Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Origins
  • Registratie: Augustus 2013
  • Niet online
FE3H is toch hard op weg om mijn favoriete game van 2019 te worden, de game geeft mij zoveel plezier in gamen.
Zeker dan te bedenken dat ik vroeger niet van die turn based games was.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Mauz1978
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 24-09 21:01

Mauz1978

Console War Veteran

Origins schreef op zondag 11 augustus 2019 @ 16:09:
FE3H is toch hard op weg om mijn favoriete game van 2019 te worden, de game geeft mij zoveel plezier in gamen.
Zeker dan te bedenken dat ik vroeger niet van die turn based games was.
Omdat het nu je wat ouder bent allemaal te snel voor je gaat ;) :+

Something under the bed is drooling

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpeedyNick
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 22:02
JackAvery schreef op zondag 11 augustus 2019 @ 16:06:
[...]

Bij zowel Bol als Amazon gewoon op voorraad hoor! Natuurlijk kan het in lokale winkels variëren :) Echt een aanrader als je van FE houdt.
Lokale shops & mediamarkt waren helaas leeg, bol alleen nog als digitale download. Kan hem wel via Amazon importeren, via de .NL site helaas niets..
Misschien dat ik dat wel doe (y)
Wel bedankt voor het meedenken! ;)

Update; besteld via Amazon.de d:)b dacht in eerste instantie dat deze alleen in het Duits was, maar na wat verder onderzoek bleek dat de cartridge ook van de Engels taal is voorzien O+ mijn Duits is wat roestig vrees ik 7(8)7

[ Voor 19% gewijzigd door SpeedyNick op 11-08-2019 17:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorgen
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 02:44

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

@SpeedyNick Zover ik weet zijn alle cardridges wereldwijd hetzelfde. Maakt dus niet uit waar je ze koopt. Hooguit het hoesje is anders.

Your Friendly Neighborhood Moderator

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• giantgiantus
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 08:32
FE3H is idd een erg vermakelijke game. Voor mij de leukste tot nu toe. Wel vind ik het inderdaad jammer dat de moeilijkheidsgraad te laag is en er iets te weinig gevechten zijn.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Jorgen schreef op zondag 11 augustus 2019 @ 21:53:
Maakt dus niet uit waar je ze koopt.
Hooguit het hoesje is anders.
Ja, een enorm groot USK logo i.p.v. een wat kleiner PEGI-plaatje. :p

Ipsa Scientia Potestas Est
NNID: ShinNoNoir

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flozem
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 24-09 20:31
giantgiantus schreef op zondag 11 augustus 2019 @ 22:45:
FE3H is idd een erg vermakelijke game. Voor mij de leukste tot nu toe. Wel vind ik het inderdaad jammer dat de moeilijkheidsgraad te laag is en er iets te weinig gevechten zijn.
Yup.... alleen het laatste gevecht is wat lastiger, maar tegen die tijd ben je zo overleveled dat dat niets meer uitmaakt... :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• giantgiantus
Flozem schreef op maandag 12 augustus 2019 @ 07:35:
[...]

Yup.... alleen het laatste gevecht is wat lastiger, maar tegen die tijd ben je zo overleveled dat dat niets meer uitmaakt... :p
Toch heel jammer dat ze de hoogste moeilijkheidsgraad dan alleen als dlc beschikbaar maken. Nu is eigenlijk het hele sociale gebeuren niet nodig want je levelt veel te snel waardoor de gevechten geen uitdaging vormen. Gek dat dit nergens in de reviews is genoemd.

Beetje dejavu van Zelda. Die game kwam eigenlijk ook alleen tot z’n recht met de hogere moeilijkheid beschikbaar gemaakt via dlc. Met die moeilijkheidsgraad was het daadwerkelijk nodig om drankjes en eten te fabriceren.

Denk dat ik maar ga wachten op de dlc en dan pas verder speel.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!
giantgiantus schreef op maandag 12 augustus 2019 @ 08:02:
[...]

Toch heel jammer dat ze de hoogste moeilijkheidsgraad dan alleen als dlc beschikbaar maken.
Groot verschil met Zelda: FE geeft het gratis ;)

Hoe ver zit je in het spel eigenlijk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• giantgiantus
JackAvery schreef op maandag 12 augustus 2019 @ 08:43:
[...]

Groot verschil met Zelda: FE geeft het gratis ;)

Hoe ver zit je in het spel eigenlijk?
12 uur gespeeld en volgens mij in maand 5.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tuinïnen
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 23:08

tuinïnen

Eventus stultorum magister

Ik hoor nog niemand over Forager, sinds twee weken beschikbaar op de Switch. Eerder al uitgebracht op de PC, maar dit is zeker een aanrader als games zoals Stardew Valley je bevallen.

Ben vrij hooked en heeft me alweer wat nachtrust gekost. Kan grindy aanvoelen maar als je slim speelt hoeft dat niet. Zeer geschikt voor handheld, ik heb voorlopig weer wat te doen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• doobieters
  • Registratie: Februari 2009
  • Nu online
En nog steeds niemand de Switch revisie in de schappen gezien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jacobv3l
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 04-12-2024
doobieters schreef op maandag 12 augustus 2019 @ 13:49:
zal nog wel even duren toch? wordt volgens mij pas september verwacht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• doobieters
  • Nu online
Jacobv3l schreef op maandag 12 augustus 2019 @ 14:19:
[...]

zal nog wel even duren toch? wordt volgens mij pas september verwacht
Volgens mij is dat de Switch Lite, de revisie zou geloof ik medio augustus komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raem
  • Registratie: Oktober 2005
  • Nu online
doobieters schreef op maandag 12 augustus 2019 @ 14:24:
[...]

Volgens mij is dat de Switch Lite, de revisie zou geloof ik medio augustus komen.
De revisie komt begin september. De Switch Lite eind september.

https://psnprofiles.com/RaemNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• doobieters
  • Nu online
Raem schreef op maandag 12 augustus 2019 @ 14:39:
[...]

De revisie komt begin september. De Switch Lite eind september.
Aha, dan moeten we nog even geduld hebben. In de US liggen ze al wel in de schapen blijkbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Heb even Twitter afgestruind voor een update over FIGHT CRAB, mogelijk de mafste indie ooit aangekondigd voor Switch. De PC-versie van het spel is ondertussen in early access (te koop op itch.io), maar de Switch editie laat nog even op zich wachten. In een tweet in juni werd vermeld dat er nog geen releasedatum bekend is voor Switch. Ondertussen heeft developer Nussoft vorige week wel het spel op Switch gedemo'd op een indiefestival in Gifu, Japan.

Hier is een zoethoudertje tot er een datum bekend gemaakt wordt:

giantgiantus schreef op maandag 12 augustus 2019 @ 09:35:
[...]

