Apex is Origin he, dat weet je?Milo44 schreef op donderdag 14 februari 2019 @ 11:39:
Ik heb ook even een aantal namen gepakt van deze pagina en toegevoegd op uPlay.
Accepteer maar als je wilt, zo niet, even goede vrienden
Succes met toevoegen op UPlayMilo44 schreef op donderdag 14 februari 2019 @ 11:39:
Ik heb ook even een aantal namen gepakt van deze pagina en toegevoegd op uPlay.
Accepteer maar als je wilt, zo niet, even goede vrienden
I stand corrected! Origin bedoel ik idd haha.
Sjonge, als die verschillende clients nowadays...

EDIT: Heb het even aangepast in mijn vorige post.
[ Voor 86% gewijzigd door Milo44 op 14-02-2019 11:55 ]
I, a stranger and afraid in a world I never made...
Het was ook mijn eerste potje met Wraith en haar specials zijn echt goed in te zetten in de laatste ring.
Dit hoop ik niet, sowieso vind ik de map te klein voor vehicles.Ricmaniac schreef op donderdag 14 februari 2019 @ 11:40:
[...]
Omg dit hoop ik toch niet. vind dit nou ook totaal geen game die dat nodig heeft. De movement is snel zat
Wellicht dat dit gepaard gaat met een nieuwe map. Joh, gamefiles zeggen niks hoor. CoD heeft ook talloze guns gehad in de files die nooit zijn uitgekomen. Time will tell I guess.Ambition88 schreef op donderdag 14 februari 2019 @ 12:12:
[...]
Dit hoop ik niet, sowieso vind ik de map te klein voor vehicles.
Heerlijk deze potjes heBeakzz schreef op donderdag 14 februari 2019 @ 12:00:
Gisterenavond mijn 5e overwinning binnengesleept na een paar dagen minder succes, maar dit voelt als de eerste echte overwinning. Bij de andere 4 was het gewoon het geluk van goede randoms treffen, maar die van gisteren was van het begin tot het einde vol met mooie gevechten, zelf ook veel damage gedaan, de killleader en de champion gesloopt en de laatste 2 volle teams met 2 man verslagen. Met zo'n win zit je echt wel even na te genieten
Het was ook mijn eerste potje met Wraith en haar specials zijn echt goed in te zetten in de laatste ring.
Verwijderd
Hoe mijn reactie hierop in het Fortnite topic terecht is gekomen.... geen idee.servival7 schreef op donderdag 14 februari 2019 @ 12:18:
Voor de mensen die het nog niet weten: Als je bij een ballon recht omhoog kijkt, en daarna meteen free look doet, ga je bij het hoveren omhoog ipv naar beneden. Als je dit goed timed met bijvoorbeeld bergen kom je vliegend echt een stuk verder dan wanneer je dit niet doet.
Hier nogmaals dan: Hoe kan ik dat bellyfloppen (om verder te vliegen) een beetje fatsoenlijk doen?
Als ik namelijk te ver omhoog kijk breekt mijn karakter de glide totaal af.
Ik zou ook geen fan zijn van vehicles, maar iets in de trend van een jumppack oid zou nog prima passen.Ambition88 schreef op donderdag 14 februari 2019 @ 12:12:
[...]
Dit hoop ik niet, sowieso vind ik de map te klein voor vehicles.
Hoog kunnen springen en dan een stukje zweven, al zou ik dat wss eerder als legend ability zien.
[ Voor 14% gewijzigd door D4NG3R op 14-02-2019 13:03 ]
Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken
Hoezo? mis je nu iets dan? de game is toch al mobiel genoeg.. 't zou het voor mij iig echt verpesten.D4NG3R schreef op donderdag 14 februari 2019 @ 13:02:
[...]
Ik zou ook geen fan zijn van vehicles, maar iets in de trend van een jumppack oid zou nog prima passen.
Hoog kunnen springen en dan een stukje zweven, al zou ik dat wss eerder als legend ability zien.
Het spel heeft een compleet gebrek aan verticale gameplay zodra je ook maar 1 stap buiten een dorpje zet. En laat nou juist de verticale firefights in dorpen met klimmen/grapplen/movement tussen daken geweldig zijn.Ambition88 schreef op donderdag 14 februari 2019 @ 13:07:
[...]
Hoezo? mis je nu iets dan? de game is toch al mobiel genoeg.. 't zou het voor mij iig echt verpesten.
Maar goed, vandaar ook m'n toevoeging dat ik het eerder als een (nieuwe) legend ability zie dan iets wat iedereen moet kunnen gebruiken.
Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken
Haha idd. Heb nog een paar minuten met trillende handjes gezetenyinx84 schreef op donderdag 14 februari 2019 @ 12:56:
[...]
