Ik denk dat ik wel een nieuwe glazen screenprotector ga bestellen, vooral als je alweer zoveel geld gaat bestedenL23 schreef op zondag 19 september 2021 @ 16:56:
@sderooij Bij de standaard Nintendo case verwacht ik dat het wel past. Ik verwacht dat de OLED case ook gewoon dezelfde afmetingen heeft, alleen zitten daar twee plastic screen protectors bij, zowel voor het standaard model als het OLED model. En anders maar een paar mm afvijlen
Lijkt me dat geen enkele grip case gaat passen. Spelingen in de case lijkt me niet wenselijk en die heb je wel nodig om ook om het OLED model te passen. Opberg cases zal vrijwel altijd wel passen verwacht ik.The Chosen One schreef op zondag 19 september 2021 @ 17:30:
Cases om in te vervoeren zal allemaal los lopen, cases om de switch in (vast) te houden.... zal wisselen.
Weet niet of het bij de Skull&Go gaat werken. Daar zit de case om de shoulderbuttons heen. Als die te strak zitten straks krijg je dat die constant/random ingdrukt gaan worden tijdens spelen.
Je zou in theorie die knoppen weg kunnen knippen.... maar dat is wel een permanente actie.
Ik doe het zeer waarschijnlijk weer zonder screenprotector. Bij de Switch V2 geen krassen gehad en verwacht dat ook niet bij het OLED model. Maar vooral doen als het je een gevoel van bescherming geeftsderooij schreef op zondag 19 september 2021 @ 17:33:
Ik denk dat ik wel een nieuwe glazen screenprotector ga bestellen, vooral als je alweer zoveel geld gaat besteden
Ik wacht op de fysieke release, die komt er ook voor Europa, maar zal nog wel even duren. Maar wat ik van reviews heb gezien een toffe game, dus kijk er naar uit.sderooij schreef op zondag 19 september 2021 @ 17:33:
Zijn er hier mensen die Eastward hebben gekocht? Zo ja, hoe bevalt het spel?
SwitchUp is heel positief over Tails of Iron. De game - die duidelijk zijn inspiratie haalt bij Hollow Knight enzo - viel me al eerder op door hun mooie geanimeerde trailers, maar de ontwikkelaars toonden altijd wat weinig gameplay. Dankzij de review is mijn interesse toch wat gestegen - in de SwitchUp review springt o.a. de combat er uit.
Dan nog wat nieuws:
Dan nog wat nieuws:
- Skyward Sword krijgt een soundtrack release in Japan! Meer info in het Zelda topic. JackAvery in "Het 'Legend of Zelda' topic"
- Het lijkt erop dat men voor de remaster van Super Monkey Ball 1+2 ('Banana Mania') het hele spel in Unity van de grond heeft heropgebouwd. Eén van de slachtoffers hiervan zijn de minigames, en zeer specifiek het briljante Monkey Target. In deze preview van NintendoLife zie je heel goed dat de physics van de ramp volledig anders zijn, net als de phyiscs in de lucht. De remaster zal vast leuk zijn voor zij die de singleplayer willen herleven, maar voor mij is het nu een enorme pass geworden. Gemiste kans van Sega.
- Er komt een Aziatische fysieke release van No More Heroes 1+2. Engelse taal is inbegrepen. Misschien leuk voor de mensen die de Limited Run Games release gemist hebben. Deze nieuwe combi is al te preorderen op Play-Asia en dergelijke, en zou begin oktober ergens moeten verschepen. Plaatje van de box vind je hier.
- Wildcat Gun Machine komt (o.a.) naar Switch. Het spel is een combinatie tussen een twinstick/bullet hell en een dungeon crawler. Ze hebben een tijdelijke PC demo online tijdens Steam Next Fest (1-7 oktober). Voorlopig geen releasedatum. Trailertje (aanrader voor kattenfans!):
Donderdag gekocht, en nu zo'n 10-11 uur in het spel op weg (en dat is voor mij in 1 weekend met mooi weer een enorme hoeveelheid, dus dat zegt zeker wat). Erg leuk spel, verhaal gaat vlot genoeg om niet te vervelen, graphics vind ik persoonlijk echt super, muziek en audio zijn ook erg goed, hoewel soms de muziek niet helemaal toepasselijk voor de situatie lijkt.sderooij schreef op zondag 19 september 2021 @ 17:33:
Zijn er hier mensen die Eastward hebben gekocht? Zo ja, hoe bevalt het spel?
Als ik 1 minpuntje moet noemen dan is het hoe linear het spel is. Ik had meer een zelda achtige game verwacht, maar het "zoek een skill om verder te gaan" is maar heel mondjesmaat uitgewerkt. Sowieso doet de game mij minder aan zelda denken dan dat de reviews vonden. Het enige wat zo uit zelda komt is het kooksysteem en de soort muziek die er bij zit, maar dat vond ik in BotW net een van de mindere dingen
Hij is mij 1x gecrashed, maar dat was na zo'n 9 uur spelen zonder het spel te sluiten (wel met standby uiteraard). Het spel slaat automatisch vaak genoeg op dat je niet te ver terug gaat bij doodgaan/onverhoopte crash.
Voor mij tot nu toe de op 1 na beste game die ik dit jaar op de switch heb gespeeld (na Ori and the will of the wisps)
Steam: Brainfrz82 | PSN: Brainfrz | Discord: Brainfrz
Heb een issue met Mario Party. Soms werkt het wel maar vaak ook niet. In het main menu moet SL en SR ingedrukt worden om verder te gaan. Maar die knoppen reageren dan niet waardoor ik niet verder kom. Het rare is dat je ervoor instelt hoeveel speler er meedoen en je dan ook op SL/SR moet drukken en dat dan wel herkent wordt.
Heb de controllers opnieuw gepaired maar dat helpt niet. Meer mensen die hier last van hebben? En belangrijker, iemand weet hoe het op te lossen is?
Heb de controllers opnieuw gepaired maar dat helpt niet. Meer mensen die hier last van hebben? En belangrijker, iemand weet hoe het op te lossen is?
Mejor así
Mediamarkt neemt weer pre-orders voor de OLED aan: https://www.mediamarkt.nl...aming-bundel-1707741.html
Je krijgt wel gelijk een hele bundel erbij (Skyward Sword en nog wat andere prularia zoals een case/joy-con houder), maar de prijs lijkt ongeveer te kloppen met wat je zou betalen als je het los zou kopen (er van uitgaande dat je die producten er bij wil hebben
)
Klein detail: de levering staat op 15-10-2021, dus een week na de officiele release, ik weet niet of dat met eerdere pre-orders ook zo was.
Je krijgt wel gelijk een hele bundel erbij (Skyward Sword en nog wat andere prularia zoals een case/joy-con houder), maar de prijs lijkt ongeveer te kloppen met wat je zou betalen als je het los zou kopen (er van uitgaande dat je die producten er bij wil hebben
Klein detail: de levering staat op 15-10-2021, dus een week na de officiele release, ik weet niet of dat met eerdere pre-orders ook zo was.
[ Voor 6% gewijzigd door rutgerdj op 20-09-2021 15:59 ]
Ik las het ook op budgetgaming. Eerst de ‘verplichting’ om allerlei zooi extra te moeten kopen bij een PS5 en nu dezelfde ellende bij een Switch OLED. Een winkel is hierin natuurlijk vrij, maar ik vind deze ontwikkeling helemaal niks. Bij de XSX heb ik dit nog niet voorbij zien komen, deze is kennelijk regelmatig normaal leverbaar.rutgerdj schreef op maandag 20 september 2021 @ 15:57:
Mediamarkt neemt weer pre-orders voor de OLED aan: https://www.mediamarkt.nl...aming-bundel-1707741.html
Je krijgt wel gelijk een hele bundel erbij (Skyward Sword en nog wat andere prularia zoals een case/joy-con houder), maar de prijs lijkt ongeveer te kloppen met wat je zou betalen als je het los zou kopen (er van uitgaande dat je die producten er bij wil hebben)
Hier ook een tevreden klant! Het speelt lekker weg en inderdaad niet echt te vergelijken met Zelda (week ervoor Links awakening uitgespeeld).Magic schreef op maandag 20 september 2021 @ 15:03:
[...]
..
Hij is mij 1x gecrashed, maar dat was na zo'n 9 uur spelen zonder het spel te sluiten (wel met standby uiteraard). Het spel slaat automatisch vaak genoeg op dat je niet te ver terug gaat bij doodgaan/onverhoopte crash.
Voor mij tot nu toe de op 1 na beste game die ik dit jaar op de switch heb gespeeld (na Ori and the will of the wisps)
Helaas ook één keer gecrasht en een corrupte missie tot gevolg. De NPC die er moest staan stond er niet meer.. kostte me 1,5 uur spelen t.o.v. mijn eerdere save.
Moet je maar net een van de drie spellen willen hebben bij die bundels. Die Switch Gaming Bundel heeft aardig wat onzinnige dingen en het rood en blauwe thema kleurt ook mooi bij je witte joy-cons, mij lijkt alleen de hoes handig. Maar los kan je ook voor minder dan 30 euro een hoes vinden en dan heb je keuze. Wel een handige manier om je zooi te verkopen en het verkoopt waarschijnlijk prima.
Het lijkt erop dat we wel eens tegen vrijdag te weten kunnen komen wat die magische 'game controller' HAC043 is. De FCC website is geüpdatet met een indicatie dat de documenten die onder de vertrouwelijkheidsclausule vallen, op 24 september vrijgegeven worden.
[ Voor 26% gewijzigd door JackAvery op 22-09-2021 08:59 ]
Ringfit adventure pro controller?JackAvery schreef op dinsdag 21 september 2021 @ 22:53:
Het lijkt erop dat we wel eens tegen vrijdag te weten kunnen komen wat die magische 'game controller' HAC043 is. De FCC website is geüpdated met een indicatie dat de documenten die onder de vertrouwelijkheidsclausule vallen, op 24 september vrijgegeven worden.
@sderooij eindelijk een fishing controller.
OK. Tijd voor wat extra koffie. Ik dacht dat die "h" een "t' was.JackAvery schreef op woensdag 22 september 2021 @ 09:07:
@sderooij eindelijk een fishing controller.
RollieBollie schreef op woensdag 22 september 2021 @ 09:11:
[...]
OK. Tijd voor wat extra koffie. Ik dacht dat die "h" een "t' was.
![]() | vs | ![]() |
Het zou wel leuk zijn als er deze week effectief nieuws dropt, of dit nu een Twitter post wordt of een Direct (mini) valt helaas niet te voorspellen. Volgende week begint de Tokyo Game Show op de 30ste. Nintendo staat daar niet maar een aantal third-parties zullen wel weer wat nieuws hebben dan.
[ Voor 26% gewijzigd door JackAvery op 22-09-2021 09:21 ]
@JackAvery
Honderden levels en alle andere minigames laten liggen omdat Monkey Target anders voelt dan tig jaar geleden?
Honderden levels en alle andere minigames laten liggen omdat Monkey Target anders voelt dan tig jaar geleden?
Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978
@On_E Absoluut. Ik haal mijn GameCube wel boven. De verhouding gespeelde tijd tussen de minigames <> main game ligt hier nogal scheef vrees ik ;p
Edit - ik zou zelfs zeggen dat Monkey Target de enige reden is dat SMB elk jaar een aantal keer terug bovengehaald wordt.
Edit - ik zou zelfs zeggen dat Monkey Target de enige reden is dat SMB elk jaar een aantal keer terug bovengehaald wordt.
[ Voor 79% gewijzigd door JackAvery op 22-09-2021 09:34 ]
Monkey Target was ook hier een favoriet op de GameCube hoor, maar ik ga vooral voor de main game. Vriendenbezoek om Target te spelen is toch veel minder dan in de GC tijd, toen er nog nauwelijks vrouwen en kinderen bij waren.JackAvery schreef op woensdag 22 september 2021 @ 09:32:
@On_E Absoluut. Ik haal mijn GameCube wel boven. De verhouding gespeelde tijd tussen de minigames <> main game ligt hier nogal scheef vrees ik ;p
Ik ben vooral benieuwd of ik weer alle advanced en expert levels ga halen, ben bang van niet.
Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978
@On_E het lijkt erop dat de phyisics engine van de main modus wel redelijk goed geïmiteerd is, maar ze is wel gebaseerd op SMB2, niet 1.
En ja, ik verwacht dat binnenkort de kinderen van die vrienden bij Monkey Target gaan beginnen betrokken worden
En ja, ik verwacht dat binnenkort de kinderen van die vrienden bij Monkey Target gaan beginnen betrokken worden
[ Voor 6% gewijzigd door JackAvery op 22-09-2021 14:33 ]
Er zijn aanwijzingen dat Alan Wake Remastered ook naar de Switch gaat komen. Hopelijk een goede port en geen cloud game.
Ooit de 360 versie gekocht, maar nog niet aan toegekomen.
https://www.nintendolife....rated_for_nintendo_switch
Ooit de 360 versie gekocht, maar nog niet aan toegekomen.
https://www.nintendolife....rated_for_nintendo_switch
Zullen we afspreken dat SMB voor Super Mario Bros staat? Ik snapte helemaal niks van je postJackAvery schreef op woensdag 22 september 2021 @ 09:40:
@On_E het lijkt erop dat de phyisics engine van de main modus wel redelijk goed geïmiteerd is, maar ze is wel gebaseerd op SMB2, niet 1.
Steam: Brainfrz82 | PSN: Brainfrz | Discord: Brainfrz
Due to unforeseen shipping delays, the Metroid Dread amiibo 2-pack is now scheduled to launch across the UK and Europe on November 5th. Metroid Dread will still launch for Nintendo Switch on October 8th as originally scheduled. We apologise for the delay.
— Nintendo of Europe (@NintendoEurope) 22 september 2021
Zozo:
Tune in 24/09 at 00:00 CEST for a #NintendoDirect livestream featuring roughly 40 minutes of information focussed mainly on #NintendoSwitch games launching this winter.
— Nintendo of Europe (@NintendoEurope) 22 september 2021
► https://t.co/hWIBcgce1v pic.twitter.com/VMEoiV4nHI
[ Voor 87% gewijzigd door JackAvery op 22-09-2021 17:06 . Reden: plaatje vervangen door video ]
Kondigen ze die directs altijd zo kort van te voren aan? Of was deze (ongeveer) al bekend?
En even voor de duidelijkheid vrijdag avond/nacht om 0:00 richting zaterdag dus de Direct?
En even voor de duidelijkheid vrijdag avond/nacht om 0:00 richting zaterdag dus de Direct?
[ Voor 35% gewijzigd door The Chosen One op 22-09-2021 16:22 ]
Mijn LEGALE dvd collectie; (altijd onder constructie) http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/The%20Chosen%20One - - - - - - - - - Quietum Grandis: https://nl.hardware.info/usersystemen/28203/quietum-grandis---ryzen-2700x-game-pc
Ze kondigen het meestal enkele dagen tot een week vooraf aan. Bij de E3 kan het wel eerder zijn aangekondigd.
Deze Direct is van 23 op 24 september.
https://twitter.com/NintendoNL/status/1440677884696268812
Deze Direct is van 23 op 24 september.
https://twitter.com/NintendoNL/status/1440677884696268812
[ Voor 16% gewijzigd door RollieBollie op 22-09-2021 16:27 ]
Nee vrijdag 24/9 om 0.00 uur. Bericht kwam van Nintendo of America daar is de direct op 23/9 6.00pm ET (+6 uur tijd verschil met NL maar 0.00 op 24/9)The Chosen One schreef op woensdag 22 september 2021 @ 16:20:
Kondigen ze die directs altijd zo kort van te voren aan? Of was deze (ongeveer) al bekend?
https://twitter.com/Ninte...tatus/1440677268041338897
Ik verwacht dat ze dan die nieuwe controller aankondigen, net voordat de geheimhouding verloopt.
Ik denk of een Gameboy achtig iets, of een N64 controller. Beiden worden insta-buy
Ik ga voor de Game Boy controller. Waardeloos idee, maar geruchten dat het om een N64 controller zal gaan vind ik net zo suf 
In ieder geval een mooi moment om op de Direct Game Boy Online aan te kondigen. Na zoveel jaren NES en SNES games verwacht ik persoonlijk niet dat ze tegelijk Game Boy en N64 spellen aankondigen.
Ik denk dat de controller iets totaal anders gaat worden dan we verwachten. Ben in ieder geval benieuwd wat er allemaal aangekondigd gaat worden qua games.
In ieder geval een mooi moment om op de Direct Game Boy Online aan te kondigen. Na zoveel jaren NES en SNES games verwacht ik persoonlijk niet dat ze tegelijk Game Boy en N64 spellen aankondigen.
Ik denk dat de controller iets totaal anders gaat worden dan we verwachten. Ben in ieder geval benieuwd wat er allemaal aangekondigd gaat worden qua games.
Ik denk dat ze eindelijk andere media mogelijk maken en dat we dan gelijk na de direct Netflix, Disney+, Prime video en dergelijke kunnen downloaden. Natuurlijk wel daar waar deze media beschikbaar zijn.
Tenminste, dat zei een hele verre oom die bij Nintendo werkt van een buurman van een goede vriend tegen hem.
Tenminste, dat zei een hele verre oom die bij Nintendo werkt van een buurman van een goede vriend tegen hem.
[ Voor 4% gewijzigd door RollieBollie op 22-09-2021 18:39 ]
Maar er zijn nog geen echte leaks toch, meestal hoor je al wat geruchten van te voren.
"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"
@Gynnad Via de FCC is bekend dat er een game controller komt met modelnummer HAC-043.
Ik ben erg benieuwd, zouden we ook nieuwe games krijgen? Of nu dan toch de Zelda wind waker / twilight Princes HD re-release?
Fujifilm X-T3 | XF16mm f/2.8 | XF35mm f/2.0 | Flickr: ndonkersloot
@ndonkersloot Met 40 minuten zullen er genoeg nieuwe games aangekondigd worden. Er komt vast nog wel een interessante game voor eind dit jaar. Nintendo heeft al een paar keer laten zien dat ze een game 2 maanden voor release aankondigen zoals bij Paper Mario: The Origami King het geval was.
20 minuten indie games, 10 minuten metroid, 5 minuten Animal crossing, 5 minuten rushen voor die controller?L23 schreef op woensdag 22 september 2021 @ 20:17:
@ndonkersloot Met 40 minuten zullen er genoeg nieuwe games aangekondigd worden. Er komt vast nog wel een interessante game voor eind dit jaar. Nintendo heeft al een paar keer laten zien dat ze een game 2 maanden voor release aankondigen zoals bij Paper Mario: The Origami King het geval was.
@sderooij Indie World hebben we in augustus gehad, dus verwacht geen 20 minuten aan indie games.
Dus Indies zijn geen onderdeel van directs?L23 schreef op woensdag 22 september 2021 @ 20:45:
@sderooij Indie World hebben we in augustus gehad, dus verwacht geen 20 minuten aan indie games.
Dan hebben we grote kans op metroid 4 wellicht?
@sderooij Dat zei ik niet
Ik verwacht alleen niet 20 minuten aan indies, eerder een mix (toch een beetje blijven hopen op Hollow Knight Silksong).
@sderooij indies kunnen wel degelijk onderdeel zijn van directs, er zit ook veel verschil in hoe 'high profile' ze zijn.
Metroid Prime 4: 8-ball says 'unlikely'
De 'easy guesses' zijn de games die al aangekondigd zijn: Mario Party, Metroid Dread (kort want krijgt VEEL marketing), Advance Wars, Big Brain Academy, Shin Megami Tensei V, ... Ook het allerlaatste Smash character lijkt redelijk goed mogelijk.
De 2022 titels die we al kennen hebben ook een kans om getoond te worden als ze vroeg in het jaar gepland zijn.
Het meeste tijdens de direct zal in de periode herfst/winter uitkomen, maar Nintendo durft daar ook wel eens van afwijken. Ik verwacht toch wel 1-2 first-party verrassingen voor januari-maart en mogelijk een latere 2022 titel die we nog niet kennen. Misschien krijgen we eindelijk Xenoblade 3 te zien.
De 'easy guesses' zijn de games die al aangekondigd zijn: Mario Party, Metroid Dread (kort want krijgt VEEL marketing), Advance Wars, Big Brain Academy, Shin Megami Tensei V, ... Ook het allerlaatste Smash character lijkt redelijk goed mogelijk.
De 2022 titels die we al kennen hebben ook een kans om getoond te worden als ze vroeg in het jaar gepland zijn.
Het meeste tijdens de direct zal in de periode herfst/winter uitkomen, maar Nintendo durft daar ook wel eens van afwijken. Ik verwacht toch wel 1-2 first-party verrassingen voor januari-maart en mogelijk een latere 2022 titel die we nog niet kennen. Misschien krijgen we eindelijk Xenoblade 3 te zien.
Ik hoop al heel lang op een nieuwe 2d Mario wat geen Mario maker is. Wie weet.
Mario party en dread inderdaad, ikzelf hoop alsnog op een super Mario odyssey 2 en net als @L23 op silksongJackAvery schreef op woensdag 22 september 2021 @ 21:02:
@sderooij indies kunnen wel degelijk onderdeel zijn van directs, er zit ook veel verschil in hoe 'high profile' ze zijn.
Wat is de laatste Direct zonder geweest Smash aankondiging? Volgens mij heeft iedere Direct in de afgelopen jaren wel een aankondiging voor Smash.JackAvery schreef op woensdag 22 september 2021 @ 21:02:
Ik verwacht eerlijk gezegd vrij weinig morgen, ook omdat voor mijn gevoel de vorige Direct nog maar kort geleden is maar wel veel 2022 aankondigingen had voor mijn gevoel en een maand geleden nog een Pokémon Presents is geweest waar Brilliant Diamond/Shining Pearl en Legends Arceus al in de spotlight hebben gestaan.
Wat ik nog wel verwacht, is nieuws over wat er in de 2e DLC voor Hyrule Warriors Age of Calamity zit.
Om 12:30 op YouTube: de eerste (Japanse) unboxing van het OLED model. Mogelijk wordt ie ook in actie getoond, al kan de titel op dat vlak natuurlijk een beetje clickbait zijn.
[ Voor 15% gewijzigd door JackAvery op 23-09-2021 09:24 ]
Pffff nog tot 17.00 uur wachten voor Diablo 2 speelbaar is
duuuuurt lang
There are 10 kinds of people on the planet. Those who understand binary, and those who don't. | http://twitch.tv/jaapGoose || AMD Ryzen 5 3600, Asus RX 6650 XT OC-Edition, 16GB, MSI B450 Gaming X
Komt die vandaag live? Sweet!DigitalExorcist schreef op donderdag 23 september 2021 @ 09:36:
Pffff nog tot 17.00 uur wachten voor Diablo 2 speelbaar isduuuuurt lang
Something under the bed is drooling
Yep. Heb 'm vorige week of zo gepreordered en ge-preloaded (is dat een woord??). Vanaf afglopen middernacht kun je de game wel openen maar hangt ie op 'connecting to Battle.net' ... even Google'n gaf aan dat de servers vandaag om 17.00 uur Europese tijd live gaan, dus ik denk dat het wachten dáárop is.
Je kunt ook de 'bundel' kopen: dan heb je voor 6 tientjes Diablo 2 Resurrected én Diablo 3. D3 had ik al dus ik heb de 'gewone' D2 versie gekocht..
There are 10 kinds of people on the planet. Those who understand binary, and those who don't. | http://twitch.tv/jaapGoose || AMD Ryzen 5 3600, Asus RX 6650 XT OC-Edition, 16GB, MSI B450 Gaming X
Heb D3 ook al, en aangezien preorders geen voordelen gaf (extra skins of whatever) wachtte ik gewoon op de release. Zal m vast ook op de pc en uiteindelijk de ps5 kopen haha. Veel plezier alvast!DigitalExorcist schreef op donderdag 23 september 2021 @ 11:01:
[...]
