Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

• Ricmaniac
  • Registratie: juli 2008
  • Laatst online: 12:51

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Godver XD af en toe he !

Net de game gewonnen.. heb ik 3 kills, 570 damage gedaan en iemand uit me team 131 dmg en 1 kill.. heeft hij de winning kill :P

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

• cherrycoke
  • Registratie: december 2009
  • Laatst online: 15-04 15:13
Tsurany schreef op zondag 10 februari 2019 @ 21:53:
[...]

Waarom land je daar dan? Genoeg plekken waar je wel snel loot vind.
ik geef hem meestal door, vind het wel leuk net achter iemand aan rennen met vuistjes hahah

• krouwen
  • Registratie: september 2004
  • Laatst online: 15-04 18:10

krouwen

Hardware Enthusiast

Origin PC: KensonR

• Booyaa
  • Registratie: november 2011
  • Nu online
Net even een 'test' ronde gespeeld omdat ik iets heb aangepast zodat ik niet meer zou crashen. Win ik de ronde :P . Niet gecrashed dus, maar dat is gewoon random luck als ik al die comments lees over het crashen.

• Deleon78
  • Registratie: oktober 2010
  • Laatst online: 17:36
Ik had ook last van crashes (elke 5 games ofzo), met zowel de nieuwste drivers als de versie ervoor.
100% fix voor mij: spelen in windowed mode.

• Welja
  • Registratie: juni 2006
  • Laatst online: 19:20
Ik heb de gehele week om de 2 a 5 games een crash gehad (geen error, gewoon terug naar de desktop)
Op lauchday heb ik wel zonder problemen kunnen gamen.
Heb van alles geprobeerd: oudere driver, bg programma's uit, grafische settings omlaag en meer tips uit verschillende fora geprobeerd, maar niets hielp.
Tot ik bedacht dat ik op de eerste dag niet met mede Tweakers via Discord had gespeeld.
Dus vandaag de hele dag zonder crashes gespeeld omdat ik Discord niet heb opgestart.
Misschien heeft iemand anders ook wat aan deze workaround.

• djmelvee
  • Registratie: juni 2013
  • Laatst online: 14:28
2-man squad & Solo gevonden in de gamefiles. Ben benieuwd!

• dannbla
  • Registratie: september 2010
  • Laatst online: 19:55
Welja schreef op maandag 11 februari 2019 @ 01:16:
Ik heb de gehele week om de 2 a 5 games een crash gehad (geen error, gewoon terug naar de desktop)
Op lauchday heb ik wel zonder problemen kunnen gamen.
Heb van alles geprobeerd: oudere driver, bg programma's uit, grafische settings omlaag en meer tips uit verschillende fora geprobeerd, maar niets hielp.
Tot ik bedacht dat ik op de eerste dag niet met mede Tweakers via Discord had gespeeld.
Dus vandaag de hele dag zonder crashes gespeeld omdat ik Discord niet heb opgestart.
Misschien heeft iemand anders ook wat aan deze workaround.
Discord overlay uitzetten dus.

There's no school like the old school and i'm the headmaster

• Welja
  • Registratie: juni 2006
  • Laatst online: 19:20
dannbla schreef op maandag 11 februari 2019 @ 08:19:
[...]
Discord overlay uitzetten dus.
Die had ik al uitstaan.
Tevens Discord's hardware acceleratie uitgezet, maakt geen fluit uit.

Zag wel na een crash altijd een LAV splitter icoontje in mijn Windows taskbar staan. Misschien heeft dat er iets mee te maken.

• yinx84
  • Registratie: februari 2011
  • Laatst online: 17:57
Lol... kom er net achter dat als je de 'Precision Choke' attachement hebt, je je wapens kunt chargen. Neem bijvoorbeeld Peacekeeper... houd de aim-down-sight knop ingedrukt en je charged je wapen, met als resultaat dat de spread een stuk strakker is.

Ik heb al die tijd gedacht dat het een passive effect had, maar het doet dus niets tenzij je charged...

• bram1984
  • Registratie: oktober 2008
  • Nu online
Mijn god wat een gekloot op de PC zeg, als ik door dit topic scroll. Dat mis ik dus niet.
djmelvee schreef op maandag 11 februari 2019 @ 01:25:
2-man squad & Solo gevonden in de gamefiles. Ben benieuwd!

[Afbeelding]
Cool! Solo mode wacht ik op.

• dannbla
  • Registratie: september 2010
  • Laatst online: 19:55
Welja schreef op maandag 11 februari 2019 @ 08:33:
[...]

Die had ik al uitstaan.
Tevens Discord's hardware acceleratie uitgezet, maakt geen fluit uit.

Zag wel na een crash altijd een LAV splitter icoontje in mijn Windows taskbar staan. Misschien heeft dat er iets mee te maken.
Vreemd! Ik heb nergens last van!
Had overigens een leuke slide kill: https://gfycat.com/thriftyexaltedhart

Adden op origin mag altijd: daniiNL (31 met kids dus bijna alleen avonduren)

There's no school like the old school and i'm the headmaster

• Rule
  • Registratie: november 2009
  • Laatst online: 15:29
Ik heb gisteren ook de hele dag mogen spelen op de ps4. Wat een vet spel. Zelfs 4 keer als champion weten te eindigen. Dit gaat mij denk ik eindelijk van Overwatch af helpen, mocht het lang leuk blijven.

Volgens mij kreeg ik namelijk geen rewards als champion

• Stylze
  • Registratie: maart 2010
  • Laatst online: 09:36
Gister voor het eerst champion geworden wat vet zeg:) En ik had nog een groot aandeel in deze win ook met een paar essentiele revives en 5 kills. Ik speel eigenlijk altijd als lifeline omdat ik niet erg goed ben nog (andere battle royale games bijna niet gespeeld, dan merk je dat wel) en ik vooral veel aan het healen ben ook, maar ook zeker eindelijk een beetje kills begin te maken. Merk echt dat als je het vaker speelt dat je er beter in wordt, de map een beetje leert kennen en natuurlijk de wapens en wat je nou wel en niet moet oppakken.

Kan ook aanbevelen aan mensen die net als ik nog vrij slecht zijn wat guides te bekijken. Op youtube staan al genoeg tips etc van websites en pro's wat je het beste allemaal kan doen als beginner. Heeft mij enorm geholpen al.

• Vrijdag
  • Registratie: januari 2005
  • Nu online
Rule schreef op maandag 11 februari 2019 @ 08:39:
Ik heb gisteren ook de hele dag mogen spelen op de ps4. Wat een vet spel. Zelfs 4 keer als champion weten te eindigen. Dit gaat mij denk ik eindelijk van Overwatch af helpen, mocht het lang leuk blijven.

Volgens mij kreeg ik namelijk geen rewards als champion
Alleen wat XP dacht ik. En in het volgende potje kan iedereen zien dat jij de champion was vorige keer. En gaan ze dus allemaal op je jagen :P

Gisteren mijn eerste win met mijn team, ik was ook champion met Lifeline 8)

dat gaf onverwachts een enorme kick, eigenlijk :$

• himlims_
  • Registratie: juni 2000
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

best smakelijke game - maar ik begrijp helemaal niets van die hitbox registratie;
je schiet een clip op een tegenstander (niet alles gaat raak, maar toch het nodige).
aan einde van potje staat er 0 dmg ..... en geregeld wordt ik met 1-2 shoten afgemaakt, terwijl toch paarse armor draag. begrijp niet goed hoe dat dmg / hit-registratie systeem werkt. los daarvan, aardig vermaakt van het weekend.

denk maar eens wat dieper in de wapens / dmg statistieken duiken.

ฅ ʕ•̫͡ᴥ•ʔ ฅ
RootGamer.com ☆ LINUX GAMES
🔧 Steam
RootGamer_com · Æ Origin HollandHards · Ʊplay HollandHards

• Ryada
  • Registratie: oktober 2012
  • Laatst online: 20:35

Ryada

Makeshift gamedev

Goed weekend gehad afgelopen weekend samen met Damien en een aantal randoms/of wisselende bekenden hebben we een hoop wins behaald. Zit nu ongeveer op 25/27 top 3 finishes ongeveer met Lifeline.
Paar keer heb ik zelf 1v3 moeten clutchen omdat helaas mijn teammates neer werden geschoten.

Had ook wel echt een hele mooie game dit weekend toen ik met 2 randoms speelde.
Misschien moet ik maar eens proberen om de game te gaan streamen, hopelijk lukt dat, al zal ik dan wss wel mijn graphics was omlaag moeten gooien.

Steam: Ryada.

• Kidjuh
  • Registratie: januari 2016
  • Laatst online: 10:12
Wat me opvalt is dat bijna niemand gebruik maakt van grenades terwijl je hiermee confrontaties easy de goede kant op kant sturen. Die Arch stars zijn sticky en klappen zijn 60% van iemands shield weg! Verder kan je met een paar napalm klappers aardig goed crowd controllen!

Kidjuh wijzigde deze reactie 11-02-2019 09:38 (91%)

PSN: Kidjuh | PS4 Division 2 Tweakers clan | https://discord.gg/rk6nd68

• Euphanasia
  • Registratie: oktober 2011
  • Laatst online: 14:36

Euphanasia

Sales Support Pricewatch
Mag ik ook in het PSN rijtje? Euphanasia

Welcome to the League of Draven

• Ryada

Ryada

Makeshift gamedev

Kidjuh schreef op maandag 11 februari 2019 @ 09:34:
Wat me opvalt is dat bijna niemand gebruik maakt van grenades terwijl je hiermee confrontaties easy de goede kant op kant sturen. Die Arch stars zijn sticky en klappen zijn 60% van iemands shield weg! Verder kan je met een paar napalm klappers aardig goed crowd controllen!
Haha ik was iets te snel met typen, als reactie voor je eerdere bericht ;)

Maar idd, ik pak me er zelf ook vaak op dat ik in situaties kom en dan heb ik nades laten liggen voor ammo. Terwijl in die situatie nades super goed hadden kunnen helpen. Helaas is het altijd makkelijk achteraf praten.

• servival7
  • Registratie: december 2010
  • Laatst online: 17:16
Zet mij ook maar in het ps4 lijstje. Zit op ongeveer 20 wins nu.
PSN: vosje1991

• Kidjuh
  • Registratie: januari 2016
  • Laatst online: 10:12
Ryada schreef op maandag 11 februari 2019 @ 09:41:
[...]

Maar idd, ik pak me er zelf ook vaak op dat ik in situaties kom en dan heb ik nades laten liggen voor ammo. Terwijl in die situatie nades super goed hadden kunnen helpen. Helaas is het altijd makkelijk achteraf praten.
Ik las je bericht verkeerd, vandaar ;) !

Ik zorg eigenlijk altijd voor 2 stars, 2/4 napalm en 2 frag's in m'n inventory. Wanneer m'n teammates beginnen te schieten gaat er eerst een decoy in de juiste richting, vervolgd door 4 nades! Moet zeggen dat tegenstanders vaak compleet in de stress schieten en het eitje wordt voor ons. Win 1 op de 5/6 potjes op de PS4, terwijl dit bij Fortnite echt 1/20325 was. Blij dat je tegenstander niet in een wolkenkrabber verandert als je hem in z'n voet schiet.

PSN: Kidjuh | PS4 Division 2 Tweakers clan | https://discord.gg/rk6nd68

• GLeenders
  • Registratie: september 2017
  • Laatst online: 18:29
Kan ik toegevoegd worden aan de eerste post?
PC. Origin: Docide

Gisteren begonnen dus ik ga je nog niet carryen, dat komt volgende week pas :P

GLeenders wijzigde deze reactie 11-02-2019 09:48 (39%)

• Denman
  • Registratie: november 2001
  • Laatst online: 24-04 20:18
Ryada schreef op maandag 11 februari 2019 @ 09:41:
[...]

Sinds gister probeer ik inderdaad ook altijd grenades mee te nemen, als m'n loadout het toe laat.
Toch al een aantal gevechten meegemaakt die ik in m'n voordeel heb beslist door ff een nade het hoekje om te gooien, lekker man :P

Trouwens, Respawn heeft wat mij betreft het hele sfeertje echt perfect neergezet. Details zoals een jumpleader die je oppept wanneer je gaat springen, de muziek die aanzwelt tijdens het droppen, maar ook Legends die over de radio berichten aan je doorgeven zoals bijvoorbeeld dat ze beschoten worden. Het geeft me allemaal het gevoel dat je echt in een squad zit.
En het knappe is, dat gevoel krijg ik elke keer weer als ik uit de lucht spring. Gaaf gedaan hoor :)

Join het GoT Pulse-Team!

• Vrijdag
  • Nu online
Waar kan ik dat speciale Playstation thema vinden eigenlijk? Ik heb het toegevoegd maar ik kan het niet bij de legends vinden :?

• Ryada

Ryada

Makeshift gamedev

Kidjuh schreef op maandag 11 februari 2019 @ 09:47:
[...]
dat je tegenstander niet in een wolkenkrabber verandert als je hem in z'n voet schiet.
Helemaal mee eens :D
Vond dat bouwen echt 3x niks in fortnite (kon er zelf ook niks van maar vond het niet leuk genoeg om te leren)

• servival7
Vrijdag schreef op maandag 11 februari 2019 @ 09:50:
Waar kan ik dat speciale Playstation thema vinden eigenlijk? Ik heb het toegevoegd maar ik kan het niet bij de legends vinden :?
Bij bloodhound staat hij gewoon tussen de skins en banner.
Volgens mij is hij er ook niet voor elke legend.

