• Quakie
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 13:27

Quakie

quakelen

@ScuL precies dezelfde gevoelens. Het geeft mij zo UT99 kick. Ik hoop dat er gauw een PS5 versie komt..

Ik ben pas sinds seizoen 9 ingestapt dus zit bij lange na niet aan 6000 kills. Met pijn en moeite ben ik sinds het einde van seizoen 10 positief qua K/D ratio. Helaas nu op nieuwere PS5 controller omdat Apex controllers vreet bij mij. Elke controller voelt anders en ik speel met minder daadzone om zo hopelijk langer te doen met de controller.
(2 op PS4 met drift issues en nu 1 op de PS5. In andere spellen geen last (gelukkig)).

Ik teken nergens meer voor

• Dennisvlingen
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 15:20
Quakie schreef op vrijdag 19 november 2021 @ 08:54:
@ScuL precies dezelfde gevoelens. Het geeft mij zo UT99 kick. Ik hoop dat er gauw een PS5 versie komt..

Ik ben pas sinds seizoen 9 ingestapt dus zit bij lange na niet aan 6000 kills. Met pijn en moeite ben ik sinds het einde van seizoen 10 positief qua K/D ratio. Helaas nu op nieuwere PS5 controller omdat Apex controllers vreet bij mij. Elke controller voelt anders en ik speel met minder daadzone om zo hopelijk langer te doen met de controller.
(2 op PS4 met drift issues en nu 1 op de PS5. In andere spellen geen last (gelukkig)).
Ik heb zelf auto-sprint aangezet en een controller met backpaddles, waardoor ik mijn sticks niet meer hoef in te drukken. Dit helpt naar mijn idee enorm mbt stickdrift :)

• Quakie

Quakie

quakelen

@Dennisvlingen Ik hoor diverse mensen praten over paddles.. Wat precies bedoel je ermee? Ik heb een ps5 en speel met gewone controller. Mijn tweede gaat ook alweer raar doen. Het begint altijd met hangen.. als in naar links sturen maar dat er niks gebeurt. Over week of 2 komt drift en is de tweede binnen maand eraan.
Speel nu of default settings qua deadzones. Ik heb ook auto sprint aan en zover ik weet ben Ik een rustige speler..

• Dennisvlingen
Quakie schreef op donderdag 25 november 2021 @ 13:14:
@Dennisvlingen Ik hoor diverse mensen praten over paddles.. Wat precies bedoel je ermee? Ik heb een ps5 en speel met gewone controller. Mijn tweede gaat ook alweer raar doen. Het begint altijd met hangen.. als in naar links sturen maar dat er niks gebeurt. Over week of 2 komt drift en is de tweede binnen maand eraan.
Speel nu of default settings qua deadzones. Ik heb ook auto sprint aan en zover ik weet ben Ik een rustige speler..
Bijvoorbeeld de Microsoft Elite Controller V1&2* of de Razer Wolverine V1* hebben backpaddles. Dit zijn extra knoppen aan de onderkant van de controller, die de functie van reguliere knoppen kunnen dupliceren. Ik heb de standaard button lay-out en ik heb de twee extra knoppen gemapt op A en B. Hierdoor kan ik springen en bukken zonder mijn sticks los te laten. Afgezien van melee gebruik ik mijn stickbuttons niet.

* Dit zijn trouwens official licenced products, dus niet tegen de regels, in tegenstelling tot andere oplossingen ;)

• SpaVast
  • Registratie: April 2021
  • Laatst online: 16:03
Quakie schreef op donderdag 25 november 2021 @ 13:14:
Back paddles zijn knoppen die op de achterkant van je controller zitten, zoals bij de xbox elite controller. Playstation heeft ook wel dergelijke controllers. Zie bijvoorbeeld die van scuf.

Het probleem van drift is volgens mij geen software matig probleem maar een hardware probleem, het lijkt me dat het niet uitmaakt welke game je speelt. In mijn ogen blijven er dus twee opties over: 1. het ligt aan de controller(s), die van slechte kwaliteit zijn en daarom stuk gaan of 2. het ligt aan de manier waarop je ze gebruikt/er mee omgaat. Ik moet zeggen dat mijn eigen controller (xbox elite series 2) na een jaar ook stick drift gaf en hoor het hier op tweakers ook vaker. Lijkt ook een probleem te zijn bij veel controllers, maar vaak niet zo snel als bij jou.

• Quakie

Quakie

quakelen

@Dennisvlingen @SpaVast thx beide.. helemaal duidelijk. Zo te zien zijn het op dit moment aangepaste ps5 controllers en werkt het nog niet zo goed. Zal vanavond wat gerichter zoeken. Ik vermoed door nieuwe haptic feedback. Volgens mij is dat nog niet vrij gegeven door sony ofzo.

qua drift, bij vorige ps5 controller heb ik tot nu toe alleen last in apex. .Rest (ook shooters) doet ie het nog. Misschien dat apex gevoeliger is ofzo? Had het met PS4 en de controllers ook last van.

• Dennisvlingen
Quakie schreef op donderdag 25 november 2021 @ 14:53:
@Dennisvlingen @SpaVast thx beide.. helemaal duidelijk. Zo te zien zijn het op dit moment aangepaste ps5 controllers en werkt het nog niet zo goed. Zal vanavond wat gerichter zoeken. Ik vermoed door nieuwe haptic feedback. Volgens mij is dat nog niet vrij gegeven door sony ofzo.

qua drift, bij vorige ps5 controller heb ik tot nu toe alleen last in apex. .Rest (ook shooters) doet ie het nog. Misschien dat apex gevoeliger is ofzo? Had het met PS4 en de controllers ook last van.
Softwarematig kan je de deadzone etc beperken per spel. Hierdoor kan ook de ervaring van drift verschillen per spel. Ik speel zelf met een kleine deadzone (0-2%) maar een hogere response curve (10) waardoor ik het niet zo merk.

• Nickrsd
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 09:13

Nickrsd

Psn: rsdnik ; Uplay: jagerNL

Wil ik weer is een avondje apexen, moet ik de game updaten..
Lukt het weer niet met origin, en al mogelijke fixes geprobeerd die internet voorschrijft.

Waarom heb ik dit probleem altijd, grr.. Weten jullie een werkde fix? om apex te updaten

• MuVo
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 22-02 13:19
Steam installeren, de update was via steam snel binnen.

• Nickrsd
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 09:13

Nickrsd

MuVo schreef op dinsdag 7 december 2021 @ 21:49:
Steam installeren, de update was via steam snel binnen.
kan ik dan met mijn origin account op steam verder gaan?

• MuVo
  • Laatst online: 22-02 13:19
Nickrsd schreef op dinsdag 7 december 2021 @ 22:11:
[...]

kan ik dan met mijn origin account op steam verder gaan?
Ja, die worden gelinkt.

• monaldo
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 06-03 10:42
Ik speel het spel sinds het allereerste moment en loop nog steeds er tegenaan dat ik het te weinig als een shooter beschouw. Ik neig vaker om mijn shield/leven te herladen dan het gevecht af te maken.
Hoe doen jullie dit? In de meeste gevallen voor de kill gaan?