12 uur gespeeld en volgens mij in maand 5.
Dan heb je nog ruim driekwart van het spel te gaan :) Wat die supports betreft, die doe je toch net voor de characters en lore? _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R0y.
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 07:11
De mediamarkt heeft hier nog voldoende switches rood en blauw op voorraad. Grijs al een tijdje niet.

Ik heb coolblue gemaild wanneer hun de voorraad binnen krijgen maar dat konden ze mij niet vertellen.

Als hij hier in de buurt te krijgen is rijd ik er direct om. Een pre order bij ned game zie ik niet zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mundatin
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 23-09 13:50
R0y. schreef op maandag 12 augustus 2019 @ 20:05:
[...]

De mediamarkt heeft hier nog voldoende switches rood en blauw op voorraad. Grijs al een tijdje niet.

Ik heb coolblue gemaild wanneer hun de voorraad binnen krijgen maar dat konden ze mij niet vertellen.

Als hij hier in de buurt te krijgen is rijd ik er direct om. Een pre order bij ned game zie ik niet zitten.
Ik ben afgelopen week nog bij ons in de MediaMarkt geweest en er stonden nog heel wat HAC-001 (oude versie) Switch'es met €35,- eShop-tegoed. Nog geen nieuwe te bekennen.

Voorliefde voor alles wat tech-gerelateerd is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaasje123
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 20-09 11:52
Mauz1978 schreef op zondag 11 augustus 2019 @ 16:26:
[...]

Omdat het nu je wat ouder bent allemaal te snel voor je gaat ;) :+
Nouja jij zegt het, maar zelfs dit gaat wat vlug soms met alle mechanics die ik om de havenklap om mijn oren geïntroduceerd krijg. Ik heb nu soms geen idee hoe ik iets nou ook alweer moest doen of waar ik op moest letten.

Net een gevecht gedaan en iemand deed super dmg ofzo maar geen idee waarom.
Net een lecture gedaan maar geen idee meer hoe ik nou weet welke skill ik levelen moet voor die ene character.
Ik weet ook niet meer hoe ik nou meer skillpoints krijg om meer activities te doen op een zondag.

Het zal ongetwijfeld aan mij allemaal liggen hoor, maar dit is mijn eerste FE game en ik heb soms geen idee wat ik moet doen of aan het doen ben. 8)7 :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alekz87
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 22:46
Kaasje123 schreef op dinsdag 13 augustus 2019 @ 09:27:
[...]

Nouja jij zegt het, maar zelfs dit gaat wat vlug soms met alle mechanics die ik om de havenklap om mijn oren geïntroduceerd krijg. Ik heb nu soms geen idee hoe ik iets nou ook alweer moest doen of waar ik op moest letten.

Net een lecture gedaan maar geen idee meer hoe ik nou weet welke skill ik levelen moet voor die ene character.
Ik weet ook niet meer hoe ik nou meer skillpoints krijg om meer activities te doen op een zondag.

Het zal ongetwijfeld aan mij allemaal liggen hoor, maar dit is mijn eerste FE game en ik heb soms geen idee wat ik moet doen of aan het doen ben. 8)7 :+
Klinkt alsof ik mezelf hoor praten. Snelle games met veel tekst en uitleg lukken mij gewoonweg niet meer! Ik speel kleine Indies tegenwoordig en ben daar tevreden mee. O-). Heb al 6 maanden Zelda liggen op de switch, na 5 uur was ik het lopen en farmen van wapens/appels helemaal zat!

[ Voor 4% gewijzigd door Alekz87 op 13-08-2019 11:47 ]

iPhone 3G, Samsung Galaxy S2, HTC One M7, HTC One M8, Samsung Note 4, Samsung Galaxy S7 Edge, Oneplus 3T, iPhone X, Apple Watch Series 2, Apple Watch Series 6, iPhone 12 Pro, iPhone 14 Pro, iPhone 16 Pro, Apple Watch Series 10.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Njay
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 24-09 14:39
Ik wil mijn left joy con (eerste shipment) gaan modden met een stukje foam i.v.m. wegvallen verbinding, switch is helaas al uit garantie en ik wil hem graag meenemen op vakantie.

Wil iemand mij vertellen of dit het correct stukje foam is?

https://www.conrad.nl/p/e...5-x-5-mm-geleidend-394611

merci !

PSN: NjayNL | Star Citizen Referal code | Oculus Quest

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pagani
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Alekz87 schreef op dinsdag 13 augustus 2019 @ 11:43:
[...]
Klinkt alsof ik mezelf hoor praten. Snelle games met veel tekst en uitleg lukken mij gewoonweg niet meer! Ik speel kleine Indies tegenwoordig en ben daar tevreden mee. O-). Heb al 6 maanden Zelda liggen op de switch, na 5 uur was ik het lopen en farmen van wapens/appels helemaal zat!
Hint: Als je wat langer doorspeelt heb je het koken e.d. al snel niet meer nodig.

Ik had overigens een beetje hetzelfde gevoel, maar nu ik weer een tijdje shooters speel (Paladins o.a.) komt het wel weer terug :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Kaasje123 schreef op dinsdag 13 augustus 2019 @ 09:27:
[...]

waarschijnlijk deed iemand een cirtical :)
in je opties menu heb je een overzichtje "Goals", waar je kan zien voor welke skills je bonussen
Professor level gaat o.a. omhoog door te vissen, het Greenhouse te gebruiken, door activiteiten (choir, share a meal, ...). Hoe hoger je professor level, hoe meer activity points.Vooral vissen is handig om prof. level te grinden, na een specifieke quest zal er een winkel komen die aas verkoopt.
Tip: https://serenesforest.net/three-houses/ is zo een beetje de autoriteit wat FE informatie betreft. Je tutorials kan je altijd herlezen, ze staan in het Guide gedeelte van je optiesmenu.

Ik had er zelf weinig last van, maar het is ook niet mijn eerste FE. Het tempo van functies introduceren ligt imo veel beter dan bij bvb. Xenoblade 2 :p

@Njay op het eerste zicht zou ik zeggen van wel, maar ik ben ook geen expert. Google eens op "joycon foam" ofzo. Als je een desktop hebt, GPU's worden ook in dit soort schuim verpakt :)

[ Voor 5% gewijzigd door JackAvery op 13-08-2019 12:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaasje123
JackAvery schreef op dinsdag 13 augustus 2019 @ 12:08:
[...]
waarschijnlijk deed iemand een cirtical :)

[...]
in je opties menu heb je een overzichtje "Goals", waar je kan zien voor welke skills je bonussen

[...]

Professor level gaat o.a. omhoog door te vissen, het Greenhouse te gebruiken, door activiteiten (choir, share a meal, ...). Hoe hoger je professor level, hoe meer activity points.Vooral vissen is handig om prof. level te grinden, na een specifieke quest zal er een winkel komen die aas verkoopt.

