Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

• Ambition88
  • Registratie: oktober 2014
  • Laatst online: 10:51
falcon123 schreef op woensdag 13 februari 2019 @ 12:25:
PSA: If you put one of Wraith’s portals inside a door and close it, it will insta kill a player going through it
https://twitter.com/Iturretguy36/status/1095534363758882816

Zie de video in de twitter link hiervoor.
Lol bovenstaande ga ik wel een keer proberen :P
Mag er toch wel vanuit gaan dat dit een bug is, beetje raar anders het moet toch een portal zijn. :P

• EnigmaNL
  • Registratie: januari 2007
  • Laatst online: 13-08 20:22

EnigmaNL

Ik wil kaas.

bram1984 schreef op woensdag 13 februari 2019 @ 12:53:
[...]

Een topspeler met mapkennis die op hoge controller sensitivity speelt, sloopt een muis speler zonder mapkennis met gemak. Daar ben ik van overtuigd. Ik heb op de PS3 ook met een muis gespeeld en ja, het is niet helemaal hetzelfde als een PC muis, maar het speelt wel een stuk beter en preciezer. En nog steeds was ik maar een gemiddelde speler met een matige k/d.
Je moet ook geen appels met peren vergelijken. Een top speler met muis en toetsenbord sloopt een top speler met controller simpelweg omdat hij veel sneller en accurater kan richten, zelfs als je met je controller de sensitivity op maximaal zet is de snelheid en accuratesse niet te vergelijken.

Tussen de controllers van nu en die van 10 jaar geleden zit overigens nauwelijks verschil, de thumbsticks van de PS3 en PS4 controllers (en Xbox 360 en Xbox One controllers) zijn nagenoeg identiek.

Als PC gamer zou ik cross-platform wel waarderen, gratis kills zijn altijd leuk :)

EnigmaNL wijzigde deze reactie 13-02-2019 13:20 (4%)

• Beakzz
  • Registratie: juni 2008
  • Laatst online: 11:47
Lifeline komt wel echt tot leven in de laatste cirkel. Gisteren met 2 teammates het grootste deel buiten de cirkel geleefd en dan weer de healrobot inzetten vlak voor we aan een andere kant de cirkel in gingen. Het kost je toch geen shield. Als ik lifeline heb dan heb ik ook totaal geen haast om in de cirkel te komen dus ook meer tijd voor goede loot.

• falcon123
  • Registratie: oktober 2010
  • Niet online
Ambition88 schreef op woensdag 13 februari 2019 @ 13:17:
[...]

Mag er toch wel vanuit gaan dat dit een bug is, beetje raar anders het moet toch een portal zijn. :P
De portal functie werkt an sich, alleen er is denk ik idd geen rekening gehouden met objecten als deuren die kunnen openen en sluiten lol :P Daarnaast is er ook geen fall damage, maar interdimensionaal tegen een deur aan knallen doet blijkbaar wel pijn :+

Handige map met overzicht voor tijdens landen met loot tier zones:

https://www.reddit.com/r/...to_alleviate_drop_master/

Ik weet zelf niet hoe accuraat die is :)

falcon123 wijzigde deze reactie 13-02-2019 13:30 (7%)

• iddbbi
  • Registratie: september 2013
  • Laatst online: 19-08 16:30
Wat kan Apex Legends spannend zijn als 1vs1 op de laatste cirkel speelt, je hele team kijkt met je mee en heel het spel hangt van je af. En je wint ook nog 😜

• Ricmaniac
  • Registratie: juli 2008
  • Laatst online: 11:44

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

falcon123 schreef op woensdag 13 februari 2019 @ 13:29:
[...]

De portal functie werkt an sich, alleen er is denk ik idd geen rekening gehouden met objecten als deuren die kunnen openen en sluiten lol :P Daarnaast is er ook geen fall damage, maar interdimensionaal tegen een deur aan knallen doet blijkbaar wel pijn :+

[Afbeelding]

Denk dat het over het algemeen wel klopt.
op The Pit na :P

Drop vaak gelijk uit het schip in het begin en dan meestal wel goeie loot. en voglend die kaart is er dus ook veel paars in de randen inderdaad.

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

• A.W.E.S.O.M.-0
  • Registratie: mei 2011
  • Laatst online: 06-08 13:18
[...]

[Afbeelding]

Voor het betere roswerk vanaf de eerste minuut zijn de Market, Skulltown en het Supplyship toch echt wel de plaatsen waar het altijd raak is met meerdere teams. :D

• falcon123
  • Niet online
A.W.E.S.O.M.-0 schreef op woensdag 13 februari 2019 @ 13:48:
[...]

Voor het betere roswerk vanaf de eerste minuut zijn de Market, Skulltown en het Supplyship toch echt wel de plaatsen waar het altijd raak is met meerdere teams. :D
Ja probeer vaak ook te landen op supply ship inderdaad :P

• MitchellHearth
  • Registratie: oktober 2009
  • Laatst online: 18-08 22:51
falcon123 schreef op woensdag 13 februari 2019 @ 13:50:
[...]

Ja probeer vaak ook te landen op supply ship inderdaad :P
Hehe ja ik ook wel maar dan is het wel kwestie van zsm wat (hopelijk goede) loot pakken en I'm outta here!!! :D

• falcon123
  • Niet online
MitchellHearth schreef op woensdag 13 februari 2019 @ 13:51:
[...]

Hehe ja ik ook wel maar dan is het wel kwestie van zsm wat (hopelijk goede) loot pakken en I'm outta here!!! :D
haha ja, op het moment dat je daar op land, probeer ik altijd wel snel een overzicht te krijgen waar alle vijanden zijn, maar als ik het kortste strookje te pakken hebt qua loot, dan is het idd outta here :D :9

Hier ook overzicht gevonden van spray patterns:

https://twitter.com/apex_intel/status/1095551704731312128

falcon123 wijzigde deze reactie 13-02-2019 13:58 (16%)

• A.W.E.S.O.M.-0
falcon123 schreef op woensdag 13 februari 2019 @ 13:55:
[...]

haha ja, op het moment dat je daar op land, probeer ik altijd wel snel een overzicht te krijgen waar alle vijanden zijn, maar als ik het kortste strookje te pakken hebt qua loot, dan is het idd outta here :D :9
Wat zijn jullie bescheiden, bij ons is het altijd een kwestie van gewoon matten! Ook zonder wapens kan je ze nog van het schip af schoppen of slaan (en ze in een downed state brengen). :)

Het is alleen wel zaak dat je ze tijdig overeind trekt als je teammates down zijn, extra spanning. :)

• servival7
  • Registratie: december 2010
  • Laatst online: 10:24
EnigmaNL schreef op woensdag 13 februari 2019 @ 13:19:
[...]

