• Quakie
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 07:26

Quakie

quakelen

Sinds een paar dagen heb ik rank 110 van seizoen 9 gehaald.. 98% via arenas. Ik vond dat best een uitdaging aangezien ik het nog niet zo lang speel.

Benieuwd naar nieuwe legend en het nieuwe seizoen. Ik wil dan beginnen met ranked arenas.
Gisteren rampart unlocked aangezien die waarschijnlijk gaat veranderen in seizoen 10. Sowieso grijp ik vaak naar een spitfire als mijn aim niet mee zit. Ik weet dat meeste dit niet een not done wapen vinden maar goed..liever de andere neer dan ik zelf :P

Vandaag komt mijn nieuwe dual shock controller binnen. Huidige is ook net nieuw, maar last van controller drift... Helpt niet echt mee met een spel zoals Apex.

Hier is apex beetje dood geloof ik?

[Voor 13% gewijzigd door Quakie op 22-07-2021 13:52]

Ik teken nergens meer voor

• Nol_NL
  • Registratie: Mei 2011
  • Nu online

• Xecuter NL
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 07:38
Zo nog even in 2 weken Diamond gehaald in ranked dit seizoen. Aankomend seizoen wil ik proberen Master te halen. Maar dan wel met een team. Zijn er mensen hier die in team verband willen spelen? Speel op ps5.

Heb S1-S3 gespeeld en toen naar warzone overgestapt vorig jaar. Nu weer 2 weken terug bij Apex. Speelt toch wel echt heel lekker deze game en ben weer hooked.

Speelde ergens tussendoor een pub game en die speelde "best lekker", werd 2de helaas...toen bleek ik 4200 dmg gedaan te hebben dat potje tot mijn eigen verrassing :o

• Dennisvlingen
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 06-03 14:57
Xecuter NL schreef op zaterdag 31 juli 2021 @ 08:51:
Zo nog even in 2 weken Diamond gehaald in ranked dit seizoen. Aankomend seizoen wil ik proberen Master te halen. Maar dan wel met een team. Zijn er mensen hier die in team verband willen spelen? Speel op ps5.

Heb S1-S3 gespeeld en toen naar warzone overgestapt vorig jaar. Nu weer 2 weken terug bij Apex. Speelt toch wel echt heel lekker deze game en ben weer hooked.

Speelde ergens tussendoor een pub game en die speelde "best lekker", werd 2de helaas...toen bleek ik 4200 dmg gedaan te hebben dat potje tot mijn eigen verrassing :o
Ik heb dit seizoen ook tot en met diamond gespeeld. Ik doe graag een keer mee, ik speel wel op xbox. Even de gamertags uitwisselen via PM?

• Yellax
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 11:09
Xecuter NL schreef op zaterdag 31 juli 2021 @ 08:51:

Ik ben zelf tot Platinum gekomen op de pc. Mocht je eens een potje willen spelen mag je me altijd toevoegen.

• Quakie

Quakie

quakelen

Mij ook, maar stuk lager qua niveau...naam in apex is: QuakieQuakie

Hopelijk dadelijk geen problemen qua inloggen nadat we massaal de update gaan installeren. Vorige x toch aardig lang geduurd voordat alle problemen opgelost waren.

• Korkss
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 19-03 10:02
Quakie schreef op dinsdag 3 augustus 2021 @ 11:37:
Mij ook, maar stuk lager qua niveau...naam in apex is: QuakieQuakie

Hopelijk dadelijk geen problemen qua inloggen nadat we massaal de update gaan installeren. Vorige x toch aardig lang geduurd voordat alle problemen opgelost waren.
Hoelaat gaat ie live dan?? Ik ga het ook weer eens proberen nadat ik na seizoen 1 gestopt ben. hahaha..

Acer predator XB271HU - Ryzen 3700x -MSI Z270 PGC - Gigabyte Aorus 1080ti - 16gb DDR4 - NZXT H700i - Seasonic 650W gold

• Sleehond
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 13:04
Korkss schreef op dinsdag 3 augustus 2021 @ 16:29:
[...]

Hoelaat gaat ie live dan?? Ik ga het ook weer eens proberen nadat ik na seizoen 1 gestopt ben. hahaha..
Als ik het goed begrepen heb 19uur vanavond!

• Korkss
Sleehond schreef op dinsdag 3 augustus 2021 @ 17:14:
[...]

Als ik het goed begrepen heb 19uur vanavond!
Kan ik mooi nog even oefenen, want raakte geen pepernoot net. Volgens mij geen gunfight gewonnen. :+

Acer predator XB271HU - Ryzen 3700x -MSI Z270 PGC - Gigabyte Aorus 1080ti - 16gb DDR4 - NZXT H700i - Seasonic 650W gold

• Quakie

Quakie

quakelen

@Korkss haha zo herkenbaar, zitten potjes bij dat ik met <400 damage eindigd..
Raak vaak compleet niks, en round1 arenas zijn net mijn wapens niet, omdat ze niet juiste scope bevatten.. Ik schiet alles met classic scope x1.

• Nol_NL
  • Nu online
Ik raak ook geen pepernoot, maar blijft toch leuk...
Voor mijzelf dan, kan mij zomaar voorstellen dat onbekende teamgenoten er weleens van balen B)

• Sleehond
Downloading!

30.5 GB

Download is TRAAG… op m’n 300mb download Ziggo gaat het helaas erg traag. Na goed een kwartier pas op de helft. Downloaden gaat dus wel half uur duren en dan nog het trage installeren altijd van de update wat vast ook weer een half uur duurt :(

[Voor 84% gewijzigd door Sleehond op 03-08-2021 19:32]

• Sjalabert
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 10:56
Ik zit hier op 60 gieg :/

Wie met één vinger naar een ander wijst, wijst met drie vingers naar zichzelf!

• Beltoni
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 13:20
Nieuwe seizoen is wel echt geweldig. Seer is echt een game changing character, heerlijk om mee te spelen. Tactical is heerlijk aanvallend en ultimate is allround gewoon goede move.

Blijft echt een prachtig spel wat ze hebben neergezet!

iRacing Profiel

• Quakie

Quakie

quakelen

@Beltoni Vind ik nou ook, en zelfs leercurve controller en shooters aan gegaan. Jarenlang shooters op pc gegaan. Ik was hooked aan Halo op oorspronkelijke x box, maar liep altijd te vloeken op controller, zelfs Unreal Tournament geprobeerd en nog diverse spellen..... continue liep ik weer weg wegens controller en het aimen.
Het kost mij zoveel moeite, en zal er nooit goed in worden.. Ik merk wel nog steeds verbetering. Merk ook dat potjes gewonnen worden op ervaring, niet dat ik beter kan schieten. In Arenas vergeet men vaak 3e speler.