• Bananaman123124
  • Registratie: December 2019
  • Laatst online: 21-03 08:34
monaldo schreef op vrijdag 10 december 2021 @ 14:00:
Ik speel het spel sinds het allereerste moment en loop nog steeds er tegenaan dat ik het te weinig als een shooter beschouw. Ik neig vaker om mijn shield/leven te herladen dan het gevecht af te maken.
Hoe doen jullie dit? In de meeste gevallen voor de kill gaan?
Elke situatie is daarin anders, soms is het verstandiger afstand te nemen en rustig aan te doen, soms is het verstandiger om als een gek erop af te gaan. Ligt ook heel erg aan je team, als je team altijd het eerste doet gaat het tweede geen plezier geven.

• monaldo
Bananaman123124 schreef op vrijdag 10 december 2021 @ 14:04:
[...]

Elke situatie is daarin anders, soms is het verstandiger afstand te nemen en rustig aan te doen, soms is het verstandiger om als een gek erop af te gaan. Ligt ook heel erg aan je team, als je team altijd het eerste doet gaat het tweede geen plezier geven.
Maar als je in een gevecht zit en je hebt geen shield meer over en nog helft van je levens, ga je voor de kill of niet? Dan ga ik even uit van een situatie waarin je 50% kan op overwinning hebt omdat die ander om en nabij dezelfde status heeft?

• Bananaman123124
monaldo schreef op vrijdag 10 december 2021 @ 14:07:
[...]

Maar als je in een gevecht zit en je hebt geen shield meer over en nog helft van je levens, ga je voor de kill of niet? Dan ga ik even uit van een situatie waarin je 50% kan op overwinning hebt omdat die ander om en nabij dezelfde status heeft?
Waar zijn jouw teamgenoten? Waar zijn de teamgenoten van jouw vijand? Vertrouw jij jezelf dat je eerder die damage gedaan hebt dan de tegenstander? Wat zijn de omgevingsfactoren?

Er zijn zoveel factoren die bepalen wat het slimste is dat de vraag die je stelt eigenlijk niet te beantwoorden is.

• monaldo
Bananaman123124 schreef op vrijdag 10 december 2021 @ 14:11:
[...]

Waar zijn jouw teamgenoten? Waar zijn de teamgenoten van jouw vijand? Vertrouw jij jezelf dat je eerder die damage gedaan hebt dan de tegenstander? Wat zijn de omgevingsfactoren?

Er zijn zoveel factoren die bepalen wat het slimste is dat de vraag die je stelt eigenlijk niet te beantwoorden is.
Ik snap wat je bedoelt en we kunnen onmogelijk alle scenario's doorlopen die er zijn. Het ging mij er voornamelijk om, ongeacht de omstandigheden en als het kan laten we die zo neutraal mogelijk houden, dus kans op winst bij het doordrukken is 50% en op verliezen ook. Ga je in dit soort gevallen vaker voor een kill of speel je op safe?
Ik probeer te achterhalen of ik niet te voorzichtig speel eigenlijk ;)

• Bananaman123124
monaldo schreef op vrijdag 10 december 2021 @ 14:18:
[...]

Ik snap wat je bedoelt en we kunnen onmogelijk alle scenario's doorlopen die er zijn. Het ging mij er voornamelijk om, ongeacht de omstandigheden en als het kan laten we die zo neutraal mogelijk houden, dus kans op winst bij het doordrukken is 50% en op verliezen ook. Ga je in dit soort gevallen vaker voor een kill of speel je op safe?
In public lobbies zou ik eerder voor een kill gaan dan in ranked. Heb je er vertrouwen in dat je je tegenstander aan kan? Doen! Twijfel je? Trek je terug en kijk rustig wat er gebeurt.

• Cyriel85
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 09:25
monaldo schreef op vrijdag 10 december 2021 @ 14:18:
[...]

Ik zoek in principe veiligheid op voor schild. Maar ligt erg aan erg gevecht situatie. Zit je in een 3v3 gevecht of multiple squads, sowieso schild.
Zit je in een overmacht, dus 3v2 oid, dan voor kill. Mocht het mis gaan kan je team zo de balans weer in het voordeel van team herstellen.

Bij 1v2 kan het ook slim zijn om voor de kill te gaan, dit kan ie weer ruimte geven om eigen team te reviven. Als je dan voor schild gaat kunnen beide tegenstanders ook weer healen, wat ook tegen je werkt

Dit is dan wel mijn tactiek bij ranked. In unranked ga ik er vaker als een malloot in. 😀

[Voor 10% gewijzigd door Cyriel85 op 11-12-2021 09:58]

Ryzen 5 3600 - MSi B450proVDH Max - AMD 6800XT - 16 GB Hyperx Predator

• monaldo
Cyriel85 schreef op zaterdag 11 december 2021 @ 09:56:
[...]

Ik zoek in principe veiligheid op voor schild. Maar ligt erg aan erg gevecht situatie. Zit je in een 3v3 gevecht of multiple squads, sowieso schild.
Zit je in een overmacht, dus 3v2 oid, dan voor kill. Mocht het mis gaan kan je team zo de balans weer in het voordeel van team herstellen.

Bij 1v2 kan het ook slim zijn om voor de kill te gaan, dit kan ie weer ruimte geven om eigen team te reviven. Als je dan voor schild gaat kunnen beide tegenstanders ook weer healen, wat ook tegen je werkt

Dit is dan wel mijn tactiek bij ranked. In unranked ga ik er vaker als een malloot in. 😀
Goeie thanks, speel alleen ranked en eindig steeds in platinum 4, zonder tactisch voor punten te spelen zeg maar. Ga toch proberen om vaker voor de kill te gaan.

• Korkss
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 23-03 14:23
Vandaag maar weer eens apex opgepakt. Solo ranked helaas want niemand van mn maten die het speelt. Bijna silver, maar wat een pijn die randoms hahaha

Acer predator XB271HU - Ryzen 3700x -MSI Z270 PGC - Gigabyte Aorus 1080ti - 16gb DDR4 - NZXT H700i - Seasonic 650W gold

• Cyriel85
monaldo schreef op zaterdag 11 december 2021 @ 17:09:
[...]

Goeie thanks, speel alleen ranked en eindig steeds in platinum 4, zonder tactisch voor punten te spelen zeg maar. Ga toch proberen om vaker voor de kill te gaan.
Same here, af en toe plat 3 om dan weer terug te zakken. Moet echt geluk hebben met teammates, speel 99% met random.
Maar goed, ben zelf ook niet snel/precies genoeg met muis voor Diamond lijkt t 😀.
Dus lukt vooral met een team wat mij carried of zelfde rustige tactiek heeft om te klimmen.

• Jerry_bboy
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 23-03 08:32
Iemand enig idee of deze monitor in samenwerking met PS5 een beetje degelijk is voor apex?

https://www.ibood.com/nl/...34-curved-gaming-monitor/

Ben wel keer toe aan een fatsoenlijke monitor.

