dutchnltweaker schreef op donderdag 5 januari 2023 @ 17:13:
[...]
En hoe bevalt de pixel 7 pro? Mijn p30 pro (eerste batch) uit 2019 loopt na bijna 4 jaar nog steeds goed.. nog nooit zo lang met een telefoon gedaan. Enige wat ik mis een goede camera video functie ( kwaliteit en 4k60fps of hoger), 5G en ja een goede software ondersteuning.
Op zich bevalt hij goed. Camera en scherm zijn toch wel echt een upgrade. Ik heb hem nu een maandje en ben nog van alles aan het tweaken en bijwerken.
Hij is lekker snel, reageert goed en snel.
De accuduur is niet gruwelijk veel beter dan de P30 Pro, maar nu na 4 a 5 weken lijkt de accu langer mee te gaan, dus het leren van de telefoon lijkt te werken. Heb er nu met gemiddeld gebruik de hele dag mee gedaan. 7:00 van de lader, was om 20:30 thuis met nog zo'n 20% over.
Dan heb ik het over een paar keer bellen, spotify 4 uurtjes aan. 8 uurtjes op de wifi, rest op 5G. Internetten, beetje appen. paar youtube filmpjes bekeken.
De software nog wel wat updates kan gebruiken, het is niet altijd even stabiel. Maar dat was de P30 pro in het begin ook niet. Ook vind ik het raar dat ik via omwegen pas gemaakte foto's kan zien (staan soms gewoonweg niet in de gallery, kijk ik in whatsapp, zijn ze er wel. Dus moet ff uitzoeken hoe dat zit).
Wat me wel stoort is de laadtijd, dat is toch wel even wennen. Duurt echt heel lang, zeker draadloos. Is wel een dingetje waardoor ik toch vrij snel naar eventueel een nieuwe Pixel zou overstappen, want dat is wel zeker, ik denk dat als de camera's zo goed blijven ik toch weer voor een pixel ga.