Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

• ScuL
  • Registratie: januari 2000
  • Laatst online: 06:43
Scy schreef op maandag 14 oktober 2019 @ 14:11:

Vette video trouwens, hoe edit jij je clips voor een snelle montage? Ik heb talloze 5 minuten clips van Shadowplay maar moet nog een keer deze knippen en aan elkaar lijmen met zachte fade overgangen zoals jij maar heb er geen programma voor. Enige tips? :) Ik gebruik op dit moment LosslessCut om te knippen en opslagruimte te besparen maar heb niks om aan elkaar te plakken.
Ik gooi alle videos in Vegas Pro en dan verwijder ik delen van de potjes die niet relevant zijn en met 1 sleep van de muis krijg je een crossfade van 1 seconde

ProMods ETS2 uitbreiding

Ik word zo moe van het snelle switchen naar een wapen vanaf melee, op mouse 1 klikken om te schieten, en dan doet hij een melee attack, dus dood. Sommige manieren waarop commands worden ge-queue'd zijn echt beyond annoying, best jammer.

Maar in beter nieuws, er komt een toggle aan die je toe laat te veranderen dat je kan blijven looten terwijl je beschoten word. Niets is irritanter dan uit dat loot windowtje te gaan maar je word net geraakt, dus kom je er weer in etc.

Mijn YouTube

• tillietom
  • Registratie: mei 2016
  • Laatst online: 24-01 12:06
YouTube: Apex Legends – Fight or Fright Collection Event Trailer

wel leuk gemaakt. Ben benieuwd of je de skins moet kopen (ea bagger) of ook kan gaan unlocken met challenges o.i.d.

• bayatsog
  • Registratie: april 2013
  • Laatst online: 12:53
https://answers.ea.com/t5...-depth-Guide/td-p/8306647

Handige thread met status van de bugs en eventueel workarounds.

• Beltoni
  • Registratie: maart 2015
  • Laatst online: 10:44
tillietom schreef op dinsdag 15 oktober 2019 @ 13:28:
YouTube: Apex Legends – Fight or Fright Collection Event Trailer

wel leuk gemaakt. Ben benieuwd of je de skins moet kopen (ea bagger) of ook kan gaan unlocken met challenges o.i.d.
Vermoed dat ze dezelfde aanpak als bij het vorige event. Je kan 2 Skins unlocken met challenges en de daarbij horende lootboxes.

Hoc non dicit nisi // XB1: Beltoon

• jvdx
  • Registratie: mei 2011
  • Laatst online: 20-01 16:58
Sinds een week of 2 ook weer aan Apex begonnen op de PS4. Leuke game, kwam er op PC nooit echt in maar nu heeft het toch wel wat. Laatst toevallig in een van de eerste potjes de "blauwe hamer" gehaald (2349 dmg om precies te zjin) met 10 kills :P laatste fight verloren, anders waren het 12 kills geworden. Flatline met R99 en de benodigde attachments is een erg fijne combi idd.
kevz schreef op maandag 14 oktober 2019 @ 17:49:
[...]

Uhum, verklaar U nader B)

Maar de RE45 is in de beginfase best wel aardig als klein pistooltje. De wapens met Turbo zijn de energie wapens; Havoc (Assault Rifle) en de Devotion (LMG). Mocht je wel direct die combo vinden, gewoon houden, want dan worden ze echt een stuk beter, met name de Havoc. Ook vind je nu iets meer energy ammo, omdat de Charge Rifle er bij is gekomen. Dat elimineert niet direct dat je met die wapens altijd zonder ammo komt te zitten, maar de kans is ietsje kleiner dat zoiets gebeurd :)
Ik zag laatst ook een speler met de RE45 en een bepaalde hop up waardoor hij blijkbaar enorm veel damage deed. Een vriend vertelde dat dit nog meer toe nam zodra de enemy geen schild meer had. Geen idee alleen welke hop up het was. Iemand enig idee toevallig?
jvdx schreef op dinsdag 15 oktober 2019 @ 14:54:
Sinds een week of 2 ook weer aan Apex begonnen op de PS4. Leuke game, kwam er op PC nooit echt in maar nu heeft het toch wel wat. Laatst toevallig in een van de eerste potjes de "blauwe hamer" gehaald (2349 dmg om precies te zjin) met 10 kills :P laatste fight verloren, anders waren het 12 kills geworden. Flatline met R99 en de benodigde attachments is een erg fijne combi idd.

[...]

Ik zag laatst ook een speler met de RE45 en een bepaalde hop up waardoor hij blijkbaar enorm veel damage deed. Een vriend vertelde dat dit nog meer toe nam zodra de enemy geen schild meer had. Geen idee alleen welke hop up het was. Iemand enig idee toevallig?
Oh dat was de Disruptor Rounds hop-up. Die is er niet meer bij in seizoen 3. Die hopup was er in S2, kon je op de Alternator en RE45 zetten, en maakte dat je iets van 2.5x meer schade deed op schields, en was overpowered. Skullpiercer Rounds is ook weg, waarmee je met een Wingman/Longbow meer headshot damage deed, ook die voegde naar mijn mening niets toe aan het spel en mag wel weg blijven.

Omdat er wat te veel items in de totale loot-pool zitten, moesten er een aantal uitgehaald worden. Iedereen was het er wel mee eens dat Disruptor Rounds te sterk waren en weg moesten, en daar ben ik dus wel blij mee. We zitten nog steeds met een iets te grote totaal aantal items die je kan vinden ten opzichte van Seizoen 1, en dat betekend dat je soms meerdere gebouwen loot en gewoon 0 wapens vind. In S1 was dat probleem er niet. Dus als je het mij vraagt halen ze nog meer weg :+

Mijn YouTube

• Rule
  • Registratie: november 2009
  • Laatst online: 27-01 14:29
Lol, de skins kosten gewoon nog steeds 17,- euro. Dit is echt niet te genieten toch.

• Korkss
  • Registratie: november 2016
  • Laatst online: 11:09
Leuk event wel denk ik, wel fantastisch om te zien dat je gewoon 7000 apex coins betaalt voor 10 apex packs in de event. Echt insane dit!

Acer predator XB271HU - i7 7700k -MSI Z270 PGC - Gigabyte Aorus 1080ti - 16gb DDR4 - NZXT H700i - Seasonic 650W gold

Vergeet ook niet dat je sommige skins kan craften, alleen voor 2400 materials in plaats van de normale 1200. <3 EA.

Mijn YouTube

• Stokje
  • Registratie: april 2019
  • Laatst online: 26-01 16:13
Mijn PSN is Stokje
Holy shit was it het saai om zombie te zijn in die nieuwe modus, zit totaal geen balans in met 25hp. Reddit ziet het precies andersom, maar die zullen dan ook geen olifant kunnen raken met een Peacekeeper vermoed ik.

edit; Ja ik vind dit werkelijk echt niks aan hahaha. Iedereen met een zwarte skin is niet te zien, visibility is dus belabberd, ik zit deels met mijn ogen te knijpen om wel wat door die waas te zien. Misschien als die waas er niet was had een nacht map leuk geweest, maar dan nog, donkere skins nog moeilijker te zien, dus doe maar niet.

Als je wil winnen wacht je ff tot de top 10 over is -dan krijg je een hartaanval door dat klik geluidje wanneer phase 2 begint- en dan is het ineens teamplayen met survivors (die je overigens niet kan raken, friendly fire = off) en loop je met 2 automatische wapens bij voorkeur in een open veld naar het schip toe. Zodra je in de buurt komt ff je snelheids boost gebruiken (Wraith portal, Octane speedboost, Pathfinder grapple) en plop je zit er in. Zombies raken 100 of 105 damage per hit, maar zijn zo dood. Je kan als zombie alleen iemand pakken als die of blind is, of toevallig aan het reloaden is.

