Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

• Kedav
  • Registratie: maart 2015
  • Laatst online: 22:45
Het kost mij altijd zo'n 20 potjes om er een beetje in te komen en eindelijk redelijk wat kills te maken, dan is het eigenlijk ook al weer tijd om te stoppen. Het begint een beetje een frustrerend spelletje te worden. Het helpt ook niet dat ik vaak rouleer tussen legends waardoor ik abilities vergeet op een handige manier te gebruiken. Ik zou graag een solo mode zien om een beetje op te warmen bijvoorbeeld.

• Da_mage15
  • Registratie: februari 2018
  • Laatst online: 19:26
Als je op de meest willekeurige momenten 5 - 10 seconden stil staat en niets kunt doen behalve je camera bewegen dan is hier een oplossing:
DOWNLOAD APEXLEGENDSHACK.exe

Nee serieus, ik heb hier dus ernstig last van gehad. Ik speel een paar potjes, ik sta op de meest willekeurige momenten stil, vooral als je net een gevecht aan gaat of er midden in zit 8)7 . De audio valt gedeeltelijk weg zoals de muziek, je hoort meestal alleen nog wat kogels afgevuurd worden door iemand met een onbeperkt magazijn.
Dan ineens *plop* gaat het spel verder en ben je dood, of je leeft nog.
Andere mensen hebben er nooit last van, totdat ik iemand anders tegen kwam die dit ook ervaarde en de hardware specs had gewisseld.
Wat blijkt, ik heb killer wifi (of zoiets) wat dus letterlijk je wifi in Apex Legends killed :+

Als je in de Killer Control Center de optie "Advanced Stream Detect" uit zet, heb je wonderbaarlijk geen last meer van dit vreemde fenomeen.

Gisteren een paar potjes gespeeld waarbij ik de Eva-8 (?) shotgun had die ik met pijn en moeite af kon vuren.

Normaal kon je BAMBAMBAM schieten en gisteren moest ik 3 tot 4 keer klikken voordat er een kogel uit kwam ;(

• lowskilled-ftw
  • Registratie: maart 2016
  • Laatst online: 16:55
Da_mage15 schreef op donderdag 25 april 2019 @ 09:00:
Als je op de meest willekeurige momenten 5 - 10 seconden stil staat en niets kunt doen behalve je camera bewegen dan is hier een oplossing:
DOWNLOAD APEXLEGENDSHACK.exe

Nee serieus, ik heb hier dus ernstig last van gehad. Ik speel een paar potjes, ik sta op de meest willekeurige momenten stil, vooral als je net een gevecht aan gaat of er midden in zit 8)7 . De audio valt gedeeltelijk weg zoals de muziek, je hoort meestal alleen nog wat kogels afgevuurd worden door iemand met een onbeperkt magazijn.
Dan ineens *plop* gaat het spel verder en ben je dood, of je leeft nog.
Andere mensen hebben er nooit last van, totdat ik iemand anders tegen kwam die dit ook ervaarde en de hardware specs had gewisseld.
Wat blijkt, ik heb killer wifi (of zoiets) wat dus letterlijk je wifi in Apex Legends killed :+

Als je in de Killer Control Center de optie "Advanced Stream Detect" uit zet, heb je wonderbaarlijk geen last meer van dit vreemde fenomeen.

Gisteren een paar potjes gespeeld waarbij ik de Eva-8 (?) shotgun had die ik met pijn en moeite af kon vuren.

Normaal kon je BAMBAMBAM schieten en gisteren moest ik 3 tot 4 keer klikken voordat er een kogel uit kwam ;(
Wow, jij bent mijn held (hoop ik :P ) voor vandaag! Ik heb hier ook vaak last van, dacht dat het altijd aan mijn k*t internet verbinding lag... Maar dan ga ik dit vanavond direct proberen..
Gisteren ook zo'n momentje gehad, wil vluchten ivm lage HP. BAM.. apex loopt vast.. 5 - 10 sec later..
Squad eliminated.

• Tusk
  • Registratie: juni 2001
  • Laatst online: 19-05 15:46

Tusk

Om daarom!

Ik speel ook op de xbox: @rotopkutxbox (dont ask ;))

*I asked for a shotgun, not an anti-aircraft!
- shotgun? that must be the guns that fire a shot....
*yes.. you must be the brains

• Ambition88
  • Registratie: oktober 2014
  • Laatst online: 23:46
https://wccftech.com/apex-legends-seasonal-update/

:z

Ambition88 wijzigde deze reactie 25-04-2019 13:50 (6%)

• kevz
  • Registratie: maart 2006
  • Laatst online: 23:38
Doelt die CEO dan puur op cosmetische updates of wat? Want het spel mag als je het mij vraagt best wel dagelijkse hotfixes krijgen voor de waslijst aan problemen dat het heeft. Als ook de bugfixes per seizoen komen zal dat wel triest zijn... Sowieso al een tijdje niks, geen sound fixes, hitbox/pathfinder fixes etc. :O

Mijn YouTube

• servival7
  • Registratie: december 2010
  • Laatst online: 22:59
kevz schreef op donderdag 25 april 2019 @ 15:35:
[...]

Doelt die CEO dan puur op cosmetische updates of wat? Want het spel mag als je het mij vraagt best wel dagelijkse hotfixes krijgen voor de waslijst aan problemen dat het heeft. Als ook de bugfixes per seizoen komen zal dat wel triest zijn... Sowieso al een tijdje niks, geen sound fixes, hitbox/pathfinder fixes etc. :O
Dat mag ik toch aannemen van wel ja. 3 maanden wachten met bugfixes is vragen om een dood spel.

PSN: vosje1991

• servival7
Hier een update vanuit respawn waar ze wat dieper in gaan op de manier van updaten/nieuwe content:

https://www.reddit.com/r/...pex_legends_from_respawn/
· The beginning of each Season will start big with a new Battle Pass, a new Legend, something new for the meta, and more.
Ben bang dat tegen het begin van Season 2 al 80% van de playerbase is afgehaakt.

servival7 wijzigde deze reactie 26-04-2019 09:14 (36%)

• Martinspire
  • Registratie: januari 2003
  • Laatst online: 23:42
servival7 schreef op vrijdag 26 april 2019 @ 09:09:
Hier een update vanuit respawn waar ze wat dieper in gaan op de manier van updaten/nieuwe content:

https://www.reddit.com/r/...pex_legends_from_respawn/

[...]

Ben bang dat tegen het begin van Season 2 al 80% van de playerbase is afgehaakt.
Mja dit is voor hun waarschijnlijk de makkelijkste manier om zaken te testen. Gewoon 1 grote package en daarmee klaar.

Ik denk dat de playerbase heus wel terug komt bij elke patch om even te kijken, maar het is gewoon lastig om veel mensen zo lang vast te houden want je zit ook met een beperkte hoeveelheid content die je uberhaupt kunt afleveren. En je hoort nu ook al verhalen over lange werkdagen en rare werksfeer bij Epic om alles klaar te krijgen, dat blijft lastig om te managen blijkbaar.

Martinspire - PC, PS4, X1

• fetix1
  • Registratie: februari 2009
  • Laatst online: 19-05 12:41
Snap echt niet dat het zo lang duurt voordat ze duo en solo mode erin gooien. Dat wordt echt door zoveel mensen gevraagd. Weet zeker dat er dan ook flink wat spelers terug komen.

Tuurlijk, het spel is gemaakt voor samenwerken en legends hebben aparte abilities dus daarom krijg je wellicht solo mode met voornamelijk wraith, bangalore etc. Nou en? Dat maakt verder toch niet uit? De mensen die solo willen zijn het gewoon helemaal zat om te spelen met randoms die hun eigen gang gaan of binnen 3 min leaven.

fetix1 wijzigde deze reactie 26-04-2019 11:05 (8%)

• servival7
fetix1 schreef op vrijdag 26 april 2019 @ 11:05:
Snap echt niet dat het zo lang duurt voordat ze duo en solo mode erin gooien. Dat wordt echt door zoveel mensen gevraagd. Weet zeker dat er dan ook flink wat spelers terug komen.

