Ik heb zelf net mijn familieabonnement verlengd dus ik zit weer goed voor een jaar ;) Ik denk niet dat er een prijsverhoging komt indien het enkel om GB/GBC gaat. Gameboy Advanced games verwacht ik ook (nog?) niet.

Het is nogal lastig om in te schatten wat Nintendo op termijn wilt doen met de formule. De retro games zie ik vooral als een bonus om de pijn van online gatekeeping te verzachten en de kosten van de cloud storage te verantwoorden.

• BoardCrusher
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 16:05
Infidel666 schreef op maandag 12 juli 2021 @ 14:18:
[...]

Zeker! Ik heb hier zo min mogelijk spoilers in gezet; als je een iets uitgebreider hulpje nodig hebt, kun je me denk ik beter even een PB sturen. :)

spoiler: Manier zonder boss fights
Je kunt geld sparen voor de lantaarn (te koop bij Sly), en dan door de donkere kamer aan de rechterkant van de eerste biome naar de Crystal Peaks. Eenmaal daar moet je zorgen dat je naar beneden gaat. :)

Of:
spoiler: Manier met andere boss fight
Je zoekt de simple key en gebruikt die helemaal beneden in de City of Tears. Je komt dan in een nieuwe biome, daar helemaal rechts blijven zoeken. Boss verslaan, lift pakken.
Om hier na lange tijd maar eens op te reageren: ik ben, op basis van deze, verder gegaan. Ik had er toen iets van 20 uur ingestoken. Inmiddels lijkt er toch iets goed gegaan, want ik zit nu op 80+ uur :)

Toch nog steeds een aantal zaken die het, vooral in het begin, frustrerend maken. Vooral de af en toe verre reizen naar bazen vanaf een bankje, en het feit dat je je geo kunt kwijtraken werken voor mij demotiverend. Het laatste aspect zorgt ervoor dat ik exploren minder leuk vind, omdat ik constant bang ben de geo te verliezen.

Het duurt relatief lang voordat dat gevoel voorbij is. Richting halverwege het spel heb je het niet meer nodig, en wordt je verder geholpen:
spoiler:
- Isma's tear zodat je geen last meer hebt van zuur
- Monarch wings zodat je minder snel op spikes landt
- teleport via Dream Nail -> direct opnieuw starten bij een baas
- Void Heart zodat je niet meer wordt aangevallen door je eigen geest

Mijn probleem is vooral dat ik niet zo goed ben in bazen en liever ontdek, terwijl Hollow Knight toch wel erg veel bazen heeft. Omdat ik toch verder wilde, heb ik wel een aantal zaken gegoogled. Na 20x een stuk lopen en kansloos te zijn tegen een baas ben ik er meestal wel klaar mee. Zo heb ik een hoop zaken gelezen/ontdekt waar ik anders nooit zou zijn achter gekomen. Enerzijds jammer dat ik het nodig heb, maar anders was ik echt na 20 uur gestopt.

Inmiddels soort van uitgespeeld (zit op 106% geloof ik). En ik vind het inmiddels echt wel een briljant spel, maar zou het nog steeds niet iedereen aanraden - het is niet voor iedereen weggelegd denk ik.

Desondanks dank voor de hints, zonder dat zou ik niet zijn verder gegaan!
@BoardCrusher Volgens mij ben ik ook ergens rond de 106%. Ik heb in ieder geval twee eindes gezien. Er zijn nog wel dingen te doen, maar die werden mij te moeilijk en ik krijg het niet voor elkaar mij zelf te verbeteren. Maar is voor mij geen probleem, ik beschouw het als uitgespeeld, leuk dat er voor de die hards nog extra's zijn.

Ik heb het spel wel grotendeels zonder hints gespeeld. Maar uiteindelijk wel een volledige kaart bekeken en toen viel het me op dat er nog best veel geheime gangen waren die ik zelf niet gevonden zou hebben.

Ik denk dat het vooral belangrijk is dat je het leuk vindt om te ontdekken, dan kom je vanzelf charms tegen die handig zijn om een bepaalde boss fight te verslaan. Is ontdekken niet je ding dan worden de boss fights onmogelijk. Ik zou het inderdaad niet iedereen aanraden.

• sderooij
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 19:14
L23 schreef op vrijdag 3 september 2021 @ 10:49:
@JackAvery En ik krijg van Tweakers een prijsnotificatie dat de Switch OLED beschikbaar is voor €518,- :p Belachelijk natuurlijk wat bepaalde webshops vragen, maar dat zal dus nog wel even zo blijven.

Maar begrijp dat het voor alle consoles geld? Dus mogelijk ook weer schaarste bij het Switch 2019 model?
krijg net ook een notificatie van mijn lokale gameshop dat ik rekening moet houden met 369 euro voor de oled versie.
@sderooij Jij weer met je lokale gameshop :P Je betaald pas op release dag? Wel iets duurder dan andere winkels.

• sderooij
L23 schreef op vrijdag 3 september 2021 @ 15:12:
@sderooij Jij weer met je lokale gameshop :P Je betaald pas op release dag? Wel iets duurder dan andere winkels.
En niet om op te scheppen he :P

Ik betaal dan pas op release dag ja, ja even afwachten wat andere webshops gaan aanbieden. Denk zo rond de 350?
@sderooij Er zijn al pre-orders geweest, mogelijk komen er nog winkels bij. Maar geen idee of je nog de luxe gaat hebben om voor/op release dag voor 349 te bemachtigen.

• sderooij
L23 schreef op vrijdag 3 september 2021 @ 15:19:
@sderooij Er zijn al pre-orders geweest, mogelijk komen er nog winkels bij. Maar geen idee of je nog de luxe gaat hebben om voor/op release dag voor 349 te bemachtigen.
Ach, denk dat er nu geen oled's meer beschikbaar zullen komen zoals hier eerder is aangegeven.
Nog steeds aan het twijfelen of ik er uberhaupt 1 wil, gezien ik ook de zelda g&w en metroid prime steel edition zal aanschaffen dezelfde dag :P

• Infidel666
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 01-12-2025
BoardCrusher schreef op vrijdag 3 september 2021 @ 14:33:
[...]

Om hier na lange tijd maar eens op te reageren: ik ben, op basis van deze, verder gegaan. Ik had er toen iets van 20 uur ingestoken. Inmiddels lijkt er toch iets goed gegaan, want ik zit nu op 80+ uur :)

Toch nog steeds een aantal zaken die het, vooral in het begin, frustrerend maken. Vooral de af en toe verre reizen naar bazen vanaf een bankje, en het feit dat je je geo kunt kwijtraken werken voor mij demotiverend. Het laatste aspect zorgt ervoor dat ik exploren minder leuk vind, omdat ik constant bang ben de geo te verliezen.