Voor mij zit Apex dus in rijtje UT99, Halo, SOF2, Wolfenstein: Enemy Territory. En dat zegt heel wat want zijn old skool games met hele mooie herinneringen.

• Sleehond
UT99, Wolfenstein Enemy Territory… zo die heb ik ook grijs gespeeld ja!

Apex is ook echt een favoriet van me geworden, al vanaf het begin. Ben er niet perse heel goed in, althans shooters op console is toch echt andere koek dan PC. Maar ik haal er onwijs veel plezier uit en dat is waarom ik het speel.

• Cyriel85
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 11:42
Ik was hooked aan Apex, totdat ik een blijvende piep in mijn oren kreeg van 't vele spelen.
Zou mooi zijn als er wat meer rustige momenten qua geluid zijn in het spel, maar speel het nu nog maar heel af en toe om mijn oren te sparen..

Ryzen 5 3600 - MSi B450proVDH Max - AMD 6800XT - 16 GB Hyperx Predator

• Ricmaniac
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 12:54

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Maar Apex blijft ook 1 van de vetste releases ooit .. gewoon niks bekend in principe en dan : Boem hier is onze nieuwe game en je kan hem gelijk downloaden!

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

• Korkss
Cyriel85 schreef op donderdag 5 augustus 2021 @ 20:24:
Ik was hooked aan Apex, totdat ik een blijvende piep in mijn oren kreeg van 't vele spelen.
Zou mooi zijn als er wat meer rustige momenten qua geluid zijn in het spel, maar speel het nu nog maar heel af en toe om mijn oren te sparen..
Bij settings schijn je het gamevolume te kunnen verlagen. Tip van flip :+

• Generaal Pep
  • Registratie: December 2020
  • Laatst online: 19-03 20:41
Korkss schreef op vrijdag 6 augustus 2021 @ 12:07:
[...]

Bij settings schijn je het gamevolume te kunnen verlagen. Tip van flip :+
Precies wat ik ook dacht even te vermelden. Het lijkt alleen zo disrespectvol om dat te zeggen, zo gek zal hij/zij toch niet zijn? Maar goed, het kan zijn dat hij/zij niet weet dat je in windows en in-game het geluidsniveau kan aanpassen.

01010000 01100101 01110000 01100101

• Cyriel85
Generaal Pep schreef op vrijdag 6 augustus 2021 @ 12:13:
[...]

Precies wat ik ook dacht even te vermelden. Het lijkt alleen zo disrespectvol om dat te zeggen, zo gek zal hij/zij toch niet zijn? Maar goed, het kan zijn dat hij/zij niet weet dat je in windows en in-game het geluidsniveau kan aanpassen.
Weet dat je geluid zachter kan zetten. :)
Echter wil je movement kunnen horen als dat in de buurt is. Op een of andere manier is dat in deze game lastig op niveau te krijgen dat je vijanden kan pinpointen en rest geluid niet te hard is.
In andere shooters is er minder lawaai vanuit caracter specials etc waardoor het gemiddelde volume lager ligt.
Dan is het enkel wat harder in een gunfight.

Maar goed. Kan 't wellicht niet helemaal juist uitleggen.

• Beltoni
  • Laatst online: 13:20
Voetstappen zijn wel cruciaal in dit spel.

Net weer even een lekker potje gehad. Begreep dat Fuse best sterk is dit seizoen, had nog niet veel met hem gespeeld sinds hij er bij zit (30 lifetime kills).

Soms heb je van die potjes dat alles goed gaat en je eigenlijk geen team nodig hebt. :D :D

Fuse buff i.c.m. Rampage is misschien toch iets te maar je hoort mij niet klagen. Hij kon ook wel een buff gebruiken.

iRacing Profiel

• Tusk
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12-03 17:15

Tusk

Sticky Bomb likes you!

Man man man, wat is het aan het begin van een nieuw seizoen altijd een drama met disconnecters. Kunnen ze de nieuwe legend niet kiezen...hup disconnect.

En dan altijd maar droppen in de stad....zoooo vervelend wordt ik daar van. Allemaal potjes van nog geen 3 minuten..

*I asked for a shotgun, not an anti-aircraft!
- shotgun? that must be the guns that fire a shot....
*yes.. you must be the brains

• Korkss
Tusk schreef op zaterdag 7 augustus 2021 @ 13:37:
Man man man, wat is het aan het begin van een nieuw seizoen altijd een drama met disconnecters. Kunnen ze de nieuwe legend niet kiezen...hup disconnect.

En dan altijd maar droppen in de stad....zoooo vervelend wordt ik daar van. Allemaal potjes van nog geen 3 minuten..
Ja dat viel me ook al op.. ben zelf beginner niveau dus best itritant.
Vandaag veel arena gespeeld, dat is me even goed voor mijn aim en gunfights skills

• Nicknamee
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 17-03 08:31

Nicknamee

ZFS_Nickname

Sinds een paar maanden speel ik weer Apex. Nadat warzone gewoon drama was.
Was wel weer even wennen met aimen etc. En nu dat het nieuwe seizoen d'r is damn wat is het toch een goed spel. Moet wel zeggen dat ik merk dat er veel Call of duty spelers in zitten. Komt natuurlijk door de grote jongens die van game switchen.
Veel gunfights zijn makkelijk te winnen aangezien een deel van de spelers geen idee heeft hoe belangrijk movement is in een gunfight.
Zit nu weer vol op in ranked maar zoals hier boven genoemd is het vaak lastig met 1 random erbij die dan altijd wat anders wilt of in zijn eentje gaat pushen terwijl je daar de loot nog niet voor hebt.

Hadden zondag een heel salty en irritante teammate die ons belachelijk maakte dat we pas silver en gold waren en hij al op 4 accounts ''pred'' was.. Door zijn gedrag etc natuurlijk een report gemaakt samen met een vriend. Kregen we gisteren een mailtje dat de persoon die we report hadden een BAN had gekregen omtrend gedrag. Moet zeggen gaf een fijn gevoel wetende dat hier dus wel degelijk iets mee gedaan word.

Stance Fanatic

• Kedav
  • Laatst online: 13-03 07:35
Dit seizoen weer begonnen met spelen na een paar seizoenen niet gespeelt te hebben omdat ik er gewoon een beetje op uit gekeken was maar het blijft lekker spelen. Alleen één ding, ik ben nog geen één alternator tegen gekomen dit seizoen. Hij staat nog wel tussen de loadout en normaal kwam je hem heel vaak tegen. Is hij weg, zit hij in de care package of ben ik hem in een tiental games gewoon toevallig niet tegengekomen?

edit; ik zie nu dat hij in de care package zit met de spitfire.

