Acties:
  • +2 Henk 'm!

• kevz
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 04:04
https://www.reddit.com/r/...ks_with_video_proof_from/

tldr; in casual zit je vast in een golf van hard verliezen, en een paar keer achter elkaar winnen, dit is mijn ervaring als ~7500 elo speler. Casual SBMM kijkt hoe vaak je dood gegaan bent en verlaagt je elo, en kijkt hoe vaak je wint en verhoogt je elo, thats it. Dit zou niet zo moeten werken. Het enige wat ze moeten doen is geen diamond en daarboven in een game gooien met bronze spelers, oftewel mensen die nieuw zijn in apex. De rest kan gewoon overlap hebben, en als nieuwe speler heb je gewoon te leren. Maar ja dit is 2019, dus iedereen moet z'n handje vast gehouden hebben anders stoppen ze met spelen. Vervolgens maken ze Apex Legends wat een heeeeeel hoog tempo heeft met een hoge skill vereiste, ja dan krijg je nou eenmaal matches dat je tegen de goden komt te spelen. Ik zie Apex Legends als de Quake van battle royales, dus dat hoort er bij.

Apex zit momenteel in een state of flux. De seizoen 3 map is gemaakt om meer op afstand te spelen, te snipen. De lootpool is te groot om als team tegen een ander team te vechten voor 1 groot gebouw. Toen het spel op de markt kwam had je een goede kans op een wapen en armor, nu? Je kan 3 gebouwen doorlopen en helemaal niks krijgen, wel een backpack met wapen addons, ammo, en medkits waar je niks mee kan. Er moeten dingen weg gehaald worden om de early game wat leuker te maken ipv een coinflip.

Wat gebeurd hierdoor dan? In ranked heeft Hotdroppen geen zin meer, je word geforceerd de loot&run simulator te spelen, totdat de endgame er aan komt en dan speel je met Wraith, Wattson, en Pathfinder/Gib en probeer je alleen maar de third party zelf te zijn waar je een 100% veilige uitkomst kan garanderen. Gameplay? Looten, rennen, verstoppen, wachten, wachten, wachten, endgame. Dat is seizoen 3 momenteel.

Casual=yoyo'en tussen 3000 elo en 12000 elo. Ranked = hide & seek simulator. S3 loot en map = passen niet goed bij Apex. Ik hoop dat de devs dit ook inzien dat deze map en te grote loot pool voor slechte gameplay zorgt en dat in de toekomst beter gebalanceerd houd.

Mijn YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 21-09 19:02
Ach het was leuk de eerste maanden en iedereen om mij heen (en ik) zijn al lang weer verder naar andere games. Heb er volgens mij 150 uur in gestopt en nog even een paar dagen gespeeld op de nieuwe map, maar toen sloeg de verveling echt toe. Je doet toch heel de tijd hetzelfde en je moet zo freakin veel geluk hebben met je random teammates dat het er vaak niet eens toe doet hoe je zelf speelt (en ik ben al geen god in deze game).

Nee het was leuk met vrienden en wat Tweakers aan het begin, maar dit spel zal een hoop moeten veranderen voor ik het ooit weer installeer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevz
Mensen met een beetje skill hebben gewoon pech in moderne skill based matchmaking. De devs hebben dat zelfs al aangegeven, dit systeem is beter voor iedereen met ~5000 elo en daaronder, en dat is waar de meerderheid van de spelers rondhangt. Je moet dat zien als een pyramide, dat puntje boven aan zijn de 20000 elo predators, stukje er onder zitten de diamonds die klem zitten, en de rest is bronze-silver-gold-platinum. Dus voor 90% van de spelers werkt dit, en 10% van de spelers werkt dit averechts. En daar zitten 'wij' in klem.

Ik had zelf ook de bizarre ervaring in ranked met enorme skillgaps, voornamelijk zodra je promoveert van Platinum naar Diamond. Ons groepje ging heel steady in elo omhoog, en toen kwam 7000+ elo er aan, en toen wonnen we niets meer totdat we een enorm stuk veiliger gingen spelen. En dan nog, als 1 van ons een iets andere route loopt dan de andere 2 en gevonden word, lig je binnen 0.5 sec om. Ook daar zit je als low-diamond klem. [ Bronze ----- Silver - Gold - Platinum ] ------------------------------ [ Diamond - 10k Pred ------ 25k Pred ], zo zie ik de ranked brackets.

Mijn YouTube

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Scy
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 03-09 09:45

Scy

¯\_(ツ)_/¯

kevz schreef op dinsdag 10 december 2019 @ 15:04:
Mensen met een beetje skill hebben gewoon pech in moderne skill based matchmaking.

...

[ Bronze ----- Silver - Gold - Platinum ] ------------------------------ [ Diamond - 10k Pred ------ 25k Pred ], zo zie ik de ranked brackets.
Exact dit. Voor mensen zoals wij zit er maar één ding op; "carry on and move along", eigenlijk meer in de zin van; op naar het volgende spel...
kevz schreef op dinsdag 10 december 2019 @ 14:25:
Looten, rennen, verstoppen, wachten, wachten, wachten, endgame. Dat is seizoen 3 momenteel.
Ja in Diamond is dat de exacte manier hoe ik nu in D-III ben gekomen met een maat van mij… Aan het eind wacht iedereen in een kleine cirkel totdat één team volledig toegewijd is aan een push. Dan is een wraith met een portal bijna de standaard run-to-cover tactiek...

Het is beter dan S2 ranked waarbij niemand vocht, omdat toen de tendens was: plaats eindiging > kills. Dat aspect is nu wel beter geworden, maar de loot pool is te slecht voor woorden idd. In Kings Canyon had je leuke early game. Nu is er in feite geen early game meer, want waarom zou je als je in de City dropt, nadat je één flatgebouw heb geloot, een vijand pushen in de flatgebouw naast je? Hij hoort je mijlenver aankomen, je weet zelf niet op welke verdieping hij zit en daarnaast één flatgebouw looten geeft op zijn gemiddelde één goed wapen, één slecht wapen en als je echt geluk hebt lvl 1 armor. Waarom zou je dan überhaupt early game push maken.

Als je dropt in de kleine dorpjes met huisjes is het weer meer als Kings Canyon met één uitzondering, de loot is te slecht voor woorden. Vroeger had je skulltown, thunderdome, slum lands, cascades, runoff, market, impulsor, water treatment, etc. etc. genoeg loot voor twee, soms wel drie squads. Hier heb je als je geluk hebt nét genoeg loot in Drill Site of Fuel Depot om je eigen squad te voeden. Terwijl level 4 armors en equipment door vaults e.d. weer meer common is geworden. Ik snap de beoogde balans van de developers niet helemaal, desalniettemin een game ontwerpen (in dit geval; map design) is ook niet eenvoudig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ScuL
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 03:54
Hm ik weet niet of het op de Europese servers anders verdeelt is maar hier op de OCE servers en Singapore is Platinum echt niet eenvoudig! Er lopen regelmatig Diamond en Pred squads rond in Plat games en bijna geen Gold. Sowieso moet ik ranked spelen met ping 140ms doordat de lokale Sydney server (26ms) bijna geen mensen in de lobby heeft (wachttijd voor een match circa een half uur)

Ik ben nu 3x van Plat 4 naar Plat 3 gepromoveerd om het vervolgens weer kwijt te raken doordat je 36RP verliest bij een slechte drop.

[ Voor 18% gewijzigd door ScuL op 10-12-2019 22:26 ]

ProMods ETS2 uitbreiding - Mijn tijdszone is UTC+13

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• kevz
Het kan zijn dat Respawn het algoritme heeft aangepast. Ik werd Diamond na ik geloof zo'n 4 weekjes, en dat is ondertussen al een tijdje geleden. Ook die hele SBMM 'hype' de laatste tijd zal daar natuurlijk mee te maken hebben gehad. Voor mij zat er iig tussen Plat en Diamond een enorme skill gap, misschien is die wat verplaatst naar beneden...

Mijn YouTube

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Scy

Scy

¯\_(ツ)_/¯

ScuL schreef op dinsdag 10 december 2019 @ 22:23:
Hm ik weet niet of het op de Europese servers anders verdeelt is maar hier op de OCE servers en Singapore is Platinum echt niet eenvoudig! Er lopen regelmatig Diamond en Pred squads rond in Plat games en bijna geen Gold.
Dan is het met Australische servers wel anders ja, op plat kom je hier echt geen predators tegen. Het zal waarschijnlijk aan de kleinere spelerspool liggen bij de Aussies. :)
kevz schreef op dinsdag 10 december 2019 @ 23:04:
Het kan zijn dat Respawn het algoritme heeft aangepast. Ik werd Diamond na ik geloof zo'n 4 weekjes, en dat is ondertussen al een tijdje geleden. Ook die hele SBMM 'hype' de laatste tijd zal daar natuurlijk mee te maken hebben gehad. Voor mij zat er iig tussen Plat en Diamond een enorme skill gap, misschien is die wat verplaatst naar beneden...
Het algoritme is niet aangepast, op mijn smurf die in plat is, is de server voornamelijk gevuld met dezelfde plat spelers. Met hier en daar wat golds ertussen en heel soms een Diamond IV (Als ik dood ga check ik altijd de ranks van de vijandelijke squads).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hurricurry
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 05:28
Iemand nog problemen op pc met de kerst update. Spel speelt voor geen meter meer. Lag, stotteren, etc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• h1ttent1t
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 08:40
hurricurry schreef op vrijdag 13 december 2019 @ 12:18:
Iemand nog problemen op pc met de kerst update. Spel speelt voor geen meter meer. Lag, stotteren, etc
Geen enkel probleem hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luc77z
  • Registratie: November 2014
  • Niet online
Ik heb ook geen graphics problemen.
Wel flauw dat na 15 kersttrein wins opeens 75 wins benodigd zijn. Terug naar ranked.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevz
Luc77z schreef op zaterdag 14 december 2019 @ 12:06:
Ik heb ook geen graphics problemen.
Wel flauw dat na 15 kersttrein wins opeens 75 wins benodigd zijn. Terug naar ranked.
Dat design vind ik al niks sinds je missions krijgt. Sommige zijn niet goed over na gedacht, of herhalen veel, of zijn bijna niet te doen omdat de meta in de game je de kans niet geeft.

Die missie is overigens 'capture' the train X amount of times. Dat betekend dat een win waarbij je iedere vijand wegwerkt dat je geen +1 krijgt op dat lijstje. Je moet letterlijk hopen dat andere teams vergeten op de trein te springen wanneer jij of je teammaten de train aan het capturen zijn...... Oops, design foutje ;)

Ik vind het wel lekker om in de game te springen en gewoon ff te knallen. Zeker omdat S3 en deze map je zo forceerd om eerst veilig te looten en dan pas een veilig gevecht op te zoeken, veel minder downtime in totaal.

Mijn YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tusk
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12-09 10:11

Tusk

Sticky Bomb likes you!

Waarom landt iedereen toch zo graag bij Trainstation? Omdat de kans groot is dat je meteen ge-3rd/4th/5th partied wordt? De loot is daar echt niet beter dan elders...

*I asked for a shotgun, not an anti-aircraft!
- shotgun? that must be the guns that fire a shot....
*yes.. you must be the brains

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ScuL
Skulltown experience. Veel kans op snelle kills

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• soskes
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 05:12
Pfff..... Zit nu op de XBone klem in platinum 4. Sporadisch nog potjes van 1500 damage maar zo goed ben ik niet. Dus kan ik heel soms mee gaan maar als ik bij talentjes in de squad kom loop ik voor mijn gevoel enkel mee om te revive of wat laatste kogels in iemand te pompen om toch nog een kill te krijgen.

Random Apex is klote want iedereen leaves als hij neer is. En aangezien ik zo een sociale Guy ben die voor de banners gaat komt het vaak genoeg voor dat ik bijna de banner heb, mijn teammie leaves en ik vervolgens afgeschoten wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beltoni
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 19-09 12:13
soskes schreef op maandag 30 december 2019 @ 16:19:
Pfff..... Zit nu op de XBone klem in platinum 4. Sporadisch nog potjes van 1500 damage maar zo goed ben ik niet. Dus kan ik heel soms mee gaan maar als ik bij talentjes in de squad kom loop ik voor mijn gevoel enkel mee om te revive of wat laatste kogels in iemand te pompen om toch nog een kill te krijgen.

Random Apex is klote want iedereen leaves als hij neer is. En aangezien ik zo een sociale Guy ben die voor de banners gaat komt het vaak genoeg voor dat ik bijna de banner heb, mijn teammie leaves en ik vervolgens afgeschoten wordt.
Speel eigenlijk nooit ranked, zit volgens mij nog ergens in Gold. Ergerde me altijd aan de defensieve speelstijl om een paar waardeloze puntjes te verzamelen.

Met een k/d ratio van 1.4 en een winratio van 1 op 11/ 1 op 12 ben ik zeker geen sterspeler maar wordt wel regelmatig met predators ingedeeld. Geen idee hoe het met mijn SBMM zit maar zal ongetwijfeld middelmatig zijn.