Tuurlijk, het spel is gemaakt voor samenwerken en legends hebben aparte abilities dus daarom krijg je wellicht solo mode met voornamelijk wraith, bangalore etc. Nou en? Dat maakt verder toch niet uit? De mensen die solo willen zijn het gewoon helemaal zat om te spelen met randoms die hun eigen gang gaan of binnen 3 min leaven.
Ik snap niet waarom mensen denken dat er een duo en solo mode aan zou komen. Respawn heeft meerdere keren aangegeven dat ze dit getest hebben en dat het niet werkt.

• Wux
  • Registratie: november 2009
  • Laatst online: 17:37
NickThissen schreef op maandag 22 april 2019 @ 16:55:
Is er al inmiddels al een manier om die duo's te reporten die gewoon samen spelen en jouw als teammate compleet negeren? Die je in het dropship de jumpmaster maken om vervolgens met z'n tweetjes ergens alleen te gaan spelen, en mij maar de keuze geven of ik mee ga of niet? Om mij vervolgens (als ik al kies om met ze mee te gaan) gewoon laten creperen als ik down ga? Letterlijk 4 van de 10 potjes vandaag gehad, bij de 5e kapte ik maar meteen mee. Echt wat gaat er in je hoofd om, is het nou echt zo leuk om iemand z'n tijd te verdoen?
Nog nooit meegemaakt.

Honda CB500s '99 | CB500 '98 - Ryzen 2600x | GTX1070

• fetix1
servival7 schreef op vrijdag 26 april 2019 @ 11:54:
[...]

Ik snap niet waarom mensen denken dat er een duo en solo mode aan zou komen. Respawn heeft meerdere keren aangegeven dat ze dit getest hebben en dat het niet werkt.
Wat een raar bericht. Waarom zou het niet werken?

Acties:
  • +1Henk 'm!

• AlxRoelofs
  • Registratie: augustus 2015
  • Laatst online: 21:05
servival7 schreef op vrijdag 26 april 2019 @ 11:54:
[...]
Respawn heeft meerdere keren aangegeven dat ze dit getest hebben en dat het niet werkt.
Dan vraag ik me toch af wat er precies niet zou werken dan.

Ik ben geen game ontwikkelaar, maar als je een game kan maken waar je met z'n 3en uit een vliegtuig springt dan kan je van dat cijfertje 3 ook een 2 maken.

Acties:
  • +3Henk 'm!

• Wux
  • Laatst online: 17:37
Het wordt wel eens tijd voor een andere map. Een beetje op uitgekeken.

Honda CB500s '99 | CB500 '98 - Ryzen 2600x | GTX1070

• lowskilled-ftw
AlxRoelofs schreef op vrijdag 26 april 2019 @ 12:02:
[...]

Dan vraag ik me toch af wat er precies niet zou werken dan.

Ik ben geen game ontwikkelaar, maar als je een game kan maken waar je met z'n 3en uit een vliegtuig springt dan kan je van dat cijfertje 3 ook een 2 maken.
Als ik het bericht zo lees, gaat het niet om het aanpassen. Maar om de game-ervaring? Solo / duo modes is gewoon niet weg gelegd voor apex?

Acties:
  • +1Henk 'm!

• HStyles
  • Registratie: juni 2004
  • Laatst online: 15:30

HStyles

Hbass

Waarom verdwijnt de naam van je teamgenoot als je inzoomed ? WTF
Ik loop hier zo vaak op mijn teamgenoten te schieten..

Zhur > Exile > Roflcopter

• fetix1
lowskilled-ftw schreef op vrijdag 26 april 2019 @ 12:51:
[...]

Als ik het bericht zo lees, gaat het niet om het aanpassen. Maar om de game-ervaring? Solo / duo modes is gewoon niet weg gelegd voor apex?
Ik denk dat heel veel spelers het daar mee oneens zijn.

• EnigmaNL
  • Registratie: januari 2007
  • Laatst online: 16:07

EnigmaNL

Ik wil kaas.

lowskilled-ftw schreef op vrijdag 26 april 2019 @ 12:51:
[...]

Waarom niet? Vrijwel alle legends zijn vatbaar om solo of duo te spelen (als in ze hebben nuttige skills). Alleen Lifeline zou in solo een beetje nutteloos zijn aangezien haar passive alleen werkt als je iemand revived.

Acties:
  • +2Henk 'm!

• kevz
Nah ik hoef geen solo te zien met 60 Wraiths, daar is de game niet voor gebouwd of mensen dat nou denken of niet. Duo's zou evt kunnen, maar dan zit je evengoed nog met Wraith/Lifeline of Wraith/Octane combo's. Maar dit alles komt weer terug in de onbalans van hitboxes en abilities, en ik gok dat dat nooit zal gaan veranderen... En omdat dat niet gaat veranderen zal er geen solo komen want dan gaan ze zien wat er het meest gespeeld en nooit gespeeld gaat worden.
Gewoon een design flaw, verschillende hitboxes in een game met een hoog tempo en een hoge skill-ceiling.

Mijn YouTube

• lowskilled-ftw
EnigmaNL schreef op vrijdag 26 april 2019 @ 13:24:
[...]

Waarom niet? Vrijwel alle legends zijn vatbaar om solo of duo te spelen (als in ze hebben nuttige skills). Alleen Lifeline zou in solo een beetje nutteloos zijn aangezien haar passive alleen werkt als je iemand revived.
kevz schreef op vrijdag 26 april 2019 @ 13:29:
Nah ik hoef geen solo te zien met 60 Wraiths, daar is de game niet voor gebouwd of mensen dat nou denken of niet. Duo's zou evt kunnen, maar dan zit je evengoed nog met Wraith/Lifeline of Wraith/Octane combo's. Maar dit alles komt weer terug in de onbalans van hitboxes en abilities, en ik gok dat dat nooit zal gaan veranderen... En omdat dat niet gaat veranderen zal er geen solo komen want dan gaan ze zien wat er het meest gespeeld en nooit gespeeld gaat worden.
Gewoon een design flaw, verschillende hitboxes in een game met een hoog tempo en een hoge skill-ceiling.
Dit.

• Lokz
  • Registratie: augustus 2014
  • Laatst online: 16:18
Wat gameplay betreft is dit een van de betere shooters wat mij betreft: fast pace vloeiend lopen, klimmen, sliden, schieten. Mijn vrienden spelen echter alleen ps4, en ik word op pc een beetje moe van de randoms.
Het gebeurt te vaak dat mensen beginnen te zeiken als je een bepaalde legend kiest, terwijl ze dan niet hoveren ofzo. Het interesseert mij namelijk helemaal niets welke legend ik ben, en dan krijg je toch een bak gezeik over je heen. Mensen spelen ook veel te veel voor zichzelf, en als ze dan 1v3 verliezen leaven ze meteen de game.

Net kom ik bij een duo die veel te laat hot droppen, waardoor ik geen loot heb. Ik ga dood, ze reviven me, en terwijl ik dan een wapen ga zoeken besluiten ze om zich in een gevecht te mengen op 200 meter afstand. Als ik dan eindelijk wapens gevonden heb en erheen ren (terwijl zij ten onder gaan), krijg ik "you are such an idiot, dumb noob."

