Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

• svenerator
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 16-10 13:18
Nickrsd schreef op dinsdag 2 juli 2019 @ 15:33:
enig idee "hoelaat" de patch uitkomt..?
7 uur

• Euphanasia
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 31-10 14:00
Nickrsd schreef op dinsdag 2 juli 2019 @ 15:33:
enig idee "hoelaat" de patch uitkomt..?
19:00 onze tijd.

Heb hier ook een countdowntimer: https://www.timeanddate.c...p0=137&font=cursive&csz=1

Welcome to the League of Draven

• A.W.E.S.O.M.-0
  • Laatst online: 12-11 12:04
SmashCruiser schreef op dinsdag 2 juli 2019 @ 14:23:
[...]

Ik weet niet hoe het bij Overwatch is geregeld, maar leaven bij de character selection triggerd al een penalty bij Apex. Maar goed, je hebt wel gelijk.. het blijft nog even afwachten.
True, maar wat weerhoud iemand ervan om vervolgens direct solo te jumpen als hij z'n zin niet krijgt qua character selection, bijvoorbeeld de map af te springen en zo de twee teammaten te vernaggelen. Of te trollen als Gibraltar ofzo.

Met zulke penalties pak je vooral rage quitters en ook al is dat al winst, throwers etc hou je er niet mee tegen. :(

• earthapple
  • Registratie: Mei 2016
  • Laatst online: 09-11 15:50

earthapple

Hyped voor Apex legends S2!

Bartjeuhz schreef op maandag 1 juli 2019 @ 22:00:
[...]

Amerikaanse tijd? Of kunnen we om 12u vanavond al?

edit:
rond 10am PST. Dus uurtje of 7 in de avond hier.
Waarschijnlijk vandaag 19:00

Bron: https://www.reddit.com/r/...th4s/season_2_time_zones/
Je kan tegenwoordig toch ook teammaten reporten? Of het gaat helpen is nog maar de vraag. Koters met ADHD hou je altijd in snelle FPS games, of mensen die gunplay willen oefenen en 20x achter elkaar hotdroppen zonder resultaat (wat niet eens zo'n slecht idee is als je nieuw bent bij Apex). Ik zeg, probeer je aan te passen en te maximaliseren wat je met een situatie kan.

Sowieso zullen de penalties helpen tegen de standaard TTVWraithHotdropAndRageQuit mensen :)

Nu ze penalties hebben toegevoegt ga ik er tegelijkertijd van uit dat de crashes zijn opgelost en/of dat er een reconnect mogelijkheid is als je wel even de verbinding kwijt bent, wie weet.

Mijn YouTube

• earthapple

earthapple

Oxigeon schreef op dinsdag 2 juli 2019 @ 14:06:
[...]

Whut? Kon je currency verdienen om de Battle Pass terug te verdienen? Ik ga het toch nog maar eens een kansje geven. Vanavond toch nog maar eens instaleren op mijn ps4. Al heb ik geen Battle Pass gekocht de vorige keer.

Hoelang moet je ongeveer spelen om hem terug te verdienen?
Ja, als je level 98 was, ofzoiets, had je 1050 van die punten terug. En van 1000 kan je weer een nieuwe pass halen.

Verwijderd

Ik zat net in een potje met iemand genaamd "Ragaa83"

Zei op een gegeven moment "Don't worry I'm using an aimbot".

Ik dacht hij maakt een grapje.. Mooi niet dus. Was overduidelijk een aimbot aan het gebruiken, bijna alleen maar headshots met bijvoorbeeld een p2020....

Kan ik deze persoon nog reporten?

Lvl37 ook nog, 328 potjes gespeeld 8)7

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 02-07-2019 16:44 ]

• Sleehond
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 21:10
Update is aan het downloaden hier!

Spannond :P !

[ Voor 5% gewijzigd door Sleehond op 02-07-2019 19:22 ]

• Sleehond
Nou vette update wel... leuke veranderingen..

Echter, ik heb me een slechte avond zeg. Aantal potjes gedaan maar ik kan gewoon geen kill maken. Ik had hier einde season 1 ook al last van laatste potjes. Ik loop vol op de enemy te knallen maar elke keer schiet de tegenstander blijkbaar scherper, raak er zo wel gefrustreerd van..

Man man man, weer 2 potjes gedaan en het lijkt wel of mijn hits op de tegenstander gewoon volledig genegeerd worden. Ik schiet in de rug van iemand zowat degene lek, hij draait om schiet paar kogels en ik ben dood. Hou op met me hoor, pffff :(

(PS4)

Raak hierdoor momenteel compleet de fun kwijt want dit is niet te doen zo.

[ Voor 33% gewijzigd door Sleehond op 02-07-2019 22:35 ]

• OMX2000
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 21:46

OMX2000

By any means necessary...

Sleehond schreef op dinsdag 2 juli 2019 @ 22:22:
Nou vette update wel... leuke veranderingen..

Echter, ik heb me een slechte avond zeg. Aantal potjes gedaan maar ik kan gewoon geen kill maken. Ik had hier einde season 1 ook al last van laatste potjes. Ik loop vol op de enemy te knallen maar elke keer schiet de tegenstander blijkbaar scherper, raak er zo wel gefrustreerd van
Heb ik heeeel vaak. Mijn aim is ok, maar ben niet agressief genoeg.

Dè developers podcast in je moerstaal : CodeKlets Podcast

• jesse111
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 13-10 11:01
De update is zeker leuk, alleen is het heeeel erg wennen allemaal! Zal wel even een weekje duren voor ik overal aan gewend ben, moet nog even goede spots vinden waar ik kan droppen met m'n squad.

Voorheen dropten wij altijd in Cascades, maar dit plekje is nu heel erg veranderd, wat is nu de plek geworden waar een beetje actie is in het begin, maar niet a la skulltown?

• OMX2000

OMX2000

Het was echt bizar qua hit registratie gisteren. Ik schoot gewoon een clip leeg door iemand heen. Gelukkig maar in 1 potje.

Verder bak ik er hml niks van. Na avond spelen welgeteld NUL kills. In ranked dus. Dus binnenkort komt er een speciale OMX2000 rank

• jesse111
Ik merk wel trouwens dat de matchmaking in ranked nu al anders is dan voorheen in elite en normal, ik speel nu constant tegen mensen met 20 kills in 1 potje en 10000 kills op een poppetje.

Kom ik dan aan met mijn 1000 kills op m'n pathfinder :+
Maar gelukkig kan ik tegen ze opboksen en ben ik momenteel al bronze 2 na 2 uurtjes spelen, tot nu toe gaat het omhoog ranken best wel goed en snel, ben benieuwd hoe lang het duurt tot Apex Predator (hoop dat ik het haal wegens tijd)!

• earthapple

earthapple

jesse111 schreef op woensdag 3 juli 2019 @ 12:00:
Ik merk wel trouwens dat de matchmaking in ranked nu al anders is dan voorheen in elite en normal, ik speel nu constant tegen mensen met 20 kills in 1 potje en 10000 kills op een poppetje.

Kom ik dan aan met mijn 1000 kills op m'n pathfinder :+
Maar gelukkig kan ik tegen ze opboksen en ben ik momenteel al bronze 2 na 2 uurtjes spelen, tot nu toe gaat het omhoog ranken best wel goed en snel, ben benieuwd hoe lang het duurt tot Apex Predator (hoop dat ik het haal wegens tijd)!
Lekker bezig! Maar vergeet niet dat de bronze tier gratis is om aan mee te doen. Vanaf zilver gaat het RP kosten, en dat wordt afgetrokken van je totaal behaalde RP.

Ik zit nu ook in bronze 2, maar merk wel dat de tegenstanders beter spelen dan in de Elite modus inderdaad. Wellicht dat het komt omdat iedereen, dus ook en goede spelers, op in dezelfde tier spelen/beginnen.

• SouLLeSSportal
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 19-09 13:14

SouLLeSSportal

Teamplay is everything.

