeuren. Gebrickte Switches door 3rd party docks lijken te komen door brakke PD-chips in de dock of evt. brakke USB-C connectoren.

Ipsa Scientia Potestas Est
NNID: ShinNoNoir

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackMage
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 04-09 15:04
DigitalExcorcist schreef op woensdag 21 augustus 2019 @ 11:03:
[...]

Máár er zijn laders die je Switch aan gort helpen, dus .. beter gewoon een echte Nintendo lader gebruiken ;)
Ja precies. De officiele lader kost 30-35 euro, dat is niet duur als je kijkt wat andere betrouwbare type-c pd laders kosten.

Maargoed, je hoeft je geen zorgen te maken als je bijvoorbeeld de lader van je laptop een keertje wilt gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyberw00d
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 22:54
B00st3r schreef op woensdag 21 augustus 2019 @ 09:49:
[...]

Tsjah ik verkoop mijn oude Switch gewoon, doe er een paar spelletjes bij en dan heeft die nieuwe Switch me niet zoveel gekost. Kleine prijs, groot plezier.

[...]

Besteld! Wordt geleverd tussen 24 en 27 aug. Grijze versie.
Spelletjes wegdoen !? :| dat gaat me helaas niet lukken met me verzameldrang _O-

Nintendo | Valve Steam Deck Oled 1TB | iPad Air | iPhone 15 pro | Allergisch voor Windows

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben benieuwd of GameMania een actie gaat opzetten voor het omruilen van een oude met een nieuwe met bijbetaling. Wil op zich ook wel zelf mijn oude Switch inruilen voor in-store credit en daarvan een nieuwe aanschaffen, maar dan ben ik ook al mijn save games kwijt...

Of de jongens achter de balie eens lief vragen of ik een nieuwe mag kopen, gegevens thuis overzetten en dan de in-store credit met terugwerkende kracht voor de aanschaf van de nieuwe mag gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackMage
Verwijderd schreef op woensdag 21 augustus 2019 @ 12:54:
Ben benieuwd of GameMania een actie gaat opzetten voor het omruilen van een oude met een nieuwe met bijbetaling. Wil op zich ook wel zelf mijn oude Switch inruilen voor in-store credit en daarvan een nieuwe aanschaffen, maar dan ben ik ook al mijn save games kwijt...

Of de jongens achter de balie eens lief vragen of ik een nieuwe mag kopen, gegevens thuis overzetten en dan de in-store credit met terugwerkende kracht voor de aanschaf van de nieuwe mag gebruiken.
Je zou kunnen vragen of je het in de winkel mag overzetten. Je hebt alleen internet nodig, als ze geen open wifi netwerk hebben dan kan je dat via je telefoon hotspot doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• de Foarsitter
  • Registratie: Augustus 2018
  • Laatst online: 23-09 10:47
Gaat de nieuwe Switch ook last hebben van het welbekende drift-probleem? Dat lijkt me vooral interessant bij een eventuele inruil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magic
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
mr.JamesBond schreef op woensdag 21 augustus 2019 @ 13:32:
Gaat de nieuwe Switch ook last hebben van het welbekende drift-probleem? Dat lijkt me vooral interessant bij een eventuele inruil.
Voor zover ik begrepen heb is er niks bekend over een eventuele revisie van de joy-cons. Sowieso hoeft dat natuurlijk niet samen te hangen met een revisie van de Switch zelf.

Steam: Brainfrz82 | PSN: Brainfrz | Discord: Brainfrz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• avec_style
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 18:00
mr.JamesBond schreef op woensdag 21 augustus 2019 @ 13:32:
Volgens een tear-down video van de nieuwe Switch is er niks ogenschijnlijk veranderd aan de joycons. (daarmee bedoel ik dat alles er voor het oog hetzelfde uitziet, het is moeilijker om te bepalen of er nu ander materiaal gebruikt is)

Ik ben er dus zelf bang voor dat het probleem straks nog steeds voor gaat komen. En vrees daarmee zelfs erger voor de switch lite. Want die heeft geen losse joycons.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• doobieters
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 21:43
Nedgame heeft vandaag een lading Switch revisies binnen gekregen. Dus vandaag besteld = morgen in huis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvrooij
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 23:06
doobieters schreef op woensdag 21 augustus 2019 @ 15:24:
Nedgame heeft vandaag een lading Switch revisies binnen gekregen. Dus vandaag besteld = morgen in huis.
Klopt, vandaag besteld en zou morgen moeten komen. Bevestiging vanuit de klantenservice:

Reactie van Michael:
Beste Marc,

Yes, deze is binnen en direct leverbaar.

Met vriendelijke groet,

Michael
Team klantenservice

WP: NIBE S2125-12 - SMO-S40 / PV: SolarEdge 7200WP / Zeekr 7x AWD Privilege / Home Assistant / Easee Home / Gardena Smart

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• doobieters
Nu Game Mania nog..... Die zijn vast weer één of andere inruilactie aan het bekokstoven. Beter schieten ze eens een keer op!

[ Voor 16% gewijzigd door doobieters op 21-08-2019 15:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tritimee
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 23:44
Ik kom er toch niet helemaal achter via Google.

Op de Wii is ooit "New Super Mario Bros" Gereleased.
Daarna is op de Wii U de remake"New Super Mario Bros U" gereleased
nu op de Switch "Super Mario Bros U Deluxe" uitgebracht.

Volgens mij zijn de WIi en WIi U versie nagenoeg hetzelfde en is de Switch versie een ietwat geüpgrade versie van de Wii U versie.

Is het dan zo dat de base game van de Switch, stiekem gelijk is aan het origineel op de Wii?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• doobieters
tritimee schreef op woensdag 21 augustus 2019 @ 15:41:

Volgens mij zijn de WIi en WIi U versie nagenoeg hetzelfde en is de Switch versie een ietwat geüpgrade versie van de Wii U versie.

Is het dan zo dat de base game van de Switch, stiekem gelijk is aan het origineel op de Wii?
De Wii game is een totaal andere game dan de Wii U en Switch game. De twee laatstgenoemde zijn wel identiek aan elkaar. De Switch heeft alleen wat extra content tov de Wii U versie maar staat helemaal los van de Wii game.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Magic
  • Niet online
tritimee schreef op woensdag 21 augustus 2019 @ 15:41:

Nee, New super mario bros is op de nintendo DS gereleased. New super mario bros Wii is op de wii uitgekomen. New super mario bros Wii U is het vervolg op New super mario bros Wii en is een daadwerkelijk andere game. Deze had als DLC New super luigi U. Deze (NSMBU en NSLuigiU) zijn samen als New super mario bros Wii U deluxe (met wat andere finetuning) uitgebracht op de switch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 23:01
Verwijderd schreef op woensdag 21 augustus 2019 @ 12:54:

Dit zou wel geniaal zijn, al hoewel ik dan mijn org joycons erbij doe uiteraard, en die zijn nogal gebruikt, en vooral de linker is gaar (moet hem nog steeds aanmelden, maar weet vrijwel zeker dat ik rep kosten moet gaan betalen). Kan me zo voorstellen dat die niet door de keuring heenkomt.