Yep. Heb 'm vorige week of zo gepreordered en ge-preloaded (is dat een woord??). Vanaf afglopen middernacht kun je de game wel openen maar hangt ie op 'connecting to Battle.net' ... even Google'n gaf aan dat de servers vandaag om 17.00 uur Europese tijd live gaan, dus ik denk dat het wachten dáárop is.
Je kunt ook de 'bundel' kopen: dan heb je voor 6 tientjes Diablo 2 Resurrected én Diablo 3. D3 had ik al dus ik heb de 'gewone' D2 versie gekocht..

Leak.... geintje. Deze is al een jaartje of 5 oud.
@RollieBollie
Maar zoiets zal het ook niet worden aangezien we maar 1 modelnummer hebben.
Die D-Pad op de linker joy-con ziet er trouwens ideaal uit.
Die D-Pad op de linker joy-con ziet er trouwens ideaal uit.
Er zat wel wat DLC voor D3 bij geloof ik. Maar weet niet of die exclusief voor preorders is.Mauz1978 schreef op donderdag 23 september 2021 @ 11:06:
[...]
Heb D3 ook al, en aangezien preorders geen voordelen gaf (extra skins of whatever) wachtte ik gewoon op de release. Zal m vast ook op de pc en uiteindelijk de ps5 kopen haha. Veel plezier alvast!
verdorie, ik zit nu heel erg te twijfelen: is het allemaal wel waard om de OLED versie te kopen...
Yeah. Met het uitspelen van Skyward Sword HD heb ik nu eindelijk alle mainstream Zelda games tot BOTW uitgespeeld voor 99 a 100%.
Eindboss van SSHD heb ik enkele weken over gedaan vanwege de #$^$# controls.
En nu weer beginnen met BOTW en die als laatste op 99 a 100% uitspelen.
Eindboss van SSHD heb ik enkele weken over gedaan vanwege de #$^$# controls.
spoiler:
Op de een of andere manier wilde de motion controls niet goed werken voor de skyward strike en gebruikte ik net de pro controller daarvoor. En zodra ik de fatal blow wilde doen lukte dit niet met de pro controller. Uiteindelijk dus net Demise verslagen door de pro te gebruiken totdat hij viel, gepauzeerd en de joycons gepakt.
En nu weer beginnen met BOTW en die als laatste op 99 a 100% uitspelen.
[ Voor 6% gewijzigd door RollieBollie op 23-09-2021 11:24 ]
Om 12:30 weet je het met die Youtube uitpak party.sderooij schreef op donderdag 23 september 2021 @ 11:23:
verdorie, ik zit nu heel erg te twijfelen: is het allemaal wel waard om de OLED versie te kopen...
Volgens mij is het het wel waard, maar ja dat is voor iedereen anders. Volgens mij twijfel je voornamelijk omdat je op hetzelfde moment ook een limited edition Metroid Droid en een Zelda Game & Watch gaat kopen, bij elkaar best veel.
L23 schreef op donderdag 23 september 2021 @ 11:26:
[...]
Om 12:30 weet je het met die Youtube uitpak party.
Volgens mij is het het wel waard, maar ja dat is voor iedereen anders. Volgens mij twijfel je voornamelijk omdat je op hetzelfde moment ook een limited edition Metroid Droid en een Zelda Game & Watch gaat kopen, bij elkaar best veel.
Ik wacht die video even af, thanks nog voor de link.
Leugens! Metroid Prime 4 holiday 2021!JackAvery schreef op woensdag 22 september 2021 @ 21:02:
@JackAvery , zie?!Melkunie schreef op donderdag 23 september 2021 @ 11:56:
[...]
Leugens! Metroid Prime 4 holiday 2021!![]()
[Afbeelding]
@Melkunie Ik zie alleen de tekst "Hollow Knight Silksong" scherp op de foto staan, dus die wordt vandaag aangekondigd?
Vraag die achtbal eens of een Xenoblade X port aangekondigd wordt?Melkunie schreef op donderdag 23 september 2021 @ 11:56:
[...]
Leugens! Metroid Prime 4 holiday 2021!![]()
[Afbeelding]
Ipsa Scientia Potestas Est
NNID: ShinNoNoir
Wtf ben ik aan het bekijken .... ik trek dat echt superslechtJackAvery schreef op donderdag 23 september 2021 @ 09:02:
Om 12:30 op YouTube: de eerste (Japanse) unboxing van het OLED model. Mogelijk wordt ie ook in actie getoond, al kan de titel op dat vlak natuurlijk een beetje clickbait zijn.
[YouTube: 【新モデル】ニンテンドースイッチ有機ELモデル発売前に最速で開封して遊びまくってみた!【Nintendo Switch】【ヒカキンTV】]
PVOUTPUT | 5400W | 15 PANELEN 360W ZUID 38° | ENPHASE ENVOY S | MICRO OMVORMERS 290W
L23 schreef op donderdag 23 september 2021 @ 12:02:
@Melkunie Ik zie alleen de tekst "Hollow Knight Silksong" scherp op de foto staan, dus die wordt vandaag aangekondigd?
RayNbow schreef op donderdag 23 september 2021 @ 12:18:
[...]
Vraag die achtbal eens of een Xenoblade X port aangekondigd wordt?
Een influencer 'review' (lees: veredelde reclamespot) in typische Japanse stijl ;-) Hikaru is één van de grootste Japanse YouTubers (over al zijn kanalen samen 17-18 miljoen subs) en is o.a. bekend als beatboxer - zie bvb. zijn Super Mario Beatbox video.renzo4000 schreef op donderdag 23 september 2021 @ 12:46:
[...]