Die ranking moet zich nog ontwikkelen, komt wel met een aantal dagen. Ik merk wel dat er veel nieuwe spelers zijn of opnieuw begonnen zijn. Niveau van de spelers was nogal drama.

gamepc Nick: ACEpr0faker Steam: pr0faker

• Nickrsd
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 00:15

Nickrsd

Psn: rsdnik ; Uplay: jagerNL

Ik wil de update starten via origin, maar ik doet niks.

Zijn er problemen met het binnenhalen van de patch?

• Erazher
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 23:35
Nickrsd schreef op woensdag 3 juli 2019 @ 13:02:
Ik wil de update starten via origin, maar ik doet niks.

Zijn er problemen met het binnenhalen van de patch?
Gisteren nog gewoon kunnen downloaden.
Zie ook geen vermelding ervan bij reddit.

• Nickrsd
  • Laatst online: 00:15

Nickrsd

ik krijg een pop-up met deze melding.

DOWNLOAD FAILED
Oops… Windows blocked our attempt to download game content. If you'd like to allow Origin to download content to your computer, select "Retry" below. When prompted, grant permission within the User Account Control pop-up.

Nog nooit eerder problemen gehad met origin of wat dan ook..

**Fixed: moest even origin afsluiten en starten als administrator**

[ Voor 9% gewijzigd door Nickrsd op 03-07-2019 13:22 ]

• Sleehond
OMX2000 schreef op woensdag 3 juli 2019 @ 11:49:
Het was echt bizar qua hit registratie gisteren. Ik schoot gewoon een clip leeg door iemand heen. Gelukkig maar in 1 potje.

Verder bak ik er hml niks van. Na avond spelen welgeteld NUL kills. In ranked dus. Dus binnenkort komt er een speciale OMX2000 rank
Haha ik gisteren avond precies hetzelfde. Avond spelen leverde slechts 3 kills op, en ik heb toch wel 10 potjes gedaan, misschien iets meer. Iedereen was rete scherp met schieten en het leek wel alsof ik geen kilo mocht krijgen ondanks ik tegenstanders soms vol raakte. Blijft toch vreemd.

Wat ik vaak ook niet snap, als ik dood ben en ik kijk mee met iemand anders, zie ik iemand gewoon duidelijk naast de tegenstander schieten en dan is er wel een hit registratie... lekker vaag :?

PS gisteren avond ranking mode gedaan, denk dat ik direct na de update gewoon de pech had dat je direct met de echte sterke spelers speelt. Vanavond maar weer ff nieuwe kans geven d:)b

• servival7
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 02-07 14:26
Erger al wel weer dood aan randoms. Bij sommige acties vraag ik mij echt af of ze wel helemaal 100 in hun hoofd zijn.

Circel wordt al kleiner. Meneer hoort iets in de storm en denkt van nou fuck it allemaal maar die ga ik pushen.
Vervolgens haalt hij nooit de nieuwe zone meer en dan je kistje blijven pingen.
8)7 |:( 8)7 |:(
Even onthouden dat dit ranked systeem helemaal nieuw is. Dat betekend dat iedereen van elk niveau momenteel bronze is en zich zal moeten op werken naar waar ze thuishoren. Shroud had gisteravond ook een paar uurtjes gespeeld en won er misschien 3 van de 20. Het gemiddelde niveau is hoog, maar ook de nieuwe wapens (en vooral hopups) zijn eigenlijk belachelijk sterk. Als je met een P2020 zo'n 35 dmg per schot maakt met die hopup op iemand zonder armor dan is het niet zo gek dat iedereen ineens heel erg goed lijkt. De toevoeging van nieuwe items zorgen er ook voor dat je bijvoorbeeld helemaal GEEN armor vind in de early game, maar een hele backpack vol addons en ammo waar je niks mee kan, dat is nu iets erger.
De game is nu dus behoorlijk verschoven naar RNG territory, waar de teams met de beste armor en wapen combinaties gewoon veel te sterk zijn, en heeft het wat minder met individuele skills te maken. Zoek dus een Alternator met hopup, en een P2020 met hopup om het af te maken, altijd 35 dmg per kogel :')

Zelf vind ik dit wel jammer om te zien, maar het is pas dag 1, hopelijk ziet Respawn ook in dat ze de nieuwe hopups te belachelijk gemaakt hebben.

Mijn YouTube

• jesse111
earthapple schreef op woensdag 3 juli 2019 @ 12:46:
[...]

Lekker bezig! Maar vergeet niet dat de bronze tier gratis is om aan mee te doen. Vanaf zilver gaat het RP kosten, en dat wordt afgetrokken van je totaal behaalde RP.

Ik zit nu ook in bronze 2, maar merk wel dat de tegenstanders beter spelen dan in de Elite modus inderdaad. Wellicht dat het komt omdat iedereen, dus ook en goede spelers, op in dezelfde tier spelen/beginnen.
Ah okay, dat wist ik nog niet! Goed om te weten :)
Moet opzich wel goedkomen, meestal eindigen we ergens in de top 3 met was kills, hoewel we gemerkt hebben dat de kills wat minder zijn gezien veel mensen in skulltown landen en binnen een minuut dood zijn (hoop dat het tactische spel snel terug komt).
kevz schreef op woensdag 3 juli 2019 @ 13:43:
Even onthouden dat dit ranked systeem helemaal nieuw is. Dat betekend dat iedereen van elk niveau momenteel bronze is en zich zal moeten op werken naar waar ze thuishoren. Shroud had gisteravond ook een paar uurtjes gespeeld en won er misschien 3 van de 20. Het gemiddelde niveau is hoog, maar ook de nieuwe wapens (en vooral hopups) zijn eigenlijk belachelijk sterk. Als je met een P2020 zo'n 35 dmg per schot maakt met die hopup op iemand zonder armor dan is het niet zo gek dat iedereen ineens heel erg goed lijkt. De toevoeging van nieuwe items zorgen er ook voor dat je bijvoorbeeld helemaal GEEN armor vind in de early game, maar een hele backpack vol addons en ammo waar je niks mee kan, dat is nu iets erger.
De game is nu dus behoorlijk verschoven naar RNG territory, waar de teams met de beste armor en wapen combinaties gewoon veel te sterk zijn, en heeft het wat minder met individuele skills te maken. Zoek dus een Alternator met hopup, en een P2020 met hopup om het af te maken, altijd 35 dmg per kogel :')

Zelf vind ik dit wel jammer om te zien, maar het is pas dag 1, hopelijk ziet Respawn ook in dat ze de nieuwe hopups te belachelijk gemaakt hebben.
Dit merkte ik ook op! Alternator + hop up is echt belachelijk sterk! Ik zou bijna zeggen dat het nog sterker is dan een R99 of R301!
Hoop dat ze dit snel nerfen en de item spawns een beetje aanpassen zodat het weer op het oude level zit.

• A.W.E.S.O.M.-0
  • Laatst online: 12-11 12:04
kevz schreef op woensdag 3 juli 2019 @ 13:43:

Hahaha, spot-on! Ik ben gisteren zelfs champion geworden zonder body armor, ik vond die krengen maar niet en toen de actie echt los barstte was er niet echt tijd om te looten in de chaos.

Met al die nieuwe hopups ook geen volledig geupgrade wapens bij elkaar geloot zonder deathboxes.Dat is wel jammer, de early game duurt een stuk langer want je bent echt in het nadeel als je niet de tijd neemt om goed te gearen.

• earthapple

earthapple

Nickrsd schreef op woensdag 3 juli 2019 @ 13:08:
ik krijg een pop-up met deze melding.

DOWNLOAD FAILED
Oops… Windows blocked our attempt to download game content. If you'd like to allow Origin to download content to your computer, select "Retry" below. When prompted, grant permission within the User Account Control pop-up.

Nog nooit eerder problemen gehad met origin of wat dan ook..