Je moet ook geen appels met peren vergelijken. Een top speler met muis en toetsenbord sloopt een top speler met controller simpelweg omdat hij veel sneller en accurater kan richten, zelfs als je met je controller de sensitivity op maximaal zet is de snelheid en accuratesse niet te vergelijken.

Tussen de controllers van nu en die van 10 jaar geleden zit overigens nauwelijks verschil, de thumbsticks van de PS3 en PS4 controllers (en Xbox 360 en Xbox One controllers) zijn nagenoeg identiek.

Als PC gamer zou ik cross-platform wel waarderen, gratis kills zijn altijd leuk :)
Wil mij niet teveel in deze discussie mengen aangezien het toch altijd een gevalletje wel of niet zal blijven.
Maar bij een spel als fortnite, met cross platform, is juist het schieten het onderdeel waarbij pc games het vaak afleggen tegen console gamers. Dit komt omdat console spelers ADS kunnen spammen en zo veel voordeel van hun aim assists hebben.

Tussen bijvoorbeeld een Scuf controller en een standaard PS4 controller zit overigens een wereld van verschil qua gevoeligheid. Met een Scuf kan je namelijk veel nauwkeuriger mikken. Ook heb je extra paddels aan de achterkant waardoor je gewoon kan sliden/springen en mikken tegelijk. Dat kan met een standaard controller niet.

@Ricmaniac hoezo klopt the pit niet?

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Oh weet niet of het zo is :P Maar de keren dat ik daar dropte alleen maar meuk

• bbblije
  • Registratie: november 2011
  • Laatst online: 10:53

bbblije

Riiiiight

servival7 schreef op woensdag 13 februari 2019 @ 14:03:
[...]

... Dit komt omdat console spelers ADS kunnen spammen en zo veel voordeel van hun aim assists hebben.
Weinig tot geen aim assist voor Apex op consoles.

MBPr 15" late 2012 | PS4 PSN: Blijleven

• ChojinZ
  • Registratie: september 2001
  • Laatst online: 10:43
bram1984 schreef op woensdag 13 februari 2019 @ 12:53:
[...]

Heb ik vaker gehoord en persoonlijk geloof ik er niet zo in. Heb het artikel nog nooit voorbij zien komen. En dat is ondertussen ook al een jaar of 10 geleden, denk ik? Controllers spelen tegenwoordig veel en veel beter. Genoeg gasten die moeiteloos headshots uitdelen met een controller. Het omdraaien als je in de rug aangevallen wordt is misschien lastiger, maar dat overkomt een topspeler niet zo heel vaak, aangezien hij de map en spawns kent.

Een topspeler met mapkennis die op hoge controller sensitivity speelt, sloopt een muis speler zonder mapkennis met gemak. Daar ben ik van overtuigd. Ik heb op de PS3 ook met een muis gespeeld en ja, het is niet helemaal hetzelfde als een PC muis, maar het speelt wel een stuk beter en preciezer. En nog steeds was ik maar een gemiddelde speler met een matige k/d.
Er is in de loop der jaren best veel onderzoek gedaan:

Microsoft killed cross-platform project because PC gamers wrecked console gamers
https://www.techspot.com/...ecked-console-gamers.html

Mouse and keyboard players are destroying controller users in Overwatch on console
https://www.pcgamer.com/m...-in-overwatch-on-console/

"Papa is gek en eet een broodje poep" -Milan

• bram1984
  • Registratie: oktober 2008
  • Laatst online: 12:24
ChojinZ schreef op woensdag 13 februari 2019 @ 14:45:
[...]

Er is in de loop der jaren best veel onderzoek gedaan:

Microsoft killed cross-platform project because PC gamers wrecked console gamers
https://www.techspot.com/...ecked-console-gamers.html

Mouse and keyboard players are destroying controller users in Overwatch on console
https://www.pcgamer.com/m...-in-overwatch-on-console/
Die eerste is bijna 10 jaar oud en bovendien een slecht voorbeeld. Dat is letterlijk PC vs. consoles en dus niet alleen de input is daarbij van invloed. Daar kwam hoogstwaarschijnlijk ook framerate en resolutie bij kijken en dan heb je echt significante voordelen te pakken naast alleen de input.

Die tweede is een beter voorbeeld, maar dan nog wordt er gesproken over "high level players". Dat zijn dus ook spelers die veel uren maken en de map (en dus de chokepoints en spawns) als hun broekzak kennen. Die gasten slopen je ook gewoon met een controller.

Eigenlijk kun je de grootte van het verschil echt alleen goed onderzoeken als je gasten van ongeveer hetzelfde niveau op een voor hen totaal onbekende map gooit op hetzelfde platform, waarbij de ene helft met muis speelt en de andere helft met een controller. En dan nog is het erg lastig, want er zijn ook mensen die zwaar zuigen met een muis en met een controller headshots uitdelen.

Laat er vooral geen misverstand over zijn dat ik zeker erken dat een muis superieur is, helemaal in de hand van iemand als die Dizzy dude hierboven ergens, maar dat het verschil over het algemeen denk ik wel een stuk minder is als sommige mensen denken.

• pica
  • Registratie: juni 2000
  • Laatst online: 12:02
Gister een paar gave potjes gehad :) .

Zaten op een gegeven moment bij de grotten bij Market, waar squad na squad naar binnen kwam lopen, uiteindelijk hadden we als squad 20 kills ofzo.

Heb het op youtube gezet:

Steam

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

bram1984 schreef op woensdag 13 februari 2019 @ 14:57:
[...]

Laat er vooral geen misverstand over zijn dat ik zeker erken dat een muis superieur is, helemaal in de hand van iemand als die Dizzy dude hierboven ergens, maar dat het verschil over het algemeen denk ik wel een stuk minder is als sommige mensen denken.
Dit vooral.. een goeie speler met controller kan prima mee komen met de pc spelers. De extreem goeie pc spelers overigens.. ja die verslaan extreem goeie controller spelers :P

Maarja dit is allemaal een beetje offtopic voor APEX :/

• Kaasdipje
  • Registratie: maart 2011
  • Laatst online: 20-08 16:17
Zeer vermakelijke game. M'n eerste potje op PC was gelijk een win en sindsdien nog een paar gehad.

Speel op zowel PC als PS4 en in beide gevallen is het goed te doen. Wel is het echt een spel waar het handig is om altijd premade te spelen, ook al zijn de callouts prima te doen met de middle mouse button (of R1).

Mijn persoonlijk favoriete round was samen met een kameraad. Onze 3e ging gelijk al vrij vroeg dood en weg uit de game. Samen hadden we uiteindelijk 13 kills, 9 voor mij en 4 voor mijn kameraad en het potje gewonnen.

Ben nu aan het sparen voor Caustic. Ik zie iedereen Mirage nemen en deze lijkt me net iets toffer.

Steam: Kaasdipje - Uplay: Kaasdipje

• Shmorky
  • Registratie: oktober 2011
  • Laatst online: 08:26
[...]