[Voor 7% gewijzigd door Kedav op 12-08-2021 08:47]

• Quakie

Quakie

quakelen

Mis de Spitfire enorm. Was mijn terugval wapen als het niet loopt. En het loopt niet erg vaak hoe ik het wil haha.

Merk ook enorm verschil. Tegenstanders zijn laatste tijd echt stuk lastiger. Misschien werkt match en van tegenstanders beter ?

• BvanOsch
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 19-03 07:25
Mensen die te porren zijn om regelmatig wat samen te spelen? Ik speel zelf op de Series X.

LG C1 '55

• Quakie

Quakie

quakelen

Ik zie zelf alleen ps en switch personen ? Dit op en PlayStation

[Voor 20% gewijzigd door Quakie op 14-08-2021 20:26]

• Technofreakz
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 04:01
Hier een PlayStation speler, en zoek wat mensen om regelmatig wat potjes te winnen.

Stuur mij een pm als je geïnteresseerd bent.

• Kieft91
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 10:29
Ik heb op pc weer erg veel schik met Apex, kan me alleen nog niet aan één legend vast klampen om te mainen..

Als iemand nog ideeën heeft voor een legend naast Seer / Octane en naast Wattson / Caustic, hoor het graag, dan kan is wat uitproberen :)

• Quakie

Quakie

quakelen

Naar mijn idee ligt het ook aan wat je speelt. Bijv loba heb je niet veel aan met arena's. Ik speel alleen arena’s en vaak met rampart. Die is waarschijnlijk weer niet goed met BR.

• Kieft91
Quakie schreef op maandag 16 augustus 2021 @ 12:24:
Naar mijn idee ligt het ook aan wat je speelt. Bijv loba heb je niet veel aan met arena's. Ik speel alleen arena’s en vaak met rampart. Die is waarschijnlijk weer niet goed met BR.
Alleen BR ;)

• Sleehond
Zelf speel vaak met Mirage, die ligt me goed. Iemand op het verkeerde been zetten met de abilities helpt mij wel goed in battles (ben niet heel extreem goede aimer).

Dus beetje bewuste keuze, gezien mijn eigen kwaliteiten haha.

• Technofreakz
  • Laatst online: 04:01
Quakie schreef op maandag 16 augustus 2021 @ 12:24:
Die teleport functie vind ik behoorlijk handig.

• Quakie

Quakie

quakelen

Tuurlijk is het handig maar meer tijdelijk voor jezelf. En ligt het ook in trant van je speelstijl. Menig potje gewonnen omdat ik een schild wand neer gezet had op tactische plek. Of lifeline, precies juiste team mate genezen die het potje wint. Vaak heb je er geen tijd voor met andere legend. Soms heb je teamgenoten die in belang van team spelen ipv eigen Kills. Voor mij zijn dat de leukste potjes. Zeker als het gelijk op gaat. Ik kan daar echt van genieten. Dat je gewoon soms 13 min bezig bent met een potje.

[Voor 16% gewijzigd door Quakie op 16-08-2021 15:42]

• Nol_NL
  • Nu online
Ik begin de Arena mode steeds leuker te vinden. Het " nadeel " is wel dat ik opeens erg snel door de
challenges en de battle pass heen vlieg. In battle royale moet ik daar een stuk meer moeite voor doen.

• Korkss
Zijn er hier nog mensen een beetje actief op apex? Ik begin er steeds meer in te komen, was me echt even aan het wennen etc. Ondertussen zilver 2, maar de potjes gaan echt steeds beter!

• Cyriel85
Korkss schreef op woensdag 25 augustus 2021 @ 21:55:
Zijn er hier nog mensen een beetje actief op apex? Ik begin er steeds meer in te komen, was me echt even aan het wennen etc. Ondertussen zilver 2, maar de potjes gaan echt steeds beter!
Bij tijd en wijlen. Tijdje niet gespeeld, nu weer battlepass en zit weer terug in goud 1. Zal wel weer ergens in plat 4 of 3 eindigen. Maar eerst ff verhuizen, denk over 2 weken weer echt actief.

• xzaz
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 12:49
RIP tap strafe

Schiet tussen de palen en je scoort!

• Quakie

Quakie

quakelen

moest het opzoeken :D , maar geen gekke actie van respawn toch?

• Luukwa
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 16-03 10:09
Zijn er hier mensen die exclusief Arenas spelen? Ik en mijn squad vinden de BR echt geen ruk aan maar arenas bevalt ons zeer goed.

Zijn inmiddels in gold 3, bijna gold 2. Wat zijn jullie ranks?

Soundcloud!

• Korkss
Luukwa schreef op maandag 6 september 2021 @ 13:42:
Zijn er hier mensen die exclusief Arenas spelen? Ik en mijn squad vinden de BR echt geen ruk aan maar arenas bevalt ons zeer goed.

Zijn inmiddels in gold 3, bijna gold 2. Wat zijn jullie ranks?
Ik vind het ook wel leuk! Maar vind de BR ook leuk. Heb veel arena gespeeld om weer in Apex te komen. Lekker snelle potjes vol actie. Volgens mij ben ik daar wel pas zilver ofzo

• BrietZke
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 15-03 22:22
Ik speel heel af en toe arenas met vrienden. Ben momenteel gold 1.

• vBr8
  • Laatst online: 13:53
Speel de laatste tijd ook weer meer, mede omdat mijn activision account alle progress uit Warzone heeft gegooid en ik dus alles kwijt ben (incl. damascus etc :( ).

Arena's is echt een goede toevoeging als extra bij een BR. Heb mn 10 placements gespeeld en in Plat uitgekomen. Speel samen met wat vrienden n ook de BR is weer ff heerlijk snel om te spelen. Ben inmiddels naar silver geklommen in een weekje en we gaan lekker rustig door. De snelheid van dit spel blijft gewoon heerlijk. Alleen het mindere vind ik de red-shields, die zijn me net wat te overdreven. Het duurt zo lang voordat die eens kapot is, daar is voor mij paars wel genoeg.

Speel nu weer sinds seizoen 3 of 4 en zitten in 10 volgens mij en het is weer helemaal prachtig. Als je Warzone gewend bent mis je toch wel de Gulag trouwens :+

The only way to get smarter, is by playing a smarter opponent || Twitch

• Quakie

Quakie

quakelen

Ik speel alleen maar Arenas. Ik speel alleen maar BR als mijn zoontje het wilt doen.. Hij vindt arenas weer niks haha. Enige nadeel aan arenas vind ik dat het nogal een impact heeft als iemand vertrekt of als er niet genoeg spelers zijn. Het komt redelijk vaak voor dat het 1 vs 3 is of 2 vs 3. Gisteren had ik zn potje waar ik samen met een mirage tegen 3en moest. Tegenstanders waren afwachtend waardoor wij 20 minuten stand hebben gehouden. Ging redelijk op. Dat vind ik dus brute potjes en gaf alles wat ik had. Helaas maakte ik wat fouten waardoor we verloren. Ik ben zelf silver dus niet al te goed maar ik vermaak me prima. Heb in s10 en negatieve K/D waar deze in s09 goed positief was. Ik heb sindskort een PS5 en aan controller settings gezeten waardoor ik nog minder raak :D.

• Luukwa
Quakie schreef op dinsdag 7 september 2021 @ 09:26:
Ik speel alleen maar Arenas. Ik speel alleen maar BR als mijn zoontje het wilt doen.. Hij vindt arenas weer niks haha. Enige nadeel aan arenas vind ik dat het nogal een impact heeft als iemand vertrekt of als er niet genoeg spelers zijn. Het komt redelijk vaak voor dat het 1 vs 3 is of 2 vs 3. Gisteren had ik zn potje waar ik samen met een mirage tegen 3en moest. Tegenstanders waren afwachtend waardoor wij 20 minuten stand hebben gehouden. Ging redelijk op. Dat vind ik dus brute potjes en gaf alles wat ik had. Helaas maakte ik wat fouten waardoor we verloren. Ik ben zelf silver dus niet al te goed maar ik vermaak me prima. Heb in s10 en negatieve K/D waar deze in s09 goed positief was. Ik heb sindskort een PS5 en aan controller settings gezeten waardoor ik nog minder raak :D.
Dat lijkt me toch ook geweldig, samen Apex spelen met je zoon.. 8)

Soundcloud!

• Quakie

Quakie

quakelen

@Luukwa ja super en het gaat er soms heel hard aan toe (lees papa is boos dat hij verliest en geeft geen goed voorbeeld haha). Hij is 9 en vindt mij dus super slecht. "vroeger" deed ik shooters op mijn pc en ik ben gewoon met niet zo goed met een controller. Mijn kinderen weten niet beter en doen dat zo vlug.. Ik probeer hem hier en daar wat tactische tips te geven, want hij stormt gewoon op 3 man af. Vaak loopt dit voor hem goed af maar ook vaak genoeg niet. Hier en daar een andere aanpak zou hem stukken beter maken, maar het moet gewoon leuk zijn. Sindskort zit hij nu alleen op zijn kamer (ps4) en hiervoor naast mij op de switch. Dat vind ik wel jammer dat je niet samen naast elkaar meer zit.
Ik ben door hem apex gaan en blijven doen :). Ik vind het leuk en wil hem laten zien dat als je goed oefent je gewoon beter kan worden en iets... Nu nog leren dat ik ook gewoon rustig blijft bij verliezen.. pro tip aan papa.

[Voor 47% gewijzigd door Quakie op 07-09-2021 14:02]

• Luukwa
Quakie schreef op dinsdag 7 september 2021 @ 12:59:
@Luukwa ja super en het gaat er soms heel hard aan toe (lees papa is boos dat hij verliest en geeft geen goed voorbeeld haha). Hij is 9 en vindt mij dus super slecht. "vroeger" deed ik shooters op mijn pc en ik ben gewoon met niet zo goed met een controller. Mijn kinderen weten niet beter en doen dat zo vlug.. Ik probeer hem hier en daar wat tactische tips te geven, want hij stormt gewoon op 3 man af. Vaak loopt dit voor hem goed af maar ook vaak genoeg niet. Hier en daar een andere aanpak zou hem stukken beter maken, maar het moet gewoon leuk zijn. Sindskort zit hij nu alleen op zijn kamer (ps4) en hiervoor naast mij op de switch. Dat vind ik wel jammer dat je niet samen naast elkaar meer zit.
Ik ben door hem apex gaan en blijven doen :). Ik vind het leuk en wil hem laten zien dat als je goed oefent je gewoon beter kan worden en iets... Nu nog leren dat ik ook gewoon rustig blijft bij verliezen.. pro tip aan papa.
Geweldig om te lezen! Op 3 man afrennen gaat bij mij ook ALTIJD mis, en ik ben pas 25.
Ik sta soms verbaast hoe snel en makkelijk de 'jeugd' nieuwe shooters op pakt.. wat ik zelf ook probeer, ik wordt gewoon niet meer beter.
En dan denk ik aan 10/15 jaar geleden en herinner me dat ik toen ook helemaal niet zo slecht was..
Denk dat het probleem ook is dat als je volwassen je minder tijd hebt om echt goed te worden, ik moet helaas 40 uur per week werken en in het weekend heb ik een woning die nog wat aandacht verdient..
En ragen? Da's een ding van alle leeftijden volgens mij ;)

Soundcloud!

• Quakie

Quakie

quakelen

@Luukwa haha herkenbaar. Blijkbaar zijn wij al 'oud' en te traag.
En inderdaad, je hebt zoveel andere dingen wat ook tijd vraagt dat je er niet zoveel tijd in kan stoppen. Met 2 kleine kinderen heb ik zo weinig tijd. En gelukkig kan ik dit nu beetje combineren qua quality time.

voor nu even hot wegens net een PS5, maar ik vermoed dat het dadelijk weer zo nu en dan een potje gamen met de kinderen :).

• OMX2000
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 13:42

OMX2000

By any means necessary...

Als ik geen crossplay aanzet op ps4 lukt het me gewoon niet om een potje te vinden. Meer mensen daar last van?

Dè developers podcast in je moerstaal : CodeKlets Podcast

• LightTwi
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 17-03 20:32
OMX2000 schreef op donderdag 9 september 2021 @ 11:10:
Als ik geen crossplay aanzet op ps4 lukt het me gewoon niet om een potje te vinden. Meer mensen daar last van?
Klopt, heb ik ook sinds invoering last van. Functie om het uit te zetten zit er volgens mij voor de sier in. Volgens mij doen ze dat beetje bewust, zodat playerbase niet teveel gescheiden wordt en matchmaking makkelijker is d.m.v. grotere groep. Scheelt wel dat je dan alleen met en tegen andere controller spelers gematcht wordt zoals Xbox of PC met controller aangesloten meen ik.

