Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

• Vrijdag
  • Registratie: januari 2005
  • Laatst online: 20:40
AmonTobin schreef op zaterdag 9 februari 2019 @ 22:33:
Zag er een zojuist die als een malle heen en weer aan het sliden was van links naar rechts. Supersnel. Was dat nou lag of is er e.o.a. power van een legend die die doet?
Was dat niet Wraith? Die heeft als tactical dat ze door de "void" kan sliden.

• AmonTobin
  • Registratie: augustus 2010
  • Laatst online: 07-04 21:53
Vrijdag schreef op zaterdag 9 februari 2019 @ 22:50:
[...]

Was dat niet Wraith? Die heeft als tactical dat ze door de "void" kan sliden.
Nee, was geen Wraith. Dit was echt heen en weer aan het strafen, maar dan supersnel.

• AmonTobin
Argh. Kom opeens geen lobby meer in op Xbox:

"Unable to connect to EA Servers"

• DigitalError
  • Registratie: september 2012
  • Laatst online: 21:51
AmonTobin schreef op zaterdag 9 februari 2019 @ 23:29:
Argh. Kom opeens geen lobby meer in op Xbox:

"Unable to connect to EA Servers"
https://twitter.com/PlayApex/status/1094359357641318401

Alles ligt eruit :'(

PSN: rubensaurus

• Cyprinus
  • Registratie: februari 2013
  • Laatst online: 13-02 17:44
Er is een Legend, die super snel kan bewegen nadat deze Legend geraakt of gespot is. (naam ff kwijt)

• AmonTobin
Nee!! Damn it. :'(

Hoop dat ze het snel gefixed krijgen.

• DigitalError
Cyprinus schreef op zaterdag 9 februari 2019 @ 23:31:
Er is een Legend, die super snel kan bewegen nadat deze Legend geraakt of gespot is. (naam ff kwijt)
https://www.ea.com/en-gb/...bout/characters/bangalore ;)

• internaut
  • Registratie: december 2003
  • Laatst online: 21-04 17:21
Cyprinus schreef op zaterdag 9 februari 2019 @ 23:31:
Bangalore.

internaut wijzigde deze reactie 09-02-2019 23:55 (8%)

• DigitalError
Ik kan inmiddels weer spelen

• aex351
  • Registratie: juni 2005
  • Laatst online: 00:03

aex351

I am the one

Dit spel is nog wel echt een beta versie. Zojuist heb ik het spel voor het eerst opgestart en ik kom niet tot het beginscherm, om allerlei fouten. Nu blijft het spel hangen op "Initializing". Je zou maar 30 euro hebben uitgegeven voor de Founders Edition. In elk geval is dit spel totaal niet klaar voor productie.

< dit stukje webruimte is te huur >

• Beakzz
  • Registratie: juni 2008
  • Laatst online: 18:18
aex351 schreef op zondag 10 februari 2019 @ 00:30:
Dit spel is nog wel echt een beta versie. Zojuist heb ik het spel voor het eerst opgestart en ik kom niet tot het beginscherm, om allerlei fouten. Nu blijft het spel hangen op "Initializing". Je zou maar 30 euro hebben uitgegeven voor de Founders Edition. In elk geval is dit spel totaal niet klaar voor productie.
Gevalletje pech denk ik, want het draait zeker voor een game die niet eens een beta heeft gehad als een zonnetje voor het grootste gedeelte. Dit is de eerste keer dat ik niet kon spelen vanavond.

• Schil1
  • Registratie: januari 2018
  • Laatst online: 11-03 19:59
Ja op mijn X is het vanaaf (inmiddels wel ) ook de 1e keer dat ik niet kan spelen en op wat connectie foutjes na loopt het prima

• Ricmaniac
  • Registratie: juli 2008
  • Laatst online: 21:00

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Hahaha holy shit is deze post serieus ?
Als er 1 game een beetje normaal released is de laatste tijd dan is het deze wel.

En dan nog is de bonus dat niemand het wist dan een dag van te voren. binnen 8 uur 1 miljoen (of 2) downloads en niet eens server crashes. game unavailble etc. prachtig juist.

Is puur je eigen situatie.. juist door de goeie launch voor deze game heb ik na een paar dagen die founderspack gekocht.

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

• DigitalError
Heb die starterpack gekocht vanochtend gewoon voor de fun en wat munten want ik wilde super graag die Mirage hebben :P en geen moment spijt van gehad. Onwijs leuk spel en ik lig elke keer in een deuk om die opmerkingen van Mirage _O-

Die founderspack zal er vast ook nog wel een keer komen :P

• D4NG3R
  • Registratie: juli 2009
  • Laatst online: 16:10

D4NG3R

Beep Beep I'm a Geek

Goh, het is bijna alsof er 2 uur geleden gemeld is dat er serverproblemen zijn en dat het spel in de eerste 3 dagen meer dan 10m spelers heeft gehad.

Deze launch is ontzettend soepel gegaan, zeker gezien het gebrek van aankondigingen/reclame. De performance is dikke prima en er zijn nagenoeg geen bugs, het enige probleem momenteel zijn de servers.

De meeste Triple-A launches van veel grotere multiplayer titels verlopen een stuk slechter, terwijl je daar veelal €40+ voor mag lappen. _O-

D4NG3R wijzigde deze reactie 10-02-2019 01:45 (8%)

Zoek je mensen om mee te gamen, of om gewoon mee rond te stoeien? Kom gerust langs in ons Discord kanaal.

• Sj44k13
  • Registratie: januari 2006
  • Laatst online: 17:22
Ik dacht ik download dit spel ook even. Heb het spel al de hele avond niet kunnen spelen omdat ik niet voorbij het laadscherm kom....

Nikon D750 | 24-120mm f/4 | 105mm micro f/2.8 | 70-200mm f/4 | 50mm f/1.8 AF | 50mm f/2 AI

• D4NG3R

D4NG3R

Beep Beep I'm a Geek

Sj44k13 schreef op zondag 10 februari 2019 @ 01:49:
Ik dacht ik download dit spel ook even. Heb het spel al de hele avond niet kunnen spelen omdat ik niet voorbij het laadscherm kom....
Zelfde probleem als hierboven: https://twitter.com/PlayApex/status/1094359357641318401

Iets zegt me dat EA niet verwacht had dat dit spel zo hard zou ontploffen. :')

Toch verbaast het me dat er weinig tot geen serverproblemen waren in de afgelopen paar dagen, voor de meeste mensen was er hooguit een keer een disconnect op het hoofdmenu.

Zoek je mensen om mee te gamen, of om gewoon mee rond te stoeien? Kom gerust langs in ons Discord kanaal.

• SomerenV
  • Registratie: november 2010
  • Nu online
Sj44k13 schreef op zondag 10 februari 2019 @ 01:49:
Nope, al een paar uur serverproblemen. Die worden nu mondjesmaat opgelost maar vooral op de PC zijn er nog issues. Zelf kom ik er ook niet in. Klote, maar 't is niet anders Morgen gewoon nog een keer proberen. It's worth it ;)

@D4NG3R Ik denk eerlijk gezegd dat dit geen issue is met servercapaciteit. Dat is namelijk vrij snel te schalen. Dit is echter al vanaf 10 uur/half 11 aan de gang en is nog steeds niet volledig opgelost. Lijkt me dus een wat serieuzer probleem te zijn waar je je niet zo goed op kunt voorbereiden ofzo. Overigens netjes hoe snel Respawn reageerde op de problemen. Dat heb ik ook wel 's anders gezien.

SomerenV wijzigde deze reactie 10-02-2019 01:54 (29%)

EightZero Drive | Facebook | Youtube | Tweakers topic

• D4NG3R

D4NG3R

Beep Beep I'm a Geek

SomerenV schreef op zondag 10 februari 2019 @ 01:51:
@D4NG3R Ik denk eerlijk gezegd dat dit geen issue is met servercapaciteit. Dat is namelijk vrij snel te schalen. Dit is echter al vanaf 10 uur/half 11 aan de gang en is nog steeds niet volledig opgelost. Lijkt me dus een wat serieuzer probleem te zijn waar je je niet zo goed op kunt voorbereiden ofzo. Overigens netjes hoe snel Respawn reageerde op de problemen. Dat heb ik ook wel 's anders gezien.
Leuk om meerdere servers bij te zetten, maar als er een knooppunt omvalt vanwege de drukte houd alles er tegelijk mee op en kan het een tijdje duren voordat het weer werkt. ;)

Maar goed, niemand weet precies wat er gaande is - ik gok zelf op weekenddrukte i.c.m. bovenstaande, maar het kan ook iets compleet anders zijn.

• aex351

aex351

I am the one

D4NG3R schreef op zondag 10 februari 2019 @ 01:51:
[...]

Zelfde probleem als hierboven: https://twitter.com/PlayApex/status/1094359357641318401

Iets zegt me dat EA niet verwacht had dat dit spel zo hard zou ontploffen. :')

Toch verbaast het me dat er weinig tot geen serverproblemen waren in de afgelopen paar dagen, voor de meeste mensen was er hooguit een keer een disconnect op het hoofdmenu.
Het zou handiger zijn dat ze dit soort berichtgeving ook in het spel zelf geven. Want ik denk niet dat iedereen hun Twitter account volgt. Ik ten iedere geval niet. Waardoor mijn eerste indruk van het spel ook niet bepaald goed is. Ik lees op hun eigen forum dat spelers het complete spel opnieuw gaan downloaden/installeren tot hun complete besturingssysteem nog aan toe. Dus dat geeft al aan hoe slecht de berichtgeving hierover is.

• Borentos
  • Registratie: november 2016
  • Laatst online: 22-04 23:50
aex351 schreef op zondag 10 februari 2019 @ 02:32:
[...]

Ik lees op hun eigen forum dat spelers het complete spel opnieuw gaan downloaden/installeren tot hun complete besturingssysteem nog aan toe. Dus dat geeft al aan hoe slecht de berichtgeving hierover is.
Dit zegt meer over de complete domheid van mensen dan over Respawn. Op social media staat er genoeg (jaja, de tijd van de fax is voorbij) , alle twich streams doen het niet en dan ga ze hun complete besturingssysteem opnieuw installeren....

• aex351

aex351

I am the one

Borentos schreef op zondag 10 februari 2019 @ 02:41:
[...]

Dit zegt meer over de complete domheid van mensen dan over Respawn. Op social media staat er genoeg (jaja, de tijd van de fax is voorbij) , alle twich streams doen het niet en dan ga ze hun complete besturingssysteem opnieuw installeren....
Denk eerder dat ze niet begrijpen wat het probleem is. Wat logisch is, want je moet kennelijk uitwijken naar Twitter om erachter te komen dat er een extern probleem gaande is.

• D4NG3R

D4NG3R

Beep Beep I'm a Geek

aex351 schreef op zondag 10 februari 2019 @ 02:32:
[...]

Het zou handiger zijn dat ze dit soort berichtgeving ook in het spel zelf geven. Want ik denk niet dat iedereen hun Twitter account volgt. Ik ten iedere geval niet. Waardoor mijn eerste indruk van het spel ook niet bepaald goed is.
Oh daar ben ik het mee eens.
Ik lees op hun eigen forum dat spelers het complete spel opnieuw gaan downloaden/installeren tot hun complete besturingssysteem nog aan toe. Dus dat geeft al aan hoe slecht de berichtgeving hierover is.
Mensen lullen wel meer, de gebruikers die daadwerkelijk weten hoe ze hun OS moeten herinstalleren kunnen ook prima een zoekopdracht in Google gooien. Een search op 'Apex Legend' levert direct al een link op waar groot in de titel staat dat er serverproblemen zijn.

• KBE91
  • Registratie: december 2012
  • Laatst online: 17-04 17:55
Deze game draait echt zwak op de xbox one s, zo een blurry game en dat allemaal voor die 60 fps.
Daarnet nog video gezien van DF, dippen gewoon tot 30fps en soms tot 640p en lager.
Zal hem maar op pc spelen, ook al verkies ik de console maar op dit kan ik niet kijken.
Dacht eerst dat mijn ogen zo zwak waren, gezien dan op de xbox one x en ps4 pro ziet dat er echt stukken scherper uit.

• shakespeare
  • Registratie: februari 2004
  • Laatst online: 11:22
shoombak schreef op donderdag 7 februari 2019 @ 22:52:
Speelt een stuk lekkerder dan Division2 beta :9
na 3m delete... wat slecht

• RawChild
  • Registratie: januari 2012
  • Laatst online: 31-03 08:26

RawChild

PSN - RawChild

Ik vind het vooral leuk dat deze game je kills en wins bij houdt (per legend) dat is imo iets wat Fortnite mist en waar ik verbaasd over ben dat die game dat niet doet.
Naast kills en wins zijn er nog zat andere dingen om bij te houden.

Ik zit er overigens aan te denken om een paar tientjes in deze game te stoppen
(Battle pass straks) de ontwikkelaars verdienen dat naar mijn mening wel. Met Titanfall 2 hebben ze ook al veel te weinig waardering gehad, terwijl dat echt een goede game is.

PSN: Rawchild

• Stylze
  • Registratie: maart 2010
  • Laatst online: 20:22
Ja ik heb de founderpack gekocht dat doe ik meestal wel met gratis games die ik veel speel, vindt toch beetje gierig om echt niks uit te geven terwijl je een game veel speelt.

Moet wel zeggen dat die skins van de founder pack niet heel boeiend zijn hehe maar je krijgt ook nog munten enzo erbij dus prima.

Zit wel vaak zonder ammo zeg kom zoveel guns tegen maar alle ammo is overal steeds a weggepakt:( moet je echt zuinig mee zijn

• Fantasma7988
  • Registratie: mei 2013
  • Laatst online: 16:06
Erg leuke game als iemand mij wil toevoegen stuur maar een pb .

• CrapperDeCrap
  • Registratie: maart 2012
  • Laatst online: 22-04 13:08
RawChild schreef op zondag 10 februari 2019 @ 08:19:
Ik vind het vooral leuk dat deze game je kills en wins bij houdt (per legend) dat is imo iets wat Fortnite mist en waar ik verbaasd over ben dat die game dat niet doet.
Naast kills en wins zijn er nog zat andere dingen om bij te houden.

Ik zit er overigens aan te denken om een paar tientjes in deze game te stoppen
(Battle pass straks) de ontwikkelaars verdienen dat naar mijn mening wel. Met Titanfall 2 hebben ze ook al veel te weinig waardering gehad, terwijl dat echt een goede game is.
Titanfall 2 is juist zeer gewaardeerd, heeft veel lof gekregen. Alleen waren ze bij Respawn zoals t lijkt gewoon een tikje te zelfverzekerd (arrogant) door t te releasen tussen BF1 en COD.

Maar damn Apex is tof. Geen enkele BR kon mij tot nu toe bekoren, maar dit is fantastisch. Goeie map, zit zo snugger in elkaar. De ballonnen, ziplines en slopes in combinatie met de Titanfall 2 light movement
werkt geweldig. Ping is al genoeg benoemd, top. De ui is goed in z'n eenvoud. Binnen n paar potjes heb je een aardig idee van hoe en wat qua gear en attachments. De audio cues werken ook goed, wie doet z'n ult of active etc. En dat je met randoms kunt aangeven wat voor ammo en dergelijke je nodig hebt, verrekte handig.

De classes zijn subtiel en kunnen behoorlijk creatief toegepast worden. Vind de time to kill met goeie armor wel wat hoog, maar ja je kan de tegenstander door de snelle movement wel goed onder druk zetten en daardoor voorkomen dat ie eventueel z'n schild weer oplaadt naar wat hits.

CrapperDeCrap wijzigde deze reactie 10-02-2019 09:55 (5%)

• RawChild

RawChild

PSN - RawChild

CrapperDeCrap schreef op zondag 10 februari 2019 @ 09:41:
[...]

Titanfall 2 is juist zeer gewaardeerd, heeft veel lof gekregen. Alleen waren ze bij Respawn zoals t lijkt gewoon een tikje te zelfverzekerd (arrogant) door t te releasen tussen BF1 en COD.
Wel qua reviews inderdaad. Maar niet qua verkoop cijfers, dat was ongetwijfeld een grote teleurstelling bij Respawn. En EA gaf de game uit en moest dus voor de promotie zorgen, Releasen tussen grote games in was geen succes. Dus denk zelf dat Respawn er weinig aan kon doen.

Hopelijk wordt deze game een groot succes. Of beter gezegd, blijft het een succes. Qua downloads zit het wel goed, ook op twitch al sinds de start de meest bekeken game. Ik hoop voor Respawn dat ze hier flink aan gaan verdienen, want qua gameplay is dit 1 van de beste ontwikkelaars wat mij betreft. Een groot succes is toch wel vaak een garantie voor nog veel meer titels.

• CrapperDeCrap
  • Registratie: maart 2012
  • Laatst online: 22-04 13:08
RawChild schreef op zondag 10 februari 2019 @ 09:54:
[...]

Wel qua reviews inderdaad. Maar niet qua verkoop cijfers, dat was ongetwijfeld een grote teleurstelling bij Respawn. En EA gaf de game uit en moest dus voor de promotie zorgen, Releasen tussen grote games in was geen succes. Dus denk zelf dat Respawn er weinig aan kon doen.

Hopelijk wordt deze game een groot succes. Of beter gezegd, blijft het een succes. Qua downloads zit het wel goed, ook op twitch al sinds de start de meest bekeken game. Ik hoop voor Respawn dat ze hier flink aan gaan verdienen, want qua gameplay is dit 1 van de beste ontwikkelaars wat mij betreft. Een groot succes is toch wel vaak een garantie voor nog veel meer titels.
Schijnt dat Respawn zelf voor de release datum heeft gekozen.

Ja hoop ook dat dit op niveau blijft doorgroeien.

• PheraX
  • Registratie: oktober 2009
  • Laatst online: 15:36
Ik doe ook mee, origin: Ph3rax

PheraX wijzigde deze reactie 10-02-2019 10:13 (65%)

• BvZwolle
  • Registratie: maart 2004
  • Laatst online: 21:06
Fantasma7988 schreef op zondag 10 februari 2019 @ 08:50:
Erg leuke game als iemand mij wil toevoegen stuur maar een pb .
Drop even je gebruikersnaam en op welk platform je speelt!

• bram1984
  • Registratie: oktober 2008
  • Laatst online: 22:18
Bij mij draait het als een trein op de PS4. Prima game.

• Fantasma7988
BvZwolle schreef op zondag 10 februari 2019 @ 10:17:
[...]

Drop even je gebruikersnaam en op welk platform je speelt!
SnowcoreNL
En speel op de pc

• servival7
  • Registratie: december 2010
  • Laatst online: 16:23
DigitalError schreef op zondag 10 februari 2019 @ 01:19:
Heb die starterpack gekocht vanochtend gewoon voor de fun en wat munten want ik wilde super graag die Mirage hebben :P en geen moment spijt van gehad. Onwijs leuk spel en ik lig elke keer in een deuk om die opmerkingen van Mirage _O-

Die founderspack zal er vast ook nog wel een keer komen :P
"Now you see me, Now you don't.
Now you see me, Boom you're death!"
Beste legend imo

PSN: vosje1991

• DigitalError
servival7 schreef op zondag 10 februari 2019 @ 11:12:
[...]

"Now you see me, Now you don't.
Now you see me, Boom you're death!"
Beste legend imo
I've got 3 words for you, win and win again :+

• shoombak
  • Registratie: september 2008
  • Niet online
Zojuist mijn tweede win behaald nadat ik in een 1vs1 game gedropt werd. Was vrij spannend, uiteindelijk pas in ronde 6 beslist.

• Fantasma7988
shoombak schreef op zondag 10 februari 2019 @ 11:38:
Zojuist mijn tweede win behaald nadat ik in een 1vs1 game gedropt werd. Was vrij spannend, uiteindelijk pas in ronde 6 beslist.
Gaaf! Ik heb nog niet zoveel geluk gehad ,wel vaak dat mijn team genoten disconnecten waardoor ik er alleen alleen voor sta en dan tegen een Squad kan ik weinig inbrengen .

• servival7
Gisteren een botje waarbij mijn 2 teammaten beiden down gingen en ik in mijn eentje de laatste 5 tegenstanders stond. In 1 adrenaline rush ze allemaal gekilled en gewonnen met 12 kills.
Beste potje tot nu toe.

• internaut
  • Registratie: december 2003
  • Laatst online: 21-04 17:21
Net wat samen gespeeld met m'n neef van 15. Hij zit nu al aan 200 kills.
Speelt op een ander niveau dan mij precies. :)

internaut wijzigde deze reactie 10-02-2019 12:14 (13%)

• Booyaa
  • Registratie: november 2011
  • Laatst online: 15:25
Voeg mij ook maar toe aan OP:

Sniperbooyaa op PC

• bram1984
Zou er ook nog een soort van free for all modus komen? Dat lijkt me ook wel tof. Hoef je tenminste niet de hele tijd achter je squad aan te rennen.

• Fantasma7988
bram1984 schreef op zondag 10 februari 2019 @ 12:27:
Zou er ook nog een soort van free for all modus komen? Dat lijkt me ook wel tof. Hoef je tenminste niet de hele tijd achter je squad aan te rennen.
Voordeel is wel dat je Squad je nu kan respawnen .
Vind het ook wel goed werken zo.

• DigitalError
Fantasma7988 schreef op zondag 10 februari 2019 @ 12:29:
[...]

Tenzij ze je expres niet reviven, dood laten gaan, je box looten en dan doodgaan onderweg naar het respawn punt 8)7 |:(

• Fraaank
  • Registratie: november 2007
  • Laatst online: 14:53
Wil iedereen ook aanraden om eens op de Discord-server te komen. Heb al een hoop mensen op Origin, maar op Discord zie je makkelijk wie er al aan het spelen zijn en comm gaat superrelaxed.

• Korkss
  • Laatst online: 22-04 16:50
Valt me op dat veel mensen klagen dat ze geen goede wapens vinden, terwijl ik ze vervolgens een peacekeeper of zelfs zo’n smg zie laten liggen. Weet de naam van de smg zo niet, maar dat ding is legend man! Mensen zijn niet tevreden zonder gouden loot lijkt het.

Acer predator XB271HU - i7 7700k -MSI Z270 PGC - Gigabyte Aorus 1080ti - 16gb DDR4 - NZXT H700i - Seasonic 650W gold

• Sj44k13
  • Registratie: januari 2006
  • Laatst online: 17:22
KBE91 schreef op zondag 10 februari 2019 @ 03:25:
Deze game draait echt zwak op de xbox one s, zo een blurry game en dat allemaal voor die 60 fps.
Daarnet nog video gezien van DF, dippen gewoon tot 30fps en soms tot 640p en lager.
Zal hem maar op pc spelen, ook al verkies ik de console maar op dit kan ik niet kijken.
Dacht eerst dat mijn ogen zo zwak waren, gezien dan op de xbox one x en ps4 pro ziet dat er echt stukken scherper uit.
Op pc is de fps ook niet je van het. Moet hem een stuk lager zetten met mijn 1070 voor goede gameplay.