Het duurt relatief lang voordat dat gevoel voorbij is. Richting halverwege het spel heb je het niet meer nodig, en wordt je verder geholpen:
spoiler:
- Isma's tear zodat je geen last meer hebt van zuur
- Monarch wings zodat je minder snel op spikes landt
- teleport via Dream Nail -> direct opnieuw starten bij een baas
- Void Heart zodat je niet meer wordt aangevallen door je eigen geest

Mijn probleem is vooral dat ik niet zo goed ben in bazen en liever ontdek, terwijl Hollow Knight toch wel erg veel bazen heeft. Omdat ik toch verder wilde, heb ik wel een aantal zaken gegoogled. Na 20x een stuk lopen en kansloos te zijn tegen een baas ben ik er meestal wel klaar mee. Zo heb ik een hoop zaken gelezen/ontdekt waar ik anders nooit zou zijn achter gekomen. Enerzijds jammer dat ik het nodig heb, maar anders was ik echt na 20 uur gestopt.

Inmiddels soort van uitgespeeld (zit op 106% geloof ik). En ik vind het inmiddels echt wel een briljant spel, maar zou het nog steeds niet iedereen aanraden - het is niet voor iedereen weggelegd denk ik.

Desondanks dank voor de hints, zonder dat zou ik niet zijn verder gegaan!
Fijn dat 't je in ieder geval geholpen heeft! :Y Het blijft mijn favoriete game, maar ik had 'm (zonder hints) ook pas met 80h gameplay voor 't eerst "uitgespeeld". Ik ben tot 109% geraakt en toen verloor ik m'n save game. Wel nogmaals gekocht (ditmaal voor de switch in plaats van pc) en 100% van plan om 'm binnenkort weer op te starten en door te spelen. *O*

• BoardCrusher
Infidel666 schreef op vrijdag 3 september 2021 @ 18:19:
[...]

Fijn dat 't je in ieder geval geholpen heeft! :Y Het blijft mijn favoriete game, maar ik had 'm (zonder hints) ook pas met 80h gameplay voor 't eerst "uitgespeeld". Ik ben tot 109% geraakt en toen verloor ik m'n save game. Wel nogmaals gekocht (ditmaal voor de switch in plaats van pc) en 100% van plan om 'm binnenkort weer op te starten en door te spelen. *O*
Zonder hints had ik hem nooit uitgespeeld. Er zijn gewoon stukken waar ik zonder hints niet voorbij kom, of op een gegeven moment geen zin meer heb om nog een keer te proberen. Maar ook dingen als bepaalde combinaties van charms die samenwerken was ik nooit achter gekomen (of: had ik niet de tijd voor genomen om uit te zoeken).

Ben aan het denken of ik nog een alternatief einde ga proberen:
spoiler:
Ik heb Hollow Knight zelf vrij makkelijk verslagen, maar ik las (!) dat je die moet Dreamnailen voor Radiance.. ik heb Radiance een paar keer geprobeerd maar denk niet dat ik daar nog veel tijd in ga steken. Net als de Pantheons, trouwens.

maar ik denk dat ik het wel mooi geweest vind, en nog even wacht op Silksong. Want ja, die ga ik (ondanks mijn haat/liefde verhouding met de game) wel kopen op de dag dat ie uitkomt . Als dat ooit gebeurt.
BoardCrusher schreef op vrijdag 3 september 2021 @ 18:59:
Ben aan het denken of ik nog een alternatief einde ga proberen:
spoiler:
Ik heb Hollow Knight zelf vrij makkelijk verslagen, maar ik las (!) dat je die moet Dreamnailen voor Radiance.. ik heb Radiance een paar keer geprobeerd maar denk niet dat ik daar nog veel tijd in ga steken. Net als de Pantheons, trouwens.
Er zijn er in totaal 4 eindes, dat is de derde. Het eerste einde is zonder Void Heart en de tweede met Void Heart. Kan zijn dat je Void Heart al had toen je de eerste keer de hollow Knight verslagen hebt.

https://hollowknight.fandom.com/wiki/Endings_(Hollow_Knight)

• BoardCrusher
L23 schreef op vrijdag 3 september 2021 @ 21:28:
[...]

Er zijn er in totaal 4 eindes, dat is de derde. Het eerste einde is zonder Void Heart en de tweede met Void Heart. Kan zijn dat je Void Heart al had toen je de eerste keer de hollow Knight verslagen hebt.

https://hollowknight.fandom.com/wiki/Endings_(Hollow_Knight)
Klopt, de site die je noemt is mijn meest gebruikte dus ik weet van de eindes :) Maar ik vind het huidige einde prima, denk niet dat ik er nog meer tijd in ga stoppen.

• Poesmij
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 11-01 18:08
sderooij schreef op vrijdag 3 september 2021 @ 15:23:
[...]

Ach, denk dat er nu geen oled's meer beschikbaar zullen komen zoals hier eerder is aangegeven.
Nog steeds aan het twijfelen of ik er uberhaupt 1 wil, gezien ik ook de zelda g&w en metroid prime steel edition zal aanschaffen dezelfde dag :P
Metroid prime steel edition? Heb ik wat gemist? :+

Vind het wel irritant al die schaarste van consoles.
Eindelijk tijd voor mij om een switch te halen, word het weer een moeilijk werkje.

• sderooij
Poesmij schreef op zaterdag 4 september 2021 @ 10:02:
[...]

Metroid prime steel edition? Heb ik wat gemist? :+

Vind het wel irritant al die schaarste van consoles.
Eindelijk tijd voor mij om een switch te halen, word het weer een moeilijk werkje.
Haha sorry, Metroid dread bedoelde ik 😎

• Poesmij
En ik maar zoeken, hoopte dat de trilogy ook naar de switch kwam haha! Hoop voor dread dat ik een oled kan bemachtigen, anders word het toch wachten met spelen.
@Poesmij ik verwacht eigenlijk wel dat 6 tot 12 maanden voor de release van Metroid Prime 4 die trilogie opeens weer boven water komt, al dan niet remastered.

Dread zal er vast mooi uitzien op een OLED scherm. Als je ergens een kans ziet om te pre-orderen, best nog doen. Het is moeilijk in te schatten (chiptekorten/vraag/aanbod/...) maar de eerste maanden zal het model mogelijk lastig te krijgen zijn.

• sderooij
JackAvery schreef op zaterdag 4 september 2021 @ 13:31:
@Poesmij ik verwacht eigenlijk wel dat 6 tot 12 maanden voor de release van Metroid Prime 4 die trilogie opeens weer boven water komt, al dan niet remastered.

Dread zal er vast mooi uitzien op een OLED scherm. Als je ergens een kans ziet om te pre-orderen, best nog doen. Het is moeilijk in te schatten (chiptekorten/vraag/aanbod/...) maar de eerste maanden zal het model mogelijk lastig te krijgen zijn.
Dan vraag ik me ook af wat Nintendo doet met de 2019 revisie productielijn; zal die keihard doorgaan of komt die ten einde en vervangen wordt door de OLED versie?
@sderooij ik denk dat het 2019 model gewoon blijft bestaan tot er een nieuw model lanceert. Voorlopig neem ik aan dat de OLED en de standaard hybride Switch nog veel componenten delen, wat de inkooporders etc. ten goede komt. Ook qua prijsstructuur geeft het Nintendo/retailers wat speelruimte om drie modellen te positioneren: 199~219 / 299-329 / 349-369. Schaarste kan er wel voor zorgen dat het OLED model eerder aan de kant van de 370+ euro gaat belanden tijdens het kerstkwartaal. Wat er daarna gebeurt valt nog te zien...

• sderooij
JackAvery schreef op zaterdag 4 september 2021 @ 14:09:
@sderooij ik denk dat het 2019 model gewoon blijft bestaan tot er een nieuw model lanceert. Voorlopig neem ik aan dat de OLED en de standaard hybride Switch nog veel componenten delen, wat de inkooporders etc. ten goede komt. Ook qua prijsstructuur geeft het Nintendo/retailers wat speelruimte om drie modellen te positioneren: 199~219 / 299-329 / 349-369. Schaarste kan er wel voor zorgen dat het OLED model eerder aan de kant van de 370+ euro gaat belanden tijdens het kerstkwartaal. Wat er daarna gebeurt valt nog te zien...
Mijn aanname (voor nu) was dat die 2019 revisie vervangen zou worden door de OLED versie, obv hoe de launch switch werd vervangen door de 2019 revisie.

maar we gaan het meemaken, ben benieuwd.

• Poesmij
Ben ook benieuwd wat het gaat doen, heb zelf nog geen switch omdat ik perse wilde dat er een metroid game voor kwam voor ik er een kocht. Dus nu vind ik het zonde om de niet oled versie te kopen.
@sderooij dat kan zeker gebeuren, maar het lijkt onwaarschijnlijk dat het volgend model nog een Tegra X1+ zal hebben. Indien dit klopt kan dit gevolgen hebben voor de hele product stack, maar dat hoeft natuurlijk niet. Lijkt me vooral afhankelijk van hoe sterk Nintendo wilt dat men overschakelt naar een nieuw model en hoeveel/voor welke prijs ze de Tegra X1's in de toekomst nog willen/kunnen fabriceren.

Basically meerdere mogelijke scenario's, zonder er een prijspunt op te plakken:
(1) Lite < OLED < 'New Switch'
-- vs --
(2) 'New Lite' < (new?) OLED < New Switch

of dus zelfs (3): New Lite < New Switch, waarbij het OLED model verdwijnt.
Ik denk persoonlijk niet dat de volgende console gaat breken met de Switch lijn, maar onmogelijk is het natuurlijk ook niet. Nintendo voorspellen is lastig.

---
Poesmij schreef op zaterdag 4 september 2021 @ 14:42:
Ben ook benieuwd wat het gaat doen, heb zelf nog geen switch omdat ik perse wilde dat er een metroid game voor kwam voor ik er een kocht. Dus nu vind ik het zonde om de niet oled versie te kopen.
Als ik nu een nieuwe Switch moest kopen, zou ik ook liever het OLED model hebben, tenzij je echt enkel op TV gaat spelen.

• The Chosen One
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 17:38

The Chosen One

Zie signature!

JackAvery schreef op zaterdag 4 september 2021 @ 14:45:

[...]

Ik denk persoonlijk niet dat de volgende console gaat breken met de Switch lijn, maar onmogelijk is het natuurlijk ook niet. Nintendo voorspellen is lastig.

---
Nintendo en Online zal blijven zuigen. :+
[/gewaagt]

Mijn LEGALE dvd collectie; (altijd onder constructie) http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/The%20Chosen%20One - - - - - - - - - Quietum Grandis: https://nl.hardware.info/usersystemen/28203/quietum-grandis---ryzen-2700x-game-pc

JackAvery schreef op zaterdag 4 september 2021 @ 14:45:
Nintendo heeft tot nu toe in ieder geval niet onnodig gebroken met de voorgaande console. Enkel de soort media was een boosdoener zoals disc naar cartridge.

• sderooij
Nu ik deze video zie mbt Gameboy op NSO (rumors, i know :P) vraag ik me af: zouden we dan ook een gameboy controller iets krijgen? :O

* sderooij faints

• sderooij
L23 schreef op zaterdag 4 september 2021 @ 17:11:
@sderooij Joy-cons zonder joysticks en zonder X en Y?
Instabuy, grijze joycons zonder stick en gameboy style.
Even een waarschuwing dat de release van Sonic Colors Ultimate een grote rommel lijkt te zijn. Niet alleen is het een enorm gerushte remake vol met problemen (review van een Sonic fan die PS4 versie met de Wii/Dolphin versie vergelijkt), ook zijn er op de Switch editie mogelijk een aantal grafische effecten die voor epilepsieaanvallen kunnen zorgen.

Tweets met video’s van de bewuste graphics. Spoiler want gevaarlijk voor epilepsiepatiënten:

In de US lijkt Nintendo op aanvraag refunds te geven van digitale edities.

Let wel op dat de kans bestaat dat een deel van de video’s met deze glitches via emulator gemaakt zijn en zo extra glitches hebben geïntroduceerd. Voorlopig heb ik deze post toch gemaakt omdat het risico best groot is als deze info klopt. Gebruik vooral je eigen discretie en onderzoek om te beslissen of dit spel je geld waard is.

[ Voor 44% gewijzigd door JackAvery op 05-09-2021 10:15 ]

@JackAvery Toch wel bizar dat ze zelfs een remaster van een van de beste 3D Sonic games kunnen verpesten. Die 3D spellen brengen kennelijk elke keer genoeg op om zo door te gaan. Maar wat mij betreft focussen ze enkel nog op games zoals Sonic Mania en de komende Sonic Origins.

• sderooij
JackAvery schreef op zondag 5 september 2021 @ 07:37:
Even een waarschuwing dat de release van Sonic Colors Ultimate een grote rommel lijkt te zijn. Niet alleen is het een enorm gerushte remake vol met problemen (review van een Sonic fan die PS4 versie met de Wii/Dolphin versie vergelijkt), ook zijn er op de Switch editie mogelijk een aantal grafische effecten die voor epilepsieaanvallen kunnen zorgen.

Tweets met video’s van de bewuste graphics. Spoiler want gevaarlijk voor epilepsiepatiënten:

In de US lijkt Nintendo op aanvraag refunds te geven van digitale edities.