Wtf ben ik aan het bekijken .... ik trek dat echt superslecht
Anyway, toch wat gameplay gezien. Helaas heeft hij het oude model en de OLED niet echt duidelijk naast elkaar gelegd. Die witte afwerking heeft wel iets, en hij heeft wel duizend keer gezegd hoe groot en mooi hij het scherm wel vindt
moet zeggen, dat scherm en de grootte, ziet er erg goed uit.JackAvery schreef op donderdag 23 september 2021 @ 13:21:
[...]
Een influencer 'review' (lees: veredelde reclamespot) in typische Japanse stijl ;-) Hikaru is één van de grootste Japanse YouTubers (over al zijn kanalen samen 17-18 miljoen subs) en is o.a. bekend als beatboxer - zie bvb. zijn Super Mario Beatbox video.
Anyway, toch wat gameplay gezien. Helaas heeft hij het oude model en de OLED niet echt duidelijk naast elkaar gelegd. Die witte afwerking heeft wel iets, en hij heeft wel duizend keer gezegd hoe groot en mooi hij het scherm wel vindt
sderooij schreef op donderdag 23 september 2021 @ 13:36:
[...]
moet zeggen, dat scherm en de grootte, ziet er erg goed uit.
/f/image/IvcSmozRwV0Yg9w4Ep69KsAG.png?f=fotoalbum_large)
Ziet er meteen een stuk gelikter uit met minder bezel. Spijtig dat die bezel nu glanzend zwart lijkt te zijn.
Lol, nu is de FCC NDA weer aangepast:
Short-term confidentiality of @Nintendo's BKEHAC043 FCC filing now ending October 31, 2021 (previously September 24, 2021). Thanks to @JCFElNino for the heads-up. https://t.co/HqC5wMs4PR #Nintendo pic.twitter.com/dNbCOk9Ayf
— Rösti@ResetEra (@RostiResetEra) 23 september 2021
[ Voor 14% gewijzigd door JackAvery op 23-09-2021 13:48 ]
@JackAvery Nintendo is lekker aan het trollen
Aan de ene kant wil ik graag D2R op de Switch maar items zijn wel nodig om echt van de endgame plezierig te ervaren. En dat is multiplayer/andere mensen. En crossplatform zou leuk zijn maar dat komt misschien nooit...
Misschien zijn er snel wat reviews en kunnen die me nog overtuigen.
Het zou erg leuk geweest zijn als er voor singleplayer (desnoods een optie) een iets hogere droprate zou zijn.
Misschien beetje verwent door D3 maar tientallen uren spelen om 1 item te vinden is nou ook niet alles. Vooral niet als je hardcore deed. ;p
-
Erg benieuw naar de Switch Oled. Na een paar dagen zal dat nieuwe scherm gewoon weer... 'gewoon' zijn lijkt me maar het zal waarschijnlijk, vooral in het begin, gewoon 2 keer zo groot lijken.
Misschien zijn er snel wat reviews en kunnen die me nog overtuigen.
Het zou erg leuk geweest zijn als er voor singleplayer (desnoods een optie) een iets hogere droprate zou zijn.
Misschien beetje verwent door D3 maar tientallen uren spelen om 1 item te vinden is nou ook niet alles. Vooral niet als je hardcore deed. ;p
-
Erg benieuw naar de Switch Oled. Na een paar dagen zal dat nieuwe scherm gewoon weer... 'gewoon' zijn lijkt me maar het zal waarschijnlijk, vooral in het begin, gewoon 2 keer zo groot lijken.
[ Voor 15% gewijzigd door The Chosen One op 23-09-2021 16:31 ]
Mijn LEGALE dvd collectie; (altijd onder constructie) http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/The%20Chosen%20One - - - - - - - - - Quietum Grandis: https://nl.hardware.info/usersystemen/28203/quietum-grandis---ryzen-2700x-game-pc
zo op dit plaatje zie ik het verschil niet met mijn switch (ja nu is ie witgrijs ipv blauw/rood)JackAvery schreef op donderdag 23 september 2021 @ 13:46:
[...]
[Afbeelding]
Ziet er meteen een stuk gelikter uit met minder bezel. Spijtig dat die bezel nu glanzend zwart lijkt te zijn.
Lol, nu is de FCC NDA weer aangepast:
[Twitter]
Hoor dat nou zeg? Wat is dat? Aaah, de hypetrain!
Meer (goede) Kirby (platform)games is nooit verkeerd. Of misschien een odyssee achtig iets?
Maar ja toch maar naar bed dan. 6:00 werken.
-
Diablo 2 Resurrected reminder/new player tips; YouTube: Diablo 2 Resurrected Beginner Guide - Everything you Need to Know
Morgen maar kijken of er wat Switch hands on video (met commentaar) zijn op youtube/twitch.
Maar ja toch maar naar bed dan. 6:00 werken.
-
Diablo 2 Resurrected reminder/new player tips; YouTube: Diablo 2 Resurrected Beginner Guide - Everything you Need to Know
Morgen maar kijken of er wat Switch hands on video (met commentaar) zijn op youtube/twitch.
Pff ik ben vet gaar, maarja nu is het al bijna 00:00. We blijven maar op, zal morgen vroeg zeer doen maar mijn nieuwsgierigheid is groter
.
Ik ben ook gaar, maar het is bijna zover
Let's go!
Trans-life! :::: "All things change, whether from inside out or the outside in. That is what magic is. And we are magic too."
@Zerora Ja ziet er tof uit, lijkt me leuker dan de 2D platformers, maar vraag me af ik het uitdagend en leuk genoeg ga vinden.
Een nieuw membership plan voor N64 + Sega Genesis games in Oktober. Je kan je bestaande lidmaatschap upgraden naar dit nieuwe plan.
Samen met dit komt er ook N64 controller en Sega Genesis controller uit.
Samen met dit komt er ook N64 controller en Sega Genesis controller uit.
[ Voor 18% gewijzigd door Zerora op 24-09-2021 00:24 ]
Trans-life! :::: "All things change, whether from inside out or the outside in. That is what magic is. And we are magic too."
Mooie cast voor de Super Mario film welke eind volgend jaar uitkomt.
Ik gooi dit in spoilertags voor de mensen die pas morgen kijken. Lijstje van de getoonde games:
Animal Crossing Direct volgt in oktober. Nieuwe content in november.