Nikon D750 | 24-120mm f/4 | 105mm micro f/2.8 | 70-200mm f/4 | 50mm f/1.8 AF | 50mm f/2 AI

• KeesFluitman
  • Registratie: augustus 2009
  • Laatst online: 21:53
Korkss schreef op zondag 10 februari 2019 @ 13:05:
Valt me op dat veel mensen klagen dat ze geen goede wapens vinden, terwijl ik ze vervolgens een peacekeeper of zelfs zo’n smg zie laten liggen. Weet de naam van de smg zo niet, maar dat ding is legend man! Mensen zijn niet tevreden zonder gouden loot lijkt het.
Ik vind de loot echt prima en qua ammo moet je als team gewoon niet allemaal hetzelfde type ammo nemen.

• servival7
Korkss schreef op zondag 10 februari 2019 @ 13:05:
R99 monster ding

• Jack_Mojo
  • Registratie: november 2015
  • Laatst online: 20-04 14:08
Nog maar een paar potjes gespeeld maar bevalt erg goed tot nu toe.

Wel steeds zonder ammo..

• yinx84
  • Registratie: februari 2011
  • Laatst online: 22:47
Doet die smoke canister van Bangalore nog iets speciaals behalve een rookgordijn spuwen? Kan ze er zelf doorheen kijken? Doet het dmg?

Tip overigens... zet AA eens uit (voor de PC spelers). Spel is een stuk minder blurry en veel crisper. Het helpt mij in ieder geval flink om op afstanden vijanden te herkennen.

• DigitalError
yinx84 schreef op zondag 10 februari 2019 @ 14:06:
Doet die smoke canister van Bangalore nog iets speciaals behalve een rookgordijn spuwen? Kan ze er zelf doorheen kijken? Doet het dmg?

Tip overigens... zet AA eens uit (voor de PC spelers). Spel is een stuk minder blurry en veel crisper. Het helpt mij in ieder geval flink om op afstanden vijanden te herkennen.
Ze kan er zelf doorheen kijken, maar meer ook niet.

• bram1984
Fantasma7988 schreef op zondag 10 februari 2019 @ 12:29:
[...]

Tja 9 van de 10 keer is je hele squad er meteen aan of ze doen geen ene flikker. Dan spectate ik ze en zijn ze op hun gemak gebouwtjes aan het looten.

• Frank1973
  • Registratie: augustus 2005
  • Laatst online: 21:56

Frank1973

XBL: Ghostleader1NL

Wat zijn de kleuren nu van de wapens en gear.
White
Blue
Purple
Gold??

• True
  • Registratie: april 2011
  • Laatst online: 18:25

True

Dislecticus

Frank1973 schreef op zondag 10 februari 2019 @ 14:18:
Wat zijn de kleuren nu van de wapens en gear.
White
Blue
Purple
Gold??
Correct.

Steam Profile

• RawChild

RawChild

PSN - RawChild

bram1984 schreef op zondag 10 februari 2019 @ 12:27:
Ik zie veel verzoeken op twitter dat mensen om een solo modus vragen. De ontwikkelaars reageren er in iedee geval niet negatief op, maar bevestigen het ook niet.

Maar ik denk dat als ze solo erin wilden dit ee al in zat. Deze game is echt gemaakt om als team te spelen, een paar verschillend legends die elkaar ondersteunen.

Ik vraag mij af of het solo net zo leuk is, dan zie je waarrschijnlijk veel dezelfde legends en zo. Lijkt mij best een lastige keuze voor Respawn, want de community vraagt er wel om.
Solo wins geeft dan wel een beter beeld op je banner.

• NickThissen
  • Laatst online: 22:17
Ik ben er nog niet zo over uit of ik het spel leuk vind of niet. Aan de ene kant speelt het lekker weg, en er is over alles goed nagedacht. Ping systeem bijvoorbeeld werkt heerlijk en de manier waarop looting werkt is ook goed.

Aan de andere kant is er de ontzettend lange time to kill.... dit maakt het spel echt kapot voor mij. Early game gaat het nog wel, maar zodra mensen shields hebben heb je soms gewoon echt 3 mags nodig om iemand zelfs van close range neer te halen. Long range is helemaal kansloos want zodra ze bijna dood zijn kunnen ze ff 5-10 seconden healen en hebben ze letterlijk alle shields en health weer terug. Zou stuk beter zijn als je shield ook echt kwijt was zodra hij naar 0 is, en dat je hem niet helemaal kan terug krijgen. Long range gevechten zijn gewoon compleet pointless in dit spel heb ik het idee, ik probeer het niet eens, puur ammo verspilling.
Daarnaast mis ik ook de "sneak" factor zoals in PUBG. Omdat de time to kill zo lang is hoef je je totaal niet druk te maken om gespot te worden, je kan 10 seconden onder vuur komen zonder gevaar om dood te gaan en hebt dus alle tijd om te kijken waar de vijand zit en om cover te vinden. In PUBG bijvoorbeeld moet je altijd nadenken over cover en waar mogelijk vijanden zitten zodat je niet in een open veld terecht komt, hier maakt het totaal niet uit. Het maakt het tot een simpele shooter met looting ipv een goeie battle royale voor mij.

Mijn iRacing profiel

• unfor
  • Registratie: juli 2001
NickThissen schreef op zondag 10 februari 2019 @ 14:43:
Aan de andere kant is er de ontzettend lange time to kill.... dit maakt het spel echt kapot voor mij.
Dit is simpelweg een kwestie van goed mikken, je kunt als je accuraat genoeg bent prima met 1 magazijn iemand downen.
Mijn favoriete wapen wapen is de Hemlok op single shot, die heeft vrijwel geen recoil en kun je zo hard spammen als jij je muis kunt klikken. Heeft 30 kogels in het magazijn, die 18 damage per schot doen.
30x18 = 540. Full Purple shield + Full health = 100+100. Daar kom je dus met gemak door heen.
Daarnaast gebruik ik de peacekeeper zodra ik close range ben, een fully charged schot doet 110 damage.
Dit is gewoon een ander spel voor de wat agressieve FPS speler, PUBG is leuk voor de wat passieve speler.
PUBG vind ik nog steeds leuk, maar de snelheid van deze game vind ik ontzettend prettig.

Inmiddels level 42, zegt volgens mij genoeg wat ik van deze game vind. :)

unfor wijzigde deze reactie 10-02-2019 14:55 (3%)

Steam - BFV - Apex

• Ambition88
  • Registratie: oktober 2014
  • Laatst online: 18:33
NickThissen schreef op zondag 10 februari 2019 @ 14:43:
Ik ben er nog niet zo over uit of ik het spel leuk vind of niet. Aan de ene kant speelt het lekker weg, en er is over alles goed nagedacht. Ping systeem bijvoorbeeld werkt heerlijk en de manier waarop looting werkt is ook goed.

Aan de andere kant is er de ontzettend lange time to kill.... dit maakt het spel echt kapot voor mij. Early game gaat het nog wel, maar zodra mensen shields hebben heb je soms gewoon echt 3 mags nodig om iemand zelfs van close range neer te halen. Long range is helemaal kansloos want zodra ze bijna dood zijn kunnen ze ff 5-10 seconden healen en hebben ze letterlijk alle shields en health weer terug. Zou stuk beter zijn als je shield ook echt kwijt was zodra hij naar 0 is, en dat je hem niet helemaal kan terug krijgen. Long range gevechten zijn gewoon compleet pointless in dit spel heb ik het idee, ik probeer het niet eens, puur ammo verspilling.
Daarnaast mis ik ook de "sneak" factor zoals in PUBG. Omdat de time to kill zo lang is hoef je je totaal niet druk te maken om gespot te worden, je kan 10 seconden onder vuur komen zonder gevaar om dood te gaan en hebt dus alle tijd om te kijken waar de vijand zit en om cover te vinden. In PUBG bijvoorbeeld moet je altijd nadenken over cover en waar mogelijk vijanden zitten zodat je niet in een open veld terecht komt, hier maakt het totaal niet uit. Het maakt het tot een simpele shooter met looting ipv een goeie battle royale voor mij.
Het werkt 2 kanten op he, dus je kan wel zeggen van ja zodra ze shields hebben in endgame krijg je ze bijna niet neer, maar als ik jou met een decked out longbow of triple take spot, gaat dat paarse helmpie je echt niet helpen hoor. ;-) lig je alsnog in 1 klap gestrekt dus ik vind dat niet helemaal opgaan wat je zegt.

Als je undergeared bent is het natuurlijk een ander verhaal, maar dan had je maar meer moeten looten of meer kills moeten maken zodat jij ook zelf met ''endgame'' gear rondloopt.

Eindelijk weer een spel waar je echt skills voor nodig hebt. 8)

• servival7
Ik vind de time to kill perfect zoals hij nu is. Hoop ook niet dat ze het aanpassen

• RawChild

RawChild

PSN - RawChild

unfor schreef op zondag 10 februari 2019 @ 14:54:
[...]

WoW. Hoeveel uur is dat ongeveer? Ik heb omdat ik 2 kinderen heb niet veel tijd. In de avond een uurtje of langer (level 12 nu). Maar het is lang geleden dat ik telkens het gevoel had dat ik weer verder wilde gamen. Merk wel dat iedere avond dat ik speel het lastiger lijkt. Ik het begin maakte ik nog wel eens 6+ kills. Kom ik nu niet meer op. De snelle handige jonge gamers winnen vaak.. al ben ik hier beter in dan in Fortnite, want dat snel bouwen krijg ik niet onder de knie.

• Stollie
  • Registratie: juli 2007
  • Laatst online: 22:16
Lijkt wel of er niemand op de xbox speelt. 3 potjes gedaan vandaag en laatste 2 rondjes zat ik alleen in een squad. Echt saai op deze manier.

• unfor
52 uur staat de origin teller op, maar daar zit ook wel alt-tab tijd bij. :D
En dat naast voltijd werk.

Steam - BFV - Apex

• Vrijdag
  • Registratie: januari 2005
  • Laatst online: 20:40
unfor schreef op zondag 10 februari 2019 @ 14:54:
[...]

Level 42 al? :o _/-\o_

Heb je tips? :9 Die van de Hemlock single shot ga ik ook eens proberen vanavond.

• Klojet
  • Registratie: mei 2016
  • Laatst online: 18:26
Mensen die het spelen leuker vinden dan het winnen, en niet heel goed zijn, MonkeyJohn (KutPunker) en ik (Klojet) zoeken op de pc nog een 3e persoon. Wij zijn beide rond de 30, dus de meeste snelheid is er wel af.

• AmonTobin
Wordt een beetje moe van teamgenoten die veel te lang blijven hangen ver van de ring vandaan en je:

1. Alleen op pad moet gaan = suicide

of:

2. Als een malle moet haasten om de ring te halen om vervolgens in een ambush te belanden van vijanden die op hun gemak afwachten.

*zucht*

• DigitalError
AmonTobin schreef op zondag 10 februari 2019 @ 16:00:
Wordt een beetje moe van teamgenoten die veel te lang blijven hangen ver van de ring vandaan en je:

of:

2. Als een malle moet haasten om de ring te halen om vervolgens in een ambush te belanden van vijanden die op hun gemak afwachten.

*zucht*
Welcome to (voer random battle royale game in)

• Sergelwd
  • Laatst online: 20-04 16:16
Ik vind het juist wel prettig om buiten de ring te verblijven met lifeline..
Zodra ik maar een ranged wapen heb kan je gewoon je kills oprapen en word je eigenlijk nooit gepakt als je maar een stukje buiten de zone blijft.

-Ik doe dit eigenlijk alleen als mijn teamgenoten al weg zijn en de 2e plaats is eigenlijk wel vaste prik;p

Sergelwd wijzigde deze reactie 10-02-2019 16:08 (19%)

• AmonTobin
DigitalError schreef op zondag 10 februari 2019 @ 16:04:
[...]

Welcome to (voer random battle royale game in)
Haha, ja BR games zijn nieuw voor mij.

• Borentos
  • Laatst online: 22-04 23:50
AmonTobin schreef op zondag 10 februari 2019 @ 16:00:

of:

*zucht*
Er is wel een wereld van verschil of je overdag speelt of 's avonds. Gisteravond een paar superpotjes gehad, nu is het 3x ruk. Squadmates die aan het oefenen zijn voor de marathon van Rotterdam, ze gaan er als een speer vandoor en zie je niet meer terug, een paar minuten later zijn ze dood. Ik neem dan niet eens de moeite om hun banner op te halen.

• cherrycoke
  • Registratie: december 2009
  • Laatst online: 15-04 15:13

man man man dat voelt goed zeg, eindelijk.

cherrycoke wijzigde deze reactie 10-02-2019 16:23 (21%)

• san.okk
  • Registratie: juli 2007
  • Niet online
cherrycoke schreef op zondag 10 februari 2019 @ 16:19:
[Afbeelding]

man man man dat voelt goed zeg, eindelijk.
netjes. Hier kom ik nog niet in de buurt zonder een carry. Vanavond maar weer is wat uurtjes oefenen. Is kijken of ik een NL'se squad kan vinden

PSN: SAND3R-83

• Fantasma7988
bram1984 schreef op zondag 10 februari 2019 @ 14:18:
[...]

Tja 9 van de 10 keer is je hele squad er meteen aan of ze doen geen ene flikker. Dan spectate ik ze en zijn ze op hun gemak gebouwtjes aan het looten.
Ja niet echt slim , ik moest net iemand helpen maar had geen ammo meer . 2 team mates hadden light en heavy dus ik maar naar energie gegaan maar 60 shots is zo op natuurlijk.

2 de is het hoogte resultaat hier maar fortnite en andere br games nooit gedaan .
En 30 jaar mijn zoon van 8 die op de ps4 speelt is wel champion geworden vandaag met 6 kills !
Super tof

• unfor
Waarom jezelf pijnigen door solo te spelen? Er zijn zat mensen te vinden op alle verschillende discords.

Steam - BFV - Apex

• DigitalError
Nummer 1 ook eindelijk binnen, heeeeeerlijk zeg!

• mickw
  • Registratie: augustus 2009
  • Laatst online: 18:30
Iemand zin in een potje op ps4: wauthle

• Deurstopper
  • Registratie: juli 2012
  • Niet online
Klojet schreef op zondag 10 februari 2019 @ 15:43:
Mensen die het spelen leuker vinden dan het winnen, en niet heel goed zijn, MonkeyJohn (KutPunker) en ik (Klojet) zoeken op de pc nog een 3e persoon. Wij zijn beide rond de 30, dus de meeste snelheid is er wel af.
PC, 30+, tranquilo-mode, check! :)

Heb alleen geen mic, maar het spot systeem werkt in dit spel perfect!

Steam: http://steamcommunity.com/id/DeurstopperNL Origin: DeurstopperNL

• FraxleNL
  • Laatst online: 10-04 18:22

FraxleNL

PSN: FraxleHD

Geweldig spel. De uren vliegen voorbij tijdens het spelen. Ik speel zelf op de PS4, kan de topic owner mij toevoegen aan het lijstje? De rest zal ik later toevoegen zodat we met een squad kunnen spelen.

• So_Surreal
  • Registratie: februari 2015
  • Laatst online: 22:47
Ok, ik heb nu 6 potjes gespeeld en 3 potjes gewonnen, is dat normaal met dit spel :') ?
Zijn het allemaal bots of zo ?
Edit: op de PC en ik speel solo zonder mic...

So_Surreal wijzigde deze reactie 10-02-2019 17:05 (16%)

So_Surreal schreef op zondag 10 februari 2019 @ 17:03:
Ok, ik heb nu 6 potjes gespeeld en 3 potjes gewonnen, is dat normaal met dit spel :') ?
Zijn het allemaal bots of zo ?
Edit: op de PC en ik speel solo zonder mic...
Free to play betekent vaak dat het niveau erg laag is omdat ook ontzettend veel onervaren spelers aanwezig zijn.

Zelf nu twee keer achter elkaar een top 3 situatie waarbij een van de spelers een "Party leader quit" message krijgt en terug keert naar het main menu. Dat is wel erg ruk zo :(

• DigitalError
DigitalError schreef op zondag 10 februari 2019 @ 16:46:
Nummer 1 ook eindelijk binnen, heeeeeerlijk zeg!

[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]
En nu nummer 2 :+ zit je dan al de hele week op te wachten he :P

• Booyaa
Damn ik crash wel echt vaak zeg. Super irritant aan het worden dit.

• xeoMe
  • Registratie: januari 2010
  • Laatst online: 14:48
Booyaa schreef op zondag 10 februari 2019 @ 17:15:
Damn ik crash wel echt vaak zeg. Super irritant aan het worden dit.
Hoe crash je? ik kreeg in mn event log een bad_module_info error.
Nvidia overlay uitgeschakeld en probleem lijkt verholpen.
Kan i.c.m. zijn met origin overlay etc.

• Sergelwd
  • Laatst online: 20-04 16:16
xeoMe schreef op zondag 10 februari 2019 @ 17:23:
[...]

Ik heb ook geen enkele crash meer sinds ik de origin-overlay heb uitgeschakeld.

• Booyaa
xeoMe schreef op zondag 10 februari 2019 @ 17:23:
[...]

Mijn game sluit vaak af zonder een error te geven. Ik ga even kijken in de logs maar voor nu heb ik nog geen idee.

