Ranked leeft zeker nog hoor. Ik ervaar het niet als veel anders dan casual, behalve dat ik minder vaak win (dus sneller dood ben) de tegenstand is beter dus denk ik dat je ook iets meer uit jezelf zou kunnen halen omdat er meer van je geëist wordt. En bepaal je de manier waarop je de game speelt niet zelf? Je kunt bijvoorbeeld andere teams in de gaten houden bij droppen en kiezen daar ook te landen. Ranked is ook prima te spelen met de legends die jij graag speelt. Je argument dat legends die tijdens combat abilities kunnen gebruiken beter zijn snap ik wel. Het belangrijkste is wat mij betreft of ze iets hebben dat (1) ze zelf in staat stelt langer in leven te blijven en (2) iets wat het team voordeel oplevert in de zin van een betere positie, meer informatie, meer bescherming.kevz schreef op donderdag 20 augustus 2020 @ 16:12:
Ja ik ben het met je eens dat het vermogen om situaties uit te lezen nog altijd het belangrijkste is. Dat is ook waarom we in casual het best aardig doen, inclusief de 4-8 predator/diamond team trials die in die lobbies te vinden zijn. De enige momenten dat we even passief spelen, is als er een moment is waarbij wij in het nadeel zijn om richting de zone te lopen en we hebben 2 teams nodig die elkaar beginnen te vechten, pas dan gaat de deur open om te bewegen. Maar buiten dat om ga ik liever schieten dan wachten, wachten doe je maar als je in je graf ligt
En als Ranked nog steeds leeft, prima, go for it, maar het is te slaapverwekkend voor mij en m'n maten dus dat hebben we gelaten voor wat het is. In niemandsland landen, looten, en dan langzaam aan naar de laatste zone lopen, dat is geen gameplay. Maar dat is wel waar defensiefe karakters het wat beter doen, dus ik begrijp het wel hoor, maar het blijven karakters die in het moment weinig te bieden hebben tenzij je al in een gebouw zit, dat is een feit. Void Jumping en Portals > Een minigun en walls die 5 sec nodig hebben om te gebruiken, toch?
Bovendien is er een 'hidden elo' in Casual, waarbij je met sterkere teams komt te spelen als je winrate hoger is, en als je 10x achter elkaar verliest direct na het droppen dan kom je makkelijkere teams tegen. Zegmaar een soft-ranked systeem waar je per game 500-1000 elo kan winnen/verliezen. Het is dus meer dan competitief genoeg en het tempo is veel hoger en leuker
Was even een seizoen gestopt en speel het nu sinds vorige week weer.
Man! Wat is het veranderd in positief opzicht! Eerst wilde je nog combat ontwijken ivm de overpowered shields maar naar mijn gevoel is dat nu wat meer gebalanceerd (damage doen voor upgrade) of heel lucky zijn met een hoge shield te vinden. Top verandering!
Ook de R-99 een very rare wapen van gemaakt is mooi. Die gun kon je ez kills mee pakken.
Hopelijk houden ze dit en veranderen ze het niet weer!
Man! Wat is het veranderd in positief opzicht! Eerst wilde je nog combat ontwijken ivm de overpowered shields maar naar mijn gevoel is dat nu wat meer gebalanceerd (damage doen voor upgrade) of heel lucky zijn met een hoge shield te vinden. Top verandering!
Ook de R-99 een very rare wapen van gemaakt is mooi. Die gun kon je ez kills mee pakken.
Seizoen 7 komt er aan! Met een nieuwe map en het wordt uitgebracht op Steam! Bye bye Origin client.
Clubs nieuwe legend en voertuigen!
De nieuwe map geeft mij een beetje een Unreal Tournament 2004 vibe
Clubs nieuwe legend en voertuigen!
De nieuwe map geeft mij een beetje een Unreal Tournament 2004 vibe
[ Voor 7% gewijzigd door MuVo op 02-11-2020 16:42 ]
En hier de patch notes! Veel mooie changes lijkt me 😀
https://www.ea.com/games/...ews/ascension-patch-notes
https://www.ea.com/games/...ews/ascension-patch-notes
Steam: CatBearCow
Helaas gaan ze de prowler en de R99 wisselenSmit260 schreef op zaterdag 12 september 2020 @ 01:23:
Was even een seizoen gestopt en speel het nu sinds vorige week weer.
Steam: CatBearCow
Jammer, maar gelukkig is er de volt, vind ik redelijke vervanger voor de prowler met selectfire.Bartjeuhz schreef op dinsdag 3 november 2020 @ 01:07:
[...]
Helaas gaan ze de prowler en de R99 wisselen
Ryzen 5 3600 - MSi B450proVDH Max - AMD 6800XT - 16 GB Hyperx Predator
Is it just me of kan je de client nog niet via steam preloaden? Wanneer komt deze via Steam, is dat gelijk met de season launch? Zou verwachten dat ze dit al op voorhand laten downloaden. Dan kan Origin de deur uit 
Edit: nvm, zie net de link hierboven
. Blijkbaar een zoekactie vind je hem niet automatisch terug, tot je echt al je search results ophaalt. Vreemd, maar goed hij is dus idd al te downloaden
Edit: nvm, zie net de link hierboven
[ Voor 31% gewijzigd door Powerblast op 04-11-2020 12:56 ]
Oftewel hier dus: https://store.steampowered.com/app/1172470/Apex_Legends/
Hebben voor onze Discord server Wake & Game deze Steam groep aangemaakt. Kunnen we andere NL spelers iig makkelijk terug te vinden @ Steam, mocht je dit ook handig vinden zien we je wel verschijnen
Voelt het nieuwe seizoen bij jullie ook zo stroperig?
Bears and Bulls
Erg grote open wereld, dus kan me voorstellen dat het meer van je systeem vraagt. Heb zelf niet het idee dat het stroperig loopt.mindcre8r schreef op donderdag 5 november 2020 @ 15:29:
Voelt het nieuwe seizoen bij jullie ook zo stroperig?
Vraag me wel af hoe lang 't duurt voor ik deze map een beetje ken. Is echt weer totaal iets anders.
het lag uiteindelijk aan mijn TV. bij de update schakelde mijn tv op HDR met extra verwerkingsopties (LG Oled X) heb de tv weer op game gezet en het werkte weer goed.
