• SomerenV
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 10:46

SomerenV

It's something!

Topicstarter

Apex Legends is een free-to-play shooter in het Battle Royale-genre en wordt ontwikkeld door Respawn Entertainment. In Apex Legends kies je uit een aantal personages (Legends) die ieder eigen sterke en zwakke punten hebben, en die beschikken over unieke abilities. Je speelt in een squad bestaande uit 3 leden en neemt het op tegen 17 andere squads. Gedurende de match wordt het speelveld kleiner en de squad die uiteindelijk overblijft is de Champion.

De game is gratis beschikbaar op de Xbox One, Playstation 4 en via Origin op de PC.

De Legends

Er zijn 8 Legends beschikbaar die ieder een unieke speelstijl hebben. Iedere legend heeft een tactical, passive en ultimate ability die vaak werken op basis van een timer.

Bangalore - Beschikt over een smoke launcher, kan sneller rennen als ze onder vuur ligt en kan een artillery strike oproepen.
Bloodhound - Kan verborgen vijanden en vallen onthullen, sporen van vijanden zien en tijdelijk sneller bewegen en tegenstanders highlighten.
Caustic - Kan gasbommen neergooien, vijanden zien door het gas heen en kan een rookdeken van gas activeren.
Gibraltar - Kan een dome shield activeren, hij heeft een gun shield tijdens aim down sights en hij kan een mortieraanval oproepen.
Lifeline - Heeft een health drone tot haar beschikking, kan sneller teammates reviven en heeft dan de beschikking over een energieschild en kan een care package droppen met defensive gear.
Mirage - Kan een holografische decoy het veld in sturen, kan een decoy activeren en zichzelf onzichtbaar maken als hij down is en hij kan een team van decoys deployen terwijl hij zelf onzichtbaar is.
Pathfinder - Heeft een grappling hook, kan een beacon plaatsen om te scannen waar de volgende ring zich zal bevinden en kan een zipline maken die ook door anderen gebruikt kan worden.
Wraith - Ze kan zich tijdelijk in 'the Void' bewegen waardoor ze niet gewond kan raken, kan een stem activeren die waarschuwt bij gevaar en kan twee locaties linken door middel van the Void waarmee het hele team van de ene naar de andere locatie kan.

De map

Er is één map beschikbaar, die bestaat uit diverse locaties. Aan de start van de match kunnen alle leden aangeven wat een goede plek is om te landen, maar er is één speler, de Jumpmaster, die de jump als squad kan initiëren. Daarna vlieg je met z'n 3en naar beneden, maar leden kunnen ervoor kiezen zich los te koppelen van de squad en zelf een plekje te zoeken.

Free 2 Play

Free 2 Play heeft een beetje een slechte naam maar in Apex Legends is het vrij goed uitgewerkt. Het lijkt een beetje op hoe Fortnite het doet, met onder andere een Season Pass, veranderde seizoenen en cosmetische items die je kunt kopen met echt geld of met de ingame currency. Ook nieuwe personages worden toegevoegd, nieuwe skins voor de personages en wapens enzovoorts. Het free 2 play aspect heeft vooralsnog in ieder geval geen invloed op de gameplay.

Trailer & Gameplay Video's

Links

Apex Legends homepage
Discord-server met spelers vanuit GoT
De officiële Tweakers Discord server!

Gamen met Tweakers

Om maatjes te vinden voor in je squad kun je de Discord-server gebruiken, maar je kunt natuurlijk ook mensen zelf toevoegen op PSN, XBL en Origin. Wil je toegevoegd worden aan de onderstaande lijst? Stuur me dan even een DM of tag me in een post in dit topic.

Origin
@Morex - Dr-Fisheye
@SonOfTorture - AE-SoWTM
@eMKa - eMKa_NL
@Fraaank - FrankTankNL
@lowskilled-ftw - lowskilled-ftw
@Valdourian - Valdourian
@MitchellHearth - MitchellHearthog
@internaut - Sanseveria500
@Beakzz - Bambeakz
@tukkEEEr - tukkEEEr
@BvZwolle - BorisBullet
@xeoMe - xe0Me
@Pindamann - KatFanaat
@Irrival - Irrival
@stomley - Stomley
@jimaltink2 - storkies
@Bjk - zwartejas
@Korkss - Korkss1986
@SomerenV - NL-SomerenV
@Ryada - Ryadaa
@Deurstopper - DeurstopperNL
@seez - fckn_wckd
@himlims_ - got_hollandhards
@Tony - DutchElit3
@alansalomon - FAB-Nokkie-OAP
@Astie - Astie85
@tuinïnen - tuiniinen
@Myzzle - Myzzlez
@midego - midegonl
@Suicyder - Suicyder
@An1mA - HAM_An1mA
@Jojo19 - drozax
@cherrycoke - storozhevoy
@Seroczynski - Seroczynski
@rvtk - DerRudiger
@Sj44k13 - Sj44k1337
@Elithian - Kasvantstad
@iMac93 - iMac1993

PSN
@Thomderanged - Deltoidius
@Kidjuh - Kidjuh
@BlackEyedAngel - DMaarten
@Kupauw - Temperrun
@Roshnak - Roshgill
@Beretta1979 - Beretta1979
@Peanutbag - CptPeanuts
@chillierelk - chillierelk
@Tunderbird - Rotterdam2010
@gogocrazyark - Wickedworld
@iMac93 - mcmeerbeek
@NaxxiusX - NaxxiusX

XBL
@Wolliebolly - Wollie Bolly
@Rivanov - Rivanov
@shoombak - Timmai22

[Voor 134% gewijzigd door SomerenV op 02-03-2019 15:33]

Ik Schiet Film | Website | Instagram

• Zalaroth
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 26-03 03:12

Zalaroth

<The Necromancer>

Toch erg nieuwsgierig. Die titans vond ik niks, als het zonder titans is ben ik al meer geïnteresseerd.
De Overwatch-achtige hero abilities lijkt me ook tof als het waar is.

Vanavond kijken, ben benieuwd wanneer we kunnen spelen. Zou tof zijn als het gelijk gereleased wordt.

• toorts
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 03-02 14:10
Hopelijk een soortgelijk movement-systeem als voorgaande respawn titels (aka titanfall). Dit lijkt er wel op: https://clips.twitch.tv/TransparentSmellyOcelotMau5.

Meer teasers: https://www.reddit.com/r/...witch_livestream_updated/

• RawChild
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 07-03 19:57

RawChild

PSN: Rawchild

Ben heel erg benieuwd! Titanfall 2 is echt 1 van de meest ondergewaardeerde of eerder ondergesneeuwde shooters van de afgelopen jaren. Die game speelt echt heerlijk. Respawn heb ik wat dat betreft aardig hoog zitten..

PSN: Rawchild / Xbox: Nosferatu 360NL

• SomerenV

SomerenV

It's something!

Topicstarter
Zalaroth schreef op maandag 4 februari 2019 @ 18:35:
Toch erg nieuwsgierig. Die titans vond ik niks, als het zonder titans is ben ik al meer geïnteresseerd.
De Overwatch-achtige hero abilities lijkt me ook tof als het waar is.

Vanavond kijken, ben benieuwd wanneer we kunnen spelen. Zou tof zijn als het gelijk gereleased wordt.
Dat hero-gebeuren lijkt me dan persoonlijk weer niks. Veel vetter als je gewoon allemaal dezelfde basis hebt. Hooguit dat je op basis van je playermodel wat sneller of sterker kunt zijn, maar meer hoeft van mij niet. Ben verder wel benieuwd naar deze game. Wat er toe nu toe getoond is ziet er in ieder geval wel vet uit en Respawn is nou niet de minste speler zeg maar. Het enige wat mij nog sceptisch maakt is dat EA hier achter zit en die staan de laatste tijd nou niet bepaald bekend om hun goede keuzes.

• Games
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 16:19
De reveal trailer zag er wel gaaf uit. Ben benieuwd hoe het speelt.

AMD Ryzen 7 2700X, Asus ROG Strix B450-I Gaming, G.Skill Flare X F4-3200C14D-16GFX, MSI GeForce RTX 2080 Duke 8G OC, Crucial MX500 m.2 1TB, Seasonic Prime Titanium Fanless 600W, Acer Predator XB271hubmiprz

• NLRev0lution
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 15:26
Vanaf nu beschikbaar op PS4, X One en PC :D

Ben m nu aan het binnen halen via Origin op PC

[Voor 36% gewijzigd door NLRev0lution op 04-02-2019 21:20]

PSN/XBL/Steam: NLRev0lution | twitch.tv/nlrev0lution

Acties:
  • +1Henk 'm!
  • Pinned

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 29-03 22:08
Hier een Xbox download https://www.microsoft.com/nl-nl/p/APEX-Legends/BV9ML45J2Q5V

En PS4: https://store.playstation...12552_00-APEXLEGENDRSPWN1

En Origin: https://www.origin.com/nld/nl-nl/store/apex/apex

Verder is het wel handig om deze characters effe te checken: https://www.ea.com/games/...aracters?isLocalized=true

[Voor 22% gewijzigd door Martinspire op 04-02-2019 21:39]

Martinspire - PC, PS4, X1

• Ricmaniac
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 16:29

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Eerste paar potjes er al opzitten en moet zeggen dat ik zo goed te spreken ben over de hele gang van zaken met geheimhouding en ineens release :P game werkt gelijk zo goed als vlekkeloos en de costumization vind ik ook heel fijn :) moet me wel even inhouden om niet gelijk 30euro founder pack te kopen en eerst de game even een paar dagen spelen.

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

Zitten er bots in of ben ik gewoon pro? :+ Twee potjes gespeeld en beiden keihard gewonnen :D Speelt wel lekker weg, veel diepgang in movement en lekkere diverse wapens en abilities.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

• Schil1
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 08:23
Bij mij is alles in het Duits , X staat gewoon op NL en omzetten naar Engels incl locatie werkt niet

Anoniem: 337891

Ricmaniac schreef op maandag 4 februari 2019 @ 22:07:
Eerste paar potjes er al opzitten en moet zeggen dat ik zo goed te spreken ben over de hele gang van zaken met geheimhouding en ineens release :P game werkt gelijk zo goed als vlekkeloos en de costumization vind ik ook heel fijn :) moet me wel even inhouden om niet gelijk 30euro founder pack te kopen en eerst de game even een paar dagen spelen.
Hoe is de gameplay?

hoop zo op tf1 maar dan zonder titans

[Voor 5% gewijzigd door Anoniem: 337891 op 04-02-2019 23:04]

Blackout, daar doet het mij aan denken. Zowel qua gameplay als UI en map design.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Ik vind het heel tof. Beetje overwatch meets titanfall meets Battle Royale :P

Het heeft heroes zoals overwatch met speciale abilities. Titanfall gunplay en is battle royale modus.

Ik vind het dik. Helemaal hoe naar mijn mening het al goed uitgewerkt is met de interface en alles terwijl we er niets van af wisten en ineens uit komt =p EN Free 2 play ofcourse <3

• Zalaroth

Zalaroth

<The Necromancer>

Vind het ook heel smooth en lekker spelen @ PS4 Pro.
De hero's met abilities is ook een vette toevoeging! Hele fijne UI.

• Martinspire
Anoniem: 337891 schreef op maandag 4 februari 2019 @ 23:03:
[...]

Hoe is de gameplay?

hoop zo op tf1 maar dan zonder titans
Komt redelijk in de buurt. Snelle movement (al heb je volgens mij geen wall runs), vrij vlotte TTK (maar ook weer niet bizar snel) en qua look&feel ook wel vergelijkbaar.

Ze voegen wel veel toe ten opzichte van de overige BR modes en de meeste dingen bevallen me wel.

Heb verder ook geen probleem om een wapen te vinden bij het neerkomen (wat bij COD me te vaak voor komt)

En jaja, de eerste win is al binnen. Eerste pot was ruk, maar 2e pot meteen 2e, derde pot 5e en vierde nu dus gewonnen. Mn schietskills zijn niet verkeerd, maar ik merk dat die shotties wel lekker zijn (zonder echt overpowered te wezen). Gadgets e.d. is nog even puzzelen. Snel switchen van shield oid is even lastig met controller en ik ben dikwijls kwijt hoe ik granaten moet tossen (volgens mij zit dat daar ook onder). Maar verder prima game.

De manier waarop je bij elkaar spawned en pings kunt zetten maakt dat er enorm goed samengewerkt wordt. Had echt elke keer een prima trio. Nu wel hopen dat duo's en quads snel komen want het is lastig om er precies 3 te vinden. Solo zal het iets minder zijn denk ik, omdat abilities vrij sterk kunnen zijn (een airstrike vs een healing drone die op 1 positie blijft is niet bepaald een lastige keuze). Maar goed, veel wennen en morgen weer verder.

Mis alleen wel een beetje mn emotes. Skins voor wapens en karakters vind ik niet heel erg boeiend eruit zien (en met die vaste personages limiteren ze zichzelf wel enorm), maar sowieso is de game nog wat barebones. Challenges e.d. zijn er ook niet echt, dus wellicht ben ik hem snel beu, maar voorlopig smaakt het naar meer

[Voor 9% gewijzigd door Martinspire op 05-02-2019 01:01]

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Ja dat bij elkaar spawnen is voor mijn idee ook echt over na gedacht. Werkt echt meer dan prima met randoms waar je normaliter bij andere BR games in het begin soms al iemand voor de rest van de game kwijt was :P

Gisteren ook me eerste win gepakt in game 5 of 6 met 6 kills. Blijft goed voelen in zulke games winnen.

• overdoseh
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 16-03 16:56
Totaal niet zien aankomen deze game. Gisteren maar even opgepakt, en het speelt verrassend lekker! Goede optimalisatie, ziet er grafisch prima uit. De elementen waardoor ik positief ben geraakt na enkele potjes gisterenavond:
- 1 Persoon die de flight leader is en kan bepalen waar het team landt. Echter jezelf ook "los-koppelen" van deze follow modus en je eigen weg gaan.
- Het pingen werkt lekker, enemys pingen, loot pingen etc.
- Jump towers waardoor je weer een stukje kan vliegen.
- De wapens voelen goed aan, snipers kills voelen enorm satisfying
- De grenades zijn cool
- Je hebt normale kogels, maar ook energy bullets (soor plasma kogels).. die plasma shotgun is heerlijk!
- Classes, met verschillende rollen (medic, soldier of tank)
- De banners met de #1 kill leader vind ik ook wel wat hebben. Als deze #1 gekilled wordt, wordt dit ook omgeroepen (geeft een beetje het Hunger Games gevoel)

Ook lees ik van best veel mensen dat ze al eens 1e zijn geworden. Het is vrij toegankelijk heb ik het idee. Ik ben zelf een keer 3e en 2e geworden als beste prestaties. Mooie was dat ik in mijn 1e potje in mijn 1tje in 1 fight 2 teams (6 kills) pakte met een shotgun. Ach, het niveau in een game die net released is zal wel niet zo hoog zijn 8)7

• charlie7
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 28-03 22:44
Gisteren een aantal potjes gespeeld. Speelt goed en snel.

Ben positief verrast. Vanavond nog een paar potjes doen.

super snelle hardewaren

• RubenSaurus
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 07-03 14:41
Gisteravond een paar potjes gespeeld op de PlayStation en het is echt zeer vermakelijk en zit goed in elkaar.
Dat systeem met het taggen enzo is ontzettend snel en effectief!
Voor de PlayStation Plus gebruikers nog een gratis pack met wat skins:
https://store.playstation...12552_00-PSPLS10000000000

• Vrijdag
  • Registratie: Januari 2005
  • Nu online
Net eerste potje gespeeld. Bak er nog niks van. Eerst maar eens een paar potkes om alle controls te leren. Gebruik de Evolved instelling (PS4) en dat is wel fijn. Fov op max.

Dat pingen is wel briljant. Een beetje hetzelfde als spotten in BF maar dan beter uitgewerkt.

Alleen een kwaliteitspost begint met: "Let wel", "In mijn optiek", of "Je vergeet dat...". Jíj bent die kwaliteitsposter! || De Echte Hardcore Tweaker kijkt niet op Tweakers, maar verwijst naar Linus Tech Tips.

• Plainside
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 11:10

Plainside

I browse when I'm at work

Vanavond maar even downloaden en kijken hoe het allemaal speelt.
Van wat ik hier lees zijn de meeste eerste ervaringen positief, ben alleen niet een super fan van BR games.

Misschien dat dit spel daar verandering in kan brengen.

• Soggoth
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 28-03 09:36
Gisteren een paar uur met een maatje gespeeld. Normaal gesproken heb ik het met BR's na 1 pot op een avond wel gehad, maar dit speelt echt heerlijk (Titanfall 1 is één van mijn favoriete shooters). Een Battle Royal met lichte moba abilities. Het is dat ik vanavond met collega's een hapje ga eten, anders had ik denk ik een middagje vrij genomen. Ik heb zin om Apex te spelen!

• servival7
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 13:42
Hoe is het looten op een ps4? Ik vind dat van blackout 1 van de mindere dingen omdat het al snel te lang duurt waardoor je een makkelijk target bent.

• Martinspire
Hoe wissel je nou tussen gadgets op controller? En tussen granaten? Ik zie een Twister-achtige opzet en dat kan volgens mij niet de bedoeling zijn (met je rechterhand zowel de stick als een knop indrukken).

En herkent iemand hier dat je de game niet kunt starten op Xbox? Gister een maatje die de game ook downloadde maar die werkte dus niet.

• servival7
Martinspire schreef op dinsdag 5 februari 2019 @ 11:32:
Hoe wissel je nou tussen gadgets op controller? En tussen granaten? Ik zie een Twister-achtige opzet en dat kan volgens mij niet de bedoeling zijn (met je rechterhand zowel de stick als een knop indrukken).

En herkent iemand hier dat je de game niet kunt starten op Xbox? Gister een maatje die de game ook downloadde maar die werkte dus niet.
Gisteren aardig wat berichten op de twitter van EA help over langs zien komen.
Probleem zou opgelost moeten zijn.
https://twitter.com/EAHelp

• RubenSaurus
servival7 schreef op dinsdag 5 februari 2019 @ 11:21:
Hoe is het looten op een ps4? Ik vind dat van blackout 1 van de mindere dingen omdat het al snel te lang duurt waardoor je een makkelijk target bent.
Gaat prima en snel, heel overzichtelijk

@Martinspire d-pad omhoog of rechts ingedrukt houden en dan met pookje de gadget selecteren. Valt allemaal wel mee

[Voor 16% gewijzigd door RubenSaurus op 05-02-2019 11:40]

servival7 schreef op dinsdag 5 februari 2019 @ 11:21:
Het lastigste (wel op PC) is dat de wapens allemaal fantasy wapens zijn. Je moet ze echt leren kennen om te begrijpen wat er ligt en daar gaat tijd aan verloren. Een AK47 herkennen is makkelijker dan de blabla3739, je weet direct wat je ziet en of je het wilt hebben of niet.

• Wolliebolly
  • Registratie: Februari 2017
  • Laatst online: 26-03 15:48
Krijg je met FOV op max niet een soort vervorming van het beeld ?
Vrijdag schreef op dinsdag 5 februari 2019 @ 10:46:
Net eerste potje gespeeld. Bak er nog niks van. Eerst maar eens een paar potkes om alle controls te leren. Gebruik de Evolved instelling (PS4) en dat is wel fijn. Fov op max.

Dat pingen is wel briljant. Een beetje hetzelfde als spotten in BF maar dan beter uitgewerkt.

• eMKa
  • Registratie: November 2002
  • Niet online
Is er al ergens een discord met een kanaaltje om samen te spelen? Lijkt me leuker dan met randoms steeds.

Intel Core i7 950 - Asus Sabertooth X58 - Asus GTX690 - BenQ XL2420T | Wallpapers | Flash Games

• Martinspire
DigitalError schreef op dinsdag 5 februari 2019 @ 11:39:
[...]

Gaat prima en snel, heel overzichtelijk

@Martinspire d-pad omhoog of rechts ingedrukt houden en dan met pookje de gadget selecteren. Valt allemaal wel mee
Dat inhouden en vervolgens selecteren, ik moest a indrukken om hem geselecteerd te krijgen of was er iets anders?

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Wolliebolly schreef op dinsdag 5 februari 2019 @ 12:07:

[...]
Ja aan de zijkanten is alles dan soort van uitgerekt maar je ziet wel meer. Normaal zet ik in games de field of view ook lekker hoog maar dit keer maar wat terug geschroefd omdat de players in de verte dan veel te klein/ver ogen in deze game. Je hebt best veel long range encounters en dan zie je dat liever iets dichterbij als je schiet.

• Wolliebolly
Als het er is, laat het mij weten :)

Ik speel zelf op Xbox. GT is Wollie Bolly
eMKa schreef op dinsdag 5 februari 2019 @ 12:52:
Is er al ergens een discord met een kanaaltje om samen te spelen? Lijkt me leuker dan met randoms steeds.

• overdoseh
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 16-03 16:56
Tsurany schreef op dinsdag 5 februari 2019 @ 11:42:
[...]

Het lastigste (wel op PC) is dat de wapens allemaal fantasy wapens zijn. Je moet ze echt leren kennen om te begrijpen wat er ligt en daar gaat tijd aan verloren. Een AK47 herkennen is makkelijker dan de blabla3739, je weet direct wat je ziet en of je het wilt hebben of niet.
Dat vind ik persoonlijk juist leuk; nieuwe elementen / guns in dit geval, om te ontdekken.

• Vrijdag
  • Registratie: Januari 2005
  • Nu online

[...]
Ja dat klopt. Heb de FOV een stukje teruggeschroeft. Staat nu op 94 en dat vind ik wel goed spelen. Is alles nog in verhouding en je kan alsnog best veel zien.

Alleen een kwaliteitspost begint met: "Let wel", "In mijn optiek", of "Je vergeet dat...". Jíj bent die kwaliteitsposter! || De Echte Hardcore Tweaker kijkt niet op Tweakers, maar verwijst naar Linus Tech Tips.

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Vrijdag schreef op dinsdag 5 februari 2019 @ 14:03:
[...]

Ja dat klopt. Heb de FOV een stukje teruggeschroeft. Staat nu op 94 en dat vind ik wel goed spelen. Is alles nog in verhouding en je kan alsnog best veel zien.
Haha 94 gebruik ik ook ja ;)

• bram1984
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 16-12-2020

[...]
Nee, maar wel dat quotes onder antwoorden staan in plaats van erboven. O-)

Wat is dat pingen precies dan? Gewoon een soort spotten?

• Martinspire
bram1984 schreef op dinsdag 5 februari 2019 @ 14:30:
[...]

Nee, maar wel dat quotes onder antwoorden staan in plaats van erboven. O-)

Wat is dat pingen precies dan? Gewoon een soort spotten?
Als je de tutorial doet, dan weet je het ;)

Maar in principe is het inderdaad een soort spot. Je kijkt naar een locatie, ramt R1 in en dan ziet je squad die marker. Hou je hem in dan kun je kiezen van "go here", "enemy spotted" (wat ie ook doet als je spot op een enemy zelf) "somebody has been here", "lets loot here" en nog een paar. Maakt dat je zonder voice makkelijk commando's kunt geven. En omdat je ook nog eens samen ergens kunt heen vliegen (de meesten doen nog gewoon braaf volgen nu) kun je dus met een team van randoms de game winnen. Tel daarbij dat gekillde spelers weer mee kunnen doen als je banner opgepakt wordt en naar een respawn plek wordt gebracht en het maakt de game een stuk relaxter.

Ik zie Fortnite overigens de spots en respawns wel kopiëren. Die zijn ook niet gek en momenteel is het een beetje de USP van Apex

[Voor 26% gewijzigd door Martinspire op 05-02-2019 14:37]

• bram1984
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 16-12-2020
Martinspire schreef op dinsdag 5 februari 2019 @ 14:35:
[...]
Als je de tutorial doet, dan weet je het ;)

Maar in principe is het inderdaad een soort spot. Je kijkt naar een locatie, ramt R1 in en dan ziet je squad die marker. Hou je hem in dan kun je kiezen van "go here", "enemy spotted" (wat ie ook doet als je spot op een enemy zelf) "somebody has been here" en nog een paar. Maakt dat je zonder voice makkelijk commando's kunt geven
Aha, ja ik heb nog geen tijd gehad om 'm op te starten.

Is het ook gewoon compleet solo te spelen zonder je druk te hoeven maken om squads en andere mensen?

• Martinspire
bram1984 schreef op dinsdag 5 februari 2019 @ 14:36:
[...]

Aha, ja ik heb nog geen tijd gehad om 'm op te starten.

Is het ook gewoon compleet solo te spelen zonder je druk te hoeven maken om squads en andere mensen?
Alleen trio's nog, maar dat komt vast nog wel. Al vind ik het nu eigenlijk niet eens erg. Bij andere games zijn je teammates altijd zo fucking nutteloos omdat je er nooit mee kunt communiceren en die barriere is nu weg. Ik denk dat meer games dit straks gaan kopieren als Apex het goed doet. Overigens wel grappig dat veel games hierin al vaker deze dingen hebben toegevoegd maar het nooit echt aan heeft geslagen. Maar goed, deze game probeert het nu ook zonder hype en dat is ook best knap

• unfor
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 30-03 12:26
Echt een top BR game, gisteren de hele avond gespeeld en vandaag weer een aantal uren.
Wat mij vooral opvalt is dat ze veel aan de kleine dingetjes hebben gedacht, zoals het callen van items en dingen die je nodig hebt.
Ook vind ik het bijzonder wat ze nog met die antieke Source engine hebben kunnen doen, ik vreesde het ergst toen ik CSGO BR mode herinnerde.

Inmiddels level 15 en het minimaal de helft van de games gewonnen.
Zojuist mijn mooiste pot waar ik als laatste over was en dan toch nog mijn teammates heb kunnen laten respawnen en de game gewonnen:

(clickable)

• TheBuddha
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 30-03 17:16
Geweldige game dit. Ik bak er nog weinig van maar spel is echt tof om te doen.

Not all those who wander are lost - twitch.tv/ToHowl

• A.W.E.S.O.M.-0
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 29-03 17:31
unfor schreef op dinsdag 5 februari 2019 @ 15:28:
Echt een top BR game, gisteren de hele avond gespeeld en vandaag weer een aantal uren.
Wat mij vooral opvalt is dat ze veel aan de kleine dingetjes hebben gedacht, zoals het callen van items en dingen die je nodig hebt.
Ook vind ik het bijzonder wat ze nog met die antieke Source engine hebben kunnen doen, ik vreesde het ergst toen ik CSGO BR mode herinnerde.

Inmiddels level 15 en het minimaal de helft van de games gewonnen.
Zojuist mijn mooiste pot waar ik als laatste over was en dan toch nog mijn teammates heb kunnen laten respawnen en de game gewonnen:

[Afbeelding]
(clickable)
Kijk! Dat klinkt veelbelovend, vond de beelden al erg uitnodigend en kan niet wachten om er straks mee aan de slag te gaan om zelf te proberen. Die engine ben ik wel erg blij mee, dat gehark in de unreal engine ben ik wel klaar mee, dat voelt gewoon niet goed aan.

De gameplay van Titanfall was al zo verschrikkelijk lekker, jammer van de matchmaker en dat het misschien te moeilijk was in MP voor de meesten met wallrides, jumps en titans, maar als Apex ook maar half zo snappy aanvoelt dan kan dit wel een blijvertje worden!

• servival7
Moet je die laatste 2 legends nou kopen of speel je die vrij?

• TheBuddha
Die kun je vrijspelen door geld te verzamelen. Je kunt ze natuurlijk ook kopen :)

• Euphanasia
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 10:51
Is deze game goed te doen met random teammates?
Ik ben er een beetje bang voor dat iedereen gewoon zijn eigen ding doet in plaats van dat mensen gaan samenwerken.

Welcome to the League of Draven

• servival7
Euphanasia schreef op dinsdag 5 februari 2019 @ 15:38:
Ik ben er een beetje bang voor dat iedereen gewoon zijn eigen ding doet in plaats van dat mensen gaan samenwerken.
Heb tot nu toe 4 potjes gedaan waarvan 2x 2e geworden. Teammaten werken verrassend goed samen.
Euphanasia schreef op dinsdag 5 februari 2019 @ 15:38:
Het ping systeem werkt prima dus communicatie is zeker goed mogelijk. Maar zoals elke BR game haal je het optimale resultaat toch enkel via voice chat.

• Euphanasia
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 10:51
Ok thanks, wellicht dat ik het vanavond even probeer.

Welcome to the League of Draven

• TheBuddha
Ja mensen werken verrassend goed samen. Bovendien gebruiken veel mensen chat en zijn ze vriendelijk. Geen idee hoelang dit zo blijft. Kan niet lang duren alvorens de Fortnite tieners ontdekken dat er een new kid in town is.

Acties:
  • +3Henk 'm!
  • Pinned

• Wolliebolly
Ik heb een Discord gemaakt voor Apex Legends. Iedereen is welkom om te joinen :)

https://discord.gg/5KCaEe2

• Zalaroth

Zalaroth

<The Necromancer>

Arch.. weer 2de.. :(
Van alle potjes heb ik alleen maar mensen gehad die serieus goed samen spelen. Het ping systeem is echt geweldig gedaan, je communiceert nog sneller dan je stem te gebruiken. Door dit systeem denk ik dat de samenwerking in dit spel wel blijft bestaan.

• servival7
Zalaroth schreef op dinsdag 5 februari 2019 @ 16:15:
Arch.. weer 2de.. :(
Van alle potjes heb ik alleen maar mensen gehad die serieus goed samen spelen. Het ping systeem is echt geweldig gedaan, je communiceert nog sneller dan je stem te gebruiken. Door dit systeem denk ik dat de samenwerking in dit spel wel blijft bestaan.
Het scheelt vooral dat je niet hoeft te omschrijven waar een enemy/item zit. Je pingt ze gewoon.

• Zalaroth

Zalaroth

<The Necromancer>

Precies, die snelheid maakt het heel intensief en minder nutteloze communicatie. (Achter die rots! In het huisje!... en dan vervolgens 2 minuten bezig te zijn om aan te geven om welke rots of huis het gaat. 8)7 )

Wel moeten mensen goed aimen om te pingen. Wel paar keer door scheve Ping verkeerd gefocust.. maar dat komt wel goed.

[Voor 25% gewijzigd door Zalaroth op 05-02-2019 16:25]

Voor de slimmerds omder ons, bind ping ook gelijk aan je schiet knop. Elk schot op een vijand is dan direct een ping!

• TheBuddha
Bam eerste! Maar in alle eerlijkheid. NIET door mij haha.

• mierenmepper
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 02-03 16:54
https://discord.gg/CcHAx4W voor wat leuke potjes :)

• Wolliebolly
Toevallig had ik er eentje speciaal voor Apex Legends gemaakt ;)

• mierenmepper
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 02-03 16:54
Wolliebolly schreef op dinsdag 5 februari 2019 @ 16:38:
[...]

Toevallig had ik er eentje speciaal voor Apex Legends gemaakt ;)

ja om nou voor elk ei een andere server aan te maken.. ik heb al 3000 kanalen in me lijst, welke in aan het uitdunnen ben. hier van deze gasten spelen er ook al een x aantal apex

• servival7
Tsurany schreef op dinsdag 5 februari 2019 @ 16:28:
Voor de slimmerds omder ons, bind ping ook gelijk aan je schiet knop. Elk schot op een vijand is dan direct een ping!
Is dit een setting?

• RubenSaurus
op de pc valt alles vast te binden gok ik, voor ons niet :P

• Amaze86
  • Laatst online: 14:03
Leuke game voor af en toe tussendoor,eerste win is binnen.Viel me op dat we hele tijd met ze 3e bij elkaar bleven,dat is wel anders geweest met random gasten.

It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Amaze86 schreef op dinsdag 5 februari 2019 @ 17:02:
Leuke game voor af en toe tussendoor,eerste win is binnen.Viel me op dat we hele tijd met ze 3e bij elkaar bleven,dat is wel anders geweest met random gasten.
Ja denk dat dat een beetje automatisch gebeurd doordat je echt samen deployed.

Had wel 1 game dat ik 2e werd ging echt nergens over.. hele game bleven we bij elkaar.. is het squad vs squad nog en rent 1 er ineens solo vandoor :/ die ging dood en toen was het gedaan

• Stylze
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 16:11
Wat een toffe game! Soort mix van COD en Overwatch in battle royale en dan zonder dat kut bouwen wat me in fortnite zo irriteerd steeds.

Mogelijke fortnite beater dit?

Playstation 5 / LG CX 55" /

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Stylze schreef op dinsdag 5 februari 2019 @ 17:16:
Wat een toffe game! Soort mix van COD en Overwatch in battle royale en dan zonder dat kut bouwen wat me in fortnite zo irriteerd steeds.

Mogelijke fortnite beater dit?
Beater niet denk ik vanwege de high level of kids in fortnite =p maar wel een die gewoon er naast blijft doorlopen denk ik

• Korkss
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 27-03 16:16
Ik vind na een x aantal potjes dat ofwel de map iets te groot is, of het aantal players verhoogd moet worden. Midgame veel potjes dat er weinig gebeurd. Maar kan aan mij liggen. Verder is mijn eerste indruk echt meer dan prima!

Acer predator XB271HU - Ryzen 3700x -MSI Z270 PGC - Gigabyte Aorus 1080ti - 16gb DDR4 - NZXT H700i - Seasonic 650W gold

Ricmaniac schreef op dinsdag 5 februari 2019 @ 17:18:
[...]

Beater niet denk ik vanwege de high level of kids in fortnite =p maar wel een die gewoon er naast blijft doorlopen denk ik
Laat de kleuters maar lekker bij Fortnite blijven inderdaad :+

• Schil1
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 08:23
Schil1 schreef op maandag 4 februari 2019 @ 22:47:
Bij mij is alles in het Duits , X staat gewoon op NL en omzetten naar Engels incl locatie werkt niet
Settings veranderen naar Engels en opnieuw downloaden want dan installeert hij het juiste taalpakket, dat was mijn oplossing.

• SomerenV

SomerenV

It's something!

Topicstarter
Moet wel héél erg wennen aan de game. Ik ben vooral (semi) realistische shooters gewend, of shooters die zich afspelen in een herkenbare omgeving of met herkenbare wapens. Ook ben ik niet zo van de hero-shooters. Moet wel zeggen dat het enorm soepeltjes speelt, maar ik ben m'n plekje nog aan het zoeken ^^

• AmonTobin
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 26-03 22:21
Schil1 schreef op dinsdag 5 februari 2019 @ 18:29:
[...]

Settings veranderen naar Engels en opnieuw downloaden want dan installeert hij het juiste taalpakket, dat was mijn oplossing.
Hier ook in het Duits. :(

Ik heb het als volgt opgelost:

1. Apex Legends proces gekilled (wss door de herstart overbodig)
2. Engels als taal ingesteld
3. Xbox herstart

Toen ik Apex Legends weer startte, kwam een popup 'English is available for Apex Legends' met de vraag of ik de game wil updaten. Dat gedaan, gewacht tot de update klaar was en het spel opnieuw gestart en nu in het Engels. Hoefde dus niet heel het spel opnieuw te downloaden.

[Voor 6% gewijzigd door AmonTobin op 05-02-2019 19:20]

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 15:38

Rivanov

Apple freak

Zojuist m'n eerste potje gedaan en direct één kill. Speelt lekker weg. Performance op de One X is nog niet helemaal optimaal, hopelijk wordt dat nog gladgestreken. Game is nu erg populair op Twitch. Zelfs Ninja speelt het nu ipv Fortnite. :+

Xbox Live: Rivanov | PSN: RivanovNL | LG OLED65CX :: Xbox Series X :: PlayStation 5 :: PSVR 2 :: Fanatec GT DD Pro 8nm | Ryzen 7 5800x3D - PNY RTX 4080 - 32GB Fury Renegade - Samsung 980 Pro 2TB NVMe (Main) + Kingston 2TB NVMe (Storage)

Net weer paar matches achter elkaar gewonnen, speelt heerlijk weg. Die robot met z'n ziplines en grappling hook is perfect om lekker mobiel te zijn en je team uit een nare situatie weg te krijgen.

• michaelw1998
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 29-03 00:12
Is er iemand die ook telkens Access is denied te zien krijgt bij het opstarten van de game? Heb de oplossing nog niet kunnen vinden.

Gefixed, de Aura RGB software was de boosdoener.

[Voor 18% gewijzigd door michaelw1998 op 05-02-2019 20:34]

• -tom-562
  • Registratie: Juli 2005
  • Nu online

-tom-562

Oliesjeik

Net een potje gespeeld, speelt wel lekker weg.
Ik red mij er beter mee dan met Fortnite, dat is mij echt te hyper met al dat bouwen en die wazige snelle klik/knoppen combinaties en shit :P (zeg ik als ouwe lul van 32 :P)

Men do not quit playing because they grow old. They grow old because they quit playing.

• Beun de Haas BV
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 29-03 00:46
In mijn beleving lijkt Apex Legends wel erg op Blackout, maar dan met Specialists inclusief hun abilities.

[Voor 9% gewijzigd door Beun de Haas BV op 05-02-2019 20:42]

• Amaze86
  • Laatst online: 14:03
Beun de Haas BV schreef op dinsdag 5 februari 2019 @ 20:40:
In mijn beleving lijkt Apex Legends wel erg op Blackout, maar dan Specialists inclusief hun abilities.
Zijn ook de enige echte cod makers he,Respawn moet is Medal of Honor maken.Dat zou pas een cod killer zijn.

It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Beun de Haas BV schreef op dinsdag 5 februari 2019 @ 20:40:
In mijn beleving lijkt Apex Legends wel erg op Blackout, maar dan met Specialists inclusief hun abilities.
alleen maar beter dus :)

• RawChild
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 07-03 19:57

RawChild

PSN: Rawchild

Speelt lekker hoor, tof ook dat je dode teammates terug kan halen. Brengt toch een extra takties element wat de andere Br games niet hebben.
Ben wel erg vaak out of ammo..
Ook is mij nog niet duidelijk wat iedere legend nou precies kan. Maar wellicht heb ik die informatie over het hoofd gezien.

Erg leuke verrassing is deze game. Geen Fortnite beater, want die game valt niet te verslaan met al die kids die het spelen.

PSN: Rawchild / Xbox: Nosferatu 360NL

• Pykow
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 30-03 22:12
Weet nu waarom ik geen BR speel ;)
Dood gaan omdat iemand beter gear heeft.(Altijd oneerlijk gevonden, daarom ook altijd hekel gehad aan bijvoorbeeld kaart spelletjes ;) )
daarnaast werdt ik niet gematch met andere spelers en was ik solo, terwijl andere wel in squads zaten.
game is beperkt op 100FPS.

Maar denk wel dat het een betere BR is dan Blackout.

[Voor 8% gewijzigd door Pykow op 05-02-2019 21:03]

Pykow Gaming | Twitter | Twitch | YouTube

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Pykow schreef op dinsdag 5 februari 2019 @ 21:02:

daarnaast werdt ik niet gematch met andere spelers en was ik solo, terwijl andere wel in squads zaten..
Dan had je je game niet op public staan denk ik

• Pykow
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 30-03 22:12
Ricmaniac schreef op dinsdag 5 februari 2019 @ 21:03:
[...]

Jawel public, want andere optie was Invite en dat moet je bewust aanzetten lijkt mij.
Ik heb gewoon op Play geklikt, gelijk na de training.

Maar goed no problemo ;) ga het toch verder niet spelen.
Wilde het gewoon proberen, maar BR games zijn meer gebasseerd op luck dan op skill en dat kan inderdaad spannend zijn en snap waarom het populair is, maar ik ben van de quake tijd perk ;) iedereen vaak met dezelfde wapens en skill maakt het verschil.

Heroes/legends unlocken en verliezen omdat iemand sneller met geluk beter gear kan hebben is niet mijn ding ;)

Pykow Gaming | Twitter | Twitch | YouTube

• SomerenV

SomerenV

It's something!

Topicstarter
Ricmaniac schreef op dinsdag 5 februari 2019 @ 21:03:
[...]

Wacht, betekent dat dat je solo of duo de game kunt spelen? Zou lullig zijn om de derde speler te moeten verlaten, al moet ik zeggen dat het spelen met randoms verrassend goed werkt!

• Poesmij
  • Laatst online: 11:15
Eerste potjes verlieten men 2 teamgenoten gelijk het potje, blijf je lekker alleen over :p.
Toch even anders dan titanfall 2.

• falcon123
  • Registratie: Oktober 2010
  • Niet online
Game is niet beperkt op 100fps, ik denk dat je ergens een bepaalde vsync instelling nog aan hebt staan(by default staat er volgens mij wel een v-sync optie aan).

• Valdourian
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 26-03 14:12
Iedereen is laaiend enthousiast blijkbaar... Is hier aan het downloaden momenteel en morgen er eens invliegen. Ziet er inderdaad een dijk van een spel uit.
Mijn naam op Origin is Valdourian. Ik heb geen vrienden die op Origin zitten dus als jullie mij willen toevoegen of stuur je naam ff door dan kunnen we misschien een paar potjes samen spelen onder tweakers. Altijd fijn.

[Voor 41% gewijzigd door Valdourian op 05-02-2019 22:13]

Desktop: AMD Ryzen 5 1600x ~ MSI X370 Gaming Pro Carbon ~ G.Skill Flare X DDR4 3200MHz 16GB ~ Sapphire Nitro R9 380 4GB ~ Fractal Design Meshify C ~ Samsung 850 EVO 500GB ~ Seasonic Focus Plus Gold 650W

• Ryada
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 29-03 17:59
Hoppa vandaag al 2 wins binnen :D Gaat lekker rap zo. En wat is LifeLine vet ^^
Je hebt zoveel mogelijkheden om je team te ondesteunen.

Steam: Ryada.

Laatste match gewonnen dankzij robot. We wisten vooraf al waar de laatste cirkel kwam, dat er een chokepoint zou komen en door slim gebruik van een zipline we perfect konden flanken. Perfect uitgevoerd plan en het andere team was volledig kansloos >:)

[Voor 16% gewijzigd door Tsurany op 05-02-2019 22:19]

• Zalaroth

Zalaroth

<The Necromancer>

Ook zojuist gewonnen dankzij m'n robot hook. We zipte gelijk met z'n 3en tegelijk achter een rots bij de laatste circel waardoor we ze ineens in de rug konden killen. 1tje van hun had het wel door toen die zipline kwam, maar het ging zo snel dat ze er niet als squad op konden inspelen. Dat terwijl hun eigenlijk voordeel hadden qua positie.

Robotje gaat m'n main worden. xD

[Voor 9% gewijzigd door Zalaroth op 05-02-2019 22:35]

Achter elkaar gewonnen met combi van Mirage, Pathfinder (robot) en Lifeline. Perfecte combinatie voor snel verplaatsen, afleiding en healing :D Denk een winstreak van 4 en een win rate van 30%.

[Voor 17% gewijzigd door Tsurany op 05-02-2019 23:16]

• Ambition88
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 30-03 23:46
Tsurany schreef op dinsdag 5 februari 2019 @ 16:28:
Hoe doe je dit dan? want ik ping op lmb wil zetten, dan haalt hij schieten weg ook met alternate.. iets aangepast in je ini ofzo?
Ambition88 schreef op dinsdag 5 februari 2019 @ 23:08:
[...]

Hoe doe je dit dan? want ik ping op lmb wil zetten, dan haalt hij schieten weg ook met alternate.. iets aangepast in je ini ofzo?
Bind hem aan een letter en gebruik een script of de software van je muis voor de extra bind.

• 8GUS
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 22-10-2022

8GUS

Papa, AFOL & Gamer

Wat een goede game is dit zeg. Verrassend! Dat pingen werkt echt goed. Zo kun je nog eens met randoms spelen.

Bricks In Motion

• divoji
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 16-03 03:57
Geprobeerd deze game te installeren maar krijg de volgende melding: Je hebt niet de noodzakelijke rechten om deze game te spelen. Ga naar de website van de game, schrijf je in en probeer het opnieuw. Heb al wat rondgezocht maar nog geen oplossing gevonden. Iemand enig idee?

• Dartillus
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 28-03 22:35
divoji schreef op woensdag 6 februari 2019 @ 00:34:
Geprobeerd deze game te installeren maar krijg de volgende melding: Je hebt niet de noodzakelijke rechten om deze game te spelen. Ga naar de website van de game, schrijf je in en probeer het opnieuw. Heb al wat rondgezocht maar nog geen oplossing gevonden. Iemand enig idee?
Je probeert het in Origin te installeren? Staat daar op de front page.

• divoji
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 16-03 03:57
Dartillus schreef op woensdag 6 februari 2019 @ 00:36:
[...]

Je probeert het in Origin te installeren? Staat daar op de front page.
Voor elkaar! via de frontpage geprobeerd en werkt nu wel.
Thanks! 8)

• SomerenV

SomerenV

It's something!

Topicstarter
8GUS schreef op dinsdag 5 februari 2019 @ 23:56:
Wat een goede game is dit zeg. Verrassend! Dat pingen werkt echt goed. Zo kun je nog eens met randoms spelen.
Dat pingen mogen ze van mij direct invoeren in PUBG. Dat doorgeven van vijanden op basis van graden werkt echt zo gaar als maar zijn kan, zeker wanneer je wat van elkaar af zit. Heerlijk systeem is dat in Apex!

• Stylze
  • Registratie: Maart 2010
Dat pingen is idd echt top! vooral voor met randoms ook maar ook met party. ik liep met fortnite altijd te roepen door mic van enemy southeast en zoveel graden maar dit werkt toch wel een stuk beter!

Die classes voegen ook echt wat toe en vindt ik heel tof gedaan, vindt tot nu toe alle classes ook leuk om te spelen maar je moet denk ik toch 1 of 2 kiezen en er vaak mee spelen om er goed me te gaan worden.

Denk dat deze game wel is een hele grote kan gaan worden, had dat echt nooit verw8 toen ze in het weekend zeiden dat makers van titanfall op maandag een BR game gingen uitbrengen, die willen even snel cashen met een matige game d8 ik maar dit moet toch wel redelijk lang in ontwikkeling zijn want het voelt allemaal zo goed doordacht aan en speelt echt heerlijk!

Hopelijk blijven de kiddies bij fortnite maar aangezien die Ninja enzo nu ook al vol gas apex aan het streamen zijn ben ik bang dat zij ook snel zullen overstappen.

Ook echt nu al zin om weer na werk te gaan spelen dat is toch een tijdje geleden dat ik dat heb gehad met een game!

[Voor 7% gewijzigd door Stylze op 06-02-2019 06:48]

Playstation 5 / LG CX 55" /

• lowskilled-ftw
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 14:33
Gisteren ook een paar potjes gedaan, effe wennen maar voelt goed!
Vanmiddag ga ik het nogmaals proberen.. Mensen die een potje samen willen doen zijn vrij om mij toe te voegen: lowskilled-ftw

• MitchellHearth
  • Registratie: Oktober 2009
Gisteravond voor het eerst gespeeld. Man man dit is wel erg leuk hoor. Heb redelijk veel PUBG en Blackout gespeeld, af en toe Fortnite. Ondanks dat er geen solo modus is gaat het echt prima in squads! Speel met random mensen (op een gegeven moment zelfs een Rus leek het wel) maar met dat pingen begrepen we elkaar toch.

Laatste potje was ik tot 2 keer aan toe gerespawned dankzij mijn random teamgenoten :) Vervolgens in de laatste cirkel werden we geflanked waarbij 2 teammates van mij gedood werden. Ik gooide smokes en kon op die manier weer achter hun komen (want zij waren druk bezig met de knocked teammates te finishen) en had ik even een mooie double kill :D en de winst. Dat soort momenten is wel echt kicken!
Pykow schreef op dinsdag 5 februari 2019 @ 21:07:
[...]

Jawel public, want andere optie was Invite en dat moet je bewust aanzetten lijkt mij.
Ik heb gewoon op Play geklikt, gelijk na de training.

Maar goed no problemo ;) ga het toch verder niet spelen.
Wilde het gewoon proberen, maar BR games zijn meer gebasseerd op luck dan op skill en dat kan inderdaad spannend zijn en snap waarom het populair is, maar ik ben van de quake tijd perk ;) iedereen vaak met dezelfde wapens en skill maakt het verschil.

Heroes/legends unlocken en verliezen omdat iemand sneller met geluk beter gear kan hebben is niet mijn ding ;)
Als je denkt dat Battle Royale niet grotendeels skill based is dan zit je er toch echt naast. In PUBG zou je een gemiddelde winrate van 4% moeten hebben, hier in Apex Legends gemiddeld 5%. En toch kunnen alle goede spelers een veel hogere winrate halen dan dat, vaak zelfs richting de 40%. Dat kan enkel komen doordat ze meer skills hebben. En hetzelfde zie je bij de slechte spelers, die winnen zelden tot nooit ongeacht hoe vaak ze spelen en zitten daarmee dus ver onder de 1% winrate.

Het zou kunnen dat Battle Royale niet de skills vereist die jij hebt. Het is wat minder afhankelijk van de twitchy aim skills en meer afhankelijk van inzicht en voorspellend vermogen.

Pagina: 1 2 3 ... 41 Laatste

Let op:
discord
Zoek je andere Tweakers om Apex Legends mee te spelen?
Vergezel ons op de Apex Legends Discord server voor Tweakers
Deze server is geen officiële Tweakers-server, Tweakers-crew zal hier dus geen support of moderatie op kunnen geven.

Graag zoveel mogelijk ontopic blijven. Een kleine discussie over Apex Legends vs een andere game, of een kleine discussie over randzaken van Apex Legends is prima, maar houd het netjes en respecteer elkaars mening. Mocht iemand over de schreef gaan: reageer er niet op en gebruik de "Rapporteer" functie.

Let aub op met het plaatsen van plaatjes. Grote bestanden laden traag op mobiel en hoge resolutie scrollt traag voor iedereen. Thumbnails zijn voor winnaars.

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee