dank voor de tips, nieuwe dakkapel en betere isolatie moet nog komen maar ik ga kijken naar de verwarmde bureaumat /muis!
Voor de badkamer zocht ik eigenlijk een infrarood spiegel, maar nu lees ik dat de werking daarvan discutabel is (glas laat niet goed infrarood door). Nu zat ik te kijken voor een paneel maar kwam ik deze losse lamp tegen, en vroeg me af of zoiets (door er 2 / 3 te gebruiken) niet ook zou kunnen werken: https://www.kippenhuis.nl...p-br38-powerheat-100-watt
Waarom dat in plaats van een paneel; we vinden een paneel niet helemaal passen in onze badkamer en ik dacht dit soort losse lampen wel mooi weg te kunnen werken zodat je ze alleen tevoorschijn tovert als je ze nodig hebt. Het gaat om ons straling warmte, dus we willen niet de badkamer opwarmen maar alleen wat warmte krijgen als je er voor staat. Onze badkamer is lang en smal, dus dat is naar mijn inziens een voordeel met infrarood verwarming.
Waarom dat in plaats van een paneel; we vinden een paneel niet helemaal passen in onze badkamer en ik dacht dit soort losse lampen wel mooi weg te kunnen werken zodat je ze alleen tevoorschijn tovert als je ze nodig hebt. Het gaat om ons straling warmte, dus we willen niet de badkamer opwarmen maar alleen wat warmte krijgen als je er voor staat. Onze badkamer is lang en smal, dus dat is naar mijn inziens een voordeel met infrarood verwarming.
[Voor 3% gewijzigd door SuperSpoof op 18-03-2023 11:24]
FNAC 16 GB status overzicht: www.outfitted.nl , stuur me een DM met jou status om het nog completer te maken!