Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Malandro
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 23-05 13:32
Ben benieuwd wat dat kind voor Legend zal worden..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boddieh
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 22-05 12:43
Map changes zijn tof! Nieuwe sniper wel erg op, lijkt bijna geen bullet drop op te zitten. Revenant nog amper gespeeld helaas, komt nog wel.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• kevz
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 20:19
Wel geinige veranderingen tot nu toe. Weet nog niet wat ik van Revenant moet verwachten, behalve dat hij met zijn Q eindelijk Wraith en Pathfinder kan counteren. Ult nog niet echt gevoel voor gekregen, maar is misschien een beetje OP. De map verandering zijn uiteraard leuk, frisse manier van spelen eindelijk :)
De nieuwe sniper lijkt mij een beetje gimmicky. Hij voelt wel lekker om mee te spelen, maar het is en blijft een single shot bolt action, past gewoon niet in de game als je 't mij vraagt. Ik heb ook het idee dat de hoeveelheid loot is toegenomen, wat het een stuk minder frustrerend maakt in de early game, das fijn :D
Harvester is wel wat zwaar op de GPU, framerate is daar minder, waar het voorheen de stad+epicenter was.
En een teammaatje wist het al voor elkaar te krijgen om per ongeluk de lavastroom rond de stad in te lopen, maar uhh je overleeft dat wel, maybe :P

Ranked nog niet gespeeld, maar word nu opgebroken in blokken ipv 1 heel seizoen, dat kan ook helpen om het leuk te houden voor de meeste mensen.

Verder wel jammer dat er geen nerfs zijn voor Gib, of buffs voor Mirage/Octane/Bloodhound(wel een buff, doet weinig).

Apex blijft voor mij nog steeds heerlijke combat/gunplay hebben, dus ik speel fijn door ^^

Mijn YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• servival7
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 15-05 12:09
Ik snapte die ult van Revenant niet. Maar blijkbaar moet je er eerst doorheen lopen. |:(
Wel de eerste rank win alweer te pakken. :7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• h1ttent1t
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 23-05 16:04
Een tiental potjes gespeeld gisteren, leuke toevoegingen aan de map inderdaad.

De Sentinel is helemaal niet OP, maar zelfs goed in balans voor een nieuw wapen (dat is wel anders geweest, remember Charge Rifle). De Sentinel equipt heel traag, schiet heel traag, maar vooral de bullet time is heel snel waardoor het wat makkelijker is om bewegende doelen te raken. Zelfs met de charge doet hij minder damage dan een Kraber, dus goed in balans wat mij betreft.
Zoals Kevz zegt: Leuk om mee te spelen, maar heeft misschien niet echt zijn plaats in een fast-paced spel als Apex.

Wel heel jammer dat ze Mirage of Octane bvb niet wat buffs hebben gegeven.

Verder leek het me of de L-star een visibility-buff heeft gekregen? Ik liet die vroeger altijd liggen omdat ik echt geen reet zag als je met dat ding schoot, maar gisteren toch menig slachtoffer mee omgelegd.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• h1ttent1t
Ook nog een tip: niet door de Harvester beam vliegen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beltoni
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 11:18
Eerste indruk is erg goed. Eerste gevecht bij Harvester was heel gaaf, helaas net die de winst met Gibby kunnen pakken. Kwam te snel 1v3... Afgelopen seizoen alleen met Octane geen win kunnen pakken maar die is dit seizoen alweer binnen.

Bloodhound buff is wel erg mager en verder zijn er weinig character tweaks doorgevoerd. Revenant is wel erg sterk, voegt echt een nieuwe manier van spelen toe aan het spel. Tegelijkertijd goed dat we nu echt een Wraith counter hebben.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tusk
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 20-05 16:14

Tusk

Sticky Bomb likes you!

Paar keer als Revenant gespeeld en vond de tactical niet zo boeiend. Maar daarna kreeg ik em als Pathfinder op mijn muil en dan is het toch wel irritant dat je niet ff weg kunt zippen :) Dus als revenant merk je er direct niet iets van, maar je weet wel dat je je tegenstander beperkt en misschien zelfs een beetje in paniek brengt.

Misschien het gaafste is nog wel dat snel crouchen en hoog klimmen. Nu in mensen daar nog aan moeten wennen kun je ze best wel verrassen.

*I asked for a shotgun, not an anti-aircraft!
- shotgun? that must be the guns that fire a shot....
*yes.. you must be the brains

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beltoni
Tusk schreef op woensdag 5 februari 2020 @ 10:36:
Paar keer als Revenant gespeeld en vond de tactical niet zo boeiend. Maar daarna kreeg ik em als Pathfinder op mijn muil en dan is het toch wel irritant dat je niet ff weg kunt zippen :) Dus als revenant merk je er direct niet iets van, maar je weet wel dat je je tegenstander beperkt en misschien zelfs een beetje in paniek brengt.

Misschien het gaafste is nog wel dat snel crouchen en hoog klimmen. Nu in mensen daar nog aan moeten wennen kun je ze best wel verrassen.
Zijn Ultimate is wel echt game changing. Je kan nu als team pushen in shadowform (zonder shield dus max 100hp). Als je neer gaat respawn je bij de steen met 10-20hp + het shield wat je droeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ambition88
  • Registratie: Oktober 2014
  • Nu online
Beltoni schreef op woensdag 5 februari 2020 @ 11:13:
[...]