• Quakie

Quakie

quakelen

Het is wel vaak dat het heel de avond slecht werkt na een update. Nu ook heel de avond op zoek naar een server die werkt. Continue eruit gegooid. Zelfs arena match gehad 1vs1. 2vs2. Je zou zeggen houd servers online met oude versies en update eerst een paar servers naar nieuwe versie voordat je het vrij geeft.

• monaldo
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 06-03 10:42
Quakie schreef op dinsdag 14 september 2021 @ 23:34:
Het is wel vaak dat het heel de avond slecht werkt na een update. Nu ook heel de avond op zoek naar een server die werkt. Continue eruit gegooid. Zelfs arena match gehad 1vs1. 2vs2. Je zou zeggen houd servers online met oude versies en update eerst een paar servers naar nieuwe versie voordat je het vrij geeft.
Bizar idd dat ze na bijna 3j dit nog steeds niet onder de knie hebben. Van mijn part hoeft idd niet heel de wereld meteen over op de nieuwe update. Zeker niet als je op dag 1 heel de tijd aan het kloten bent.

• Quakie

Quakie

quakelen

Het is nu nog steeds niet gefixt. Diverse disconnects. Weer potjes met te weinig man. Lang wachten totdat er überhaupt mensen zijn.

• genesisfm
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 19-03 21:56
monaldo schreef op woensdag 15 september 2021 @ 13:41:
[...]

Bizar idd dat ze na bijna 3j dit nog steeds niet onder de knie hebben. Van mijn part hoeft idd niet heel de wereld meteen over op de nieuwe update. Zeker niet als je op dag 1 heel de tijd aan het kloten bent.
Pfft ik kwam naar deze topic om te klagen, helaas ben ik dus niet de enige die er last van heeft.
Kortom even een paar dagen wachten...

• RTM93
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 09-03 17:25
Er is een work around tegen crashes :
Zet je banner and pose op een non animated exemplaar. Animated banners zorgen voor crashes.

Ook is er een work around voor de server lagg
De uitleg vind je in deze Reddit post:

Met een simpele command speel je het begin van de match op 60 FPS en vanaf 14ish squads left kan je de FPS op je originele snelheid toepassen.

De problemen lijken te komen door servers die de load niet aankunnen. Het een heeft vermoedelijk ook met het ander te maken. Als je de bovenstaande aanpassingen doet is het spel best speelbaar!

• Nol_NL
  • Nu online

• Quakie

Quakie

quakelen

Ben benieuwd. Wat ik er van begrijp is dat zoiets ook vorig jaar was ?

Ik heb wel het idee dat de problemen van laatst veel spelers gekost heeft. Ik moet best vaak lang wachten voordat potje begint. En soms ben ik dan alsnog met twee man.

• Nol_NL
  • Nu online
Wat ziet dit er weer goed uit zeg. Mooi hoe ze die hype iedere keer weer opnieuw weten te creëren. Map met tropische settings en inheemse flora en fauna, dat moet haast wel top zijn.

• Quakie

Quakie

quakelen

nieuwe legend lijkt mij ook vet!

• Nol_NL
  • Nu online
_/-\o_

• Sleehond
Nice!

Laatste weken weer aardig veel Apex aan het spelen, game bevalt me nog steeds uitstekend. Zal er nooit een hele echte topper in zijn maar kan redelijk meekomen en heb er ook gewoon plezier in!

• Nol_NL
  • Nu online
Sleehond schreef op maandag 25 oktober 2021 @ 18:46:
[...]

Nice!

Laatste weken weer aardig veel Apex aan het spelen, game bevalt me nog steeds uitstekend. Zal er nooit een hele echte topper in zijn maar kan redelijk meekomen en heb er ook gewoon plezier in!
Hahahaha... Herkenbaar. Vooral plezier kan ik er in vinden. Een topper ga ik er waarschijnlijk nooit in worden. In Apex kan ik soms wel het verschil maken in de ondersteunende rol. Ik heb soms dnog wel dat ik in een Arena match 2 vs 3 komt te staan, dat moeten ze echt eens gaan fixen, erg vervelend. Andersom heb ik er minder moeite mee ;)

• ph4ge
  • Registratie: Augustus 2004
  • Nu online
@SomerenV kan je mij toevoegen in de TS, ph4ge_nl op Origin? Toen ik begon met Apex was Olympus net nieuw, dus voor mij wordt dit de eerste keer een hele nieuwe map. Heb er zin in, nu een paar seizoenen blijven hangen in plat 2 maar volgend seizoen moet het echt diamond worden. Wellicht leuk om eens met andere Tweakers te spelen.

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

• Quakie

Quakie

quakelen

Komt DIAMOND naar GOLD?

Ik blijf zelf hangen op GOLD IV met arenas.. Ik kan nog steeds niet herleiden hoe matching precies werkt. Ik krijg zo vaak level 500 tegen over en zelf team members die geen idee hebben in welke map ze zitten..
Als je mee kijkt zie je gewoon dat ze het niet vaak doen....

• Nol_NL
  • Nu online

• ph4ge
  • Registratie: Augustus 2004
  • Nu online
Nee, daar zit nog platinum tussen. :)
Quakie schreef op donderdag 28 oktober 2021 @ 16:31:
Ik blijf zelf hangen op GOLD IV met arenas.. Ik kan nog steeds niet herleiden hoe matching precies werkt. Ik krijg zo vaak level 500 tegen over en zelf team members die geen idee hebben in welke map ze zitten..
Als je mee kijkt zie je gewoon dat ze het niet vaak doen....
Ranked arenas is volgens mij nog steeds kapot. Je wint meer punten door een paar keer op rij expres hard te verliezen en dan (vanwege matching) een zwakkere tegenstander keihard kapot te spelen, dan gewoon je best te doen en langzaam aan steeds sterkere tegenstanders te treffen en te verslaan. Resultaat is dat minder goede spelers constant tegen hele sterke teams uitkomen.

Het is daarnaast ook niet handig om ranked (arenas) te spelen zonder communicatie. Dat maakt ook al vrij snel een groot verschil. De levels zeggen niet per se iets over de skill trouwens, hooguit hoeveel tijd iemand in Apex op die account heeft gestoken.

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

• Quakie

Quakie

quakelen

Jeetje is dat nog steeds niet gemaakt.

Ik geef seizoen 11 nog een kans en trek dan mijn conclusie.