Had ik maar vrienden :'( :P

• StrongArmLance
  • Laatst online: 14-05 12:44

StrongArmLance

Endless flow

Lokz schreef op vrijdag 26 april 2019 @ 16:23:
Wat gameplay betreft is dit een van de betere shooters wat mij betreft: fast pace vloeiend lopen, klimmen, sliden, schieten.
Speel dan Titanfall :X

#vote

• Da_mage15
  • Registratie: februari 2018
  • Laatst online: 19:26
@NickThissen

Echt irritant man, die duo's die je gewoon laten stikken. Ze rennen van hot naar her, delen geen loot en gaan gevechten alleen of met zijn twee aan terwijl jij een paar honderd meter achter ze zit.
Als ik zoiets merk doe ik een mooie escape -> leave match.

• Lokz
  • Laatst online: 16:18
Gedaan, maar potje zoeken in Titanfall 2 duurt soms een kwartier.

• StrongArmLance
  • Laatst online: 14-05 12:44

StrongArmLance

Endless flow

Lokz schreef op zaterdag 27 april 2019 @ 00:16:
[...]

Gedaan, maar potje zoeken in Titanfall 2 duurt soms een kwartier.
Binnenkort samen een kwartier wachten op de matchmaking?

#vote

• HStyles

HStyles

Hbass

Ik denk dat ik maar wat minder ga spelen.
9 op die 10 potjes kom je cheaters tegen.
Ook heb ik in mijn eigen team al mensen zien mikken met een aimbot ( en dan nog slecht zij )

Moet je eens zien hoe makkelijk en open cheats the vinden zijn als je het gewoon al in google intyped

https://www.google.com/se......1..gws-wiz.5pWCqgch1tI

Waarom worden al die sites in deze results niet flink aangepakt en uit de lucht gehaald. Verder de cheaters arresteren

• So_Surreal
  • Registratie: februari 2015
  • Laatst online: 21:18
Dit was wel mijn beste potje tot nu toe :D

• miniterror
  • Registratie: mei 2010
  • Laatst online: 21:57
Wat een ellende zeg, op de een of andere manier krijg ik de aim niet goed op de PS4.
Ook te vaak dat ik met mensen in een team zit die niet communiceren of pingen waar ze heen gaan.
Rushen een gevecht in terwijl ik nog loot aan het verzamalen ben.
Heb ook het idee dat er recentelijk meer XIM spelers zijn en zo een voorsprong hebben op mij.
Zie ze soms zo snel en accuraat aimen.
Hebben andere PS spelers dat gevoel ook of ben ik gewoon super slecht in dit spel😅

• dr.lowtune
  • Registratie: mei 2002
  • Laatst online: 23:01

dr.lowtune

(o\ | /o)

Vrij veel gespeeld dit weekend op de ps4 en ook wel een aantal games gewonnen...maar dat team based....soms zijn ze echt te dom voor woorden..het zou fijn zijn als je ook alleen kon spelen. In dat opzicht vond ik Fortnite wel fijn, had je tenminste de keuze (zelfs 50 vs 50).

Acties:
  • +1Henk 'm!

• servival7
miniterror schreef op zaterdag 27 april 2019 @ 23:45:
Wat een ellende zeg, op de een of andere manier krijg ik de aim niet goed op de PS4.
Ook te vaak dat ik met mensen in een team zit die niet communiceren of pingen waar ze heen gaan.
Heb ook het idee dat er recentelijk meer XIM spelers zijn en zo een voorsprong hebben op mij.
Hebben andere PS spelers dat gevoel ook of ben ik gewoon super slecht in dit spel😅
Denk toch echt dat dit aan jou ligt. Ik heb dit gevoel totaal niet.

• miniterror
servival7 schreef op maandag 29 april 2019 @ 09:26:
[...]

Denk toch echt dat dit aan jou ligt. Ik heb dit gevoel totaal niet.
Mag ik je toevoegen als vriend, ben wel benieuwd wat er uit komt als ik met je speel.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Skybullet
  • Registratie: april 2008
  • Laatst online: 17:05

Skybullet

It's go season

HStyles schreef op zaterdag 27 april 2019 @ 13:43:
Ik denk dat ik maar wat minder ga spelen.
9 op die 10 potjes kom je cheaters tegen.
Ook heb ik in mijn eigen team al mensen zien mikken met een aimbot ( en dan nog slecht zij )

Moet je eens zien hoe makkelijk en open cheats the vinden zijn als je het gewoon al in google intyped

https://www.google.com/se......1..gws-wiz.5pWCqgch1tI

Waarom worden al die sites in deze results niet flink aangepakt en uit de lucht gehaald. Verder de cheaters arresteren
Het is toch eigenlijk ook te triest voor woorden dat er zulke websites en complete fora bestaan met honderden topics en duizenden views over cheats per game. Ik zat er net een paar door te scannen en mijn mond valt daar echt van open wat mensen allemaal willen en proberen en voor wat ? Om te winnen door vals te spelen ?

Ik kan daar gewoon echt niet bij en je weet gewoon dat er ook van die figuren hier op het forum zijn en meelezen. Ik kan er dan wel weer intens van genieten als ik topics lees als “ pls help i got hardware banned “.

Skybullet wijzigde deze reactie 29-04-2019 21:27 (3%)

Excuses sound best to the person who’s making them up . Stop feeling sorry for yourself. Telling everybody your sad story. Nobody will do it for you. If you want something, go get it. Period

• OMX2000
  • Registratie: januari 2001
  • Laatst online: 23:13

OMX2000

By any means necessary...

Echt die hit registratie is heeeeel shifty. Ik schiet nu 3 potjes achter elkaar door spelers heen. Dus ik richt echt op ze, redelijk close range en ik mis alles. Een keer met een R99 en een keer met een spitfire. Ging echt nergens over.

PS4 by the way

• SouLLeSSportal
  • Registratie: juni 2006
  • Laatst online: 19-05 01:19

SouLLeSSportal

Teamplay is everything.

OMX2000 schreef op maandag 29 april 2019 @ 22:24:
Echt die hit registratie is heeeeel shifty. Ik schiet nu 3 potjes achter elkaar door spelers heen. Dus ik richt echt op ze, redelijk close range en ik mis alles. Een keer met een R99 en een keer met een spitfire. Ging echt nergens over.

PS4 by the way
PC net zo hoor, de meeste tijd gaat het wel ok, maar ik heb zondag paar potjes gehad waar ik gewoon op een stilstaande speler met hemlok 4 van de 5 schoten gewoon geen hits zie. Ook shotguns doe je volle hit op je beeld, 8 dmg done als je al een hitreg krijgt. hopelijk komt daar wel snel verbetering in want dit is gewoon zo frustrerend als je de eerste bent die schiet, goed raakt maar dan nog door de hitreg het onderspit delft.

Als tegenhanger vandaag weer gewoon lekkere potjes met 7 8 en 9 kills voor mij en genoeg andere kills voor de rest. Enige early game overs waren door letterlijk geen ruk te vinden qua wapens en dan met alternator en mozamweak te moeten spelen... Peacekeeper was gewoon zoals het hoort raak wanneer ik op iemand schoot.

SouLLeSSportal wijzigde deze reactie 30-04-2019 23:36 (16%)

gamepc Nick Battlelog: ACEpr0faker Steam: pr0faker Twitch

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Pat-Juh
  • Registratie: december 2006
  • Laatst online: 12:54

Pat-Juh

Patrick

miniterror schreef op zaterdag 27 april 2019 @ 23:45:
Geregeld heb ik ook van die teams op de PS... heel irritant wanneer ze niet eens wachten tot je Shields en Health weer vol zijn na een conflict en al door rennen naar volgend. Als je eens op het gemakje wil spelen add je mij maar: Pat—Juh (dubbel streepje er tussen).

Acties:
  • 0Henk 'm!

• OMX2000

OMX2000

Pat-Juh schreef op woensdag 1 mei 2019 @ 11:23:
[...]

