Een paar keer in een squad gezeten met iemand die een Mirage had, de decoys zijn echt wel goed. Volgens mij duurt het vrij spelen vrij lang, kan er natuurlijk ook 10 euro tegenaan gooien en gewoon kopen:)
Eerste win met Bangalore gisteren, moet zeggen dat ze tot dusver m'n favo character is omdat je zowel lekker agressief als super defensief kan spelen met haar abilities.
Valt mee vanaf level 3 krijg je elk level 600 punten, dus elke 20 levels kan je een character vrij spelen. Op level 23 heb je genoeg punten verzameld om je eerste character vrij te spelen.Borentos schreef op vrijdag 8 februari 2019 @ 13:32:
Volgens mij duurt het vrij spelen vrij lang, kan er natuurlijk ook 10 euro tegenaan gooien en gewoon kopen:)
Volgens Origin heb ik nu 11 uur playtime, trek daar een uur of 2 van af omdat ik in het menu rond hang. Ik moet wel zeggen dat ik vaak in de top 3 squads eindig met meestal een kill of 2-4 dus ik doe het niet slecht qua XP.
[ Voor 68% gewijzigd door D4NG3R op 08-02-2019 20:43 ]
Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken
net 1000 Damage met 0 killsBeakzz schreef op vrijdag 8 februari 2019 @ 12:38:
[...]
Heb nu 4 wins met randoms en het hoogste wat ik had was 2 kills en zelfs een keer 0 kills met 168 damage. Please carry me![]()
Het speelt echt heel goed in ieder geval beter dan Blackout, omdat de potjes wat korter duren weinig frustratie als ik een keer dood gaat. Ben ook nog nergens met meer dan 2 andere groepen tegelijk geland en ook dat gebeurt niet heel vaak. Tot nu toe alles met randomers gedaan en een aantal potjes gewonnen.
[ Voor 5% gewijzigd door SmashCruiser op 08-02-2019 17:16 ]
Wat zijn jullie favo wapens dan? Ik vind de carbine, peacekeeper en de longbow toch alle 3 wel heel erg lekker zeg.
Acer predator XB271HU - Ryzen 3700x -MSI Z270 PGC - MSI 2070 super - 32gb DDR4 - NZXT H700i - Seasonic 650W gold
Longbow en Spitfire, heerlijke combo om mee rond te lopen mits je genoeg heavy ammo kan vinden.Korkss schreef op vrijdag 8 februari 2019 @ 13:43:
Wat zijn jullie favo wapens dan? Ik vind de carbine, peacekeeper en de longbow toch alle 3 wel heel erg lekker zeg.
SMG en pistols zijn eigenlijk de enige 2 types waar ik niet of zelden mee rond loop buiten de eerste paar minuten om.
decoys zijn geweldig. Vooral als je weet waar een enemy zit. Dan laat je je decoy langs lopen om de aandacht af te lijden en vervolgens kan je zelf de enemy in zijn rug schieten.Borentos schreef op vrijdag 8 februari 2019 @ 13:32:
Een paar keer in een squad gezeten met iemand die een Mirage had, de decoys zijn echt wel goed. Volgens mij duurt het vrij spelen vrij lang, kan er natuurlijk ook 10 euro tegenaan gooien en gewoon kopen:)
Voor hij dan doorheeft wat er gebeurd is hij vaak al dood.
Inmiddels een potje of 15-20 verder. Kan niet anders dan credits voor Respawn geven.
Apex Legends loopt om te beginnen als een tierelier. Niet alleen qua framerate, maar ook zijn er tussen de games weinig wachttijden. Daarnaast is het pingen echt een zegen, want zelfs zonder voice chat kun je toch fatsoenlijk met je teamgenoten communiceren. Interface is ook vrij overzichtelijk. Al met al een vrij toegankelijke battle royale-game. Respawn heeft dus goed zijn huiswerk gedaan.
Maar...
Gaat dit mijn game worden? Ben bang van niet. Ik vind het persoonlijk net iets te 'arcade' en te 'vergevingsgezind'. Ik prefereer in shooters toch de semi-realistische gunplay van bijv. PUBG en Rainbow Six Siege, waarbij je vanuit het niets ineens een gaatje in je hoofd hebt en je game afgelopen kan zijn. De in theorie eindeloze respawns in Apex Legends staan daarnaast een beetje haaks op mijn beleving van wat battle royale, battle royale maakt.
Denk dat Apex Legends niet zozeer een regelrechte Fortnite- danwel PUBG-killer is. Fortnite blijft voor de 'kids' interessant, terwijl PUBG vooral de 'hardcore-spelers' aanspreekt. Het zal eerder een (zeer) prominent plekje tussen deze twee BR-games innemen. Apex Legends zal eerder een exodus onder Blackout-spelers veroorzaken, want ik zie het vooral als een verbeterde versie van die game.
Apex Legends loopt om te beginnen als een tierelier. Niet alleen qua framerate, maar ook zijn er tussen de games weinig wachttijden. Daarnaast is het pingen echt een zegen, want zelfs zonder voice chat kun je toch fatsoenlijk met je teamgenoten communiceren. Interface is ook vrij overzichtelijk. Al met al een vrij toegankelijke battle royale-game. Respawn heeft dus goed zijn huiswerk gedaan.
Maar...