Nee bedoelde het meer zo dat ze meer bezig zijn met hoe en waar loop ik dan met het schieten. Niet dat ik nou zo goed ben…

• Nol_NL
  • Nu online

• Quakie

Quakie

quakelen

Hopelijk morgen geen ellende en dat je er niet op komt. Hopelijk hebben ze lesje geleerd daar maar betwijfel het....

• Kieft91
Quakie schreef op maandag 1 november 2021 @ 16:58:
Hopelijk morgen geen ellende en dat je er niet op komt. Hopelijk hebben ze lesje geleerd daar maar betwijfel het....
Ga er maar niet van uit dat het soepel verloopt ;)
Ben wel erg benieuwd naar de nieuwe map, weer even wat anders

• vBr8
  • Laatst online: 13:53
Quakie schreef op maandag 1 november 2021 @ 16:58:
Na 10 seizoenen zal dat niet nu bij de 11e verdwenen zijn ben ik bang |:(

The only way to get smarter, is by playing a smarter opponent || Twitch

• Quakie

Quakie

quakelen

Update werd wel netjes gisteren aangeboden voor PlayStation met installatie lock tot 18.00.

Sinds gisteren werkt mijn ps5 controller niet meer goed. Hij draait nu van zelf. Het lijkt op lag zeg maar, maar is het niet (ping van ms5)
Is al vierde controller wat voor problemen zorgt en ik geef echt Apex Legends de schuld. Ik ben een vrij rustige speler dus ik ben niet mijn controller aan het verkrXXhten ofzo. Ik vermoed dat het komt door deadzone, maar het is vrij lastig te zoeken op google. Kan drift vinden maar dat is het niet. Hij verschiet gewoon willekeurig, waardoor schieten dom weg onmogelijk wordt.

• LightTwi
Quakie schreef op dinsdag 2 november 2021 @ 11:20:
Update werd wel netjes gisteren aangeboden voor PlayStation met installatie lock tot 18.00.

Sinds gisteren werkt mijn ps5 controller niet meer goed. Hij draait nu van zelf. Het lijkt op lag zeg maar, maar is het niet (ping van ms5)
Is al vierde controller wat voor problemen zorgt en ik geef echt Apex Legends de schuld. Ik ben een vrij rustige speler dus ik ben niet mijn controller aan het verkrXXhten ofzo. Ik vermoed dat het komt door deadzone, maar het is vrij lastig te zoeken op google. Kan drift vinden maar dat is het niet. Hij verschiet gewoon willekeurig, waardoor schieten dom weg onmogelijk wordt.
Maar je vierde controller al, gezien de leeftijd en beschikbaarheid vd PS5 komt dat wel gek over?
En speel je uitsluitend Apex of ook andere games? Want heb je het bij de rest totaal niet, weet je dat het idd aan Apex ligt en niet aan je controllers.

• Quakie

Quakie

quakelen

@LightTwi sorry, 3 PS4 controllers, en heb sinds augustus ofzo een PS5 en de PS5 controller gaat nu dus ook keuren vertonen. Ik speel 90% van de tijd Apex. Heb niet al te veel tijd en energie dus pak meestal Apex erbij.
Toen met de PS4 hadden andere spellen er niet last van. Bij geloof ik twee controllers kregen andere spellen er later wel last van. Vandaar dat ik denk dat het door Apex komt of dat Apex heel kritisch is qua controller ofzo.
Ik zal vanavond eens andere spellen checken.. Toch de update dus Apex zal het wel niet doen haaha

Paar weken geleden nog metro gedaan en die had nergens last van, maar goed. Toen af en toe wat last in Apex maar sinds gisteren is het bizar.

[Voor 4% gewijzigd door Quakie op 02-11-2021 17:43]

• LightTwi
@Quakie Nou ik speel een variatie aan spellen waaronder Apex (Ben BP lvl 100 in s10), maar ook games zoals FF14 of Hunt Showdown regelmatig. Er is maar 1 spel waar ik enige vorm van stickdrift hebt ontdekt en dat is bij Apex. Bij de rest vd vele spellen die ik gespeeld hebt nog niet gezien. Dus ik durf idd wel te stellen dat het een Apex probleem is en niet mijn hardware/controller. Helaas niks aan te doen. En tsjah, als het wel problematisch wordt stop ik simpelweg met spelen. Easy as that he.

• Sleehond
De nieuwe map…… FUCKING VET!

Zit gelijk weer helemaal lekker te spelen. Stukje vernieuwing is altijd lekker, nieuwe uitdagingen!

[Voor 61% gewijzigd door Sleehond op 02-11-2021 20:34]

• Quakie

Quakie

quakelen

LightTwi schreef op dinsdag 2 november 2021 @ 18:03:
@Quakie Nou ik speel een variatie aan spellen waaronder Apex (Ben BP lvl 100 in s10), maar ook games zoals FF14 of Hunt Showdown regelmatig. Er is maar 1 spel waar ik enige vorm van stickdrift hebt ontdekt en dat is bij Apex. Bij de rest vd vele spellen die ik gespeeld hebt nog niet gezien. Dus ik durf idd wel te stellen dat het een Apex probleem is en niet mijn hardware/controller. Helaas niks aan te doen. En tsjah, als het wel problematisch wordt stop ik simpelweg met spelen. Easy as that he.
Het is niet te doen. Hetzelfde als met andere controllers. Het wordt alleen maar erger. Hij draait nu continue naar links. Settings al gewijzigd naar standaard maar helpt niet. Zelfs als ik in settings zit gaat alle balken op nul zodra ik erop sta ipv dat ik tikken naar links geef.

Baal hier echt van. Ik heb nu al indirect aardig wat geld uit gegeven door nieuwe controllers te kopen. Ga het nu niet weer doen. Heb nog reserve maar twijfel om die te koppelen.

Andere spellen geen last.

• Kieft91
Sleehond schreef op dinsdag 2 november 2021 @ 20:33:
De nieuwe map…… FUCKING VET!

Zit gelijk weer helemaal lekker te spelen. Stukje vernieuwing is altijd lekker, nieuwe uitdagingen!
Ja echt he, heel vet! :)
Wat vinden jullie van Ash?

• Quakie

Quakie

quakelen

Map is vet, wel super groot. Ik vind zelf Ash niet zo speciaal. Ik vond Seer meer indruk maken. Ik zie mijzelf Ash niet vaak gebruiken.

Zijn bij jullie ook de kleuren wat opgepimpt? Het is bij vrij roodachtig. De skintones zijn ook meer rood. Voor de update was het neutraler.

• RozeDwergbanaan
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 19-03 11:46
Map is super vet. Heel verticaal, wat legends zoals pathfinder en horizon een stuk interessanter maakt.

