Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

• Ricmaniac
  • Registratie: juli 2008
  • Laatst online: 12:51

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

SonOfTorture schreef op maandag 11 februari 2019 @ 16:49:
Er is wat informatie vandaag naar buiten gekomen dat er een Solo en Duo modus aan zit te komen, natuurlijk niet officieel aangekondigd echter lijkt het me wel zeer wenselijk! Jullie mening?

Info : https://nl.ign.com/apex-l...mogelijk-solo-en-duo-modi
Heel wenselijk :) speel liever solo als me maten niet online zijn dan met randoms

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

• Rappa1985
  • Registratie: december 2012
  • Laatst online: 23-04 13:44
Solo of duo had ik in het begin wel heel fijn gevonden om de game beetje leren te spelen zonder andere daar mee lastig te vallen. Maar altijd leuk als die als nog komen.

LiquidBunny.nl. Voor en door gamers.

• SonOfTorture
  • Registratie: februari 2012
  • Laatst online: 29-03 10:31

SonOfTorture

Team Manager AETAS eSports

Nog meer info gelekt, ben ik zelf niet zo heel blij mee trouwens :

toch niet weer zo'n systeem...

Info : https://nl.ign.com/apex-l...met-road-map-en-battle-pa

AETAS eSports Team Manager | Heracles Almelo | Borussia Dortmund

• Ryada
  • Registratie: oktober 2012
  • Laatst online: 20:35

Ryada

Makeshift gamedev

SonOfTorture schreef op maandag 11 februari 2019 @ 16:54:

[Afbeelding]

To be fair dit was ook al verteld bij de release. Heb even lopen zoeken maar hier heb ik iemand die het mij op release had gelinked.

Steam: Ryada.

• DigitalError
  • Registratie: september 2012
  • Laatst online: 20:21

[Afbeelding]

tja, ook dat konden ze goed afkijken van de rest natuurlijk. jammer maar helaas, zat er wel dik in natuurlijk dat ze een zelfde systeem zouden hanteren.

PSN: rubensaurus

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

[Afbeelding]

ook outdated :P dit hadden ze allemaal al op de release avond gedeelt. Snap niet dat IGN hier zo laat mee komt.

• SonOfTorture
  • Registratie: februari 2012
  • Laatst online: 29-03 10:31

SonOfTorture

Team Manager AETAS eSports

Dan ligt het aan mij dat ik het later zie, mijn excuses!
Absoluut zag je dit wel aankomen, meer content absoluut voor, maar niet alleen als je een GamePass hebt...

We gaan het zien, tot nu toe erg positief!

AETAS eSports Team Manager | Heracles Almelo | Borussia Dortmund

• Ryada

Ryada

Makeshift gamedev

Ricmaniac schreef op maandag 11 februari 2019 @ 17:04:
[...]

ook outdated :P dit hadden ze allemaal al op de release avond gedeelt. Snap niet dat IGN hier zo laat mee komt.
Waarschijnlijk meer uitspreiding zodat ze meer traffic krijgen?

[Afbeelding]

Ach, zolang het cosmetische zooi is in zo'n battlepass waar mensen zulke schitterende assignments als in PUBG of BFV voor nodig hebben om een spel 'leuk' te vinden, gaan ze hun gang maar. Die developers lachen zich toch ook een bult; tring twee keer met een fietsbel, schiet 397 headshots en buk twee keer op locatie Y etc etc.

Enfin, vooralsnog hebben ze wel wat geld verdiend na dit meesterwerkje, hopen dat ze niet doorslaan. :)

• Capa
  • Registratie: november 2002
  • Laatst online: 23-04 17:42
SonOfTorture schreef op maandag 11 februari 2019 @ 17:06:
Dan ligt het aan mij dat ik het later zie, mijn excuses!
Absoluut zag je dit wel aankomen, meer content absoluut voor, maar niet alleen als je een GamePass hebt...

We gaan het zien, tot nu toe erg positief!
Die 'content' is volgens de FAQ niets meer dan cosmetische items:
https://www.ea.com/en-gb/...uently-asked-questions#q4

Ik zie het probleem niet zo, ik ben geen 12 jarige die waarde hecht het uiterlijk van z'n character en daar vervolgens z'n zakgeld aan uitgeeft.

"Cave Johnson - We're Done here"

• DigitalError
  • Laatst online: 20:21
Nee precies, ik ben al 31 :+

PSN: rubensaurus

• cherrycoke
  • Registratie: december 2009
  • Laatst online: 15-04 15:13

lekker man, maakte iedereen kapot met peacekeeper en precision choke, weinig snipers deze ronde en iedereen kwam elkaar al tegen vroeg in de match. moest wel teammaatje paar keer redden 8)

voelt echt lekker als je een ronde wint

• g0tanks
  • Registratie: oktober 2008
  • Laatst online: 15:48
Zelfs de financiële markten is Apex Legends niet ontgaan. Het FD heeft er het volgende over geschreven:
Maandag sprong de koers van uitgever Electronic Arts (EA) met ruim 6% op dankzij de hype rond het spel. Vrijdag was er al 16% bijgekomen.

Analisten van grote zakenbanken waren druk in de weer de potentie van het nieuwe spel te duiden. EA heeft eindelijk een game 'waarmee het kan verdienen aan het belangrijkste nieuwe genre in gaming', zei Bank of America Merrill Lynch, die meteen hun advies voor EA verhoogden naar 'kopen'. Jefferies sprak van EA's 'heetste game in jaren' en merkte opgewonden op dat het aantal mensen dat op het populaire videoplatform Twitch nog naar Fortnite-filmpjes keek plotseling was gehalveerd.

Ultrawide gaming setup: AMD Ryzen 7 2700X | NVIDIA GeForce RTX 2080 | Dell Alienware AW3418DW

• bram1984
  • Nu online
Nou die solo mode kan me echt niet snel genoeg komen. Wat een trieste figuren krijg je soms in je team zeg. Die snappen gewoon niet dat je met 3 man meer kans maakt. Dan ben je dood en dan gaan ze allebei vrolijk huisjes looten en vervolgens rennen ze een totaal andere kant op.

• Jack_Mojo
  • Registratie: november 2015
  • Laatst online: 20-04 14:08
SonOfTorture schreef op maandag 11 februari 2019 @ 17:06:
Tja zo zit de wereld niet in elkaar. Het is geven en nemen. Wees blij dat je nu al een gratis toffe game hebt gekregen.

• Nieuwevolger
  • Registratie: februari 2015
  • Laatst online: 18:15
Op een paar kleutjes na speel je gewoon dezelfde game hoor, ook zonder battle pass.

• bram1984
  • Nu online
Oh en gasten die helemaal alleen aan de andere kant van de map landen. Ook leuk.

• Fantasma7988
  • Registratie: mei 2013
  • Laatst online: 10:59
bram1984 schreef op maandag 11 februari 2019 @ 19:48:
Oh en gasten die helemaal alleen aan de andere kant van de map landen. Ook leuk.
Haha solo mode

• exactor it
  • Registratie: januari 2010
  • Nu online

exactor it

Moderator Spielerij

Volgens Gropah een ****

bram1984 schreef op maandag 11 februari 2019 @ 19:48:
Wat had je gedacht bij een gloednieuw, populair, free to play spel? :P

Ik heb pas een potje of 6 gespeeld maar heb kennelijk geboft met squadmates. Was best te doen met ze. Netjes ammo delen (tenminste niet zelf alles oprapen) en mooie drops en vijanden pingen.

Dutch: That is a fine place for it, the best...

• SomerenV
  • Registratie: november 2010
  • Laatst online: 20:05
exactor it schreef op maandag 11 februari 2019 @ 19:58:
[...]

Ik heb pas een potje of 6 gespeeld maar heb kennelijk geboft met squadmates. Was best te doen met ze. Netjes ammo delen (tenminste niet zelf alles oprapen) en mooie drops en vijanden pingen.
Ja, die ervaring heb ik ook. Wel zo nu en dan squadmates die nauwelijks pingen. Beginnen ze opeens te schieten, dat duurt dan even, staan er opeens 3 vijanden voor je neus zonder dat je weet waar ze vandaan zijn gekomen :+ Ook een paar keer gehad dat een squadmate te druk was met looten en ons niet kwam helpen in een gevecht. Maar het merendeel is het prima samenspelen met randoms :)

EightZero Drive | Facebook | Youtube | Tweakers topic

• cherrycoke
  • Registratie: december 2009
  • Laatst online: 15-04 15:13

en zo kan het hard gaan 8)

• bram1984
  • Nu online
exactor it schreef op maandag 11 februari 2019 @ 19:58:
[...]

In ieder geval een solo mode voor dat soort lui. Speel zelf ook liever solo eerlijk gezegd. De hele tijd je maten in de gaten houden en achter elkaar aan rennen vind ik maar irritant ondanks dat ik een teamspeler ben.

• Paul-G
  • Registratie: april 2011
  • Laatst online: 20-04 08:34
Ik ben erg te spreken over de gameplay alleen loopt het bij mij constant vast om een onduidelijke reden. Er zijn al erg veel threads op een groot aantal fora en het lijkt niet AMD/Intel/Nvidea specifiek te zijn.
Ik heb nu een keer alles op het laagste en vsync uit en nu loopt het niet meer vast, maar het voelt veel minder smooth (vage lag, misschien door tearing vanwege uitgezette vsync) dan daarvoor en vijanden zijn veel moeilijker te spotten...

Ondanks dat best vermaakt met een paar vrienden vandaag en een paar keer top 3 geëindigd, nog geen een keer gewonnen helaas...

• D4NG3R
  • Registratie: juli 2009
  • Laatst online: 19:51

D4NG3R

Beep Beep I'm a Geek

_O-

Zoek je mensen om mee te gamen, of om gewoon mee rond te stoeien? Kom gerust langs in ons Discord kanaal.

• Korkss
  • Registratie: november 2016
  • Laatst online: 22-04 16:50
bram1984 schreef op maandag 11 februari 2019 @ 20:07:
[...]

In ieder geval een solo mode voor dat soort lui. Speel zelf ook liever solo eerlijk gezegd. De hele tijd je maten in de gaten houden en achter elkaar aan rennen vind ik maar irritant ondanks dat ik een teamspeler ben.
Als er al een solo mode komt, ben ik heel benieuwd hoe dit gaat zijn. 6 Bangalores in 1 gebied en je hebt totale chaos met die ults en smokes. Mij lijkt dat niks eigenlijk..

Acer predator XB271HU - i7 7700k -MSI Z270 PGC - Gigabyte Aorus 1080ti - 16gb DDR4 - NZXT H700i - Seasonic 650W gold

• douwe.nl
  • Laatst online: 20:11
Ik ben al tijden op zoek naar een game waar ik lekker wat uurtje mee weg kan tikken, Fortnite vond ik niks vanwege het bouwen maar dit lijkt me wel erg leuk.

Krijg het alleen niet voor elkaar ook daadwerkelijk te spelen, elke keer als de server geladen wordt knalt hij naar de desktop zonder enige melding whatsoever en is de game afgesloten...

Google leverde het een en ander op maar dat werkte allemaal nog niet, enkel een hoop frustratie.

Wie oh wie kan me vertellen wat er verkeerd kan gaan ?

• Ryada

Ryada

Makeshift gamedev

douwe.nl schreef op maandag 11 februari 2019 @ 21:12:
Ik ben al tijden op zoek naar een game waar ik lekker wat uurtje mee weg kan tikken, Fortnite vond ik niks vanwege het bouwen maar dit lijkt me wel erg leuk.

Krijg het alleen niet voor elkaar ook daadwerkelijk te spelen, elke keer als de server geladen wordt knalt hij naar de desktop zonder enige melding whatsoever en is de game afgesloten...

Google leverde het een en ander op maar dat werkte allemaal nog niet, enkel een hoop frustratie.

Wat voor melding krijg je in je event viewer van windows als hij crashed?
Bekende oorzaken zijn: MSI afterburner/Nvidia overlay/Obs/Wallpaper Engine
Soms helpt het ook om de game in windowed te runnen ipv fullscreen.
Origin overlay uitzetten schijnt ook nog wel eens te helpen voor sommigen.

• Sergelwd
  • Registratie: januari 2012
  • Laatst online: 24-04 19:25
douwe.nl schreef op maandag 11 februari 2019 @ 21:12:

Eigenlijk alle overlay programma's kunnen dit verergeren.
Discord, origin, nvidea ingame overlay's bijv.

• Borentos
  • Laatst online: 22-04 23:50
Korkss schreef op maandag 11 februari 2019 @ 21:09:
[...]

Als er al een solo mode komt, ben ik heel benieuwd hoe dit gaat zijn. 6 Bangalores in 1 gebied en je hebt totale chaos met die ults en smokes. Mij lijkt dat niks eigenlijk..
Ik heb Blackout solo alleen tijdens de open beta gespeeld, het enige wat me daarvan bijstaat is al die gasten met een shotgun zit te campen achter deuren, zelfs early game. In Apex zie je alleen squads campen als je bij de laatste 3 squads alive bent. Ik kan het verkeerd hebben, maar Apex solo lijkt me niet bijster leuk.

• douwe.nl
Ryada schreef op maandag 11 februari 2019 @ 21:21:
[...]

Wat voor melding krijg je in je event viewer van windows als hij crashed?
Bekende oorzaken zijn: MSI afterburner/Nvidia overlay/Obs/Wallpaper Engine
Soms helpt het ook om de game in windowed te runnen ipv fullscreen.
Origin overlay uitzetten schijnt ook nog wel eens te helpen voor sommigen.
Thx, heb alles uit gehad, game ook via de folder zelf als admin uitgevoerd.

In de event history komt deze veel terug:

Bestandssysteemfilter 'EasyAntiCheatSys' (versie 6.1, ‎2019‎-‎01‎-‎24T10:26:48.000000000Z) is uit het geheugen verwijderd.
Sergelwd schreef op maandag 11 februari 2019 @ 21:21:
[...]

Eigenlijk alle overlay programma's kunnen dit verergeren.
Discord, origin, nvidea ingame overlay's bijv.
Heb niks aan staan dus dat is t ook niet...

• Welja
  • Registratie: juni 2006
  • Laatst online: 19:20
douwe.nl schreef op maandag 11 februari 2019 @ 22:01:
[...]

Ik heb mijn crashes kunnen oplossen door de geluidssettings van mijn koptelefoon aan te passen. Door Windows Sonic voor headphones uit te zetten. Dat veroorzaakte een crash icm Discord.

Maar aangezien ze volgens mij bij geen enkele error een melding geven is het maar raden wat jouw probleem is.

Succes met het oplossen, i've been there!

Net een win met randoms, 8 kills. Wat een gaaf spel...

Edit: net weer een crash... :(

• Ryada

Ryada

Makeshift gamedev

[...]

Bestandssysteemfilter 'EasyAntiCheatSys' (versie 6.1, ‎2019‎-‎01‎-‎24T10:26:48.000000000Z) is uit het geheugen verwijderd.
Welke Anti virus heb je? Je kan kijken of je hem even uit kan zetten en als het spel dan wel goed opstart heb je iig de oorzaak gevonden.

• yinx84
  • Registratie: februari 2011
  • Laatst online: 17:57
Avond afgesloten met een win. Heerlijk team; allemaal mic, maar alleen de meest cruciale info werd gedeeld... de rest verliep via ping. Daarmee behoud je superveel focus.

De rest echt volgens het boekje; met z'n drieën gebouwtjes enteren, snel searchen, naar het dak toe gaan om de sniper te laten scouten of de kust veilig is en rennen naar de volgende gemarkeerde spot. Werd als Lifeline steeds Accelerants gevoerd, dus we waren super decked out tegen het einde. Eindigde met de Mastiff... letterlijk een beest!

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Net een win met Gibraltar :) eerste game na dag 1 dat ik weer eens met hem speel maar is eigenlijk best fijn. Dat hij traag is, is gezichtsbedrog.. gaat gewoon met de rest mee. Kan ontzettend handig zijn met ze shield en ook 1v1 ben je best in voordeel met je eigen shield.

Ga hem toch even nog een aantal keer spelen.

• falcon123
  • Registratie: oktober 2010
  • Niet online
[...]

[...]

Misschien heb je wat aan de volgende links:

https://answers.ea.com/t5...ooting-steps/td-p/7437695
https://www.easy.ac/en-us/support/apexlegends/
https://answers.ea.com/t5...sing/td-p/7419613/page/31
Ricmaniac schreef op maandag 11 februari 2019 @ 22:53:
Net een win met Gibraltar :) eerste game na dag 1 dat ik weer eens met hem speel maar is eigenlijk best fijn. Dat hij traag is, is gezichtsbedrog.. gaat gewoon met de rest mee. Kan ontzettend handig zijn met ze shield en ook 1v1 ben je best in voordeel met je eigen shield.

De devs hebben ook aangegeven dat elke characters even snel is, maar door de animatie van de armen van Gibraltar lijkt hij langzamer te zijn.

falcon123 wijzigde deze reactie 11-02-2019 22:56 (27%)

• Borentos
  • Laatst online: 22-04 23:50
Ricmaniac schreef op maandag 11 februari 2019 @ 22:53:

Het zijn de handen die langzaam bewegen waardoor het lijkt dat ie langzaam loopt. Nadeel van "grote" legends is, dat je vaak als eerste wordt getarget.Ik heb nu de Mirage unlocked, maar eigenlijk vindt ik mijn Lifeline beter. Meer het gevoel dat ik iets toevoeg aan het team met sneller revives en de healdrone. De "gratis" care package is een mooie bonus.

• Meessen
  • Registratie: juli 2010
  • Laatst online: 09-04 11:07
Speel het spel nu ook een paar dagen op de PS4 Pro (dankzij de griep wat meer tijd). Vlak na release best vaak gewonnen, maar dat is inmiddels een stuk minder geworden. Net Caustic vrij gespeeld, leuke afwisseling van Gibraltar.

Valt me op dat nu steeds meer spelers stoppen zo gauw ze dood gaan of zelfs de drop site niet bevalt. Net vijf potjes achter elkaar, zeer ergerlijk. Normaal niet zo'n fan van een quit penalty maar misschien wel nodig.

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Borentos schreef op maandag 11 februari 2019 @ 22:56:
[...]

Het zijn de handen die langzaam bewegen waardoor het lijkt dat ie langzaam loopt. Nadeel van "grote" legends is, dat je vaak als eerste wordt getarget.Ik heb nu de Mirage unlocked, maar eigenlijk vindt ik mijn Lifeline beter. Meer het gevoel dat ik iets toevoeg aan het team met sneller revives en de healdrone. De "gratis" care package is een mooie bonus.
Zeker ik ben zelf mirage main maar lifeline is veel toffer om in je team te hebben :P ik vind haar gewoon niet leuk though haha

• yinx84
Spel is wel een succesje geloof ik :P

https://i.redd.it/st8bwz42k0g21.jpg

• bram1984
  • Nu online
Korkss schreef op maandag 11 februari 2019 @ 21:09:
[...]

