Acties:
  • 0Henk 'm!

• vBr8
  • Registratie: November 2015
  • Nu online
ScuL schreef op donderdag 26 mei 2022 @ 01:12:
Wat ook raar is qua "abandonment" in ranked is het volgende.

Stel je team mates gaan allebei dood en hun banners zijn niet meer te gebruiken en ze zijn gedisconnect. Vervolgens blijf je zelf solo over. Als je dan zelf de match verlaat krijg je een penalty.. waarom?
Als ze toch beide dood zijn, leave dan niet maar ga snel dood zelfde effect..

The only way to get smarter, is by playing a smarter opponent || Twitch

• ScuL
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 14-08 17:35
vBr8 schreef op vrijdag 27 mei 2022 @ 11:32:
[...]

Als ze toch beide dood zijn, leave dan niet maar ga snel dood zelfde effect..
Ja maar dan krijg je een extra death op je KDR die onnodig is

ProMods ETS2 uitbreiding - Mijn tijdszone is UTC+13

Acties:
  • +3Henk 'm!

• RubjeMazter
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 14:59
ScuL schreef op zaterdag 28 mei 2022 @ 02:28:
[...]

Ja maar dan krijg je een extra death op je KDR die onnodig is
Dan speel je toch niet? Flawless k/d ratio :+

Volgens mij geldt leaven ook als een death als ik het me goed herinner, of is dat alleen als je knocked bent?

Maar ja je leaved een ranked game, mensen kunnen na een disconnect ook terugkomen afhankelijk van wat voor disconnect het is; alt+f4 of game crash bijv. Als ze moedwillig weggaan vind ik het ook raar, maar ja zo is het gemaakt.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• vBr8
  • Registratie: November 2015
  • Nu online
RubjeMazter schreef op zaterdag 28 mei 2022 @ 10:20:
[...]

Dan speel je toch niet? Flawless k/d ratio :+

Volgens mij geldt leaven ook als een death als ik het me goed herinner, of is dat alleen als je knocked bent?

Maar ja je leaved een ranked game, mensen kunnen na een disconnect ook terugkomen afhankelijk van wat voor disconnect het is; alt+f4 of game crash bijv. Als ze moedwillig weggaan vind ik het ook raar, maar ja zo is het gemaakt.
Daarbij een BR speel je toch ook niet voor je perfecte KDR maar voor de wins. Kills vind ik ook belangrijk maar ratio niet bepaald..

Leaven vind ik terecht dat je er straf voor krijgt, speel het uit voor wat je kan of ga snel dood.

The only way to get smarter, is by playing a smarter opponent || Twitch

• ScuL
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 14-08 17:35
Iedere speler heeft een andere visie, maar het punt blijft dat als je een ranked game verlaat en je teammates zijn nog terug te halen dat een penalty terecht is.
Ik vind de penalty alleen onterecht als je zelf solo overblijft zonder teammates. Dan moet je dus jezelf opblazen of de afgrond in springen, beetje vreemd.

ProMods ETS2 uitbreiding - Mijn tijdszone is UTC+13

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Beakzz
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 12:37
Net uit pure zelfbescherming het spel uninstalled. Het nieuwe ranked systeem (als solo) heeft echt al het plezier voor mij uit het spel gezogen. Denk dat ik nog 20% van de tijd lol heb en ik kom niet eens meer uit brons.

Unranked mist voor mij de spanning dus dan maar op zoek naar een andere shooter tot ze dit fixen.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• RubjeMazter
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 14:59
Beakzz schreef op zondag 29 mei 2022 @ 02:16:
Net uit pure zelfbescherming het spel uninstalled. Het nieuwe ranked systeem (als solo) heeft echt al het plezier voor mij uit het spel gezogen. Denk dat ik nog 20% van de tijd lol heb en ik kom niet eens meer uit brons.

Unranked mist voor mij de spanning dus dan maar op zoek naar een andere shooter tot ze dit fixen.
Arena's, ranked arena's, normals als het geen stormpoint is al geprobeerd?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Beakzz
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 12:37
RubjeMazter schreef op zondag 29 mei 2022 @ 14:06:
[...]

Arena's, ranked arena's, normals als het geen stormpoint is al geprobeerd?
Zekers. Ik heb ongeveer 350 uur in het spel zitten en ik vind eigenlijk alleen ranked BR leuk. En Control point toen dat er was. Arena's leek mij leuk, maar zou minstens 5v5 moeten zijn om het voor mij interessant te maken.
Pagina: 1 ... 39 40 41 Laatste

Let op:
discord
Zoek je andere Tweakers om Apex Legends mee te spelen?
Vergezel ons op de Apex Legends Discord server voor Tweakers
Deze server is geen officiële Tweakers-server, Tweakers-crew zal hier dus geen support of moderatie op kunnen geven.

Graag zoveel mogelijk ontopic blijven. Een kleine discussie over Apex Legends vs een andere game, of een kleine discussie over randzaken van Apex Legends is prima, maar houd het netjes en respecteer elkaars mening. Mocht iemand over de schreef gaan: reageer er niet op en gebruik de "Rapporteer" functie.

Let aub op met het plaatsen van plaatjes. Grote bestanden laden traag op mobiel en hoge resolutie scrollt traag voor iedereen. Thumbnails zijn voor winnaars.

Nintendo Switch (OLED model) Apple iPhone SE (2022) LG G1 Google Pixel 6 Call of Duty: Vanguard Samsung Galaxy S22 Garmin fēnix 7 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2022 Hosting door True

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee