Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

• SomerenV
  • Registratie: november 2010
  • Laatst online: 01:17

Apex Legends is een free-to-play shooter in het Battle Royale-genre en wordt ontwikkeld door Respawn Entertainment. In Apex Legends kies je uit een aantal personages (Legends) die ieder eigen sterke en zwakke punten hebben, en die beschikken over unieke abilities. Je speelt in een squad bestaande uit 3 leden en neemt het op tegen 17 andere squads. Gedurende de match wordt het speelveld kleiner en de squad die uiteindelijk overblijft is de Champion.

De game is gratis beschikbaar op de Xbox One, Playstation 4 en via Origin op de PC.

De Legends

Er zijn 8 Legends beschikbaar die ieder een unieke speelstijl hebben. Iedere legend heeft een tactical, passive en ultimate ability die vaak werken op basis van een timer.

Bangalore - Beschikt over een smoke launcher, kan sneller rennen als ze onder vuur ligt en kan een artillery strike oproepen.
Bloodhound - Kan verborgen vijanden en vallen onthullen, sporen van vijanden zien en tijdelijk sneller bewegen en tegenstanders highlighten.
Caustic - Kan gasbommen neergooien, vijanden zien door het gas heen en kan een rookdeken van gas activeren.
Gibraltar - Kan een dome shield activeren, hij heeft een gun shield tijdens aim down sights en hij kan een mortieraanval oproepen.
Lifeline - Heeft een health drone tot haar beschikking, kan sneller teammates reviven en heeft dan de beschikking over een energieschild en kan een care package droppen met defensive gear.
Mirage - Kan een holografische decoy het veld in sturen, kan een decoy activeren en zichzelf onzichtbaar maken als hij down is en hij kan een team van decoys deployen terwijl hij zelf onzichtbaar is.
Pathfinder - Heeft een grappling hook, kan een beacon plaatsen om te scannen waar de volgende ring zich zal bevinden en kan een zipline maken die ook door anderen gebruikt kan worden.
Wraith - Ze kan zich tijdelijk in 'the Void' bewegen waardoor ze niet gewond kan raken, kan een stem activeren die waarschuwt bij gevaar en kan twee locaties linken door middel van the Void waarmee het hele team van de ene naar de andere locatie kan.

De map

Er is één map beschikbaar, die bestaat uit diverse locaties. Aan de start van de match kunnen alle leden aangeven wat een goede plek is om te landen, maar er is één speler, de Jumpmaster, die de jump als squad kan initiëren. Daarna vlieg je met z'n 3en naar beneden, maar leden kunnen ervoor kiezen zich los te koppelen van de squad en zelf een plekje te zoeken.

Free 2 Play

Free 2 Play heeft een beetje een slechte naam maar in Apex Legends is het vrij goed uitgewerkt. Het lijkt een beetje op hoe Fortnite het doet, met onder andere een Season Pass, veranderde seizoenen en cosmetische items die je kunt kopen met echt geld of met de ingame currency. Ook nieuwe personages worden toegevoegd, nieuwe skins voor de personages en wapens enzovoorts. Het free 2 play aspect heeft vooralsnog in ieder geval geen invloed op de gameplay.

Trailer & Gameplay Video's

Links

Apex Legends homepage
Discord-server met spelers vanuit GoT
De officiële Tweakers Discord server!

Gamen met Tweakers

Om maatjes te vinden voor in je squad kun je de Discord-server gebruiken, maar je kunt natuurlijk ook mensen zelf toevoegen op PSN, XBL en Origin. Wil je toegevoegd worden aan de onderstaande lijst? Stuur me dan even een DM of tag me in een post in dit topic.

Origin
@Morex - Dr-Fisheye
@SonOfTorture - AE-SoWTM
@eMKa - eMKa_NL
@Fraaank - FrankTankNL
@lowskilled-ftw - lowskilled-ftw
@Valdourian - Valdourian
@MitchellHearth - MitchellHearthog
@internaut - Sanseveria500
@Beakzz - Bambeakz
@tukkEEEr - tukkEEEr
@BvZwolle - BorisBullet
@xeoMe - xe0Me
@Pindamann - KatFanaat
@Irrival - Irrival
@stomley - Stomley
@jimaltink2 - storkies
@Bjk - zwartejas
@Korkss - Korkss1986
@SomerenV - NL-SomerenV
@Ryada - Ryadaa
@Deurstopper - DeurstopperNL
@seez - fckn_wckd
@himlims_ - got_hollandhards
@Tony - DutchElit3
@alansalomon - FAB-Nokkie-OAP
@Astie - Astie85
@tuinïnen - tuiniinen
@Myzzle - Myzzlez
@midego - midegonl
@Suicyder - Suicyder
@An1mA - HAM_An1mA
@Jojo19 - drozax
@cherrycoke - storozhevoy
@Seroczynski - Seroczynski
@rvtk - DerRudiger
@Sj44k13 - Sj44k1337
@Elithian - Kasvantstad
@iMac93 - iMac1993

PSN
@Thomderanged - Deltoidius
@Kidjuh - Kidjuh
@BlackEyedAngel - DMaarten
@Kupauw - Temperrun
@Roshnak - Roshgill
@Beretta1979 - Beretta1979
@Peanutbag - CptPeanuts
@chillierelk - chillierelk
@Tunderbird - Rotterdam2010
@gogocrazyark - Wickedworld
@iMac93 - mcmeerbeek
@NaxxiusX - NaxxiusX

XBL
@Wolliebolly - Wollie Bolly
@Rivanov - Rivanov
@shoombak - Timmai22

SomerenV wijzigde deze reactie 02-03-2019 15:33 (134%)

EightZero Drive | Facebook | Youtube | Tweakers topic

• unfor
  • Registratie: juli 2001
  • Laatst online: 00:14
Echt een top BR game, gisteren de hele avond gespeeld en vandaag weer een aantal uren.
Wat mij vooral opvalt is dat ze veel aan de kleine dingetjes hebben gedacht, zoals het callen van items en dingen die je nodig hebt.
Ook vind ik het bijzonder wat ze nog met die antieke Source engine hebben kunnen doen, ik vreesde het ergst toen ik CSGO BR mode herinnerde.