**Fixed: moest even origin afsluiten en starten als administrator**
Rechtermuisknop op origin snelkoppeling -> Uitvoeren als Administrator

Edit: Ik zie je Edit nu pas :+

[ Voor 3% gewijzigd door earthapple op 03-07-2019 15:30 ]

• Sleehond
Voorlopig stop ik maar even, er is geen kill te maken :(

Season 1 ging prima, maar momenteel lijkt niks te werken, hoe sterk mn armor of gear ook....

• SouLLeSSportal

SouLLeSSportal

Teamplay is everything.

alternator is best wel ok nu als je die hop up kan vinden en een extended mag.

purple energy ext. mag voor de triple take is ook niet slecht dat je dan 8 shots hebt :)

[ Voor 50% gewijzigd door SouLLeSSportal op 03-07-2019 21:45 ]

• SmokingSig
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 16:16
sinds update zit ik alleen maat tussen noobs

het gebruik van een micro is ook precies gedaan? heb paar weken niet meer gespeeld wat een verschil...

[ Voor 56% gewijzigd door SmokingSig op 03-07-2019 22:17 ]

• OMX2000

OMX2000

Sleehond schreef op woensdag 3 juli 2019 @ 20:47:
Voorlopig stop ik maar even, er is geen kill te maken :(

Season 1 ging prima, maar momenteel lijkt niks te werken, hoe sterk mn armor of gear ook....
Origin, PS4 of Xbox?

• Sleehond
PS4

• SPOXYWOXY
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 12-11 07:50
Heb wel vaak dat als de game een timeout geeft dat ik daarna in een datacenter wordt gezet in San Francisco of Tokio... met dus een ping van 200 a 300 ms.

• servival7
Voor de mensen met twitch/amazon prime.
Je kan nu Apex Skins claimen: https://twitch.amazon.com...ef=_SM_OM_APEX2_2019_CRWN

• HDimac
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 23-01-2024

HDimac

Inderdaad.

Die alternator met hop up is wel vrij overpowered nu. Maar ik klaag niet, net toch aardig wat kills mee gekregen

Gebukt is genomen.

Verwijderd

@HDimac

En dat terwijl het een van de meest waardeloze wapens is in het spel :P
De alternator heb ik altijd een van de slechtste wapens ooit gevonden, buiten de Mozambique, ik verruil hem zeker voor een RE-45, soms zelfs een P2020.

Wat een ellende trouwens dat matchmaking systeem, ik heb van de 45 potjes nog geen enkel potje met een vol team gespeeld.

Ook wel erg neurotisch dat je bij iedere keer (de afgelopen 45 potjes) als je op play drukt een melding krijgt dat je textures nog niet klaar zijn met downloaden.

• servival7
Verwijderd schreef op donderdag 4 juli 2019 @ 10:38:
@HDimac

En dat terwijl het een van de meest waardeloze wapens is in het spel :P
De alternator heb ik altijd een van de slechtste wapens ooit gevonden, buiten de Mozambique, ik verruil hem zeker voor een RE-45, soms zelfs een P2020.

Wat een ellende trouwens dat matchmaking systeem, ik heb van de 45 potjes nog geen enkel potje met een vol team gespeeld.

Ook wel erg neurotisch dat je bij iedere keer (de afgelopen 45 potjes) als je op play drukt een melding krijgt dat je textures nog niet klaar zijn met downloaden.
Jij ruilt een alternator in voor een p2020 8)7
P2020 is/was letterlijk het slechtste wapen uit het spel. Je moest iemand letterlijk 20x raken om hem dood te hebben. Dat zijn 2 magazijnen. Je heb meer kans om iemand te killen door hem 4x te slaan dan op hem te gaan schieten met een p2020.

• ToFast
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 25-01 12:49
SPOXYWOXY schreef op donderdag 4 juli 2019 @ 08:26:
Heb wel vaak dat als de game een timeout geeft dat ik daarna in een datacenter wordt gezet in San Francisco of Tokio... met dus een ping van 200 a 300 ms.
Klopt, heb ik ook op de ps4. Maar nu zie je het in ieder geval direct en het is niet zo vaak meer dat het gebeurd (random eerst), nu alleen na een error soms.

• HgnX
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 05-07-2024
Het nieuwe seizoen is geweldig ! Vind de slow midgame een stuk minder traag nu met de snellere circel. Lurkers en langzame beslissers worden sneller out of hiding geforceerd en dat zorgt voor meer actie verspreid over de map. Een gemiddeld potje duurt nu slechts 15 minuten.

Je bent ook minder vaak gevaarlijk de haas als je slechte loot vind aan het begin van de game. De unlucky looters kunnen nu ineens de nieuwe hop up looten en zijn dan ineens competatief met de mensen die een goede gun looten. Een goede drop is dus niet zomaar meer een garantie op midgame.

Ik denk dat de update slecht is voor de mensen met minder gunskill en meer tactische spelers. Ze worden toch sneller in een engagement gedwongen en tegenstanders zijn vaker met slechte wapens toch gevaarlijk. Dat vereist aanpassing en zelfanalyse om beter te worden en mee te gaan in de meta. Uiteindelijk zal zo het pleb overblijven in bronze, en toch leuke potjes kunnen spelen tegen gelijkwaardige tegenstanders.
Zeer positief.

• Oxigeon
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 01:05

Oxigeon

En zo is dat!

HgnX schreef op donderdag 4 juli 2019 @ 13:29:
Het nieuwe seizoen is geweldig ! Vind de slow midgame een stuk minder traag nu met de snellere circel. Lurkers en langzame beslissers worden sneller out of hiding geforceerd en dat zorgt voor meer actie verspreid over de map. Een gemiddeld potje duurt nu slechts 15 minuten.

Je bent ook minder vaak gevaarlijk de haas als je slechte loot vind aan het begin van de game. De unlucky looters kunnen nu ineens de nieuwe hop up looten en zijn dan ineens competatief met de mensen die een goede gun looten. Een goede drop is dus niet zomaar meer een garantie op midgame.

Ik denk dat de update slecht is voor de mensen met minder gunskill en meer tactische spelers. Ze worden toch sneller in een engagement gedwongen en tegenstanders zijn vaker met slechte wapens toch gevaarlijk. Dat vereist aanpassing en zelfanalyse om beter te worden en mee te gaan in de meta. Uiteindelijk zal zo het pleb overblijven in bronze, en toch leuke potjes kunnen spelen tegen gelijkwaardige tegenstanders.
Zeer positief.
En daarom omdat ik een noob ben ga ik hem vanavond nog eens aanslingeren na een half jaar niet te hebben gespeeld. Hopelijk speel ik wat tegen mijn eigen sterkte. Maar dat zal we goed komen.

PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal

• Rule
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 10-10 09:46
Oxigeon schreef op donderdag 4 juli 2019 @ 13:36:
[...]

En daarom omdat ik een noob ben ga ik hem vanavond nog eens aanslingeren na een half jaar niet te hebben gespeeld. Hopelijk speel ik wat tegen mijn eigen sterkte. Maar dat zal we goed komen.
Oké ik wil niet meteen in je val trappen maar het spel kwam pas op 2 februari uit. 8)7 Half jaar is hoop ik toch een grapje

• SmashCruiser
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 20:30
Rule schreef op donderdag 4 juli 2019 @ 15:17:
[...]

Oké ik wil niet meteen in je val trappen maar het spel kwam pas op 2 februari uit. 8)7 Half jaar is hoop ik toch een grapje
Gister was Sinterklaas alweer op TV, ik snap de verwarring wel.. :/

• Oxigeon

Oxigeon

En zo is dat!

Rule schreef op donderdag 4 juli 2019 @ 15:17:
[...]

Tjonge jonge, Weet ik wanneer die game is uitgekomen. Ik heb die game met release 2 weken gespeeld en daarna niet meer aangeraakt.

Dus heb ik gespeeld van 4 februari tot 18 februari als je dit precies wilt weten en om verwarring te voorkomen.

[ Voor 13% gewijzigd door Oxigeon op 04-07-2019 15:59 ]

Verwijderd

HgnX schreef op donderdag 4 juli 2019 @ 13:29:

Zeer positief.
Het tactische is echt helemaal verdwenen. Je kunt geen 10 seconden met een team in oorlog zitten of er komt weer een ander team aan rennen om het laatste beetje uit je te schieten.
Het hele respawn at beacon gebeuren is ook compleet kansloos geworden aangezien de ring damage nu veel te hoog is op de meeste momenten.
Als mensen een dropship zien gaan ze als een malle op de beacon af zodat ze je weer meteen omver kunnen maaien.
De L-star maait letterlijk alles en iedereen binnen enkele seconden weg, dat slaat echt nergens op.

Ik heb sowieso het idee dat heel het damage systeem om zeep is geholpen. Ik word door ieder wapen met lvl 3 helm en armor zo omver geschoten.

• servival7
Verwijderd schreef op donderdag 4 juli 2019 @ 18:03:
[...]

Het tactische is echt helemaal verdwenen. Je kunt geen 10 seconden met een team in oorlog zitten of er komt weer een ander team aan rennen om het laatste beetje uit je te schieten.
Het hele respawn at beacon gebeuren is ook compleet kansloos geworden aangezien de ring damage nu veel te hoog is op de meeste momenten.
Als mensen een dropship zien gaan ze als een malle op de beacon af zodat ze je weer meteen omver kunnen maaien.
De L-star maait letterlijk alles en iedereen binnen enkele seconden weg, dat slaat echt nergens op.

Ik heb sowieso het idee dat heel het damage systeem om zeep is geholpen. Ik word door ieder wapen met lvl 3 helm en armor zo omver geschoten.
Met welke Legend speel je? Wraith, Lifeline en Pathfinder pakken 5% meer damage.

• SmashCruiser
servival7 schreef op vrijdag 5 juli 2019 @ 08:54:
[...]

Met welke Legend speel je? Wraith, Lifeline en Pathfinder pakken 5% meer damage.
Is er ergens een overzicht van dit soort buffs/debuffs per character?

• svenerator
  • Laatst online: 16-10 13:18
SmashCruiser schreef op vrijdag 5 juli 2019 @ 09:54:
[...]

Is er ergens een overzicht van dit soort buffs/debuffs per character?
Ja, de patchnotes :+

• UltraSub
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 08-11 10:57
Verwijderd schreef op donderdag 4 juli 2019 @ 18:03:
[...]

Waarom is de tactiek dan verdwenen? Dat is gewoon een meta waar je rekening mee moet houden. Dan heb je een verkeerde positioning, das tactics.
Meer ring damage is een goed ding. Het versnelt mid game, wat eerder vaak heel rustig werd. Het is juist de bedoeling dat je "bang" wordt als je de ring ziet komen, of dat je in ieder geval niet zoals eerder in de eerste ring totaal niet maalt om de ring.
So what. Again, tactics. Het heeft geen zin om:
- Te respawnen in skull als er nog 3 teams daar vol actief zijn. Das instant death.
- De respawner je respawned en meteen er weer vandoor gaat, die moet je protecten en als hij dat niet aan kan dan heeft hij je op de verkeerde plek gerespawned (te druk).
- Het is een BR, geen fast respawn multiplayer. Eigenlijk ben je in een BR meteen klaar als je solo zou spelen. In duo of hoger wordt je knocked en kun je nog revived worden. Apex heeft daar nog een kansje aan toegevoegd, respawn beacons. Use them wisely.
Dat vind ik reuze mee vallen. Er zijn ergere wapens, op dit moment de disruptor en hammerpoint hopups. De alternator icm disruptor rounds is een freaking laser geworden in goede handen. Zou bijna zeggen beetje OP.
- Positioning
- Ken de wapens waar je tegen speelt
- Je bent te slecht :+ Ik ook hoor, zelfde issues, maar ik schuif het niet op het spel af maar op mezelf. Tip: kijk eens een paar streams van pro's, en je schrikt je kapot hoe goed die zijn geworden. Kijk eens ff hoe weinig damage die oplopen, en zijn toch echt dezelfde wapens waar jij en ik meteen door sneuvelen. Dat is iets wat gebeurt met iedere BR na een paar maanden, skill gap.

• ScuL
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 14-11 11:54
Ik denk dat ik inmiddels pak 'm beet 20 uur Season 2 heb gespeeld (op de Amsterdam servers) maar er zitten toch een behoorlijk aantal schoften op deze server. Als het spel niet gaat zoals ze willen dan beginnen ze gelijk met schelden "fuck you", "n00b"... etc.

Gisteren had ik bijv. een potje met een pathfinder uit Polen die de hele tijd super hard naar gevechten aan het rennen was in z'n eentje - echt een solo hork. Vervolgens gaat hij dood en ik revive him... hij komt terug in het spel. Ik en m'n derde team mate worden overrompeld door 2 teams en vervolgens gaat hij fuck you roepen dat wij n00bs waren.... Echt sjiek

ProMods ETS2 uitbreiding - Mijn tijdszone is UTC+13

• Oxigeon

Oxigeon

En zo is dat!

Is er eigenlijk in Apex een Duo en Solo mode? Nee toch?

• Jojo19
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 22-03 17:52
ScuL schreef op vrijdag 5 juli 2019 @ 11:26:
Ik denk dat ik inmiddels pak 'm beet 20 uur Season 2 heb gespeeld (op de Amsterdam servers) maar er zitten toch een behoorlijk aantal schoften op deze server. Als het spel niet gaat zoals ze willen dan beginnen ze gelijk met schelden "fuck you", "n00b"... etc.

Gisteren had ik bijv. een potje met een pathfinder uit Polen die de hele tijd super hard naar gevechten aan het rennen was in z'n eentje - echt een solo hork. Vervolgens gaat hij dood en ik revive him... hij komt terug in het spel. Ik en m'n derde team mate worden overrompeld door 2 teams en vervolgens gaat hij fuck you roepen dat wij n00bs waren.... Echt sjiek
Herkenbaar.

Gister gespeeld met iemand van het forum hier en een random. Is het wij tegen de laatste squad. Ik zie dat de random gedowned wordt door de laatste van de andere squad, dus ik vol achter die gast aan. Ik schiet en zie dat die gast zijn gouden armor breekt, dus ik push als een gek. Toen ik hem had en wij wonnen begon die random ons helemaal uit te maken voor n00b en dat we dit potje moesten vergeten omdat het zo'n n00b potje was. Nou sorry maar ik weet niemand die iemand gaat revive als er nog 1 enemy over is, wat zeg ik dan wil ik niet eens gerevived worden haha

• Cobiwan
  • Registratie: Januari 2006
  • Niet online
Jojo19 schreef op vrijdag 5 juli 2019 @ 11:53:
[...]

Herkenbaar.

Gister gespeeld met iemand van het forum hier en een random. Is het wij tegen de laatste squad. Ik zie dat de random gedowned wordt door de laatste van de andere squad, dus ik vol achter die gast aan. Ik schiet en zie dat die gast zijn gouden armor breekt, dus ik push als een gek. Toen ik hem had en wij wonnen begon die random ons helemaal uit te maken voor n00b en dat we dit potje moesten vergeten omdat het zo'n n00b potje was. Nou sorry maar ik weet niemand die iemand gaat revive als er nog 1 enemy over is, wat zeg ik dan wil ik niet eens gerevived worden haha
Hij zei ook de hele tijd dat je moest stoppen met spelen... En wij maar aardig zijn en hem respawnen. Hij had blij moeten zijn.

• servival7
Oxigeon schreef op vrijdag 5 juli 2019 @ 11:27:
Is er eigenlijk in Apex een Duo en Solo mode? Nee toch?
Nope. Ziet er ook niet naar uit dat dat wel gaat komen.