Bears and Bulls
Ik vind Apex steeds verder achteruit gaan, zo vond ik de eerste map erg fijn spelen.
De tweede map werd de kleuren in een hoger contrast weergegeven.
En nu met deze nieuwe map is het helemaal niet meer te doen (ben ook matig kleurenblind).
Daarnaast is de map zo groot dat de actie ook een stuk minder is geworden
En nu met deze nieuwe map is het helemaal niet meer te doen (ben ook matig kleurenblind).
Er zit een kleurenblind modus in toch? Helpt dat niet?genesisfm schreef op vrijdag 6 november 2020 @ 22:34:
Ik vind Apex steeds verder achteruit gaan, zo vond ik de eerste map erg fijn spelen.
Speel nu vooral ranked momenteel, merk wel dat mensen te vaak kiezen voor kamikaze ipv tactisch spelen. Als je 2 of 3 teams om je heen hebt en je 2 teamleden zijn net afgemaakt kun je toch echt beter verbergen of er vandoor gaan ipv er blind op af gaan.
Ook heb ik nog regelmatig last van lag, doe ik een deur achter mij dicht om erna nog damage te krijgen.
Veel meer mensen spelen nu volgens mij met 1 ander in ranked waardoor ik als solo speler niet met ze kan praten omdat ze een party hebben. Vervolgens pingen ze dan vaak ook niet of nauwelijks waardoor ik geen idee heb waar ze mee bezig zijn.
Frustraties.
Ook heb ik nog regelmatig last van lag, doe ik een deur achter mij dicht om erna nog damage te krijgen.
Veel meer mensen spelen nu volgens mij met 1 ander in ranked waardoor ik als solo speler niet met ze kan praten omdat ze een party hebben. Vervolgens pingen ze dan vaak ook niet of nauwelijks waardoor ik geen idee heb waar ze mee bezig zijn.
Frustraties.
[ Voor 40% gewijzigd door warcow op 08-11-2020 19:21 ]
deze map is zo onwijs ruimtelijk dat je minuten kan lopen zonder iemand tegen te komen. veel grote open ruimtes dus altijd een sniper op zak plus close range. de close tactics users heb je bijna niks meer aan, neem een revenant die ultimate op een open vlakte is kansloos. Bangalore en Gibby zijn nu goede mains.
Bears and Bulls
Voordeel hiervan is dat wanneer er weer gerouleerd wordt met maps, je telkens een andere favoriet zult hebben.mindcre8r schreef op maandag 9 november 2020 @ 10:14:
deze map is zo onwijs ruimtelijk dat je minuten kan lopen zonder iemand tegen te komen. veel grote open ruimtes dus altijd een sniper op zak plus close range. de close tactics users heb je bijna niks meer aan, neem een revenant die ultimate op een open vlakte is kansloos. Bangalore en Gibby zijn nu goede mains.
Is er ergens een design uitleg te vinden per map?
Vind deze map echt top. De 2e map die ze in het leven hadden geroepen niet imo. die had zo veel gekke hoogte verschillen dat je overal vandaan beschoten werd.
Deze map is over het algemeen vrij recht toe recht aan. je hoeft niet naar zo veel hoogte verschillen te kijken wanneer je aan het richten bent. looks spreken me ook aan.. even weg van dat post apocalyptische stijltje.
Inmiddels weer van bronze 4 naar gold 3 geklommen en gaan lekker door
Deze map is over het algemeen vrij recht toe recht aan. je hoeft niet naar zo veel hoogte verschillen te kijken wanneer je aan het richten bent. looks spreken me ook aan.. even weg van dat post apocalyptische stijltje.
Inmiddels weer van bronze 4 naar gold 3 geklommen en gaan lekker door
deze vind ik juist minder bruikbaar in de nieuwe map. Omdat er zo'n open ruimtes zijn, loop je gewoon makkelijker weg. Ik merk dat legends met extra beweging in deze map fijn spelen. Pathfinder, Horizon, Octane, Wraith. Goede positionering is in deze map echt een belangrijker dan de andere maps.mindcre8r schreef op maandag 9 november 2020 @ 10:14:
Hoewel ik de map echt ontzettend lelijk en veel te blij (fortnite achtig) vind, is de ruime opzet wel in het voordeel van mijn speelstijl. Ruim 1/3e van de potjes haal ik top 5. Met redelijk wat kills en damage.
Ik speel alleen nog maar ranked. Die quick kill suicide squads die bij knockdown instant disconnecten vermijd ik liever
*I asked for a shotgun, not an anti-aircraft!
- shotgun? that must be the guns that fire a shot....
*yes.. you must be the brains
Ik vind de map juist heerlijk. Leuke kleurtjes, lekker vrolijk. Hoe de map speelt vind ik nog lastig. Ben vooral nog de juiste looproutes aan het uitvogelen.
Heb een pauze gehad van een goede 2 seizoenen, dus ben aardig roestig. Heb ook voornamelijk ranked gespeeld, maar met een maatje die al in gold zat. Is eigenlijk op dit moment nog net iets te lastig voor mij. Simpelweg omdat ik gunfights verlies welke ik qua positie had moeten winnen. Moet even mijn ritme weer vinden, dan kan ik weer goed mee hoop ik
Voor de rest blijft het een game die ik eigenlijk alleen maar leuk vindt met squads die je kent. Met randoms vind ik het beduidend minder leuk en stop ik vaak al na een half uurtje spelen.
Heb een pauze gehad van een goede 2 seizoenen, dus ben aardig roestig. Heb ook voornamelijk ranked gespeeld, maar met een maatje die al in gold zat. Is eigenlijk op dit moment nog net iets te lastig voor mij. Simpelweg omdat ik gunfights verlies welke ik qua positie had moeten winnen. Moet even mijn ritme weer vinden, dan kan ik weer goed mee hoop ik
Voor de rest blijft het een game die ik eigenlijk alleen maar leuk vindt met squads die je kent. Met randoms vind ik het beduidend minder leuk en stop ik vaak al na een half uurtje spelen.
Zijn hier nog mensen die ranked op PC spelen?
Ikzelf ben momenteel solo naar plat 3 gegaan, maar eigenlijk is het niet meer solo te doen (kan wel, maar constant hiden en campen is niet mijn stijl :-D). Meeste mensen rennen en pushen maar wat random rond zonder enige rekening te houden met teammates.
Ik ben dus opzoek naar wat teammates, want sowieso is het veel makkelijker met een mannetje, of twee mannetjes meer ;-).
Ik speel overigens via Steam; daar kun je me op toevoegen onder https://steamcommunity.com/id/xeon.
Ikzelf ben momenteel solo naar plat 3 gegaan, maar eigenlijk is het niet meer solo te doen (kan wel, maar constant hiden en campen is niet mijn stijl :-D). Meeste mensen rennen en pushen maar wat random rond zonder enige rekening te houden met teammates.
Ik ben dus opzoek naar wat teammates, want sowieso is het veel makkelijker met een mannetje, of twee mannetjes meer ;-).
Ik speel overigens via Steam; daar kun je me op toevoegen onder https://steamcommunity.com/id/xeon.
[ Voor 6% gewijzigd door Knetterhard op 13-01-2021 09:15 ]
Na alle ellende van Call of Duty Warzone ben ik ook (weet dat vele op dit moment aan het overstappen zijn) overgestapt naar Apex. Voorheen heel veel Apex gespeeld op de Playstation, vandaag de dag game ik alleen maar op de PC (en dus ook Apex). Erg wennen maar wel weer direct de drive om het vaker te spelen.
Wel loop ik tegen het volgende probleem aan. Apex loopt regelmatig (3/4x per avond) volledig vast op mijn pc. De game bevriest volledig waardoor ik met een omweg de game moet afsluiten. Erg vervelend! Ik lees vele problemen op internet waar het lijkt dat dit probleem is toegenomen sinds de laatste update (Apex).
Iemand die dit probleem ook ervaar?
Ps: Apex speel ik via Origin
Wel loop ik tegen het volgende probleem aan. Apex loopt regelmatig (3/4x per avond) volledig vast op mijn pc. De game bevriest volledig waardoor ik met een omweg de game moet afsluiten. Erg vervelend! Ik lees vele problemen op internet waar het lijkt dat dit probleem is toegenomen sinds de laatste update (Apex).
Iemand die dit probleem ook ervaar?
Ps: Apex speel ik via Origin
Probeer de game dan eens via steam?
Had veel gezeur met apex via origin, eigenlijk vrijwel geen via steam
Goed punt, ga ik nu proberen! Kreeg ook in geen mogelijkheid Apex Legend in Fullscreen. Wel dat die functie aanstond, maar kon gewoon met de muis (ingame) mijn scherm verlaten een handelingen verrichten op mijn tweede scherm. Erg vreemd! Hoop dat het via steam wat beter verloopt, lijkt er toch op dat het probleem in de game zit sinds het laatste event (Fight night?). Zag bij grote streamers ook dat Apex bevroor midgame.Renzzie schreef op woensdag 13 januari 2021 @ 13:06:
Probeer de game dan eens via steam?
Let's see en ik zal mijn ervaringen van vanavond hier delen.
Zijn er nog mensen op ps4/ps5 die deze game spelen en eventueel nog een matige speler zoeken om mee te doen. Wil eigenlijk wel weer beginnen met spelen. Heb alleen in het begin wat gedaan
PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal
ik moest allebei de afkortingen googlen
Zit niet echt in dat pro/twitch/stream wereldje
@Oxigeon wat is psn dan voeg ik je toe. ik speel nog wekelijks. Ik eindig altijd in Platinum IV qua skill
@Oxigeon wat is psn dan voeg ik je toe. ik speel nog wekelijks. Ik eindig altijd in Platinum IV qua skill
Zit er nog dagelijks op apex ranked onder in platinum. Apex naam is Rauzert. Speel via OriginKnetterhard schreef op woensdag 13 januari 2021 @ 09:14:
Zijn hier nog mensen die ranked op PC spelen?
Ben nog op zoek naar wat actieve mensen die af en toe 's avonds willen knallen. Voeg me maar toe :-)
Steam username = SPOXYWOXY
Steam username = SPOXYWOXY
Ik ben overigens ook overgestapt naar Origin; want daar werkt Overwolf/tracker veel beter op.
Username is FacelessSpawn. Vorig seizoen geeindigd op Diamond 4, maar met wat spelers en teamwork is master prima te halen denk ik zo!
Username is FacelessSpawn. Vorig seizoen geeindigd op Diamond 4, maar met wat spelers en teamwork is master prima te halen denk ik zo!
Yep, het vorige North team zeg maar.Tusk schreef op maandag 1 februari 2021 @ 14:43:
ik moest allebei de afkortingen googlenZit niet echt in dat pro/twitch/stream wereldje
Schiet tussen de palen en je scoort!
Dacht vannacht weer eens in te stappen (Alleen aan het begin aardig wat gespeeld), maar krijg doodleuk 'this account is banned' als ik wil joinen. Kan echt geen reden verzinnen, want ik heb in de 25 jaar dat ik game nog nooit cheats gebruikt (nouja grote hoofden cheats in Fifa en dergelijken wel natuurlijk).
Ben benieuwd wat support te melden heeft over wat ik fout zou hebben gedaan. Wachttijd tot 2 weken. Ja sure dan is mijn drang om Apex te spelen wel weer voorbij
Ben benieuwd wat support te melden heeft over wat ik fout zou hebben gedaan. Wachttijd tot 2 weken. Ja sure dan is mijn drang om Apex te spelen wel weer voorbij
Je kan zo een ban krijgen als je 1x een scheldwoord in chat gebruikt, ook als je dat doet tegen iemand die zich werkelijk gedraagt als een idioot. 10/10 EA customer service
Ben ook sinds afgelopen week weer gaan spelen. inmiddels gold 2. Platinum lukt me eigenlijk altijd wel maar vanaf dan is de grind te groot voor mij ofzo.. me idee is om dit seizoen wel voor diamond te gaan maar vermoed dat ik tegen die tijd weer even uitgekeken ben
dat probleem heb ik altijd.
Voor de Tweakers die nog mede gamers zoeken om hun squad te vormen, deze Discord groep is nog steeds erg actief @ ApexMoirae schreef op woensdag 4 november 2020 @ 15:56:
Hebben voor onze Discord server Wake & Game deze Steam groep aangemaakt. Kunnen we andere NL spelers iig makkelijk terug te vinden @ Steam, mocht je dit ook handig vinden zien we je wel verschijnen
Screenshot van huidige activiteit om een beeld te vormen:
:strip_exif()/f/image/bp97F9uO4kT9dBKJNwa1FWoE.jpg?f=fotoalbum_large)
Anyway, GL & HF!
Ik ben benieuwd wanneer Apex weer gepatched wordt, ik heb veel last van:
- Disconnects (gewoon terug naar start scherm en dan weer erin komen en terug in het spel terecht komen)
- Dit gebeurd ook bij teammates (dus niet alleen bij mij)
- Dat ik grafische elementen mis (na een reboot werkt het weer)
Meer mensen last van?
- Disconnects (gewoon terug naar start scherm en dan weer erin komen en terug in het spel terecht komen)
Meer mensen last van?
Ik vind sowieso dat de netcode trager lijkt sinds het begin van het nieuwe seizoen, ping is vaak laag (bijv 30ms) in het menu maar als je dan in-game bent geeft hij 50~60ms aan. Ook vaak lag met reactie, bijv E voor openen deuren/oppikken items en ook wisselen van wapens blijft soms hangen. Erg irritant
ProMods ETS2 uitbreiding - Mijn tijdszone is UTC+13
nope hier niks (pc speler)genesisfm schreef op maandag 1 maart 2021 @ 23:29:
Ik ben benieuwd wanneer Apex weer gepatched wordt, ik heb veel last van:
Meer mensen last van?
Pfft weer een patch verder en het wordt er allemaal niet beter op.
Sowieso vind ik de gameplay minder leuk geworden met de 2 cirkels en de schreeuwende echoënde vrouw...
Daarnaast wordt mijn team niet meer aangevuld waardoor ik alleen speel....
Sowieso vind ik de gameplay minder leuk geworden met de 2 cirkels en de schreeuwende echoënde vrouw...
Voor dat team kan je de vink in het homescreen aan of uit zetten (fill team volgens mij).genesisfm schreef op zaterdag 13 maart 2021 @ 11:04:
Die cirkel vind ik nog wel een interessante aanpassing, maar die stem en dat constante geluid van die cirkel is wel erg irritant inderdaad...
Deze staat gewoon aan gevinkt, ik denk dat er gewoon te weinig spelers in de game zitten? (ik speel dual)Cyriel85 schreef op zaterdag 13 maart 2021 @ 11:49:
[...]
Voor dat team kan je de vink in het homescreen aan of uit zetten (fill team volgens mij).
Ik speel nu weer ranked omdat dit wel werkt en ik dit probleem niet heb.
Die extra cirkels zijn onderdeel van een event en dus tijdelijk toch? Heb wel een leuke victory gekregen omdat het laatste team zich helemaal vast liepgenesisfm schreef op zaterdag 13 maart 2021 @ 11:04:
Wat ik irritanter vind, is ik dat ik elke keer als ik mijn ps4 weer aanzet, ik die hud error krijg en dus mijn saved data moet legen en mijn settings dus elke keer weer opnieuw moet instellen.
Weet iemand of ze wat hebben aangepast mbt ranked? Ik was eergisteren nog d4 en nu d3?
Hier nog wel iemand die wat teammaatjes zoekt.
Voeg me maar toe op Origin : MetalPoolz
Voeg me maar toe op Origin : MetalPoolz
Games don't make you violent. Lag does! Battlenet: MetalPool#2909
Oh god, verschrikkelijke game mode. Mag echt wel wat aangepast worden. Je tegenstander respawnt met volledige inventory, terwijl jij niet kan shield swappen op de box en ook geen heals krijg voor een kill.Nol_NL schreef op woensdag 14 april 2021 @ 01:47:
In Apex is second chance eigenlijk best een prima game mode. Mag vaker voorbij gaan komen.
[Video: title]
Nog niet gesproken over de bugs die er in zaten.
Die inventory had ik niet zo'n last van. Bugs waren wel erg hinderlijk.
New Stories From the Outlands: Northstar
:strip_exif()/f/image/N80sVF9T69jJEuJRgwXEon33.jpg?f=fotoalbum_large)
En er zijn mogelijke leaks van een nieuw personage " Pariah "
:strip_exif()/f/image/zT0WCR6XK8kdiPxneKcoZGnJ.jpg?f=fotoalbum_large)
https://gamer.nl/artikele...onage-is-mogelijk-pariah/
New Stories From the Outlands: Northstar
:strip_exif()/f/image/N80sVF9T69jJEuJRgwXEon33.jpg?f=fotoalbum_large)
En er zijn mogelijke leaks van een nieuw personage " Pariah "
:strip_exif()/f/image/zT0WCR6XK8kdiPxneKcoZGnJ.jpg?f=fotoalbum_large)
https://gamer.nl/artikele...onage-is-mogelijk-pariah/
[ Voor 74% gewijzigd door Nol_NL op 19-04-2021 18:12 ]
[ Voor 3% gewijzigd door Nol_NL op 22-04-2021 17:08 ]
Ik krijg zomaar het gevoel, dat seizoen 9 weleens heel goed zou kunnen gaan worden 
[ Voor 3% gewijzigd door Nol_NL op 26-04-2021 17:13 ]
Deze is gaaf zegNol_NL schreef op maandag 26 april 2021 @ 17:12:
Ik krijg zomaar het gevoel, dat seizoen 9 weleens heel goed zou kunnen gaan worden
[Video: title]

Die arena shit ziet er wel heel tof uit! leuk voor de afwisseling
Net een potje op de PS4
Teamgenoot 15 kilo’s, 5 assists en 3 Knicks, 3800 damage en die gozer was overal te vinden….
Er was iets niet pluis hoor…..
Teamgenoot 15 kilo’s, 5 assists en 3 Knicks, 3800 damage en die gozer was overal te vinden….
Denk dat de autocorrect niet pluis is 😅Sleehond schreef op maandag 26 april 2021 @ 20:28:
Net een potje op de PS4
Ik raak niks. Ook Op ps4. 😂. Ik speel het sinds een week wat vaker. Ik kan maar niet wennen aan controller tov muis. Ik vind het wel een machtig goed spel. Vind het zelf jammer dat ik zo laat in stap. Ik word aan alle kanten weg geknald.
Ik teken nergens meer voor
Hou vol, ik kom ook van PC af en nu ervaar ik nog amper beperking van de controller. Je moet wel wat geduld hebben en er vooral niet teveel mee bezig zijn.Quakie schreef op dinsdag 27 april 2021 @ 14:56:
Ik raak niks. Ook Op ps4. 😂. Ik speel het sinds een week wat vaker. Ik kan maar niet wennen aan controller tov muis. Ik vind het wel een machtig goed spel. Vind het zelf jammer dat ik zo laat in stap. Ik word aan alle kanten weg geknald.
@tusk oke zal het tijd geven... ben van de oude garde (UT99) en paar geprobeerd vanaf Halo1 op de xbox.
Het is vooral die kleine bewegingen die ik niet onder de knie krijg. Ik raak prima mensen op lange afstanden maar alles van dichtbij tot 1x zoom niet. Vooral als mensen een zijstap zetten die kleine bewegingen krijg ik niet onder de knie. Ik heb geprobeerd om met hogere cursor snelheid te spelen maar dan wordt rest weer een stuk minder van.. Zal vaker moeten oefenen denk ik zo.
Het is vooral die kleine bewegingen die ik niet onder de knie krijg. Ik raak prima mensen op lange afstanden maar alles van dichtbij tot 1x zoom niet. Vooral als mensen een zijstap zetten die kleine bewegingen krijg ik niet onder de knie. Ik heb geprobeerd om met hogere cursor snelheid te spelen maar dan wordt rest weer een stuk minder van.. Zal vaker moeten oefenen denk ik zo.
Ben nu de update van 28 GB aan het binnen hengelen…. Pfieew
Kom het spel niet in hoor, ligt direct plat 
Na dodenherdenking maar even proberen weer

[ Voor 32% gewijzigd door Sleehond op 04-05-2021 19:14 ]
Op PS4 kom ik ook nergens in. En ik kan ook Amsterdam ook niet selecteren. Ze zullen waarschijnlijk even bij moeten schalen. Ik check later vanavond wel een keer.
Dè developers podcast in je moerstaal : CodeKlets Podcast
Hier ook niet. Hij vindt geen servers. Misschien zijn servers nog niet op to date ?
Nog steeds down helaasSleehond schreef op dinsdag 4 mei 2021 @ 19:08:
Kom het spel niet in hoor, ligt direct plat
Morgen maar weer een poging !
<Zinloze tekst hier>
Bij mij nu een potje aan het laden…
Zal mij benieuwen, vrees dat het nog met horten en stoten gaat
Zal mij benieuwen, vrees dat het nog met horten en stoten gaat
Net een paar potjes kunnen spelen op ps5. Ben ik er gewoon slecht mee of is die boog best wel shit? Kon er helemaal niks mee.
Ik denk dat ik er nog een beetje aan moet wennen. De damage als je raakt is wel lekker, maar het is moeilijk raken en daarom moeilijk om iemand te doden. Op lange afstand duiken ze makkelijk weg na 1 hit en op korte(re) afstand is het te moeilijk om iemand te raken en schiet hij te langzaam.warcow schreef op dinsdag 4 mei 2021 @ 22:01:
Net een paar potjes kunnen spelen op ps5. Ben ik er gewoon slecht mee of is die boog best wel shit? Kon er helemaal niks mee.
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
De paar keer dat ik iemand raakte deed het bijna geen damage. Ik blijf nog altijd bij de r99 + hemlock (single fire midrange) combinatie.ph4ge schreef op dinsdag 4 mei 2021 @ 22:19:
[...]
Ik denk dat ik er nog een beetje aan moet wennen. De damage als je raakt is wel lekker, maar het is moeilijk raken en daarom moeilijk om iemand te doden. Op lange afstand duiken ze makkelijk weg na 1 hit en op korte(re) afstand is het te moeilijk om iemand te raken en schiet hij te langzaam.
Wel op PC dan, maar doe mij maarwarcow schreef op dinsdag 4 mei 2021 @ 22:24:
[...]
De paar keer dat ik iemand raakte deed het bijna geen damage. Ik blijf nog altijd bij de r99 + hemlock (single fire midrange) combinatie.
volt + spitfire of
spitfire + r301
Beetje afhankelijk van welke adons ik vind
Dan ik ook
: 301 is sws mijn main. En de laatste tijd speel ik vaak met 2 light guns samen. En dan Alterernator of re45 ernaast. Waarbij de Alternator vanwege zijn low fire rate wel fijn is in dit veel voorkomende scenario.
Encouter, sproeit (met aim) allebei je main gun leeg en switcht in paniek naar je secondairy. Die sproei je vaak hipfire in paniek in de rondte. Terwijl ik dan met mijn low firerate alle tijd heb om de zaak beheerst af te maken
Ik speelde erg graag met de Sentinal, maar het gebeurt me te vaak dat ik mijn mijn leeg schiet en dan met die sniper in mijn klauwen sta...
Encouter, sproeit (met aim) allebei je main gun leeg en switcht in paniek naar je secondairy. Die sproei je vaak hipfire in paniek in de rondte. Terwijl ik dan met mijn low firerate alle tijd heb om de zaak beheerst af te maken
Ik speelde erg graag met de Sentinal, maar het gebeurt me te vaak dat ik mijn mijn leeg schiet en dan met die sniper in mijn klauwen sta...
[ Voor 13% gewijzigd door Tusk op 05-05-2021 16:57 ]
Hebben jullie nog steeds problemen?
Hier zit ik vaak minuten te wachten. Zowel bij 3x3 als BR.