[Afbeelding]

Is de lootkwaliteit niet randomized?

• A.W.E.S.O.M.-0
Kaasdipje schreef op woensdag 13 februari 2019 @ 15:24:
Ben nu aan het sparen voor Caustic. Ik zie iedereen Mirage nemen en deze lijkt me net iets toffer.
Ik zou voor Mirage gaan, Caustic kan je helemaal geen kloot mee, afgezien van een paar zeeeeer specifieke situaties die amper voorkomen. Dat gas doet amper tot geen damage, als early warning heb je er ook geen ruk aan want tegen de tijd dat je ziet dat je damage doet, zijn ze er al doorheen. Bovendien zie je pas als ze IN het gas staan (je kan er niet doorheen kijken) en die ult is extreem makkelijk te ontwijken.

Hij klinkt wel tof, beetje als Immortan Joe, maar dat is dan ook echt het enige. :)

• Cycatrix
  • Registratie: juli 2015
  • Laatst online: 21-07 22:48
Shmorky schreef op woensdag 13 februari 2019 @ 15:27:
[...]

Is de lootkwaliteit niet randomized?
Nee. Sommige plekken zijn beter dan anderen. Het supplyship en bijvoorbeeld de pit geeft ook goede loot, heb daar altijd wel een legendary upgrade gevonden. Wat wel random is wat er precies ligt (armor of helmpje of hop up of iets anders). Maar er is dus wel altijd meer en betere spullen op bepaalde plekken. En elke ronde is er random een hotspot (grote lichtpilaar staat er dan). Hier is de Gear beter dan normaal voor die region.

• falcon123
  • Niet online
Had afgelopen zondag nog wel een lekker potje waarbij ik solo was, aangezien teammate al erg snel dood was gegaan en andere kant van de map zat ofzo... Maar als nog gelukt om 9 kills te krijgen en 2 squads in m'n 1tje af te maken :D

Kill momenten vanaf 0:50 , 4:20, 5:32, 9:38(actie vanaf 8:00)

• Jaqenhghar
  • Registratie: augustus 2014
  • Laatst online: 11:33

Jaqenhghar

Valar morghulis

A.W.E.S.O.M.-0 schreef op woensdag 13 februari 2019 @ 15:32:
[...]

Ik zou voor Mirage gaan, Caustic kan je helemaal geen kloot mee, afgezien van een paar zeeeeer specifieke situaties die amper voorkomen. Dat gas doet amper tot geen damage, als early warning heb je er ook geen ruk aan want tegen de tijd dat je ziet dat je damage doet, zijn ze er al doorheen. Bovendien zie je pas als ze IN het gas staan (je kan er niet doorheen kijken) en die ult is extreem makkelijk te ontwijken.

Hij klinkt wel tof, beetje als Immortan Joe, maar dat is dan ook echt het enige. :)
Ik zat ook over Caustic na te denken. Juist om met gas te smijten _/-\o_ _/-\o_
Jaqenhghar schreef op woensdag 13 februari 2019 @ 16:02:
[...]

Ik zat ook over Caustic na te denken. Juist om met gas te smijten _/-\o_ _/-\o_
Caustic is leuk voor hinderlaagjes maar gas doet amper schadr, het hinderd enkel het zicht van spelers. Heel erg situationeel, maar kan wel nuttig zijn. Werkt wel beter met afwachtende speelstijl dan aanvallende.

• Rule
  • Registratie: november 2009
  • Laatst online: 20-08 16:23
A.W.E.S.O.M.-0 schreef op woensdag 13 februari 2019 @ 15:32:
[...]

Ik heb hem nog niet unlocked hoor maar ik denk wel dat veel mensen hem verkeerd zien. Hij is ook gemarkeerd als defender en niet als attacker. Vooral bedoelt om areas te bewaken en niet zo zeer om damage te doen met dat gas.

• iddbbi
De peacekeeper met de legendary attachment is wil dikke fun

• Jaqenhghar
  • Registratie: augustus 2014
  • Laatst online: 11:33

Jaqenhghar

Valar morghulis

Tsurany schreef op woensdag 13 februari 2019 @ 16:05:
[...]

Caustic is leuk voor hinderlaagjes maar gas doet amper schadr, het hinderd enkel het zicht van spelers. Heel erg situationeel, maar kan wel nuttig zijn. Werkt wel beter met afwachtende speelstijl dan aanvallende.
Tsurany schreef op woensdag 13 februari 2019 @ 16:05:
[...]

Schade maakt niet zo veel uit. Het is vooral het tactische element wat ik tof vind.
Rule schreef op woensdag 13 februari 2019 @ 16:05:
[...]

Ik heb hem nog niet unlocked hoor maar ik denk wel dat veel mensen hem verkeerd zien. Hij is ook gemarkeerd als defender en niet als attacker. Vooral bedoelt om areas te bewaken en niet zo zeer om damage te doen met dat gas.
In Apex Legends is defensief spelen een speelstijl die je weinig succes op gaat leveren, daarom spelen weinig spelers Caustic.

• Rule
  • Registratie: november 2009
  • Laatst online: 20-08 16:23
Tsurany schreef op woensdag 13 februari 2019 @ 16:10:
[...]

In Apex Legends is defensief spelen een speelstijl die je weinig succes op gaat leveren, daarom spelen weinig spelers Caustic.
Hier geef ik je volledig gelijk in. Ik heb gisteren denk ik wel 10 potjes met gibraltar geprobeerd maar dit was gewoon NIET te doen. De character ligt mij denk ik gewoon totaal niet. Ook die bubbel voelt nogal waardeloos omdat vijanden net zoveel dekking kunnen zoeken in die bubbel als ik zelf.

Voor mijn gevoel de slechtste legend in het spel.
Met andere legends ben ik wel al champion geweest behalve hem |:(

• EnigmaNL
  • Registratie: januari 2007
  • Laatst online: 13-08 20:22

EnigmaNL

Ik wil kaas.

[...]

Caustic en een agressieve speelstijl gaan anders prima samen, in gebouwen en nauwe gangetjes zijn de gifwolken mega handig, al is het maar om de vijand het zicht te ontnemen. Ik behaal er veel kills mee.

De gif mijnen kun je plaatsen en zelf activeren door erop te schieten, je hoeft niet te wachten op de vijand. Vooral als de cirkel heel klein is zijn de wolken heel handig voor jezelf en je team.

EnigmaNL wijzigde deze reactie 13-02-2019 16:17 (18%)

• Jbrizzleee
  • Registratie: juli 2014
  • Laatst online: 20-08 14:41
Rule schreef op woensdag 13 februari 2019 @ 16:12:
[...]

Hier geef ik je volledig gelijk in. Ik heb gisteren denk ik wel 10 potjes met gibraltar geprobeerd maar dit was gewoon NIET te doen. De character ligt mij denk ik gewoon totaal niet. Ook die bubbel voelt nogal waardeloos omdat vijanden net zoveel dekking kunnen zoeken in die bubbel als ik zelf.