Verwijderd

UltraSub schreef op vrijdag 5 juli 2019 @ 11:19:
[...]

Waarom is de tactiek dan verdwenen? Dat is gewoon een meta waar je rekening mee moet houden. Dan heb je een verkeerde positioning, das tactics.

[...]

Meer ring damage is een goed ding. Het versnelt mid game, wat eerder vaak heel rustig werd. Het is juist de bedoeling dat je "bang" wordt als je de ring ziet komen, of dat je in ieder geval niet zoals eerder in de eerste ring totaal niet maalt om de ring.

[...]

So what. Again, tactics. Het heeft geen zin om:
- Te respawnen in skull als er nog 3 teams daar vol actief zijn. Das instant death.
- De respawner je respawned en meteen er weer vandoor gaat, die moet je protecten en als hij dat niet aan kan dan heeft hij je op de verkeerde plek gerespawned (te druk).
- Het is een BR, geen fast respawn multiplayer. Eigenlijk ben je in een BR meteen klaar als je solo zou spelen. In duo of hoger wordt je knocked en kun je nog revived worden. Apex heeft daar nog een kansje aan toegevoegd, respawn beacons. Use them wisely.

[...]
Dat vind ik reuze mee vallen. Er zijn ergere wapens, op dit moment de disruptor en hammerpoint hopups. De alternator icm disruptor rounds is een freaking laser geworden in goede handen. Zou bijna zeggen beetje OP.

[...]

- Positioning
- Ken de wapens waar je tegen speelt
- Je bent te slecht :+ Ik ook hoor, zelfde issues, maar ik schuif het niet op het spel af maar op mezelf. Tip: kijk eens een paar streams van pro's, en je schrikt je kapot hoe goed die zijn geworden. Kijk eens ff hoe weinig damage die oplopen, en zijn toch echt dezelfde wapens waar jij en ik meteen door sneuvelen. Dat is iets wat gebeurt met iedere BR na een paar maanden, skill gap.
Meer ring damage maakt de respawn beacon op vele momenten overbodig. Eerst kon je nog een stukje buiten de ring rennen om zo iemand te respawnen (tactisch) en een stukje rond de ring rennen om ergens anders veilig(er) weer te beginnen met looten. Dat hele tactische gedeelte is nu teniet gedaan.

Tegenwoordig moet je in principe in de ring zelf respawnen, met als probleem dat je snel omver wordt gemaaid. Natuurlijk ga je niet respawnen in de laatste ring(en) of op plekken waar de pleuris is uitgebroken :9

De L-Star is zeker overpowered net als de RE-45 / Alternator e.d. met de nieuwe hop-up.
Net heb ik even met dual RE-45 18 kills en 2800 damage kunnen doen (1 potje gespeeld nadat ik flink aan het verbouwen ben geweest) gaat serieus nergens meer over. Zeker na het intensief verbouwen ben ik meestal geen klap meer waard in dit soort spelltjes.

Ik snap dat je zegt dat ik slecht ben maar dat is op zich wel een onnodige belediging. Ik heb gemiddeld 11 kills per potje en 1448 damage.

Wat mijn gemiddelde (en plezier) soms omlaag haalt zijn de random teams die lopen te klooien, vooral die vogels die ze uit te lucht schieten :9

• UltraSub
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 08-11 10:57
Verwijderd schreef op vrijdag 5 juli 2019 @ 14:13:
[...]

Meer ring damage maakt de respawn beacon op vele momenten overbodig. Eerst kon je nog een stukje buiten de ring rennen om zo iemand te respawnen (tactisch) en een stukje rond de ring rennen om ergens anders veilig(er) weer te beginnen met looten. Dat hele tactische gedeelte is nu teniet gedaan.

Tegenwoordig moet je in principe in de ring zelf respawnen, met als probleem dat je snel omver wordt gemaaid. Natuurlijk ga je niet respawnen in de laatste ring(en) of op plekken waar de pleuris is uitgebroken :9
Hmm.. Voor wat betreft dat stuk geef ik je wel gelijk. Al speelde dat voor de ring aanpassing ook niet in de latere rounds waar de ring al meer damage deed en het gevaarlijk werd om iemand te respawnen.
De L-Star is zeker overpowered net als de RE-45 / Alternator e.d. met de nieuwe hop-up.
Net heb ik even met dual RE-45 18 kills en 2800 damage kunnen doen (1 potje gespeeld nadat ik flink aan het verbouwen ben geweest) gaat serieus nergens meer over. Zeker na het intensief verbouwen ben ik meestal geen klap meer waard in dit soort spelltjes.
Niet normaal he, die hopups
Ik snap dat je zegt dat ik slecht ben maar dat is op zich wel een onnodige belediging. Ik heb gemiddeld 11 kills per potje en 1448 damage
Lol, dan sloeg mijn comment zeker niet op jou, dat vind ik boven gemiddeld :+
Was zeker ook niet de bedoeling om te beledigen, ongeacht je aantal kills, was meer wat cynisme/sarcasme. :)
Wat mijn gemiddelde (en plezier) soms omlaag haalt zijn de random teams die lopen te klooien, vooral die vogels die ze uit te lucht schieten :9
Ik kom het eerlijk gezegd niet zo heel vaak tegen. Meestal heb ik mensen die op zijn minst wel een beetje de mechanics snappen. Heeft wellicht te maken met tijdstippen waar je op speelt? Ik speel vaak pas na 2130...

• B!g Boss
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 10-10 15:34
S2 beetje wennen terug...
SHAREfactorytm https://store.playstation.com/#!/nl-be/tid=CUSA00572_00
L-STAR wel kunnen gebruiken effe. Dat wapen is OP!
Dikwijls top 3 gespeeld, maar nog maar 1 win in het nieuwe seizoen...

• SouLLeSSportal

SouLLeSSportal

Teamplay is everything.

Ik heb de eerste paar potjes ranked gespeeld en los van de vele kills was het echt een verademing! Paar keer bij de nieuwe cage tower geland en eigenlijk altijd constant actie gehad met minimaal 2 teams die er landen en daarna nog wel 2 of 3 die later komen. Paar mooie potten gehad waar de andere teammates ook goed werk leverden en cover gaven, etc. De tegenstanders waren natuurlijk nog allemaal bronze players maar dat gevoel als je 3 teams achter elkaar helemaal afmaakt is wel echt lekker.

• HStyles
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 23-04 12:44
Ik merkte net op dat mijn health drone kapot ging in de storm.
Was dat in S1 ook al zo ? Ik kan het mij niet herrineren ..

• NickThissen
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 10-11 16:41
3/5 potjes ranked start ik met 2 of zelfs alleen... En alsnog verlies ik RP als ik geen punten scoor. Wat is dit voor kansloos systeem? Ik dacht dat je geen punten zou verliezen in dat geval?

Mijn iRacing profiel

• Bermbom
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 10-11 08:39
HStyles schreef op zondag 7 juli 2019 @ 17:28:
Ik merkte net op dat mijn health drone kapot ging in de storm.
Was dat in S1 ook al zo ? Ik kan het mij niet herrineren ..
D.O.C. heal drone now gets destroyed after 2 damage ticks by the circle.

• Hogader
  • Laatst online: 14:38
Na een aantal dagen kan ik iig wel zeggen dat season 2 wel lekker weg speelt. Ook is Wattson een mooie toevoeging die ik graag gebruik. Het gebruik van de fences is lekker open voor eigen idee, waardoor ze verbazingwekkend goed gebruikt kunnen worden als defense in 100 verschillende manieren.

• SouLLeSSportal

SouLLeSSportal

Teamplay is everything.

Hmm matchmaking lijkt nu even niet te werken? is gewoon traag qua matchup blijkbaar.