Vanochtend duurde de lobby niet langer dan voor de update. Een aantal seconde voor trio als ranked. 3vs3 heb ik niet geprobeerd.Quakie schreef op woensdag 5 mei 2021 @ 17:36:
Hebben jullie nog steeds problemen?
Apart, vanmiddag op de PS4 en andere op Switch. Het was echt minuten lang wachten. Op het laatst was het wachten zo lang dat we maar zijn afgehaakt. Ik ga het zo nogmaals proberen...
3vs3 is aanrader. Zeker als de teams aan elkaar gewaagd zijn. Je zit gelijk midden in de actie...
Amsterdam geeft foutmeldingen. Nu via Frankfurt
3vs3 is aanrader. Zeker als de teams aan elkaar gewaagd zijn. Je zit gelijk midden in de actie...
Amsterdam geeft foutmeldingen. Nu via Frankfurt
[ Voor 8% gewijzigd door Quakie op 05-05-2021 19:52 ]
Volgens mij (op de pc iig) is hij vrij sterk als een soort charge rifle. Ding heeft volgens mij amper tot geen leading en bullet drop. Je kan mensen in paar shots killen (70dmg per shot). Shot is redelijk stil en geen mag. Je kan geschoten pijlen ook weer oprapen overigens. Maar het is niet iets wat ik voor close combat zou gebruiken. Je kan er wel relatief sneaky mee schieten voor je opgemerkt wordt, zeker op chaotischere momenten.warcow schreef op dinsdag 4 mei 2021 @ 22:01:
Ik vind arena wel een leuke aanvulling. Ook leuk om mee op te warmen voor je ranked doet. (er schijnt ook ranked arena te komen). Wel gevoel dat sommige legends zich wat minder lenen voor arena. Had wel potjes dat iedereen met snipers op elkaar zat te knallen, is wel leuk, maar dan zit je vooral te wachten tot iedereen door zijn meds/shield cells heen is. Maar vind het tot dusver wel leuke mode.
Arena is zeker weten vet. Alleen na een avondje ben je ook wel even genezen. Hoop mensen die na een ronde vertrekken. Sta je met twee man. Meestal vertrekken ze als ze achter staan. Kortom uiteindelijk sta je alleen omdat ander niet meer teamgenoot niet meer beweeg. Voor mij dus ook opwarmer voordat ik trio’s ga doen.
Dat is wel erg hinderlijk, als mensen er midden in een pot vandoor gaan. Hoop dat ze daar nog een soort sanctie op gaan zetten dan.
Kan maar geen potje winnen in Arena…. Pff niet te doen man
Dat ligt toch aan jezelf / je eigen team =pSleehond schreef op donderdag 6 mei 2021 @ 16:09:
Kan maar geen potje winnen in Arena…. Pff niet te doen man
Ik heb er meer gewonnen dan verloren
Beste Tweakers
Wake & Game Discord de grootste NL talige Discord organiseert samen met E-sports NL enkele Apex Tournaments. Dit is open voor ALLE RANGEN.
Kom langs met je team en plunder met talloze krachtige wapens, gevarieerde accessoires en handige wapenuitrustingen die je beschermen tijdens de strijd.
Het Apex Legends toernooi zal je laten beleven als een pro. Het toernooi bevindt zich op het platform E-sports Game Arena en is in samenwerking met deze discord server!
De tournaments gaan door op de volgende data :
8 Mei
15 Mei
22 Mei
29 Mei
5 Juni
Deelnemen is gratis. Inchecken is om 19:00h, we gaan van start om 19:30h. Het is belangrijk dat het volledig team op tijd incheckt anders kan je niet deelnemen aan de tournaments.
Het zijn 6 rondes in World Edge. Geen brackets. Het heel belangrijk dat je je account op voorhand registreert en ook al je team maakt. Inchecken als je team kan je pas doen om 19u00 en helaas niet eerder. Dus wees echt op tijd. Zodra je ingeschreven bent krijg je die dag een melding van het toernooi en dan hoeft er niet opnieuw achter een team gezocht worden.
Account registreren kan via deze link.:
De captain (diegene die het team maakt) moet het team inschrijven en de 2 andere teamleden een invite sturen zodat die zich ook kunnen inschrijven
Wat je kan winnen is E-points, die kan je inwisselen bij de webshop voor verschillende items.
Livestreamen mag maar [2 TOT 5 MINUTEN DELAY VERPLICHT]
Aan alle deelnemers veel succes gewenst vanuit Wake & Game!
Link naar de Discord server: Wake & Game
Wake & Game Discord de grootste NL talige Discord organiseert samen met E-sports NL enkele Apex Tournaments. Dit is open voor ALLE RANGEN.
Kom langs met je team en plunder met talloze krachtige wapens, gevarieerde accessoires en handige wapenuitrustingen die je beschermen tijdens de strijd.
Het Apex Legends toernooi zal je laten beleven als een pro. Het toernooi bevindt zich op het platform E-sports Game Arena en is in samenwerking met deze discord server!
De tournaments gaan door op de volgende data :
8 Mei
15 Mei
22 Mei
29 Mei
5 Juni
Deelnemen is gratis. Inchecken is om 19:00h, we gaan van start om 19:30h. Het is belangrijk dat het volledig team op tijd incheckt anders kan je niet deelnemen aan de tournaments.
Het zijn 6 rondes in World Edge. Geen brackets. Het heel belangrijk dat je je account op voorhand registreert en ook al je team maakt. Inchecken als je team kan je pas doen om 19u00 en helaas niet eerder. Dus wees echt op tijd. Zodra je ingeschreven bent krijg je die dag een melding van het toernooi en dan hoeft er niet opnieuw achter een team gezocht worden.
Account registreren kan via deze link.:
De captain (diegene die het team maakt) moet het team inschrijven en de 2 andere teamleden een invite sturen zodat die zich ook kunnen inschrijven
Wat je kan winnen is E-points, die kan je inwisselen bij de webshop voor verschillende items.
Livestreamen mag maar [2 TOT 5 MINUTEN DELAY VERPLICHT]
Aan alle deelnemers veel succes gewenst vanuit Wake & Game!