• Dennisvlingen
Jerry_bboy schreef op dinsdag 14 december 2021 @ 13:29:
Iemand enig idee of deze monitor in samenwerking met PS5 een beetje degelijk is voor apex?

https://www.ibood.com/nl/...34-curved-gaming-monitor/

Ben wel keer toe aan een fatsoenlijke monitor.
Heb je al op Tweakers reviews en andere review websites gekeken? Als ik het zo lees zijn er wel wat issues met de monitor, waaronder ghosting, maar de monitor is qua prijsstelling ook gunstiger dan vergelijkbare modellen. Je zal je even moeten inlezen of die issues voor jou een probleem gaan vormen en of je dan nog het geld ervoor over hebt. Ik zou zelf mijn budget vergroten of kiezen voor een lager segment zonder problemen.

• kneusteun
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 16:45
Plus het feit dat PS5 geen 1440 ondersteund toch?

• nextnext
  • Registratie: September 2015
  • Laatst online: 13:56
Toch wel vaak je teammates die bepalen of het een leuk potje is, met randoms toch ook vaak een frustrerend spel. Kom ook vaak tot platinum ergens. Als iemand samen wil spelen, stuur een pmtje; speel vaak tussen 1930 en 2030. Vaak helaas geen mic ivm (net) slapende kinderen maar ik ping wel 😉

• Sleehond
  • Laatst online: 13:18
nextnext schreef op zondag 19 december 2021 @ 19:07:
Toch wel vaak je teammates die bepalen of het een leuk potje is, met randoms toch ook vaak een frustrerend spel. Kom ook vaak tot platinum ergens. Als iemand samen wil spelen, stuur een pmtje; speel vaak tussen 1930 en 2030. Vaak helaas geen mic ivm (net) slapende kinderen maar ik ping wel 😉
Ik speel ook vaak tussen 1900 en 2030 ongeveer. PS4 leon1987vl

Net als jou doe ik niet een mic maar wel enorm veel pingen en gewoon zoveel mogelijk stick together…

• Quakie

Quakie

quakelen

leuk, ik ook meestal die tijden... QuakieQuakie (PS). ik mute iedereen.. speel ook met ping.. niet al te hoog (eeuwigheid GOLD 2.. arena only)

• nextnext
Sleehond schreef op zondag 19 december 2021 @ 20:03:
[...]

Ik speel ook vaak tussen 1900 en 2030 ongeveer. PS4 leon1987vl

Net als jou doe ik niet een mic maar wel enorm veel pingen en gewoon zoveel mogelijk stick together…
Pingen en stick together idd :) Ik speel trouwens via PC, @Quakie ik kon jou niet vinden via Origin

• Quakie

Quakie

quakelen

@nextnext Ik speel het alleen op de playstation? Heb niks gedaan via Origin? Ik zie zelf alleen maar switch of playstation mensen... moet er nog wat extra ingesteld worden?

• nextnext
Quakie schreef op maandag 20 december 2021 @ 10:49:
@nextnext Ik speel het alleen op de playstation? Heb niks gedaan via Origin? Ik zie zelf alleen maar switch of playstation mensen... moet er nog wat extra ingesteld worden?
Zou het niet weten, kan blijkbaar wel andere PS accounts vinden dus misschien is er een instrlling ergens?

• Quakie

Quakie

quakelen

zover ik kan zien staat alles goed.. werkelijk waar geen idee.. zal vanavond nog eens kijken naar mijn ps account... daar heb ik nog niet gekeken. ( moet ik nog steeds doen: *schaam*)

Maar Apex Legends is hier niet echt populair helaas.

Ik ben helemaal verkocht aan Control. Man wat een vette actie 9 vs 9, strijden voor de drie punten.

Ik heb zelfs al een paar battles gehad waarin mijn andere 2 echt wilde samen werken.. Zo vet om gewoon met 3 man 1 controle punt onder controle te houden..

Op een bepaalde manier ligt het mij ook veel meer. Diverse keren dat ik boven aan eindig omdat de actie zeg maar te controleren valt en ik kom beter tot mijn recht als vijand en stuk van mij vandaan is. Het snellere controller werk is dan niet zo noodzakelijk en raak ik ze nog af. 1vs1 close battle verlies vaker dan dat ik win.
(reden dat ik battle royale nooit doe)

Ik baal zo dat het maar voor 2 weken is. Ik hoop echt dat ze terug brengen als vaste onderdeel!

[Voor 74% gewijzigd door Quakie op 10-02-2022 08:10]

• kneusteun
Denk dat wel terugkomt, als ik de playerbase op steam zie dan lijkt het alsof meer mensen control willen checken.

• Quakie

Quakie

quakelen

Ik hoop het.. ik ga mijn steentje er aan bijdragen.. Komende twee weken laat ik zelfs mijn battlepass challenges varen om maar Control te doen. Gebaseerd op de laatste 3 seizoenen heb ik net geen twee weken voordat ik aan level110 zit, voordat nieuw seizoen begint. Dit is 99% met Arenas, wat best lastig is omdat er veel meer sterren te verdienen valt met Battle Royale. Ik moet eigenlijk elke dag de dag challenges halen...

• Deurstopper
  • Registratie: Juli 2012
  • Niet online

Deurstopper

Steam/Epic: Deurstopper

Wordt dit spel nog een beetje hier onder de Tweakers gespeeld?
Ik speel momenteel via Origin, maar zie dat deze ook via Steam beschikbaar is.
Zijn er verschillen in de platformen qua prestaties, of maakt het geen fluit uit?

Ben nog level 12 dus kom echt net kijken.. :)
Mochten er meer beginners zijn die een keer samen willen spelen -> DeurstopperNL op Origin

Stadia: NoNumbersNeeded

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Aomi
  • Registratie: Februari 2019
  • Laatst online: 22-03 08:49
Deurstopper schreef op maandag 7 maart 2022 @ 11:00:
Zijn er verschillen in de platformen qua prestaties, of maakt het geen fluit uit?

Mochten er meer beginners zijn die een keer samen willen spelen -> DeurstopperNL op Origin
Ik heb 'm pas weer (her)ontdekt.
Speel nu vooral veel arena's, gaat steeds beter. :)

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Dennisvlingen

Ik sluit graag een keer aan vanaf xbox, dan speel je alsnog in pc servers :) Je mag wel een PM sturen als je dat wil.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• kneusteun

Zeker, ook weer pas herontdekt en speel iets minder dan dagelijks.

• Sleehond
Speel het bijna dagelijks. Elke avond wel even paar potjes zodra kids op bed liggen.

PS4 overigens. Zonder headset maar gewoon actief pingen en teamplayen.

Level 326 al… lol

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Cyriel85

Speel bijna dagelijks, ben al maanden lvl 500. De server in dit topic (crazy88) wordt sporadisch gebruikt.

Wellicht als meer mensen als ze alleen online zijn gewoon in een chatroom gaan zitten wordt dat weer wat actiever.

• ScuL
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 12:15
Ik heb gisteren voor het eerst Apex Mobile gespeeld (Samsung 7FE tablet) nadat het in mijn land beschikbaar werd. Op zich heel erg goed gedaan echter de controls moet je wel flink aan wennen. Eerste twee potjes gewonnen :)

ProMods ETS2 uitbreiding - Mijn tijdszone is UTC+13

Acties:
  • +2Henk 'm!

• Damien
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 20-03 13:26

Damien

-iwnl-

Dit seizoen Diamond aangetikt, echter merk ik nu wel dat ik niet meer het geduld heb om het nog verder te schoppen (solo). De manier van spelen is ook iets anders dan in Platinum, je merkt nu meer dat mensen in premades spelen. Zodra je wordt gerespawned kun je zo goed als zeker er van zijn dat er minimaal 1 groepje van 3 je staat op te wachten. Third parties zijn nog meer aanwezig dan in voorgaande ranks en men is nog meer aan het ratten dan voorheen (op zich logisch als je al met -48 start). Wat ik dus nu doe (en wat ik overigens ook deed voor ik Diamond aantikte) is gewoon de dailies voltooien en dan log ik weer uit. Het spel is leuk, maar ook een BR kan ik maar zoveel uur op een dag spelen. Vind mijzelf niet goed genoeg voor Master/Predator dus wat dat betreft zit ik verder ook wel prima.

A wise man can learn more from his enemies than a fool from his friends.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Deurstopper
  • Niet online

Deurstopper

Wel tof dat dit toch zeker nog wel wordt gespeeld!
Zitten jullie in de Tweakers Discord of spelen jullie ergens anders samen?

• warcow
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 18-03 13:21
Speel ook nog steeds vrij veel Alex legends. Meestal kom ik met moeite tot diamond en dan is het echt een muur waar ik tegenaan loop qua niveau. Speel ook altijd solo dus het is steeds afwachten of het team een beetje op elkaar is afgestemd.

Had net laatste potje wel een grappige win. Laatste ring en we zaten op 2 verschillende etages. Heb uiteindelijk gewonnen door mijn Phoenix dingetje te gebruiken vlak voor het sluiten van de ring (eerst express een beetje damage opgelopen).

Laatste minuut van het spel:
YouTube: Apex Legends final ring outsmarted

• Milo44
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 20-03 04:55
Zijn er nog mensen op zoek naar een squad member?
Ik speel niet altijd op super regelmatige tijden, gewoon wanneer ik kan maar als ik speel wil ik er het beste uit halen en dan wil ik ook squad members hebben die even fanatiek/serieus spelen.

Ik speel op via PC op Steam, je mag mij een berichtje doen met je tag (Steam of in Apex zelf).

I, a stranger and afraid in a world I never made...

• Korkss
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 23-03 14:23
Milo44 schreef op zaterdag 19 maart 2022 @ 12:53:
Zijn er nog mensen op zoek naar een squad member?
Ik speel niet altijd op super regelmatige tijden, gewoon wanneer ik kan maar als ik speel wil ik er het beste uit halen en dan wil ik ook squad members hebben die even fanatiek/serieus spelen.

Ik speel op via PC op Steam, je mag mij een berichtje doen met je tag (Steam of in Apex zelf).
Ik speel nu steeds solo, al mijn maten spelen andere games.
Ben wel pas weer begonnen aan apex, dus verwacht niks van me, zit opt moment in zilver volgens mij.
Wil de game wel weer regelmatiger gaan spelen en dan is het wel fijn als je met anderen kan teamen.

Acer predator XB271HU - Ryzen 3700x -MSI Z270 PGC - Gigabyte Aorus 1080ti - 16gb DDR4 - NZXT H700i - Seasonic 650W gold

• Deurstopper
  • Niet online

Deurstopper

Korkss schreef op zaterdag 19 maart 2022 @ 13:58:
[...]

Ik speel nu steeds solo, al mijn maten spelen andere games.
Ben wel pas weer begonnen aan apex, dus verwacht niks van me, zit opt moment in zilver volgens mij.
Wil de game wel weer regelmatiger gaan spelen en dan is het wel fijn als je met anderen kan teamen.
Ik wil je wel toevoegen, ben echt net gestart en heb nog maar een paar games gespeeld.
Wat is je steam/origin?

• Milo44
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 20-03 04:55
Haha, tis niet dat ik super goed ben ofzo hoor. Ik bedoelde meer te zeggen dat áls ik speel, ik wel gewoon serieus goed mijn best wil doen (fanatiek).
Ik speel nog al eens met 2 andere gasten en die vinden het allemaal wel prima, daar kan ik echter nog al eens de balen van hebben.

@Korkss & @Deurstopper Ik heb jullie een PM gestuurd.

I, a stranger and afraid in a world I never made...

• Deurstopper
  • Niet online

Deurstopper

Milo44 schreef op zaterdag 19 maart 2022 @ 18:32:
Haha, tis niet dat ik super goed ben ofzo hoor. Ik bedoelde meer te zeggen dat áls ik speel, ik wel gewoon serieus goed mijn best wil doen (fanatiek).
Ik speel nog al eens met 2 andere gasten en die vinden het allemaal wel prima, daar kan ik echter nog al eens de balen van hebben.

@Korkss & @Deurstopper Ik heb jullie een PM gestuurd.
Hier ook wel fanatiek hoor, maar ben dusdanig nieuw dat ik die karakters nog amper ken. Dus wat is goed/ligt meer in m'n speelstijl etc. Ben dat momenteel allemaal nog aan het ontdekken..
Ik zal je toevoegen :)

Acties:
  • +3Henk 'm!

• Kieft91
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 15:31
@Milo44 @Korkss @Deurstopper , ik zou zeggen join onderstaande discord ;)
Tevens wil ik het ook weer een beetje oppakken, nooit echt serieus ranked gedaan.
Steam: Kieft91

• Sleehond
PS4 hier > leon1987vl

Wel alleen zeer actief pingen, geen headset. Vanavond speel ik sowieso tussen 1930 en 2100 ongeveer wel!

• mobie2
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 04-01 16:44
Er wordt beweerd dat apex legends een redelijk goed alternatief is voor titanfall. Maakt dit spel dan ook gebruik met (soort van) burn cards als in titanfall?

• Deurstopper
  • Niet online

Deurstopper

mobie2 schreef op woensdag 23 maart 2022 @ 16:47:
Er wordt beweerd dat apex legends een redelijk goed alternatief is voor titanfall. Maakt dit spel dan ook gebruik met (soort van) burn cards als in titanfall?
Voor mij is het meer jeugdsentiment terug naar titanfall. Er zijn welliswaar geen titans, maar de bewegingen, kill-shots e.d. brengen mij weer terug naar die tijd. Vraag me ook af wat het met apex doet wanneer er titans aan het spel worden toegevoegd.. :)

• mobie2
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 04-01 16:44
Deurstopper schreef op woensdag 23 maart 2022 @ 17:46:
[...]

