Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

• Kedav
  • Registratie: maart 2015
  • Laatst online: 14-10 16:25
Dat nieuwe event ligt mij wel, alleen shotties en snipes. Doet mij weer realiseren dat ik toch meer van de flicking aim ben dan van de tracking aim.

• Korkss
  • Registratie: november 2016
  • Laatst online: 09:27
Gister weer eens opgestart na een lange tijd niet gespeeld te hebben. Na 4 potjes weer gestopt en verwijderd.

Ding ding ding ding ding ding ding ding ding ding op de armor... psssssssssssst armor weer vol, ding ding ding ding ding ding ding. Nee niet mn ding

Acer predator XB271HU - i7 7700k -MSI Z270 PGC - Gigabyte Aorus 1080ti - 16gb DDR4 - NZXT H700i - Seasonic 650W gold

• Punkbuster
  • Registratie: november 2008
  • Laatst online: 14-10 21:29
Meer mensen error bij starten apex?

Intel Core i7 8700K | ASRock Z370M-ITX/ac | Corsair Vengeance LPX 3200Mhz | MSI GeForce GTX 1070 GAMING X 8G

• mindcre8r
  • Registratie: maart 2000
  • Laatst online: 13-10 22:24

mindcre8r

The Baka Crow..

Punkbuster schreef op vrijdag 6 september 2019 @ 21:03:
Meer mensen error bij starten apex?
Bij mij crashed ie sinds vandaag ook na elke game, error 12 profile shit. Xbox one x btw.

Tameguchi kitten ja ney o

• CaiGil
  • Registratie: februari 2019
  • Laatst online: 13-10 18:01
mindcre8r schreef op vrijdag 6 september 2019 @ 21:17:
[...]

Bij mij crashed ie sinds vandaag ook na elke game, error 12 profile shit. Xbox one x btw.
Er waren problemen met Xbox zelf, deze zouden nu opgelost moeten zijn.

• Scy
  • Registratie: april 2015
  • Laatst online: 14-10 14:11
Er moet wat leven in deze thread komen! Tijd om mijn ervaring van het spel te typen, om mogelijk een discussie te starten...

Ik heb nu 600 uur in het spel ingestoken, dus je kunt stellen dat ik sinds de launch in februari nog steeds actief speel!
Het spel moet je per sé met een team spelen van drie, wat mij over het algemeen veel frustratie oplevert als je dan met randoms dient te spelen. Want het komt wel vier keer op een avond voor dat je twee vijanden van een andere team afknalt en de laatste kan met weinig HP alsnog je twee teamgenoten verslaan. Dus meestal voelt het alsof je geen teamgenoten hebt die wel mooi alle loot van je afpakt...

Maar in een vast team verband is het spel een compleet andere ervaring, echt compleet.
Ik speel sinds twee maanden altijd met een duitser en een engelsman samen, wat erg goed werkt en veel lol oplevert. We winnen veel games en doen bijna geen ranked play aangezien de speelwijze ons niet ligt met het 'camping' puntensysteem. We delen de loot en voelen gelijk aan zonder soms een woord te zeggen dat iemand shield battery's nodig heeft of een bepaalde attachment nodig heeft voor zijn gun.

Als er Nederlanders zijn die door de weeks in de avond spelen van 9 tot 11, add me*: "Scythra". Ik ben wel lichtelijk autistisch en slis een beetje, voor de rest gewoon speel het spel gewoon relaxed en samen veel lol beleven!

- Edit: *platform is PC trouwens

• vBr8
  • Registratie: november 2015
  • Nu online
Scy schreef op woensdag 18 september 2019 @ 16:41:

Ik heb nu 600 uur in het spel ingestoken, dus je kunt stellen dat ik sinds de launch in februari nog steeds actief speel!
Het spel moet je per sé met een team spelen van drie, wat mij over het algemeen veel frustratie oplevert als je dan met randoms dient te spelen. Want het komt wel vier keer op een avond voor dat je twee vijanden van een andere team afknalt en de laatste kan met weinig HP alsnog je twee teamgenoten verslaan. Dus meestal voelt het alsof je geen teamgenoten hebt die wel mooi alle loot van je afpakt...
Wat ben ik het hier mee eens zeg. Wat een verademing was het dan ook toen er korte tijd solo play was.
Dat is tot nu toe mijn favoriete game mode geweest bij Apex, al vind ik de shotty/sniper game mode ook wel echt ontzettend leuk. Dan maakt het bijna niet meer uit dat je teammates incompetent zijn. Je kan het bijna altijd solo wel voor elkaar krijgen.

Hopelijk houden ze die mode er in en komt er een solo/duo bij.

Ook hoop ik dat ze de competitive mode aanpassen, die puntentelling slaat nergens op. Campen wordt inderdaad meer beloond dan veel kills maken. Belachelijk natuurlijk bij een shooter.

• Scy
vBr8 schreef op donderdag 19 september 2019 @ 09:03:
[...]
Wat ben ik het hier mee eens zeg. Wat een verademing was het dan ook toen er korte tijd solo play was.
Die twee weken waren echt heel leuk, ook goed dat ze in de solo-modus het spel sneller hebben gemaakt, door de cirkels eerder te sluiten en de eerste cirkel start vrij wel direct.

Toen ik platinum 4 in ranked heb gehaald ben ik gestopt, want mijn punten gingen op en neer. Het voelde alsof je telkens na een stap, twee stappen terug deed. Wattson + Caustic teams in huisjes in eind cirkels... echt leuke gameplay man... Dit was wel in de tweede week dat ranked uit was, dus misschien is het nu makkelijker nu er meer mensen in dat gebied een rank hebben. Maar ik bekommer er niet meer over.

• vBr8
  • Nu online
Scy schreef op donderdag 19 september 2019 @ 12:52:
[...]

Toen ik platinum 4 in ranked heb gehaald ben ik gestopt, want mijn punten gingen op en neer. Het voelde alsof je telkens na een stap, twee stappen terug deed. Wattson + Caustic teams in huisjes in eind cirkels... echt leuke gameplay man... Dit was wel in de tweede week dat ranked uit was, dus misschien is het nu makkelijker nu er meer mensen in dat gebied een rank hebben. Maar ik bekommer er niet meer over.
Ik ben ook al lang weer gestopt met ranked. Ik vind dat ze bij het puntensysteem de plank volledig mis hebben geslagen. Ze belonen het verkeerde gedrag wat hoort bij een fast-pace shooter door punten te geven aan de beste kampeerder.

Voor mij lekker shotty/sniper of normal, alles af hunten voor high kill en damage games. >:)

• p.habo
  • Registratie: oktober 2000
  • Laatst online: 23:51
Deze week eindelijk level 100 aangetikt voor season 2. Maar met het wegvallen van solo en armed & dangerous is het spel m.i. weer achteruit gegaan. Het voordeel van beide modi was dat je kortere / snellere potjes kreeg en als je mid-game haalde niet persé een dood spel had. Nu is de kans dat je een saaie mid-game hebt een stuk groter. Dat is grotendeels een loot-afhankelijk probleem. Als je het verkeerd treft ben je in een paar tellen af bij de start. Als je het beter treft maar nog steeds weinig interessants vind, dan kun je mid-game te sterke squads tegen komen. Wellicht dat ze het zouden kunnen fixen met een redelijke(r) basisuitrusting in de vorm van een pistol? Hopelijk komt er snel weer een interessante afwisseling / afwijkende modus. Of een andere mechaniek zodat je in ieder geval potjes in hoger tempo aaneen kunt rijgen.

Core i7-8700 (3,2 GHz) / MSI MAG Z390 Tomahawk / 2x16Gb / 2x MSI GTX 960 OC SL(n)i(e) / 2x Crucial MX500 SSD 250Gb / Be Quiet! Shadow Rock Slim

• awesem
  • Registratie: mei 2014
  • Laatst online: 11-10 19:04
Scy schreef op woensdag 18 september 2019 @ 16:41:
Besef je dat het andere team waarvan jij er 2 afknalt, dan precies dezelfde samenstelling heeft als jouw team? 2 noobs en een goeie? :P

• Flying_Eye
  • Registratie: januari 2008
  • Laatst online: 21-09 00:24
Zojuist een aantal mensen ge-add op Orgin voor wat Apex teamplay! Zelf ben ik voornamelijk in het weekend online en vaak later op de avond. Middelmatige speler maar er is nog een hoop te leren! Add mij als je in bent voor wat teamplay in Apex!

Origin: Zoutsnoepje

• Sleehond
  • Registratie: februari 2008
  • Laatst online: 07:03
Laatst hier gepost dat het allemaal dramatisch ging.. moet zeggen dat het laatste dagen opeens erg goed loopt. Ik speel dan geen ranked maar gewoon. Het valt me ook op dat ik steeds beter wordt met schieten met shotguns, daar lijk ik toch wel aardig mee te aimen en dan deel je toch goed damage uit.

Spel kan me afgelopen dagen weer behoorlijk bekoren :)

PS4 add me maar > leon1987vl

Voor degene die nog niet gedaan hebben!

• NiQo
  • Registratie: oktober 2014
  • Laatst online: 14-10 17:53
Ik drop mijn psn dan ook even : NiQo90

Vnl gewone apex gespeeld, en erg genoten van de armed and dangerous en solo mode.

Ik wilde nu eens beginnen met ranked maar ik word echt met de grootste debielen ingedeeld nu ik nog brons ben dus daar zit niet echt progress in.

Dus als er ps4 spelers zijn die graag samen spelen, add me!

• h1ttent1t
  • Registratie: september 2006
  • Nu online

Season 3 trailers

Nieuwe map dus!

• Tusk
  • Registratie: juni 2001
  • Laatst online: 09-10 15:31

Tusk

Om daarom!

Ben een med(-low) player opzoek naar teamplay

mijn PSN: Tuskieee_
Dus add me voor goede teamplay

ow en op PC speel ik ook, met muis dus med+ skill :)
username: Tuskieee (dus zonder _)

Tusk wijzigde deze reactie 28-09-2019 12:49 (31%)

*I asked for a shotgun, not an anti-aircraft!
- shotgun? that must be the guns that fire a shot....
*yes.. you must be the brains

• Beltoni
  • Laatst online: 23:19

Hoc non dicit nisi // XB1: Beltoon

• Sleehond
nieuws: Apex Legends krijgt nieuwe map bij Season 3-release

Op naar season 3 dames en heren. Heb er zin in, vernieuwde map werkt ook altijd leuk verfrissend voor het spel.

• StygMa
  • Registratie: februari 2011
  • Laatst online: 22:19
Ben wel weer benieuwd, ziet er goed uit, moet zeggen dat ik eigenlijk gestopt ben toen de solo mode ten einde kwam. Hoop eigenlijk dat dat of iets in richting weer terug komt in s3.

• Xecuter NL
  • Registratie: maart 2009
  • Laatst online: 14-10 17:09
Gister en vandaag opeens een paar keer champion geworden met redelijke eenvoud. Wellicht door het nieuwe seizoen weer een aanwas van iets lagere skill / nieuwe spelers of terug kerende spelers?

Wat een heerlijke game is dit toch. Ik kan het soms uren achter elkaar spelen. Geen 1 potje is hetzelfde en toch ook weer wel, maar het verveelt nooit.

Heb dit seizoen ook ook de season pass gekocht voor een tientje. Vervolgens relax dat je die weer verdient via de pass door 1000 coins terug te krijgen om weer de volgende te kopen (als die tenminste voor S03 weer 1000 coins kost).

Voeg me maar toe op psn: is mn tweaker nick zonder spatie

• Korkss
Vandaag S3 right? Ik log net in en zie de nieuwe map alleen niet, komt dit later of ben ik heel scheel?

Acer predator XB271HU - i7 7700k -MSI Z270 PGC - Gigabyte Aorus 1080ti - 16gb DDR4 - NZXT H700i - Seasonic 650W gold

• p.habo
Als je op Battlepass klikt in het hoofdmenu zie je de countdown timer. Vanavond waarschijnlijk pas.

Core i7-8700 (3,2 GHz) / MSI MAG Z390 Tomahawk / 2x16Gb / 2x MSI GTX 960 OC SL(n)i(e) / 2x Crucial MX500 SSD 250Gb / Be Quiet! Shadow Rock Slim

• h1ttent1t
  • Nu online
Ik dacht vandaag 20u onze tijd voor begin S3.

Voor mensen die meer info willen ivm de nieuwe map, nieuwe hopups, nerfs/buffs wapens/legends en Crypto: check Youtubers zoals The Gaming Merchant, Lord Spink en Raynday ! Heel veel nieuwe video's, teveel om hier te posten.

De echte patchnotes en gedetailleerde info komen pas vandaag online denk ik.

• bayatsog
  • Registratie: april 2013
  • Laatst online: 09:02

• Beltoni
Launch is 12 PM PT. 21u Nederlandse tijd aldus Google.

Veel zin in!! Vanochtend nog even de laatste paar levels gehaald van S2. Ben er dus klaar voor! :D

• p.habo
Edit: Laat maar...

p.habo wijzigde deze reactie 01-10-2019 16:17 (90%)

• NickThissen
  • Registratie: november 2007
  • Laatst online: 09:15
Nog geen enkel leuk potje gehad op de nieuwe map. Er is gewoon nergens loot? Zit steeds met wit armor en een alternator te kloten. Alles licht zo ver uit elkaar en nergens kun je snel looten zodat je of heel ver moet droppen en half uur niemand tegen komt, of hotdroppen en gokt dat jij de 1 op de 20 man bent die wel een wapen vind :/

Mijn iRacing profiel

• WolfsRain
  • Registratie: juni 2008
  • Laatst online: 02:16
NickThissen schreef op dinsdag 1 oktober 2019 @ 23:26:
Nog geen enkel leuk potje gehad op de nieuwe map. Er is gewoon nergens loot? Zit steeds met wit armor en een alternator te kloten. Alles licht zo ver uit elkaar en nergens kun je snel looten zodat je of heel ver moet droppen en half uur niemand tegen komt, of hotdroppen en gokt dat jij de 1 op de 20 man bent die wel een wapen vind :/
Ja viel mij ook al op. De lootpool is best slecht en zelfs in de named droplocaties is nauwelijks loot te vinden.

https://esportsclub.nl/

• Beakzz
  • Registratie: juni 2008
  • Laatst online: 14-10 15:28
Na maanden pauze maar weer eens aan de slag gegaan. Vind de map wel ok tot nu toe niet geweldig.

Mijn toch al brakke skills waren zeer roestig, maar toch nog 2 top 3s en een win binnengesleept zonder een “pro” speler die mij op sleeptouw nam.

Loot was in sommige potjes idd mwah, maar als ik een redelijke gun heb en paarse of zelfs blauwe armor dan ben ik tevreden. Moet ze toch in de rug schieten om te winnen :+

• tillietom
  • Registratie: mei 2016
  • Laatst online: 07:29
Heb gisteren even snel 3/4 potjes gespeeld maar de hit damage is aanzienlijk hoger geworden?
Naar mijn idee (en onze pre squad) schiet je vijanden veel sneller down. (en zelf ga je sneller kapot :X )

Vind ook nergens terug dat ze dit hebben aangepast. Iemand die hier misschien meer over weet?

• raiders
  • Registratie: december 2015
  • Laatst online: 08:40
Het volgende kwam ik tegen via Reddit: als je deze maand login verification aan zet op je Origin account krijg je een maand gratis Origin Access. Als je nog nooit eerder Origin Access hebt gehad tijdens de release van Apex krijg je (volgens mij) 1000 Apex Coins. Als het goed is zou je daarvan dus de season 3 battle pass kunnen kopen.

Ik heb het zelf nog niet geprobeerd maar misschien dat het iemand anders helpt.

https://help.ea.com/en/he...cation-and-origin-access/
You’ll get your month of Origin Access Basic starting on or after November 1, 2019. If you don’t get your free* month right away, please wait a few days.
Maar dus wel even geduld hebben ;)

raiders wijzigde deze reactie 02-10-2019 08:30 (17%)

Join me Luke and together we can rule Tweakers ;)

• h1ttent1t
  • Nu online
tillietom schreef op woensdag 2 oktober 2019 @ 07:39:
Heb gisteren even snel 3/4 potjes gespeeld maar de hit damage is aanzienlijk hoger geworden?
Naar mijn idee (en onze pre squad) schiet je vijanden veel sneller down. (en zelf ga je sneller kapot :X )

Vind ook nergens terug dat ze dit hebben aangepast. Iemand die hier misschien meer over weet?
Hangt ervan af hoelang je al niet meer gespeeld hebt? Tov S1 is er bvb wel heel veel veranderd ;)

Volledige S3 patch notes trouwens hier te vinden: https://www.reddit.com/r/...n_3_meltdown_patch_notes/

• tillietom
h1ttent1t schreef op woensdag 2 oktober 2019 @ 08:17:
[...]

Hangt ervan af hoelang je al niet meer gespeeld hebt? Tov S1 is er bvb wel heel veel veranderd ;)

Volledige S3 patch notes trouwens hier te vinden: https://www.reddit.com/r/...n_3_meltdown_patch_notes/
Speel in het weekend altijd wel een paar potjes, ook in S2 :p Tnx voor de link, ga het even doorlezen haha.

• Xecuter NL
Nieuwe map paar potjes gespeeld. Vind het veel trager aanvoelen dan de vorige map. Groter en wijdser. Las ook dat respawn de intentie met deze map heeft dat er op grotere afstanden gevechten plaatsvinden. Dus een sniper, dmr, single shot assault is wel een must have in je loadout. Op de 1 of andere manier vind ik deze map ook lelijker dan de vorige.
Moet ook toegeven dat ik me comfortabel voelde op de oude map en de vernieuwing zorgt voor wat onbedoelde weerstand die vanzelf slijt.

Ook die vliegende ballen die van kleur veranderen nog even bekijken hoe die werken. Schieten als ze geel zijn geven een gele drop volgens mij.

En ik wil weten hoe je die vault inkomt met die dikke loot.

Als laatste toevoeging: de season pass rewards vind ik maar matig. Beetje teveel fortnite skins voor mijn smaak.

• Mr_Size
  • Registratie: oktober 2009
  • Laatst online: 12-10 13:51
Ik vermaak me prima in Season 3. 18 potjes gespeeld, 3 wins en een K/D ratio van 3.14. Ik heb overall op mijn account net aan 1.0 K/D ratio, dus er is vooruitgang :) Ik vind de nieuwe map echt supervet, het voelt echt weer even als een nieuw spel. Zelf nog niet veel met Crypto gespeeld, maar die drone kan wel echt krachtig zijn zeg. Je ziet gewoon precies waar de enemy zit als je een goede Crypto speler in je team hebt.
De map voelt groter aan doordat het wat meer open is op sommige plekken, maar ik heb niet het idee dat de map ook echt groter is. Kings Canyon was vaak ook een pleuris eind lopen..
Loot tables lijken niet veranderd t.o.v. Kings Canyon, het is nog steeds random en dus heb je soms pech op bepaalde plekken met de loot.

WoT noobmeter, YT kanaal

• aex351
  • Registratie: juni 2005
  • Laatst online: 13-10 20:27

aex351

I am the one

De loot mechanisme werkt niet even goed, heb gehad dat ik echt minuten lang rond zat te rennen en nergens een wapen tegenkwam. Had inmiddels level 2-3 alles, behalve een wapen. Daarnaast ben ik blij wanneer ik weer in een hogere rank kom. Echt onvoorstelbaar dat sommige op de trein willen landen :F om vervolgens binnen een minuut weer dood te gaan.

< dit stukje webruimte is te huur >

• kevz
  • Registratie: maart 2006
  • Laatst online: 05:40
Tja, de trein is gewoon de nieuwe schip, ik vind het allemaal prima. Maar ik heb zelf ook zat momenten gehad dat je met je squad gewoon geen zak aan loot hebt kunnen vinden, dus dan begin ik me ook af te vragen of ik niet beter kan hot-droppen en dan uiteindelijk 1 succesvolle drop wint waarmee je een hele game kan winnen. Oftewel, ik heb mijn vraagtekens bij de loot kwaliteit en kwantiteit, maar ik/we moeten ook de map nog leren, waar je het beste heen kan gaan en welke routes het beste werken etc :)

Mijn YouTube

• Furr_xL
  • Registratie: januari 2013
  • Laatst online: 14-10 17:49

Furr_xL

Get mad, then get over it.

Ik drop mijn PSN ook nog een keer, Furr_xL. Gold/Plat speler. Actief in de avonden en weekend.

"Don't let the fear of losing be greater than the excitement of winning."

• AmonTobin
  • Registratie: augustus 2010
  • Laatst online: 22:12
Ben nog geen fan van de nieuwe map. Vind het ondanks de diverse thema's en kleurschema's een beetje sfeerloos. Kan het niet echt plaatsen.

Aan de andere kant, haal ik wel veel makkelijker kills en wins. Maar dat komt wss door veel nieuwe/terugkerende spelers.

AmonTobin wijzigde deze reactie 02-10-2019 21:03 (31%)

• NickThissen
Inmiddels toch zo'n 15-20 potjes gespeeld (lang niet allemaal afgemaakt natuurlijk) maar m'n mening is niet veranderd. Wat een kut map. Met meer loot is het misschien nog leuk maar nu is het zo saai als maar kan.

Letterlijk (ik overdrijf niet) nog nooit level 3 shield gehad. Nog nooit level 2 backpack. Nog nooit een sniper behalve de G7.

Als dit de bedoeling is wens ik ze veel succes, maar dan is de lol er voor mij af. Minutenlang zoeken naar een wapen beter dan een Mozambique in die paar potjes dat je niet meteen door 4 squads omsingeld bent is ook niet leuk.

Daarnaast ook al aantal crashes gehad helaas (CTD), voor de patch nog nooit...

NickThissen wijzigde deze reactie 02-10-2019 22:53 (20%)

Mijn iRacing profiel

• kevz
Ik denk dat je veel pech hebt gehad. Mijn item/wapens zijn van alles geweest. In een BR blijft geluk met items hebben een ding...

Mijn YouTube

• Cerenas
  • Registratie: februari 2006
  • Laatst online: 08:07
kevz schreef op donderdag 3 oktober 2019 @ 02:07:
Ik denk dat je veel pech hebt gehad. Mijn item/wapens zijn van alles geweest. In een BR blijft geluk met items hebben een ding...
Wat jij zegt is het ook een beetje inderdaad, maar heb wel gemerkt dat als het een beetje tegen zit dat je lang mag zoeken om wat betere items. Dat is waarschijnlijk wat @NickThissen ook gemerkt heeft.

Heb een stuk of 5 games gespeeld denk ik en mijn ervaring is wisselend, toch vind ik de vorige map wel leuker tot nu toe. Heb wel het gevoel dat je in de andere map wel wat sneller aan items komt.

Tot nu toe 1 crash gehad trouwens.

Steam | Rainbow Six Siege @ Uplay: CerenasNL | Apex Legends @ Origin: CerenasNL

• h1ttent1t
  • Nu online
kevz schreef op donderdag 3 oktober 2019 @ 02:07:
Jup, iets van BR => RNG.

Iedereen moet de map ook nog leren kennen natuurlijk. Ik denk wel dat ze voor sommige locaties de plaatsen waar loot te vinden is, mogen verhogen. Ik heb ook al enkele spellen de indruk gehad 'hier ligt echt niks', andere keren raak je in geen tijd fully-kitted.

Ik heb nu zo'n 15 spelletjes met enkele wins en top 3 en ik vermaak me prima. Double tap op de Scout is heerlijk, de Charge Rifle een welgekomen afwisseling en Crypto's drone verandert het spel compleet.
Nog geen crashes gehad en nog maar 1 bug tegengekomen (een squad met 2 Lifelines geselecteerd). Vergeet niet dat dit een compleet nieuwe map is, bij andere games (bvb PUBG, BFV) zijn het dikwijls niks dan problemen in de eerste dagen bij een nieuwe grote patch + map, ik vind dat Respawn hier wel een pluim verdient met hoe -in mijn ogen- vlot het verloopt.

Check zeker deze video van The Gaming Merchant, ik heb toch weer een aantal dingen bijgeleerd :) Soms gaan zijn tips nogal snel, maar daarvoor dient terugspoelen he! Ik vermoed dat hij binnen enkele dagen ook weer een video post met een overzicht van de beste loot spots, zeker de moeite om te volgen.

• A.W.E.S.O.M.-0
  • Registratie: mei 2011
  • Laatst online: 14-10 12:42
NickThissen schreef op woensdag 2 oktober 2019 @ 22:51:
Inmiddels toch zo'n 15-20 potjes gespeeld (lang niet allemaal afgemaakt natuurlijk) maar m'n mening is niet veranderd. Wat een kut map. Met meer loot is het misschien nog leuk maar nu is het zo saai als maar kan.

Letterlijk (ik overdrijf niet) nog nooit level 3 shield gehad. Nog nooit level 2 backpack. Nog nooit een sniper behalve de G7.

Als dit de bedoeling is wens ik ze veel succes, maar dan is de lol er voor mij af. Minutenlang zoeken naar een wapen beter dan een Mozambique in die paar potjes dat je niet meteen door 4 squads omsingeld bent is ook niet leuk.

Daarnaast ook al aantal crashes gehad helaas (CTD), voor de patch nog nooit...
Nou je bent in elk geval niet de enige, in 6 drops maar 3 type wapens gezien; mozambiques, devotion triple take met 1 pakje ammo en RE45s. Ook geen level 3 shield gezien of level 2/3 helmet, maar 1 backpack. Leuk die mozambique vs mozambique battles, maar daar doe ik het niet voor.

• Furr_xL
  • Registratie: januari 2013
  • Laatst online: 14-10 17:49

Furr_xL

Get mad, then get over it.

Ik vind het vooral wennen. Ik vind het enerzijds wel leuk omdat het weer even nieuw is, net zoals toen ik met Apex begon. Je kent de leuke plaatsen niet, je kent de getaway routes niet, je kent de rotaties niet. Anderzijs, was ik best gehecht aan Kings Canyon qua sfeer. Deze hele vuur en ijs setting trekt me nog niet zo, zeker niet in de Call of Duty camp speel stijl bij die flatgebouwen. Ik ben het wel met jullie eens, ik heb aanzienlijk meer p2020's en mozambique's gezien dan andere wapens.

Wat vinden we van crypto? Ik vind die intelligence die een team kan krijgen gewoon té beïnvloendend. Een team weet precies waar enemies zijn met die drone. Ik zou het prettig vinden als die drone een cooldown heeft of je net zoals Bloodhound gewoon 1x in de zoveel seconden kan scannen.

"Don't let the fear of losing be greater than the excitement of winning."

• h1ttent1t
  • Nu online
Ik vermoed dat Crypto in de nabije toekomst wel een nerf gaat krijgen. Vooral het feit dat je die drone ergens tactisch kan plaatsen en hij ook in passieve modus voor het hele team een soort constante wallhack verzorgt, is ook te sterk imo.

Als ik er eentje hoor zoemen, gaat mijn focus al direct naar 'neerhalen dat ding' :D

• bc7
  • Registratie: februari 2010
  • Laatst online: 04-10 22:33
Kan mij totaal niet vinden in de vele "negatieve" reacties over de nieuwe map.
Qua de hoeveelheid loot in de nieuwe map is er zover ik heb gemerkt weinig veranderd. In de oude map had ik netzo goed het idee dat er af geen fatsoenlijke items te vinden waren, tot zover dus niets nieuws.
In de nieuwe map meerdere keren gewoon lvl 2 en 3 items gehad, denk dat je dan gewoon pech heb gehad. Ook geen moeite om loot te vinden, micchien eens eem andere drop locatie proberen?

Maar eveneen tegengeluid hier: ben fan van de nieuwe map :)

XBL GT: Crypteq

• ScuL
  • Registratie: januari 2000
  • Laatst online: 07:22
Het grootste probleem dat ik in de nieuwe map heb wbt loot is het vinden van een body shield. Super lang rondlopen om eindelijk armor te krijgen, en als je er een vindt heb je nauwelijks shield batteries. Ik heb nu pak 'm beet 20 uur op de nieuwe map gespeeld en het is echt structureel problematisch

ProMods ETS2 uitbreiding

• lowskilled-ftw
  • Registratie: maart 2016
  • Laatst online: 14-10 14:28
Xecuter NL schreef op woensdag 2 oktober 2019 @ 10:42:
Vind het veel trager aanvoelen dan de vorige map. Groter en wijdser. Las ook dat respawn de intentie met deze map heeft dat er op grotere afstanden gevechten plaatsvinden. Dus een sniper, dmr, single shot assault is wel een must have in je loadout. Op de 1 of andere manier vind
Is voor mij echt een dikke plus dit!!
Al paar mooie potjes gehad op afstand.

• tillietom
https://www.ladbible.com/...T3lGkHDAoZpH-PpfgSUDaKnH4

Kings Canyon komt dus terug als een Halloween event. Ben benieuwd!

• Sleehond
Gisteren begonnen met season 3, lukte eerder van de week nog niet.

Ben het wel eens met de "kritieken" hierboven. Map is behoorlijk wijds, al vind ik dat niet perse slecht. Echter ik heb zelf weinig met de map, het is mijn ding niet en mis stiekem de oude map dus wel. Dan de loot, ik merk ook wel dat het lastig is, al vind ik nog wel de paarse of blauwe shields. Maar dat het "langzaam" loot dat klopt.

Vooralsnog een "mwah" gevoel. Dit weekend maar weer wat potjes doen en kijken of dit gevoel veranderd.

• Sergelwd
  • Registratie: januari 2012
  • Laatst online: 12-10 20:02
Toch maar weer eens een poging gewaagd met de nieuwe map, maar in het eerste potje meteen weer een crash..
Forums gecheckt waar nogsteeds een stortvloed aan crashes word geraporteerd met 0 vooruitgang.
Triest om een spel zo verwaarloosd te zien worden want het was een frisse wind.

• warcow
  • Registratie: april 2005
  • Laatst online: 11-10 14:13
Ik vond de vorige map leuker. Heb net wel een paar leuke potjes gehad. Speelde samen met een bekende en de 3e persoon was beide potjes ook gewoon goed. 2-3 keer achter elkaar 1e geworden. Zodra je in een team zit met spelers die het spel snappen en bereid zijn samen te spelen en te luisteren naar elkaar wordt het echt leuk.

Ik merk ook dat snipers wel handig zijn. Ik heb sterk afgeleerd te sniperen, ik dacht dat ik er gewoon slecht in was maar dat kwam door mijn crap tv met een halve minuut vertraging op het beeld. Is echt dramatisch, op een gaming monitor gaat het gewoon goed en schiet ik ook met snipers vaak raak. Heb een voorkeur voor de triple take met alle upgrades. De charge rifle is ook leuk maar ik denk vooral op medium range of zo (2x-4x scope), vaak doe ik meer schade met de triple take. Zelfs al schiet je met de charge rifle raak valt de schade mee.

• h1ttent1t
  • Nu online
1e server patch voor S3 is al uitgerold: https://www.reddit.com/r/...h_live_for_all_platforms/

Dat verhelpt sommingen hun crashes hier misschien...

• genesisfm
  • Registratie: mei 2003
  • Laatst online: 22:39
Ik vind de nieuwe map erg tegenvallen, de kleuren stelling is ellende (veelste druk) en het looten gaat erg traag. Zal het van het weekend nog eens aankijken anders terug naar Battlefield... Helaas

• HStyles
  • Registratie: juni 2004
  • Laatst online: 09:04

HStyles

Hbass

Waarom laten ze mensen niet gewoon kiezen tussen de oude en nieuwe map. OF maak het gewoon random :X

Zhur > Exile > Roflcopter

• Sleehond
Gister avond een aantal potjes gedaan en moet zeggen dat mijn mening al iets bijdraait.

De map blijft groot, maar je leert hem al snel goed kennen. Loot gisteren avond was ook best heel aardig. Toch best vaak een paarse helm en/of body armor.

Ook qua kills gaat het best goed. Mijn aim lijkt hier dit seizoen best goed te gaan.

Peacekeeper vind ik wel lekker voor paar stevige knallen. R301 vind ik ook fijn. En een Altenator vind ik trouwens ook wel erg precies werken in een close combat.

Vandaag maar weer wat potjes doen :)

• raiders
HStyles schreef op zaterdag 5 oktober 2019 @ 19:01:
[...]

Waarom laten ze mensen niet gewoon kiezen tussen de oude en nieuwe map. OF maak het gewoon random :X
Wellicht doen ze dat ook over een paar weken. Wat je nu waarschijnlijk krijgt is dat veel mensen leaven als ze de oude map krijgen.

De nieuwe map begin ik trouwens best wel leuk te vinden. Al zie je wel dat iedereen dropped in Tilted Towers de grote stad in het midden. Ik denk dat iets meer spelers (80?) nog best wel eens zou kunnen werken.

raiders wijzigde deze reactie 06-10-2019 10:34 (23%)

• Sleehond
Seizoen 3 gaat echt lekker. Ik doe veel meer damage en kills.

Damage lijkt sowieso veel flinker te zijn...

Die nieuwe wapen die die orange beam straalt, damn die is lekker sterk. Genoeg mensen al mee afgeknald.

• warcow
Wat betreft loot in deze map vind ik het zelf redelijk te doen. Met wat goed samenspelen kun je vaak wel redelijk de setup krijgen die je wil. Het helpt als je meerdere wapens hebt waar je mee leert omgaan. (Zeg ik wel net nadat ik full auto verwachtte terwijl ik een hemlock in handen had... Dat was een klein magazijn :') )

Wat ook veel helpt is items goed pingen voor elkaar, al lijkt een item zoals een weapon receiver of level 1 stock voor jou niet handig kun je teamleden er soms best een plezier mee doen. Vooral aan het begin van een potje. Zelf geef ik ook aan waar ik naar op zoek ben (triple take / charge rifle), helpt ook als je een team hebt dat wat moeite voor elkaar doet.

• Pannekoek_NL
  • Registratie: september 2011
  • Laatst online: 08:39

Pannekoek_NL

PSN = Pannekoek_NL

Sleehond schreef op zondag 6 oktober 2019 @ 18:31:
Seizoen 3 gaat echt lekker. Ik doe veel meer damage en kills.

Damage lijkt sowieso veel flinker te zijn...

Die nieuwe wapen die die orange beam straalt, damn die is lekker sterk. Genoeg mensen al mee afgeknald.
Ik ga altijd op zoek naar deze gun, met een degelijke scope erop kun je mensen aardig hard "laseren" :)

Ik ben wel benieuwd of die generfd gaat worden, ik ben er bang voor.

• kevz
Pannekoek_NL schreef op maandag 7 oktober 2019 @ 16:43:
[...]

Ik ga altijd op zoek naar deze gun, met een degelijke scope erop kun je mensen aardig hard "laseren" :)

Ik ben wel benieuwd of die generfd gaat worden, ik ben er bang voor.
Ik ga er van uit van wel. Dat wapen past niet eens in Apex Legends. De hele game balance is heel precies opgebouwd, en dan ga je er een hitscan wapen in gooien die geen maximum afstand heeft, die makkelijk te gebruiken is, die makkelijk te vinden is, die maar 1 ammo per schot gebruikt... Ik vind het een ronduit domme beslissing om de Charge Rifle zo in Apex te gooien. Een nerf is verwacht en naar mijn mening een vereiste om de gameplay weer wat gebalanceerder te krijgen.

Maar aan de andere kant is het ook wel verwacht. Wij, de spelers, zijn ten slotte de beta testers. QA gebeurd niet zo veel meer, het is goedkoper om de consument dat te laten doen :)

Tot nu toe vermaak ik me wel, maar minder dan op de originele map. Ik hield juist van het hoge tempo, de flow van de map en gebouwen, de wapen balans etc. Momenteel ligt het tempo mij wat te laag waardoor ik sneller 'afkoel' zegmaar. De stijl lijkt een beetje richting PUBG te gaan, een tragere game die ik juist links laat liggen voor Apex dat een hoger tempo en hogere movement en tracking-aim skillset vereist.

Maar ja, das mijn mening.

Mijn YouTube

• Beltoni
Nerf gaat er ongetwijfeld komen. Ontbreken van een bullet drop maakt dit wapen echt veel te sterk.

• Scy
Valt mij wel op dat er in de nieuwe map te weinig wapens zijn. Ga je door een flat heen en dan komt het soms voor dat je niet eens een wapen vindt. Of in de meeste gevallen een enkele p2020 of mozambique, dan is met vuisten vechten nog een betere optie.

Ik merk dat de developers te veel naar de grafische esthetica hebben gekeken met de nieuwe map en niet zo zeer naar een gebalanceerde map. Te weinig objecten waar je dekking achter kan zoeken, goede loot te geconcentreerd op één spot. Voornamelijk een sniper map. Misschien ligt het ook wel aan mij, want King's Canyon had meer gebieden waar je kon third party'en. Met de nieuwe map kun je pas third party spelen als je werkelijk in dezelfde stad aanwezig bent. Deze map heeft ook meer teamwork nodig, moeilijk om solo te gaan.

Ik vind de nieuwe map mooier, maar de oude map leuker eerlijk gezegd.

Scy wijzigde deze reactie 07-10-2019 17:10 (4%)

• pina
  • Registratie: juli 2005
  • Laatst online: 08:41
nieuwe map is net wat te wijd vind ik. De verschillende loot plaatsen zijn wat te ver verwijderd, daardoor is deze map ook te veel gefocust op snipen, wat ik absoluut niet graag doe. Ik ben meer voor 1-1 combat op mid range.

Crypto is echt wel cool. Drone in ondersteuning van 2 aanvallende spelers is knap om te doen

• vBr8
  • Nu online
Ik vind het een zeer prettig spelende map, tja de loot is soms wat lastig maar eigenlijk als je gewoon in een spot met naam land is er altijd wel genoeg loot te vinden voor je team. De open structuur vind ik juist leuk, het wordt gewoon veel tactischer om te spelen.

Je moet veel beter opletten met je health en armor om fights te winnen. De pace is wel wat minder geworden, maar ik vind dat het zich wel goed staande houdt met het tactische deel. In Kings Canyon was het letterlijk Run & Gun en je kwam een heel eind. Nu is het even checken of het wel slim is om al te schieten.

Ik geniet er wel van

• Pannekoek_NL

Pannekoek_NL

PSN = Pannekoek_NL

kevz schreef op maandag 7 oktober 2019 @ 16:50:
[...]

Tot nu toe vermaak ik me wel, maar minder dan op de originele map. Ik hield juist van het hoge tempo, de flow van de map en gebouwen, de wapen balans etc. Momenteel ligt het tempo mij wat te laag waardoor ik sneller 'afkoel' zegmaar. De stijl lijkt een beetje richting PUBG te gaan, een tragere game die ik juist links laat liggen voor Apex dat een hoger tempo en hogere movement en tracking-aim skillset vereist.

Maar ja, das mijn mening.
Ik heb games waar ik binnen 1 minuut dood ben omdat ik geen loot kan vinden of games waar je na 10 minuten looten nog steeds niemand gezien hebt en uiteindelijk van 3 kanten wordt gepakt door meerdere squads..

Ik ben nog een beetje zoekende naar de juiste plekken om te landen om hier een mix in te vinden, semi-decent loot en wat actie.
vBr8 schreef op dinsdag 8 oktober 2019 @ 09:21:
Ik vind het een zeer prettig spelende map, tja de loot is soms wat lastig maar eigenlijk als je gewoon in een spot met naam land is er altijd wel genoeg loot te vinden voor je team. De open structuur vind ik juist leuk, het wordt gewoon veel tactischer om te spelen.

Je moet veel beter opletten met je health en armor om fights te winnen. De pace is wel wat minder geworden, maar ik vind dat het zich wel goed staande houdt met het tactische deel. In Kings Canyon was het letterlijk Run & Gun en je kwam een heel eind. Nu is het even checken of het wel slim is om al te schieten.

Ik geniet er wel van
Hier kan ik mij ook wel in vinden. Een sniper gun a la, G7 Scout of Longbow begint ook wel een must te worden op deze map, vaak kom je wel een long distance fight tegen die je aan moet gaan omdat ze je al gespot hebben, weg rennen schiet ook niet altijd op.

Pannekoek_NL wijzigde deze reactie 08-10-2019 09:56 (35%)

• vBr8
  • Nu online
Hier kan ik mij ook wel in vinden. Een sniper gun a la, G7 Scout of Longbow begint ook wel een must te worden op deze map, vaak kom je wel een long distance fight tegen die je aan moet gaan omdat ze je al gespot hebben, weg rennen schiet ook niet altijd op.
Ik zie de noodzaak voor een sniper in de nieuwe map niet zo. Je kan met een R301 of Flatline ook prima fights winnen op range. Zeker als je ook de Anvil hop-up hebt. Je moet alleen wat minder sprayen en meer tappen, of zorgen dat je kan flanken en distance kan verkleinen.

Ligt natuurlijk ook heel erg aan je speelstijl, ik hou heel erg van het tactische, maar veel randoms waar ik mee speel zijn meer van "oh daar is iemand laat ik gelijk schieten 8)7 ". En dan boos worden op mij dat ik niet mee de dood in rush.

• Pannekoek_NL

Pannekoek_NL

PSN = Pannekoek_NL

vBr8 schreef op dinsdag 8 oktober 2019 @ 10:27:
[...]

Ik zie de noodzaak voor een sniper in de nieuwe map niet zo. Je kan met een R301 of Flatline ook prima fights winnen op range. Zeker als je ook de Anvil hop-up hebt. Je moet alleen wat minder sprayen en meer tappen, of zorgen dat je kan flanken en distance kan verkleinen.

Ligt natuurlijk ook heel erg aan je speelstijl, ik hou heel erg van het tactische, maar veel randoms waar ik mee speel zijn meer van "oh daar is iemand laat ik gelijk schieten 8)7 ". En dan boos worden op mij dat ik niet mee de dood in rush.
Aangezien dit vaak gebeurt wanneer je met randoms speelt doe ik het in die situaties ook. Speel ik met vrienden dan spreek ik het van te voren wel af of tijdens de game zelf.

• vBr8
  • Nu online
Pannekoek_NL schreef op dinsdag 8 oktober 2019 @ 11:19:
[...]

Aangezien dit vaak gebeurt wanneer je met randoms speelt doe ik het in die situaties ook. Speel ik met vrienden dan spreek ik het van te voren wel af of tijdens de game zelf.
Ik praat meestal gewoon ingame en vraag wat ze willen doen of als ik het beter denk te weten zeg ik wat ik ga doen. Zo probeer ik in ieder geval teamplay te creëren.

• Beltoni
Het wordt wel steeds makkelijker om snel te peilen wat voor teamgenoten je hebt. Houd er wel van als ze lekker aggressief spelen. Als ik geen challenges doe speel ik vooral met Gibby, soms met crypto. Met beide Legends kan ik goed vijanden afleiden, wel op een compleet andere manier.

Belangrijkste is gewoon de rol pakken die bij je legend pakt en anticiperen op de randoms.

Ben overigens geen pro o.i.d. Teller staat bij mij nu op 8 wins met een k/d ratio van +-1,5 in season 3.

• vBr8
  • Nu online
Beltoni schreef op dinsdag 8 oktober 2019 @ 13:37:
Het wordt wel steeds makkelijker om snel te peilen wat voor teamgenoten je hebt. Houd er wel van als ze lekker aggressief spelen. Als ik geen challenges doe speel ik vooral met Gibby, soms met crypto. Met beide Legends kan ik goed vijanden afleiden, wel op een compleet andere manier.

Belangrijkste is gewoon de rol pakken die bij je legend pakt en anticiperen op de randoms.

Ben overigens geen pro o.i.d. Teller staat bij mij nu op 8 wins met een k/d ratio van +-1,5 in season 3.
Ik hou ook zeker van een aggro stijl, alleen bij deze map moet je wel eerst even nadenken voordat je vol in de aanval gaat.

K/D zegt niet zo veel vind ik, s1 en s2 boven de 2 K/D, maar ik vind bij BR games dit een nutteloze stat, gezien je puur geluk moet hebben bij start om een gun te krijgen. Als je dan de eerste bent heb je gelijk 2/3 kills.

Moet ook eerlijk zeggen dat ik daarom ook zo blij ben met de assist-counter in ranked. En dat de pointcounter aan is gepast. Nu is het in ieder geval niet meer breng je tent mee en pak de punten. |:(

• Sleehond
Update 1.21 is live!

• warcow
Net voor het eerst zo'n fault ingekomen met een key. Dat was wel mooi, potje ook gewonnen daarna. Was mooi op het einde, hele team down. Ik reviven met golden backpack en mislukte net. Bleek een ander teamlid ook 1 te hebben. :)

• Pannekoek_NL

Pannekoek_NL

PSN = Pannekoek_NL

warcow schreef op dinsdag 8 oktober 2019 @ 22:13:
Net voor het eerst zo'n fault ingekomen met een key. Dat was wel mooi, potje ook gewonnen daarna. Was mooi op het einde, hele team down. Ik reviven met golden backpack en mislukte net. Bleek een ander teamlid ook 1 te hebben. :)
De vault key zit nu zowat in iedere cargobot die je tegenkomt zolang je deze maar neer schiet als deze goud is. Dit merkte ik gisteren na de update.

• Sleehond
Pannekoek_NL schreef op woensdag 9 oktober 2019 @ 11:10:
[...]

De vault key zit nu zowat in iedere cargobot die je tegenkomt zolang je deze maar neer schiet als deze goud is. Dit merkte ik gisteren na de update.
Ah thanks, ik had al geen idee hoe dit precies werkte, interessant wel!

• h1ttent1t
  • Nu online
Pannekoek_NL schreef op woensdag 9 oktober 2019 @ 11:10:
[...]

Al bij meerdere youtubers en ook uit eigen ervaring: niet elke gouden cargobot heeft een key.

Enkel de cargobots waar de driehoekjes een rode schijn hebben en de kleur van de bal maakt niet uit volgens Lord Spink oa.

• Pannekoek_NL

Pannekoek_NL

PSN = Pannekoek_NL

h1ttent1t schreef op woensdag 9 oktober 2019 @ 18:10:
[...]

Al bij meerdere youtubers en ook uit eigen ervaring: niet elke gouden cargobot heeft een key.

Enkel de cargobots waar de driehoekjes een rode schijn hebben en de kleur van de bal maakt niet uit volgens Lord Spink oa.
Goed om te weten! Bedankt voor de tip =)

Ook wel leuk om in de buurt van zo'n valt rond te hangen, vaak zijn de meeste toch wat greedy en letten ze niet op rondom de Vault

• Pinas
  • Registratie: juli 2009
  • Laatst online: 14-10 21:11
Gisteren verloren door een bug. Totaal nog 2 squads, terwijl de andere squad nergens te bekennen was. Uiteindelijk gingen we neer omdat de ring zich geheel sloot. Kon daarna ook niet meekijken met de zogenaamde winnaars. Een andere squad was dan weer wel de champion...

Iemand al eens gehad?

• Jivebunny
  • Registratie: november 2010
  • Niet online

Jivebunny

Fail to plan. Plan to fail.

Pinas schreef op vrijdag 11 oktober 2019 @ 08:27:
Gisteren verloren door een bug. Totaal nog 2 squads, terwijl de andere squad nergens te bekennen was. Uiteindelijk gingen we neer omdat de ring zich geheel sloot. Kon daarna ook niet meekijken met de zogenaamde winnaars. Een andere squad was dan weer wel de champion...

Iemand al eens gehad?
Wellicht was het ze alsnog gelukt om onder de map te komen. Dat is een verklaring

Xiaomi Pocophone F1 | NAS: HP Gen8 e3-1265L v2 16GB 12TB unRAID 6.6.6 | D: Ryzen 2600 16GB 3000mhz Vega 56 Nitro+ Acer 27" IPS 144hz

• nlnlnlnlnlnl
  • Registratie: augustus 2018
  • Laatst online: 13-10 13:32
Ik heb vandaag voor de eerste keer Apex Legends gespeeld. Ik heb al redelijk wat jaren ervaring van andere shooters, dus ik kon het redelijk oppakken.

Qua gameplay ging het dan ook wel, kills maken was te doen. Echter heb ik geen idee welke wapens goed zijn, wat ik wel en niet op moet pakken en hetzelfde verhaal geld voor de legends.

Heeft iemand toevallig nog wat algemene tips?

Edit: Ik heb trouwens het gevoel dat de Tweakers Discord nogal dood is, dus als iemand een keer een potje wil doen, misschien wat dingen uitleggen, lijkt me wel leuk!

nlnlnlnlnlnl wijzigde deze reactie 11-10-2019 21:16 (18%)

• kevz
(Op PC) Van top-tier naar meh-tier momenteel:

Charge Rifle (word binnenkort generfed)
R99, Flatline, Peacekeeper, EVA-8 (met hopup)
Wingman, R301, Hemlok, Scout (met hopup)
Prowler, RE45, Spitfire, Longbow, Havoc
Alternator, Devotion, Triple Take
Mozambique, p2020

Ik moet wel zeggen, dat individuele skill per wapen ook verschil kan maken. Als je niet om kan gaan met een R99 door de recoil, maar je kan wel heel goed met de Wingman om gaan, dan zit je met de Wingman ook echt wel goed hoor. Dat geld dus voor alle wapens zo. Maar de balans in het algemeen is ongeveer zoals het er boven staat, bij de start van S3.

kevz wijzigde deze reactie 11-10-2019 23:15 (40%)

Mijn YouTube

• ScuL
Ik heb gisteren eens wat geklooid met ShadowPlay en een compilatie gemaakt van al m'n kills van de dag.
Ben persoonlijk wel trots op deze squad wipe op 4:15 :D

Ik merk trouwens dat het terugkijken van je eigen acties op video ontzettend leerzaam is, je ziet namelijk dingen die je op het moment van spelen niet echt besefte en daar kun je je skills enorm mee verbeteren.

De Wingman wordt door sommigen op handen gedragen maar ik vind het echt een onding, raak er geen zak mee :D Mijn favoriete guns zijn:

Heavy: Prowler (met Selectfire op burst), Spitfire, Flatline
Light: R99/R301
Energy: Devotion (met Turbocharger)
Shotgun: EVA8 (met double tap)

Voor snipen vind ik G7 geweldig met double-tap op mid-range of Triple Take. Charge is echt super OP maar kan er wel mee overweg. Longbow bevalt me niet zo eigenlijk

ProMods ETS2 uitbreiding

• Sleehond
@ScuL ziet er goed uit allemaal, lijkt allemaal zo bizar snel te gaan vergeleken bij mij op de PS4.

Ik zie dat je ook veel schiet in close combat zonder L2 te gebruiken voor de AIM?

Als ik dat doe schiet ik echt als een schele... toch maar eens oefenen!

Sleehond wijzigde deze reactie 12-10-2019 11:54 (16%)

• nlnlnlnlnlnl
  • Registratie: augustus 2018
  • Laatst online: 13-10 13:32
kevz schreef op vrijdag 11 oktober 2019 @ 23:04:
(Op PC) Van top-tier naar meh-tier momenteel:

Charge Rifle (word binnenkort generfed)
R99, Flatline, Peacekeeper, EVA-8 (met hopup)
Wingman, R301, Hemlok, Scout (met hopup)
Prowler, RE45, Spitfire, Longbow, Havoc
Alternator, Devotion, Triple Take
Mozambique, p2020

Ik moet wel zeggen, dat individuele skill per wapen ook verschil kan maken. Als je niet om kan gaan met een R99 door de recoil, maar je kan wel heel goed met de Wingman om gaan, dan zit je met de Wingman ook echt wel goed hoor. Dat geld dus voor alle wapens zo. Maar de balans in het algemeen is ongeveer zoals het er boven staat, bij de start van S3.
Dank, persoonlijk vind ik de Alternator erg fijn, ondanks dat die erg laag staat in jouw lijst. Klopt inderdaad dat individuele skill en voorkeur ook meetellen.

Ik heb daarnaast mijn allereerste overwinning weten te behalen :+

Mijn twee teammates gingen binnen één minuut dood en disconnecten gelijk, heb alles solo moet spelen maar gewonnen met 8 kills :P

Ik merk dat ik het spel nu al steeds beter begin te begrijpen, echter moet ik de abilities van de legends nog wel beter leren kennen.

Hoe zit het bijvoorbeeld met de passive van Wraith? Wat zegt ze precies als ze iemand detecteert. Tot nu toe nog niks opgevallen.

• kevz
Als iemand met zijn wapen ADS'd op een Wraith, dan zegt de Wraith automatisch iets zoals 'I've been spotted'. Dan weet je dat iemand je ziet. Maar alleen met ADS en als de crosshair over Wraith heen gaat. Op hoger niveau weten mensen dat ook en aimen bewust er naast ofzo :P

Ik vind het niet een al te nuttige passive, maar Wraith is nog steeds de #1 pick op ranked en dat zal voorlopig ook wel zo blijven. Kleinste hitbox met wat wazige animaties maken haar moeilijk te raken, even op Q drukken en je kan niet geraakt worden, Portals blijven enorm nuttig.

Mijn YouTube

• ScuL
Sleehond schreef op zaterdag 12 oktober 2019 @ 11:53:
@ScuL
Ik zie dat je ook veel schiet in close combat zonder L2 te gebruiken voor de AIM?

Als ik dat doe schiet ik echt als een schele... toch maar eens oefenen!
Ja aim oefenen helpt, ik speel al FPS/shooters sinds 1991 dus dat is ook deels ervaring :o
Maar wat ik bij Apex erg merk is dat de zoom (je noemt het L2), je speler erg immobiel en traag maakt en dat is niet handig. Je moet in gevechten snel kunnen bewegen om anderen te kunnen ontwijken dus ik vermijd zoomen tenzij het echt veilig is :)

ProMods ETS2 uitbreiding

• Stokje
  • Registratie: april 2019
  • Laatst online: 14-10 11:48
Met randoms spelen is ook vermoeiend zeg.. Zitten allemaal rambo's tussen die nergens op letten of ergens anders solo droppen.

Mensen hier die af en toe een potje samen willen doen, ik ben nog niet echt super goed, maar ook niet slecht denk ik😁

• Korkss
Vanaf release denk 2/3 maandjes zoet geweest met Apex. Daarna gestopt en vd week toen ik de nieuwe map zag, maar weer eens opgestart. Kanonnen man, ik bak er helemaal niks meer van. Het gaat zo snel, ik ben zo traag. Maar ga me er wel weer even mee vermaken denk ik, zien of we weer wat beter kunnen worden :-p

• NickThissen
Mijn game crasht ongeveer om de 2-3 potjes :( Al sinds het begin van de nieuwe patch. Hoor dat het aan de CPU ligt maar nog steeds geen enkele reactie gezien van de devs. Hopelijk kijken ze er in ieder geval naar :S

Mijn iRacing profiel

• kevz
NickThissen schreef op zondag 13 oktober 2019 @ 12:06:
Mijn game crasht ongeveer om de 2-3 potjes :( Al sinds het begin van de nieuwe patch. Hoor dat het aan de CPU ligt maar nog steeds geen enkele reactie gezien van de devs. Hopelijk kijken ze er in ieder geval naar :S
Als je daar mee de 100% cpu bug bedoeld, volgens een dev zou dat gefixed zijn in de eerst volgende update.

Mijn YouTube

• Xecuter NL
Als je nog een tip wilt van een goede youtuber: iTemp Plays

heerlijk rustige speler (geen schreeuwende amerikaan ala Viss of DrDis oid). Leer best veel van hem.

Bijvoorbeeld om de hemlok op single fire te gebruiken, kan je heel snel veel dmg doen op medium en short range en is nu onderdeel van mijn favo loadout. Ik speel het liefst met een R301 of een Hemlok in combinatie met een Triple Take.

Met controller is de R99's recoil niet te doen vind ik. En in het begin van een game speel ik dan het liefst met een een Alternator. De G7 met double tap vind ik ook fijn, maar dan op medium afstand.

Vandaag een win met 1200 dmg en 2 kills...ook bijzonder.

Kijk stiekem wel uit naar de nieuwe game mode deze week!

• AmonTobin
  • Registratie: augustus 2010
  • Laatst online: 22:12
Xecuter NL schreef op zondag 13 oktober 2019 @ 17:40:
Als je nog een tip wilt van een goede youtuber: iTemp Plays

heerlijk rustige speler (geen schreeuwende amerikaan ala Viss of DrDis oid). Leer best veel van hem.

Bijvoorbeeld om de hemlok op single fire te gebruiken, kan je heel snel veel dmg doen op medium en short range en is nu onderdeel van mijn favo loadout. Ik speel het liefst met een R301 of een Hemlok in combinatie met een Triple Take.

Met controller is de R99's recoil niet te doen vind ik. En in het begin van een game speel ik dan het liefst met een een Alternator. De G7 met double tap vind ik ook fijn, maar dan op medium afstand.

Vandaag een win met 1200 dmg en 2 kills...ook bijzonder.

Kijk stiekem wel uit naar de nieuwe game mode deze week!
Check dan ook Aculite. Zeer chill en skilled. Kandyrew kijk ik ook graag.

• Celluiar
  • Registratie: augustus 2009
  • Laatst online: 14-10 15:34
Stokje schreef op zondag 13 oktober 2019 @ 11:07:
Met randoms spelen is ook vermoeiend zeg.. Zitten allemaal rambo's tussen die nergens op letten of ergens anders solo droppen.

Mensen hier die af en toe een potje samen willen doen, ik ben nog niet echt super goed, maar ook niet slecht denk ik😁
Herkenbaar...PSN?

• Scy
ScuL schreef op zondag 13 oktober 2019 @ 01:31:
[...]

Ja aim oefenen helpt, ik speel al FPS/shooters sinds 1991 dus dat is ook deels ervaring :o
Maar wat ik bij Apex erg merk is dat de zoom (je noemt het L2), je speler erg immobiel en traag maakt en dat is niet handig. Je moet in gevechten snel kunnen bewegen om anderen te kunnen ontwijken dus ik vermijd zoomen tenzij het echt veilig is :)
Vette video trouwens, hoe edit jij je clips voor een snelle montage? Ik heb talloze 5 minuten clips van Shadowplay maar moet nog een keer deze knippen en aan elkaar lijmen met zachte fade overgangen zoals jij maar heb er geen programma voor. Enige tips? :) Ik gebruik op dit moment LosslessCut om te knippen en opslagruimte te besparen maar heb niks om aan elkaar te plakken.

Ik speel ook gewoon hipfire spray van dichtbij. Hemlock, R99, spitfire en flatline allemaal veel beter om hipfire te gebruiken 1 tot 5 meter. Immers kogels ontwijken is net zo belangrijk als raken, zeker in een 2v1 gevecht.

Ik speel ook pc, ben decent met de Wingman. Maar nog geen 60%+ accuracy. Eerder iets van 40% ofzo, genoeg om een gemiddelde speler op midrange goed te raken. Maar tegen pro's die veel heen en weer strafen slechts 2 keer raak in 6 schoten ofzo... :(

Mijn favoriete wapen loadouts, van meest naar minst favoriet:
- R99, Flatline.
- R301, Wingman.
- R99, Charge Rifle.
- R99, Hemlock (sinds kort).
- R301, Peacekeeper

• Sleehond
Hier grootste voorkeur voor R301, Peacekeeper of Altenator.

Met deze wapens kan ik vaak toch wel het beste mee overweg.

Voor iedereen vaak wel persoonlijk natuurlijk :)

Soms kan zelfs een klein pistooltje met een turbo shot erop heel ideaal zijn in close combat

• kevz
Sleehond schreef op maandag 14 oktober 2019 @ 15:28:
...
Soms kan zelfs een klein pistooltje met een turbo shot erop heel ideaal zijn in close combat
Uhum, verklaar U nader B)

Maar de RE45 is in de beginfase best wel aardig als klein pistooltje. De wapens met Turbo zijn de energie wapens; Havoc (Assault Rifle) en de Devotion (LMG). Mocht je wel direct die combo vinden, gewoon houden, want dan worden ze echt een stuk beter, met name de Havoc. Ook vind je nu iets meer energy ammo, omdat de Charge Rifle er bij is gekomen. Dat elimineert niet direct dat je met die wapens altijd zonder ammo komt te zitten, maar de kans is ietsje kleiner dat zoiets gebeurd :)

Mijn YouTube

• raiders
De prowler met selectfire dat is pas lekker sprayen. Heb die combi nu al een paar keer gehad. Vaak neem ik er dan nog een eva 8 bij en dan maai je iemand zo neer. Nadeel is wel dat je dan geen schijn van kans maakt als er een beetje range komt. Al moet ik zeggen dat ik dat toch zoveel mogelijk probeer te voorkomen.

• Sj44k13
  • Registratie: januari 2006
  • Laatst online: 14-10 21:28
raiders schreef op maandag 14 oktober 2019 @ 20:23:
De prowler met selectfire dat is pas lekker sprayen. Heb die combi nu al een paar keer gehad. Vaak neem ik er dan nog een eva 8 bij en dan maai je iemand zo neer. Nadeel is wel dat je dan geen schijn van kans maakt als er een beetje range komt. Al moet ik zeggen dat ik dat toch zoveel mogelijk probeer te voorkomen.
Dat is altijd irritant als je zelf niets hebt voor gevechten op afstand en je team met zijn 2en op een huisje gaat sniperen...

Nikon D750 | 24-120mm f/4 | 105mm micro f/2.8 | 70-200mm f/4 | 50mm f/1.8 AF | 50mm f/2 AI

• Maurice079
  • Registratie: mei 2015
  • Laatst online: 09:30
Goeie genade. Ik bak er dus echt helemaaaal niks meer van. Zo te lezen was ik niet de enige met dit probleem :+

PSN: iRoyalFlushh

Pagina: 1 ... 31 32 33 Laatste

Apple iPhone 11 Nintendo Switch Lite LG OLED C9 Google Pixel 4 FIFA 20 Samsung Galaxy S10 Sony PlayStation 5 Elektrische voertuigen

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True