Let wel op dat de kans bestaat dat een deel van de video’s met deze glitches via emulator gemaakt zijn en zo extra glitches hebben geïntroduceerd. Voorlopig heb ik deze post toch gemaakt omdat het risico best groot is als deze info klopt. Gebruik vooral je eigen discretie en onderzoek om te beslissen of dit spel je geld waard is.
/Sarcasm:
Ik kan mij nog al die SEGA fanboys herinneren op Twitter, toen Sonic Ultimate naast Skyward Sword werd aangekondigd, dat iedereen zei: "FU Nintendo, this is how you do a port!".

Nou, we zien het inderdaad :P

/Sarcasm.

Beetje jammer dit, hoe kan dit uberhaupt released worden vraag ik me dan af :S

Vanaf de 13de krijgen Switch Online abonnees een week lang gratis toegang tot Daemon X Machina. Ondanks interesse heb ik deze nooit opgepikt, maar het lijkt me nog steeds best een coole mecha/actie game met een aantal ruwe kantjes.

• sderooij
JackAvery schreef op maandag 6 september 2021 @ 13:55:
[Twitter]

Vanaf de 13de krijgen Switch Online abonnees een week lang gratis toegang tot Daemon X Machina. Ondanks interesse heb ik deze nooit opgepikt, maar het lijkt me nog steeds best een coole mecha/actie game met een aantal ruwe kantjes.
Ooh nice, reden dat ik deze nooit heb gekocht waren de controls. Wellicht is dit in de tussentijd aangepast/configureerbaar gemaakt.

• VirinR
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 12-01 16:28
L23 schreef op donderdag 2 september 2021 @ 15:13:
[YouTube: Big Brain Academy: Brain vs. Brain – Announcement Trailer – Nintendo Switch]

Net aangekondigd, komt 3 december. Ik vind het er behoorlijk saai uitzien voor een party game :P
Dit was de post waar ik naar op zoek was. Ik heb heel lang mijn Switch niet gebruikt (en dus dit topic niet gevolgd) en ik zag net heel grote banner op de Nintendo website dat er een nieuwe Big Brain Academy uitkomt dus ik dacht al dat ik iets heb gemist.
Afijn, ik heb hier het bordspel nog en vroeger de DS-versie vaak genoeg gespeeld bij familie dus de Switch-versie komt er zeker :D

• michaeltjeh1
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 16:50
Goedemorgen, Weten jullie toevallig of het mogelijk is om je Animal Crossing Savegame op te slaan op een SD card oid? Mijn vrouw heeft een eiland gestart maar speelt nu eigenlijk niet meer in de tussentijd dat zij niet speelt wil ik eigenlijk beginnen met animal crossing en zodra zij weer wilt spelen dat ik dan haar savegame terug kan plaatsen oid? Ik weet wel dat het niet mogelijk is om ze naast elkaar te draaien maar dit moet wel kunnen toch?
@michaeltjeh1 savegames staan enkel op het interne geheugen. Deze kunnen niet op een SD kaart worden opgeslagen.
Volgens mij is het niet mogelijk om het op 1 Switch naast elkaar te draaien.

• Jan_V
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 17:18
Wordt zoiets niet per profiel opgeslagen bij AC dan?

Bij Mario Kart is dit namelijk wel het geval. Ieder account heeft daar z'n eigen progressie.

Battle.net - Jandev#2601 / XBOX: VriesDeJ

@Jan_V Animal Crossing is een bijzonder geval. Bij alle andere games, zoals Mario Kart, wordt het inderdaad per profiel opgeslagen. Animal Crossing wordt op het systeem opgeslagen en alle profielen maken gebruik van hetzelfde eiland.

• D-rez
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 08-12-2025

D-rez

dexels

L23 schreef op dinsdag 7 september 2021 @ 11:56:
@Jan_V Animal Crossing is een bijzonder geval. Bij alle andere games, zoals Mario Kart, wordt het inderdaad per profiel opgeslagen. Animal Crossing wordt op het systeem opgeslagen en alle profielen maken gebruik van hetzelfde eiland.
Idd, en dat savesysteem van 1 eiland per console, heeft er bij mij voor gezorgd dat ik het spel weer buiten gezwierd heb. Wat een onzin systeem.
Ik heb 2 kinderen die beiden op dezelfde console 'moeten' spelen. En uiteraard is dat geregeld heibel, als de ene iets doet dat de andere niet leuk vindt.

• giantgiantus
  • Laatst online: 20:41
D-rez schreef op dinsdag 7 september 2021 @ 14:00:
[...]

Idd, en dat savesysteem van 1 eiland per console, heeft er bij mij voor gezorgd dat ik het spel weer buiten gezwierd heb. Wat een onzin systeem.
Ik heb 2 kinderen die beiden op dezelfde console 'moeten' spelen. En uiteraard is dat geregeld heibel, als de ene iets doet dat de andere niet leuk vindt.
Eens met dat t gek is van Nintendo. Aan de andere kant is samen leren spelen en dealen met andere meningen ook niet zo slecht toch?

• Seal64
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 17:40
giantgiantus schreef op dinsdag 7 september 2021 @ 14:27:
[...]

Eens met dat t gek is van Nintendo. Aan de andere kant is samen leren spelen en dealen met andere meningen ook niet zo slecht toch?
Animal Crossing is altijd al één save per game geweest. De enige waar je nog omheen kon was de GameCube versie omdat je daar met losse geheugenkaarten werkt, maar alle opvolgende titels hadden maar één save slot. Goed kans dat als er een WiiU versie was geweest, dat die het systeem met alle spelers op één save al had gehad.

An sich snap ik dat ze het socialiseren willen promoten, maar aan de andere kant had het misschien beter geweest om spelers de optie te geven om dat zelf te kiezen bij het aanmaken van het eerste eiland – wil je dat je eiland open is voor andere spelers of niet? – en dan bij een “niet” gewoon een aparte save te maken.

• D-rez

D-rez

dexels

Ik heb een zoon en een dochter en die hebben een nogal andere mening over hoe het eiland ingericht mocht worden etc. Soms konden ze ook heel goed samen spelen hoor. Maar over andere dingen konden ze het niet eens worden welke bezoekers zich mochten vestigen e.a. (of zo iets, is al weer een hele poos geleden
)
Opzich prima dat Animal Crossing altijd al zo gewerkt heeft. Maar vondt het bijzonder dat toen het spel net uit was je geen cloud save backup kon maken en nu is dat nog steeds onnodig ingewikkeld. Een boel nadelen om samen een eiland te kunnen delen.

• D-rez

D-rez

dexels

mochten mensen het zich afvragen, King's Bounty II doet echt pijn aan je ogen op de switch. Het ziet er bij momenten echt niet uit. Verder wel een erg leuk spel, alleen misschien eigenlijk niet de volle pot waard imho.

