Laguna schreef op vrijdag 31 mei 2019 @ 11:59:
@EJSEJS Nog even tussen mijn opnames gekeken of er iets bij zat met een uitroepteken en ook 1 gevonden. Alleen staat daar niet bij "opname mislukt", maar "niet opgenomen". Terwijl er wel "bekeken" bij staat en die opname heb ik ook bekeken, maar kan ik nu dus niet meer bekijken.
Zie de uitleg hieronder van Ziggo, dat is waarschijnlijk de reden dat je hem eerst wel kon bekijken en nu niet meer...
Dan heb jij hem waarschijnlijk binnen enkele dagen na het opnemen de opnamen bekeken, of staat je opnamen nu nog steeds goed in de opnamen lijst ?
Ik vraag dit om de volgende reden:
Uitleg van Ziggo
Opnames die eerst wel af te spelen zijn, maar na enkele dagen toch zijn 'mislukt':
In de eerste dagen na de uitzending kijk je de opname vanaf onze 'replay server', pas na enkele dagen checkt ons systeem of een uitzending langer bewaard moet blijven (heeft iemand hem opgenomen?) en zo ja wordt hij verplaatst naar onze 'opname server'. Die verplaatsing ging de afgelopen weken in een hoop gevallen niet goed, daarvan zien de ontwikkelaars elke dag live de statistieken. Sinds 18 mei zijn de grootste problemen opgelost en komen fouten hierin nog maar een enkele keer voor, ook die gevallen worden natuurlijk verder onderzocht.
Opnames die direct na uitzending al 'mislukt' zijn:
Dit heeft natuurlijk niet te maken met de bovenstaande verplaatsing tussen servers, maar met de opname die direct wordt gemaakt. Nieuwe voorbeelden hiervan zijn erg welkom.
Opnames met foutmeldingen/blokjes/haperingen/andere beeldproblemen:
Dit kan een storing in de originele uitzending zijn geweest die netjes is opgenomen of er zijn fouten ingeslopen bij de opname aan onze kant. Er worden meerdere opnames van hetzelfde programma gemaakt en bij verplaatsing naar de 'opname server' wordt de beste behouden als er niet te veel fouten in zitten. Ook hiervan zien we graag specifieke voorbeelden met het exacte tijdstip in de uitzending waarop je de problemen ervaart, zodat we dat hier ook kunnen reproduceren.
Bron:
https://community.ziggo.n...10/index2.html#post405941
[
Voor 84% gewijzigd door
DON PAPA op 31-05-2019 18:34
]