[...]

Tip: https://serenesforest.net/three-houses/ is zo een beetje de autoriteit wat FE informatie betreft. Je tutorials kan je altijd herlezen, ze staan in het Guide gedeelte van je optiesmenu.

Ik had er zelf weinig last van, maar het is ook niet mijn eerste FE. Het tempo van functies introduceren ligt imo veel beter dan bij bvb. Xenoblade 2 :p

@Njay op het eerste zicht zou ik zeggen van wel, maar ik ben ook geen expert. Google eens op "joycon foam" ofzo. Als je een desktop hebt, GPU's worden ook in dit soort schuim verpakt :)
Dank voor de tips. Gek genoeg vond ik Xenoblade 2 dan weer veel makkelijker te volgen. Daarom zei ik al het zal wel aan mij liggen. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piet_Piraat7
  • Registratie: September 2011
  • Nu online
[...]
Grappig, ik heb hetzelfde qua snelle games met veel tekst maar vond Zelda dan wel weer heerlijk. Tempo bepaal je zelf en kon heerijk rustig de wereld verkennen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Mogelijk een SNES-style controller in aantocht:
New FCC filings point to SNES style controller for Nintendo Switch

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Kaasje123 schreef op dinsdag 13 augustus 2019 @ 12:23:
[...]
Dank voor de tips. Gek genoeg vond ik Xenoblade 2 dan weer veel makkelijker te volgen. Daarom zei ik al het zal wel aan mij liggen. :P
Ik had zelf geen "last" van de XC2 tutorials maar ze zijn wel chaotisch en achteraf maar deels consulteerbaar (mits je de juiste ingame 'boeken' koopt). Niet echt gebruiksvriendelijk.

Iemand heeft net dit draadloos apparaat gevonden in een nieuwe aanvraag van Nintendo bij de Amerikaanse FCC:
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/0t4S2GQ.png

Let op het modelnummer dat gebruikt wordt voor Switch accessoires... De foto's zijn helaas onder NDA tot februari.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Emmavdv
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 24-09 14:08
Ik hoop vooral dat de verjaardag van de online dienst gevierd gaat worden met SNES games, of nog andere VC achtige zaken :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Emmavdv schreef op dinsdag 13 augustus 2019 @ 14:14:
Ik hoop vooral dat de verjaardag van de online dienst gevierd gaat worden met SNES games, of nog andere VC achtige zaken :D
In typische Nintendo-style zal het wel weer drie obscure SNES games per maand worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• doobieters
  • Nu online
[...]
Dan doe je iets niet goed. Het farmen van appels is nodig als je health nodig hebt, doe een paar shrines en je kunt heartcontainers toevoegen. Daarnaast kun je beesten doden, eten koken, fruit vinden of elixers kopen om je health weer te vullen.

Voor het farmen van wapens: ga op zoek naar een zeker zwaard. Laten we stellen dat je het probleem dan al minder hebt ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!
JackAvery schreef op dinsdag 13 augustus 2019 @ 13:26:
Iemand heeft net dit draadloos apparaat gevonden in een nieuwe aanvraag van Nintendo bij de Amerikaanse FCC:
[Afbeelding]
Psst... Check eens een post van een kwartier eerder. :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaasje123
Verwijderd schreef op dinsdag 13 augustus 2019 @ 14:38:
[...]

In typische Nintendo-style zal het wel weer drie obscure SNES games per maand worden.
LOL ik ga er überhaupt niet vanuit dat ze snes games ooit nog toevoegen. Eerder 4 in plaats van 3 nes games per maand of een gameboy emulator :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 07:07
Ik ben lekker aan het genieten van Bloodstained. En die lag is niet echt storend. Wat ik wel storend vind is dat de game best veel slordige bugs heeft. Rare teleports naar de kamer ernaast of erboven. Of doodgaan zonder de death animatie te triggeren. Kon gewoon verder kunt spelen enzo. Dat mag wel gefixed worden.

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miki
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 08:02
Tijdens de vakantie ben ik er achtergekomen dat de switch van mijn zoon ook drift problemen vertoont op beide joycon’s. Dus eindelijk zelf even kunnen spelen zat er dus niet bij deze vakantie :P

Anyway ik wil beide controllers voor reparatie aanbieden maar vraag ik me af waar ik dit het beste kan doen. De switch heb ik 13 maanden geleden direct gekocht bij Bol.com. Dus in eerste instantie lijkt Bol.com me de meest aangewezen partij maar misschien is rechtstreeks Nintendo benaderen een beter idee. Ik verwacht immers dat Bol.com het reparatieverzoek ook zal doorzetten namelijk.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Er zijn deze week revisie-modellen in het wild gespot in de UK, voor de geïnteresseerden :)
Miki schreef op woensdag 14 augustus 2019 @ 09:26:
Tijdens de vakantie ben ik er achtergekomen dat de switch van mijn zoon ook drift problemen vertoont op beide joycon’s. Dus eindelijk zelf even kunnen spelen zat er dus niet bij deze vakantie :P

Anyway ik wil beide controllers voor reparatie aanbieden maar vraag ik me af waar ik dit het beste kan doen. De switch heb ik 13 maanden geleden direct gekocht bij Bol.com. Dus in eerste instantie lijkt Bol.com me de meest aangewezen partij maar misschien is rechtstreeks Nintendo benaderen een beter idee. Ik verwacht immers dat Bol.com het reparatieverzoek ook zal doorzetten namelijk.
Vraag na bij Nintendo of een reparatie je geld zal kosten of niet, en dan kan je verder beslissen. In Europa verloopt de wettelijke garantie via de verkoper.

Doraemon: Story of Seasons (aka Harvest Moon met een blauwe tijdreiziger) heeft een Westerse release datum gekregen: 11 oktober. Zelf weinig interesse in Harvest Moon, maar de grafische stijl is toch best mooi. De trailer uit april.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Njay
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 24-09 14:39

Heb je op beide joycons al de calibratie opnieuw gedaan? als het goed is zit vooral in de left joy deze issues met de eerste levering switches, ik ga dit weekend de fix proberen met het stuk foam bij de antenne van de linker joy con.

PSN: NjayNL | Star Citizen Referal code | Oculus Quest

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Njay schreef op woensdag 14 augustus 2019 @ 09:52:
[...]

Heb je op beide joycons al de calibratie opnieuw gedaan? als het goed is zit vooral in de left joy deze issues met de eerste levering switches, ik ga dit weekend de fix proberen met het stuk foam bij de antenne van de linker joy con.
Was de antenne truc niet alleen voor verbindingsproblemen en is de Joycon drift een heel ander probleem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackMage
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 04-09 15:04
Ik had laatst ook een drift in mn linker joycon. Ik wilde even kijken of het niet toevallig aan het spel lag dus ik connecte mn Pro Controller en toen ik daarna weer terug ging naar de joycons was de drift weer compleet weg.