Voor mij is het meer jeugdsentiment terug naar titanfall. Er zijn welliswaar geen titans, maar de bewegingen, kill-shots e.d. brengen mij weer terug naar die tijd. Vraag me ook af wat het met apex doet wanneer er titans aan het spel worden toegevoegd.. :)
Met bewegingen, bedoel je dan ook langs de zijkant van muren lopen? Is het spel trouwens pay-for-win of valt dat allemaal goed mee?

Edit: ik moet de gameplay nog eens op youtube bekijken :P Maar mijn vraag was vooral of dat apex ook zo'n burn cards heeft als in titanfall. Vast niet...

Edit2: O apex is geen alternatief, is gewoon dezelfde programmeer code van titanfall, maar dan zonder titans, dat mis ik niet eens, ik ben het al aan het downloaden :*)

[Voor 23% gewijzigd door mobie2 op 23-03-2022 18:24]

• RubjeMazter
  • Laatst online: 16:32
mobie2 schreef op woensdag 23 maart 2022 @ 17:49:
[...]
Is het spel trouwens pay-for-win of valt dat allemaal goed mee?
Nee, geen pay-to-win, maar pay-to-skin. Er zijn wel skins welke minimale pluspunten hebben t.o.v. andere skins, namelijk 'betere' ironsights zodat als je het wapen oppakt je minder blokkades hebt op het scherm. Dit zorgt er voor dat je meer van de map kan zien en mogelijk dus sneller enemies kan spotten.
ik ben het al aan het downloaden :*)
Die zal inmiddels klaar zijn hoop ik O-)

Acties:
  • +1Henk 'm!

• xzaz
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 11:25
SCARZ gaat niet heel lekker bij ALGS. In NA gaan de gewoonlijke teams wel naar Stockholm; g2 esa nrg en tsm

https://liquipedia.net/ap...2/Pro_League/EMEA/Matches

[Voor 32% gewijzigd door xzaz op 28-03-2022 10:11]

Schiet tussen de palen en je scoort!

Acties:
  • +3Henk 'm!

• Quakie

Quakie

quakelen

Grote update voor console players.. Eerste stap naar next gen. Vanaf vanavond zeven uur:

Maar de echte next gen stap komt later, zoals 120FPS, adaptieve control

Maar ook weer control terug voor 2 weken.
nieuwe arena map

meer info:

https://www.ea.com/games/...on-event?isLocalized=true

Acties:
  • +1Henk 'm!

• xzaz
29 April gaan de volgende teams spelen in Stockholm op LAN:

https://liquipedia.net/ap...it_2/Playoffs/Group_Stage

SCARZ (net gehaald, 9de plek) zit in dezelfde groep als TSM :D. NA en EU spelen echt totaal andere spellen. EU gebruikt veel meer legends waarbij NA eigenlijk standaard valk gibby wraith spelen op WE. Wordt leuk om te zien :) Hal heeft ook vaak aangegeven dat EU veel meer tactisch is waarbij NA veel meer op gunplay aankomt. We zullen zien :)

spoiler:
Mijn take: ESA nummer 1, NRG 2 en SCARZ 3

Edit: team SCRY is het enige team wat niet onder een org valt en zoekt een sponsor. De rest van de spelers krijgen waarschijnlijk alle reiskosten vergoed.

[Voor 30% gewijzigd door xzaz op 30-03-2022 08:55]

• Aomi
Eerste keer dat ik die 9 vs 9 mode speel. Ik vind het ronduit kut. Veel te vaak wordt je gespawnkilled, en het is veel te druk rondom de zones. Als je pech hebt (wat nogal vaak is in mijn geval lol) sta je ineens in je eentje tegenover 4 man.

• RubjeMazter
@Aomi Het is wel even wennen vergeleken met de Battle Royale modus. Wat ik wel heel fijn vind is dat je gelijk in de actie zit, je hoeft niet eerst 10 min. rond te struinen op zoek naar wapens/loot om daarna neergemaaid te worden door een diamond/master trio. Het is wel 50/50 of je een redelijk team krijgt of juist niet, al is samen met anderen spelen natuurlijk het beste; samen een punt veroveren is makkelijker dan alleen. Het gaat alleen jammer genoeg niet sneller met overnemen als je met meer bent, dit gaat net zo snel als alleen. Beste is daarom om juist z.s.m. naar het midden te gaan omdat er 99/100 keer wel iemand is die het punt dichtst bij de base pakt.

• kneusteun
RubjeMazter schreef op woensdag 30 maart 2022 @ 19:09:
@Aomi Het is wel even wennen vergeleken met de Battle Royale modus. Wat ik wel heel fijn vind is dat je gelijk in de actie zit, je hoeft niet eerst 10 min. rond te struinen op zoek naar wapens/loot om daarna neergemaaid te worden door een diamond/master trio. Het is wel 50/50 of je een redelijk team krijgt of juist niet, al is samen met anderen spelen natuurlijk het beste; samen een punt veroveren is makkelijker dan alleen. Het gaat alleen jammer genoeg niet sneller met overnemen als je met meer bent, dit gaat net zo snel als alleen. Beste is daarom om juist z.s.m. naar het midden te gaan omdat er 99/100 keer wel iemand is die het punt dichtst bij de base pakt.
doe hot drops bij BR dan heb je meteen actie. Win je heb je meteen betere loot, verlies je dan heb je actie gehad en begin je opnieuw ;)

• Aomi
Idd, als ik snelle actie wil ga ik Arena's spelen of hotdrops.
Ik speel liever eerlijke gevechten (1 vs 1, 2 vs 2, 3 vs 3) dan dat ik door 5 man kansloos neergemaaid word.

[Voor 47% gewijzigd door Aomi op 30-03-2022 19:15]

• RubjeMazter
kneusteun schreef op woensdag 30 maart 2022 @ 19:11:
[...]
doe hot drops bij BR dan heb je meteen actie. Win je heb je meteen betere loot, verlies je dan heb je actie gehad en begin je opnieuw ;)
Da's waar alleen dan gaat je K/D(/A) wel naar z'n grootje als je niet oppast ;)
Plus je zit met de queue tijd, character select tijd, champion squad tijd, drop tijd etc. dan kan je beter control spelen: je spawned binnen 10s nog eens en je staat dus in sommige situaties gelijk oog in oog met tegenstanders >:)

• RubjeMazter
Aomi schreef op woensdag 30 maart 2022 @ 19:14:
Idd, als ik snelle actie wil ga ik Arena's spelen of hotdrops.
Ik speel liever eerlijke gevechten (1 vs 1, 2 vs 2, 3 vs 3) dan dat ik door 5 man kansloos neergemaaid word.
Volgens mij benoem je hier ook gelijk het grootste nadeel van Apex (geen ranked): alles en iedereen wordt op één hoop gegooid. Zo kan je dus met/tegen master spelen maar ook met/tegen bronze/silver (no offense). Nu zal er vast een soort van balans systeem zijn dat niet alle masters in één team komen en alle silvers in het andere, maar dan nog.