• Jack_Mojo
  • Registratie: november 2015
  • Laatst online: 20-04 14:08
Wins zijn nu nog vrij makkelijk te halen ja, daar tegenover staat dat je af en toe met complete debielen in een team komt. :9

• MonkeyJohn
  • Registratie: oktober 2014
  • Laatst online: 21:05
Deurstopper schreef op zondag 10 februari 2019 @ 16:57:
[...]

PC, 30+, tranquilo-mode, check! :)

Heb alleen geen mic, maar het spot systeem werkt in dit spel perfect!
Mijn naam op Origin is KutPunker :') mocht je mij willen toevoegen. klojet is gewoon klojet geloof ik.
d:)b

• Fraaank
san.okk schreef op zondag 10 februari 2019 @ 16:24:
[...]

netjes. Hier kom ik nog niet in de buurt zonder een carry. Vanavond maar weer is wat uurtjes oefenen. Is kijken of ik een NL'se squad kan vinden
Kom gezellig op Discord! Al paar keer gewoon een squad gevormd met de heren heer, en allemaal even vriendelijk!

• Nieuwevolger
  • Registratie: februari 2015
  • Laatst online: 21:20
Met maar 20 squads en als je zelf in een squad zit met veel skills, is het percentueel niet zo heel gek als je vaak hoog eindigt.

• SCARfaceE
  • Registratie: december 2005
  • Laatst online: 21:56
Ook maar even iets delen hier. Vanmiddag 30 kills gepakt samen met de squad :D .

PSN ID: Beest41

• RawChild

RawChild

PSN - RawChild

Wel nuttige info. Meeste zal iedereen wel weten, maar misschien helpt het beginners

• Sjurm
  • Registratie: november 2013
  • Laatst online: 20:34
Paar potjes gespeeld vandaag.

Na het eerste potje maar even een beginner's guide gekeken, want er gebeurde allemaal net teveel.

Ik speel nooit shooters, dus ik ben zeker geen held in dit spel, maar ik word er al snel beter in. Al twee keer tweede geworden en toch al aardig wat bij kunnen dragen. Erg leuk :)

Ik heb nog weinig idee specials van de verschillende legends, dus ik kies maar elke keer de medic :P

• seez
  • Registratie: oktober 2012
  • Laatst online: 18-04 12:45
Zal mijzelf ook even kort voorstellen.
Ik speel zelden online en al helemaal geen battle royal's... nou ja.. nu dus wel.
Mijn origin account is "fckn_wckd" en zou graag wat friends in mijn lijstje hebben, tot dusver heb i ker geen.
Iedereen die ik ken zit op steam :)

Ik denk dat het spel nog leuker wordt als ik het met enthousiaste mensen speel. Ik mis soms de tactiek (al kan je met pingen al een hoop communiceren)

• Maurice079
  • Registratie: mei 2015
  • Laatst online: 22:54
Mensen mogen mij op de PS4 ook toevoegen om samen te spelen (zie onderstaand de PSN). Die random squads vallen toch vaak tegen :+

PSN: iRoyalFlushh

• Fraaank
seez schreef op zondag 10 februari 2019 @ 20:21:
Zal mijzelf ook even kort voorstellen.
Ik speel zelden online en al helemaal geen battle royal's... nou ja.. nu dus wel.
Mijn origin account is "fckn_wckd" en zou graag wat friends in mijn lijstje hebben, tot dusver heb i ker geen.
Iedereen die ik ken zit op steam :)

Ik denk dat het spel nog leuker wordt als ik het met enthousiaste mensen speel. Ik mis soms de tactiek (al kan je met pingen al een hoop communiceren)
Volgens mij kun je APEX ook koppelen via Steam, zodat je daar ook je buddies kunt zien en inviten! Staat direct bij het hoofdscherm aan de rechterkant volgens mij.

• RaymondG
  • Registratie: juni 2008
  • Laatst online: 18-04 12:50
Goedenavond,

Ik ga het zo nog maar eens proberen, nog geen wins, paar keer 2e met randoms.
Overigens niet meer zo snel als ik was merk ik al... MAar wel vette game..

Kunnen jullie me aan de openingspost toevoegen svp Reefer74

Thx alvast.

RaymondG wijzigde deze reactie 10-02-2019 20:42 (18%)

https://robertsspaceindustries.com/enlist?referral=STAR-4HJD-T7SC

• cherrycoke
  • Registratie: december 2009
  • Laatst online: 15-04 15:13
echt een hekel aan potjes waar er niks is zoals dam of die verbrande bomen, loop ik een minuut te zoeken naar een wapen met 3 kogels zoals de mozambique en word ik geoneshot met een sniper leuk man

• Korkss
  • Laatst online: 22-04 16:50
Klojet schreef op zondag 10 februari 2019 @ 15:43:
Mag me toevoegen hoor! Altijd leuk wat mensen om te teamen. Ben zelf 32, maar kom nog aardig mee. Buiten dat fun voorop >:)

Korkss1986 ;)

Acer predator XB271HU - i7 7700k -MSI Z270 PGC - Gigabyte Aorus 1080ti - 16gb DDR4 - NZXT H700i - Seasonic 650W gold

cherrycoke schreef op zondag 10 februari 2019 @ 21:23:
echt een hekel aan potjes waar er niks is zoals dam of die verbrande bomen, loop ik een minuut te zoeken naar een wapen met 3 kogels zoals de mozambique en word ik geoneshot met een sniper leuk man
Waarom land je daar dan? Genoeg plekken waar je wel snel loot vind.
Pagina: 1 ... 5 ... 27 Laatste

OnePlus 7 Microsoft Xbox One S All-Digital Edition LG W7 Google Pixel 3 XL OnePlus 6T (6GB ram) FIFA 19 Samsung Galaxy S10 Sony PlayStation 5

Tweakers vormt samen met Tweakers Elect, Hardware.Info, Autotrack, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer de Persgroep Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True