Die drift was in de laatste richting dat ik de joycon had gestuurd. Dus als ik de stick naar boven bewoog, ging de drift daarna ook naar boven.

Ik weet niet wat precies het gedrag is van een 'echte' hardwarematige drift. Maar in mijn geval was het puur softwarematig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miki
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 08:02
JackAvery schreef op woensdag 14 augustus 2019 @ 09:41:
Er zijn deze week revisie-modellen in het wild gespot in de UK, voor de geïnteresseerden :)

[...]
Vraag na bij Nintendo of een reparatie je geld zal kosten of niet, en dan kan je verder beslissen. In Europa verloopt de wettelijke garantie via de verkoper.
Slim, niet aan gedacht. Thanks :)
Njay schreef op woensdag 14 augustus 2019 @ 09:52:
Ik heb alles al uitgeprobeerd dwz controllers ge-update, switch volledig uitgezet, beide sticks opnieuw gecalibreerd. Sticks opzij geduwd en flink geblazen maar dat allemaal het helpt helaas niet.
De linker (blauw) vertoont trouwens veel minder drift dan de rechter (rode). Je ziet letterlijk gewoon de stick nagenoeg direct naar onderen uitslaan nadat de stick losgelaten wordt en centreert.

[ Voor 22% gewijzigd door Miki op 14-08-2019 10:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B00st3r
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 19-09 19:42
Bij Nedgame kun je hem pre-orderen. Verwachte levertijd 30 augustus. Ze noemen hem daar de 'Pro / 1.5', ofzoiets.

https://www.nedgame.nl/ni...--pro----grey/8904118599/

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• doobieters
  • Nu online
B00st3r schreef op woensdag 14 augustus 2019 @ 13:18:
[...]

Bij Nedgame kun je hem pre-orderen. Verwachte levertijd 30 augustus. Ze noemen hem daar de 'Pro / 1.5', ofzoiets.

https://www.nedgame.nl/ni...--pro----grey/8904118599/
Ik zag het inderdaad, maar ik moet er één bij Game Mania hebben. Heb namelijk nog een tegoedbon van 150 euro liggen. O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B00st3r
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 19-09 19:42
doobieters schreef op woensdag 14 augustus 2019 @ 13:21:
[...]

Ik zag het inderdaad, maar ik moet er één bij Game Mania hebben. Heb namelijk nog een tegoedbon van 150 euro liggen. O-)
Heb je ze al gebeld met de vraag of ze weten wanneer zij hem verwachten? Ik ben benieuwd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• doobieters
  • Nu online
B00st3r schreef op woensdag 14 augustus 2019 @ 13:25:
[...]

Heb je ze al gebeld met de vraag of ze weten wanneer zij hem verwachten? Ik ben benieuwd.
Ja, ze weten het nog niet. Zowel het hoofdkantoor als de lokale winkel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R0y.
  • Laatst online: 07:11
JackAvery schreef op woensdag 14 augustus 2019 @ 09:41:
Waar heb je dat gelezen/gehoord? Ik houd Reddit in de gaten maar daar heb ik niks gezien.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
R0y. schreef op woensdag 14 augustus 2019 @ 16:05:
[...]

Waar heb je dat gelezen/gehoord? Ik houd Reddit in de gaten maar daar heb ik niks gezien.
Hier bvb. Lijkt me duidelijk dat het heel afhankelijk is van winkel tot winkel voorlopig.

Het lijkt erop dat TOWN, die game die GameFreak vorig jaar getoond heeft, "Little Town Hero" gaat heten: er is namelijk een trademark aangevraagd in Japan op de titel. Binnenkort meer nieuws?

[ Voor 25% gewijzigd door JackAvery op 14-08-2019 17:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martin_v_z
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 01:20

Ik snap even iets niet. Ik dacht dat er een wettelijke termijn van 24 maanden garantie was bij electronica. Ik heb ook connectie problemen met mij Joycons, Switch is nu 23 maanden oud. Ik zat er aan te denken deze voor reparatie toe te sturen maar ik wil niet een te hoge kosten hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 07:26
@martin_v_z er is een wettelijke Europese termijn en de Nederlandse. De EU geeft 2 jaar als het goed is. Nederland daarentegen zegt dat de garantie is, wat je van een product mag verwachten.

Ik denk dat je zonder problemen nu op kunt sturen. Eigenlijk hou ik altijd voor kleiner spul de 2 jaar aan en dat gaat altijd goed.

[ Voor 26% gewijzigd door Arunia op 14-08-2019 22:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martin_v_z
Arunia schreef op woensdag 14 augustus 2019 @ 22:21:
@martin_v_z er is een wettelijke Europese termijn en de Nederlandse. De EU geeft 2 jaar als het goed is. Nederland daarentegen zegt dat de garantie is, wat je van een product mag verwachten.

Ik denk dat je zonder problemen nu op kunt sturen. Eigenlijk hou ik altijd voor kleiner spul de 2 jaar aan en dat gaat altijd goed.
Ik heb een reparatie aangevraagd en voor de zekerheid nog even een mailtje naar gestuurd met de vraag of dit defect nog binnen de garantie valt. Als ik namelijk voor de reparatie moet betalen kan ik net zo goed een pro controller of 3rd party controller kopen. In handheld mode is er namelijk geen probleem met de Joycons, behalve dat de Y knop niet helemaal lekker meer werkt, maar grote kans dat dat alleen een kwestie is van open maken en even de connectie schoonmaken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jorgen

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

@Miki @martin_v_z @Arunia

Mijn joy-cons heb ik afgelopen maandag weer opgehaald bij een PostNL punt. De verbindingsproblemen zijn gewoon gratis gemaakt en dat terwijl ik de Switch op de releasedag in huis had. Dus dat is 2,5 jaar geleden.

[ Voor 8% gewijzigd door Jorgen op 15-08-2019 18:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martin_v_z
Jorgen schreef op woensdag 14 augustus 2019 @ 22:29:
Mijn joy-cons heb ik afgelopen maandag opgehaald bij een PostNL punt. De verbindingsproblemen zijn gewoon gratis gemaakt en dat terwijl ik de Switch op de releasedag in huis had. Dus dat is 2,5 jaar geleden.
Heb je alleen de Joycons hoeven opsturen of ook de Switch? Zou je mij in een PM de link kunnen sturen welke je hebt gebruikt om de reparatie aan te vragen? (Even controleren of dat dezelfde is die ik nu heb gebruikt)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorgen

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

martin_v_z schreef op woensdag 14 augustus 2019 @ 22:31:
[...]

