Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iddbbi
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 31-07 20:16
wilt iemand mij toevoegen op origin ? ; Zurkylicious

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sileh
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 20-07 14:10
Gisteren de ''No Witnesses'' badge unlocked, gaat best lekker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• midego
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 11-01 08:49
Voor de mensen die samen willen spelen. midegonl op Origin.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SCARfaceE
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 15:56
Jordy8 schreef op zaterdag 16 februari 2019 @ 11:43:
[...]

Ik had gister een random die ik gewoon bijna niet kon bijhouden. Die ging overal zo snel doorheen en stond geen seconde stil. Zag ie een andere squad, gelijk er op af. Heel bizar tempo, maar we wonnen wel dankzij hem.

De paar potjes waar ik in de winnende squad zat speelden allemaal op die manier.
Dit is voor mij (en veel anderen) de leukste manier van spelen. Zo heb ik een potje gewonnen in 11m:49s :D :

PSN ID: Beest41

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Glasscar
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 12:32
Zit best goed in elkaar dit spel. Ik heb alleen nog erg veel moeite met iemand omleggen. Voor mijn idee lopen ze weg nadat ik een hele magazijn op ze heb geleegd maar sterf ik zelf na 1 kogel al.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cherrycoke
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 15-09 21:34
caustic is super vet om close combat mee te spelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deurstopper
  • Registratie: Juli 2012
  • Niet online
SCARfaceE schreef op zaterdag 16 februari 2019 @ 13:49:
[...]

Dit is voor mij (en veel anderen) de leukste manier van spelen. Zo heb ik een potje gewonnen in 11m:49s :D :

[YouTube: CHAMPIONS IN LESS THAN 12Min | Apex Legends PS4]
Lekkere kill op 3.40! Die dacht ff je teammate mooi te finishen.. haha

Steam/Epic: Deurstopper

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• UltraSub
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 01-09 22:45
Holy shit. Dat ziet er toch echt niet goed uit.

[ Voor 29% gewijzigd door UltraSub op 16-02-2019 16:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ook maar begonnen aan dit geweldige spel. Origin: Cudwest voeg me toe!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SCARfaceE
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 15:56
Deurstopper schreef op zaterdag 16 februari 2019 @ 16:03:
[...]

Lekkere kill op 3.40! Die dacht ff je teammate mooi te finishen.. haha
Haha, helaas kan je 'm niet horen maar hij was behoorlijk aan 't schreeuwen om hulp :+ .

PSN ID: Beest41

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ricmaniac
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 13:23
Ik snap niet dat ze geen stat hebben ingebouwd met Total wins. die mis ik echt

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cherrycoke
kan aan mij liggen maar na de patch ben ik gewoon dood na 2 seconden ook al heb ik gouden armor en helm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AmonTobin
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 05-05 17:03
|:( 8)7

Van die handige harry's die ergens gaan landen waar al 2 teams net geland zijn en alle loot al weg is. Net 3 keer achter elkaar gehad en guess wat: elke keer na 10 sec "squad eliminated"

Edit: maak daar maar 4x van...wtf.

[ Voor 34% gewijzigd door AmonTobin op 16-02-2019 18:23 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• UltraInstinct
  • Registratie: November 2017
  • Nu online
Hebben jullie het ook dat je game echt random crashed? Elke keer bijna nummer 1 geworden maar werd dan gekickt omdat m'n game was verdwenen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• internaut
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 14:26
Net wel moeite om in te loggen..bleef maar duren..iedereen wilt knallen precies.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RawChild
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 19-09 23:57

RawChild

PSN: Rawchild

cherrycoke schreef op zaterdag 16 februari 2019 @ 17:18:
kan aan mij liggen maar na de patch ben ik gewoon dood na 2 seconden ook al heb ik gouden armor en helm
Snap ik ook niet. Speelde ook wel af en toe Fortnite, de populairste Br game, maar die heeft helemaal niks qua stats. Dus per legend vind ik al heel wat. Maar het kan nog bete ja

PSN: Rawchild / Xbox: Nosferatu 360NL

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Milo44
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 30-08 22:34
UltraInstinct schreef op zaterdag 16 februari 2019 @ 18:24:
Hebben jullie het ook dat je game echt random crashed? Elke keer bijna nummer 1 geworden maar werd dan gekickt omdat m'n game was verdwenen.
Yup, ik heb het zo nu en dan ook wel eens. Met diverse symptomen voordien en daarna direct bureaublad:

- Muis/sensivity gaat ineens een soort van "laggen"
- Geluid gaat haperen en resulteert in zwart beeld
- Game freezed ineens

Of helemaal geen symptomen en in een split second mijn bureaublad voor mijn neus :F
Ik heb het tot nu toe niet heel veel, en alleen gehad toen ik aan het laden was richting vliegtuig/tijdens vliegen of net nadat ik geland was.

I, a stranger and afraid in a world I never made...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchTaz
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 19-09 22:21
Bekse schreef op vrijdag 15 februari 2019 @ 23:07:
[...]

Het jeukt wel ja! Doe je mee?
Doen we een keer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraInstinct
  • Nu online
Milo44 schreef op zaterdag 16 februari 2019 @ 19:25:
[...]

Yup, ik heb het zo nu en dan ook wel eens. Met diverse symptomen voordien en daarna direct bureaublad:

- Muis/sensivity gaat ineens een soort van "laggen"
- Geluid gaat haperen en resulteert in zwart beeld
- Game freezed ineens

Of helemaal geen symptomen en in een split second mijn bureaublad voor mijn neus :F
Ik heb het tot nu toe niet heel veel, en alleen gehad toen ik aan het laden was richting vliegtuig/tijdens vliegen of net nadat ik geland was.
Idd, precies dit...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Montaner
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 01-09 08:19
Net voor het eerst een crash, in logboek:
Bestandssysteemfilter 'EasyAntiCheatSys' (versie 6.1, ‎2019‎-‎01‎-‎24T10:26:48.000000000Z) is uit het geheugen verwijderd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraSub
Die stats he... daar klopt toch geen jota van, of ik mis iets helemaal.
Gewoon 0 damage rapporteren en 0 kills, terwijl ik gewoon een kill had. Knocked en thirsted. En dat valt me eigenlijk doorlopend op.

En wanneer kun je die banners aanpassen? Die zijn allemaal locked, maar wanneer unlock je die customizations?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraInstinct
  • Nu online
Btw, leuke spel maar trash teammates. Veel weten niet wat samenwerken is en dat is hier cruciaal.
Ping je nog om hier te blijven/looten gaan ze alsnog ergens anders

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stylze
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 13:24
Ja klopt als iemand op ps4 wil spelen add me maar: Thieuguid

Playstation 5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraSub
UltraInstinct schreef op zaterdag 16 februari 2019 @ 22:37:
Btw, leuke spel maar trash teammates. Veel weten niet wat samenwerken is en dat is hier cruciaal.
Needs solo, duo en squad. Absoluut. En ik hoop dat ze daar snel mee zijn, want gezien het geklaag dat begint op te komen overal, is dit niet handig

Ik vind het persoonlijk niet al te erg om met randoms te spelen, maar speel liever met mensen die je kent en als dat niet kan dat maar solo. Verandert het spel ook ineens behoorlijk, als je solo gaat en iedereen een enemy is, maar wel alleen.

Overigens, heb zelden zo'n relaxte randoms mee gemaakt als in Apex. Meestal wordt er netjes gepinged enz. Ook revive en zelfs lastige respawns worden doorgaans goed gedaan. Misschien ligt het aan platform ook?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Borentos
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 09-05-2022
Het verschil is per potje zo enorm, de ene keer heb je goede squadmates, het volgende potje is het 3x ruk. Net een potje gespeeld waarbij ik de jumpmaster was en na 1 sec iemand er solo totaal de andere kant op vloog, 30 sec. later was ie dood

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cherrycoke
gouden peacekeeper gevonden, man man man ik ging er doorheen als een hete mes door boter

mijn hart ging tekeer, was als enigste over die lul zat in zijn eentje te campen en zag mij niet boom headshot

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/jYqMyCp.jpg

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• AmonTobin
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 05-05 17:03
Borentos schreef op zaterdag 16 februari 2019 @ 22:48:
[...]

Het verschil is per potje zo enorm, de ene keer heb je goede squadmates, het volgende potje is het 3x ruk. Net een potje gespeeld waarbij ik de jumpmaster was en na 1 sec iemand er solo totaal de andere kant op vloog, 30 sec. later was ie dood
Er moet een ping commando "hier blijven lul" komen. >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stylze
Idd zou een Ping moeten zijn voor stay with Squad ofzo, merk wel dat alleen queuen echt veel nadeel begint te geven eerste paar dagen maakte het nog niet zoveel uit maar nu zijn veel mensen wel echt met parties aan het spelen volgens mij en dan heb je een groot voordeel. Snap niet dat bijna niemand van randoms een headset heeft is toch wel essentieel voor zon spel als dit

[ Voor 74% gewijzigd door Stylze op 16-02-2019 22:58 ]

Playstation 5

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• A.W.E.S.O.M.-0
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 24-08 16:56
AmonTobin schreef op zaterdag 16 februari 2019 @ 22:51:
[...]

Er moet een ping commando "hier blijven lul" komen. >:)
Haha ik las dit als was het de stem van Bert Visscher, custom voice packs zouden echt briljant zijn, als er dan toch mtx in moet zitten dan maar zoiets. :D
UltraSub schreef op zaterdag 16 februari 2019 @ 22:46:
[...]

Needs solo, duo en squad. Absoluut. En ik hoop dat ze daar snel mee zijn, want gezien het geklaag dat begint op te komen overal, is dit niet handig

Ik vind het persoonlijk niet al te erg om met randoms te spelen, maar speel liever met mensen die je kent en als dat niet kan dat maar solo. Verandert het spel ook ineens behoorlijk, als je solo gaat en iedereen een enemy is, maar wel alleen.

Overigens, heb zelden zo'n relaxte randoms mee gemaakt als in Apex. Meestal wordt er netjes gepinged enz. Ook revive en zelfs lastige respawns worden doorgaans goed gedaan. Misschien ligt het aan platform ook?
Duos zie ik ook nog wel, maar solo zie ik niet met deze legends lekker werken. De balans en synergieën tussen de heros ben je dan kwijt, plus veel van wat Apex uniek maakt als BR: het respawn mechanisme (wat echt briljant is) en het pingen.

Misschien als iedereen als titanfall pilot zou spelen zou het kunnen werken, maar dat is niet toegankelijke gameplay.

Ik deel ook helemaal met je hoe belachelijk goed de potjes met randoms zijn vergeleken met andere games, waar het eigenlijk elk potje gewoon gezeik is of wordt. Misschien dat ze lobby's kunnen maken waarin premades tegen premades worden gematched. Vandaag voor het eerst met twee maatjes gespeeld die en akelig goed kunnen aimen én gewend zijn alles te callen via voice, in combinatie met het ping systeem, dan snijdt je er zo lekker doorheen (mits je de loot vindt :P).

Na twee weken ben ik nog steeds diep onder de indruk, wat een geweldig doordachte en verfrissende game. Battle(non)sense heeft wel goede punten, sommigen laggen echt de pan uit, maar vergeleken met de frostbite of unreal games al enorme verbetering. :)

[ Voor 72% gewijzigd door A.W.E.S.O.M.-0 op 16-02-2019 23:26 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Beakzz
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 17:14
CosmicMaik schreef op zaterdag 16 februari 2019 @ 09:27:
Heerlijke game!
Laatst in een match 17 kills en de win gehaald!

[YouTube: 17 Kills APEX LEGENDS]

Als iemand het leuk vind om een potje samen te doen: Origin: CosmicMaik :)
Ja ik zie het al. Jij hebt gewoon iemand nodig die je door de game heen sleept :+ Ik zal je even toevoegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tony
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 22-05 07:33
UltraSub schreef op zaterdag 16 februari 2019 @ 22:31:
Die stats he... daar klopt toch geen jota van, of ik mis iets helemaal.
Gewoon 0 damage rapporteren en 0 kills, terwijl ik gewoon een kill had. Knocked en thirsted. En dat valt me eigenlijk doorlopend op.
Het lijkt wel op je kill eraf gaat als diegene gerevived wordt dmv de beacon.

:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Milo44
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 30-08 22:34
Ik kan dit eigenlijk maar nauwlijks beamen.
De potjes die ik met random mensen deed vielen mij nog altijd heel erg mee.

Ja, je hebt er idd tussen zitten die na 1 seconde al totaal ergens anders heen gaan, maar die laat ik dan ook lekker.
De kunst is dan eigenlijk om jezelf (mits je Jumpmaster bent) aan te passen en in een iets rustigere zone te landen.
Dan kom ik met 1 iemand alsnog wel redelijk ver, maar dat zijn mijn ervaringen uiteraard.

I, a stranger and afraid in a world I never made...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• OMX2000
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 14:21

OMX2000

By any means necessary...

Gisteren een keiharde crash van mijn hele PS4 Pro tijdens het spelen van Apex. Ik had net een supply bin geopend en wilde hem leeghalen. Controller reageerde niet meer en het beeld was helemaal vastgelopen.

Hopelijk komt dit niet veel vaker voor. Was net natuurlijk het potje wat het lekkerste liep.

Dè developers podcast in je moerstaal : CodeKlets Podcast

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RawChild

RawChild

A.W.E.S.O.M.-0 schreef op zaterdag 16 februari 2019 @ 23:09:
[...]

Haha ik las dit als was het de stem van Bert Visscher, custom voice packs zouden echt briljant zijn, als er dan toch mtx in moet zitten dan maar zoiets. :D

[...]

Duos zie ik ook nog wel, maar solo zie ik niet met deze legends lekker werken. De balans en synergieën tussen de heros ben je dan kwijt, plus veel van wat Apex uniek maakt als BR: het respawn mechanisme (wat echt briljant is) en het pingen.

Misschien als iedereen als titanfall pilot zou spelen zou het kunnen werken, maar dat is niet toegankelijke gameplay.
Dat denk ik inderdaad ook. Maar misschien een solo mode met 2 bots of zo.. In titanfall zaten ook altijd bots en echte spelers, dat heb ik altijd prima gevonden( heerlijke easy kills natuurlijk om je titan te halen)
Je kiest dan 2 andere legends die het gemiddelde niveau van een Apex Legend speler hebben . (Eventueel kan je nog de controle over 1 van die andere 2 over tijdens een game). Misschien wat pre-settings voor je bot team mates.
Geen idee wat Respawn gaat doen voor solo mode, maar veel toffe dingen uit deze game vervallen met solo mode als ze solo mode gaan doen zoals andere BR games.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RawChild

RawChild

Delete.. per ongeluk mezelf gequote.

[ Voor 98% gewijzigd door RawChild op 17-02-2019 09:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stylze
Ja weet ook niet of een solo mode nou echt geschikt is voor deze game met al die classes is het wel echt gericht op teamwork. Zouden nog wel een 4 player Squad mode mogen toevoegen imo.

Weet iemand trouwens of er nog een andere manier is om craftong materials te krijgen dan van die apex packs?
Krijg af en toe is 15 of 25 materials ervan maar ik ben nu lvl 26 en al aardig wat uren erin zitten en heb pas 400.. terwijl je 1200 nodig hebt voor 1 legendary skin.

Die blue en Epic skins zijn niet zo boeiend namelijk

[ Voor 5% gewijzigd door Stylze op 17-02-2019 10:05 ]

Playstation 5

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Napo
  • Registratie: Augustus 2006
  • Niet online
Milo44 schreef op zondag 17 februari 2019 @ 00:09:
[...]

Ik kan dit eigenlijk maar nauwlijks beamen.
De potjes die ik met random mensen deed vielen mij nog altijd heel erg mee.
Het grootste nadeel om met randoms te spelen is dat het te vaak voorkomt dat ze willen landen waar 4 ander squads landen en je te vaak na 30 seconden al weer in de lobby kan gaan wachten

Daarna valt het reuze mee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Suicyder
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 17:00
Napo schreef op zondag 17 februari 2019 @ 10:36:
[...]

Het grootste nadeel om met randoms te spelen is dat het te vaak voorkomt dat ze willen landen waar 4 ander squads landen en je te vaak na 30 seconden al weer in de lobby kan gaan wachten

Daarna valt het reuze mee
Net aan de game begonnen en dit herken ik nu al, had wel een kill door iemand op zijn bakkes te slaan :+

Nu nog mensen om mee samen te spelen:
PC - Origin - Suicyder

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cycatrix
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 15-07 11:20
Mis ik iets of is origin friend request systeem heel erg brak. De enigste manier waarop ik mensen kan toevoegen is als zij (of ik) een friend request sturen, dan moet ik hun profiel opzoeken, en dan kan ik ze toevoegen. Geen mogelijkheid om gewoon een notification the krijgen dat iemand friend wil worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
Cycatrix schreef op zondag 17 februari 2019 @ 10:57:
Mis ik iets of is origin friend request systeem heel erg brak. De enigste manier waarop ik mensen kan toevoegen is als zij (of ik) een friend request sturen, dan moet ik hun profiel opzoeken, en dan kan ik ze toevoegen. Geen mogelijkheid om gewoon een notification the krijgen dat iemand friend wil worden.
je hoort normaal gesproken in je friendlist te zien dat iemand jou wil toevoegen. dat staat dan boven je friends. Daar kan je dan gewoon accept of decline drukken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraSub
Stylze schreef op zondag 17 februari 2019 @ 10:04:
Ja weet ook niet of een solo mode nou echt geschikt is voor deze game met al die classes is het wel echt gericht op teamwork. Zouden nog wel een 4 player Squad mode mogen toevoegen imo.
Mwoah. Vergeet niet dat iedereen dan in een solo maar 1 legend heeft hè. Keuzes. En je hebt daar in de match soms voordeel van, soms ben je in het nadeel. Maar dat heeft dan iedereen. Goed voor de spanning.
Natuurlijk is het nu sterk gericht op teamplay, omdat iedereen zijn team samenstelt en de skills combineert, als het een goed team is.
Ik denk dat solo wel degelijk kan, heel andere game dan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jordy8
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 19-09 20:44
Solo lijkt mij zeker interessant. Soms solo ik al heel veel omdat de rest disconnect. 1 tegen 3 is alleen niet te doen voor mij :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ricmaniac
Jordy8 schreef op zondag 17 februari 2019 @ 11:50:
Solo lijkt mij zeker interessant. Soms solo ik al heel veel omdat de rest disconnect. 1 tegen 3 is alleen niet te doen voor mij :P
Dit zal alleen alsnog mijn probleem zijn in solo queue want dat gebeurd mij altijd in BR games; Dan ben je 1v1 aan het vechten maar komt er een 3e bij en dan ben ik altijd het beleg van de sandwich :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KBE91
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 09-09 06:57
Xbox one s heeft een visual update gehad denk ik, alles ziet er nu wel scherp uit en bolt ook gewoon goed.
al 2 potjes op een rij dat ik 2 wordt.