[ Voor 33% gewijzigd door SouLLeSSportal op 09-07-2019 00:09 ]

• Rexus
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 10-11 19:11
NickThissen schreef op zondag 7 juli 2019 @ 17:46:
3/5 potjes ranked start ik met 2 of zelfs alleen... En alsnog verlies ik RP als ik geen punten scoor. Wat is dit voor kansloos systeem? Ik dacht dat je geen punten zou verliezen in dat geval?
Dat was in Seizoen 1 Elite wel zo; wat ik wel eens zag gebeuren was onsportief gedrag zodat een van de squad leaved en de andere twee niet gestrafd worden.

Nu gebeurd dat niet meer, jammer dat de matchmaking dan zoveel errors kent en er dus geregeld mensen niet in je squad worden geplaatst :/

• Ambition88
  • Registratie: Oktober 2014
  • Nu online
NickThissen schreef op zondag 7 juli 2019 @ 17:46:
Ja zuur, maar wat ik in dit soort gevallen doe is simpelweg passief spelen, iig top 10 halen zodat je je inzet aan RP terug hebt. :)

inmiddels gold 1 and climbing.

[ Voor 3% gewijzigd door Ambition88 op 09-07-2019 13:31 ]

• HStyles
-disconnect
-disconnect
-disconnect
-2 player start
-disconnect
-game start met maar met debiel team
-disconnect
-disconnect
-disconnect
-game start maar ik ben ALLEEN
-disconnect
-3 player start met goed team
-disconnect

Zo gaat het al 3 dagen

• Luncatic12
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 16-07 15:43
Amen!
HStyles schreef op dinsdag 9 juli 2019 @ 21:00:
-disconnect
-disconnect
-disconnect
-2 player start
-disconnect
-disconnect
-disconnect
-disconnect
-game start maar ik ben ALLEEN
-disconnect
-3 player start met goed team
-disconnect

Zo gaat het al 3 dagen

• OMX2000

OMX2000

Ik weet niet watvoor miner er verstopt zit in het menu van Apex, maar mijn PS4 Pro stijgt gewoon terwijl ik on het menu zit. Bizar.

• Sleehond
Af en toe zo klaar met mensen. Ik ben helaas dood, kunnen ze mij direct bij beacon respawnen gezien ze de andere squad down hebben, negeren ze dat volledig en lopen langs elke beacon heen die er is. En ik maar als een malle op X rammen, maar gewoon compleet negeren, rot op zeg :(

• p.habo
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 26-09 21:44
In het kader van deze "bitch itch avond" alhier mijn bijdrage. Die squat-mate die al mijn purples / gold uit mijn lootbox plunderde, tijdens de respawn, terwijl ik redelijk onbaatzuchtig een stelletje shields gemold had en hij ze één voor één kon finishen... echt top. Gister had ik er zo één. 2 minuten later was mijn laatste ammo prima gespendeerd aan het attenderen van andere squads op onze locatie / aanwezigheid. Het voordeel van servers bij andere games was nog wel eens dat iedereen zijn eigen fatsoensnormen per server kon en mocht benoemen en etaleren. Voor een stukje fair-play zou dat bij Apex Legends ook niet gek zijn.

• servival7
@Sleehond + @p.habo
Precies dit. Apex is best een leuk spel maar als je alleen speelt trekken ze een potje debielen los om mee samen te spelen dat de lol er snel af is. Had gehoopt dat dit met ranked minder zou zijn maar helaas.
Speel je met je eigen maten dan is het stukken leuker alleen heb je dan weer het probleem van @HStyles waardoor je na de zoveelste DC ook maar weer stopt om wat anders te gaan doen.

• Rob SOS
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 14:26
krijg deze week vele malen de volgende error:

"Connection to server timed out [code: Leaf].

meer mensen last van?

• NickThissen
p.habo schreef op dinsdag 9 juli 2019 @ 23:25:
In het kader van deze "bitch itch avond" alhier mijn bijdrage. Die squat-mate die al mijn purples / gold uit mijn lootbox plunderde, tijdens de respawn, terwijl ik redelijk onbaatzuchtig een stelletje shields gemold had en hij ze één voor één kon finishen... echt top. Gister had ik er zo één. 2 minuten later was mijn laatste ammo prima gespendeerd aan het attenderen van andere squads op onze locatie / aanwezigheid. Het voordeel van servers bij andere games was nog wel eens dat iedereen zijn eigen fatsoensnormen per server kon en mocht benoemen en etaleren. Voor een stukje fair-play zou dat bij Apex Legends ook niet gek zijn.
Aan de andere kant moet je ook niet vergeten dat het meestal wel een goed idee is dat degene die jou gaat respawnen even snel wat betere gear haalt, al is dat uit jouw box "gestolen". Ik heb liever iemand met goeie gear die mij respawnt dan iemand met 10% health en een mozambique die vervolgens ~30s in zijn uppie is terwijl ik respawn en nieuwe gear zoek. Hoe vaak gaat het wel niet mis meteen na een respawn? Elk team in de buurt zal meteen naar je toe rushen dus alle kleine beetjes helpen.

Als ik als enige in de squad overblijf en mensen ga respawnen "steel" ik ook altijd alles dat ik nodig denk te hebben. Als ze meteen beginnen te klagen dan hou ik de zooi lekker zelf. Als ze niks zeggen krijgen ze het netjes terug zodra we veilig zijn.

Mijn iRacing profiel

• NickThissen
Nou in Gold is m'n plezier er ook van af. Laatste ring nog 5 squads over, ieder in z'n eigen huisje. Ik met nog een teammate bovenop de leviathan skelet bij skulltown en op iedereen schieten maar het is gewoon kansloos natuurlijk. Ring komt eraan en iedereen komt tegelijk op ons af. P4 letterlijk in de laatste ring, nog nooit meegemaakt. Hele pot niemand buiten gezien alleen 8 teams in huisjes... Waarom speel je dit spel als je letterlijk alleen gaat campen? Wat is het doel?

Mijn iRacing profiel

• Louw Post
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 13-11 21:43

Louw Post

Cerenas

OMX2000 schreef op dinsdag 9 juli 2019 @ 22:28:
Ik weet niet watvoor miner er verstopt zit in het menu van Apex, maar mijn PS4 Pro stijgt gewoon terwijl ik on het menu zit. Bizar.
Op PC net zo, er is aardig wat load voor een hoofdmenu...

• ToFast
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 25-01 12:49
Louw Post schreef op donderdag 11 juli 2019 @ 09:13:
[...]

Op PC net zo, er is aardig wat load voor een hoofdmenu...
Hier op de ps4 pro ook, in de game slechts een zacht briesje. Ik vermoed dat ze geen fps-lock in het menu hebben, zal wel 300 frames draaien ofzo :p. Hopelijk fixen ze dat met de eerst volgende update.

• servival7
NickThissen schreef op woensdag 10 juli 2019 @ 22:12:
Nou in Gold is m'n plezier er ook van af. Laatste ring nog 5 squads over, ieder in z'n eigen huisje. Ik met nog een teammate bovenop de leviathan skelet bij skulltown en op iedereen schieten maar het is gewoon kansloos natuurlijk. Ring komt eraan en iedereen komt tegelijk op ons af. P4 letterlijk in de laatste ring, nog nooit meegemaakt. Hele pot niemand buiten gezien alleen 8 teams in huisjes... Waarom speel je dit spel als je letterlijk alleen gaat campen? Wat is het doel?
placement points :+

• Ambition88
  • Registratie: Oktober 2014
  • Nu online
Tja komt omdat respawn dit gedrag aanmoedigt, sinds wanneer is een top 3/5 whatever placement belangrijker dan kills/dmg? ze moeten gewoon die kill cap eraf halen en dmg ook mee nemen voor de punten elke 500 dmg is bv 1 extra RP punt oid.

Verwijderd

@UltraSub
Meestal 's morgens en 's middags. Net zoals nu even.