Heerlijk deze potjes heHart in je keel, zwetende handjes, hyperfocus en gaan!
Ik vond dat je toch al vrij hoog kon klimmen. Duurde iets van 10 potjes voordat ik er pas achterkwam haha maar toch was een leuke verassing toen.D4NG3R schreef op donderdag 14 februari 2019 @ 13:12:
[...]
Het spel heeft een compleet gebrek aan verticale gameplay zodra je ook maar 1 stap buiten een dorpje zet. En laat nou juist de verticale firefights in dorpen met klimmen/grapplen/movement tussen daken geweldig zijn.
Maar goed, vandaar ook m'n toevoeging dat ik het eerder als een (nieuwe) legend ability zie dan iets wat iedereen moet kunnen gebruiken.
Verwijderd
Nieuwe modus: Iedereen robotguy! / Mastiff only.D4NG3R schreef op donderdag 14 februari 2019 @ 13:12:
[...]
Het spel heeft een compleet gebrek aan verticale gameplay zodra je ook maar 1 stap buiten een dorpje zet. En laat nou juist de verticale firefights in dorpen met klimmen/grapplen/movement tussen daken geweldig zijn.
Ook kan ik goed meekomen, lekker mensen rushen met de peacekeeper
Voor mensen die samen willen spelen mijn origin: LockAndLoad2019
Verwijderd
Dit dus. Het is een afweging die je doet. Wil je meer mobiliteit of meer utility?yinx84 schreef op donderdag 14 februari 2019 @ 13:19:
Meer mobiliteit is een keuze... het geeft Wraith en Pathfinder een deel van hun toegevoegde waarde. Ik zou het doodzonde vinden als ze vehicles en jetpacks gaan toevoegen.
Ik had mijn post per ongeluk daar eerst neer gezetVerwijderd schreef op donderdag 14 februari 2019 @ 12:58:
[...]
Hoe mijn reactie hierop in het Fortnite topic terecht is gekomen.... geen idee.
Hier nogmaals dan: Hoe kan ik dat bellyfloppen (om verder te vliegen) een beetje fatsoenlijk doen?
Als ik namelijk te ver omhoog kijk breekt mijn karakter de glide totaal af.
Je hoeft alleen in het begin omhoog te kijken en dan meteen free look ingedrukt houden. Als je dan over een laag stuk heen vliegt gaat je legend in "land" modus maar ipv dat je dan omlaag gaat ga je nu omhoog waardoor je weer verder kan vliegen. Het is nog best lastig om onder de knie te krijgen. Mij lukt het ook nog niet altijd.
Verwijderd
Nou ik bedoel meer het op en neer golven tijdens het gliden om de range te vergroten.servival7 schreef op donderdag 14 februari 2019 @ 13:26:
[...]
Ik had mijn post per ongeluk daar eerst neer gezet![]()
Je hoeft alleen in het begin omhoog te kijken en dan meteen free look ingedrukt houden. Als je dan over een laag stuk heen vliegt gaat je legend in "land" modus maar ipv dat je dan omlaag gaat ga je nu omhoog waardoor je weer verder kan vliegen. Het is nog best lastig om onder de knie te krijgen. Mij lukt het ook nog niet altijd.
Daar ben ik ook benieuwd naar ja.Verwijderd schreef op donderdag 14 februari 2019 @ 13:30:
[...]
Nou ik bedoel meer het op en neer golven tijdens het gliden om de range te vergroten.
Dat werkt dus precies zoals ik het daar neerzet.Verwijderd schreef op donderdag 14 februari 2019 @ 13:30:
[...]
Nou ik bedoel meer het op en neer golven tijdens het gliden om de range te vergroten.
Misschien dat dit duidelijker is:
Verwijderd
Ah, dank.servival7 schreef op donderdag 14 februari 2019 @ 13:36:
[...]
Dat werkt dus precies zoals ik het daar neerzet.
[YouTube: Apex Legends PRO TIP: How to Glide WAY FURTHER From Hot Air Balloons]
Volgens mij is dit gisteren gepatched, mij lukt het in ieder geval niet meer. Ook niet door vlak langs rotsen te vliegen bijvoorbeeld.servival7 schreef op donderdag 14 februari 2019 @ 13:36:
[...]
Dat werkt dus precies zoals ik het daar neerzet.
[YouTube: Apex Legends PRO TIP: How to Glide WAY FURTHER From Hot Air Balloons]
Xbox Live Gamertag: Greyfox1987
Ik zag Dizzy het vanochtend nog gewoon doen.greyfox1987 schreef op donderdag 14 februari 2019 @ 13:57:
[...]