Doe mijn ult en hun paarse armor breekt en ik zeg push push ( was de enige die sprak )
Hij loopt er naar toe, hij schiet er eens op en dan loopt hij terug weg ? Weet niet wat het is met die mannen die 2v1 situaties mijden, het is in ons voordeel hoor.
Die ene was ook al zo rond als iets.

Je ziet dat ze beide 230 kills hebben in het begin scherm, je denkt oke we zitten goed niet dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevz
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 16:54
Ricmaniac schreef op zondag 17 februari 2019 @ 11:56:
[...]

Dit zal alleen alsnog mijn probleem zijn in solo queue want dat gebeurd mij altijd in BR games; Dan ben je 1v1 aan het vechten maar komt er een 3e bij en dan ben ik altijd het beleg van de sandwich :)
Ride the circle. Blijf aan de buitenkant en zodra je de laatste 2 teams hoort vechten, meng je er in en maak jezelf de third party. Zo werken BR' s nou eenmaal :)

Mijn YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraSub
YouTube: 30 SOLO KILLS IN APEX LEGENDS by Majafrilla

Da fuq.. 30 kills?! Halve lobby ff opruimen. Damn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BroWohsEdis
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 18-09 22:37

BroWohsEdis

George Orwell was right.

Ik merk dat ik hoofdpijn krijg van dit spel, iemand anders hier ook last van? Had gelezen dat dit door FoV kan komen?

"So that's how democracy dies, with a thunderous applause"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryada
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 19-09 22:09
BroWohsEdis schreef op zondag 17 februari 2019 @ 14:17:
Ik merk dat ik hoofdpijn krijg van dit spel, iemand anders hier ook last van? Had gelezen dat dit door FoV kan komen?
Mits je op Pc speelt kan je de FoV hoger zetten in de video settings.

Steam: Ryada.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BroWohsEdis
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 18-09 22:37

BroWohsEdis

George Orwell was right.

Ryada schreef op zondag 17 februari 2019 @ 14:25:
[...]

Mits je op Pc speelt kan je de FoV hoger zetten in de video settings.
Ik speel op Xbox One X, heb mijn FoV veranderd naar 80 van 90. Kijken of dit verschil maakt.

"So that's how democracy dies, with a thunderous applause"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryada
BroWohsEdis schreef op zondag 17 februari 2019 @ 14:28:
[...]

Ik speel op Xbox One X, heb mijn FoV veranderd naar 80 van 90. Kijken of dit verschil maakt.
Ah wist niet dat het ook op xbox kon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Borentos
  • Laatst online: 09-05-2022
Het ziet er zo makkelijk uit, totdat ik zelf aan de slag ga en blij ben met mijn 2 kills...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevz
BroWohsEdis schreef op zondag 17 februari 2019 @ 14:17:
Er zit standaard ook viewbobbing in. Er was al een post op reddit gemaakt door mensen die ook misselijk werden na een uurtje spelen. Ikzelf heb er niet zo veel last van, maar viewbobbing mag van mij wel flink gereduceerd worden of helemaal uit. 't Is echt zo'n overblijfsel van oude games om beweging te simuleren, maar uiteindelijk werkt dat gewoon niet zo :')

Mijn YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryada
kevz schreef op zondag 17 februari 2019 @ 14:48:
[...]

Er zit standaard ook viewbobbing in. Er was al een post op reddit gemaakt door mensen die ook misselijk werden na een uurtje spelen. Ikzelf heb er niet zo veel last van, maar viewbobbing mag van mij wel flink gereduceerd worden of helemaal uit. 't Is echt zo'n overblijfsel van oude games om beweging te simuleren, maar uiteindelijk werkt dat gewoon niet zo :')
Ik vind het juist een leuke toevoeging persoonlijk. Vind het altijd zo lame als het net is alsof je aan het glijden bent over de wereld. Hoop dat ze het gewoon een setting maken ipv het compleet eruit dumpen/reduceren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevz
Ryada schreef op zondag 17 februari 2019 @ 14:51:
[...]

Ik vind het juist een leuke toevoeging persoonlijk. Vind het altijd zo lame als het net is alsof je aan het glijden bent over de wereld. Hoop dat ze het gewoon een setting maken ipv het compleet eruit dumpen/reduceren.
Je realiseerd je dat ons brein die bewegingen er uit filteren als het ware? Dus bobbing toevoegen in een FPS game doet niets anders dan het in de praktijk 'onfilteren'. Sowieso heeft Apex niets met realisme te maken, als dat het doel van bobbing is. Wat er nu in zit komt over op je hoofd heel extreem van links naar rechts swingen, alsof je aan het sideways headbangen bent, gaat nergens over als je het mij vraagt :+

Mijn YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• falcon123
  • Registratie: Oktober 2010
  • Niet online
Hierbij iemand met 33 kills en die ook bizar goed is in dit spel en Apex twtitch rivals tournament vorige week heft gewonnen: YouTube: 33 KILLS in Apex Legends *NEW WORLD RECORD*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryada
kevz schreef op zondag 17 februari 2019 @ 14:57:
[...]