Gaat dit mijn game worden? Ben bang van niet. Ik vind het persoonlijk net iets te 'arcade' en te 'vergevingsgezind'. Ik prefereer in shooters toch de semi-realistische gunplay van bijv. PUBG en Rainbow Six Siege, waarbij je vanuit het niets ineens een gaatje in je hoofd hebt en je game afgelopen kan zijn. De in theorie eindeloze respawns in Apex Legends staan daarnaast een beetje haaks op mijn beleving van wat battle royale, battle royale maakt.
Denk dat Apex Legends niet zozeer een regelrechte Fortnite- danwel PUBG-killer is. Fortnite blijft voor de 'kids' interessant, terwijl PUBG vooral de 'hardcore-spelers' aanspreekt. Het zal eerder een (zeer) prominent plekje tussen deze twee BR-games innemen. Apex Legends zal eerder een exodus onder Blackout-spelers veroorzaken, want ik zie het vooral als een verbeterde versie van die game.
Gister voor het eerst gespeeld. Moet zeggen, ben positief verrast. De abilities zijn leuk, wapens voelen goed aan en het sfeertje is leuk. Prima geluid/muziek ook. Het muziekje als je aan het vliegen bent en vlak voor de landing bent brengt je in ieder geval wel in de mood vind ik.
Ook erg cool gedaan dat je samen met een squad naar beneden kunt vliegen, dat zorgt er toch vaak wel voor dat je sneller bij elkaar blijft.
Was uitgekeken op Blackout, en Fortnite al wat langer. Denk dat dit mijn nieuwe BR game gaat worden de komende tijd. En dan BO4 in de standaard MP modus als "kleine, snelle" shooter. Prima combi
Ook erg cool gedaan dat je samen met een squad naar beneden kunt vliegen, dat zorgt er toch vaak wel voor dat je sneller bij elkaar blijft.
Was uitgekeken op Blackout, en Fortnite al wat langer. Denk dat dit mijn nieuwe BR game gaat worden de komende tijd. En dan BO4 in de standaard MP modus als "kleine, snelle" shooter. Prima combi
Ik heb best wel vaak na een potje, als je weer een nieuwe game wilt, dat bij de launch staat, party not ready, terwijl ik helemaal niet in een party zit. Ik kan dan geen nieuwe game starten en moet wachten totdat de party leader is gequit. Dit is op de PC, andere mensen hier ook last van?
peacekeeper en Wingman. Vooral als je extended mags op de Wingman hebt is hij erg dodelijk.Korkss schreef op vrijdag 8 februari 2019 @ 13:43:
@Borentos tot nu toe ook 1 keer gehad op de PS4. Denk dat nu er steeds meer mensen spelen de servers het toch wat zwaarder krijgen waardoor dit soort dingen gebeuren
De Wingman is wel een van de fijnere wapens in de game, helemaal als je headshots weet te raken.D4NG3R schreef op vrijdag 8 februari 2019 @ 13:46:
[...]
Longbow en Spitfire, heerlijke combo om mee rond te lopen mits je genoeg heavy ammo kan vinden.
SMG en pistols zijn eigenlijk de enige 2 types waar ik niet of zelden mee rond loop buiten de eerste paar minuten om.
Zeker met de skullpiercer erop.A.W.E.S.O.M.-0 schreef op vrijdag 8 februari 2019 @ 15:25:
[...]
De Wingman is wel een van de fijnere wapens in de game, helemaal als je headshots weet te raken.
Acer predator XB271HU - Ryzen 3700x -MSI Z270 PGC - MSI 2070 super - 32gb DDR4 - NZXT H700i - Seasonic 650W gold
Ja maar als je close combat tegen een squad aanloopt ben je echt fucked met een wingman, fire rate is te laag, met een beetje mazzel krijg je er 1 neer.A.W.E.S.O.M.-0 schreef op vrijdag 8 februari 2019 @ 15:25:
[...]
De Wingman is wel een van de fijnere wapens in de game, helemaal als je headshots weet te raken.
Wingman neem ik altijd in combi met een LMG.
Ik snap dit soort games gewoon niet. Waarschijnlijk ligt die aan mezelf, maar wanneer je dus dood gaat, respawn je niet meer. Ik vind dat het gewoon stront irritant eigenlijk. Waarom niet een gewoon een soort MEGA team deathmatch opstelling of Free for all. Of is dit dan geen BR meer?
Want ik heb gisteren 20 minuten rondgelopen en ik kom niemand tegen en binnen de 1 na kleinste cirkel word ik meteen doorzeefd en klaar. Ik wil gewoon lekker rondknallen!!
Want ik heb gisteren 20 minuten rondgelopen en ik kom niemand tegen en binnen de 1 na kleinste cirkel word ik meteen doorzeefd en klaar. Ik wil gewoon lekker rondknallen!!
True, maar daarom heb je 2 wapens en abilities.Ambition88 schreef op vrijdag 8 februari 2019 @ 15:38:
[...]
Ja maar als je close combat tegen een squad aanloopt ben je echt fucked met een wingman, fire rate is te laag, met een beetje mazzel krijg je er 1 neer.
Damn, ik wist niet eens dat die attachment erop kon, dat kan wel het een en ander aan snelle deaths verklaren, thanks!
Dan moet jij geen BR games spelen, mijn advies speel COD multiplayer of BF multiplayeraschja schreef op vrijdag 8 februari 2019 @ 16:02:
Ik snap dit soort games gewoon niet. Waarschijnlijk ligt die aan mezelf, maar wanneer je dus dood gaat, respawn je niet meer. Ik vind dat het gewoon stront irritant eigenlijk. Waarom niet een gewoon een soort MEGA team deathmatch opstelling of Free for all. Of is dit dan geen BR meer?
Dan doe je het toch echt fout. In Apex bijna continue actie in bijna alle potjes die ik speel. Overigens kun je respawnen als je team een beetje goed samenspeelt, maar wat jij wil is Free for All en dat is nou net wat BR niet is. BR is één kans hebben om te winnen. Ga je dood dan is het jammer maar helaas.aschja schreef op vrijdag 8 februari 2019 @ 16:02:
weet er iemand hoe je screenshot kan nemen ingame? (PC)
printscreen werkt niet. en hoewel er een optie in de settings is om een nieuwe keybind in te stellen, werkt die ook niet.
ofwel werkt het wél, maar waar worden de screenshots dan opgeslagen??
alsook mis ik het menu "Apex Packs", dat is voor mij grijs.
Ik veronderstel dat dit is omdat ik in Belgie ben, en hier een "ban" is voor lootboxes? maar dit kan ik nergens bevestigd krijgen.
printscreen werkt niet. en hoewel er een optie in de settings is om een nieuwe keybind in te stellen, werkt die ook niet.
Ik veronderstel dat dit is omdat ik in Belgie ben, en hier een "ban" is voor lootboxes? maar dit kan ik nergens bevestigd krijgen.
[ Voor 28% gewijzigd door efari op 08-02-2019 16:18 ]
Haha nee randoms en ik vraag mij hoe dan ook af of zij er zelf voor kozen weg te gaan. Gisteren een tijdje met een vriend zitten spelen en die had ook freezes en disconnects.Deurstopper schreef op vrijdag 8 februari 2019 @ 12:56:
[...]
Dat zullen vast geen Tweakers zijn geweest..
Als het goed is worden screenshots opgeslagen in de install directory van Apex. `standaard: C:\Program Files(x86)\Origin Games\apex` en daarin in de `r1\screenshots` folder.efari schreef op vrijdag 8 februari 2019 @ 16:14:
weet er iemand hoe je screenshot kan nemen ingame? (PC)
Ik veronderstel dat dit ligt omdat ik in Belgie ben, en hier een "ban" is voor lootboxes? maar dit kan ik nergens bevestigd krijgen.
Moest gisteren zelf ook even zoeken
Steam: Ryada.
Gisteren mijn eerste drie potjes gedaan, als 'klassieke' gamer moet ik altijd behoorlijk wennen aan het Battle Royale concept. Na uitschakeling richting lobby en een nieuwe loadgame ipv een respawn.
Vanavond nog maar eens een poging wagen, het lijkt mij leuker met Nederlandse squadmates. Kan ik ergens aanhaken op bijv. Discord?
Mijn Origin-naam: zwartejas
Vanavond nog maar eens een poging wagen, het lijkt mij leuker met Nederlandse squadmates. Kan ik ergens aanhaken op bijv. Discord?
Mijn Origin-naam: zwartejas
Daarom neem ik altijd een peacekeeper mee.Ambition88 schreef op vrijdag 8 februari 2019 @ 15:38:
[...]
Ja maar als je close combat tegen een squad aanloopt ben je echt fucked met een wingman, fire rate is te laag, met een beetje mazzel krijg je er 1 neer.
Volgens mij ben ik ook lid van de discord geworden. Voor degene die daar niet mee werken en willen teamen op pc : Korkss1986
Ja, het helpt (tot nog toe) om even te switchen met je party privacy van invite naar open etc.Borentos schreef op vrijdag 8 februari 2019 @ 14:44:
Ik heb best wel vaak na een potje, als je weer een nieuwe game wilt, dat bij de launch staat, party not ready, terwijl ik helemaal niet in een party zit. Ik kan dan geen nieuwe game starten en moet wachten totdat de party leader is gequit. Dit is op de PC, andere mensen hier ook last van?
Of het is pure mazzel, maar ik heb het nu 2x gedaan en ik kon daarna een game starten
Dank, had het net weer, met switchen van open naar invite kon ik weer een game joinen.Partypsych schreef op vrijdag 8 februari 2019 @ 18:01:
[...]
Ja, het helpt (tot nog toe) om even te switchen met je party privacy van invite naar open etc.
Of het is pure mazzel, maar ik heb het nu 2x gedaan en ik kon daarna een game starten
G7 Scout speelt heerlijk. Gebruik deze vaak en dan zonder scope, maar met holografische sight.Korkss schreef op vrijdag 8 februari 2019 @ 13:43:
Soms heb je van die games kom je niemand tegen op de laatste 3 na bijv en soms heb je games dan spawnt iedereen op dezelfde plek. nu had ik een game waar ik 6 kills had in 5:32 min en daarna zelf dood gegaan
voelt gewoon alsof je verdient om die game te winnen en dan instant disrespect
Ik kan helaas niet meer normaal spelen, elke game als ik bij top 5 kom crasht mijn game.
heb net al een complete reinstall gedaan van apex incl. origin.
optimized fullscreen al uitgezet, windows 10 game mode ook disabled.

Kan beter niet meer spelen het is looten, paar killen en crashen continue.....

Gek..nog geen enkele crash gehad..hooguit een paar disconnects.
@xeoMe Je zou kunnen kijken of hier een oplossing tussen staat: https://answers.ea.com/t5...on-PC/td-p/7419872/page/6 Wel een vaag probleem...