Volgens mij is dit gisteren gepatched, mij lukt het in ieder geval niet meer. Ook niet door vlak langs rotsen te vliegen bijvoorbeeld.
Misschien moet ik maar op console blijven en aannemen dat fps games op pc niets voor mij zijn.
Het zal ongetwijfeld aan mij liggen, maar ik kom nooit iemand tegen op de supply ship. Elke keer land ik daar met mijn team als enige.Jack_Mojo schreef op donderdag 14 februari 2019 @ 15:32:
Randoms die level 40 zijn en altijd op een supplyship willen landen zijn zo overmoedig. Ben daar pas een keer met drie man heelhuids uitgekomen.
Wel al 2 keer gehad dat ik niet goed land op de supplyship, er vervolgens op 'afkets' wanneer ik probeer te landen. Vervolgens verschijnt een timer die zegt dat ik buiten het spel zit (out of bounds) en binnen 30 seconden in de game area moet komen. Vervolgens loopt de teller af en ga ik dood. Erg vaag maar ook best wel irritant. Out of bounds melding krijg ik enkel bij mislukte landingen op de supplyship....
Roland SP404 sampler te koop: https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/2089640
Landen op de supply ship moet je een beetje aan voelen, als je niet meteen wil engagen.Jack_Mojo schreef op donderdag 14 februari 2019 @ 15:32:
Randoms die level 40 zijn en altijd op een supplyship willen landen zijn zo overmoedig. Ben daar pas een keer met drie man heelhuids uitgekomen.
- Wat is het pad van de dropship - hoe ver je er van afvlieg hoe minder mensen er op af gaan.
- vlieg je naar of vanaf de supply ship
- waar gaat de supply ship landen
- en gewoon freelooken gaan er te veel mensen heb, gewoon afbreken
Maar dat randoms er op af gaan is voor mij amper gebeurd, ik doe het eigenlijk alleen als ik in een vast team zit.
Is een bug en bekend, ze zijn er mee bezig.AmonTobin schreef op donderdag 14 februari 2019 @ 18:22:
Wtf?! Ik kan sinds vandaag Mirage niet meer kiezen?!
https://www.reddit.com/r/...h_caustic_and_mirage_not/
[ Voor 19% gewijzigd door RubenSaurus op 14-02-2019 18:26 ]
Ah, had al gegoocheld en dit topic gezocht maar vond nog niets. Thanks!DigitalError schreef op donderdag 14 februari 2019 @ 18:25:
[...]
Is een bug en bekend, ze zijn er mee bezig.
https://www.reddit.com/r/...h_caustic_and_mirage_not/
Damn nice! ziek veel gespeeld ivm mij XD
Net weer zo'n fijne start.. gewoon 1 hele squad gesolo'd .. komt er toch nog een 4e man de hoek om XD
psn: taker-mart
Hier nog niet gelukkigtaker1987 schreef op donderdag 14 februari 2019 @ 22:01:
Had net een vast loper op de ps4 , wou wat ruilen vanuit Mn bagpack en loopt ineens alles vast (ps4 pro ) enige wat ik kon doen is uitschakelen door t stroom er af te halen . Iemand dit ook al gehad in apex ?
edit: Hoppaa nog een win. Eerste keer Back2back
[ Voor 15% gewijzigd door Ricmaniac op 14-02-2019 22:53 ]
Gisteren meerdere malen. Bij het looten van death boxes, finishers die vastlopen en random. Overigens liep het spel wel veel soepeler dan het voorheen liep! Heb ook de indruk dat ze de auto aim/ADS lichtjes hebben opgevoerd. Raakte eerst geen pepernoot, nu 5-6 kills per match. Ik kan ook beter zijn geworden, maar structureel zoek je dat altijd eerst buiten jezelftaker1987 schreef op donderdag 14 februari 2019 @ 22:01:
Had net een vast loper op de ps4 , wou wat ruilen vanuit Mn bagpack en loopt ineens alles vast (ps4 pro ) enige wat ik kon doen is uitschakelen door t stroom er af te halen . Iemand dit ook al gehad in apex ?
Ik heb soms dan ben ik nog "down" en kan mijn schild gebruiken, maar ik heb de gewone loop snelheid?
Yes gisteren 1 keer. Bij het openen van iemands lootbox.taker1987 schreef op donderdag 14 februari 2019 @ 22:01:
Stond net op 8 kills
Merk wel dat de meeste van een beetje niveau nu samenspelen met vrienden. Ik word alleen nog maar bij randoms van < level 20 ingedeeld. Die vervolgens ergens anders landen of meteen leaven als ze gedowned zijn terwijl jij alle moeite van de wereld doet om ze nog de respawnen.
ook een totale vastloper ? kon niks meer indrukken , ps toets niet , eject knop deed niks , en op de aan en uit knop van de console zelf hoorde je alleen 2 piepjes , enige optie was dus stroom erafservival7 schreef op vrijdag 15 februari 2019 @ 08:40:
[...]