Geregeld heb ik ook van die teams op de PS... heel irritant wanneer ze niet eens wachten tot je Shields en Health weer vol zijn na een conflict en al door rennen naar volgend. Als je eens op het gemakje wil spelen add je mij maar: Pat—Juh (dubbel streepje er tussen).
Ik denk dat ik eindelijk klaar ben om samen met Tweakers te spelen. Ben absoluut geen topper, maar ik sprokkel hier en daar een paar kills per game.

Zekee frustrerend dat iedereen maar een beetje rent.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Pat-Juh

Pat-Juh

Patrick

OMX2000 schreef op woensdag 1 mei 2019 @ 11:36:
[...]

Ik denk dat ik eindelijk klaar ben om samen met Tweakers te spelen. Ben absoluut geen topper, maar ik sprokkel hier en daar een paar kills per game.

Zekee frustrerend dat iedereen maar een beetje rent.
Precies, als ik in een teamzit dat lekker samenwerkt halen we vaak genoeg de top 3 van teams. Beetje tactiek en geduld dan komen we een eindje haha.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Rule
  • Laatst online: 16:34
HStyles schreef op vrijdag 26 april 2019 @ 13:11:
Waarom verdwijnt de naam van je teamgenoot als je inzoomed ? WTF
Ik loop hier zo vaak op mijn teamgenoten te schieten..
Omdat je voorheen geen enemies zag als ze te dicht bij downed allies staan :+

Acties:
  • 0Henk 'm!

• SacredRose
  • Registratie: mei 2013
  • Laatst online: 17:14
Pat-Juh schreef op woensdag 1 mei 2019 @ 12:32:
[...]

Precies, als ik in een teamzit dat lekker samenwerkt halen we vaak genoeg de top 3 van teams. Beetje tactiek en geduld dan komen we een eindje haha.
Gebruiken jullie wel iets van een headset of is het voldoende als je goed luistert en pinged wat los en vast zit.

Ik heb niet echt een mogelijkheid om een headset oid te gebruiken.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• HStyles

HStyles

Hbass

Rule schreef op woensdag 1 mei 2019 @ 13:55:
[...]

Omdat je voorheen geen enemies zag als ze te dicht bij downed allies staan :+
Dan hadden ze de toch de namen in een andere kleur kunnen weergeven :P

Acties:
  • 0Henk 'm!

• aex351
  • Registratie: juni 2005

aex351

I am the one

Ik zit soms wel eens in teams en dan heb je individuen er tussen zitten die met gemak iedereen en alles uitschakelen. En krijgen met gemak 8+ kills. Maar het verbaasd me dan altijd wel dat ze soort van altijd op andere tegenstanders af weten te lopen.

Nu kwam ik laatst een tool tegen die laat zien waar bepaalde geluid vandaan komt. Ik krijg echt sterk het idee dat veel spelers van dit soort gebruik maken. Zijn nagenoeg hacks/cheats maar dan heb je een overlay op basis van je geluid. Asus notabene biedt zoiets aan volgens mij.

< dit stukje webruimte is te huur >

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Pat-Juh

Pat-Juh

Patrick

SacredRose schreef op woensdag 1 mei 2019 @ 19:54:
[...]

Gebruiken jullie wel iets van een headset of is het voldoende als je goed luistert en pinged wat los en vast zit.

Ik heb niet echt een mogelijkheid om een headset oid te gebruiken.
Een set oortjes van je telefoon geeft al beter geluid dan een tv (althans met positionering). Mijn setje heeft een mic dus werkt prima. Uiteraard geen 5/7 kanaals headset maar . Vanavond hadden we helaas wat slechte runs haha... }:O

• himlims_
  • Registratie: juni 2000
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

aex351 schreef op woensdag 1 mei 2019 @ 21:56:
Ik zit soms wel eens in teams en dan heb je individuen er tussen zitten die met gemak iedereen en alles uitschakelen. En krijgen met gemak 8+ kills. Maar het verbaasd me dan altijd wel dat ze soort van altijd op andere tegenstanders af weten te lopen.

Nu kwam ik laatst een tool tegen die laat zien waar bepaalde geluid vandaan komt. Ik krijg echt sterk het idee dat veel spelers van dit soort gebruik maken. Zijn nagenoeg hacks/cheats maar dan heb je een overlay op basis van je geluid. Asus notabene biedt zoiets aan volgens mij.
Ben al trouw asus fan, prima producten, support en ondersteuning. Kende Sonic Radar niet, zojuist wat youtube filmpjes bekeken ....

.... :X 8)7 -O-

Ik begrijp dat dit super is voor slechthorende of doven. Maar het lijkt wel een cheat hulpmiddel voor de gemiddelde gamer - nog niet getest overigens, dus kan niet echt oordelen. Het lijkt iig niet hardware specifiek te zijn voor asus. Wel erg dubieus stukje software ..... dat doet mij denken aan situatie van paar jaar terug

ooit lanparties mede-georganis te hebben (takeover? atomic? whatever), daarbij hadden we een counterstrike competitie met games/hardware als prijzen, gesponsord door Ubisoft (ubisoft was nooit beroerd om onze events te sponseren).

Was in de begin dagen van aimbots enzo (ergens rond 2000) geloof dat punkbuster toen een van weinige anti cheat tools was. Bij de competitie was toen iemand die aardig raak kon schieten; na bezoek bleek ook waarom, hij had een Asus GPU. En met specifieke ASUS drivers kon je jouw game textures doorschijnend maken... best handig in een game als counterstrike.

Tof bedrijf, maar zou verwachten dat ze lesje wel geleerd hebben :+

//edit; gevonden, t.net had een artikeltje;
nieuws: Cheaten met Asus 'See Through' drivers?

himlims_ wijzigde deze reactie 02-05-2019 00:36 (7%)

ฅ ʕ•̫͡ᴥ•ʔ ฅ
RootGamer.com ☆ LINUX GAMES
🔧 Steam
RootGamer_com · Æ Origin HollandHards · Ʊplay HollandHards

Acties:
  • +2Henk 'm!

• miniterror
Als ik mijn headset (Sony WH1000-XM2) op heb dan hoor ik overduidelijk vanaf welke kant de gevechten tussen andere squads zijn.
Ook met lopen door gebouwen heen hoor je voetstappen van andere erg goed als ze in de buurt zijn.
Zeker in gebouwen kan dit een voordeel geven.
Een goede headset kan dus weldegelijk zin hebben om een geluidsvoordeel te krijgen.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Milo44
  • Registratie: april 2010
  • Laatst online: 12:13
miniterror schreef op donderdag 2 mei 2019 @ 08:46:
Als ik mijn headset (Sony WH1000-XM2) op heb dan hoor ik overduidelijk vanaf welke kant de gevechten tussen andere squads zijn.
Ook met lopen door gebouwen heen hoor je voetstappen van andere erg goed als ze in de buurt zijn.
Zeker in gebouwen kan dit een voordeel geven.
Een goede headset kan dus weldegelijk zin hebben om een geluidsvoordeel te krijgen.
Dit.
Ik speel al aardige tijd FPS games en ik zou ze niet zonder headset kunnen en willen spelen.
Een maatje van me speelt Apex/Overwatch over de speakers en dan vraagt ie zich altijd af waarom ik zo goed weet waar de enemies vandaan komen... |:( 8)7

:X

• SouLLeSSportal
  • Registratie: juni 2006
  • Laatst online: 19-05 01:19

SouLLeSSportal

Teamplay is everything.

Gisteren nog mooi potje gehad, score technisch niet heel bijzonder met 8 kills maar wel alle kills van het team. 1 teammate was vrij snel dood en disconnect gelijk, ik had dat team dat ons aanviel ook afgeschoten. Samen met de andere speler best agressief gespeeld nadat we een verdienstelijke supplydrop met armor en mastiff konden looten. Ik had de mastiff en hij de purple armor. Man dat ding werkte goed, vooral in de stukken tussen de rotsen rondom bridges. Met een beetje geluk en gebruik van teammate als afleiding (hij was niet bijzonder goed met 410 dmg totaal en geen kills, maar volgens mij nog vrij laag lvl) letterlijk iedereen van de laatste 3 teams afgemaakt, wat gelukkig op 1 full team na 1 of 2 spelers waren. Dat voelde zo goed toen we die pot wonnen :)

SouLLeSSportal wijzigde deze reactie 02-05-2019 11:56 (3%)

gamepc Nick Battlelog: ACEpr0faker Steam: pr0faker Twitch

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Akaendra
  • Registratie: augustus 2010
  • Laatst online: 16:14
Ach, gisteren met mijn squad mijn eerste potje gewonnen :D
Nu ben ik maar lvl 17 ofzo en moet ik nog steeds uitvogelen wat voor mij fijne wapens zijn, maar toch leuk om wat kills te maken en te winnen.

Daarna met een andere vriend doorgespeeld met randoms, wat ik normaal echt nooit doe gezien de verhalen.
Nu heb ik welgeteld een goede random gehad, 2de mee geworden omdat we eigenlijk te weinig goede loot hadden op het eind.
Een andere random rende kneiterhard naar een droppoint in de ring met nog maar 4 squads en werd dus gelijk neergelegd, lekker vloeken meteen en instaquit. De andere had ik nog kunnen reviven als hij niet meteen was geleaved nadat hij omgelegd was in een hotzone (shit happens enzo, geduld is een schone zaak).

Enige ander dingetje is af en toe de hit detection die ontzettend hit or miss is, zeker een puntje frustrerend, zeker als je op je eigen scherm met een shotgun vol iemand raakt en je uiteindelijk geen damage lijkt te doen. Nu ben ik weliswaar geen aim wonderkind maar toch.

• Tusk

Tusk

Om daarom!

Ligt het aan mij of gebruikt bijna niemand VOIP op de xbox? En als ze het dan hebben, zeggen ze niks of vertikken ze het om Engels te praten :/

Acties:
  • 0Henk 'm!

• desune
  • Registratie: mei 2007
  • Laatst online: 17-05 23:45
Iemand zin om onze squad te joinen vanavond? Spelen gewoon chill. Beide Apex. PSN: RezzIDT

Acties:
  • 0Henk 'm!

• discjockey39
  • Registratie: februari 2013
  • Laatst online: 14-05 19:38
Soms ben ik in een potje erg goed bezig, en soms juist erg slecht. dus als je het risico durft te nemen, voeg mij dan maar toe op PS4. psn: jeroendeurknop.

ps: ik doe alleen in de weekenden soms apex, doordeweeks ben ik bezig met andere dingen.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Nickrsd
  • Registratie: april 2009
  • Laatst online: 19:27

Nickrsd

Psn: rsdnik ; Uplay: jagerNL

Durf het bijna niet te zeggen.. maar als ik met m’n maat een beetje pushen en rap door de map gaan.. komen we vaak verder/ winnen. Als we heel rustig aan spelen. Pakt dat niet vaak uit

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Sleehond
  • Registratie: februari 2008
  • Laatst online: 21:53
EA ligt eruit.. meer mensen van?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Milo44
Sleehond schreef op zondag 5 mei 2019 @ 21:12:
EA ligt eruit.. meer mensen van?
Yep.

Acties:
  • +2Henk 'm!

• Koeral
  • Registratie: juni 2015
  • Laatst online: 16:06
Lang geleden een account aangemaakt om de forum van The Witcher 3 te volgen en nu speel ik redelijk vaak Apex en ik vind het een prima game. Ik kan het geen uren achter elkaar spelen, maar af en toe een uurtje tussendoor is prima vermaak.

Ik irriteer me wel heel erg aan mensen die random uit de dropship gaan en solo gaan spelen. Erg frustrerend en ik hoop dan ook dat ze snel gekillt worden. Gisteren zat ik bij iemand die solo ging. Flink over en weer schelden en dat hij het niet begrijpt. Ik snap werkelijk waar niet wat je dan denkt te willen bereiken :(

Koeral wijzigde deze reactie 07-05-2019 10:30 (11%)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• HgnX
  • Registratie: december 2009
  • Laatst online: 16-05 17:40
Gisteren toch een leuk potje gehad, ik speel wel eens sniper want mn aim is best aardig en dat rekent ontzettend vaak op onbegrip van je teamgenoten die weinig sniper spelers kennen.
Ik had een triple take te pakken, en lagde een solide meter of 30 achter mn team aan, tot we bij de lowend van bunker kwamen. 2 squads engageded onze squad en ik nam positie langs de wall. Heerlijke plek, 5x een enemy gedowned, mn squad pushte echter niet. Beide squadmates gingen op een gegeven moment down, waardoor ik genoodzaakt werd om te reviven. Dat lukte, maar we raakten clammed in tussen de 2 squads in een klein huisje op de rand van de circle (dat kleine huisje voor bunker).
Uiteindelijk squad wiped.
Sinds de revive beide gasten moer hard brullen in de mic, F*cking wraith dit dat.
Squad kills screen. Mijn dmg 1100 en 0 kills. Hun dmg beiden rond de 200.

Deze game maakt het best lastig sniper te spelen.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Insehh
  • Registratie: juli 2009
  • Laatst online: 20-05 15:47

Insehh

Define good enough.

HgnX schreef op maandag 6 mei 2019 @ 14:28:
Gisteren toch een leuk potje gehad, ik speel wel eens sniper want mn aim is best aardig en dat rekent ontzettend vaak op onbegrip van je teamgenoten die weinig sniper spelers kennen.
Ik had een triple take te pakken, en lagde een solide meter of 30 achter mn team aan, tot we bij de lowend van bunker kwamen. 2 squads engageded onze squad en ik nam positie langs de wall. Heerlijke plek, 5x een enemy gedowned, mn squad pushte echter niet. Beide squadmates gingen op een gegeven moment down, waardoor ik genoodzaakt werd om te reviven. Dat lukte, maar we raakten clammed in tussen de 2 squads in een klein huisje op de rand van de circle (dat kleine huisje voor bunker).
Uiteindelijk squad wiped.
Sinds de revive beide gasten moer hard brullen in de mic, F*cking wraith dit dat.
Squad kills screen. Mijn dmg 1100 en 0 kills. Hun dmg beiden rond de 200.

Deze game maakt het best lastig sniper te spelen.
Apex spelen de meeste ook met een hoog tempo, past de sniper gewoon niet echt bij. Althans, niet de speelstijl. Dus ik snap het wel een klein beetje, speel in andere games ook graag sniper/longe-range maar in Apex kan ik me er totaal niet in vinden. :X

De enige ekte... PUBG Discord hierrrr: https://discord.gg/CcHAx4W

Acties:
  • 0Henk 'm!

• GLeenders
  • Registratie: september 2017
  • Laatst online: 20-05 15:03
Sinds dat de snipers een kleine buff hebben wil ik er nog wel eens een meenemen als 2e wapen. Vooral de Longbow kan af en toe erg fijn zijn als je teammates weer eens vinden dat ze een squad aan moeten vallen met hun R-99 op 300 meter afstand.

In close combat waar je normaal van wapen wisselt zodra je mag leeg raakt is het dan wel weer afzien. En zodra de cirkel te klein wordt tegen het eind van het spel swap ik toch vaak naar een shotgun of lmg als ik die tegen kom.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• p.habo
  • Registratie: oktober 2000
  • Laatst online: 14-05 13:08
Longbow fully equiped met HCOG 2x en skullpiercer wil tussen 10 en 30 meter ook wel fijn spelen als je een beetje vaste hand hebt. Verder vooral fijn als secondary, naast een high fire rate.

Core i7-8700 (3,2 GHz) / MSI MAG Z390 Tomahawk / 2x16Gb / 2x MSI GTX 960 OC SL(n)i(e) / 2x Crucial MX500 SSD 250Gb / Be Quiet! Shadow Rock Slim

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Milo44
@GLeenders en @p.habo , helemaal met jullie eens.
Laatste tijd merk ik ook dat ik steeds vaker de Longbow als secondary weapon mee pak (main gun R301).
Op het begin vind ik het dan fijn om er nog een 4x-8x scope op te gebruiken, wat later swap ik naar de 2x-4x of die 3x U- scope.
En als ik het tot de laatste paar squads behaal swap ik de Longbow voor een Mastiff/Peacekeeper/Wingman.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Koeral
Dit weekend ook weer met random 'team'mates gezeten die het leuker vinden om solo te gaan en goede loot belangrijker vinden dan een teammate te reviven (waardoor ze uiteindelijk door het lange looten dood worden geschoten, wat toch wel een goed gevoel geeft haha). Dus bij deze mag je me op de lijst zetten @SomerenV. PSN naam is Tvermunt.

Het is leuk om te spelen voor de winst, maar niet ten koste van alles. Ik vind het belangrijk om gewoon leuk te spelen, elkaar goede loot te gunnen, in teambelang te denken en af en toe wat minder serieus te spelen (want elkaar een beetje kloten op een leuke manier of met 'shit' loot zo ver mogelijk komen moet kunnen). Morgen ben ik vrij, dus als je interesse hebt voeg me dan toe :)

Koeral wijzigde deze reactie 07-05-2019 12:24 (40%)

Acties:
  • +1Henk 'm!

• p.habo
@Milo44 Volgens mij speelt het psychisch ook een rol. Met Longbow geeft 1 hit veel effect, waardoor de ontvangende zijde voorzichtiger wordt. Met high fire rate schrikt de (vaak) lagere damage niet snel af en heb je kans dat je een agressievere tegenstander houdt.

Xbox: PHabo (zonder headset)

Core i7-8700 (3,2 GHz) / MSI MAG Z390 Tomahawk / 2x16Gb / 2x MSI GTX 960 OC SL(n)i(e) / 2x Crucial MX500 SSD 250Gb / Be Quiet! Shadow Rock Slim

Acties:
  • +1Henk 'm!

• fetix1
Het teambelang met randoms is er gevoelsmatige nauwelijks tot niet. Ongelooflijk wat sommige randoms in mijn potjes doen: totaal ergens anders droppen, niet reviven, meteen disconnecten, niet de banner oppakken, mijn loot pakken, eeuwig looten op 1 plek + buiten de cirkel blijven, vanaf een grote afstand met R99 etc. schieten en daardoor positie verraden, in hun eentje vol een totaal ander team aanvallen dan de overige 2 doen, helemaal alleen een gevecht aangaan zonder dat de andere 2 in de buurt zijn, etc. etc. Heb ik het niet eens over het niveau.

Feit is gewoon dat als ik met vrienden speel ik bijna altijd in de top 5 kom, maar met randoms is dat maar sporadisch het geval. Heb je zelf 300-500 damage en dan heb je 2 randoms die niet eens boven de 100 komen. Eerste fight afgelopen.

Hoop zo, tegen beter weten in, op solo’s of duo’s voor als mijn vrienden niet online zijn. 1v2 is bijvoorbeeld al een heel ander verhaal dan 1v3.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• HgnX
  • Registratie: december 2009
  • Laatst online: 16-05 17:40
Ik zit stiekem toch echt te smachten om nieuwe content... :x

Acties:
  • +1Henk 'm!

• p.habo
@fetix1 Het is wel lastig als de jumpmaster te laat vertrekt, vervolgens op een compleet idiote plek landt en je binnen 10 seconden weer met zijn allen in de lobby zit. Dan maak ik me toch wel eens schuldig aan een omweg en zie ik na een paar minuten wel wat er nog in de squad zit om me er vervolgens weer bij te voegen.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• dr.lowtune
  • Registratie: mei 2002
  • Laatst online: 23:01

dr.lowtune

(o\ | /o)

Nu 5 potjes achter elkaar met een totaal idiote jumpmaster. Met randoms is het teamaspect echt zwaar overrated. Binnen 30 seconden weer in de lobby killt echt alle fun, dus we gaan maar weer lone wolf modus...

• Koeral
p.habo schreef op woensdag 8 mei 2019 @ 13:24:
@fetix1 Het is wel lastig als de jumpmaster te laat vertrekt, vervolgens op een compleet idiote plek landt en je binnen 10 seconden weer met zijn allen in de lobby zit. Dan maak ik me toch wel eens schuldig aan een omweg en zie ik na een paar minuten wel wat er nog in de squad zit om me er vervolgens weer bij te voegen.
Helemaal waar. Ik snap soms niet wat sommige mensen denken. Niet alleen de low levels zie ik dit doen, maar ook gewoon spelers die het spel al een langere tijd spelen. Vliegen ze bijvoorbeeld nog over Skull Town en durven ze daar uiteindelijk toch nog naar toe te vliegen terwijl je dan veel te laat bent en het vol zit met enemy's. Alles is dan al geloot en jij loopt er als een schietschijf rond. Heel frustrerend is dat. Ik doe precies hetzelfde als jou. Ga dan wel solo spelen in de hoop dat de teamgenoten nog overeind staan.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• GLeenders
  • Registratie: september 2017
  • Laatst online: 20-05 15:03
Koeral schreef op donderdag 9 mei 2019 @ 09:21:
[...]
Vliegen ze bijvoorbeeld nog over Skull Town en durven ze daar uiteindelijk toch nog naar toe te vliegen terwijl je dan veel te laat bent en het vol zit met enemy's.
Dit vind ik verreweg het meest frustrerende scenario dat ik tegen ben gekomen, je maakt geen schijn van kans. Op de tweede plek staat bij mij het landen, drie gebouwen looten en het enige wat je hebt is een knockdownshield, twee level 3 mods en wat kogels, maar geen wapen te bekennen.

Acties:
  • +4Henk 'm!

• MrBasta
  • Laatst online: 20-05 20:07
Ik speel iedere avond een paar potjes op de PS4 maar zit aan de onderkant van de middenmoot (eigen inschatting). Een fantastisch potje gehad (9 kills) maar over het algemeen zit ik op 1 a 2. Helaas speelt geen van mijn vrienden APEX, dus ben op zoek naar tweakers om mee samen te spelen. Ik speel zonder microfoon (pingen all the way) maar ben wel een teamplayer.

Mijn PS4 ID is MrBasta86

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Timpieturner
  • Registratie: november 2016
  • Laatst online: 15:32
MrBasta schreef op vrijdag 10 mei 2019 @ 12:25:
Ik speel iedere avond een paar potjes op de PS4 maar zit aan de onderkant van de middenmoot (eigen inschatting). Een fantastisch potje gehad (9 kills) maar over het algemeen zit ik op 1 a 2. Helaas speelt geen van mijn vrienden APEX, dus ben op zoek naar tweakers om mee samen te spelen. Ik speel zonder microfoon (pingen all the way) maar ben wel een teamplayer.

Mijn PS4 ID is MrBasta86
Toegevoegd!!
Ik ben ook een fanatiek pinger ;)

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Sleehond

Mijn PS4 ID is MrBasta86
Ik zal je toevoegen, ben ook een fanatieke pinger en probeer altijd goed in de groep te blijven lopen en ondersteunen.

Mijn PS4 ID is leon1987vl

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Pat-Juh

Pat-Juh

Patrick

Mijn PS4 ID is MrBasta86
Toegevoegd, zie je online 👍🏻.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• MrBasta
  • Laatst online: 20-05 20:07
He fijn, bedankt allemaal :-) Zal straks de PS4 weer eens aanslingeren!

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Kedav
  • Registratie: maart 2015
  • Laatst online: 22:45
Dit weekend ontdekt dat ik ook gewoon apex op de ps4 kan spelen. Dacht altijd dat je voor online op ps4 moest betalen (nooit mp games gedaan op de ps4). Wat een wereld van verschil tussen pc en ps4 qua alles eigenlijk. PC heeft wel mijn voorkeur maar op de ps4 lijkt het wel makkelijker ondanks dat ik mijn ps4 al maanden niet had aangeraakt.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• discjockey39
vaak ervaar ik audioproblemen wanneer mijn team in een druk gebied dropt. dan wordt het spel ontzettend traag en de audio is niet om aan te horen. is dit algemeen bekend of ligt dit aan mijn ps4? ik heb de eerste ps4.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• kevz
@discjockey39 en iedereen die zich afvraagt waar de volgende patch gebleven is:

https://www.reddit.com/r/...ec6/respawn_check_in_510/

soon (tm)

Mijn YouTube

Acties:
  • +2Henk 'm!

• B!g Boss
  • Registratie: september 2012
  • Laatst online: 19-05 09:33
Volledig alles alleen gedaan, 10 kills, bijna 2500 damage, champion,... Op laatste los gegaan met de longbow en eindkill met de mastiff:
YouTube: apex SOLO 2500 damage - pro sniper - Champion - mastiff end kill!!!

Acties:
  • +1Henk 'm!

• discjockey39
@B!g Boss lekker gewerkt, pik!

Acties:
  • +1Henk 'm!

• ScuL
  • Registratie: januari 2000
  • Laatst online: 14:03
Die banner had je nog wel kunnen pakken maar inderdaad erg solo gericht

ProMods ETS2 uitbreiding

• B!g Boss
  • Registratie: september 2012
  • Laatst online: 19-05 09:33
ScuL schreef op woensdag 15 mei 2019 @ 05:28:
Die banner had je nog wel kunnen pakken maar inderdaad erg solo gericht
True, Maja, die gast was al bijna dood door de ring en bleef maar achter... wilde het risico niet nemen.
Hier 9 kills bloodhound, meer team gericht 😀
YouTube: apex legends how to play with bloodhound - smell the blood off the e...

Acties:
  • +2Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

ฅ ʕ•̫͡ᴥ•ʔ ฅ
🔧 Steam

• kevz
Wel hendig in de basis, die drie kolommen aan de rechterkant.
Maar ik mis nogal een aantal stats, Hemlok in burst of single fire, Prowler burst of full auto, Havoc en Devotion met of zonder Turbo. Lijkt er op dat de DPS van de Longbow+TT snipers gebaseerd is op 100% headshot rate, zie dat maar eens voor elkaar te krijgen met een Triple Take :D

Mijn YouTube

• HStyles

HStyles

Hbass

Leuk die weapon dmg van de wingman, teminste als je ermee iets raakt....
je raakt niet point blank
je raakt niet medium range.

HStyles wijzigde deze reactie 16-05-2019 19:38 (28%)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Tusk

Tusk

Om daarom!

Wat betekenen die waardes tussen haakjes bij de hemlok en prowler?

Acties:
  • +1Henk 'm!

• OMX2000

OMX2000

HStyles schreef op donderdag 16 mei 2019 @ 19:09:
Leuk die weapon dmg van de wingman, teminste als je ermee iets raakt....
je raakt niet point blank
je raakt niet medium range.
Voor mijn gevoel was het beter met Wingman. Ik raakte in het begin best vaak en veel. Maar de laatste maand (?) schiet ik vooral door spelers heen. Crappy hit registration.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Catch22
  • Registratie: november 2001
  • Nu online
Tusk schreef op vrijdag 17 mei 2019 @ 14:16:
Wat betekenen die waardes tussen haakjes bij de hemlok en prowler?
Capaciteit met extended mag

R5 1600 - RX480 - AOC AG271QX - LG 34UC79G

Acties:
  • 0Henk 'm!

• ChojinZ
  • Registratie: september 2001
  • Laatst online: 20:30
OMX2000 schreef op vrijdag 17 mei 2019 @ 14:23:
[...]

Voor mijn gevoel was het beter met Wingman. Ik raakte in het begin best vaak en veel. Maar de laatste maand (?) schiet ik vooral door spelers heen. Crappy hit registration.
In de eerste weken kon je nog best leuk sniperen met de Wingman. Maar idd, de laatste tijd is het bar en boos door die shitty hit registratie. Ik pak nu liever een r99 of r301

"Papa is gek en eet een broodje poep" -Milan

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Tusk

Tusk

Om daarom!

Catch22 schreef op vrijdag 17 mei 2019 @ 14:32:
[...]

Capaciteit met extended mag
die in de laatste kolom snap ik, maar hoe verandert de body dmg daardoor?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Nickrsd
  • Registratie: april 2009
  • Laatst online: 19:27

Nickrsd

Burst is dat.. 3 kogels

• Tusk

Tusk

Om daarom!

Het valt me op dat er veel Fransozen zitten die het vertikken Engels te praten. Maar wel constant Frans blijven blaten, putin dit pute dat.. Ook online 0 aanpassingsvermogen dat volk. (XBL)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• HDimac
  • Registratie: april 2012
  • Laatst online: 18:55

HDimac

Inderdaad.

Ik heb echt bizar vaak onspeelbaar veel lag op de PS4, terwijl mijn ping gewoon rond de 20 ligt. Hebben meer mensen dit?

Gebukt is genomen.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

HDimac schreef op maandag 20 mei 2019 @ 15:18:
Ik heb echt bizar vaak onspeelbaar veel lag op de PS4, terwijl mijn ping gewoon rond de 20 ligt. Hebben meer mensen dit?

dat kun je vervolgens weer inbouwen in de controller;

maar apex netwerk code zuigt best hard

himlims_ wijzigde deze reactie 20-05-2019 15:29 (17%)

ฅ ʕ•̫͡ᴥ•ʔ ฅ
🔧 Steam

Acties:
  • 0Henk 'm!

• rvtk
  • Laatst online: 23:02
De APEX LEGENDS MAY PERFORMANCE UPDATE 1.1.3 patch is nu live, zie ook https://www.ea.com/en-gb/...rformance-update-may-2019

Ik ben benieuwd, ga het zo meemaken :) :7

Hieronder de patch notes:
AUDIO FIXES AND IMPROVEMENTS

One of our biggest issues to tackle was improving the audio performance to address issues reported of sounds dropping out, sounds missing for extended time, or distortion for a period of time. We have made improvements both in our code and with our content that will hopefully fix these issues for many players, and for others, at least lower the amount and length of time they encounter audio issues.

We have also addressed some of the other mix issues with the game, including increasing the volume of close proximity enemy footsteps and lowering the overall volume of the game from the character select screen to the end of the drop sequence. We will continue to monitor mix issues and address them as necessary. Below are the notes of improvements we’ve included in today’s patch and we’re continuing to work on future improvements.

PERFORMANCE

Improved audio engine to be around 30% more CPU efficient, lessening the chance of distortion or dropouts.

Lowered impact on data loading through code and content changes to improve potential dropout issues.

QUALITY OF LIFE

Lowered the master volume of all sounds during the character select screen through the end of the drop sequence.

Lowered the volume of Wraith's ambient kunai knife sound for those who are sensitive to the sound. If it is still bothersome we will remove it in a later patch.

Increased the volume of close proximity enemy footsteps for all Legends.

Increased the priority of enemy footsteps to ensure the sounds play even in heavy combat situations.

Slightly lowered the volume of Pathfinder footstep sounds heard from the first person view.

Fixed missing or quiet dryfire (out of ammo trigger click sound) and low ammo (the progressive change in sound that the gun makes as the magazine approaches empty) sounds for the R301, Hemlok, Flatline and RE45.