Op 5 oktober volgt de presentatie voor het laatste Super Smash Bros Ultimate character.
De Super Mario film releast eind 2022. Chris Pratt doet de stem van Mario. Anya Taylor-Joy speelt Peach, Charlie Day is de stem van Luigi. Jack Black wordt Bowser. Seth Rogen = Donkey Kong. Charles Martinet heeft ook een cameo
ik vergeet nog een aantal namen, update volgt later.
Uit de Japanse direct:
- Monster Hunter Rise: Sunbreak (zomer 2022)
- Mario Party Superstars (29.10)
- Voice of Cards: The Isle Dragon Roars (28.10, demo releast vandaag) - game door O.a. Yoko Taro!
- Disco Elysium: The Final Cut (12.10)
- Hyrule Warriors: Age of Calamity DLC#2 (29.10) - O.a. Robby en Purah zijn speelbaar
- Chocobo GP (2022) - kartgame met Square Enix characters, 64 spelersmode online
- Kirby and the Forgotten Land (lente 2022) - 3D platformer!
- Mario Golf: Super Rush gratis DLC. Koopa Troopa en Ninji, twee nieuwe courses. Release vandaag.
- Disney Magical World 2: Enhanced Edition (December 2021)
- Star Wars: Knights of the Old Republic (11.11)
- Dying Light 2 Stay Human (Cloud version. Release 04.02.2022)
- Triangle Strategy (04.03.2022) - meer info over de game op de officiële website soon. Collector’s edition komt er ook aan.
- Metroid Dread (08.10)
- Shadowrun trilogie (2022)
- Castlevania Advance Collection (release vandaag)
- Actraiser Renaissance (release vandaag) - Yup, een remake van deze klassieker
- Deltarune Chapter 2 (release vandaag als update)
- Hot wheels Unleashed (30.09)
- Surviving the Aftermath (holiday 2021)
- Shin Megami Tensei V (12.11)
- Wreckfest (herfst 2021)
- Arcade Archives Pacman (release vandaag)
- Arcade Archives Xevious (release vandaag )
- Rune Factory 5 (22.03.202)
- Splatoon 3 (2022) - krijgt duidelijk een uitgebreide singleplayer campagne: Return of the Mammalians.
- Bayonetta 3 (2022)
Animal Crossing Direct volgt in oktober. Nieuwe content in november.
Op 5 oktober volgt de presentatie voor het laatste Super Smash Bros Ultimate character.
De Super Mario film releast eind 2022. Chris Pratt doet de stem van Mario. Anya Taylor-Joy speelt Peach, Charlie Day is de stem van Luigi. Jack Black wordt Bowser. Seth Rogen = Donkey Kong. Charles Martinet heeft ook een cameo
Uit de Japanse direct:
- Touken Ranbu Musou (17.02.2022) - trailer vind je hier
- Megaton Musashi (11.11.2021) - trailer
- Super Robot Wars 30 (28.10.2021)
- Tokimeki Memorial Girl's Side 4th Heart (28.10.2021)
- Fatal Frame: Maiden of Black Water (28.10.2021)
- Just Dance 2022 (04.11.2021)
- Danganronpa Decadence (04.11.2021)
[ Voor 13% gewijzigd door JackAvery op 25-09-2021 11:03 . Reden: Japanse direct info ; Spoilertag verwijderd ]
Bayonetta had ik niet meer aan gedacht, tof! Toen miyamoto kwam werd ik heel even heel blij... Maar het is een film..
Kirby zag er ook tof uit.
Kirby zag er ook tof uit.
Ik ben zeer tevreden met deze Direct. Met KOTOR kan ik wel even vooruit.
Wel opvallend dat er geen Nintendo Online Game Boy games zijn aangekondigd.
Het duurdere Nintendo Online abonnement is niks voor mij. Wellicht is de Mega Drive controller leuk voor Sonic Origins die volgend jaar uit komt, maar 50 euro vind ik erg veel geld voor een dergelijke controller.
Wel opvallend dat er geen Nintendo Online Game Boy games zijn aangekondigd.
Het duurdere Nintendo Online abonnement is niks voor mij. Wellicht is de Mega Drive controller leuk voor Sonic Origins die volgend jaar uit komt, maar 50 euro vind ik erg veel geld voor een dergelijke controller.
Ik heb niet echt de behoefte om N64-spellen te spelen op de Switch, maar ik word wel ontzettend nostalgisch van die controller zeg.
Ultrawide gaming setup: AMD Ryzen 7 2700X | NVIDIA GeForce RTX 2080 | Dell Alienware AW3418DW
Star Wars Knights of the Old Republic is al te bestellen in de eshop, mooie prijs €12,49.
En kende we al de release date van Metroid? Het is een stuk dichterbij dan ik me herinner!
Toch gek. Waarom brengt Nintendo nu de originele versie van ocarina of time en Mario 64uit terwijl er betere versies beschikbaar zijn….
Metroid Dread? Dat was toch al een tijdje bekend?ndonkersloot schreef op vrijdag 24 september 2021 @ 07:03:
En kende we al de release date van Metroid? Het is een stuk dichterbij dan ik me herinner!
Bayo 3 footage, it's alive
Nu MP4 nog.
3D Kirby ziet er leuk uit en nieuwe content voor Animal Crossing zal mijn vriendin wel blij van worden.
Is de nieuwe Mario Party trouwens een volledig nieuwe game of komt de nieuwe content ook (betaald) beschikbaar voor Super Mario Party?
3D Kirby ziet er leuk uit en nieuwe content voor Animal Crossing zal mijn vriendin wel blij van worden.
Is de nieuwe Mario Party trouwens een volledig nieuwe game of komt de nieuwe content ook (betaald) beschikbaar voor Super Mario Party?
[ Voor 34% gewijzigd door Caayn op 24-09-2021 08:30 ]
Een expansion pack voor NSO? Moet niet gekker worden. 
Dat had gewoon in het huidige NSO abo moeten zitten.
[ Voor 32% gewijzigd door Timothy3000 op 24-09-2021 08:33 ]
Ja en dan ook nog eens inferieure versies uitbrengen. Erg teleurstellend….Timothy3000 schreef op vrijdag 24 september 2021 @ 08:33:
Nintendo gonna Nintendogiantgiantus schreef op vrijdag 24 september 2021 @ 07:33:
Toch gek. Waarom brengt Nintendo nu de originele versie van ocarina of time en Mario 64uit terwijl er betere versies beschikbaar zijn….
Hetzelfde dat je de NES/SNES/etc games niet gewoon los kan aanschaffen maar je persé moet abonneren op NSO.
Vind ik ook wel. Van de nieuwe prijs is nog niets bekend, neem ik aan?Timothy3000 schreef op vrijdag 24 september 2021 @ 08:33:
Op zich zou ik me wel eens willen wagen aan N64 op de Switch maar om er nu per se meer voor te willen betalen. Mmm… Hopelijk komt GB/GBC/GBA ook naar de Switch en zit het gewoon wél inbegrepen in het standaard NSO abo.
De nieuwe prijs is nog niet bekend inderdaad. Ben wel benieuwd. Meer dan €15,- kunnen ze er niet voor gaan vragen toch? Want anders betaal je voor NSO (bijna) hetzelfde als voor een jaar PSPLUS of Gamepass. En daar krijg je geregeld echt nieuwe games voor je geld.
[ Voor 13% gewijzigd door Timothy3000 op 24-09-2021 08:58 ]
Wat had je verwacht? Dat er geen enkele prijsverhoging zou komen? Nu krijg je nog een keuze: het goedkope abonnement of betalen voor een extra tier. Nintendo weet ook wel dat die N64 gewild zijn en gratis zijn.
De beste tip: als je het te duur vindt, dan betaal je er niet voor. Het beste signaal dat je kan sturen als een product je niet interesseert.
Anyway, eens kijken wat je nu eigenlijk krijgt. Momenteel krijg je voor maximaal 20 euro per jaar per persoon, minimaal ~4 euro per jaar p.p.: cloud saves, online multiplayer, 58 NES + 49 SNES games met perfecte emulatie en online game features, een permanent kortingsschema op digitale first-party games.
Wat komt er aan voor een optioneel, onbekend extra bedrag:
Wel cool: Nintendo heeft bij de Mega Drive/Genesis controller rekening gehouden met de regionale verschillen in de releases.
Ook cool: BANJO KAZOOIE. De kans bestaat dus dat er nog games van Rare aankomen.
De beste tip: als je het te duur vindt, dan betaal je er niet voor. Het beste signaal dat je kan sturen als een product je niet interesseert.
Anyway, eens kijken wat je nu eigenlijk krijgt. Momenteel krijg je voor maximaal 20 euro per jaar per persoon, minimaal ~4 euro per jaar p.p.: cloud saves, online multiplayer, 58 NES + 49 SNES games met perfecte emulatie en online game features, een permanent kortingsschema op digitale first-party games.
Wat komt er aan voor een optioneel, onbekend extra bedrag:
- Start met 9 N64 games: Super Mario 64, Mario Kart 64, Starfox 64, Yoshi's Story, Ocarina of Time, WinBack, Mario Tennis, Dr. Mario 64, Sin & Punishment.
- Start met 14 Megadrive games: Castlevania Bloodlines, Contra: Hard Corps, Dr. Robotnik's Mean Bean Machine, Ecco the Dolphin, Golden Axe, Gunstar Heroes, Musha, Phantasy Star IV, Ristar, Shining force, Shinobi III, Sonic The Hedgehog 2, Streets of Rage 2 en Strider.
- Online multiplayer voor al de games in dit pakket met multiplayer
- In de toekomst beloofd: Majora's Mask, F-Zero X, Mario Golf, Pokémon Snap, Kirby 64, Paper Mario, Banjo Kazooie.
- Andere - nog onbekende - voordelen worden gesuggereerd door Nintendo of America.
Wel cool: Nintendo heeft bij de Mega Drive/Genesis controller rekening gehouden met de regionale verschillen in de releases.
Ook cool: BANJO KAZOOIE. De kans bestaat dus dat er nog games van Rare aankomen.
Voice of Cards ziet er wel interessant uit. Daar is al een demo van beschikbaar, dus die ga ik zo downloaden. En de langverwahte Brewster komt eindelijk naar Animal Crossing. Dat zal weer wat nieuw leven blazen in het spel. De rest: meh. Fan van het eerste uur van Kotor, maar misschien moet ik die herinneringen maar koesteren, omdat ik verwacht dat het nu teleur zal stellen, tenzij het echt een goeie remaster zou zijn.
Nintendo kan dit ook makkelijk doen als ze voldoende content aanbieden en met gratis games. Kijk bijvoorbeeld naar Playstation en Microsoft daar ben je gemiddeld ook €60 per jaar kwijt.
PVOUTPUT | 5400W | 15 PANELEN 360W ZUID 38° | ENPHASE ENVOY S | MICRO OMVORMERS 290W
Let op:
Discussie over de Nintendo Switch 2, zie: [Nintendo Switch 2] Nieuws & Speculaties
Voor Nintendo Online zaken: [Nintendo Online] Ervaringen en Discussie
Technische issues of garantievragen? Zie dan: ~~~[Switch] Problemen en garantie-afhandelingen
Vragen of opmerkingen over levertijden en nieuwe revisies? Zie dan: [Nintendo Switch] prijzen, voorraad en bestel topic
Discussie over de Nintendo Switch 2, zie: [Nintendo Switch 2] Nieuws & Speculaties
Voor Nintendo Online zaken: [Nintendo Online] Ervaringen en Discussie
Technische issues of garantievragen? Zie dan: ~~~[Switch] Problemen en garantie-afhandelingen
Vragen of opmerkingen over levertijden en nieuwe revisies? Zie dan: [Nintendo Switch] prijzen, voorraad en bestel topic

:strip_exif()/f/image/WmPULxgddIRPWdDKL9kMZbks.jpg?f=fotoalbum_large)