Yes gisteren 1 keer. Bij het openen van iemands lootbox.
Stond net op 8 kills![]()
Merk wel dat de meeste van een beetje niveau nu samenspelen met vrienden. Ik word alleen nog maar bij randoms van < level 20 ingedeeld. Die vervolgens ergens anders landen of meteen leaven als ze gedowned zijn terwijl jij alle moeite van de wereld doet om ze nog de respawnen.
psn: taker-mart
Precies dit. Stroom eraf en daarna kon ik hem via de controller weer opstarten. De aan en uit knop op de ps4 gaf alleen een paar piepjes.taker1987 schreef op vrijdag 15 februari 2019 @ 08:47:
[...]
ook een totale vastloper ? kon niks meer indrukken , ps toets niet , eject knop deed niks , en op de aan en uit knop van de console zelf hoorde je alleen 2 piepjes , enige optie was dus stroom eraf
Edit: Dizzy heeft zojuist de grens van 1.000.000 damage done verbroken. Niet normaal die gast.
[ Voor 9% gewijzigd door servival7 op 15-02-2019 10:28 ]
hmja wat wil je als je sinds launch al 20 uur per dag speeltservival7 schreef op vrijdag 15 februari 2019 @ 09:40:
[...]
Edit: Dizzy heeft zojuist de grens van 1.000.000 damage done verbroken. Niet normaal die gast.
"Meet your champion" en dan staat er weer iemand met 9999kills+wins etc.. dan weet je al dat je 't niet gaat halen.
Altijd zitten ze dan op zo'n lekker irritante positie en als je kop 1 seconde achter de rots vandaan komt ben je al down door de super prcies gemikte kogelregen van 1km ver weg met een wapen waar ik niet eens op 1 meter iemand mee kan raken
En dan de randoms, in 't begin kreeg je best relexe gasten waar je ook nog wat mee kon afspreken, maar nu zijn het van die "fortnite-mic-krijs-kinderen" die meteen kamikaze plegen..
Hoe dan ook, blijft ondanks dat nog best leuk, maar ik denk dat ik 't wel weer afwissel met wat andere games
Soms krijg ik alleen iemand in een team die veel heeft gespeeld en vaak zijn dat de meest irritante. Gister iemand die gelijk begon te schelden dat wij hem na 1 seconden niet hadden gerevived.. Beide zijn we daarna gewoon langs z'n banner gelopen. Bekijk het maar
Zo als dat moet,Jordy8 schreef op vrijdag 15 februari 2019 @ 11:29:
... Beide zijn we daarna gewoon langs z'n banner gelopen. Bekijk het maar
Had gister 2 gasten die samen speelde en mij letterlijk over de mic zeiden dag wij gaan je achter laten!
Prima! kwam alleen gewoon in de top 10 terecht terwijl hun al snel gewiped werden
Ik zit liever met gasten die het niet zo goed kunnen, dan met een gemiddelde speler die denkt dat ie de nieuwe shroud is. Zijn nooit in de buurt van de rest van het team omdat ze denken dat ze solo met gemak 3 man aankunnen. En maar schreeuwen in de mic, dit is ook de reden dat ik voice nu heb uitgezet en de optie VOIP to voice aan heb. Is werkelijk fantastisch, je ziet wat onsamenhangende woorden in de chat, waar je niet wijs uit wordt.Jordy8 schreef op vrijdag 15 februari 2019 @ 11:29:
Gister en vandaag een potje gewonnen met 2 randoms, dus het kan wel(mijn bijdrage was niet zo gigantisch
)
Soms krijg ik alleen iemand in een team die veel heeft gespeeld en vaak zijn dat de meest irritante. Gister iemand die gelijk begon te schelden dat wij hem na 1 seconden niet hadden gerevived.. Beide zijn we daarna gewoon langs z'n banner gelopen. Bekijk het maar
Dat laatste heb ik ook gemerkt, vooral als ze zien dat je net speelt en direct leaven.Jordy8 schreef op vrijdag 15 februari 2019 @ 11:29:
Gister en vandaag een potje gewonnen met 2 randoms, dus het kan wel(mijn bijdrage was niet zo gigantisch
)
Gelukkig 2x achter elkaar met randoms gewonnen gisteren, zal vanavond eens wat mensen van GoT toevoegen op Origin.
Ook aangenaam verrast hoe soepel het loopt op een i5-4590 en een GTX 1050Ti. Zelf nog geen crashes of andere bugs meegemaakt
[ Voor 8% gewijzigd door DiEPVRiEZERRRRR op 15-02-2019 12:19 ]
Ook zie je vaak dat ze lifeline spelen maar dan weigeren om hun L1/Q te gebruiken terwijl er teamgenoten health nodig hebben.
Dan speel ik liever met iemand van Tweakers waar je tenminste nog mee kan communiceren.
[ Voor 14% gewijzigd door servival7 op 15-02-2019 12:20 ]
Mwoah, vaak genoeg nog voor ik beneden ben hoor ik "the Champion has fallen". Wat altijd wel een goed gevoel geeft haha.CT schreef op vrijdag 15 februari 2019 @ 11:25:
"Meet your champion" en dan staat er weer iemand met 9999kills+wins etc.. dan weet je al dat je 't niet gaat halen.
Winnen kan nog steeds wel, maar er zitten inderdaad wel meer try-hards in de game nu. Nieuwigheid is er vanaf en er is ook weer niet zo heel veel te leren kwa abilities en movement.
Ik word trouwens niet echt boos van mensen die me gewoon duidelijk meer raken, ook al is het van afstand. Ik word wel lijp van al die squads die allemaal net tegelijk bij ons aan komen en je eigenlijk 1vs6 staat te doen ipv 1v3 of minder. En ook altijd in de middle of nowhere dat je je ook afvraagt waar ze vandaan komen (en dan ben ik iemand die eigenlijk altijd wel als eerste mensen ziet lopen).
Zijn aardig wat mensen die nu maar voor de kills zijn gegaan en op elk vuurgevecht aflopen, waar het in de eerste dagen nog wel meer om de winst ging. Alle BR games hebben daar eigenlijk wel last van
Bij geen van mijn characters staat level of kills op de banner, scheelt enorm!DiEPVRiEZERRRRR schreef op vrijdag 15 februari 2019 @ 12:11:
[...]
Dat laatste heb ik ook gemerkt, vooral als ze zien dat je net speelt en direct leaven.
Gelukkig 2x achter elkaar met randoms gewonnen gisteren, zal vanavond eens wat mensen van GoT toevoegen op Origin.
Ook aangenaam verrast hoe soepel het loopt op een i5-4590 en een GTX 1050Ti. Zelf nog geen crashes of andere bugs meegemaakt
SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N
Ben nu level 25 denk ik en ook met randoms win ik nog regelmatig een potje waar iedereen evenredig aan bijdraagt, gister won ik nog met twee gasten uit Angola, hun engels was niet te verstaan maar een beetje bij elkaar blijven doet wonderen.
De levels van randoms in mn teams gaan ook echt alle kanten uit, van 3 tot 40, alles komt wel voorbij en overal valt wel mee te winnen of hard te verliezen, niet echt een pijl op te trekken.
Mocht het echt een kutteam zijn, dan de mindset veranderen naar lekker target practice, dood gaan, nieuw team en gas erop. Het gaat zo snel dat je amper tijd hebt om je nog te irriteren aan het vorige team.
Tweakers Discord is zo dood als wat dus vandaar hier de vraag.
Had het net op het werk ook op die ps4. Weer bij het openen van een death box.taker1987 schreef op vrijdag 15 februari 2019 @ 08:47:
[...]
ook een totale vastloper ? kon niks meer indrukken , ps toets niet , eject knop deed niks , en op de aan en uit knop van de console zelf hoorde je alleen 2 piepjes , enige optie was dus stroom eraf
Steam/Epic: Deurstopper
Voor zover ik weet krijgt iedereen een random kleurtje met launch, meestal droppen champions in high-populated areas, en zie vrijwel nooit verschil.Deurstopper schreef op vrijdag 15 februari 2019 @ 14:21:
Wat ik mij overigens afvraag bij een Champion die het vorige potje gewonnen heeft. Is hij in de volgende pot, naast alle banners, makkelijk te herkennen? Bijv. afwijkende kleur rocket-trail oid?
You can be a king, or a streetsweeper.. but everybody is dancing with The Grim Reaper - Robert Alton Harris
Nee, je herkend ze niet dus kan ze niet opjagen. Ze hoeven trouwens niet de vorige ronde gewonnen te hebben. Kan ook zijn dat niemand in jouw match de vorige ronde gewonnen heeft, ik ben wel eens Champion geweest terwijl ik vorige ronde tweede was.Deurstopper schreef op vrijdag 15 februari 2019 @ 14:21:
Wat ik mij overigens afvraag bij een Champion die het vorige potje gewonnen heeft. Is hij in de volgende pot, naast alle banners, makkelijk te herkennen? Bijv. afwijkende kleur rocket-trail oid?
SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N
Wel vaak potjes gehad dat ik vlak na de landing alleen was omdat mijn team meteen weg gaat zodra ze down zijn. Ik ben ik nog naar 1 keer champion geworden in die 14 levels, Haha.
Maar wat een game. Las al wel wat negativiteit over de kosten van de Valentijns banners/skins in de store. Schijnt nogal duur te zijn.
PSN: Rawchild / Xbox: Nosferatu 360NL
Die store slaat nergens op. 18 EURO voor een armour skin die je welgeteld 10 sec voor de game ziet en een paar seconden endgame, als je de mazzel hebt dat je wint. In de game zelf vallen de skins van mijn teammates me niet op, laat staan van de enemy.RawChild schreef op vrijdag 15 februari 2019 @ 14:33:
Maar wat een game. Las al wel wat negativiteit over de kosten van de Valentijns banners/skins in de store. Schijn nogal duur te zijn.
De weapon skins zijn 11 euro, dus je moet wel de package van 20 euro kopen, je krijgt dan 150 apex coins "gratis", wat net weer 50 apex coins te weinig is voor 2 weapon skins...Als laatste kan je natuurlijk de lootboxes kopen, maar ik ben niet van plan geld uit te geven als ik niet weet wat ik er voor krijg.
Al met al wordt dit een bijzonder goedkope game voor mij, of de battlepass moet interessant worden, maar met EA's historie zal dat wel niet.
Is toch een heerlijk gevoel dat je, je niet genoodzaakt voelt skins of andere dingen te kopen!Borentos schreef op vrijdag 15 februari 2019 @ 14:52:
[...]
Die store slaat nergens op. 18 EURO voor een armour skin die je welgeteld 10 sec voor de game ziet en een paar seconden endgame, als je de mazzel hebt dat je wint. In de game zelf vallen de skins van mijn teammates me niet op, laat staan van de enemy.
De weapon skins zijn 11 euro, dus je moet wel de package van 20 euro kopen, je krijgt dan 150 apex coins "gratis", wat net weer 50 apex coins te weinig is voor 2 weapon skins...Als laatste kan je natuurlijk de lootboxes kopen, maar ik ben niet van plan geld uit te geven als ik niet weet wat ik er voor krijg.
Al met al wordt dit een bijzonder goedkope game voor mij, of de battlepass moet interessant worden, maar met EA's historie zal dat wel niet.
The Stranger: Do you have to use so many cuss words?
The Dude: What the fuck you talking about?
Een gevecht op afstand verlies ik standaard (ik raak ze vaak niet eens op afstand waar zij mij dood schieten (halve map
Dat gevoel heb ik ook. Het spel hangt vaker in het laadscherm ook. Pas maakte het spel het helemaal bont. Was ik in de laatste cirkel, krijg een invite van iemand en joint hij vanuit de game de andere party terwijl ik niet eens in de buurt van de Y zatJordy8 schreef op vrijdag 15 februari 2019 @ 15:21:
Het spel lijkt na een kleine update (?) sowieso wat minder lekker te lopen. Soms last van lag terwijl er verder niks met mijn verbinding aan de hand lijkt te zijn. Vandaag vlak voor een potje had ik opeens het bureaublad voor m'n neus. Daarnaast wat kleine haperingen in game wat ik allemaal begin deze week niet had.

[ Voor 35% gewijzigd door Beakzz op 15-02-2019 15:34 ]
Eens, hier ook. Na de laatste update loopt ie merkbaar "moeilijker". Ik dacht dat het wellicht lag aan het explosief stijgende aantal spelers.djmelvee schreef op vrijdag 15 februari 2019 @ 15:18:
Jammer dit. Net midden in een gevecht, bad_module werkt niet meer. Leuke naamgeving ook. Game crashed dus. Zaten 3 squads om me heen, had er al 2 neer en was nog 1 iemand van squad 3 over. Grrrr.
The Stranger: Do you have to use so many cuss words?
The Dude: What the fuck you talking about?
Even iets totaal anders, die Hemlok in Single Fire is een BEEST!
Zo herkenbaar dit, met name bij random teammates.. met mede-tweakers eigenlijk altijd wel samen optrekken richting het 'einde'Beakzz schreef op vrijdag 15 februari 2019 @ 15:30:
Gisteren op een mooie win na eigenlijk alleen maar frustrerende potjes gehad. Teammates die allemaal hun eigen weg gaan (al tijdens de jump), zonder skills op moeilijke plekken willen droppen of gewoon ver weg dwalen door een lootverslaving. En een deel van de spelers wordt gewoon vele malen beter dan de rest. En helaas val ik in die rest ondanks dat ik wat meer mijn draai in het spel vind.