Inmiddels level 15 en het minimaal de helft van de games gewonnen.
Zojuist mijn mooiste pot waar ik als laatste over was en dan toch nog mijn teammates heb kunnen laten respawnen en de game gewonnen:

(clickable)

Steam - BFV - PUBG

• Ryada
  • Registratie: oktober 2012
  • Laatst online: 09:26

Ryada

Makeshift gamedev

Mbt de damage die soms heel snel lijkt te gaan. Er zijn wapens die gigantisch veel damage doen met een headshot (ja zelfs ARs hebben in sommige gevallen gigantisch veel DPS)
Voor een reference is hier een image voor de damage op body en head.
De lijn in de grafiek is de DPS die het wapen kan doen.

Ryada wijzigde deze reactie 07-02-2019 10:11 (8%)

Steam: Ryada.

• overdoseh
  • Registratie: juni 2012
  • Laatst online: 09-10 19:06
Ben nu level 10, 2 wins tot dusver. En gisteren deze skin gepacked :9 :

Zelf ben ik nog niet zo goed, vaak wel een aantal kills (1-5).. . Weinig shooter games gespeeld dus dat moet weer groeien. Ben nog een beetje zoekende welke Legend mijn voorkeur heeft. Ik wissel nu nog vaak, waardoor het gebruiken van mijn special abilities nog niet optimaal verloopt.

overdoseh wijzigde deze reactie 08-02-2019 09:35 (3%)

• Ryada

Ryada

Makeshift gamedev

Gisteren 2x achter elkaar kunnen winnen :D
waren ook nog eens de laatste 2 games van de dag, de laatste game was toch het mooist. @Jaap. word doodgeschoten, en 2 squads rushen ons dus wij proberen de tag terug te krijgen killed @Damien die nog levend was de laatste van de enemy squad en hebben we de game gewonnen xD. Totaal onverwacht en we hadden zo iets van "okay, what happened"

Maar wat geeft deze game toch mooie plaatjes:

Ryada wijzigde deze reactie 08-02-2019 10:00 (3%)

• servival7
  • Registratie: december 2010
  • Laatst online: 09-10 20:09
Ik speel vooral met Mirage maar Bangalore is een goede 2e keus.

Zojuist mijn beste potje tot nu toe gehad met 17 squad kills.
Ik ben de middelste:

• xeoMe
  • Registratie: januari 2010
  • Laatst online: 11-10 22:24
Ik kan helaas niet meer normaal spelen, elke game als ik bij top 5 kom crasht mijn game.
heb net al een complete reinstall gedaan van apex incl. origin.

optimized fullscreen al uitgezet, windows 10 game mode ook disabled.

Kan beter niet meer spelen het is looten, paar killen en crashen continue.....

• cherrycoke
  • Registratie: december 2009
  • Laatst online: 05-07 22:28

man man man dat voelt goed zeg, eindelijk.

cherrycoke wijzigde deze reactie 10-02-2019 16:23 (21%)

• DigitalError
  • Registratie: september 2012
  • Laatst online: 11:13
Nummer 1 ook eindelijk binnen, heeeeeerlijk zeg!

PSN: rubensaurus // www.twitch.tv/rubensaurus

• djmelvee
  • Registratie: juni 2013
  • Laatst online: 11-10 16:09
2-man squad & Solo gevonden in de gamefiles. Ben benieuwd!

• Ryada

Ryada

Makeshift gamedev

Goed weekend gehad afgelopen weekend samen met Damien en een aantal randoms/of wisselende bekenden hebben we een hoop wins behaald. Zit nu ongeveer op 25/27 top 3 finishes ongeveer met Lifeline.
Paar keer heb ik zelf 1v3 moeten clutchen omdat helaas mijn teammates neer werden geschoten.

Had ook wel echt een hele mooie game dit weekend toen ik met 2 randoms speelde.
Misschien moet ik maar eens proberen om de game te gaan streamen, hopelijk lukt dat, al zal ik dan wss wel mijn graphics was omlaag moeten gooien.

• SonOfTorture
  • Registratie: februari 2012
  • Laatst online: 03-09 17:36

SonOfTorture

Team Manager AETAS eSports

Nog meer info gelekt, ben ik zelf niet zo heel blij mee trouwens :

toch niet weer zo'n systeem...

Info : https://nl.ign.com/apex-l...met-road-map-en-battle-pa

AETAS eSports Team Manager | Heracles Almelo | Borussia Dortmund

• Ryada

Ryada

Makeshift gamedev

SonOfTorture schreef op maandag 11 februari 2019 @ 16:54:
Nog meer info gelekt, ben ik zelf niet zo heel blij mee trouwens :

[Afbeelding]

toch niet weer zo'n systeem...

Info : https://nl.ign.com/apex-l...met-road-map-en-battle-pa
To be fair dit was ook al verteld bij de release. Heb even lopen zoeken maar hier heb ik iemand die het mij op release had gelinked.

• cherrycoke

lekker man, maakte iedereen kapot met peacekeeper en precision choke, weinig snipers deze ronde en iedereen kwam elkaar al tegen vroeg in de match. moest wel teammaatje paar keer redden 8)

voelt echt lekker als je een ronde wint

• cherrycoke

en zo kan het hard gaan 8)

• Ryada

Ryada

Makeshift gamedev

Vandaag ook weer een succesvol dagje gehad. Helaas een aantal keer een random die totaal niet mee werkt en veel te wensen overlaat. (komen laat bij gunfights, maar zijn altijd als eerste bij de loot)
Maar alsnog 5 top 3 finishes en 2 wins binnen kunnen slepen.

Toch wel trots op deze win, heb ik 1v4 moeten uitspelen omdat helaas beide teammates hun game crashde (iig die van damien de random heb ik geen idee van)

• himlims_
  • Registratie: juni 2000
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

bbblije schreef op dinsdag 12 februari 2019 @ 07:41:
[...]

Zo bizar die gozer. Ik zat gisteren een clip te kijken waar hij full auto tussen enemies aan het switchen was. Schiet op 3 man tegelijk, en niet zomaar, maar headshots for days. Zijn coördinatie is bizar! Ook zo snel! En hoe relaxed hij achter zn bureau zit... Ik ben al meer opgewonden als ik hier op het forum aan het posten ben!
In begin vond ik de game erg matig, hoog flasy dinky toy gehalte. Maar inmiddels wat potjes verder, en die mening kan de prullenbak in. Die eerste ~1 minuut van iedere BR game ben ik geen fan van - een shooting game, zonder gun bij begin |:( maar goed, dat is het concept ... kom je die initiele fase door, dan is het toch wel leuke gameplay.

De meeste wapens voelen vrij gebalanceerd aan, edoch er duidelijk 'prefered' wapens tussen zitten.. De wingman *O* was in titanfall al een van mijn guns :P samen met shotgun heerlijk (dan mis je die wallrunning wel in deze game) een long-range (sniper) wil ook nog wel eens pijn doen, maar die hit registratie :X gaat hier nog niet helemaal lekker.

Of je nu wel/niet met headset speelt, dat ping systeem is briljant (zal me niet verbazen dat we dat in toekomst meer gaan zien) maar de samenwerking van de spelers en hun skills maakt de gameplay toch wel erg leuk. Het is geweldig wanneer een idee, over het terrein / map, de cirkel en een squad in de verte goed uitpakt. Daarmee doel ik op de unieke skills van de legend, vooral die fire support is erg effectief om route of ruimte af te sluiten. En zo te flanken, al dan niet via een zipline.

Inmiddels rank ~15(?), minder kills dan batterijen in de afstandsbediening gaan, toch bevalt dit wel.

//edit

via: twitch
The Twitch Rivals Apex Legends Challenge will be played over two separate days, February 12 and 19, with each region's tournament having a separate designated start time.

The EU half of the challenge will kick off at 9 AM PT / 12 PM ET / 5 PM GMT and will be followed by the NA half at 1 PM PT / 4 PM ET / 9 PM GMT.

himlims_ wijzigde deze reactie 12-02-2019 08:32 (12%)

ฅ ʕ•̫͡ᴥ•ʔ ฅ
RootGamer.com ☆ LINUX GAMES
🔧 Steam
RootGamer_com · Æ Origin HollandHards · Ʊplay HollandHards

• falcon123
  • Registratie: oktober 2010
  • Niet online
Ambition88 schreef op woensdag 13 februari 2019 @ 13:17:
[...]

Mag er toch wel vanuit gaan dat dit een bug is, beetje raar anders het moet toch een portal zijn. :P
De portal functie werkt an sich, alleen er is denk ik idd geen rekening gehouden met objecten als deuren die kunnen openen en sluiten lol :P Daarnaast is er ook geen fall damage, maar interdimensionaal tegen een deur aan knallen doet blijkbaar wel pijn :+

Handige map met overzicht voor tijdens landen met loot tier zones:

https://www.reddit.com/r/...to_alleviate_drop_master/

Ik weet zelf niet hoe accuraat die is :)

falcon123 wijzigde deze reactie 13-02-2019 13:30 (7%)

• falcon123
  • Niet online
MitchellHearth schreef op woensdag 13 februari 2019 @ 13:51:
[...]

Hehe ja ik ook wel maar dan is het wel kwestie van zsm wat (hopelijk goede) loot pakken en I'm outta here!!! :D
haha ja, op het moment dat je daar op land, probeer ik altijd wel snel een overzicht te krijgen waar alle vijanden zijn, maar als ik het kortste strookje te pakken hebt qua loot, dan is het idd outta here :D :9

Hier ook overzicht gevonden van spray patterns:

https://twitter.com/apex_intel/status/1095551704731312128

falcon123 wijzigde deze reactie 13-02-2019 13:58 (16%)

• Kaasdipje
  • Registratie: maart 2011
  • Laatst online: 11-10 16:43
Zeer vermakelijke game. M'n eerste potje op PC was gelijk een win en sindsdien nog een paar gehad.

Speel op zowel PC als PS4 en in beide gevallen is het goed te doen. Wel is het echt een spel waar het handig is om altijd premade te spelen, ook al zijn de callouts prima te doen met de middle mouse button (of R1).

Mijn persoonlijk favoriete round was samen met een kameraad. Onze 3e ging gelijk al vrij vroeg dood en weg uit de game. Samen hadden we uiteindelijk 13 kills, 9 voor mij en 4 voor mijn kameraad en het potje gewonnen.

Ben nu aan het sparen voor Caustic. Ik zie iedereen Mirage nemen en deze lijkt me net iets toffer.

Steam: Kaasdipje - Uplay: Kaasdipje

Raad de random :+
LankHoar schreef op woensdag 13 februari 2019 @ 22:55:
Wat is de maximale afstand om te vliegen eigenlijk? Vind het nog lastig inschatten tot nu toe.
Als ik 1200 meter aanhoud land ik altijd keurig op de locatie, zolang er geen grote berg voor het einde zit.

• djmelvee
  • Registratie: juni 2013
  • Laatst online: 11-10 16:09
Oh nee, is dit het begin van het einde? Lijkt erop dat er een 'Hoverbike' is gevonden in de gamefiles..

• unfor
Bam, level 60 :)

Steam - BFV - PUBG

• Kaasdipje
  • Registratie: maart 2011
  • Laatst online: 11-10 16:43
Beakzz schreef op vrijdag 15 februari 2019 @ 15:30:
voor de rest moet je gewoon geluk hebben dat er niet een ander team van achteren aanvalt terwijl je met een ander team in gevecht bent.
Het is ook een kleine map en agressief spelen is erg belangrijk in Apex. Meestal moet je gevechten kort en snel afhandelen en zsm naar een andere plek gaan, nooit op één plek blijven hangen. Soms kun je het niet vermijden, maar vaak is dit de sleutel tot succesvolle gevechten.

Toch wel een redelijk eerste potje met Caustic. Een win met 18 kills met de squad.

Kaasdipje wijzigde deze reactie 15-02-2019 17:05 (66%)

Steam: Kaasdipje - Uplay: Kaasdipje

• cherrycoke
gouden peacekeeper gevonden, man man man ik ging er doorheen als een hete mes door boter

mijn hart ging tekeer, was als enigste over die lul zat in zijn eentje te campen en zag mij niet boom headshot

• Junia
  • Registratie: november 2009
  • Laatst online: 09:25
Soms voel je je net als Arnold Schwarzenegger :P

• yinx84
  • Registratie: februari 2011
  • Laatst online: 07-10 18:56

Sow, dat maak je niet vaak mee :) Als een warm mes door de boter die drie laatste squads!

yinx84 wijzigde deze reactie 18-02-2019 22:46 (10%)

• tukkEEEr
  • Laatst online: 22-08 14:05
Dizzy's weapons guide!

Speelde net een pot waar de Eva maar 7 dmg deed en dat is volgens dizzy een A tier weapon.

Word tijd dat ze de wapens een beetje balancen. Maar het kan ook aan mij liggen. 8)7

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

geen idee of dit 100% is, kwam langs op reddit

ฅ ʕ•̫͡ᴥ•ʔ ฅ
🔧 Steam

• g0tanks
  • Registratie: oktober 2008
  • Laatst online: 13-10 22:53

Ik ben ondertussen level 30 en kende de Kraber helemaal niet, totdat ik 'm net twee keer in dezelfde match tegenkwam. :+

Ultrawide gaming setup: AMD Ryzen 7 2700X | NVIDIA GeForce RTX 2080 | Dell Alienware AW3418DW

• cherrycoke

toch wel een beetje trots 8)

• KBE91
  • Registratie: december 2012
  • Laatst online: 03:47
aex351 schreef op zondag 24 februari 2019 @ 01:56:
Kennelijk kom je niet standaard op een Europese server. Vanavond bleek ik op een Amerikaanse server te zitten. Vond het al vreemd toen ik ineens allemaal Amerikaanse mensen hoorde praten. En die vonden het omgekeerd weer vreemd dat ze iemand uit Nederland in de squad hadden zitten. In elk geval zou het wel beter zijn wanneer je vooraf de server/land kan instellen.
Als je Apex opstart en het begin scherm hebt. Daar moet je 1 minuut wachten en op escape drukken en dan cancel. Dan komt er vanonder data center, als je daar op klikt kan je u server kiezen.

• MitchellHearth
  • Registratie: oktober 2009
  • Laatst online: 07:54
Gisteren nog een leuke pot gehad met 2 randoms die nieuw waren. Moest wel ff carryen :D

Uiteindelijk de pot gewonnen met 12 kills. Voelde wel ff goed!

Vooral die reactie ook (jaja foto van het beeldscherm):

http://i66.tinypic.com/2dvvd7c.jpg

:7

Hitboxes in Apex, laat zien waarom sommige legends wel wat sneller neer gaan dan anderen. Enkel Gibraltar kan compenseren met z'n shield.

• yinx84
Tsurany schreef op dinsdag 26 februari 2019 @ 08:06:
[Afbeelding]
Hitboxes in Apex, laat zien waarom sommige legends wel wat sneller neer gaan dan anderen. Enkel Gibraltar kan compenseren met z'n shield.
Best wel schokkend:

Ricmaniac schreef op dinsdag 26 februari 2019 @ 07:51:
Ik heb sinds zondag mijn nieuwe main gevonden :P Had dus zoals de meeste hier zo'n filmpje gezien hoe je kan catapulten als pathfinder en het eerste potje dat ik pathfinder koos ging het eigenlijk gelijk goed. had het direct onder de knie. Aantal potjes gedaan en beviel erg goed. Je bent super mobile.

Het feit dat je die beacons kan hacken is ook erg handig af en toe.. dat je gewoon weet waar de volgende cirkel heen gaat.

Gisteren was het nog gelukt om 2 games back to back te winnen. Voel me dan Pro :P (ben verre van)
Die had ik gepost ja, en ik kan bijna geen andere legend meer spelen zonder me dood te ergeren aan het gebrek aan mobility :'( Heerlijk om jezelf met een Peacekeeper als een Spider-Man een gevecht binnen te katapulteren. Nu maar hopen dat ze z'n hitbox snel fixen!

Hier nog een keer de video voor de geïnteresseerden. Overigens zijn al zijn video's zeer de moeite waard. Hij heeft veel ervaring vanuit Titanfall 2.
YouTube: Apex Legends - How to Grapple Like a PRO

yinx84 wijzigde deze reactie 26-02-2019 08:20 (21%)

• Ricmaniac
  • Registratie: juli 2008
  • Laatst online: 13-10 21:40

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Tsurany schreef op dinsdag 26 februari 2019 @ 08:06:
[Afbeelding]
zag ook deze in een tweet

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

• yinx84
Euphanasia schreef op dinsdag 26 februari 2019 @ 13:39:
haha grappig, ik ben echt crap met de scout.
Ik vervang die altijd zo snel mogelijk.

Net als de Mozambique, re-45 en p2020.
Die andere wapens die je noemt zijn ook wel echt crap inderdaad. Het is natuurlijk maar een interpretatie van één persoon, maar volgens mij geeft dit wel een general consensus weer:

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

Octane
yinx84 schreef op dinsdag 26 februari 2019 @ 13:43:
[...]

Die andere wapens die je noemt zijn ook wel echt crap inderdaad. Het is natuurlijk maar een interpretatie van één persoon, maar volgens mij geeft dit wel een general consensus weer:

[Afbeelding]
kan me niet vinden in deze wapenlijst qua ranking :x prowler (met select fire) is een beest, RE45 (met ext. mag) pomp je zo veel kogels binnen 1-2sec. in een poppetje , kan geen wingman/peachkeeper tegenop. mozambique mag wel uit de game :+ (of moet m dualwielden - maar dat kan niet)

himlims_ wijzigde deze reactie 28-02-2019 09:32 (69%)

ฅ ʕ•̫͡ᴥ•ʔ ฅ
🔧 Steam

• servival7

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

wat is jullie favoriete jump plek?

Denk dat relay een fijne plek vind, relatief rustig, goeie loot

ฅ ʕ•̫͡ᴥ•ʔ ฅ
🔧 Steam

• cherrycoke

of je gaat exploren in de tutorial

Acties:
  • +1Henk 'm!

• ChojinZ
  • Registratie: september 2001
  • Nu online
SouLLeSSportal schreef op woensdag 6 maart 2019 @ 08:36:
[...]

Is dat sinds een patch dat dat gebeurd dan? Ik heb het zelf iig gelukkig nog niet gehad, de laatste week ook nog niet gespeeld ook ivm andere dingen.
Nee, eigenlijk vanaf het begin al. Tis een melding die vrij veel spelers krijgen:

Maar zoals ik al zei: Het spel is gratis dus dan kan ik er nog wel mee leven. :+
Jaqenhghar schreef op woensdag 6 maart 2019 @ 09:20:
[...]

Ik hoop zelfs dat het een stuk minder zal zijn. Het hoeft van mij ook geen Fortnite/CoD kermisattractie te worden met kauwgumbalkleuren die op je oogbal gekotst worden.

Ik hoop dat de focus op het schieten blijft.
Kachel moet wel blijven branden. Het spel is gratis dus ik verwacht wel veel cosmetische meuk. Er moet natuurlijk wel geld verdient worden! 8)

"Papa is gek en eet een broodje poep" -Milan

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Cerenas
  • Registratie: februari 2006
  • Laatst online: 13-10 22:34
Korkss schreef op donderdag 7 maart 2019 @ 18:29:
[...]

Als ik met die maat speel, die ook zoals ik, mega agressief is. Dan winnen we nog best wat squad fights. Als ik 2 zieke fights win en 3/4 kills heb en bij de 3e squad gaan we neer, vind ik het prima hoor. Liever zo, dan dat we achteraf landen en het potje winnen met 2 kills.
Ik kwam laatst met een paar randoms in een team die erg fight ontwijkend waren, zelfs op het laatst moest ik het initieren anders liepen ze gewoon letterlijk weg naar de kleinere cirkel toe (en het was al behoorlijk klein aan het worden). Op het eind gingen beide nog down ook en moest ik zelf die ene persoon maar afmaken. 7(8)7

Je kan dan wel begrijpen dat dit de saaiste win ooit was, voor mij in ieder geval.
https://tweakers.net/ext/f/9JriYDRCcnwAvJ8DVnyDp4jv/thumb.jpg
(Excuses voor foto ipv screenshot, maar dat had ik snel even voor een WhatsApp berichtje gedaan. :9 )

Steam | Rainbow Six Siege @ Uplay: CerenasNL | Apex Legends @ Origin: CerenasNL

Acties:
  • +1Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

iets over een turret en vlammenwerper [..]

https://pbs.twimg.com/media/D1IiAJ2XQAAWhLS.jpg
https://pbs.twimg.com/media/D1IhMvQXcAAsgqg.png

ฅ ʕ•̫͡ᴥ•ʔ ฅ
🔧 Steam

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

yinx84 schreef op maandag 11 maart 2019 @ 15:26:
[...]

Why not both :+

Flamethrower klinkt wel leuk om gebouwtjes te clearen... en een reden om Bunker actief te vermijden.

Deployable turret misschien als ability van een nieuwe Legend? Of pick-up...

Leuk om over te speculeren.
datzelfde twitter account deelde ook een 'leak' over hooverbikes! blijkt me wel tof, maar hoe dat in praktijk werkt .... of het uberhoubt komt?!.....

himlims_ wijzigde deze reactie 11-03-2019 15:29 (14%)

ฅ ʕ•̫͡ᴥ•ʔ ฅ
🔧 Steam

• Oxigeon
  • Registratie: mei 2008
  • Laatst online: 06:59

Oxigeon

En zo is dat!

Sinds ik onderstaande Weapon Chart gezien heb presteer ik een stuk beter online. Heb een hele tijd met de verkeerde wapens rond gerend.

Apex Legends Weapon Chart

PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal

Acties:
  • +3Henk 'm!

• Vrijdag
  • Registratie: januari 2005
  • Laatst online: 11:07

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

chillierelk schreef op dinsdag 12 maart 2019 @ 08:00:
[...]

Triple take _/-\o_

Ik verzamel altijd add ons voor de triple take in de hoop dat ik hem tegen kom. Choked headshot is meteen shields down en je kan er lekker snel mee schieten (voor een sniper). Vrijwel geen bulletdrop/travel time, dus bruikbaar op langere afstand. Als je heel even stilstaat als je schiet valt de spread wel mee.

bovenstaand voorbeeld 51m tot target

tip: bij 'iedere' sniper, wordt rechts van jouw crosshair de afstand weergegeven tot target. Bijv. 300m. Vervolgens kun je die informatie gebruiken om met bulletdrop rekening te houden; er staat namelijk onder jouw crosshair de 200-300-400m mark. Stel, je leest rechts dat afstand 300m is, dan weet je dat jouw crosshair ook op 300m. moet zetten, headshot :)

himlims_ wijzigde deze reactie 12-03-2019 09:34 (11%)

ฅ ʕ•̫͡ᴥ•ʔ ฅ
🔧 Steam

Acties:
  • +5Henk 'm!

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Korkss schreef op dinsdag 12 maart 2019 @ 09:48:
[...]

Daar ben ik ook benieuwd naar >:)
Iedere Apex player vandaag

Acties:
  • +3Henk 'm!

• Odieus
  • Registratie: februari 2013
  • Laatst online: 08:35

Odieus

Onuitstaanbaar

himlims_ schreef op dinsdag 12 maart 2019 @ 14:46:
heb geen idee wat zon DLC/battlepass inhoud, koop het nooit; koop basis game, en alle additionele DLC/Addons sla ik over. Geen ervaring hoe dat met fortnite werkt (10min. gespeeld, niet mijn game). Battlefield heeft volgens mij ook zo iets.

Ach zolang er geen p2w is, boeit het mij weinig; al die grafische skins, dansjes of liedjes .... boeien, voegt helemaal niets toe aan gameplay :+
Ik heb normaal ook dezelfde instelling, maar bij Fortnite destijds wel 1x een season pass gekocht om toch de dev's te supporten aangezien het f2p is. Bij Apex zal ik de battlepass om dezelfde reden aanschaffen.

Op de ApexLegends Reddit kwam de volgende afbeelding voorbij, geen idee of dit legit is:

EDIT: Schijnt dat meerdere mensen bovenstaande afbeelding op de origin store pagina voorbij hebben zien komen, maar dat hij nu weer weg is gehaald.

Odieus wijzigde deze reactie 12-03-2019 16:47 (17%)

PSN: LinQ-NL

Acties:
  • +1Henk 'm!

• servival7

Ik lees toch steeds meer berichten dat hij dan toch vandaag komt

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Catch22
  • Registratie: november 2001
  • Laatst online: 13-10 17:38
Beakzz schreef op dinsdag 12 maart 2019 @ 18:44:
Lol alsof er niet genoeg Apex streams zijn met mensen die ook echt goed zijn in het spel. Beetje overbodig dit maar ach het blijft EA :)
EA rn

R5 1600 - RX480 - AOC AG271QX - LG 34UC79G

• unfor
yinx84 schreef op woensdag 13 maart 2019 @ 16:14:
Heb eens na zitten denken waarom m'n tracking aim nu zo slecht is, terwijl dit in Overwatch en Battlefield altijd mijn sterkste punt was. Tot de conclusie gekomen dat de crosshair in default, non-ADS modus (waar je >90% van de tijd naar kijkt) vrijwel onzichtbaar is. Je ziet wel een puntje op 't scherm, maar die is klein en doorzichtig. Heb nu zelf een stipje op m'n scherm geplakt en merk dat ik bewuster ben van de crosshair en veel sneller en accurater kan reageren. Ik kan tegenstanders nu beter en sneller locken voordat ik ADS in ga, wat alleen al een grote voorsprong geeft. Geeft ook gelijk een betere startsituatie om te beginnen met tracken zodra je ADS gaat omdat je niet eerst je crosshair van je sight hoeft te oriënteren.

Klinkt misschien lullig, maar voor mij is het een flinke verbetering!
Ik gebruik deze methode: https://www.reddit.com/r/...rosshair_overlay_and_why/
Ik word ook helemaal gestoord van crosshairs die constant in beweging zijn en doorzichtig worden.
Als je deze gebruikt, past hij perfect over de red dot van de holo sight:

P.S. Ja, er zullen mensen zijn die dit cheaten vinden. Nee, het interesseert mij niets. Die discussie heb ik al vaker gehad en zal hem dan ook niet weer aan gaan. :)

unfor wijzigde deze reactie 13-03-2019 17:30 (14%)

Steam - BFV - PUBG

• tukkEEEr
Ze kwamen wat loot brengen.. :P

tukkEEEr wijzigde deze reactie 14-03-2019 11:18 (8%)

Acties:
  • +3Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

wel tof gedaan, benieuwd of men nog meer lego/apex figures gaat bouwen

ฅ ʕ•̫͡ᴥ•ʔ ฅ
🔧 Steam

• falcon123
  • Niet online
Ik heb net voor 3,99 Origin access basic aangeschaft en daarmee krijg je ook 1000 Apex coins dus battle pass voor 3,99 in de pocket morgen + extra wapen skin en badge :9

Tevens vandaag ook duidelijke cheater tegen gekomen:

Gelijk report ingeschoten voor cheating > https://help.ea.com/en-ca...ing-abuse-and-harassment/ :)

falcon123 wijzigde deze reactie 18-03-2019 23:31 (43%)

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

tukkEEEr schreef op maandag 18 maart 2019 @ 20:41:
[...]

Ik zie net dat je octane pas unlocked op level 48..
Effe nagekeken maar het is een andere skin dan de default octane die ze gepost hebben dus denk dat je hhem met die rode coins kan unlocken zoals mirage en caustic. Anders komen die muntjes nooit op XD
Milo44 schreef op maandag 18 maart 2019 @ 22:38:
[...]

En waar zie je dat dan? Bron? Ik kan het namelijk nergens vinden... :?
Ik ben er overigens wel vrij zeker van dat Octane er morgen gewoon bij zit.
https://www.ea.com/games/...tle-pass?isLocalized=true
Onderaan zie je de battlepass rewards. Octane staat bij 48 ofzo.

Zo zou die er default uitzien. Dus die unlock in de pass lijkt op een skin ipv de hero zelf.
Vind hem overigens erg dope met die kunst benen enzo :)

Hij heeft ook een stukje lore

Ricmaniac wijzigde deze reactie 18-03-2019 23:03 (7%)

• Rmg
  • Registratie: november 2003
  • Nu online
Ananas_NL schreef op woensdag 20 maart 2019 @ 10:58:
Heeft iemand nog een tip hoe je snel kunt zien welk wapen het beste is?
Ik speel al een tijdje maar gok elke keer maar een beetje. Ben er nu wel aan toe om wat beter te worden in het spel en niet alleen een aanhanger voor mijn team.. Andere tips zijn altijd welkom natuurlijk!!

Dit is de tierlist van de huidige meta, maar het ligt ook aan je speelstijl en ervaring

Rmg wijzigde deze reactie 20-03-2019 11:02 (3%)

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Erazher
  • Registratie: november 2011
  • Laatst online: 10:11
Ricmaniac schreef op zondag 24 maart 2019 @ 14:48:
Je hebt zo'n badge voor 250k legend xp in seizoen 1 met 7 legends. Dat betekend 10weken lang 7 legends cappen via die battlepass.

Ik weet nu al dat me dat niet gaat lukken. Weet niet precies wanneer het reset met zit nu op 3/7 .. als vrij kersverse papa heb ik echt niet meer genoeg tijd daar voor :P

Vanmorgen wel nog even een leuke streak playtime gehad. 5 games waarvan 3 wins back2back
De badge is voor 7 of 9 legends 250.000 in 12 weken te halen.
Er is wat speling in en mensen die het te veel spelen ( waaronder ik) gaan het mogelijk halen.
Heb 162 games gespeelt om alles te behalen voor maximum. Nu zal dat aantal lager zijn als je geen potjes hebt waar je dood bent binnen een paar minuten.

• Erazher
Wil ik toch even delen is van een vriend waarmee ik speel aim is niet zo goed dus de dmg en kills is normaal.
Maar wel MVP voor 4 respawn en dat die random mensen blijven hangen nadat ze dood zijn.

• Erazher
Beakzz schreef op maandag 25 maart 2019 @ 11:35:
[...]

Lol jij hebt echt je best gedaan :) Moet zelf alleen Gibraltar en Caustic nog, maar aangezien ik met de kleinere hitboxen al moeite genoeg heb om geen easy target te zijn denk ik dat ik die 2 gewoon skip.
Trust me, hit box maakt een deel uit.
Het gaat om je play style, waar ga je landen is eigenlijk al grootste factor voor overleving.
Dan hoe speel je, defensief/offensief. Mijn aim is redelijk, dus ik wil nog wel eens erin duiken, maar vrienden waar ik mee speel hebben een slechtere aim dus full frontal squads maken ons wel af.

Game draait om om snelheid en gebruik maken van je omgeving, is best wel wennen tegenover CS of oude COD games.Mobility is vele malen groter dan ik gewend was in FPS games.

Bijgaande kan je data zien hoe het er ongeveer voor staat.
Reken er 2 games bij met Gibraltar, 1 met Wraith en Bangalore.

Wraith ziet er niet goed uit, maar ben veel te aggressief gaan spelen.
Voor season 1 zijn de stats wel beter.