Heb je alleen de Joycons hoeven opsturen of ook de Switch? Zou je mij in een PM de link kunnen sturen welke je hebt gebruikt om de reparatie aan te vragen? (Even controleren of dat dezelfde is die ik nu heb gebruikt)
Alleen beide joy-cons + klachtomschrijving + afspraak die ik telefonisch gemaakt had over gratis repareren daarbij genoemd.
Ik had het via de website aangemeld (nadat ik eerst getelefoneerd had) maar ik heb nooit een RMA ontvangen.
Drie weken geleden nog maar eens gebeld en er stond een RMA in het systeem voor mij. Die heb ik gebruikt en daarbij een klachtomschrijving opgestuurd.

Volgens mij heb ik deze gebruikt: https://nintendo.comserve-nl.com/model

Maar anders dus even bellen met Nintendo NL.

[ Voor 7% gewijzigd door Jorgen op 14-08-2019 22:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martin_v_z
Jorgen schreef op woensdag 14 augustus 2019 @ 22:33:
[...]

Alleen beide joy-cons + klachtomschrijving + afspraak die ik telefonisch gemaakt had over gratis repareren daarbij genoemd.
Ik had het via de website aangemeld (nadat ik eerst getelefoneerd had) maar ik heb nooit een RMA ontvangen.
Drie weken geleden nog maar eens gebeld en er stond een RMA in het systeem voor mij. Die heb ik gebruikt en daarbij een klachtomschrijving opgestuurd.
Thanks. Ik wacht dan even het antwoord op mijn mailtje af. Ze stuurde mij namelijk eerst naar de website toe om het aan te melden. En anders ga ik ook even bellen. :) Het klink dat het dus gewoon gerepareerd moet kunnen worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorgen

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

martin_v_z schreef op woensdag 14 augustus 2019 @ 22:34:
[...]

Thanks. Ik wacht dan even het antwoord op mijn mailtje af. Ze stuurde mij namelijk eerst naar de website toe om het aan te melden. En anders ga ik ook even bellen. :) Het klink dat het dus gewoon gerepareerd moet kunnen worden.
Graag gedaan.
Ik moet nog wel ff checken of alles goed werkt hoor.
Had eerst wat andere dingen te doen (waaronder een sok uit het filter van mijn wasmachine halen). Hopelijk van de week 's avonds even gelegenheid om lekker te gamen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Arunia schreef op woensdag 14 augustus 2019 @ 22:21:
Let wel op dat wettelijke garantie via de verkoper gaat, niet via de fabrikant.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 07:07

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• HansH
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 14-09 11:05
Nieuwe Switch versies ook op Amazon.de opgenomen (met indicatie 'nog niet verkrijgbaar'):

https://www.amazon.de/s?k=B07WKNQ8JT+B07W13KJZC
Voor de fans van limited en/of fysiek: Limited Run Games brengt versies uit van Turok 1 en 2: collectors' editions, de individuele games in normale Switch cases en een double pack.

En om een paar voorbeeldjes te geven van de verschillende versies:
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/EB4CI8cXkAMSmSq?format=jpg&name=large

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/EB4G3OTXkAM5C-k?format=jpg&name=large

Allemaal vanaf morgen beschikbaar.

[ Voor 19% gewijzigd door JackAvery op 15-08-2019 12:27 ]

• OinkOink
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 07-11-2023
Weet niet of dit het juiste topic is en of het hier mag maar voor de liefhebber hebben ze weer een nintendo switch bij mediamarkt outlet in de aanbieding. Zitten een paar krasjes op de joycon houder maar zit wel 2 jaar garantie op en is voorderest in orde heb de mijne daar ook vandaan. https://outlet.mediamarkt...tch-rood-en-blauw-ID84610 255 euro

• Cyberw00d
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 22:54
Iemand nog een tip om dead cells fysiek te scoren ? Al tijdje aan het rond zoeken zonder succes...

Nintendo | Valve Steam Deck Oled 1TB | iPad Air | iPhone 15 pro | Allergisch voor Windows

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Disfigured
  • Laatst online: 22-09 15:02
Cyberw00d schreef op donderdag 15 augustus 2019 @ 13:01:
Iemand nog een tip om dead cells fysiek te scoren ? Al tijdje aan het rond zoeken zonder succes...
De Action Game of the Year edition komt volgende week dacht ik.

• Cyberw00d
Disfigured schreef op donderdag 15 augustus 2019 @ 14:30:
[...]

De Action Game of the Year edition komt volgende week dacht ik.
Zie bij Gamemania of nedgame nog geen pre-order staan dus ben benieuwd !

Nintendo | Valve Steam Deck Oled 1TB | iPad Air | iPhone 15 pro | Allergisch voor Windows

• Disfigured
  • Laatst online: 22-09 15:02
Cyberw00d schreef op donderdag 15 augustus 2019 @ 15:02:
[...]

Zie bij Gamemania of nedgame nog geen pre-order staan dus ben benieuwd !
Ik zag hem hier staan!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Cyberw00d
Iemand ervaring met deze webshop ? Lees verschillende berichten hier over.. anders even een weekje of 2 wachten kijken als Gamemania hem te koop heeft

• Raem
  • Registratie: Oktober 2005
  • Nu online
Cyberw00d schreef op donderdag 15 augustus 2019 @ 13:01:
https://www.gamemania.nl/...-switch/142720_dead-cells

Game Mania Katwijk heeft hem op voorraad volgens de site. Als je hen belt kunnen ze het als het goed is opsturen naar een ander filiaal bij jou in de buurt.

https://psnprofiles.com/RaemNL

• Cyberw00d
Raem schreef op donderdag 15 augustus 2019 @ 16:48:
[...]

https://www.gamemania.nl/...-switch/142720_dead-cells

Game Mania Katwijk heeft hem op voorraad volgens de site. Als je hen belt kunnen ze het als het goed is opsturen naar een ander filiaal bij jou in de buurt.
Dank _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Fire Emblem Three Houses is goed op weg om de best verkochte game in de serie te worden:
  • In de USA was Three Houses vorige maand #2 in de algemene top 10 opgesteld door NPD. Commentaar door analist Daniel Ahmad legt uit dat de Amerikaanse launch van 3H de beste van de serie was wat betreft aantal retailverkopen, maar Fates nog achter zich laat in omzet (Fates had een lagere verkoopprijs maar bestond uit twee games en een DLC...). Deze cijfers bevatten geen digitale omzet. 3H had met grote stocktekorten te kampen in de USA, waardoor de mogelijkheid reëel is dat 3H inclusief digitaal de kroon spant.
  • In de UK staat 3H al twee weken op #1. Daar had het spel het launchrecord van Fire Emblem Awakening verdubbeld.
  • In de EMEAA charts stond 3H op #2 en #3 tijdens de voorbije twee weken. Merk op dat (net zoals voor de andere data in deze post) hier geen digitale omzet inbegrepen is voor Nintendo games.
  • Japan, tenslotte, doet het op eerste zicht iets minder goed: daar heeft het spel na twee weken ongeveer 200.000 fysieke exemplaren verkocht. Dit is zwakker dan Fire Emblem Fates, maar opnieuw is hier de opmerking van digitale verkopen zeer relevant. In het geval van de Japanse markt, zorgen de eShop coupons van Nintendo voor 20euro korting op het spel ivm een fysieke kopie. Men vermoedt dan ook dat 3H daar 30 tot 40% van zijn sales digitaal heeft verkocht. Het is namelijk zo dat het spel in Japan al vijf weken op #1 in de eShop staat.
Wat mij betreft zeker verdiend, echt een topspel.

In de USA stonden behalve FE trouwens nog vijf andere Switch titels in de algemene top 10 vorige maand. De #1 werd echter ingepalmd door Madden 2020 :p

De volgende zomer-exclusive, Astral Chain, komt over twee weken uit. Gisteren zijn er een hoop previews gepubliceerd, hier is bvb de video van GameXplain. Laat maar komen die game :)

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Darkfreak
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 24-09 13:18

Darkfreak

www.n1ntendo.nl

Mogelijke aanvulling voor de TS @Zeror :

Ik ben nu zelf aan het zoeken naar (werkende) RJ45-adapters voor de Switch.
Gezien de adapter van Hori slechts USB 2.0 is (en de USB 3.0 adapters beter schijnen te werken) ging ik specifiek op zoek naar USB 3.0 adapters die werken op de switch.

Dat zijn:
TRENDnet USB 3.0 to Gigabit Ethernet LAN Wired Network Adapter (~ €20 incl. shipping)

Plugable USB 3.0 to Ethernet Gigabit 10\100\1000 LAN Network Adapter (~€21 incl. shipping)

AmazonBasics USB 3.0 to 10/100/1000 Gigabit Ethernet Internet Adapter (~€21 incl. shipping)

pricewatch: Startech.com USB 3.0 naar Gigabit Ethernet Netwerkadapter (~€29)

Het lijkt erop dat die van Plugable best veel gebruikt wordt.
Is ook goedkoper dan de 'Official' adapter van Hori en kennelijk ook sneller.

Excuses als dit eerder al aan bod kwam, vond er zo 1, 2, 3 niets over als ik de zoekfunctie gebruik.

[ Voor 5% gewijzigd door Darkfreak op 16-08-2019 11:14 ]

Volg www.n1ntendo.nl voor alles Nintendo! (>'-')> <('-'<) ^(' - ')^ <('-'<) (>'-')> ... (╯°□°)╯︵ ┻━┻

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Darkfreak schreef op vrijdag 16 augustus 2019 @ 11:13:
Mogelijke aanvulling voor de TS @Zeror :

Ik ben nu zelf aan het zoeken naar (werkende) RJ45-adapters voor de Switch.
Gezien de adapter van Hori slechts USB 2.0 is (en de USB 3.0 adapters beter schijnen te werken) ging ik specifiek op zoek naar USB 3.0 adapters die werken op de switch.

Dat zijn:
TRENDnet USB 3.0 to Gigabit Ethernet LAN Wired Network Adapter (~ €20 incl. shipping)

Plugable USB 3.0 to Ethernet Gigabit 10\100\1000 LAN Network Adapter (~€21 incl. shipping)

AmazonBasics USB 3.0 to 10/100/1000 Gigabit Ethernet Internet Adapter (~€21 incl. shipping)

pricewatch: Startech.com USB 3.0 naar Gigabit Ethernet Netwerkadapter (~€29)

Het lijkt erop dat die van Plugable best veel gebruikt wordt.
Is ook goedkoper dan de 'Official' adapter van Hori en kennelijk ook sneller.

Excuses als dit eerder al aan bod kwam, vond er zo 1, 2, 3 niets over als ik de zoekfunctie gebruik.
Handig om concrete lijstjes te zien! Maar de achterliggende reden is bekend: nagenoeg elke USB 3.0 adapter die een AX88179 chipset gebruikt, zal werken. Daarom dat de UGreen in de OT staat :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Darkfreak
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 24-09 13:18

Darkfreak

www.n1ntendo.nl

Iemand deze al gezien?

de mClassic:

https://www.indiegogo.com...play-graphics-processor#/

Een dongle die, schijnbaar, absurd goede upscaling schijnt te doen.

[ Voor 22% gewijzigd door Darkfreak op 16-08-2019 12:35 ]

Volg www.n1ntendo.nl voor alles Nintendo! (>'-')> <('-'<) ^(' - ')^ <('-'<) (>'-')> ... (╯°□°)╯︵ ┻━┻

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Nieuw Tetris-evenement:

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• rudyman85
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 24-09 20:05
Yooka-Laylee and the Impossible Lair komt uit in Oktober:
http://www.nintendolife.c..._onto_switch_this_october

Lijkt een interessante release te worden, soort Tropical Freeze.

[ Voor 20% gewijzigd door rudyman85 op 16-08-2019 13:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 02:00

G_Dragon

Whatever you do, do it well.

Mensen hoe is The Legend of Zelda: Breath of the Wild?
Heb nog nooit een Zelda game gespeeld en twijfel na zien van gameplay om deze te halen.

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Touchdomex
  • Registratie: April 2005
  • Nu online

Touchdomex

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Poke of the QueenSlow

G_Dragon schreef op vrijdag 16 augustus 2019 @ 13:30:
Heb nog nooit een Zelda game gespeeld en twijfel na zien van gameplay om deze te halen.
Waar twijfel je aan en wat speel je normaal?

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Touchdomex schreef op vrijdag 16 augustus 2019 @ 13:35:
[...]

Waar twijfel je aan en wat speel je normaal?
Op de switch heb ik 120 uur in Pokemon Let's go zitten en de aankomende Sword gepre-ordered , daarnaast mario party/kart.
Ik twijfel eraan of het geen miskoop is en of het wel wat voor mij is omdat ik nog nooit een zelda heb gespeeld :)

[ Voor 16% gewijzigd door G_Dragon op 16-08-2019 13:37 ]

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex
  • Registratie: April 2005
  • Nu online

Touchdomex

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Poke of the QueenSlow

G_Dragon schreef op vrijdag 16 augustus 2019 @ 13:36:
[...]

Op de switch heb ik 120 uur in Pokemon Let's go zitten en de aankomende Sword gepre-ordered , daarnaast mario party/kart.
Ik twijfel eraan of het geen miskoop is en of het wel wat voor mij is omdat ik nog nooit een zelda heb gespeeld :)
Is dit je eerste console? :P Nooit andere games gespeeld? Aangezien botw niet vergelijkbaar is met de eerdere zelda's :+ Maakt het niet uit of je eerder een Zelda hebt gespeeld.

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sderooij
  • Laatst online: 21:40
Anderhalf jaar geleden stelde ik dezelfde vraag, toen alsnog het spel gekocht en na een paar dagen compleet verslaafd geraakt. Na 250 uur spelen was ik zo'n beetje klaar met alles wat er maar te doen was :)

Ik zou zeggen: koop het spel. In het ergste geval kan je het spel altijd nog kwijt voor 40/45 euro.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

Het feit dat mijn vrouw er meer uren in heeft zitten dan ik (120 vs 100) zegt voor mij wel hoe ongelooflijk goed het spel is.

Ik zou zeggen stop met het bekijken van gameplay en ga het gewoon lekker spelen. Niks moet in het spel en je kan ook niet echt iets fout doen. Geniet van de ervaring.

Het meest gehoorde argument tegen het spel is het feit dat wapens stuk gaan en waar ik de frustratie begrijp moet je begrijpen dat dat bij de ervaring hoort. Er zit een gedachte achter. Vooral in het begin kan dat tegenvallen maar dat wordt beter naarmate je verder gevorderd bent.

Ik zou zeggen halen die hap en dit weekend al genieten. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sderooij
Verwijderd schreef op vrijdag 16 augustus 2019 @ 14:05:
[...]

Het feit dat mijn vrouw er meer uren in heeft zitten dan ik (120 vs 100) zegt voor mij wel hoe ongelooflijk goed het spel is.

Ik zou zeggen stop met het bekijken van gameplay en ga het gewoon lekker spelen. Niks moet in het spel en je kan ook niet echt iets fout doen. Geniet van de ervaring.

Het meest gehoorde argument tegen het spel is het feit dat wapens stuk gaan en waar ik de frustratie begrijp moet je begrijpen dat dat bij de ervaring hoort. Er zit een gedachte achter. Vooral in het begin kan dat tegenvallen maar dat wordt beter naarmate je verder gevorderd bent.

Ik moet zeggen, in het begin is het frustrerend ja dat je stok kapot gaat als je een boom probeert te kappen. Maar na een paar uurtjes spelen kom je er achter dat je beter een bijl kunt gaan regelen om die bomen te kappen :P

Zelfde met zwaarden en andere wapens, het gaat kapot ja maar er is altijd nieuw spul te vinden als je maar even zoekt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Touchdomex schreef op vrijdag 16 augustus 2019 @ 13:44:
[...]

Is dit je eerste console? :P Nooit andere games gespeeld? Aangezien botw niet vergelijkbaar is met de eerdere zelda's :+ Maakt het niet uit of je eerder een Zelda hebt gespeeld.
Haha nee , ik dacht dat je bedoelde welke games ik op de switch speelde :)
Ik speel al vanaf de Playstation 1 games, speel Gears Of War / Assassins Creed / F1 2019 / Cod / ga zo maar door..
sderooij schreef op vrijdag 16 augustus 2019 @ 13:50:
[...]

Anderhalf jaar geleden stelde ik dezelfde vraag, toen alsnog het spel gekocht en na een paar dagen compleet verslaafd geraakt. Na 250 uur spelen was ik zo'n beetje klaar met alles wat er maar te doen was :)

Ik zou zeggen: koop het spel. In het ergste geval kan je het spel altijd nog kwijt voor 40/45 euro.
Ik kan hem voor 33,90 van iemand overnemen op marktplaats, wow dan ben je inderdaad goed verslaafd geraakt en dat is een goed teken :)
Verwijderd schreef op vrijdag 16 augustus 2019 @ 14:05:
[...]

Bedankt voor je reactie, deze neem ik mee! Jullie hebben er beide veel uren inzitten.
De wapens kan je wel weer maken?

[ Voor 65% gewijzigd door G_Dragon op 16-08-2019 14:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sderooij
G_Dragon schreef op vrijdag 16 augustus 2019 @ 14:10:
[...]

Haha nee , ik dacht dat je bedoelde welke games ik op de switch speelde :)
Ik speel al vanaf de Playstation 1 games, speel Gears Of War / Assassins Creed / F1 2019 / Cod / ga zo maar door..

[...]

Ik kan hem voor 33,90 van iemand overnemen op marktplaats, wow dan ben je inderdaad goed verslaafd geraakt en dat is een goed teken :)

[...]

Bedankt voor je reactie, deze neem ik mee! Jullie hebben er beide veel uren inzitten.
Wapens gaan kapot en kunnen niet gerepareerd worden. Als je even je weg weet te vinden dan weet je precies waar je nieuwe wapens kunt halen ;-)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

G_Dragon schreef op vrijdag 16 augustus 2019 @ 14:10:

Nee de wereld ligt vol met wapens. Als de wapens niet stuk zouden gaan dan had je minder reden om de wereld te gaan verkennen. Dus nu gaan je wapens stuk en dan kan het gebeuren dat je alleen nog maar slechte wapens hebt en nieuwe moet gaan zoeken.

Persoonlijk vind ik dat charmant, dan moet ik gaan verkennen, en verkennen is de kracht van het spel. Maar er zijn mensen die het frustrerend vinden dat ze een goed wapen vinden en dat dan stuk gaat. Niet gehecht raken aan je wapens dus.

Er is een wapen dat niet stuk gaat, maar dat laat ik je zelf ontdekken. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• doobieters
  • Nu online
Hmmm, dit komt mij bekend voor:

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/YFzrVu4.gif
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/HKhFt1q.gif

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sderooij
Verwijderd schreef op vrijdag 16 augustus 2019 @ 14:47:
[...]

Ik ben onder de indruk hoe goed ze het gestolen hebben. :9
Ik zou het serieus zo kopen :P Alleen al om alles te verkennen en lopen klooien :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Maandag Indie direct!

Over indies gesproken, Wargroove krijgt een fysieke release (meer info):

Afbeeldingslocatie: https://wargroove.com/wp-content/uploads/2019/08/WG-ProductMockup1080-1024x576.png
Zelda is de beste game die ik in 2017, 2018 en 2019 heb gespeeld :p
Beter goed gejat dan slecht gevonden (al is het combat systeem compleet anders), maar de Chinese fans lijken niet akkoord daarmee te gaan (zie JackAvery in "[Nintendo Switch] Algemene ervaring topic - Deel 4")

[ Voor 32% gewijzigd door JackAvery op 16-08-2019 15:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dagg
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 23-09 12:41
Ik was volgens mij ergens op the old interwebs tegen gekomen dat de Octorok wapens verbeteren/maken/ontroesten als ze deze opzuigen (gooi ze naar ze toe zodra ze lucht gaan opziigen), als je ze dood kun je daarna de geupdate wapens pakken even als hun monsterparts.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 07:26
@Dagg volgens mij ging dat om specifieke octoroks. Maar heb het zelf nooit geprobeerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
@Dagg, @Arunia: Je hoeft ze niet te doden, ze spugen het wapen direct uit. Zie bijv.:

Dit geldt trouwens alleen voor de Rock Octorok en alleen voor roestige wapens en schilden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Joosie200
  • Niet online
sderooij schreef op vrijdag 16 augustus 2019 @ 14:09:
[...]