Misschien wel huidige switch te koop zetten en er dan 2 terug halen, 1 voor mezelf/de verzameling, dan een gewone, en idd mocht er nog een echte switch pro komen dan liever die. En voor de kids dan gewoon een lite, die spelen 95% toch alleen maar docked
edit:
Handheld iid, thanks hierbeneden :>

10 second ninja DONE

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Magic
  • Niet online
Sagat schreef op woensdag 21 augustus 2019 @ 15:45:
[...]
Misschien wel huidige switch te koop zetten en er dan 2 terug halen, 1 voor mezelf/de verzameling, dan een gewone, en idd mocht er nog een echte switch pro komen dan liever die. En voor de kids dan gewoon een lite, die spelen 95% toch alleen maar docked.....
Handheld mag ik hopen? :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tritimee
Magic schreef op woensdag 21 augustus 2019 @ 15:44:
[...]

Nee, New super mario bros is op de nintendo DS gereleased. New super mario bros Wii is op de wii uitgekomen. New super mario bros Wii U is het vervolg op New super mario bros Wii en is een daadwerkelijk andere game. Deze had als DLC New super luigi U. Deze (NSMBU en NSLuigiU) zijn samen als New super mario bros Wii U deluxe (met wat andere finetuning) uitgebracht op de switch.
doobieters schreef op woensdag 21 augustus 2019 @ 15:44:
[...]

De Wii game is een totaal andere game dan de Wii U en Switch game. De twee laatstgenoemde zijn wel identiek aan elkaar. De Switch heeft alleen wat extra content tov de Wii U versie maar staat helemaal los van de Wii game.
Thanks! duidelijk. Dan moet ik de Wii toch eens aan gaan sluiten om die te spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• avec_style
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 18:00
Eurogamer heeft de nieuwe switch vergeleken met de oude:
https://www.eurogamer.net...-switch-hac-001-01-review

Hier nog even een korte samenvatting:
In summary then - it's the Switch we know, but with a display change and a vast improvement in efficiency and battery life. Given the choice between old and new, I'd take the revised model - simply because the extra battery life is very welcome when most of my own Switch gameplay is in mobile mode. However, for those who play mostly docked, the two machines are virtually interchangeable - very minor fan noise differences apart. If you own a Switch already, there's little point in upgrading unless you really need the extra battery life and you don't like using USB-C power banks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
avec_style schreef op woensdag 21 augustus 2019 @ 16:10:
Eurogamer heeft de nieuwe switch vergeleken met de oude:
https://www.eurogamer.net...-switch-hac-001-01-review

Hier nog even een korte samenvatting:

[...]
Bevestigt veel dingen die we al weten. Interessant om de verlaagde powerdraw in cijfers te zien :) Digital Foundry heeft dit artikel ook in videoformaat gepubliceerd, voor zij die bewegend materiaal willen zien.

Met al het gepraat over de revisie zou men bijna vergeten dat er ook een Switch Lite releast in september. GamesXplain heeft de real life modellen die gedisplayed staan op GamesCom even gefilmd, die kan je hier bekijken.

Hollow Knight: Silksong is trouwens speelbaar op GamesCom. Dnno of er iemand hier gaat, maar er staat een heel stuk met Switch indie games bij de Nintendo booth.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B00st3r
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 19-09 19:42
https://www.nedgame.nl/ni...grade----grey/8904118599/

De gereviseerde versie van de Switch is nu verkrijgbaar bij Nedgame.

Edit: sorry, in mijn enthousiasme geen andere berichten in dit forum gelezen...

[ Voor 20% gewijzigd door B00st3r op 21-08-2019 19:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorgen
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 16:32

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

B00st3r schreef op woensdag 21 augustus 2019 @ 19:45:
https://www.nedgame.nl/ni...grade----grey/8904118599/

De gereviseerde versie van de Switch is nu verkrijgbaar bij Nedgame.

Edit: sorry, in mijn enthousiasme geen andere berichten in dit forum gelezen...
Dit is geen gereviseerde versie, maar een verbeterde.
Hij was toch niet eerst kapot? :+

Your Friendly Neighborhood Moderator

• B00st3r
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 19-09 19:42
Jorgen schreef op woensdag 21 augustus 2019 @ 21:30:
[...]

Dit is geen gereviseerde versie, maar een verbeterde.
Hij was toch niet eerst kapot? :+
Om iets te reviseren hoeft het toch niet stuk te zijn? Reviseren is eigenlijk herzien. Als Nintendo vindt dat de batterijduur niet lang genoeg was, reviseren ze de Switch zodat deze langer mee gaat. Toch?

• Piet_Piraat7
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 15:39
Ik speel alleen docked en ga dus niets merken van een nieuwere versie :) die heeft alleen voordelen in handheld modus.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Kaasje123
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 20-09 11:52
De demo van dragon quest 11 heeft me overtuigend overgehaald de volledige game te pre-orderen. En je kan nota bene 8 tot 10 uur aan de demo besteden. Dat is langer dan je aan sommige andere games besteedt waar je voor betalen moet.

De framerate prima de graphic hier en daar wat blurry, maar dat was te verwachten. Niks om de game echter voor te negeren. Super sfeervol en fijne gameplay! :)

Demo Dragon quest 11 spelen tot Astral Chain, en daarna Zelda links awakening, Dragon quest 11, ni no kuni 1 & Ori and the blind forest in September. En eigenlijk wil ik ook Syro the trilogy nog. Mijn salaris verdampt al bij de gedachte. :o

• giantgiantus
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 23:49
Hoe is het verhaal in dragon quest? Een RPG op zijn tijd vind ik erg leuk, maar moet wel een drive via het verhaal hebben.

@Kaasje123 Eens met je constatering dat er veel leuke games zijn. Na een hele lange persoonlijke droogte op de switch maakt hij bij mij weer overuren. Zeker Fire emblem slokt mijn tijd op!

• NetAmp
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 23-09 13:59

NetAmp

"for indoor use only"

Bij zo'n revisie ben ik altijd benieuwd, wat er met de exemplaren van het oude/originele model gaat gebeuren.

Zullen ze gewoon "verdwijnen" uit de schappen? Of voor een lagere prijs verkocht worden?