Was ook helemaal verbaasd zonder serverproblemen te kunnen spelen direct na de update.

• SpaVast
  • Registratie: April 2021
  • Laatst online: 16-03 17:48
De map is inderdaad erg groot maar wel heel erg goed gedaan.
Volgens mij is het de eerste keer dat de servers het op de eerste dag niet begeven.

Zitten jullie ook in de discord?
Vanavond ga ik een begin maken met ranked.

• Cyriel85
SpaVast schreef op woensdag 3 november 2021 @ 17:04:
De map is inderdaad erg groot maar wel heel erg goed gedaan.
Volgens mij is het de eerste keer dat de servers het op de eerste dag niet begeven.

Zitten jullie ook in de discord?
Vanavond ga ik een begin maken met ranked.
Vanavond niet, maar wel wat om de discord weer wat actiever te maken. Zie regelmatig een nieuw iemand joinen, maar nooit iemand actief de kanalen gebruiken helaas.
Zal zelf ook vaker in een kanaal gaan zitten, wellicht helpt t 😀

• Kieft91
Cyriel85 schreef op woensdag 3 november 2021 @ 17:44:
[...]

Vanavond niet, maar wel wat om de discord weer wat actiever te maken. Zie regelmatig een nieuw iemand joinen, maar nooit iemand actief de kanalen gebruiken helaas.
Zal zelf ook vaker in een kanaal gaan zitten, wellicht helpt t 😀
Als je een andere actieve discord zoekt moet je me maar even een PM sturen :) @SpaVast @Cyriel85

• monaldo
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 06-03 10:42
Het werd wel eens tijd dat er een nieuwe map kwam en wat voor een zeg!!!
Speel het spel sinds het begin maar de nieuwe map geeft toch echt weer veel nieuwe energie :)

De nieuwe legend Ash wordt veel gebruikt zie, zie nog niet echt een meerwaarde maar zal eerder aan mij liggen.

• Tusk
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12-03 17:15

Tusk

Sticky Bomb likes you!

ik heb het idee dat het lang duurt voordat ik goeie shit heb geloot...en dat ik ook vaak lang aan het looten ben voordat ik iemand tegenkom.

*I asked for a shotgun, not an anti-aircraft!
- shotgun? that must be the guns that fire a shot....
*yes.. you must be the brains

• OMX2000

OMX2000

Misschien niet heel erg on-topic. Maar ik ben gewoon nieuwsgierig. Watvoor schermen gamen jullie op. Als ik op PC speel gebruik ik nu dezelfde monitor als waar ik op werk (Dell U2720Q), verre van ideaal voor gaming. Ik heb meerdere keren op het punt gestaan om een 24 of 27 inch monitor aan te schaffen met minimaal een 144 hz refreshrate.

• Cyriel85
OMX2000 schreef op zaterdag 6 november 2021 @ 15:51:
Misschien niet heel erg on-topic. Maar ik ben gewoon nieuwsgierig. Watvoor schermen gamen jullie op. Als ik op PC speel gebruik ik nu dezelfde monitor als waar ik op werk (Dell U2720Q), verre van ideaal voor gaming. Ik heb meerdere keren op het punt gestaan om een 24 of 27 inch monitor aan te schaffen met minimaal een 144 hz refreshrate.
27inch wqhd 144hz VA met AMD freesync in mijn geval. Echt wel verademing boven een 60hz FHD wat ik eerst had.
Twijfel of ik niet naar een IPS moet ivm met wat smear/ghosting (voornamelijk paarse deathboxes op groene achtergrond), maar ergens zonde om weer 300/400 uit te geven terwijl de monitor verder prima is.

• Luc77z
  • Registratie: November 2014
  • Niet online
Tusk schreef op zaterdag 6 november 2021 @ 15:41:
ik heb het idee dat het lang duurt voordat ik goeie shit heb geloot...en dat ik ook vaak lang aan het looten ben voordat ik iemand tegenkom.
Ik vind het persoonlijk een goede ontwikkeling dat niet iedereen na 5 min met paarse armor en wapens rond lopen zoals vorige seizoenen.

Of je snel iemand tegenkomt hangt af waar je landt. En je kan tijdens de jump in de gaten houden waar de andere teams landen. Je hebt het deels zelf in handen.

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 13:38
@OMX2000 Ben zelf sinds gisteren weer even begonnen met spelen. Veelal trekken Battle royale games me niet echt, maar het Titanfall universem vind ik altijd al gaaf. Alhoewel ik het muur rennen (parkour) van TF1 wel nog het meest leuke vind.

Afgelopen potjes gingen erg goed en de laatste waren we 2e, maar had niet echt een lekker wapen op dat moment.
Moet nog erg leren welke wapens me het beste liggen. Heb nu vaak een lange afstands en iets wat sneller schiet. Maar hoe mensen op een grote afstand met andere niet sniper wapens me alsnog kunnen raken, vind ik nog erg vaag.

• Sleehond
Zelf heb ik een 3 tal favoriete wapens nu:

- R301
- R99
- Rampage

Kan zelf niet heel goed overweg met shotgun wapens, toch maar eens mee oefenen ook.

• Quakie

Quakie

quakelen

@Arunia dat is echt kwestie van oefenen en wat je fijn vindt. Ook moet je scope niet vergeten. Een drie timer haalt best wel alles dichtbij.
Mijn favoriet is op dit moment een l star (was Spitfire) 30 /30 begin ik meestal mee. Dat is meestal ook niet wat men gauw kiest bij arena’s.

• OMX2000

OMX2000

Arunia schreef op woensdag 17 november 2021 @ 13:54:
@OMX2000 Ben zelf sinds gisteren weer even begonnen met spelen. Veelal trekken Battle royale games me niet echt, maar het Titanfall universem vind ik altijd al gaaf. Alhoewel ik het muur rennen (parkour) van TF1 wel nog het meest leuke vind.

Afgelopen potjes gingen erg goed en de laatste waren we 2e, maar had niet echt een lekker wapen op dat moment.
Moet nog erg leren welke wapens me het beste liggen. Heb nu vaak een lange afstands en iets wat sneller schiet. Maar hoe mensen op een grote afstand met andere niet sniper wapens me alsnog kunnen raken, vind ik nog erg vaag.
Cool! En wat Quakie ook zegt, oefenen. Ik ben ook lang niet goed te noemen. Maar ik vind het wel leuk om te spelen.