• Mars18
  • Laatst online: 11-12-2025
Hoop dat er snel Gameboy games komen naar de Switch,
Wat zou het geweldig zijn om Wario op de Switch te kunnen spelen.

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

THQ Nordic gaat ook oude Star Wars games fysiek uitbrengen. Eerder bracht Limited Run Games deze games fysiek uit. In ieder geval mooi dat er ook steeds meer games buitenom Limited Run Games beschikbaar komen. Ik heb Star Wars Racer digitaal gekocht. Vond de Limited Run Games prijzen vrij belachelijk voor een game uit 1999.
Komt waarschijnlijk 16 november uit.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/zA-RzQ378wZOgyyVYVTE8Kjd-Bc=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/KjtWR4N20J4qD4ZAiYNAwY9Z.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/7-mVaApAf-r0eFKK4T58GjOu6fY=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/37QO3AHK7rLY7rc6s11p6lEg.jpg?f=fotoalbum_large

• Jake
  • Registratie: September 1999
  • Niet online
L23 schreef op dinsdag 7 september 2021 @ 15:35:
THQ Nordic gaat ook oude Star Wars games fysiek uitbrengen. Eerder bracht Limited Run Games deze games fysiek uit. In ieder geval mooi dat er ook steeds meer games buitenom Limited Run Games beschikbaar komen. Ik heb Star Wars Racer digitaal gekocht. Vond de Limited Run Games prijzen vrij belachelijk voor een game uit 1999.
69,99 is toch geen geld voor zo'n collectors item ;-)

[Afbeelding]

[Afbeelding]
Ben benieuwd wat ze kosten, of is dat al bekend?

Digitaal is zowel Ep-1 Racer als Republic Commando zo'n € 13,-; Academy zo'n 20,- en Outcast zo'n 9,-

Behalve Commando zijn ze al 50% korting geweest.
@Jake nog niet bekend, maar ik verwacht rond de 30 a 40 euro. Ik denk niet dat ik ze zelf ga halen, wellicht bij een mooie aanbieding.
Ik heb behalve Star Wars Racer geen nostalgie met deze spellen. Ik wacht en hoop al een tijd op Knights of the Old Republic, maar die is nog niet aangekondigd voor de Switch.

• sderooij

Titel: Aztech Forgotten Gods, voor 2022.

Ziet er interessant uit! Beetje zelda/horizon zero dawn vibe?

• Poesmij
Kreeg net een melding van de oled, voor 360 bij Allyourgames, gewoon een goede webshop om te pre orderen toch?

Hopelijk ben ik op tijd geweest, prima prijs voor de pre order.

[ Voor 23% gewijzigd door Poesmij op 08-09-2021 16:11 ]

Twee nieuwe trailers :D

Toch best verrast dat deze naar Switch komt. Heb m zelf niet gespeeld maar Left 4 Dead stijl games zijn altijd welkom. Release op 21 september.

Nog maar twee maanden _/-\o_

Meer classics van NIS onderweg: Makai Kingdom: Reclaimed and Rebound en ZHP: Unlosing Ranger vs. Darkdeath Evilman

[ Voor 25% gewijzigd door JackAvery op 08-09-2021 17:38 ]

• The Chosen One

The Chosen One

Zie signature!

Geen crossplay mag ik hopen? ;p
Shooters spelen met een controler/console kan prima maar zo'n snelle shooter, in team verband (kan met bots natuurlijk) lijkt mij niet zo geweldig.
Heb hem voor de pc natuurlijk al en zal de super expansion thingy ook wel kopen daar (prob Epic weer door korting)

Mijn LEGALE dvd collectie; (altijd onder constructie) http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/The%20Chosen%20One - - - - - - - - - Quietum Grandis: https://nl.hardware.info/usersystemen/28203/quietum-grandis---ryzen-2700x-game-pc

Ipsa Scientia Potestas Est
NNID: ShinNoNoir

• rneeft
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 06-01 13:09
Het OLED model voor het eerste gezien, en besteld, bij bol.com 349.
Kennelijk is het nu precies duidelijk hoeveel OLED modellen er geleverd kunnen worden of Nintendo kan iets meer leveren dan eerst gedacht. Lijkt me geen toeval dat er deze week weer bij meerdere winkels gereserveerd kan worden.

• Poesmij
Nu hopen dat ze niet teveel pre orders aannemen en dan maar gaan loten, dat win ik nooit :+

• Ryatzu
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 11-01 23:14
L23 schreef op donderdag 9 september 2021 @ 15:02:
Kennelijk is het nu precies duidelijk hoeveel OLED modellen er geleverd kunnen worden of Nintendo kan iets meer leveren dan eerst gedacht. Lijkt me geen toeval dat er deze week weer bij meerdere winkels gereserveerd kan worden.
Lijkt mij ook geen toeval. Ik verwacht nog wel meer winkels deze week.

• steefy1997
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 20-12-2025
ik hoop dat ik optijd was toen de pre orders bij Nedgame open waren vorige maand of :? . Anders wacht ik wel :+

• Ryatzu
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 11-01 23:14
steefy1997 schreef op donderdag 9 september 2021 @ 20:31:
ik hoop dat ik optijd was toen de pre orders bij Nedgame open waren vorige maand of :? . Anders wacht ik wel :+
De preorders waren vanochtend weer open bij nedgame dus ik verwacht van wel.
Volgens een Franse retailer krijgt de huidige Switch vanaf maandag een prijsverlaging van €329 naar €270. Afwachten of dat hier ook zo zal zijn.

• meesje
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 20:54
Verdorie zeg. Ik wil niet aan digitaal beginnen, maar de Castlevania en Contra collecties zijn nu wel erg vriendelijk geprijsd (4,99 euro). Moeilijk, moeilijk. Mezelf kennende ga ik dan elke aanbieding kopen, terwijl ik nog genoeg spellen moet spelen…

[ Voor 29% gewijzigd door meesje op 09-09-2021 22:50 ]

@meesje Collecties van oudere games digitaal kopen lijkt me op zich niks mis mee, leuke prijs. Maar als je nog genoeg spellen "moet" spelen dan zou ik gewoon wachten, aanbiedingen komen altijd terug.

• rneeft
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 06-01 13:09
@meesje nice! ik ben benieuwd hoeveel Castlevania 1 op de Switch afwijkt van de versie die ik heb op mijn MSX 2.. 😁

• Mauz1978
  • Laatst online: 17:23

Mauz1978

Console War Veteran

Deze ziet er erg interessant uit. Iemand al eens van gehoord?

Something under the bed is drooling

• Magic
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Zeker, die staat al sinds de aankondiging op mijn watchlist, eerst even wat reviews afwachten :)

Steam: Brainfrz82 | PSN: Brainfrz | Discord: Brainfrz

L23 schreef op donderdag 9 september 2021 @ 21:09:
Volgens een Franse retailer krijgt de huidige Switch vanaf maandag een prijsverlaging van €329 naar €270. Afwachten of dat hier ook zo zal zijn.

[Twitter]
Interessant als men dit echt doet. Het gat tussen OLED en 2019 wordt zo vrij groot. Klinkt als een manier om de voorraad te clearen eigenlijk.
Nu, in Frankrijk kost de Switch meestal 299, dus daar specifiek is het slechts een cut van 10%.
L23 schreef op dinsdag 7 september 2021 @ 17:25:
Ik wacht en hoop al een tijd op Knights of the Old Republic, maar die is nog niet aangekondigd voor de Switch.
Met de aankondiging van die KOTOR remake wordt dit opeens een groot vraagteken.
Die was getoond in een eerdere Indie stream. Ziet er wel cool uit ja, maar het beperkte aantal reviews op Steam is niet bepaald overweldigend enthousiast. Reviews afwachten dus.

[ Voor 3% gewijzigd door JackAvery op 10-09-2021 08:09 ]

• sderooij
*watch listed* :+

• Spike_wolf
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 19:56

Spike_wolf

Genius Or Madman?.. You Decide

JackAvery schreef op vrijdag 10 september 2021 @ 08:09:
[...]

In het begin is het een PS5 exclusive, maar hij komt "naar andere platformen," tot dusver is er naast de PS5 alleen over PC gesproken, dus ik ben benieuwd.
Het feit dat Aspyr hem maakt geeft hoop, maar als die teaser en PS5 exclusiviteit een indicatie zijn zullend graphics prioriteit hebben, dan zou er haast een tweede versie nodig moeten zijn voor de Switch, vraag me af of ze dat doen.

Misschien een simpele port van het origineel a la Ep I Racer en Republic Commando, en de remake alleen voor next gen en PC?

De Switch is wat mij betreft het perfecte platform voor KOTOR.

[ Voor 4% gewijzigd door Spike_wolf op 10-09-2021 08:19 ]

Wat doet Ctrl+W ook alweer?
Humankind… be both.
Star Wars Awakens | Instagram

• Timothy3000
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 12-01 23:22
[...]

Interessant als men dit echt doet. Het gat tussen OLED en 2019 wordt zo vrij groot. Klinkt als een manier om de voorraad te clearen eigenlijk.
Nu, in Frankrijk kost de Switch meestal 299, dus daar specifiek is het slechts een cut van 10%.
Deden ze bij de Switch V1 en V2 ook toch? Toen ging de V1 ook voor minder geld (of in een bundel) weg.
Goede manier om zo nog een V2 te scoren als je nog geen Switch hebt en amper handheld speelt.

• Magic
  • Niet online
[...]

Het kan ook zijn dat ze daarmee anticiperen op een zeer beperkte leverbaarheid van het OLED model. Door de originele switch prijs te verlagen zullen mensen die wel een switch willen, maar willen wachten op het nieuwe model toch nog even achter de oren krabben en wellicht een oud model nemen.

• sderooij
Dus binnenkort is de 2019 revisie uitverkocht, de OLED versie amper te verkrijgen, en de 2e hands verkopen gaan dan weer omhoog qua prijs? :P

*ik moet die van mij binnenkort verkopen ja :P*
Timothy3000 schreef op vrijdag 10 september 2021 @ 08:42:
[...]

Deden ze bij de Switch V1 en V2 ook toch? Toen ging de V1 ook voor minder geld (of in een bundel) weg.
Goede manier om zo nog een V2 te scoren als je nog geen Switch hebt en amper handheld speelt.
Het verschil is dat V2 een 'stille upgrade' was met weinig marketing. OLED is de introductie van een nieuw model waarbij Nintendo expliciet gezegd heeft (zie pagina 12) dat het de consument meer keuze moet geven. Daarom zou ik eigenlijk net aannemen dat men voorlopig niet van plan is om het 2019 model uit te faseren.

Anyway, als dit nieuws klopt, dan krijgen we de volgende spreiding:
Switch Lite (€199~219), Switch (€269~289), Switch OLED (€349~369).
Magic schreef op vrijdag 10 september 2021 @ 08:46:
[...]

Het kan ook zijn dat ze daarmee anticiperen op een zeer beperkte leverbaarheid van het OLED model. Door de originele switch prijs te verlagen zullen mensen die wel een switch willen, maar willen wachten op het nieuwe model toch nog even achter de oren krabben en wellicht een oud model nemen.
dat is ook een goede mogelijkheid. En dan zou het ook nog kunnen dat het om een tijdelijke korting gaat, maar dat denk ik eigenlijk niet. Deze price-cut lijkt ook getimed te zijn in combinatie met het eerste jaar dat we de verkopen zien stabiliseren/dalen.

[ Voor 15% gewijzigd door JackAvery op 10-09-2021 08:52 ]

Een heel groot vraagteken inderdaad. Dat het een PS5 (en PC) titel word doet mij vermoeden dat het nog wel even duurt tot deze game uitkomt, anders zou ik gezien de grote userbase ook een PS4 versie verwachten. Een tijdelijke PS5 console exclusieve release die later ook naar de PS4 komt zou erg bijzonder zijn. Dus ga ik er ook vanuit dat het straks enkel op een PC, PS5 en XBS kan draaien.

Maar ja, wat betekend dit voor KotOR 1&2 op de Switch? Vrij recent nog is KotOR 2 uitgebracht voor iOS en Android. Waarom toen ook niet op de Switch uitgebracht? Het aantal oude Star Wars game releases van Aspyr ligt ook al een tijdje stil naar mijn gevoel. Op zich lijkt het me nog steeds logisch om binnenkort KotOR 1&2 uit te brengen. En ik zou ze nog steeds erg graag op de Switch spelen.

• Flozem
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 12-01 07:39
Met de komst van Steamdeck ben ik remakes op de Switch aan het mijden. Die speel ik wel vanuit mijn Steam backlog tzt… ;)
JackAvery schreef op vrijdag 10 september 2021 @ 08:52:
Deze price-cut lijkt ook getimed te zijn in combinatie met het eerste jaar dat we de verkopen zien stabiliseren/dalen.
Ik vermoed inderdaad dat dit de reden is. De standaard aanpak als de verkopen stabiliseren/dalen. Het werd ook wel eens tijd :p

Ik verwacht geen uitverkoop. De Switch OLED vervangt het huidige model niet qua prijs, is een stukje duurder en mogelijk ook schaarser. De meeste Switch verkopen zullen voorlopig nog steeds de huidige Switch zijn. En om de verwachte verkoopaantallen waar te maken geven ze de Switch verkopen een boost door de prijs te verlagen.
Flozem schreef op vrijdag 10 september 2021 @ 09:17:
Met de komst van Steamdeck ben ik remakes op de Switch aan het mijden. Die speel ik wel vanuit mijn Steam backlog tzt… ;)
Vrij weinig mensen gaan een Steamdeck kopen of kunnen bemachtigen. Dus hoop nog steeds dat ze oude games zoals KotOR naar de Switch porten :p
L23 schreef op vrijdag 10 september 2021 @ 09:25:
[...]

Ik vermoed inderdaad dat dit de reden is. De standaard aanpak als de verkopen stabiliseren/dalen. Het werd ook wel eens tijd :p

Ik verwacht geen uitverkoop. De Switch OLED vervangt het huidige model niet qua prijs, is een stukje duurder en mogelijk ook schaarser. De meeste Switch verkopen zullen voorlopig nog steeds de huidige Switch zijn. En om de verwachte verkoopaantallen waar te maken geven ze de Switch verkopen een boost door de prijs te verlagen.
Op korte termijn heeft de prijszetting van 2019 <> OLED inderdaad weinig impact, maar vanaf 2022 is een verschil dat ergens tussen de 60 en de 100 euro zal liggen toch wel erg groot. Misschien wordt het OLED model langer schaars dan ik vermoed, maar ik zou zelf niet zeggen dat de upgrades in het model een meerprijs van >80 euro waard zijn.
@JackAvery Je hebt nu wel in iedere prijs klasse een Switch. Van Switch Lite tot Switch OLED. Maar de upgrades van het OLED model zijn inderdaad geen meerprijs van >80 euro waard. Als ze dit jaar niet aan de vraag kunnen voldoen is de hoge prijs te begrijpen maar volgend jaar zou je dan voor het OLED model ook een prijsverlaging verwachten.

• Magic
  • Niet online
Flozem schreef op vrijdag 10 september 2021 @ 09:17:
Heb je ooit een controller incompatibele game gespeeld met een steamcontroller? Dat is in niet-turn-based games vaak verre van ideaal.

Ik heb een goede hoop dat veel gamemakers nu dan eindelijk controller support gaan toevoegen aan hun games, maar bij deze oude games verwacht ik het niet.

• sderooij
L23 schreef op vrijdag 10 september 2021 @ 09:28:
[...]

Vrij weinig mensen gaan een Steamdeck kopen of kunnen bemachtigen. Dus hoop nog steeds dat ze oude games zoals KotOR naar de Switch porten :p
Mijn december reservering staat nog open, maar denk dat ik die ga annuleren met de komst van de OLED switch. Heb een gaming laptop, die alles aankan, een steamdeck met een lager resolutie lcd scherm is niet aan mij toebedeeld denk ik ;)
@sderooij Ik vind de Steam Deck een gaaf ding. Ook typisch een apparaat voor de Tweaker om mee te klooien. Maar ik weet van mezelf dat ik dan helemaal niet aan gamen toe kom en daarnaast al genoeg mogelijkheden om te gamen. Ik vind een Steam Deck ook behoorlijk overkill voor KotOR 1 & 2. Daarnaast heeft zoals Magic al aangaf KotOR 1 geen controller ondersteuning, dat heeft de iOS en Android versie wel.
sderooij schreef op vrijdag 10 september 2021 @ 12:09:
[...]

Mijn december reservering staat nog open, maar denk dat ik die ga annuleren met de komst van de OLED switch. Heb een gaming laptop, die alles aankan, een steamdeck met een lager resolutie lcd scherm is niet aan mij toebedeeld denk ik ;)
Als je een vroege leverdatum hebt zou je waarschijnlijk wel iemand plezier kunnen doen met m door te verkopen :P Dat ding gaat zeer lang moeilijk te krijgen zijn.

Ik vind 'm zelf ook leuk maar ik speel niet genoeg handheld om het voor mezelf te verantwoorden. Misschien verandert dat later nog maar ik merk dat mijn split meestal 'single player/exclusives = console, multiplayer/exclusives = PC' is.

Voor mij is het bestaan van de Deck alleszins geen specifieke reden om remakes te vermijden. Dat is eerder een 'genre' waar ik sowieso weinig interesse voor heb met uitzondering van heel specifieke games.

Om terug naar de Switch te gaan: benieuwd of de befaamde September Direct voor volgende week is O-)

• sderooij
JackAvery schreef op vrijdag 10 september 2021 @ 12:39:
[...]

Als je een vroege leverdatum hebt zou je waarschijnlijk wel iemand plezier kunnen doen met m door te verkopen :P Dat ding gaat zeer lang moeilijk te krijgen zijn.

Ik vind 'm zelf ook leuk maar ik speel niet genoeg handheld om het voor mezelf te verantwoorden. Misschien verandert dat later nog maar ik merk dat mijn split meestal 'single player/exclusives = console, multiplayer/exclusives = PC' is.

Voor mij is het bestaan van de Deck alleszins geen specifieke reden om remakes te vermijden. Dat is eerder een 'genre' waar ik sowieso weinig interesse voor heb met uitzondering van heel specifieke games.

Om terug naar de Switch te gaan: benieuwd of de befaamde September Direct voor volgende week is O-)
Ik heb al paar keer in het steam deck topic voorgesteld dat iemand deze mag overnemen, en tweakers advertenties gemaakt, maar die worden steeds verwijderd :(

Als je wilt, mag je de mijne hebben? ;)
Lost in Random is nu verkrijgbaar in de eshop. Krijgt goede reviews, al heb ik nog geen review voor de Switch versie gezien. Wel zijn er al gameplay beelden te zien van de Switch versie. Ziet er prima uit en draait goed. De laadtijden van de Switch versie zijn wel langer, maar laadtijden lijken niet vaak voor te komen.

• Magic
  • Niet online
L23 schreef op vrijdag 10 september 2021 @ 15:11:
Lost in Random is nu verkrijgbaar in de eshop. Krijgt goede reviews, al heb ik nog geen review voor de Switch versie gezien. Wel zijn er al gameplay beelden te zien van de Switch versie. Ziet er prima uit en draait goed. De laadtijden van de Switch versie zijn wel langer, maar laadtijden lijken niet vaak voor te komen.

[YouTube: Lost in Random | Nintendo Switch Gameplay]
Ah, de andere dobbelsteen-gefocuste game op mijn watchlist. Grappig dat ze beide op dezelfde dag uitkomen.

Voor de mensen die nog twijfelen of een Metroid game iets voor hen is.