Je realiseerd je dat ons brein die bewegingen er uit filteren als het ware? Dus bobbing toevoegen in een FPS game doet niets anders dan het in de praktijk 'onfilteren'. Sowieso heeft Apex niets met realisme te maken, als dat het doel van bobbing is. Wat er nu in zit komt over op je hoofd heel extreem van links naar rechts swingen, alsof je aan het sideways headbangen bent, gaat nergens over als je het mij vraagt :+
Als we het eruit filteren waarom is het dan zo erg dat het erin zit? :thinking:
Vind dat het heel erg meevalt in hoe erg het is, tis niet alsof je scherm constant een kwart slag aan het draaien is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 19-09 09:35
Je kunt het toch ook al een deel verminderen bij de settings?

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• kevz
Martinspire schreef op zondag 17 februari 2019 @ 15:03:
Je kunt het toch ook al een deel verminderen bij de settings?
Ik geloof dat het een fixed setting is. Maar ik zal even dubblechecken, want als het uit kan ga ik het ook meteen uit zetten :D

edit; Niks in game, en ook niks kunnen vinden in de configs (C:\Users\Accname\Saved Games\Respawn\Apex\local)
Nee dan is het logisch dat er een Reddit post over was, juist omdat het geforceerd is. De community manager heeft het doorgegeven aan het team, dus wellicht kunnen we het in de toekomst wel verminderen of uit zetten.

[ Voor 34% gewijzigd door kevz op 17-02-2019 15:11 ]

Mijn YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• An1mA
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 10:50
Ik zoek mensen die ook Teamspeak hebben, voor Discord heb ik helaas een te gevoelige mic voor.

Ben zelf lv40 + en mijn origin is: HAM_An1mA

http://eu.battle.net/d3/en/profile/An1mA-1336/hero/65094263

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Korkss
  • Laatst online: 19-09 21:39
Ik heb echt constant dat mn game start in windowed modus. Niet heel erg maar wel vreemd.
Is het trouwens mogelijk foto’s vanaf mn mobiel hier te droppen? Heerlijke win net namelijk :-D

Acer predator XB271HU - Ryzen 3700x -MSI Z270 PGC - MSI 2070 super - 32gb DDR4 - NZXT H700i - Seasonic 650W gold

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BioHzRd
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 18-04 09:41
Zeer leuk spel maar aangezien je nooit weet wat voor mensen in je team zit zou ik graag met wat Nederlandstalige willen spelen, dus voeg me maar toe: AquamanD op origin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• g0tanks
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 16:21

g0tanks

Moderator CSA
An1mA schreef op zondag 17 februari 2019 @ 15:45:
voor Discord heb ik helaas een te gevoelige mic voor.
Dit kan je gewoon instellen. Sowieso is push-to-talk superieur.

Ultrawide gaming setup: AMD Ryzen 7 2700X | NVIDIA GeForce RTX 2080 | Dell Alienware AW3418DW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jojo19
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 22-03 17:52
Wat een heerlijke game is het ook zeg, Het gevoel wanneer je champion wordt, fantastisch! Ben wel van mening dat een squad wel veel procent van je winst bepaald, dus @SomerenV voeg drozax (origin) maar toe en ieder ander voel je vrij om me toe te voegen en uit te nodigen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iddbbi
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 31-07 20:16
Yep, door de vijand te blijven pushen veeg je door het spel heen, alsof je met de borstel aan het vegen bent

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sergelwd
  • Laatst online: 18-04-2021
Damn wat is die bloodhound heerlijk om mee te spelen..
Ik heb alleen wel heel vaak het probleem dat ik aan het pushen ben op een heel team met granaten en mijn vertrouwde wingman/peacekeeper combo maar mijn team helemaal niets in de gaten lijkt te hebben, of gewoon totaal niet geinteresseerd is in actie.

Als iemand samen wil spelen ben ik vaak online te vinden op origin onder: Skedellwd
Heb niet altijd de mogelijkheid tot voice-chat maar ben wel een (over)actieve pinger.

[ Voor 22% gewijzigd door Sergelwd op 17-02-2019 17:39 ]

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Junia
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 19-09 22:11
Soms voel je je net als Arnold Schwarzenegger :P

Afbeeldingslocatie: https://i.postimg.cc/TPLT0xrT/photo-2019-02-17-20-05-23.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cherrycoke
ik word er echt boos om, als mensen gelijk wegrennen en hun eigen ding gaan doen, al meerdere malen gehad dat ik er alleen voorsta en dat ik gewoon neerplop

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jordy8
cherrycoke schreef op zondag 17 februari 2019 @ 20:30:
ik word er echt boos om, als mensen gelijk wegrennen en hun eigen ding gaan doen, al meerdere malen gehad dat ik er alleen voorsta en dat ik gewoon neerplop
Dat wordt vriendjes zoeken :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• cherrycoke
Jordy8 schreef op zondag 17 februari 2019 @ 20:38:
[...]

Dat wordt vriendjes zoeken :P
schaamteloos dan maar

add me origin storozhevoy

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Fraaank
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 18-08 20:32
Net m'n eerste overwinning binnen. Ben potverdikkie 31, maar voelt zo goed haha.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aex351
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 13:18

aex351

I am the one

In dit spel is het bijna onmogelijk om alleen te overleven. En eigenlijk is de balans daardoor ook niet aanwezig, want de gevechten zijn vaak meerdere tegen 1.

< dit stukje webruimte is te huur >

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fraaank
aex351 schreef op zondag 17 februari 2019 @ 21:25:
In dit spel is het bijna onmogelijk om alleen te overleven. En eigenlijk is de balans daardoor ook niet aanwezig, want de gevechten zijn vaak meerdere tegen 1.
Wat doe je in je eentje dan? Beetje fatsoenlijke squad werkt juist samen als een squad. De balans is dus juist wel aanwezig. Dat je soms met randoms zit die dit niet snappen, dat is juist zonde!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Zertaxka
  • Registratie: September 2008
  • Niet online
Fraaank schreef op zondag 17 februari 2019 @ 21:20:
Net m'n eerste overwinning binnen. Ben potverdikkie 31, maar voelt zo goed haha.
Gratz :D
Tot gisteravond ook nog zonder overwinning en nu binnen 24 uur er 3 te pakken. (oudje van bijna 40 ;) )

1e was echte een dikke carry waar ik met 2 zeer goeie spelers er maar achter aan hoefde te rennen, wat revives doen en toen hoppa.

2e was echt een vage pot. Met mijn squad liepen we telkens tegen een squad aan en tijdens het gevecht verscheen er telkens een 3e squad bij. Toch elke keer met 1 member up gewonnen en de rest terug kunnen halen. 5 squads over, we clearen een ruimte, gas-trap gaat af. Willen een deur open maar die is stuck door weer een gas-trap. Trekt de rook weg van de 1e trap zien we een semi-AFK Caustic staan 8)7 . Die neer en toen nog 4 squads over. We gaan verder naar de rand van de ring. Horen shoten en ik wil erop af maar waar de schoten vandaan kwamen ligt net buiten de ring die dicht gaat. Dus we besluiten te wachten tot ze de Ring inkomen. Ring sluit en opeens krijgen we te zien "Champions" 8) 3 squads met elkaar in gevecht en geen tijd meer om de Ring in te komen.

3e krijgen we een solo warrior die te ver gaat dus we zijn al snel met 2 over. Gast was echt goed, hoefde alleen maar te volgen en zijn rug te dekken. Met 3 squads over ging ik nog wel helemaal dood maar een respawn en mijn oude kistje weer looten was voldoende. Elke keer als hij een beetje in de problemen kwam kon ik voor back up zorgen. Laatste 3 squads waren ook vaak maar met 1-2 man over dus op het laatst ging het snel.

Leuk spel tot nu toe, zeker voor een oude lul zo als ik is het wel even wennen. Laatste snelle shooter die ik serieus gespeeld heb is de originele Modern Warfare :9

World of Warships proberen ? Klik hier voor Recruit a Friend Benefits !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
Gefeliciteerd. Eerste win voelt altijd goed!

p.s. level 31 of 31 jaar oud? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jordy8
30 hier, maar winnen voelt gewoon goed, maakt niet uit waarmee :P

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Beakzz
falcon123 schreef op zondag 17 februari 2019 @ 14:57:
[...]

Hierbij iemand met 33 kills en die ook bizar goed is in dit spel en Apex twtitch rivals tournament vorige week heft gewonnen: YouTube: 33 KILLS in Apex Legends *NEW WORLD RECORD*
Sinds ik heb gezien wat je verbinding voor invloed heeft op wat je wel of niet raakt bekijk ik al die filmpjes met wantrouwen. Niet dat ik twijfel aan het feit dat hij goed is, maar hij staat soms op plekken waar ik al lang gekild ben door het andere team. Natuurlijk schiet ik vele malen slechter, maar naar mijn gevoel blazen mensen zelfs door een blauw schild heen van dichtbij.

Ik heb het dan over deze netcode video :

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fraaank
Ricmaniac schreef op zondag 17 februari 2019 @ 22:01:
[...]

Gefeliciteerd. Eerste win voelt altijd goed!

p.s. level 31 of 31 jaar oud? :P
Leeftijd hahaha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KBE91
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 09-09 06:57
Heb vandaag ook men eerste potje gewonnen op pc.
Wat me wel opvalt, dat heel veel van de mensen gewoon leaven als ze dood gaan.
Ik hoop toch echt da ze weten dat we met 2 hem kunnen terug brengen.

Natuurlijk heb je dan wel dat je met 2 tegen 3 komt als er nog 2 squads over zijn.
Heb dit echt vaak voor, en super irritant ook. Gisteren ook zo potje gehad op xbox, ze gaan beide dood en ik op men eentje knal het squad af. De ene pingde me waar de revive station was, de andere was al uit de lobby.

Ik krijg daar iets van, en is men zin voor nog een potje te starten al helemaal over.

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• unfor
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22-08 14:52
Net nog een mooie mid-air victory.

P.S. Dat je ouder word betekent niet meteen dat je slechter word, ik ga richting de 40 en heb inmiddels zo'n 100 wins op mijn naam staan. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aex351
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 13:18

aex351

I am the one

Fraaank schreef op zondag 17 februari 2019 @ 21:54:
[...]

Wat doe je in je eentje dan? Beetje fatsoenlijke squad werkt juist samen als een squad. De balans is dus juist wel aanwezig. Dat je soms met randoms zit die dit niet snappen, dat is juist zonde!
Dat is het nou juist dus. Het spel bestaat voor 80-90% uit randoms, zoals jij dit noemt. Dus dan wordt het al snel 3 vs 1. Zelfs wanneer die ene speler zijn andere squad leden bij zich. De 3 spelers coördineren de aanval op de ene speler. Waardoor het alsnog een 3 vs 1 scenario wordt. Daar kan een high skilled player moeilijk tegenop in zijn eentje.

< dit stukje webruimte is te huur >

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• unfor
aex351 schreef op zondag 17 februari 2019 @ 23:30:
[...]

Dat is het nou juist dus. Het spel bestaat voor 80-90% uit randoms, zoals jij dit noemt. Dus dan wordt het al snel 3 vs 1. Zelfs wanneer die ene speler zijn andere squad leden bij zich. De 3 spelers coördineren de aanval op de ene speler. Waardoor het alsnog een 3 vs 1 scenario wordt. Daar kan een high skilled player moeilijk tegenop in zijn eentje.
Je wilt het volgens mij ook gewoon niet snappen als ik je posts in dit topic lees.
Dit soort team games zijn niet gemaakt om het solo met randoms te spelen.
Sure, de mogelijkheid is er en dankzij het ping systeem heel goed mogelijk met randoms te communiceren.
Maar als je serieus van de game wilt genieten is de enige optie het met je vrienden te spelen of op de bekende discords hier te springen.
Er zitten daar altijd wel mensen die zin aan een potje hebben. Ik speel zelf met een vrij vaste ploeg, maar af en toe spring ik bij mensen die ik niet ken in het kanaal en dan hebben we 99% van de tijd prima potten.