Je zou de skills/ultimates kunnen uitschakelen of beperkt beschikbaar kunnen maken. Er is vast wel iets op te verzinnen (dat hebben ze vermoedelijk al gedaan, aangezien er in de code al aanwijzingen zijn gevonden naar een duo en solo modus).
Meessen schreef op maandag 11 februari 2019 @ 23:05:
Speel het spel nu ook een paar dagen op de PS4 Pro (dankzij de griep wat meer tijd). Vlak na release best vaak gewonnen, maar dat is inmiddels een stuk minder geworden. Net Caustic vrij gespeeld, leuke afwisseling van Gibraltar.

Valt me op dat nu steeds meer spelers stoppen zo gauw ze dood gaan of zelfs de drop site niet bevalt. Net vijf potjes achter elkaar, zeer ergerlijk. Normaal niet zo'n fan van een quit penalty maar misschien wel nodig.
Ik weet niet wat voor griep jij hebt, maar als ik griep heb lig ik de hele dag kapot te gaan in bed. Hoe kom ik aan zo'n soort griep? Klinkt wel relaxed. :)

bram1984 wijzigde deze reactie 11-02-2019 23:23 (40%)

• Daniel.
  • Registratie: april 2009
  • Laatst online: 20:34
Net eerste potje gedaan en bevalt goed. Leuke afwisseling zo met Fortnite en Blsckout. Ik merk wel dat je echt goede teammaten moet hebben. Eerste potje was.meteen met iemand die ons liet stikken. Had makkelijk onze banners.kunnen pakken maar ging er helemaal niet voor. Hij ging pas naar mijn plek toen de tijd helemaal op was. Gebeurd dit veel vaker?

<GoTHC>Daniel#23781 | Mijn PC

• Ryada

Ryada

Makeshift gamedev

Vandaag ook weer een succesvol dagje gehad. Helaas een aantal keer een random die totaal niet mee werkt en veel te wensen overlaat. (komen laat bij gunfights, maar zijn altijd als eerste bij de loot)
Maar alsnog 5 top 3 finishes en 2 wins binnen kunnen slepen.

Toch wel trots op deze win, heb ik 1v4 moeten uitspelen omdat helaas beide teammates hun game crashde (iig die van damien de random heb ik geen idee van)

• djmelvee
  • Registratie: juni 2013
  • Laatst online: 14:28
SonOfTorture schreef op maandag 11 februari 2019 @ 16:49:
Er is wat informatie vandaag naar buiten gekomen dat er een Solo en Duo modus aan zit te komen, natuurlijk niet officieel aangekondigd echter lijkt het me wel zeer wenselijk! Jullie mening?

Info : https://nl.ign.com/apex-l...mogelijk-solo-en-duo-modi
Staat 3 pagina's terug al gemeld door mij :p

• Ryada

Ryada

Makeshift gamedev

djmelvee schreef op maandag 11 februari 2019 @ 23:30:
[...]

Staat 3 pagina's terug al gemeld door mij :p
Is hem al gemeld 1/2 reacties onder zijn post :P

• djmelvee
Ryada schreef op maandag 11 februari 2019 @ 23:30:
[...]

Is hem al gemeld 1/2 reacties onder zijn post :P
't Is laat he :+

Desalniettemin kan ik niet wachten op Solo!

• Ryada

Ryada

Makeshift gamedev

djmelvee schreef op maandag 11 februari 2019 @ 23:31:
[...]

't Is laat he :+

Desalniettemin kan ik niet wachten op Solo!
Ik zit meer op Duo te wachten persoonlijk.
Kan ik tenminste met mijn maat spelen waar ik wel wat aan heb 8) (zonder de random factor van de 3de)

Ryada wijzigde deze reactie 11-02-2019 23:32 (5%)

• djmelvee
Ryada schreef op maandag 11 februari 2019 @ 23:31:
[...]

Ik zit meer op Duo te wachten persoonlijk.
Kan ik tenminste met mijn maat spelen waar ik wel wat aan heb 8) (zonder de random factor van de 3de)
Duo is ook zeker leuk. Solo top om even snel tussendoor te spelen. Die random 3e factor is inderdaad erg vervelend.

Ik zie trouwens niet waar hij erop gewezen wordt hoor haha.

• Ryada

Ryada

Makeshift gamedev

djmelvee schreef op maandag 11 februari 2019 @ 23:34:
[...]

Duo is ook zeker leuk. Solo top om even snel tussendoor te spelen. Die random 3e factor is inderdaad erg vervelend.

Ik zie trouwens niet waar hij erop gewezen wordt hoor haha.
Was iets verder omtrent andere info waar IGN om de 1 of andere manier 3 dagen mee gewacht heeft om te releasen :P

• Meessen
Ik weet niet wat voor griep jij hebt, maar als ik griep heb lig ik de hele dag kapot te gaan in bed. Hoe kom ik aan zo'n soort griep? Klinkt wel relaxed. :)
Koorts en me longen uit het lijf het hoesten kan redelijk tijdens het gamen, zolang ik de microfoon uit zet :P Al hou ik het natuurlijk niet de hele dag vol. In bed liggen is juist lastig stik ik in me eigen snot :r

On topic: is er al iets bekend over een nieuwe map? Mag wat meer afwisseling daar.

Meessen wijzigde deze reactie 11-02-2019 23:43 (10%)

• Tony
  • Registratie: augustus 2005
  • Laatst online: 16-04 13:27
25 Miljoen spelers alweer, dit had niemand verwacht.

https://www.ea.com/news/a...-players?isLocalized=true

:)

• djmelvee
Meessen schreef op maandag 11 februari 2019 @ 23:42:
[...]

Koorts en me longen uit het lijf het hoesten kan redelijk tijdens het gamen, zolang ik de microfoon uit zet :P Al hou ik het natuurlijk niet de hele dag vol. In bed liggen is juist lastig stik ik in me eigen snot :r

On topic: is er al iets bekend over een nieuwe map? Mag wat meer afwisseling daar.
Manfever :+

Nieuwe map? De game is nog geen week uit. Reken er voorlopig nog maar even niet op :')

• OMX2000
  • Registratie: januari 2001
  • Laatst online: 16:14

OMX2000

By any means necessary...

Hmm nu twee potjes achter elkaar dat ik alleen in een squad zit. En dan wil ik niet meteen quitten omdat ik verwacht dat je daar een penalty voor krijgt.

Meer mensen hier last van?

• djmelvee
OMX2000 schreef op dinsdag 12 februari 2019 @ 00:52:
Hmm nu twee potjes achter elkaar dat ik alleen in een squad zit. En dan wil ik niet meteen quitten omdat ik verwacht dat je daar een penalty voor krijgt.