Wie al overtuigd is, zou ik aanraden om verder materiaal gewoon te mijden wegens spoilers :P

@sderooij no thanks :D
@JackAvery Ik heb een Metroid Dread aankoop nog niet in de planning staan, wacht sowieso even de reviews af. Maar vindt de latere trailers een stuk interessanter dan de aankondigings trailer. De aankondigings trailer vond ik zelf vrij saai qua omgevingen die ze lieten zien.
@L23 fair enough maar Metroid games zijn al relatief kort en om dan zoveel spoilers via trailers te gaan bekijken... :P

Mij lijkt het echt een goede game overigens. Hopelijk ook eentje die het waardig is om in dezelfde rij als Super Metroid en Metroid Fusion genoemd te worden.

• Melkunie
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 20:24
JackAvery schreef op vrijdag 10 september 2021 @ 15:35:
[YouTube: Metroid Dread - Overview Trailer - Nintendo Switch] Voor de mensen die nog twijfelen of een Metroid game iets voor hen is.

Wie al overtuigd is, zou ik aanraden om verder materiaal gewoon te mijden wegens spoilers :P

@sderooij no thanks :D
Metroid hyperhype hier :9
De game van het jaar waar ik het meest naar uit kijk!

• sderooij
Melkunie schreef op vrijdag 10 september 2021 @ 16:25:
[...]

Metroid hyperhype hier :9
De game van het jaar waar ik het meest naar uit kijk!
same here :) Ik hoop dat ik de steelbook editie kan bemachtigen :P
@sderooij Die steelbook editie heb je toch al geregeld bij je lokale gameshop?

• sderooij
L23 schreef op vrijdag 10 september 2021 @ 16:39:
@sderooij Die steelbook editie heb je toch al geregeld bij je lokale gameshop?
Ze zouden hun best doen om deze te bestellen :)

Ik bespeur hier dat ik te vaak heb op lopen scheppen over mijn lokale gameshop :P

• sderooij
L23 schreef op vrijdag 10 september 2021 @ 15:11:

[YouTube: Lost in Random | Nintendo Switch Gameplay]
Dit ziet er zeer leuk uit, beetje Alice in wonderland vibe.
Inderdaad even reviews afwachten, voor die 30 euro, ben ik ook benieuwd naar ongeveer het aantal speel uren.

• The Chosen One

The Chosen One

Zie signature!

sderooij schreef op vrijdag 10 september 2021 @ 16:42:
[...]

Ze zouden hun best doen om deze te bestellen :)

Ik bespeur hier dat ik te vaak heb op lopen scheppen over mijn lokale gameshop :P
In dat geval, steelbook preordered bij grote online shop. :+

L23 schreef op donderdag 9 september 2021 @ 21:09:

[Twitter]
Ondertussen heeft GameReactor.es deze prijsdaling kunnen bevestigen voor Spanje. Hun bronnen spreken over een "prijs onder de 300 euro." Zij verwachten een winkelprijs tussen de 279 en 299 euro.
L23 schreef op dinsdag 7 september 2021 @ 15:35:

[Afbeelding]

[Afbeelding]
Voor de mensen die de oudere Star Wars games graag willen spelen maar niet perse fysiek willen hebben, ik keek toevallig op DekuDeals en ze hebben momenteel allemaal 50% korting op de eShop.

Als er mensen trouwens suggesties hebben voor games onder de 5 euro... ;p

• robb.
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 11-01 20:11
Ik heb op de Nintendo Switch een Familiegroep aangemaakt, waarin ik de beheerder ben en de kinderen onder toezicht staan. Nu heb ik het tegoed van een cadeaukaart aan de beheerder gekoppeld, in de veronderstelling dat de kinderen hiervan gebruik kunnen maken. Maar dat werkt dus niet. Alleen de beheerder heeft het tegoed. Ik krijg niet gevonden om dit tegoed naar een onderliggend niveau, dus aan één van de kinderen, door te geven. Kan dit niet?

• Mauz1978
  • Laatst online: 17:23

Mauz1978

Console War Veteran

robb. schreef op zondag 12 september 2021 @ 06:44:
Ik heb op de Nintendo Switch een Familiegroep aangemaakt, waarin ik de beheerder ben en de kinderen onder toezicht staan. Nu heb ik het tegoed van een cadeaukaart aan de beheerder gekoppeld, in de veronderstelling dat de kinderen hiervan gebruik kunnen maken. Maar dat werkt dus niet. Alleen de beheerder heeft het tegoed. Ik krijg niet gevonden om dit tegoed naar een onderliggend niveau, dus aan één van de kinderen, door te geven. Kan dit niet?
Nee. Je zou kunnen inloggen op de eshop als een van de andere gebruikers en daarop nieuw tegoed zetten en dat zij er iets mee kunnen kopen, maar je kan niet geld overhevelen van de een naar de ander.

Bron: link

[ Voor 23% gewijzigd door Mauz1978 op 12-09-2021 07:10 ]

Something under the bed is drooling

@robb. Je hebt het over een Nintendo Online Familielidmaatschap? Dit betreft alleen de mogelijkheid om online te kunnen gamen met de Nintendo-accounts die aan de Nintendo Online familiegroep zijn toegevoegd. Een familielidmaatschap koppelt geen game aankopen en je kan er ook geen tegoed mee delen.

Edit: Ah, je kan ook een familiegroep aanmaken voordat je eventueel een Nintendo Online Familielidmaatschap koopt. Maar dat is dan puur om als beheerder eShop beperkingen op te leggen van kinder accounts. Game aankopen en tegoeden gaan via de individuele accounts zelf.

Wat zijn de verschillende rollen in een Nintendo-account-familiegroep?

[ Voor 47% gewijzigd door L23 op 12-09-2021 08:33 ]

Neem dit met een korrel zout, maar Nintendo'alerts beweert dat de inkoopprijs voor de Switch 2019 vs het OLED model maar 8 euro verschilt.

Verder confirmeert de account ook de prijsdaling van het 2019 model in de winkels. Grootwarenhuis Leclerc gaat in Frankrijk zelfs tijdelijk stunten met een prijs van 249 euro.

• Thrace Grumble
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 07:31

Thrace Grumble

XB: Thrace Grumble

L23 schreef op vrijdag 10 september 2021 @ 09:28:
[...]

Steamdeckfan present hier! *O*

XB: Thrace Grumble | FFXIV: Riku Neneh @ Moogle (SnR) | Switch (o.a. MHGU): SW-1221-6759-0029 | Steam: thracegrumble

Pagina: 1 ... 124 ... 278 Laatste

Let op:
Discussie over de Nintendo Switch 2, zie: [Nintendo Switch 2] Nieuws & Speculaties

Voor Nintendo Online zaken: [Nintendo Online] Ervaringen en Discussie

Technische issues of garantievragen? Zie dan: ~~~[Switch] Problemen en garantie-afhandelingen

Vragen of opmerkingen over levertijden en nieuwe revisies? Zie dan: [Nintendo Switch] prijzen, voorraad en bestel topic