Link naar de Discord server: Wake & Game
[ Voor 84% gewijzigd door Moirae op 07-05-2021 15:11 ]
Als de console versies inmiddels de update hebben gehad waardoor ze mee kunnen doen met toernooien kan het op beiden, zo niet is dit enkel voor pc spelerskevinski schreef op vrijdag 7 mei 2021 @ 18:35:
Is dit voor pc of console?
een van de bekendere cheaters in Apex Legends schijnt een spanjaard te zijn woonachtig in België. Hij is in beeld bij EA en wordt vermoedelijk zeer spoedig aangeklaagd.
alias Tufi werd bekend door dat hij in de hoogste rangen streamers achtervolgde en kapot knalde met zijn cheats. Ook was hij niet te bannen en had hij scripts in handen waarmee hij op administrator level dingen kon doen in het spel, bijvoorbeeld de ingame chatt gebruiken en tegen iedereen praten waar hij maar zin in had. Hij kon je lobby joinen en er voor zorgen dat de bewuste streamer niet meer in staat was om matchmaking te starten en een nieuw potje te vinden.
Zijn grootste actie was dat hij een toernooi in de EU heeft stil gelegd en heeft vertraagd met bijna een maand tot dat Respawn verschillende lekken had gedicht.
Ondertussen werd Tufi de echte villain van competitieve apex. Maar daar lijkt nu een einde aan te komen:
https://www.reddit.com/r/...w_inmate_tufi_got_baited/
Tufi werd een beetje arrogant en heeft op amateuristische wijze persoonsgegevens laten slingeren , waarschijnlijk in de veronderstelling dat hem niets zou kunnen overkomen. Nu lijkt het doek toch ook voor hem te vallen. Hopelijk maken ze een voorbeeld uit hem. Het zal het cheaten niet stoppen maar gelukkig wel een signaal afgeven. Het zou mooi zijn als een journalist in België deze zaak ook eens gaan onderzoeken ..
https://www.dexerto.com/a...kes-legal-action-1570460/
Hij ontkent tot nu toe nog enige acties tegen hem te zijn genomen.
alias Tufi werd bekend door dat hij in de hoogste rangen streamers achtervolgde en kapot knalde met zijn cheats. Ook was hij niet te bannen en had hij scripts in handen waarmee hij op administrator level dingen kon doen in het spel, bijvoorbeeld de ingame chatt gebruiken en tegen iedereen praten waar hij maar zin in had. Hij kon je lobby joinen en er voor zorgen dat de bewuste streamer niet meer in staat was om matchmaking te starten en een nieuw potje te vinden.
Zijn grootste actie was dat hij een toernooi in de EU heeft stil gelegd en heeft vertraagd met bijna een maand tot dat Respawn verschillende lekken had gedicht.
Ondertussen werd Tufi de echte villain van competitieve apex. Maar daar lijkt nu een einde aan te komen:
https://www.reddit.com/r/...w_inmate_tufi_got_baited/
Tufi werd een beetje arrogant en heeft op amateuristische wijze persoonsgegevens laten slingeren , waarschijnlijk in de veronderstelling dat hem niets zou kunnen overkomen. Nu lijkt het doek toch ook voor hem te vallen. Hopelijk maken ze een voorbeeld uit hem. Het zal het cheaten niet stoppen maar gelukkig wel een signaal afgeven. Het zou mooi zijn als een journalist in België deze zaak ook eens gaan onderzoeken ..
https://www.dexerto.com/a...kes-legal-action-1570460/
Hij ontkent tot nu toe nog enige acties tegen hem te zijn genomen.
[ Voor 6% gewijzigd door RTM93 op 10-05-2021 22:41 ]
Tufi is een schoft en verdient een gepaste straf. Ik ben hackers en cheaters in dit spel zo ontzettend beu. Ik weet niet hoe het tegenwoordig op de Europese servers is maar ik speel vaak op de servers in Azië en daar zijn zoooo veel mensen met aimbots dat het echt niet grappig meer is
ProMods ETS2 uitbreiding - Mijn tijdszone is UTC+13
In Europese servers vooral in hogere rangen wordt nog aardig wat gecheat. Als ik mijn ervaring even gebruik als maatstaaf is het toch al gauw 1 op de 10 games.
Vanaf diamond is het zeker 1 op de 7 games waarbij ik cheaters tegenkom, zeker in begin van het seizoen..RTM93 schreef op dinsdag 11 mei 2021 @ 18:47:
In Europese servers vooral in hogere rangen wordt nog aardig wat gecheat. Als ik mijn ervaring even gebruik als maatstaaf is het toch al gauw 1 op de 10 games.
Maar hoe weet je dat het 100% een cheater is>? Ik zit op youtube regelmatig videos van ranked spelers te kijken en sta versteld van hoe hun spelen. Bij sommige zou ik zweren dat ze op een pc spelen maar is het gewoon op een playstation.
In mijn jeugd ook mee gedaan met diverse wedstrijden (op pc).. en werden we ook regelmatig beschuldigd van cheaten terwijl (als ik naar mijzelf kijk) er geen sprake van was.
In mijn jeugd ook mee gedaan met diverse wedstrijden (op pc).. en werden we ook regelmatig beschuldigd van cheaten terwijl (als ik naar mijzelf kijk) er geen sprake van was.
Vandaag last van een soundbug.
Zo ver ik kon zien gebeurde het alleen als iemand in de buurt een bepaald wapen gebruikte, geen idee welke.
En wanneer de soundbug er was kakte ook de FPS volledig in, bizar.
Zo ver ik kon zien gebeurde het alleen als iemand in de buurt een bepaald wapen gebruikte, geen idee welke.
En wanneer de soundbug er was kakte ook de FPS volledig in, bizar.
Jaaaaaaaa Scarz doet het. Wat een spel speelden ze zeg. Consistent. Grats mande rpr en taisheen. 240k in the pocket.
Shit has hit the fan.
[Twitter: https://twitter.com/danielzklein/status/1409654835708776448]
De pro players zijn een beetje boos omdat ze geen ranked niet meer kunnen spelen. Ook steeds meer pub games en zelfs tournaments worden geDDOS. Cheaters overal.