Zijn Ultimate is wel echt game changing. Je kan nu als team pushen in shadowform (zonder shield dus max 100hp). Als je neer gaat respawn je bij de steen met 10-20hp + het shield wat je droeg.
Ik vind die ult nog wel mee vallen, zeker als je die totem ziet en je beter bent dat het enemy team. 1 thermite erop en je bent alsnog dood als je terug word geteleporteerd. (moet je uiteraard wel weten waar de totem staat)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beltoni
Ambition88 schreef op woensdag 5 februari 2020 @ 11:53:
[...]

Ik vind die ult nog wel mee vallen, zeker als je die totem ziet en je beter bent dat het enemy team. 1 thermite erop en je bent alsnog dood als je terug word geteleporteerd. (moet je uiteraard wel weten waar de totem staat)
"Als" je de totem ziet inderdaad. Daarnaast kom vaak met 100hp (blauw schild) terug, dan red je het met 1 thermite niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ambition88
  • Nu online
Beltoni schreef op woensdag 5 februari 2020 @ 13:09:
[...]

"Als" je de totem ziet inderdaad. Daarnaast kom vaak met 100hp (blauw schild) terug, dan red je het met 1 thermite niet.
Maar hoe werkt dit precies, want als je word doogeschoten dan is je shield toch ook weg, of respawn je met volle shield maar weinig hp?

Vind het trouwens wel een fun champ om te spelen, al heb ik maar 1 potje gedaan. :+ spiderman

[ Voor 5% gewijzigd door Ambition88 op 05-02-2020 13:44 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• boddieh
Ambition88 schreef op woensdag 5 februari 2020 @ 13:44:
[...]

Maar hoe werkt dit precies, want als je word doogeschoten dan is je shield toch ook weg, of respawn je met volle shield maar weinig hp?

Vind het trouwens wel een fun champ om te spelen, al heb ik maar 1 potje gedaan. :+ spiderman
Klopt, full armor, 1hp oid. Wel handig om een goed schild te hebben dus! En dat ding goed verstoppen aangezien enemies ook jouw totem kunnen gebruiken om te transformeren :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beltoni
boddieh schreef op woensdag 5 februari 2020 @ 13:49:
[...]

Klopt, full armor, 1hp oid. Wel handig om een goed schild te hebben dus! En dat ding goed verstoppen aangezien enemies ook jouw totem kunnen gebruiken om te transformeren :P
Dat wist ik dan weer niet. Thanks!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevz
Revs ultimate word inderdaad beter als je een legendary armor hebt met de quickheal optie. Teleport je terug en medkit je een stuk sneller op. Lifeline/Gibraltar in je team hebben zou ook handig zijn, lifeline voor de drone om je team op 100hp te krijgen, en Gibraltar zijn dome geeft iedereen een healing snelheids boost.
Maar de counters zijn idd al duidelijk. Als de totem gevonden word: grenades, Caustic met zijn ult etc.

En zoals @Tusk aangeeft, heb ik ook het idee dat die crouch snelheid van Revenant nog wel eens heel snel vervelend kan worden. Ik neem aan dat je namelijk ook die toegenomen wapen nauwkeurigheid krijgt, dus Revenants kunnen gewoon accurater aimen zolang ze blijven bukken, hebben een kleinere hitbox, en geef je hem een Wingman dan vliegt 'ie alle kanten op terwijl je geowned word :+

[ Voor 6% gewijzigd door kevz op 05-02-2020 16:20 ]

Mijn YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xecuter NL
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 13-05 12:32
We zoeken een 3de op ps4 gold ranked, wie?

XecuterNL psn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boddieh
Wil net ranked spelen met m'n maat, zit ik in Gold 2 terwijl m'n character Platinum 4 aangeeft. Nu kunnen we niet samen spelen. Iemand enig idee hoe je deze bug kan fixen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ScuL
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 14:08
boddieh schreef op woensdag 5 februari 2020 @ 20:42:
Wil net ranked spelen met m'n maat, zit ik in Gold 2 terwijl m'n character Platinum 4 aangeeft. Nu kunnen we niet samen spelen. Iemand enig idee hoe je deze bug kan fixen?
Ja ik had dat probleem gisteren. Linksonder was ik Silver 1 maar boven de player stond er Platinum 3 (mijn oude rank). De enige manier voor mij om dit op te lossen was alleen een potje te spelen met randoms en wat silver RP's te verzamelen (het moeten positieve RP zijn). Vervolgens was mijn status gefixt.

ProMods ETS2 uitbreiding - Mijn tijdszone is UTC+13

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• boddieh
ScuL schreef op woensdag 5 februari 2020 @ 23:20:
[...]

Ja ik had dat probleem gisteren. Linksonder was ik Silver 1 maar boven de player stond er Platinum 3 (mijn oude rank). De enige manier voor mij om dit op te lossen was alleen een potje te spelen met randoms en wat silver RP's te verzamelen (het moeten positieve RP zijn). Vervolgens was mijn status gefixt.
Dan ga ik dat eens proberen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• earthapple
  • Registratie: Mei 2016
  • Laatst online: 18-04-2024

earthapple

Hyped voor Apex legends S2!

Beltoni schreef op woensdag 5 februari 2020 @ 11:13:
[...]

Stel je hebt als team allemaal zo'n resurrect shield, dan spawn je dus allemaal met 75% hp en shield? Dat zou wel sick zijn :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErA
  • Registratie: Juli 2001
  • Nu online

ErA

Ik ga dit seizoen in ieder geval geen ranked meer spelen.

Ik geraak namelijk weer diamond om dan weer niets te kunnen winnen.

Ik weet niet of het eraan verbonden is, maar ik heb nu ook veel meer lol in de normale games. 15 gespeeld en 4 gewonnen. vorig seizoen was dat 1 op 10.

Ik speel Pathfinder main.

Ik vind zelf de abilities van Pathfinder niet OP. Ik vind JUIST dat alles abilities zoveel impact moeten hebben.

maar dat betekent dat iedereen behalve Pathinder, Bangalore Wraith en mischien Gibraltar stevig gebuffed moeten worden.

Octane is een grapje namelijk op dit moment qua abilities.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• servival7
@ErA ik speel renked tot ik dat punt bereik en dan gewoon lekker pubs spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beltoni
earthapple schreef op donderdag 6 februari 2020 @ 15:47:
[...]

Stel je hebt als team allemaal zo'n resurrect shield, dan spawn je dus allemaal met 75% hp en shield? Dat zou wel sick zijn :o
Zo werkt het (gelukkig) niet. Iedereen start gewoon met 10-20hp. Alles waar je sneller mee healed is natuurlijk mooi meegenomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smit260
  • Registratie: April 2018
  • Laatst online: 13-10-2024
Ligt het aan mij of kan ik geen Vault keys meer vinden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThisGuy
  • Registratie: Januari 2013
  • Niet online

ThisGuy

Get mad, then get over it.

Smit260 schreef op vrijdag 7 februari 2020 @ 00:17:
Ligt het aan mij of kan ik geen Vault keys meer vinden?
Ik vind ze nog gewoon

"Don't let the fear of losing be greater than the excitement of winning."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smit260
Waarschijnlijk speel jij Ranked? In Casual vindt ik ze niet😜

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThisGuy
  • Registratie: Januari 2013
  • Niet online

ThisGuy

Get mad, then get over it.

Daar zou allicht een verschil in kunnen zitten ja, ik speel beide dus ik kan me niet precies herinneren wat ik waar precies gevonden heb..

"Don't let the fear of losing be greater than the excitement of winning."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Griffx
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 11-03 12:55
Smit260 schreef op vrijdag 7 februari 2020 @ 11:35:
[...]

Waarschijnlijk speel jij Ranked? In Casual vindt ik ze niet😜
In Casual zitten ze ook nog gewoon.
Wij pakken 9 vd 10 keer een vault key op van de supply bot bij Mirage ship.

PC Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smit260
Afgelopen twee seizoenen Plat gehaald. Daarna gestopt omdat het - in mijn inziens - bijna onmogelijk is om Diamond te halen met -36 startpunten.

Ik wil het toch proberen, iemand tips?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• kevz
Smit260 schreef op zondag 9 februari 2020 @ 02:49:
Afgelopen twee seizoenen Plat gehaald. Daarna gestopt omdat het - in mijn inziens - bijna onmogelijk is om Diamond te halen met -36 startpunten.

Ik wil het toch proberen, iemand tips?
Dan gaat het meer om samen spelen met mensen die je kent, je team setup, en weten waar zones eindigen en vooruit denken. Ook vrij passief spelen en mensen naar je toe laten komen. In ieder geval speel je met Wraith, Wattson, en Gibraltar of Pathfinder. Goed je meds verdelen, iedereen laten weten met welke wapens je speelt zodat je team zich daar op kan aanpassen. Je kan maar beter 2x close combat wapens hebben dan anders, zegmaar R99+Peacekeeper. Geen gevechten aangaan op mid-long range want het enige wat je daar mee doet is ammo weggooien en je eigen teams positie verraden etc.

Ranked is net schaken wat dat betreft 8)7

Mijn YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ScuL
Ik heb Platinum redelijk eenvoudig bereikt, daarna zo'n 3 maanden vast gezeten op dat niveau ook telkens door de -36 RP, als je een keer een slechte drop hebt vernaggel je gelijk je status. De enige manier om het goed te doen is met een vast team met uitstekende communicatie en niet te agressief spelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyriel85
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 14:37
Platinum is goed te bereiken met random teammaten, maar vervolgens zijn een hoop challenges niet meer goed te halen.
Ben nog wel op zoek naar PC spelers die regelmatig online zijn 's avonds. Nu vooral Oostblok en Spanjaarden in mijn Flist.

Ryzen 5 3600 - MSi B450proVDH Max - AMD 6800XT - 16 GB Hyperx Predator

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BvZwolle
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 12:12
Cyriel85 schreef op zondag 9 februari 2020 @ 08:10:
Platinum is goed te bereiken met random teammaten, maar vervolgens zijn een hoop challenges niet meer goed te halen.
Ben nog wel op zoek naar PC spelers die regelmatig online zijn 's avonds. Nu vooral Oostblok en Spanjaarden in mijn Flist.
Ik speel regelmatig, maar ben denk niet goed genoeg voor jullie. Speel eigenlijk alleen maar pub.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• MuVo
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 23:19
Ik speel ook regelmatig casual, ook ranked. Sinds seizoen 3 pas echt ranked gespeeld en gold II geëindigd. Speel sinds de release maar ik mis een vast team met goede communicatie in ranked. Iemand zin om ranked te spelen, wanneer je beide online bent?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BvZwolle
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 12:12
Iedereen die wil en speelt op pc, mag me toevoegen: BorisBullet

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Konstantine
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 09-03 16:50
BvZwolle schreef op zondag 9 februari 2020 @ 17:52:
Iedereen die wil en speelt op pc, mag me toevoegen: BorisBullet
Idem voor mij: Konstantiine

Je ne sais pas ce que cela signifie, mais ça va être intelligent sur Français. - Jean-Paul Sartre

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• san.okk
  • Registratie: Juli 2007
  • Niet online
Net een verzoek gestuurd.. Wil dit ook wel is met een squad proberen. Ben bronze 2..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MuVo
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 23:19
Mijn nick is MuVod, zal iedereen hierboven toevoegen. ;)

[ Voor 13% gewijzigd door MuVo op 10-02-2020 09:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• servival7
Ik word er wel een beetje moe van dat als de helft van je party tijdens matchmaking eruit wordt gegooid je gewoon RP verliest.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• rvtk
  • Laatst online: 23:25
Ik speel ook graag met een squad, maar heb eigenlijk maar 1 maat met wie ik vaak speel (duo's was fantastisch in die zin!). Afgelopen seizoen ben ik gold 2 ge-eindigd, maar dat komt vooral door de vele randoms. Met een team kom ik vaak wel richting top 6 met een aantal kills. Ik speel 1 of 2 avonden per week.

Ik zal jullie toevoegen (mijn nick is DerRudiger).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jag0_
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 06-05 16:21
Speel zelf voornamelijk public games, maar dat mensen leaven terwijl je onderweg bent naar hun deathbox is zwaar irritant.

Mochten er nog PS4 spelers zijn: ja-f00l

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Yellax
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 18-05 18:09
Ben op zoek naar 1 of 2 mensen om mee samen te spelen de PC. Ben vorig seizoen geëindigd in platinum en zit sinds gisteren weer in gold. Ben niet altijd online en speel vaak in de avond op maandag, woensdag of donderdag en meestal wel op zondagmiddag. Speel alleen ranked en heb een headset.

Als je zin hebt om eens een paar potjes te knallen mag je me altijd toevoegen, mijn nick is Yellax_FL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gionimo
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 22-05 09:36
Hallo Legends! Ik ben ook op zoek naar team maatjes die Nederlands spreken en qua leeftijd 20+ zijn. Ik speel op PC en niveau goud. Nu in season 4 nog op zilver.
Ik kijk graag streams en YouTube van oa Timmy, Aceu, The Gaming Merchant om beter te worden. Voeg me gerust toe (Gionimo88)! Ik zal zelf ook wat mensen toevoegen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Renzzie
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 16:51
Ik speel al veel met mensen in de Apex Legends Nederland Discord ( https://discord.gg/e4UEcPz ) op de PC.
Toch vind ik het wel leuk om met wat nieuwe mensen te spelen. Zeker als je wat ranked wilt doen dit seizoen.
Fun blijft het belangrijkst, maar 'dom' spelen en games weggooien door blind te gaan knallen kan ik slecht tegen :P

Speel doordeweeks in de avond. Vaak van half 8 tot half 10 ongeveer op de dagen dat ik kan. In het weekend varieert het.
Vorig seizoen geen ranked gespeeld, maar ik schat mezelf in als dat ik heel goed meekom in gold, maar echt zal moeten vechten voor m'n plekje in in platinum.
Wil dit seizoen graag wat ranked spelen om te kijken hoever ik kan komen als ik er echt op focus. Zit op dit moment nog in brons 1, bijna in zilver.

Ik ben zelf overigens 32 jaar en zal dus het meeste klik hebben met wat minder 'kindse' mensen.
Voel je vrij me toe te voegen! Origin nick: Netput

[ Voor 5% gewijzigd door Renzzie op 11-02-2020 14:06 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Gionimo
@MuVo @rvtk @Yellax @Renzzie added!

[ Voor 44% gewijzigd door Gionimo op 11-02-2020 15:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cobiwan
  • Registratie: Januari 2006
  • Niet online
Hebben jullie ook dat het accepteren van een invite soms niet lukt (op pc)? Hij verdwijnt dan heel snel en op y drukken doet niets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gionimo
Sj44k13 schreef op woensdag 12 februari 2020 @ 18:04:
Hebben jullie ook dat het accepteren van een invite soms niet lukt (op pc)? Hij verdwijnt dan heel snel en op y drukken doet niets.
Geen last van. Ik heb jouw invite op Origin ook geaccepteerd :)

• Smit260
Renzzie schreef op dinsdag 11 februari 2020 @ 14:05:
Ik speel al veel met mensen in de Apex Legends Nederland Discord ( https://discord.gg/e4UEcPz ) op de PC.
Toch vind ik het wel leuk om met wat nieuwe mensen te spelen. Zeker als je wat ranked wilt doen dit seizoen.
Fun blijft het belangrijkst, maar 'dom' spelen en games weggooien door blind te gaan knallen kan ik slecht tegen :P

Speel doordeweeks in de avond. Vaak van half 8 tot half 10 ongeveer op de dagen dat ik kan. In het weekend varieert het.
Vorig seizoen geen ranked gespeeld, maar ik schat mezelf in als dat ik heel goed meekom in gold, maar echt zal moeten vechten voor m'n plekje in in platinum.
Wil dit seizoen graag wat ranked spelen om te kijken hoever ik kan komen als ik er echt op focus. Zit op dit moment nog in brons 1, bijna in zilver.

Ik ben zelf overigens 32 jaar en zal dus het meeste klik hebben met wat minder 'kindse' mensen.
Voel je vrij me toe te voegen! Origin nick: Netput
In die Discord zitten best wel wat toxic/salty kleine kinderen (zijn er 4 of 5 waarvan de MOD ook leuk aan meedoet). Hou daar rekening mee jongens👍🏼

• Renzzie
Yes klopt. Heb je snel genoeg door. Gewoon een kwestie van glimlachen en de persoon uit je friendlist gooien :)

Over het algemeen wel prima medespelers daar gevonden. Blijft dus wel een aanrader.

• warcow
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 13:19
Nu 2 x gehad dat apex direct na een spel crasht op mijn PS4 waarna update 1.30 opnieuw wordt gedownload en geïnstalleerd. Beetje irritant want dat installeren duurt steeds een half uur. :(

[ Voor 3% gewijzigd door warcow op 13-02-2020 20:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Konstantine
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 09-03 16:50
Dat heb ik inderdaad ook regelmatig. Geen idee hoe het komt of wat je eraan kunt doen... :/

Je ne sais pas ce que cela signifie, mais ça va être intelligent sur Français. - Jean-Paul Sartre

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renzzie
Konstantine schreef op vrijdag 14 februari 2020 @ 08:00:
[...]

Dat heb ik inderdaad ook regelmatig. Geen idee hoe het komt of wat je eraan kunt doen... :/
Hier ook last van inderdaad. De enige oplossing is om de persoon met wie je wilt spelen toe te voegen op je friendlist. Beetje omslachtig, maar is het enige dat werkt.... Bij mij werkt een invite door een random vrijwel nooit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pina
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 20:21
Ik overweeg een nieuwe psn account aan te maken, iemand die weet of ik mijn apex progressie dan kan meenemen? Dus die account linken aan apex of ea?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B!g Boss
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 11-12-2023
Terug wat zitten spelen. Blijft toch echt de beste f2p br. Daarstraks duos 11 kills
YouTube: Apex duos total domination
Benieuwd naar de modern Warfare BR. Geruchten zeggen dat deze 18 februari speelbaar wordt (resetera zeggen sommige dat)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Ricmaniac
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 22:47
B!g Boss schreef op zaterdag 15 februari 2020 @ 18:15:
Terug wat zitten spelen. Blijft toch echt de beste f2p br. Daarstraks duos 11 kills
YouTube: Apex duos total domination
Benieuwd naar de modern Warfare BR. Geruchten zeggen dat deze 18 februari speelbaar wordt (resetera zeggen sommige dat)
Gewoon verbazingwekkend hoe traag dit gespeeld word op de ps4. ik bedoel het niet negatief als console hater ofzo maar gewoon erg opvallend als je pc gewend bent :P

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B!g Boss
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 11-12-2023
Ricmaniac schreef op zaterdag 15 februari 2020 @ 23:55:
[...]

Gewoon verbazingwekkend hoe traag dit gespeeld word op de ps4. ik bedoel het niet negatief als console hater ofzo maar gewoon erg opvallend als je pc gewend bent :P
True, als ik shroud enzo zie spelen denk ik, Wtf. Op pc zou ik echt sucken. Te rap voor mij...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• soskes
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 20:36
Renzzie schreef op vrijdag 14 februari 2020 @ 08:21:
[...]

[...]

Hier ook last van inderdaad. De enige oplossing is om de persoon met wie je wilt spelen toe te voegen op je friendlist. Beetje omslachtig, maar is het enige dat werkt.... Bij mij werkt een invite door een random vrijwel nooit.
Een Microsoft dingetje dan. Op de XBone is dit ook een dingetje. Moet het spel dan eerst afsluiten en opnieuw opstarten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tusk

Tusk

Sticky Bomb likes you!

pina schreef op zaterdag 15 februari 2020 @ 15:00:
Ik overweeg een nieuwe psn account aan te maken, iemand die weet of ik mijn apex progressie dan kan meenemen? Dus die account linken aan apex of ea?
nee kan niet. Accounts zijn standalone per platform. Sorry verkeerd begrepen.

Andere vraag. Ik heb dit weekend best vaak het packet loss icoontje in beeld gehad (ps4). Zover ik kon zien was er met mijn verbinding niks aan de hand. Ook een paar potjes met prediction error gehad de eerste paar minuten. Meer mensen die dit hadden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renzzie
Ik heb niet anders... Pas als er een paar squads dood zijn gaat het beter.
Volgens mij een bekend euvel met de servers van Apex op alle platformen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• h1ttent1t
Gisterenavond op PC in 1 game merkbare lag + prediction error-icon (+/- 2 minuten), verder nooit problemen eigenlijk.

[ Voor 7% gewijzigd door h1ttent1t op 17-02-2020 12:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Accretion
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 23:21

Accretion

⭐⭐⭐⭐⭐ (5/5)

h1ttent1t schreef op maandag 17 februari 2020 @ 12:35:
Gisterenavond op PC in 1 game merkbare lag + prediction error-icon (+/- 2 minuten), verder nooit problemen eigenlijk.
Het speelt eigenlijk altijd heel soepel en je ziet de enemy bijna nooit laggen.
Maar soms komen m'n hits gewoon totaal niet aan...

De time-to-kill is ook altijd zo dat je vaak net niet met een magazijn een kill kunt maken, maar ook dat is wellicht juist wel handig.

Momenteel kun je DUO's spelen, maar om de een of andere reden lukt me dat niet zo goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ankh
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 17:18

Ankh

|true

Zo nu en dan bij Ranked komen wij op servers terecht die totaal niet vooruit te branden zijn (lijkt op lags). Vooral met rennen/springen komt hakkelig over.

-Ankh- Camera Gear: Nikon D7000 | Nikon AF-S DX 16-85mm f3.5-5.6 AF-S DX VR & Tokina AT-X 116 Pro DX AF 11-16mm f2,8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gionimo
Wie komt ons team versterken?
Wij zoeken nog een derde squad mate. Wij zijn beiden van de leeftijd 30-40 en we spelen ranked richting niveau gold. We hebben lol met elkaar en helpen elkaar op een opbouwende manier beter worden. Het is belangrijk dat je goed bent in voice communicatie via discord en dat je ervaring hebt met Apex Legends.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tusk

Tusk

Sticky Bomb likes you!

platform?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• servival7
Hij heeft het over communicatie via discord dus hij zal het wel over PC hebben.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Renzzie
Gionimo schreef op maandag 17 februari 2020 @ 21:18:
Wie komt ons team versterken?
Wij zoeken nog een derde squad mate. Wij zijn beiden van de leeftijd 30-40 en we spelen ranked richting niveau gold. We hebben lol met elkaar en helpen elkaar op een opbouwende manier beter worden. Het is belangrijk dat je goed bent in voice communicatie via discord en dat je ervaring hebt met Apex Legends.
Ik zal je vanavond toevoegen :)
Zelf 32 jaar en zit nu in zilver 2. Vind het altijd gezellig om op discord te spelen en met een vast(er) groepje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gionimo
Het gaat om PC inderdaad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• h1ttent1t
h1ttent1t schreef op maandag 17 februari 2020 @ 12:35:
Ik heb het gejinxed volgens mij, want maandag- en dinsdagavond telkens een uurtje gespeeld en ook telkens 1 game met de prediction error + stroperige lag aan het begin van elke pot :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renzzie
Gisteren waren er algehele server problemen over meerdere games. Apex was inderdaad niet vooruit te branden. Stroperig als wat!

• servival7
Jammer dat duo's alweer voorbij is. Gelukkig nog wel het laatste duo potje gewonnen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Griffx
Gisteren was de matchmaking zo apart.
Ik speelde solo, en kreeg bijna alleen maar teamgenoten onder de lvl 30.
Zit nu zelf op 260, ohh wat is Apex irritant solo.

PC Specs

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• lowskilled-ftw
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 19-05 15:13
Na een halfjaar niet meer gespeeld te hebben, maar weer is opgestart.. Gelijk een paar leuke potjes gehad, Mirage aangeschaft en vraag me af waarom ik dit niet eerder heb gedaan!!
Binnenkort de Discord maar weer is aanslingeren om te kijken of ik samen met wat andere kan spelen.

• Ambition88
  • Nu online
Griffx schreef op donderdag 20 februari 2020 @ 12:01:
Gisteren was de matchmaking zo apart.
Ik speelde solo, en kreeg bijna alleen maar teamgenoten onder de lvl 30.
Zit nu zelf op 260, ohh wat is Apex irritant solo.
Gewoon lekker ranked spelen, dan heb je dit soort gezeik niet en dan heb je teminste potjes die ergens om gaan. :+

Gister avond weer diamond gehaald, kijken of we dit seizoen master kunnen halen. :D

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Griffx
Ambition88 schreef op donderdag 20 februari 2020 @ 13:21:
[...]

Gewoon lekker ranked spelen, dan heb je dit soort gezeik niet en dan heb je teminste potjes die ergens om gaan. :+

Gister avond weer diamond gehaald, kijken of we dit seizoen master kunnen halen. :D
ik had met mijn squad afgesproken zaterdag pas ranked te gaan ivm die +1 verschillen.
Maar achteraf had het mij een hoop irritatie bespaard. |:(

PC Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aggressor
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 20:14
de laatste tijd krijg ik wel veel foutmeldingen ... 0005 en 0006 op het einde.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Ricmaniac
Eindelijk weer eens een win :) was even geleden.
Zit in gold 2 nu. Platinum moet sowieso wel lukken dit seizoen.
Vandaag een paar games achter elkaar top 3. zit nu al in gold 1. hopelijk lukt het vanavond nog om plat te worden :)

Nou het is gelukt :D
Ben Platinum *O*

Tenzij die CoD BR zo goed word dat ik apex niet meer aan raak :P

[ Voor 32% gewijzigd door Ricmaniac op 25-02-2020 07:24 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Yellax
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 18-05 18:09
Gisteren ook weer Platinum bereikt oOo .
Ondanks een paar matige speelsessies van mezelf heb ik hulp gekregen van @Sj44k13 die gelukkig wel raak schoot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 09:33
Ze zijn weer wat aan promotie aan het doen, nu met Dude Perfect:

Die zijn bekend van trickshots, maar doen tegenworodig ook wel wat andere dingen. Ze hebben aardig wat Apex props gebruikt...

Martinspire - PC, PS4, X1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cobiwan
  • Registratie: Januari 2006
  • Niet online
Yellax schreef op dinsdag 25 februari 2020 @ 10:19:
Gisteren ook weer Platinum bereikt oOo .
Ondanks een paar matige speelsessies van mezelf heb ik hulp gekregen van @Sj44k13 die gelukkig wel raak schoot.
Dank voor de lovende woorden. Ik vond dat je beter speelde haha.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gionimo
Gefeliciteerd met alle platina hier! 💪 Gaan jullie voor max kills of spelen jullie juist voorzichtiger om top plaatsing te krijgen?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Cyriel85
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 14:37
Beetje laat maar wel interesse, ben intussen wel platinum (maar meer niveau goud)
Acc: Rauzert
34 jaar uit noord Brabant. Speel regelmatig in de avonden

Ryzen 5 3600 - MSi B450proVDH Max - AMD 6800XT - 16 GB Hyperx Predator

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ScuL
Ik heb eergisteren ook weer Platinum bereikt. Ging vervolgens met een zeer aggressief team spelen die direct ging hotdroppen en bijna 200RP verloren, vervolgens geeft men mij de schuld "dat ik niet snel genoeg in het gevecht ben"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevz
Hotdroppen in Ranked haha. Hotdroppen in het algemeen :')

Mijn YouTube

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• servival7
Gionimo schreef op dinsdag 25 februari 2020 @ 23:12:
Gefeliciteerd met alle platina hier! 💪 Gaan jullie voor max kills of spelen jullie juist voorzichtiger om top plaatsing te krijgen?
Ik kijk vanaf het dropship waar niemand land zodat we in ieder geval loot hebben. Gisteren nog een mooie max rp win door, na een self revive, een 1vs2vs1 te winnen. Ze waren mij even vergeten :9

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gionimo
Ja ik denk zelf dat een rustige drop hebben, dan de tijd nemen om goed te looten en pas gevechten aan gaan als je goed bewapent en beschild bent de beste strategie is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gionimo
Cyriel85 schreef op dinsdag 25 februari 2020 @ 23:21:
[...]

Beetje laat maar wel interesse, ben intussen wel platinum (maar meer niveau goud)
Acc: Rauzert
34 jaar uit noord Brabant. Speel regelmatig in de avonden
Voeg me maar ff toe op Origin! Gionimo88

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Renzzie
Hotdrop hoeft van mij niet. Maar een medium rustige plek met 1 andere squad is wel leuk. Soms hierdoor direct een gevecht, soms ook niet. Voordeel is wel dat als je een gevecht hoort dan heb je loot om makkelijke kills te pakken. Bij full gear pas je eerste kogel afschieten is in mijn ogen wat saai. Juist de early game kan lekker hectisch en vermakelijk zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
Gionimo schreef op dinsdag 25 februari 2020 @ 23:12:
Ik ga vooral voor veel kills. dat geeft gewoon structureel een betere kans om te klimmen.. zelfs als in gold 6e word maar 0 kills bijv krijg je echt maar +4 punten ofzo dus heb je niks aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevz
@Renzzie Mee eens hoor. Maar over het algemeen kan je beter naast een hotzone droppen en dan die zone aanvallen. Ik doe ik ieder geval altijd mijn best of om alleen te droppen (maar niet in een onbewoond gebied) of met 1 enkel ander team. Zo nu en dan Factory met 2 andere teams is ook nog wel te doen... Maar als je je winrate omhoog wil krikken, is hotdroppen gewoon niet te doen. En met hotdroppen versta ik gaan waar het altijd populair is, en dan loop je 99% van de tijd tegen te weinig gear aan voor het aantal spelers dat er in een zone rondloopt, daar heb je niks aan :)

Mijn YouTube

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gionimo
Renzzie schreef op woensdag 26 februari 2020 @ 12:10:
Hotdrop hoeft van mij niet. Maar een medium rustige plek met 1 andere squad is wel leuk. Soms hierdoor direct een gevecht, soms ook niet. Voordeel is wel dat als je een gevecht hoort dan heb je loot om makkelijke kills te pakken. Bij full gear pas je eerste kogel afschieten is in mijn ogen wat saai. Juist de early game kan lekker hectisch en vermakelijk zijn
Het is bijna een loterij als je een hectische openingsfase opzoekt. De kans is 50/50 dat jij een beter wapen/slechter wapen oppakt dan die tegenstander die vlak naast je dropt. Dus dat is gewoon niet aantrekkelijk, tenzij je zoveel skills hebt dat je zelfs met een Mozambique je tegenstander de baas bent. Maar dat kunnen alleen de echte topspelers.

Niemand zit erop te wachten dat je na 1 minuut opnieuw in de wachtrij voor een nieuwe game moet toch?

En nog een voorbeeld: als jouw team na 5 minuten nog steeds rondloopt met drie witte schilden dan heb je dus statistisch gezien pech gehad, want de meeste squads zullen rond die tijd minimaal 1 blauw schild hebben. Dan ben je dus met elk gevecht in het nadeel en kan je mijns inziens beter nog even geduld hebben tot je iets betere gear hebt. Ik zeg niet dat je elk gevecht moet vermijden en in een hoekie moet kruipen, ik zeg alleen dat je je koppie moet gebruiken en je gevechten uit moet kiezen op basis van gunstige voorwaarden. Als je dood bent kan je geen kills meer maken :-)

Deze video vond ik ook informatief.

YouTube: How to HIT APEX PREDATOR by TSM Diego

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boddieh
Ik ben zelf ook platinum op dit moment, maar echt amper gespeeld sinds begin seizoen 4. Seizoen 3 met redelijk gemak diamond gehaald en daarna niet serieus verder gegaan op ranked. Mochten er lui zijn die af en toe een potje willen schieten, stuur maar even een pm. Zie hierboven genoeg andere tweakers die nu ook in platinum zitten :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Renzzie
@Gionimo helemaal met je eens. Maar ik schrijf volgens mij vrij duidelijk dat ik gecontroleerde hectiek op zoek. Dus naast hot droppen waar je je gegarandeerd gear hebt. Als de gear goed genoeg is (in mijn ogen is dat armor en een AR) kan je dan 3rd partyen. Zo niet, dan lekker verder looten.

Onder aan de streep krijg je door kills gewoon meer loot en betere loot. Simpelweg omdat mensen gewoon de beste spullen bij zich dragen. Die hoef je dus niet meer te zoeken. Daarnaast ook leukere gameplay, want continu (gecontroleerd!) fights opzoeken ipv 5 tot 10 minuten looten en dan maximaal 2 tot 3 fights over de gehele game. Daar zit toch ook niemand op te wachten? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• warcow
Ze doen in ranked Apex een compensatie als je in een team zit met maar 2 spelers of als er iemand vervroegd weg gaat. Eigenlijk mogen ze ook wel een compensatie doen voor als je een veelvoud aan damage hebt gedaan in verhouding tot je teamleden. Zit nu soms in een team met mensen die hun platinum bij een pakje boter hebben gekregen of zo. :P

• Gionimo
@Renzzie OK, gecontroleerd kills zoeken klinkt goed inderdaad. Wat de loot uit kills betreft heb je wel een goed punt. Het is een beetje high risk, high reward principe. Ik neig daarin wat meer naar de voorzichtige kant. Door te overleven hark je RP binnen en wordt de cirkel steeds kleiner en komen er vanzelf wel vijanden op een presenteerblaadje voor nog meer RP :) Mocht je dan dood gaan dan heb je altijd nog de RP van je plaatsing binnen.

• Gionimo
warcow schreef op woensdag 26 februari 2020 @ 21:28:
Ze doen in ranked Apex een compensatie als je in een team zit met maar 2 spelers of als er iemand vervroegd weg gaat. Eigenlijk mogen ze ook wel een compensatie doen voor als je een veelvoud aan damage hebt gedaan in verhouding tot je teamleden. Zit nu soms in een team met mensen die hun platinum bij een pakje boter hebben gekregen of zo. :P
Er is toch loss forgiveness wanneer er iemand vroegtijdig vertrekt of niet? Of geld dit niet meer na een minuut of tien ofzo.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ambition88
  • Nu online
Gionimo schreef op donderdag 27 februari 2020 @ 15:38:
[...]

Er is toch loss forgiveness wanneer er iemand vroegtijdig vertrekt of niet? Of geld dit niet meer na een minuut of tien ofzo.
Lees zn post eens goed. ;-)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gionimo
warcow schreef op woensdag 26 februari 2020 @ 21:28:
Nu heb ik goed gelezen. Jij stelt dus compensatie voor wanneer iemand veel damage heeft gedaan en er is iemand anders in je team die disconnect? Ik vind het geen slecht idee. Maar niet heel praktisch waarschijnlijk, omdat het denk ik lastig is om de waarde van die damage te bepalen. En als je veel damage hebt gedaan heb je vast ook al wel enkeke kills die je score compenseren.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Gionimo

Vanaf 3 maart.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• warcow
Huidige seizoen is de hemlock in single fire met een medium range optic echt zeer aan te bevelen. Vooral de 2x/4x doet het goed. Je kan met extended mag level 3 zo 30 kogels uit 1 magazijn vuren met minimale tijd tussen schoten en veel damage per schot. Vooral icm een goede barrel stabilizer echt handig.

YouTube: Apex Legends ps4 season 4 hemlock single fire

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevz
warcow schreef op vrijdag 28 februari 2020 @ 00:38:
Huidige seizoen is de hemlock in single fire met een medium range optic echt zeer aan te bevelen. Vooral de 2x/4x doet het goed. Je kan met extended mag level 3 zo 30 kogels uit 1 magazijn vuren met minimale tijd tussen schoten en veel damage per schot. Vooral icm een goede barrel stabilizer echt handig.

YouTube: Apex Legends ps4 season 4 hemlock single fire
Vind ik eerlijk gezegd niet zo verassend op de console. Alles met minder recoil is goed daar :P

Mijn YouTube

Pagina: 1 ... 35 ... 42 Laatste

Let op:
discord
Zoek je andere Tweakers om Apex Legends mee te spelen?
Vergezel ons op de Apex Legends Discord server voor Tweakers
Deze server is geen officiële Tweakers-server, Tweakers-crew zal hier dus geen support of moderatie op kunnen geven.

Graag zoveel mogelijk ontopic blijven. Een kleine discussie over Apex Legends vs een andere game, of een kleine discussie over randzaken van Apex Legends is prima, maar houd het netjes en respecteer elkaars mening. Mocht iemand over de schreef gaan: reageer er niet op en gebruik de "Rapporteer" functie.

Let aub op met het plaatsen van plaatjes. Grote bestanden laden traag op mobiel en hoge resolutie scrollt traag voor iedereen. Thumbnails zijn voor winnaars.