Als ik altijd solo met randoms zou spelen zou ik ook net zo'n zuurpruim worden. ;)

[ Voor 3% gewijzigd door unfor op 17-02-2019 23:48 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• wesleytjuh
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 15:44
Daar ben ik het eigenlijk niet mee eens. Ik heb nu een match of 50 achter de rug, waarvan ~10 wins. Allemaal met randoms. Gek genoeg is het ze gelukt om een groot deel van de spelers te stimuleren om samen te werken. Zeker als je zelf je best doet (pingen van goede items, vijanden en de route die je het beste lijkt etc) merk je dat ze vaak proberen zo goed mogelijk mee te doen. Ook al meerdere malen gehad dat beide teammates dood waren en gerespawned moesten worden, valt me op dat spelers ook echt wachten om mogelijk nog de kans krijgen om mee te doen. Net nog zo'n ronde achter de rug waarbij we ook nog eens de win pakten :).

[ Voor 32% gewijzigd door wesleytjuh op 18-02-2019 00:04 ]

AccuSafe.nl: Alles voor je kistradio | Store | Kistradio FAQ | Onze video's | Onze versterker!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• g0tanks
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 16:21

g0tanks

Moderator CSA
aex351 schreef op zondag 17 februari 2019 @ 21:25:
Je krijgt de mogelijkheid om in je eentje de queue in te gaan, maar het is niet de insteek van deze gamemodus om ook in je eentje te spelen. Dat betekent niet dat de game ongebalanceerd is.

Ultrawide gaming setup: AMD Ryzen 7 2700X | NVIDIA GeForce RTX 2080 | Dell Alienware AW3418DW

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• unfor
Ik heb ook tot mijn verbazing best wel vaak goede random teams gehad en daarmee gewonnen, de meerderheid dropt echter ergens solo, gaat dood en quit dan terwijl ik als een malle onderweg ben om hem te respawnen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Beakzz
Net de saaiste win ooit gehad. Niemand tegen gekomen tot in de laatste ring waar 1 schot genoeg was om de 1 mans squad te killen.

En moet zeggen dat ik meer games heb gewonnen met randoms dan met vaste teams. Misschien heb ik gewoon de carry nodig :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 19-09 09:35
Junia schreef op zondag 17 februari 2019 @ 20:20:
Soms voel je je net als Arnold Schwarzenegger :P

[Afbeelding]
Haha wat hebben die andere 2 de hele pot gedaan zeg :P

Ben blij dat ik nooit echt een carry nodig heb (behalve om zo nu en dan eens gerivived te worden). Meestal doe ik ook het asskicken en mensen reviven of respawnen. Voelt elke win nog goed aan ook. Al begint het niveau wel hoger te worden. Gelukkig kan ik met mn aim nog prima mee komen, maar merk wel dat sommige 3-man squads echt niet meer te verslaan zijn met 1 of 2 randoms erbij.

[ Voor 7% gewijzigd door Martinspire op 18-02-2019 02:13 ]

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• h1ttent1t
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 13:14
Bij mijn eerste indruk van het spel bij release had ik niet de indruk dat dit iets voor mij was, maar ik moet wel zeggen dat ik na 25 potjes redelijk 'hooked' ben. Voorlopig weinig irritaties en speelt lekker weg, ik laat BFV even liggen :)

Ik moet Delukz toch ook even tegenspreken; gisteren zelfs 3 vd 5 potjes gewonnen met randoms. Eerlijk gezegd al heel lang geleden dat dit ik nog meemaakte op publics: ammo delen, constant callouts, tot het uiterste gaan voor die revive of respawn, ... . Natuurlijk kan je pech hebben met je teammates, maar mijn indruk is dat Apex een redelijk volwassen publiek heeft. Geen public in-game chat helpt natuurlijk wel :D

Zal binnenkort wel eens binnenspringen op 1 vd Discord servers die al genoemd zijn!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stylze
Denk dat op PC dan stuk meer volwassen mensen zitten dan op de ps 4 want ik heb de laatste dagen meestal gewoon randoms die alle kanten op rennen en pings niet gebruiken en mijn pings totaal negeren:)

Dus moet toch is wat squad members gaan verzamelen want speelde gister avond met een vriend en dan win ik meteen een stuk meer potjes en gaat me xp 2x zo snel omhoog

Playstation 5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

https://docs.google.com/d...GTOuE1qIGF5kPtfz2pfgx5cY/

^-- staan wel aantal leuke tips in

⭐Game Profiles: 🕹️Steam - 🎮PSN - 🇪🇦 GoT_Hollandhards

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Registratie: Juni 2006
  • Niet online
Tja met randoms spelen is altijd een kwestie van geluk hebben. Soms kom je goede tegen en soms de grootste idioten.

Vaak genoeg gehad dat ik met iemand op Discord speel en de derde een random is. En dan is het vaak zo'n trigger happy cowboy die op alles wat beweegt moet schieten maar niet de skills heeft vuurgevechten te overleven.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yinx84
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 03-09 14:14
Weet iemand of ADS net zo accuraat is als hip firing? Ik heb het idee van wel, maar heb het nooit kunnen bevestigen. Heb vooral in close quarter combat een hekel aan de meeste scopes. Doe het met bijv. de Wingman veel beter zonder ADS. Vervolgvraag: is het accurater als je stilstaat vs lopend/springend schieten?

Heb wel gelezen dat voor een paar shotguns de spread minder is als je ADS vuurt. Best raar, minder recoil snap ik ergens nog wel, maar minder spread? Niet logisch...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryada
yinx84 schreef op maandag 18 februari 2019 @ 08:42:
Weet iemand of ADS net zo accuraat is als hip firing? Ik heb het idee van wel, maar heb het nooit kunnen bevestigen. Heb vooral in close quarter combat een hekel aan de meeste scopes. Doe het met bijv. de Wingman veel beter zonder ADS. Vervolgvraag: is het accurater als je stilstaat vs lopend/springend schieten?

Heb wel gelezen dat voor een paar shotguns de spread minder is als je ADS vuurt. Best raar, minder recoil snap ik ergens nog wel, maar minder spread? Niet logisch...
ADS zou accurater moeten zijn dan hipfire.
Tevens zou ik er niet veel vragen bij stellen hoe het werkt met minder spread :P Want games zijn van nature onlogisch mbt mechanics in relatie tot de echte wereld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yinx84
Ryada schreef op maandag 18 februari 2019 @ 08:46:
[...]

ADS zou accurater moeten zijn dan hipfire.
Tevens zou ik er niet veel vragen bij stellen hoe het werkt met minder spread :P Want games zijn van nature onlogisch mbt mechanics in relatie tot de echte wereld.
Ik vraag me dus af voor single fire weapons of dat zo is. Neem bijvoorbeeld de Wingman.. die schiet raak of je nu ADS of hip fired. Zelfde geldt voor sniper rifles, maar daar is natuurlijk het hele punt dat je ver wil kijken. Ook voor de Peacekeeper en EVA-8... in close quarters is er geen voordeel om ADS te doen, tenzij je Precision Choke of die legendary Threat Detection scope hebt.

Maar hoe zit dat dan met Spitfire/Hemlok/Prowler/Flatline etc..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
yinx84 schreef op maandag 18 februari 2019 @ 08:42:

De wingman is volgens mij een van de uitzonderingen. Overigens hipfire ik met de meeste wapens op short range, ads voelt voor mij minder fijn in close conbat.
Ik denk dat met die Shotgun spread de choke voor peacekeeper bedoeld word, die zorgt dat je spread tijdens ads extreem laag word.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yinx84
unfor schreef op maandag 18 februari 2019 @ 09:08:
[...]
De wingman is volgens mij een van de uitzonderingen. Overigens hipfire ik met de meeste wapens op short range, ads voelt voor mij minder fijn in close conbat.
Ik denk dat met die Shotgun spread de choke voor peacekeeper bedoeld word, die zorgt dat je spread tijdens ads extreem laag word.
De Mastiff heeft zo'n spread reduction ingebakken. Heb ook mensen zien zweren dat de Mozambique (lol) en Triple Take (geen shotgun maar goed) dit ook hebben, maar daar kan ik geen bron van vinden.

https://apexlegends.gamepedia.com/Mastiff_Shotgun

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryada
yinx84 schreef op maandag 18 februari 2019 @ 09:12:
[...]

De Mastiff heeft zo'n spread reduction ingebakken. Heb ook mensen zien zweren dat de Mozambique (lol) en Triple Take (geen shotgun maar goed) dit ook hebben, maar daar kan ik geen bron van vinden.

https://apexlegends.gamepedia.com/Mastiff_Shotgun
Je zou het heel makkelijk kunnen testen in de practice mode. Je hebt daar elk wapen tot je beschikking.
Voor zover ik weet (en mijn ervaring ondersteund het) is elk wapen accurater op de wingman na. En als je stilstaat ben je nog accurater (crouching schijnt ook nog accurater te zijn maar dat doe ik nooit dus kan ik niet mijn ervaring over delen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
  • Laatst online: 09-09 10:50
Ik begin toch steeds meer te wennen en merk dat ik het spel toch leuker begin te vinden dan PUBG. De erg lange time to kill vind ik nog steeds soms irritant als iedereen volle shields heeft, maar dat neem ik dan maar voor lief. Heb het idee dat er iets teveel focus ligt op goeie shields vinden, als je net pech hebt en je met een lvl1 tegen een volledig shield zit heb je toch wel flink nadeel. RNG hoort er bij maar iets minder mocht van mij wel.

Wel jammer dat het spel toch nog vaak crasht, gisteravond eindelijk op weg naar een win met de hele squad (randoms) volledig uitgekit en nog maar 2 squads remaining, en boem crash to desktop :( Jammer dat je niet kan reconnecten op zo'n moment.

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryada
NickThissen schreef op maandag 18 februari 2019 @ 09:29:
Ik begin toch steeds meer te wennen en merk dat ik het spel toch leuker begin te vinden dan PUBG. De erg lange time to kill vind ik nog steeds soms irritant als iedereen volle shields heeft, maar dat neem ik dan maar voor lief. Heb het idee dat er iets teveel focus ligt op goeie shields vinden, als je net pech hebt en je met een lvl1 tegen een volledig shield zit heb je toch wel flink nadeel. RNG hoort er bij maar iets minder mocht van mij wel.

Wel jammer dat het spel toch nog vaak crasht, gisteravond eindelijk op weg naar een win met de hele squad (randoms) volledig uitgekit en nog maar 2 squads remaining, en boem crash to desktop :( Jammer dat je niet kan reconnecten op zo'n moment.
To be honest, heeft die 50 extra shield niet zo heel veel invloed merk ik steeds meer.
Shield capacity values zijn:
wit: 50
blauw: 75
paars en geel: 100

End game kan je gewoon iemand zijn paarse shield in 1 magazijn eraf schieten en hun downen of iig meer dan de helft van hun hp aan damage doen met een R-301 er van uitgaande dat je kan mikken ofc.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Woesjah
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 17-09 16:32
Voor de crashende mensen, gisteren bij een medespeler verschillende dingen geprobeerd:

- Spel repareren/herinstalleren
- EasyAntiCheat service opnieuw installeren
- Verschillende updates uitgevoerd (videokaart enz)
- Firewall uit, virusscanner uit

Uiteindelijk bleek de oplossing te zijn.... C++ pakketten installeren, nu 0 crashes! Zowel de x86 als de x64 pakketten installeren, je mag ze zelf van Microsoft.com halen of de volgende site (voor gemak) gebruiken:

https://www.itechtics.com...al_C_Redistributable_2017

We hebben de pakketten van 2008 t/m 2017 geïnstalleerd en hij heeft tot nu toe geen één crash meer gehad.
Pagina: 1 ... 11 ... 42 Laatste

Let op:
discord
Zoek je andere Tweakers om Apex Legends mee te spelen?
Vergezel ons op de Apex Legends Discord server voor Tweakers
Deze server is geen officiële Tweakers-server, Tweakers-crew zal hier dus geen support of moderatie op kunnen geven.

Graag zoveel mogelijk ontopic blijven. Een kleine discussie over Apex Legends vs een andere game, of een kleine discussie over randzaken van Apex Legends is prima, maar houd het netjes en respecteer elkaars mening. Mocht iemand over de schreef gaan: reageer er niet op en gebruik de "Rapporteer" functie.

Let aub op met het plaatsen van plaatjes. Grote bestanden laden traag op mobiel en hoge resolutie scrollt traag voor iedereen. Thumbnails zijn voor winnaars.