En dus is Baudet even goed als de anderen?
Alle partijen proberen drastisch complexe zaken te versimpelen om zieltjes te winnen. Wel eens een keer een debat gevolgd in de tweede kamer?
Dit is simpelweg niet waar. De klassieke partijen, waar iedereen op afgeeft met het idee van "we gaan de elite aanpakken" praten minder in oneliners, en gebruiken hun beleid en verkiezingsprogramma om de kiezer te overtuigen
Het niveau is regelmatig SOWIESO om te huilen.
Dan raad ik je aan om dit tegen de politici te zeggen, dat ze zich op inhoud moeten richten en er daarmee voor zorgen dat het niveau van het debat omhoog gaat.
Als je vind dat Baudet liegt, erken dan dat iedereen liegt.
Ik heb nooit ontkend dat andere politici niet hebben gelogen.
Of ben je alweer vergeten hoe D66 het referendum eruit mikte, terwijl hun programma stelde zeker niet vooraan te staan om dat te doen?
Nee. En ik kan me niet herinneren dat ik heb gezegd voorstander van het programma van D66 te zijn.
Of ben je alweer vergeten hoe Rutte 1000 euro beloofde aan elke werkende Nederlander?
Nee, en ik kan me niet herinneren dat ik heb gezegd voorstander van de VVD te zijn.
Ben je alweer vergeten dat iedereen vond dat Groningen zsm geholpen moest worden ivm de aardbevingen en er nog steeds geen hol gebeurd?
Nee. FvD gaat daar echter niets aan veranderen. Het kan ze niets schelen.
Nee, doe dou niet alsof Baudet slechter is dan de rest. Dat is gewoon ontzettende bullshit.
Dat is hij wel. De meeste politici willen dat je hun versie van de waarheid ziet. Baudet wil letterlijk dat we denken zonder ons te baseren op feiten. Onder hem doet de waarheid er totaal niet toe. Dat is een zorgelijke stap verder.