Voor mijn gevoel de slechtste legend in het spel.
Met andere legends ben ik wel al champion geweest behalve hem |:(
Ik heb dit dus precies hetzelfde, ondanks dat zijn ult zeer goed is, speel in liever met Bangalore die uiterst offensief is. Ik zelf geloof dat snelheid en positionering het spel bepalen.

• Sergelwd
  • Registratie: januari 2012
  • Laatst online: 04:25
Ik zie Caustic juist weer helemaal niet als een defensief personage...
Je kan bijvoorbeeld vrij makkelijk een gebouw met een team erin omringen met die gasflessen en de bloodhound met zijn ability+shotgun de kills laten verzamelen.

Ik was opzich vrij positief over Gibraltar, tot ik gister een aantal keer ineens die bubbel over me heen kreeg terwijl ik aan het snipen was... vrij frustrerend als je geen bescherming nodig hebt.

Sergelwd wijzigde deze reactie 13-02-2019 16:21 (30%)

• Astennu
  • Laatst online: 10:34

Astennu

-= RX 5700 XT 50th =-

EnigmaNL schreef op woensdag 13 februari 2019 @ 13:19:
[...]

Crossplay helemaal voor maar dan wel PC samen met Xbox + muis en keyboard.
En Xbox spelers met Controller zouden eventueel crossplay vs PS spelers kunnen doen (maar dat wil sony niet)

Maar je moet geen controller of muis en toetsenbord door elkaar doen by default.
Wat ik wel zie zitten is een optie voor de speler met controller om ergens in het menu aan te kunnen geven dat hij of zij het niet erg vind om ook tegen spelers te spelen die wel mouse en keyboard gebruiken. Als je dan hard af gaat kan je niet gaan zeuren :)

LET OP!!! dyslectisch Dus spelling kan verkeerd zijn!!! -- RIP CJ, The ATi Topic wont be the same without you.....

• D4NG3R
  • Registratie: juli 2009
  • Laatst online: 12:07

D4NG3R

Beep Beep I'm a Geek

[...]

Ik zie Caustic juist als counter tegen teams die defensief spelen. Video welke ik eerder plaatste:

Caustic is verassend nuttig om mensen te stallen, zeker als je teamgenoten digital threat sights hebben (of Bloodhound zijn) zien ze vrolijk door de smoke heen.
EnigmaNL schreef op woensdag 13 februari 2019 @ 16:14:
[...]

Caustic en een agressieve speelstijl gaan anders prima samen, in gebouwen en nauwe gangetjes zijn de gifwolken mega handig, al is het maar om de vijand het zicht te ontnemen. Ik behaal er veel kills mee.
Waar ik mij wel aan stoor is dat veel spelers vergeten dat je teamgenoten ook trager gaan lopen en een flinke blur op hun scherm krijgen. Prima om mensen in nauwe gangetjes uit te gassen, maar je teamgenoten lopen en schieten daar dus ook. ;)

D4NG3R wijzigde deze reactie 13-02-2019 16:35 (32%)

Zoek je mensen om mee te gamen, of om gewoon mee rond te stoeien? Kom gerust langs in ons Discord kanaal.

• CT
  • Laatst online: 20-08 16:47

CT

📱💻 🎮 ⌚🖥

@SomerenV Je mag "cybertim2000" voor Origin toevoegen aan de OP

Ik heb Caustic al een tijdje (gekocht :) ) en ik speel eigenlijk meer met Pathfinder of Bangalore. Caustic's gas doet echt veel te weinig damage. Ik gebruik die mijnen meer als triggers om te weten of vijanden ver weg eraan gaan komen..
Maar sinds kort heb ik Mirage nu ook vrij gespeeld en die is inderdaad nuttiger dan Caustic. In de chaos zo'n decoy wegschieten en hide-bij-down helpt meer dan in de chaos perongeluk vast zitten in de mijn-animatie :')

Caustic voelt ook (net zoals Gibraltar) super sloom aan kwa lopen. Al zegt Apex dat alle heroes net zo snel zijn, ik weet 't niet..

• D4NG3R

D4NG3R

Beep Beep I'm a Geek

CT schreef op woensdag 13 februari 2019 @ 16:50:
Caustic voelt ook (net zoals Gibraltar) super sloom aan kwa lopen. Al zegt Apex dat alle heroes net zo snel zijn, ik weet 't niet..
Ze lopen allemaal even snel, Gibraltar heeft de camera hoger staan en heeft lompe runanimaties. ;)

Zoek je mensen om mee te gamen, of om gewoon mee rond te stoeien? Kom gerust langs in ons Discord kanaal.

• PromWarMachine
  • Registratie: oktober 2001
  • Laatst online: 15-08 20:25

PromWarMachine

Forsaken Archer

Leuk spel hoor!

Bij PUBG vond ik het storend dat je 20m kunt looten, niemand tegen kunt komen en dan in 5s dood neervalt, omdat je positie matig is.

Fortnite is me te cartoonish en dat bouwen ligt me totaal niet.

Hier vermaak ik me tot nu toe prima mee!
Speel vooral support. Snel kunnen ressen met shield is superleuk om te doen.
Heb tot nu toe 12 kills in 14 levels, dus ik voel me een beetje sloom / oud met mijn 35 jaar, maar het gaat om de fun right? :>

@SomerenV Mij ook graag toevoegen.
@PromWarMachine - promwarm (Origin)

Heb gister al een aantal van jullie toegevoegd.
Vanavond helaas geen tijd, maar vanaf morgenavond ben ik iedere avond van de partij!

Dividend for Starters

• Korkss
  • Registratie: november 2016
  • Laatst online: 11:51
Sergelwd schreef op woensdag 13 februari 2019 @ 16:17:
Ik zie Caustic juist weer helemaal niet als een defensief personage...
Je kan bijvoorbeeld vrij makkelijk een gebouw met een team erin omringen met die gasflessen en de bloodhound met zijn ability+shotgun de kills laten verzamelen.

Ik was opzich vrij positief over Gibraltar, tot ik gister een aantal keer ineens die bubbel over me heen kreeg terwijl ik aan het snipen was... vrij frustrerend als je geen bescherming nodig hebt.
Die gibraltar vind ik ook echt ruk. Die dome staat altijd in de weg. Als ik een enemy zo’n dome zie poppen gaan mijn hersens zo van “ah hij wil dat ik binnen kom met mn peacekeeper”

Acer predator XB271HU - i7 7700k -MSI Z270 PGC - Gigabyte Aorus 1080ti - 16gb DDR4 - NZXT H700i - Seasonic 650W gold

• djmelvee
  • Registratie: juni 2013
  • Laatst online: 11:20
Mijn god, ik kan niet wachten op Solo. Wat een idioten al de hele dag. Raken allemaal geen pepernoot. Lijkt nog wel 10x erger na Twitch Rivals. Drama! :')

• D4NG3R

D4NG3R

Beep Beep I'm a Geek

djmelvee schreef op woensdag 13 februari 2019 @ 17:53:
Wat een idioten al de hele dag. Raken allemaal geen pepernoot.
Speel met squads en praat met elkaar, veel leuker.