• Arunia
@Quakie Daar heb je ook zeker gelijk in. Nadeel is wel, dat je lang aan het zoeken bent. Veelal kies een sniper wapen uit en een wat sneller close combat, maar denk dat ik de oefen ruimte maar eens verder moet testen. Volgens mij zitten daar alle wapens ook in.
Weet niet of je makkelijk kan zien (buiten targetten) welk wapen er ligt. Denk dat er niet (logisch ook) een optie is om je favorieten zichtbaar te hebben.
Had al iets met skins gedaan, maar die zie je niet wanneer je wapen op de vloer ligt zeg maar.

@OMX2000 Goed zal ik voorlopig ook niet worden. Heb wel meer tactisch inzicht als ik zo kijk naar wat anderen doen. Idem met Overwatch. Anderen zijn sneller, maar ik zie ze meestal al om lopen waarbij de rest van mijn team totaal niet daar naar kijkt. Of andersom dat ik een andere route pak om alsnog net die sniper te grazen te nemen.
Dat laatste is wat minder hier heb ik gemerkt, maar dat is bij Fortnite dan ook weer niet anders. Veelal wordt gedaan op afstand in plaats van dichtbij. Behalve als het niet anders is omdat men per ongeluk in je buurt terecht komt.

• Quakie

Quakie

quakelen

@Arunia toevallig wat op leeftijd? Al keer eerder genoemd.. Ik ben met Apex Legends begonnen om samen met mijn zoontje van 9 te spelen. Ik ben van nature een pc gamer. Paar keer controller geprobeerd zoals Halo op de Xbox maar ik kreeg het maar niet onder de knie. Mijn zoontje ging dus keihard lachen in beginnen omdat ik domweg niks raakte. Nu staat hij versteld van hoe ik soms arena potjes wint.. Ik wilde hem aan tonen dat als je iets graag wilt dat je met inzet en veel oefenen ver kan komen. Ik zit wel denk ik op mijn limiet (tegen goud aan ranked arena). Tactisch maak ik veel slimmere keuzes wegens ervaring en leeftijd. Qua reactie snelheid verlies je het gewoon. Niet erg.. ik speel het met heel veel plezier ( en mijn zoontje is weer terug naar Fortnite want speelt wat makkelijker en hebben vettere skins volgens hem :D )

Nee favorieten is puur welke skin je favoriet is.. In game kan je dat niet van te voren bepalen. Het is ook niet zo dat elke wapen elke potje op dezelfde plek ligt. Je zou fire range kunnen proberen, vaak heb je naar half uur wel door welke wapens je totaal niet liggen, en welke redelijk.. Het is zo persoonlijk, ik raak bijv helemaal niks met een R99 /R301 terwijl dat bij vele een favoriete is...

• Cyriel85
Zit weer vast in platinum 4 in ranked normaal. Mis ook de snelheid om verder dan dat te komen.

Qua wapens, pakken wat je het eerste vind aan grotere magazine.
Meestal een wapen LMG of assault, met 2,3 of 4x dan daarbij een SMG met 1x. Light energy of heavy maakt me dan niet uit.

• Arunia
Quakie schreef op donderdag 18 november 2021 @ 15:19:
@Arunia toevallig wat op leeftijd? Al keer eerder genoemd.. Ik ben met Apex Legends begonnen om samen met mijn zoontje van 9 te spelen. Ik ben van nature een pc gamer. Paar keer controller geprobeerd zoals Halo op de Xbox maar ik kreeg het maar niet onder de knie. Mijn zoontje ging dus keihard lachen in beginnen omdat ik domweg niks raakte. Nu staat hij versteld van hoe ik soms arena potjes wint.. Ik wilde hem aan tonen dat als je iets graag wilt dat je met inzet en veel oefenen ver kan komen. Ik zit wel denk ik op mijn limiet (tegen goud aan ranked arena). Tactisch maak ik veel slimmere keuzes wegens ervaring en leeftijd. Qua reactie snelheid verlies je het gewoon. Niet erg.. ik speel het met heel veel plezier ( en mijn zoontje is weer terug naar Fortnite want speelt wat makkelijker en hebben vettere skins volgens hem :D )

Nee favorieten is puur welke skin je favoriet is.. In game kan je dat niet van te voren bepalen. Het is ook niet zo dat elke wapen elke potje op dezelfde plek ligt. Je zou fire range kunnen proberen, vaak heb je naar half uur wel door welke wapens je totaal niet liggen, en welke redelijk.. Het is zo persoonlijk, ik raak bijv helemaal niks met een R99 /R301 terwijl dat bij vele een favoriete is...
Haha, wat heet. Ik ben 40 jaar. Maar dat is inderdaad helemaal hoe ik het zie. Was vroeger erg goed in Unreal Tournament. Niet lang geleden nog best goed in titanfall 1.
Maar dat battle royale gebeuren is een geval apart. Maar het gaat op zich best prima.

Qua wapen op andere plekken was ik me gelukkig al van bewust.
Dan maar eens in de fire range kijken. Dan weet ik wellicht een beetje welke wapens me trekken.

• Quakie

Quakie

quakelen

@Arunia lachen. 43 hier en solo ex UT99 er. In Clan verband SOF2 gespeeld.

• ScuL
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 12:02
Ik ben 40 inmiddels (waar gaat de tijd). Ik heb in het verleden heel veel Quake & Counterstrike gespeeld. In de jaren 90 via modems inbellen en LAN parties op diverse plekken door heel Nederland.

Apex roept bij mij heel veel gevoelens op van die tijd. Imo is het het beste FPS spel ooit. De engine en de manier van spelen zijn zo soepel en de game blijft verslavend.

Ondanks mijn leeftijd sta ik op bijna 6000 kills over mijn gehele profiel dus ik kan nog aardig meekomen :D

ProMods ETS2 uitbreiding - Mijn tijdszone is UTC+13

Pagina: 1 ... 39 40 41 Laatste

Let op:
discord
Zoek je andere Tweakers om Apex Legends mee te spelen?
Vergezel ons op de Apex Legends Discord server voor Tweakers
Deze server is geen officiële Tweakers-server, Tweakers-crew zal hier dus geen support of moderatie op kunnen geven.

Graag zoveel mogelijk ontopic blijven. Een kleine discussie over Apex Legends vs een andere game, of een kleine discussie over randzaken van Apex Legends is prima, maar houd het netjes en respecteer elkaars mening. Mocht iemand over de schreef gaan: reageer er niet op en gebruik de "Rapporteer" functie.

Let aub op met het plaatsen van plaatjes. Grote bestanden laden traag op mobiel en hoge resolutie scrollt traag voor iedereen. Thumbnails zijn voor winnaars.

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee