Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TRAXION
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 16-05 13:44
Gisteravond iets raars gehad, we schoten bij de start dus echt letterlijk na 20 seconden een squad dood die allemaal al een paarse kist hadden.

Toen ik een van de kisten opende kreeg ik een client item ..... crash, toen opende mijn andere 2 squadmaatjes de andere kisten en crashten ze ook met dezelfde melding ?

Iemand anders dit ook al gehad of was het gewoon toeval ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricloo86
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 14-11-2024
Ik heb dit spel bij toeval een kans gegeven vorige week, en ben helemaal om na te voorbarig in mijn oordeel te zijn.

Hou normaal helemaal niet van futuristische spellen, maar stoort mij hier totaal niet.

Spel is mooi in balans en geen pay to win.
Wel spiegeltjes en kraaltjes wat het erg leuk maakt.

Vanaf level 20 worden de packs die je krijgt wel steeds minder, dat is jammer.

PSN: Ricloo86
Check mijn Virtual Photography account op Insta (ricloo86)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stylze
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 16-06 19:25
Leaks over 2 nieuwe "heroes" en mogelijk wallrunning dat gaat worden toegevoegt.
Geen idee of dat dan weer een goed idee is :+

https://www.insidegamer.n...chien-twee-nieuwe-heroes/

Playstation 5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricloo86
Stylze schreef op maandag 18 februari 2019 @ 12:23:
Leaks over 2 nieuwe "heroes" en mogelijk wallrunning dat gaat worden toegevoegt.

Heroes is misschien wel leuk, al ligt het aan de specs die ze hebben.

Wallrunning hoeft van mij echt niet.

Hoop niet dat ze het nu te snel weer helemaal veranderen, imo voorlopig goed zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• servival7
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 13-06 11:38
Ik word zo langzamerhand wel moe van randoms die gewoon halverwege een potje leaven.
Net ook weer. Heb 8 kills en goede gear en hots daar gaan beide teammaten waardoor het voor mij bijna onmogelijk word om nog te winnen.

Van mij mogen ze best een time penalty invoeren voor het voortijdig leaven van een potje.
Stylze schreef op maandag 18 februari 2019 @ 12:23:

Ik denk niet dat wallrunning erin komt. Developers hebben in interviews al aangegeven dat ze dit getest hebben en dat dit niet goed werkte. Dat er in de bestanden over wallrunning in de game te vinden zijn kan net zo goed nog een overblijfsel van die tests zijn.

[ Voor 48% gewijzigd door servival7 op 18-02-2019 13:21 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Ryada
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 13-06 17:51
servival7 schreef op maandag 18 februari 2019 @ 13:18:
Ik word zo langzamerhand wel moe van randoms die gewoon halverwege een potje leaven.
Net ook weer. Heb 8 kills en goede gear en hots daar gaan beide teammaten waardoor het voor mij bijna onmogelijk word om nog te winnen.

Van mij mogen ze best een time penalty invoeren voor het voortijdig leaven van een potje.
Kan ook zijn dat ze crashen. Komt steeds meer voor tegenwoordig. De verhalen die ik erover hoor zijn ook niet super rooskleurig. (zelf geen last van maar meestal zie ik dat randoms crashen omdat ze opeens uit de party verdwijnen ipv eerst rood kleuren ivm een manual disconnect.

Steam: Ryada.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lowskilled-ftw
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 16-06 14:44
Ricloo86 schreef op maandag 18 februari 2019 @ 11:33:
Ik heb dit spel bij toeval een kans gegeven vorige week, en ben helemaal om na te voorbarig in mijn oordeel te zijn.

Hou normaal helemaal niet van futuristische spellen, maar stoort mij hier totaal niet.

Spel is mooi in balans en geen pay to win.
Wel spiegeltjes en kraaltjes wat het erg leuk maakt.

Vanaf level 20 worden de packs die je krijgt wel steeds minder, dat is jammer.
Dan lag het dus niet aan mij, ik dacht dat er een fout in het spel zat aangezien ik een lvl up ging en geen apex pack kreeg...
Wat is nu de volgorde van apex packs? Om het level?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• servival7
Ryada schreef op maandag 18 februari 2019 @ 13:20:
[...]

Kan ook zijn dat ze crashen. Komt steeds meer voor tegenwoordig. De verhalen die ik erover hoor zijn ook niet super rooskleurig. (zelf geen last van maar meestal zie ik dat randoms crashen omdat ze opeens uit de party verdwijnen ipv eerst rood kleuren ivm een manual disconnect.
Het gebeurd bij mij in 90% van de potjes met randoms. Lijkt mij niet dat dit allemaal crashes zijn.

@lowskilled-ftw je krijgt tot level 100 45 gratis packs. Tot level 20 elk leven van level 20 tot 50 om de 2 levels en daarna volgens mij om de 5.

[ Voor 13% gewijzigd door servival7 op 18-02-2019 13:24 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Beakzz
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 02:49
servival7 schreef op maandag 18 februari 2019 @ 13:18:

[...]

Ik denk niet dat wallrunning erin komt. Developers hebben in interviews al aangegeven dat ze dit getest hebben en dat dit niet goed werkte. Dat er in de bestanden over wallrunning in de game te vinden zijn kan net zo goed nog een overblijfsel van die tests zijn.
Wie zegt dat ze leaven? Kan ook het spel zijn wat vast loopt of een connectieloss. Heb het zelf ook al een paar keer gehad dat ik ineens naar mijn bureaublad keek tijdens een goed potje en ook een keer in de laatste cirkel dat het spel ineens besloot dat ik automatisch een invite voor een andere party wilde accepteren :+

Wallrunning zit er al een beetje in. Zonder gun kan je bijvoorbeeld al iets hogere gebouwen op en je kan als je slide en tegen een muur springt er weer vanaf springen, maar echt wallrunnen zal er niet in komen (hoop ik).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricloo86
lowskilled-ftw schreef op maandag 18 februari 2019 @ 13:22:
[...]

Dan lag het dus niet aan mij, ik dacht dat er een fout in het spel zat aangezien ik een lvl up ging en geen apex pack kreeg...
Wat is nu de volgorde van apex packs? Om het level?
Geen idee, je krijgt het na ieder potje te zien wanneer je een reward kan verwachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jelmer Woudstra
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 29-05-2024
Is het niet een optie (als er een solo mode komt) dat iedereen gerangschikt wordt in een queue met de "legend" die je hebt geselecteerd. Hier moet wel een systeempje voor uitgewerkt worden en je zult wat langer moeten wachten totdat de lobby van 60 man is gevuld, maar lijkt me doable en is iedereen equal.

Just saying.

[ Voor 3% gewijzigd door Jelmer Woudstra op 18-02-2019 14:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jbrizzleee
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 11-06 15:10
OMX2000 schreef op zondag 17 februari 2019 @ 09:17:
Gisteren een keiharde crash van mijn hele PS4 Pro tijdens het spelen van Apex. Ik had net een supply bin geopend en wilde hem leeghalen. Controller reageerde niet meer en het beeld was helemaal vastgelopen.

Hopelijk komt dit niet veel vaker voor. Was net natuurlijk het potje wat het lekkerste liep.
Bij mij gebeurd dit ongeveer 1 op 10 potjes en meestal als ik bij de top 3 zit inderdaad. Dan staat het beeld vast en krijg ik na +- een halve minuut de melding of ik het probleem wil melden en verder sluit Apex Legends af op mijn PS4.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chillierelk
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 03-01 13:03
Stylze schreef op maandag 18 februari 2019 @ 08:27:
Denk dat op PC dan stuk meer volwassen mensen zitten dan op de ps 4 want ik heb de laatste dagen meestal gewoon randoms die alle kanten op rennen en pings niet gebruiken en mijn pings totaal negeren:)

Dus moet toch is wat squad members gaan verzamelen want speelde gister avond met een vriend en dan win ik meteen een stuk meer potjes en gaat me xp 2x zo snel omhoog
Ik ben nog wel opzoek naar mensen om het mee te spelen op de PS4, voeg me maar toe als je wilt PSN: chillierelk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmokingSig
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 09-06 08:41
Met randoms is dit spel echt onspeelbaar xD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stylze
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 16-06 19:25
Idd merk echt dat mensen pings gewoon totaal negeren en vaak als ik alleen queue dan kom ik volgens mij bijna altijd met 2 die in een party zitten en dan dus alleen daar voice chat hebben en ook echt totaal hun eigen plan trekken en mijn pings helemaal negeren.

Eerste paar dagen was prima te doen met randoms toen leek het alsof iedereen goed wou teamplayen maar dat is er nu echt wel af lijkt het..

@chillierelk Ja ik add je vanavond dan als ik tijd heb om te spelen nog! mijne: Thieuguid

Playstation 5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Junia
  • Laatst online: 22:39
Martinspire schreef op maandag 18 februari 2019 @ 02:12:
[...]

Haha wat hebben die andere 2 de hele pot gedaan zeg :P

Ben blij dat ik nooit echt een carry nodig heb (behalve om zo nu en dan eens gerivived te worden). Meestal doe ik ook het asskicken en mensen reviven of respawnen. Voelt elke win nog goed aan ook. Al begint het niveau wel hoger te worden. Gelukkig kan ik met mn aim nog prima mee komen, maar merk wel dat sommige 3-man squads echt niet meer te verslaan zijn met 1 of 2 randoms erbij.
Hahah ja, ze waren < level 5, dus waarschijnlijk nog erg 'beduusd' door alle chaos. De eerste 10 a 15 games waren voor mij ook flink slikken, het spel trok me totaal niet en vond het maar 'wazig chaotisch' in vergelijking met andere BR games. Pas na een paar uur begin je de smaak te pakken te krijgen ;) Dit potje was ook meer geluk dan skill, meestal ga je flink nat door een spervuur tussen meerdere squads, waarbij we in dit geval het geluk hadden dat wij telkens aan het einde van de fight aankwamen :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grote_oever
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 15-06 20:08
Ryada schreef op maandag 18 februari 2019 @ 13:20:
[...]

Ik word helemaal gek van de crashes. Zoals @servival7 beschrijft. Zit ik met een team lekker in een potje freezed mijn hele game opeens om vervolgens een paar seconden daarna naar de desktop te knallen. Potje Apex ziet er bij mij nu als volgt uit:

1. Ik word binnen 30 seconden aan gort geschoten.
2. Ik overleef de eerste 5 minuten om vervolgens te crashen naar de desktop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iddbbi
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 15-05 14:09
>:) de golden prowler maakt echt gehakt van 3 vijanden zonder dat ze het weten >:)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RubenSaurus
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 16-04 08:57
iddbbi schreef op maandag 18 februari 2019 @ 19:25:
>:) de golden prowler maakt echt gehakt van 3 vijanden zonder dat ze het weten >:)
Ik denk dat ze het wel doorhebben want vaak krijg je dan zo'n scherm dat je dood bent :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• servival7
grote_oever schreef op maandag 18 februari 2019 @ 19:18:
[...]

Ik word helemaal gek van de crashes. Zoals @servival7 beschrijft. Zit ik met een team lekker in een potje freezed mijn hele game opeens om vervolgens een paar seconden daarna naar de desktop te knallen. Potje Apex ziet er bij mij nu als volgt uit:

1. Ik word binnen 30 seconden aan gort geschoten.
2. Ik overleef de eerste 5 minuten om vervolgens te crashen naar de desktop.
Ik speel ps4 waar de crashes echt wel mee vallen. Meeste leaven ook gewoon als ze down zijn terwijl je nog makkelijk zijn/haar banner in kan leveren. Word ook de hele tijd bij level <20 ingedeeld. Lijkt wel of die niet weten dat ze nog gerespawned kunnen worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Welja
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 15-06 00:34
grote_oever schreef op maandag 18 februari 2019 @ 19:18:
[...]
Ik word helemaal gek van de crashes. Zoals @servival7 beschrijft. Zit ik met een team lekker in een potje freezed mijn hele game opeens om vervolgens een paar seconden daarna naar de desktop te knallen. ...
Ik heb het ook om de 5 a 6 potjes. Meestal halverwege de jump naar beneden.
De laatste driver update (AMD) heeft het iets verbeterd, maar een oorzaak kan ik niet echt vinden.

Ze zijn er gelukkig wel mee bezig dus wie weet dat we over een tijdje zonder crashes kunnen spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• p.habo
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 20-06-2024
Gister een heerlijk potje gehad. Na 2 eerdere revives ben ik door de Alpha van onze squad nog een 3e keer recovered in de voorlaatste round. Vervolgens geheel in de lijn van het potje als extra decoy / "chief sitting duck" naar voren gegaan, als cannon fodder gediend en met 150 damage dealt, 1 kill en 3 eigen deaths champion of the match geworden. Dat een match die (voor een willekeurige teamgenoot) zo uitzichtloos lijkt er door een beetje teamplay op de juiste momenten toch nog zo anders uit kan pakken... Die ander stond dus op 9 kills, 1811 damage dealt en 3 revives.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Korkss
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 24-05 21:29
Vandaag voor het eerst dat ik echt bizarre hitreg had. Eerste potje dat ik speelde dacht ik nog, OK mn aim is nog niet daar, geen stress is pas mn eerste game vd dag. Pot erna had ik helaas niet eens de kans om te schieten. Potje daarna spray ik een vol magazijn met een decked out carbine op iemand (gozer stond binnen 10 meter) en ik raak gewoon helemaal niks. Weet gewoon zeker dat ik mn aim vol op hem had. Laatste game had ik dit met de peacekeeper. Geen idee waar dit aan ligt, maar ik pas even voor vanavond.

Acer predator XB271HU - Ryzen 3700x -MSI Z270 PGC - MSI 2070 super - 32gb DDR4 - NZXT H700i - Seasonic 650W gold

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• So_Surreal
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 15-06 19:38
Hmm hier net ook een potje waar 2 teammates tegelijk opeens zomaar disconnecten zonder reden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChojinZ
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 06-06 13:52
SmokingSig schreef op maandag 18 februari 2019 @ 17:13:
Met randoms is dit spel echt onspeelbaar xD
Tsja... dat geld voor wel meer BR games.... :+

En eerlijk gezegd vind ik het persoonlijk wel meevallen. Omdat de squads kleiner zijn en je dus minder vijanden per squad hebt vind ik het makkelijker om weerstand te bieden. 4 vs 1 winnen (PUBG/BO) is voor mij niet haalbaar, 3 vs 1 (Apex) is lastig maar valt nog binnen mijn bereik. :)
So_Surreal schreef op maandag 18 februari 2019 @ 20:56:
Hmm hier net ook een potje waar 2 teammates tegelijk opeens zomaar disconnecten zonder reden...
Zou ook een crash kunnen zijn. Ik heb ze in ongeveer 20% van alle games die ik speel... 8)7

[ Voor 23% gewijzigd door ChojinZ op 18-02-2019 21:09 ]

Roland SP404 sampler te koop: https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/2089640

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jordy8
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 20:28
Korkss schreef op maandag 18 februari 2019 @ 20:28:
Vandaag voor het eerst dat ik echt bizarre hitreg had. Eerste potje dat ik speelde dacht ik nog, OK mn aim is nog niet daar, geen stress is pas mn eerste game vd dag. Pot erna had ik helaas niet eens de kans om te schieten. Potje daarna spray ik een vol magazijn met een decked out carbine op iemand (gozer stond binnen 10 meter) en ik raak gewoon helemaal niks. Weet gewoon zeker dat ik mn aim vol op hem had. Laatste game had ik dit met de peacekeeper. Geen idee waar dit aan ligt, maar ik pas even voor vanavond.
Ik heb het na een paar potjes ook opgegeven. Al is het bij mij waarschijnlijk daadwerkelijk m'n aim :')

XBL: Plank268

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tsurany
  • Registratie: Juni 2006
  • Niet online
Niks tegen Fortnite maar dit is wel hilarisch _O-

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• So_Surreal
ChojinZ schreef op maandag 18 februari 2019 @ 21:05:
[...]

Tsja... dat geld voor wel meer BR games.... :+

En eerlijk gezegd vind ik het persoonlijk wel meevallen. Omdat de squads kleiner zijn en je dus minder vijanden per squad hebt vind ik het makkelijker om weerstand te bieden. 4 vs 1 winnen (PUBG/BO) is voor mij niet haalbaar, 3 vs 1 (Apex) is lastig maar valt nog binnen mijn bereik. :)

[...]

Zou ook een crash kunnen zijn. Ik heb ze in ongeveer 20% van alle games die ik speel... 8)7
Ja ik denk ook dat het een crash was, aangezien ze tegelijk verdwenen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yinx84
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 08:17
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/HNYMu7y.png

Sow, dat maak je niet vaak mee :) Als een warm mes door de boter die drie laatste squads!

[ Voor 10% gewijzigd door yinx84 op 18-02-2019 22:46 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Kidjuh
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 25-05 13:35
Ik word helemaal tam van de bug dat als ik gerevived word, ik niet meer kan rennen maar echt met 1 millimeter per seconde loop... Iemand hier een oplossing voor?

PSN: Kidjuh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• falcon123
  • Registratie: Oktober 2010
  • Niet online
Waarom doen randoms in mijn team vaak als of ze de marathon aan het lopen zijn en freaking speedy gonzales zijn en dan op gegeven moment beschoten worden en dan 3 seconden later down zijn...... GG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 15-06 14:58
Kidjuh schreef op maandag 18 februari 2019 @ 22:54:
Ik word helemaal tam van de bug dat als ik gerevived word, ik niet meer kan rennen maar echt met 1 millimeter per seconde loop... Iemand hier een oplossing voor?
Suicide en laten respawnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 22:56
unfor schreef op maandag 18 februari 2019 @ 22:59:
[...]

Suicide en laten respawnen.
En mocht het even nodig zijn, met melee ga je sneller vooruit! (bv om een volgende cirkel te halen zodat je meteen je stuff weer kunt ophalen)

[ Voor 15% gewijzigd door Martinspire op 18-02-2019 23:05 ]

Martinspire - PC, PS4, X1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kidjuh
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 25-05 13:35
Ok thanks voor de volgende keer. Inmiddels 3 crashes in een half uur dus wel weer klaar mee.

PSN: Kidjuh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schil1
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 28-01 14:18
Ik heb in game nooit crashes op de X , af en toe als ik dood ben

Kan dit topic trouwens niet gesplitst worden in PC en console ? Is wat overzichtelijker nl

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• tillietom
  • Registratie: Mei 2016
  • Laatst online: 21-05 15:18
Leuk spel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweakarim
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 16-06 14:50

Tweakarim

PSN: Karimineel3

Speel op de ps4 en zat gisteren in een potje met een gast met ruim 700 kills. Door puur geluk overleefde ik tot het einde maar eenmaal dood keek ik een tijdje met deze persoon mee. Hoe hij vervolgens in no time de ene na de andere tegenstander onder vuur nam achtte ik praktsich onmogelijk met een controller, zo accuraat en snel. Ook bewegende tegenstanders nam hij loepzuiver onder vuur. Het is toch niet mogelijk om op een ps4 met keyboard en muis te spelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• So_Surreal
Hmm ik heb nu al 2x een potje gehad dat het lijkt alsof alles in slowmotion gaat, hebben andere dat ook wel eens gehad ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• servival7
Tweakarim schreef op dinsdag 19 februari 2019 @ 08:16:
Speel op de ps4 en zat gisteren in een potje met een gast met ruim 700 kills. Door puur geluk overleefde ik tot het einde maar eenmaal dood keek ik een tijdje met deze persoon mee. Hoe hij vervolgens in no time de ene na de andere tegenstander onder vuur nam achtte ik praktsich onmogelijk met een controller, zo accuraat en snel. Ook bewegende tegenstanders nam hij loepzuiver onder vuur. Het is toch niet mogelijk om op een ps4 met keyboard en muis te spelen?
Kan zeker wel. Neemt niet weg dat sommige mensen ook gewoon gruwelijk goed zijn met een controller.

@So_Surreal Ik heb het ook wel eens aan het begin van een potje. Vaak is het weer normaal als er een squad of 3 dood is.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• tukkEEEr
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 16-12-2023
So_Surreal schreef op dinsdag 19 februari 2019 @ 08:34:
Hmm ik heb nu al 2x een potje gehad dat het lijkt alsof alles in slowmotion gaat, hebben andere dat ook wel eens gehad ?
Lag in het begin van het potje. Vandaag komt een patch als het goed is en ben benieuwd wat ze gaan fixen.

Ik heb nu volgens mij al meer dan 100 potjes gespeeld en gelukkig nog geen crashes oid gehad :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cobiwan
  • Registratie: Januari 2006
  • Niet online
Dat niet. Soms heb ik wel dat de fps zakt naar 50 a 60 (bijvoorbeeld bij het landen) terwijl hij normaal ergens rond de 110-144 gaat op exact dezelfde plekken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Anoniem: 613510

Ja, hier ook éénmalig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TRAXION
Als je knocked bent geweest en je teammates zetten je weer recht op dan soms lijkt het alsof je je shield nog geactiveerd hebt enige optie is suicide en je laten respawnen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Astie
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 09-06 15:43
Voor iedereen met problemen zoals crashen en langzaam na revive:

https://www.reddit.com/r/...preseason_patch_notes_02/

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• So_Surreal
Ik had gisteren de mooiste win tot nu toe :D

Het hele potje had ik nog maar iets van 3 kills gemaakt en deed vooral scouting en suppressive fire met een sniper en mijn team maakte de kills af.

Toen waren we uiteindelijk in de laatste ring gekomen en waren we nog maar met zijn tweeën over, het andere squad was nog met zijn drieën .
Wij zaten in een gebouw met daarin een soort binnenplaats, wij konden op die binnenplaats uitkijken door gepantserd glas, en zagen het andere squad dus op de rand van het dak op de binnenplaats uitkijken, afwachtend tot wij naar die binnenplaats zouden lopen.
We waren dus echt in het nadeel.

Toen dropte mijn teammate 3 ultimate accelerance's die ik gebruikte.
Ik kon net aan zonder de ring te raken die kamer uitkomen en de grenade van mijn Gibraltar artillery ultimate die binnenplaats op tossen.
Daarvan gingen ze dus alle 3 dood en waren we the Champions :D !
Mijn teammates hadden mic's en moesten natuurlijk keihard lachen hahaha
Ik ben echt benieuwd wat de reactie van de 3 tegenstanders was

[ Voor 3% gewijzigd door So_Surreal op 19-02-2019 09:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 613510

TRAXION schreef op dinsdag 19 februari 2019 @ 09:33:
[...]

Als je knocked bent geweest en je teammates zetten je weer recht op dan soms lijkt het alsof je je shield nog geactiveerd hebt enige optie is suicide en je laten respawnen.
Nee, de hele server was slow motion. Opzich eventjes grappig maar al snel ergernis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Montaner
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 08:05
Lees niets over de sound bug zodra je een respawn krijgt.. dat is écht irritant af en toe. Als het in een vuurgevecht gebeurd hoor je dus constant van diegene schoten. Als het je teammate is dan ben je helemaal de sjaak, want dan loopt het geluid dus met je mee :).

Gister wel de mooiste win tot nu toe. 2 maten werden afgeschoten, ik moest vluchten en healen.. 1v3 over. Werd omsingeld in een huis, maar door hun eigen rookgranaten en chaos alsnog gewonnen :D.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

⭐Game Profiles: 🕹️Steam - 🎮PSN - 🇪🇦 GoT_Hollandhards

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• So_Surreal
Ze hebben zo te zien die bug opgelost dat op de PC het scherm automatisch windowed startte.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Korkss
So_Surreal schreef op dinsdag 19 februari 2019 @ 10:43:
Ze hebben zo te zien die bug opgelost dat op de PC het scherm automatisch windowed startte.
Uit ervaring kan ik zeggen dat dit niet zo is :+

Acer predator XB271HU - Ryzen 3700x -MSI Z270 PGC - MSI 2070 super - 32gb DDR4 - NZXT H700i - Seasonic 650W gold

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• unfor
Op wie doel je? Dat account is ongerelateerd aan respawn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• An1mA
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 25-05 11:27
Hey ook aan de Apex ^^ Wat is je originnaam?

http://eu.battle.net/d3/en/profile/An1mA-1336/hero/65094263

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mouzetc
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 00:48
An1mA schreef op dinsdag 19 februari 2019 @ 11:15:
[...]

Dat spel is veel te snel voor jou joh oOo oOo oOo

Signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Korkss
Elke match mega lag nu. Dag 2 dat Apex voor mij aan de kant blijft. Zonde, leuk spel maar ineens is het 2 dagen op rij raak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• seez
  • Laatst online: 16-06 09:01
Ik game niet zoveel, eigenlijk alleen nog "SQUAD" (milsim online fps). Ik blijf een beetje kloten met mijn muisinstellingen in-game en de DPI instellingen van muis.

Het is of te gevoelig, of te traag... wat zijn jullie instellingen (natuurlijk is dat per muis verschillend) maar misschien kom ik tot voorbeelden die voor mij ook werken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Astie
An1mA schreef op dinsdag 19 februari 2019 @ 11:15:
[...]

Astie85

Hier heb je geen tier1's bij he :9 :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rvtk
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 23:20
Schoot paar dagen geleden nog geen pepernoot, begin er nu een beetje in te komen. Ook een netwerkkabel aan je PC hangen ipv wifi scheelt een hoop (had ik eerder moeten doen). Mijn Origin ID is DerRudiger.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BounceMeister
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
Korkss schreef op dinsdag 19 februari 2019 @ 11:24:
Elke match mega lag nu. Dag 2 dat Apex voor mij aan de kant blijft. Zonde, leuk spel maar ineens is het 2 dagen op rij raak.
Ik heb sinds vandaag op de PC ineens alsof alles vol met stroop zit, mega traag. Wanneer de game dan even bezig is gaat het redelijk. Er kwam vanmorgen een update, ik neem aan dat het daar aan ligt?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ryada
  • Laatst online: 13-06 17:51
BounceMeister schreef op dinsdag 19 februari 2019 @ 12:01:
[...]

Ik heb sinds vandaag op de PC ineens alsof alles vol met stroop zit, mega traag. Wanneer de game dan even bezig is gaat het redelijk. Er kwam vanmorgen een update, ik neem aan dat het daar aan ligt?
Zijn server issues. Dit herstelt zich meestal wanneer er 10/20 mensen doodzijn (duurt meestal een minuut of 2)

Steam: Ryada.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StygMa
  • Laatst online: 25-05 14:09
seez schreef op dinsdag 19 februari 2019 @ 11:27:
Ik game niet zoveel, eigenlijk alleen nog "SQUAD" (milsim online fps). Ik blijf een beetje kloten met mijn muisinstellingen in-game en de DPI instellingen van muis.

Het is of te gevoelig, of te traag... wat zijn jullie instellingen (natuurlijk is dat per muis verschillend) maar misschien kom ik tot voorbeelden die voor mij ook werken
Ik heb alleen de mouse sensitivity van 5.0 naar 3.0 gezet. (FOV op 100 btw) Lijkt mss traag in het begin, maar me aim is er wel beter op geworden. Uiteindelijk is het sowieso een kwestie van gewenning ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• So_Surreal
Korkss schreef op dinsdag 19 februari 2019 @ 10:52:
[...]

Uit ervaring kan ik zeggen dat dit niet zo is :+
Hmm net ging het goed, maar nu na opnieuw opstarten dus weer fout :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• overdoseh
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 10-06 20:44
seez schreef op dinsdag 19 februari 2019 @ 11:27:

Ik speel nu op 800 DPI en 2,7 sensitivity op een ultrawide scherm (2560 x 1080).

Gisterenavond nog even 2 wins gepakt met maatjes. Waarbij ik de credits toch aan hun moest geven die pot. Beide boven de 2k damage. Ik zat zelf op 1.1k. Ik dacht dat we rond de 20 kills eindigde :9

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• alansalomon
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 14-06 09:51
Howdy,
Ben klaar met de randoms dus ik heb iedereen zijn origin ID een friends request gestuurd.
Mijn ID is FAB-Nokkie-OAP
Ben 50 dus be gentle :P

Maar wat een game zeg, love it.
Maar dan moet er wel een beetje samen gewerkt worden.

Mic komt vandaag binnen.
Mijn game headsets worden steeds gesloopt door de kids ( Fortniters pffff)
Kan niet altijd lullen maar zal me best doen..

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Ricmaniac
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 00:38
alansalomon schreef op dinsdag 19 februari 2019 @ 12:38:
Howdy,
Ben klaar met de randoms dus ik heb iedereen zijn origin ID een friends request gestuurd.
Mijn ID is FAB-Nokkie-OAP
Ben 50 dus be gentle :P

Maar wat een game zeg, love it.
Maar dan moet er wel een beetje samen gewerkt worden.

Mic komt vandaag binnen.
Mijn game headsets worden steeds gesloopt door de kids ( Fortniters pffff)
Kan niet altijd lullen maar zal me best doen..
Dit vind ik altijd van die geweldige berichten gewoon :P
Wat lijkt het mij tof om samen met me pa (ook 50) zoiets te spelen hahah
Vroeger toen ik zelf nog klein was wel medal of honor met hem gespeeld en CoD 1 maar de gameplay van nu zal hem veel te snel gaan haha Apex is niet voor de beginner denk ik

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GLeenders
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 28-05 09:35
Daar heb ik al de hele week zo nu en dan last van. Gelukkig heeft dan de hele server er last van dus vallen de effecten wel mee. Na een paar minuten gaat het dan in een keer weer vloeiend, volgens mij heeft het er mee te maken dat het even te zwaar is voor de server.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TJJzwetsloot
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 05-01 21:41
StygMa schreef op dinsdag 19 februari 2019 @ 12:03:
[...]

Ik heb alleen de mouse sensitivity van 5.0 naar 3.0 gezet. (FOV op 100 btw) Lijkt mss traag in het begin, maar me aim is er wel beter op geworden. Uiteindelijk is het sowieso een kwestie van gewenning ;)
Wel belangrijk om te weten wat de DPI van je muis is. Anders zegt het niet zo veel ;) Daarnaast maakt het ook nog uit op welke resolutie je speelt om het goed te kunnen vergelijken.

Zelf speel ik ultrawide 3440x1440, 800 dpi, 2.1 / 1.0(ADS) in-game sens.

Andere goede manier om mouse sens te vergelijken is cm/360, met deze settings heb ik ongeveer 24cm nodig om 360 graden rond te draaien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seroczynski
  • Registratie: September 2004
  • Niet online
Gisteren maar eens uitgeprobeerd op de PC. Heb in het verleden zat andere shooters gespeeld maar meestal houd ik het na een paar maandjes wel voor gezien. Dat gezegd hebbende, dit spel is veel leuker als je met een squad speelt. Zijn er nog mensen die graag samenspelen op de PC? Niveau maakt mij niet uit. Ik zit al op de Tweakers Discord maar heb daar nog niet eerder gekeken naar de Apex activiteit.

Mijn Origin nickname is Seroczynski.

[ Voor 4% gewijzigd door Seroczynski op 19-02-2019 13:23 ]

Steam profiel :: Nintendo Switch FC: SW-5887-5950-9290 :: PSN/XBL: Seroczynski

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freshnub
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 09-06 19:23
Ben me toch een partij slecht, maar heb wel plezier in het spel en geluk dat ik met vrienden speel die geduldig zijn en hun skills compenseren mijn tekort aan kills haha.

Ik speel zelf op de PS4 en ben nog een beetje aan het zoeken welke legend nou het best bij mij past. Voor alsnog lijkt alles prima in balans en heb ik niet het idee dat bepaalde legends overpowered zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StygMa
  • Laatst online: 25-05 14:09
TJJzwetsloot schreef op dinsdag 19 februari 2019 @ 13:17:
[...]

Wel belangrijk om te weten wat de DPI van je muis is. Anders zegt het niet zo veel ;) Daarnaast maakt het ook nog uit op welke resolutie je speelt om het goed te kunnen vergelijken.

Zelf speel ik ultrawide 3440x1440, 800 dpi, 2.1 / 1.0(ADS) in-game sens.

Andere goede manier om mouse sens te vergelijken is cm/360, met deze settings heb ik ongeveer 24cm nodig om 360 graden rond te draaien.
Full HD, 1000 dpi, 3.0 Mouse Sensitivity (1.0 ADS) hiero ;)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• An1mA
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 25-05 11:27
Astie schreef op dinsdag 19 februari 2019 @ 11:32:
[...]

Astie85

Hier heb je geen tier1's bij he :9 :9
mouzetc schreef op dinsdag 19 februari 2019 @ 11:20:
[...]

Dat spel is veel te snel voor jou joh oOo oOo oOo
Wat doen jullie alsof ik alleen goed in HS of D3 ben. Ik kan ook een aardig partij schieten hoor ;)
We gaan binnekort samen spelen ^^

http://eu.battle.net/d3/en/profile/An1mA-1336/hero/65094263

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Astie
An1mA schreef op dinsdag 19 februari 2019 @ 14:19:
[...]

[...]

Wat doen jullie alsof ik alleen goed in HS of D3 ben. Ik kan ook een aardig partij schieten hoor ;)
We gaan binnekort samen spelen ^^
Ik ben ook erg goed in schieten. Raak alleen zo verdomd weinig. Mssn komt dat wel omdat ik op een laptop game met draadloze muis en over de WiFi. :9 :9 :9

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DeBers
  • Laatst online: 26-05 14:19
nieuw patch uit. En wat schept mijn verbazing. Geen verbetering voor de pc crashes.
Ik raak dit spel niet meer aan. Om de game disconnecten is drama.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Korkss
StygMa schreef op dinsdag 19 februari 2019 @ 13:53:
[...]

Full HD, 1000 dpi, 3.0 Mouse Sensitivity (1.0 ADS) hiero ;)
Wajoo.. dat gaat voor mij echt veeeeel te snel. Speel op 1440p met 600dpi 1,6 mouse sens en 0,3 ads sens ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TJJzwetsloot
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 05-01 21:41
Korkss schreef op dinsdag 19 februari 2019 @ 15:10:
[...]

Wajoo.. dat gaat voor mij echt veeeeel te snel. Speel op 1440p met 600dpi 1,6 mouse sens en 0,3 ads sens ;)
Dat is wel echt een ontzettend lage sens. Vraag me af of het niet beter gaat als je het wat hoger zou zetten? Vooral die ADS, hoe doe je dat als vijanden dicht bij zijn? Kan je toch onmogelijk tracken dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Korkss
TJJzwetsloot schreef op dinsdag 19 februari 2019 @ 15:59:
[...]

Dat is wel echt een ontzettend lage sens. Vraag me af of het niet beter gaat als je het wat hoger zou zetten? Vooral die ADS, hoe doe je dat als vijanden dicht bij zijn? Kan je toch onmogelijk tracken dan?
Als ik het hoger zet mis ik echt zoveel. Dat tracken etc gaat prima hoor _/-\o_

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• ChojinZ
Ricmaniac schreef op dinsdag 19 februari 2019 @ 12:46:
[...]
Dit vind ik altijd van die geweldige berichten gewoon :P
Wat lijkt het mij tof om samen met me pa (ook 50) zoiets te spelen hahah
Op de 1 of andere manier denken veel jongeren dan je na je 40ste geen interesse meer hebt in gamen...

Newsflash!!! Oude mannen gamen ook! :+ Ik speel al 25 jaar shooters maar ben er nog lang niet op uitgekeken! :) Games worden mooier, hardware word goedkoper (enkel de GPU's lijken duurder te worden) dus waarom stoppen? 8)

Roland SP404 sampler te koop: https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/2089640

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• TRAXION
Hier ook een ouwe lul van 37 maar sta nog steeds mijn mannetje speel dan ook al 22 jaar fps.

Qua muissens zit ik tegenwoordig op 20cm voor 360

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
Blijf het wel opvallend vinden hoeveel mensen op PC last hebben van crashes want op consoles heb ik er volgens mij pas 1 gehad (in aardig wat speelsessies ondertussen). Moet echt een driver-ding zijn denk ik. Vernam van JackFrags dat een oudere driver het wel zonder crashes kan, al heb je dan minder performance e.d.

[ Voor 20% gewijzigd door Martinspire op 19-02-2019 16:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeBers
Martinspire schreef op dinsdag 19 februari 2019 @ 16:44:
Blijf het wel opvallend vinden hoeveel mensen op PC last hebben van crashes want op consoles heb ik er volgens mij pas 1 gehad (in aardig wat speelsessies ondertussen). Moet echt een driver-ding zijn denk ik. Vernam van JackFrags dat een oudere driver het wel zonder crashes kan, al heb je dan minder performance e.d.
niet heel opvallend toch. De specs van een console zijn wat minder variabel en dus makkelijker te testen. 6 verschillende playstations? vs 10000000 verschillende combinaties pc's (en dan schat ik het laag in)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
DeBers schreef op dinsdag 19 februari 2019 @ 17:06:
[...]

niet heel opvallend toch. De specs van een console zijn wat minder variabel en dus makkelijker te testen. 6 verschillende playstations? vs 10000000 verschillende combinaties pc's (en dan schat ik het laag in)
Mja maar gezien consoles tegenwoordig vrij veel op pc's lijken met de hardware die ze (in de basis) hebben, vind ik het wel opvallend. Je gaat bijna denken dat iedere pc-speler meerdere keren per dag aan het crashen is, al heb ik dus nog niemand gehoord die nergens last van heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeBers
Martinspire schreef op dinsdag 19 februari 2019 @ 17:07:
[...]

Mja maar gezien consoles tegenwoordig vrij veel op pc's lijken met de hardware die ze (in de basis) hebben, vind ik het wel opvallend. Je gaat bijna denken dat iedere pc-speler meerdere keren per dag aan het crashen is, al heb ik dus nog niemand gehoord die nergens last van heeft.
Ik speel met een groep van ongeveer 8 mensen. Eerst pubg. Nu apex. 2 van ons (incl ik) hebben hier last van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sergelwd
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 18-04-2021
Ik ben zelf maar gestopt met zoeken naar een oplossing voor mijn crashes..Ik heb al genoeg verhalen gelezen over verse windows installaties en nieuwe hardware aankopen om er maar gewoon vrede mee te hebben voor nu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cherrycoke
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 01-06 14:20
krijg steeds meer frustratie bij de hitreg, zeker nu ook turken russen en ukraieners het spelen met hun sovjiet internet het is gewoon om te janken op het moment

[ Voor 58% gewijzigd door cherrycoke op 19-02-2019 17:30 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• seez
  • Laatst online: 16-06 09:01
DeBers schreef op dinsdag 19 februari 2019 @ 14:42:
nieuw patch uit. En wat schept mijn verbazing. Geen verbetering voor de pc crashes.
Ik raak dit spel niet meer aan. Om de game disconnecten is drama.
Opmerkelijk, ik heb nog geen enkele crash of disconnect ervaren. Wel heb ik na de patch bij (vooralsnog) 1 sessie een drietal kortstondige freezes gehad. ik ervaar het juist als een bijzonder stabiele game. Ik speel op een win7, i5 3570k, 1070ti machine die in 2013 voor het laatst een verse installatie heeft gehad

[ Voor 10% gewijzigd door seez op 19-02-2019 19:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeBers
seez schreef op dinsdag 19 februari 2019 @ 19:39:
[...]

Opmerkelijk, ik heb nog geen enkele crash of disconnect ervaren. Wel heb ik na de patch bij (vooralsnog) 1 sessie een drietal kortstondige freezes gehad. ik ervaar het juist als een bijzonder stabiele game. Ik speel op een win7, i5 3570k, 1070ti machine die in 2013 voor het laatst een verse installatie heeft gehad
Inderdaad opmerkelijk.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jordy8
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 20:28
Lijkt met welke update erger te worden. Na deze update al 3 crashes gehad in een paar potjes, bij het inladen naar de server.

XBL: Plank268

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChojinZ
Jordy8 schreef op dinsdag 19 februari 2019 @ 21:18:
Lijkt met welke update erger te worden. Na deze update al 3 crashes gehad in een paar potjes, bij het inladen naar de server.
Raar... ik heb ineens geen crashes meer. Wel de laatste videodriver geinstalleerd en Fraps uitgezet (heb wel vaker problemen met Fraps).

Maar ik leef met je mee. Voorheen een paar keer in de endgame (3 squads left) een crash gehad. Dan baal je echt als een stekker.... 8)7 :X :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RogierS
  • Registratie: Augustus 2018
  • Laatst online: 01-07-2024
Als je een. RTX 20** kaart hebt ligt het aan de nieuwe nvidia drivers. Je moet een oudere versie instaleren.
Wat bij mij het aantal crashes stevig verminderde was het uitzetten van origin in game en alle meldingen van bv vrienden die online komen. Ook het uitzetten van steelseries engine hielp maar dat is bij allle games voor mij zo.
Over de hitreg, de game heeft erg “trage” servers ondanks lage ping.
Battlenonsense doet altijd goede vids over servers van games en test dit erg netjes. Hier link voor Apex: YouTube: Apex Legends Netcode Needs A Lot Of Work

[ Voor 29% gewijzigd door RogierS op 19-02-2019 21:35 ]

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• unfor
Met Twitch Prime nu een skin en 5 apex packs:

https://www.twitch.tv/prime

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
Cool ! gelijk even geclaimed :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• LankHoar
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 16-06 18:05

LankHoar

Langharig tuig

Na 6 uren gespeeld te hebben zojuist dan eindelijk mijn eerste win! :)

Voelt toch wel even lekker hoor! :+

When life throws you a curve, lean into it and have faith!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Deadsy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 16-06 20:03
Net mijn eerste cheater tegengekomen in mijn eigen team.
We landen en al vlug werden we aangevallen. Veel geschiet later kwam er nog een 3e groep bij.

Ik was dood en switchte tussen de twee overgebleven spelers van mijn team en eentje was echt lekker bezig dus bleef daar hangen.
Na een paar momenten had ik door waarom hij zo goed bezig was.
Hij zat op iemand te schieten en switchte opeens naar een ander die ik nog helemaal niet gespot had, en opeens een 90 graden draai en hij had de 3e speler van het vijandelijke team in zijn crosshair.
Iemand die tot dat moment nog helemaal niet in beeld was geweest.

Twee vijandelijke spelers zaten achter een grote groep containers en hij wist precies wanneer ze waar tevoorschijn zouden komen.

Cheaters zijn er inderdaad snel bij.

Verder is het een leuk spel, diverse keren gewonnen. Jammer genoeg wel soms crashes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Astie
Deadsy schreef op dinsdag 19 februari 2019 @ 22:08:
Net mijn eerste cheater tegengekomen in mijn eigen team.
We landen en al vlug werden we aangevallen. Veel geschiet later kwam er nog een 3e groep bij.

Ik was dood en switchte tussen de twee overgebleven spelers van mijn team en eentje was echt lekker bezig dus bleef daar hangen.
Na een paar momenten had ik door waarom hij zo goed bezig was.
Hij zat op iemand te schieten en switchte opeens naar een ander die ik nog helemaal niet gespot had, en opeens een 90 graden draai en hij had de 3e speler van het vijandelijke team in zijn crosshair.
Iemand die tot dat moment nog helemaal niet in beeld was geweest.

Twee vijandelijke spelers zaten achter een grote groep containers en hij wist precies wanneer ze waar tevoorschijn zouden komen.

Cheaters zijn er inderdaad snel bij.

Verder is het een leuk spel, diverse keren gewonnen. Jammer genoeg wel soms crashes.
Cheaters zijn niet heel snel hoor. Waren er al 16000 verwijderd deze week.
Het komt blijkbaar omdat de enige die het spel gebruikt dezelfde is voor andere games. Daardoor is het bouwen van een hack eenvoudig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cobiwan
  • Registratie: Januari 2006
  • Niet online
Indien iemand wil spelen, voeg me toe via Origin: Sj44k1337

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KBE91
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 16-06 15:27
Ik heb nu al tientallen uren gespeeld en geen enkele crash gehad op mijn systeem.
Hoor wel veel mensen met een rtx serie die problemen hebben, ik zelf heb een 1070 gtx overclocked in combo met een i7 7700k.

Begin de laatste tijd toch veel raak te knallen en de wins komen ook vaker.
Speel gewoon met randoms, daarnet nog een potje gewonnen met 2, team mate liep hele tijd solo overal en ging dan dood. We konden hem nog terug brengen maar pech voor hem.

Potje ervoor met wat landgenoten gespeeld en ook meteen 2de.
Heb na uren zoeken toch de perfecte sens en fov voor men setup gevonden.

mouse sens 2.0
ads sens 0.8
dpi 500 ( Corsair muis )
FOV 100.
29 inch ultrawide 75hz
Muis mat is een Corsair mm300 medium.

Ook maar eens origin acces genomen voor 4 euro, Caustic gekocht en dan nog 2 packs gekocht met de resterende coins. Daaruit bloodhound legendary skin gekregen ( the plague doctor).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricloo86
Is dat ook voor PS?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
gebruik je op ps4 je EA account of PS account? want je linkt namelijk je EA account aan je twitch volgens mij

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rule
  • Laatst online: 12-06 14:23
Ricmaniac schreef op woensdag 20 februari 2019 @ 08:33:
[...]

gebruik je op ps4 je EA account of PS account? want je linkt namelijk je EA account aan je twitch volgens mij
Volgens mij link je daar alleen je PS account.

Hier staat wel iets meer over koppelen, maar ik heb zelf niets gemerkt van een koppeling.
https://help.ea.com/nl-nl...your-psn-id-and-gamertag/

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RubenSaurus
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 16-04 08:57
Ja want het gaat puur om je EA account dat gekoppeld is aan je Twitch account. Heb ze zelf namelijk ook al binnengeharkt gisteren ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricloo86
DigitalError schreef op woensdag 20 februari 2019 @ 08:40:
[...]

Ja want het gaat puur om je EA account dat gekoppeld is aan je Twitch account. Heb ze zelf namelijk ook al binnengeharkt gisteren ;)
Oke, maar ik moet mij dus aanmelden voor Prima wat de eerste maand gratis is en daarna €5,99 pm?
Gaat dit automatisch lopen na die maand want daar hou ik nooit zo van.

Pagina: 1 ... 12 ... 42 Laatste

Let op:
discord
Zoek je andere Tweakers om Apex Legends mee te spelen?
Vergezel ons op de Apex Legends Discord server voor Tweakers
Deze server is geen officiële Tweakers-server, Tweakers-crew zal hier dus geen support of moderatie op kunnen geven.

Graag zoveel mogelijk ontopic blijven. Een kleine discussie over Apex Legends vs een andere game, of een kleine discussie over randzaken van Apex Legends is prima, maar houd het netjes en respecteer elkaars mening. Mocht iemand over de schreef gaan: reageer er niet op en gebruik de "Rapporteer" functie.

Let aub op met het plaatsen van plaatjes. Grote bestanden laden traag op mobiel en hoge resolutie scrollt traag voor iedereen. Thumbnails zijn voor winnaars.