In de badkamer hangt ook nog een kleine design radiator, maar daarmee krijg ik hem zeker niet warm.Guido7619 schreef op vrijdag 19 september 2025 @ 12:48:
[...]
Dank voor je reactie. Geeft de burger weer hoop. Lijkt mij een mooie oplossing.
Heb je dit ook als extra bijverwarming? Of staat ie ook aan als je er niet bent?
Voor mij moet het een soort straalkacher idee zijn enkel bij douchen of als het heel koud is en je er moet zijn. Dus thermostaat lijkt mij overbodig. Maar zal dat nog eens navragen bij de leverancier.
Ik had niet op verlichting erin gerekend. Is dat een beetje netjes en mooi licht? Zou niet gek zijn in plaats van de geplande opbouw spotjes.
Rond de 15 graden in de winter en als het echt koud is nog lager.
Elektrische vloerverwarming voegde er weinig aan toe behalve warme voetjes en een hoge energierekening.
Dus inderdaad echt als bijverwarming gebruik ik hem.
Hij staat bij mij alleen aan als ik in de badkamer ben.
Elke week pas ik in de app tijden aan zodat die gelijk loopt met de ochtend diensten van mijn vrouw
Daarmee activeer je wel de thermostaat, maar die staat rond de 22graden ingesteld. Dat haalt die nooit, maar dan blijft hij in elk geval wel aanstaan.
En op andere tijden zetten we hem handmatig aan via de afstandbediening die aan de muur hangt.
Ook dan werkt hij weer op de temperatuurmeting.
Zodra die aangaat merk je binnen een minuut de stralingswarmte al, dus ik vind het zonde om hem de hele dag aan te zetten.
Licht is prima, in felheid instelbaar. en ook nog in drie tinten
Koel wit (6000K), Warm wit (3000K) of gecombineerd voor daglicht (4500K)
De ledverlichting zit om het hele paneel aan de buitenrand, geeft een mooi gelijkmatig lichtbeeld over de hele oppervlakte.
Mocht je in de buurt van Alkmaar wonen, ze hebben daar een showroom waar je de verschillende opties kan bekijken.
[ Voor 3% gewijzigd door whazaaaa op 19-09-2025 13:26 . Reden: aanvulling showroom ]
:strip_exif()/f/image/yrtc2sn388yeGvWzID1Nc0S1.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/IsJatMZU3WiCYsQXRn4g2NHT.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/ATZXl7GTcR42X05WY9kxxKyo.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/T5pSMg8IegJHIkx8bcZm7r0y.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/MZpTE4KXeBOL0JM7ErmGB4BI.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/W7LetpQCBDxMImEMY9duZAr1.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/pux8xsdygWNa6QW8T1hiycmD.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/cytAMeoBZF1OS12wysa5VD8Z.jpg?f=fotoalbum_large)