Lijkt me niet dat Nintendo ze allemaal terughaalt en "ombouwt" :-P

• Sagat
NetAmp schreef op donderdag 22 augustus 2019 @ 09:16:
Bij zo'n revisie ben ik altijd benieuwd, wat er met de exemplaren van het oude/originele model gaat gebeuren.

Zullen ze gewoon "verdwijnen" uit de schappen? Of voor een lagere prijs verkocht worden?

Lijkt me niet dat Nintendo ze allemaal terughaalt en "ombouwt" :-P
Volgens mij zijn die min of meer 'gedumpt' nou ja dat is wel wat extreem, zeg maar aantrekkelijker gemaakt, met die 35 euro tegoed die je erbij krijgt.

Verder zijn er natuurlijk genoeg mensen die denken 'switch', en niets weten of er geen bal om geven dat er een nieuwe revisie is.
Dus er is ook geen enorme drive om de oude switches weg te halen.

Sterker nog gezien hoe de switch verkoopt is het mijn vermoeden dat dit een probleem is wat zichzelf wel oplost.

10 second ninja DONE

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Er staat sinds gisteren een demo online van Dragon Quest 11 S. Qua content lijkt deze vrij uitgebreid te zijn, ik las dat je er misschien wel 10 uur zoet mee kan zijn. Linkje naar de eShop.

Ook is er weer een hoop GamesCom nieuws en gameplay footage. Een kleine greep uit wat er verschenen is:

• tritimee
JackAvery schreef op donderdag 22 augustus 2019 @ 09:47:
Er staat sinds gisteren een demo online van Dragon Quest 11 S. Qua content lijkt deze vrij uitgebreid te zijn, ik las dat je er misschien wel 10 uur zoet mee kan zijn. Linkje naar de eShop.

Ook is er weer een hoop GamesCom nieuws en gameplay footage. Een kleine greep uit wat er verschenen is:
Die Trials of Mana ziet er echt gaaf uit! heb dat spel een paar keer 'Stiekem' gespeeld.

Zojuist bij Nedgame de revisie besteld, maar met de line-up de komende tijd gaat de Switch een redelijke impact hebben op mijn salaris.. :D

• Thrace Grumble
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 00:07

Thrace Grumble

XB: Thrace Grumble

Kaasje123 schreef op donderdag 22 augustus 2019 @ 08:55:
De demo van dragon quest 11 heeft me overtuigend overgehaald de volledige game te pre-orderen. En je kan nota bene 8 tot 10 uur aan de demo besteden. Dat is langer dan je aan sommige andere games besteedt waar je voor betalen moet.

De framerate prima de graphic hier en daar wat blurry, maar dat was te verwachten. Niks om de game echter voor te negeren. Super sfeervol en fijne gameplay! :)

Demo Dragon quest 11 spelen tot Astral Chain, en daarna Zelda links awakening, Dragon quest 11, ni no kuni 1 & Ori and the blind forest in September. En eigenlijk wil ik ook Syro the trilogy nog. Mijn salaris verdampt al bij de gedachte. :o
You read my mind! :) DQXI is supertof qua demo al, zeer veel vertrouwen in. Ni No Kuni is ook een pareltje, nooit ver in de PS3 versie mee gekomen, maar stond altijd nog op mn planning. Ori moet ook leuk zijn, maar eerst maar 'even' een keer Hollow Knight uitspelen. ;)

XB: Thrace Grumble | FFXIV: Riku Neneh @ Moogle (SnR) | Switch (o.a. MHGU): SW-1221-6759-0029 | Steam: thracegrumble

• hmr
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 24-09 11:36

hmr

Zou de nieuwe zorgen voor een prijsdaling van de oude? Misschien dan nog snel voor mijn vakantie een Switch op de kop tikken :)

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

• Magic
  • Niet online
hmr schreef op donderdag 22 augustus 2019 @ 10:05:
Zou de nieuwe zorgen voor een prijsdaling van de oude? Misschien dan nog snel voor mijn vakantie een Switch op de kop tikken :)
Bij de "oude" krijg je al een poosje 35 euro e-shop tegoed, ik denk dat dat alle korting is. De voorraden gaan er snel zat doorheen dat leveranciers niet met grote hoeveelheden oude modellen blijven zitten.

Ik zou er iig niets van verwachten.

• hmr
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 24-09 11:36

hmr

Magic schreef op donderdag 22 augustus 2019 @ 10:09:
[...]

Bij de "oude" krijg je al een poosje 35 euro e-shop tegoed, ik denk dat dat alle korting is. De voorraden gaan er snel zat doorheen dat leveranciers niet met grote hoeveelheden oude modellen blijven zitten.

Ik zou er iig niets van verwachten.
Ik bedoel meer op de tweedehandsmarkt :)

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Magic
  • Niet online
hmr schreef op donderdag 22 augustus 2019 @ 10:35:
[...]

Ik bedoel meer op de tweedehandsmarkt :)
Ah, in dat geval verwacht ik zeker dat mensen de "ruil" gaan maken. Nu is er alleen nooit echt een schaarste van aanbod 2e hands switches geweest, dus of het echt verschil gaat maken, geen idee :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!
tritimee schreef op donderdag 22 augustus 2019 @ 09:52:
[...]

Zojuist bij Nedgame de revisie besteld, maar met de line-up de komende tijd gaat de Switch een redelijke impact hebben op mijn salaris.. :D
De line-up voor de komende maanden is vrij insane eigenlijk. Dit zijn (imo) de highlights tot eind oktober:

GameDatum
Collection of Mana (fysieke release)27/08
Astral Chain30/08
Torchlight 203/09
Spyro Reignited Trilogy03/09
Final Fantasy VIII Remastered03/09
Creature in the Well06/09
Blasphemous10/09
Daemon X Machina13/09
Switch Lite release19/09
Ni no Kuni: Wrath of the White Witch20/09
The Legend of Zelda: Link’s Awakening20/09
Northgard26/09
Dragon Quest XI S27/09
Ori and the Blind Forest: Definitive Edition27/09
Baldur’s Gate & Baldur’s Gate II27/09
Planescape Torment & Icewind Dale27/09
Risk of Rain 2zomer 2019
The Witcher 315/10
Resident Evil 529/10
Resident Evil 6 29/10
Luigi's Mansion 331/10

En daar eindigt niet want november heeft ook nog een aantal grote releases, én er lijkt nog minstens één grote third-party verrassing te zijn voor een toekomstige Direct...

• Emmavdv
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 14:08
Weet iemand of je de voorgang van de demo kan meenemen in het normale spel van Dragon Quest? De game lijkt mij sowieso vet, maar ik heb nog te veel andere dingen die ik wil spelen voor dat dit spel uitkomt, dus twijfel hoe veel tijd ik in een demo wil steken.

