Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

• atvokado
  • Registratie: februari 2017
  • Laatst online: 12:52
iemand die samen van plat 4 wil proberen naar dia 4 te komen?

• SouLLeSSportal
  • Registratie: juni 2006
  • Laatst online: 12-09 14:38

SouLLeSSportal

Teamplay is everything.

RidgeRazor schreef op donderdag 18 juli 2019 @ 10:28:
[...]

Code: Leaf is dan ook geen crash, maar een connection error. Code: Net en Leaf zijn helaas nog onopgelost..

Ik ben vrij snel in Gold IV gekomen om vervolgens de III aan te tikken en weer wat te zakken naar IV. Ik merk vanaf de tweede/derde week ranked een stijgende lijn in hoeveelheid squads die echt op doortocht zijn. Deze hebben vaak een paar duizend kills per legend.. De dagen ervoor had ik het idee dat de squads veel gelijkwaardiger waren en kwam ik vrij steady door Gold IV. Iemand anders die een gelijkwaardige ervaring heeft?
Wisselt erg, de ene dag kom ik die alleen maar tegen de andere dag wals je 3x naar plek 1. Gold zit je wel zo'n beetje tegen die groep aan te hikken waar je eigenlijk net niet lekker mee kan solo que-en, en is het beter met premade waar je weet wat wie gaat en kan doen.

gamepc Nick: ACEpr0faker Steam: pr0faker

• Bandeleros
  • Registratie: oktober 2014
  • Laatst online: 14:10
atvokado schreef op donderdag 18 juli 2019 @ 20:41:
iemand die samen van plat 4 wil proberen naar dia 4 te komen?
Graag, speel je op ps4? Je kan me toevoegen: Bandeleros

• NickThissen
  • Registratie: november 2007
  • Laatst online: 14:05
SouLLeSSportal schreef op vrijdag 19 juli 2019 @ 15:12:
[...]

Wisselt erg, de ene dag kom ik die alleen maar tegen de andere dag wals je 3x naar plek 1. Gold zit je wel zo'n beetje tegen die groep aan te hikken waar je eigenlijk net niet lekker mee kan solo que-en, en is het beter met premade waar je weet wat wie gaat en kan doen.
Wacht maar tot je in Plat bent. Gold vond ik juist heerlijk, vrijwel alleen maar leuke potjes gehad. Mensen doen hun best en werken samen en spelen nog niet zo extreem voor de RP.

Nu ben ik Plat en wens ik dat ik terug naar Gold kon. Kan helaas niet dus. 4/5 potjes zit ik met een duo die totaal geen interesse hebben in teamplay, droppen alleen zonder te pingen en gaan vervolgens campen. Gaan ze dood roepen ze tegen mij dat ik moet gaan campen voor de RP ipv proberen hun banners te pakken. Zo gaat bijna elk spel nu :? Ik snap het echt niet meer, dacht dat dit juist minder werd hoe hoger je kwam. Waarom wil je zo graag in de hoogste rank spelen als je niemand wil neerschieten? Dan heb je straks je weg naar de top gecamped en dan? Ik snap het gewoon niet.

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • +1Henk 'm!

• GabberPiet
  • Registratie: september 2009
  • Laatst online: 13-09 19:12
Spel is kapot, camp 2 victory. Vanaf platinum is het echt verschrikkelijk dit seizoen is wmb verloren. Ik ga een een nieuwe acc aanmaken en terug naar goud.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• SouLLeSSportal

SouLLeSSportal

Teamplay is everything.

NickThissen schreef op vrijdag 19 juli 2019 @ 22:39:
[...]

Wacht maar tot je in Plat bent. Gold vond ik juist heerlijk, vrijwel alleen maar leuke potjes gehad. Mensen doen hun best en werken samen en spelen nog niet zo extreem voor de RP.

Nu ben ik Plat en wens ik dat ik terug naar Gold kon. Kan helaas niet dus. 4/5 potjes zit ik met een duo die totaal geen interesse hebben in teamplay, droppen alleen zonder te pingen en gaan vervolgens campen. Gaan ze dood roepen ze tegen mij dat ik moet gaan campen voor de RP ipv proberen hun banners te pakken. Zo gaat bijna elk spel nu :? Ik snap het echt niet meer, dacht dat dit juist minder werd hoe hoger je kwam. Waarom wil je zo graag in de hoogste rank spelen als je niemand wil neerschieten? Dan heb je straks je weg naar de top gecamped en dan? Ik snap het gewoon niet.
Mjah dat komt omdat je placement belangrijker is in je score dan kills. Men wil door naar de volgende rank, maar niet risico nemen er te vroeg uit te liggen. Dan krijg je idd dat men gaat spelen op de manier waarmee je het makkelijkste zoveel mogelijk punten krijgt. Ze hadden daar iets beter naar moeten kijken bij respawn.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• UltraSub
  • Registratie: mei 2003
  • Laatst online: 14-09 13:53
GabberPiet schreef op vrijdag 19 juli 2019 @ 22:50:
Spel is kapot, camp 2 victory. Vanaf platinum is het echt verschrikkelijk dit seizoen is wmb verloren. Ik ga een een nieuwe acc aanmaken en terug naar goud.
Of je gaat terug naar COD. Problem solved. Het is een BR. Zoveel manieren om te winnen. En het is niet alsof full agro de enige manier is. Dat vind jij, dat is je goed recht, maar dat maakt het spel niet "kapot".

/edit
That said, ik snap de reactie wel een beetje overigens, vanaf plat willen mensen zo snel mogelijk naar predator. Gisteren nog een reactie van Shroud daarop overigens, zit je in predator dan is het spel weer losser omdat mensen niet meer uit predator kunnen vallen.

UltraSub wijzigde deze reactie 21-07-2019 12:17 (43%)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Miyazono
  • Registratie: maart 2016
  • Laatst online: 16:17
Ben met de introductie van season 2 ook weer begonnen met spelen en wow, ik vind Wattson echt geweldig <3
Enige wat dan weer een beetje jammer is is dat je continu verbinding met de server verliest. Of dat als je in je eentje speelt je soms krijgt dat je squad niet ready is, terwijl je niet in een squad zit...

Twitch | Steam | Origin: TsundereWaffle | Uplay: TsundereWaffle | Battle.net: Waffle#22235

Acties:
  • 0Henk 'm!

• NickThissen
UltraSub schreef op zondag 21 juli 2019 @ 12:14:
[...]

Of je gaat terug naar COD. Problem solved. Het is een BR. Zoveel manieren om te winnen. En het is niet alsof full agro de enige manier is. Dat vind jij, dat is je goed recht, maar dat maakt het spel niet "kapot".

/edit
That said, ik snap de reactie wel een beetje overigens, vanaf plat willen mensen zo snel mogelijk naar predator. Gisteren nog een reactie van Shroud daarop overigens, zit je in predator dan is het spel weer losser omdat mensen niet meer uit predator kunnen vallen.
Ook in een BR moet er gewoon goeie balans zijn tussen agressief en terughoudend spelen. Soms moet je voorzichting doen om betere kans te maken, soms moet je juist aanvallen, die combinatie is juist wat een BR voor de meeste mensen leuk maakt. Maar de agressie hoort er net zo goed bij, als je 20 min lang in een hoekje gaat zitten is het geen BR meer. Het is "Battle" royale niet "camp" royale.
In plat momenteel is het gewoon niet meer leuk om te spelen, als zelfs je teammates niet meer uit een huisje willen komen is bij mij de lol er snel vanaf.

En nee ik snap niet waarom mensen willen campen om hoger in ranks te komen. Wat ga je in predator rank doen zodra je daar na 3 maanden campen bent? Nog steeds campen? Schieten kun je in ieder geval niet dus veel opties blijven er niet over.

Ik vind het hele idee van ranked goed maar ze moeten de ranks en RP gewoon niet zichtbaar maken. Laat het gewoon achter de schermen gebeuren, dan krijg je dit gezeik niet.

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0Henk 'm!

• UltraSub
  • Registratie: mei 2003
  • Laatst online: 14-09 13:53
Volledig met je eens over 20 minuten campen. Dat slaat helemaal nergens op. Ook niet in een BR. Heb het meer over het feit dat velen nu zeuren over longbow meta. Terwijl dat er dus gewoon bij hoort imho. Vind een tactiek om ze te pakken, het kan gewoon..

Over campen in ranks lager dan predator alleen om daar te komen, volgens mij is dat meer omdat ze allemaal zo snel mogelijk daar willen zijn. 1st predator ding zeg maar. Volgens mij kan iedereen die daar zit echt wel raken ;)

• Hogader
  • Registratie: april 2009
  • Laatst online: 16:58
NickThissen schreef op zondag 21 juli 2019 @ 13:22:
[...]

Ook in een BR moet er gewoon goeie balans zijn tussen agressief en terughoudend spelen. Soms moet je voorzichting doen om betere kans te maken, soms moet je juist aanvallen, die combinatie is juist wat een BR voor de meeste mensen leuk maakt. Maar de agressie hoort er net zo goed bij, als je 20 min lang in een hoekje gaat zitten is het geen BR meer. Het is "Battle" royale niet "camp" royale.
In plat momenteel is het gewoon niet meer leuk om te spelen, als zelfs je teammates niet meer uit een huisje willen komen is bij mij de lol er snel vanaf.
Heb zelf ranked nog niet aangeraakt, dus heb deze problemen gelukkig niet. Maar in de normal mode is die balans iig weer terug, waar hij in seizoen 1 en ervoor best wel overgeslagen was op 'agressief'. Er wordt nu iig ook vaker wat tactisch nagedacht, vooral doordat de ring nu eindelijk eens pijn doet.

Daardoor is het af en toe gewoon nodig dat je een gevecht afbreekt om de ring te gaan halen om het daarna weer op te pakken. Het enige irritante is dat niet iedere speler dit beseft en er gaat dus geregeld iemand dood die nog even wildde looten |:( .
Miyazono schreef op zondag 21 juli 2019 @ 12:17:
Ben met de introductie van season 2 ook weer begonnen met spelen en wow, ik vind Wattson echt geweldig <3
Enige wat dan weer een beetje jammer is is dat je continu verbinding met de server verliest. Of dat als je in je eentje speelt je soms krijgt dat je squad niet ready is, terwijl je niet in een squad zit...
Wattson speelt inderdaad heerlijk weg, en doordat niet veel andere deze als main hebben hoef ik haar niet vaak in te wisselen. Ondertussen is ze bij mij iig alle andere legends gepasseerd in aantal kills, en het stijgt harder dan met welke andere legend. Op een of andere manier past ze precies bij mijn speelstijl (meer tactisch, ipv enkel run & gun)

• Miyazono
  • Registratie: maart 2016
  • Laatst online: 16:17
Hogader schreef op maandag 22 juli 2019 @ 09:11:
Wattson speelt inderdaad heerlijk weg, en doordat niet veel andere deze als main hebben hoef ik haar niet vaak in te wisselen. Ondertussen is ze bij mij iig alle andere legends gepasseerd in aantal kills, en het stijgt harder dan met welke andere legend. Op een of andere manier past ze precies bij mijn speelstijl (meer tactisch, ipv enkel run & gun)
Het voelt inderdaad alsof ze de perfecte combinatie is tussen langzaam en tactisch, en fast paced. Bij mij gaan de kills ook snel, nog niet Lifeline gepasseerd maar dat zal niet lang meer duren. Nu helpt het natuurlijk ook mee dat ik laatst m'n pc heb geupgrade waardoor geen constante micro lags meer heb, iets met aimen en dat het makkelijker is zonder micro lags of zo :P
Qua wins gaat het ook erg lekker met Wattson, al bijna bij de 30 :)

Twitch | Steam | Origin: TsundereWaffle | Uplay: TsundereWaffle | Battle.net: Waffle#22235

• SouLLeSSportal

SouLLeSSportal

Teamplay is everything.

UltraSub schreef op zondag 21 juli 2019 @ 16:35:
Volledig met je eens over 20 minuten campen. Dat slaat helemaal nergens op. Ook niet in een BR. Heb het meer over het feit dat velen nu zeuren over longbow meta. Terwijl dat er dus gewoon bij hoort imho. Vind een tactiek om ze te pakken, het kan gewoon..

Over campen in ranks lager dan predator alleen om daar te komen, volgens mij is dat meer omdat ze allemaal zo snel mogelijk daar willen zijn. 1st predator ding zeg maar. Volgens mij kan iedereen die daar zit echt wel raken ;)
Ja dat campen, dat komt dus doordat de nadruk qua punten teveel ligt op je placement, ipv kills, de titel apex PREDATOR mag toch niet zitten in het feit dat je het beste bent in een gebouwtje zitten maar dat je de rest van de spelers afmaakt. Dat je met een goede ambush dat voor elkaar krijgt is heel wat anders natuurlijk. Je ziet het alleen in elke BR, vooral ook pubg, om maar te zorgen dat ze zo hoog mogelijk eindigen qua punten. Maar goed in gold is het nog prima met pushen en als het tegenzit 3x worden gethird partied of als het meezit 3x third party-en :P

• Kroga
  • Registratie: juli 2004
  • Laatst online: 16:56
Miyazono schreef op maandag 22 juli 2019 @ 11:42:
[...]

Het voelt inderdaad alsof ze de perfecte combinatie is tussen langzaam en tactisch, en fast paced. Bij mij gaan de kills ook snel, nog niet Lifeline gepasseerd maar dat zal niet lang meer duren. Nu helpt het natuurlijk ook mee dat ik laatst m'n pc heb geupgrade waardoor geen constante micro lags meer heb, iets met aimen en dat het makkelijker is zonder micro lags of zo :P
Qua wins gaat het ook erg lekker met Wattson, al bijna bij de 30 :)
Op ranked zie je Watson in bijna elke squad, omdat die endgame zo brilliant is. Lekkere ulti neerzetten in een leuk huisje in het midden van de cirkel uitkiezen. Gewoon heerlijk verdedigen zonder dat er allemaal nades om je oren vliegen. _/-\o_

Inmiddels zit ik op Platinum maar daar leg ik het bijna altijd af. Mijn "echte" rank is om eerlijk te zijn gold, daar kon ik goed meekomen. Misschien moet ik wachten tot de rest doorstroomt naar Diamond of beter worden :P

Hebben jullie dat ook?

i7 6700, Arctic Freezer i32, 16GB 2133Mhz DDR4, Gigabyte GeForce GTX 1070, Dell UltraSharp U2713HM, Windows 10 Pro 64-bit

Acties:
  • +1Henk 'm!

• aex351
  • Registratie: juni 2005
  • Nu online

aex351

I am the one

Wel vervelend soms wanneer je in een team zit die niets delen. Maar echt alles pakken wat ze pakken kunnen. Dan speel je soms met geen tot weinig ammo. En ondertussen gaan die andere dood.

< dit stukje webruimte is te huur >

• ScuL
  • Registratie: januari 2000
  • Laatst online: 09-09 18:03
Kroga schreef op dinsdag 23 juli 2019 @ 13:58:
[...]

Inmiddels zit ik op Platinum maar daar leg ik het bijna altijd af. Mijn "echte" rank is om eerlijk te zijn gold, daar kon ik goed meekomen. Misschien moet ik wachten tot de rest doorstroomt naar Diamond of beter worden :P

Hebben jullie dat ook?
Ik zit nu in Gold IV maar kom maar heel moeizaam omhoog. Vaak last van 3e partij teams en mensen die de choke points van de ring campen.. Met Zilver had ik veel meer plezier aan mijn potjes.. ;(

ProMods ETS2 uitbreiding

Acties:
  • +1Henk 'm!

• SouLLeSSportal

SouLLeSSportal

Teamplay is everything.

ScuL schreef op vrijdag 26 juli 2019 @ 10:09:
[...]

Ik zit nu in Gold IV maar kom maar heel moeizaam omhoog. Vaak last van 3e partij teams en mensen die de choke points van de ring campen.. Met Zilver had ik veel meer plezier aan mijn potjes.. ;(
Solo qeue neem ik aan dan? Tja chokepoints ontwijken helpt al heel wat maar hangt ook van je team af, als die overal op afrennen dan loop je gegarandeerd tegen andere goede spelers aan die een betere positie hebben of het gevecht daardoor te lang duurt dat je een 3de team in je nek krijgt. Bijvoorbeeld die canyons waar je doorheen kan is snel en kort qua route maar zit je daar in gevecht dan kun je er vaak vergif op innemen dat er een ander team bij komt. Meestal wat ik merk is dat als er meer dan 5 teams zijn de kans erg groot is als je een gevecht begint dat er een ander team vrijwel gelijk erbij komt. Als er geen gevecht is wacht men meestal af tot ze top 5 zitten. Probleem is alleen met campen win je geen gevechten dus als je daar niet zo sterk in bent, ga gewoon in hotzones droppen in unranked en oefen op die 2-3 vs 1 gevechten. Unranked heb je meestal redelijk makkelijke tegenstanders al loop je wel af en toe tegen die pubstompers met 4k kills aan wat meestal eindigt in back to main screen dan.

SouLLeSSportal wijzigde deze reactie 26-07-2019 14:35 (6%)

• Tusk
  • Registratie: juni 2001
  • Laatst online: 10:55

Tusk

Om daarom!

Heb sinds kort naast een xbox one ook een ps4 (irl vrienden die apex spelen). En ik merk dat ik echt veel meer kills maak op de ps4. Zijn er zoveel meer slechtere spelers op het ps4 platform? Ik zit bij beide op silver 4.

Ook het aimen gaat me beter af (zelfde settings). Hoe kan dit?

*I asked for a shotgun, not an anti-aircraft!
- shotgun? that must be the guns that fire a shot....
*yes.. you must be the brains

• svenerator
  • Registratie: mei 2011
  • Laatst online: 16:54
Tusk schreef op dinsdag 30 juli 2019 @ 14:49:
Zijn er zoveel meer slechtere spelers op het ps4 platform?
Ook het aimen gaat me beter af (zelfde settings). Hoe kan dit?
Een beetje tegenstrijdig vind je niet :9
Nee maar het is geen geheim dat er gewoonweg meer spelers op de PS4 zijn dan op de Xbox, zeker in Europa. Wellicht, en dit is echt gewoon gissen, dat op sommige momenten Apex geen volle lobby met Silver IV spelers kan maken, op Xbox dan. Misschien dat ze dan spelers van andere(hogere?) pools erbij doen, wat misschien het verschil kan maken.

• Beltoni
  • Registratie: maart 2015
  • Laatst online: 02:44

Hoc non dicit nisi // XB1: Beltoon

• Tusk

Tusk

Om daarom!

ik ben heel erg benieuwd naar de deelnemende pc gamers. Dat zij het slechtst scoren, staat haaks op wat mijn gevoel me zegt...

• Beltoni
Tusk schreef op donderdag 1 augustus 2019 @ 10:11:
[...]

ik ben heel erg benieuwd naar de deelnemende pc gamers. Dat zij het slechtst scoren, staat haaks op wat mijn gevoel me zegt...
PC master race?

Ga er vanuit dat de toets niet per se met muis of controller is uitgevoerd. Misschien scoort pc lager omdat zij gewend zijn aan een muis + keyboard, dat maakt het natuurlijk allemaal een stuk makkelijker.

Verder zegt zo'n onderzoek natuurlijk vrij weinig.

• earthapple
  • Registratie: mei 2016
  • Laatst online: 02-09 15:12

earthapple

Hyped voor Apex legends S2!

Onderste alinea zegt letterlijk dat de test niet accuraat is.

• Tusk

Tusk

Om daarom!

earthapple schreef op donderdag 1 augustus 2019 @ 10:52:
[...]

hahah idd!

• SouLLeSSportal

SouLLeSSportal

Teamplay is everything.

'onderzoek' verder geen informatie hoe en wat de parameters zijn dus leuk maar verder niet echt accuraat nee.

Ben net plat maar zit nog vaak met dezelfde maflanders in teams die 100m vooruit sprinten, een team aanvallen en doodgaan en dan roepen dat we moeten pushen, als we die octane of pathfinder eindelijk hebben ingehaald. Gelukkig ook een paar goede potten gehad maar veel verschil met gold merk ik nu iig nog niet echt, misschien als ik hoger in plat kom dat het veranderd.

• dawofl
  • Registratie: februari 2002
  • Laatst online: 15-09 21:07
HStyles schreef op dinsdag 9 juli 2019 @ 21:00:
-disconnect
-disconnect
-disconnect
-2 player start
-disconnect
-game start met maar met debiel team
-disconnect
-disconnect
-disconnect
-game start maar ik ben ALLEEN
-disconnect
-3 player start met goed team
-disconnect

Zo gaat het al 3 dagen
dit probleem los je alleen op door vrienden te maken :)

I wanted to change the world but god wouldnt give me the source code

• Ambition88
Ik vind de matchmaking soms wel vaag, alsof er niet genoeg spelers zijn ofzo?

in plat 1 werd ik constant gematched met twee teammates die beide plat 4 waren.
Nu ben ik diamond geworden, zit ik in een team met twee diamond 4 spelers, mag ik het opnemen tegen squads die bestaan uit 2 apex predators en een diamond 1 speler.

OK.

Dat is in andere spellen toch wel iets beter geregeld.

Ambition88 wijzigde deze reactie 01-08-2019 13:47 (9%)

• SouLLeSSportal

SouLLeSSportal

Teamplay is everything.

Ambition88 schreef op donderdag 1 augustus 2019 @ 13:44:
Ik vind de matchmaking soms wel vaag, alsof er niet genoeg spelers zijn ofzo?

in plat 1 werd ik constant gematched met twee teammates die beide plat 4 waren.
Nu ben ik diamond geworden, zit ik in een team met twee diamond 4 spelers, mag ik het opnemen tegen squads die bestaan uit 2 apex predators en een diamond 1 speler.

OK.

Dat is in andere spellen toch wel iets beter geregeld.
mjah ze zijn vrij los in de matchmaking, zelfs in silver en gold zie je dat ook, zit je in gold 1 komen er een gold iv en silver 2 ofzo samen bij je in het team, of 2 gold IV solo's. Hoe hoger je komt hoe minder groot de groep is waar je mee matched en komt die mix van ranks sneller voor. Wellicht dat ze nog een andere vorm van rank hebben waar ze naar kijken, en daaraan mensen koppelen die meer matchen qua kills ofzo, noem maar even een dwarsstraat. Maar ik denk dat als je enigszins goed wil spelen een vast team wel een must is. Ik merk gewoon overduidelijk dat als je een beetje capabele medespelers hebt, dat je dan ook zelf zoveel beter speelt en meer voor elkaar krijgt. En dan doel ik op teamspelers die niet als een malle wegrennen maar bij elkaar blijven, je coveren, items droppen, gelijk reageren op een aanval of downed enemy of teammate, en dan hopelijk ook een beetje wat kills maken.

SouLLeSSportal wijzigde deze reactie 01-08-2019 14:37 (15%)

• Beltoni
earthapple schreef op donderdag 1 augustus 2019 @ 10:52:
[...]

Als het op het internet staat is het sowieso waar. :>

• mouse86
  • Laatst online: 16:03
Pff, het random team-mates ben ik inmiddels wel zat. Zo vaak mensen die rambo gaan spelen of heel ergens anders in hun eentje naar toe gaan.

Is er een groep voor Apex (op de PC) om team mates te vinden die wat serieuzer willen spelen? Niet dat ik heel goed ben hoor, maar ik vind het wel zo leuk om samen te spelen in het spel. Speel meestal tussen 20.00 a 22.00 (als de kinderen op bed liggen :-D).

• san.okk
  • Registratie: juli 2007
  • Niet online
mouse86 schreef op vrijdag 2 augustus 2019 @ 19:12:
Pff, het random team-mates ben ik inmiddels wel zat. Zo vaak mensen die rambo gaan spelen of heel ergens anders in hun eentje naar toe gaan.

Is er een groep voor Apex (op de PC) om team mates te vinden die wat serieuzer willen spelen? Niet dat ik heel goed ben hoor, maar ik vind het wel zo leuk om samen te spelen in het spel. Speel meestal tussen 20.00 a 22.00 (als de kinderen op bed liggen :-D).
Ja goed plan. Stuur me even je nickname. Ik voeg je na de vakantie toe. (Silver 4 dacht ik)

• fevo-1190
  • Registratie: oktober 2015
  • Laatst online: 16:45
Gister op de xbox1S geïnstalleerd .
Opzet is echt tof alleen merk best wel wat framedrops.
Meer mensen last van soms?

• Tusk

Tusk

Om daarom!

op de x geen last van. Op mijn oude ps4 wel...

• fevo-1190
  • Laatst online: 16:45
Het is vooral bij het begin en bij een druk gebied en met wat actie.

Hopelijk gaan ze dit nog wel fixen

• HgnX
  • Registratie: december 2009
  • Laatst online: 13-08 22:33
TwanJ schreef op dinsdag 16 juli 2019 @ 11:28:
Ik vindt het altijd grappig om te lezen dat iedereen zit te klagen over ''randoms'' en hun manier van spelen. Maar begrijpen dat je zelf net zo goed een random bent ho maar.

Elitish gelul hier manmanman
Beetje kort door de bocht maar zeker een goeie post. Het is altijd goed om introspectie te leveren op wat je zelf gedaan hebt en de oorzaak voor falen niet alleen bij je teamleden te zoeken. Door hierop te letten heb ik best wel wat zaken die niet gerelateerd zijn aan world class/potato aim weten te verbeteren.

Basale dingen zin natuurlijk nuttige zaken pingen, bijvoorbeeld betere bodyshields, loot delen en zaken meenemen en droppen bij bijvoorbeeld respawn of post battle healing. Zeker op de hogere levels zie je regelmatig players niet alleen maar ammo stacken maar ook usable attachments meenemen en op onderling relatief grote afstand opereren, en bij converging die items droppen. Als je 260 light ammo nodig hebt om 3 enemies te downen is je aim misschien iets om aan te werken. Anders kan je je afvragen of die 2 inventory slots wel nodig zijn om ammo in te bewaren.
Zelf opereer ik tegenwoordig vrijwel altijd op 3 slots ammo, preferably shared over beide guns. Het loont om goed te worden met de carbine achtige wapens, zoals de longbow (preferably) scout (meh), wingman, p2020 met hammerpoint omdat de ammo costs lager zijn. Hierdoor houd je snel slots over. Zelf vind ik bijvoorbeeld longbow spitfire / hemlok / goeie combinaties, maar ook r301 p2020 hammerpoint.

Een andere interessante vond ik dat veel spelers de neiging hebben om te blijven looten ook als er early engagements ontstaan na de drops. Je ziet dat veel goeie spelers een first weapon proberen te scoren, en als het kan een tier 1 bodyshield, en daarna direct de engagement opzoeken in plaats voor proberen tier 2 / 3 / 4 te scoren. Je bent earlier ready voor combat dan dat. Zeker als je werkt aan aim is een full loadout niet nodig om competatief te wezen. Movable legends zijn uitstekend voor dit soort modus operandi, pathfinder, wraith, in mindere mate octane, bangalore en wattson/lifeline (defensive) zijn goede keuzes en maken de keuze om eerder te droppen en in hot zones terecht te komen best een aardig idee. Het is sowieso 20x sneller iemand te killen en zijn box te looten dan zelf een complete area te coveren voor goede loot.

Ik ben het direct eens met de observatie dat plat en diamond ranks geplagued worden door campers. Mensen die geen vertrouwen hebben in hun gunstills en ability to read the game, en zo omhoog willen gaan. Wat aardig voor mij werkt hier is stacking up on arcstars. Doordat minder slots in mijn inv nu opgaan aan ammo, neem ik meer arstars mee. Leer ook om gedownde enemies met een down shield niet neer te schieten met een mag, maar stick een arcstar in ze en move gelijk verder. Dit scheelt heaps of ammo.

Ik lees veel frustraties over rushende spelers, zelden over trage spelers. Rushen is echter absoluut geen slecht idee in een aantal situaties, die je waarschijnlijk zelf ook al kan verzinnen. Bij respawnen is rushen absoluut bijna altijd een goed idee. Elk respawn point is void van meaningful cover, en voor een reden. Direct engagen bij respawnen geeft je een goede kans om een team volledig uit te schakelen voor het op krachten komt. Als je met 3 personen bent kom je altijd een N-1 situatie tegen, waarbij ook de cover voor je tegenstander terrible is. Spelers die dit soort situaties niet rushen vind ik juist lastig.

Disengagement is ook iets wat je kan leren. Als een gevecht slecht verloop voor je squad, portal out, zipline out, jump pad out, ping waar je repositioneert of als dat gebeurd, ook al voelt dat vervelend, volg. Veel spelers proberen 1 kill te halen, dus downen een enemy, legen een mag in de crawling body, en worden vervolgens te grazen genomen doordat ze te lang zijn blijven sticken. Dat is misschien handig voor je RP in Gold, maar niet handig voor je team.

Dit soort zaken maken dat ik de game leuk vind, en de meta ook. Voor een shooter is er verrassend veel depth en strategie, waarbij zelfs below average aim nuttig kan zijn in het spel.

Cant wait for season 3 :D

HgnX wijzigde deze reactie 05-08-2019 15:27 (21%)

• NickThissen
Ben het wel grotendeels eens met je post hoor, maar je mix van engels en nederlands doet me fysiek pijn :X :+

NickThissen wijzigde deze reactie 05-08-2019 19:12 (3%)

Mijn iRacing profiel

• Timpieturner
  • Registratie: november 2016
  • Laatst online: 15:39
NickThissen schreef op maandag 5 augustus 2019 @ 19:12:
Ben het wel grotendeels eens met je post hoor, maar je mix van engels en nederlands doet me fysiek pijn :X :+
Ik erger me kapot. |:(

• ScuL
  • Registratie: januari 2000
  • Laatst online: 09-09 18:03
Het kan zijn dat hij in een Engelstalige omgeving woont of werkt. Ik mix zelf ook regelmatig EN & NL maar ik woon al 10 jaar niet meer in NL.

ProMods ETS2 uitbreiding

• Stokje
  • Registratie: april 2019
  • Laatst online: 16:52
Ik ben een aantal dagen geleden ook begonnen met Apex, speelt wel fijn weg, echter heb ik nooit echt veel kills.
Eindig wel regelmatig in de top 3 wat dan wel weer lekker is.

Verder vind ik het echt super irritant als mensen gaan leaven wanneer je een character kiest die hun perse willen.
Loop je dan weer alleen rond..

• So_Surreal
  • Registratie: februari 2015
Haha deze gear afgelopen potje, uiteraard wonnen we :D

• Tusk

Tusk

Om daarom!

hahah lekker :) Ik had echter wel 1 van die 2 guns ingeruild voor een snipert...

• Sleehond
  • Registratie: februari 2008
  • Laatst online: 16:04

• So_Surreal
  • Registratie: februari 2015
Tusk schreef op woensdag 7 augustus 2019 @ 08:17:
hahah lekker :) Ik had echter wel 1 van die 2 guns ingeruild voor een snipert...
Het was geen ranked, en ik speel lekker agressief/close-combat dus dan is deze kit mijn beste keus.
De R99 voor dichtbij en die R-301 voor mid-lange afstand :)

• HgnX
  • Registratie: december 2009
  • Laatst online: 13-08 22:33
ScuL schreef op dinsdag 6 augustus 2019 @ 17:32:
Het kan zijn dat hij in een Engelstalige omgeving woont of werkt. Ik mix zelf ook regelmatig EN & NL maar ik woon al 10 jaar niet meer in NL.
Ja, sorry, ik heb een tijd in het buitenland gewoond :)
Nou nou nou nou :X

HgnX wijzigde deze reactie 08-08-2019 16:09 (22%)

• JS-
  • Laatst online: 30-08 15:45
Ik ben ook zeer benieuwd! Al trekt het op pad gaan als team mij iets meer, maar zeker het proberen waard.

Mocht er iemand overigens een potje willen spelen (Playstation) voeg maar toe: JS-036
Level 98 op dit moment.

• Beltoni
Gaat de nieuwe (solo) mode morgen weer vanaf 18u live?

• Timpieturner
JS- schreef op vrijdag 9 augustus 2019 @ 15:42:
[...]

Ik ben ook zeer benieuwd! Al trekt het op pad gaan als team mij iets meer, maar zeker het proberen waard.

Mocht er iemand overigens een potje willen spelen (Playstation) voeg maar toe: JS-036
Level 98 op dit moment.
Dat was ook de reden waarom ik Apex in het begin erg tof vond. Maar laatste tijd (weken) erger ik me groen en geel aan alle solo jumpers of mensen die na het landen compleet hun eigen ding gaan doen.

Ik ben ook wel benieuwd hoe het in Solo gaat uitpakken, maar ik hou er toch meer van om in een team te spelen die dezelfde intenties hebben als jij.

• Nickrsd
  • Laatst online: 14:46

Nickrsd

Psn: rsdnik ; Uplay: jagerNL

Ik vind het helaas minder leuk spelen season 2. Mede door de wekelijkse missies.. toch door de opdrachten die je koet doen gaan veel mensen hun eigen pad op. Helaas doe ik het soms ook als ik merk dat er totaal geen connectie is met je team( geen pre Made)

Dan valt het hele team gedoe uiteen.

Nickrsd wijzigde deze reactie 12-08-2019 16:37 (7%)

• kevz
  • Registratie: maart 2006
  • Nu online
Nickrsd schreef op maandag 12 augustus 2019 @ 16:36:
Ik vind het helaas minder leuk spelen season 2. Mede door de wekelijkse missies.. toch door de opdrachten die je koet doen gaan veel mensen hun eigen pad op. Helaas doe ik het soms ook als ik merk dat er totaal geen connectie is met je team( geen pre Made)

Gelukkig zijn daar genoeg klachten over, dus seizoen 3 zal wel opnieuw de game veranderen. Net zo lang totdat ze iets hebben gevonden wat blijft plakken.

Mijn YouTube

• Venir
  • Registratie: december 2011
  • Laatst online: 13-08 10:40
Goedemorgen,

Op zoek naar 1 of 2 platinum spelers op de PS4 die graag wat samen willen spelen richting diamond?

De maatjes zitten helaas in brons/silver.

PSN: iWaveoff

• BiLo
  • Registratie: januari 2010
  • Laatst online: 16:53
@SomerenV Wil je mij aan de lijst toevoegen? Origin username: OG-ToiletCleaner

Voor iedereen anders die wilt toevoegen (PC); Graag!

Ryzen 3700x | Inno3D GTX 1080 Ti X3 | Gigabyte X570 AORUS Pro | 32GB 3466Mhz C16 | 960 EVO 250GB | RM650x | Prusa i3 MK3 & Prusa BEAR V2 MK3

• JS-
  • Laatst online: 30-08 15:45
Nickrsd schreef op maandag 12 augustus 2019 @ 16:36:

Opdrachten vind ik juist wel een toegevoegde waarde. Eerst lag m'n focus op level-up, maar nu level 100.. Dus dat valt weg. Opdrachten doen maakt het nog wel grappig, daarnaast gewoon vaak wat groepjes vormen om met PSN vrienden te spelen. Random teams weet je nooit wat je krijgt inderdaad, maar met 1 of 2 PSN teamgenoten hebben we allemaal dezelfde focus.. Champion worden met veel kills. =).

• warcow
  • Registratie: april 2005
  • Laatst online: 15-09 20:08
Eerste potje apex legends solo kom ik direct een team tegen als eerste tegenstander ipv een solo persoon. Mogen ze voor mij wel weglaten die optie..

• StygMa
  • Registratie: februari 2011
  • Laatst online: 13:16
Heb paar potjes gedaan in de Solo mode. Weet nog niet wat ik ervan moet vinden. Heeft wel meer de PUBG vibe af en toe, dat je veel voorzichtiger huisje etc moet benaderen/scouten. Paar keer gehad dat er iemand zich binnen ergens verstopt heeft. Het dynamische van het team mis ik toch wel beetje. Denk niet dat iedereen gelijk gaat campen overal, maar denk dat het sowieso meer geprobeerd wordt dan in squad. Positieve vind ik wel dat je gelijk ziet waar de 1e cirkel gaat zijn, en cirkel ook wat sneller gaat naar mijn gevoel. Sowieso gaat het geheel wel wat sneller, want als je neer bent, ben je gelijk af. Merk hierdoor dat je ammo en meds iets minder nodig hebt in grote getale. En meer ruimte voor throwables etc :P

StygMa wijzigde deze reactie 13-08-2019 21:08 (6%)

• NickThissen
Een potje solo gedaan, meteen gewonnen met 4 kills haha.

Denk dat ze de loot wel moeten aanpassen ofzo, waar je normaal met 3 man allemaal redelijke loot hebt, heb je nou in je eentje na 1 gebied al eigenlijk vrijwel alles wat je nodig hebt. Laat staan na 1-2 kills.

Snap het idee van "down" gaan eigenlijk alleen niet. Eerste 3 man die ik neerschoot gingen meteen dood maar in de top 3 bleven beiden als "downed" in leven. De laatste had een self revive maar de P3 volgens mij niet? Ik heb hem in ieder geval niet in de gaten gehouden dus hij had alle tijd om te reviven maar ben hem niet meer tegen gekomen lol.

Wel geluk op het eind, laatste cirkel was heel klein met een caustic bovenop een dak en ik beneden, gooit hij natuurlijk net zo'n ton naar beneden. Dan duren die ~10s voordat ik m'n grapple heb erg lang!! NET op tijd naar boven kunnen grapplen met nog ~10% health over en een Mastiff shot was gelukkig genoeg :p

Mijn iRacing profiel

• kevz
  • Nu online
Wat ik vooral zie, is dat die overgrote loot-pool nu echt opvalt in Solo's. Je kan zo 5-8 lootspawns doorlopen en een hele backpack vol hebben met ammo addons healing en nog steeds geen wapen. Maar dat moeten ze in het algemeen fixen.

Verder is het niet zo gek dat zodra je als winnaar in een gebied uit de bus komt, dat je dan alle loot voor jezelf hebt. In Squads moet je het door 3 delen. Maar daarom is het ook wel goed dat je meteen een stage 2 zone hebt aan het begin, de match start dus niet met de grootste cirkel, en das maar beter ook voor het tempo :)

Maar zoals in solo modus van alle BR's, draait het om sneaky spelen en third party'en. Agressief spelen voor zo veel mogelijk kills zal je geen wins opbrengen... Of je nickname is Shroud, en dan nog is het geen goed idee :P

edit; Ok ok, zojuist een interessante match gehad. Laatste 6, cirkel over Market+Zuidelijke gebouwen. Ik kom daar aan en zie een enorme chaos, dacht dat iedereen aan het vechten was bij die zuidelijke gebouwen van Market. Ik liet ze lekker hun dingetje doen, makkelijke win dacht ik. Ik ga achter de andere persoon aan die naast mij in Market zit, een Gibraltar, dat viel wel mee. Zie ik ineens 2 mensen achter elkaar aan vanaf een ballon het dak van Market op komen, 2 Caustics. Vallen ze mij allebij aan, wegrennen dus. Eenmaal volledig opgehealed, terug in de fight want iedereen zit ten slotte bij Market in de buurt. Nee hoor, komen alle 4 de laatste mensen met melee op mij af lopen... Alle 4 Caustics, overal gas-traps en geen manier om daar aan te ontkomen :')
Duidelijk vrienden die aan het kloten waren.... En hoe? Tegenlijk solo queue in? Is het zo makkelijk? :X

kevz wijzigde deze reactie 14-08-2019 01:06 (35%)

Mijn YouTube

• B!g Boss
  • Registratie: september 2012
  • Laatst online: 31-08 14:19
Solo event paar matchkes gedaan. In dit matchke maak ik in de helft van het filmpje 5 kills in 60 seconden, wel awesome moment
YouTube: apex iron crown-Killing 5 players in 60 seconds

• servival7
  • Registratie: december 2010
Wat is momenteel de beste wapen combi? Ben er een tijdje uit geweest.

• CoeliJoeli
  • Registratie: januari 2015
  • Laatst online: 13-09 06:37

CoeliJoeli

Streamer of Games

Gisteren een aantal potjes gedaan, waarvan 1 win en een paar mooie shotgun kills. Moet zeggen dat ik veel meer voldoening uit het spel krijg. Het is veel meer chaos, waardoor je beter moet opletten en goed na moet gaan wat je volgende stap is.
Van mij mag solo mode altijd actief zijn (heb namelijk ook geen team om mee te spelen)

twitch.tv/coelijoeli

• Beltoni
servival7 schreef op woensdag 14 augustus 2019 @ 10:22:
Lastig te zeggen. Het is redelijk in balans waardoor er ruimte is om met je favoriete wapen te spelen. Close range gaat mijn voorkeur naar Alternator (incl. Disruptor Rounds hop up), Flatline of R99. Met Gibraltar zijn de LMG's ook viable en gisteren met EVA-8 zes kills gemaakt in Octane Town. Medium range kies ik vaak voor de G7 Scout maar de Hemlok en R301 zijn ook erg lekker. Tegelijkertijd is de Havoc met Turbocharger ook erg goed.

Volgens mij heb ik ze bijna allemaal opgenoemd nu ;)

• Scy
  • Registratie: april 2015
  • Laatst online: 13-09 10:33
servival7 schreef op woensdag 14 augustus 2019 @ 10:22:
Professional Apex players gebruiken het meest de Wingman, in combinatie met R-99 of R-301.
Een R-99 met Longbow is als tweede de beste wapen optie voor ranked play (camping en rushing).

Sterke wapens
  • Alternator met disruptor rounds attachment is net zo sterk (iets sterker zelfs) als R-99 en R-301 decked out. 10/10.
  • Longbow is één van de sterkste wapens in het spel, soms overpowered. Doordat de fire rate zo snel is en als je alle schoten raakt dan heeft de vijand geen tijd om te schuilen. Enige reden dat het geen 10/10 scoort is de ADS movement speed die erg traag is. (Gelukkig). 9.5/10
  • Peacekeeper is high-risk reward wapen, maar op ranked play is close range de TTK te snel om effectief te kunnen aimen. Soms registratie issue's. 8/10
  • Wingman is high-risk reward wapen. Goede aimers beste gun in de game. 8.5/10
  • R-301 is nog steeds meta, goede all-round mid range wapen, hipfire redelijk. 9/10
  • R-99 is nog steeds meta, beste tryhard close-range wapen, hipfire beast. 9/10
  • Triple Take is nu zeer sterk, maar minder sterk dan longbow (op PC). 8/10
  • Flatline is nu sterker dan spitfire en kan net zo goed zijn of beter dan R-301 maar moeilijk te beheersen. 7.5/10.
Matige wapens
  • Eva-8 goede peacekeeper alternatief; met level 3 shotgun bolt is het super sterk, maar kost veel ammo slots 7/10. Je kunt tevens niet corner-peaken wat de peacekeeper wel kan.
  • Devotion & Havoc, kan erg goed zijn, maar zonder turbocharger tegen pro's moeilijk te gebruiken. In het begin als hipfire wapen is het beast. 7/10
  • Spitfire is erg gedropt in gebruik, goed als secondary om twee tegelijk aan te kunnen in sommige situatie's zonder te herladen 7/10. Op console is dit wapen nog steeds erg meta.
  • G7 Scout wordt op PC vrijwel niet gebruikt, het potentie is er wel, maar het wapen heeft teveel random recoil. 5/10
  • P2020 met hammerpoints is soms goed (in het begin zonder armor). 6/10
  • Mozambique zonder hammerpoints een 3/10 met hammerpoints 6/10. Doet betere damage dan peacekeeper als enemy slechts grijze armor heeft, daarboven niet aan te raden.

• Kedav
  • Laatst online: 15:37
Solo doet mij wel weer realiseren dat ik niet de meest tactische speler ben en eigenlijk ook gewoon slecht :')

• Beakzz
  • Registratie: juni 2008
  • Laatst online: 09:54
Solo geeft iig al betere content (bij goede spelers) Wat een actie :)

Beakzz wijzigde deze reactie 14-08-2019 16:24 (47%)

• MuVo
  • Laatst online: 17:05

MuVo

🏁🏎🏎🏎🚥

Kedav schreef op woensdag 14 augustus 2019 @ 14:19:
Solo doet mij wel weer realiseren dat ik niet de meest tactische speler ben en eigenlijk ook gewoon slecht :')
Ben ik ook achter gekomen :') , of ik had mijn avond niet.. :X

• SouLLeSSportal

SouLLeSSportal

Teamplay is everything.

Absolute ttk gun is de r99. Alternatief met disruptors is wel erg sterk en werkt vaak beter door de lage recoil en de grotere marge voor aim correctie. Daarom is r301 ook meest gebruikt nog steeds. Daarnaast deze combineren met iets wat op long range werkt dus longbow of triple take of iets closerange zoals zoals de peacekeeper. Dubbel light weapons zie je ook meer, bv r99 en alternator als je dichtbij spelen prefereert of een r301 en alternator. Scout is imho alleen iets wat werkt in early game als men nog geen armor heeft. Daarna is die echt bagger ongeacht attachements.

• kevz
  • Nu online
Ik zou ook letten op de combinatie van wapens. Ik zet in ieder geval altijd een mid-long range wapen in slot 1 waarmee ik rondloop, en een mid-close combat wapen in slot 2. Longbow plus een p2020 of Peacekeeper vind ik zelf onveilig. Dat zijn echt wapens waar je het niet kan veroorloven om schoten te missen. Liever een Longbow+automatisch wapen zoals Alternator/301/99. Of Spitfire/99, 301/99, 301/p2020, Longbow/Flatline, Longbow/Prowler, 301/Peacekeeper etc. Wel met de hopups als de wapens daar een slot voor hebben 8)

Mijn YouTube

• Sleehond
Dat Solo is niet te doen man....

3 potjes net geprobeerd... Ik drop ergens en pak zowel een paarse helm als schild inclusief lekker wapen de R301.

Ik kom een tegenstander tegen schiet paar keer goed op hem, moet reloaden... tegenstander doet kogel of 2/3 en ik ben gelijk helemaal dood.

Hou op hoor, PS4 uitgezet....

• servival7
  • Registratie: december 2010
Sleehond schreef op woensdag 14 augustus 2019 @ 22:39:
Dat Solo is niet te doen man....

3 potjes net geprobeerd... Ik drop ergens en pak zowel een paarse helm als schild inclusief lekker wapen de R301.

Ik kom een tegenstander tegen schiet paar keer goed op hem, moet reloaden... tegenstander doet kogel of 2/3 en ik ben gelijk helemaal dood.

Hou op hoor, PS4 uitgezet....
Leuk hè die headshots. :P

• Sleehond
Haha ik snap je, is waarschijnlijk in 1 keer vol op de kop, maar gisteren kon ik dat even niet hebben en dacht laat maar zitten... :')

• Ambition88
Als je goed bent met flatline, maak je echt iedereen koud op short/midrange zieke dmg :)

• Kroga
Zelf speel ik heel tactisch en heb nu ongeveer 10 potjes gespeeld in solo mode. Daarvan heb ik er twee gewonnen. Je moet ergens compenseren als je aim niet zo super goed is. 8)7

De eerste overwinning was met Gibraltar, paar kills in het begin en toen kwam ik vrijwel niemand meer tegen. Gewacht tot de laatste cirkel en toen mijn ulti gegooid. Raakte ze allebei voor 80 daarna doorknallen met mijn devotion met turbocharger. 4 kills en 1000 damage.

Tweede overwinning was met Caustic. Er waren er nog vier over en de een na laatste cirkel lag aan twee kanten van een grote rotswand. Ik had geluk met de laatste cirkel want die was aan mijn kant. Dus het choke-point helemaal volgegooid met gas bussen. Die twee kwamen eraan en kon ik makkelijk overhoop schieten. Op de laatste gooide ik mijn ulti en die begon met rennen. Dus kon met behulp van mijn digital thread achter de wolk kijken. 5 kills en 900 damage.

i7 6700, Arctic Freezer i32, 16GB 2133Mhz DDR4, Gigabyte GeForce GTX 1070, Dell UltraSharp U2713HM, Windows 10 Pro 64-bit

• Sleehond
Nou de solo mode ligt me compleet niet. 6 potjes net achter elkaar gedaan en tot niet eens 1 kill gekomen. Ik wordt neergemaaid voordat ik het door heb door allemaal headshots ofzo want ik ben zo lek, zelfs met een legendary harnas.

Daarna potje in team verband gedaan en direct tot laatste 2 teams gekomen met 4 kills...

Tja.... 7(8)7

Voor mij geen solo voorlopig, lijkt alleen maar vol te zitten met zware pro's...

• fo0
  • Registratie: juli 2018
  • Laatst online: 13-09 13:39
Even tussendoor; ik ben oud, echt oud, 31 jaar en kom nog uit de CS1.3 generatie waar je gewoon 10 euro betaalde voor een game en dat was het. Maar waarom stikt het op de frontpage nieuws berichten van mensen die het belachelijk vinden om geld te moeten betalen voor 'skins'? Wat is er zo belachelijk aan?

• Sj44k13
  • Registratie: januari 2006
  • Laatst online: 08:53
Sleehond schreef op vrijdag 16 augustus 2019 @ 21:14:
Nou de solo mode ligt me compleet niet. 6 potjes net achter elkaar gedaan en tot niet eens 1 kill gekomen. Ik wordt neergemaaid voordat ik het door heb door allemaal headshots ofzo want ik ben zo lek, zelfs met een legendary harnas.

Daarna potje in team verband gedaan en direct tot laatste 2 teams gekomen met 4 kills...

Tja.... 7(8)7

Voor mij geen solo voorlopig, lijkt alleen maar vol te zitten met zware pro's...
Waar speel je op? Ik speel op pc en ben helemaal niet zo goed maar haal in solo best vaak 3 a 4 kills en ook al een keer champion geworden.

Nikon D750 | 24-120mm f/4 | 105mm micro f/2.8 | 70-200mm f/4 | 50mm f/1.8 AF | 50mm f/2 AI

• unfor
  • Registratie: juli 2001
  • Laatst online: 16:12
fo0 schreef op zaterdag 17 augustus 2019 @ 20:59:
Even tussendoor; ik ben oud, echt oud, 31 jaar en kom nog uit de CS1.3 generatie waar je gewoon 10 euro betaalde voor een game en dat was het. Maar waarom stikt het op de frontpage nieuws berichten van mensen die het belachelijk vinden om geld te moeten betalen voor 'skins'? Wat is er zo belachelijk aan?
Ik daag je uit 1 persoon aan te wijzen die het belachelijk vind dat er geld moet betaald worden voor skins in een f2p game.
Waar de backlash om was: de prijs die men durft te vragen voor random lootboxes, niet dat er betaald moet worden voor skins.
Als je 22 boxes van 7 euro koopt dan "mag" je een axe skin kopen voor 35 euro, good guy EA! 8)7
Als je verder nog vragen hebt zou ik adviseren eens buiten tweakers te kijken, reddit bijvoorbeeld.

P.S. Als 31 oud is dan vrees ik dat ik een bejaard gamer ben, ga richting 40.. Overigens zie ik de relevantie van je (nog jonge) leeftijd in dit topic niet helemaal.

unfor wijzigde deze reactie 18-08-2019 11:23 (9%)

Steam - BFV - PUBG

• Sleehond
Sj44k13 schreef op zondag 18 augustus 2019 @ 11:07:
[...]

Waar speel je op? Ik speel op pc en ben helemaal niet zo goed maar haal in solo best vaak 3 a 4 kills en ook al een keer champion geworden.
PS4 speel ik..

Aan iedereen: Tips om je aiming beter te krijgen? Mijn wapen schieten vaak alle kanten op en schieten sommige wapens die schieten echt met horten en stoten al houdt ik R2 ingedrukt...

Ik ben echt geen goede speler, dat weet ik ook. Maar ik heb gewoon het irritante dat ik een potje 4 kills kan halen en dan gewoon opeens 10 potjes achter elkaar niet eens 1 kill maak. Zelfs niet met volledig paarse harnas, helm, barrel stablizer, hop ups etc.

Ik gok dat mijn aiming dus gewoon dik ruk is. Maar ik doe elke dag potjes en voel niet dat het beter wordt...

Wellicht maar stoppen met deze game, het ligt me niet ben ik bang ;(

• Rule
  • Registratie: november 2009
  • Laatst online: 12-09 10:50
fo0 schreef op zaterdag 17 augustus 2019 @ 20:59:
Het betalen voor skins is natuurlijk niet belachelijk. Het gaat om de prijs die ze voor de 'skins' vragen.

In de normale store zonder event kost een wapen skin 1800 coins. Dat is bijna 20 euro, voor een fucking re-skin. Daar kun je gewoon een hele degelijke game voor kopen.

Vervolgens komt er een Developer naar het reddit forum en zegt dat alle spelers goedkope 'freeloaders' zijn omdat ze geen geld stoppen in het spel. Hoe weet hij dat? Ze hebben een skin ooit in de aanbieding gehad, van 1800 naar 1200 coins. Maaaaar zelfs toen verkocht de skin niet. Conclusie, alle spelers zijn goedkope freeloaders. Zonder in acht te nemen dat je alleen coins kan kopen per 1000. Dus de skin altijd nog 20 euro is geweest. En de skin is gewoon lelijk.
zie hier; https://i.redd.it/9qd9qb1zq3h31.jpg

In bijna iedere andere game waar ze puur met cosmetics werken heb je voor een skin van 20 euro heel veel extra's. Zoals animations, andere geluidseffecten etc.

Maar nu is het echt te triest voor woorden dat je 7 euro moet betalen voor een kans op een item. Ze zijn niet eens zo mooi.

Vervolgens zijn mensen boos en beginnen developers mensen uit te schelden op reddit.
https://medium.com/@Benja...park-outrage-c110034fe236

• SouLLeSSportal

SouLLeSSportal

Teamplay is everything.

Veel mensen willen ook voor een duppie op de eerste rij zitten of geven niks om skins. En dat is bij een ftp game ook nooit anders geweest. Maar met dit event hebben ze echt wat te hoog ingezet. Ja die fulltime streamers kopen die shit wel, puur om die heirloom te showen in de streams, maar jan op de hoek hoeft a. Niet al die skins persé en b. Heeft daar het geld niet voor (over). Als ze naar het systeem kijken bij Fortnite afgezien van die hoeveelheid die eruit gooien en de druk op de devvers, doen die gewoon die skins in de markt en kan je kopen welke je wil. Ja er zijn dure skins maar die keuze maak je zelf. Zo simpel en was dit debacle voorkomen.

• Kroga
Sleehond schreef op zondag 18 augustus 2019 @ 13:40:
[...]

............

Ik gok dat mijn aiming dus gewoon dik ruk is. Maar ik doe elke dag potjes en voel niet dat het beter wordt...

Wellicht maar stoppen met deze game, het ligt me niet ben ik bang ;(
Zelf speel ik op een PC maar misschien helpen deze tips.
Aangezien mijn aim ook niet zo super is win ik door het wat tactischer te spelen.
Als je de eerste schoten kan lossen en hun halve of hele armor weg is heb je veel meer kans.
De echt voor de hand liggende zal ik erbuiten laten zoals ken je wapen en vooral de limitaties, niet in een rechte lijn naar iemand toe rennen, etc.

Tips:
  • Het belangrijkste in Apex is ervoor zorgen dat als twee teams vechten, dat jij het derde team bent dat komt opruimen. Je kan prima wachten tot de schoten gestopt zijn.
  • Wil je langer overleven? Blijf dan waar er zo min mogelijk afstand is tussen de rand van de kaart en de cirkel. De kans dat daar veel mensen zijn is klein.
  • Schiet niet meteen als je iemand ziet, natuurlijk alleen als ze jou nog niet gezien hebben. Probeer ze te verrassen (flank) of op te wachten. (camp) Werkt vooral goed als de cirkel komt.
  • Beweeg niet alleen links en recht maar buk ook zodat ze schoten missen.
  • Staat er een object tussen jou en de vijand, klim er dan ook eens op.
  • Zoek beschutting en stap even weg om te schieten, Als de ander geen schild meer heeft dan kun je besluiten om erin te rennen.
  • Als je ergens hoog bovenop staat kun jij makkelijk weg komen/schuilen en het duurt relatief lang voordat er iemand boven is. Of je hoort Pathfinder naar boven komen natuurlijk maar dan is het 3 vs 1.
  • Blijf bij je team, zelfs als het betekent dat je niet alles kan oppakken.
  • Is je schild weg dan pak gerust een nieuwe op als die er ligt, ook halverwege een gevecht.
  • Kom je een goed team tegen en weet je dat je zou verliezen. Ren dan weg met je team, je komt ze later in een andere situatie misschien weer tegen waarbij jezelf de overhand hebt.

• Rexus
  • Registratie: maart 2011
  • Laatst online: 14:33
Kijk ook eens bij instellingen; op de console kun je de deadzone van je sticks en trekkers helemaal wegnemen. Hierdoor reageert de controller veel sneller op de beweging van je handen. Bij mij maakt dit vaak net het verschil tussen een kil krijgen of worden.

Zelf wel heel content met de volgende kills:
YouTube: Now you're playing with Portals

Mijn plan was de lootende speler weg te teleporteren en dan de banner te pakken, liep even anders doordat ik werd beschoten :D

Rexus wijzigde deze reactie 19-08-2019 12:50 (7%)

• Sleehond
Rexus schreef op maandag 19 augustus 2019 @ 12:48:
Kijk ook eens bij instellingen; op de console kun je de deadzone van je sticks en trekkers helemaal wegnemen. Hierdoor reageert de controller veel sneller op de beweging van je handen. Bij mij maakt dit vaak net het verschil tussen een kil krijgen of worden.

Zelf wel heel content met de volgende kills:
YouTube: Now you're playing with Portals

Mijn plan was de lootende speler weg te teleporteren en dan de banner te pakken, liep even anders doordat ik werd beschoten :D
Hmm dank voor de tip over de instelling, even vlug gekeken vanochtend maar kon even niet vinden welke instelling je bedoeld, zou je dit graag nog even willen delen met me?

@Kroga dank voor de tips ook! Eens kijken of ik daarmee wat verschil kan maken!

Sleehond wijzigde deze reactie 19-08-2019 14:19 (4%)

• Rexus
  • Registratie: maart 2011
  • Laatst online: 14:33
Sleehond schreef op maandag 19 augustus 2019 @ 14:18:
[...]

Hmm dank voor de tip over de instelling, even vlug gekeken vanochtend maar kon even niet vinden welke instelling je bedoeld, zou je dit graag nog even willen delen met me?

@Kroga dank voor de tips ook! Eens kijken of ik daarmee wat verschil kan maken!
Het zijn Look Deadzone en Movement Deadzone die kun je op small zetten bij controller settings, met een flink gebruikte controller kan dit ervoor zorgen dat je wat drift krijgt. Door slijtage gaan de sticks soms niet uit zichzelf terug naar het midden.

Ook is de Response Curve een interessante om te veranderen, deze heeft invloed op wat een grotere uitslag van de stick doet met de draaisnelheid van je karakter (lineair, of progressief etc.) hierdoor kan het iets meer spelen zoals je het in andere shooters ervaart.

Zelf heb ik de FoV (onder video) ook op 95 staan, dat zorgt ervoor dat je kijkhoek wordt vergroot. Echter maakt dit richten soms wat lastiger en kan het bij sommige misselijkheid veroorzaken.

Als laatste heb ik de ping opacity wat hoger gezet, een keer kon ik door een ping een vijand niet zien maar dat is een uitzonderlijk geval. Verder is het veel spelen :+

• SouLLeSSportal

SouLLeSSportal

Teamplay is everything.

Jammer dat dit gewoon kan, 4 man in solo teamen... :F ;w

• Sleehond
Patch 1.17 is uit, vooralsnog lees ik enkel stabilisatie update

• Beltoni
Eindelijk mijn eerste solo win binnen. Natuurlijk met Gibby. Na 3x tweede waarvan ik het 1 keer echt weg gaf toch mijn badge binnen. Vind solo mode leuker dan verwacht. Waar je in teams nog wel eens een wij cadeau krijgt (3v1) is het hier spannend tot het bittere einde.

• JiePie
  • Registratie: mei 2011
  • Laatst online: 02-09 15:32
Op de eerste post staat nog het plaatje van de Season 1 map. Die is inmiddels veranderd :)

• Xecuter NL
  • Registratie: maart 2009
  • Laatst online: 12:15
In het begin veel gespeeld en redelijk veel gewonnen. Weer even inkomen, maar zit constant in top 5. Wil ff met een team winnen ;)

Xecuter NL wijzigde deze reactie 01-09-2019 21:54 (25%)

• Sleehond
Alle tips ten spijt... ik kan gewoon echt geen kill meer maken.

YouTube filmpjes gekeken over hoe te verbeteren, tips hier meegenomen en oefenen, oefenen en oefenen.

Het is gewoon lachwekkend hoe weinig ik kill.

Het vreemde is dat dit per seizoen 2 opeens zo is. Seizoen 1 ging serieus best prima.

Haat liefde relatie met de game nu...

• kevz
  • Nu online
Sleehond schreef op zondag 25 augustus 2019 @ 19:53:
Alle tips ten spijt... ik kan gewoon echt geen kill meer maken.

YouTube filmpjes gekeken over hoe te verbeteren, tips hier meegenomen en oefenen, oefenen en oefenen.

Het is gewoon lachwekkend hoe weinig ik kill.

Het vreemde is dat dit per seizoen 2 opeens zo is. Seizoen 1 ging serieus best prima.

Haat liefde relatie met de game nu...
Je bent je wel bewust van de veranderde gun-meta momenteel? Wapens die in seizoen 1 heel sterk of zwak waren zijn in seizoen 2 anders.

Mijn YouTube

• Sleehond
kevz schreef op zondag 25 augustus 2019 @ 20:09:
[...]

Je bent je wel bewust van de veranderde gun-meta momenteel? Wapens die in seizoen 1 heel sterk of zwak waren zijn in seizoen 2 anders.
Jazeker dat weet ik :)

Feeling compleet weg. Net weer 5 potjes. Hoe sterk mn armor ook of wapens, in een gevecht lig ik zo horizontaal en heb ik slechts wat enkele schade aan tegenstander verricht.

Spel ga ik voorlopig niet meer opstarten, kom season 3 wel weer ff kijken d:)b

Sleehond wijzigde deze reactie 25-08-2019 20:19 (31%)

• p.habo
  • Registratie: oktober 2000
  • Laatst online: 08:13
Iemand anders op Xbox ook last van teamplay in Solo, of zelfs cross team teamplay in de gewone Apex of Ranked? Heb beiden binnen een week tijd ondervonden. Een van de squad mates ging solo en kon me niet reviven i.v.m. positie aan de andere kant van de map. Maar zo stond die daar afgelopen weekend zelfs met spelers uit 3 of 4 verschillende squads elkaar af te tuigen om een heal drone t.b.v. damage dealt / xp... Report player knopje maar opgezocht. Dit was gewoon ordinair farmen, ten koste van gameplay.

Core i7-8700 (3,2 GHz) / MSI MAG Z390 Tomahawk / 2x16Gb / 2x MSI GTX 960 OC SL(n)i(e) / 2x Crucial MX500 SSD 250Gb / Be Quiet! Shadow Rock Slim

• Timpieturner
Ik vind solo echt een verademing t.o.v. squads.
Sinds solo's er in zit speel ik dit alleen maar. Al een keer of 8 champion geworden, en haal bijna altijd de top 5. En dan ook met 5-10 kills per potje.

Ik vind het heerlijk dat je gewoon helemaal je eigen ding kunt doen, met je eigen speelstijl en niet meer afhankelijk ben van een stel random dwazen die geen teamspelers zijn.

Voor mij mag solo's er in blijven!

• SouLLeSSportal

SouLLeSSportal

Teamplay is everything.

Sleehond schreef op zondag 25 augustus 2019 @ 20:18:
[...]

Feeling compleet weg. Net weer 5 potjes. Hoe sterk mn armor ook of wapens, in een gevecht lig ik zo horizontaal en heb ik slechts wat enkele schade aan tegenstander verricht.

Als het mogelijk is zou ik dan je gameplay opnemen en kijken wat er dan mis gaat. Mis je veel hits, sta je op de juiste plek of juist op een nadelige plek voor dat gevecht? Wat doen je teammates toen je neerging en wat toen zij evt neergingen?

Daarnaast is de gemiddelde speler ook beter aangezien de meeste mensen nu het spelletje wel redelijk kennen of gestopt zijn als het niks voor hun is.

• OMX2000
  • Registratie: januari 2001
  • Laatst online: 14:01

OMX2000

By any means necessary...

SouLLeSSportal schreef op maandag 26 augustus 2019 @ 16:12:
[...]

Als het mogelijk is zou ik dan je gameplay opnemen en kijken wat er dan mis gaat. Mis je veel hits, sta je op de juiste plek of juist op een nadelige plek voor dat gevecht? Wat doen je teammates toen je neerging en wat toen zij evt neergingen?

Daarnaast is de gemiddelde speler ook beter aangezien de meeste mensen nu het spelletje wel redelijk kennen of gestopt zijn als het niks voor hun is.
Het is bij mij best wisselend. Ik had pas afgelopen zaterdag mijn 1e solo potje. En het leek alsof ik een clip van een R301 op iemand leegschoot, en uiteindelijk 16 damage... En andere potjes lijkt het alsof ik godmode heb geactiveerd. Nu moet dat wel aan mij liggen, want er zijn ook spelers die altijd winnen. Maar 3 potjes verliezen betekent voor mij PS4 uit.

• AmonTobin
  • Registratie: augustus 2010
  • Laatst online: 16:23
Briljant, ik sta in bunker en uit het niets dood. Kijk ik naar de Death recap....1000 damage in 1 hit door een leviathan.. in bunker! Wtf?!

• SouLLeSSportal

SouLLeSSportal

Teamplay is everything.

OMX2000 schreef op maandag 26 augustus 2019 @ 16:23:
[...]

Het is bij mij best wisselend. Ik had pas afgelopen zaterdag mijn 1e solo potje. En het leek alsof ik een clip van een R301 op iemand leegschoot, en uiteindelijk 16 damage... En andere potjes lijkt het alsof ik godmode heb geactiveerd. Nu moet dat wel aan mij liggen, want er zijn ook spelers die altijd winnen. Maar 3 potjes verliezen betekent voor mij PS4 uit.
Als je er zo in staat wordt het idd niet snel beter. Kijk voor de lol eens hoevaak shroud (random andere goede streamer die nog wel apex speelt, hij is nu met wow classic begonnen) in zijn live stream games heeft waar die direct wordt afgeschoten of outplayed? En dan niet die met 2 andere teammates, dan winnen ze de meeste potje ja. Maar als die solo speelt met randoms. En als simpele burger zonder god aim en goede teammates zul je gewoon vele potjes moeten spelen en veel daarvan verliezen, helemaal als je nog niet heel goed bent. Dat is de simpele realiteit, net zo goed als met andere sporten. Diegene die er veel tijd in steken en talent hebben zullen vaak hoog eindigen, het gros blijft in de marge klooien. Ik speel op een avond een uurtje of 2, denk 20 potjes max, daarvan als ik solo speel 5 van top 5 en misschien 1 dat ik met wat geluk kan winnen. Normale games met 2 teammates vaker top 10 maar minder vaak top 5, maar wel 1 of 2 wins dan. Dat vind ik een redelijke avond, ik heb ook vaak genoeg de hele avond van die net niet potten en geen enkele win. Maar door te kijken wat er niet goed ging en eerlijk zijn dat dit een fout was helpt enorm in jezelf verbeteren.

SouLLeSSportal wijzigde deze reactie 27-08-2019 23:38 (4%)

• CaiGil
  • Registratie: februari 2019
  • Laatst online: 16:03
Sleehond schreef op zondag 25 augustus 2019 @ 20:18:
[...]

Ik denk ook niet dat een goede armour of wapens het belangrijkst is. Ik ben zelf dan vooral een Fortnite speler, maar als je een slechte speler bent maak ik je af met een pistooltje terwijl jij rondrend met een bazooka, bij wijze van spreken.

Wat vooral meetelt (vind ik) is goede aim, goede positioning en goede walking paths. Altijd vooruit denken. Toevallig was Fortnite down en heb ik gister wat potjes Apex gespeeld, geen wins maar wel kills en paar keer 2de plek.

• Nickrsd
  • Laatst online: 14:46

Nickrsd

Ik kan sinds vandaag niet meer een game joinen.
Hij blijft hangen bij het laadscherm als je een team joined..
Wat ik ook doe, restart game, pc of origin.. geen verbetering.

Meer mensen last van?

• san.okk
  • Registratie: juli 2007
  • Niet online
Nickrsd schreef op maandag 2 september 2019 @ 19:23:
Ik kan sinds vandaag niet meer een game joinen.
Hij blijft hangen bij het laadscherm als je een team joined..
Wat ik ook doe, restart game, pc of origin.. geen verbetering.

Meer mensen last van?
nee geen problemen hier.. zou wel is met wat NL's willen spelen. Ben Gold IV.. Origin PC: SAND3R83

san.okk wijzigde deze reactie 02-09-2019 21:16 (9%)

• Beltoni
Nieuw event bekend gemaakt.

https://www.ea.com/games/apex-legends/news/voidwalker-event

Geen duo's maar een weapon event: Sniper en shotguns!

Pagina: 1 ... 30 31 32 Laatste

Apple iPhone 11 Nintendo Switch Lite LG OLED C9 Google Pixel 4 FIFA 20 Samsung Galaxy S10 Sony PlayStation 5 Games

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Tweakers Elect, Hardware Info, Autotrack, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer de Persgroep Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True