Net voor het eerst gespeeld met een maat van me (z'n eerste uurtje met de game). Ging voor de verandering best aardig
Net voor het eerst gespeeld met een maat van me (z'n eerste uurtje met de game). Ging voor de verandering best aardig
wel vaak connection to server timed out.internaut schreef op vrijdag 8 februari 2019 @ 22:55:
Gek..nog geen enkele crash gehad..hooguit een paar disconnects.
vind het wel tof, ben benieuwd hoelang de map het voor mij interessant houd
Drivertje?xeoMe schreef op vrijdag 8 februari 2019 @ 22:54:
Ik kan helaas niet meer normaal spelen, elke game als ik bij top 5 kom crasht mijn game.
[Afbeelding]
Zag net nog de laatste video van JackFrags waar hij ook klaagde over meerdere crashes met name vooral de RTX kaarten.
Vandaag een potje kunnen winnen, ons in een grot verschansd waar de cirkel eindigde, de rest durfde niet naar binnen.
Mechwarrior Online: Flapdrol
Net voor het eerst gedaan, 2e potje gewonnen. Was huiverig voor het random squads verhaal (echt een drama in bv. pubg).. maar dat is echt heel goed uitgewerkt! Spotten/mark systeem is ook heel fijn, beetje BF3 achtig maar niet overdreven.
Ik heb er best wel wat uurtje nu al in zitten en de slechte squads zijn op 1 hand te tellen. Dan heb ik het niet over gasten die werkelijk niet kunnen schieten, maar meer over teammates die er direct alleen vandoor gaan of je simpelweg niet reviven of je banner niet pakken als je dood bent gegaan.Montaner schreef op zaterdag 9 februari 2019 @ 00:17:
Net voor het eerst gedaan, 2e potje gewonnen. Was huiverig voor het random squads verhaal (echt een drama in bv. pubg).. maar dat is echt heel goed uitgewerkt! Spotten/mark systeem is ook heel fijn, beetje BF3 achtig maar niet overdreven.
Het is toch wel 1 van de weinige squad based games die ik heb gespeeld zonder voice, die goed werken, dankzij het pingen.
Dit voel ik ook, kan voorlopig wel uit de voeten met deze content, maar ben zeer benieuwd wat voor een updates er gaan komen straks. Nieuwe legends, map veranderingen, nieuwe map(s), andere wapens etc? Als ze deze game vers kunnen houden denk ik dat er zieke potentie in zit namelijk! Tijd zal het lerencherrycoke schreef op vrijdag 8 februari 2019 @ 22:59:
[...]
wel vaak connection to server timed out.
vind het wel tof, ben benieuwd hoelang de map het voor mij interessant houd
Gisteren eerste potje gespeeld. Ik maakte 2 kills en daarna waren we nog met een andere squad over en verloren we.
Kan iemand mij de gameplay loop uitleggen? Ik speel dit soort games nooit. Je dropped ergens, zoekt wapens, maar daarna? Ik rende een beetje als een kip zonder kop achter die andere twee aan en dat was het wel. Wachten tot de cirkel kleiner wordt alleen?
En je kan inclusief ammo iets van 8 items dragen? Wat houd je?
Kan iemand mij de gameplay loop uitleggen? Ik speel dit soort games nooit. Je dropped ergens, zoekt wapens, maar daarna? Ik rende een beetje als een kip zonder kop achter die andere twee aan en dat was het wel. Wachten tot de cirkel kleiner wordt alleen?
Vermaak me prima met dit spel! Maar mijn god... m'n Overwatch Grandmaster status betekent echt helemaal niks hier
Gisteren twee uurtjes gespeeld en m'n kills waren op èèn hand te tellen. Moet nog een keer die training in om alle wapens te oefenen want ondanks dat ik Titanfall 2 heb gespeeld heb ik nog helemaal geen feeling by de gunplay. Bak er verdomd weinig van.
Die characters zijn erg tof, maar voor Bloodhound en Lifeline vond ik de abilities en ultimates er met kop en schouders bovenuit steken qua toegevoegde waarde. Die zijn ten alle tijden zeer nuttig, terwijl de abilities van andere characters zeer situational leken. Maar goed, dat is mijn eerste afdronk... zal vast veranderen met meer ervaring.
Die characters zijn erg tof, maar voor Bloodhound en Lifeline vond ik de abilities en ultimates er met kop en schouders bovenuit steken qua toegevoegde waarde. Die zijn ten alle tijden zeer nuttig, terwijl de abilities van andere characters zeer situational leken. Maar goed, dat is mijn eerste afdronk... zal vast veranderen met meer ervaring.
Dit is dus één van de reden dat ik gewoon op console speel. Geen problemen daar.xeoMe schreef op vrijdag 8 februari 2019 @ 22:54:
[Afbeelding]
Leuk spelletje allenen zijn alle inventory dingen me nog niet duidelijk wat ze doen en hoe ik ze moet gebruiken. Ook duurt het echt wel lang voordat je iemand neer hebt. Maar wel een leuk spel!
https://www.flickr.com/people/137281057@N05/
Net een hele squad gesloopt met een shotgun. En dat terwijl ik maar gewoon wat doe.
.
[ Voor 98% gewijzigd door Deleon78 op 26-07-2021 17:52 ]
Kijk anders ook even in de OP, daar staat wat volk dat je toe kan voegen. Op die manier gister ook met wat Tweakers gespeeld..Deleon78 schreef op zaterdag 9 februari 2019 @ 09:53:
Is er nog een discord server waar mensen squads vormen? T.net discord lijkt leeg te zijn kwa spelers en heeft maar 5 (lege) voice channels o.O
Je kan ook rugzakjes pakken om meer te kunnen dragen. En health en shield items stacken.bram1984 schreef op zaterdag 9 februari 2019 @ 08:11:
Gisteren eerste potje gespeeld. Ik maakte 2 kills en daarna waren we nog met een andere squad over en verloren we.
Als je attachments op je wapen hebt en je pakt er eentje uit dezelfde categorie (bijv smg) dan worden de attachments volgens mij meteen overgezet trouwens.
De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!
.
[ Voor 98% gewijzigd door Deleon78 op 26-07-2021 17:52 ]
Kan je vertellen dat elke character zn abilities super handig zijn en ze zijn allemaal nuttig in bepaalde situaties. Zeker als je ze snapt en onder de knie hebt. Bloodhound zie ik vaak nog verkeerd gebruikt worden, mensen gooien de scan eruit in een open gebied bijv, terwijl de scan maar enkele meters ver scant. Ik ben zelf huist erg kapot van bangalore ofzo, smoke en een soort airstrike.yinx84 schreef op zaterdag 9 februari 2019 @ 08:32:
Vermaak me prima met dit spel! Maar mijn god... m'n Overwatch Grandmaster status betekent echt helemaal niks hierGisteren twee uurtjes gespeeld en m'n kills waren op èèn hand te tellen. Moet nog een keer die training in om alle wapens te oefenen want ondanks dat ik Titanfall 2 heb gespeeld heb ik nog helemaal geen feeling by de gunplay. Bak er verdomd weinig van.
Ik ben opzoek naar wat teammates die communiceren
Bij randoms is dat soms ver te zoeken. Iemand die op PC aan het spelen is? ID: Irrival
PSN & PC: Irrival | Battle.net: Irrival#2692
Ik speel momenteel met lifeline en wat is dat toch fijn. Ook dat je sneller je team kan ressen.
Ik zal vanavond wat mensen op de pc toevoegen. Mijn naam is Stomley
Ik zal vanavond wat mensen op de pc toevoegen. Mijn naam is Stomley
Gisteren voor het eerst Apex champion geworden! Dit was als solo queu. Zeer leuk gevoel maar na de euforie wou ik mijn andere 2 champs een friend request sturen.. overal op geklikt maar krijg nergens terug het overzicht te zien wie in onze squad zat. Zie ik iets over het hoofd? Toen maar terug solo gegaan.. helaas stond ik niet op de banner.. kan dit als je solo gaat ipv party?
Smaakt naar meer!
Smaakt naar meer!
Dat is het wel ongeveer. Ergens neerkomen, gebied veilig stellen en eerste wapens en dingen bemachtigen. Dan naar de volgende cirkel en dat herhaal je eigenlijk tot het einde. Afhankelijk van hoe goed de stuff is die je vindt kun je besluiten om anderen meteen aan te vallen of wat meer af te wachten.bram1984 schreef op zaterdag 9 februari 2019 @ 08:11:
Verder is het handig om elkaar te helpen door loot te pingen die je niet nodig hebt maar wat voor anderen wellicht de moeite waard is. En goed je leven in de gaten houden waardoor je soms gevechten moet afbreken om even te healen. En mocht een teammate down gaan, dan kun je zijn banner oppakken en op bepaalde punten reviven.
Het is ook geen moeilijke opzet of ingewikkelde regels. Maar draait dus vooral om levend te blijven en goede loot te verzamelen.
Bak er nog wel echt vrij weinig van, maar ik wordt ook steeds gedood door mensen die al 200 kills hebben met een characterer , denk ik toch echt van hoe dan dit spel is echt een paar dagen uit? zou wel mooi zijn als mensen een beetje met elkaar gequeued worden op niveau/hoeveel potjes je gespeeld hebt want irritant om als normale casual gamer door die no lifers steeds afgeknald te worden:) Tis met dit soort games namelijk wel echt hoe meer potjes je speelt hoe beter je wordt.
vroeger kon ik met Halo 2 en 3 en call of duty enzo toch redelijk goed meekomen zonder abnormaal veel te spelen het lijkt wel alsof heel veel mensen tegenwoordig alle tijd van de wereld hebben. Komt natuurlijk ook door alle pro gamers nu maar zou mooi zijn als ze die lekker met elkaar laten spelen in plaats van ons als schietschijf te gebruiken.
Maar het is wel echt een tof spel en pak af en toe ook een kill mee en het is hier op de 1 of andere manier een stuk minder vervelend om dood te gaan dan bij fortnite, moet denk ik ook is vaker echt met een squad gaan spelen want soms als je met randoms speelt is ondanks het pingen het alsnog lastig communiceren natuurlijk.
vroeger kon ik met Halo 2 en 3 en call of duty enzo toch redelijk goed meekomen zonder abnormaal veel te spelen het lijkt wel alsof heel veel mensen tegenwoordig alle tijd van de wereld hebben. Komt natuurlijk ook door alle pro gamers nu maar zou mooi zijn als ze die lekker met elkaar laten spelen in plaats van ons als schietschijf te gebruiken.
Maar het is wel echt een tof spel en pak af en toe ook een kill mee en het is hier op de 1 of andere manier een stuk minder vervelend om dood te gaan dan bij fortnite, moet denk ik ook is vaker echt met een squad gaan spelen want soms als je met randoms speelt is ondanks het pingen het alsnog lastig communiceren natuurlijk.
Playstation 5
Check even de startpost. Er staat een Discord om te joinen en zelfs een tabel met spelers op de pc om toe te voegen.Irrival schreef op zaterdag 9 februari 2019 @ 10:42:
Ik ben opzoek naar wat teammates die communicerenBij randoms is dat soms ver te zoeken. Iemand die op PC aan het spelen is? ID: Irrival
Bovenstaande hoop ik dat ze snel gaan veranderen, na de match is je party meteen disbanded, je kan ze ook niet toevoegen. Zou veel fijner zijn als je standaard in dezelfde party blijft of je moet zelf eruit willen. Best wel vaak goede squads gehad, niet altijd gewonnen met die squads,maar gewoon gasten die als team spelen. Na de match zie je ze nooit meer.frye schreef op zaterdag 9 februari 2019 @ 11:15:
Gisteren voor het eerst Apex champion geworden! Dit was als solo queu. Zeer leuk gevoel maar na de euforie wou ik mijn andere 2 champs een friend request sturen.. overal op geklikt maar krijg nergens terug het overzicht te zien wie in onze squad zat. Zie ik iets over het hoofd? Toen maar terug solo gegaan.. helaas stond ik niet op de banner.. kan dit als je solo gaat ipv party?
Smaakt naar meer!
Mensen die vanavond vanaf een uur of acht willen knallen laat maar iets weten.
die random squads en het systeem van pingen werkt wel goed, maar ik heb eenmaal met een paar tweakers gequeued en terwijl op discord en dat speelt een stuk leuker
het nadeel van zon begin scherm met kills is is dat de kindertjes gelijk leaven omdat je geen 50 kills hebt gemaakt op level 10
? geen last van hoor en dat is ook geen goed argument, want je ziet de kills per legend.cherrycoke schreef op zaterdag 9 februari 2019 @ 14:16:
het nadeel van zon begin scherm met kills is is dat de kindertjes gelijk leaven omdat je geen 50 kills hebt gemaakt op level 10
Dus je kan wel leuk 100kills hebben, maar als je dan een legend kiest die je bijna nooit hebt gespeeld, heb je dus ook weinig kills ondanks je miss wel hoog level bent.
Je kan ook een andere badge displayen, zodat je het level niet meer ziet. Maar ook met lvl display aan heb ik vooralsnog nog geen leavers gehad. (heb ook niet echt heel veel kills voor mijn lvl)cherrycoke schreef op zaterdag 9 februari 2019 @ 14:16:
Het gaat hem toch ook niet over het aantal kills?
Ik heb PUBG nog gewonnen met 1 kill.
Ja hoe doe je dit? Is mij even ontgaan.StygMa schreef op zaterdag 9 februari 2019 @ 14:40:
[...]
Je kan ook een andere badge displayen, zodat je het level niet meer ziet. Maar ook met lvl display aan heb ik vooralsnog nog geen leavers gehad. (heb ook niet echt heel veel kills voor mijn lvl)
Snap sowieso die killcounter soms niet. Ik had net een team gewiped met men airstrike, en 3 andere kills met gewone wapens. Eind van het potje vond de game dat ik maar 3 kills had
Man, heb nu een aantal potjes close call gehad, maar blijf maar 2e worden met random teams. Nog geen een gewonnen
geen idee waar ik deze setting kan vindenStygMa schreef op zaterdag 9 februari 2019 @ 14:40:
[...]
Je kan ook een andere badge displayen, zodat je het level niet meer ziet. Maar ook met lvl display aan heb ik vooralsnog nog geen leavers gehad. (heb ook niet echt heel veel kills voor mijn lvl)
Tabblad Legends, klik op je legend--> banner-->badge (1-3), je moet natuurlijk wel eerst de badges unlockencherrycoke schreef op zaterdag 9 februari 2019 @ 14:57:
[...]
geen idee waar ik deze setting kan vinden
dank uBorentos schreef op zaterdag 9 februari 2019 @ 15:10:
[...]
Tabblad Legends, klik op je legend--> banner-->badge (1-3), je moet natuurlijk wel eerst de badges unlocken
Holy f*ck. Ik had die baretta als sniper en ik maakte mijn eerste 1 shot 2 kills. Hoogtepuntje dit weer!
Jezus wat is die wingman sterk, zelfs zonder die skull item kan je mensen echt destroyen gewoon.
Ik ging eerst de hele tijd met bloodhound, maar ben nu overgestapt op bangalore, wat een lekkere legend.
net 2 potjes op rij gewonne en mn kill average gaat ook met de game omhoog.
Wat een spel.
Ik ging eerst de hele tijd met bloodhound, maar ben nu overgestapt op bangalore, wat een lekkere legend.
Wat een spel.
Pff heb echt me dag niet! elk potje dood op random manieren.. en geen win kunnen pakken vandaag. Denk dat het gewoon komt omdat andere mensen meer spelen en beter zijn geworden dan ik XD maar toch
Mijn ideale loadout is wingman of peacekeeper en voor range de longbow, maar die zie ik minder vaak, dus het wordt meestal de scout. De SMG in dit spel moet je met een boog omheen lopen.Ambition88 schreef op zaterdag 9 februari 2019 @ 16:29:
Jezus wat is die wingman sterk, zelfs zonder die skull item kan je mensen echt destroyen gewoon.
Wat een spel.
@SomerenV Voeg mij ook maar even toe aan de startpost. Speel op Xbox met gamertag Rivanov.
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Ik ga meestal voor de wingman en EVGA-8 shotgunBorentos schreef op zaterdag 9 februari 2019 @ 16:57:
[...]
Mijn ideale loadout is wingman of peacekeeper en voor range de longbow, maar die zie ik minder vaak, dus het wordt meestal de scout. De SMG in dit spel moet je met een boog omheen lopen.
ik vind de alternator echt super fijn
Ik ben nu als een soort mccree wingman only aan het spelen, 3 van de 5 potjes 1e geworden.Borentos schreef op zaterdag 9 februari 2019 @ 16:57:
[...]
Mijn ideale loadout is wingman of peacekeeper en voor range de longbow, maar die zie ik minder vaak, dus het wordt meestal de scout. De SMG in dit spel moet je met een boog omheen lopen.
hoop niet dat ze die gun nerfen..
Huishoudelijk mededeling: de playerlijst in de TS is geüpdatet! Heb mezelf ook maar even toegevoegd 
Net twee potjes gespeeld met een derde persoon erbij (maat van een maat van me). Ging nog niet heel erg lekker
Maar waren ook z'n eerste potjes. Wel een team gewiped terwijl ik door m'n kogels heen was. Slaan als een malle
Net twee potjes gespeeld met een derde persoon erbij (maat van een maat van me). Ging nog niet heel erg lekker
Caustic is echt schitterend om in je team te hebben. 
Je kan deuren blokkeren met z'n gas trap.
Je kan deuren blokkeren met z'n gas trap.
Je mag mij ook aan de OP toevoegen. Origin: RyadaaSomerenV schreef op zaterdag 9 februari 2019 @ 17:23:
Huishoudelijk mededeling: de playerlijst in de TS is geüpdatet! Heb mezelf ook maar even toegevoegd
Net twee potjes gespeeld met een derde persoon erbij (maat van een maat van me). Ging nog niet heel erg lekkerMaar waren ook z'n eerste potjes. Wel een team gewiped terwijl ik door m'n kogels heen was. Slaan als een malle
Steam: Ryada.
Ik wil de game graag proberen, maar zoals meerdere mensen op het wereld wijde web al hebben gemeld, heb ik ook problemen met het opstarten van de game. Nadat easy anti cheat probeert te laden, gebeurd er niks meer.
Zijn er op tweakers meer mensen die hier last van hebben? Ik heb e.a. van de oplossing die ik op internet vindt al geprobeerd, maar tot nu toe werkt er niks.
Zijn er op tweakers meer mensen die hier last van hebben? Ik heb e.a. van de oplossing die ik op internet vindt al geprobeerd, maar tot nu toe werkt er niks.
Je kunt trouwens (en dat weet bijna niemand): Geblokkeerde deuren open schoppen.D4NG3R schreef op zaterdag 9 februari 2019 @ 17:24:
Caustic is echt schitterend om in je team te hebben.
Je kan deuren blokkeren met z'n gas trap.![]()
[YouTube: DOOR STUCK]
Maarja, die gasten waren fucked no matter what
Klopt, maar met een goed geplaatste gas trap kunnen ze er als nog niet langs heenunfor schreef op zaterdag 9 februari 2019 @ 17:45:
[...]
Je kunt trouwens (en dat weet bijna niemand): Geblokkeerde deuren open schoppen.
Maarja, die gasten waren fucked no matter what
Winnen met geen actie en 1 kill vind ik niet interessant dan maar verliezen maar wel lekker veel actie gehadValdourian schreef op zaterdag 9 februari 2019 @ 14:43:
Het gaat hem toch ook niet over het aantal kills?
kom steeds 2de dan weer 3rd of 4de maar nog geen winner geweest
Lol ik heb 4 wins met max 2 kills per potje. Zelfs een keer 0stomley schreef op zaterdag 9 februari 2019 @ 17:54:
[...]
Winnen met geen actie en 1 kill vind ik niet interessant dan maar verliezen maar wel lekker veel actie gehadis toch leuker dan beetje rond lopen en niets doen.
Op een gegeven moment zat ik met een speler die mij en de andere teamgenoot al snel kwijt was toen we van 2 kanten werden aangevallen. Kilt hij in zijn eentje de 5 overgebleven vijanden, pakt onze tags en gaat op weg naar zo'n respawn. 2 kills onderweg en er staat ook een team bij dat respawn point, Killed ook nog die hele groep en respawned ons. Hij had aan het einde 16 kills. Gelukkig uiteindelijk nog wel kunnen helpen met 2 kills.
Even de taal aanpassen naar Duits ofzo en dan weer terug naar Engels. Kan in geavanceerde opstart opties ofzoiets als je in Origin kijkt.dewil1990 schreef op zaterdag 9 februari 2019 @ 17:42:
Ik wil de game graag proberen, maar zoals meerdere mensen op het wereld wijde web al hebben gemeld, heb ik ook problemen met het opstarten van de game. Nadat easy anti cheat probeert te laden, gebeurd er niks meer.
Daar ging het ook niet om.stomley schreef op zaterdag 9 februari 2019 @ 17:54:
[...]
Winnen met geen actie en 1 kill vind ik niet interessant dan maar verliezen maar wel lekker veel actie gehadis toch leuker dan beetje rond lopen en niets doen.