Ik moet zeggen, in het begin is het frustrerend ja dat je stok kapot gaat als je een boom probeert te kappen. Maar na een paar uurtjes spelen kom je er achter dat je beter een bijl kunt gaan regelen om die bomen te kappen :P
Mwah toen ik de shrine had gedaan die je bommetjes gaf kap ik bomen niet op de ouderwetse manier maar door een bommetje te droppen. Boem, van onderen :+

Benut ik de bijl wel om vijanden mee te meppen :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tarin
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 08:41

Tarin

Just plain weird.

Joosie200 schreef op zaterdag 17 augustus 2019 @ 09:10:
[...]

Mwah toen ik de shrine had gedaan die je bommetjes gaf kap ik bomen niet op de ouderwetse manier maar door een bommetje te droppen. Boem, van onderen :+

Benut ik de bijl wel om vijanden mee te meppen :*)
Ja, zo kost het minder resources, maar een double axe is veel sneller ;). Ik pak ook liever een hamer (er staan er altijd een paar bij je huis en bij de golf-minigame) om ore etc te pakken. Je hebt af en toe een nieuwe nodig, maar de boel vliegt tenminste niet overal en nergens heen ;).
Weapon slots genoeg (hoewel, ik sleep momenteel teveel zooi mee).

Ik fiets op de accu van m'n iPod :) | Specs | Pics | Elektro: NL / EN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Emmavdv
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 24-09 14:08
Ik ben net een paar uur in Ys 8. Heeft iemand van jullie dit toevallig ook gespeeld? Voor een bepaalde actie heb ik een knop nodig, en die knop lijkt erg op een spatiebalk. Ik heb echter geen idee welke knop ze zouden kunnen bedoelen op mijn pro-controller...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Niet online
Tarin schreef op zaterdag 17 augustus 2019 @ 09:25:
[...]

Ja, zo kost het minder resources, maar een double axe is veel sneller ;). Ik pak ook liever een hamer (er staan er altijd een paar bij je huis en bij de golf-minigame) om ore etc te pakken. Je hebt af en toe een nieuwe nodig, maar de boel vliegt tenminste niet overal en nergens heen ;).
Weapon slots genoeg (hoewel, ik sleep momenteel teveel zooi mee).
Zover ben ik nog niet voor een double axe. Ben teveel aan het ronddolen en tegenstanders die ik tegen kom een kopje kleiner maken. Dat en paragliden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tarin
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 08:41

Tarin

Just plain weird.

Emmavdv schreef op zaterdag 17 augustus 2019 @ 09:33:
Ik ben net een paar uur in Ys 8. Heeft iemand van jullie dit toevallig ook gespeeld? Voor een bepaalde actie heb ik een knop nodig, en die knop lijkt erg op een spatiebalk. Ik heb echter geen idee welke knop ze zouden kunnen bedoelen op mijn pro-controller...
Het minnetje? De sinds de Wii hebben Nintendo-Controllers in plaats van start en select een home, een + en een -knopje.
Joosie200 schreef op zaterdag 17 augustus 2019 @ 09:34:
[...]

Zover ben ik nog niet voor een double axe. Ben teveel aan het ronddolen en tegenstanders die ik tegen kom een kopje kleiner maken. Dat en paragliden.
In dat geval: veel plezier :). Dat is het leuke van het spel, er is niet een enkele strategie die werkt. Ik ben vanaf het begin alles wat ik zag gaan beklimmen op zoek naar shrines, korok seeds en gewoon punten waarvandaan je mooi kan paragliden :). Speel het nu voor de derde keer op de switch, en ik moet zeggen dat het handheld ook echt goed te doen is, veel beter dan op de gamepad van de WiiU. Ik zit vaak in hotelkamers en daar is de tv niet altijd beter (klein, onhandige plek, geen extra stopcontact in de buurt, te hoog, ...). Alleen als er veel boogschieten moet gebeuren, of in shrines met een Apparatus is het wel erg handig met losse Joy cons te kunnen spelen.

[ Voor 49% gewijzigd door Tarin op 17-08-2019 09:54 ]

Ik fiets op de accu van m'n iPod :) | Specs | Pics | Elektro: NL / EN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dagg
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 23-09 12:41
RayNbow schreef op zaterdag 17 augustus 2019 @ 07:47:
@Dagg, @Arunia: Je hoeft ze niet te doden, ze spugen het wapen direct uit. Zie bijv.:
[YouTube: Zelda: Breath of the Wild - Using An Octorok to Clean Rusted Weapons]

Dit geldt trouwens alleen voor de Rock Octorok en alleen voor roestige wapens en schilden.
Dank, ik had het nog niet geprobeerd maar zie nu ook dat als je een roestig wapen/schild laat opzuigen je een willekeurig roestvrij wapen/schild krijgt wat dus beter of slechter kan zijn qua attack dan het roestige wapen/schild. En roestvrije wapens op laten zuigen betekend dat je hem meteen terug op je afgevuurd krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Daniel Ahmad (een analist met connecties in de industrie) heeft een paar hints gedropt voor de IndieWorld presentatie van maandag:

(de MS game waar hij het over heeft is hoogstwaarschijnlijk Ori and the Blind Forest)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turfschipper
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 24-09 03:30

Turfschipper

Hup NAC

MEGA vet game nieuws!

Commandos 2 van Eidos komt naar de Switch! Echt super blij mee.

Hopelijk komen ook deel 1 en 3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• doobieters
  • Nu online
Turfschipper schreef op zondag 18 augustus 2019 @ 22:28:
MEGA vet game nieuws!

Hup NAC!

Maar dit was al oud nieuws... Er is ook een nieuwe Commandos game in ontwikkeling trouwens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magic
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Turfschipper schreef op zondag 18 augustus 2019 @ 22:28:
MEGA vet game nieuws!

Ooh, 2 was wel de beste imho, maar een bundel van de commando's en desperados collectie zou een instant buy zijn. Mits goed geport natuurlijk. (looking at you, pillars of eternity :( )

Steam: Brainfrz82 | PSN: Brainfrz | Discord: Brainfrz

Pagina: 1 ... 18 ... 277 Laatste

Let op:
Discussie over de Nintendo Switch 2, zie: [Nintendo Switch 2] Nieuws & Speculaties

Voor Nintendo Online zaken: [Nintendo Online] Ervaringen en Discussie

Technische issues of garantievragen? Zie dan: ~~~[Switch] Problemen en garantie-afhandelingen

Vragen of opmerkingen over levertijden en nieuwe revisies? Zie dan: [Nintendo Switch] prijzen, voorraad en bestel topic