Ben wel blij dat er niet gelijk een solo mode beschikbaar is, want met drie man vermaak ik me prima tijdens zo'n wedstrijd. Ook het reviven door je teammates met jouw banner i.c.m. het dropship, maakt het spel een stuk spannender.
Weet niet hoe groot je vriendenlijst is, maar je mag me evt. toevoegen: DeurstopperNL
Steam/Epic: Deurstopper
Het is ook een kleine map en agressief spelen is erg belangrijk in Apex. Meestal moet je gevechten kort en snel afhandelen en zsm naar een andere plek gaan, nooit op één plek blijven hangen. Soms kun je het niet vermijden, maar vaak is dit de sleutel tot succesvolle gevechten.Beakzz schreef op vrijdag 15 februari 2019 @ 15:30:
voor de rest moet je gewoon geluk hebben dat er niet een ander team van achteren aanvalt terwijl je met een ander team in gevecht bent.
Toch wel een redelijk eerste potje met Caustic. Een win met 18 kills met de squad.

[ Voor 66% gewijzigd door Kaasdipje op 15-02-2019 17:05 ]
NetjesKaasdipje schreef op vrijdag 15 februari 2019 @ 16:59:
[...]
Toch wel een redelijk eerste potje met Caustic. Een win met 18 kills met de squad.
[Afbeelding]
Speel zelf op de PC dus als iemand nog een teammate zoekt wil ik in een pm mijn naam wel geven, zit zelf wel pas op level 11.
[ Voor 14% gewijzigd door NaxxiusX op 15-02-2019 20:37 ]
Ik ken deze game van PUBG, RoE en fortnite.. maar dit is de eerste game waar ik gewoon niet verder kom dan de eerste minuut.
Ga je over op Apex Bekse?Bekse schreef op vrijdag 15 februari 2019 @ 12:50:
Als er volk te vinden is die met een Apex noob wil spelen hoor ik het graag: Bekse op Origin.
Lijkt mij een probleem met langzaam landen.grote_oever schreef op vrijdag 15 februari 2019 @ 22:32:
Jeetje, deze game heeft wel één van de harste leercurves ooit die ik gezien heb in games. Over de dag meerdere potjes gespeeld, in totaal 6 of zo. Alle games bij mij duurde niet langer dan 30 seconden, want ik wordt al neergeknald als ik de grond aanraak. Ik zit haastig te zoeken naar een gun, maar kan er nooit één vinden.
Ik ken deze game van PUBG, RoE en fortnite.. maar dit is de eerste game waar ik gewoon niet verder kom dan de eerste minuut.
Ik kan je aanraden om eens pit te landen. Hier ligt op zich prima begin loot en je land meestal alleen.
[ Voor 37% gewijzigd door Junia op 15-02-2019 23:53 ]
Lijkt erop jaJunia schreef op vrijdag 15 februari 2019 @ 23:53:
Login servers down (pc)?
Yup kom er na een restart weer inJunia schreef op vrijdag 15 februari 2019 @ 23:58:
Lijkt nu weer te werken..., alhoewel, mijn maatjes komen er niet in, ik zojuist wel.
[ Voor 44% gewijzigd door Zertaxka op 16-02-2019 00:00 ]
World of Warships proberen ? Klik hier voor Recruit a Friend Benefits !
Lijkt nu weer te werken...
[ Voor 14% gewijzigd door Junia op 15-02-2019 23:59 ]
Kan je sneller landen? Je vliegt toch met je Squad mee?servival7 schreef op vrijdag 15 februari 2019 @ 23:32:
[...]
Lijkt mij een probleem met langzaam landen.
Ik kan je aanraden om eens pit te landen. Hier ligt op zich prima begin loot en je land meestal alleen.
Ik bak er werkelijk helemaal niks van. 1 kill weten te maken in een week tijd. En net een paar potjes achter elkaar dood voor ik uberhaupt een wapen gevonden heb.
Als je in een recht lijn naar de target gaat, dan ga je langzamer dan wanneer je eerst recht naar beneden vliegt, dan weer een stukje "rechtdoor" , dan weer recht naar beneden etc. Vlak voor de target moet je solo gaan (op de PC is dat E) zodat je niet allemaal bij hetzelfde gebouw staat voor dezelfde loot (behalve als je jumpleader bent).grote_oever schreef op zaterdag 16 februari 2019 @ 00:12:
[...]
Kan je sneller landen? Je vliegt toch met je Squad mee?
[ Voor 3% gewijzigd door Borentos op 16-02-2019 00:23 ]
Ik vind in totaal 138 profielen...Bekse schreef op vrijdag 15 februari 2019 @ 12:50:
Als er volk te vinden is die met een Apex noob wil spelen hoor ik het graag: Bekse op Origin.