Increased the volume of the music that plays when winning a match.

Added more detailed audio to the Training mission.

BUG FIXES

Fixed occlusion bug for the "wind down" sound for the Havoc.

Fixed issue with automatic weapon fire sounds occasionally getting stuck on, usually after a Legend respawns.

Fixed bug with RE45 missing tail sounds (the echo in the environment after the shot) when in close proximity.

HIT DETECTION FIXES AND IMPROVEMENTS

As we talked about last week, in this patch we’ve pushed some fixes that should eliminate many cases of incorrect hit registration. This patch also includes some behind-the-scenes tracking of bullet damage logic. We expect there will still be some remaining hit registration problems, but with these fixes and diagnostic information, we are better equipped to track them down.

One potential cause of hit registration bugs can be simple internet connection problems. In order to determine how much of a factor this is in reality, we have put some time into refining the functionality behind our network problem indicator icons in the upper right of the screen. These icons are now pickier about your connection quality and may show up more frequently than they did before. These icon changes will be useful for us in narrowing down the cause of any bugs that we continue to see. Please continue to share videos and report hit registration issues you still encounter after the patch.

FIX FOR LIFELINE “PICK ME UP” BANNER BUG ON PS4

The issue has been resolved and we will be re-enabling the banner after the patch is live.

NOTE: We made changes to client and backend to address this and it’ll take a little time to take full effect. We’re expecting the error to resolve within a few hours after the patch is live.

[PC ONLY] CRASHES SPECIFIC TO INTEL CPUs

We investigated the crash reports from many people who were crashing frequently and found that Intel CPUs sometimes were not executing the instructions properly in one particular function. A common example was an instruction that only reads a register crashed on writing to invalid memory. With the help of many forum users, we found that lowering the clock speed always fixed the crashes, even if the CPU wasn't overclocked or overheating. Thanks everyone, with a big shout out to Falkentyne, TEZZ0FIN0, JorPorCorTTV and MrDakk!

This has been by far the most commonly reported PC crash over the last month or so and we’ve notified Intel about the issue. In the meantime, we’ve put a workaround in this patch to avoid the crashing at your original clock speeds just by changing the instructions used by that one function. Please continue to send your crash logs to our forums so we can analyze and fix any issues you encounter!

ADDITIONAL BUG FIXES AND CHANGES

Fixed issue with the Fortified Passive ability for Gibraltar and Caustic where they would take damage through shields.

Fixed the bug that allowed players to stick objects to Gibraltar’s Gun Shield.

Admittedly it’s been fun to see the results of this but the behavior is not intended by design and could get out of control. Items will no longer stick to Gibraltar’s Gun Shield, however, it will now deflect Arc Stars.

We have identified some issues with -novid, and will be disabling the flag until we can address the issues. Thank you for your patience

Acties:
  • 0Henk 'm!

• NLLuuk
  • Laatst online: 23:27
Zonde van die patchnotes, had eigenlijk wel gehoopt dat Team Deathmatch een keer er aan zat te komen voor Apex. Het spel ziet er echt tof uit, maar ik ben totaal geen fan van Battle Royales. Jammer genoeg is slechts één keer het gerucht gegaan dat TDM op Apex zou komen en verder is er nooit iets over naar buiten gebracht.. Hopen dat het toch nog binnenkort komt :)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• ChojinZ
  • Registratie: september 2001
  • Laatst online: 20:30
NLLuuk schreef op dinsdag 21 mei 2019 @ 10:39:
Zonde van die patchnotes, had eigenlijk wel gehoopt dat Team Deathmatch een keer er aan zat te komen voor Apex. Het spel ziet er echt tof uit, maar ik ben totaal geen fan van Battle Royales. Jammer genoeg is slechts één keer het gerucht gegaan dat TDM op Apex zou komen en verder is er nooit iets over naar buiten gebracht.. Hopen dat het toch nog binnenkort komt :)
TDM? Daar heb je toch Titanfall voor? :+ Ik zie TDM niet zo snel gebeuren in zo'n grote map. En dus moeten ze nieuwe maps gaan maken. Wat weer resources kost waardoor er weer minder geld/tijd overblijft voor een nieuwe BR map.

Nee.... laat ze het maar lekker bij de BR gameplay houden. Voor TDM start ik wel COD/BF/TF/etc. op...

"Papa is gek en eet een broodje poep" -Milan

Acties:
  • 0Henk 'm!

• servival7
ChojinZ schreef op dinsdag 21 mei 2019 @ 10:50:
[...]

TDM? Daar heb je toch Titanfall voor? :+ Ik zie TDM niet zo snel gebeuren in zo'n grote map. En dus moeten ze nieuwe maps gaan maken. Wat weer resources kost waardoor er weer minder geld/tijd overblijft voor een nieuwe BR map.

Nee.... laat ze het maar lekker bij de BR gameplay houden. Voor TDM start ik wel COD/BF/TF/etc. op...
Denk dat je wel gelijk hebt dat het niet komt maar de grote map is toch geen probleem?
Apex map bestaat nu al uit allemaal delen gescheiden door bergen. Maak de zijkanten dicht en je hebt zo een map of 6.

Bijvoorbeeld: Slum Lakes, Artillary, Skull Town, Water Treatment, Swamps en Repulor

Acties:
  • 0Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

PERFORMANCE
Improved audio engine to be around 30% more CPU efficient, lessening the chance of distortion or dropouts.
Lowered impact on data loading through code and content changes to improve potential dropout issues.

QUALITY OF LIFE
Lowered the master volume of all sounds during the character select screen through the end of the drop sequence.
Lowered the volume of Wraith’s ambient kunai knife sound for those who are sensitive to the sound. If it is still bothersome we will remove it in a later patch.
Increased the volume of close proximity enemy footsteps for all Legends.
Increased the priority of enemy footsteps to ensure the sounds play even in heavy combat situations.
Slightly lowered the volume of Pathfinder footstep sounds heard from the first person view.
Fixed missing or quiet dryfire (out of ammo trigger click sound) and low ammo (the progressive change in sound that the gun makes as the magazine approaches empty) sounds for the R301, Hemlok, Flatline and RE45.
Increased the volume of the music that plays when winning a match.
Added more detailed audio to the Training mission.

BUG FIXES
Fixed occlusion bug for the “wind down” sound for the Havoc.
Fixed issue with automatic weapon fire sounds occasionally getting stuck on, usually after a Legend respawns.
Fixed bug with RE45 missing tail sounds (the echo in the environment after the shot) when in close proximity.

al met al een 'minimale' patch

ฅ ʕ•̫͡ᴥ•ʔ ฅ
🔧 Steam

Acties:
  • 0Henk 'm!

• miniterror
Liever een goed uitgewerkte kleine patch welke een paar problemen oplost dan een grote vol met nieuwe bugs;)

Acties:
  • +1Henk 'm!

• AmonTobin
  • Registratie: augustus 2010
  • Laatst online: 23:08
Ik weet het niet hoor, maar na de patch vandaag is het echt een en al bagger. Ik raak niets, constant lag. Wtf.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Sleehond
AmonTobin schreef op dinsdag 21 mei 2019 @ 20:22:
Ik weet het niet hoor, maar na de patch vandaag is het echt een en al bagger. Ik raak niets, constant lag. Wtf.
Same here, bagger potjes gehad net...
Pagina: 1 ... 26 27 28 Laatste

OnePlus 7 Pro (8GB intern) Microsoft Xbox One S All-Digital Edition LG OLED C9 Google Pixel 3a XL FIFA 19 Samsung Galaxy S10 Sony PlayStation 5 Smartphones

Tweakers vormt samen met Tweakers Elect, Hardware.Info, Autotrack, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer de Persgroep Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True