Op Xbox is het helaas lastiger om een teamgenoot te vinden en een goed team maken de potjes aanzienlijk leuker. Ik speel eigenlijk alleen als ik tenminste 1 friend heb om te spelen, dat halveert de kans op een klote potje ;)

Gisteren nog een potje op Xbox, ik +1. Random teamgenoot heeft 50 wins op een enkel character dus er is hoop op een goede afloop. Bij de eerste echte tegenslag (12 squads left), smeert hij hem echter direct. Gevecht is in volle gang (bij vault) en wij verslaan de andere twee squads. Respawn banner staat op nog geen 100 meter een beetje stof te happen. Worden uiteindelijk tweede omdat we in de finale echt handen te kort komen, dat blijft toch wel zuur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• warcow
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 21-09 20:17
Heb de Christmas challenges allemaal gehaald nu, en speel weer verder op ranked. Zit vast op plat 4. Soms win ik wat punten maar dan volgen altijd weer een paar ruk potjes waardoor ik alles weer kwijtraak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErA
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 21-09 19:12

ErA

kevz schreef op dinsdag 10 december 2019 @ 15:04:
stukje er onder zitten de diamonds die klem zitten,

Ons groepje ging heel steady in elo omhoog, en toen kwam 7000+ elo er aan, en toen wonnen we niets meer totdat we een enorm stuk veiliger gingen spelen. En dan nog, als 1 van ons een iets andere route loopt dan de andere 2 en gevonden word, lig je binnen 0.5 sec om. Ook daar zit je als low-diamond klem. [ Bronze ----- Silver - Gold - Platinum ] ------------------------------ [ Diamond - 10k Pred ------ 25k Pred ], zo zie ik de ranked brackets.
blij dit te lezen. Ben solo op mijn gemakje door platinum gegaan. Toen kwam diamond.... Na 20 games ben ik gestopt met competitive

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• genesisfm
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 20-09 00:00
Het zal wel aan mij liggen, maar sinds deze week crashed 1 op de 4 servers in het begin van het spel.
Daarnaast zit ik vaker in een team van 2 spelers dan 3 (tijdens de selectie of eerder er al uit stappen/crashen).
Daarnaast merk ik dat tijdens het jumpen iedereen maar een richting op gaat en uiteindelijk weg gaat omdat er geen teamplay is...
Kortom begin er steeds minder plezier in te krijgen...

Graag zou ik de 1 spelers modus terug willen krijgen, dat zal een hoop gezever oplossen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeHoX
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 09-09 07:31

NeHoX

Gamer + PV

genesisfm schreef op woensdag 1 januari 2020 @ 22:21:
Het zal wel aan mij liggen, maar sinds deze week crashed 1 op de 4 servers in het begin van het spel.
Daarnaast zit ik vaker in een team van 2 spelers dan 3 (tijdens de selectie of eerder er al uit stappen/crashen).
Daarnaast merk ik dat tijdens het jumpen iedereen maar een richting op gaat en uiteindelijk weg gaat omdat er geen teamplay is...
Kortom begin er steeds minder plezier in te krijgen...

Graag zou ik de 1 spelers modus terug willen krijgen, dat zal een hoop gezever oplossen..
Die crashes gebeuren 1 a 2x per avond inderdaad, redelijk aan het begin van een match (eerste 10min)

23x330Wp NNO & 8x405Wp op Zuid = 10.830Wp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevz
Heb zojuist 4 server crashes in 10 games gehad, en dat is al later op de avond. Ergens gaat er iets niet lekker op de Apex servers ;)

Mijn YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmokingSig
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 18-09 16:40
Na enkele weken niet te spelen dit weekend weer begonnen. Blijft toch een goed spel. Ondertussen ook Platinum geworden.

[ Voor 4% gewijzigd door SmokingSig op 02-01-2020 13:55 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• warcow
Probeer nu naar diamond te gaan maar het gaat erg traag. Ben vrijwel ieder spel de beste speler van ons team maar dan nog verlies ik teveel potjes met -36. Dat is vaak met teamleden die minder dan de helft van de damage doen dan ik en regelmatig erg domme keuzes maken zoals meerdere teams tegelijk rushen. Was net even plat 2 maar nu weer terug naar 3. :/

Soms zit ik wel in een redelijk team (bij voorkeur met mics ook) en dan speelt het vaak erg fijn. Zou leuk zijn als de matching van Apex iets meer op skill is want het is echt 9 van de 10 keer dat ik bij mindere mensen wordt ingedeeld.

Edit: net een potje dat wel redelijk gaat (was net bij laatste 5 teams aan) ondanks slechte teamleden, crasht het spel op de ps4. 'cannot use content's.. feest.

[ Voor 25% gewijzigd door warcow op 03-01-2020 18:50 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Oxigeon
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 07:18

Oxigeon

En zo is dat!

Na het lezen van dit topic de game ook nog . Maar eens gedownload. Kan ik dalijk als die kleine in bed ligt nog eens spelen. Heb eigenlijk alleen de eerste maand gespeeld. Nu dus nog een keertje proberen. Denk toch wel dat er het een en ander veranderd is

PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• warcow
Hard wezen no-lifen de afgelopen dagen (vrij) en nu net toch diamond gehaald. :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Scy

Scy

¯\_(ツ)_/¯

kevz schreef op woensdag 1 januari 2020 @ 23:17:
Heb zojuist 4 server crashes in 10 games gehad, en dat is al later op de avond. Ergens gaat er iets niet lekker op de Apex servers ;)
Code:net zeker, gebeurd meestal in de eerste á twee minuten bij de start van de server. Als je die code krijgt dan weet je dat iedereen op dat moment gekickt gaat worden.
warcow schreef op donderdag 2 januari 2020 @ 22:51:
Probeer nu naar diamond te gaan maar het gaat erg traag. Ben vrijwel ieder spel de beste speler van ons team maar dan nog verlies ik teveel potjes met -36.
Klopt, exact hetzelfde gevoel had ik op de PC. Enige manier om als solo uit plat te komen is heel veel games spelen. Als je gemiddeld beter bent dan een plat speler kom je eruit. En zo te lezen is het je gelukt! Nice. Ik kwam in Diamond terecht door samen met een predator te spelen. Zelf was ik net zo goed als hem, maar ik had geen plezier aan competitive dus ik wou alleen Diamond halen en dan stoppen.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Xecuter NL
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 17-09 11:42
Ben bijna (nog 240 points) Diamond. Heb heel veel plezier in Platinum, aan elkaar gewaagde teammates en vijanden. Maar als ik dat zo lees, ben ik wel heel benieuwd hoe dat is straks in Diamond. Ik ben echt hooked aan deze game, maar dan vooral de laatste tijd met Ranked games. Die zijn strategischer en spannender, dan de run & gun games in de public matches.

Ook speel ik af en toe nu met Gibraltar, waar ik in het begin met Lifeline speelde, daarna ben gaan mainen met Wraith. Gib is echt lachen, zeker met zijn dome shield en bomb ult. Hij is alleen te log voor echte competitive play voor mij.

Ik vermaak me uitstekend iig nog met Apex!

Had ook een mooie win in een public match met tweaker @ThisGuy, zal eens kijken of ik de video kan uploaden!

[ Voor 8% gewijzigd door Xecuter NL op 06-01-2020 14:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThisGuy
  • Registratie: Januari 2013
  • Niet online

ThisGuy

Get mad, then get over it.

Xecuter NL schreef op maandag 6 januari 2020 @ 14:12:
Ben bijna (nog 240 points) Diamond. Heb heel veel plezier in Platinum, aan elkaar gewaagde teammates en vijanden. Maar als ik dat zo lees, ben ik wel heel benieuwd hoe dat is straks in Diamond. Ik ben echt hooked aan deze game, maar dan vooral de laatste tijd met Ranked games. Die zijn strategischer en spannender, dan de run & gun games in de public matches.

Ook speel ik af en toe nu met Gibraltar, waar ik in het begin met Lifeline speelde, daarna ben gaan mainen met Wraith. Gib is echt lachen, zeker met zijn dome shield en bomb ult. Hij is alleen te log voor echte competitive play voor mij.

Ik vermaak me uitstekend iig nog met Apex!

Had ook een mooie win in een public match met tweaker @ThisGuy, zal eens kijken of ik de video kan uploaden!
Haha ja die was mooi ja. Ik blijf schommelen rondom Plat 2, ik wil echter diamond nog halen. Hebben we nog een derde die ons wilt joinen hier? @Xecuter NL Heb je vanavond tijd?

"Don't let the fear of losing be greater than the excitement of winning."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scy

Scy

¯\_(ツ)_/¯

Ben bijna (nog 240 points) Diamond. Heb heel veel plezier in Platinum, aan elkaar gewaagde teammates en vijanden. Maar als ik dat zo lees, ben ik wel heel benieuwd hoe dat is straks in Diamond.
Zoals @kevz al aangaf, zijn de skill levels (op PC):

Bronze ----- Silver - Gold - Platinum ] ------------------------------ [ Diamond - 10k Pred ------ 25k Pred ]

Er zit dus een groot gat tussen Platinum en Diamond.
In Diamond zijn mensen voorzichtig en gecoördineerd, in Platinum kom je met alleen goede aim en map knowledge nog goed weg, in Diamond is dit niet meer voldoende. Dan heb je gesynchroniseerde zwemmers teammates nodig, die tegelijk aanvallen en terugtrekken op een shot-caller.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xecuter NL
Diamond gehaald. Speelt inderdaad anders. Maar wel extra spannend. Denk dat er nu genoeg rondlopen in diamond die er eigenlijk niet thuishoren door de negatieve rp misbruik.

Vanavond op ander account @ThisGuy knallen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ThisGuy
  • Niet online

ThisGuy

Xecuter NL schreef op donderdag 9 januari 2020 @ 12:35:
Diamond gehaald. Speelt inderdaad anders. Maar wel extra spannend. Denk dat er nu genoeg rondlopen in diamond die er eigenlijk niet thuishoren door de negatieve rp misbruik.

Vanavond op ander account @ThisGuy knallen?
Dat was een mooie avond, ben 5x champion squad en volgens mij nog een paar keer 2e/3e squad geworden. Ben toen ruim 1000 RP gestegen. :) Heb niet meer gespeeld, dus wellicht vanavond of in 't weekend nog even die laatste 170 RP pakken voor Diamond. :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tusk

Tusk

Sticky Bomb likes you!

Over de glitch:
hey, no need to report it manually, we can see it on our end. Judgment Day will be coming :)
https://twitter.com/GH057ayame/status/1214643591236046848

[ Voor 53% gewijzigd door Tusk op 09-01-2020 13:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThisGuy
  • Niet online

ThisGuy

Ja en dat is vet dom. Wat gaan ze doen? Zij hebben maanden lang een glitch in hun systeem zitten waarbij de gebruikers geen waarschuwing hebben gekregen over het gebruik of misbruik ervan. Nu gaan ze via één community een dreigement posten die alsnog niet bij de eindgebruiker aankomt, om je vervolgens te straffen voor een enorme slordigheid in hun product. Ik geef natuurlijk toe dat ik 'm ook wel eens gebruikt heb, maar daarvoor ben ik ook vaak genoeg als random alleen overgebleven in een squad of kom ik tegen squads die predator zijn maar er duidelijk niet horen - de hele ranked gameplay is verstrooid en dat zal zo blijven tot het volgende season zonder de glitch. Dan zijn we hopelijk ook af van die duizenden smurfaccounts in gold/platinum..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevz
Smurfen zal altijd een dingetje zijn in Apex Legends, je kan er bijna niet om heen. Wachttijden zijn erg lang op hogere rang, de gameplay in diamond/predator rank kan erg saai zijn, de manier waarop een solo speler met hoge skills 2 relatief nieuwe spelers krijgt en dan verwacht word om met die spelers te winnen omdat het totaal ELO plaatje hetzelfde is als 3 gemiddelde spelers die wel samen spelen, het EA (c) matchmaking systeem wat dus sommige mensen onder de bus gooit, waardoor het simpelweg loont om een nieuwe account aan te maken en ranked te spelen met de noobjes als je nog plezier wil beleven etc.

Het is aan Respawn om het systeem te verbeteren en het incentief om te smurfen te verlagen.

En over die exploit? Tsja, aan de ene kant heeft Respawn maar 1 programmeur in dienst die alles moet op lossen omdat baas EA dat zo wil (Respawn in zijn geheel werkt voornamelijk aan nieuwe games), en aan de andere kant mogen de exploiters van mij wel op de blaren zitten... We shall see 8)

Mijn YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Batsiaan
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 19-09 15:25

Dat gibby "log" is, is puur visueel. Hij loopt even snel als andere chars alleen zijn animatie ziet er anders uit. En als je het hebt over competitive(toernooien e.d.) is gibby standaard pick samen met Wattson ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brubs
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 06:32
Batsiaan schreef op vrijdag 10 januari 2020 @ 14:49:
[...]

Dat gibby "log" is, is puur visueel. Hij loopt even snel als andere chars alleen zijn animatie ziet er anders uit. En als je het hebt over competitive(toernooien e.d.) is gibby standaard pick samen met Wattson ;)
Hij mag dan wel even snel zijn, de hitbox van Gibraltar is wel degelijk groter.

Is het ook niet zo geweest dat hij ooit damage reduction heeft gekregen omdat hij zo groot is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xecuter NL
[...]

Daarom staat er ook bij: "voor mij" ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Batsiaan
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 19-09 15:25
Xecuter NL schreef op vrijdag 10 januari 2020 @ 16:13:
[...]

Daarom staat er ook bij: "voor mij" ;)
Sorry kwam onbedoeld een beetje denigrerend over. Ik ben het met je eens namelijk maar voor mij was het een eye-opener dat hij dezelfde movement speed heeft :) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeHoX
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 09-09 07:31

NeHoX

Gamer + PV

Mensen die vanavond willen spelen met een Gold 1 en Gold 2? Graag even toevoegen op Origin of langskomen op https://discord.gg/PmD3Vf3

23x330Wp NNO & 8x405Wp op Zuid = 10.830Wp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bieren89
  • Registratie: Januari 2017
  • Laatst online: 01-06 19:03
Mense die op Xbox spele? Wil het nog wel is een kans geve.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• raiders
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 21-09 06:04
Ben nu net platinum. Denk dat ik voor nu wel aan mijn limit zit, 36 entrypunten zijn wel veel en helemaal aan het randje droppen van de map vind ik maar saai (oke gratis punten voor “overleven” maar ja...). Ik denk dat “high ground” mijn favoriete stukje is om te droppen. Een paar huisjes vlak op elkaar met 2 grotere locations in de buurt. En er vliegt ook altijd een drone rond dus als daar een key in zit ben je ook in no time in de train yard tunnel.

Ik hoop dat ik de battle pass nog kan halen. Heb nog nooit betaalde coins gehaald maar ben nu level 76. Als ik hem naar 96 kan krijgen kan ik mooi 2 battle passes voor de prijs van 1 nemen :P

[ Voor 23% gewijzigd door raiders op 11-01-2020 00:48 ]

Join me Luke and together we can rule Tweakers ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ScuL
[...]

Ik ben een Gibby main. In Season 1 veel Pathy en Season 2 veel Bangalore gespeeld maar Gibby is echt super handig op de nieuwe map dankzij de dome shield en z'n bommen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• warcow
Ik speel vooral Pathfinder en als die bezet is Gibraltar om de genoemde redenen. Wattson is idd indien juist gebruikt ook erg waardevol. Zet een ruimte helemaal dicht en plaats dat ding dat granaten afvangt en je hebt een mooie voorsprong. Ook erg handig om daarmee langzaam je shields the herstellen. Scheelt gebruik van shields die op hogere niveau en richting endgame best belangrijk zijn. Pas bij laatste 2-3 teams zijn de shields minder spannend omdat het toch wel snel verloopt dan.

Ik merk dat met diamond de rek er voor mij ook wel wat uit is. Misschien als ik veel speel dat ik er nog net voorbij weet te komen maar ik ben nog steeds 4 en heel bijna level 3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThisGuy
  • Niet online

ThisGuy

Gisteravond nog met een dubbele champion win in diamond gevallen, eerste game in diamond krioelde van de preds. Bye ranked, tot season 4 :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• warcow
Wel grappig, nu ik diamond Ben Al 2 keer gehad dat een teamlid agressief werd richting mij. Vaak een situatie dat beide teamleden dood zijn en er een team van 3 op volle kracht aanwezig is waardoor de beste optie terugtrekken is. Dat kunnen ze niet altijd hebben, de meeste die inzien dat dat de beste optie is begrijpen het gelukkig wel.

Had ook 1 keer dat die jongen boos werd omdat ik niet samen met hun aanviel. Wat hij waarschijnlijk niet door had is dat ik op dat moment nog geen close range wapen had en met mijn sniper op 100 meter afstand meer damage had gedaan al. Op dit niveau moet je wel tactisch spelen ook, soms is dat even hard de aanval in gaan maar vaak genoeg is dat ook een gevecht waarbij het andere team (sterk) in het voordeel is uit de weg te gaan.

Hoe dan ook, over het algemeen wat minder gezellig maar ook al een paar keer een leuk team gehad waarbij we lol hadden en ook nog eerste werden. Net level 3 diamond, ik denk als ik er goed voor ga zitten ik predator nog kan halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
  • Registratie: Juli 2008
  • Nu online
Sinds seizoen 1 weer even serieus zitten spelen vandaag. was even inkomen maar de smaak weer flink te pakken. Blijft een fijn spel wel. heb alleen erg vaak een hacker in bronze elo. zijn dan vaak ook low lvl accountjes. Net eruit geklommen though en nu in Silver

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ScuL
Ik had gisteren een lifeline level 6, verder geen stats, ieder schot raak. Kon ook precies mij en mijn team mates vinden ondanks dat we ergens achter een muur zaten.. wallhack + aimbot gegarandeerd. Snap niet dat de anticheat het niet detecteerd..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• warcow
ScuL schreef op dinsdag 14 januari 2020 @ 04:49:
Ik had gisteren een lifeline level 6, verder geen stats, ieder schot raak. Kon ook precies mij en mijn team mates vinden ondanks dat we ergens achter een muur zaten.. wallhack + aimbot gegarandeerd. Snap niet dat de anticheat het niet detecteerd..
Op pc zeker? Op console ben ik nog niet (bewust) een cheater tegen gekomen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sleehond
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 07:12
Update 1.26 is live!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ScuL
warcow schreef op dinsdag 14 januari 2020 @ 13:56:
[...]

Op pc zeker? Op console ben ik nog niet (bewust) een cheater tegen gekomen.
jep op de PC. Voor de console zijn er controller mods schijnt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tw3akertje
  • Registratie: Juli 2019
  • Laatst online: 21-07 14:55
Zijn er ook nog fellow predators die zin hebben om af een toe een potje casual te spelen (PC)? Ik ben voornamelijk in de avonden beschikbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boddieh
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 19-09 10:04
Tw3akertje schreef op vrijdag 17 januari 2020 @ 09:51:
Zijn er ook nog fellow predators die zin hebben om af een toe een potje casual te spelen? Ik ben voornamelijk in de avonden beschikbaar.
Geen predator, maar wel diamond mocht je interesse hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tw3akertje
boddieh schreef op vrijdag 17 januari 2020 @ 10:08:
[...]

Geen predator, maar wel diamond mocht je interesse hebben?
Ook goed, ik stuur je een PB met mijn username!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sten123
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 19-09 22:28
Ook maar eens weer begonnen aan Apex.

Moet er echt wel weer even helemaal inkomen hoor.
Iemand nog tips voor betere gameplay.

PSN: MisterxBee : PS5 Pro :Samsung Zfold6:Synology DS220+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beltoni
sten123 schreef op dinsdag 21 januari 2020 @ 11:55:

Speel met mensen die beter zijn dan jijzelf, daar leer je het meeste van ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tw3akertje
sten123 schreef op dinsdag 21 januari 2020 @ 11:55:

Beltoni schreef op dinsdag 21 januari 2020 @ 12:03:
[...]

Speel met mensen die beter zijn dan jijzelf, daar leer je het meeste van ;)
Wat hij zegt! Daarnaast kan je bijvoorbeeld streamers bekijken, goede zijn aceu, DIEGOSAURS, ShivFPS en MaTaFe. Op reddit https://www.reddit.com/r/apexuniversity/ vind je vaak ook tips en tricks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smit260
  • Registratie: April 2018
  • Laatst online: 13-10-2024
Ik vindt de seasons in Apex wel te lang duren. Season 3 was in mijn ogen zeker 4 maanden lang. 2 tot 2,5 lijkt mij lang zat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tw3akertje
Smit260 schreef op donderdag 23 januari 2020 @ 01:25:
Ik vindt de seasons in Apex wel te lang duren. Season 3 was in mijn ogen zeker 4 maanden lang. 2 tot 2,5 lijkt mij lang zat.
Season 3 was inderdaad 120 dagen. Season 2 en 1 waren geloof ik maar 90 dagen. Scheelt een maand. Ik denk dat ze dit hebben gedaan i.v.m. met de release date die binnenkort 1 jaar geleden is. Mogelijk hebben ze dan iets leuks in petto?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• raiders
Season 4 start op 4 februari. Blijkbaar met een nieuwe legend genaamd Forge. Geen Revenant dus...Afbeeldingslocatie: https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/rsRMASXiYbEu4EreeVsqAk-970-80.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mouse86
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 23:05
raiders schreef op vrijdag 24 januari 2020 @ 08:26:
Season 4 start op 4 februari. Blijkbaar met een nieuwe legend genaamd Forge. Geen Revenant dus...[Afbeelding]
Dan gaan we allemaal weer in ranking omlaag.. :'( :D

Webshop: YourWizBlog - LG Therma V WiFi module

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tillietom
  • Registratie: Mei 2016
  • Laatst online: 19-09 12:19
mouse86 schreef op vrijdag 24 januari 2020 @ 08:30:
[...]

Dan gaan we allemaal weer in ranking omlaag.. :'( :D
jup :(

+nieuw sniper erbij. (naar mijn mening belachelijk) :?
en kings canyon pas weer in maart beschikbaar (in ranked). :F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• raiders
Komt Kings Canyon wel direct weer terug in unranked? Heb dat eigenlijk gemist. Kan in ieder geval niet wachten op een nieuwe sniper die veel te OP is at launch...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tw3akertje
raiders schreef op vrijdag 24 januari 2020 @ 08:26:
Season 4 start op 4 februari. Blijkbaar met een nieuwe legend genaamd Forge. Geen Revenant dus...[Afbeelding]
Er gaan wat verhalen rond dat Revenant alsnog komt, gezien hij voice lines heeft van Valentines Day. Misschien komt hij wel i.p.v. Forge, of bij de map change tijdens S4 alsnog.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kedav
  • Laatst online: 06-12-2024
Je kan nu kings canyon after dark spelen, voor 2 dagen.

De mode ring always closing van laatst vond ik wel tof.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• rvtk
  • Laatst online: 19-09 16:06
Kings canyon after dark is echt leuk! Lekker sniperen met digital thread :-)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• MuVo
  • Laatst online: 22:59
Kings canyon after dark voelt echt old school aan, wat miste ik die snelle game play en instant action! De dark mode maakt het echt geniaal! Als iemand will joinen, voeg me toe op Orgin MuVoD

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Smit260
  • Registratie: April 2018
  • Laatst online: 13-10-2024
Heel leuk idd die oude map! 😃 En vooral nu het donker is. Tof gedaan👍🏼 Ben wel blij dat ik weer even 2 dagen kan spelen op deze map😎

[ Voor 32% gewijzigd door Smit260 op 25-01-2020 03:01 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Sleehond
Verdomd wat heb ik Kings Canyon gemist zeg. Top map! En de dark modus is heerlijk.

Ik lijk wel direct veel beter in het spel weer in deze map en dark modus. Die nieuwe map vind ik nog steeds maar weinig aan. Net een paar potjes gespeeld en direct veel meer kills en damage gedaan, voelt voor mij persoonlijk gewoon veel beter aan.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• warcow
Net een potje champion geworden zonder ook maar 1 schot gelost te hebben. Bijzondere ervaring, ik denk dat ze op het einde gewoon buiten de ring kwamen met te weinig health of zo. :')

Edit: mijn teammates waren beide al weg gegaan nadat ze binnen 1 minuut dood waren..

[ Voor 19% gewijzigd door warcow op 26-01-2020 21:42 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Sleehond
Ik hoop dat Kings Canyon weer definitief terug komt. Ik hoop dat er dan ook tijdens het event een enorme peak was en dat EA zich realiseert dat deze map er gewoon standaard in hoort!

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• raiders

spoiler:
Volgens de EA website: RIP JIMMIE “FORGE” MCCORMICK - Never defeated (except for that one time).

Kings Canyon was inderdaad weer tof. Ik snap niet zo goed waarom je niet twee maps in de rotation kan stoppen, nu verspillen ze gewoon een hele map.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• kevz
Zodra ze de twee mappen in rotatie gaan doen, zal een groot percentage weg gaan uit de nieuwe map om alleen Kings Canyon te spelen. Dit hele lange afstands sniperfestijn forceren werkt gewoon niet voor een game als Apex, hopelijk snappen de devs dat ook 8)

Mijn YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tusk

Tusk

Sticky Bomb likes you!

kevz schreef op maandag 27 januari 2020 @ 23:08:
Zodra ze de twee mappen in rotatie gaan doen, zal een groot percentage weg gaan uit de nieuwe map om alleen Kings Canyon te spelen. Dit hele lange afstands sniperfestijn forceren werkt gewoon niet voor een game als Apex, hopelijk snappen de devs dat ook 8)
Ik denk dat je op pc speelt, want op ps4 heb ik totaal geen last van snipers...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Griffx
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 19-09 12:38
raiders schreef op maandag 27 januari 2020 @ 22:53:
[YouTube: Apex Legends | Stories from the Outlands – "Up Close and Personal"]
spoiler:
Volgens de EA website: RIP JIMMIE “FORGE” MCCORMICK - Never defeated (except for that one time).

Kings Canyon was inderdaad weer tof. Ik snap niet zo goed waarom je niet twee maps in de rotation kan stoppen, nu verspillen ze gewoon een hele map.
In sorting factory, waar de train stopt, staat zijn deathbox.

PC Specs

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Scy

Scy

¯\_(ツ)_/¯

kevz schreef op maandag 27 januari 2020 @ 23:08:
Precies! Minder afhankelijk van je teammates skill en eigenwijsheid, World's Edge is een solo queue HEL. In de stad en in het open heb je cover of teammates nodig anders ga je dood, in Kings Canyon kun je eenvoudiger solo carryen. Op de donkere map had ik van de 5 solo queue potjes maar liefst 3 gewonnen. Op Worlds Edge win ik 1 keer in de 20 games ofzo. Wat een mega gameplay verschil.
Sleehond schreef op zaterdag 25 januari 2020 @ 20:28:
Ik lijk wel direct veel beter in het spel weer in deze map en dark modus. Die nieuwe map vind ik nog steeds maar weinig aan. Net een paar potjes gespeeld en direct veel meer kills en damage gedaan, voelt voor mij persoonlijk gewoon veel beter aan.
Ik had precies hetzelfde, ik kwam weer boven de 10 kills uit en veel damage. Kings Canyon zit beter in elkaar omdat de gevechten kort genoeg duren dat je niet third partied wordt. (Dat probleem heeft Capitol City in Worlds Edge).

De eerste 5 potjes die ik Worlds Edge paar maanden terug speelde voelde ik gelijk dat het een visueel ontworpen map was en gameplay-wise slecht in elkaar zat.

[ Voor 35% gewijzigd door Scy op 28-01-2020 11:42 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• boddieh
Scy schreef op dinsdag 28 januari 2020 @ 11:38:
[...]

Precies! Minder afhankelijk van je teammates skill en eigenwijsheid, World's Edge is een solo queue HEL. In de stad en in het open heb je cover of teammates nodig anders ga je dood, in Kings Canyon kun je eenvoudiger solo carryen. Op de donkere map had ik van de 5 solo queue potjes maar liefst 3 gewonnen. Op Worlds Edge win ik 1 keer in de 20 games ofzo. Wat een mega gameplay verschil.

[...]

Ik had precies hetzelfde, ik kwam weer boven de 10 kills uit en veel damage. Kings Canyon zit beter in elkaar omdat de gevechten kort genoeg duren dat je niet third partied wordt. (Dat probleem heeft Capitol City in Worlds Edge).

De eerste 5 potjes die ik Worlds Edge paar maanden terug speelde voelde ik gelijk dat het een visueel ontworpen map was en gameplay-wise slecht in elkaar zat.
3rd party werkt ook prima op Kings Canyon wat mij betreft hoor. Door de kortere afstanden ben je in veel gevallen sneller op de juiste locatie t.o.v. Worlds Edge.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevz
Tusk schreef op dinsdag 28 januari 2020 @ 10:24:
[...]

Jup, PC. Ik weet ook wel dat de gameplay anders is tussen muis+kb en controller, maar dat maakt verder niet uit wat het doel van Respawn is. Die hebben nog steeds het idee dat Apex meer PUBG moet worden met deze nieuwe map en met S4 een nieuwe sniper rifle ofzo :+
Veder word er op PC ook niet zo veel gesniped hoor, al is de Scout wel aardig tegenwoordig.

Kings Canyon heeft idd ook genoeg third party momenten, maar die map is gebalanceerder opgebouwd. Een aardige mix van open gebieden en gebouwen. Ik denk dus dat het meer de opbouw van de nieuwe map is wat voor wat problemen zorgt. Je kan zo snel door de stad heen lopen met genoeg cover om je heen dat je direct in kan springen en jij zelf dat third party teampje bent. Vervolgens doet een ander team dat bij jou enzovoort met ongeveer 5-8 teams elke game haha. Ik spring ook maar af en toe die stad in. Het hangt eigenlijk af of het schip er direct boven komt of niet. Ik doe in ieder geval altijd m'n best om ergens te droppen waar er geen of 1 team is dat met je mee dropped. (psst; Fuel Depot drop ik 9 vd 10 keer :P )

[ Voor 46% gewijzigd door kevz op 28-01-2020 14:18 ]

Mijn YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• warcow
Tusk schreef op dinsdag 28 januari 2020 @ 10:24:
[...]

Zeker in verhouding tot de vorige map heeft de ps4 ook best nog wat snipers in mijn ervaring. Ze zijn meestal alleen wat minder dodelijk vermoedelijk omdat richten net iets trager gaat met een controller. Zelf vermaak ik mij prima met de nieuwe map maar ik heb ook wel weer zin terug te gaan naar de oude. :) Helaas de tijdelijke nachtversie gemist ivm bier drinken en kater hebben in het weekend. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• h1ttent1t
Voor de geïnteresseerden, deze avond om 19u wordt de launch trailer van S4 gelanceerd:

YouTube: Apex Legends Season 4 – Assimilation Launch Trailer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OMX2000
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 08:25

OMX2000

By any means necessary...

Hele vette trailer!!! Dus hopelijj krijgen we twee nieuwe legends erbij!

Dè developers podcast in je moerstaal : CodeKlets Podcast

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• raiders
Revenant heeft Forge officieel gekilled (volgens een Apex dev) dus die komt sowieso niet volgende week. Het meisje aan het einde van de trailer is waarschijnlijk de season 5 legend (Loba) die al eerder gevonden was in de game files.

Het zou wel heel tof zijn als Forge toch op een of andere manier terug komt en revenge zoekt. Misschien in het midden van dit seizoen of eentje in de toekomst.

Wel tof trouwens, ben benieuwd of de "shadow mode" een ability is, een beetje zoals Reaper uit Overwatch.

[ Voor 12% gewijzigd door raiders op 30-01-2020 19:50 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• servival7
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 02-07 14:26
Om 19:00 Assimilation Gameplay Trailer

YouTube: Apex Legends Season 4 – Assimilation Gameplay Trailer

Edit:

[ Voor 28% gewijzigd door servival7 op 03-02-2020 19:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nickrsd
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 21-09 18:49

Nickrsd

Psn: rsdnik ; Uplay: jagerNL

krijg toch wel weer zin om Apex te gaan spelen. Ben helaas gestopt al een hele tijd terug. Maar dit ziet er weer heerlijk uit.

Psn: rsdnik ; Uplay: jagerNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beltoni
Ultimate van Revenant ziet er een beetje uit uit als de Mirage tactical 2.0 (of 3.0). Ziet er erg spectaculair uit, ben benieuwd hoe dit precies werkt.

Er gaat in ieder geval weer genoeg veranderen op de map, laat maar komen!!

Edit: Ultimate doet een stuk meer zie ik nu. Shadow mode geldt blijkbaar voor je hele team. Octane springt, wordt geraakt en verdwijnt direct... Geen idee wat er nou gebeurt. :o

[ Voor 28% gewijzigd door Beltoni op 03-02-2020 20:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• strompel
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 18-09 21:34

strompel

PSN: jansoe13

Beltoni schreef op maandag 3 februari 2020 @ 19:47:
Ultimate van Revenant ziet er een beetje uit uit als de Mirage tactical 2.0 (of 3.0). Ziet er erg spectaculair uit, ben benieuwd hoe dit precies werkt.

Er gaat in ieder geval weer genoeg veranderen op de map, laat maar komen!!

Edit: Ultimate doet een stuk meer zie ik nu. Shadow mode geldt blijkbaar voor je hele team. Octane springt, wordt geraakt en verdwijnt direct... Geen idee wat er nou gebeurt. :o
Als het ik goed heb respawn je daarna bij de ultimate

PSN: jansoe13

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xecuter NL
Hoe laat gaat seizoen 4 van start vandaag? Kn er niet echt iets over vinden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SPOXYWOXY
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 19-09 21:51
Xecuter NL schreef op dinsdag 4 februari 2020 @ 09:21:
Hoe laat gaat seizoen 4 van start vandaag? Kn er niet echt iets over vinden...
19:00 of 20:00 lees ik op diverse plekken. Vorige keer was het 20:00 als ik me niet vergis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beltoni
strompel schreef op maandag 3 februari 2020 @ 21:43:
[...]

Als het ik goed heb respawn je daarna bij de ultimate
Klopt, volgens mij met slechts 20hp.

Seizoen 4 start als het goed is om 1900u.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boddieh
Ben benieuwd of het wat speelbaar is vanavond. Verwacht dat de servers het zwaar gaan krijgen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OMX2000
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 08:25

OMX2000

By any means necessary...

boddieh schreef op dinsdag 4 februari 2020 @ 11:36:
Ben benieuwd of het wat speelbaar is vanavond. Verwacht dat de servers het zwaar gaan krijgen..
Kan zomaar zijn dat ze de boel juist nu even opschalen. En na een paar dagen weer omlaag schroeven. Hoop ik wel in ieder geval.

Dè developers podcast in je moerstaal : CodeKlets Podcast

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• h1ttent1t
Ook benieuwd naar de patchnotes. Sommige legends kunnen toch een serieuze buff gebruiken imo.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ThisGuy
  • Niet online

ThisGuy

Can't wait, ik ben de hele woensdag middag en avond online. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beltoni
OMX2000 schreef op dinsdag 4 februari 2020 @ 14:00:
[...]

Kan zomaar zijn dat ze de boel juist nu even opschalen. En na een paar dagen weer omlaag schroeven. Hoop ik wel in ieder geval.
Bij de launch + eerste 3 seizoenen ging alles goed dus kan me niet voorstellen waarom dat nu anders zal zijn.
h1ttent1t schreef op dinsdag 4 februari 2020 @ 14:08:
Ook benieuwd naar de patchnotes. Sommige legends kunnen toch een serieuze buff gebruiken imo.
Lifeline buff hebben we misschien al mogen testen. Zou goed zijn als Bloodhound een buff krijgt, die zie je tegenwoordig ook veel te weinig. Als we dan toch bezig zijn, ook maar gelijk een Mirage buff!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• servival7
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 02-07 14:26
Beltoni schreef op dinsdag 4 februari 2020 @ 14:55:
[...]

Bij de launch + eerste 3 seizoenen ging alles goed dus kan me niet voorstellen waarom dat nu anders zal zijn.

[...]

Lifeline buff hebben we misschien al mogen testen. Zou goed zijn als Bloodhound een buff krijgt, die zie je tegenwoordig ook veel te weinig. Als we dan toch bezig zijn, ook maar gelijk een Mirage buff!!
Welke buff dan? Ik ben pas sinds een paar dagen begonnen dus heb geen idee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boddieh
Beltoni schreef op dinsdag 4 februari 2020 @ 14:55:
[...]

[...]

Ik kan me nog wel wat extreem laggy servers herinneren bij de remake van de eerste map. Hopelijk hebben ze opgeschaald en kunnen we meteen los!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• h1ttent1t
servival7 schreef op dinsdag 4 februari 2020 @ 15:47:
[...]

Welke buff dan? Ik ben pas sinds een paar dagen begonnen dus heb geen idee.
In de Dummy-mode was 1 vd 3 ultimates in roulatie (naast een loot-pinata en een Mirage-achtige dummy-dance) een instant-heal voor alle spelers die in een bepaalde perimeter van je stonden. Ik vermoed dat hij die bedoelt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevz
h1ttent1t schreef op dinsdag 4 februari 2020 @ 16:56:
[...]

In de Dummy-mode was 1 vd 3 ultimates in roulatie (naast een loot-pinata en een Mirage-achtige dummy-dance) een instant-heal voor alle spelers die in een bepaalde perimeter van je stonden. Ik vermoed dat hij die bedoelt.
Ik kan me niet voorstellen dat Lifeline die ultimate krijgt, dat is weel heel erg over the top krachtig :P

Ik denk eerder aan die dansende ult voor Mirage, die kan wel wat buffs gebruiken. Hopelijk word Gib flink generfed, heb wel genoeg gezien aan een karakter met 5 perks om maar te compenseren voor zijn te grote hitbox O-)

Mijn YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beltoni
kevz schreef op dinsdag 4 februari 2020 @ 17:03:
[...]

Ik kan me niet voorstellen dat Lifeline die ultimate krijgt, dat is weel heel erg over the top krachtig :P
Past wel goed bij het karakter en omdat je ook de vijand healed is hij misschien ook wel balanced...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevz
Beltoni schreef op dinsdag 4 februari 2020 @ 17:37:
[...]

Past wel goed bij het karakter en omdat je ook de vijand healed is hij misschien ook wel balanced...
Misschien wel, maar dan alleen als het voor 50 health een heal is ofzo. Natuurlijk niet de volle 200/200 voor iedereen in de buurt :D

Het probleem is niet zo zeer dat Lifeline zwak is, het is dat ze karakters in Apex gegooid hebben die nog beter zijn, of de Gib buff waardoor iedereen in de dome net zo snel kan healen als een Lifeline. Gewoon domme buffs die niet moesten gebeuren eigenlijk :+

Mijn YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleehond
Update is aan het downloaden op de PS4!

6.8 GB groot

Ben benieuwd!

Edit: vet menu en revenant natuurlijk direct unlocked! Eerste potje nu GAAAN!

1e potje Revenant, tot de laatste 2 teams gekomen maar helaas verloren. Met met golden harnas en purple helmet. Coole legend. Nog even de special Actions van deze legend goed begrijpen.

Map is ook behoorlijk stevig veranderd. Vooral gedeelte Harvester is dik veranderd en wel een leip gebied.

[ Voor 85% gewijzigd door Sleehond op 04-02-2020 20:27 ]

Pagina: 1 ... 34 ... 42 Laatste

Let op:
discord
Zoek je andere Tweakers om Apex Legends mee te spelen?
Vergezel ons op de Apex Legends Discord server voor Tweakers
Deze server is geen officiële Tweakers-server, Tweakers-crew zal hier dus geen support of moderatie op kunnen geven.

Graag zoveel mogelijk ontopic blijven. Een kleine discussie over Apex Legends vs een andere game, of een kleine discussie over randzaken van Apex Legends is prima, maar houd het netjes en respecteer elkaars mening. Mocht iemand over de schreef gaan: reageer er niet op en gebruik de "Rapporteer" functie.

Let aub op met het plaatsen van plaatjes. Grote bestanden laden traag op mobiel en hoge resolutie scrollt traag voor iedereen. Thumbnails zijn voor winnaars.