Tweakers Discord
*snip* werving

Geronimous wijzigde deze reactie 14-02-2019 01:37 (29%)

• Jack_Mojo
  • Registratie: november 2015
  • Laatst online: 19-08 23:10
Korkss schreef op woensdag 13 februari 2019 @ 17:09:
[...]

Die gibraltar vind ik ook echt ruk. Die dome staat altijd in de weg. Als ik een enemy zo’n dome zie poppen gaan mijn hersens zo van “ah hij wil dat ik binnen kom met mn peacekeeper”
Iedereen vindt Gibraltar ruk geloof ik. Ik speel er wel prima mee. Gebruik die dome om een kant af te schermen tijdens long range fights of als we worden ingesloten. Ook zijn special (of hoe noem je dat? ultimate?) vind ik erg goed, vooral als de ring klein is.

• cherrycoke
  • Registratie: december 2009
  • Laatst online: 05-07 22:28
afgelopen twee dagen alleen maar met nieuwe spelers, man man man

• iddbbi
Het is te merken dat de school gedaan is, rond de middag had ik nog heel goede games ...
tot deze avond...

• djmelvee
D4NG3R schreef op woensdag 13 februari 2019 @ 18:07:
[...]

Speel met squads en praat met elkaar, veel leuker.

Tweakers Discord
Benelux Gaming

Als je zoekt naar een Engels talige community; m'n eigen (met ondertussen 800 man) staat in m'n signature. Even !role apex in het bot kanaal typen om toegang te krijgen tot de Apex channels. :)
Top. Done. Echter bedoel ik nu als ik ff snel een potje tussendoor wil spelen, dan zou ik gewoon een solo match willen kunnen doen. Lijkt me wel lekker. :D

• Besottedorb
  • Registratie: februari 2013
  • Laatst online: 18-08 00:20
Wat een game.

Gameplay erg vet en ontzettend vloeiend, was in het begin erg wennen aangezien ik PUBG ben gewend maar inmiddels al een paar keer champion geworden en behoorlijke kills gehaald. De verschillende legends zijn ook interessant met leuke abilities.

Goed te zien dat Respawn een studio is die wel weet hoe je een goeie FPS maakt, gelijk Titanfall 2 ook weer geïnstalleerd. :D

Besottedorb wijzigde deze reactie 13-02-2019 19:49 (3%)

• rvtk
  • Registratie: juni 2001
  • Laatst online: 12:05
Ik krijg net een update binnen (PC), zie hier de release notes van de patch:
https://www.reddit.com/r/...preseason_patch_notes_01/

• RawChild
  • Registratie: januari 2012
  • Laatst online: 20-08 13:29

RawChild

PSN - RawChild

Die Dome vind ik best ok. Gebruik hem om te healen/schuilen in lange afstandsgevechten, je kan de ook al pre-aimed uit die dome stappen en meteen schieten zodra je eruit stapt.
Of ik gebruik hem gewoon om over teammates heen te zetten die down zijn zodat ik meer kans maak om ze te healen .. en soms als counter voor de bommen regen van een andere Gibraltar.

PSN: Rawchild

• Welja
  • Registratie: juni 2006
  • Laatst online: 01:00
Dacht ik net de game crashes te hebben opgelost, is het met deze update weer keihard teruggekomen. Nu om het potje dat het spel eruit vliegt. <snik>

• DeBers
  • Registratie: oktober 2012
  • Laatst online: 10:01
Welja schreef op woensdag 13 februari 2019 @ 20:25:
Dacht ik net de game crashes te hebben opgelost, is het met deze update weer keihard teruggekomen. Nu om het potje dat het spel eruit vliegt. <snik>
Goed om te lezen. Dan start ik hem uberhaubt niet meer op. Wat een drama.

• Borentos
  • Laatst online: 09-08 12:27
Helaas is met de groei van het aantal spelers ook het aantal retards toegenomen. Net mijn eerste potje gespeeld waarbij 1 gast continue zat te zeiken dat hij mijn peacekeeper wou. Daarna ging ie dood, en zat werkelijk te schreeuwen in de mic om een revive. Nadeel is dat ik mijn geluid uit moest zetten en geen voetstappen meer hoorde, ben gewoon solo doorgegaan, ik ben niet van plan om die gasten te gaan reviven.

Ik moet zo maar eens checken hoe ik voice uit kan zetten.

• R.van.M
  • Laatst online: 09:24
Borentos schreef op woensdag 13 februari 2019 @ 20:50:
Helaas is met de groei van het aantal spelers ook het aantal retards toegenomen. Net mijn eerste potje gespeeld waarbij 1 gast continue zat te zeiken dat hij mijn peacekeeper wou. Daarna ging ie dood, en zat werkelijk te schreeuwen in de mic om een revive. Nadeel is dat ik mijn geluid uit moest zetten en geen voetstappen meer hoorde, ben gewoon solo doorgegaan, ik ben niet van plan om die gasten te gaan reviven.

Er is een aparte slider voor voice chat (pc versie).

Een gratis Amex Flying Blue Gold kaart, 30 XP en 20.000 FB miles of een Platinum kaart met 50% korting, 60 XP en 20.000 FB miles, via deze link: www.americanexpress.nl/introduceren/rUUDVCFjo?XLINK=MYCP

• Borentos
  • Laatst online: 09-08 12:27
R.van.M schreef op woensdag 13 februari 2019 @ 20:53:
[...]

Er is een aparte slider voor voice chat (pc versie).
Heb hem gevonden, die staat nu uit en convert speech to chat aan, ben benieuwd of dat werkt als mensen in de microfoon schreeuwen met een zwaar accent.

• haarbal
  • Registratie: januari 2010
  • Laatst online: 20-08 16:42
Borentos schreef op woensdag 13 februari 2019 @ 20:50:

Je kan ook wel met een paar muisklikken mensen individueel muten denk.

Mechwarrior Online: Flapdrol

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Ik heb echt de hele avond lag. heeft me gewoon doen rage quitten zojuist :/ .. mis gewoon shots hierdoor. paar maten van me hebben het ook

• MitchellHearth
  • Registratie: oktober 2009
  • Laatst online: 18-08 22:51
Ricmaniac schreef op woensdag 13 februari 2019 @ 21:33:
Ik heb echt de hele avond lag. heeft me gewoon doen rage quitten zojuist :/ .. mis gewoon shots hierdoor. paar maten van me hebben het ook
Hmm das wel vervelend ja. Hier nergens last van gelukkig.

