Ja precies dat, die lekkere blinde hero-plays bij vlagen die niet zouden mogen werken maar af toe toch de winst opleveren zijn wel de beste momenten met afstand.BobbLeeSwaggr schreef op donderdag 7 februari 2019 @ 11:45:
[...]
Ja daar zit wel wat in. Merk dat wij nu ook vaak de combat opzoeken in de vorm van fuck-it. Dan kan je leuke potten hebben met een aantal kills. Maar puur voor de win is ontwijken soms beter.
Toch denk ik dat er wel dit soort aanvullingen zullen komen. Omdat het free to play is moeten ze een constante/groeiende playerbase houden. Mijn vermoeden is dat er iets van seizoenen wel snel zullen komen. Met eigen unlocks enz. enz

Ik vrees dat je gelijk hebt, maar hoop toch oprecht dat ze leren van de enorme ranked slangenkuil van o.a. CS:GO, Overwatch, de MOBA's etc etc. Dat verplicht moeten kiezen tussen gescheld en gejank vanaf de eerste team encounter in ranked mode als je (eens) niet een pre-made team hebt, of casual waar alles plaats vindt behalve het spelen van het spelletje. Dat lijkt me een business model wat zo snel mogelijk de deur uit moet.
Laat ze maar net als met Siege met nieuwe maps en Legends komen (helemaal als ze in origin premier access zitten).