Tja, geinige gimmick voor een uurtje, en dan is de lol er alweer van af.

kevz wijzigde deze reactie 15-10-2019 19:43 (70%)

Mijn YouTube

• NickThissen
  • Registratie: november 2007
  • Laatst online: 12:51
kevz schreef op zondag 13 oktober 2019 @ 13:33:
[...]

Als je daar mee de 100% cpu bug bedoeld, volgens een dev zou dat gefixed zijn in de eerst volgende update.
Ja dat bedoelde ik inderdaad. Fijn dat ze het oplossen, maar in de nieuwe update heb ik weer een ander probleem :( Het lijkt alsof het spel (vooral tijdens gevechten) soms een seconde of langer vast hangt. Maar volgens mij is het niet het hele spel maar alleen de positie van andere spelers ofzo. Ze lijken dan ineens stil te staan en na een seconde verspringen ze ineens alsof er lag is. Maar het is elk potje elk vuurgevecht en met iedereen inclusief teammates dus lijkt me sterk.

Edit
Hmm lijkt aan m'n eigen internet te liggen, andere games ook lag. Vreemd, normaal als ik zelf lag had begon ik zelf te warpen maar nu is de rest aan het warpen :+

NickThissen wijzigde deze reactie 15-10-2019 21:38 (10%)

Mijn iRacing profiel

• crimby
  • Registratie: januari 2005
  • Laatst online: 14:24

crimby

PSN: Crimby

kevz schreef op dinsdag 15 oktober 2019 @ 19:15:
Holy shit was it het saai om zombie te zijn in die nieuwe modus, zit totaal geen balans in met 25hp. Reddit ziet het precies andersom, maar die zullen dan ook geen olifant kunnen raken met een Peacekeeper vermoed ik.

edit; Ja ik vind dit werkelijk echt niks aan hahaha. Iedereen met een zwarte skin is niet te zien, visibility is dus belabberd, ik zit deels met mijn ogen te knijpen om wel wat door die waas te zien. Misschien als die waas er niet was had een nacht map leuk geweest, maar dan nog, donkere skins nog moeilijker te zien, dus doe maar niet.

Als je wil winnen wacht je ff tot de top 10 over is -dan krijg je een hartaanval door dat klik geluidje wanneer phase 2 begint- en dan is het ineens teamplayen met survivors (die je overigens niet kan raken, friendly fire = off) en loop je met 2 automatische wapens bij voorkeur in een open veld naar het schip toe. Zodra je in de buurt komt ff je snelheids boost gebruiken (Wraith portal, Octane speedboost, Pathfinder grapple) en plop je zit er in. Zombies raken 100 of 105 damage per hit, maar zijn zo dood. Je kan als zombie alleen iemand pakken als die of blind is, of toevallig aan het reloaden is.

Tja, geinige gimmick voor een uurtje, en dan is de lol er alweer van af.
Same! Heb het een keer gespeeld en meteen klaar mee. Had 1 lucky kill als Shadow maar je bent echt meteen dood als ze je zien.

Ik hou het wel gewoon bij de normale Apex

• Sergelwd
  • Registratie: januari 2012
  • Laatst online: 03:02
kevz schreef op zondag 13 oktober 2019 @ 13:33:
[...]

Als je daar mee de 100% cpu bug bedoeld, volgens een dev zou dat gefixed zijn in de eerst volgende update.
Dat roepen ze elke week wel een keertje, maar sinds de launch is het enkel erger geworden qua stabiliteit van de game.

• Stokje
  • Registratie: april 2019
  • Laatst online: 26-01 16:13
crimby schreef op woensdag 16 oktober 2019 @ 19:13:
[...]

Same! Heb het een keer gespeeld en meteen klaar mee. Had 1 lucky kill als Shadow maar je bent echt meteen dood als ze je zien.

Ik hou het wel gewoon bij de normale Apex
Ik zie het toch ook wel heel anders, ik heb elke match wel een aantal kills als ik shadow ben.
Je moet gewoon goed gebruik maken van de omgeving en je snelheid.

Ik vind het als hero veel moeilijker, omdat je meestal met 1 klap om ligt en ze ook binnen 1 seconden je van achter kunnen verassen.

• vBr8
  • Registratie: november 2015
  • Laatst online: 13:53
De nieuwe game-mode is voor mij al verpest. Elke game die ik speel zijn er zo veel mensen die insta-leaven als ze dood zijn en dus als shadow door moeten spelen.
Laat mij maar weer lekker ranked/normal spelen op de nieuwe map tot ze solo of duo play en map choice toevoegen.

• Korkss
vBr8 schreef op donderdag 17 oktober 2019 @ 08:58:
De nieuwe game-mode is voor mij al verpest. Elke game die ik speel zijn er zo veel mensen die insta-leaven als ze dood zijn en dus als shadow door moeten spelen.
Laat mij maar weer lekker ranked/normal spelen op de nieuwe map tot ze solo of duo play en map choice toevoegen.
Het toevoegen van map selectie EN solo en duo gamemodes zie ik eerder slecht uitpakken als ze dat gaan doen.

Acer predator XB271HU - i7 7700k -MSI Z270 PGC - Gigabyte Aorus 1080ti - 16gb DDR4 - NZXT H700i - Seasonic 650W gold

• vBr8
Korkss schreef op donderdag 17 oktober 2019 @ 09:40:
[...]

Het toevoegen van map selectie EN solo en duo gamemodes zie ik eerder slecht uitpakken als ze dat gaan doen.
Map choice is voor mij ook geen noodzaak, maar ik zou wel een solo OF duo willen zien. Ik ben vaak solo of juist met 1 maat met spelen. En dan zit er 8/10x een gierige gast in ons team die alle loot voor zichzelf houdt en alle crates loot zonder ook maar iets gedaan te hebben.
In een squad moet je samen spelen, dus niet alle loot voor jezelf pakken als je totaal niks doet. Just my two cents.
Dat terzijde, die game mode vind ik gewoon niet leuk, dus ik blijf lekker bij de normale modes.

• Beltoni
Denk dat de Fight or Fight mode leuker was geweest als je het als duo kan spelen en de zombies ook wat sterker waren geweest. Moet er alleen wel iets verzonnen worden om te voorkomen dat mensen teamgenoten gaan beschermen.

Denk dat ik op deze mode vrij snel ben uitgekeken.

• vBr8
Beltoni schreef op donderdag 17 oktober 2019 @ 09:56:
Denk dat de Fight or Fight mode leuker was geweest als je het als duo kan spelen en de zombies ook wat sterker waren geweest. Moet er alleen wel iets verzonnen worden om te voorkomen dat mensen teamgenoten gaan beschermen.

Denk dat ik op deze mode vrij snel ben uitgekeken.
Wat bedoel je precies met dat er iets verzonnen moet worden om te voorkomen dat mensen teamgenoten gaan beschermen?
Dan is het toch simpel, je wordt geen shadow als er nog iemand uit je team leeft. Dat lijkt me een simpele fix en het meest logisch. Of begrijp ik je nu volledig verkeerd?
Edit: Dan heb je tenminste ook nog iets aan die respawn beacons O-)

vBr8 wijzigde deze reactie 17-10-2019 11:51 (4%)

• Sj44k13
  • Registratie: januari 2006
  • Laatst online: 27-01 18:29
vBr8 schreef op donderdag 17 oktober 2019 @ 09:44:
[...]

Map choice is voor mij ook geen noodzaak, maar ik zou wel een solo OF duo willen zien. Ik ben vaak solo of juist met 1 maat met spelen. En dan zit er 8/10x een gierige gast in ons team die alle loot voor zichzelf houdt en alle crates loot zonder ook maar iets gedaan te hebben.
In een squad moet je samen spelen, dus niet alle loot voor jezelf pakken als je totaal niks doet. Just my two cents.
Dat terzijde, die game mode vind ik gewoon niet leuk, dus ik blijf lekker bij de normale modes.
Ik speel nu een tijdje ranked. Daar krijg ik veel beter samenwerkende teams en veel minder vaak problemen met ene team mate die alles pakt en solo wegrent.

Nikon D750 | 24-120mm f/4 | 105mm micro f/2.8 | 70-200mm f/4 | 50mm f/1.8 AF | 50mm f/2 AI

• vBr8
Sj44k13 schreef op donderdag 17 oktober 2019 @ 12:13:
[...]

Ik speel nu een tijdje ranked. Daar krijg ik veel beter samenwerkende teams en veel minder vaak problemen met ene team mate die alles pakt en solo wegrent.
Ik met regelmaat helaas. Zit nu in platinum, maar ze stealen rustig alles voor je neus weg. Zeg je er wat van worden ze boos.. |:(

• Korkss
vBr8 schreef op donderdag 17 oktober 2019 @ 12:47:
[...]

Ik met regelmaat helaas. Zit nu in platinum, maar ze stealen rustig alles voor je neus weg. Zeg je er wat van worden ze boos.. |:(
Tja zo werkt looten, probeer sneller te zijn en te dealen met de kit die je hebt.

• vBr8
Korkss schreef op donderdag 17 oktober 2019 @ 12:56:
[...]

Tja zo werkt looten, probeer sneller te zijn en te dealen met de kit die je hebt.
Ik snap dat het zo werkt, maar als ik 2 man kill, een andere teammate de laatste en de derde pakt snel alle loot. Dan zeg ik dat ik bijv. ammo nodig heb, en dat ze niet alles moeten pakken en ze worden dan boos. Prima, maar verwacht van mij dan ook niet dat ik je wat geef als jij het nodig hebt 8)7

Ik blijf het spelen voor de lol maar hou van het competitive deel, dus dat het allerliefst. Maar als je zo in een team speelt dan ga ik je ook niet meer helpen natuurlijk O-)

• Korkss
vBr8 schreef op donderdag 17 oktober 2019 @ 13:00:
[...]

Ik snap dat het zo werkt, maar als ik 2 man kill, een andere teammate de laatste en de derde pakt snel alle loot. Dan zeg ik dat ik bijv. ammo nodig heb, en dat ze niet alles moeten pakken en ze worden dan boos. Prima, maar verwacht van mij dan ook niet dat ik je wat geef als jij het nodig hebt 8)7

Ik blijf het spelen voor de lol maar hou van het competitive deel, dus dat het allerliefst. Maar als je zo in een team speelt dan ga ik je ook niet meer helpen natuurlijk O-)
Ja dan snap ik je wel, maargoed het blijft toch altijd beter gaan als je jezelf daarbij neerlegt en positief blijft. Als je salty wordt ga je 100% zelf ook beroerder spelen!
Speel je op pc trouwens? Anders kun je me altijd even toevoegen ;-)

• Catch22
  • Registratie: november 2001
  • Laatst online: 15:16
Juist als je competitief speelt moet je zorgen dat je hele team voorzien is van ammo...

AMD Ryzen 2700x - Asus Strix 2080 - 32Gb Corsair Vengeance RGB Pro - 27" 1440p

• vBr8
Korkss schreef op donderdag 17 oktober 2019 @ 19:00:
[...]

Ja dan snap ik je wel, maargoed het blijft toch altijd beter gaan als je jezelf daarbij neerlegt en positief blijft. Als je salty wordt ga je 100% zelf ook beroerder spelen!
Speel je op pc trouwens? Anders kun je me altijd even toevoegen ;-)
Origin is brubaba kunnen altijd eens kijken natuurlijk. :)
Catch22 schreef op donderdag 17 oktober 2019 @ 19:38:
Juist als je competitief speelt moet je zorgen dat je hele team voorzien is van ammo...
En dat is precies wat ik duidelijk probeer te maken aan sommige mensen, die het spelletje overduidelijk niet snappen |:(

• Korkss
vBr8 schreef op donderdag 17 oktober 2019 @ 19:52:
[...]

Origin is brubaba kunnen altijd eens kijken natuurlijk. :)

[...]

En dat is precies wat ik duidelijk probeer te maken aan sommige mensen, die het spelletje overduidelijk niet snappen |:(
Zal je asap even toevoegen! Welke rank zit je atm?

Ik dacht ook meer dat je bedoelde dat ze even een purple shield ofzo voor je neus wegkaapten. Ik heb dat wel vaak namelijk, pak ik een purple uit een deathbox, ist ineens van ja die is van mij etc... ik geef hem dan vaak gewoon, ook al denk ik anders. Vaak als je niet meewerkt dan throwen ze de game gewoon.

• Sleehond
  • Registratie: februari 2008
  • Laatst online: 14:09
Poeh lekker potje had ik net (PS4), had namelijk 8 kills. Voor mij doen best heel wat. Ik had allerlei lekkere close combat kills waarbij mn aiming erg lekker was.

Nieuwe map leer je ook steeds beter te kennen dus gaat ook goed :)

Sleehond wijzigde deze reactie 17-10-2019 20:24 (17%)

• Ricmaniac
  • Registratie: juli 2008
  • Laatst online: 27-01 16:50

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Vind die halloween gamemode echt super leuk om te doen. lekker casual zonder al te serieus te spelen. Solo play <3

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

• Blaauw87
  • Registratie: september 2012
  • Laatst online: 24-01 23:39
Sinds gisteren aan dit spel begonnen, vroeger onwijs veel shooters als Halo/CoD gespeeld maar dit is toch even andere koek. Leuk om dit spel te leren, al heb ik wel ontzettend veel medelijden met mijn teamgenoten :+

• vBr8
Korkss schreef op donderdag 17 oktober 2019 @ 20:00:
[...]

Zal je asap even toevoegen! Welke rank zit je atm?

Ik dacht ook meer dat je bedoelde dat ze even een purple shield ofzo voor je neus wegkaapten. Ik heb dat wel vaak namelijk, pak ik een purple uit een deathbox, ist ineens van ja die is van mij etc... ik geef hem dan vaak gewoon, ook al denk ik anders. Vaak als je niet meewerkt dan throwen ze de game gewoon.
Ik zit nu in plat 4. Speel voornamelijk een paar avonden in de week en weekenden een stuk minder (omgekeerde wereld 8)7 )
Ik heb het over ammo en andere upgrades die ik zeer graag heb, maar daar doe ik vaak niet zo lastig over, die shields enzo. Behalve als ik zelf nog white armor heb wil ik het nog wel eens zeggen.. En healing/shield batteries. Maar ach, it's all about the fun (right?)

• boddieh
  • Registratie: maart 2012
  • Laatst online: 15:36
Hier ook platinum 4 op dit moment. Als er nog mensen zijn die graag mee willen spelen, stuur even een berichtje! Speel meestal paar keer door de week en minder in het weekend.

• BvZwolle
  • Registratie: maart 2004
  • Laatst online: 11:43
Ik ben even iedereen die nog niet in mijn Originlijst stond aan het toevoegen geweest. Mochten jullie dus een vriendverzoek van BorisBullet hebben ontvangen.... Dat ben ik dus!

• pina
  • Registratie: juli 2005
  • Laatst online: 25-01 00:34
Ik vraag mij eigenlijk wel eens af: is het beter om snel uit de space ship te springen en dan zelf te naigeren naar uw bestemming, of blijf je beter wachten in de dropship om dan op het laatste moment er pas uit te springen? Ik vraag mij dus vooral af wat de snelheid is dat de dropship vooruit gaat tov dat je zelf naar beneden springt?
pina schreef op zaterdag 19 oktober 2019 @ 20:11:
Ik vraag mij eigenlijk wel eens af: is het beter om snel uit de space ship te springen en dan zelf te naigeren naar uw bestemming, of blijf je beter wachten in de dropship om dan op het laatste moment er pas uit te springen? Ik vraag mij dus vooral af wat de snelheid is dat de dropship vooruit gaat tov dat je zelf naar beneden springt?
Als je direct over je locatie komt te vliegen, spring dan op ongeveer 400 meter. Kom je er langs dan spring je wat eerder, dat moet je zelf een beetje testen. Het is in ieder geval altijd een slecht idee om zo dicht mogelijk bij je target te vliegen en dan pas te droppen, dan kom je gewoon te laat aan. Meestal hou ik een snelheid aan van 142-152 en dan zou je tegelijk met andere teams aankomen die ook weten hoe het moet ;)

edit; Zorg er trouwens voor dat je snelheid niet inkakt, want dan val je letterlijk uit de lucht naar beneden. Wanneer dat precies gebeurd ben ik even vergeten, ik gok ~125. Dus houd de snelheid boven de 130 als je echt ver van het schip wil landen. Je kan de afstand ook een beetje rekken door te 'weaven'. Dan duik je even een stukje naar beneden om de snelheid boven de 140-145 te krijgen, en dan zweef je weer wat horizontaler verder, zakt je snelheid weer onder de 130 dan maak je weer een kleine duik enzovoort.

Persoonlijk vlieg ik nooit echt verder dan zo'n 600-700 meter. Ga je verder dan zit je wel veilig te looten, maar je zal net zo ver terug moeten rennen als de zone niet in jouw voordeel werkt, en kans is dat je zelfs buiten de zone komt als je pech hebt.

kevz wijzigde deze reactie 19-10-2019 20:23 (30%)

Mijn YouTube

• pina
Dacht ook aan zoiets...max 800 meter.

Word wel horendol van mensen die bij landing niet splitten en overal mij blijven volgen bij het looten

• Korkss
boddieh schreef op vrijdag 18 oktober 2019 @ 09:57:
Hier ook platinum 4 op dit moment. Als er nog mensen zijn die graag mee willen spelen, stuur even een berichtje! Speel meestal paar keer door de week en minder in het weekend.
Add me maar, vgns mij KorkssTV dacht ik

• AmonTobin
  • Registratie: augustus 2010
  • Laatst online: 25-01 22:41
Wat is dat toch de laatste tijd met die vijandige squads die gaan lopen campen en een gevecht met je aangaan op het moment dat de ring sluit in ronde 3 of 4.

Het is volslagen kansloos, want netto resultaat is dat beide teams door de ring opgegeten worden. Ik snap hier werkelijk niets van. Niemand die er wat mee opschiet.

• Het Vosje
  • Registratie: oktober 2009
  • Laatst online: 13:18
AmonTobin schreef op zaterdag 19 oktober 2019 @ 23:53:
Wat is dat toch de laatste tijd met die vijandige squads die gaan lopen campen en een gevecht met je aangaan op het moment dat de ring sluit in ronde 3 of 4.

Het is volslagen kansloos, want netto resultaat is dat beide teams door de ring opgegeten worden. Ik snap hier werkelijk niets van. Niemand die er wat mee opschiet.
RP plaatsingsbonus?

• Blaauw87
  • Registratie: september 2012
  • Laatst online: 24-01 23:39
Iemand die vanmiddag wat potjes wilt spelen op de Xbox? Ben een absolute rookie, wil het wel beter leren spelen. GT: RefIex Sostic

• AmonTobin
  • Registratie: augustus 2010
  • Laatst online: 25-01 22:41
Ik speel geen ranked. ;)

• ScuL
pina schreef op zaterdag 19 oktober 2019 @ 21:38:
Dacht ook aan zoiets...max 800 meter.
Mijn max ligt op zo'n 1000 meter, dat is nog te vliegen als je op de 130 blijft ongeveer. Verder is echt stretchen.

ProMods ETS2 uitbreiding

't Is niet zo zeer hoe ver je kan komen, het is meer het risico dat je neemt als je bijv helemaal in het meest zuidelijke puntje land zoals 'The Dome' en de zone zit noord-west bij Skyhook City. 't Zal daar wel lekker rustig zijn (of het schip moet daar starten) maar persoonlijk houd ik niet zo van een looting & running simulator ;)

Ik weet ook nog niet 100% zeker of ze de zone's wel hebben aangepast... Het kan namelijk voorkomen dat The Dome direct uit de zone komt te liggen zodra hij begint, omdat deze map groter is dan King's Canyon, en de zone's gewoon over gekopieerd zijn van King's Canyon.

Zie: https://www.reddit.com/r/...ly_wrong_with_this_first/
Map: https://assets.rockpapers...e-map-Named-Locations.png

kevz wijzigde deze reactie 21-10-2019 02:10 (7%)

Mijn YouTube

• h1ttent1t
  • Registratie: september 2006
  • Laatst online: 15:04
kevz schreef op maandag 21 oktober 2019 @ 02:07:

Ik weet ook nog niet 100% zeker of ze de zone's wel hebben aangepast... Het kan namelijk voorkomen dat The Dome direct uit de zone komt te liggen zodra hij begint, omdat deze map groter is dan King's Canyon, en de zone's gewoon over gekopieerd zijn van King's Canyon.

Zie: https://www.reddit.com/r/...ly_wrong_with_this_first/
Map: https://assets.rockpapers...e-map-Named-Locations.png
Dat hebben ze in de laatste patch gefixt, die met oa de Charge Rifle nerf.

• sanderjk
  • Registratie: maart 2019
  • Laatst online: 11:16
Ik ben vorige maand geswitcht naar PC nu ik een beter systeem heb.

Ik wil graag anderen, zeker mensen met weinig shooter ervaring behoeden voor mijn grootste fout:

Werk aan je mouse sensitivity.
Ik heb 3 weken gespeeld met default, denkend dat deze oude man niet meer de reflexen had van de meeste spelers.
Daar zit nog steeds een kern van waarheid in, maar na het verlagen van de sensitivity met een factor 3 (de default was 4.2, staat nu op 1.4, op een 2k cpi muis) ben ik wel een stuk beter.
Ik heb met aiming.pro gezocht naar een redelijke default, en dan in de training mode getest.

Een goede test is dat als je je hele muismat gebruikt, je ongeveer 1 tot 1.5 360 graden spin zou moeten doen. Bij mij was de default 5 spins...

Mijn ander advies is headphones voor veel beter horen waar geluid vandaan komt, en als het kan mics via discord. Veel betere codecs dan in game. En makkelijker snel volume per player tunen.

Ik speel ook met randoms via de grote Apex discord, bijna altijd binnen 3 minuten een groep, en in ieder geval geen quitters/solos en iedereen mics. Kwaliteit van spelers varieert enorm.

Mijn laatste advies voor nieuwe spelers is: Begin snel met Ranked.

Bronze en Silver zijn veel makkelijker dan Casual. De meeste casual games hebben 1-3 diamond squads die iedereen opeten.
Ook gold lijkt me nog steeds makkelijker, bijna gold 1, hoewel ttk wel duidelijk aan het dalen is.

Bij bronze heb je niets te verliezen, en je kan geen major ranks kwijtraken.
h1ttent1t schreef op maandag 21 oktober 2019 @ 08:14:
[...]

Dat hebben ze in de laatste patch gefixt, die met oa de Charge Rifle nerf.
Ah ok. Ik heb nergens patchnotes gezien of kunnen vinden daar over, maar das mooi dat de zone bug iig gefixed is. Van de Charge Rifle 'nerf' is trouwens niks te merken, dus dat blijft een vervelend misplaatst wapen in Apex Legends, jammer.

Mijn YouTube

• h1ttent1t
kevz schreef op maandag 21 oktober 2019 @ 13:56:
[...]

Ah ok. Ik heb nergens patchnotes gezien of kunnen vinden daar over, maar das mooi dat de zone bug iig gefixed is. Van de Charge Rifle 'nerf' is trouwens niks te merken, dus dat blijft een vervelend misplaatst wapen in Apex Legends, jammer.
Charge Rifle blijft inderdaad wat OP. Ok, nu verbruikt ie 3x energy ammo per schot en heeft wat damage drop-off gekregen, maar zoveel verschil maakt het allemaal niet.

• CoeliJoeli
  • Registratie: januari 2015
  • Laatst online: 13:40

CoeliJoeli

Streamer of Games

Charged Rifle doet veel damage, maar vind het niet overpowered. Gebruik het zelf nooit als ik eerlijk ben.

twitch.tv/coelijoeli

• fjux
  • Registratie: februari 2011
  • Laatst online: 15:28
h1ttent1t schreef op maandag 21 oktober 2019 @ 14:06:
[...]

Charge Rifle blijft inderdaad wat OP. Ok, nu verbruikt ie 3x energy ammo per schot en heeft wat damage drop-off gekregen, maar zoveel verschil maakt het allemaal niet.
grote voordeel nu is dat je niet meer van 2km afstand neer geschoten wordt zonder echt iets terug te kunnen doen zonder charge rifle.

Maar hij is inderdaad alsnog OP. op die afstanden moet je met alle wapens moeilijk doen en bullet drop compenseren. charge rifle is point and click....
(ok misschien is dat niet nodig als je een triple take met hopup hebt, maarja die zijn wat zeldzamer dan charge rifles...

Van mij mag de damage ook zeker naar beneden, en de initiële damage ook wel, als die straal je al raakt ben je al 1 bar shield kwijt...
Ik raak nog steeds mensen voor 75-100+ damage met de Charge Rifle hoor. De enige skill die je nodig hebt met dat wapen is welke scope je er op hebt zitten. Hij is en blijft slecht voor de game, en de nerf was geen effectieve nerf. Je hebt nu 2 stacks energy ammo nodig ipv 1, wooptiedoo :P
Het heeft nu ook totaal geen nut om een Longbow op te pakken, omdat je echt skillz nodig gaat hebben om mensen te raken met dat wapen, en je kan beter een nuttig wapen in je slots hebben. Dat is ook hoe de Charge Rifle het spel kapot maakt, het invalideert andere sniper rifles.

Long range: Charge Rifle (maar is in Hipfire ook verassend accuraat)
Mid Range: R301/Flatline met Anvil Rounds Hop-Up, of Scout als je er mee om kan gaan, Hemlok als je er mee om kan gaan.
Close Range: R99, of Peacekeeper als je geen 99 kan vinden. EVA-8 met hopup vind ik wat te wisselvallig omdat het je forceerd te 'tracken' net als een automatisch wapen, dat heeft oefening nodig.

Dus ja, als je echt de sterkste wapens neerzet in een lijstje, dan blijft er niet zo veel over, dat is hoe de balans nu is en dat is stukken slechter dan S1 en S2.

Ik begrijp verder prima dat op elke rang (en platform, PC hier) het spel een andere balans heeft, maar als je richting Platinum/Diamond gaat, dan mist niemand een Charge Rifle schot, en dan weet je hoe belachelijk en misplaatst dat wapen echt is.

Mijn YouTube

• vBr8
Het is ontzettend vermoeiend spelen tegen een charge rifle in de game. Vooral omdat er in vergelijking tot kings canyon, naar mijn gevoel veel meer open velden zijn die je moet crossen. Dan staat er erg vaak wel iemand te chillen op een dak of achter een rots met z'n charge rifle.
In no time je armor gone en dus ook je shield batteries enzo.
Tijd voor een nerf voor die gun. Al is het ook zo dat ik hem net zo graag speel om precies de reden die ik hierboven noem :)

• Sleehond
Mijn favoriete wapens momenteel:

R301, R99, Altenator en Peacekeeper.

Deze 4 wapens liggen mij persoonlijk goed, gevoelsmatig kan ik met deze het beste overweg. Persoonlijk kan ik niet zo goed met sniper guns. De Altenator vind ik heerlijk voor de close combats, lekker vlot wapentje voor close combats.

Ik heb vaak de combibaties:

Peacekeeper/R301 of R99
R301 of R99/Altenator
Peacekeeper/Altenator

Werkt voor mij vaak heel prettig. Maar is natuurlijk persoonsgebonden.

@vBr8 eens met je post hierboven! Precies hoe het voor mij ook voelt die gun.

Sleehond wijzigde deze reactie 23-10-2019 15:55 (19%)

• NiQo
  • Registratie: oktober 2014
  • Laatst online: 15:06
Sleehond schreef op woensdag 23 oktober 2019 @ 15:53:
Mijn favoriete wapens momenteel:

R301, R99, Altenator en Peacekeeper.

Deze 4 wapens liggen mij persoonlijk goed, gevoelsmatig kan ik met deze het beste overweg. Persoonlijk kan ik niet zo goed met sniper guns. De Altenator vind ik heerlijk voor de close combats, lekker vlot wapentje voor close combats.

Ik heb vaak de combibaties:

Peacekeeper/R301 of R99
R301 of R99/Altenator
Peacekeeper/Altenator

Werkt voor mij vaak heel prettig. Maar is natuurlijk persoonsgebonden.

@vBr8 eens met je post hierboven! Precies hoe het voor mij ook voelt die gun.
Ik sluit me hier volledig bij aan met als aanvulling dat de havoc ook echt wel goed is. Zowel bij landing zonder mods als endgame met turbocharger etc.

Zien jullie ook een trend ontstaan met hipfire? In CQC hipfire ik alleen nog maar om zoveel mogelijk Bullets te dodgen, maar ik kom nu ook steeds vaker tegenstanders tegen die lekker hipfirend rond sprayen.

• vBr8
NiQo schreef op woensdag 23 oktober 2019 @ 18:00:
[...]

Ik sluit me hier volledig bij aan met als aanvulling dat de havoc ook echt wel goed is. Zowel bij landing zonder mods als endgame met turbocharger etc.

Zien jullie ook een trend ontstaan met hipfire? In CQC hipfire ik alleen nog maar om zoveel mogelijk Bullets te dodgen, maar ik kom nu ook steeds vaker tegenstanders tegen die lekker hipfirend rond sprayen.
CQC hipfire is ook simpelweg overpowered. Close range hipfire is super accurate, waardoor het inderdaad gewoon slim is om te doen bij zowat elke gun. Lekker rondspringen, strafen en crouchen door elkaar heen en al je bullets gaan de goede kant uit.

• h1ttent1t
Nieuwe Charge Rifle nerf:

https://twitter.com/PlayApex/status/1187794049362583554?s=20
Heads up, Legends: This morning we deployed a small patch that implemented the following changes to the Charge Rifle:

🔸Can no longer equip extended energy magazines
🔸Base magazine capacity is now 12 (4 shots)
🔸Fire rate reduced
🔸Damage falloff has been modified

• h1ttent1t
Damage falloff zou max 90 damage zijn tot 150m en zo naar max 30 damage op 400m trouwens.

Goeie ingreep vind ik. De gewijzigde fire rate is nauwelijks te merken.

• warcow
  • Registratie: april 2005
  • Laatst online: 15:03
Ik moet nog 4 wins in shadow fall voor de badge, best wel verslavend en heel frustrerend als je een paar meter voor de extraction point sterft. Dat is mij al een paar keer overkomen, vaak gooi ik de jump pad wat te vroeg waardoor ik nog te ver moet lopen.

Gisteren wel een heel mooi potje waarbij ik in de bunker al vrij snel een vriend had gemaakt (en later nog een 2e, beide ruim voordat er nog 10 legends over waren). Dat bleek ook echt nodig want er kwamen oneindig veel shadows van beide kanten. Liep door mijn ammo heen waardoor ik moest switchen naar een triple take, die is nog best effectief tegen shadows doordat het dan 1-shot kill is.
Uiteindelijk boven de 7200 ELO gekomen, Diamond dus. Heel erg veel verschil merk je niet, behalve dat de queue tijd nu van 1 minuut naar 5 is gegaan :')

Had gedacht dat er een stuk meer overlap tussen ranks zou zitten, maar 't is direct langer wachten.

edit; Ook interessant trouwens; Na Diamond gehaald te hebben samen met 1 van de 2 maten waarmee ik speel, erg veel pech gehad (geen armor vs epic armor teams in de early game) en veel ELO verloren... Zo dacht ik. Je kan geen ranks kwijtraken in Apex Legends, ik zit dus gewoon op de 7200 vast totdat ik weer een game win. Maar hier is het lullige probleem, die ene teammaat die net onder Diamond zat, die verliest elke game gewoon die -48 inzet om een spel te starten en zit nu 600+ onder Diamond. Ik snap dat systeem totaal niet maar er zal wel een reden voor zijn.

Uiteindelijk zullen we alle 3 wel de Diamond aantikken, maar dit systeem waar mensen in blokken worden ingedeeld is wat apart als je het mij vraagt. Diamond en Predator zitten dus samen in hun eigen bracket, zo lijkt. O-)

kevz wijzigde deze reactie 28-10-2019 05:18 (60%)

Mijn YouTube

• Xecuter NL
  • Registratie: maart 2009
  • Laatst online: 27-01 17:02
Ik ben ook met de grind bezig en 'bijna' platinum. Maar solo wel erg lastig, want je bent zo afhankelijk van je team. Ik ben bijna geneigd om solo runs te doen en mn team al snel te verlaten tijdens de drop. Dit om iig een paar punten te scoren. Minder leuk spelen, maar heel frustrerend als je team maten domme dingen doen in het begin en ik ga daar geen 24 punten voor inleveren. Ik drop gewoon ergens rustig, looten en dan gecalculeerd gevechten opzoeken.

Ranked is wel echt lachen en zo anders spelen dan niet-ranked.

Nog meer hier die in gold zitten en willen teamen voor ranked op ps4?

• h1ttent1t
Vanaf dinsdagavond nieuw event (weer 2 weken waarschijnlijk): duo's !

• vBr8
h1ttent1t schreef op woensdag 30 oktober 2019 @ 19:40:
Vanaf dinsdagavond nieuw event (weer 2 weken waarschijnlijk): duo's !
Dit vind ik toch zo heerlijk. Eindelijk een duo's in de game, zo lang naar uitgekeken :D

• ScuL
Xecuter NL schreef op maandag 28 oktober 2019 @ 11:32:
Ik ben ook met de grind bezig en 'bijna' platinum. Maar solo wel erg lastig, want je bent zo afhankelijk van je team.
Het is inderdaad erg lastig. We hebben hier Down Under (AU/NZ) een oplossing voor deze situatie :)

Tada. Een Discord server voor goede Apex spelers.
Je kunt aangeven wat voor speler je bent (aggro/casual), en je rank laten verifiëren. Daarna kun je zelf met mensen contact leggen om een team van 3 op te stellen.
Er zijn iets van 50 "trio" kanalen waar je dan in kunt communiceren tijdens een match.

Dit is een hele goede manier om met spelers van vergelijkbaar niveau te spelen ipv randoms. :)

ProMods ETS2 uitbreiding

• vBr8
Duo's vanavond om 2100 denk ik eindelijk. Hopelijk speelt dat net zo lekker weg als solo destijds. Vind dat een van die twee wel als standaard in de modes mag komen.

• ScuL
Het probleem met meer modussen toevoegen is dat de wachttijd ontzettend gaat toenemen. Ik weet niet hoe het nu in Nederland is maar ik moet soms 10 minuten wachten op een ranked game

ProMods ETS2 uitbreiding

• vBr8
ScuL schreef op dinsdag 5 november 2019 @ 09:08:
Het probleem met meer modussen toevoegen is dat de wachttijd ontzettend gaat toenemen. Ik weet niet hoe het nu in Nederland is maar ik moet soms 10 minuten wachten op een ranked game
Ik zit in Platinum en de matches zijn tot dusver binnen een minuut gevonden. Dus ik heb er op het moment nog geen problemen van ondervonden eerlijk gezegd. Ben blij als die halloween modus weg is, dat vind ik pas een slechte modus.

• Tusk
  • Registratie: juni 2001
  • Laatst online: 10:59

Tusk

Om daarom!

sooo lekkere bug in de nieuwe patch. Als de champion banner wordt getoond kun je al melee assault doen. Mijn buddy maakte zo een kill! Dit was dus nog voor dat je beeld had van het level, er kwam een kill rechtsboven te staan en na een minuut kreeg hij ook in beeld player eleminated.

*I asked for a shotgun, not an anti-aircraft!
- shotgun? that must be the guns that fire a shot....
*yes.. you must be the brains

• vBr8
Tusk schreef op dinsdag 5 november 2019 @ 22:53:
sooo lekkere bug in de nieuwe patch. Als de champion banner wordt getoond kun je al melee assault doen. Mijn buddy maakte zo een kill! Dit was dus nog voor dat je beeld had van het level, er kwam een kill rechtsboven te staan en na een minuut kreeg hij ook in beeld player eleminated.
Dat is wel intens pittig als je ranked speelt en zo dood gaat. Gegarandeerd dat dit snel overal bekend is en dus een bult mensen dood zullen gaan voordat de game begint. Dan zou ik er in ieder geval snel klaar mee zijn.

• ScuL
Het gebeurde bij mij met een teammate... ik hoorde een hoop tumult en opeens "I'm down" van Lifeline en ze vloog ook knocked uit het ship. Gelijk revven bij de landing, lol.

ProMods ETS2 uitbreiding

Een aantal bugs maken Apex idd onspeelbaar. Mensen die alt+f4 weggaan en geen death box achterlaten zo lijkt het, en dat melee voordat je in het schip komt. Onvoorstelbaar dat zulke simpele dingen mogelijk zijn eigenlijk :')

Ranked is in ieder geval het niet waard. Dan maar wat Duo'en met randoms en om de zoveel matches gemelee'd worden.

Mijn YouTube

• vBr8
ScuL schreef op donderdag 7 november 2019 @ 00:00:
Het gebeurde bij mij met een teammate... ik hoorde een hoop tumult en opeens "I'm down" van Lifeline en ze vloog ook knocked uit het ship. Gelijk revven bij de landing, lol.
Van mijn laatste 4 potjes 3x gedowned. Wat een klote bug zeg, zo kan je nooit een lekkere start maken of hotdroppen. Dit moet echt ASAP gefixt worden.

• h1ttent1t
vBr8 schreef op donderdag 7 november 2019 @ 11:47:
[...]

Van mijn laatste 4 potjes 3x gedowned. Wat een klote bug zeg, zo kan je nooit een lekkere start maken of hotdroppen. Dit moet echt ASAP gefixt worden.
Zou ondertussen gefixt moeten zijn op PC:

https://twitter.com/PlayApex/status/1192279781993115648?s=20
https://old.reddit.com/r/..._up_follow_up_video_with/

Tja, zo worden er steeds nieuwe dingen ontdekt die niet kloppen, wat een rommeltje blijft Apex toch, een rommeltje met gouden gameplay ;)

Mijn YouTube

• Tusk
  • Registratie: juni 2001
  • Laatst online: 10:59

Tusk

Om daarom!

lukte mij gister op ps4 ook niet meer.

*I asked for a shotgun, not an anti-aircraft!
- shotgun? that must be the guns that fire a shot....
*yes.. you must be the brains

• pina
Nog mensen die er last van hebben dat je als jumpmaster vaak idioten hebt die gewoon de hele vlucht meevliegen en op dezelfde plaats landen en looten? Echt ergerlijk gewoon!

• Xecuter NL
  • Registratie: maart 2009
  • Laatst online: 27-01 17:02
pina schreef op zondag 17 november 2019 @ 16:24:
Nog mensen die er last van hebben dat je als jumpmaster vaak idioten hebt die gewoon de hele vlucht meevliegen en op dezelfde plaats landen en looten? Echt ergerlijk gewoon!
Als ik dat merk, dan op het laatst in ieder geval net op het randje landen van een gebouw, zodat degene die naast je vliegt de rand niet haalt en naar beneden valt ;) Dat zal ze leren!!!

• vBr8
Xecuter NL schreef op maandag 18 november 2019 @ 10:57:
[...]

Als ik dat merk, dan op het laatst in ieder geval net op het randje landen van een gebouw, zodat degene die naast je vliegt de rand niet haalt en naar beneden valt ;) Dat zal ze leren!!!
Precies wat ik altijd doe _/-\o_

• ScuL
Dat kun je bij Overlook inderdaad goed doen :)

ProMods ETS2 uitbreiding

• boddieh
Diamond gehaald, maar vind het tot nu toe weinig aan. Lange wachttijden en niveau is echt een flinke stap omhoog van platinum in mijn optiek. Zal natuurlijk ook wel wennen zijn, maar heb er tot nu toe nog weinig plezier aan weten te beleven.

• Sleehond
Gaat wel lekker hier met Apex.

Ik merk dat ik bij voorkeur de combinatie heb van:

Altenator - R301
Altenator - Peacekeeper

Of de Peacekeeper met de Altenator of R301.

Een Altenator met alles erop en een digital treath erop kan ik zo lekker mee vechten in close combat, dat is zo lekker snel en sterk.

• ScuL
Ik heb de laatste tijd waardering gekregen voor de Hemlok op single fire (switch met B knop). Met een 2x4 scope erop is dat ding echt bruut op mid-range

ProMods ETS2 uitbreiding

• tweegroenethee
  • Laatst online: 09:29
ScuL schreef op zaterdag 23 november 2019 @ 12:49:
Ik heb de laatste tijd waardering gekregen voor de Hemlok op single fire (switch met B knop). Met een 2x4 scope erop is dat ding echt bruut op mid-range
Probeer dan ook eens flatline + anvil
@Sleehond Ik neem aan dat je de R99 bedoeld? Dat is wat je beschrijft als je het over de Alternator hebt in ieder geval 8)

Verder is de Peacekeeper nerf geïmplementeerd vandaag;
Increased rechamber time: 1.1 -> 1.2
Decreased headshot multiplier: 1.5 -> 1.25

Of het gaat helpen moet ik nog even zien... Die hele Peacekeeper meta is/was in ieder geval niet leuk om te spelen.

Mijn YouTube

• Sleehond
@kevz uhm nee hoor heb het gewoon over de Altenator. Machtig wapentje!
Sleehond schreef op zaterdag 23 november 2019 @ 13:59:
@kevz uhm nee hoor heb het gewoon over de Altenator. Machtig wapentje!
Oh, Console zeker? Ik ga er van uit dat wapens die weinig recoil hebben op een console populairder zijn. Op de PC staat de Alternator zo'n beetje in de 1 na laatste rang. Hij is redelijk als je dropt en er 1 vind omdat hij geen recoil heeft, maar snel is hij zeker niet, en accuraat buiten close-range is hij ook niet echt (net als de Flatline, heel veel horizontale drift)

edit: Deze is ook wel handig, voor de geïnteresseerde:
https://www.reddit.com/r/...quick_reference_gunsheet/

kevz wijzigde deze reactie 23-11-2019 15:09 (15%)

Mijn YouTube

• Sleehond
@kevz

Nouja, ik kan gewoon erg goed overweg met de Altenator op PS4. Of het nu een hele krachtige wapen is heb ik niet zozeer een idee van. Het speelt voor mij gewoon heel lekker. Hetzelfde geldt voor mij voor de R301.

• NeHoX
  • Registratie: mei 2005
  • Laatst online: 14:55

NeHoX

Ik roeptoeter maar wat...

Ik speel nu al heel de avond met een vriend. Nog geen 1 potje hebben we een goed communicerende 3e speler gehad. Dit verziekt echt zo de game...

• Catch22
  • Registratie: november 2001
  • Laatst online: 15:16
NeHoX schreef op dinsdag 26 november 2019 @ 21:58:
Ik speel nu al heel de avond met een vriend. Nog geen 1 potje hebben we een goed communicerende 3e speler gehad. Dit verziekt echt zo de game...
Speelde gister met een maat en had hetzelfde. Tot een ander joinde, toen 1e en 2e in drie potjes

AMD Ryzen 2700x - Asus Strix 2080 - 32Gb Corsair Vengeance RGB Pro - 27" 1440p

• Sleehond
NeHoX schreef op dinsdag 26 november 2019 @ 21:58:
Ik merk wel dat veel actief pingen wel zin heeft. Ik speel zelf ook zonder headset maar ben heel actief in pingen en begeef mij altijd in de buurt van mijn team maten. Ik merk ook dat als ik zelf heel actief ping, mijn team maten dan vaak ook zelf goed meegaan of zelf ook actief gaan pingen.

• Beltoni
Vaak genoeg gehad dat de random aka number 3 snel stopt en dat je dan end Game te kort komt en de derde speler het verschil had kunnen maken.

Erg frustrerend maar wel de aard van het spelletje. Had ik maar geen Xbox moeten kopen, daar zijn de spelers nou eenmaal schaars |:(

• NeHoX

NeHoX

Voeg me maar toe op Origin om samen te knallen: NeHoX

https://apex.tracker.gg/profile/pc/NeHoX

• Sleehond
Update 1.25 aan het downloaden, ben benieuwd!

• boddieh
Sleehond schreef op donderdag 5 december 2019 @ 20:57:
Update 1.25 aan het downloaden, ben benieuwd!
Gisteren paar potjes gespeeld na de update, lijkt erop dat de game nog soepeler loopt. Verder wel goede toevoegingen zoals het buffen van de level 1 en 2 knockdown shields wat mij betreft.

Snap overigens nog steeds niet dat ze nog geen fix hebben gelanceerd voor het feit dat je scope wordt gedropt op het moment dat je een nieuwe oppakt voor een gun terwijl je andere er nog geen heeft. Deze zou gewoon doorgeschoven moeten worden. Verder leek het er af en toe ook op dat er geen movement sounds waren waardoor we nogal onverwacht gedowned werden in bepaalde situaties.

• Scy
  • Registratie: april 2015

Scy

¯\_(ツ)_/¯

Ben jij van de CSGO Nehox Teamspeak server? Zo ja, ik heb jarenlang gebruik gemaakt van jouw ideale teamspeak server!
Sleehond schreef op woensdag 4 december 2019 @ 16:54:
[...]

Ik merk wel dat veel actief pingen wel zin heeft. Ik speel zelf ook zonder headset maar ben heel actief in pingen en begeef mij altijd in de buurt van mijn team maten. Ik merk ook dat als ik zelf heel actief ping, mijn team maten dan vaak ook zelf goed meegaan of zelf ook actief gaan pingen.
Klopt, als de twee randoms merkt dat jij actief meespeelt, gaan zij meestal ook wat beter bij het team blijven en mee pingen. Andersom doe ik dat ook. Het initiatief moet van iemand komen, zo blijkt.

• NeHoX

NeHoX

Scy schreef op vrijdag 6 december 2019 @ 13:59:
[...]

Ben jij van de CSGO Nehox Teamspeak server? Zo ja, ik heb jarenlang gebruik gemaakt van jouw ideale teamspeak server!

[...]

Klopt, als de twee randoms merkt dat jij actief meespeelt, gaan zij meestal ook wat beter bij het team blijven en mee pingen. Andersom doe ik dat ook. Het initiatief moet van iemand komen, zo blijkt.
Ben ik ja, wel overgestapt naar Apex en Discord tegenwoordig 😉 zonder 3e teammate dus haha
Vandaag zijn dan ook de shotgun nerfs gehotfixed. Geen hipfire Peacekeeper hits meer van 110 op 25 meter ;)

edit:

SHOTGUN BALANCE CHANGES

* Decreased bolt hit size for Peacekeeper and EVA-8 (bolt = pellet)

Our goal here is to make it harder to land full chunks of damage while still making sure shots continue to feel consistent.

* Increased shot spread for Peacekeeper

We want to preserve its bursty fantasy of precision and snapshots, as well as its playmaking potential but felt that it's been too strong at range so we’ve increased shot spread meaning that now players need to get closer in order to do full 100+ damage blasts with the Peacekeeper.

* Increased spread on final Precision Choke level

This reduces the range that you can do full damage with a fully charged Precision Choke shot.

kevz wijzigde deze reactie 06-12-2019 16:12 (77%)

Mijn YouTube

• boddieh
kevz schreef op vrijdag 6 december 2019 @ 15:23:
Vandaag zijn dan ook de shotgun nerfs gehotfixed. Geen hipfire Peacekeeper hits meer van 110 op 25 meter ;)
Wat doet het nu dan na de nerf?

• tillietom
  • Registratie: mei 2016
  • Laatst online: 24-01 12:06
Speel eigenlijk altijd met een pre-squad maar wat is sbmm kut zeg.
Sinds sbmm zitten we continu tussen de predators en "no-life' mensjes. Werden constant kapot geschoten dus toen maar besloten om ranked te gaan spelen. Vele malen beter en chiller _/-\o_ Lekkere potjes van 5/10 kills.

Snap niet waarom ze dat sbmm hebben ingevoerd |:(
Ranked was er om juist serieus te spelen en casual was er om lekker te raggen en te klooien. Nu worden we constant in casual gepakt door die "no-lifers" en in ranked kunnen we lekker ons ding doen. :F

Iemand meer informatie of ze het ooit weer terugdraaien?

• Scy
  • Registratie: april 2015

Scy

¯\_(ツ)_/¯

tillietom schreef op dinsdag 10 december 2019 @ 08:45:
Speel eigenlijk altijd met een pre-squad maar wat is sbmm kut zeg.
Sinds sbmm zitten we continu tussen de predators en "no-life' mensjes. Werden constant kapot geschoten dus toen maar besloten om ranked te gaan spelen. Vele malen beter en chiller _/-\o_ Lekkere potjes van 5/10 kills.

Snap niet waarom ze dat sbmm hebben ingevoerd |:(
Ranked was er om juist serieus te spelen en casual was er om lekker te raggen en te klooien. Nu worden we constant in casual gepakt door die "no-lifers" en in ranked kunnen we lekker ons ding doen. :F

Iemand meer informatie of ze het ooit weer terugdraaien?
Casual Apex is kapotgemaakt door SBMM. Alleen de mensen die voor het eerst FPS spelen en beginnen met Apex is het voor hen leuk. Dat is ongeveer 30%(?, schatting) van de totale community. Zelfs mensen die ik ken die gemiddelde skill level hebben. (Silver/ Gold) is SBMM casual moeilijker dan ranked! Dan weet je dat er iets niet klopt.

Spel is ook solo niet meer te spelen, dan denk je leuk, waarom zoek je geen vrienden Scy en dan is Apex toch weer leuk? Ik heb 200 friends op Origin en 60 mensen op NL Discord maar er is niet altijd iemand beschikbaar in jouw skill range (Diamond). Als je buiten je skill range iemand zoekt wordt je zwaar gestraft!

Speel je Casual of Ranked met iemand onder jouw skill range dan moet je je teamgenoten carry’en aangezien de hoogste skill level in je team als maatstaaf is voor de matchmaking systeem. Als je iemand zoekt boven je skill systeem dan wordt je juist weer van alle kanten ingemaakt en moet jouw teamgenoot carry’en. Dit is voor NIEMAND leuk.

Negen in de tien gevallen is Casual moeilijker dan Ranked. Aangezien SBMM je hoogst haalbare gemeten skill is. En Ranked gebaseerd is op hoe hoog je kán komen. Apex is een Battle Royale, compleet gebaseerd op Luck (loot en gunfights), waarom zou je casual SBMM maken waardoor het nog competitiever element wordt met Luck gebaseerde gameplay? Dit met diverse hitreg issue’s houdt Respawn de schijn voor dat het ooit een competitief spel zou worden als CS:GO.

Daarnaast het feit dat SBMM Casual gebaseerd is op - volgens Respawn developer - op Player & Gun Metrics. Dus hoe goed je bent met aim en je K/D ratio. Dat betekent dus dat je nooit moet spelen als je moe ’s avonds thuis komt van werk of school en dan achter je PC kruipt. Je kunt niet denken dat je even “ontspannen” solo casual een paar potjes leuk kunt spelen. Het is droppen en gelijk afgeknald worden omdat je de laatste 15 games je gun metrics een beetje hoger waren dan op je vermoeide dag. Dan blijft alleen Ranked nog over, dan speel je Ranked om lekker even “casual” te spelen. Omgekeerde wereld.

Nu zit ik in Diamond en ben een gemiddelde speler. Maar als ik Casual speel wordt ik gewiped door een pre-made Predator squad. Als ik Ranked speel wordt ik gewiped door een pre-made Predator squad. Altijd tryhards, altijd sweats, altijd mensen die minimaal 4 uur per dag spelen en helemaal opgewarmd aan de game beginnen. Probeer jij dan nog maar even “relaxed” apex te spelen en slechts als kanon- en lootvoer voor andere mensen fungeren. Je bevindt je dan letterlijk in een gat waar je niet uit komt.

Heel veel mensen (ik ook helaas, sorry) hebben een smurf account aangemaakt. Hierdoor kun je Ranked spelen in bronze en silver etc. Helaas kanalen als TSM_Albralelie maken serie video’s aan als: “Solo to predator” wat promote en motiveert meer mensen smurfs aan te maken. Dan spelen ze dus solo met een smurf account en dan gaan ze door alle bronze en silver games heen en verzieken de mensen die in die skill level thuis horen. Oftewel wat ik er mee wil zeggen, het smurf probleem is nu groter dan ooit. En dat gaat Respawn pijn doen, want mensen kopen ook geen skins op hun main account meer wanneer ze de meeste tijd doorbrengen op hun smurfs. GG Respawn, smart thinking.

Als laatste, je hebt ook nog je daily’s en weekly challenges “make 5 headshots with snipers”, dus hoor je nou je eigen teamgenoten te kort doen door voor weekly challenges te gaan om je Battlepass te halen dit seizoen? En dus in feite het spel verziekt voor je teamgenoten die door SBMM gedoe al moeite genoeg hebben met 1 tegen 3 gevechten elke keer.

No Thanks Respawn.
Pagina: 1 ... 32 33 34 Laatste

Apple iPhone 11 Microsoft Xbox Series X LG OLED C9 Google Pixel 4 CES 2020 Samsung Galaxy S20 4G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2020 Hosting door True