Acties:
  • 0 Henk 'm!

• servival7
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 15-05 12:09
warcow schreef op vrijdag 28 februari 2020 @ 00:38:
Huidige seizoen is de hemlock in single fire met een medium range optic echt zeer aan te bevelen. Vooral de 2x/4x doet het goed. Je kan met extended mag level 3 zo 30 kogels uit 1 magazijn vuren met minimale tijd tussen schoten en veel damage per schot. Vooral icm een goede barrel stabilizer echt handig.

YouTube: Apex Legends ps4 season 4 hemlock single fire
Hemlock wordt sowieso vaak onderschat. Gebruik hem zelf vaak early game maar switch toch zo snel mogelijk naar een R99/Peacekeeper combi.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleehond
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 22-05 22:14
Idd Hemlock is best prima. Zelf vind dik R99, R301, peacekeeper en Alternator fijn spelen.

Kom hier toch wel vaak op uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Low-Tech
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 05:43
Hemlock pak ik inderdaad ook early game samen met een alternator. Wissel wel zsm naar flatline met anvil of een r301 naast een sniper.

Fractal Design Meshify S2, Asus ROG B550-F, AMD 3700x, 3080?, Corsair H115i Pro, G-Skill 3600-16 32GB Trident Z Neo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smit260
  • Registratie: April 2018
  • Laatst online: 13-10-2024
R301 is een zeer waardevol wapen. Met een blauwe lightmagazine of paars kan je zo iemand neerknallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pina
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 22-05 20:31
Ik zie soms spelers met snipers zoals de longbow die een heel hoge fire rate hebben. Welke attachments gebruiken die dan precies?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• kevz
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 06:23
pina schreef op zaterdag 29 februari 2020 @ 23:01:
Ik zie soms spelers met snipers zoals de longbow die een heel hoge fire rate hebben. Welke attachments gebruiken die dan precies?
Weet je zeker dat dat geen Scout was? evt met Double Tap? De Longbow firerate (en die van alle wapens) blijven gewoon hetzelfde ondanks attachments.

Mijn YouTube

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ScuL
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 10:32
Zou ook een Wingman kunnen zijn. Sommige spelers gebruiken die van vrij lange afstand

(note overigens ook dat R301, Hemlok en Flatline op single fire gebruikt kunnen worden)

[ Voor 34% gewijzigd door ScuL op 29-02-2020 23:55 ]

ProMods ETS2 uitbreiding - Mijn tijdszone is UTC+13

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cerebriform
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 29-03 13:09
Ik kan al het hele weekend nauwelijks apex legends spelen vanwege login problemen bij EA, jullie ook?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pina
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 22-05 20:31
kevz schreef op zaterdag 29 februari 2020 @ 23:04:
[...]

Weet je zeker dat dat geen Scout was? evt met Double Tap? De Longbow firerate (en die van alle wapens) blijven gewoon hetzelfde ondanks attachments.
ScuL schreef op zaterdag 29 februari 2020 @ 23:55:
Zou ook een Wingman kunnen zijn. Sommige spelers gebruiken die van vrij lange afstand

(note overigens ook dat R301, Hemlok en Flatline op single fire gebruikt kunnen worden)
Hmm ja niet aan gedacht. Maar de schoten klinken wel heel zwaar, zoals een longbow, daarom dat ik altijd dacht aan een longbow.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Korkss
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 22-05 15:53
Cerebriform schreef op zondag 1 maart 2020 @ 09:17:
Ik kan al het hele weekend nauwelijks apex legends spelen vanwege login problemen bij EA, jullie ook?
Ik krijg Origin niet eens geinstalleerd. Altijd feest die 1001 launchers op je pc waarvan de helft amper werkt.

Acer predator XB271HU - Ryzen 3700x -MSI Z270 PGC - MSI 2070 super - 32gb DDR4 - NZXT H700i - Seasonic 650W gold

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gionimo
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 22-05 09:36
pina schreef op zondag 1 maart 2020 @ 10:23:
[...]

[...]

Hmm ja niet aan gedacht. Maar de schoten klinken wel heel zwaar, zoals een longbow, daarom dat ik altijd dacht aan een longbow.
De Wingman klinkt ook vrij zwaar dus dat kan hem wel zijn geweest. De longbow heeft absoluut geen hoge fire rate.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MuVo
  • Laatst online: 22-05 18:55
Ik heb sinds 3 dagen een nieuwe muis (G403 Hero), sinds deze muis is mijn aim vrij bedroevend... Blijkbaar werken Logitech Gaming software (voor oude muis) en de nieuwe Logitech G hub toch anders qua DPI & Profielen. Het is even wennen en proberen tot ik de oude dpi settings/gevoel weer heb.

[ Voor 5% gewijzigd door MuVo op 01-03-2020 16:51 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mr_Size
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 09-04 13:40
Cerebriform schreef op zondag 1 maart 2020 @ 09:17:
Origin ging gisterenavond rond 21h ineens down. En is nu dus nog steeds down :F

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Korkss
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 22-05 15:53
Mr_Size schreef op zondag 1 maart 2020 @ 13:11:
[...]

Origin ging gisterenavond rond 21h ineens down. En is nu dus nog steeds down :F
_/-\o_ leve het tijdperk van de launchers _O-

Acer predator XB271HU - Ryzen 3700x -MSI Z270 PGC - MSI 2070 super - 32gb DDR4 - NZXT H700i - Seasonic 650W gold

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• StygMa
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 19-05 23:08
Hij is weer online, weet niet hoe stabiel die ingame nu is.
Gister werd ik wel aantal keer uit een server gegooid.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• KevinT
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 10:02
Ik ben sinds gister weer begonnen met Apex Legends te spelen nadat ik vorig jaar na 2 maanden het beu was.
Maar man, wat is het toch weer lekker om in de flow van dit spel te spelen. Stiekem dus echt gemist.

Ik heb gekeken in de Tweakers discord maar zie hier niemand spelen, zijn er hier groepen die wellicht een keer willen spelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleehond
@KevinT

Speel je PS4?

Add me maar: leon1987vl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KevinT
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 10:02
Sleehond schreef op zondag 1 maart 2020 @ 17:09:
@KevinT

Speel je PS4?

Add me maar: leon1987vl
Nee helaas, ik speel op PC.
Vergeten te vermelden |:(

Voor de mensen.. Mijn nickname is: Yest12

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Low-Tech
MuVo schreef op zondag 1 maart 2020 @ 12:19:
Ik heb sinds 3 dagen een nieuwe muis (G403 Hero), sinds deze muis is mijn aim vrij bedroevend... Blijkbaar werken Logitech Gaming software (voor oude muis) en de nieuwe Logitech G hub toch anders qua DPI & Profielen. Het is even wennen en proberen tot ik de oude dpi settings/gevoel weer heb.
Ik heb mijn DPI bijna maximaal staan en de sensitivity ingame erg laag, ik merk dat die setup voor mij heerlijk werkt.

Fractal Design Meshify S2, Asus ROG B550-F, AMD 3700x, 3080?, Corsair H115i Pro, G-Skill 3600-16 32GB Trident Z Neo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

KevinT schreef op zondag 1 maart 2020 @ 16:53:
Ik ben sinds gister weer begonnen met Apex Legends te spelen nadat ik vorig jaar na 2 maanden het beu was.
Maar man, wat is het toch weer lekker om in de flow van dit spel te spelen. Stiekem dus echt gemist.

Ik heb gekeken in de Tweakers discord maar zie hier niemand spelen, zijn er hier groepen die wellicht een keer willen spelen?
pc? feel free to add me :) hollandhards

⭐Game Profiles: 🕹️Steam - 🎮PSN - 🇪🇦 GoT_Hollandhards

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• kevz
Low-Tech schreef op maandag 2 maart 2020 @ 13:23:
[...]

Ik heb mijn DPI bijna maximaal staan en de sensitivity ingame erg laag, ik merk dat die setup voor mij heerlijk werkt.
DPI en muis sensitiviteit zijn direct gelinkt aan elkaar. Je kan 800 DPI gebruiken met muis sens 2, of je kan 3200 DPI gebruiken met muis sens 0.5. Ik zou in ieder geval nooit het maximale gebruiken, omdat een muis sensor dan vaak interpolatie gebruikt, ze hebben vaak een 'native DPI' van rond de 400-4000. Alles daarboven en dan gaat de software uitrekenen wat er nou moet gebeuren omdat de sensor dat niet aankan, stukje marketing om gamers te laten denken dat 20000 DPI je een betere gamer laat worden. Maar aan het eind van de dag, als het goed voelt, gewoon mee blijven spelen.
Voor mij? Ik gebruik 1200 DPI omdat dat lekker browsed op de desktop met 2 monitoren, en ingame pas ik de muis sens aan totdat ik ~30cm/360 heb in welke game dan ook :)
Ook kan je in de problemen komen als een game alleen een muis sens slider heeft die niet laag genoeg kan, ja als je muis dan op 12000 DPI staat, dan zal het altijd te snel gaan toch :+

Mijn YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Low-Tech
kevz schreef op maandag 2 maart 2020 @ 14:36:
[...]

DPI en muis sensitiviteit zijn direct gelinkt aan elkaar. Je kan 800 DPI gebruiken met muis sens 2, of je kan 3200 DPI gebruiken met muis sens 0.5. Ik zou in ieder geval nooit het maximale gebruiken, omdat een muis sensor dan vaak interpolatie gebruikt, ze hebben vaak een 'native DPI' van rond de 400-4000. Alles daarboven en dan gaat de software uitrekenen wat er nou moet gebeuren omdat de sensor dat niet aankan, stukje marketing om gamers te laten denken dat 20000 DPI je een betere gamer laat worden. Maar aan het eind van de dag, als het goed voelt, gewoon mee blijven spelen.
Voor mij? Ik gebruik 1200 DPI omdat dat lekker browsed op de desktop met 2 monitoren, en ingame pas ik de muis sens aan totdat ik ~30cm/360 heb in welke game dan ook :)
Ook kan je in de problemen komen als een game alleen een muis sens slider heeft die niet laag genoeg kan, ja als je muis dan op 12000 DPI staat, dan zal het altijd te snel gaan toch :+
DPI lekker hoog voor desktop gebruik idd (zal thuis eens checken, ik gok 10k), ik probeer per game de sensitivity zo in regelen dat het voor elke game nagenoeg gelijk is (afstand muismat versus draaien)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• servival7
Patchnotes: https://www.reddit.com/r/...n_event_patch_notes_apex/

- Nerf voor Gibby en Peacekeeper
- Wijzigingen aan stacks voor health en grenates
- Bloodhount buff

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gionimo
kevz schreef op maandag 2 maart 2020 @ 14:36:
[...]

Ik weet van YouTube dat de meeste Apex Legends pro's zo ongeveer met een effectieve DPI van tussen de 1000 en 2000 spelen. Dus muis DPI van 800 en dan in game sens po 2.0 bijvoorbeeld (2x800 = 1600). Zelf speel ik op 2400 eDPI (800dpi x 3.0). Dat is de max waarbij ik nog voornamelijk vanuit mijn pols kan spelen. Ik wil nog wel lager maar dan moet ik mezelf spelen vanuit armbewegingen aanleren en daar heb ik nog geen zin in. :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Damien
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 14-04 10:44

Damien

-iwnl-

Gionimo schreef op dinsdag 3 maart 2020 @ 10:31:
[...]

Ik weet van YouTube dat de meeste Apex Legends pro's zo ongeveer met een effectieve DPI van tussen de 1000 en 2000 spelen. Dus muis DPI van 800 en dan in game sens po 2.0 bijvoorbeeld (2x800 = 1600). Zelf speel ik op 2400 eDPI (800dpi x 3.0). Dat is de max waarbij ik nog voornamelijk vanuit mijn pols kan spelen. Ik wil nog wel lager maar dan moet ik mezelf spelen vanuit armbewegingen aanleren en daar heb ik nog geen zin in. :P
https://prosettings.net/apex-legends-pro-settings-gear-list/

Denk dat 400dpi of 800dpi vrijwel gelijk lopen tussen de pro spelers/streamers.

A wise man can learn more from his enemies than a fool from his friends.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gionimo
Damien schreef op dinsdag 3 maart 2020 @ 11:04:
[...]

https://prosettings.net/apex-legends-pro-settings-gear-list/

Denk dat 400dpi of 800dpi vrijwel gelijk lopen tussen de pro spelers/streamers.
Thanks voor deze link! De meerderheid van de 800 DPI spelers heeft wel een lageren sensitivity instelling dan 3.0.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Xistance
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 07:45
servival7 schreef op dinsdag 3 maart 2020 @ 10:14:
Patchnotes: https://www.reddit.com/r/...n_event_patch_notes_apex/

- Nerf voor Gibby en Peacekeeper
- Wijzigingen aan stacks voor health en grenates
- Bloodhount buff
Damn,

Vooral die inventory change is toch wel huge.. Geen 10 nades meer meezeulen, zeker 2 stacks cells/Syringes, minder ammo meepakken, ...
wattson (mn main) zal minder nuttig worden ifv ultimate <-> nades change.. Er zegt daar iemand net wel nuttiger om de regen van shields, maar dat gaat zo traag..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleehond
Update 1.31 is nu aan het downloaden!

Oke Jezus wel ff 18.5 GB....duurt ff

1e potje gespeeld inmiddels. Gelijk even de nieuwe modus gespeeld en direct bij de winnend squad met 4 kills en 950 damage, opsich prima. Nieuwe shield moet ik nog ff ontdekken wat het is. Ik had een paarse EVO shield maar begrijp het nog niet echt.

[ Voor 97% gewijzigd door Sleehond op 03-03-2020 21:36 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ricmaniac
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 09:04
Sleehond schreef op dinsdag 3 maart 2020 @ 19:26:
Update 1.31 is nu aan het downloaden!

Oke Jezus wel ff 18.5 GB....duurt ff

1e potje gespeeld inmiddels. Gelijk even de nieuwe modus gespeeld en direct bij de winnend squad met 4 kills en 950 damage, opsich prima. Nieuwe shield moet ik nog ff ontdekken wat het is. Ik had een paarse EVO shield maar begrijp het nog niet echt.
Afhankelijk van hoe veel damage je doet word je shield sterker.

It changes colors to become stronger as you dish out more damage on non-downed enemy players and it actually has the potential to become stronger than the Epic Body Shield.

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Renzzie
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 22-05 21:48
Je moet best wel veel damage doen voordat deze echt hoog level is. Zeker early game is het dus wat gemakkelijker om voor de eerste gevechten gewoon een blauw schild op te pakken als je deze ziet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleehond
@Ricmaniac @Renzzie

Ah, helder. Verwacht idd dat je dus wel echt flink damage moet doen om het echt interessant te krijgen.

Opsich wel een interessant modus. Vanavond maar even wat meer potjes testen. Gisteren door de tijd helaas maar 1 potje kunnen doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• houtig
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 28-04 21:53
Moet toch eens dit forum doorakkeren voor mensen die willen spelen. De mensen waar ik standaard samen mee game vinden apex niet zo leuk. Voor diegene die mij al willen toevoegen op Origin: Houtig
Ben niet veel online, heb druk leven. Wat ik wel heb is een eigen TeamSpeak server. Maar ik heb Discord dus kan op bv de Tweakers server joinen. Hoewel ik geen hoog level (lvl.35) heb in Apex speel ik al jaren Call of Duty, dus dat snelle spelen lukt mij wel.

By us.. [Als ik hier ben ben ik niet aan het werk]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• striner
  • Laatst online: 03-03 14:42
Heb gisteren even wat challenges van de nieuwe event gedaan. Zelf niet zo'n fan van de "deja loot" mode, maar er zijn o.a. top-10 wins nodig in deze mode om verder te progressen, dus af en toe speel ik het wel.
Wat ik niet begrijp is hoe je Apex Event Packs kunt krijgen om die heirloom shards en andere event cosmetics te krijgen?
Ze zeggen dat de limited cosmetics en heirloom dingen direct te kopen zijn, of via Apex Event Packs, maar geen info hoe je die kan krijgen. Is dat een systeem dat al langer bestaat? Heb vorig seizoen niet echt actief gespeeld, dus mij is dit systeem misschien een beetje ontgaan. Of komen deze in plaats van de reguliere packs die je krijgt door te levelen en battle pass te levelen?

Ik zal overigens vanavond wat users op PC toevoegen die in de afgelopen pagina's hun ID hebben gedropt, dus niet schrikken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• servival7
striner schreef op woensdag 4 maart 2020 @ 10:36:
Heb gisteren even wat challenges van de nieuwe event gedaan. Zelf niet zo'n fan van de "deja loot" mode, maar er zijn o.a. top-10 wins nodig in deze mode om verder te progressen, dus af en toe speel ik het wel.
Wat ik niet begrijp is hoe je Apex Event Packs kunt krijgen om die heirloom shards en andere event cosmetics te krijgen?
Ze zeggen dat de limited cosmetics en heirloom dingen direct te kopen zijn, of via Apex Event Packs, maar geen info hoe je die kan krijgen. Is dat een systeem dat al langer bestaat? Heb vorig seizoen niet echt actief gespeeld, dus mij is dit systeem misschien een beetje ontgaan. Of komen deze in plaats van de reguliere packs die je krijgt door te levelen en battle pass te levelen?

Ik zal overigens vanavond wat users op PC toevoegen die in de afgelopen pagina's hun ID hebben gedropt, dus niet schrikken :)
Je kan ze of direct kopen via de coins. Of je koopt packs met die coins. Links of rechtsom zijn ze gewoon erg duur.
Heb wel die pathfinder skin gecraft voor 2400 shards. Maar daar zal het ook wel bij blijven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gionimo
Om de Heirloom te kunnen unlocken moet je meer dan €200 uitgeven. Dan heb je dus alle event items met alle skins enzo ook.

Als je 1 legendary skin wilt unlocken kost dat je 1800 coins dus bijna €20. Of je moet een enorme verzameling crafting material hebben en ze daarmee unlocken. Ik vind het allemaal wat te duur, dus ik spaar nog ff verder denk ik.

Misschien moeten we maar eens een stand alone discord server opzetten trouwens. Via dat shooters kanaal gaat het niet echt, en op die andere discord apex server zitten wat rare types.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• warcow
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 22-05 21:45
Zonet dat evo shield geprobeerd. Kwam niet verder dan paars (wel de match gewonnen). Vind het nu eigenlijk net iets teveel damage dat je moet doen. Had een paars schild erop ingeruild maar dat was dus niet de moeite waard. Helemaal als je bedenkt dat je ook best wat shields batteries extra nodig bent.

Edit: nu ik weet waar de loot wat ligt land ik direct bij een EVO schild en probeer in het begin alvast een team af te maken. Dan lukt het regelmatig om tot het rode schild te komen. :)

[ Voor 23% gewijzigd door warcow op 04-03-2020 23:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cerebriform
Hey guys had net twee updates achter elkaar van rond de 30 gb en nu start apex niet, met de foutmelding van easy anti-cheat 'unknown file version (r5apex.exe)' en foutmelding van apex 'opstartfout Spelclient wordt niet herkend. Doorgaan niet mogelijk.'. Iemand anders dat probleem?

[ Voor 19% gewijzigd door Cerebriform op 05-03-2020 08:11 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• boddieh
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 22-05 12:43
Cerebriform schreef op donderdag 5 maart 2020 @ 08:10:
Hey guys had net twee updates achter elkaar van rond de 30 gb en nu start apex niet, met de foutmelding van easy anti-cheat 'unknown file version (r5apex.exe)' en foutmelding van apex 'opstartfout Spelclient wordt niet herkend. Doorgaan niet mogelijk.'. Iemand anders dat probleem?
In Origin even naar je bibliotheek gaan en dan rechtermuisknop op Apex en repareren kiezen. Ik had gisteren een bug waarin 50% van m'n textures zwart waren, dus heb het spel gerepareerd, nieuwe files gedownload en nu werkt het weer naar behoren. Wellicht werkt dit ook voor jouw problemen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cerebriform
boddieh schreef op donderdag 5 maart 2020 @ 09:05:
[...]rechtermuisknop op Apex en repareren kiezen. Wellicht werkt dit ook voor jouw problemen?
Yes heeft geholpen, thanks! :D

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tusk
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 20-05 16:14

Tusk

Sticky Bomb likes you!

Skins, trails, events..het interesseert me echt geen bal.

Wat mij betreft is de base game hartstikke leuk en heeft het dat allemaal niet nodig. Ik hou het een beetje spannend voor mezelf door de weekly's te doen.

*I asked for a shotgun, not an anti-aircraft!
- shotgun? that must be the guns that fire a shot....
*yes.. you must be the brains

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• houtig
Ik heb een stapel mensen toegevoegd op origin, die afgelopen maand hebben gereageerd met hun nick. Ff kijken of er wat leuke potjes uitkomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cobiwan
  • Registratie: Januari 2006
  • Niet online
houtig schreef op vrijdag 6 maart 2020 @ 15:51:
Ik heb een stapel mensen toegevoegd op origin, die afgelopen maand hebben gereageerd met hun nick. Ff kijken of er wat leuke potjes uitkomen.
Je mag mij ook toevoegen: Sj44k1337.

Wow speelde net met iemand die boos werd omdat ik "zijn" wapens pakte bij het droppen. Speelde volgens mij samen met de andere gast en gingen mij expres niet reviven toen ik down was. Triest.

[ Voor 25% gewijzigd door Cobiwan op 07-03-2020 01:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
Dit is voor het eerst sinds tijd dat ik een shooter lang volhoud zonder burned out te raken. Ben inmiddels Battlepass level 66 en dat is mij record :P Ranked is platinum wel echt zo veel moeilijker dan Gold hoor dat is echt pittig. Voor mij althans. Met moeite zit ik nu op de helft naar plat 3.. terwijl in plat 4 terecht komen vrij makkelijk ging.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• striner
Tusk schreef op vrijdag 6 maart 2020 @ 15:28:
Skins, trails, events..het interesseert me echt geen bal.

Wat mij betreft is de base game hartstikke leuk en heeft het dat allemaal niet nodig. Ik hou het een beetje spannend voor mezelf door de weekly's te doen.
Ik hou wel van wat eye-candy, dus het geeft mij wel incentive om meer te gaan spelen. Plus als je de battle pass bijna helemaal uitspeelt heb je hem weer terugverdiend dus nog meer incentive.
houtig schreef op vrijdag 6 maart 2020 @ 15:51:
Heb je paar keer on en off zien gaan gisteren. Zal volgende keer kijken of we samen wat kunnen spelen.
Sj44k13 schreef op vrijdag 6 maart 2020 @ 21:50:
[...]

Je mag mij ook toevoegen: Sj44k1337.

Wow speelde net met iemand die boos werd omdat ik "zijn" wapens pakte bij het droppen. Speelde volgens mij samen met de andere gast en gingen mij expres niet reviven toen ik down was. Triest.
Ik zal je vanavond ook even toevoegen.
Wat ik vaak merk is dat er 1 iemand in het team is die in zijn eentje vet ver wegloopt en in zijn eentje wat gaat doen, vervolgens aangevallen wordt door een ander team en neergaat, en vervolgens disconnect omdat ie waarschijnlijk verwacht dat we toch niet komen helpen. Waarom speel je dan een team-based shooter/BR als je je zo gedraagt?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Xecuter NL
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 13-05 12:32
Ik vind de deja loot mode echt ontzettend lachen. Op de een of andere manier ook ontzettend veel makkelijker dan ranked (plat) of pubs. Knokken voor de betere loot zoals dat gouden shild bij de ijs toren. Ligt een spitfire en triple take bij. Als ik die te pakken krijg in 1 keer, dan grote kans dat ik champion word die game. Anders sorting factory, met iig 2 x paarse schilden, een 301 met lvl 3 ext mag en dan wordt het ook een goed potje ;)

Ik ben fan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• houtig
striner schreef op maandag 9 maart 2020 @ 09:24:

[...]

Heb je paar keer on en off zien gaan gisteren. Zal volgende keer kijken of we samen wat kunnen spelen.
Klopt maar ik ging ervan uit dat je met Gionimo88 aan het spelen was. En hem had ik gevraagd of er nog plek was maar daar kwam hij bij afsluiten pas achter.
Of is het toeval dat jullie nick alle twee met 88 eindigen en geen clangenoten zijn? :)
Zal volgende keer iedereen in mijn lijst een uitnodiging versturen om een team te vormen :9

[...]

Wat ik vaak merk is dat er 1 iemand in het team is die in zijn eentje vet ver wegloopt en in zijn eentje wat gaat doen, vervolgens aangevallen wordt door een ander team en neergaat, en vervolgens disconnect omdat ie waarschijnlijk verwacht dat we toch niet komen helpen. Waarom speel je dan een team-based shooter/BR als je je zo gedraagt?
We (BorisBullet en ik) hadden gisteren er ook zo 1 in team zitten. Kwam ook door verschil van speelstijl. Wij wouden eerst beetje looten ed en die andere wou hotdroppen. Dan krijg je ook dat gedrag.

[ Voor 32% gewijzigd door houtig op 09-03-2020 12:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gionimo
@houtig
De 88 in onze usernames is puur toeval. Maar goed, clan 88 bij dezen geboren haha.

@Xecuter NL speel je op pc en zo ja wat is je usernane?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xecuter NL
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 13-05 12:32
Gionimo schreef op maandag 9 maart 2020 @ 16:15:
@houtig
De 88 in onze usernames is puur toeval. Maar goed, clan 88 bij dezen geboren haha.

Helaas alleen op consoles: PS4 Pro en Xbox One S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tusk

Tusk

Sticky Bomb likes you!

Gionimo schreef op maandag 9 maart 2020 @ 16:15:
@houtig

Crazy 88 van kill bill :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gionimo
Tusk schreef op maandag 9 maart 2020 @ 16:55:
[...]

Crazy 88 van kill bill :)
Heb het net opgezocht op YouTube, maar wat betekent het precies, crazy 88?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tusk

Tusk

Sticky Bomb likes you!

Gionimo schreef op maandag 9 maart 2020 @ 22:55:
[...]

Heb het net opgezocht op YouTube, maar wat betekent het precies, crazy 88?
Google leert mij dit: Wikipedia: Crazy 88 (Kill Bill)

[ Voor 7% gewijzigd door Tusk op 10-03-2020 16:14 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• h1ttent1t
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 09:42
Deja Loot: Kings Canyon is sinds 18u actief, dus de hele week weer de oude map in deze modus voor de liefhebbers ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cobiwan
  • Niet online
[...]

Ik hou wel van wat eye-candy, dus het geeft mij wel incentive om meer te gaan spelen. Plus als je de battle pass bijna helemaal uitspeelt heb je hem weer terugverdiend dus nog meer incentive.

[...]

[...]

Bij ranked krijg je 10 min ban als je vroegtijdig vertrekt. Misschien iets om te proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Akaendra
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 09:59
Xecuter NL schreef op maandag 9 maart 2020 @ 11:52:
Ik vind de deja loot mode echt ontzettend lachen. Op de een of andere manier ook ontzettend veel makkelijker dan ranked (plat) of pubs. Knokken voor de betere loot zoals dat gouden shild bij de ijs toren. Ligt een spitfire en triple take bij. Als ik die te pakken krijg in 1 keer, dan grote kans dat ik champion word die game. Anders sorting factory, met iig 2 x paarse schilden, een 301 met lvl 3 ext mag en dan wordt het ook een goed potje ;)

Ik ben fan!
De trein zelf was ook niet slecht anders.
lvl 3 backpack/lvl4 body shield/knockdown shield en een lvl 4 equipped sentinel. Skyhook had op zich best lekker loot.

Nu met King's Canyon gisteren verschillende plekken gedropt maar eigenlijk nergens echt fatsoenlijke loot voor zover.
Wel een keer champion geworden gisteren, al was het alleen omdat het echt echt echt de laatste ring was en iedereen behalve ik met 2 klappen van de cirkel wel lag :D

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• servival7
Akaendra schreef op woensdag 11 maart 2020 @ 09:07:
[...]

De trein zelf was ook niet slecht anders.
lvl 3 backpack/lvl4 body shield/knockdown shield en een lvl 4 equipped sentinel. Skyhook had op zich best lekker loot.

Nu met King's Canyon gisteren verschillende plekken gedropt maar eigenlijk nergens echt fatsoenlijke loot voor zover.
Wel een keer champion geworden gisteren, al was het alleen omdat het echt echt echt de laatste ring was en iedereen behalve ik met 2 klappen van de cirkel wel lag :D
Misschien dat dit helpt?
https://www.reddit.com/r/...nyon_mapwork_in_progress/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweegroenethee
  • Laatst online: 18-04 13:27
Vandaag en gisteren een paar potjes COD Warzone geprobeerd, opzich zitten er wel een paar leuke elementen in die wat mij betreft welkom zijn in Apex (bijv. Gulan).

Maar wow, want zijn de sounds slecht, voornamelijk footsteps. Nu weer terug naar Apex want voor mij is het onspeelbaar op die manier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevz
Ik vind het hilarisch dat je het audio systeem van Apex als goed bestempeld, want als er iets is wat in games over het algemeen geen aandacht aan gegeven word, is het wel het geluid. Apex heeft echt een buggy 3/10 systeem hoor :D

Maar fijn om te weten dat CoD nog steeds een half afgemaakte game is, zoals verwacht van triple A uitgevers :)

Mijn YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gionimo
kevz schreef op woensdag 11 maart 2020 @ 18:27:
Ik vind het hilarisch dat je het audio systeem van Apex als goed bestempeld, want als er iets is wat in games over het algemeen geen aandacht aan gegeven word, is het wel het geluid. Apex heeft echt een buggy 3/10 systeem hoor :D

Maar fijn om te weten dat CoD nog steeds een half afgemaakte game is, zoals verwacht van triple A uitgevers :)
Waarom is het geluidsysteem van Apex buggy?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ambition88
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 03:02
Gionimo schreef op donderdag 12 maart 2020 @ 11:18:
[...]

Waarom is het geluidsysteem van Apex buggy?
Soms komt er iemand in je rug, terwijl je helemaal geen footsteps hoorde niks.
Komt gelukkig niet heel vaak voor, maar met name de pro spelers klagen hier vaak over.

Voor ons casuals is het hooguit irritant. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• servival7
Vandaag plat IV gehaald op PC. Ging nog best makkelijk voor iemand die altijd met controller speelde.
Meeste punten haal je toch gewoon door een beetje redelijke game sense

[ Voor 26% gewijzigd door servival7 op 14-03-2020 18:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cobiwan
  • Niet online
servival7 schreef op zaterdag 14 maart 2020 @ 18:04:
Vandaag plat IV gehaald op PC. Ging nog best makkelijk voor iemand die altijd met controller speelde.
Meeste punten haal je toch gewoon door een beetje redelijke game sense
Ben nu paar dagen platinum, maar dat is echt veel moeilijker dan gold zeg. Krijg amper wat voor elkaar.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gionimo
Sj44k13 schreef op zaterdag 14 maart 2020 @ 18:39:
[...]

Ben nu paar dagen platinum, maar dat is echt veel moeilijker dan gold zeg. Krijg amper wat voor elkaar.
Dan is het tijd voor advanced techniques ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dawofl
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22-05 22:39

dawofl

?

Uit verveling deze game maar weer eens uit het stof getrokken en moet zeggen dat ik me in de nieuwe wereld en met ranked prima vermaak :) Zijn er nog tweakers die dit spelen op de PC en willen teamen?

ben nu silver3 gold4 gold3 maar stijgend en speel graag caustic :) origin naam is gewoon dawofl

[ Voor 4% gewijzigd door dawofl op 19-03-2020 20:21 ]

I wanted to change the world but god wouldnt give me the source code

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Gionimo
Ik heb via dit forum de afgelopen tijd met een aantal Tweakers Apex Legends mogen spelen en dat bevalt erg geod. Omdat de Tweakers Discord geen apart Apex Legends kanaal heeft heb ik zelf een Discord server gemaakt zodat we elkaar makkelijk kunnen vinden. Ik ga mensen waarschijnlijk een kleur geven op basis van de rank die ze hebben (Gold= geel bijv.) zodat het nog makkelijker wordt om medespelers van jou niveau te vinden. Voel je vrij om lid te worden via deze link:

https://discord.gg/v9hTfvf

(pas eventueel je naam voor deze server even aan zodat het je Origin ID is)

[ Voor 8% gewijzigd door Gionimo op 20-03-2020 15:12 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Renzzie
Je zou kunnen overwegen om een bot te installeren waar mensen zelf een rank kunnen veranderen/aanvragen.
Scheelt je een hoop manueel werk als de discord een succes wordt.

Moet toch wel zeggen dat de animo om te spelen wat minder is geworden hier. Ben nu al een ruime week platinum en dat was ook mijn doel. Heb dus voor mijn gevoel niets meer om naar toe te werken. Kom maar op met de 2e helft van ranked! :)

Deze is op 24 maart volgens dit plaatje:
Afbeeldingslocatie: https://img.resized.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/apex-legends-ranked-play-respawn-series-3-changes.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tusk

Tusk

Sticky Bomb likes you!

Ik ben volgens mij 1 van de weinigen die Worlds Edge de leukste map vindt... ik hou wel van die extra ruimte.

Dat zal ook te maken hebben met mijn onverklaarbare aversie tegen "zandmaps".
Ik word daar altijd zo depri van. Had ik al bij de_Dust vroeger O-)

Overigens zit ik nu al anderhalve week in Platinum 4 (PS4) en vermaak me prima. Ik heb geen doel om een bepaalde level te bereiken. Vooral om met spelers van mijn niveau te spelen. Als er nog PS4'ers zijn rondom die rank...
Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers. Inloggen

[ Voor 34% gewijzigd door Tusk op 19-03-2020 11:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kieft91
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 07-04 11:48
@Gionimo dit is een discord voor de pc? of voor alle platformen? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gionimo
Kieft91 schreef op donderdag 19 maart 2020 @ 11:24:
@Gionimo dit is een discord voor de pc? of voor alle platformen? :)
De discord app kan je gebruiken op je PC of je smarphone. Er zijn op de server kanalen voor PC-gamers en console gamers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gionimo
Tusk schreef op donderdag 19 maart 2020 @ 11:00:
Ik ben volgens mij 1 van de weinigen die Worlds Edge de leukste map vindt... ik hou wel van die extra ruimte.

Dat zal ook te maken hebben met mijn onverklaarbare aversie tegen "zandmaps".
Ik word daar altijd zo depri van. Had ik al bij de_Dust vroeger O-)
Ik ben ook World's Edge fan! Ik vind het overzicht gewoon fijn zonder al die struikjes enzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boddieh
  • Laatst online: 22-05 12:43
Gionimo schreef op donderdag 19 maart 2020 @ 11:53:
[...]

Ik ben ook World's Edge fan! Ik vind het overzicht gewoon fijn zonder al die struikjes enzo.
Vind beide wel prima spelen eerlijk gezegd, KC ligt het tempo wel iets hoger door de kleinere map, al is dat straks weer een kwestie van een paar dagen wennen.

Heb de laatste tijd te weinig gespeeld, dus op Platinum 2 blijven hangen waarschijnlijk. Wordt straks eerst even aanmodderen op Silver in de 2e helft van het seizoen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• servival7
Gionimo schreef op donderdag 19 maart 2020 @ 11:53:
[...]

Vind alleen die dingen die boven train station hangen kut. Voor de rest ben ik ook wel fan van World's edge.
Maar van de 1e versie van KC word ik ook erg blij.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Renzzie
Gionimo schreef op donderdag 19 maart 2020 @ 10:34:
Ik heb via dit forum de afgelopen tijd met een aantal Tweakers Apex Legends mogen spelen en dat bevalt erg geod. Omdat de Tweakers Discord geen apart Apex Legends kanaal heeft heb ik zelf een Discord server gemaakt zodat we elkaar makkelijk kunnen vinden. Ik ga mensen waarschijnlijk een kleur geven op basis van de rank die ze hebben (Gold= geel bijv.) zodat het nog makkelijker wordt om medespelers van jou niveau te vinden. Voel je vrij om lid te worden via deze link:

https://discord.gg/GmybHD

(pas eventueel je naam voor deze server even aan zodat het je Origin ID is)
Het wordt inmiddels langzaam wat drukker. Dus voel je vrij iedereen om te joinen!

Zelf ben ik inmiddels gewoon gewend aan WE. Zal volgende week zien of KC me bevalt of niet.
Heb wel het idee dat ik inmiddels wel zelf zeer gegroeid ben als speler. Apex is mijn eerste battle royale game en speelde zelf sowieso weinig shooters. Het is dus echt wennen! KC here i come met mijn (hopelijk :p ) verbeterde skills! :D

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dawofl
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22-05 22:39

dawofl

?

Leuk eens op discord te spelen met medetweakers! grappig ook om te constateren dat ik nogal een triggerhappy rush speler ben en dus mijn speelstijl een beetje zal moeten aanpassen om goed samen te spelen >:)

I wanted to change the world but god wouldnt give me the source code

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Renzzie
haha laten we dan handen schudden! @Gionimo wordt af en toe gek van me! :P
Ik: 'oooh, gunfire lets goooo!!'
G: Erm, je hebt nog niet eens een shield
Ik: ooh ja, haha :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gionimo
@servival7 die treinwagons! Ik kom er in het begin ook niet mee omgaan maar heb nu ontdekt wat voor spectaculaire gameplay ze kunnen opleveren en ben nu juist fan!
@dawofl trigger happiness is denk ik een 'probleem' waar we allemaal last van hebben haha. Ben mezelf ook nog steeds aan het leren om eerst kennis te nemen van de positie van mijn team en gedachten als: dat het lijkt dat die speler alleen is betekent nog niet dat dat ook zo is.
@Renzzie haha! Heb van jou speelstijl ook weer kunnen leren 😁

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Gionimo
Hier nogmaals de link voor de discord, omdat de oude link na een dag al niet meer geldig was:

https://discord.gg/v9hTfvf

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Sleehond
Net wel een lache match. Ik zie op gepaste afstand 2 squads vechten. 1 squad dood en 3 spelers duiken op 1 kist en staan lekker te looten. Ze hebben zichzelf nog niet gehealed. Ik gooi er een arc star op....3 kills... Bam! Direct kill leader en kon een golden chest looten. Vervolgens met het team 1e geworden.

Was toch wel een bijzonder potje zo. Gaaf om te zien dat je met 1 arc star fftjes 3 kills in beeld krijgt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StygMa
Ik had de memo denk ik gemist dat het een split season zou zijn, maar wel weer grappig om de oude map te spelen. Doordat reset is en ik nu Silver ben, merk ik (gelukkig) wel hoe makkelijk ik nu daar doorheen kom :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleehond
Servers compleet overbelast. Nog nooit zoveel lag gehad, kan niet eens lopen. 2/3 stappen en ik schiet weer terug.

Ik kan dus niks... :( !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Akaendra
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 09:59
Gisteren geen problemen gehad anders met lag.

King's Canyon terug mag ik wel. Toch makkelijker om daar champion te worden lijkt het wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tusk

Tusk

Sticky Bomb likes you!

Ik ook gisteren met 2 vrienden de hele avond probleemloos gespeeld (ps4).

Daarna alleen nog ff een ranked potje gedaan. Weer teruggezet naar zilver. Slechtere tegenstanders, maar ook meteen 2 zilveren noob-teammates. pffff.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StygMa
Beetje mix van beide naar mijn gevoel, af en toe mensen die echt in silver zitten en ook mensen die ook terug gezet zijn. Omdat RP entry lager is en tegenstanders ook wat slaper gemiddeld gezien was ik al vrij snel weer in Gold eigenlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cobiwan
  • Niet online
StygMa schreef op woensdag 25 maart 2020 @ 15:25:
Beetje mix van beide naar mijn gevoel, af en toe mensen die echt in silver zitten en ook mensen die ook terug gezet zijn. Omdat RP entry lager is en tegenstanders ook wat slaper gemiddeld gezien was ik al vrij snel weer in Gold eigenlijk.
Ik vind het zwaar tegenvallen eigenlijk. Tegenstanders zijn mijns inziens veel beter dan zilver zou moeten hebben. Komt misschien ook omdat ik met tegenzin met Watson speel voor challenge, maar toch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cobiwan
  • Niet online
Edit: Weet niet wat hier was gebeurd..

[ Voor 96% gewijzigd door Cobiwan op 26-03-2020 09:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renzzie
Zilver is nog wel te doen. Beduidend beter dan zilver zou moeten zijn, maar dat is logisch na een reset.

Eigenlijk heel de middag in gold gespeeld en heb vele predator trails gezien. Dát is pas afzien :D :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gionimo
Renzzie schreef op woensdag 25 maart 2020 @ 18:56:
Zilver is nog wel te doen. Beduidend beter dan zilver zou moeten zijn, maar dat is logisch na een reset.

Eigenlijk heel de middag in gold gespeeld en heb vele predator trails gezien. Dát is pas afzien :D :P
Inderdaad, zilver zou juist nu moeilijker dan gemiddeld moeten zijn. Vind ik ook wel te merken.
Ik denk dat je Diamond dive trails bedoeld? De bliksempjes. Diamond van de eerste split zou nu in goud kunnen zitten maar pred niet. Of het moeten predators met dive trails uit het vorige seizoen zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevz
Gionimo schreef op woensdag 25 maart 2020 @ 22:32:
[...]

Inderdaad, zilver zou juist nu moeilijker dan gemiddeld moeten zijn. Vind ik ook wel te merken.
Ik denk dat je Diamond dive trails bedoeld? De bliksempjes. Diamond van de eerste split zou nu in goud kunnen zitten maar pred niet. Of het moeten predators met dive trails uit het vorige seizoen zijn.
Ik heb de vorige split in ranked niet aangeraakt, dus ben begonnen in silver 3 of 4 ofzo. Ik eindig normaal in Diamond ergens. Dus ja gelijk heb je, momenteel is ranked een wirwar van verschillende ranks, en dat normaliseerd vanzelf wel. Als je dus echt geen zin hebt tegen de pros te spelen, dan kan je beter een aantal dagen of een week of 2 wachten nadat het nieuwe ranked seizoen begonnen is, en dat geld voor bijna alle games zo :)

Mijn YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gionimo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StygMa
Beetje mixed feelings wat betreft die mid season reset. Vond wel weer leuk om te levelen van silver naar plat. Gaf weer goeie uitdaging. Maar nu ik in plat zit, merk ik dat daar ook veel mensen nog zitten die eigenlijk in diamond/master zaten zitten. Voorheen vond ik plat makkelijker, maar kom er nu maar heel stroef door. Hierdoor is het gat tussen gold en plat wel erg groot vind ik.

Ik speel niet met pre-made team dus altijd afwachten wie je krijgt. Maar vind jammer dat sommige mensen die "beter" zijn (en dus waarschijnlijk in diamond/master+ horen eigenlijk), aan ene kant wel communicatiever spelen via headset etc., maar aan de andere kant je het ook wel heel graag laten weten als je het niet goed doet. En niet op fijne manier maar beetje cocky allemaal. Niet dat ik het persoonlijk opvat, maar dat maakt die reset wel beetje jammer.

Hopelijk komt er nog een permanent solo mode, maar dat zal wel niet ;)

[ Voor 4% gewijzigd door StygMa op 06-04-2020 18:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smit260
StygMa schreef op maandag 6 april 2020 @ 18:07:
Beetje mixed feelings wat betreft die mid season reset. Vond wel weer leuk om te levelen van silver naar plat. Gaf weer goeie uitdaging. Maar nu ik in plat zit, merk ik dat daar ook veel mensen nog zitten die eigenlijk in diamond/master zaten zitten. Voorheen vond ik plat makkelijker, maar kom er nu maar heel stroef door. Hierdoor is het gat tussen gold en plat wel erg groot vind ik.

Ik speel niet met pre-made team dus altijd afwachten wie je krijgt. Maar vind jammer dat sommige mensen die "beter" zijn (en dus waarschijnlijk in diamond/master+ horen eigenlijk), aan ene kant wel communicatiever spelen via headset etc., maar aan de andere kant je het ook wel heel graag laten weten als je het niet goed doet. En niet op fijne manier maar beetje cocky allemaal. Niet dat ik het persoonlijk opvat, maar dat maakt die reset wel beetje jammer.

Hopelijk komt er nog een permanent solo mode, maar dat zal wel niet ;)
Sluit niet uit dat de Solo modus ook uitkomt. Ze gaan nu ook Duo’s launchen. Ik denk dat Apex de hevige concurrentie van Warzone voelt die Solo, Duo, Trio én Quids heeft vanaf woensdag. Ze moeten wel wat bieden. Dus verwacht Solo’s bij Apex ook wel binnen 1 seizoen! 😉

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Renzzie
Daar heb je denk ik wel gelijk in ja. Een game die zoveel meer opties bied, klinkt toch wel aantrekkelijk. Toch denk ik niet dat er solo's gaan komen. Deze game is gebouwd op team games. Het zal solo's in mijn ogen geen recht aan doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smit260
Renzzie schreef op dinsdag 7 april 2020 @ 08:16:
Daar heb je denk ik wel gelijk in ja. Een game die zoveel meer opties bied, klinkt toch wel aantrekkelijk. Toch denk ik niet dat er solo's gaan komen. Deze game is gebouwd op team games. Het zal solo's in mijn ogen geen recht aan doen.
Ik vindt Solo een heel ander manier van spelen dan Duo’s of hoger. Ik vindt het wel grappig. Voorlopig ligt Warzone mij meer, is toch wat tactischer en makkelijker om een 1v2 of zelfs 1v3 te clutchen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
Eerste Duo game gelijk gewonnen :) wel tof.
Helaas dat er geen ranked queue voor duo's is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• warcow
Kan iemand hier al the old ways opstarten? Klinkt leuk maar ik zie het nergens staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tusk

Tusk

Sticky Bomb likes you!

Veel crashes/disconnects na de patch (ps4) Jullie ook?

En ammo wisselen als je backpack vol is is ook bugged...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Renzzie
warcow schreef op dinsdag 7 april 2020 @ 21:51:
Kan iemand hier al the old ways opstarten? Klinkt leuk maar ik zie het nergens staan.
Respawn has added a new area to World’s Edge as part of Bloodhound’s Town Takeover, named Bloodhound’s Trials. In this area, players will find a large population of Prowlers, vicious four-legged beasts that will drop rare loot.

Oftewel, het is een zone in World's Edge, geen aparte mode.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Renzzie
Er is overigens een irritante bug. Als je ranked speelt en klaar bent, springt de lobby automatisch terug naar reguliere speelmodus. Je moet dus iedere keer weer ranked selecteren. Best vervelend :( :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• warcow
Hier ook veel crashes na de laatste patch op PS4 (pro). Heb die nieuwe event locatie nu ook gevonden en vond het niet heel spannend. Die prowlers zijn cool maar was leuker geweest om.bijvoorbeeld met 20 groepen van 3 allemaal prowlers te moeten vechten. Beetje het Starship troopers idee of zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• striner
Smit260 schreef op dinsdag 7 april 2020 @ 02:24:
[...]

Sluit niet uit dat de Solo modus ook uitkomt. Ze gaan nu ook Duo’s launchen. Ik denk dat Apex de hevige concurrentie van Warzone voelt die Solo, Duo, Trio én Quids heeft vanaf woensdag. Ze moeten wel wat bieden. Dus verwacht Solo’s bij Apex ook wel binnen 1 seizoen! 😉
Uit de patch notes lijkt het er voorlopig nog niet te komen:
Now, what about Solos? When we introduced Solos as a limited-time mode last year we saw it actually negatively impacted the game, especially when it came to new player retention. We’ve also purposely designed Legends and their abilities to compliment teamplay and squad composition, but when played Solo some Legend abilities become useless. These are just some of the reasons we decided not to include Solos in today’s update. We’re still exploring ways to allow a Solo experience, but for now grab a friend (or two) and jump into the arena.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gionimo
Ik ben niet zo'n fan van de Solo's game mode en hopelijk komt deze er nooit buiten een limited time event. Het team gebeuren is toch waar deze game juist in uitblinkt met het hele ping systeem.

Ben trouwens steeds meer waardering aan het krijgen voor Kings Canyon! Leuke map met veel afwisseling. Repulsor to Hydro Dam is tot nu toe steeds mijn favoriete drop rotatie.

Vandaag hebben we een patch gehad maar het probleem met de vanzelf switchende game and mode hebben ze gek genoeg nog niet opgelost.
Pagina: 1 ... 36 ... 42 Laatste

Let op:
discord
Zoek je andere Tweakers om Apex Legends mee te spelen?
Vergezel ons op de Apex Legends Discord server voor Tweakers
Deze server is geen officiële Tweakers-server, Tweakers-crew zal hier dus geen support of moderatie op kunnen geven.

Graag zoveel mogelijk ontopic blijven. Een kleine discussie over Apex Legends vs een andere game, of een kleine discussie over randzaken van Apex Legends is prima, maar houd het netjes en respecteer elkaars mening. Mocht iemand over de schreef gaan: reageer er niet op en gebruik de "Rapporteer" functie.

Let aub op met het plaatsen van plaatjes. Grote bestanden laden traag op mobiel en hoge resolutie scrollt traag voor iedereen. Thumbnails zijn voor winnaars.