Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

• shakespeare
  • Registratie: februari 2004
  • Laatst online: 14-01 10:20
MitchellHearth schreef op woensdag 6 februari 2019 @ 08:27:
Gisteravond voor het eerst gespeeld. Man man dit is wel erg leuk hoor. Heb redelijk veel PUBG en Blackout gespeeld, af en toe Fortnite. Ondanks dat er geen solo modus is gaat het echt prima in squads! Speel met random mensen (op een gegeven moment zelfs een Rus leek het wel) maar met dat pingen begrepen we elkaar toch.

Laatste potje was ik tot 2 keer aan toe gerespawned dankzij mijn random teamgenoten :) Vervolgens in de laatste cirkel werden we geflanked waarbij 2 teammates van mij gedood werden. Ik gooide smokes en kon op die manier weer achter hun komen (want zij waren druk bezig met de knocked teammates te finishen) en had ik even een mooie double kill :D en de winst. Dat soort momenten is wel echt kicken!
ik heb ook een rondje gespeeld werd gelijk 1ste niks gedaan eigenlijk 2 kills.. ik vindt hem oke maar niet heel bijzonder oid. denk dat dit weer over gaat waaien... :D

fortnite blijft de baas imo

• LichtBruisend
  • Registratie: november 2013
  • Laatst online: 10-01 16:20

LichtBruisend

Licht gemineraliseerd

Persoonlijk ben ik geen fan van Fortnite door de wat kinderlijke stijl. Na mijn mening ziet dit er beter uit en ga het vanavond even goed uitproberen!

--

Ik kwam dit net tegen voor de mensen die het spelen of gaan spelen op de Playstation.

Gratis pakket met totaal 6 items:
-2 exclusieve wapencamo's met PlayStation®-thema's voor de Flatline en RE45
-1 exclusieve personage-camo voor Gibraltar en Bloodhound
-1 banner voor zowel Gibraltar als Bloodhound.

Downloaden kan via: https://store.playstation...12552_00-PSPLS10000000000

Het is een exclusieve PlayStation®Plus-actie. :P

• Euphanasia
  • Registratie: oktober 2011
  • Laatst online: 07:53

Euphanasia

Sales Support Pricewatch
Is discord bedoeld voor mensen die spelen op pc of zitten daar ook mensen die op console spelen?

Welcome to the League of Draven

• Korkss
  • Registratie: november 2016
  • Laatst online: 16:52
Tsurany schreef op dinsdag 5 februari 2019 @ 22:43:
Achter elkaar gewonnen met combi van Mirage, Pathfinder (robot) en Lifeline. Perfecte combinatie voor snel verplaatsen, afleiding en healing :D Denk een winstreak van 4 en een win rate van 30%.
Netjes zeg, ik bak er helemaal niks van. Gaat wel even duren voor ik de juiste sensitivity te pakken heb. Alle wapens en skills en chars door heb etc.
Zit nu nog te vaak van wtf is dit? Wat gebeurd er?
Vermaak me wel super met deze game, dus komt vanzelf! Pubg duurde bij mij ook wat langer dan de gemiddelde speler, maybe omdat ik nog niet zo lang op pc game..

Acer predator XB271HU - i7 7700k -MSI Z270 PGC - Gigabyte Aorus 1080ti - 16gb DDR4 - NZXT H700i - Seasonic 650W gold

• BobbLeeSwaggr
  • Registratie: november 2012
  • Laatst online: 25-01 14:50
Lekker spel inderdaad.
Paar mooie potten (en wins) gehad.

Je merkt gewoon dat er vanaf het begin over veel zaken is nagedacht.
Sneller pace dan andere BR games
Pingen wat echt goed werkt. Niet alleen op enemies maar zeker ook op de loot.
Het feit dat je nog kan respwanen, waardoor je je niet direct gaat vervelen als je dood bent. (en de end battles zijn wat eerlijker)

Grootste uitdaging nu is de enorme hoeveelheid wapens om uit te vogelen welke fijn zijn en welke je beter kan laten liggen.

(Los van de uitdaging dat we dit spel niet aan de Fortintie community kenbaar moeten maken zodat de kinderen daar blijven spelen)

Ben wel benieuwd hoe het draait pings hitregs enz. even wachten op de eerste video van battlenonsense

Steam/Origin: BobbLeeSwaggr BF V stats

• Wolliebolly
  • Registratie: februari 2017
  • Laatst online: 02-01 21:57
Euphanasia schreef op woensdag 6 februari 2019 @ 09:04:
Is discord bedoeld voor mensen die spelen op pc of zitten daar ook mensen die op console spelen?
Ik zit zelf op Discord en speel op de Xbox One. Join anders even https://discord.gg/5KCaEe2

• servival7
  • Registratie: december 2010
  • Laatst online: 25-01 13:40
Zit er nog een leaderboard in dit spel? Ik kan hem op mijn ps4 niet vinden.
Vind het altijd wel leuk om te zien hoe vaak ik top 3 eindig en hoeveel kills ik gemaakt heb.

• Morex
  • Registratie: januari 2012
  • Laatst online: 24-01 23:54
Voor de mensen op pc, add me op Origin Dr-Fisheye.

• Ryada
  • Registratie: oktober 2012
  • Laatst online: 23-01 16:05

Ryada

Makeshift gamedev

servival7 schreef op woensdag 6 februari 2019 @ 09:48:
Zit er nog een leaderboard in dit spel? Ik kan hem op mijn ps4 niet vinden.
Vind het altijd wel leuk om te zien hoe vaak ik top 3 eindig en hoeveel kills ik gemaakt heb.
Je hebt wel quips die dit soort van overnemen.
Maar je hebt niet echt een leaderboard/career stat page.
Je kan je stats bekijken als je naar een character waarvan je de stats wilt weten gaat en dan naar de quips daar zouden de trackers onder moeten staan.

EDIT: staat onder Banners excuus

Ryada wijzigde deze reactie 06-02-2019 09:58 (3%)

Steam: Ryada.

• TheBuddha
  • Registratie: augustus 2013
  • Laatst online: 07-08-2019
Iemand op PS4 spelen? Stuur even een PM.
Alles leuk en aardig die Discords maar er zitten zo weinig mensen in die groepen.

Not all those who wander are lost - twitch.tv/ToHowl

• Ambition88
  • Registratie: oktober 2014
  • Laatst online: 16:36
Het valt me wel op dat ammo schaars is, heb eigenlijk nooit meer dan 40 kogels :o

• Ryada

Ryada

Makeshift gamedev

Ambition88 schreef op woensdag 6 februari 2019 @ 10:19:
Het valt me wel op dat ammo schaars is, heb eigenlijk nooit meer dan 40 kogels :o
Apart. ik heb dat alleen als ik met energy ammo rondren. Light ammo word ik mee dood gegooid zowat. Gister 6 stacks aan light ammo meegedragen (beide wapens gebruikten light ammo).
Vind de ammo wel goed kwa aantallen atm, zorgt ervoor dat je niet hersenloos kan sprayen wanneer je er zin in hebt.

• Ambition88
Ryada schreef op woensdag 6 februari 2019 @ 10:21:
[...]

Apart. ik heb dat alleen als ik met energy ammo rondren. Light ammo word ik mee dood gegooid zowat. Gister 6 stacks aan light ammo meegedragen (beide wapens gebruikten light ammo).
Vind de ammo wel goed kwa aantallen atm, zorgt ervoor dat je niet hersenloos kan sprayen wanneer je er zin in hebt.
Misschien had ik erbij moeten vermelden dat ik met name doelde op heavy rounds. :P

Ik vind het echt een gruwelijk spel, ben nog wel een beetje sloom met looten enzo omdat ik geen idee heb welke wapens sterk zijn etc.

Vind het wel nice dat als je een gun equiped dat alle attachments die erop passen, automatisch erop worden gezet.

Enig idee of er net zoals in pubg een ''red dot'' te vinden is?

Ambition88 wijzigde deze reactie 06-02-2019 10:25 (24%)

• Ryada

Ryada

Makeshift gamedev

Ambition88 schreef op woensdag 6 februari 2019 @ 10:24:
[...]

Misschien had ik erbij moeten vermelden dat ik met name doelde op heavy rounds. :P

Ik vind het echt een gruwelijk spel, ben nog wel een beetje sloom met looten enzo omdat ik geen idee heb welke wapens sterk zijn etc.

Vind het wel nice dat als je een gun equiped dat alle attachments die erop passen, automatisch erop worden gezet.

Aaaah ja heavy rounds zijn wat schaars. Maar zedoen dan ook wel een pak meer damage dan light rounds :P

Er zijn soort van red dots te vinden ja. Weet alleen de naam ervan even niet uit mijn hoofd.

• TheBuddha
Ambition88 schreef op woensdag 6 februari 2019 @ 10:24:
[...]

Ja, extreem. Komt ook omdat je ze er relatief snel door heen jaagt denk ik.

• SAiN ONeZ
  • Registratie: april 2004
  • Laatst online: 24-01 22:38

SAiN ONeZ

Ⅎnll-Ԁɹooɟǝp Ⅎool

TheBuddha schreef op woensdag 6 februari 2019 @ 10:18:
Iemand op PS4 spelen? Stuur even een PM.
Alles leuk en aardig die Discords maar er zitten zo weinig mensen in die groepen.
Tis woensdagmorgen half 11 normale mensen zijn aan het werk op volgen een studie?! |:(

N47h4N|The secret to creativity is knowing how to hide your sources| Dyslexic atheists don't believe in doG! | i7 5820K Corsair H110i GTX MSI X99a Gaming7 AMD Fury X 16Gb GSkill Trident 3600mhz DDR4 1Tb SSD

• TheBuddha
Ik zeg niet dat er weinig mensen online zijn - er zitten uberhaupt weinig mensen in die groep wat het moeilijk maakt om uberhaupt iemand te vinden rondom dit tijdstip.

En 'normale' mensen zijn er ook met flexibele werktijden, thuiswerkers die pauze hebben, papa dag, vrije dag, etc. :).

• NLRev0lution
  • Registratie: oktober 2010
  • Laatst online: 16:35
SAiN ONeZ schreef op woensdag 6 februari 2019 @ 10:44:
[...]

Tis woensdagmorgen half 11 normale mensen zijn aan het werk op volgen een studie?! |:(
Zat mensen die onregelmatig werken of vakantie hebben ;)

Terug on-topic :+

PSN/XBL/Steam: NLRev0lution | twitch.tv/nlrev0lution

• Roshnak
  • Registratie: september 2010
  • Laatst online: 17:21

Roshnak

PSN: Roshgill

Ik hoor alleen maar lovende reacties op dit spel. Ik zal dan als fervent PUBG speler dit ook zeker gaan checken.

Dus als er vanavond mensen op de PS4 willen spelen ( Zo rond 20:00 ) dan stuur maar een PM.

• A.W.E.S.O.M.-0
  • Registratie: mei 2011
  • Laatst online: 14-01 13:42
Damn, goede game dit zeg en dat zeg ik als liefhebber van de Titanfall serie. Wat een verademing ten opzichte van dat technische gedrocht van een PUBG of zelfs BFV en Anthem dat het gewoon technisch in orde bij de release en er niet overduidelijk content mist. Dat voor een gratis game, indrukwekkend met slechts een paar schoonheidsfoutjes zoals het reviven op het supply ship. Veel fps, veel instellingen, degelijk geluid. Top!

Veeeeeel superleuke subtiele verbeteringen aan het genre, zoals het ping systeem, uberhaubt de UI, de banners, het kunnen respawnen van teammates, 3-man squads met legends die elkaar aanvullen qua abilities en met de beperkte backpack constant keuzes moeten maken.

Ben benieuwd wat de stats uiteindelijk zijn, maar het spel is overduidelijk erg vers en veel mensen zijn overduidelijk aan het leren, het voelt nu nog wel erg makkelijk. Het was mn derde potje solo direct raak en in duos en trios zitten we denk ik ook op winpercentage van rond de 30% en de rest wel ergens in top 3 a 4 zonder al te veel gekke dingen te hoeven doen nog, vooral op communicatie en basis shooter mechanics.

De abilities en verschillende wapens/configuraties en teamsamenstellingen waren ook nog beetje bijzaak had ik het idee gisteravond, maar dat gaat zeker veranderen. Later op de avond 2 squads tegengekomen die echt de abilities goed samen gebruikten, dat was supercool om te zien en gaaf om zo te verliezen. Dat biedt veel hoop voor diepere lagen in de skillcurve van de game, vooralsnog zijn de medic en de pathfinder erg handig, kan niet wachten om te stoeien met de andere legends nu de map en basis van de game redelijk bekend zijn.

Die onzichtbare knakker lijkt me perfect om de datapads van dode teammates op te snorren, of die teleport om snel boven/achter een team te komen. Die holo dude is ook wel erg listig, beetje borderline OP misschien zelfs. Heeft iemand die legend met die gasgranaten al unlocked? We zullen wel afwachten hoe of wat er allemaal mogelijk blijkt.

Ook een paar minpunten: de snelheid van het lopen mag wel ietsje omhoog, er hoeven geen wallrides ed in, maar het sprinten voelt nu wel erg traag aan (on-titanfalls). Er is amper recoil maar wel veel bullet drop. De Melee kan je ook negeren, doet geen ruk (on-titanfalls). De meeste wapens voelen niet erg effectief tot nu toe, extend mags zijn een must. De items zijn nog beetje dubbelop bij vlagen wanneer is X handiger en wanneer is Y handiger?

Hoe dan ook, dit smaakt naar meer! Eindelijk weer eens AAA waar het geld overduidelijk in de game is gestopt in plaats van de marketing, Respawn wordt snel een van mn favoriete developers zo, hopen dat de ogenschijnlijke diepgang in de game er echt in zit en zich doorzet.

Aanrader!

• servival7
@A.W.E.S.O.M.-0 Wat betreft snelheid van lopen: Je kan je wapens weg stoppen waardoor je een stuk sneller gaat. Ook vanaf een heuvel sliden doet wonderen voor je snelheid.

Kijk anders eens een stream van bijvoorbeeld Shroud. Die vliegt bijna door de map heen.
A.W.E.S.O.M.-0 schreef op woensdag 6 februari 2019 @ 10:59:
of die teleport om snel boven/achter een team te komen.
Die portals moet je plaatsen door fysiek aanwezig te zijn op de locatie. Je kan dus geen portal achter een vijandig team plaatsen zonder dat je er daadwerkelijk heen loopt, dat maakt het wel een risico om te gebruiken. Vind die ability dan ook erg lastig om nuttig in te zetten.

• overdoseh
  • Registratie: juni 2012
  • Laatst online: 24-01 14:51
Dat het pingen goed is, is hier al meerdere malen aan bod gekomen. Maar toen een maatje bepaalde ammo pingde, en ik daarna die "reeds gepingde ammo" ook pingde, zei mijn character "I'll dig it!". Ik bevestigde hiermee dat ik de ammo op zou halen.. dat soort kleine dingen vind ik echt gaaf. Tevens kan je ook door je middelste muistknop (by default) in te houden, andere soorten pings selecteren. Bijv. dat er in een ruimte loot ligt (zonder daad werkelijk op de loot zelf te pingen).

• A.W.E.S.O.M.-0
servival7 schreef op woensdag 6 februari 2019 @ 11:05:
@A.W.E.S.O.M.-0 Wat betreft snelheid van lopen: Je kan je wapens weg stoppen waardoor je een stuk sneller gaat. Ook vanaf een heuvel sliden doet wonderen voor je snelheid.

Kijk anders eens een stream van bijvoorbeeld Shroud. Die vliegt bijna door de map heen.
Haha waarom wordt tegenwoordig altijd en overal Shroud erbij gepakt als voorbeeld van hoe het moet. :)

Ik ken de mechanics hoor, gebruik dat ook veel. Vliegen doet Shroud ook niet, als ik het vergelijk met de heelijke snelheid en movement mechanics van titanfall waar je amper de vloer hoeft te raken dan voelt het als nog een tikje te traag aan voor mij.

• Ambition88
A.W.E.S.O.M.-0 schreef op woensdag 6 februari 2019 @ 11:13:
[...]

Haha waarom wordt tegenwoordig altijd en overal Shroud erbij gepakt als voorbeeld van hoe het moet. :)

Ik ken de mechanics hoog, gebruik dat ook veel. Vliegen doet Shroud ook niet, als ik het vergelijk met de heelijke snelheid en movement mechanics van titanfall waar je amper de vloer hoeft te raken dan voelt het als nog een tikje te traag aan voor mij.
Waarom begint iedereen altijd over messi met voetbal?

Omdat die man echt ziek goed is. :P

• servival7
A.W.E.S.O.M.-0 schreef op woensdag 6 februari 2019 @ 11:13:
[...]

Ik ken de mechanics hoog, gebruik dat ook veel. Vliegen doet Shroud ook niet, als ik het vergelijk met de heelijke snelheid en movement mechanics van titanfall waar je amper de vloer hoeft te raken dan voelt het als nog een tikje te traag aan voor mij.
When you learn you gotta learn from the best ;)

• SonOfTorture
  • Registratie: februari 2012
  • Laatst online: 20-01 14:43

SonOfTorture

Team Manager AETAS eSports

Super vette game, mensen op de PC teammate zoeken, voeg me gerust toe :
AE-SoWTM

AETAS eSports Team Manager | Heracles Almelo | Borussia Dortmund

• A.W.E.S.O.M.-0
Tsurany schreef op woensdag 6 februari 2019 @ 11:10:
[...]
Die portals moet je plaatsen door fysiek aanwezig te zijn op de locatie. Je kan dus geen portal achter een vijandig team plaatsen zonder dat je er daadwerkelijk heen loopt, dat maakt het wel een risico om te gebruiken. Vind die ability dan ook erg lastig om nuttig in te zetten.
Haha ik bedoel maar, dan zat er dus een schurk al achter me, weer wat geleerd. :)
Ambition88 schreef op woensdag 6 februari 2019 @ 11:14:
[...]
Waarom begint iedereen altijd over messi met voetbal?

Omdat die man echt ziek goed is. :P
servival7 schreef op woensdag 6 februari 2019 @ 11:21:
[...]
Zijn aim doe ik hem zeker niet na, maar ik leer het spelletje liever zelf met m'n eigen beperkingen. :) Zonder die human aimbot om me keer op keer uit situaties te redden, moet ik toch ietsje anders te werk gaan en ik speel al veels te agressief. :+

• Partypsych
  • Laatst online: 11:08
Heerlijke verassing deze game.

Heeft eindelijk mijn overtriggered battlefield 3/4 spotvinger op Q weer eens nut :P
Ping op Q en spotten maar! :)

Tevens lijkt het wel of randoms ook daadwerkelijk in teamverband willen spelen, van de 6 potjes is er maar 1x een teammate zijn/haar eigen ding gaan doen.

Ook vind ik persoonlijk het drop systeem geweldig, aangezien ik vaak het lulletje was die het bij PUBG voor elkaar kreeg om flink uit de koers van de squad te landen, nu blijf je gewoon lekker dicht bij de jump leader :)
servival7 schreef op woensdag 6 februari 2019 @ 11:21:
[...]

Shroud is niet de beste speler om van te leren. Hij heeft razendsnelle reflexen en kan zeer accuraat schieten en daarmee komt hij heel ver, echter als een speler met mindere vaardigheden zijn speelstijl gaat overnemen zal die keihard onderuit gaan. De enige manier om de speelstijl van Shroud na te doen is door dezelfde skills te hebben als Shroud.
Je ziet vaak dat hij de tactisch slechte keuzes maakt simpelweg omdat hij weet dat hij, met zijn reflexen, zich toch wel uit die situaties weet te redden. En dat is natuurlijk prachtig om te zien maar iets wat de gemiddelde speler hier echt niet na gaat doen.

• Ricmaniac
  • Registratie: juli 2008
  • Laatst online: 16:09

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Desondanks is dat juist wat mij persoonlijk shroud zo tof doet vinden! ik kan zijn aim niveau alleen maar bewonderen =p

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

• Welja
  • Registratie: juni 2006
  • Nu online
Ik vind het ook een heel vet spel! Eindelijk een goed uitgewerkte BR!
Wel een heel andere spanning dan PUBG, maar aangezien die sinds de laatste update weer instabiel draait ben ik hier erg blij mee.

Kom overigens wel vaak mensen tegen die of niet goed samenwerken of gewoon ergens anders heen gaan. Ik zou ook zeker een solo variant willen zien.

• A.W.E.S.O.M.-0
Partypsych schreef op woensdag 6 februari 2019 @ 12:26:
Heerlijke verassing deze game.

Heeft eindelijk mijn overtriggered battlefield 3/4 spotvinger op Q weer eens nut :P
Ping op Q en spotten maar! :)

Tevens lijkt het wel of randoms ook daadwerkelijk in teamverband willen spelen, van de 6 potjes is er maar 1x een teammate zijn/haar eigen ding gaan doen.

Ook vind ik persoonlijk het drop systeem geweldig, aangezien ik vaak het lulletje was die het bij PUBG voor elkaar kreeg om flink uit de koers van de squad te landen, nu blijf je gewoon lekker dicht bij de jump leader :)
Hahaha echt he, dat non-stop spotten had ik nét eindelijk afgeleerd voor BFV en nu is ie weer terug. :)

Maar die samenwerking viel mij ook al op, het lijkt me sterk dat de community ineens heel anders is dan in andere games. Door het toevoegen van die ping mechanismes en de jump on squadleader kán je nu ook gewoon prima en eenvoudig samenwerken ook zonder voice of text chat. Als dat echt de sleutel voor weer samenwerken in online games blijkt te zijn.... wát een evolutie zou dat zijn. :)

• eMKa
  • Registratie: november 2002
  • Niet online
Voor wie samen wilt spelen, voeg me gerust toe op Origin: eMKa_NL

Ben ook op discord te vinden (Benelux Discord)

Intel Core i7 950 - Asus Sabertooth X58 - Asus GTX690 - BenQ XL2420T | Wallpapers | Flash Games

• Welja
  • Nu online
Heb afgelopen 3 uur al 3 crashes gehad. Iemand anders er last van?
Speel sluit gewoon af, geen crah upload dialoog.

• Fraaank
  • Registratie: november 2007
  • Laatst online: 12:39
Ik zal vanavond eens wat mensen toevoegen op Origin. Mijn gamertag is FrankTankNL. Heb me prima vermaakt gisteravond in de paar uurtjes die ik gespeeld heb!

• Thomderanged
  • Laatst online: 06-01 19:03
Als er PS4 spelers willen knallen, add mij maar.
PSN: Deltoidius

PSN: Deltoidius

• Korkss
  • Registratie: november 2016
  • Laatst online: 16:52
Welja schreef op woensdag 6 februari 2019 @ 13:35:
Heb afgelopen 3 uur al 3 crashes gehad. Iemand anders er last van?
Speel sluit gewoon af, geen crah upload dialoog.
Nog 0x gehad uberhaupt. Waar speel je op?

Acer predator XB271HU - i7 7700k -MSI Z270 PGC - Gigabyte Aorus 1080ti - 16gb DDR4 - NZXT H700i - Seasonic 650W gold

Acties:
  • +3Henk 'm!
  • Pinned

• SomerenV
  • Registratie: november 2010

SomerenV

It's something!

Topicstarter
Ik zal in de startpost de gamertags bundelen. Wil je toegevoegd worden? Stuur me dan even een DM :>

SomerenV wijzigde deze reactie 06-02-2019 14:17 (44%)

EightZero Drive | Facebook | Youtube | Tweakers topic

Ricmaniac schreef op woensdag 6 februari 2019 @ 12:34:
Desondanks is dat juist wat mij persoonlijk shroud zo tof doet vinden! ik kan zijn aim niveau alleen maar bewonderen =p
Het is ook niks ten nadele van Shroud, hij is een ongelooflijk goede speler en ik kijk graag naar zijn streams. Echter is hij niet de persoon waar ik het beste van kan leren simpelweg omdat zijn speelstijl niet werkt in combinatie met mijn beperktere reflexen en nauwkeurigheid :'(

• DigitalError
  • Registratie: september 2012
  • Laatst online: 16:58
DrLupo is momenteel 500 packs aan het openen :+

https://www.twitch.tv/drlupo

PSN: rubensaurus // www.twitch.tv/rubensaurus

• Kek
  • Registratie: maart 2007
  • Laatst online: 10:49

Kek

3flix

3 minuten gekeken, wordt er helemaal lijp van hoe snel hij dat doet...

• BobbLeeSwaggr
Kan er echt met me verstand niet bij dat mensen dit leuk vinden om naar te kijken......
Maar blijkbaar kan dit toch nog 16.000 mensen amuseren wtf

• Kneth87
  • Registratie: augustus 2015
  • Laatst online: 23-01 14:19
Ik weet niet, ik speel liever zelf dan zitten te kijken naar hoe een ander geld zit weg te smijten voor wat cosmetische shit.

• SoulsOnFire
  • Registratie: juli 2015
  • Laatst online: 06-01 16:23

SoulsOnFire

My soul is on fireee...

Heeft iemand problemen met het opstarten van de game? De anti-cheat gaat open en dan gaat die terug naar Origin Library. Heb al gerepareerd, verplaatst, als administrator open gedaan, anti-virus uitzondering gemaakt,... Zit ver boven de minimum specs.

Krijg het maar niet opgelost.

Asiv (e)Sports || Rocket League (grand champion) | AoC (waiting)

• Welja
  • Nu online
Korkss schreef op woensdag 6 februari 2019 @ 14:09:
[...]
Nog 0x gehad uberhaupt. Waar speel je op?
Een i5-3570K - 16 GB - RX480

Heb een reboot gegeven en hij doet het weer prima.
Misschien dat er een ander programma in de bg de boel aan het saboteren was >:)

Net weer een win! (met randoms)

Lekkere game toch, de muziek is ook zo lekker actiefilm-achtig 8)

• Martinspire
  • Registratie: januari 2003
  • Laatst online: 14:23
BobbLeeSwaggr schreef op woensdag 6 februari 2019 @ 16:01:
[...]

Kan er echt met me verstand niet bij dat mensen dit leuk vinden om naar te kijken......
Maar blijkbaar kan dit toch nog 16.000 mensen amuseren wtf
Ik denk dat de meesten niet echt aandachtig zitten te kijken, maar wel willen weten wat er nou zoal in zit en of het uberhaupt de moeite waard is.

Sowieso zijn kijkersaantallen vrij nutteloos want je kunt ook op de achtergrond zo'n stream aanzetten bv. Hoop wel dat het vandaag wat beter gaat dan gister. Merkte dat ik toch wat last heb met het vinden van goede wapens, rustige spawns en hoe anderen hun abilities wel nuttig inzetten

Martinspire wijzigde deze reactie 06-02-2019 18:12 (14%)

Martinspire - PC, PS4, X1

• daltona
  • Laatst online: 03-01 11:29
Voeg me toe om samen te spelen:
D4LTONA

Ryzen 3600 @3.8Ghz 16Gb @3200Mhz GTX1070ti 1440p@144hz on a AOC AGON AG271QX

• NLRev0lution
  • Registratie: oktober 2010
  • Laatst online: 16:35
daltona schreef op woensdag 6 februari 2019 @ 18:28:
Voeg me toe om samen te spelen:
D4LTONA
Misschien handig om je platform aan te geven? ;)

PSN/XBL/Steam: NLRev0lution | twitch.tv/nlrev0lution

• _function
  • Registratie: juni 2018
Add me op PC
Mysterio_Luca

Heel de avond online om te spelen :)

• exactor it
  • Registratie: januari 2010
  • Laatst online: 15:59

exactor it

Moderator Spielerij
@Ricmaniac en @Tsurany thanks nog! Heb twee potjes gedaan (1e squad wipe na 40 seconden, 2e gewonnen :)). Lijkt inderdaad best op titanfall. Eigenlijk in echt alles behalve movement en super abilities. De movement uit titanfall 1 had niet bij het spel gepast denk ik, maar toch blijf ik het missen tijdens het spelen. Ik geloof dat ik dit nog best wel zal spelen de komende tijd.

Dutch: That is a fine place for it, the best...

• Pykow
  • Registratie: augustus 2007
  • Laatst online: 16:13
Tsurany schreef op woensdag 6 februari 2019 @ 08:40:
[...]

Het zou kunnen dat Battle Royale niet de skills vereist die jij hebt. Het is wat minder afhankelijk van de twitchy aim skills en meer afhankelijk van inzicht en voorspellend vermogen.
Helemaal mee eens ;)

Pykow Gaming | Twitter | Twitch | YouTube

• Stylze
  • Registratie: maart 2010
  • Laatst online: 09:12
ook chill dat ik hier nog een beetje mee kan komen omdat het voor iedereen nieuw is terwijl ik met fortnite finaal afgemaakt wordt haha omdat ik daar veel te laat mee begonnen was. Vindt het alleen wel lastig dat ik geen idee heb welke ammo ik nodig heb en al die attachments bij welke gun en dat ik soms niet eens weet of ik nou een shotgun of assault rifile heb geloot.. dat ik maar even moet schieten om het te checken lol maar dat is niet heel handig natuurlijk. ben nogal een BR noob

• Welja
  • Nu online
Stylze schreef op woensdag 6 februari 2019 @ 19:05:
.. Vindt het alleen wel lastig dat ik geen idee heb welke ammo ik nodig heb en al die attachments bij welke gun en dat ik soms niet eens weet of ik nou een shotgun of assault rifile heb geloot..
Als je je inventory opent zie je rechtsonder je wapen de kogel kleur, die gewoon oppakken :)
Kleurtje voor shotguns is rood.

• daltona
  • Laatst online: 03-01 11:29
NLRev0lution schreef op woensdag 6 februari 2019 @ 18:36:
[...]

Misschien handig om je platform aan te geven? ;)
Oops 🤣 pc

Ryzen 3600 @3.8Ghz 16Gb @3200Mhz GTX1070ti 1440p@144hz on a AOC AGON AG271QX

• Galukon
  • Registratie: juni 2014
  • Laatst online: 00:52
Ik vermaak me wel met dit spel. Het was even wennen in het begin omdat het zeer snel gaat, ala COD. Merk wel dat je rete snel door je ammo bent waardoor ik in fights ineens geen ammo meer heb en dan maar iemand moet gaan finishen en daar snel ammo van oppak.

• Valdourian
  • Registratie: december 2013
  • Laatst online: 07:09
spel start niet meer op hier. Blijft hangen bij "attempt to reconnect"

Desktop: AMD Ryzen 5 1600x ~ MSI X370 Gaming Pro Carbon ~ G.Skill Flare X DDR4 3200MHz 16GB ~ Sapphire Nitro R9 380 4GB ~ Fractal Design Meshify C ~ Samsung 850 EVO 500GB ~ Seasonic Focus Plus Gold 650W

• Kidjuh
  • Registratie: januari 2016
  • Laatst online: 12:32
Leuk allemaal! Echter klopt er geen zak van de hitmarkers op korte afstand..

PSN: Kidjuh | PS4 Division 2 Tweakers clan | https://discord.gg/rk6nd68

• synx6
  • Registratie: juli 2010
  • Laatst online: 14:41
Ik word gigantisch afgemaakt... van het weekend nog maar eens proberen!

• internaut
  • Registratie: december 2003
  • Laatst online: 13:39
Er ook eens aan begonnen.
Het heeft wel potentieel maar nogal een overaanbod aan items..
Wel nog iets te snel plat voorlopig.

• Deurstopper
  • Registratie: juli 2012
  • Niet online
Voor de PC-spelers onder ons die samen willen spelen: DeurstopperNL @SomerenV
Zo op het eerste gezicht een spel wat ik beter ga trekken dan fortnite :D

Deurstopper wijzigde deze reactie 07-02-2019 15:53 (4%)

Stadia: NoNumbersNeeded

• Stylze
  • Registratie: maart 2010
  • Laatst online: 09:12
Wordt wel steeds na een potje naar het titelscherm gegooid, en kom er nu steeds niet meer in blijf steken bij connecting en dan moet ik weer op retry drukken steeds..

Iemand anders dit ook?

• AmonTobin
  • Registratie: augustus 2010
  • Laatst online: 25-01 22:41
Ik word echt kansloos afgemaakt de hele tijd. Heb na 2 uur spelen welgeteld 1 kill.

• Pykow
  • Registratie: augustus 2007
  • Laatst online: 16:13
Ik moet zeggen dat het best wel leuk is om te kijken op Twitch, geen fan van Battle royal om het zelf te spelen, maar toch interessant om te volgen.

Moet zeggen voor een Free 2 play game zit het echt wel goed.

Pykow Gaming | Twitter | Twitch | YouTube

• NiGeLaToR
  • Registratie: maart 2000
  • Laatst online: 16:29
AmonTobin schreef op woensdag 6 februari 2019 @ 21:29:
Ik word echt kansloos afgemaakt de hele tijd. Heb na 2 uur spelen welgeteld 1 kill.
Net potje gedaan en 2 kills. Speelde je wel eens FPS games, want deze is wel redelijk simpel om te leren. En die cirkel survival games draaien vooral op het zoeken van gear en het opwachten van je tegenstander tenzij je zelf naar de ring moet.

Tis verder erg teletubbie.. niet per se mijn ding, maar de game zit wel goed in elkaar inderdaad. Leuk ook f2p.

Zoekt met regelmaat developers voor BigDataHub en IT consultants voor InTellegus. DM even voor meer info of check de site(s).

• internaut
Origin : Sanseveria500

• AmonTobin
  • Registratie: augustus 2010
  • Laatst online: 25-01 22:41
NiGeLaToR schreef op woensdag 6 februari 2019 @ 21:53:
[...]

Net potje gedaan en 2 kills. Speelde je wel eens FPS games, want deze is wel redelijk simpel om te leren. En die cirkel survival games draaien vooral op het zoeken van gear en het opwachten van je tegenstander tenzij je zelf naar de ring moet.

Tis verder erg teletubbie.. niet per se mijn ding, maar de game zit wel goed in elkaar inderdaad. Leuk ook f2p.
Heb op zich wel aardig wat ervaring met FPS's, maar vooral vroeger nog met Halo en COD modern warfare 1. Is even geleden dus dat ik echt een veel oefening heb gehad. ;)

En ik snap de mechanics van het spel wel, maar het lijkt er vooral op dat ik meer geduld moet opbrengen en de COD mentaliteit een beetje moet loslaten. Het is gewoon erg wennen om 10 min. lang rond te lopen, te looten en geen kogel te hebben afgevuurd. Dan gaat het bij mij al snel kriebelen en ga ik proberen te forceren.

Ik merk ook dat je geluk moet hebben met de squad waarin je terecht komt.

AmonTobin wijzigde deze reactie 06-02-2019 22:34 (6%)

• SomerenV
  • Registratie: november 2010

SomerenV

It's something!

Topicstarter
AmonTobin schreef op woensdag 6 februari 2019 @ 21:29:
I hear ya. Ik kan ook écht niet mee komen. Dat alle wapens zo op het eerste oog op elkaar lijken helpt ook niet echt mee :+ Ben al iets te vaak een vuurgevecht in gegaan met een sniper rifle O-) Qua squads is het ook meer geluk dan wijsheid. Er wordt meestal wel prima samengewerkt, maar soms heeft iedereen patato aim, soms alleen ik :D

Soms blijf je ook maar schieten op iemand en gaat ie nog niet neer. Als je PUBG gewend bent dan is dat echt gigantisch wennen. Daar weet je vaak redelijk goed hoeveel schoten je nodig hebt om iemand neer te krijgen, maar in Apex ben ik daar nog redelijk blind in.