• MrFl0ppY
  • Registratie: september 2003
  • Laatst online: 20:08
Ben ook begonnen met deze game. Al een tijdje geen FPS meer gespeeld dus ik zuig nog donkey-balls. Heb een paar mensen toegevoegd uit de FP. Hopelijk kunnen we keer samen een squad vormen (Nick: NL-MrFloppy. Origin)

The Stranger: Do you have to use so many cuss words?
The Dude: What the fuck you talking about?

• Ambition88
  • Registratie: oktober 2014
himlims_ schreef op maandag 11 februari 2019 @ 09:08:
best smakelijke game - maar ik begrijp helemaal niets van die hitbox registratie;
je schiet een clip op een tegenstander (niet alles gaat raak, maar toch het nodige).
aan einde van potje staat er 0 dmg ..... en geregeld wordt ik met 1-2 shoten afgemaakt, terwijl toch paarse armor draag. begrijp niet goed hoe dat dmg / hit-registratie systeem werkt. los daarvan, aardig vermaakt van het weekend.

denk maar eens wat dieper in de wapens / dmg statistieken duiken.
Shield dmg wordt gewoon meegerekend in de dmg stats hoor, dus als jij einde van het potje 0 dmg zag staan, was het of bugged of je hebt geen pepernoot geraakt. :p

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

Ambition88 schreef op maandag 11 februari 2019 @ 10:29:
[...]

Shield dmg wordt gewoon meegerekend in de dmg stats hoor, dus als jij einde van het potje 0 dmg zag staan, was het of bugged of je hebt geen pepernoot geraakt. :p
dat gebeurd anders best vaak; kijk de replay/capture terug, dan zie je gewoon duidelijk hits (visueel en audio bevestigd). niet 1-2 schoten, maar serieus op iemand schieten, en dan 0 dmg doen ..... echt vaag

ฅ ʕ•̫͡ᴥ•ʔ ฅ
🔧 Steam

• bram1984
  • Nu online
himlims_ schreef op maandag 11 februari 2019 @ 10:31:
[...]

dat gebeurd anders best vaak; kijk de replay/capture terug, dan zie je gewoon duidelijk hits (visueel en audio bevestigd). niet 1-2 schoten, maar serieus op iemand schieten, en dan 0 dmg doen ..... echt vaag
Dat is sowieso bugged, denk ik. Net als dat je het aantal kills ziet op het begin van het potje. Waar is dat op gebaseerd? De ene keer staat er bij mij 0, dan weer 6, en dan weer 2 of 4.

• exactor it
  • Registratie: januari 2010
  • Nu online

exactor it

Moderator Spielerij

Volgens Gropah een ****

bram1984 schreef op maandag 11 februari 2019 @ 10:32:
[...]

Dat is sowieso bugged, denk ik. Net als dat je het aantal kills ziet op het begin van het potje. Waar is dat op gebaseerd? De ene keer staat er bij mij 0, dan weer 6, en dan weer 2 of 4.
Is dat niet per hero?

Dutch: That is a fine place for it, the best...

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

bram1984 schreef op maandag 11 februari 2019 @ 10:32:
[...]

die stat is per hero.

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

Post game stats

ฅ ʕ•̫͡ᴥ•ʔ ฅ
🔧 Steam

• overdoseh
  • Registratie: juni 2012
  • Laatst online: 12:08
Zaterdag (toen de servers weer up waren) nog even 3 potjes achter elkaar gewonnen :D ! De 4e op zondag helaas 2e.

Gaat steeds beter. Moet weer even in het shooter genre komen. Zo hier en daar wel wat gespeeld maar het is natuurlijk wel weer even wennen.

Wat sommige mensen in dit forum zeggen snap ik totaal niet. Geen kogels, geen goede loot, sorry maar dan moet je echt beter je best doen om goede loot te krijgen. Communiceer direct in het begin met je team wat voor kogels je nodig hebt. Zorg dat je niet alle 3 in het begin op heavy ammo gaat zoeken etc etc. Gewoon een beetje je koppie gebruiken ;) .

Lang niet zo gehyped geweest voor een game. Damn wat zit dit goed in elkaar. Ik speel nu standaard als Wraith. Heerlijke legend met invisibility. Ik speel eigenlijk altijd met 2 vrienden, en dat helpt wel bij haar ult (portals). Zonder communicatie kan deze ult soms wat useless aanvoelen. Maar het is een dikke playmaker!

• g0tanks
  • Laatst online: 15:48
overdoseh schreef op maandag 11 februari 2019 @ 10:44:
Zaterdag (toen de servers weer up waren) nog even 3 potjes achter elkaar gewonnen :D ! De 4e op zondag helaas 2e.

Gaat steeds beter. Moet weer even in het shooter genre komen. Zo hier en daar wel wat gespeeld maar het is natuurlijk wel weer even wennen.

Wat sommige mensen in dit forum zeggen snap ik totaal niet. Geen kogels, geen goede loot, sorry maar dan moet je echt beter je best doen om goede loot te krijgen. Communiceer direct in het begin met je team wat voor kogels je nodig hebt. Zorg dat je niet alle 3 in het begin op heavy ammo gaat zoeken etc etc. Gewoon een beetje je koppie gebruiken ;) .

Lang niet zo gehyped geweest voor een game. Damn wat zit dit goed in elkaar. Ik speel nu standaard als Wraith. Heerlijke legend maar invisibility. Ik speel eigenlijk altijd met 2 vrienden, en dat helpt wel bij haar ult (portals). Zonder communicatie kan deze ult soms wat useless aanvoelen. Maar het is een dikke playmaker!
Heb je tips voor de ult van Wraith? Het is mij nog niet gelukt om deze goed in combat te gebruiken.

Ultrawide gaming setup: AMD Ryzen 7 2700X | NVIDIA GeForce RTX 2080 | Dell Alienware AW3418DW

• Vrijdag
  • Nu online
servival7 schreef op maandag 11 februari 2019 @ 10:22:
[...]

Bij bloodhound staat hij gewoon tussen de skins en banner.
Volgens mij is hij er ook niet voor elke legend.
8)7 Ohja, het was inderdaad niet voor alle legends |:( Thnx!

• Ambition88
himlims_ schreef op maandag 11 februari 2019 @ 10:31:
[...]

Vaag, ik heb die bug nog nooit gehad.

Nou moet ik zeggen dat 't spel sowieso als een zonnetje draait en ik alleen een paar keer problemen had met connecten.

• Rappa1985
  • Registratie: december 2012
  • Laatst online: 23-04 13:44
Ik had even een tiental potjes nodig om een aantal dingen te vergeten van andere BR games maar nu ik wat agressiever/bewegelijker speel en de wapens ken gaat het al stukken beter:

Het is trouwens ook vreselijk om deze game te combineren met Blackout, de ping knop is gelijk aan die van granaat in Blackout. "Hier ligt nog een .....FUCK" =D

LiquidBunny.nl. Voor en door gamers.

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Ze hebben dus trouwens die roadmap al laten zien wat ze volgende maand enzo willen doen. Is er al iets bekend eigenlijk over die season1 battlepas. of je dat bijv voor 2000 apex coins moet kopen ofzo?

Heb 1000 van die muntjes nog omdat ik origin premiere heb. Denk dat ik ze voor de zekerheid even bewaar voor die season pass.

• Ambition88
Ik hoop dat ze wel snel 2 nieuwe legends releasen, de diversiteit is nu nog best karig en komt nog tevaak voor dat mensen mn main (bangelore) kiezen. :P

• Denman
Ricmaniac schreef op maandag 11 februari 2019 @ 11:06:
Ze hebben dus trouwens die roadmap al laten zien wat ze volgende maand enzo willen doen. Is er al iets bekend eigenlijk over die season1 battlepas. of je dat bijv voor 2000 apex coins moet kopen ofzo?

Heb 1000 van die muntjes nog omdat ik origin premiere heb. Denk dat ik ze voor de zekerheid even bewaar voor die season pass.
Ik hoop eigenlijk vooral dat ze nog nieuwe Legends gaan toevoegen, maar verder geen grote wijzigingen gaan aanbrengen in de game mechanics. Wat mij betreft heeft Epic Fortnite vakkundig de nek omgedraaid door zaken als "aliens" en vliegtuigen toe te voegen.

Ik begrijp dat wijzigingen nodig zijn om een game interessant te houden op de lange termijn (en dat dit erg moeilijk is!) maar die wijzigingen waren voor mij wel reden om Fortnite links te laten liggen.

Join het GoT Pulse-Team!

• aicaramba
  • Registratie: september 2007
  • Laatst online: 15:47
Ik moet zeggen dat ik het een leuk spel vind. Maar ik merk wel dat ik na jaren van geen FPS games te spelen wel flink trager ben geworden. Waar ik vroegah vaak erg snel handelde gaat het me na 10+ nauwelijks FPS te hebben gespeeld allemaal wat snel :P

Dat is ook de reden dat ik deze battle royal een stuk leuker vind dat Fortnite. Dat bouwen gaat me helemaal te snel af allemaal.

Ik vind het wel leuk dat de game niet super veel opties en special abilities heeft. Vrij basic. Dat is meer het type spel waar ik van hou en wat de laatste jaren meer en meer aan het verdwijnen is. Van mij mag het spel eerder minder heroes en special abilities hebben dan meer.

aicaramba wijzigde deze reactie 11-02-2019 11:16 (9%)

CS:GO Stats | DotA 2 Stats | iRacing Profiel

• overdoseh
g0tanks schreef op maandag 11 februari 2019 @ 10:46:
[...]

Heb je tips voor de ult van Wraith? Het is mij nog niet gelukt om deze goed in combat te gebruiken.
Een beetje lastig te omschrijven sommige situaties. Maar enkele voorbeelden:
we werden gepushed door een team en zaten vast in een "grot" (met 2 grote deuren ervoor). Ik ben toen rete snel die deur door gegaan op een goed moment om een flink stuk verder in een huisje een portal neer te kunnen zetten. Mijn teammates gingen mee en hierdoor flankte we ze, en killde we ze (hierdoor wonnen we de game).

Je moet je ook realiseren dat je de portal niet perse op zijn maximale lengte hoeft te gebruiken. Je kan mensen ook link verwarren door een portal links en rechts van een huisje te zetten en op en neer te porten. Of de enemy zelfs te baiten om door die portal heen te gaan... pak je shotgun maar vast!

Daarnaast, als we encountert worden, probeer ik ook vaak close range te komen door op de enemy af te rushen (mits dat veilig is en ik probeer natuurlijk niet gezien te worden). Dit gaat vaak goed ivm de movement speed die je krijgt van je ult. Dit terwijl mijn team long range een fire fight aangaat. Ik zorg dat ik close kom, portal daar drop en ineens staan we met onze squad alle 3 close range. SURPRISE :*) !

Tenslotte, als ik bijvoorbeeld een airdrop zie (of ik ga naar een andere random locatie), ren ik naar die drop/locatie en dat zorgt ervoor dat je teammates nog door kunnen looten op een andere plek.. Middels een portal kunnen ze dan snel heen en weer de loot halen (indien er nuttige loot in zit). Natuurlijk heeft het wel een risicotje omdat je alleen zit. Dus let even op of je al wat armor etc hebt. Als je gepakt wordt kan je natuurlijk makkelijk terug je portal in gaan of even je Q gebruiken.

• djmelvee
Ryada schreef op maandag 11 februari 2019 @ 09:31:
Goed weekend gehad afgelopen weekend samen met Damien en een aantal randoms/of wisselende bekenden hebben we een hoop wins behaald. Zit nu ongeveer op 25/27 top 3 finishes ongeveer met Lifeline.
Paar keer heb ik zelf 1v3 moeten clutchen omdat helaas mijn teammates neer werden geschoten.

Had ook wel echt een hele mooie game dit weekend toen ik met 2 randoms speelde.
[Afbeelding] Misschien moet ik maar eens proberen om de game te gaan streamen, hopelijk lukt dat, al zal ik dan wss wel mijn graphics was omlaag moeten gooien.
Ik stream regelmatig en heb niets aan moeten passen in mijn instellingen. Maar verschilt natuurlijk wel per systeem.

• Ryada

Ryada

Makeshift gamedev

djmelvee schreef op maandag 11 februari 2019 @ 11:35:
[...]

Ik stream regelmatig en heb niets aan moeten passen in mijn instellingen. Maar verschilt natuurlijk wel per systeem.
Ik speel zelf op 3440 x 1440 wat nogal taxing is voor mijn gpu. Als ik mijn settings niet naar beneden zou zetten zou ik er best veel FPS voor moeten opgeven. Of zou mijn stream choppy zijn omdat mijn GPU niet genoeg breathing room krijgt. Tot nog toe helaas geen oplossing gevonden hiervoor :( Capture card heeft ook niet geholpen omdat hdmi die resolutie + 120hz niet aankan (iig niet de hdmi out van mijn capture card)

g0tanks schreef op maandag 11 februari 2019 @ 10:46:
[...]

Wat ook handig is om te weten, je kan je ultimate activeren en dan je special gebruiken om haast onzichtbaar te flanken om dan het uiteinde te plaatsen.

Al moet ik zeggen dat ik een aantal Ultimates wel echt zwak vind. Die van Wraith kan handig zijn maar is tegen een slimme vijand erg lastig in te zetten. Die van Mirage is vrij nutteloos aangezien je bij het vluchten niet echt onzichtbaar bent, geen acties kan uitvoeren en je decoys nou niet bepaald nuttig zijn omdat iedereen wel weet dat het decoys zijn.

• djmelvee
Ryada schreef op maandag 11 februari 2019 @ 11:39:
[...]

Ik speel zelf op 3440 x 1440 wat nogal taxing is voor mijn gpu. Als ik mijn settings niet naar beneden zou zetten zou ik er best veel FPS voor moeten opgeven. Of zou mijn stream choppy zijn omdat mijn GPU niet genoeg breathing room krijgt. Tot nog toe helaas geen oplossing gevonden hiervoor :( Capture card heeft ook niet geholpen omdat hdmi die resolutie + 120hz niet aankan (iig niet de hdmi out van mijn capture card)
Die resolutie moet je sowieso niet spelen als je gaat streamen, gezien een stream niet hoger dan 1080p gaat. Speel zelf altijd 1080p.

HDMI gaat sowieso niet verder dan ~75 Hz. Daarvoor wil je toch en Displayport of DVI.

• xeoMe
  • Laatst online: 13:49
djmelvee schreef op maandag 11 februari 2019 @ 11:41:
[...]

Die resolutie moet je sowieso niet spelen als je gaat streamen, gezien een stream niet hoger dan 1080p gaat. Speel zelf altijd 1080p.

HDMI gaat sowieso niet verder dan ~75 Hz. Daarvoor wil je toch en Displayport of DVI.
HDMI 2.0 wel 8) 240hz op 1080p

• Stylze
Ryada schreef op maandag 11 februari 2019 @ 09:55:
[...]

Helemaal mee eens :D
Vond dat bouwen echt 3x niks in fortnite (kon er zelf ook niks van maar vond het niet leuk genoeg om te leren)
precies dit ja ik vondt dat bouwen ook echt nergens op slaan en geen reet aan dat is wat me tegenstond in fortnite, hoop dat deze 2 games naast elkaar blijven bestaan en dat de kiddies lekker bij fortnite blijven en de wat volwassen spelers naar apex gaan. Maar ben bang dat als dit zo door gaat ook de kiddies richting apex gaan omdat al hun twitch/youtube helden dit nu spelen.

• djmelvee
xeoMe schreef op maandag 11 februari 2019 @ 11:43:
[...]

HDMI 2.0 wel 8) 240hz op 1080p
Touché, al zal DVI/DP een betere ervaring geven is mijn ervaring.

• overdoseh
Stylze schreef op maandag 11 februari 2019 @ 11:44:
[...]

precies dit ja ik vondt dat bouwen ook echt nergens op slaan en geen reet aan dat is wat me tegenstond in fortnite, hoop dat deze 2 games naast elkaar blijven bestaan en dat de kiddies lekker bij fortnite blijven en de wat volwassen spelers naar apex gaan. Maar ben bang dat als dit zo door gaat ook de kiddies richting apex gaan omdat al hun twitch/youtube helden dit nu spelen.
Laat maar komen, ik lust ze rauw. >:)

• Ryada

Ryada

Makeshift gamedev

djmelvee schreef op maandag 11 februari 2019 @ 11:41:
[...]

Je kan prima 1440p streamen hoor :) Meerdere mensen die ik ken doen dat. En ik zou op mijn 1080p scherm kunnen spelen, maar in dit spel merk ik dat de extra peripheral vision fijner is dan de extra frames. (ook al zit ik nu gemiddeld op 132 fps)

• djmelvee
Ryada schreef op maandag 11 februari 2019 @ 11:50:
[...]

Je kan prima 1440p streamen hoor :) Meerdere mensen die ik ken doen dat. En ik zou op mijn 1080p scherm kunnen spelen, maar in dit spel merk ik dat de extra peripheral vision fijner is dan de extra frames. (ook al zit ik nu gemiddeld op 132 fps)
Ik zit gemiddeld op 170 fps, vind ik toch fijner :p

• Stylze
overdoseh schreef op maandag 11 februari 2019 @ 11:45:
[...]

Laat maar komen, ik lust ze rauw. >:)
idd gewoon aanpakken 8)

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

pc/origion
@himlims_ - got_hollandhards

ฅ ʕ•̫͡ᴥ•ʔ ฅ
🔧 Steam

• shakespeare
  • Registratie: februari 2004
  • Laatst online: 24-04 08:21
na een weekend gespeeld te hebben, hele dikke game speelde alleen fortnite maar na een paar potjes dit kan ik nu lekker afwisselen.

Ik wordt wel vaak afgemaakt op de PS4.. merk ik. eerste dagen ging het beter lol...

Maar het is een goede game.. omgevingen zijn ook lekker druk zodat je niet direct iedereen ziet enz.. nu hopelijk zorgen ze voor 2 wekelijkse content updates. iets wat fortnite zeer goed doet.

• aex351
  • Registratie: juni 2005
  • Laatst online: 20:01

aex351

I am the one

Het speelt wel fijn - wel arcade achtig - maar leuk. Met PUBG had ik zelf veel last van cheaters. Hopelijk blijft dit net als Fortnite redelijk cheater vrij.
djmelvee schreef op maandag 11 februari 2019 @ 11:50:
[...]

Bij mij maxed die op 144 Hz. Standaard heeft dit spel v-sync aanstaan op tripple buffer. Maar dat had ik uitgezet. Wellicht omdat ik g-sync aan heb staan. Maar die ingame v-sync vind ik wel een klein beetje verwarrend want je hebt ook nog adaptive sync onder die instelling en 1/2 adaptive sync.

aex351 wijzigde deze reactie 11-02-2019 12:05 (60%)

< dit stukje webruimte is te huur >

• xeoMe
djmelvee schreef op maandag 11 februari 2019 @ 11:50:
[...]

Hoe krijg je meer dan 144fps?
Ik ben locked op 144fps maar run 240hz. v-sync disabled etc.

• servival7
Tsurany schreef op maandag 11 februari 2019 @ 11:39:
[...]

Wat ook handig is om te weten, je kan je ultimate activeren en dan je special gebruiken om haast onzichtbaar te flanken om dan het uiteinde te plaatsen.

Al moet ik zeggen dat ik een aantal Ultimates wel echt zwak vind. Die van Wraith kan handig zijn maar is tegen een slimme vijand erg lastig in te zetten. Die van Mirage is vrij nutteloos aangezien je bij het vluchten niet echt onzichtbaar bent, geen acties kan uitvoeren en je decoys nou niet bepaald nuttig zijn omdat iedereen wel weet dat het decoys zijn.
Je bent toch juist wel een paar seconde onzichtbaar als je je ult gebruikt?
Als je down gaat ben je het sowieso maar ik dacht bij je ult ook.

servival7 schreef op maandag 11 februari 2019 @ 12:14:
[...]

Je bent toch juist wel een paar seconde onzichtbaar als je je ult gebruikt?
Als je down gaat ben je het sowieso maar ik dacht bij je ult ook.
Je hebt dezelfde blauwe lijnen die je bij Wraith ook hebt. Je bent dus alsnog redelijk te volgen door oplettende spelers.

• BobbLeeSwaggr
  • Registratie: november 2012
  • Laatst online: 16:58
unfor schreef op zondag 10 februari 2019 @ 14:54:
[...]

