Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brubs
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 09:15
ScuL schreef op donderdag 26 mei 2022 @ 01:12:
Wat ook raar is qua "abandonment" in ranked is het volgende.

Stel je team mates gaan allebei dood en hun banners zijn niet meer te gebruiken en ze zijn gedisconnect. Vervolgens blijf je zelf solo over. Als je dan zelf de match verlaat krijg je een penalty.. waarom?
Als ze toch beide dood zijn, leave dan niet maar ga snel dood zelfde effect..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ScuL
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 06:22
Brubs schreef op vrijdag 27 mei 2022 @ 11:32:
[...]

Als ze toch beide dood zijn, leave dan niet maar ga snel dood zelfde effect..
Ja maar dan krijg je een extra death op je KDR die onnodig is

ProMods ETS2 uitbreiding - Mijn tijdszone is UTC+13

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• RubjeMazter
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 15:23
ScuL schreef op zaterdag 28 mei 2022 @ 02:28:
[...]

Ja maar dan krijg je een extra death op je KDR die onnodig is
Dan speel je toch niet? Flawless k/d ratio :+

Volgens mij geldt leaven ook als een death als ik het me goed herinner, of is dat alleen als je knocked bent?

Maar ja je leaved een ranked game, mensen kunnen na een disconnect ook terugkomen afhankelijk van wat voor disconnect het is; alt+f4 of game crash bijv. Als ze moedwillig weggaan vind ik het ook raar, maar ja zo is het gemaakt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Brubs
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 09:15
RubjeMazter schreef op zaterdag 28 mei 2022 @ 10:20:
[...]

Dan speel je toch niet? Flawless k/d ratio :+

Volgens mij geldt leaven ook als een death als ik het me goed herinner, of is dat alleen als je knocked bent?

Maar ja je leaved een ranked game, mensen kunnen na een disconnect ook terugkomen afhankelijk van wat voor disconnect het is; alt+f4 of game crash bijv. Als ze moedwillig weggaan vind ik het ook raar, maar ja zo is het gemaakt.
Daarbij een BR speel je toch ook niet voor je perfecte KDR maar voor de wins. Kills vind ik ook belangrijk maar ratio niet bepaald..

Leaven vind ik terecht dat je er straf voor krijgt, speel het uit voor wat je kan of ga snel dood.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ScuL
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 06:22
Iedere speler heeft een andere visie, maar het punt blijft dat als je een ranked game verlaat en je teammates zijn nog terug te halen dat een penalty terecht is.
Ik vind de penalty alleen onterecht als je zelf solo overblijft zonder teammates. Dan moet je dus jezelf opblazen of de afgrond in springen, beetje vreemd.

ProMods ETS2 uitbreiding - Mijn tijdszone is UTC+13

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 08:55
Net uit pure zelfbescherming het spel uninstalled. Het nieuwe ranked systeem (als solo) heeft echt al het plezier voor mij uit het spel gezogen. Denk dat ik nog 20% van de tijd lol heb en ik kom niet eens meer uit brons.

Unranked mist voor mij de spanning dus dan maar op zoek naar een andere shooter tot ze dit fixen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RubjeMazter
Beakzz schreef op zondag 29 mei 2022 @ 02:16:
Net uit pure zelfbescherming het spel uninstalled. Het nieuwe ranked systeem (als solo) heeft echt al het plezier voor mij uit het spel gezogen. Denk dat ik nog 20% van de tijd lol heb en ik kom niet eens meer uit brons.

Unranked mist voor mij de spanning dus dan maar op zoek naar een andere shooter tot ze dit fixen.
Arena's, ranked arena's, normals als het geen stormpoint is al geprobeerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
RubjeMazter schreef op zondag 29 mei 2022 @ 14:06:
[...]

Arena's, ranked arena's, normals als het geen stormpoint is al geprobeerd?
Zekers. Ik heb ongeveer 350 uur in het spel zitten en ik vind eigenlijk alleen ranked BR leuk. En Control point toen dat er was. Arena's leek mij leuk, maar zou minstens 5v5 moeten zijn om het voor mij interessant te maken.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• MrBasta
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 11-09 15:22
Beakzz schreef op maandag 30 mei 2022 @ 01:38:
[...]

Zekers. Ik heb ongeveer 350 uur in het spel zitten en ik vind eigenlijk alleen ranked BR leuk. En Control point toen dat er was. Arena's leek mij leuk, maar zou minstens 5v5 moeten zijn om het voor mij interessant te maken.
Probeer de gun game anders eens uit? Die is (sinds vandaag?) beschikbaar en heb al een aantal heel vermakkelijke potjes achter de rug :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sleehond
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 14:46
MrBasta schreef op woensdag 21 september 2022 @ 17:30:
[...]

Probeer de gun game anders eens uit? Die is (sinds vandaag?) beschikbaar en heb al een aantal heel vermakkelijke potjes achter de rug :)
Helemaal mee eens, leuke modus!

• Quakie
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 15-09 23:58

Quakie

quakelen

Leuk maar crasht elke pot (ps5)

Ik teken nergens meer voor

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Whats-the-nam3
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 06-11-2024
MrBasta schreef op woensdag 21 september 2022 @ 17:30:
[...]

Leuke modus idd en vol met actie, soms wel wat chaotisch omdat de maps klein zijn en je al gauw vaste shooting plekken krijgt. Maar een leuke toevoeging na al die tijd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whats-the-nam3
Is het spel nu moeilijker geworden of lijkt het zo?
Ik weet niet precies hoe matchmaking werkt maar kan het zijn dat je als ps5 user toch vaak aan pc gamers gematched wordt?

Normaal haalde ik altijd wel platinum, maar kom nu niet verder dan zilver 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyriel85
  • Laatst online: 15-09 22:36
Whats-the-nam3 schreef op donderdag 20 oktober 2022 @ 13:08:
Ik weet niet precies hoe matchmaking werkt maar kan het zijn dat je als ps5 user toch vaak aan pc gamers gematched wordt?

Ligt eraan hoe lang je niet meer speelt.
Je krijgt meer minpunten bij start spel, en als je snel doodgaat tellen je kills nog nauwelijks voor plus punten.
Dus loont nu veel meer om veilig te landen en pas laat gevecht in te gaan als je wilt.
Daarbij zit alles tot goud standaard bij elkaar volgens mij, dus je komt regelmatig ex platinum en diamond tegen al zit je pas in zilver.

Ryzen 5 3600 - MSi B450proVDH Max - AMD 6800XT - 16 GB Hyperx Predator

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whats-the-nam3
Cyriel85 schreef op donderdag 20 oktober 2022 @ 13:33:
[...]

Ligt eraan hoe lang je niet meer speelt.
Je krijgt meer minpunten bij start spel, en als je snel doodgaat tellen je kills nog nauwelijks voor plus punten.
Dus loont nu veel meer om veilig te landen en pas laat gevecht in te gaan als je wilt.
Daarbij zit alles tot goud standaard bij elkaar volgens mij, dus je komt regelmatig ex platinum en diamond tegen al zit je pas in zilver.
Laatste tijd speel ik vooral die nieuwe modi en dan een paar potjes gewone ranked. Het lonen van veilig landen en later een gevecht aangaan had ik nog niet ontdekt, wellicht zit daar het verschil. Merk ook dat iedereen opeens super scherp lijkt te schieten, waar het voorheen echt niet zo was tot aan goud.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LightTwi
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 02-05-2024
Whats-the-nam3 schreef op donderdag 20 oktober 2022 @ 13:08:

Ja, eens met je mogelijke constatering. De matchmaking gaat nergens meer over, ook bij gewone quickplay. Ben zelf een day 1 speler maar nog steeds niet eens lvl 500 met 3500 total lifetime kills en een k/d ratio van net geen 1. Ben dit seizoen enorm vaak gewiped door 3stacks met triple Masters en Pred logo's met 20 bombs en tienduizenden kills enzo. En echt niet toevallig een keertje, nee echt heel vaak. Dus ik neem na dit seizoen effe een break vd game. Dus ja, de game is hiermee moeilijker geworden en de matchmaking is pure RNG lijkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whats-the-nam3
LightTwi schreef op donderdag 20 oktober 2022 @ 17:00:
[...]

Ja, eens met je mogelijke constatering. De matchmaking gaat nergens meer over, ook bij gewone quickplay. Ben zelf een day 1 speler maar nog steeds niet eens lvl 500 met 3500 total lifetime kills en een k/d ratio van net geen 1. Ben dit seizoen enorm vaak gewiped door 3stacks met triple Masters en Pred logo's met 20 bombs en tienduizenden kills enzo. En echt niet toevallig een keertje, nee echt heel vaak. Dus ik neem na dit seizoen effe een break vd game. Dus ja, de game is hiermee moeilijker geworden en de matchmaking is pure RNG lijkt.
Ja ik ben ook sinds dag 1 aan het spelen, niet dat ik de top haal maar een KD ratio van 1 lijkt nu onmogelijk. Terwijl in de nieuwe modi ik regelmatig wel bovenaan eindig is het met ranked een drama. De aim van iedereen lijkt bijna perfect.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• RubjeMazter
Respawn heeft de ranked 'meta' verandert.
Het beste wat je nu kan doen voor ranked is gevechten vermijden aan het begin of als je zeker weet dat je kan winnen het gevecht aangaan. Dit 'begin' is tot er 11 squads over zijn. Vanaf dan zijn kills meer dan 1 punt waard. Vanaf dan wil je dus ook kills maken (als je die nog niet hebt) of juist hoge placement zien te krijgen (als je al een x aantal kills/assists hebt).
Voor 0 assistentie voor een kill krijg je 50% van de punten (dit zijn de schuddende handen rechtsbovenin naast je reguliere kill/assist icoontjes).
Kills/assists hebben geen max meer voor ranked (voorheen was dit max 6 kills/assists, nu schaalt dit oneindig) alhoewel met de volgende notitie: eerste 3 kills zijn 100%, volgende 3 80% en alles daarna 20% (als ik het goed heb, anders ff googlen of mij verbeteren :) ).

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Nol_NL
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 08:56

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleehond

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 14:55
Zijn er mensen die tips hebben voor als je van MnK naar controller switched? Bijna iedereen waarmee ik speel is geswitched, net als praktisch alle pros en streamers, dus ik denk dat ik er ook maar aan moet geloven, ondanks dat ik geen FPS op een controller heb gespeeld sinds Perfect Dark (N64). Ik speel in Diamond lobbies en ik lijk vrijwel alleen maar van roller players te verliezen.

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyriel85
ph4ge schreef op woensdag 23 november 2022 @ 09:17:
Zijn er mensen die tips hebben voor als je van MnK naar controller switched? Bijna iedereen waarmee ik speel is geswitched, net als praktisch alle pros en streamers, dus ik denk dat ik er ook maar aan moet geloven, ondanks dat ik geen FPS op een controller heb gespeeld sinds Perfect Dark (N64). Ik speel in Diamond lobbies en ik lijk vrijwel alleen maar van roller players te verliezen.
Als iedereen waarmee je speelt geswitcht is, kunnen zij dit toch het beste uitleggen?

Maar kan niet anders bedenken dan controller kopen en gaan proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ToFast
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 25-01 12:49
Cyriel85 schreef op woensdag 23 november 2022 @ 16:14:
[...]

Als iedereen waarmee je speelt geswitcht is, kunnen zij dit toch het beste uitleggen?

En heel veel oefenen. Ik word zelf gewoon niet beter dan platinum met controller, met muis en kb wel (master, al eindig ik altijd bij Diamond), aan mijn aiming skills ligt het niet zo zeer. Meer het verkomen van third-parties als je net een of 2 squads gewiped hebt. En andere slimmere keuzes. Goede teammates is ook een must dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 14:55
Cyriel85 schreef op woensdag 23 november 2022 @ 16:14:
[...]

Dat zijn niet bepaald Tweakers zeg maar :)

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tusk
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12-09 10:11

Tusk

Sticky Bomb likes you!

Ik ben er wel 1. Ik ben met Apex ingestapt met XBOX. Daarvoor nooit een controller aangeraakt en altijd FPS op PC met MnK gedaan. Daar raakte ik geen knoop mee. Xbox verkocht en 2e hands PS4 gekocht omdat al mijn IRL vrienden dat ook hebben en dat ging stukken beter! Blijkbaar vind ik die controller fijner. Het duurde wel ff (ik schat in een half jaar) voordat ik een beetje goed kon richten en was best wel eens frustrerend. Belangrijk is om er niet te veel mee bezig te zijn :)

Als ik nu tegen mezelf op MnK zou spelen denk ik dat ik het wel zou verliezen, maar niet met heel veel verschil.

*I asked for a shotgun, not an anti-aircraft!
- shotgun? that must be the guns that fire a shot....
*yes.. you must be the brains

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RubjeMazter
Holy sh#t wat is deze game afgegleden sinds de meest recente patch...
Na de season split ben ik teruggezet naar Gold IV (prima, niks mis mee), maar welke ranked match die ik probeer te starten levert een predator lobby op.
De helft van de tijd kan ik niet uit de lobby komen en blijft de game steken op 'matchmaking' of 'connecting to match' en het frustreert nogal :+ Denk dat dit gewoon Respawn is die er wat aan moet fixen? Ik zou niet weten waar ik moet beginnen namelijk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyriel85
RubjeMazter schreef op zaterdag 21 januari 2023 @ 23:14:
Na de season split ben ik teruggezet naar Gold IV (prima, niks mis mee), maar welke ranked match die ik probeer te starten levert een predator lobby op.
De helft van de tijd kan ik niet uit de lobby komen en blijft de game steken op 'matchmaking' of 'connecting to match' en het frustreert nogal :+ Denk dat dit gewoon Respawn is die er wat aan moet fixen? Ik zou niet weten waar ik moet beginnen namelijk...
Ja, snap er ook de ballen van. Zit nu in goud 3 en inderdaad lobbies vol predator/master/diamond, maar gek genoeg ook alles tot brons. Eenmaal dat de Champions squad 3 predators waren... Maakt winnen wel lastig :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• KBE91
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 09-09 06:57
RubjeMazter schreef op zaterdag 21 januari 2023 @ 23:14:
Dit was de reden.

https://twitter.com/Respawn/status/1616465584610316290

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/dA7p3x6fbRZZg6vaZqqQHPQ9SLk=/800x/filters:strip_exif()/f/image/SuOnaUysyVIDMZPXYQBm2XTy.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xzaz
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 15-09 19:55
Wat een op game zeg en wat eeb lobby nrg tsm alliance alle topspelers bij elkaar. Niet normaal.

Schiet tussen de palen en je scoort!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tusk

Tusk

Sticky Bomb likes you!

Op je keyboard in slaap gevallen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xzaz
Toch weer tsm. Nrg al na 5 games op 50 punten die hadden het moeten doen. Alliance stond op 49 punten dus waren erg dichtbij. Volledige uitslag:
https://liquipedia.net/ap...ies/2023/Split_1/Playoffs

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nol_NL
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 08:56
En zo blijf ik toch steeds weer terugkeren naar Apex…

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sleehond
Nol_NL schreef op woensdag 22 februari 2023 @ 18:13:
En zo blijf ik toch steeds weer terugkeren naar Apex…

[Video: title]
Speel het al vanaf begin, nog steeds ook. Elke week paar potjes wel. Heerlijke game om even zoals nu bijvoorbeeld een uurtje te doen en dan over op voetbal kijken.

• Quakie

Quakie

quakelen

Ik vind het drama geworden.. ik deed 99,9% alleen Arenas, en nu Team Deadmatch..

Ik heb werkelijk waar nog geen potje uitgespeeld met 6 tegen 6.. Meer dan de helft van de games is 6vs4.. en soms nog erger...

Ik mis Arenas.

Van dagelijks Apex ga ik waarschijnlijk ook naar af en toe een potje voor de fun..

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Saitama
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 13:57
Voor het eerst in drie(?) jaar weer aan het spelen, dankzij die trailer van een paar posts hierboven. Behalve dat ik moet wennen aan de nieuwe mechanics en de nieuwe heroes met gekke skills is het best makkelijk er weer in te komen. Lekker fast-paced in het algemeen en veel teamwork, zelfs zonder mic.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• DaemonReem
  • Laatst online: 03-09 21:50
De update van 9 mei Arsenal is net uit.
Krijgt iemand anders ook de foutmelding dat er geen map beschikbaar is voor de current playlist?
Hij blijft vast staan op de Firing Range helaas..

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Quakie

Quakie

quakelen

@DaemonReem hier hetzelfde op een PS5...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RubjeMazter
Yep, heb al besloten morgen te gaan spelen i.p.v. vanavond :) scheelt frustratie :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaemonReem
  • Laatst online: 03-09 21:50
Alles functioneert weer naar behoren!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleehond
DaemonReem schreef op woensdag 10 mei 2023 @ 09:43:
Alles functioneert weer naar behoren!
Gisterenavond rond uurtje of 21:30 á 22:00 al even paar potjes kunnen spelen, ging gelukkig goed. Impressie was goed!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roydie13
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 15-09 20:11
Heb ook vanaf 21h gisteravond een aantal potjes kunnen spelen, voelde inderdaad goed!
De nieuwe legend speelde prima, zijn Ultimate voegde veel toe aan onze team fights.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
Vannacht mijn 10 placements matches gespeeld. Ging vrij goed met een mooie win en nog 5 top 10 matches waar van ik er 1 moest ratten gezien de focus van randoms niet is aangepast :+

Plaatst dat spel mij in rookie 3 ...... Ja als je wilt dat mensen het spel uninstallen zal het best een goed systeem zijn, want het scheelde weinig bij mij. Normaal zit ik in Gold dus het is niet alsof ik zo goed ben, maar de randoms waar ik nu mee moet spelen hebben een heel ander idee over het verloop van een match.

Later maar weer eens kijken of ik mij hier helemaal uit wil gaan ratten of dat het tijd is voor een ander spel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quakie

Quakie

quakelen

heb vorig seizoen niet extreem veel gespeeld wegens het weghalen van Arena's . Vervanging vind ik persoonlijk minder geslaagd.. Het is uniek als je volle teams hebt. Hoe vaak ik niet 3vs8 heb moeten doorstaan. Het ziet er naar uit dat in het nieuwe seizoen dit niet aangepast is. Ik snap niet dat ze niet optie kunnen inbouwen met vraag move to other team.. Ik move liever naar andere team voor beter balans en vermoed dat meer zo denken.

Ik speel het nu af en toe,.. met als grootste voordeel dat ik nu ook andere spellen speel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreeShooter
  • Laatst online: 15:06
Ik kijk ook uit naar het nieuwe seizoen. Ik hoop dat het nieuwe matchmaking systeem goed werkt. Ik ben in ieder geval optimistisch dat het spannendere potjes gaat opleveren.

Daarnaast geeft Respawn ook aan dat er meer prioriteit is gegeven aan betere matchmaking t.o.v. snelle matchmaking.
Beakzz schreef op woensdag 10 mei 2023 @ 10:38:
Vannacht mijn 10 placements matches gespeeld. Ging vrij goed met een mooie win en nog 5 top 10 matches waar van ik er 1 moest ratten gezien de focus van randoms niet is aangepast :+

Plaatst dat spel mij in rookie 3 ...... Ja als je wilt dat mensen het spel uninstallen zal het best een goed systeem zijn, want het scheelde weinig bij mij. Normaal zit ik in Gold dus het is niet alsof ik zo goed ben, maar de randoms waar ik nu mee moet spelen hebben een heel ander idee over het verloop van een match.

Later maar weer eens kijken of ik mij hier helemaal uit wil gaan ratten of dat het tijd is voor een ander spel.
Dat zal wel snel aanpassen, toch? Als je nu blijft spelen, zal je normaal gesproken snel weer op je juiste matchmaking niveau (Gold) zitten. Ten opzichte van het oude systeem dat meer een grind was.

Daarnaast kun je nu wel een paar mooie potjes spelen tegen noobs :+

[ Voor 12% gewijzigd door FreeShooter op 10-05-2023 11:06 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RubjeMazter
Beakzz schreef op woensdag 10 mei 2023 @ 10:38:
Ratten moet niet, da's een keuze :P Leroy!

Iedereen is teruggezet naar 0, ook masters/predators, iedereen begint dus weer vanaf 0. Als je er als eerste bij bent word je natuurlijk laag geplaatst. Ik denk dat als je eind van het seizoen je 10 placement matches doet je redelijk in de buurt van je daadwerkelijke rank komt te zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
FreeShooter schreef op woensdag 10 mei 2023 @ 11:04:
Ik kijk ook uit naar het nieuwe seizoen. Ik hoop dat het nieuwe matchmaking systeem goed werkt. Ik ben in ieder geval optimistisch dat het spannendere potjes gaat opleveren.

Daarnaast geeft Respawn ook aan dat er meer prioriteit is gegeven aan betere matchmaking t.o.v. snelle matchmaking.

[...]

Dat zal wel snel aanpassen, toch? Als je nu blijft spelen, zal je normaal gesproken snel weer op je juiste matchmaking niveau (Gold) zitten. Ten opzichte van het oude systeem dat meer een grind was.

Daarnaast kun je nu wel een paar mooie potjes spelen tegen noobs :+
Ja met noobs tegen noob :o , maar inderdaad ik had wel een 460 score er tussen vlak na dat mijn ranking bepaald was dus laten we hopen op een mindere grind.

En als ik suicide randoms heb split ik vanaf nu gewoon af en ga ik voor de 100+ punten die ratten opleveren als je in de top 3 komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
RubjeMazter schreef op woensdag 10 mei 2023 @ 11:13:
[...]

Ratten moet niet, da's een keuze :P Leroy!

[...]

Iedereen is teruggezet naar 0, ook masters/predators, iedereen begint dus weer vanaf 0. Als je er als eerste bij bent word je natuurlijk laag geplaatst. Ik denk dat als je eind van het seizoen je 10 placement matches doet je redelijk in de buurt van je daadwerkelijke rank komt te zitten.
Ratten is nu soms de betere optie gezien een top 10 nu belangrijker is dan kills. En dat laatste wat jij zegt zou echt heel het systeem omgooien wat ze hebben bedacht, want ze willen juist dat je vanaf dag 1 leuke rankings heb. Wat hebben rankings voor nut als ze pas aan het einde realistisch zijn voor je niveau?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreeShooter
Ik lees net op Reddit dat het ranking systeem nog niet helemaal goed werkt: Zelfs Diamond spelers zijn heel laag geplaatst.

Ik denk alsnog dat het een stap in de goede richting is, de vorige ranking was meer een grind dan een echte matchmaking. Even afwachten hoe het uitpakt, hopelijk zal de plaatsing de komende dagen wel beter worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RubjeMazter
Beakzz schreef op woensdag 10 mei 2023 @ 11:17:
[...]
Ratten is nu soms de betere optie gezien een top 10 nu belangrijker is dan kills.
Ratten is echt een klotenoptie en ik doe het alleen als beide teammates dood/weg zijn en ik heel duidelijk het gevecht niet ga winnen. Gevechten uit de weg gaan valt hier niet onder... ik probeer wel wat kills te maken ook al ben ik alleen, je moet alleen iets safer/strategischer spelen om het daadwerkelijk voor elkaar te krijgen.
En dat laatste wat jij zegt zou echt heel het systeem omgooien wat ze hebben bedacht, want ze willen juist dat je vanaf dag 1 leuke rankings heb. Wat hebben rankings voor nut als ze pas aan het einde realistisch zijn voor je niveau?
Omdat het systeem net nieuw is en het moet leren wat wel/niet onder goeie rank valt lijkt mij. Zijn genoeg variabelen die iemand wel/niet als beter/slechter kunnen bestempelen. Denk dat dit naarmate het systeem langer op z'n plek zit verbeterd. Daarbij, iedereen begint op 0, zo staat het ook in de patch notes. Je kan niet iemand die diamond is nu in diamond plaatsen want die zit daar dan alleen totdat er 60+ mensen zijn die ook in diamond zijn beland. Je kan beter iedereen in rookie plaatsen en langzaam naar boven laten werken zodat het systeem ook makkelijker kan zien wat wel/niet goede spelers zijn.
Daarbij:
Iemand die een paar mensen oneclipped, is die diamond of zijn het gewoon lucky beams als rookie?
Is iemand die walljumps kan per definitie platinum of hoger?
Ik denk dat de rank waar je in zat helemaal niet word meegenomen.
Ik vind die MMR systemen altijd uiterst interessant want niemand weet wat de daadwerkelijke variabelen zijn behalve de devs zelf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quakie

Quakie

quakelen

Maar vinden jullie dit dan niet irritant? De laatste paar seizoen heb je best vaak ranking splits gehad etc.. en continue aanpassingen.. Ik ben niet zo met rank bezig maar ik zou het wel continue zuur vinden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
RubjeMazter schreef op woensdag 10 mei 2023 @ 11:24:
[...]

Ratten is echt een klotenoptie en ik doe het alleen als beide teammates dood/weg zijn en ik heel duidelijk het gevecht niet ga winnen. Gevechten uit de weg gaan valt hier niet onder... ik probeer wel wat kills te maken ook al ben ik alleen, je moet alleen iets safer/strategischer spelen om het daadwerkelijk voor elkaar te krijgen.
Niemand wil ratten, want er is geen bal aan en dat ga ik natuurlijk niet doen als mijn randoms gewoon hun best doen. Het probleem is alleen dat ze nog steeds (zonder skills) een hotspot inrennen dan zorgen voor een 1v3 of zelfs 1v9 en dan ga ik echt niet een risicovolle reddingsoperatie starten als ze niet redelijk veilig liggen.
Dit geef ik van te voren ook aan in de chat en dan speel ik voor punten. Ik ben ook simpelweg niet het niveau dat een 1v3 wint op welke manier dan ook.

En ik snap hoe dan ook niet dat het systeem nu pas moet beginnen met scannen.Dit systeem hadden ze makkelijk al 1 of 2 seizoenen mee kunnen laten kijken voor wij het te zien kregen om je gemiddelde niveau te bepalen. Nu beledig je de halve playerbase. Misschien sad maar zo voelde het wel voor mij dus ik voorspel een flinke dip in het aantal actieve spelers.

Unranked spelen geeft mij helaas geen motivatie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RubjeMazter
Beakzz schreef op woensdag 10 mei 2023 @ 11:40:
[...]

Niemand wil ratten, want er is geen bal aan en dat ga ik natuurlijk niet doen als mijn randoms gewoon hun best doen. Het probleem is alleen dat ze nog steeds (zonder skills) een hotspot inrennen dan zorgen voor een 1v3 of zelfs 1v9 en dan ga ik echt niet een risicovolle reddingsoperatie starten als ze niet redelijk veilig liggen.
Dit geef ik van te voren ook aan in de chat en dan speel ik voor punten. Ik ben ook simpelweg niet het niveau dat een 1v3 wint op welke manier dan ook.
Niet geschoten is altijd mis en je kan imo het beter voorzichtig proberen dan het maar gewoon niet te doen.
En ik snap hoe dan ook niet dat het systeem nu pas moet beginnen met scannen.Dit systeem hadden ze makkelijk al 1 of 2 seizoenen mee kunnen laten kijken voor wij het te zien kregen om je gemiddelde niveau te bepalen. Nu beledig je de halve playerbase. Misschien sad maar zo voelde het wel voor mij dus ik voorspel een flinke dip in het aantal actieve spelers.
Ik zeg niet dat ik weet dat het systeem nu pas mee gaat kijken en dat het moet leren, alleen dat dit mijn vermoeden is. Daarbij, normaliter drop je 1.5 tier (dus gold 4 wordt dan bronze 2, dat is niet heel ver van rookie 3) & is de klim sowieso langer omdat ze niet meer aan ranked splits doen. D.w.z. je hebt straks 90 dagen de tijd om van jouw startpositie op je gewenste rank uit te komen zonder enige terugplaatsing. Ik snap best dat iedereen in rookie begint, ik zal vanavond mijn placement matches doen als de servers fatsoenlijk draaien.
Ik was vorig seizoen Diamond 4, kijken waar ik eindig maar ik zal niet verbaasd zijn als dit ook rookie/silver is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
RubjeMazter schreef op woensdag 10 mei 2023 @ 12:39:
[...]

Niet geschoten is altijd mis en je kan imo het beter voorzichtig proberen dan het maar gewoon niet te doen.
Tja over dat gaan wij het niet eens worden, want dat ligt maar net aan je doel. In ALGS gaan ze het ook niet voorzichtig proberen als solo. Ze beoordelen de situatie en laten je achter als het risico te groot wordt. Het doel is namelijk winnen en je beste kans is een andere rat killen of de 3rd party spelen in het laatste gevecht.

Blijven de tegenstanders niet om de crates hangen dan kan je inderdaad nog een reddingspoging doen, maar het blijft het afwegen van je kansen.

In het merendeel van mijn potjes in brons/zilver in het begin van het vorige seizoen gaat 1 van mijn teamgenoten net even te ver van de groep looten terwijl je meerdere teams ziet landen om je heen. Dan wordt die neergeschoten en dan denkt nummer 2 REDDEN !!!!! en die rent dan zonder ook weer op een 1v3 af. En dan moet ik met mijn karige loot als 3e partij klaar gaan staan? En datzelfde zag ik gisteren weer in Rookie 3 gebeuren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RubjeMazter
Beakzz schreef op woensdag 10 mei 2023 @ 12:56:
[...]
Tja over dat gaan wij het niet eens worden, want dat ligt maar net aan je doel. In ALGS gaan ze het ook niet voorzichtig proberen als solo. Ze beoordelen de situatie en laten je achter als het risico te groot wordt. Het doel is namelijk winnen en je beste kans is een andere rat killen of de 3rd party spelen in het laatste gevecht.

Blijven de tegenstanders niet om de crates hangen dan kan je inderdaad nog een reddingspoging doen, maar het blijft het afwegen van je kansen.

In het merendeel van mijn potjes in brons/zilver in het begin van het vorige seizoen gaat 1 van mijn teamgenoten net even te ver van de groep looten terwijl je meerdere teams ziet landen om je heen. Dan wordt die neergeschoten en dan denkt nummer 2 REDDEN !!!!! en die rent dan zonder ook weer op een 1v3 af. En dan moet ik met mijn karige loot als 3e partij klaar gaan staan? En datzelfde zag ik gisteren weer in Rookie 3 gebeuren.
Het is natuurlijk heel erg situatie afhankelijk maar ik probeer het in elk geval wel. Ik zie vaak genoeg in diamond lobbies dat ze het niet eens proberen. Ze lopen niet eens in de richting om even te kijken of het veilig is, ze doen het gewoon niet. Ben van mening dat je dat niet moet doen maar afhankelijk van de situatie het wel/niet kan doen. Maar zoals ik jouw bericht lees doe je dat en heb ik daarmee niks gezegd O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreeShooter
Ik zal om die reden ook wel in Silver blijven hangen, maar de leukste momenten vind ik als je je teamleden kunt helpen.

Daarnaast vind ik Apex, ten opzichte van PUBG, snel genoeg gaan om meer risico te nemen. 20 minuten rondrennen in een loot simulator om vervolgens bij het eerste gevecht neergeschoten te worden vind ik meer frustrerend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
Volgens mij is iedereen al gestopt met spelen of er gaat iets flink mis. Nu al 3 potjes achter elkaar maximaal 13 teams en rond de 20 man. Net een game met 10 teams gewonnen en alsnog 420 punten :) Ff farmen dit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyriel85
Beakzz schreef op woensdag 10 mei 2023 @ 15:37:
Volgens mij is iedereen al gestopt met spelen of er gaat iets flink mis. Nu al 3 potjes achter elkaar maximaal 13 teams en rond de 20 man. Net een game met 10 teams gewonnen en alsnog 420 punten :) Ff farmen dit.
Niet op aantal teams gelet, maar in 5 games: 2x duo en 1x single... Gaat dus iets mis denk ik.

Kon overigens eerst ook niet spelen, game moest geupdate worden maar deed dit niet voor ik een reparatie liet uitvoeren.
Kwam daarvoor gewoon in oude lobby waar matchmaking wel begon, maar geen game startte. Zaten ook meer mensen in que, dus daar lijkt ook iets mis te gaan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Beakzz
Geen idee wat het was, maar genoeg om van Rookie 3 naar brons 3 te gaan in 2 uur dus ik kan weer aan de normale grind beginnen zonder mid season split ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RubjeMazter
RubjeMazter schreef op woensdag 10 mei 2023 @ 12:39:
[...]
ik zal vanavond mijn placement matches doen als de servers fatsoenlijk draaien.
Ik was vorig seizoen Diamond 4, kijken waar ik eindig maar ik zal niet verbaasd zijn als dit ook rookie/silver is.
Gisteravond 8 van de 10 matches gedaan, zit nu in silver 3. Ook even een predator/master stream bekeken; hier komen ze in gold (gezien ze vaker in top 3 belanden dan ik gisteravond :+ ). Lijkt dus volkomen normaal.
Ben het achteraf niet eens met deze ranked changes, je bent nu veel meer aan het grinden, maar misschien vind ik het op een later tijdstip in het seizoen wel prima, who knows.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LightTwi
https://twitter.com/sweet.../1656416937667338240?s=20

Pred#152 geworden in 50 potjes met 0 damage in solo queue. Hilarisch _O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
LightTwi schreef op vrijdag 12 mei 2023 @ 19:06:
https://twitter.com/sweet.../1656416937667338240?s=20

Pred#152 geworden in 50 potjes met 0 damage in solo queue. Hilarisch _O-
Hoe kan je nou 0 damage hebben met dat aantal assists?

Zag ImperialHal het een dag er voor ook doen met een trident en dan in de storm blijven van replicator naar replicator om medkits te craften en dan onderweg heatshields zoeken. Voor je uit de storm moet komen sta je al dik in de plus. Het is dat ik niet lullig wil doen met mijn randoms anders zou ik zeker een run proberen naar pred :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RubjeMazter
Beakzz schreef op vrijdag 12 mei 2023 @ 22:23:
[...]
Hoe kan je nou 0 damage hebben met dat aantal assists?
Volgens mij telt crypto drone spotten als assist :F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreeShooter
Het gaat wel om spelers die al top 100 waren, die nu weer predator ranken. Dat is niet zo heel vreemd. Maar inderdaad, je ziet wel dat het nu (te) veel om overleven draait en niet om kills. Potjes duren langer en er er is minder actie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RubjeMazter
FreeShooter schreef op zondag 14 mei 2023 @ 20:20:
Het gaat wel om spelers die al op 100 waren, die nu weer predator ranken. Dat is niet zo heel vreemd. Maar inderdaad, je ziet wel dat het nu (te) veel om overleven draait en niet om kills. Potjes duren langer en er er is minder actie.
Deze begonnen ook op rookie 4 hoor :) ze zijn alleen veel beter en strategischer waardoor ze steeds vaker hoger eindigen (en natuurlijk meer KP krijgen :p). Het 'overleven' is idd meer campen geworden helaas ...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Beakzz
FreeShooter schreef op zondag 14 mei 2023 @ 20:20:
Het gaat wel om spelers die al top 100 waren, die nu weer predator ranken. Dat is niet zo heel vreemd. Maar inderdaad, je ziet wel dat het nu (te) veel om overleven draait en niet om kills. Potjes duren langer en er er is minder actie.
Nou niet bij mij in brons, want ik probeer mijn randoms rustig te houden, maar het zijn net jonge honden die achter een bal aan zitten. Ben van ellende maar Loba gaan spelen zo dat ik ze weer kan craften als ik de kans krijg om te onstsnappen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreeShooter
Ik heb zojuist nog een aantal potjes gespeeld, in brons 1. Het lijkt dat de rankings beter gecalibreerd zijn, waren leuke potjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LightTwi
Apex S17 ranked distributie op PS volgens Apextracker. 25% is Master _O-

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/RZ4oJr0TQFAB7skye3zbnJqUmWU=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/kHlSV0LwtKFUGZJKw1CkovGV.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
LightTwi schreef op dinsdag 23 mei 2023 @ 18:19:
Apex S17 ranked distributie op PS volgens Apextracker. 25% is Master _O-

[Afbeelding]
Ja je inleg is zo weinig per game dit seizoen dat het gewoon echt lastig is om ranks te verliezen. Ik ben alweer van Rookie 3 naar Gold 1 geklommen en elke avond dat ik speel klim ik bijna een rank. Geen idee waar dat stopt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• FreeShooter
Op Reddit las ik dat er iets mis is met hun data. De andere vergelijkbare sites tonen een veel normalere "rank distribution".

Daarnaast, Apex tracker haalt alleen je profiel op als je zelf op je website kijkt. Dus dat is nogal normaal dat je daar veel hoge ranks hebt, als Bronze of Silver speler kijk je niet naar die statistieken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LightTwi
FreeShooter schreef op dinsdag 23 mei 2023 @ 22:06:
Op Reddit las ik dat er iets mis is met hun data. De andere vergelijkbare sites tonen een veel normalere "rank distribution".

Daarnaast, Apex tracker haalt alleen je profiel op als je zelf op je website kijkt. Dus dat is nogal normaal dat je daar veel hoge ranks hebt, als Bronze of Silver speler kijk je niet naar die statistieken.
Wat is er dan mis met de data behalve iets? En hebben die andere vergelijkbare websites waar jij het dan over hebt niet hetzelfde probleem met je eigen redenatie erna? Niet dat ik deze data ga verdedigen trouwens, die zal best skewed en incorrect zijn, maar aangezien Apex de data zelf ook niet geeft.

[ Voor 3% gewijzigd door LightTwi op 24-05-2023 18:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
Rookie naar Master missie is geslaagd. Blij dat ik deze manier van spelen achter mij kan laten 😅 (niet zo veel gerat maar wel vaak met de Loba skill ontsnapt om teammates terug te craften)

Het is duidelijk dat ik gewoon in gold hoor dus ranked zal ik niet meer spelen tot het volgende seizoen.Weet iemand of je nog een bepaald aantal potjes moet winnen om de rank reward te krijgen? Zo ver ik zie hoef je het alleen maar te halen.

[ Voor 12% gewijzigd door Beakzz op 23-06-2023 16:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maurice079
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 15:18
Beakzz schreef op vrijdag 23 juni 2023 @ 16:49:
Weet iemand of je nog een bepaald aantal potjes moet winnen om de rank reward te krijgen? Zo ver ik zie hoef je het alleen maar te halen.
Je hoeft inderdaad geen potjes te spelen. Gaat simpelweg om je hoogst behaalde rank. Ik zit nog zo’n 500 RP van masters af. Verwacht dat met gemak nog wel te halen. Valt inderdaad goed op dat er ontzettend veel gold en platinaspelers aan het ratten zijn, dat maakt de games er niet leuker op.

PSN: xMaurice93

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyriel85
Maurice079 schreef op zaterdag 24 juni 2023 @ 08:32:
[...]

Je hoeft inderdaad geen potjes te spelen. Gaat simpelweg om je hoogst behaalde rank. Ik zit nog zo’n 500 RP van masters af. Verwacht dat met gemak nog wel te halen. Valt inderdaad goed op dat er ontzettend veel gold en platinaspelers aan het ratten zijn, dat maakt de games er niet leuker op.
Ook erg jammer dat met random teams je regelmatig een rat hebt, waardoor je dus weer met een team van 2 normaal aan t spelen bent. In de meeste gevallen is de rat nog eerder dood ook...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
Maurice079 schreef op zaterdag 24 juni 2023 @ 08:32:
[...]

Kan ik goed begrijpen inderdaad, maar het hele ranksysteem slaat gewoon nergens op momenteel. Aan de andere kant motiveert het een hoop spelers om het te halen dus waarschijnlijk is dit gewoon het hele idee. Ik heb ook meer gespeeld dan normaal gezien dit de enige kans ooit was (mag ik hopen) om die rank te halen. Dat is nu uit mijn systeem dus ik kan weer normaal spelen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xzaz
Nog meer mensen die algs kijken? Alliance gaat wel lekker.

Edit: en weer 1.

[ Voor 14% gewijzigd door xzaz op 13-07-2023 21:25 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Slapstick
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 12:10

Slapstick

Me, myself or I

Ja, ik ben zelfs in Londen om alliance aan te moedigen!

:TweakBlog:

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ricmaniac
  • Registratie: Juli 2008
  • Nu online
Slapstick schreef op zondag 16 juli 2023 @ 01:10:
Ja, ik ben zelfs in Londen om alliance aan te moedigen!
Lijp! wat vet

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
xzaz schreef op donderdag 13 juli 2023 @ 20:57:
Nog meer mensen die algs kijken? Alliance gaat wel lekker.

Edit: en weer 1.
Alles gezien tot nu toe (niet alles live), maar ik heb zo'n gevoel dat TSM er gewoon weer mee weg loopt straks ondanks een matig seizoen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xzaz
Beakzz schreef op zondag 16 juli 2023 @ 11:44:
[...]

Alles gezien tot nu toe (niet alles live), maar ik heb zo'n gevoel dat TSM er gewoon weer mee weg loopt straks ondanks een matig seizoen.
Mua. Ze hebben zeker kans maar dz en alliance gaan heel lekker. Zolang het maar niet Faze is vind ik het eigenlijk wel best.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xzaz
Nou DZ en Tsm op match point

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xzaz
Wat spannend zeg jammer dat Faze op match point staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
DZ loopt er gewoon mee weg en wat een laatste ring! TSM gaf het echt uit handen naar mijn mening in games er voor, maar goede finale iig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xzaz
Beakzz schreef op zondag 16 juli 2023 @ 21:05:
DZ loopt er gewoon mee weg en wat een laatste ring! TSM gaf het echt uit handen naar mijn mening in games er voor, maar goede finale iig
Ja. Man man. Ook dat gate keepen van jurasic. Maar goed leuk voor dz weer een leuk bedrag mee naar huis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bluetooth 5.0
  • Registratie: Januari 2020
  • Laatst online: 06-08-2023
Lees de huisregels nog eens goed door, dit soort spam of ongewenst.

[ Voor 87% gewijzigd door Bart ® op 06-08-2023 14:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nicknamee
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 01-04 16:01

Nicknamee

ZFS_Nickname

Misschien dat hier iemand mij kan helpen of wijzer maken.

Na denk 2-3 jaar niet te hebben gespeelt trekt apex mij toch weer.
Nu log ik in op mijn PS5 en staat er dat m'n account gebanned is.
Nooit eerder berichten gehad van bans waarschuwingen etc.
Nu kan ik in mn account kijken en dat er dus ''gespeelt'' is op mijn account terwijl ik dit niet ben geweest.
Ook was m'n username veranderd ingame.
Op dit account speel ik als sinds seizoen 0, heb hier veel ''zeldzame'' skins op etc.
Nu heb ik dit proberen aan te vechten maar krijg niet eens een reactie, ook leveren ze geen bewijs.

Al met al mij neergelegd om dat met een nieuw account te maken en daar op te spelen. Echter kan ik helemaal nergens mij account unbinden met bvb steam of mn ps5. Hij blijft continue inloggen op het gebanned account. Iemand enig idee hoe ik dit kan fixen?

Stance Fanatic

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RubjeMazter
Nicknamee schreef op woensdag 16 augustus 2023 @ 15:22:
Al met al mij neergelegd om dat met een nieuw account te maken en daar op te spelen. Echter kan ik helemaal nergens mij account unbinden met bvb steam of mn ps5. Hij blijft continue inloggen op het gebanned account. Iemand enig idee hoe ik dit kan fixen?
Volgens mij kan je de connectie alleen ongedaan maken vanuit het Origin account maar die is gebanned dus dat kan niet. Vraag me niet hoe ik dat weet :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleehond
Hoe speel ik Apex op 120 FPS op PS5?

Heb een Sony Bravia XRA84K

4K staat aan, HDMI 2.1, VRR, ALLM allemaal aan, maar geeft aan 60 FPS?

Ping continue ook maar rond 25/33ms… ook niet echt best?

[ Voor 18% gewijzigd door Sleehond op 30-08-2023 20:57 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Quakie

Quakie

quakelen

Wachten we geloof ik meer dan jaar op. Ik vermoed dat het niet meer gaat komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleehond
Quakie schreef op woensdag 30 augustus 2023 @ 23:04:
Wachten we geloof ik meer dan jaar op. Ik vermoed dat het niet meer gaat komen.
Oh crap wist ik niet, haha!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Oxigeon
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 12:53

Oxigeon

En zo is dat!

Afgelopen week ook nog eens een keertje gespeeld. Heb nooit echt lang Apex gespeeld (level 22). Indien 3r nog mensen op ps5 spelen hou ik me aanbevolen om eens samen te spelen

PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ricmaniac
  • Registratie: Juli 2008
  • Nu online
Deze gast zijn filmpjes zijn altijd zo overdreven maar vind ze echt de beste apex video's op youtube XD

Upload niet veel maar als die upload zijn ze leuk haha

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

• xzaz
Iemand die nog ALGS kijkt?

Lijkt me wel weer DZ of TSM of NRG te worden. De legends zijn wel heel erg wisselend dit keer; er wordt zelfs met Loba en Gibby gespeeld.

https://www.twitch.tv/playapex/commandcenter

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Toonen1988
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 15:26
Veel skins vind ik persoonlijk niet mooi. Maar de Blood Moon skins zijn wel erg vet. Normaal geef ik niet veel geld uit aan skins, maar zit te denken om alle drie skins te kopen die nu in een discount zitten.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/GAagPrH8sUNp4xUCdEF2hO96Wyw=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/y6V1q9qZCiekc2TRXWHfwPGS.png?f=user_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/wEg0gIVPNCHL6SUn0gEBP6TgVIc=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/OntEqqEOu1N7UoBttlzpVEI4.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 3% gewijzigd door Toonen1988 op 07-09-2023 13:06 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tusk

Tusk

Sticky Bomb likes you!

wil je dan aub je geld overmaken naar help-tusk-de-carnaval-door?
Dan is het beter besteed dan aan cosmetics...

• Beltoni
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 09-09 11:25
Oxigeon schreef op donderdag 31 augustus 2023 @ 10:10:
Afgelopen week ook nog eens een keertje gespeeld. Heb nooit echt lang Apex gespeeld (level 22). Indien 3r nog mensen op ps5 spelen hou ik me aanbevolen om eens samen te spelen
Zijn weinig console spelers helaas. Heb even PC geprobeerd maar ben zo gewend om met controller te spelen...

Ik speel xbox maar kan je wel even toevoegen. Ben niet heel actief maar miss een keer een potje!

• LightTwi
Als men serieus Apex maatjes zoekt zou ik als tip geven dat je evt. even op Twitch moet zoeken en kijken naar streams. Vaak hebben die dan een Discord waarbij er altijd wel een thread/sectie is waarbij je kan zoeken/vragen voor speelmaatjes. Op die manier heb ik af en toe met succes een paar uurtjes gegamed met onbekenden, wat wel eens leuk is als variatie. ;)

Er zijn overigens nu ook Twitch drops voor Apex vanwege die ALGS Championship.

[ Voor 73% gewijzigd door LightTwi op 07-09-2023 16:11 ]

• Korkss
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 09:44
Beltoni schreef op donderdag 7 september 2023 @ 15:37:
[...]

Zijn weinig console spelers helaas. Heb even PC geprobeerd maar ben zo gewend om met controller te spelen...

Ik speel xbox maar kan je wel even toevoegen. Ben niet heel actief maar miss een keer een potje!
Je kunt toch je controller in je pc steken en dan gewoon met je controller spelen?! Heb je ook aim assist en ook nog 72625183fps winwin lijkt me

Acer predator XB271HU - Ryzen 3700x -MSI Z270 PGC - MSI 2070 super - 32gb DDR4 - NZXT H700i - Seasonic 650W gold

• RubjeMazter
Korkss schreef op donderdag 7 september 2023 @ 16:47:
[...]

Je kunt toch je controller in je pc steken en dan gewoon met je controller spelen?! Heb je ook aim assist en ook nog 72625183fps winwin lijkt me
Moet je wel zo'n apparaat hebben die zoveel fps kan produceren :P maar ben het wel met je eens; heb je zo'n ding staan? Steek je controller er in en gaan met die banaan!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RubjeMazter
Zit er over te denken gewoon te nokken met dit spel. Ik kom alleen maar in games waarin ik door een master trio word neergemaaid (en nee niet alleen de masters van vorig seizoen, die tel ik niet mee). Ranked is geen reet maar aan sinds ze de entry kost zo t*ringhoog hebben gemaakt en dat iedereen maar in een hoekje wacht tot de 5e of laatste ring voordat ze tevoorschijn komen om te schieten in een f*cking schietspel. Heeft iemand anders hier ook last van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MajorBee
  • Registratie: Augustus 2017
  • Laatst online: 23-05 07:25
Nieuw seizoen is weer begonnen. Iedereen meegekregen dat er eindelijk cross progression is? Wordt in waves uitgerold. Ben nog niet aan de beurt geweest. Andere mensen waarbij het al wel gedaan is? Is daarbij alles goed overgezet?
Pagina: 1 ... 41 42 Laatste

Let op:
discord
Zoek je andere Tweakers om Apex Legends mee te spelen?
Vergezel ons op de Apex Legends Discord server voor Tweakers
Deze server is geen officiële Tweakers-server, Tweakers-crew zal hier dus geen support of moderatie op kunnen geven.

Graag zoveel mogelijk ontopic blijven. Een kleine discussie over Apex Legends vs een andere game, of een kleine discussie over randzaken van Apex Legends is prima, maar houd het netjes en respecteer elkaars mening. Mocht iemand over de schreef gaan: reageer er niet op en gebruik de "Rapporteer" functie.

Let aub op met het plaatsen van plaatjes. Grote bestanden laden traag op mobiel en hoge resolutie scrollt traag voor iedereen. Thumbnails zijn voor winnaars.