Acties:
  • +4 Henk 'm!

• G_Dragon
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 02:00

G_Dragon

Whatever you do, do it well.

@Touchdomex x @sderooij @Euler212

Ik krijg vandaag Zelda binnen, ben benieuwd of ik het iets vind :)

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piet_Piraat7
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 24-09 15:39
De DLC van Marrio Rabbids inmiddels ook uitgespeeld, wat een topgame is dat zeg. Jammer dat het nu klaar is. Een aantal weken geleden de Switch gekocht met Super Smash maar die valt mij toch wat tegen. Nu maar wachten op de nieuwe Zelda denk ik :) heb niet veel andere interessante games voorbij zien komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Piet_Piraat7 schreef op maandag 19 augustus 2019 @ 11:02:
De DLC van Marrio Rabbids inmiddels ook uitgespeeld, wat een topgame is dat zeg. Jammer dat het nu klaar is. Een aantal weken geleden de Switch gekocht met Super Smash maar die valt mij toch wat tegen. Nu maar wachten op de nieuwe Zelda denk ik :) heb niet veel andere interessante games voorbij zien komen.
De indies al eens bekeken. Hollow Knight en Stardew Valley zijn persoonlijke favorieten, maar er is genoeg moois te vinden als je de fysieke releases laat varen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• doobieters
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 04:25
Piet_Piraat7 schreef op maandag 19 augustus 2019 @ 11:02:
Ik heb laatst de gold editie van Mario+Rabbids op de kop getikt. Goed om te horen dat de DLC dus ook de moeite waard is ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piet_Piraat7
@Euler212 Stardew Valley heb ik op de PC al gespeeld, Hollow Knight is niet echt mijn ding denk ik. Ook al gespeeld (op eerdere Switch):

- Breath of the Wild
- Mario Kart 8
- Mario Odyssey
- Mario Party
- Mario Rabbids + DLC
- Yoku's Island (gedownload in de e-shop)

Ik zal eens kijken of er meer leuke indies te vinden zijn. Zag er eentje voorbij komen waar je samen een spaceship moet besturen, die lijkt me leuk :)

@doobieters de DLC is zeker de moeite waard!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• doobieters
Piet_Piraat7 schreef op maandag 19 augustus 2019 @ 11:28:
@Euler212 Stardew Valley heb ik op de PC al gespeeld, Hollow Knight is niet echt mijn ding denk ik. Ook al gespeeld (op eerdere Switch):

- Breath of the Wild
- Mario Kart 8
- Mario Odyssey
- Mario Party
- Mario Rabbids + DLC

Ik zal eens kijken of er meer leuke indies te vinden zijn. Zag er eentje voorbij komen waar je samen een spaceship moet besturen, die lijkt me leuk :)

Dragon Quest Builders 1/2?
Snipperclips? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Linkje naar de Indie World livestream van 15:00

Ik ken je smaak niet, maar op basis van Mario x Rabbits is het misschien de moeite om eens te kijken naar Into The Breach, een turnbased tactics game met roguelite elementen van een zeer goede indie developer.
Net zoals in Rabbits zijn de missies een beetje zoals puzzels, waarbij je met je team van drie mechas objectives probeert te halen terwijl je anticipeert op de zetten van de AI.

Het is een vrij kort spel dat het qua herspeelbaarheid vooral moet hebben van achievements en het herspelen met verschillende teams. Mooi staaltje gamedesign ook, dus wat mij betreft een aanrader. Ook speelbaar op PC, maar de korte sessies maken het erg geschikt voor Switch!

[ Voor 3% gewijzigd door JackAvery op 19-08-2019 20:08 . Reden: link direct update naar permanente upload ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fub
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 24-09 16:43

fub

Sinds vorige week ook een Switch, en Zelda er voor gehaald. Ik heb me inmiddels aangeleerd om een wekker te zetten op mijn telefoon zodat ik niet de hele dag en nacht doorspeel. Sinds Skyrim heeft een spel me niet zo naar binnen gezogen...

Wat zijn jullie top tips voor RPGs op de Switch?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Emmavdv
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 24-09 14:08
fub schreef op maandag 19 augustus 2019 @ 12:24:
Sinds vorige week ook een Switch, en Zelda er voor gehaald. Ik heb me inmiddels aangeleerd om een wekker te zetten op mijn telefoon zodat ik niet de hele dag en nacht doorspeel. Sinds Skyrim heeft een spel me niet zo naar binnen gezogen...

Ik kan zeker Xenoblade Chronicles 2 aanbevelen. Het verhaal is sterk, de combat vind ik persoonlijk erg leuk, de wereld ziet er mooi uit, en er is gewoon heel veel te beleven in het spel. Voor mij persoonlijk de beste game die ik gespeeld heb :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dieken Taffert
  • Registratie: Mei 2019
  • Laatst online: 21:28
Emmavdv schreef op maandag 19 augustus 2019 @ 12:34:
[...]

Ik kan zeker Xenoblade Chronicles 2 aanbevelen. Het verhaal is sterk, de combat vind ik persoonlijk erg leuk, de wereld ziet er mooi uit, en er is gewoon heel veel te beleven in het spel. Voor mij persoonlijk de beste game die ik gespeeld heb :)
Ik vond Skyrim en Zelda tot de beste games van de generatie behoren, maar Xenoblade Chronicles 2 totaal niet boeiend. Raar en volstrekt onduidelijk combat systeem, slecht design van vijanden en wezens, de wereld is lineair en voelt veel minder echt en geloofwaardig aan dan die in Skyrim en Zelda.

Dragon's Dogma vind ik ook helemaal niks, bij het eerste grotere gevecht kwam ik meteen vast te zitten in/achter een soort Medusa terwijl er van alles gebeurde en ik langzaam schade opliep. Bij de volgende poging gebeurde dat weer. En in de eerste dungeon werd mijn poppetje in 2 sec om zeep geholpen, om onduidelijke redenen. De wereld is ook te lineair en te klein. Monster Hunter vond ik nog veel erger btw, wat een absolute bagger.

[ Voor 25% gewijzigd door Dieken Taffert op 19-08-2019 12:44 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BlackMage
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 04-09 15:04
fub schreef op maandag 19 augustus 2019 @ 12:24:

Aangezien je Skyrim en Zelda noemt (twee van de meest open RPG's ooit) is er weinig wat ik je echt kan aanraden. Er zijn veel "J-RPG's" maar die zijn doorgaans heel lineair. Maar er zijn (uit mijn hoofd) twee van deze J-RPG's die iets meer open zijn dan de rest (maar nog steeds lang niet zoveel als Zelda of Skyrim :+):

- Xenoblade Chronicles 2 (zoals iemand al eerder noemde).
- Final Fantasy XII: The Zodiac Age

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MiAnVaSa
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 21:25
Vanaf 20 september kan je aan de slag met Ni no Kuni: Wrath of the White Witch mss is dit iets voor jou?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fub

fub

MiAnVaSa schreef op maandag 19 augustus 2019 @ 13:09:
Vanaf 20 september kan je aan de slag met Ni no Kuni: Wrath of the White Witch mss is dit iets voor jou?
Op zich een goede tip, ware het niet dat ik die al op de PS3 had uitgespeeld. 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piet_Piraat7
MiAnVaSa schreef op maandag 19 augustus 2019 @ 13:09:
Vanaf 20 september kun je ook aan de slag met een ander pareltje :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magic
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Dieken Taffert schreef op maandag 19 augustus 2019 @ 12:38:
[...]

Ik vond Skyrim en Zelda tot de beste games van de generatie behoren, maar Xenoblade Chronicles 2 totaal niet boeiend. Raar en volstrekt onduidelijk combat systeem, slecht design van vijanden en wezens, de wereld is lineair en voelt veel minder echt en geloofwaardig aan dan die in Skyrim en Zelda.
Same here, ondanks dat ik XC2 heel graag leuk wou vinden (en op papier zou ik het ook een geweldig spel moeten vinden) heb ik het na een uurtje of 15 opgegeven. Het combatsysteem was daar vooral debet aan. De wereld zelf vond ik wel erg mooi, maar ik kan me voorstellen dat hij net té vreemd kan zijn.
Piet_Piraat7 schreef op maandag 19 augustus 2019 @ 13:42:
[...]
Vanaf 20 september kun je ook aan de slag met een ander pareltje :D
September wordt een dure maand :( Dat terwijl Augustus juist een beetje droge maand is qua releases.

[ Voor 16% gewijzigd door Magic op 19-08-2019 13:50 ]

Steam: Brainfrz82 | PSN: Brainfrz | Discord: Brainfrz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Emmavdv
Magic schreef op maandag 19 augustus 2019 @ 13:49:
[...]

Same here, ondanks dat ik XC2 heel graag leuk wou vinden (en op papier zou ik het ook een geweldig spel moeten vinden) heb ik het na een uurtje of 15 opgegeven. Het combatsysteem was daar vooral debet aan. De wereld zelf vond ik wel erg mooi, maar ik kan me voorstellen dat hij net té vreemd kan zijn.

[...]

September wordt een dure maand :( Dat terwijl Augustus juist een beetje droge maand is qua releases.
Na 15 uur is nog lang niet het hele combat systeem uitgelegd :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piet_Piraat7
Magic schreef op maandag 19 augustus 2019 @ 13:49:
[...]
Ja juli en augustus zijn erg saai geweest (ook qua pc games). September en vooral oktober zal een stukje duurder worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Clavat
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 24-09 12:56
Nou.. Fire Emblem.
Dadelijk Astral Chain

Dat zijn ook wel 2 leuke titels

PSN: McMillan0984

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Piet_Piraat7 schreef op maandag 19 augustus 2019 @ 13:56:
[...]

Ja juli en augustus zijn erg saai geweest (ook qua pc games). September en vooral oktober zal een stukje duurder worden.
Dit is natuurlijk een kwestie van persoonlijke smaak, maar op Switch vind ik deze zomer net erg druk: Super Mario Maker, Fire Emblem, Dragon Quest Builders, Astral Chain, Marvel Ultimate Alliance... Ik moet me alvast inhouden, niet alsof ik die allemaal tegelijk kan spelen.

Hier trouwens ook een grote Xenoblade 2 fan. Het spel raakt langzaam op gang, maar eenmaal dat je daar bent is het combat systeem net fantastisch :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magic
  • Niet online
Emmavdv schreef op maandag 19 augustus 2019 @ 13:53:
[...]

Na 15 uur is nog lang niet het hele combat systeem uitgelegd :D
Dat had ik inderdaad gelezen, maar als na 15 uur mij nog niet eens duidelijk is hoe het systeem in elkaar moet gaan haken (en leuk moet worden), dan is er imho iets inherent mis aan de opzet :)

Erg jammer, de rest van de game spreekt mij enorm aan, maar als ik bij elke encounter denk "getver, weer een gevecht" dan laat ik hem toch echt links liggen. :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piet_Piraat7
Ja oké, kwestie van smaak :) voor mij persoonlijk zat er niks bij deze zomer qua games. Ook op andere platforms niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MiAnVaSa
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 21:25
in september heb je ook nog The Legend of Zelda - Link's Awakening of
Dragon Quest XI S - Echoes of an Elusive Age – Definitive Edition en Collection of Mana op 28/08

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Blijkbaar heeft er heel even een Witcher 3 preview online gestaan. Deze is terug offline, maar een paar screenshots zijn op imgur belandt. Het spel is deze week speelbaar op GamesCom, dus lang zullen we niet moeten wachten op ervaringen met de Switch port.

@Piet_Piraat7 fair enough, wat speel je dan graag?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piet_Piraat7
Ik kijk erg uit naar de nieuwe Zelda die er aan komt. Exploration games zijn wel mijn ding. Net als platformers en puzzels. Witcher 3 die naar de Switch komt is ook een absolute aanrader voor wie de game nog niet gespeeld heeft :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Piet_Piraat7 schreef op maandag 19 augustus 2019 @ 14:16:
[...]

Ik kijk erg uit naar de nieuwe Zelda die er aan komt. Exploration games zijn wel mijn ding. Net als platformers en puzzels. Witcher 3 die naar de Switch komt is ook een absolute aanrader voor wie de game nog niet gespeeld heeft :)
Heb je Donkey Kong Country Returns: Tropical Freeze al gespeeld? Echt eentje voor platformer fans.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Piet_Piraat7
@JackAvery ja :) op de Wii U destijds. Best een pittige game!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• avec_style
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 24-09 18:00
Een andere goede platformer is Celeste. Heel uitdagend. Je moet er van houden, maar ik vind het fantastisch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• giantgiantus
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 06:43
Ori op de switch!!! Absolute top game. Heeft aantal jaar geleden de zin in games weer helemaal terug gebracht na een aantal jaren winterslaap.

Ik vind persoonlijk de game beter dan hollow knight!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DigitalExorcist
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 29-08 10:48
Ori and the Blind Forest! Vet hoor!

There are 10 kinds of people on the planet. Those who understand binary, and those who don't. | http://twitch.tv/jaapGoose || AMD Ryzen 5 3600, Asus RX 6650 XT OC-Edition, 16GB, MSI B450 Gaming X

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Indie World toonde een verzameling van nieuwe en oude games, waaronder een aantal pareltjes. Op mijn lijst gaan alvast Ori en Risk of Rain 2 :) Ook Creature in the Well blijft me boeien. Eastward zag er opnieuw goed uit, maar die 2020 datum...

Lijstje van games in de Indie World presentatie:
  • SUPERHOT (nu beschikbaar)
  • Hotline Miami Collection (nu beschikbaar)
  • Torchlight II (3 september)
  • Creature in the Well (6 september)
  • Blasphemous (26 september)
  • Northgard (26 september)
  • Ori and the Blind Forest: Definitive Edition (27 september)
  • Risk of Rain 2 (zomer 2019)
  • Close to the Sun (zomer 2019)
  • Trine 4 (8 oktober)
  • The Touryst (november 2019)
  • Freedom Finger (herfst 2019)
  • Sparklite (herfst 2019)
  • Munchkin: Quacked Quest (herfst 2019)
  • Cat Quest II (herfst 2019)
  • One Finger Death Punch 2 (2 december)
  • Skellboy (3 december)
  • Röki (winter 2019)
  • Youropa (winter 2019)
  • Earthnight (2019)
  • KINE (2019)
  • WHAT THE GOLF? (winter)
  • HYPERCHARGE: Unboxed (winter)
  • Best Friend Forever (14 februari 2020)
  • Dungeon Defenders: Awakened (februari 2020)
  • PHOGS! (early 2020)
  • Spiritfarer (lente 2020)
  • Eastward (2020)
  • Skater XL (2020)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miki
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23:18
Even een update van mijn kant mbt drift problemen joycon’s.
Vanochtend Nintendo gebeld en te horen gekregen dat ik ze kan aanbieden voor reparatie en dat er alleen kosten in rekening worden gebracht als blijkt dat de joycon’s beschadigd zijn geraakt door bijvoorbeeld te laten vallen of iets dergelijks.

Klein aandachtspuntje, ze geven aan dat je binnen 1uur een e-mail kunt verwachten mer RMA nummer en verzendinstructies. Echter duurde dat een goede 4u. Heb dus nu 2 rma’s :z

Anyway morgen gaan ze op de bus voor reparatie :)

[ Voor 1% gewijzigd door Miki op 19-08-2019 16:26 . Reden: iOS toetsenbordvoorspellijg blijft ruk ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DigitalExorcist
Miki schreef op maandag 19 augustus 2019 @ 15:32:
Even een update van mijn kant mbt drift problemen joycon’s.
Vanochtend Nintendo gebeld en te horen gekregen dat ik ze kan aanbieden voor reparatie en dat er alleen kosten in rekening worden gebracht als blijkt dat de joycon’s beschadigd zijn geraakt voor laten bijvoorbeeld te laten vakken of iets dergelijks.

Klein aandachtspuntje, ze geven aan dat je binnen 1uur een e-mail kunt verwachten mer RMA nummer en verzendinstructies. Echter duurde dat een goede 4u. Heb dus nu 2 rma’s :z

Anyway morgen gaan ze op de bus voor reparatie :)
Laat maar even weten hoe dat gaat. Ik heb zelf een Pro Controller en mijn Switch controllers lijken OK te zijn, de joycons van m'n vrouw haar Switch driften nogal irritant. Zij kan dan de mijne gebruiken en ik de Pro controller terwijl ze voor reparatie weg zijn.. maar zou mooi zijn als je aan kunt geven hoe lang ze weg geweest zijn.

There are 10 kinds of people on the planet. Those who understand binary, and those who don't. | http://twitch.tv/jaapGoose || AMD Ryzen 5 3600, Asus RX 6650 XT OC-Edition, 16GB, MSI B450 Gaming X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Klojet
  • Registratie: Mei 2016
  • Laatst online: 19:27
JackAvery schreef op maandag 19 augustus 2019 @ 15:28:
Indie World toonde een verzameling van nieuwe en oude games, waaronder een aantal pareltjes. Op mijn lijst gaan alvast Ori en Risk of Rain 2 :) Ook Creature in the Well blijft me boeien. Eastward zag er opnieuw goed uit, maar die 2020 datum...

• SUPERHOT (nu beschikbaar)
  • Hotline Miami Collection (nu beschikbaar)
  • Torchlight II (3 september)
  • Creature in the Well (6 september)
  • Blasphemous (26 september)
  • Northgard (26 september)
  • Ori and the Blind Forest: Definitive Edition (27 september)
  • Risk of Rain 2 (zomer 2019)
  • Close to the Sun (zomer 2019)
  • Tine 4 (8 oktober)
  • The Touryst (november 2019)
  • Freedom Finger (herfst 2019)
  • Sparklite (herfst 2019)
  • Munchkin: Quacked Quest (herfst 2019)
  • Cat Quest II (herfst 2019)
  • One Finger Death Punch 2 (2 december)
  • Skellboy (3 december)
  • Röki (winter 2019)
  • Youropa (winter 2019)
  • Earthnight (2019)
  • KINE (2019)
  • WHAT THE GOLF? (winter)
  • HYPERCHARGE: Unbound (winter)
  • Best Friend Forever (14 februari 2020)
  • Dungeon Defenders: Awakened (februari 2020)
  • PHOGS! (early 2020)
  • Spiritfarer (lente 2020)
  • Eastward (2020)
  • Skater XL (2020)
Met Risk of Rain 2 heb ik me uren vermaakt op de pc, geweldige game, ga maar eens kijken of ik wat mensen kan vinden die het op de switch willen spelen.

Zelf ben ik ook wel benieuwd naar Torchlight II, dit spel heb ik zelf nooit aangeraakt maar lijkt me wel interessant als de port goed gaat. Het is me alleen niet helemaal duidelijk of het om een digitaal download of fysiek spel gaat.

Northgard is leuk, maar blijft voor mij een ultiem pc spel.

Ori and the Blind Forest gaat er dan weer wel komen, de switch leent zich hier uitstekend voor.

En afhankelijk van de prijs is het ook leuk om Hotline Miami op te pikken.

https://www.discogs.com/user/Klojett

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheFlexos
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 11-08 20:09

- Breath of the Wild
- Mario Kart 8
- Mario Odyssey
- Mario Party
- Mario Rabbids + DLC

Als je van Stardew valley houdt, bestaat de kans dat je Moonlighter wel leuk vind. (stardew valley zelf nog niet gespeeld, maar lees het vaak). Zelf heb ik hem laatst op de switch gehaald en ik vind hem zeer vermakelijk. Prima te spelen op handheld, al speel ik hem meestal op de tv. Ook zo'n spel waar je uren lang mee door kan gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArisB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 24-09 10:39
DigitalExcorcist schreef op maandag 19 augustus 2019 @ 15:34:
[...]

Laat maar even weten hoe dat gaat. Ik heb zelf een Pro Controller en mijn Switch controllers lijken OK te zijn, de joycons van m'n vrouw haar Switch driften nogal irritant. Zij kan dan de mijne gebruiken en ik de Pro controller terwijl ze voor reparatie weg zijn.. maar zou mooi zijn als je aan kunt geven hoe lang ze weg geweest zijn.
Ik kreeg onlangs ook drift problemen met de linker joycon en heb daarvoor contact opgenomen met Nintendo NL. Gezien het een launch model betrof, viel het niet meer onder garantie en de reparatie kosten werden geschat op 30 euro. Dat vond ik niet de moeite, gezien een nieuwe ongeveer 45 euro kost.

Heb toen een reparatie-setje gekocht op Amazon.de (15 euro) met daarin 2 sticks + het gereedschap wat je nodig hebt om de joy-con open te schroeven. Het vervangen ging echt makkelijk. Als je een beetje voorzichtig doet kan je alle lintkabels laten zitten en hoef je alleen die van de stick los te halen, nieuwe er in en weer dicht maken.

Overigens mooi dat er 2 in zaten want de rechter begint nu ook te driften.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Emmavdv
Mijn launch joy-cons beginnen dit probleem langzaam aan ook te vertonen. Het is echter nog niet zo erg dat games onspeelbaar worden erdoor. Ik heb zelf ook wat goede verhalen gelezen over het inspuiten van WD40 contactspray, dus ik ga dat proberen als ik het punt bereik waarop het niet meer te doen is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 01:41
JackAvery schreef op maandag 19 augustus 2019 @ 15:28:

• lijst...
Zonde dat Northgard weinig aandacht heeft gekregen. Dacht dat die game ook in de twee genoemd werd in een tweet :? Komt er een keer een goede RTS aan....Heb al zoveel uur in de pc versie zitten.

Verder blij met een nieuwe Dungeons Defenders, Hotline Miami pack en Cat Quest 2. En The Touryst gaat ook op mijn lijst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 23:48
@TheFlexos moonlighter is niet echt te vergelijken met Stardew. My time at portia is eigenlijk stardew, maar dan 3d.

Moonlighter moet je dungeons door om loot te vinden en te verkopen overdag in je winkel. Het leunt meer op het vechten. Je kunt buiten je winkel beheren, dungeon crawlen en je equipment upgraden weinig extra doen in het spel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Emmavdv schreef op maandag 19 augustus 2019 @ 16:04:
Mijn launch joy-cons beginnen dit probleem langzaam aan ook te vertonen. Het is echter nog niet zo erg dat games onspeelbaar worden erdoor. Ik heb zelf ook wat goede verhalen gelezen over het inspuiten van WD40 contactspray, dus ik ga dat proberen als ik het punt bereik waarop het niet meer te doen is.
Heb de WD40 oplossing getest bij een familielid, daar helpt het gemiddeld voor enkele weken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Emmavdv
JackAvery schreef op maandag 19 augustus 2019 @ 16:24:
[...]

Heb de WD40 oplossing getest bij een familielid, daar helpt het gemiddeld voor enkele weken :)
Goed genoeg, als het dan op den duur niet meer werkt kan ik altijd nog besluiten de pookjes in z'n geheel te vervangen. Sowieso speel ik meestal met mijn pro controller.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyberw00d
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 22:54
Heb inmiddels een aardige collectie switch games opgebouwd waarvan de meeste fysiek ( verzameldrang 😆 ) en ben nu bezig met hollow knight en moet zeggen is 1 van de beste games die ik in lange tijd gespeeld hebt ! Meer mensen fan van metroidvania games hier ? En zo ja wat is jullie top 5 ?

Nintendo | Valve Steam Deck Oled 1TB | iPad Air | iPhone 15 pro | Allergisch voor Windows

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Cyberw00d schreef op maandag 19 augustus 2019 @ 16:57:
Heb inmiddels een aardige collectie switch games opgebouwd waarvan de meeste fysiek ( verzameldrang 😆 ) en ben nu bezig met hollow knight en moet zeggen is 1 van de beste games die ik in lange tijd gespeeld hebt ! Meer mensen fan van metroidvania games hier ? En zo ja wat is jullie top 5 ?
1) Hollow Knight
2) ?

;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 01:41
Emmavdv schreef op maandag 19 augustus 2019 @ 16:26:
[...]

Goed genoeg, als het dan op den duur niet meer werkt kan ik altijd nog besluiten de pookjes in z'n geheel te vervangen. Sowieso speel ik meestal met mijn pro controller.
Helaas is het met de pro controller ook een probleem. Die is alleen minder verkocht dus je hoort er (hier) minder mensen over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 23:48
@Cyberw00d super Metroid. :p
Sommige van die spellen vind ik leuk, andere minder. Maar de remake van het deel voor de Gameboy is ook goed.
Verder heb ik hollow knight op de pc, maar ben er slecht in. Idem met cuphead. Eerste level gaat prima, daarna eigenlijk niet verder gekomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• doobieters
Arunia schreef op maandag 19 augustus 2019 @ 17:07:
@Cyberw00d super Metroid. :p
Sommige van die spellen vind ik leuk, andere minder. Maar de remake van het deel voor de Gameboy is ook goed.
Verder heb ik hollow knight op de pc, maar ben er slecht in. Idem met cuphead. Eerste level gaat prima, daarna eigenlijk niet verder gekomen.
Zou trouwens leuk zijn als Nintendo met een port komt van Samus Returns om de tijd tot Metroid Prime 4 te doden.. Gave titel maar vind het op de 3DS net teveel priegelwerk op dat kleine schermpje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turfschipper
  • Laatst online: 24-09 03:30

Turfschipper

Hup NAC

doobieters schreef op maandag 19 augustus 2019 @ 08:21:
[...]

Hup NAC!

Maar dit was al oud nieuws... Er is ook een nieuwe Commandos game in ontwikkeling trouwens.
Ok... ik was het nog niet tegen gekomen, dacht dat ik een tof nieuwtje bracht haha.

Ik denk trouwens dat er een nieuwe desparados wordt gemaakt, deel 3. Zelf niks gezien over een nieuwe commandos. Deze komt helaas niet naar de Switch. Die kan de AI niet aan aldus de ontwikkelaar.

Nou, geef de switch dan maar een iets slechtere AI. Want weet nu al zeker dat de AI toch weer matig gaat zijn. Ik hoor al 30 jaar lang games die fantastische AI zou hebben, en het valt altijd tegen, zonder uitzondering.

Maar mocht commandos 2 goed verkopen, dan komen de andere delen ook wel. En.... dan gaan ze ook na denken over een nieuw commandos deel.

[ Voor 34% gewijzigd door Turfschipper op 19-08-2019 17:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• doobieters
Turfschipper schreef op maandag 19 augustus 2019 @ 17:16:
[...]

Ok... ik was het nog niet tegen gekomen, dacht dat ik een tof nieuwtje bracht haha.

Ik denk trouwens dat er een nieuwe desparados wordt gemaakt, deel 3. Zelf niks gezien over een nieuwe commandos.
Now that it owns the IP, Kalypso says it will develop new Commandos games “for all platforms”, as well as release “an extensive adaptation of the existing titles for contemporary technologies and platforms.”

Bron: https://www.pcgamesn.com/new-commandos-game

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turfschipper

Turfschipper

Hup NAC

Oh.... ik ben al weer dated..... :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• doobieters
Turfschipper schreef op maandag 19 augustus 2019 @ 17:23:
Oh.... ik ben al weer dated..... :-)
Alleen maar goed nieuws :) Nu NAC nog naar het hoogste niveau.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Turfschipper

Turfschipper

Hup NAC

Vrijdag maar eens zien of we echt mee gaan doen, prima start in ieder geval. 👍

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyberw00d
1 hollow knight
2 bloodstained ( kon me niet ergeren aan framerate problemen enzo)
3 timespinner
4 en 5 ben ik dus zoekende na :+

Speel uiteraard ook een hoop andere genres maar om de 1 of andere reden trekt me dit meer op dit moment.

Waar ik naar uitkijk ; luigi mansion en Pokémon :o hopen dat straks bij de nindies iets tofs word aangekondigd _/-\o_

Edit ben dus ook druk op zoek naar de fysieke versie van dead cells..

[ Voor 6% gewijzigd door Cyberw00d op 19-08-2019 17:32 ]

Nintendo | Valve Steam Deck Oled 1TB | iPad Air | iPhone 15 pro | Allergisch voor Windows

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raem
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 01:16
Cyberw00d schreef op maandag 19 augustus 2019 @ 17:30:
[...]
Edit ben dus ook druk op zoek naar de fysieke versie van dead cells..
Niet gelukt via Gamemania Katwijk?

https://psnprofiles.com/RaemNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WenJam
  • Registratie: Maart 2019
  • Laatst online: 22-06 21:05
Beakzz schreef op maandag 19 augustus 2019 @ 16:59:
[...]

Helaas is het met de pro controller ook een probleem. Die is alleen minder verkocht dus je hoort er (hier) minder mensen over.
Mijn Pro-controller had ook drift problemen, (was een half jaar oud).
Deze teruggebracht naar de winkel (twee weken geleden) en ze zouden de controller opsturen naar Nintendo ter reparatie.
Vandaag een belletje gekregen dat ik een nieuwe krijg :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoeZuCK
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 22-09 22:09

JoeZuCK

_Fonz > all.

Hopelijk komt er ook een fysieke versie van Ori.

Aka You.SuCK or less confronting JoeZuCK. Played Return to castle Wolfenstein on a professional level and was within Team Netherlands. Steam: joezuck | PSN: JoeZuCK

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyberw00d
Raem schreef op maandag 19 augustus 2019 @ 17:42:
[...]

Niet gelukt via Gamemania Katwijk?
Is van een franchise houder dus stuurt niet op naar een andere vestiging.. en moet hem richting groningen hebben 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WenJam
Cyberw00d schreef op maandag 19 augustus 2019 @ 17:45:
[...]

Is van een franchise houder dus stuurt niet op naar een andere vestiging.. en moet hem richting groningen hebben 8)7
En via deze site?

https://signatureeditiong...ch?variant=14879298748451

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyberw00d
Super bedankt !! Gelijk besteld ze verwachten hem eind augustus te versturen _/-\o_

Nu eerst de knip op de portomonee met 20+ games de laatste jaar aangeschaft en nog 2 op me wenslijst is het wel ff mooi 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Microsoft schrijft in hun aankondiging dat Ori op 1080p/60fps docked en 720p/60fps handheld zal werken. Nice :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WenJam
Cyberw00d schreef op maandag 19 augustus 2019 @ 19:25:
[...]

Super bedankt !! Gelijk besteld ze verwachten hem eind augustus te versturen _/-\o_

Nu eerst de knip op de portomonee met 20+ games de laatste jaar aangeschaft en nog 2 op me wenslijst is het wel ff mooi 8)7
Graag gedaan 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gupje360
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 17-09 07:52
Ik werd Enthousiast van de tourist! Lijkt mij een toffe game.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• giantgiantus
Nu vind ik de witcher echt een enorme kut game helaas. Maar hoewel het indrukwekkend is dat je die game op de switch kan spelen ben je gek als je dat doet. Ziet er slecht uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

giantgiantus schreef op maandag 19 augustus 2019 @ 20:48:
Nu vind ik de witcher echt een enorme kut game helaas. Maar hoewel het indrukwekkend is dat je die game op de switch kan spelen ben je gek als je dat doet. Ziet er slecht uit.
Ok

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyberw00d
Ben toch wel benieuwd naar het eind resultaat :P heb hem zelf nooit gespeeld dus misschien heb ik zo nog de kans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DigitalExorcist
Lekker belangrijk :P ik heb 'm op de PS4 maar bij lange na nog niet uitgespeeld. Switch versie is instabuy.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Piet_Piraat7
Afbeeldingslocatie: https://i.imgflip.com/1bvyyn.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyberw00d
Nu we het er toch over hebben ;

http://www.nintendolife.c...h_and_its_a_work_of_magic

Ziet er erg goed en tof uit! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• giantgiantus
@Piet_Piraat7 vind jij het er wel goed uitzien dan?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Piet_Piraat7
Nee je noemde mijn favoriete game een kut game :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• giantgiantus
Piet_Piraat7 schreef op dinsdag 20 augustus 2019 @ 07:50:
[...]

Nee je noemde mijn favoriete game een kut game :p
Ja dat vind ik zelf ook jammer. Ben de game wel 3 x begonnen, maar nooit verder gekomen dan een uur of 15. De game is echter zo ongelooflijk repetitief en het verhaal neemt zich veel te serieus zodat ik er niet door heen kom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seal64
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 24-09 12:30
MiAnVaSa schreef op maandag 19 augustus 2019 @ 14:09:
in september heb je ook nog The Legend of Zelda - Link's Awakening of
Dragon Quest XI S - Echoes of an Elusive Age – Definitive Edition en Collection of Mana op 28/08
Collection of Mana is al een tijdje uit hoor. Het is Trials of Mana (de remaster) die er nog aan zit te komen.

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Gisteren begonnen aan Zelda Breath Of The Wild, kon mijn mond amper dichthouden toen ik de grot uitliep.
Wat ziet die game er onwijs gaaf uit, moet nog erg wennen aan de controls en vechtstijl.
Eerste wat ik ging doen was verkennen en en enemies verslaan om te levelen, na 2 uur ben ik dan toch maar na de eerste missie objective gelopen..

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackMage
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 04-09 15:04
Ik moet wel toegeven dat ik het super eerlijk vind van CDPR dat ze de Witcher 3 trailer van Gamescom met ingame resolutie en graphics hebben gemaakt. Elke andere uitgever had dat echt niet gedaan. Die hadden gewoon een paar seconden gameplay op een Switch laten zien terwijl iemand de Switch vast had ofzo, niet zo fullscreen als wat CDPR nu deed.

Ik schrok wel een beetje van de lage resolutie. Kreeg weer het zelfde gevoel als bij Xenoblade Chronicles voor de New 3DS: Iets te ambitieus voor de hardware en een flinke brok in je keel als je het origineel hebt gespeeld. Maar wel knap dat het uberhaubt gelukt is.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Magic
  • Niet online
G_Dragon schreef op dinsdag 20 augustus 2019 @ 08:26:
Gisteren begonnen aan Zelda Breath Of The Wild, kon mijn mond amper dichthouden toen ik de grot uitliep.
Wat ziet die game er onwijs gaaf uit, moet nog erg wennen aan de controls en vechtstijl.
Eerste wat ik ging doen was verkennen en en enemies verslaan om te levelen, na 2 uur ben ik dan toch maar na de eerste missie objective gelopen..
Je levelt niet door vijanden te verslaan :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Magic schreef op dinsdag 20 augustus 2019 @ 09:53:
[...]

Je levelt niet door vijanden te verslaan :P
Oh :P..
Dan was dat verloren tijd

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Magic
  • Niet online
G_Dragon schreef op dinsdag 20 augustus 2019 @ 09:54:
[...]

Oh :P..
Dan was dat verloren tijd
Als je maar plezier gehad hebt, dan is het nooit verloren tijd :)

Lichte envy hierzo, zou graag BotW zonder voorkennis nog eens willen spelen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Magic schreef op dinsdag 20 augustus 2019 @ 09:57:
[...]

Als je maar plezier gehad hebt, dan is het nooit verloren tijd :)

Lichte envy hierzo, zou graag BotW zonder voorkennis nog eens willen spelen :)
Je zou hem nu anders spelen of ervaren?
Ik ben benieuwd hoever ik ga komen met het spel, lijkt me een pittige game.
Vooral met die boss fights ga ik het denk ik moeilijk krijgen..

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Wat GamesCom nieuws:
- FF8 Remaster komt digitaal uit op 3 september. Deze komt neer op 20 euro. Trailertje.
- One Piece Pirate Warriors 4 heeft een nieuwe trailer. Nog steeds geen echte releasedatum (2020).
G_Dragon schreef op dinsdag 20 augustus 2019 @ 10:00:
[...]

Je zou hem nu anders spelen of ervaren?
Ik ben benieuwd hoever ik ga komen met het spel, lijkt me een pittige game.
Vooral met die boss fights ga ik het denk ik moeilijk krijgen..
BOTW is (imo) een spel dat een enorme klemtoon legt op ontdekking. De eerste keer vanalles ervaren is onvergelijkbaar, ik heb gisteren na twee jaar nog iets nieuws geleerd over dat spel :) Mijn tip: doe gewoon waar je zin in hebt in dat spel!

Over pittigheid moet je je niet te veel zorgen maken, dat komt allemaal op zijn pootjes terecht als je armour upgradet en recepten gebruikt.
BlackMage schreef op dinsdag 20 augustus 2019 @ 08:55:
Ik moet wel toegeven dat ik het super eerlijk vind van CDPR dat ze de Witcher 3 trailer van Gamescom met ingame resolutie en graphics hebben gemaakt. Elke andere uitgever had dat echt niet gedaan. Die hadden gewoon een paar seconden gameplay op een Switch laten zien terwijl iemand de Switch vast had ofzo, niet zo fullscreen als wat CDPR nu deed.

Ik schrok wel een beetje van de lage resolutie. Kreeg weer het zelfde gevoel als bij Xenoblade Chronicles voor de New 3DS: Iets te ambitieus voor de hardware en een flinke brok in je keel als je het origineel hebt gespeeld. Maar wel knap dat het uberhaubt gelukt is.
Moet zeggen dat ik toch onder de indruk ben dat dit gelukt is, en inderdaad kudos voor CDPR's transparantie. Handheld lijkt me dit heel acceptabel, zie ook deze vid:

[ Voor 52% gewijzigd door JackAvery op 20-08-2019 10:13 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Magic
  • Niet online
JackAvery schreef op dinsdag 20 augustus 2019 @ 10:05:
BOTW is (imo) een spel dat een enorme klemtoon legt op ontdekking. De eerste keer vanalles ervaren is onvergelijkbaar, ik heb gisteren na twee jaar nog iets nieuws geleerd over dat spel :) Mijn tip: doe gewoon waar je zin in hebt in dat spel!
Precies dat! :)
Moet zeggen dat ik toch onder de indruk ben dat dit gelukt is, en inderdaad kudos voor CDPR's transparantie. Handheld lijkt me dit heel acceptabel, zie ook deze vid:

[YouTube: 10 Minutes of The Witcher 3 Running on Switch (Off-Screen)]
Ben ook benieuwd naar de laadtijden, de resolutie kan ik wel mee leven, maar de witcher is een prima game voor korte speelsessies om even een sidequest te doen. Echter de laadtijden op de PS4 waren zo lang dat even snel inspringen voor mij niet echt reeel was.

[ Voor 47% gewijzigd door Magic op 20-08-2019 10:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Magic schreef op dinsdag 20 augustus 2019 @ 10:16:
[...]

Precies dat! :)

[...]

Ben ook benieuwd naar de laadtijden, de resolutie kan ik wel mee leven, maar de witcher is een prima game voor korte speelsessies om even een sidequest te doen. Echter de laadtijden op de PS4 waren zo lang dat even snel inspringen voor mij niet echt reeel was.
De laadtijden zijn enkele (~10) seconden langer dan op PS4, volgens deze video van Digital Foundry. Ik denk dat de slaapstand van Switch hier wel veel helpt om "even verder te spelen" ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Clavat
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 24-09 12:56
Ik had de beelden van The Witcher ook erger verwacht op de Switch.
Maar als je het zo al ziet valt het echt enorm mee.

Staat nog steeds als instabuy op mijn lijst.
Of het moet dadelijk echt echt tegen gaan vallen.

PSN: McMillan0984

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Wat GamesCom nieuws:
- FF8 Remaster komt digitaal uit op 3 september. Deze komt neer op 20 euro. Trailertje.
- One Piece Pirate Warriors 4 heeft een nieuwe trailer. Nog steeds geen echte releasedatum (2020).

[...]

Over pittigheid moet je je niet te veel zorgen maken, dat komt allemaal op zijn pootjes terecht als je armour upgradet en recepten gebruikt.

[...]

[YouTube: 10 Minutes of The Witcher 3 Running on Switch (Off-Screen)]
Bedankt voor de tip, ik ben nu bij die missie dat ik de glider moet verdiennen door een grot in te gaan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

[ Voor 53% gewijzigd door G_Dragon op 20-08-2019 13:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Deze is hier precies ook nog niet gepost:

Mooi dat de serie multiplatform blijft :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magic
  • Niet online

Hier ook nog niet gezien, Port Royale 4 komt ook naar de switch. Porty royale 2 was erg goed, maar 3 was niet echt een verbetering. Hoop dat ze nu weer iets nieuws kunnen brengen.

ooh, en FF VIII komt 3 september, vreemd om hem in een maand te plaatsen waar er sowieso al 3 gewilde JRPG's uitkomen.

[ Voor 33% gewijzigd door Magic op 20-08-2019 14:35 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Cyberw00d

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Cyberw00d schreef op dinsdag 20 augustus 2019 @ 15:35:
[...]

:9~ Must have! Denk dat ik hier heel wat tijd aan ga besteden
Tip haal hem hier : https://www.thegamecollec...rd-free-steelbook-switch/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• doobieters
Zucht, nog steeds niemand de Switch revisie ergens gespot?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• md89
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 17-05 19:27
doobieters schreef op dinsdag 20 augustus 2019 @ 19:52:
In fysieke winkels nog niet maar hij is inmiddels te bestellen op amazon.de. Beschikbaar vanaf a.s. vrijdag 23 augustus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyberw00d
doobieters schreef op dinsdag 20 augustus 2019 @ 19:52:
Snap eerlijk gezegd niet dat mensen daar zo op zoeken/wachten mijn “oude” werkt prima en als die nu kapot zou gaan en zou geen garantie bv hebben zou ik zonder probleem weer de “oude” kopen d:)b

Edit; zit wel stiekem te hopen op een switch pro als die ooit komt _/-\o_ :9

[ Voor 9% gewijzigd door Cyberw00d op 20-08-2019 20:30 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Niekocaster
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 20-12-2024
md89 schreef op dinsdag 20 augustus 2019 @ 20:29:
[...]

In fysieke winkels nog niet maar hij is inmiddels te bestellen op amazon.de. Beschikbaar vanaf a.s. vrijdag 23 augustus.
bedankt voor de link! De versie met blauwe/rode joycons was al wel beschikbaar dus deze heb ik besteld, komt zaterdag aan. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WenJam
Net een mailtje gehad van Square Enix, mijn exemplaar van Collection of Mana is onderweg, YAY!!! oOo

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Mario & Sonic at the Olympic Games heeft een datum gekregen: 8 november.

Ook heeft Nintendo een hoop gameplay getoond in hun GamesCom versie van Treehouse, die vind je hier.

Behalve Mario & Sonic heeft ook Astral Chain meer aandacht gekregen, met een hoop nieuwe footage in dit half uur lange segment:

(ik heb zelf niet gekeken, wil toch wat verrassingen overhouden voor deze game)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• doobieters
[...]

Dank! Kan het zelf daar niet bestellen want heb nog een cadeaubon van Game Mania, maar het geeft wel een indicatie dat het niet lang meer gaat duren.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• B00st3r
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 19-09 19:42
Cyberw00d schreef op dinsdag 20 augustus 2019 @ 20:29:
[...]

Snap eerlijk gezegd niet dat mensen daar zo op zoeken/wachten mijn “oude” werkt prima en als die nu kapot zou gaan en zou geen garantie bv hebben zou ik zonder probleem weer de “oude” kopen d:)b

Edit; zit wel stiekem te hopen op een switch pro als die ooit komt _/-\o_ :9
Tsjah ik verkoop mijn oude Switch gewoon, doe er een paar spelletjes bij en dan heeft die nieuwe Switch me niet zoveel gekost. Kleine prijs, groot plezier.
[...]

Besteld! Wordt geleverd tussen 24 en 27 aug. Grijze versie.

[ Voor 30% gewijzigd door B00st3r op 21-08-2019 09:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• doobieters
Game Mania komt deze week met nieuws over de pre-orders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Linkje3
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 22-09 22:19
Ik wacht wel op een limited editie van de Switch revisie, er van uitgaande dat die ooit nog komen, en niet alle limited edities voor de Switch Lite gemaakt worden. Ik baal nog steeds dat de Pokémon SW/SH editie een Switch Lite is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fub

fub

Moet de dock aan de lader hanger voordat'ie HDMI doorgeeft? Ik wilde mijn Switch aan een ander beeldscherm hangen, en de dock is makkelijk van het dressoir te pakken, maar de lader zit natuurlijk ergens achter weggewerkt, dus die had ik laten zitten. Ik kreeg geen HDMI via de dock, en ook niet als ik een USB-lader met een USB-C kabel aan de dock hing.
Moet dat echt de Nintendo power supply zijn voordat de Switch HDMI wil geven?

Acties:
  • +1 Henk 'm!
fub schreef op woensdag 21 augustus 2019 @ 10:32:
Moet dat echt de Nintendo power supply zijn voordat de Switch HDMI wil geven?
Kort antwoord: ja.

Langer antwoord: nee, maar je moet wel een USB-lader eraan hangen die dezelfde profielen als de officiële lader ondersteunt.

Ipsa Scientia Potestas Est
NNID: ShinNoNoir

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Linkje3 schreef op woensdag 21 augustus 2019 @ 10:28:
Ik wacht wel op een limited editie van de Switch revisie, er van uitgaande dat die ooit nog komen, en niet alle limited edities voor de Switch Lite gemaakt worden. Ik baal nog steeds dat de Pokémon SW/SH editie een Switch Lite is.
In Japan zijn de Dragon Quest editie en de Disney Tsum Tsum editie beide revisiemodellen, dus dat zal wel loslopen :)

Dat de Pokémon editie een Lite is, is geen toeval. Pokémon is een system seller, ze hopen waarschijnlijk meer van het jongere publiek aan een Switch te helpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DigitalExorcist
RayNbow schreef op woensdag 21 augustus 2019 @ 10:34:
[...]

Kort antwoord: ja.

Langer antwoord: nee, maar je moet wel een USB-lader eraan hangen die dezelfde profielen als de officiële lader ondersteunt.
Máár er zijn laders die je Switch aan gort helpen, dus .. beter gewoon een echte Nintendo lader gebruiken ;)

Pagina: 1 ... 19 ... 277 Laatste

Let op:
Discussie over de Nintendo Switch 2, zie: [Nintendo Switch 2] Nieuws & Speculaties

Voor Nintendo Online zaken: [Nintendo Online] Ervaringen en Discussie

Technische issues of garantievragen? Zie dan: ~~~[Switch] Problemen en garantie-afhandelingen

Vragen of opmerkingen over levertijden en nieuwe revisies? Zie dan: [Nintendo Switch] prijzen, voorraad en bestel topic