• kneusteun
RubjeMazter schreef op woensdag 30 maart 2022 @ 21:10:
[...]

Da's waar alleen dan gaat je K/D(/A) wel naar z'n grootje als je niet oppast ;)
Plus je zit met de queue tijd, character select tijd, champion squad tijd, drop tijd etc. dan kan je beter control spelen: je spawned binnen 10s nog eens en je staat dus in sommige situaties gelijk oog in oog met tegenstanders >:)
Maar dat duurt minder lang dan ergens droppen 10 minuten loot zoeken en dan ineens dood zijn.

Ik speel met een groep mensen dus het is sowieso gezellig, ook als je even character selection moet doen etc.

En bij een mooie hot drop is de instant chaos en firefight vaak hilarisch.

• Quakie

Quakie

quakelen

Met @RubjeMazter eens, ik vind control geweldig. Ik kan juist niet wennen aan BR. Als er geen arena's was geweest had ik Apex niet eens gespeeld. Jouw ervaring kom ik maar zo nu en dan tegen als er inderdaad geen balans tussen de teams is. Meestal komt het redelijk goed uit. Gisteren had ik toevallig zn ervaring en ik vind het juist een sport om dan heel spawn gebied te clearen.. Volgens mij hier al eerder keer gezegd, maar ik ijk heel goed in control. Speel vele malen sterker dan in Arenas, puur op het feit dat ik de ruimte heb om te bewegen..

En ik gebruik control om op te warmen.... daarna ranked arena's in... :)

• mindcre8r
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 10:32

mindcre8r

The Baka Crow..

(jarig!)
Aomi schreef op woensdag 30 maart 2022 @ 18:27:
Eerste keer dat ik die 9 vs 9 mode speel. Ik vind het ronduit kut. Veel te vaak wordt je gespawnkilled, en het is veel te druk rondom de zones. Als je pech hebt (wat nogal vaak is in mijn geval lol) sta je ineens in je eentje tegenover 4 man.
Be the Gassman of Walter Fitzroy ;) en ga voor B ! die zijn echt meta op die plekken.

Tameguchi kitten ja ney o

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Nol_NL
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 01:17

• AmonTobin
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 18-03 21:17
xzaz schreef op dinsdag 29 maart 2022 @ 16:18:
29 April gaan de volgende teams spelen in Stockholm op LAN:

SCARZ (net gehaald, 9de plek) zit in dezelfde groep als TSM :D. NA en EU spelen echt totaal andere spellen. EU gebruikt veel meer legends waarbij NA eigenlijk standaard valk gibby wraith spelen op WE. Wordt leuk om te zien :) Hal heeft ook vaak aangegeven dat EU veel meer tactisch is waarbij NA veel meer op gunplay aankomt. We zullen zien :)

spoiler:
Mijn take: ESA nummer 1, NRG 2 en SCARZ 3

Edit: team SCRY is het enige team wat niet onder een org valt en zoekt een sponsor. De rest van de spelers krijgen waarschijnlijk alle reiskosten vergoed.
Heb deze game al meer dan jaar niet meer gespeeld en de ALGS ook al een poos niet meer gevolgd. Altijd wel fan van TSM geweest toen ik het keek. Zijn ze nog steeds top tier? Ik zie dat Snipe ondertussen “met pensioen” is?

• RubjeMazter
AmonTobin schreef op dinsdag 26 april 2022 @ 23:00:
[...]

Heb deze game al meer dan jaar niet meer gespeeld en de ALGS ook al een poos niet meer gevolgd. Altijd wel fan van TSM geweest toen ik het keek. Zijn ze nog steeds top tier?
TSM staat nog wel vaak bovenaan (iig in de top 3).
Ik zie dat Snipe ondertussen “met pensioen” is?
Snipedown zou naar Halo infinite gaan maar is vgm nu op z'n retour in apex.

• xzaz
Top in NA is ESA waar verhulst uit komt Knoqd is daar komen te spelen. Nrg is ook er goed en TSM ook. Snip3 is idd halo gaan spelen maar heeft daar spijt van.

• AmonTobin
RubjeMazter schreef op woensdag 27 april 2022 @ 01:07:
[...]

TSM staat nog wel vaak bovenaan (iig in de top 3).

[...]

Snipedown zou naar Halo infinite gaan maar is vgm nu op z'n retour in apex.
Ah oké, thanks! Moet maar weer eens gaan volgen. Was altijd wel leuk om te kijken. :)

• AmonTobin
xzaz schreef op woensdag 27 april 2022 @ 10:15:
Top in NA is ESA waar verhulst uit komt Knoqd is daar komen te spelen. Nrg is ook er goed en TSM ook. Snip3 is idd halo gaan spelen maar heeft daar spijt van.
Thanks! Ben ik weer op de hoogte. Alleen jammer van NRG. Geen idee waarom, maar nooit fan van NRG geweest. Dus jammer dit hahaha :P

• xzaz
AmonTobin schreef op donderdag 28 april 2022 @ 18:08:
[...]

Thanks! Ben ik weer op de hoogte. Alleen jammer van NRG. Geen idee waarom, maar nooit fan van NRG geweest. Dus jammer dit hahaha :P
Sweet is een van de beste voor mij de beste IGL ze kunnen het ook zomaar winnen.

Zach van c9 heeft trouwens covid dus die gaat niet spelen.

• AmonTobin
xzaz schreef op donderdag 28 april 2022 @ 18:19:
[...]

Sweet is een van de beste voor mij de beste IGL ze kunnen het ook zomaar winnen.

Zach van c9 heeft trouwens covid dus die gaat niet spelen.
Ja is zeker waar. Sweet is echt heel duidelijk en to-the-point. Ook wel een enorme droogkloot.😅

• xzaz
Nou SCARZ kan je afschrijven. Vanochtend het bericht dat Mande DQ was.

- TSM heeft het zwaar
- Europa doet het goed

Live: https://www.twitch.tv/playapex

• DaemonReem
  • Laatst online: 28-11-2022
Hi allemaal, ben op zoek naar een squad in Apex om vaker mee te gamen :) Momenteel Silver.
In game name is Reem, en Steam name is DaemonReem

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Timbox88
  • Registratie: Juni 2020
  • Laatst online: 21-03 16:31
Op de een of andere manier krijg ik de controls op mijn PS5 niet in orde; er lijkt een constante soort van vertraging op te treden, waardoor ik nooit lekker kan aimen. Heb verschillende setups geprobeerd. Iemand een idee?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Quakie

Quakie

quakelen

@Timbox88 al via ADS de optics versnelt? Tenminste al lang niet naar gekeken maar vermoed dat het nog steeds erin zit.. Moet eerlijk zeggen dat met scopes ik hetzelfde gevoel heb. Dat het bewegen iets van een vertraging op zit. Dit is na specifieke PS5 update gekomen hier. Voor de rest nergens het gevoel.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Beltoni
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 15:41
Iemand hier wel eens de stap gemaakt van console naar PC met Apex? Hoe bevalt dat?

Mijn Xbox One X begint kuren te krijgen, speel de laatste tijd eigenlijk alleen nog maar Apex op console. Vind het een beetje zonde om een nieuwe Xbox (series S) te halen terwijl ik ook game pc heb staan...

iRacing Profiel

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Timbox88
  • Registratie: Juni 2020
  • Laatst online: 21-03 16:31
Quakie schreef op zondag 8 mei 2022 @ 08:11:
@Timbox88 al via ADS de optics versnelt? Tenminste al lang niet naar gekeken maar vermoed dat het nog steeds erin zit.. Moet eerlijk zeggen dat met scopes ik hetzelfde gevoel heb. Dat het bewegen iets van een vertraging op zit. Dit is na specifieke PS5 update gekomen hier. Voor de rest nergens het gevoel.
Thnx! Zal zo eens kijken!

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Kieft91
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 15:31
Beltoni schreef op zondag 8 mei 2022 @ 09:51:
Iemand hier wel eens de stap gemaakt van console naar PC met Apex? Hoe bevalt dat?

Mijn Xbox One X begint kuren te krijgen, speel de laatste tijd eigenlijk alleen nog maar Apex op console. Vind het een beetje zonde om een nieuwe Xbox (series S) te halen terwijl ik ook game pc heb staan...
Ik ben vanaf de PS4 naar Laptop gegaan en merkte echt heel veel verschil in me eigen performance haha.
M&K ligt me gewoon veel beter, maak veel makkelijker kills :)

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Damien

Damien

-iwnl-

Beltoni schreef op zondag 8 mei 2022 @ 09:51:

Ik speel het op PC als op PS5, qua movement gaat er niets boven M&K (oftewel PC). Als het gewoon voor relaxed wat schieten is terwijl je achterover leunt dan is de console de prima. Hou er alleen rekening mee dat ondanks dat er nu een nextgen versie is dat je nog steeds MAAR op 60fps speelt (dat gaan ze in de toekomst erin gooien) dus mijn advies als je competitive bent ingesteld ga lekker op die PC spelen (aannemend dat je een 144hz+ monitor hebt) zo niet dan is de console een optie.

• Beltoni
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 15:41
Damien schreef op woensdag 11 mei 2022 @ 06:52:
[...]

Ik speel het op PC als op PS5, qua movement gaat er niets boven M&K (oftewel PC). Als het gewoon voor relaxed wat schieten is terwijl je achterover leunt dan is de console de prima. Hou er alleen rekening mee dat ondanks dat er nu een nextgen versie is dat je nog steeds MAAR op 60fps speelt (dat gaan ze in de toekomst erin gooien) dus mijn advies als je competitive bent ingesteld ga lekker op die PC spelen (aannemend dat je een 144hz+ monitor hebt) zo niet dan is de console een optie.
Thanks! Ga hem wel even downloaden. Vrees dat het een terugkerend probleem is voor mijn console. Beetje jammer dat ik mijn progress kwijt raak dan, geen idee hoeveel legendary items ik heb maar aangezien ik vanaf dag 1 zou het mij niet verbazen als dat 100+ is, waarschijnlijk nog wel een stuk meer.

Ga het wel eerst even met controller proberen, vind ik gewoon lekker ontspannen spelen. Zag op de ALGS ook een aantal topspelers met controller spelen, het is dus wel mogelijk :D

iRacing Profiel

• Cyriel85
Ben nog geen fan van het nieuwe ranked systeem. Vorige systeem ging je naar mijn idee veel harder omhoog.

• Damien

Damien

-iwnl-

Beltoni schreef op woensdag 11 mei 2022 @ 15:39:
[...]

Thanks! Ga hem wel even downloaden. Vrees dat het een terugkerend probleem is voor mijn console. Beetje jammer dat ik mijn progress kwijt raak dan, geen idee hoeveel legendary items ik heb maar aangezien ik vanaf dag 1 zou het mij niet verbazen als dat 100+ is, waarschijnlijk nog wel een stuk meer.

Ga het wel eerst even met controller proberen, vind ik gewoon lekker ontspannen spelen. Zag op de ALGS ook een aantal topspelers met controller spelen, het is dus wel mogelijk :D
Lullig genoeg worden die controller spelers over het algemeen juist gebruikt voor hun aim assist in de laatste cirkels. Op Genburten en Verhulst na misschien aangezien die ook op afstand boven gemiddeld zijn vergeleken bij andere controller spelers.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• SoWTM
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 08:45
Zijn er nog veel mensen hier actief die dit spel spelen?

Ik ben op zoek naar mensen die het leuk vinden om hogerop te komen in Ranked Games.
Heb dit spel vooral veel gespeeld in BETA, S1 en S2 en ben net weer begonnen. Echter spelen
met random Pugs is niet altijd wenselijk...

Stuur me gerust een DM voor discord :)

Heracles Almelo | Borussia Dortmund

Acties:
  • 0Henk 'm!

• FeareX
  • Registratie: December 2005
  • Niet online
Hi allen! Vandaag is Apex Mobile ook (eindelijk) released.

Zijn er hier liefhebbers van die versie? Voeg me maar toe: Seamoreminus

Leuk om ook samen te spelen!

Canon EOS R | Olympus OM-1

Acties:
  • 0Henk 'm!

• SpaVast
Ik las dat vandaag de mobile versie gelanceerd is, heeft iemand deze al geprobeerd?

Ik zal hem vanavond eens uit gaan proberen, hoop dat het wel mogelijk is met een controller of een kishi oid zodat ik niet met m'n dikke vingers op het scherm hoef.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• kneusteun
SoWTM schreef op maandag 16 mei 2022 @ 10:31:
Zijn er nog veel mensen hier actief die dit spel spelen?

Ik ben op zoek naar mensen die het leuk vinden om hogerop te komen in Ranked Games.
Heb dit spel vooral veel gespeeld in BETA, S1 en S2 en ben net weer begonnen. Echter spelen
met random Pugs is niet altijd wenselijk...

Stuur me gerust een DM voor discord :)
Zoek je een Discord of wil je meer mensen bij je Discord?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Cyriel85
SpaVast schreef op dinsdag 17 mei 2022 @ 15:30:
Ik las dat vandaag de mobile versie gelanceerd is, heeft iemand deze al geprobeerd?

Ik zal hem vanavond eens uit gaan proberen, hoop dat het wel mogelijk is met een controller of een kishi oid zodat ik niet met m'n dikke vingers op het scherm hoef.
Gisteren een kishi besteld en nu aan t downloaden. Ben benieuwd!

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Sleehond
Net mobile geprobeerd, pff nog wel lastig qua besturing hoor. Nog even de juiste drive in vinden….

• Ricmaniac
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 14:10

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

FeareX schreef op dinsdag 17 mei 2022 @ 15:29:
Hi allen! Vandaag is Apex Mobile ook (eindelijk) released.

Zijn er hier liefhebbers van die versie? Voeg me maar toe: Seamoreminus

Leuk om ook samen te spelen!
Liefhebber is een groot woord. Heb het idee dat mobile gaming voor zulke games sowieso niet zo leeft in Nederland en uberhaupt het weste. Maar tof vind ik het wel. CoD mobile ook redelijk veel gespeeld maar altijd alleen wanneer ik geen mogelijkiheid heb achter mijn pc of console te zitten :P dat krijgt toch altijd de voorang haha.

2 potjes gedaan nu van Apex en speelt wel lekker weg. Heb minder moeite met de besturing dan dat ik in het begin met CoD had maar misschien is dat de reden juist.

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

• SoWTM
kneusteun schreef op dinsdag 17 mei 2022 @ 16:31:
[...]

Zoek je een Discord of wil je meer mensen bij je Discord?
Mij om het even, heb zelf een DC maar sluit me ook gerust aan om met mensen te spelen 8)

• SpaVast
Cyriel85 schreef op dinsdag 17 mei 2022 @ 19:05:
[...]

Gisteren een kishi besteld en nu aan t downloaden. Ben benieuwd!
Ik heb gisteren twee potjes gespeeld op mobile, één met touch besturing en één met controller.
Beide opzich wel te doen, maar komt niet in de buurt van spelen op de xbox.
Kan leuk zijn om af en toe buitenshuis te doen, maar ik zie mezelf dit niet veel spelen.

Vervolgens heb ik de xbox opgestart en een paar potjes ranked kunnen doen (rookie niveau), ik denk dat het nieuwe ranked systeem een stuk leuker blijft om te spelen, aangezien ik in het oude systeem tot plat ging en daarna stopte.

• Cyriel85
SpaVast schreef op woensdag 18 mei 2022 @ 17:19:
[...]

Ik heb gisteren twee potjes gespeeld op mobile, één met touch besturing en één met controller.
Beide opzich wel te doen, maar komt niet in de buurt van spelen op de xbox.
Kan leuk zijn om af en toe buitenshuis te doen, maar ik zie mezelf dit niet veel spelen.

Vervolgens heb ik de xbox opgestart en een paar potjes ranked kunnen doen (rookie niveau), ik denk dat het nieuwe ranked systeem een stuk leuker blijft om te spelen, aangezien ik in het oude systeem tot plat ging en daarna stopte.
Weet t niet. Zit nu in goud 3. Potje met 2 assist, 1 kill, 12e geeindigd. dan krijg je dus 0 punten voor de kills en assist. 2 punten ofzo voor 12e. Dus -37...
In de vorige versie had je 30 punten voor de kill + assists. Dus speelde je bijna gelijk. En denk ik minder -punten om te beginnen.
Punten halen is dus veel moeilijker. Je degradeert ook sneller.
Goud en bronze spelen ook samen.

Heb nu ook al regelmatig mee gemaakt dat er in je team een rat zit. Die speelt dus helemaal niet mee, gaat enkel voor plaatsing. Erg jammer.

Maar goed, lichtelijk verslaafd, dus alsnog proberen in diamond te komen dit seizoen...

• SoWTM
Cyriel85 schreef op woensdag 18 mei 2022 @ 18:52:
[...]

Weet t niet. Zit nu in goud 3. Potje met 2 assist, 1 kill, 12e geeindigd. dan krijg je dus 0 punten voor de kills en assist. 2 punten ofzo voor 12e. Dus -37...
In de vorige versie had je 30 punten voor de kill + assists. Dus speelde je bijna gelijk. En denk ik minder -punten om te beginnen.
Punten halen is dus veel moeilijker. Je degradeert ook sneller.
Goud en bronze spelen ook samen.

Heb nu ook al regelmatig mee gemaakt dat er in je team een rat zit. Die speelt dus helemaal niet mee, gaat enkel voor plaatsing. Erg jammer.

Maar goed, lichtelijk verslaafd, dus alsnog proberen in diamond te komen dit seizoen...
Dit hoor ik inderdaad vaker, vooral het nu lastiger is om hogerop te komen...
Ik wil ook graag hogerop maaar alleen lukt dit je amper...

Acties:
  • 0Henk 'm!

• vBr8
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 16:22
Ik vind het vervelende van de rankupdate dat je niet beloond wordt voor early aggression. Je krijgt pas echt punten binnen de top 10, dus eigenlijk wordt het campen heel erg beloond. Je zou placement points veel meer moeten krijgen bij top 10, maar de kill points zouden veel eerder omhoog moeten schieten zodat juist die early en mid game aggression beloond worden. Dat zie ik nog graag veranderd, verder wel erg blij met de nieuwe update en de RP distribution wbt de kills per team

The only way to get smarter, is by playing a smarter opponent || Twitch

• Ankh
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 13:22

Ankh

|true

hmmm, bijzonder. Met een maat spelen we ranked, hebben een teammaat die na zn keuze"disconnected" is.. joy joy. Dus maar doorgegaan, helaas beide dood gegaan (2vs3). Maar ja, teammaat is er nog steeds en disconnected... Na een minuut maar geleaved en jahoor, beide een 10min ban en zware -/- punten.

-Ankh- Camera Gear: Nikon D7000 | Nikon AF-S DX 16-85mm f3.5-5.6 AF-S DX VR & Tokina AT-X 116 Pro DX AF 11-16mm f2,8

• Cyriel85
Ankh schreef op woensdag 25 mei 2022 @ 22:42:
hmmm, bijzonder. Met een maat spelen we ranked, hebben een teammaat die na zn keuze"disconnected" is.. joy joy. Dus maar doorgegaan, helaas beide dood gegaan (2vs3). Maar ja, teammaat is er nog steeds en disconnected... Na een minuut maar geleaved en jahoor, beide een 10min ban en zware -/- punten.
Zo lang iemand disconnected is kan hij terug komen. Dus gewoon wachten tot je banner niet meer te pakken is en dan pas weggaan...

• ScuL
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 12:15
Wat ook raar is qua "abandonment" in ranked is het volgende.

Stel je team mates gaan allebei dood en hun banners zijn niet meer te gebruiken en ze zijn gedisconnect. Vervolgens blijf je zelf solo over. Als je dan zelf de match verlaat krijg je een penalty.. waarom?

ProMods ETS2 uitbreiding - Mijn tijdszone is UTC+13

Pagina: 1 ... 39 40 41 Laatste

Let op:
discord
Zoek je andere Tweakers om Apex Legends mee te spelen?
Vergezel ons op de Apex Legends Discord server voor Tweakers
Deze server is geen officiële Tweakers-server, Tweakers-crew zal hier dus geen support of moderatie op kunnen geven.

Graag zoveel mogelijk ontopic blijven. Een kleine discussie over Apex Legends vs een andere game, of een kleine discussie over randzaken van Apex Legends is prima, maar houd het netjes en respecteer elkaars mening. Mocht iemand over de schreef gaan: reageer er niet op en gebruik de "Rapporteer" functie.

Let aub op met het plaatsen van plaatjes. Grote bestanden laden traag op mobiel en hoge resolutie scrollt traag voor iedereen. Thumbnails zijn voor winnaars.

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee