Kaasje123 schreef op dinsdag 13 augustus 2019 @ 09:27:
[...]
Nouja jij zegt het, maar zelfs dit gaat wat vlug soms met alle mechanics die ik om de havenklap om mijn oren geïntroduceerd krijg. Ik heb nu soms geen idee hoe ik iets nou ook alweer moest doen of waar ik op moest letten.
Net een gevecht gedaan en iemand deed super dmg ofzo maar geen idee waarom.
waarschijnlijk deed iemand een cirtical

Net een lecture gedaan maar geen idee meer hoe ik nou weet welke skill ik levelen moet voor die ene character.
in je opties menu heb je een overzichtje "Goals", waar je kan zien voor welke skills je bonussen
Ik weet ook niet meer hoe ik nou meer skillpoints krijg om meer activities te doen op een zondag.
Professor level gaat o.a. omhoog door te vissen, het Greenhouse te gebruiken, door activiteiten (choir, share a meal, ...). Hoe hoger je professor level, hoe meer activity points.Vooral vissen is handig om prof. level te grinden, na een specifieke quest zal er een winkel komen die aas verkoopt.
Het zal ongetwijfeld aan mij allemaal liggen hoor, maar dit is mijn eerste FE game en ik heb soms geen idee wat ik moet doen of aan het doen ben.

Tip:
https://serenesforest.net/three-houses/ is zo een beetje de autoriteit wat FE informatie betreft. Je tutorials kan je altijd herlezen, ze staan in het Guide gedeelte van je optiesmenu.
Ik had er zelf weinig last van, maar het is ook niet mijn eerste FE. Het tempo van functies introduceren ligt imo veel beter dan bij bvb. Xenoblade 2
@
Njay op het eerste zicht zou ik zeggen van wel, maar ik ben ook geen expert. Google eens op "joycon foam" ofzo. Als je een desktop hebt, GPU's worden ook in dit soort schuim verpakt
[
Voor 5% gewijzigd door
JackAvery op 13-08-2019 12:09
]