Add mij anders ff op Origin PC: Skiamakhia
(En voor de rest die nog volk zoeken om mee te spelen (met mic welteverstaan!)
EDIT: Speel voornamelijk Lifeline en -mits mogelijk- Mirage.
[ Voor 6% gewijzigd door Milo44 op 16-02-2019 01:22 ]
Laatst in een match 17 kills en de win gehaald!
Als iemand het leuk vind om een potje samen te doen: Origin: CosmicMaik
Haha jeetje, wat een beest man.CosmicMaik schreef op zaterdag 16 februari 2019 @ 09:27:
Heerlijke game!
[YouTube: 17 Kills APEX LEGENDS]
Ik heb iig 1 ding geleerd van je filmpje, dat ik véél agressiever zou gaan moeten spelen ingame.
Dat is iets wat ik eigenlijk niet doe, maar ik speel het ook nog geen week, dus miss komt dat nog haha
Ik heb je iig ge-add op de PC

[ Voor 3% gewijzigd door Milo44 op 16-02-2019 11:37 ]
Ik had gister een random die ik gewoon bijna niet kon bijhouden. Die ging overal zo snel doorheen en stond geen seconde stil. Zag ie een andere squad, gelijk er op af. Heel bizar tempo, maar we wonnen wel dankzij hem.Milo44 schreef op zaterdag 16 februari 2019 @ 11:36:
[...]
Ik heb iig 1 ding geleerd van je filmpje, dat ik véél agressiever zou gaan moeten spelen ingame.
Dat is iets wat ik eigenlijk niet doe, maar ik speel het ook nog geen week, dus miss komt dat nog haha
De paar potjes waar ik in de winnende squad zat speelden allemaal op die manier.
Ook als je in de "endgame komt" en je hebt nog geen battle gehad dan ben je ook in het nadeel ten opzichte van mensen die al veel kills gemaakt hebben omdat je totaal niet in het ritme zit, zo'n gevoel krijg ik dan tenminste (misschien door adrenaline ofzo) maar dat kan ook gewoon aan mij liggen hoor:p
Maar heb ook best vaak nu "teamgenoten" die totaal hun eigen plan trekken en niet reageren op pings en ver weg van de groep gaan en dat resulteerd echt altijd in een vroegtijdig einde.. Ga dan lekker een andere game doen als je niet wilt samenwerken zeg pfff

[ Voor 23% gewijzigd door Stylze op 16-02-2019 11:51 ]
Playstation 5
Volgens mij is dat de manier om beter te worden in dit spel, actief op zoek naar fights. De marathon lopers kunnen irritant zijn omdat ze vaak niet wachten op de rest van de squad die proberen hun shield en health weer op 100% te krijgen.Jordy8 schreef op zaterdag 16 februari 2019 @ 11:43:
[...]
Ik had gister een random die ik gewoon bijna niet kon bijhouden. Die ging overal zo snel doorheen en stond geen seconde stil. Zag ie een andere squad, gelijk er op af. Heel bizar tempo, maar we wonnen wel dankzij hem.
De paar potjes waar ik in de winnende squad zat speelden allemaal op die manier.
Lekker potje hoor!CosmicMaik schreef op zaterdag 16 februari 2019 @ 09:27:
Heerlijke game!
[YouTube: 17 Kills APEX LEGENDS]
Ik lust geen rotte appels...
Ziet er veel belovend uit, maar ik mis nog de juiste communicatie.
Nog meer beginnelingen hier?
Add: l3uffalo77 op origin
Buffalo77 | Pokemon Unite
Verwijderd
Leuke vermakelijke game. Nu al tig potjes erin zitten, naar mijn menig beter dan PUBG en andere battle royale games.
// en kom vooral naar de Tweakers discord https://discord.gg/9wbrRPU ;
[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 16-02-2019 13:05 ]
![]() | Zoek je andere Tweakers om Apex Legends mee te spelen? Vergezel ons op de Apex Legends Discord server voor Tweakers Deze server is geen officiële Tweakers-server, Tweakers-crew zal hier dus geen support of moderatie op kunnen geven. |
Graag zoveel mogelijk ontopic blijven. Een kleine discussie over Apex Legends vs een andere game, of een kleine discussie over randzaken van Apex Legends is prima, maar houd het netjes en respecteer elkaars mening. Mocht iemand over de schreef gaan: reageer er niet op en gebruik de "Rapporteer" functie.
Let aub op met het plaatsen van plaatjes. Grote bestanden laden traag op mobiel en hoge resolutie scrollt traag voor iedereen. Thumbnails zijn voor winnaars.