Mijn favoriete wapen wapen is de Hemlok op single shot, die heeft vrijwel geen recoil en kun je zo hard spammen als jij je muis kunt klikken
oww das een mooie tip, ga ik zeker even proberen vanavond. Heb tot nu toe allen maar op de prowler de fire mode geswitcht. wist niet eens dat het kon op de hemlock ;
Ryada schreef op maandag 11 februari 2019 @ 11:39:
[...]

Ik speel zelf ook op die resolutie, maar het het vermoeden dat het niet helemaal lekker geoptimaliseerd is daarvoor. Heb relatief weinig frames als ik het met andere games vergelijk, lagere settings maken niet veel verschil uit bij mij.

Steam/Origin: BobbLeeSwaggr BF V stats

• servival7
Tsurany schreef op maandag 11 februari 2019 @ 12:15:
[...]

Je hebt dezelfde blauwe lijnen die je bij Wraith ook hebt. Je bent dus alsnog redelijk te volgen door oplettende spelers.
ah oke. Mijn ervaring is wel dat het mij, in een open ruimte, vrijwel altijd lukt om weg te komen als ik mijn ult gebruik.
Nu 220+ kills op Mirage. Vooral door zijn decoy en uitspraken mijn favoriete legend.

• Ryada

Ryada

Makeshift gamedev

BobbLeeSwaggr schreef op maandag 11 februari 2019 @ 12:17:
[...]

oww das een mooie tip, ga ik zeker even proberen vanavond. Heb tot nu toe allen maar op de prowler de fire mode geswitcht. wist niet eens dat het kon op de hemlock ;

[...]

Ik speel zelf ook op die resolutie, maar het het vermoeden dat het niet helemaal lekker geoptimaliseerd is daarvoor. Heb relatief weinig frames als ik het met andere games vergelijk, lagere settings maken niet veel verschil uit bij mij.
Ik speel zelf met alles maxed out op Anti aliasing en andere fancy trucjes om je beeld minder pixel achtig te maken uit. De UI in het champion/result scherm is alleen niet geheel geoptimaliseerd voor deze resolutie. Voor de rest bijna nergens last van en de game draait beter bij mij dan andere games het doen.

• Amaze86
  • Registratie: september 2011
  • Nu online
Speel vooral random met elke character ivm trophies,moet alleen nog met die unlockbare characters winnen,alleen dat duurt nog wel effe voordat ik de 2e heb geunlockt.

• djmelvee
xeoMe schreef op maandag 11 februari 2019 @ 12:03:
[...]

Hoe krijg je meer dan 144fps?
Ik ben locked op 144fps maar run 240hz. v-sync disabled etc.
Framelimit aanstaan in je instellingen? Ik heb vsync uitstaan en framelimit uit. Verder staan mijn graphics ook echt niet allemaal op het hoogste omdat dat totaal niet nodig is bij deze game.

Sterker nog; AA uitzetten geeft je alleen maar voordeel. Wordt crispier. Niet blurry in de verte. Vijanden zijn op die manier makkelijker te onderscheiden.

djmelvee wijzigde deze reactie 11-02-2019 12:39 (16%)

• Rappa1985
Tsurany schreef op maandag 11 februari 2019 @ 11:39:
[...]
Die van Mirage is vrij nutteloos aangezien je bij het vluchten niet echt onzichtbaar bent, geen acties kan uitvoeren en je decoys nou niet bepaald nuttig zijn omdat iedereen wel weet dat het decoys zijn.
Ik ben ook bang dat tegen de tijd dat ik genoeg ingame currency heb om mirage te unlocken hij niet meer veel mensen kan foppen.

• Euphanasia
  • Registratie: oktober 2011
  • Laatst online: 14:36

Euphanasia

Sales Support Pricewatch
Rappa1985 schreef op maandag 11 februari 2019 @ 12:43:
[...]

Ik ben ook bang dat tegen de tijd dat ik genoeg ingame currency heb om mirage te unlocken hij niet meer veel mensen kan foppen.
Dit is wel een ding ja.
Ik vind het erg leuk om Mirage te spelen maar ik ben bang dat na verloop van tijd hij steeds minder effectief wordt. Mensen krijgen zijn trucjes door en worden niet snel meer misleid.

Welcome to the League of Draven

• xeoMe
djmelvee schreef op maandag 11 februari 2019 @ 12:38:
[...]

Framelimit aanstaan in je instellingen? Ik heb vsync uitstaan en framelimit uit. Verder staan mijn graphics ook echt niet allemaal op het hoogste omdat dat totaal niet nodig is bij deze game.

Sterker nog; AA uitzetten geeft je alleen maar voordeel. Wordt crispier. Niet blurry in de verte. Vijanden zijn op die manier makkelijker te onderscheiden.
Ik heb vsync uit en framelimit bedoel je adaptive resolution fps target? Die staat op 0.
Rappa1985 schreef op maandag 11 februari 2019 @ 12:43:
[...]

Zijn ultimate wel, maar zijn normale ability blijft altijd wel nuttig voor die split-second verwarring die je nodig hebt om een vijand te verrassen. Je moet hem vooral slim inzetten zodat hij de vijand verrast met gedrag dat op menselijk gedrag lijkt.

Een stilstaande illusion trapt niemand in, tenzij je hem bijvoorbeeld bij een lootbox neer zet. Of als je in een vuurgevecht achter dekking zit kan je snel je illusion de ene kant op sturen terwijl jij de andere kant op gaat, dat zal ze altijd even verwarren. Of juist een bezet gebouw in sturen om te kijken of er vijanden op reageren, geeft je ook gelijk genoeg informatie.

• Booyaa
  • Registratie: november 2011
  • Nu online
Kan geen enkele game meer doen. Elke keer als ik land dan crashed hij bij mij :(

• servival7
Tsurany schreef op maandag 11 februari 2019 @ 13:10:
[...]

Zijn ultimate wel, maar zijn normale ability blijft altijd wel nuttig voor die split-second verwarring die je nodig hebt om een vijand te verrassen. Je moet hem vooral slim inzetten zodat hij de vijand verrast met gedrag dat op menselijk gedrag lijkt.

Een stilstaande illusion trapt niemand in, tenzij je hem bijvoorbeeld bij een lootbox neer zet. Of als je in een vuurgevecht achter dekking zit kan je snel je illusion de ene kant op sturen terwijl jij de andere kant op gaat, dat zal ze altijd even verwarren. Of juist een bezet gebouw in sturen om te kijken of er vijanden op reageren, geeft je ook gelijk genoeg informatie.
Je decoy van achter cover langs een enemy laten lopen en als de enemy dan op omdraait om op je decoy te schieten kan je hem vol in zijn rug schieten.
Dit werkt echt perfect voor mij.

• djmelvee
xeoMe schreef op maandag 11 februari 2019 @ 13:07:
[...]

Ik heb vsync uit en framelimit bedoel je adaptive resolution fps target? Die staat op 0.
Maar hoe staan de rest van je settings. Ik heb heel veel op low en medium staan omdat het verder geen toegevoegde waarde heeft in een BR.

• LeMeNick
  • Registratie: oktober 2013
  • Laatst online: 15:41
Afgelopen weekend een aantal potjes gespeeld. Spel voelt beter aan de Fortnite en Blackout!! Wapens en recoil zijn nog een beetje wennen maar al met al een lachen spel.

Gisteren mijn eerste win weten te pakken samen met 2 Randoms. Mensen gingen dood in de "Storm?!" of hoe het ook heet in dit spel.

kan mijn PSN toegevoegd worden aan de TS?

PSN: MustacheNicker

LeMeNick wijzigde deze reactie 11-02-2019 13:36 (70%)

• xeoMe
djmelvee schreef op maandag 11 februari 2019 @ 13:27:
[...]

Maar hoe staan de rest van je settings. Ik heb heel veel op low en medium staan omdat het verder geen toegevoegde waarde heeft in een BR.
idem vrijwel alles op low en medium.
FPS is ook altijd netjes capped op 144 gaat niet daaronder maar weet zeker dat ik 240fps kan halen.
7700K 5.0Ghz en GTX1080.

• NLRev0lution
  • Registratie: oktober 2010
  • Nu online
xeoMe schreef op maandag 11 februari 2019 @ 13:34:
[...]

FPS is ook altijd netjes capped op 144 gaat niet daaronder maar weet zeker dat ik 240fps kan halen.
7700K 5.0Ghz en GTX1080.
Ondersteunt je monitor wel 240fps?

PSN/XBL/Steam: NLRev0lution | twitch.tv/nlrev0lution

• Ambition88
Bij mij blijft hij sowieso capped op 144fps wat ik ook verander qua instellingen

• xeoMe

• BvZwolle
  • Registratie: maart 2004
  • Laatst online: 24-04 21:34
Booyaa schreef op maandag 11 februari 2019 @ 13:14:
Kan geen enkele game meer doen. Elke keer als ik land dan crashed hij bij mij :(
Hier ook. Kan heel even meedoen, maar dan gooit het spel zichzelf uit. Ik ben bang dat mijn hele pc een bottleneck aan het worden is.
Moeders maar eens lief aankijken voor een nieuwe pc, als zie ik dat zo snel niet gebeuren aangezien er een nieuwe auto moet komen en de offerte van de badkamer net getekend is. :'(

• djmelvee
xeoMe schreef op maandag 11 februari 2019 @ 13:34:
[...]

7700K 5.0Ghz en GTX1080.
Geen idee. Vraag het eens op Twitter aan de devs.

• efari
  • Registratie: februari 2009
  • Laatst online: 12-04 17:25
servival7 schreef op maandag 11 februari 2019 @ 13:22:
[...]

Je decoy van achter cover langs een enemy laten lopen en als de enemy dan op omdraait om op je decoy te schieten kan je hem vol in zijn rug schieten.
Dit werkt echt perfect voor mij.
Ik had onlangs een game met wat slimmere tegenstanders die dit na de 1ste keer door hadden. Ik merkte dat ze niet schoten op mijn decoy.
Dus ben ik beginnen bluffen: ik liep zelf gewoon rechtdoor zonder te schieten; net alsof ik de decoy ben. Ze negeerden mij en ik kwam makkelijk achter hun terecht om ze neer te knallen.

Ik kon er helaas maar 2 downen en ging dan alsnog zelf dood, maar heb me alleszins hartelijk geamuseerd 😆

efari wijzigde deze reactie 11-02-2019 14:21 (5%)

• Pablo
  • Registratie: juni 2008
  • Laatst online: 17-04 22:16

Pablo

Rito pls

efari schreef op maandag 11 februari 2019 @ 14:17:
[...]

Ik had onlangs een game met wat slimmere tegenstanders die dit na de 1ste keer door hadden. Ik merkte dat ze niet schoten op mijn decoy.
Dus ben ik beginnen bluffen: ik liep zelf gewoon rechtdoor zonder te schieten; net alsof ik de decoy ben. Ze negeerden mij en ik kwam makkelijk achter hun terecht om ze neer te knallen.

Ik kon er helaas maar 2 downen en ging dan alsof zelf dood, maar heb me alleszins hartelijk geamuseerd 😆
Ge wel dig.
Zo had ik er nog niet over nagedacht :)
ik zou er ook in trappen inderdaad.

Is er ergens aan de decoil te zien, dat het dus een decoil is.
Of moet je daar dus proefondervindelijk achter komen ?

For certain ye have to be lost to find somethin that can't be found.

• servival7
Pablo schreef op maandag 11 februari 2019 @ 14:22:
[...]

Ge wel dig.

De hitmarkers zijn anders. Maar meestal kom je er dus pas achter als je er op schiet.

• efari
  • Registratie: februari 2009
  • Laatst online: 12-04 17:25
Pablo schreef op maandag 11 februari 2019 @ 14:22:
[...]

Ge wel dig.

Je kan het zien aan de manier van lopen.
Normale spelers unequippen hun gun en sliden om sneller te gaan. Die decoy blijft zn geweer vasthouden en drukt enkel W met sprint. Geen duck-and-Weave zoals echte gamers dat zouden doen.
Ik denk niet dat er iets verschilt aan het uiterlijk.

• Rappa1985
efari schreef op maandag 11 februari 2019 @ 14:17:
[...]

Ik kon er helaas maar 2 downen en ging dan alsnog zelf dood, maar heb me alleszins hartelijk geamuseerd 😆
Nice _/-\o_

• overdoseh
Tsurany schreef op maandag 11 februari 2019 @ 12:15:
[...]

Als je je portal aan het zetten bent ben je volgens mij niet onzichtbaar hoor.

• Xecuter NL
  • Registratie: maart 2009
  • Laatst online: 23-04 16:48
Wat een verrassing deze game! BR games trokken me altijd wel, maar fortnite te kiddy graphics en dat bouwen vind ik niks, COD te duur en PUBG te buggy. Titanfall 2 vond ik fantastisch, dus deze valt precies goed. Leercurve is stijl maar goed te doen. Van de 10 potjes totaal al 3 keer champion, ookal was dat met een flinke carry door mijn random team ;)

Ik vind het vooral mooi hoe deze uit de lucht kwam vallen zonder marketing vooraf. (pun intended)

• KBE91
  • Laatst online: 17-04 17:55
Ik kan er gewoon niets van in deze game, precies of ik kan niet mikken en die gasten knallen mij af in 123.
Enige ik wil gewoon zo hard een solo modus in deze game. Heb het gewoon gehad met randoms te moeten spelen, das het enige dat mij tegen houd voor deze game constant te spelen. Leuk voor potje of 3 en dan heb ik het wel gehad ermee.

En ja ik kan ook vrienden zoeken voor samen mee te spelen, maar probleem is dat ik momenteel mijn mic niet kan gebruiken door het geluid van de tv ( mijn pc staat momenteel in de woonkamer ) Mits ik normaal binnenkort ga verhuizen kan hij dan naar boven. Dus voorlopig is het ook geen oplossing, al werkt het ping systeem wel goed, verkies toch liever voor te spreken tegen de mensen.

• Stylze
Vandaag is deze noob gewoon 3 keer champion geworden in 2 uurtjes tijd::P
En dus met randoms zonder voice chat, als je goed gebruik maakt van het ping systeem en met een beetje geluk dat je ook echt teamplayers in je team hebt die ammo en gear uitwisselen en aanpingen etc dan kom je een heel eind.

Merk wel dat mirage heel sterk is (heb uhm zelf niet) maar loop vaak genoeg op zon nepperd te knallen en dan kan dat heel fout aflopen gezien je moet reloaden.
overdoseh schreef op maandag 11 februari 2019 @ 15:38:
[...]

Als je je portal aan het zetten bent ben je volgens mij niet onzichtbaar hoor.
Je kan hem combineren met je andere ability.

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Waar ik me wel echt dood aan irriteer altijd met zulke games als je in EU speelt dat je 9 van de 10 keer spelers in je team hebt die geen engels spreken of een mic crack hebben waardoor je trommelvliezen ontploffen.

Dan zie je van die streams dat mensen in NA randoms erbij krijgen en iedereen spreekt gewoon degelijk engels. Dat zou het allemaal nog effe makkelijker maken.

• ikbengoofy
  • Registratie: augustus 2004
  • Laatst online: 20:07
Ricmaniac schreef op maandag 11 februari 2019 @ 16:10:
Waar ik me wel echt dood aan irriteer altijd met zulke games als je in EU speelt dat je 9 van de 10 keer spelers in je team hebt die geen engels spreken of een mic crack hebben waardoor je trommelvliezen ontploffen.

Dan zie je van die streams dat mensen in NA randoms erbij krijgen en iedereen spreekt gewoon degelijk engels. Dat zou het allemaal nog effe makkelijker maken.
Laatst hadden wij een random, waarbij wij zijn baby keihard hoorden huilen op de achtergrond. even later hoorde je zijn vrouw/vriendin schreeuwen tegen hem dat hij de baby liet huilen.

Dat was briljant. :+

Uiteindelijk zit onze manager er alleen voor spek en bonus.. - Loesje

• Rappa1985
Is er geen mute all knop? Het pingen vind ik persoonlijk voldoende bij randoms.

• Pablo

Pablo

Rito pls

Ricmaniac schreef op maandag 11 februari 2019 @ 16:10:

Tjah, met 24 Europese talen, zal dit altijd een dingetje blijven.
Gelukkig spreken de meeste west europese landen wel behoorlijk engels en begint de rest van Europe , zeker de jeugd behoorlijk engels te spreken.

Het zijn vaak de Fransen en de Russen waar ik problemen mee hebt.
Dit omdat ze geen Engels willen/kunnen praten

• Pablo

Pablo

Rito pls

ikbengoofy schreef op maandag 11 februari 2019 @ 16:13:
[...]

Laatst hadden wij een random, waarbij wij zijn baby keihard hoorden huilen op de achtergrond. even later hoorde je zijn vrouw/vriendin schreeuwen tegen hem dat hij de baby liet huilen.

Dat was briljant. :+
van t weekend op een Discord 1tje, waar er heen en weer geschreeuwd werd tussen en naar vriendin.... 8)7

• overdoseh
Tsurany schreef op maandag 11 februari 2019 @ 15:59:
[...]

Je kan hem combineren met je andere ability.
Yes, dat weet ik ;-). Dacht dat je het anderes bedoelde.

• Denman
Xecuter NL schreef op maandag 11 februari 2019 @ 15:47:
Wat een verrassing deze game! BR games trokken me altijd wel, maar fortnite te kiddy graphics en dat bouwen vind ik niks, COD te duur en PUBG te buggy. Titanfall 2 vond ik fantastisch, dus deze valt precies goed. Leercurve is stijl maar goed te doen. Van de 10 potjes totaal al 3 keer champion, ookal was dat met een flinke carry door mijn random team ;)

Ik vind het vooral mooi hoe deze uit de lucht kwam vallen zonder marketing vooraf. (pun intended)
Naast het feit dat er voor CoD geld betaald moet worden, vind ik Apex als BR sowieso beter dan Blackout.
Heb me kostelijk geamuseerd met Blackout hoor, maar Apex speelt op de een of andere manier toch lekkerder weg. Er zit een bepaalde pace in het spel die gewoon precies goed is. Grappig eigenlijk, want juist de pace in CoD MP is wat mij betreft heerlijk.

Nu een mooie combi van games: CoD MP, en Apex BR. Al slaat de balans de laatste dagen nogal uit naar Apex :+

Join het GoT Pulse-Team!

• Master Zhao
  • Registratie: juni 2015
  • Laatst online: 21-02 15:37
Tot nu toe 1x champion binnen mogen slepen. Maar kan dit spel naar hartenlust spelen. De dynamiek is goed aanwezig en bijna alles speelt intuïtief.

Vooral het bewegen met het character is prettig, ik heb PUBG vanaf het begin gespeeld en kan me de verschillende manieren van proberen te springen om ergens langs of overheen te komen nog steeds goed herinneren.

• seez
  • Laatst online: 24-04 14:38
Fraaank schreef op zondag 10 februari 2019 @ 20:36:
[...]

Volgens mij kun je APEX ook koppelen via Steam, zodat je daar ook je buddies kunt zien en inviten! Staat direct bij het hoofdscherm aan de rechterkant volgens mij.
Ik heb mijn steamaccount gekoppeld, maar ik zag geen enkele friend terug in een lijst oid. Ook kon ik niet invites sturen Ik moet wel eerlijk bekennen dat ik vluchtig even heb gekeken

• SonOfTorture
  • Registratie: februari 2012
  • Laatst online: 29-03 10:31

SonOfTorture

Team Manager AETAS eSports

Er is wat informatie vandaag naar buiten gekomen dat er een Solo en Duo modus aan zit te komen, natuurlijk niet officieel aangekondigd echter lijkt het me wel zeer wenselijk! Jullie mening?

Info : https://nl.ign.com/apex-l...mogelijk-solo-en-duo-modi

AETAS eSports Team Manager | Heracles Almelo | Borussia Dortmund

Pagina: 1 ... 6 ... 27 Laatste

OnePlus 7 Microsoft Xbox One S All-Digital Edition LG W7 Google Pixel 3 XL OnePlus 6T (6GB ram) FIFA 19 Samsung Galaxy S10 Sony PlayStation 5

Tweakers vormt samen met Tweakers Elect, Hardware.Info, Autotrack, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer de Persgroep Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True