Geen penalty's hoor, geen zorgen. Gebeurd soms wel eens. Wat voor penalty zou je überhaupt moeten krijgen? :p

• OMX2000
  • Registratie: januari 2001
  • Laatst online: 16:14

OMX2000

By any means necessary...

djmelvee schreef op dinsdag 12 februari 2019 @ 01:06:
[...]

Geen penalty's hoor, geen zorgen. Gebeurd soms wel eens. Wat voor penalty zou je überhaupt moeten krijgen? :p
Nou ja, het is niet heel relaxed dat je midden in een spel afhaakt. Ik kan me voorstellen dat wanneer dat vaker voorkomt je een penalty krijgt. Maar heb ook liever geen penalty ;)

• djmelvee
OMX2000 schreef op dinsdag 12 februari 2019 @ 01:09:
[...]

Nou ja, het is niet heel relaxed dat je midden in een spel afhaakt. Ik kan me voorstellen dat wanneer dat vaker voorkomt je een penalty krijgt. Maar heb ook liever geen penalty ;)
Zoals ik al zei, geen penalty's. Zou niet eens weten op wat voor manier er een penalty moet worden gegeven. En tbh, als ik wordt geinvite door een maatje leave ik toch echt gewoon hoor. :')

• djmelvee
Even serieus. Die Shroud is wel echt helemaal getikt hoor, hoe hij speelt. Bizar.. https://clips.twitch.tv/PrettiestFancyMonkey4Head

• RaymondG
  • Registratie: juni 2008
  • Laatst online: 18-04 12:50
Goedenavond,

Super toffe game, heb alleen een rare bug/instelling die ik niet weg krijg..

Ik kan via het invite systeem geen invites accepteren. De uitnodiging zie ik wel, kan er alleen niets mee. Met de muis klik ik erop en de icoon die ero-nder zit treed in werking. Volgens mij is het Origin window,maar daar heb ik ook gewoon alles op groen staan qua uitnodiging.

Zou het komen door dat ik op een 21:9 scherm speel. dat de gui de klik niet kan registreren ?

Mocht iemand de oplossing hebben hoor ik het heel graag. Best een klein irritant bugje zo...

https://robertsspaceindustries.com/enlist?referral=STAR-4HJD-T7SC

• djmelvee
RaymondG schreef op dinsdag 12 februari 2019 @ 01:15:
Goedenavond,

Ik kan via het invite systeem geen invites accepteren. De uitnodiging zie ik wel, kan er alleen niets mee. Met de muis klik ik erop en de icoon die ero-nder zit treed in werking. Volgens mij is het Origin window,maar daar heb ik ook gewoon alles op groen staan qua uitnodiging.

Zou het komen door dat ik op een 21:9 scherm speel. dat de gui de klik niet kan registreren ?

Mocht iemand de oplossing hebben hoor ik het heel graag. Best een klein irritant bugje zo...
Wat gebeurd er als je gewoon simpel op 'Y' tikt op je toetsenbord om de uitnodiging te accepteren? Wellicht even aankaarten via Twitter oid bij de devs (@PlayApex en @EAHelp). Wellicht dat 21:9 problemen oplevert. Durf het niet te zeggen. Overlay kun je ook uitschakelen en gewoon simpelweg via 'Friends' ingame op de rechtermuisknop klikken om te joinen.

• KBE91
  • Registratie: december 2012
  • Laatst online: 17-04 17:55
djmelvee schreef op dinsdag 12 februari 2019 @ 01:14:
Even serieus. Die Shroud is wel echt helemaal getikt hoor, hoe hij speelt. Bizar.. https://clips.twitch.tv/PrettiestFancyMonkey4Head
Heeft ook al ettelijke uren erin zitten, zelf voor dat de game live was wist hij alle ins en out al van de game omdat hij tester is.
Niet dat hij geen baas is, maar gewoon hij heeft zo een grote voorsprong op iedereen, toen de game net live was won hij bijna ieder potje dat hij speelde.

Na > EU ( Moest hij hier spelen dan wint hij met zijn tenen nog )

• bbblije
  • Registratie: november 2011
  • Laatst online: 18:00

bbblije

Riiiiight

djmelvee schreef op dinsdag 12 februari 2019 @ 01:14:
Zo bizar die gozer. Ik zat gisteren een clip te kijken waar hij full auto tussen enemies aan het switchen was. Schiet op 3 man tegelijk, en niet zomaar, maar headshots for days. Zijn coördinatie is bizar! Ook zo snel! En hoe relaxed hij achter zn bureau zit... Ik ben al meer opgewonden als ik hier op het forum aan het posten ben!

MBPr 15" late 2012 | PS4 PSN: Blijleven

• Wonkbonko
  • Registratie: juni 2010
  • Laatst online: 15:49
Wellicht een stomme vraag, maar hoe kan je op de PC uberhaubt iemand inviten buiten origin/steam?

• kneusteun
  • Registratie: september 2008
  • Laatst online: 18:17
RaymondG schreef op dinsdag 12 februari 2019 @ 01:15:
Goedenavond,

Je moet in origin even instelling wijzigen dat die over de game heen mag pushen. Weet zo even niet uit mijn hoofd waar dit ook alweer zat, maar was iets met game overlay van origin.

• AdmiraalTimbo
  • Registratie: november 2018
  • Laatst online: 18:46
De game bevalt mij zeer goed, Ik ben een lvl 30 Lifeline main met 25 wins. Hopelijk blijft de game zo tof en testen ze nieuwe wapens en Hero's zorgvuldig voordat ze deze uitbrengen ivm impact op de game.

• CT
  • Registratie: september 2001
  • Laatst online: 24-04 07:44

CT

📱💻 🎮 ⌚🖥

Ik prop zelden geld in 'free to play' games, maar deze game is eigenlijk gewoon een aanschafprijs waard dus heb er al een tientje in gepropt als "bedankje". Voelt anders zo verkeerd aan :D

• himlims_
  • Registratie: juni 2000
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

bbblije schreef op dinsdag 12 februari 2019 @ 07:41:
[...]

Zo bizar die gozer. Ik zat gisteren een clip te kijken waar hij full auto tussen enemies aan het switchen was. Schiet op 3 man tegelijk, en niet zomaar, maar headshots for days. Zijn coördinatie is bizar! Ook zo snel! En hoe relaxed hij achter zn bureau zit... Ik ben al meer opgewonden als ik hier op het forum aan het posten ben!
In begin vond ik de game erg matig, hoog flasy dinky toy gehalte. Maar inmiddels wat potjes verder, en die mening kan de prullenbak in. Die eerste ~1 minuut van iedere BR game ben ik geen fan van - een shooting game, zonder gun bij begin |:( maar goed, dat is het concept ... kom je die initiele fase door, dan is het toch wel leuke gameplay.

De meeste wapens voelen vrij gebalanceerd aan, edoch er duidelijk 'prefered' wapens tussen zitten.. De wingman *O* was in titanfall al een van mijn guns :P samen met shotgun heerlijk (dan mis je die wallrunning wel in deze game) een long-range (sniper) wil ook nog wel eens pijn doen, maar die hit registratie :X gaat hier nog niet helemaal lekker.

Of je nu wel/niet met headset speelt, dat ping systeem is briljant (zal me niet verbazen dat we dat in toekomst meer gaan zien) maar de samenwerking van de spelers en hun skills maakt de gameplay toch wel erg leuk. Het is geweldig wanneer een idee, over het terrein / map, de cirkel en een squad in de verte goed uitpakt. Daarmee doel ik op de unieke skills van de legend, vooral die fire support is erg effectief om route of ruimte af te sluiten. En zo te flanken, al dan niet via een zipline.

Inmiddels rank ~15(?), minder kills dan batterijen in de afstandsbediening gaan, toch bevalt dit wel.

//edit

via: twitch
The Twitch Rivals Apex Legends Challenge will be played over two separate days, February 12 and 19, with each region's tournament having a separate designated start time.

The EU half of the challenge will kick off at 9 AM PT / 12 PM ET / 5 PM GMT and will be followed by the NA half at 1 PM PT / 4 PM ET / 9 PM GMT.

himlims_ wijzigde deze reactie 12-02-2019 08:32 (12%)

ฅ ʕ•̫͡ᴥ•ʔ ฅ
RootGamer.com ☆ LINUX GAMES
🔧 Steam
RootGamer_com · Æ Origin HollandHards · Ʊplay HollandHards

• servival7
  • Registratie: december 2010
  • Laatst online: 17:16
Ik ken letterlijk niemand van die EU teams :+

PSN: vosje1991

• BounceMeister
  • Registratie: maart 2002
  • Niet online

Heb ik ook met enige regelmaat, gelijk alt-f4 en opnieuw starten.
Wat ik ook vervelend vind is dat de game soms ineens hard crasht, het beeld staat dan stil, het geluid gaat nog even door en dan is ineens het hele spel weg.
Er zullen nog wel een aantal bugs weggewerkt moeten worden.

• RaymondG
  • Registratie: juni 2008
  • Laatst online: 18-04 12:50
djmelvee schreef op dinsdag 12 februari 2019 @ 01:33:
[...]

Wat gebeurd er als je gewoon simpel op 'Y' tikt op je toetsenbord om de uitnodiging te accepteren? Wellicht even aankaarten via Twitter oid bij de devs (@PlayApex en @EAHelp). Wellicht dat 21:9 problemen oplevert. Durf het niet te zeggen. Overlay kun je ook uitschakelen en gewoon simpelweg via 'Friends' ingame op de rechtermuisknop klikken om te joinen.
Het gekke is dat mijn maatje dat ook al zei, maar ook helemaal niets dan. Niet de Y of de N.

Ook gekeken naar de overlay instellingen, daar kwam ik ook niets tegen met push of zoiets.

Ben over uurtje thuis en dan ga ik alles maar een naar default zetten. En verder erin duiken.

Thx voor de tips tot dusver.

https://robertsspaceindustries.com/enlist?referral=STAR-4HJD-T7SC

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Had dat gisteren avond ook 1 keer. Dropte op dat airship en had gelijk een kill.
Na die kill snel naar beneden gesprongen en onder een huis gezeten gewoon gecampt zo lang dat kon haha
Krijg meeste xp van "Time Survived".

Heb ik het met geluk van de cirkel gewoon tot top 3 uitgehouden onder hetzelfde huis haha. Toen moeten verplaatsen en kwam ik achter 1 van de 2 andere squads. heb 1 gozer mee de dood ingenomen toen nog :P

Vervelend als het gebeurd maar ik maak er dan maar gewoon het beste van. Was de eerste keer dat het me gebeurde overigens.

Denk dat het komt omdat er soms met de matchmaking wel iets fout gaat en dan zit je ineens zonder je maat in game bijv en dan leaven ze gewoon voordat de game begonnen is. maar dan blijf jij als random alleen over.

Ricmaniac wijzigde deze reactie 12-02-2019 08:58 (11%)

• Ryada

Ryada

Makeshift gamedev

Ach het is als 1 man ook nog wel te doen leert de ervaring mij als de enemies niet extreem goed zijn. Gister heb ik namelijk zelf nog een 1v4 moeten winnen. waar 1 squad met 3 man was. Dat was gelukt, wat moeten die personen gebaalt hebben.

• yinx84
Die SMG's beginnen nu ook aardig te klikken bij mij. Erg fijn om in het beginstadium als secondary te hebben als je veel indoor aan het zoeken bent naar gear. Is een beetje een trade-off... ze hebben zo'n bizar hoge ROF dat ze binnen zeer korte tijd enorme DPS er uit kunnen pompen, met als trade off dat je clip letterlijk binnen 3 seconden leeg is. High risk, high reward dus, en alleen bruikbaar in CQ.

• douwe.nl
Welja schreef op maandag 11 februari 2019 @ 22:24:
[...]

Ik heb mijn crashes kunnen oplossen door de geluidssettings van mijn koptelefoon aan te passen. Door Windows Sonic voor headphones uit te zetten. Dat veroorzaakte een crash icm Discord.

Maar aangezien ze volgens mij bij geen enkele error een melding geven is het maar raden wat jouw probleem is.

Succes met het oplossen, i've been there!

Net een win met randoms, 8 kills. Wat een gaaf spel...

Edit: net weer een crash... :(
Dat doet niets helaas, ik gebruik ook geen extra gaming software oid ook niet voor audio.
Ryada schreef op maandag 11 februari 2019 @ 22:33:
[...]

Welke Anti virus heb je? Je kan kijken of je hem even uit kan zetten en als het spel dan wel goed opstart heb je iig de oorzaak gevonden.
Gewoon defender, game staat in de toegestane verbinding en uitzetten helpt niet.
falcon123 schreef op maandag 11 februari 2019 @ 22:53:
[...]

Misschien heb je wat aan de volgende links:

https://answers.ea.com/t5...ooting-steps/td-p/7437695
https://www.easy.ac/en-us/support/apexlegends/
https://answers.ea.com/t5...sing/td-p/7419613/page/31

[...]

De devs hebben ook aangegeven dat elke characters even snel is, maar door de animatie van de armen van Gibraltar lijkt hij langzamer te zijn.
Dank, mocht allemaal ook niet baten helaas.

• bram1984
  • Nu online
Is het misschien een idee om een apart PC problemen geneuzel topic te openen zodat het hier wat meer inhoudelijk over de game kan gaan?

• shoombak
  • Registratie: september 2008
  • Niet online
Moet zeggen dat de midgame soms wel een beetje saai en traag aanvoelt. Ligt ook aan de locatie waar je terecht komt t.o.v anderen natuurlijk, maar het lijkt vaker voor te komen t.o.v. Fortnite voor mijn gevoel

• Ryada

Ryada

Makeshift gamedev

shoombak schreef op dinsdag 12 februari 2019 @ 09:27:
Moet zeggen dat de midgame soms wel een beetje saai en traag aanvoelt. Ligt ook aan de locatie waar je terecht komt t.o.v anderen natuurlijk, maar het lijkt vaker voor te komen t.o.v. Fortnite voor mijn gevoel
Hangt denk ik ook van je speelstijl af. Ik ga altijd nog rondrennen om verder te looten en meestal kom ik dan zat mensen tegen. Gewoon op gunshots afgaan als je ze hoort helpt ook wel. Maar als je gewoon rustig rond 3 gebouwtjes blijft zitten als je in de cirkel zit zal het inderdaad traag aanvoelen.

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

shoombak schreef op dinsdag 12 februari 2019 @ 09:27:
Denk dat dat al heel anders zou zijn als je soloqueue zou hebben.
Tevens heeft fortnite natuurlijk 100 spelers per map en apex 60

• douwe.nl
Het lijkt aan mijn processor te liggen, AMD Phenom geeft bij veel mensen problemen.

Afwachten dus.

• Meessen
yinx84 schreef op dinsdag 12 februari 2019 @ 09:05:
Die SMG's beginnen nu ook aardig te klikken bij mij. Erg fijn om in het beginstadium als secondary te hebben als je veel indoor aan het zoeken bent naar gear. Is een beetje een trade-off... ze hebben zo'n bizar hoge ROF dat ze binnen zeer korte tijd enorme DPS er uit kunnen pompen, met als trade off dat je clip letterlijk binnen 3 seconden leeg is. High risk, high reward dus, en alleen bruikbaar in CQ.
Viel me inderdaad op dat de vol automatische SMGs vrij goed zijn. Ben een paar keer zo snel gekilled er mee dat ik dacht wtf. Gebruik ze inmiddels ook.

Daarnaast ben ik fan van de shotgun Peacekeeper, gaat vooral goed samen met me Nox gas als ik in een gebouw zit.

• Ryada

Ryada

Makeshift gamedev

douwe.nl schreef op dinsdag 12 februari 2019 @ 09:46:
Het lijkt aan mijn processor te liggen, AMD Phenom geeft bij veel mensen problemen.

Afwachten dus.
Schijnt een mogelijke fix te zijn: https://www.thenerdmag.com/how-to-fix-apex-legends-crash/

• iddbbi
  • Registratie: september 2013
  • Laatst online: 23-04 04:51
Weet iemand hoe je de auto mode activeert als je de legendary attachment hebt van de prowler ?

• douwe.nl
Die was ik nog niet tegengekomen, werkt helaas ook niet :(

• Ryada

Ryada

Makeshift gamedev

iddbbi schreef op dinsdag 12 februari 2019 @ 10:09:
Weet iemand hoe je de auto mode activeert als je de legendary attachment hebt van de prowler ?
Op pc moet je op B drukken om de firemode te switchen. (is ook mogelijk op een hoop andere wapens)

• Vrijdag
  • Registratie: januari 2005
  • Nu online
iddbbi schreef op dinsdag 12 februari 2019 @ 10:09:
Is de vuurmode niet bij alle wapens de linker pijltjestoets? Op de PS4 is het in elk geval de linker D-pad. Ik zet als het kan altijd single shot. Dat is volgens mij een stuk accurater, ook al haal ik als een malle de trekker over.

• Deurstopper
  • Registratie: juli 2012
  • Niet online
himlims_ schreef op dinsdag 12 februari 2019 @ 08:26:
[...]

Of je nu wel/niet met headset speelt, dat ping systeem is briljant (zal me niet verbazen dat we dat in toekomst meer gaan zien) maar de samenwerking van de spelers en hun skills maakt de gameplay toch wel erg leuk. Het is geweldig wanneer een idee, over het terrein / map, de cirkel en een squad in de verte goed uitpakt. Daarmee doel ik op de unieke skills van de legend, vooral die fire support is erg effectief om route of ruimte af te sluiten. En zo te flanken, al dan niet via een zipline.
Inderdaad! Heerlijk dat ping systeem, zeker als je zonder mic speelt. Qua unieke skills is Wraith ook erg leuk om mee te spelen. Toch wat situaties meegemaakt waarin ik me team-mates via een 'portal' naar een veiligere plek kon brengen :)

Steam: http://steamcommunity.com/id/DeurstopperNL Origin: DeurstopperNL

• AdmiraalTimbo
  • Registratie: november 2018
  • Laatst online: 18:46
Overigens altijd wel opzoek naar mensen om mee te spelen op PC. Ik zelf speel zoals eerder gezegd altijd Lifeline.
mijn verdere stats staan wat verder naar boven al vermeld. Stuur gerust een berichtje bij interesse.

Groet,

Tim

AdmiraalTimbo wijzigde deze reactie 12-02-2019 11:36 (16%)

• Stylze
  • Registratie: maart 2010
  • Laatst online: 09:36
Iemand tips om aiming skills te verbeteren? merk toch dat ik veel mis schiet hehe.

• Ryada

Ryada

Makeshift gamedev

Stylze schreef op dinsdag 12 februari 2019 @ 10:35:
Iemand tips om aiming skills te verbeteren? merk toch dat ik veel mis schiet hehe.
Het is best simpel. Veel oefenen, niet met settings kloten zodat je muscle memory opgebouwd kan worden.

• bjornvos
  • Registratie: november 2013
  • Laatst online: 13-03 10:28
Stylze schreef op dinsdag 12 februari 2019 @ 10:35:
Lagere sensitivity en DPI is de beste tip die de meeste mensen kunnen gebruiken.

• djmelvee
servival7 schreef op dinsdag 12 februari 2019 @ 08:44:
Ik ken letterlijk niemand van die EU teams :+
same :')

• djmelvee
KBE91 schreef op dinsdag 12 februari 2019 @ 03:07:
[...]

Heeft ook al ettelijke uren erin zitten, zelf voor dat de game live was wist hij alle ins en out al van de game omdat hij tester is.
Niet dat hij geen baas is, maar gewoon hij heeft zo een grote voorsprong op iedereen, toen de game net live was won hij bijna ieder potje dat hij speelde.
I know. Maar dit heeft niets met een voorsprong te maken. Elke game die deze gast aanraakt krijg je dit soort dingen uit. Bijvoorbeeld Rainbow Six Siege. Hij verlaat het pro-team van Cloud 9.. :p

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

bjornvos schreef op dinsdag 12 februari 2019 @ 10:39:
[...]

Lagere sensitivity en DPI is de beste tip die de meeste mensen kunnen gebruiken.
Dit idd. aantal jaar terug over gegaan naar een DPI/sensitivity van 45-50cm voor 360graden draaien.

Is erg wennen maar once you get the hang of it heeft het me aim echt heel erg verbetered. met name long range

• djmelvee
Ricmaniac schreef op dinsdag 12 februari 2019 @ 10:48:
[...]

Dit idd. aantal jaar terug over gegaan naar een DPI/sensitivity van 45-50cm voor 360graden draaien.

Is erg wennen maar once you get the hang of it heeft het me aim echt heel erg verbetered. met name long range
Ik speel persoonlijk met sensitivity 3.0 ingame en 400 dpi. :)

• yinx84
bjornvos schreef op dinsdag 12 februari 2019 @ 10:39:
[...]

En FOV verhogen, maar dat is misschien weer persoonlijk. Heb zelf de FOV gemaxed en zie bekende streamers ook altijd overduidelijk hoge FOV hebben.

Mijn sens is 1.0 @ 800dpi

yinx84 wijzigde deze reactie 12-02-2019 10:54 (3%)

• Trixh
  • Registratie: juli 2012
  • Laatst online: 24-04 19:50
djmelvee schreef op dinsdag 12 februari 2019 @ 10:43:
[...]

I know. Maar dit heeft niets met een voorsprong te maken. Elke game die deze gast aanraakt krijg je dit soort dingen uit. Bijvoorbeeld Rainbow Six Siege. Hij verlaat het pro-team van Cloud 9.. :p
Die gast is zo goed in elk spel omdat hij zorgt dat hij bij elk spel precies dezelfde aim heeft als bij het vorige spel wat hij speelde. Er zijn bepaalde sites zoals https://www.mouse-sensitivity.com/ (geen reclame :P) waar je dat kan uitrekenen. Dat is cruciaal voor je muscle memory en is ook de reden waarom hij gelijk zo goed kan mikken ondanks dat het een heel nieuw spel is.

Combineer bovenstaande met het feit dat hij gigantisch veel uren per dag speelt en dat al jaren doet en dan is het niet meer dan logisch dat hij zo speelt. Moet wel zeggen dat het leuk is om af en toe die clips van hem te bekijken omdat het er altijd erg knap uitziet.

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

djmelvee schreef op dinsdag 12 februari 2019 @ 10:53:
[...]

Ik speel persoonlijk met sensitivity 3.0 ingame en 400 dpi. :)
verschillen we niet zo veel want ik met 900 dpi en 1.5 ingame.
Lastige vind ik alleen als games niet dezelfde sensitivity gebruiken.

Zoals overwatch doet 0-100 ingame sensitivity en dan bijv call of duty weer 0-30 en Apex nu weer van 0 tot 20

Altijd lastig omrekenen om exact hetzelfde gevoel te behouden :P

Krijgen we de disussie over DPI/Sentitivity/FOV weer? :P

Voor eens en voor altijd, het is heel erg simpel, voor ALLE shooters. DPI en sensitivity zijn volledig uitwisselbaar, maar lage DPI is in windows niet lekker. Zet in windows sensitivity op 6/11 en zet je muis op een DPI zodat je er in windows lekker mee kan werken en alle acceleratie uit.

Vervolgens kies je in-game raw input, en een sensitivity waarmee je a) makkelijk tijdens het heen en weer strafen/springen/rennen de crosshair op 1 vast punt kan houden EN waarmee je makkelijk een (irrationeel) bewegend doelwit kan volgen. Dat is je 'perfect' sensitivity voor die game. Met mouse-sensitivity.com kan je de sensitivity overzetten naar andere games, maar vergt soms nog wel tweaks. Het is moeilijker models te tracken in quake dan in Siege.

FOV is een afweging; lagere FOV=grotere playermodels dus makkelijker te raken (voordeel in games waar je weet waar de vijanden vandaan zullen komen). Met een Hogere FOV wordt je minder snel van de zijkant verrast als je niet vaak 'scant'. Persoonlijk werkt 90 altijd het beste voor mij in snelle shooters, lage FOV beter in tragere.

Hoewel veel mensen uitkomen rond dezelfde, lagere waarden, is het voor iedereen anders, maar het principe is hetzelfde; kunnen tracken en een hoek/punt kunnen houden terwilj je dodged. Succes. :)

• Luckyshots
  • Registratie: februari 2019
  • Laatst online: 21-02 13:04
Je wilt ook niet bij elke game dezelfde sens hebben. Ligt ook aan de snelheid van het spel, ik heb dus ook een wat hogere sens in apex ten opzichte van pubg.

• Stylze
  • Registratie: maart 2010
  • Laatst online: 09:36
Had er misschien bij moeten melden dat het om PS 4 ging hehe daar zie ik die termen die jullie gebruiken niet bij de aiming options staan:p

• Luckyshots
  • Registratie: februari 2019
  • Laatst online: 21-02 13:04
Stylze schreef op dinsdag 12 februari 2019 @ 11:10:
Had er misschien bij moeten melden dat het om PS 4 ging hehe daar zie ik die termen die jullie gebruiken niet bij de aiming options staan:p
Haha dan is de tip om een pc te kopen :)

• bram1984
  • Nu online
Luckyshots schreef op dinsdag 12 februari 2019 @ 11:10:
[...]

Haha dan is de tip om een pc te kopen :)
Zodat we het hele topic vol kunnen spammen met geklaag over DPI, drivers, crashes, disconnects etc. Nee, dank je. ;)
Pagina: 1 ... 7 ... 27 Laatste

OnePlus 7 Microsoft Xbox One S All-Digital Edition LG W7 Google Pixel 3 XL OnePlus 6T (6GB ram) FIFA 19 Samsung Galaxy S10 Sony PlayStation 5

Tweakers vormt samen met Tweakers Elect, Hardware.Info, Autotrack, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer de Persgroep Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True