• djmelvee
Totaal geen last van crashes. Zojuist met een maatje die voor een van de eerste keren speelde 3 wins achter elkaar gehaald. FeelsGoodMan.

• falcon123
  • Niet online
DeBers schreef op woensdag 13 februari 2019 @ 20:50:
[...]

Goed om te lezen. Dan start ik hem uberhaubt niet meer op. Wat een drama.
Op basis van 1 forum bericht besluiten om niet te spelen, dan had je er volgens mij uberhaupt al niet zo veel zin in, maar oké :? :) Je zou als je daadwerkelijk zou willen spelen, het spel kunnen proberen op te starten om te kijken of je hier wel of geen last van hebt :)

Ik heb zelf volgens mij nog geen één crash meegemaakt, alleen afgelopen weekend hadden de servers het een beetje moeilijk vanwege het eerst weekend.

Mensen die last hebben van crashes/issues, hopelijk kunnen jullie hier een oplossing ervoor vinden: https://answers.ea.com/t5...gends-technical-issues-en of check https://www.reddit.com/r/apexlegends

falcon123 wijzigde deze reactie 13-02-2019 22:08 (53%)

• Deleon78
  • Laatst online: 10:56
Helaas bij mij sinds de update ook weer crashes :(

• DeBers
  • Registratie: oktober 2012
  • Laatst online: 10:01
falcon123 schreef op woensdag 13 februari 2019 @ 22:05:
[...]

Op basis van 1 forum bericht besluiten om niet te spelen, dan had je er volgens mij uberhaupt al niet zo veel zin in, maar oké :? :) Je zou als je daadwerkelijk zou willen spelen, het spel kunnen proberen op te starten om te kijken of je hier wel of geen last van hebt :)

Ik heb zelf volgens mij nog geen één crash meegemaakt, alleen afgelopen weekend hadden de servers het een beetje moeilijk vanwege het eerst weekend.

Mensen die last hebben van crashes/issues, hopelijk kunnen jullie hier een oplossing ervoor vinden: https://answers.ea.com/t5...gends-technical-issues-en of check https://www.reddit.com/r/apexlegends
En ik een crash om de wedstrijd. Dus dat is genoeg voor mij om te realiseren dat het niet werkt. Als hij dat nu ook nog heeft.

• falcon123
  • Niet online
DeBers schreef op woensdag 13 februari 2019 @ 22:19:
[...]

En ik een crash om de wedstrijd. Dus dat is genoeg voor mij om te realiseren dat het niet werkt. Als hij dat nu ook nog heeft.
Dat is minder om te horen, hopelijk is het zo snel mogelijk voor je opgelost :)

• LankHoar
  • Registratie: april 2013
  • Laatst online: 10:34

LankHoar

Professionele amateur

Wat is de maximale afstand om te vliegen eigenlijk? Vind het nog lastig inschatten tot nu toe.
Raad de random :+
LankHoar schreef op woensdag 13 februari 2019 @ 22:55:
Wat is de maximale afstand om te vliegen eigenlijk? Vind het nog lastig inschatten tot nu toe.
Als ik 1200 meter aanhoud land ik altijd keurig op de locatie, zolang er geen grote berg voor het einde zit.

• unfor
  • Registratie: juli 2001
  • Nu online
LankHoar schreef op woensdag 13 februari 2019 @ 22:55:
Ik houd 1100-1200 als max aan, en probeer meestal rond 750 te springen. Je kunt vast veel verder maar dat vind ik niet ideaal qua snelheid.

Steam - BFV - PUBG

• DigitalError
  • Registratie: september 2012
  • Nu online
Tsurany schreef op woensdag 13 februari 2019 @ 23:02:
[Afbeelding]

[...]

Als ik 1200 meter aanhoud land ik altijd keurig op de locatie, zolang er geen grote berg voor het einde zit.
de middelste :+

PSN: rubensaurus // www.twitch.tv/rubensaurus

• yinx84
  • Registratie: februari 2011
  • Laatst online: 09:18
Weer twee potjes op naam geschreven. Hartslag door het dak... heerlijk :D Ook de 'win a game as kill leader' badge unlocked.

Mooie Arcstar achter het rotsje waar de laatste squad zich achter verschuilde kunnen gooien met een pisboogje... toen was het klaar. Doet nog best veel damage ook!

• djmelvee
Kolere, ik ga lekker vanavond! 4 wins in a row. Met Mirage, die ik zojuist heb geunlocked. Zeker met die ultimate kun je mensen flink in de zeik nemen hoor op het moment dat je onzichtbaar bent en ze als een gek (met Hemlock op single fire spammend) flanked. Wat een lekker gevoel :D !

• D4NG3R

D4NG3R

Beep Beep I'm a Geek

unfor schreef op woensdag 13 februari 2019 @ 23:02:
[...]

Ik houd 1100-1200 als max aan, en probeer meestal rond 750 te springen. Je kunt vast veel verder maar dat vind ik niet ideaal qua snelheid.
1300 is ongeveer de uiterlijke limiet als je het echt goed doet, houd er rekening mee dat zelfs wanneer je in een rechte lijn (met de dropship mee) 1200m zou vliegen je eerder aankomt dan mensen die na jouw springen.

• k995
  • Registratie: november 2002
  • Laatst online: 18-08 14:29
Eens geprobeerd echter te snel paced voor mij .

• Milo44
  • Registratie: april 2010
  • Laatst online: 09:46
Ook ik vind Apex Legends -als eerste spelende BR game- erg vermakelijk.
Echter nog wel op zoek naar eventueel meer mensen om mee te spelen, dus als je mij wilt adden op de pc?
Dat kan volgens mij op de volgende naam : Skiamakhia. Let op, ik ben nog wel een rookie! xD

Mocht het op die naam niet lukken, PM mij dan even.

• Diversity
  • Registratie: maart 2009
  • Laatst online: 07:19
Gister voor het eerst het spel gestart, erg mee vermaakt. Ik had nooit van BR gehoord maar ben aangenaam verrast. Bak er alleen (nog) geen pannenkoek van, maar dat mag de pret niet drukken.

CrimeS0n op den PC :D.

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

unfor schreef op woensdag 13 februari 2019 @ 23:02:
[...]

hoe bevalt deze jou? ergens lijkt het wel een beetje op dirty-bomb, niet waar?

ฅ ʕ•̫͡ᴥ•ʔ ฅ
RootGamer.com ☆ LINUX GAMES
🔧 Steam
RootGamer_com · Æ Origin HollandHards · Ʊplay HollandHards

• CT
  • Laatst online: 20-08 16:47

CT

📱💻 🎮 ⌚🖥

Sinds de geforce driver update (en apex legends eerste update) heb ik nu al 2x 'crash to desktop' gehad en af en toe soort 'lag' van video, hiervoor echt nooit iets liep super stabiel ... :'(

• Woesjah
  • Registratie: september 2008
  • Laatst online: 09:33
CT schreef op donderdag 14 februari 2019 @ 09:13:
Sinds de geforce driver update (en apex legends eerste update) heb ik nu al 2x 'crash to desktop' gehad en af en toe soort 'lag' van video, hiervoor echt nooit iets liep super stabiel ... :'(
Same! Echt een crash zonder één of andere melding, poef weg! Ik wil gewoon een error message zien haha, klinkt raar.

• iddbbi
Waarom springen al die retards in het begin met de kudde mee, en sterven dan uiteindelijk maar de eerste minuut ? ...

• servival7
  • Registratie: december 2010
  • Laatst online: 10:24
Woesjah schreef op donderdag 14 februari 2019 @ 09:18:
[...]

Same! Echt een crash zonder één of andere melding, poef weg! Ik wil gewoon een error message zien haha, klinkt raar.
https://www.reddit.com/r/...n_patch_notes_01/ege2l7q/

Schijnt nogal een lastig probleem te zijn.

• Woesjah
  • Registratie: september 2008
  • Laatst online: 09:33
Hopelijk lukt het ze alsnog. Ik heb het gevoel dat het aan Easy Anti-Cheat ligt, dat die iets teveel loopt te spelen in de .exe.

• Montaner
  • Registratie: januari 2005
  • Laatst online: 20-08 23:25
Tsurany schreef op woensdag 13 februari 2019 @ 23:02:
[Afbeelding]

[...]

Alle 3? Nee geintje.. maar gister wel wat lekker duo's gedaan, en de randoms vielen wel mee. 4 van de 5 potjes gewonnen, waarvan die ene verloren in een 2v2 waar zij de cirkel mee hadden. In een potje had onze 'random' 1 kill, 41 damage :D .. maar hadden best het gevoel na het potje dat hij heeft bijgedragen.. dus stats zeggen niet veel.

Wel Mirage na het 1e potje unlocked en daarna mee gespeeld.. wel echt een hele leuke champion.

Ik heb in totaal nu 1 crash gehad, en denk niet dat dat aan het spel lag, maar aan mijn geheugen wat wel eens een bsod/crash/error wil opleveren.

Montaner wijzigde deze reactie 14-02-2019 09:30 (8%)

• chillierelk
  • Registratie: maart 2013
  • Laatst online: 09:55
Ik vind het ook echt een heerlijk spel, indd echt die modern warfare vibe! Het matchmaken gaat ook erg soepel op de PS.

Begin me wel een beetje te irriteren aan de willekeurigheid van je teammaten, soms ben je ze echt meteen al kwijt. Dus als iemand hier een keer een paar potjes wil spelen, voeg me maar toe op de playstation, nick:chillierelk!

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

VALENTINES DAYS - Store items will be available starting at 6pm PST on 2/13.

Added "Live Die Live" Banner Badge: Revive a member of your squad between 2/13 and 2/19 to earn this limited time badge.

Added Valentines Day cosmetic items to the store. They will be live and available in the store starting 2/13 until 2/19 and then they’re gone!

“Through the Heart” Longbow Epic DMR skin

"Love of the Game" Pathfinder banner frame

STABILITY / BUGS / PERFORMANCE / QoL

Various improvements and tweaks to UI.

Extended timeout that was causing players with slower hard drives to crash.

Addressed a number of client and server stability issues.

Fixed exploit where you could keep duplicating items in your inventory.

Addressed a number of stability and performance issues.

Fixed issue where players would get a gray screen in lobby when connecting for the first time.

Fixed issue where your friends list showed all your friends as offline and unable to party.

Shortened duration of Bloodhound’s Eye of the Allfather clones to remain in the world by 1 second.

GEAR

Arc Star now displays a grenade warning indicator.

KINGS CANYON

Addressed a number bugs with map geo like holes you could fall through and areas that players could get stuck in plus a bunch of other polish issues.

PLAYSTATION PLUS PLAY PACK

Art updated for the Playstation Plus Play Pack to the Flatline skin and Banner Card and changed the names to Deep Blue. This will affect all players that already have been rewarded the skins as well.

We still have a lot of work to do and we hear those frustrated by disconnects and crashes and are working to improve stability and performance as well as provide more visibility for everyone.

ฅ ʕ•̫͡ᴥ•ʔ ฅ
🔧 Steam

• Sj44k13
  • Registratie: januari 2006
  • Laatst online: 20-08 20:42
CT schreef op donderdag 14 februari 2019 @ 09:13:
Raar, op mijn GeForce 1070 draait hij een stuk beter na de patch en driver update.

Nikon D750 | 24-120mm f/4 | 105mm micro f/2.8 | 70-200mm f/4 | 50mm f/1.8 AF | 50mm f/2 AI

• KeesFluitman
  • Registratie: augustus 2009
  • Laatst online: 10:18
Heb ik t mis of is t uiteindelijk altijd close combat?
Ook vind ik de spelers extreem zichtbaar (altijd een witte glow om spelers)) en al bak ik er nix van, de gunplay gewoon niet erg interessant is?

Ik moet wel zeggen dat ze slim zijn met de release. 1 kleine map, 60 spelers (dus veel makkelijker voor de netcode) en enkel squads.
Dat maakt t zoveel makkelijker voor ze. Pubg servers hebben 100 spelers en een gigantische map (inladen van spelers en objectrn bij 8x zoom ed is dan erg belangrijk).
Ik kan t ook niet met stabiele fps op een 1070 spelen. Tenzij ik alles op low zet.

Dn is apex gewoon een eitje om te programmeren.

KeesFluitman wijzigde deze reactie 14-02-2019 09:48 (7%)

• R.van.M
  • Laatst online: 09:24
KeesFluitman schreef op donderdag 14 februari 2019 @ 09:46:
Heb ik t mis of is t uiteindelijk altijd close combat? [...]
Ik ga meestal door door sniper fire, zeker late game

Een gratis Amex Flying Blue Gold kaart, 30 XP en 20.000 FB miles of een Platinum kaart met 50% korting, 60 XP en 20.000 FB miles, via deze link: www.americanexpress.nl/introduceren/rUUDVCFjo?XLINK=MYCP

• Wren
  • Registratie: januari 2014
  • Laatst online: 10:58
Ook een N00b met Apex maar leuk spel

mijn origin id: Elaidari998 dus mocht iemand een verzoek zien dan weet je waarvoor het is

• k995
  • Registratie: november 2002
  • Laatst online: 18-08 14:29
KeesFluitman schreef op donderdag 14 februari 2019 @ 09:46:
Heb ik t mis of is t uiteindelijk altijd close combat?
Ook vind ik de spelers extreem zichtbaar (altijd een witte glow om spelers)) en al bak ik er nix van, de gunplay gewoon niet erg interessant is?
Die indruk heb ik ook nogal arcade.
Het draait wel enorm soepel moet ik zeggen echter lijkt de tickrate me heel laag? Had iemand op twitch het zien spelen om wat tips op te doen en er was toch wat merkbare lag/desync.

• SaphuA
  • Registratie: september 2005
  • Laatst online: 15-07 16:04
Al lang niet meer zo enthausiast geweest over een spel. Leuk!

Klein vraagje. Ik merkte gister ineens dat Bangalore meer commentaar geeft als ik items ping. Eerst was het (paraphrasing): "helmet, level 1". Nu is het: "helmet, level 1, watch those headshots".

Kan hier niets over vinden in de patch logs. Komt dit misschien omdat ik een game gewonnen heb?

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

SaphuA schreef op donderdag 14 februari 2019 @ 11:00:
Al lang niet meer zo enthausiast geweest over een spel. Leuk!

Klein vraagje. Ik merkte gister ineens dat Bangalore meer commentaar geeft als ik items ping. Eerst was het (paraphrasing): "helmet, level 1". Nu is het: "helmet, level 1, watch those headshots".

Kan hier niets over vinden in de patch logs. Komt dit misschien omdat ik een game gewonnen heb?
gebasseerd op geen enkele bron o.i.d. :P maar ik vermoed niet dat het komt door een win. Misschien was het gewoon toeval dat je dat eerder nog nooit hoorde.

• BounceMeister
  • Registratie: maart 2002
  • Niet online
Het is nu een en al crashes en vastlopers op de PC. Zo kan ik het verder niet spelen. Het geeft wel het echte "EA gevoel" bij een nieuwe game. ;)

• unfor
  • Nu online
himlims_ schreef op donderdag 14 februari 2019 @ 08:43:
[...]

hoe bevalt deze jou? ergens lijkt het wel een beetje op dirty-bomb, niet waar?
Qua feel, snelheid en abilities lijkt het er wel een beetje op ja, verder is een old school type shooter niet te vergelijken met battle royale natuurlijk.
Gewoon proberen, niets houd je tegen en 25 miljoen+ zijn je al voor. :)

Steam - BFV - PUBG

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

unfor schreef op donderdag 14 februari 2019 @ 11:10:
[...]

Qua feel, snelheid en abilities lijkt het er wel een beetje op ja, verder is een old school type shooter niet te vergelijken met battle royale natuurlijk.
Gewoon proberen, niets houd je tegen en 25 miljoen+ zijn je al voor. :)
ben redelijk hooked - zag je langs komen in topic, oude DB speler :) knikker me in de friendslist; got_hollandhards

ฅ ʕ•̫͡ᴥ•ʔ ฅ
🔧 Steam

• unfor
  • Nu online
himlims_ schreef op donderdag 14 februari 2019 @ 11:11:
[...]

ben redelijk hooked - zag je langs komen in topic, oude DB speler :) knikker me in de friendslist; got_hollandhards
zal ik doen als ik thuis ben :)

Steam - BFV - PUBG

• tukkEEEr
  • Registratie: juni 2012
  • Laatst online: 17-07 18:24
Voor mensen die graag ingame de fps willen zien.

Go to Origin > My Game Library > Click the Cog Wheel > Game Properties > Advanced Launch Options then put in this: +cl_showfps 4 +fps_max 0 -novid -freq (your monitor hz)

• Militia Pilot
  • Registratie: juni 2017
  • Laatst online: 20-08 12:03
tukkEEEr schreef op donderdag 14 februari 2019 @ 11:30:

Go to Origin > My Game Library > Click the Cog Wheel > Game Properties > Advanced Launch Options then put in this: +cl_showfps 4 +fps_max 0 -novid -freq (your monitor hz)
Dat kan ook gewoon met de overlay 8)7

• tukkEEEr
Militia Pilot schreef op donderdag 14 februari 2019 @ 11:32:
[...]

Dat kan ook gewoon met de overlay 8)7
Weet ik :>

• djmelvee
tukkEEEr schreef op donderdag 14 februari 2019 @ 11:30:

Deze launchoptions doen wel even iets meer dan alleen je FPS laten zien. Alleen je FPS laten zien kun je heel simpel in je Origin instellingen doen.

Novid = geen beginfilmpje
fps_max = maximum fps (Waar 0 is geen limiet)
freq = aantal hz van je monitor instellen, als deze 144 is maar in windows op 60 ingesteld staat. Anders geen effect.

Wat me wel opvalt is dat Origin dezelfde launchoptions gebruikt als Steam? :+

• djmelvee
Oh nee, is dit het begin van het einde? Lijkt erop dat er een 'Hoverbike' is gevonden in de gamefiles..

• tukkEEEr
djmelvee schreef op donderdag 14 februari 2019 @ 11:33:
[...]

Deze launchoptions doen wel even iets meer dan alleen je FPS laten zien. Alleen je FPS laten zien kun je heel simpel in je Origin instellingen doen.

Novid = geen beginfilmpje
fps_max = maximum fps (Waar 0 is geen limiet)
freq = aantal hz van je monitor instellen, als deze 144 is maar in windows op 60 ingesteld staat. Anders geen effect.

Wat me wel opvalt is dat Origin dezelfde launchoptions gebruikt als Steam? :+
Dat is een iets betere uitleg inderdaad. Mijn 0 staat gewoon op 144 omdat ik ook een 144 hertz scherm heb.

• djmelvee
tukkEEEr schreef op donderdag 14 februari 2019 @ 11:36:
[...]

Dat is een iets betere uitleg inderdaad. Mijn 0 staat gewoon op 144 omdat ik ook een 144 hertz scherm heb.
Die van mij staat uberhaupt niet aan, omdat er netjes een slider in-game zit. Kom toch boven de 144 fps uit hoor :)

• Milo44
  • Registratie: april 2010
  • Laatst online: 09:46
Ik heb ook even een aantal namen gepakt van deze pagina en toegevoegd op Origin.
Accepteer maar als je wilt, zo niet, even goede vrienden :)

Milo44 wijzigde deze reactie 14-02-2019 11:48 (4%)

• Dutchone
  • Registratie: februari 2012
  • Laatst online: 12:26
Ik moet toegeven, het ping systeem subliem.

Ik heb gister met 2 randoms gewonnen met alleen pings, plus punt is dat we ook goed van elkaar wisten wat voor type wapens we hadden, en dat ze pingde welke attachments ze nodig hadden en ook resources deelde, (vooral phoenix packs)

Ook belangrijk is dat je als lifeline goed op de health van je squad let, zo dat je snel je medbot kan droppen.
Pagina: 1 ... 9 ... 31 Laatste

OnePlus 7 Pro (8GB intern) Nintendo Switch Lite LG OLED C9 Google Pixel 3a XL FIFA 19 Samsung Galaxy S10 Sony PlayStation 5 Apple

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Tweakers Elect, Hardware Info, Autotrack, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer de Persgroep Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True