Spel is langzaam aan het doodgaan:
https://sullygnome.com/game/apex_Legends/14/summary
[Twitter: https://twitter.com/danielzklein/status/1409654835708776448]
De pro players zijn een beetje boos omdat ze geen ranked niet meer kunnen spelen. Ook steeds meer pub games en zelfs tournaments worden geDDOS. Cheaters overal.
Spel is langzaam aan het doodgaan:
https://sullygnome.com/game/apex_Legends/14/summary
Ik heb zelf al een tijdje een pauze ingelast, afgelopen maanden de game niet meer aangeraakt. Kan me voorstellen dat de player aantal terug loopt, de fun is er wel een beetje af.
Tijd dat de ontwikkelaars vrij worden gemaakt voor Titanfall 3
.
Tijd dat de ontwikkelaars vrij worden gemaakt voor Titanfall 3
Jammer om te horen....
Ik vind arenas geweldig... ik sta elke keer weer versteld hoe op een relatief kleine map het zo apart kan verlopen. Bijna geen enkele pot lijkt op elkaar.
Ik vind arenas geweldig... ik sta elke keer weer versteld hoe op een relatief kleine map het zo apart kan verlopen. Bijna geen enkele pot lijkt op elkaar.
Vind arena’s juist echt geen reet aan…
Doe mij maar de originele gameplay trio’s ranked.
Doe mij maar de originele gameplay trio’s ranked.
Ik kan helaas niet meer spelen, ik heb continu CPU lag (CPU100%) sinds de laatste update.
Alle tips op internet geprobeerd maar niks helpt
Mocht iemand een oplossing hebben... Laat het aub weten thx
Ik ben er nog niet ingedoken, maar heb het idee dat sinds de laatste update mijn game ook een stuk minder soepel draait. Meer mensen die dit ervaren?genesisfm schreef op donderdag 1 juli 2021 @ 22:30:
Ik kan helaas niet meer spelen, ik heb continu CPU lag (CPU100%) sinds de laatste update.
was bij vorige season lancering ook, tenminste zo merkte ik het op de ps4.. kwam geloof ik ook redelijk gauw een update.. zal nu ook wel komen.
Moet enorm wennen aan nieuwe mappen. Als ik het goed heb zijn het oude mappen toch? Want men rent er al door heen alsof ze het al maanden spelen...of ik ben gewoon zo slecht
Moet enorm wennen aan nieuwe mappen. Als ik het goed heb zijn het oude mappen toch? Want men rent er al door heen alsof ze het al maanden spelen...of ik ben gewoon zo slecht
Oude mappen spelen gewoon heel herkenbaar. Ik kan daar ook zo rond rennen en exact weten wat waar is…Quakie schreef op vrijdag 2 juli 2021 @ 08:45:
was bij vorige season lancering ook, tenminste zo merkte ik het op de ps4.. kwam geloof ik ook redelijk gauw een update.. zal nu ook wel komen.
Oei, ik dacht vanavond even een potje Apex te kunnen spelen. Niet dus...
https://www.pcgamer.com/a...anfalls-server-situation/
Inderdaad, een potje kunnen spelen....n9iels schreef op zondag 4 juli 2021 @ 20:53:
Oei, ik dacht vanavond even een potje Apex te kunnen spelen. Niet dus...
Ik was eindelijk sinds vandaag van mijn CPU lag probleem af.
Wat hebben ze hun zaak slecht op orde...
Zoals hierboven, sinds tijden een avondje Apex.
:strip_exif()/f/image/5niqXKFPKFpjHxwBqcotEzIb.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/5niqXKFPKFpjHxwBqcotEzIb.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/XTSFsAJFmJsGL0qTPK8XIdO7.jpg?f=fotoalbum_large)
[ Voor 30% gewijzigd door MuVo op 04-07-2021 21:18 ]
Bij mij was de 'play' knop aangepast met een link naar een telegram lobby.
Ik vraag me nu af, aangezien ze de game kunnen veranderen en je kunnen doorsturen naar een externe link die je kan openen, of het niet ontzettend gevaarlijk is om Apex Legends op je pc te hebben.... Ze kunnen elke website die ze willen laten openen... Wat denken jullie?
Dit was de link naar de telegram mocht iemand 't willen weten. Die stond bij mij in de start knop van de game.
https://t.me/funnyv2
Ik vraag me nu af, aangezien ze de game kunnen veranderen en je kunnen doorsturen naar een externe link die je kan openen, of het niet ontzettend gevaarlijk is om Apex Legends op je pc te hebben.... Ze kunnen elke website die ze willen laten openen... Wat denken jullie?
Dit was de link naar de telegram mocht iemand 't willen weten. Die stond bij mij in de start knop van de game.
https://t.me/funnyv2
[ Voor 16% gewijzigd door mouse86 op 04-07-2021 22:21 ]
Webshop: YourWizBlog - LG Therma V WiFi module
Let op:
Graag zoveel mogelijk ontopic blijven. Een kleine discussie over Apex Legends vs een andere game, of een kleine discussie over randzaken van Apex Legends is prima, maar houd het netjes en respecteer elkaars mening. Mocht iemand over de schreef gaan: reageer er niet op en gebruik de "Rapporteer" functie.
Let aub op met het plaatsen van plaatjes. Grote bestanden laden traag op mobiel en hoge resolutie scrollt traag voor iedereen. Thumbnails zijn voor winnaars.
![]() | Zoek je andere Tweakers om Apex Legends mee te spelen? Vergezel ons op de Apex Legends Discord server voor Tweakers Deze server is geen officiële Tweakers-server, Tweakers-crew zal hier dus geen support of moderatie op kunnen geven. |
Graag zoveel mogelijk ontopic blijven. Een kleine discussie over Apex Legends vs een andere game, of een kleine discussie over randzaken van Apex Legends is prima, maar houd het netjes en respecteer elkaars mening. Mocht iemand over de schreef gaan: reageer er niet op en gebruik de "Rapporteer" functie.
Let aub op met het plaatsen van plaatjes. Grote bestanden laden traag op mobiel en hoge resolutie scrollt traag voor iedereen. Thumbnails zijn voor winnaars.