SomerenV wijzigde deze reactie 06-02-2019 22:51 (19%)

EightZero Drive | Facebook | Youtube | Tweakers topic

• internaut
:Of je landt op een dropship waar je squad binnen 10 seconden wordt afgeknald. :)
Weer een paar lekkere wins te pakken, als je goed je Legends weet in te zetten kan dat zo'n groot verschil maken. Snel verplaatsen als Pathfinder of op het juiste moment een airstrike inroepen of je decoys inzetten. Onderschat niet hoe nuttig een Legend z'n abilities kunnen zijn :D

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Net me 3e win gepakt. Soms heb je het geluk ook wel een beetje aan je kant hoor =p de storm circle was tot 3 keer toe in ons voordeel op het laatste.
weet even niet waar voor? :P

Ricmaniac wijzigde deze reactie 06-02-2019 23:23 (38%)

Ricmaniac schreef op woensdag 6 februari 2019 @ 23:22:
Net me 3e win gepakt. Soms heb je het geluk ook wel een beetje aan je kant hoor =p de storm circle was tot 3 keer toe in ons voordeel op het laatste.
Met Pathfinder kan je dat geluk afdwingen via die radio beacons. Dat vind ik een leuk element, afhankelijk van je Legend kan je in zulke situaties echt voordeel hebben.

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Tsurany schreef op woensdag 6 februari 2019 @ 23:26:
[...]

Met Pathfinder kan je dat geluk afdwingen via die radio beacons. Dat vind ik een leuk element, afhankelijk van je Legend kan je in zulke situaties echt voordeel hebben.
True! de Mirage is momenteel mijn favoriet. Heerlijk om mensen uit te lokken hun positie te verraden door op mijn decoy te schieten. Vergde wel wat oefening voor ik het goed kon inzetten.

Ricmaniac schreef op woensdag 6 februari 2019 @ 23:30:
[...]

True! de Mirage is momenteel mijn favoriet. Heerlijk om mensen uit te lokken hun positie te verraden door op mijn decoy te schieten. Vergde wel wat oefening voor ik het goed kon inzetten.
Die wil ik ook nog hebben maar ik ben helaas pas level 17.

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Tsurany schreef op woensdag 6 februari 2019 @ 23:35:
[...]

Die wil ik ook nog hebben maar ik ben helaas pas level 17.
Oh ik ben 13 =p maar unlocked door die coins die je krijg als je EA première hebt

• BvZwolle
  • Registratie: maart 2004
  • Laatst online: 14:45
@SomerenV Ik ben het nu aan het downloaden voor de PC: mijn tag: BorisBullet. Ik zal niet heel vaak online te vinden zijn, maar als ik even tijd het ga ik het zeker proberen.
Ik heb Discord al lange tijd op de pc staan, maar snap er niet zoveel van (noob...). Maar hoe kan ik de server genoemd in de topicstart toevoegen aan Discord, of moet ik daarvoor online inloggen ipv via het programma?

BvZwolle wijzigde deze reactie 07-02-2019 00:05 (38%)

• Beakzz
  • Registratie: juni 2008
  • Laatst online: 25-01 22:59
Lol ik ging het spel even proberen vanavond. 5 uur later , 3 wins met randoms en ik wil al niet meer stoppen. Eerste BR die mij gelijk aanspreekt dus waarschijnlijk voorlopig een blijvertje :)

Meestal tot laat in de avond online te vinden:

Origins : Bambeakz

Beakzz wijzigde deze reactie 07-02-2019 03:14 (15%)

• Amaze86
  • Registratie: september 2011
  • Laatst online: 16:23
Voeg maar toe voor PSN: BosnianBoss,zet in comment dat je van tweakers komt.

Vind het leuker dan blackout.

• MitchellHearth
  • Registratie: oktober 2009
  • Laatst online: 25-01 22:18
Tot nu toe vooral veel lol gehad met Bangalore. Die smokes zijn ideaal om uit een penibele situatie te vluchten of om je (knocked) teammates te reviven als ze in het zicht liggen.

PUBG heb ik ook veel plezier mee gehad, maar daar was de tactiek voornamelijk de juiste positie opzoeken. Dat is natuurlijk ook zo in Apex Legends maar er zijn nu zoveel meer factoren die je een voordeel kunnen geven, het is erg leuk om dat allemaal te ontdekken.

Alleen de guns zijn nog ff wennen (weet nog niet welke gun ik nou echt chill vind) :D

• Rappa1985
  • Registratie: december 2012
  • Laatst online: 23-01 15:11
SomerenV schreef op woensdag 6 februari 2019 @ 22:49:
[...]

I hear ya. Ik kan ook écht niet mee komen. Dat alle wapens zo op het eerste oog op elkaar lijken helpt ook niet echt mee :+ Ben al iets te vaak een vuurgevecht in gegaan met een sniper rifle O-)
Weet niet op welk platform je speelt maar op de ps4 kan je via options de wapens die je hebt zien en de beschrijving lezen. Weet je in ieder geval wat voor soort wapen het is (assualt/smg/sniper etc) en welke firemode hij heeft. Niks zo vervelend als knop in te drukken en wapen stopt met schieten XD
Qua squads is het ook meer geluk dan wijsheid.
Ja dit is wel heel vervelend. Sommige communiceren heel goed en andere weer totaal niet. Al had ik gister wel een potje gewonnen waarbij ik de enige was die aan het pingen was :+

LiquidBunny.nl. Voor en door gamers.

MitchellHearth schreef op donderdag 7 februari 2019 @ 08:51:
PUBG heb ik ook veel plezier mee gehad, maar daar was de tactiek voornamelijk de juiste positie opzoeken. Dat is natuurlijk ook zo in Apex Legends maar er zijn nu zoveel meer factoren die je een voordeel kunnen geven, het is erg leuk om dat allemaal te ontdekken.
Het grote verschil met PUBG voor mij is dat je zoveel mogelijkheden hebt om uit een penibele situatie te ontsnappen. In PUBG kon je echt cirkel fucked zijn, je moet dan door open veld naar een bezet huis rennen en maar hopen dat je genoeg smokes hebt of snel genoeg kan headshotten.

In Apex Legends kan je via allerlei abilities veel beter verplaatsen. Bijvoorbeeld een zipline van Pathfinder of Wraith die een portal ingang plaatst via Z, en dan met haar Q ability haast ongezien verder loopt om dan de uitgang achter de vijand te plaatsen.

Beide games zijn erg sterk en leuk om te spelen maar Apex Legends is voor mij een stuk eenvoudiger op te starten. De actie is frequenter en zelfs het looten is leuker met alle opties om je snel te verplaatsen.

Mooie route is om bij Runoff te landen en dan naar het westen te looten. Daar pak je de ballon om naar de eerste runway van Airbase te vliegen. Vanaf die runway kan je met de zipline naar de tweede runway toe en vanaf de tweede runway loop je naar het zuiden om even buiten Airbase de zipline naar de compound verder in het zuiden te pakken om vanaf daar weer met de ballon verder te vliegen naar de cirkel.
Alleen de guns zijn nog ff wennen (weet nog niet welke gun ik nou echt chill vind) :D
Mijn ervaring is dat alle sniper rifles wel fijn spelen en de LMG's en Shotguns echt heel sterk zijn. SMG's wat underpowered en AR's enkel fijn als ze full auto zijn.

• Martinspire
Ik vind de shotguns andersbehoorlijk matig in end-game. Alleen als je tegenstander amper shield heeft, ga je er van winnen. Anders is de tijd tot het volgende schot gewoon teveel. 1 hit is nooit genoeg, 2 hits vaak ook niet. En dan schiet ik meestal prima in het middenrif. En qua cirkel vind ik dat je alsnog best genaaid kunt worden, ook al weet je waar die heen gaat. Als de tegenstander een betere positie heeft, ga je alsnog niet winnen.