Ik zie ook erg uit naar de tweede helft van het jaar met alle vette games. De tweede helft van 2018 en de eerste helft van 2019 waren voor mij wat droog, maar met Ni No Kuni, Dragon quest, en Link's awakening staan er een hoop gave games op de planning. Ook twijfel ik nog over the Witcher. Die heb ik wel voor de PS4, maar omdat ik meestal van de wat kortere speelsessies ben, vind ik de PS4 niet echt heel fijn, want tegen de tijd dat het spel (en de ps4 zelf) opgestart is ben je ook zo weer 5 minuten verder. Dus ik ben er nooit helemaal door heen gekomen, ookal vond ik het echt een onwijs vette game.

• Christiano007
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 24-09 08:35

Christiano007

Ich bin der champion

Iemand ervaring met eshop tegoed kopen op een site als allkeyshop.com ? Zit er nog regio restricties aan ?

Wil met eshop tegoed online abbo betalen :)

Ter land, ter zee en in de kroeg

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kaasje123
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 20-09 11:52
Emmavdv schreef op donderdag 22 augustus 2019 @ 10:51:
Weet iemand of je de voorgang van de demo kan meenemen in het normale spel van Dragon Quest? De game lijkt mij sowieso vet, maar ik heb nog te veel andere dingen die ik wil spelen voor dat dit spel uitkomt, dus twijfel hoe veel tijd ik in een demo wil steken.
Ja dat kan. Sterker nog in de demo wordt dat zelfs aangegeven tijdens het opstarten. :)
Christiano007 schreef op donderdag 22 augustus 2019 @ 11:00:
Kun je niet gewoon naar een lokale Primera o.i.d. lopen en daar wat tegoed inslaan?

• Emmavdv
Christiano007 schreef op donderdag 22 augustus 2019 @ 11:00:
Iemand ervaring met eshop tegoed kopen op een site als allkeyshop.com ? Zit er nog regio restricties aan ?

Deze site ken ik niet, maar heb wel goede ervaringen met https://www.cdkeys.com/nintendo/switch. Hier staat ook duidelijk aangegeven of de code voor europa is.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Gynnad
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 21:34
JackAvery schreef op donderdag 22 augustus 2019 @ 10:43:
[...]

De line-up voor de komende maanden is vrij insane eigenlijk. Dit zijn (imo) de highlights tot eind oktober:

GameDatum
Collection of Mana (fysieke release)27/08
Astral Chain30/08
Torchlight 203/09
Spyro Reignited Trilogy03/09
Final Fantasy VIII Remastered03/09
Creature in the Well06/09
Blasphemous10/09
Daemon X Machina13/09
Switch Lite release19/09
Ni no Kuni: Wrath of the White Witch20/09
TLOZ: Link’s Awakening20/09
Northgard26/09
Dragon Quest XI S27/09
Ori and the Blind Forest: Definitive Edition27/09
Baldur’s Gate & Baldur’s Gate II27/09
Planescape Torment & Icewind Dale27/09
Risk of Rain 2zomer 2019
The Witcher 315/10
Resident Evil 529/10
Resident Evil 6 29/10
Luigi's Mansion 331/10

En daar eindigt niet want november heeft ook nog een aantal grote releases, én er lijkt nog minstens één grote third-party verrassing te zijn voor een toekomstige Direct...
20 september heb je dan ook nog de Switch versie van Zelda: https://www.nintendo.nl/G...-s-Awakening-1514327.html

"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"

• DigitalExorcist
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 29-08 10:48
Die staat er (al) bij ;) (wel in september, jij cropt een stukje augustus...)

There are 10 kinds of people on the planet. Those who understand binary, and those who don't. | http://twitch.tv/jaapGoose || AMD Ryzen 5 3600, Asus RX 6650 XT OC-Edition, 16GB, MSI B450 Gaming X

• Piet_Piraat7
Ik heb echt geen idee of Dragon Quest 11 iets voor mij is, maar als ik zo zie dat je er een flinke demo van kan spelen dan ga ik hem zeker eens checken.

Is dat weer wat anders dan Dragon Quest Builders? Die is nieuwer toch?

[ Voor 20% gewijzigd door Piet_Piraat7 op 22-08-2019 13:04 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• tritimee
Piet_Piraat7 schreef op donderdag 22 augustus 2019 @ 13:01:
Ik heb echt geen idee of Dragon Quest 11 iets voor mij is, maar als ik zo zie dat je er een flinke demo van kan spelen dan ga ik hem zeker eens checken.

Volgens mij is dat meer een Minecraft achtig spel en is DQ11 echt een JRPG

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Magic
  • Niet online
Piet_Piraat7 schreef op donderdag 22 augustus 2019 @ 13:01:

Dragon Quest is de hoofdlijn van de serie, en Dragon Quest Builders is een spinoff. Het speelt in dezelfde wereld, maar waar DQ11 een JRPG is, is DQB een actie-rpg met de focus op bouwen (wat geinspireerd is door minecraft inderdaad).

Als spinoff heb je ook nog Dragon Quest Heroes, wat meer een vechtspel is ala Hyrule en Fire emblem Warriors. Echter is die nog niet in het Westen (op de switch) uitgekomen, en ik heb ook nog niet gezien dat er een releasedatum voor is.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Ik zal het voluit schrijven voor de duidelijkheid ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• doobieters
Morgen wordt de pre-order voor de Switch revisie bij Game Mania beschikbaar voor 309 euro. Er wordt verwacht dat deze eind volgende week geleverd gaat worden.

[ Voor 14% gewijzigd door doobieters op 22-08-2019 14:58 ]

• Darkfreak
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 13:18

Darkfreak

www.n1ntendo.nl

Ik heb het wel eens langs zien komen hier, maar heeft iemand hier ook al eens iets gekocht via https://www.cdkeys.com/nintendo/switch ?

Werkt dat gewoon? Is dat veilig? Geen slechte ervaringen mee?

Games via cdkeys zijn meestal ~14 euro goedkoper dan de eShop prijzen, en 7~8 euro goedkoper dan de fysieke cartridge bij de goedkoopste webshop :/

(Dan houd ik rekening met de 1% gold coins die je via fysieke games, en 5% via eShop games, krijgt)

[ Voor 7% gewijzigd door Darkfreak op 22-08-2019 15:29 ]

Volg www.n1ntendo.nl voor alles Nintendo! (>'-')> <('-'<) ^(' - ')^ <('-'<) (>'-')> ... (╯°□°)╯︵ ┻━┻

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Emmavdv
Darkfreak schreef op donderdag 22 augustus 2019 @ 15:27:
Ik heb het wel eens langs zien komen hier, maar heeft iemand hier ook al eens iets gekocht via https://www.cdkeys.com/nintendo/switch ?