Ik doelde op het feit dat er iemand zei dat er mensen leaven omdat je geen of weinig kills toont op je badge.
Dus ik wou even aantonen dat je perfect kan winnen zonder dat je veel kills hebt en dat het daarrond draait in een BR game, winnen, en niet kills pakken.
Enige dat ik hoop is dat er iets komt van reward als je wint, dat je iets hebt om voor te spelen.
Bij PUBG heb ik na een win het spel niet meer aangeraakt omdat ik het gevoel had dat ik het spel uitgespeeld heb. Je hebt immers het enige doel in het spel bereikt.
Bij Apex scheelt het al dat je verschillende legends en skins enzo hebt die je kan unlocken, daarmee ben je wel ff bezig denk ik.
die van mij staat vast op
ATTEMPTING CONNECTION (1/9)
ATTEMPTING CONNECTION (1/9)
Ja probeer maar is alles te unlocken hehe , is zo goed als onmogelijk denk ik zeker gezien ze nog meer dingen zullen toevoegen.Valdourian schreef op zaterdag 9 februari 2019 @ 18:22:
[...]
Daar ging het ook niet om.
Ik doelde op het feit dat er iemand zei dat er mensen leaven omdat je geen of weinig kills toont op je badge.
Dus ik wou even aantonen dat je perfect kan winnen zonder dat je veel kills hebt en dat het daarrond draait in een BR game, winnen, en niet kills pakken.
Enige dat ik hoop is dat er iets komt van reward als je wint, dat je iets hebt om voor te spelen.
Bij PUBG heb ik na een win het spel niet meer aangeraakt omdat ik het gevoel had dat ik het spel uitgespeeld heb. Je hebt immers het enige doel in het spel bereikt.
Bij Apex scheelt het al dat je verschillende legends en skins enzo hebt die je kan unlocken, daarmee ben je wel ff bezig denk ik.
Maar nu zijn er al zoveel skins etc
Playstation 5
helaas stellen de skins nog niet zo heel veel voor. Het is echt net overwatch skins.Stylze schreef op zaterdag 9 februari 2019 @ 19:56:
[...]
Ja probeer maar is alles te unlocken hehe , is zo goed als onmogelijk denk ik zeker gezien ze nog meer dingen zullen toevoegen.
Maar nu zijn er al zoveel skins etc
inderdaad, ook veel dezelfde skins met een ander kleurtjestomley schreef op zaterdag 9 februari 2019 @ 20:04:
[...]
helaas stellen de skins nog niet zo heel veel voor. Het is echt net overwatch skins.
Ik sta er niet bij, had je al een pm gestuurdSomerenV schreef op zaterdag 9 februari 2019 @ 17:23:

Steam/Epic: Deurstopper
Grrrr vanavond 2de geworden. Hartslag ging toch wel even omhoog haha.
Man de goedkopere wel idd de duurdere skins zijn dan wel weer tof maar duurt wel lang voordat je genoeg currency hebt ervoorstomley schreef op zaterdag 9 februari 2019 @ 20:04:
[...]
helaas stellen de skins nog niet zo heel veel voor. Het is echt net overwatch skins.
Playstation 5
Ben maar is wat voorzichtiger gaan spelen en dat werkt wel, iets minder snel de actie op zoeken en eerst even wat gear bij elkaar sprokkelen, geduld helpt wel:)
Zitten btw nu 400k kijkers op twitch voor apex djeez deze game gaat echt groot worden/blijven als het zo door gaat
Zitten btw nu 400k kijkers op twitch voor apex djeez deze game gaat echt groot worden/blijven als het zo door gaat
Playstation 5
Thanks... per abuis over die lijst van spelers gekeken.
PSN & PC: Irrival | Battle.net: Irrival#2692
Zag er een zojuist die als een malle heen en weer aan het sliden was van links naar rechts. Supersnel. Was dat nou lag of is er e.o.a. power van een legend die die doet?
Nog mensen die spelen op PS4? Mag mij toevoegen (zie signature hieronder)
PSN: LinQ-NL
Eerste win hier ook binnen. Potje daarna #2... lekker avondje zo!
Let op:
Graag zoveel mogelijk ontopic blijven. Een kleine discussie over Apex Legends vs een andere game, of een kleine discussie over randzaken van Apex Legends is prima, maar houd het netjes en respecteer elkaars mening. Mocht iemand over de schreef gaan: reageer er niet op en gebruik de "Rapporteer" functie.
Let aub op met het plaatsen van plaatjes. Grote bestanden laden traag op mobiel en hoge resolutie scrollt traag voor iedereen. Thumbnails zijn voor winnaars.
![]() | Zoek je andere Tweakers om Apex Legends mee te spelen? Vergezel ons op de Apex Legends Discord server voor Tweakers Deze server is geen officiële Tweakers-server, Tweakers-crew zal hier dus geen support of moderatie op kunnen geven. |
Graag zoveel mogelijk ontopic blijven. Een kleine discussie over Apex Legends vs een andere game, of een kleine discussie over randzaken van Apex Legends is prima, maar houd het netjes en respecteer elkaars mening. Mocht iemand over de schreef gaan: reageer er niet op en gebruik de "Rapporteer" functie.
Let aub op met het plaatsen van plaatjes. Grote bestanden laden traag op mobiel en hoge resolutie scrollt traag voor iedereen. Thumbnails zijn voor winnaars.