Gister echt een paar vage potten. Ik kon mensen raken wat ik wilde, maar ik was telkens in 2 of 3 kogels dood (ook als ze assault rifles hadden). Ikzelf moest een heel magazijn erin rossen en dan gingen ze nog niet down. Ik had niet het idee dat ik echt wat fout deed

• Euphanasia
  • Registratie: oktober 2011
  • Laatst online: 07:53

Euphanasia

Sales Support Pricewatch
Gister even gespeeld en toch gelijk een potje gewonnen.
Ik werd wel hard gecarried maar heb toch mijn bijdrage kunnen leveren door revives en shields.

Dit is de 1e BR die ik speel en ik vermaak me er tot nu toe goed mee, moet alleen nog even bekend worden met alle loot die je kan pakken zodat dat allemaal wat sneller gaat.

Welcome to the League of Draven

• Rappa1985
  • Registratie: december 2012
  • Laatst online: 23-01 15:11
Martinspire schreef op donderdag 7 februari 2019 @ 09:31:

Gister echt een paar vage potten. Ik kon mensen raken wat ik wilde, maar ik was telkens in 2 of 3 kogels dood (ook als ze assault rifles hadden). Ikzelf moest een heel magazijn erin rossen en dan gingen ze nog niet down. Ik had niet het idee dat ik echt wat fout deed
Ja dat blijft bij mij ook wel een dingetje, je krijgt wel feedback over toestand van de vijand maar dat gaat vaak verloren in de chaos. Je ziet bij raken aan de kleur van dmg nummers (en icoontje als je dat aan hebt staan) wat voor soort armor ze hebben.

Groot nadeel is dat je dit dus niet kan weten voor je het gevecht aan gaat, iets wat in PUBG en Blackout wel heel duidelijk te zien is.

LiquidBunny.nl. Voor en door gamers.

• shakespeare
  • Registratie: februari 2004
  • Laatst online: 14-01 10:20
ik vindt deze game erg overhyped hoor imo...

• Ryada

Ryada

Makeshift gamedev

shakespeare schreef op donderdag 7 februari 2019 @ 09:55:
Denk dat de definitie van overhyped mbt deze game niet geheel is waar je op doelt.
Er was namelijk helemaal geen hype voor deze game initieel. Hij is gereleased tijdens de announcement, er is geen tijd geweest om hype op te bouwen.
Misschien dat het woord wat je zoekt "overrated" is?

Dat gezegd hebbende zal ik wel even happen: "Wat is er zo 'overhyped' aan deze game?"

Martinspire schreef op donderdag 7 februari 2019 @ 09:31:
Ik vind de shotguns andersbehoorlijk matig in end-game. Alleen als je tegenstander amper shield heeft, ga je er van winnen. Anders is de tijd tot het volgende schot gewoon teveel. 1 hit is nooit genoeg, 2 hits vaak ook niet. En dan schiet ik meestal prima in het middenrif.
Je moet wel de juiste attachments er op hebben. Maar dan kan je, als je dichtbij komt, echt flink damage uitdelen per schot.
En qua cirkel vind ik dat je alsnog best genaaid kunt worden, ook al weet je waar die heen gaat. Als de tegenstander een betere positie heeft, ga je alsnog niet winnen.
Ik merk dat je echt goed vooruit moet denken en weten welke mogelijkheden je Legends hebben. Ik denk dat velen hun Legends nog niet optimaal benutten en afstemmen waardoor ze uiteindelijk in de problemen kunnen komen.
Kan je dat ook onderbouwen?

• Ryada

Ryada

Makeshift gamedev

Mbt de damage die soms heel snel lijkt te gaan. Er zijn wapens die gigantisch veel damage doen met een headshot (ja zelfs ARs hebben in sommige gevallen gigantisch veel DPS)
Voor een reference is hier een image voor de damage op body en head.
De lijn in de grafiek is de DPS die het wapen kan doen.

Ryada wijzigde deze reactie 07-02-2019 10:11 (8%)

• dezekeer
  • Registratie: juli 2010
  • Laatst online: 25-08-2019
Ik vind je reactie nogal karig, de reacties zijn erg positief en kan ze wel begrijpen ondanks dat ik het weinig zal spelen vanwege de BR modus dat me niet ligt plus dat ik mneer van de klassieke Titanfall ben, dan vooral het snelle spel dankzij de wallrunning.

Je hebt in dit spel heel veel opties om je geliefde vijand te verassen en het is mijn inziens gewoon erg origineel bedacht ondanks de welbekende BR modus. Het speelt super soepel, net als Titanfall 1 en 2.

Dat het je niet ligt kan uiteraard maar zo'n opmerking zoals die van jouw is niet zinnig.
Waarom dan? eerlijk gezegd verwacht ik niet veel van je reactie, beetje simpel

Heeft iemand al geprobeerd de ouderwetse bunnyhop die ook in deel 1 en 2 zitten?
YouTube: Titanfall: The Bunny Hop Guide (PC 1080P)

Als je snelheid maakt dan kan je doormiddels je spatie(springknop consoles) blijven springen, ik heb het gevoel dat het mogelijk is.

dezekeer wijzigde deze reactie 07-02-2019 10:12 (3%)

• servival7
Ryada schreef op donderdag 7 februari 2019 @ 10:09:
Mbt de damage die soms heel snel lijkt te gaan. Er zijn wapens die gigantisch veel damage doen met een headshot (ja zelfs ARs hebben in sommige gevallen gigantisch veel DPS)
[Afbeelding]
Wat is die blauwe lijn?
De staven zijn de damage per schot en de punten in de grafiek zijn wat het resultaat is in DPS. Zo zie je dat sommige SMG's erg weinig damage per schot hebben maar wel een hele hoge DPS vanwege de firerate.

• BobbLeeSwaggr
Ryada schreef op donderdag 7 februari 2019 @ 10:09:
[Afbeelding]
Mooie graph. Volgens mij is die nog niet helemaal accuraat maar dat geeft de bron zelf ook aan.
https://www.reddit.com/r/...ll_weapon_damage_and_dps/

Bevestigd wel een paar vermoedens die ik al had.
EVA 8 auto is DPS wise de beter shotgun dan de Peacekeeper. 1 shot kills haal je toch endgame bijna niet.
(ik blijf lekker met Bangalore spelen, smoken om de range te verkleinen)

Wingman is stiekem ook wel een beest, jammer dat er geen scope op kan. Maar in sommige gevallen zal het een betere keus zijn dan de G8 scout, zeker met extend mag van 12 kogels.

Flatline heeft een beter algemene DPS dan hemlock, maar dat komt waarschijnlijk door full auto.
Met de firemode mode zal de hemlock de beste ar zijn.
r-301 heef wel hogere DPS maar mist de range i.m.o.

LMG ontlopen spitfire en devotion elkaar niet veel, alleen die devotion moet een beetje raar op gang komen dus is lastig te meten. Spitfire is ook heerlijk accuraat Trouwens

Naar mate de tijd vordert zullen er vast ook wel uitgebreidere stats komen met damage drop over afstanden meegenomen. Ben daar ook wel benieuwd naar. heb vooral het idee dat het bij SMG's al heel snel is.

• xeoMe
  • Registratie: januari 2010
  • Laatst online: 23-01 23:38
Sinds dinsdag begonnen met Apex Legends echt een toffe game.
Looten gaat snel, spel loopt smooth en heb weinig om te klagen.
Had wel vaak random crashes maar sinds gister een oudere nvidia driver geïnstalleerd en daarna niet meer gecrasht, viel me op dat dit voornamelijk 1080/2080s waren die deze bug hadden.

Ben benieuwd wanneer er ranking komt heb al aardig wat wins.
Origin: xe0Me

• Ryada

Ryada

Makeshift gamedev

BobbLeeSwaggr schreef op donderdag 7 februari 2019 @ 10:58:
[...]

Mooie graph. Volgens mij is die nog niet helemaal accuraat maar dat geeft de bron zelf ook aan.

EVA 8 auto is DPS wise de beter shotgun dan de Peacekeeper. 1 shot kills haal je toch endgame bijna niet.

Wingman is stiekem ook wel een beest, jammer dat er geen scope op kan. Maar in sommige gevallen zal het een betere keus zijn dan de G8 scout, zeker met extend mag van 12 kogels.

Flatline heeft een beter algemene DPS dan hemlock, maar dat komt waarschijnlijk door full auto.

LMG ontlopen spitfire en devotion elkaar niet veel, alleen die devotion moet een beetje raar op gang komen dus is lastig te meten. Spitfire is ook heerlijk accuraat Trouwens

Naar mate de tijd vordert zullen er vast ook wel uitgebreidere stats komen met damage drop over afstanden meegenomen. Ben daar ook wel benieuwd naar. heb vooral het idee dat het bij SMG's al heel snel is.
Ah ja ik had de image gisteren via discord gestuurd naar iemand dus had de bron zelf niet bij de hand thanks voor het linken :D
Zit zelf te denken om even aan de slag te gaan en de range -> dropoff formule proberen te achterhalen. Misschien dat ik aan de hand daarvan een leuke graph kan maken.

• Martinspire
Tsurany schreef op donderdag 7 februari 2019 @ 10:06:
[...]

Je moet wel de juiste attachments er op hebben. Maar dan kan je, als je dichtbij komt, echt flink damage uitdelen per schot.
Attachments verhogen de damage niet echt. Ze maken hem wel wat accurater of sneller. Maar als ik 2 body shots doe met zo'n peacekeeper op max 20 meter, dan hoop ik toch wel wat meer damage te doen dan iets in de 40 of 70. Ik heb het idee dat shotguns leuk zijn voor de start van een ronde, maar met armor e.d. in de endgame is ie underpowered. Dan beter een SMG of LMG pakken.
[...]

Ik merk dat je echt goed vooruit moet denken en weten welke mogelijkheden je Legends hebben. Ik denk dat velen hun Legends nog niet optimaal benutten en afstemmen waardoor ze uiteindelijk in de problemen kunnen komen.
Mja maar niet alleen dat. JE zit soms ook gewoon met locaties waar het lastig is om dekking te nemen of waar een hoogteverschil invloed heeft. En je gaat die kabelbaan ook niet neerzetten op een plek waarbij je verwacht dat anderen je daarop kunnen raken. Of dat je meteen bij neerkomen wordt weggemaaid. Zien waar de cirkel heen gaat is ook vaak nutteloos en een airstrike werkt in de endgame ook niet heel veel damage meer op.

Maar ik had dus erg veel last van deaths in een paar hits en dat granaten (en met name thermite) echt teveel damage doet.

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

BobbLeeSwaggr schreef op donderdag 7 februari 2019 @ 10:58:
[...]

Wingman is mijn favoriet! ik pick hem over elk ander wapen (op snipers na) alleen de scout vind ik een matige sniper

• iew
  • Registratie: september 2005
  • Laatst online: 13-01 15:38

iew

What the...?!

Ryada schreef op donderdag 7 februari 2019 @ 10:06:
[...]

Denk dat de definitie van overhyped mbt deze game niet geheel is waar je op doelt.
Er was namelijk helemaal geen hype voor deze game initieel. Hij is gereleased tijdens de announcement, er is geen tijd geweest om hype op te bouwen.
Misschien dat het woord wat je zoekt "overrated" is?

Dat gezegd hebbende zal ik wel even happen: "Wat is er zo 'overhyped' aan deze game?"
Wijsneuzen en betweters... *sigh

To do or not to do...

• A.W.E.S.O.M.-0
Hoe meer ik het speel, hoe meer ik onder de indruk ben van hoe goed Respawn over Apex heeft nagedacht, zoveel subtiele details die het spelen gewoon leuk maken.

Dat gezegd hebbende, de honeymoon is nu wel voorbij dat je ook met z'n tweeën relatief makkelijk top finishes kan halen. Er wordt nu veel meer in teams en als eenheid gespeeld, een vast team van 3 is al bijna noodzaak aan t worden om consistent te winnen.

Alleen jammer dat de Mirage steevast de top fragger is in het team, ongeacht wie hem speelt, want iedereen trapt nu nog in die decoy heb ik het idee. Ben benieuwd hoe de balans er over een paar weken uitziet.
xeoMe schreef op donderdag 7 februari 2019 @ 11:04:
Ben benieuwd wanneer er ranking komt heb al aardig wat wins.
O god, ik hoop het niet. Dan krijg je weer dat driekwart weer krampachtig voor de punten gaat spelen en volgens een vaste formule gaat spelen zoals in PUBG. Scheelt ook een hele hoop cheaters en andere leaderboard padders met dertig accounts, alles om maar een bepaald plaatje achter de naam te hebben.
dezekeer schreef op donderdag 7 februari 2019 @ 10:11:
[...]
Heeft iemand al geprobeerd de ouderwetse bunnyhop die ook in deel 1 en 2 zitten?
YouTube: Titanfall: The Bunny Hop Guide (PC 1080P)

Als je snelheid maakt dan kan je doormiddels je spatie(springknop consoles) blijven springen, ik heb het gevoel dat het mogelijk is.
Als het kan, is het een lastige in Apex. Heb wel het idee dat er een optimum is qua sprint, iets van 3 of 4 stappen, jump, slide, repeat en dat dat sneller is dat gewoon sprinten maar kan de vinger er nog niet helemaal op leggen.

A.W.E.S.O.M.-0 wijzigde deze reactie 07-02-2019 11:44 (23%)

• BobbLeeSwaggr
A.W.E.S.O.M.-0 schreef op donderdag 7 februari 2019 @ 11:39:

O god, ik hoop het niet. Dan krijg je weer dat driekwart weer krampachtig voor de punten gaat spelen en volgens een vaste formule gaat spelen zoals in PUBG. Scheelt ook een hele hoop cheaters en andere leaderboard padders met dertig accounts, alles om maar een bepaald plaatje achter de naam te hebben.
Ja daar zit wel wat in. Merk dat wij nu ook vaak de combat opzoeken in de vorm van fuck-it. Dan kan je leuke potten hebben met een aantal kills. Maar puur voor de win is ontwijken soms beter.

Toch denk ik dat er wel dit soort aanvullingen zullen komen. Omdat het free to play is moeten ze een constante/groeiende playerbase houden. Mijn vermoeden is dat er iets van seizoenen wel snel zullen komen. Met eigen unlocks enz. enz

• Ryada

Ryada

Makeshift gamedev

iew schreef op donderdag 7 februari 2019 @ 11:36:
[...]

Wijsneuzen en betweters... *sigh
Laten we het dan maar niet hebben over mensen die niks toevoegen en alleen maar klagen :+

Pagina: 1 2 3 ... 34 Laatste

Apple iPhone 11 Microsoft Xbox Series X LG OLED C9 Google Pixel 4 CES 2020 Samsung Galaxy S20 4G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2020 Hosting door True