Games via cdkeys zijn meestal ~14 euro goedkoper dan de eShop prijzen, en 7~8 euro goedkoper dan de fysieke cartridge bij de goedkoopste webshop :/

(Dan houd ik rekening met de 1% gold coins die je via fysieke games, en 5% via eShop games, krijgt)
Ik heb hier een aantal weken terug dus Fire Emblem gekocht, en dat was gewoon een werkende code. Heb er ook al vaker games voor steam gekocht, en nooit problemen gehad. Sowieso kun je met paypal betalen, dus als het niet goed is kun je sowieso je geld terug krijgen. Edit: je krijgt trouwens de 5% aan golden coins.

• doobieters

Nooit geen problemen mee gehad maar ze hebben een vreemde manier van zaken doen. Aangezien je een code op je mobiel krijgt waarmee je order moet bevestigen ofzo.. Ik had het gevoel dat mijn 06 direct naar shady derde partijen werd doorverkocht, maar wie zal het zeggen.

• BlackMage
doobieters schreef op donderdag 22 augustus 2019 @ 15:32:
[...]

Nooit geen problemen mee gehad maar ze hebben een vreemde manier van zaken doen. Aangezien je een code op je mobiel krijgt waarmee je order moet bevestigen ofzo.. Ik had het gevoel dat mijn 06 direct naar shady derde partijen werd doorverkocht, maar wie zal het zeggen.
Zulke partijen liggen enorm 'onder vuur' omdat er veel gestolen keys verkocht worden ivm het wiswassen van geld. Die SMS code is een extra drempel om dat moeilijker te maken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

CDkeys.com was (de laatste keer dat ik er info over opzocht) relatief legit, dus niet een gevalletje grijze import/gestolen keys/... maar geen idee hoe dat met Nintendo keys zit, noch hoe hun winkel geevolueerd is

Dit topic over online keys kopen helpt je misschien verder: Online Gamekeys kopen - Deel IIl

• Darkfreak

Darkfreak

www.n1ntendo.nl

JackAvery schreef op donderdag 22 augustus 2019 @ 15:48:
[...]

CDkeys.com was (de laatste keer dat ik er info over opzocht) relatief legit, dus niet een gevalletje grijze import/gestolen keys/... maar geen idee hoe dat met Nintendo keys zit, noch hoe hun winkel geevolueerd is

Dit topic over online keys kopen helpt je misschien verder: Online Gamekeys kopen - Deel IIl
Oh, da's een mooi overzicht! Die kon ik nog niet, bedankt!

Ik ga ervan uit dat je bij de aankopen via CDkeys, wat eigenlijk eShop codes zijn, ook de eShop (5%) gold coins krijgt?

Volg www.n1ntendo.nl voor alles Nintendo! (>'-')> <('-'<) ^(' - ')^ <('-'<) (>'-')> ... (╯°□°)╯︵ ┻━┻

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Emmavdv
Darkfreak schreef op donderdag 22 augustus 2019 @ 15:55:
[...]

Ik ga ervan uit dat je bij de aankopen via CDkeys, wat eigenlijk eShop codes zijn, ook de eShop (5%) gold coins krijgt?
Ja, zie mijn eerdere bericht om je vraag te beantwoorden.

• Darkfreak

Darkfreak

www.n1ntendo.nl

Emmavdv schreef op donderdag 22 augustus 2019 @ 15:55:
[...]

Ja, zie mijn eerdere bericht om je vraag te beantwoorden.
Ik had de edit niet gezien, hehe.
Good to know :D!

Ik denk dat ik eens ga shoppen voor een grotere SDkaart x)
pricewatch: Sandisk Ultra microSDXC Class 10 UHS-I A1 UHS Class 1 400GB + SD-...

Darkfreak schreef op donderdag 22 augustus 2019 @ 15:55:
[...]

Overigens vind ik die prijzen daar nu ook niet zo speciaal lager om het risico te nemen dat er iets mis mee is. Fysiek kan je die 45-50 euro prijzen ook gewoon vinden als je in het buitenland shopt, en in het geval van acties zoals 3 voor 2 of 5 voor 3, zijn de keys zelfs significant duurder.

Digitaal kan je zelf ook gewoon met regio's spelen of van het voucher programma gebruik maken; of wachten op een sale.

Anyway just my two cents :)

• Darkfreak

Darkfreak

www.n1ntendo.nl

JackAvery schreef op donderdag 22 augustus 2019 @ 15:59:
[...]

Overigens vind ik die prijzen daar nu ook niet zo speciaal lager om het risico te nemen dat er iets mis mee is. Fysiek kan je die 45-50 euro prijzen ook gewoon vinden als je in het buitenland shopt, en in het geval van acties zoals 3 voor 2 of 5 voor 3, zijn de keys zelfs significant duurder.

Digitaal kan je zelf ook gewoon met regio's spelen of van het voucher programma gebruik maken; of wachten op een sale.

Anyway just my two cents :)
Zelf geef ik de voorkeur om de games zoveel mogelijk digitaal te hebben.
Ben een hoarder/verzamelaar, dus doorverkoop (van cartridges) heeft voor minimale meerwaarde.
Ik heb atm wel 6 fysieke games, maar da's voornamelijk omdat ze veel goedkoper waren dan de eShop variant (serieus Nintendo?).
Dus als ik via CDkeys.com de games wél digitaal kan krijgen, en dan ook nog eens 7~8 euro goedkoper dan de goedkoopste webshop (op basis van budgetgaming.nl), dan heeft dat mijn voorkeur :P.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
@Darkfreak ik bedoel gewoon dat er digitaal ook op andere manieren te besparen valt! Met het voucherprogramma voor Online abonnees betaal je bvb 50 euro per spel waar de vouchers voor gebruikt kunnen worden. Met regionale eShop accounts kan je soms ook serieus besparen, en op de eShop zelf gebeuren regelmatig sales.

Anyway veel succes/plezier met spelen :)

• doobieters
giantgiantus schreef op donderdag 22 augustus 2019 @ 09:13:
Hoe is het verhaal in dragon quest? Een RPG op zijn tijd vind ik erg leuk, maar moet wel een drive via het verhaal hebben.
Goed! Maar wel traditioneel en tikt alle boxjes aan wat betreft een klassiek JRPG verhaal. Wel echt een topgame, met top graphics en ditto gameplay. :) Die game behoort tot één der groten van deze tijd. Heb 'm al op de PS4.

[ Voor 8% gewijzigd door doobieters op 22-08-2019 16:23 ]

• Sagat
Darkfreak schreef op donderdag 22 augustus 2019 @ 16:09:
[...]

Zelf geef ik de voorkeur om de games zoveel mogelijk digitaal te hebben.
Ben een hoarder/verzamelaar, dus doorverkoop (van cartridges) heeft voor minimale meerwaarde.
Ik heb atm wel 6 fysieke games, maar da's voornamelijk omdat ze veel goedkoper waren dan de eShop variant (serieus Nintendo?).
Dus als ik via CDkeys.com de games wél digitaal kan krijgen, en dan ook nog eens 7~8 euro goedkoper dan de goedkoopste webshop (op basis van budgetgaming.nl), dan heeft dat mijn voorkeur :P.
Hmmm als verzamelwaar vind ik fysiek wel leuker, maar juist omdat de switch (ook) een handheld is vind ik het dan wel weer heel fijn om dingen digitaal te hebben. En een ontzettende hekel gekregen aan media wisselen........dus eigenlijk heb ik voor de vaste consoles ook stiekum amper fysiek, ben (net als jij i guess) toch meer speler dan verzamelaar.

Desondanks geloof ik 10 fysieke switch games, paar waren kado's voor mijn kids, en een amazon actie van 5 voor 150 oid kon ik ook niet weerstaan :*)

10 second ninja DONE

• Suugie
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 23-09 17:29
Hotline Miami Collection is inmiddels ook uitgebracht voor de Nintendo Switch _/-\o_
Iemand die weet of dit spel een beetje goed draait?
Was erg fan van de serie op PS4 en lijkt me leuk voor on the go met de switch.

• Darkfreak

Darkfreak

www.n1ntendo.nl

Sagat schreef op donderdag 22 augustus 2019 @ 16:34:
[...]Desondanks geloof ik 10 fysieke switch games, paar waren kado's voor mijn kids, en een amazon actie van 5 voor 150 oid kon ik ook niet weerstaan :*)
Ja, voor de mooiheid heeft het zeker wel z'n charme om een rek vol switch cases te hebben.
Voor de portabiliteit en ease-of-access van je games heeft het juist alleen maar voordelen alles digitaal te hebben.

Ik zal ook gewoon fysieke games kopen als het gewoon véél goedkoper is.
Zo heb ik vandaag toevallig Rayman voor €10 (wel tweedehands, maar hey) gekocht :P.

(Ook zoiets, trouwens, Switch Games tweedehands krijgen, thans zodanig dat je niet maar €2 of zo onder de retailprijs zit, is ook een uitdaging. Mensen houden hun games, of verkopen ze net onder nieuwprijs. Wat niet zo héél gek is, I guess, gezien cartridges een stuk minder slijten dan bv een CD?)

Darkfreak schreef op donderdag 22 augustus 2019 @ 16:39:
[...]
(Ook zoiets, trouwens, Switch Games tweedehands krijgen, thans zodanig dat je niet maar €2 of zo onder de retailprijs zit, is ook een uitdaging. Mensen houden hun games, of verkopen ze net onder nieuwprijs. Wat niet zo héél gek is, I guess, gezien cartridges een stuk minder slijten dan bv een CD?)
De prijzen van first-party Nintendo games dalen zelden in de retail, wat de tweedehands prijzen hoger houdt. Het is niet zoals bij andere publishers die na drie maanden hun games aan <20 euro verkopen. Heeft zijn voor- en nadelen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Gamescom trailer en footage van SoR4:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkfreak

Darkfreak

www.n1ntendo.nl

Als ik Link's Awakening op CDkeys.com zoek vind ik 'm niet, via allkeyshop echter wel een hit.

Net besteld, hij is nu aan het downloaden:
https://www.cdkeys.com/ni...da-links-awakening-switch

Met goldcoins meegeteld toch even een €12 goedkoper dan de goedkoopste webshop \o/

Nog nog bijna een maand wachten :(

Eergisteren werd nog een wat uitgebreidere gameplay video (van oa de zelfgemaakte dungeons) gepost:

[ Voor 15% gewijzigd door Darkfreak op 23-08-2019 09:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Emmavdv
Darkfreak schreef op vrijdag 23 augustus 2019 @ 09:25:
Als ik Link's Awakening op CDkeys.com zoek vind ik 'm niet, via allkeyshop echter wel een hit.

Net besteld, hij is nu aan het downloaden:
https://www.cdkeys.com/ni...da-links-awakening-switch

Met goldcoins meegeteld toch even een €12 goedkoper dan de goedkoopste webshop \o/

Nog nog bijna een maand wachten :(

Eergisteren werd nog een wat uitgebreidere gameplay video (van oa de zelfgemaakte dungeons) gepost:
[YouTube: Nintendo Presents: The Legend of Zelda: Link’s Awakening (gamescom 2019)]
Kun je zien hoe groot deze game is als download op je Switch? Ik vind dit echt een erg aantrekkelijke deal; maar twijfel of ik deze misschien toch liever fysiek wil...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkfreak

Darkfreak

www.n1ntendo.nl

Emmavdv schreef op vrijdag 23 augustus 2019 @ 09:48:
[...]

Kun je zien hoe groot deze game is als download op je Switch? Ik vind dit echt een erg aantrekkelijke deal; maar twijfel of ik deze misschien toch liever fysiek wil...
5,8GB heeft ie nodig :).

Hiermee is mijn zielige 64GB SD kaart ook vol =/ ..
Misschien toch maar eens een van 200 of 400 halen, zeker gezien er nog Mario Kart en Mario Party op moeten XD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat
Darkfreak schreef op vrijdag 23 augustus 2019 @ 09:50:
[...]

5,8GB heeft ie nodig :).

Hiermee is mijn zielige 64GB SD kaart ook vol =/ ..
Misschien toch maar eens een van 200 of 400 halen, zeker gezien er nog Mario Kart en Mario Party op moeten XD
Ondanks mijn relaas over mijn voorkeur voor digitaal op switch (en in general eigenlijk) wil ook ik deze liever fysiek. Ik heb immers de gb EN gbc versie ook fysiek :*)

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 20:56

Touchdomex

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Poke of the QueenSlow

Sagat schreef op vrijdag 23 augustus 2019 @ 10:05:
[...]

Ondanks mijn relaas over mijn voorkeur voor digitaal op switch (en in general eigenlijk) wil ook ik deze liever fysiek. Ik heb immers de gb EN gbc versie ook fysiek :*)
Heb je ook de hyperspecial edition besteld? :+

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat
Touchdomex schreef op vrijdag 23 augustus 2019 @ 10:25:
[...]

Heb je ook de hyperspecial edition besteld? :+
De what now? Nee ik wacht altijd op budgetbak aanbiedingen, bij nintendo is dat helaas dan lang wachten, of hopen dat amazon iets doets (en je dan nog andere games wil).

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Emmavdv schreef op vrijdag 23 augustus 2019 @ 09:48:
[...]

Fysiek kan je deze ook aan 45 euro vinden, bvb op base.com (als je er niet om geeft dat het een paar dagen later aankomt).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkfreak

Darkfreak

www.n1ntendo.nl

Sagat schreef op vrijdag 23 augustus 2019 @ 11:12:
[...]

De what now? Nee ik wacht altijd op budgetbak aanbiedingen, bij nintendo is dat helaas dan lang wachten, of hopen dat amazon iets doets (en je dan nog andere games wil).
Deze dus :P

https://www.gamemania.nl/...awakening-special-edition

Afbeeldingslocatie: https://gamemania-sec.azureedge.net/-/media/Sites/GameMania/Products/Games/L/LEGEND-OF-ZELDA/Legend-of-Zelda-Links-Awakening/Screenshots/TLOZLinksAwakeningCEBeauty.jpg?v=y+Q1sPtDWEGqV93Ds+NwPQ&Type=Small

[ Voor 38% gewijzigd door Darkfreak op 23-08-2019 11:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat
Vind zulke shit er geweldig uitzien, helaas is het meestal dan ook geweldig duur. Het is mijn sport om games nieuw voor 20 euro of minder te kopen, of als het met 5 tegelijk is, vind ik 30 ook nog wel acceptabel als ik er genoeg leuks tussen vind zitten :D

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 20:56

Touchdomex

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Poke of the QueenSlow

Sagat schreef op vrijdag 23 augustus 2019 @ 13:13:
[...]

Vind zulke shit er geweldig uitzien, helaas is het meestal dan ook geweldig duur. Het is mijn sport om games nieuw voor 20 euro of minder te kopen, of als het met 5 tegelijk is, vind ik 30 ook nog wel acceptabel als ik er genoeg leuks tussen vind zitten :D
99 Pietermannen 8)

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 00:42

G_Dragon

Whatever you do, do it well.

Die is wel echt onwijs gaaf!
Ik zie helaas dat ze niet meer de 3D stijl van Zelda Breath Of The Wild hebben, erg jammer.
Ben dan net begonnen aan Breath of The Wild, maar vind de game er geweldig uitzien en spelen.
Jammer dat ze dan weer teruggaan naar de meer cartoon stijl van bovenaf, word hem overslaan.

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Emmavdv
G_Dragon schreef op vrijdag 23 augustus 2019 @ 13:52:
[...]

Die is wel echt onwijs gaaf!
Ik zie helaas dat ze niet meer de 3D stijl van Zelda Breath Of The Wild hebben, erg jammer.
Ben dan net begonnen aan Breath of The Wild, maar vind de game er geweldig uitzien en spelen.
Jammer dat ze dan weer teruggaan naar de meer cartoon stijl van bovenaf, word hem overslaan.
Dit is ook een remake van een 2D Zelda spel. Lijkt me niet realistisch om meer 3D te verwachten dan het is. Er is wel een opvolger voor BOTW aangekondigd in de vorige direct, en die heeft dezelfde stijl als BOTW :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Emmavdv schreef op vrijdag 23 augustus 2019 @ 13:54:
[...]

Dit is ook een remake van een 2D Zelda spel. Lijkt me niet realistisch om meer 3D te verwachten dan het is. Er is wel een opvolger voor BOTW aangekondigd in de vorige direct, en die heeft dezelfde stijl als BOTW :)
Oh sorry dat wist ik niet, ik dacht namelijk dat dit de opvolger van Breath Of The Wild was.
Dan heb ik niks gezegd :X

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Piet_Piraat7
Demo versie van Dragon Quest er op staan, net de eerste paar vijanden gedood. Ik denk dat ik er even in moet komen want het pakt mij nog niet heel erg. Ook nog heel weinig turn based games gespeeld.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kevintjeh
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 21-09 22:57
Net bij Gamemania in Utrecht pre-ordered, daar wist de winkelmedewerkster nog niet wanneer hij binnen zou komen. Dus houd de 30e maar even aan. (Had een stapel vvv bonnen die ze alleen daar willen hebben) .

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• thaan
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 22:30
Heb woensdagavond dit model bij Nedgame besteld & werd direct de volgende ochtend geleverd. Zij hebben hem dus al.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Hoop dat ze bij de gamemania een omruil actie gaan houden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kevintjeh
  • Laatst online: 21-09 22:57
thaan schreef op vrijdag 23 augustus 2019 @ 15:05:
[...]

Heb woensdagavond dit model bij Nedgame besteld & werd direct de volgende ochtend geleverd. Zij hebben hem dus al.
Staat ook al bij dat hij uitverkocht is :p.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pirke
  • Laatst online: 21:29
Ik ben sinds gisteren ook bezig op de nieuwe switch :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thaan
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 22:30
Kevintjeh schreef op vrijdag 23 augustus 2019 @ 15:36:
[...]

Staat ook al bij dat hij uitverkocht is :p.
Ha, ik zie het ja. Dan was ik er kennelijk net op tijd bij, vraag me af hoeveel ze er hadden, alle andere winkels lijken ze echt pas eind deze maand te krijgen volgens de leverdatums op de websites. Ik ben bij de CoolBlue XXL in Amsterdam langs geweest, die hadden ook alleen nog oude modellen liggen. Vandaar dat ik vervolgens bij NedGame besteld heb, die hadden hem direct leverbaar.

Ze hebben hem nog wel met blauwe & rode joy cons.

[ Voor 12% gewijzigd door thaan op 23-08-2019 17:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R0y.
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 22:37
Switch gisteren binnen gekregen. Tot nu toe blij mee. Enkel jammer dat Zelda (via V&A) nog steeds niet binnen is :X

Gelijk maar bij de MM een hoesje besteld (PDP slim lite elite edition) en van Bigben tempered glass. Van die laatste wist ik niet precies welke, ze hadden er twee ( 1 van 12,99 en 1 van 19,99 ).

Ben uiteindelijk maar voor die van 12,99 gegaan dus ik hoop dat dat de juiste is waar iedereen zo positief over is.

Wel gelijk Overcooked 2 aangeschaft via de store. Leuke game!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Johnnnygoud
  • Niet online
Gisteren ook hier de switch nieuwe model binnen gekomen. Direct mariokart en mariomaker2 gehaald. Leuk om oude mario stijlen in mariomaker te zien, en echt super veel levels wat je kan downloaden om te spelen.

Zelda link's awakening staat ook zeker op mijn verlanglijstje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr Silver
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 27-05 22:40
Ik wil de gereviseerde graag afhalen & betalen bij een fysieke winkel maar ik ben bang dat ik dan wel langer moet wachten...

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Cyberw00d
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 22:54
Zoals ik al zei gelijk besteld 19de dus.
Vandaag binnen gekregen!! *O*
Zondag pas weer tijd om te gamen dus heb er zin in nogmaals dank 8)
Had btw niet zo snel hem geleverd verwacht !

Nintendo | Valve Steam Deck Oled 1TB | iPad Air | iPhone 15 pro | Allergisch voor Windows

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Yukidaruma
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 19:52
G_Dragon schreef op vrijdag 23 augustus 2019 @ 15:23:
Hoop dat ze bij de gamemania een omruil actie gaan houden :)
Ik ook, was wel mijn eerste gedachte toen de nieuwe versie werd aangekondigd. Zo niet, ach ja, het is niet alsof mijn huidige Switch kapot is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Yukidaruma schreef op vrijdag 23 augustus 2019 @ 19:42:
[...]

Ik ook, was wel mijn eerste gedachte toen de nieuwe versie werd aangekondigd. Zo niet, ach ja, het is niet alsof mijn huidige Switch kapot is.
Gamemania kennende komt er nog wel zo'n actie

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Dit is een beetje aan me voorbij gegaan en denk niet dat het hier al besproken is dus:

GuliKit, een van de bedrijven die zich o.a. bezig houdt met wireless audio adapters voor de Switch, heeft blijkbaar rond E3 een nieuw product gepresenteerd: de GuliKit Route Air. Het product onderscheidt zich van hun eigen Route+ modellen en de GENKI audio adapter door een pak kleiner te zijn. De Route Air lijkt op de Genki adapter, maar is dus dunner (+- een halve cm). Verder ondersteunt het dual audio streaming, en gebruikt het de volgende streaming protocols: aptX LL,aptX,SBC,A2DP,AFH,HFP,HSP.

In vergelijking met de Genki, geef je bij de Route Air de USB-C passthrough op - je kan dus niet tegelijkertijd je Switch laden en luisteren.

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/EBRweiEU4AAx_dB?format=png&name=900x900Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/EB11aqxUwAAhPME?format=jpg&name=900x900

De Route Air releast in september, er zijn dus nog geen reviews voorhanden :) Meer info op hun (zeer langzame) website.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• R0y.
Zelda binnen samen met bigben tempered glass. Ik kan er tegen aan!

Nog 1 vraag. Ik heb de laadkabel naar het Dock netjes weggewerkt in een kastje. Nu heb ik nog wat (goede) USB C kabels die ik normaal voor mijn MacBook gebruik over. Kan ik veilig de switch opladen met zo’n kabel icm een iPad lader?

Ik las wat slechte ervaringen met laders icm het Dock maar direct naar de Switch kon ik niet zo snel vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• doobieters
Kevintjeh schreef op vrijdag 23 augustus 2019 @ 15:01:
[...]

Net bij Gamemania in Utrecht pre-ordered, daar wist de winkelmedewerkster nog niet wanneer hij binnen zou komen. Dus houd de 30e maar even aan. (Had een stapel vvv bonnen die ze alleen daar willen hebben) .
In de loop van volgende week komen ze binnen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sderooij
  • Laatst online: 21:40
R0y. schreef op zaterdag 24 augustus 2019 @ 20:19:
Zelda binnen samen met bigben tempered glass. Ik kan er tegen aan!

Nog 1 vraag. Ik heb de laadkabel naar het Dock netjes weggewerkt in een kastje. Nu heb ik nog wat (goede) USB C kabels die ik normaal voor mijn MacBook gebruik over. Kan ik veilig de switch opladen met zo’n kabel icm een iPad lader?

Ik las wat slechte ervaringen met laders icm het Dock maar direct naar de Switch kon ik niet zo snel vinden.
Wat ik altijd heb meegekregen: altijd origineel/bijgeleverd spul gebruiken igv Nintendo :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 23:50
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/D65wcOy7C41x1cxcMlMYoXge/full.png

Zou dit een hint zijn naar HD remake van Super Mario Sunshine of zou het een onschuldige boodschap zijn?

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sderooij
  • Laatst online: 21:40
Zeror schreef op zaterdag 24 augustus 2019 @ 20:26:
[Afbeelding]

Zou dit een hint zijn naar HD remake van Super Mario Sunshine of zou het een onschuldige boodschap zijn?
de geruchtenmolen zegt dat er een uitbreiding komt op odyssey :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R0y.
sderooij schreef op zaterdag 24 augustus 2019 @ 20:26:
[...]

Wat ik altijd heb meegekregen: altijd origineel/bijgeleverd spul gebruiken igv Nintendo :)
Was ik al bang voor :) Toch maar eens een extra adapter bestellen dan.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• BlackMage
R0y. schreef op zaterdag 24 augustus 2019 @ 20:36:
[...]

Was ik al bang voor :) Toch maar eens een extra adapter bestellen dan.
Laat je niet teveel bang maken hoor maar er zijn zeker dingen te koop die je Switch kapot kunnen maken dus je moet wel een beetje uitkijken.

Categorie "rood", niet kopen:
- Niet-nintendo docks en andere usb-c hubs

Categorie "geel", uitkijken maar met kwaliteit spul kan het echt geen kwaad:
- USB-PD laders. Dit zijn snelladers, zoals die van je iPad Pro, maar ook veel laptops hebben ze tegenwoordig. Smartphones kunnen ze ook hebben, maar die zijn waarschijnlijk niet sterk genoeg. Deze laders hebben altijd een vaste kabel of een type-c aansluiting op de lader zelf. Als er een gewone USB op de lader zit, dan is dit geen PD.
- USB Quick Charge (QC) laders. Deze zouden moeten werken als een gewone lader (zie onder), maar slechte/defecte kunnen alsnog je Switch slopen.

Categorie "groen", prima maar zou nog wel de echt goedkope crap (action, etc) vermijden.
- Gewone USB-laders en USB-A naar USB-C kabels. Kan je niet gebruiken om docked mode te spelen, en het opladen van je Switch gaat langzaam. Vaak verlies je zelfs nog een beetje acculading als je deze gebruikt tijdens handheld spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 23:50
sderooij schreef op zaterdag 24 augustus 2019 @ 20:27:
[...]

de geruchtenmolen zegt dat er een uitbreiding komt op odyssey :)
Dat zou ook wel cool zijn. :)

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Pagina: 1 ... 20 ... 277 Laatste

Let op:
Discussie over de Nintendo Switch 2, zie: [Nintendo Switch 2] Nieuws & Speculaties

Voor Nintendo Online zaken: [Nintendo Online] Ervaringen en Discussie

Technische issues of garantievragen? Zie dan: ~~~[Switch] Problemen en garantie-afhandelingen

Vragen of opmerkingen over levertijden en nieuwe revisies? Zie dan: [Nintendo Switch] prijzen, voorraad en bestel topic