Na 15.00 merk ik dat het niveau erg omlaag zakt omdat de meeste kinderen dan waarschijnlijk uit school zijn.
Dat gezegd hebbende kom ik ook genoeg minderjarigen tegen die netjes en beschaafd spelen, waarschijnlijk zijn het pubers en gefrustreerde "alfa" mannetjes die overal schijt aan hebben :+

Dat mensen niet kunnen mikken en tactisch minder gewend zijn boeit me niet eens zo veel. Dat ze met twee personen hun eigen weg gaan en duidelijk op Discord oid zitten, je niet respawnen en geen loot delen is gewoon treurig.
Ook gelijk dat schelden.

Van de week zat ik met mijn team net buiten een van de laatste ringen. Dus de health tikte aardig af.
Mijn teammates gingen neer maar ik moest mezelf healen om in leven te blijven. Hun gingen dood, meteen lopen te schelden en schreeuwen in de microfoon. Ik ren de ring in om de laatste persoon neer te schieten die ik op dat moment hoorde reviven.
Natuurlijk was dat volgens hun puur geluk en bleven ze maar schelden.

Dat is wel zo'n beetje het niveau van de laatste tijd :+

• earthapple

earthapple

Dit is wat je krijgt met ranked. Mensen gaan alle aspecten van een battle royale gebruiken om te winnen. De laatste paar ringen is dus goed positioneren en 'poken' op de vijand zodat zij meds gaan gebruiken. Daarnaast is RNG ook altijd een factor in battle royale. Part of the game :*)

• SouLLeSSportal

SouLLeSSportal

Teamplay is everything.

Het wisselt nog erg, ik zit nu in silver 1 en merk dat je best ok teammates kan krijgen maar ook lui die om welke reden dan ook ranked gaan spelen voordat ze uberhaupt de basis snappen van de game. Rennen compleet andere kant op, gaan niet in op gepingede loot zoals armor etc dat beter is dan ze hebben, vallen teams aan meteen als ze gespot zijn op lange afstand met smg's etc, op een locatie die niet echt voordeel biedt of tactisch handig is gezien de komende ring. Dat zorgt nogal vaak voor prematuur eindigende potjes. Cheaters zijn ook nog steeds een probleem van hier tot tokyo (pun intended) was ook een die duidelijk cheat aan had, healde niet eens tussen gevechten en had stuk of 5-6 kills, nade zichzelf en gaat uit de game, voor de max aantal punten voor kills die waren gefarmed en rinse and repeat om maar zo snel mogelijk te levelen...
Uiteraard weer een of andere aziatische naam met cijfers. |:( :F

• Sergelwd
  • Laatst online: 18-04-2021
Weer eens even wezen kijken, maar ik verbaas me er al helemaal niet meer over dat het spel een stille dood sterft.
Eerst crashte hij af en toe maar nu komt hij niet eens meer in het hoofdmenu.

• HStyles
Sergelwd schreef op donderdag 11 juli 2019 @ 20:04:
Weer eens even wezen kijken, maar ik verbaas me er al helemaal niet meer over dat het spel een stille dood sterft.
Eerst crashte hij af en toe maar nu komt hij niet eens meer in het hoofdmenu.
Ja dat ligt dan toch echt aan je zelf of aan je computer

Ik heb zelf namelijk nog nooit een crash gehad met dit spel

• Sergelwd
  • Laatst online: 18-04-2021
Dan is het vrijwel uitgesloten dat er bugs in het spel zitten natuurlijk...
Er zijn tientallen crashtopics met honderden paginas aan reacties die onopgelost zijn, leg jij ze anders even uit dat het aan hun PC ligt;)
Ik geloof je best dat de game voor sommige mensen nog steeds crashed. Maar bij mij persoonlijk gebeurd het tegenwoordig zelden. Bij launch was het veel erger hoe onstabiel het liep. Jammer dat het je overkomt, want Seizoen 2 is best wel te pruimen :)

Mijn YouTube

• p.habo
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 26-09 21:44
Persoonlijk heb ik een beetje een haat-liefde verhouding met de daily en weekly challenges. Enerzijds is het een leuke uitdaging / toevoeging. Anderzijds is het met randoms totaal onmogelijk om "even vlug" wat van de felbegeerde challenges te halen die een direct battlepass level opleveren. Bijv. de "land daar" challenge van de 2e week. Continue een andere corner van de map. Dus... ten einde raad gisteren een solo-jump gedaan, om vervolgens he-le-maal kapotgescholden te worden. En dat voor pak 'em beet 5 minuten. Tot op heden kon ik mij prima redden met pingen, maar ik merk dat met de nieuwe challenges een stukje conversatie / headset gewenst is (of niet). Toch maar eens gaan graven, waar die day one headset gebleven is.

• SouLLeSSportal

SouLLeSSportal

Teamplay is everything.

Sergelwd schreef op donderdag 11 juli 2019 @ 21:53:
Dan is het vrijwel uitgesloten dat er bugs in het spel zitten natuurlijk...
Er zijn tientallen crashtopics met honderden paginas aan reacties die onopgelost zijn, leg jij ze anders even uit dat het aan hun PC ligt;)
Het verschilt heel erg, dat is het lastige, er is niet een reden waarom het niet werkt tegenwoordig maar vaak net die combinatie met die driver versie en die specfieke videokaart van die maker etc. Ik heb zelf eigenlijk weinig crashes gelukkig, maar wel regelmatig dat de que uitvalt als die de spelers verdeeld in teams. Dat mag ook wel wat robuuster opgezet worden en wat meer kan worden gezorgd dat iedereen die in een game wordt gezet ook daadwerkelijk in een team beland. Geen idee hoe lastig dat te verbeteren is maar het is wel erg irritant als je 1 op de 10 games opnieuw moet starten omdat de game wegvalt of je met maar 1 of geen teammates in een team wordt gezet.

• SacredRose
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 10-11 12:01
Rob SOS schreef op woensdag 10 juli 2019 @ 14:00:
krijg deze week vele malen de volgende error:

"Connection to server timed out [code: Leaf].

meer mensen last van?
Dit heb ik eigenlijk sinds S2 begonnen is. Ik kan een potje spelen zonder problemen. Wil ik daarna een nieuw potje starten. Bam die melding. Meteen opnieuw proberen en geen enkel probleem en weee een potje gespeeld en dan gebeurd het weer.

Dat of de marchmaking blijft staan op party not ready.

• Rob SOS
  • Laatst online: 14:26
SacredRose schreef op zaterdag 13 juli 2019 @ 18:51:
[...]

Dit heb ik eigenlijk sinds S2 begonnen is. Ik kan een potje spelen zonder problemen. Wil ik daarna een nieuw potje starten. Bam die melding. Meteen opnieuw proberen en geen enkel probleem en weee een potje gespeeld en dan gebeurd het weer.

Dat of de marchmaking blijft staan op party not ready.
Denk dat de leaf defect gefixed is, speel de hele morgen al zonder issue.

• NickThissen
Gebeurt nog steeds meerdere keren per speelsessie voor mij, en zo heel lang achter elkaar speel ik meestal niet. Gelukkig vrijwel nooit mid-game gehad (een keer in endgame lang geleden en een keer tijdens drop in) dus het is niet heel erg verder, beetje irritant alleen.

P2020 + Alternator met beide hop-ups is wel meesterlijk hoor :) Moet alleen een squad hebben die begrijpt dat je in zo'n pot weinig op afstand kan doen en dus niet op elke pixel die ljikt te bewegen beginnen te schieten. Als je alles beetje op mid-range houdt kun je eerst hun shields eraf schieten en daarna met de p2020 afmaken.

Mijn iRacing profiel

• raiders
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 12-11 23:23
Ik moet zeggen dat ik de ranked mode ook vrij “gek” vind. In brons kun je niet zakken en in silver ook wel heel lastig.

Verbeter me als ik het mis heb, maar dan kun je dus net zo goed altijd ranked spelen. Je hebt eigenlijk niks te verliezen. Als je dat systeem aanpakt zie je denk ik ook dat iedereen wat beter gaat spelen. Iedereen die dat niet doet is dan gewoon een lage ranking

Join me Luke and together we can rule Tweakers ;)

• AmonTobin
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 05-05 17:03
Veel issues met ranked matchmaking op de Xbox bij mij. Ik wil wel ranked spelen, maar duurt te lang voordat ik een game gestart krijg en vaak zit ik dan met een squad van 2 waarvan de ander meestal (begrijpelijk) vroegtijdig quit.

• TwanJ
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 28-06-2023
Ik vindt het altijd grappig om te lezen dat iedereen zit te klagen over ''randoms'' en hun manier van spelen. Maar begrijpen dat je zelf net zo goed een random bent ho maar.

Elitish gelul hier manmanman

• Milo44
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 30-08 22:34
Na ruim 2 maanden amper/niet gespeeld te hebben wil ik het weer eens gaan oppakken.
Helaas spelen de 2 mensen met wie ik voorheen speelde niet meer.

Zijn er nog mensen die nog iemand voor bij hun squad zoeken, betreft de PC versie?
Ik beschik over een headset met mic en communiceer dan ook graag.
Ik speel voornamelijk in de avonduurtjes na werktijd met een serieuze instelling om het uiterste eruit te kunnen halen, maar ben dan weer wel minder geïnteresseerd in ranked.
Wellicht veranderd dit met een goede squad en als ik weer wat ingespeeld ben.

Hoor t wel.

[ Voor 5% gewijzigd door Milo44 op 16-07-2019 12:49 ]

I, a stranger and afraid in a world I never made...

• So_Surreal
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 11-11 20:25
Milo44 schreef op dinsdag 16 juli 2019 @ 12:47:
Na ruim 2 maanden amper/niet gespeeld te hebben wil ik het weer eens gaan oppakken.
Helaas spelen de 2 mensen met wie ik voorheen speelde niet meer.

Zijn er nog mensen die nog iemand voor bij hun squad zoeken, betreft de PC versie?
Ik beschik over een headset met mic en communiceer dan ook graag.
Ik speel voornamelijk in de avonduurtjes na werktijd met een serieuze instelling om het uiterste eruit te kunnen halen, maar ben dan weer wel minder geïnteresseerd in ranked.
Wellicht veranderd dit met een goede squad en als ik weer wat ingespeeld ben.

Hoor t wel.
Ik speel ook vaak na werktijd en ben wel redelijk goed in het spel en speel ook op PC :)
Ik heb wel een mic maar gebruik die eigenlijk alleen wanneer ik alleen thuis ben.

So_Sureall (dubbel L op het eind) is mijn Origin ID.

• SmashCruiser
TwanJ schreef op dinsdag 16 juli 2019 @ 11:28:
Ik vindt het altijd grappig om te lezen dat iedereen zit te klagen over ''randoms'' en hun manier van spelen. Maar begrijpen dat je zelf net zo goed een random bent ho maar.

... Het gaat er vooral om dat veel randommers bij voorbaat al weigeren samen te werken of bewust het bloed onder je nagels vandaan halen. Over skills van randoms moet je inderdaad niet teveel zeuren

• HStyles
Met al die waardeloze matchmaker problemen begin ik nu wel kwaad te worden want is gewoon een probleem wat te vaak voorkomt.
Knip, doe normaal

[ Voor 27% gewijzigd door Verwijderd op 16-07-2019 19:19 ]

• Sleehond
TwanJ schreef op dinsdag 16 juli 2019 @ 11:28:

Uiteraard ben je zelf een random, logisch.

Maar er zit toch een verschil tussen random gewoon normaal doen en je team helpen of..... random spelen en volledig alles negeren en je eigen plan trekken.

Daar hebben mensen terecht "last van" met randoms.

Om maar even op dezelfde wijze af te sluiten:

@TwanJ manmanman :')

Overigens patch 1.15 net geïnstalleerd, eens kijken hoe het loopt d:)b

[ Voor 5% gewijzigd door Sleehond op 16-07-2019 20:09 ]

• SouLLeSSportal

SouLLeSSportal

Teamplay is everything.

Dat vooral idd, speel je ranked, op gold III, dus je verwacht enige vorm van samenwerking en wat skills, gaat er 1 solo naar skulltown, ben je met 2 man over want hij is na een paar kills uiteraard gethirdpartied en gaat dan direct weg. Of ze springen in de hotzone, maar hebben geen benul wat te doen als ze op de grond staan met andere spelers. Of zoals ook al eerder aangegeven op 200m+ gaan schieten op een team in een gebouw... Wil je de game leren of aankloten, ga dan unranked spelen ofzo.

Daarentegen heb je ook af en toe wel goede teammates die helpen, samen als een team werken etc. Dat zijn leuke potten en dan verliezen is jammer maar dan weet je dat je je best gedaan hebt als een team. Gisteren was echt dramatisch voor mij, ik raakte genoeg maar telkens 2 van de 3 van een team downed en dan geen kills, of gelaserbeamed met die alternator.
Dat ding is nog steeds met die hopup echt te op. Ik zou voorstellen dat die hopups hun damage hoger maken voor wel of geen shields maar de 'normale' damage zou dan gewoon lager moeten zijn. Beetje zoals irl hollow points super goed werken vs unarmored, maar vrijwel niks doen als iemand een simpel kevlar vest aan heeft. Nu heb je wel erg veel voordeel als je die hopup kan vinden.
Ook schijnt men het systeem van titanfall voor cheaters ook hier in op te willen nemen, dus cheaters in dezelfde lobby gooien ipv direct bannen. _/-\o_ :P

[ Voor 6% gewijzigd door SouLLeSSportal op 16-07-2019 21:15 ]

• Milo44
So_Surreal schreef op dinsdag 16 juli 2019 @ 15:08:
[...]

Ik speel ook vaak na werktijd en ben wel redelijk goed in het spel en speel ook op PC :)
Ik heb wel een mic maar gebruik die eigenlijk alleen wanneer ik alleen thuis ben.

So_Sureall (dubbel L op het eind) is mijn Origin ID.
En met dubbel R, haha. Heb je ge-add :w

• Milo44
Patch notes van gisteren

O.a. crashes gefixed.

• SPOXYWOXY
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 12-11 07:50
Kreeg gisteren gewoon weer een leaf crash hoor... |:(

• RidgeRazor
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 06-09 13:04
SPOXYWOXY schreef op donderdag 18 juli 2019 @ 09:21:
[...]

Kreeg gisteren gewoon weer een leaf crash hoor... |:(
Code: Leaf is dan ook geen crash, maar een connection error. Code: Net en Leaf zijn helaas nog onopgelost..

Ik ben vrij snel in Gold IV gekomen om vervolgens de III aan te tikken en weer wat te zakken naar IV. Ik merk vanaf de tweede/derde week ranked een stijgende lijn in hoeveelheid squads die echt op doortocht zijn. Deze hebben vaak een paar duizend kills per legend.. De dagen ervoor had ik het idee dat de squads veel gelijkwaardiger waren en kwam ik vrij steady door Gold IV. Iemand anders die een gelijkwaardige ervaring heeft?

• Milo44

Pagina: 1 ... 30 ... 42 Laatste

Let op:
discord
Zoek je andere Tweakers om Apex Legends mee te spelen?
Vergezel ons op de Apex Legends Discord server voor Tweakers
Deze server is geen officiële Tweakers-server, Tweakers-crew zal hier dus geen support of moderatie op kunnen geven.

Graag zoveel mogelijk ontopic blijven. Een kleine discussie over Apex Legends vs een andere game, of een kleine discussie over randzaken van Apex Legends is prima, maar houd het netjes en respecteer elkaars mening. Mocht iemand over de schreef gaan: reageer er niet op en gebruik de "Rapporteer" functie.

Let aub op met het plaatsen van plaatjes. Grote bestanden laden traag op mobiel en hoge resolutie scrollt traag voor iedereen. Thumbnails zijn voor winnaars.