Octane hitbox grote niet voor mij bekend, maar wennen aan de speel stijl, wel slechts gedaan van allen.
Redelijke stats bij chunky boys. Pathfinder vind ik nog een aparte resultaat omdat ik season 0 heel slecht ermee speelde en duurde 63 games voordat ik een win had.

• tukkEEEr
Zo tikt de xp wel aan..

• servival7

en ondertussen horen we al 2 weken niks...

• MitchellHearth
  • Registratie: oktober 2009
  • Laatst online: 07:54
Tot op heden alleen nog maar op PC gespeeld. Maar had vanavond ff geen zin om achter bureau te zitten dus ging ff potje op de PS4 doen. Moet zeggen dat ging prima!

http://i64.tinypic.com/2zrq4h1.jpg

• So_Surreal
  • Registratie: februari 2015
  • Laatst online: 07:46
Dit was wel mijn beste potje tot nu toe :D

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

aex351 schreef op woensdag 1 mei 2019 @ 21:56:
Ik zit soms wel eens in teams en dan heb je individuen er tussen zitten die met gemak iedereen en alles uitschakelen. En krijgen met gemak 8+ kills. Maar het verbaasd me dan altijd wel dat ze soort van altijd op andere tegenstanders af weten te lopen.

Nu kwam ik laatst een tool tegen die laat zien waar bepaalde geluid vandaan komt. Ik krijg echt sterk het idee dat veel spelers van dit soort gebruik maken. Zijn nagenoeg hacks/cheats maar dan heb je een overlay op basis van je geluid. Asus notabene biedt zoiets aan volgens mij.
Ben al trouw asus fan, prima producten, support en ondersteuning. Kende Sonic Radar niet, zojuist wat youtube filmpjes bekeken ....

.... :X 8)7 -O-

Ik begrijp dat dit super is voor slechthorende of doven. Maar het lijkt wel een cheat hulpmiddel voor de gemiddelde gamer - nog niet getest overigens, dus kan niet echt oordelen. Het lijkt iig niet hardware specifiek te zijn voor asus. Wel erg dubieus stukje software ..... dat doet mij denken aan situatie van paar jaar terug

ooit lanparties mede-georganis te hebben (takeover? atomic? whatever), daarbij hadden we een counterstrike competitie met games/hardware als prijzen, gesponsord door Ubisoft (ubisoft was nooit beroerd om onze events te sponseren).

Was in de begin dagen van aimbots enzo (ergens rond 2000) geloof dat punkbuster toen een van weinige anti cheat tools was. Bij de competitie was toen iemand die aardig raak kon schieten; na bezoek bleek ook waarom, hij had een Asus GPU. En met specifieke ASUS drivers kon je jouw game textures doorschijnend maken... best handig in een game als counterstrike.

Tof bedrijf, maar zou verwachten dat ze lesje wel geleerd hebben :+

//edit; gevonden, t.net had een artikeltje;
nieuws: Cheaten met Asus 'See Through' drivers?

himlims_ wijzigde deze reactie 02-05-2019 00:36 (7%)

ฅ ʕ•̫͡ᴥ•ʔ ฅ
🔧 Steam

Acties:
  • +2Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

ฅ ʕ•̫͡ᴥ•ʔ ฅ
🔧 Steam

Acties:
  • 0Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

HDimac schreef op maandag 20 mei 2019 @ 15:18:
Ik heb echt bizar vaak onspeelbaar veel lag op de PS4, terwijl mijn ping gewoon rond de 20 ligt. Hebben meer mensen dit?

dat kun je vervolgens weer inbouwen in de controller;

maar apex netwerk code zuigt best hard

himlims_ wijzigde deze reactie 20-05-2019 15:29 (17%)

ฅ ʕ•̫͡ᴥ•ʔ ฅ
🔧 Steam

Acties:
  • 0Henk 'm!

• servival7
ChojinZ schreef op dinsdag 21 mei 2019 @ 10:50:
[...]

TDM? Daar heb je toch Titanfall voor? :+ Ik zie TDM niet zo snel gebeuren in zo'n grote map. En dus moeten ze nieuwe maps gaan maken. Wat weer resources kost waardoor er weer minder geld/tijd overblijft voor een nieuwe BR map.

Nee.... laat ze het maar lekker bij de BR gameplay houden. Voor TDM start ik wel COD/BF/TF/etc. op...
Denk dat je wel gelijk hebt dat het niet komt maar de grote map is toch geen probleem?
Apex map bestaat nu al uit allemaal delen gescheiden door bergen. Maak de zijkanten dicht en je hebt zo een map of 6.

Bijvoorbeeld: Slum Lakes, Artillary, Skull Town, Water Treatment, Swamps en Repulor

• So_Surreal
Wouw net echt het meest intense en beste potje Apex ooit gespeeld.
Het was Apex Elite en we wonnen met 21 squad kills haha, Op het einde was het 1VS3 en won ik alsnog :D
De hele tijd battles overal, high ground proberen te pakken, 2x een teammate die dood ging door de circle, maar die nog respawnd kon worden, en nog net zijn gear kon terug looten terwijl zijn box in de cirkel lag :D

• So_Surreal
Haha deze gear afgelopen potje, uiteraard wonnen we :D

• JiePie
  • Registratie: mei 2011
  • Laatst online: 02-09 15:32
Op de eerste post staat nog het plaatje van de Season 1 map. Die is inmiddels veranderd :)

Pagina: 1

Apple iPhone 11 Nintendo Switch Lite LG OLED C9 Google Pixel 4 FIFA 20 Samsung Galaxy S10 Sony PlayStation 5 Formule 1

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True