Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErA
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 10:13

ErA

Wat ik erg miste aan apex legends was match making. Net als bijvoorbeeld CS:GO of Overwatch.

Toen ik hoorde over Apex Elite dacht ik dat het een nutteloze toevoeging zou zijn.

Maar toch... ik zat er naast.

Door de laatste patch wordt er wat conservatiever gespeeld. Waardoor de dichtheid van de 2e ring wat normaler is. In normale queue zijn er meestal nog dik 10 squads over bij de 2e ring. En in de ene laatste ring nog 5.

Ondanks dat de skill levels uiteenlopen omdat er geen matchmaking is, zorgt dit er wel voor dat het spel wat leuker is. Met name voor de wat minder sterke mensen.

Apex elite voegt er nog de wat kortere ring aan toe wat het helemaal chaotisch maakt.

Leuk detail: Hot zones zijn verlaten. Dropship + hot is meestal maar max 2 squads per locatie. Een verademing.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• aex351
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 25-09 16:50

aex351

I am the one

Apex Elite heeft er voor gezorgd dat mensen massaal zijn gaan campen. Zit vaak genoeg in squads die dan ergens willen blijven 'hangen' tot ze bij de laatste 5 zitten. Ja echt top gameplay. En voor wat :? een badge.

< dit stukje webruimte is te huur >

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevz
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 03:05
aex351 schreef op zaterdag 8 juni 2019 @ 00:27:
Apex Elite heeft er voor gezorgd dat mensen massaal zijn gaan campen. Zit vaak genoeg in squads die dan ergens willen blijven 'hangen' tot ze bij de laatste 5 zitten. Ja echt top gameplay. En voor wat :? een badge.
Het is niet onverwachts ofzo, zodra een hele lobby bestaat uit squads die communiceren veranderd de gameplay behoorlijk, hoort erbij. Maakt het wel saai als je een verstoppend teampje moet vinden in de laatste battle, maar dat heeft meer te maken met de XP voor time alive. Als ze dat een beetje inkrimpen en wat meer XP geven voor andere dingen...

Mijn YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AmonTobin
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 05-05 17:03
Servers down op Xbox zo te zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 10:50
Fijn dat de battlepass van season 2 heel ander word gedaan dan season 1.. was ook wel nodig.

Ben wel benieuwd naar die challenges voor die battlepass.. het moeten niet van die ontzettende onzin challenges worden zoals in fortnite.

Ranked is dan ook een heeele welkomen change imo :)

6 tiers. Ben benieuwd hoe moeilijk het is om in de Predator tier te komen.

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ToFast
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 25-01 12:49
Verwijderd schreef op donderdag 6 juni 2019 @ 16:47:
Ze hebben toch iets met de hit registratie gedaan?
k kan nu 18 keer met een Eva-8 schieten op een afstand van 10 meter en gewoon geen enkele keer wat raken....
Ik ervaarde ook ineens een hoge ping (van 20ms naar zeg 200ms), blijkt de Apex server ineens op een heel andere te staan, gebeurde gister vrij vaak zomaar op de ps4. Vandaag gaat het beter en blijft amsterdam geselecteerd gelukkig steeds.

Het Apex team is op de hoogte van deze bug in de Apex datacenters.

[ Voor 6% gewijzigd door ToFast op 08-06-2019 21:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLLeSSportal
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 19-09 13:14

SouLLeSSportal

Teamplay is everything.

Erazher schreef op donderdag 6 juni 2019 @ 13:16:
[...]

Ik vind zulke dingen helaas niet betrouwbaar en maar content maken op mogelijk dingen.
Tijdens E3 wordt de nieuwe legend mogelijk bekend gemaakt en weten we meer.
is intussen al confirmed dus niet zo heel gek :)

nieuws: Apex Legends krijgt op 2 juli nieuwe Legend, wapen en Ranked Mode

[ Voor 22% gewijzigd door SouLLeSSportal op 08-06-2019 21:39 ]

gamepc Nick: ACEpr0faker Steam: pr0faker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AmonTobin
Ik weet niet wat ze gedaan hebben, maar het spel is onspeelbaar op het moment op Xbox. Hitregistratie en lag is echt kansloos gewoon.

Jammer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fetix1
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 17-08 20:43
Ben wel toe aan een ranked mode. Met randoms spelen is echt geen bal aan zo. Word oprecht bij alleen maar noobs ingedeeld. Zelfs een level 11 bij Elite, wtf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• So_Surreal
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 19-09 10:48
Ik ben battle pass level 98 nu, ik denk dat ik 100 wel ga redden voor zaterdag, dan ga ik op vakantie.
110 voor de golden Havoc gaat me alleen niet lukken helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nickrsd
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 10:21

Nickrsd

Psn: rsdnik ; Uplay: jagerNL

op de pc is op dit moment bijna niet te spelen, erge dsync en lag.. te erg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• warcow
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 02:17
Speel het nu een tijdje op de PS4, leuk spel. Merk zelf ook wel dat ik een klein beetje voorzichtiger speel bij apex elite vooral bij nog 6-7 groepen over. (gister al 3 x stuk gegaan bij de laatste 6, frustrerend)

Hoe werkt dat discord, Dan moet ik in de voice groep van apex legends? Ben wel op zoek naar wat medegamers die zin hebben om een keer samen te spelen. Heb er zelf ook een mix bij, dat vind ik wel handig. (niet vaak maar een enkele x is het ook best wel humor tijdens zo'n spel)

PSN ID: warcow86

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OMX2000
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 08:22

OMX2000

By any means necessary...

Gisteren potje gespeeld. 1 teamlid ging een beetje eigen kant op. En ik ren constant achter de ander aan. Looten, en Longbow te pakken. Dus ik hoor steeds dat ie beschoten wordt en weer doorgaat. Zo in totaal 3 keer. En eindelijk weer in de buurt. En bam Champion. Ik 0 kills 0 damage, andere achterblijver ook. En de “renner” 4 kills.

Dè developers podcast in je moerstaal : CodeKlets Podcast

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Louw Post
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 24-09 16:16

Louw Post

Cerenas

So_Surreal schreef op dinsdag 11 juni 2019 @ 12:56:
Ik ben battle pass level 98 nu, ik denk dat ik 100 wel ga redden voor zaterdag, dan ga ik op vakantie.
110 voor de golden Havoc gaat me alleen niet lukken helaas.
Je krijgt elke dag een volledig level bij de eerste keer in de top 5 eindigen. Ik weet niet hoeveel je speelt maar 100 moet zeker dan wel lukken lijkt me.

Ben nu bijna 106 en hoop nog de 110 te kunnen halen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• So_Surreal
Louw Post schreef op woensdag 12 juni 2019 @ 07:12:
[...]

Je krijgt elke dag een volledig level bij de eerste keer in de top 5 eindigen. Ik weet niet hoeveel je speelt maar 100 moet zeker dan wel lukken lijkt me.

Ben nu bijna 106 en hoop nog de 110 te kunnen halen. :)
Is dat elke dag tot het einde van het seizoen nog ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLLeSSportal

SouLLeSSportal

Teamplay is everything.

fetix1 schreef op dinsdag 11 juni 2019 @ 12:48:
Ben wel toe aan een ranked mode. Met randoms spelen is echt geen bal aan zo. Word oprecht bij alleen maar noobs ingedeeld. Zelfs een level 11 bij Elite, wtf.
Ja echt ook, ik ben niet denderend goed maar ik heb naast dat minimaal 1 op de 8 games ik met 1 andere speler in een team kom, vrijwel alleen maar lui die er echt geen reet van snappen. Of solo gaan als je niet naar hun marker springt omdat dat bv tunnels met high loot cirkel is en ik geen zin heb in die loterij shootout met lag van hier tot tokyo.
Heb je dan eindelijk wat lui die tenminste wat raken en niet als malloten in volle sprint rondracen, dan kom je in de final 2, gaan ze opeens als 1ste rangs noobs 1 voor 1 een full team aanvallen die net het andere team hebben afgeslacht.... |:( :F gisteren 3x gehad. allemaal wat kills, 3-5 ofzo, en laatste gevecht gaan ze in full derp mode, verliezen we het weer met zelfs betere positie omdat ze het gevecht in rushen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Louw Post

Louw Post

Cerenas

So_Surreal schreef op woensdag 12 juni 2019 @ 11:41:
[...]

Is dat elke dag tot het einde van het seizoen nog ?
Ja, als het goed is wel.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• warcow
SouLLeSSportal schreef op woensdag 12 juni 2019 @ 15:18:
[...]

Ja echt ook, ik ben niet denderend goed maar ik heb naast dat minimaal 1 op de 8 games ik met 1 andere speler in een team kom, vrijwel alleen maar lui die er echt geen reet van snappen. Of solo gaan als je niet naar hun marker springt omdat dat bv tunnels met high loot cirkel is en ik geen zin heb in die loterij shootout met lag van hier tot tokyo.
Heb je dan eindelijk wat lui die tenminste wat raken en niet als malloten in volle sprint rondracen, dan kom je in de final 2, gaan ze opeens als 1ste rangs noobs 1 voor 1 een full team aanvallen die net het andere team hebben afgeslacht.... |:( :F gisteren 3x gehad. allemaal wat kills, 3-5 ofzo, en laatste gevecht gaan ze in full derp mode, verliezen we het weer met zelfs betere positie omdat ze het gevecht in rushen.
Misschien begrijp ik je verkeerd maar is het richting het einde helemaal juist niet handig om vlak na een gevecht tussen 2 teams af te maken wat er daarna nog leeft? Vaak redelijke kans dat als het gevecht tussen 2 teams voorbij is er niet nog 1 team met 3 volledig gezonde poppetjes over is.

Ik vind het vooral zuur als ik net weet apex elite ben met wat moeite en dan direct in een team kom met complete klapmongolen die ergens heen (willen) jumpen dat je weet dat het een 50/50 op zijn best is. (Van die plekken waar 4 teams landen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erazher
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 02-08 21:50
True, maar het is gewoon rumors en praten over iets om wat te schrijven of video te maken.
Zelfde als wall jumping of een voertuig, zat erin voor testen en nu niet.
Het hele data minen en dan praten of wat ze vinden vind ik gewoon nutteloos.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Bullettooth
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 23-09 09:06

Bullettooth

--VR--

p.habo schreef op vrijdag 7 juni 2019 @ 13:40:
@jesse111 De update is inderdaad leuk, maar heeft ook een keerzijde. Je wordt nu vaker gedwongen om solo te jumpen voor het geval de jumpmaster voor een idiote plek kiest. In groepsverband met randoms jumpen kost onnoemelijk veel tijd om een streak op te bouwen en hangt veel te veel af van een geluksfactor. En dat haalt eigenlijk het squad-aspect onderuit. Om vooral die Top 5 - achievements te halen, zonder telkens een nieuwe badge te moeten halen, is langs en buiten de circle vertoeven wel een pré. Gisteravond was dat tot round 3 / 4 de speelstijl van de helft van de squads. Bijv. 8 squads left / 17 players. Go figure.
Gedwongen om solo te springen? Misschien is het handig om, als er 2 van de 3 mensen naar 1 punt springen, zelf ook mee te gaan daar heen? Ook al ben je met randoms, je overlevingskansen zijn vrijwel 100% hoger als je mee springt met ze. En je maakt het voor de andere 2 op deze manier ook leuker. Soms moet je ook gewoon mee gaan in de flow, in het voorbeeld dat je aan haalt ben jij degene die de squad naait. Just my 2 cents.

Gravity is a habit that is hard to shake off.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb sinds gisteren continu een rood icoontje rechts boven (dat de ping te hoog is?). Ook ervaar ik veel lag, rubber banding en wordt ik ineens uit de server gegooid. Ligt dit aan mij?

Speedtest is verder prima. Ik twijfelde of ik misschien op een US server zat.

Edit; Heb NL, BE, ENG, DE geprobeerd maar overal het hetzelfde resultaat.

[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 13-06-2019 10:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennyV
  • Registratie: Augustus 2016
  • Laatst online: 15-02-2023
Verwijderd schreef op donderdag 13 juni 2019 @ 10:00:
Ik heb sinds gisteren continu een rood icoontje rechts boven (dat de ping te hoog is?). Ook ervaar ik veel lag, rubber banding en wordt ik ineens uit de server gegooid. Ligt dit aan mij?

Ik heb dit ook, gewoon niet speelbare lag dus ik laat de game links liggen tot het is opgelost :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• p.habo
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 20-06-2024
Bullettooth schreef op donderdag 13 juni 2019 @ 09:51:
[...]

Gedwongen om solo te springen? Misschien is het handig om, als er 2 van de 3 mensen naar 1 punt springen, zelf ook mee te gaan daar heen? Ook al ben je met randoms, je overlevingskansen zijn vrijwel 100% hoger als je mee springt met ze. En je maakt het voor de andere 2 op deze manier ook leuker. Soms moet je ook gewoon mee gaan in de flow, in het voorbeeld dat je aan haalt ben jij degene die de squad naait. Just my 2 cents.
Laat ik hem ietsjes nuanceren... solo in geval van een kansloze missie. En ja, dat is een puur subjectief oordeel. Bijv. bij een snelle jump op een plek waar 3 - 4 squads landen. T.b.v. de Apex Elite streak ging ik geen kostbare tijd verkloten en dan moet ik dus niets. Los daarvan vind ik dat persoonlijk geen naaien. Als ik jumpmaster ben en één of twee mates gaan een andere kant op, dan is dat een goed recht. Het verandert de speelstijl alleen.

In sportief opzicht boeit het mij niet of ik een lang potje of een kort potje speel, zolang het niet opzettelijk verkloot wordt door iemand. Meermaals buiten de map springen, etc., etc. De Fully Decked achievement heb ik ook gewoon gedeeld met mijn random squad. Gouden schild + helm neergegooid, gepingd en weggelopen. Het spontane karakter van het spel maakt het leuk. Vooral als dat het teamverband ook spontaan ontstaat. Daarmee ben ik naar mijn mening het vaakst als 1e geeindigd.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• So_Surreal
Wouw net echt het meest intense en beste potje Apex ooit gespeeld.
Het was Apex Elite en we wonnen met 21 squad kills haha, Op het einde was het 1VS3 en won ik alsnog :D
De hele tijd battles overal, high ground proberen te pakken, 2x een teammate die dood ging door de circle, maar die nog respawnd kon worden, en nog net zijn gear kon terug looten terwijl zijn box in de cirkel lag :D

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/MgACYMUKANae6cLLoR0Kaevb/full.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLLeSSportal

SouLLeSSportal

Teamplay is everything.

warcow schreef op woensdag 12 juni 2019 @ 19:22:
[...]

Misschien begrijp ik je verkeerd maar is het richting het einde helemaal juist niet handig om vlak na een gevecht tussen 2 teams af te maken wat er daarna nog leeft? Vaak redelijke kans dat als het gevecht tussen 2 teams voorbij is er niet nog 1 team met 3 volledig gezonde poppetjes over is.

Ik vind het vooral zuur als ik net weet apex elite ben met wat moeite en dan direct in een team kom met complete klapmongolen die ergens heen (willen) jumpen dat je weet dat het een 50/50 op zijn best is. (Van die plekken waar 4 teams landen)
Direct daarna als je ze ziet idd een goed idee. Maar niet dik een minuut later en helemaal als je in de killfeed alle drie van het andere team achter elkaar dood ziet gaan. Dat is een goed team en alweer full health als je er aan komt. Ga je dan ook nog 1 voor 1 dan is het weer een kansloze lose. Maar goed heb ook al wat potjes met paar goede randoms gehad waar ik wat langer mee heb gespeeld en ook paar elite potjes 2de werden met flink wat kills, ook nog 1 gewonnen hebben maar nooit verloren omdat zij of ik dom speelden. Gewoon bad luck, betere tegenstanders of third partied ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• svenerator
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 16-09 21:39

Gister nog een potje gespeeld rond 11u avond, deed het prima. Wel voorhand nog Amsterdam geselect als datacenter. Sinds ik preventief de server selecteer heb ik eigenlijk weinig last meer van serverkuren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 09-09 10:50
Ik speel meestal met randoms en het is meestal wel een van de extremen: (1) of ze werken lekker samen (en dan maakt het meestal weinig uit of ze beetje kunnen mikken of niet), (2) of ze gaan compleet solo (of maken jou jumpmaster en springe dan met z'n twee ergens anders), (3) of ze droppen in een hotspot om vervolgens het team compleet te negeren.

Geval (2) kom ik nog vaak tegen maar kan ik inmiddels goed tegen. Gewoon meteen quit game en ze zoeken het maar uit, kost me iig geen 5 min kansloos spelen.

Geval (3) is nog het meest irritant. Drop je met je team in een hotspot, prima kan ik soms wel hebben. Vervolgens heb ik pech met loot en ben ik na 2 kills door m'n ammo heen. Zit 10 min lang te pingen dat ik ammo nodig heb maar ze droppen gewoon niks. Ondertussen schieten ze zelf hele magazijnen leeg op vijanden op 500m afstand. En dan zeiken als ik ze niet kan oprapen :)

Toch de laatste tijd erg leuke potjes gehad, 3 achter elkaar met letterlijk non-stop actie. Had amper tijd om te healen / looten tussen de gevechten door, leek wel alsof ze in een treintje achter elkaar op ons af kwamen. Maar we kregen ze allemaal te pakken en na 15 min non-stop schieten waren er nog maar paar teams over. Zowat de hele server gekilld met ons teampje :) Soms zit het mee en dan gaat het ook erg lekker.

Tegen lag: inderdaad altijd in het hoofdmenu eerst data center op amsterdam zetten, als ik dat niet doe heb ik 50% kans op enorme lag. Zodra ik dat elke keer als ik het spel opstart doe heb ik er geen last meer van gehad.

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ScuL
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 11:05

Ik ben nu in Nederland en heb dit ook ondervonden de afgelopen twee dagen.
Zodra ik een game start krijg ik rechtsbovenin het latency symbool (rood icoontje). Regelmatig wordt ik uit de server getrapt net na het landen of midden in de game (server connection error).
Verbinding is Ziggo, ping is 7ms naar de Amsterdam server.

ProMods ETS2 uitbreiding - Mijn tijdszone is UTC+13

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• warcow
Hebben jullie ook zo'n battle pass? Ik twijfel wat, speel het spel genoeg dat het mij die paar euro ook wel waard is. Als ik hem nu haal krijg ik zeker alle extra's die ik al heb vrijgespeeld qua level? Ben nu level 41.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sleehond
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 25-09 21:11
warcow schreef op vrijdag 14 juni 2019 @ 23:01:
Hebben jullie ook zo'n battle pass? Ik twijfel wat, speel het spel genoeg dat het mij die paar euro ook wel waard is. Als ik hem nu haal krijg ik zeker alle extra's die ik al heb vrijgespeeld qua level? Ben nu level 41.
Ben zelf level 44 en vanavond aangeschaft. Speel het toch wel erg veel dus een keer een tientje is mij het wel waard. Ik heb veel geunlocked dus antwoord is denk ik ja ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Louw Post

Louw Post

Cerenas

warcow schreef op vrijdag 14 juni 2019 @ 23:01:
De huidige battle pass loopt nog 5 dagen ofzo, dus de waarde haal je er niet meer uit. Je krijgt naast je normale "levels" een specifiek level systeem voor de Season 1 battle pass en dat gaat erg traag imo (en dat gaat tot level 110).

Season 2 Battle Pass zou eind deze maand komen volgens mij? Dus mocht je de game dan nog leuk vinden, kun je beter die aanschaffen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• warcow
Louw Post schreef op zaterdag 15 juni 2019 @ 00:11:
[...]

De huidige battle pass loopt nog 5 dagen ofzo, dus de waarde haal je er niet meer uit. Je krijgt naast je normale "levels" een specifiek level systeem voor de Season 1 battle pass en dat gaat erg traag imo (en dat gaat tot level 110).

Season 2 Battle Pass zou eind deze maand komen volgens mij? Dus mocht je de game dan nog leuk vinden, kun je beter die aanschaffen.
Die season 1 battle pass levels tellen nu ook al, die heb ik tot 41 of zo. Krijg alleen de dingen niet omdat ik de pass niet heb.

Heb ondertussen wel 20 x de X2 elite gehaald maar verder kom ik nooit. Helemaal frustrerend als ik net weer X2 ben en er iemand direct midden tussen 4 andere teams in jumpt..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Louw Post

Louw Post

Cerenas

warcow schreef op zaterdag 15 juni 2019 @ 01:55:
[...]

Die season 1 battle pass levels tellen nu ook al, die heb ik tot 41 of zo. Krijg alleen de dingen niet omdat ik de pass niet heb.
Oké, dat wist ik niet. Mochten er dan dingen tussen zitten t/m dat level (en iets verder) die je aanstaan kun je het nog aanschaffen natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RTM93
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 25-05 12:54
Is er iemand die hier met een GTX 1080ti speelt op 2k of 1080p en mij kan vertellen wat zijn gemiddelde framerate is met alles op minimaal normal ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HStyles
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 23-04 12:44
OMX2000 schreef op dinsdag 11 juni 2019 @ 19:21:
Gisteren potje gespeeld. 1 teamlid ging een beetje eigen kant op. En ik ren constant achter de ander aan. Looten, en Longbow te pakken. Dus ik hoor steeds dat ie beschoten wordt en weer doorgaat. Zo in totaal 3 keer. En eindelijk weer in de buurt. En bam Champion. Ik 0 kills 0 damage, andere achterblijver ook. En de “renner” 4 kills.
Mabey gewoon een aimbotter ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OMX2000

OMX2000

HStyles schreef op zaterdag 15 juni 2019 @ 21:21:
[...]

Mabey gewoon een aimbotter ?
Op PS4?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aex351
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 25-09 16:50

aex351

I am the one

RTM93 schreef op zaterdag 15 juni 2019 @ 19:01:
Is er iemand die hier met een GTX 1080ti speelt op 2k of 1080p en mij kan vertellen wat zijn gemiddelde framerate is met alles op minimaal normal ?
Ik speel op 1440p en met een 1080ti kan je makkelijk +140 fps halen volgens mij. Echter in mijn geval is de CPU de botleneck.

< dit stukje webruimte is te huur >

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HStyles
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 23-04 12:44
Ik dacht dat het om de pc versie ging...
Ik heb nog een 11 jarige broer die dit spel wel eens op de ps4 speelt en vaak meerdere kills maakt. op de pc raakt hij echter amper iemand :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ScuL
Ik heb nu de afgelopen paar dagen een uur of 10 op de Europese servers gespeeld - waar ik normaal gesproken op de Australische servers speel - en ik merk echt een ontzettend verschil in de manier van spelen.

Op de Australische servers gebruikt bijna iedereen zijn microfoon en is er ook direct veel communicatie tussen de teams. Op de Europese servers is het gebruik van de microfoon zeldzaam, en als het wordt gebruikt is het vaak onverstaanbaar.

Op de EU servers zie ik ook heel veel solo clowns die gewoon zelf launchen en mijlenver van hun team landen en dan direct doodgaan.

Het lijkt ook zo te zijn dat de spelers op de EU servers veel afwachtender zijn als ze wel in teamverband spelen, ik zie vaak mensen gevechten vermijden of wegrennen in plaats van de confrontatie aan te gaan.

Ook is de lag/latency echt gruwelijk slecht alhoewel misschien de servers nu onder extra stress staan door het Legendary Hunt event en de laatste paar dagen van de Battle Pass.

Het punt wat ik eigenlijk wil maken is dat de speelstijl van Apex echt heel anders aanvoelt op basis van de servers. Om over de Aziatische servers maar niet te spreken.. bijna iedere speler daar heeft duizenden kills en iedereen speelt superhoog tempo, dan zijn de EU servers vele malen slomer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• soto
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 14-09 18:46
Dag allemaal,

is er nog steeds niet een fix voor het crashen en rebooten van je PC door APEX?

Ik heb het sinds de patch vaker dan eerst.

FD NODE 605 | Intel Core i5-10400F | Gigabyte Z490 Gaming X | Sandisk Extreme Pro M.2 1TB | EVGA GeForce GTX 970 Superclocked 4GB | 16GB 3200Mhz | FD ION+ 760W Platinum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevz
soto schreef op zondag 16 juni 2019 @ 11:45:
Dag allemaal,

is er nog steeds niet een fix voor het crashen en rebooten van je PC door APEX?

Ik heb het sinds de patch vaker dan eerst.
Dat klinkt als een onstabiele GFX kaart. Apex draait al best lang zonder crashen bij mij. Videokaart overgelocked toevallig? Misschien is het wel Apex, maar je kan als je een overclock draait dat even terugdraaien naar stabiel en kijken of het beter werkt.

Mijn YouTube

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• soto
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 14-09 18:46
Hola, thnx 4 reply.

Nee kaart is niet geclocked. Ik heb zojuist origin en apex verwijderd.
Ben windows updates aan het controleren, de drivers overal opnieuw aan het installeren.

Het is eigenlijk enkel met Apex dat mn pc crashed en volgens mij heb ik niet echt een bijzonder exceptionele pc staan.

Ik heb op EA de forumposts gelezen met een waslijst aan doe dit doe dat, maar dat gaat mij te ver.
Sinds de laatste updates heb ik iig vaker last van disconnects, terug naar home worden gegooid + full system reboot. Gewoon bam, bios opstart screen en windows reboot.

Ik heb net nog gezocht naar de apex crash logs (voor ik het spel verwijderde) maar ik kon geen vinden.

Misschien als ik niet te lui ben maar windows opnieuw installeren enzo, moest toch nog gebeuren...

In ieder geval,het lijkt me wel dat teveel mensen hier last van hebben, hadden dat er nog wel werk aan de winkel is bij het team van Apex Legends.

Goed weekend allemaal!
kevz schreef op zondag 16 juni 2019 @ 14:17:
[...]

Dat klinkt als een onstabiele GFX kaart. Apex draait al best lang zonder crashen bij mij. Videokaart overgelocked toevallig? Misschien is het wel Apex, maar je kan als je een overclock draait dat even terugdraaien naar stabiel en kijken of het beter werkt.

FD NODE 605 | Intel Core i5-10400F | Gigabyte Z490 Gaming X | Sandisk Extreme Pro M.2 1TB | EVGA GeForce GTX 970 Superclocked 4GB | 16GB 3200Mhz | FD ION+ 760W Platinum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cai
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 11-04 09:13

Cai

Continu het rode lag icoontje rechtsbovenin. Speel met een bekabelde lan PS4.

In het begin scherm krijg ik geen optie om van server te wijzigen dmv R3. Iemand hier ook last van?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• kevz
Cai schreef op zondag 16 juni 2019 @ 19:27:
Continu het rode lag icoontje rechtsbovenin. Speel met een bekabelde lan PS4.

In het begin scherm krijg ik geen optie om van server te wijzigen dmv R3. Iemand hier ook last van?
Wacht je wel 1-2 minuten? Dan pas krijg je dat serverselectie menu'tje. Eigenlijk horen dit soort dingen zo snel mogelijk gehotfixed te worden, maar blijkbaar weten ze nog niet wat de oorzaak is B)

Mijn YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cai

Cai

kevz schreef op zondag 16 juni 2019 @ 19:36:
[...]

Wacht je wel 1-2 minuten? Dan pas krijg je dat serverselectie menu'tje. Eigenlijk horen dit soort dingen zo snel mogelijk gehotfixed te worden, maar blijkbaar weten ze nog niet wat de oorzaak is B)
Ja hoor, al 5 minuten gewacht. Krijg dat accessibility menu ook niet. Ook paar keer opnieuw opgestart. No joy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OMX2000

OMX2000

kevz schreef op zondag 16 juni 2019 @ 19:36:
[...]

Nogal vaag dat het op die manier moet. De button sequence die op veel plekken staat werkte echt niet op mijn PS4. Wat moet je nu precies doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevz
OMX2000 schreef op zondag 16 juni 2019 @ 20:33:
[...]

Nogal vaag dat het op die manier moet. De button sequence die op veel plekken staat werkte echt niet op mijn PS4. Wat moet je nu precies doen?
(op PC) Je wacht ongeveer 2 minuten op dat scherm VOORDAT je in het hoofdmenu zit. Dan klik je even het Accessability Menu'tje aan en dan komt daar naast een nieuwe knop tevoorschijn waarin je de servers kan zien. Dat laatste had ik geloof ik niet goed uitgelegt eerder, my bad :+

Dat ze het zo doen lijkt me om tegen te gaan dat mensen expres met hogere ping gaan spelen, want iemand raken die ongelovelijk veel stottert is erg irritant en ik heb het idee dat het je alleen maar voordelen geeft als je internet problemen hebt.

Mijn YouTube

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nickrsd

Nickrsd

Net een par potjes op pc gespeeld.. onspeelbaar zoveel lag ik had. Speel gewoon op Amsterdam server.. maar voor m’n gevoel had ik lag van 1 sec.. kilde ik iemand.. viel dat kistje en later neer en ook de hitreg.. veel te laat.

Maar snel gestopt.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Bullettooth
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 23-09 09:06

Bullettooth

--VR--

Op de Australische servers gebruikt bijna iedereen zijn microfoon en is er ook direct veel communicatie tussen de teams. Op de Europese servers is het gebruik van de microfoon zeldzaam, en als het wordt gebruikt is het vaak onverstaanbaar.
Dit zal uiteraard te maken hebben met de taal, in Australie verstaan ze elkaar allemaal. In Europa moet iedereen maar met gebrekkig Engels aan elkaar duidelijk proberen te maken wat ze willen. Italianen, Duitsers, Fransen, etc.

Allemaal mensen die ook maar wat graag Engels spreken.. :+

[ Voor 38% gewijzigd door Bullettooth op 17-06-2019 09:24 ]

Gravity is a habit that is hard to shake off.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ScuL
Zeker, maar daardoor merk je wel gelijk een effect op de speelstijl

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Cai

Cai

Ik kreeg vandaag na 10 mins wachten nog steeds niet die optie. Uiteindelijk Apex gestart. Lan kabel eruit en direct de optie voor server selectie. Lan kabel erin en Amsterdam selecteren. Problemen zijn nu verholpen. Lekker geprogrammeerd

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• SPOXYWOXY
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 25-09 15:39
Ik vind het onderhand schandalig worden dat ze niks aan de lag issues doen. Op sommige momenten is het gewoon niet te doen. Het is ook angstvallig stil erover..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rule
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 14-08 11:24
Ik heb op de PS4 ook erg veel problemen als ik in een private party voice chat zit. Zodra ik hier uit ga zijn een heleboel problemen verdwenen.. Er zijn dan nog wel een connection issues, maar iets minder dan met party chat aan.

Het is sinds de laatste update sowieso echt een ramp.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• kevz
SPOXYWOXY schreef op dinsdag 18 juni 2019 @ 11:05:
Ik vind het onderhand schandalig worden dat ze niks aan de lag issues doen. Op sommige momenten is het gewoon niet te doen. Het is ook angstvallig stil erover..
https://www.reddit.com/r/...nown_issues_post_6142019/

Het server/ping probleem staat er tussen. Dat praat verder niks goed over hoe traag het updaten gaat bij Apex.

Mijn YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vads
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 25-09 22:09
Hebben jullie afgelopen dagen op de pc-versie ook last van disconnects?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SPOXYWOXY
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 25-09 15:39
Vads schreef op woensdag 19 juni 2019 @ 01:06:
Hebben jullie afgelopen dagen op de pc-versie ook last van disconnects?
Ja gisteren 3x een freeze gehad en daarna disconnected.

Mensen trouwens al de vliegende draak opgevallen met lootbox :D ? Kan je neerschieten en dan dropt ie de lootbox.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Akaendra
  • Laatst online: 08:59
SPOXYWOXY schreef op woensdag 19 juni 2019 @ 08:49:
[...]

Ja gisteren 3x een freeze gehad en daarna disconnected.

Mensen trouwens al de vliegende draak opgevallen met lootbox :D ? Kan je neerschieten en dan dropt ie de lootbox.
Gisteren toevallig gezien ja. Leuke is de lootbox die je uit de lucht knalt heeft dan ook de naam van een van je vrienden(tenminste de PC versie). Enige nadeel is dan wel dat je je positie verraadt.

Jammer genoeg gisteren ook weer afgemaakt door cheaters. Die no Recoil macro/cheat is toch wel ontzettend debiel als je het terugziet in spectator mode.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B!g Boss
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 11-12-2023

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLLeSSportal

SouLLeSSportal

Teamplay is everything.

Akaendra schreef op woensdag 19 juni 2019 @ 09:59:
[...]

Gisteren toevallig gezien ja. Leuke is de lootbox die je uit de lucht knalt heeft dan ook de naam van een van je vrienden(tenminste de PC versie). Enige nadeel is dan wel dat je je positie verraadt.

Jammer genoeg gisteren ook weer afgemaakt door cheaters. Die no Recoil macro/cheat is toch wel ontzettend debiel als je het terugziet in spectator mode.
Is dat altijd iemand van je vriendenlijst? Ik zou denken dat ze iemand randomly van vorige pot ofzo de loot ervan selecteren, die je daarna kunt vrijspelen ofzo. Wel grappig in ieder geval.
Gisteren in 2 uurtjes 3 kunnen winnen, twee back 2 back met 2 verschillende random teams en leuk wat kills. Wel fijn dat je ook eens capabele teammates kunt krijgen. Wel is nog steeds minimaal 1 op de 10 matchmaking pogingen zo dat er 1 of 2 geen connectie maken en je weer overnieuw in de que kan gaan staan. Heeft men daar als solo random teamer ook last van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JiePie
  • Laatst online: 01-06-2022
Gisteren weer (duo) gespeeld na ruim een maand pauze. Goed getimed blijkbaar, het battle pass seizoen zou 2 uur later eindigen. Meteen die elite queue kunnen proberen. Mooi om te zien dat je de zone daar wél serieus moet nemen.
Wel apart dat de elite-streak spontaan eindigde terwijl we die match nog wel 2de waren geworden, dat concept snap ik niet helemaal.

Toch frustrerend dat ik nog steeds de bug heb dat mijn heal/shield-wiel helemaal blanko is als ik mid-combat iets wil selecteren. Moet ik blind gaan klikken in de hoop dat ik het nog op voorraad heb. Geen idee wat de oorzaak is. Had gehoopt dat dit probleem inmiddels wel zou zijn verholpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fetix1
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 17-08 20:43
Ik heb toch wel zin in ranked. Het is echt bizar bij wat voor mensen ik word ingedeeld bij elite. Het is ook niet zo gek; met al die campers kan iedereen in elite komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mindcre8r
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 25-09 11:38

mindcre8r

Tradepedia

Die draken zijn nice, enkel aan te raden wanneer je net land om ze kapot te schieten. Die beesten in het water komen ook steeds dichterbij, ze staan nu bijna IN de map. Zal niet lang duren voor ze door de map lopen.

Bears and Bulls

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• servival7
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 02-07 14:26
mindcre8r schreef op woensdag 19 juni 2019 @ 21:08:
Die draken zijn nice, enkel aan te raden wanneer je net land om ze kapot te schieten. Die beesten in het water komen ook steeds dichterbij, ze staan nu bijna IN de map. Zal niet lang duren voor ze door de map lopen.
Gok dat begin seizoen 2 de repulsor stuk gaat en dat ze dan aan land komen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rexus
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 07-06 17:48
servival7 schreef op donderdag 20 juni 2019 @ 08:41:
[...]

Gok dat begin seizoen 2 de repulsor stuk gaat en dat ze dan aan land komen.
Daar lijkt het wel op op reddit las ik een stuk over dat
spoiler:
bridges
door een van de Laviathans kapot wordt gemaakt.

Zie deze thread staan ook stukjes Lore in en wat suggereerd dat de repulsor stuk is/zal gaan:
https://www.reddit.com/r/...ng_the_files_is_now_in_a/

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• lowskilled-ftw
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 11:02
mindcre8r schreef op woensdag 19 juni 2019 @ 21:08:
Dat ligt dus niet aan mij...
Ben heel benieuwd naar het nieuwe seizoen, speel het nog steeds met veel plezier. Zo nu en dan een paar potjes! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AmonTobin
Leuk die Elite queue, maar mensen moeten echt een keer snappen dat die ring nu echt genadeloos dodelijk is. Hoe vaak ik ook waarschuw, men luistert niet en gaat toch door met looten en binnen 3 sec. zijn ze dood door de ring. Zucht.

[ Voor 6% gewijzigd door AmonTobin op 20-06-2019 19:25 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• SouLLeSSportal

SouLLeSSportal

Teamplay is everything.

AmonTobin schreef op donderdag 20 juni 2019 @ 19:25:
Leuk die Elite queue, maar mensen moeten echt een keer snappen dat die ring nu echt genadeloos dodelijk is. Hoe vaak ik ook waarschuw, men luistert niet en gaat toch door met looten en binnen 3 sec. zijn ze dood door de ring. Zucht.
Ik werd de eerste keer ook keihard afgestraft dat ik even vergeten was dat de cirkel in elite zo veel damage deed. Komt wel met de tijd, maar is wel irritant als je ze wel op tijd waarschuwt idd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AmonTobin
SouLLeSSportal schreef op donderdag 20 juni 2019 @ 20:36:
[...]

Ik werd de eerste keer ook keihard afgestraft dat ik even vergeten was dat de cirkel in elite zo veel damage deed. Komt wel met de tijd, maar is wel irritant als je ze wel op tijd waarschuwt idd.
Ja, het is echt irritant. Bijna elk potje is het wel raak. Het wordt echt zwaar onderschat. Ga maar weer de gewone queue spelen want wordt een beetje saai de hele tijd in mijn eentje overblijven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevz
AmonTobin schreef op donderdag 20 juni 2019 @ 22:16:
[...]

Ja, het is echt irritant. Bijna elk potje is het wel raak. Het wordt echt zwaar onderschat. Ga maar weer de gewone queue spelen want wordt een beetje saai de hele tijd in mijn eentje overblijven.
Waren er ergens patchnotes ingame te zien toen die patch uit kwam? Je ziet wel een splash screen met tips, maar je kan me niet wijsmaken dat daar alle tientallen veranderingen/fixes in staan toch :P

Wij lezen wel actief Tweakers en hier en daar een linkje naar Reddit waar de devs actief zijn, maar ik ga er eerlijk gezegd van uit dat 90% van de playerbase geen idee heeft wat er nou anders is na een update.

Dus dan kom je weer bij het punt van @SouLLeSSportal ; Het duurt even voordat iedereen het door heeft. Ze hadden wel die eerste inkomende zone in damage wat verlaagd, die was initieel echt een destroyer of noobs :+

Mijn YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AmonTobin
kevz schreef op donderdag 20 juni 2019 @ 22:50:
[...]

Waren er ergens patchnotes ingame te zien toen die patch uit kwam? Je ziet wel een splash screen met tips, maar je kan me niet wijsmaken dat daar alle tientallen veranderingen/fixes in staan toch :P

Wij lezen wel actief Tweakers en hier en daar een linkje naar Reddit waar de devs actief zijn, maar ik ga er eerlijk gezegd van uit dat 90% van de playerbase geen idee heeft wat er nou anders is na een update.

Dus dan kom je weer bij het punt van @SouLLeSSportal ; Het duurt even voordat iedereen het door heeft. Ze hadden wel die eerste inkomende zone in damage wat verlaagd, die was initieel echt een destroyer of noobs :+
Geen idee of het in de patchnotes stond, maar het is toch al een paar weken zo. Zou toch onderhand welk bekend moeten zijn. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mindcre8r

mindcre8r

Tradepedia

lowskilled-ftw schreef op donderdag 20 juni 2019 @ 15:19:
[...]

Dat ligt dus niet aan mij...
Ben heel benieuwd naar het nieuwe seizoen, speel het nog steeds met veel plezier. Zo nu en dan een paar potjes! :)
in Seizoen 2 gaat de repulsor stuk en komen die dingen aan land....

Bears and Bulls

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beltoni
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 19-09 12:13
Server stond net weer op Salt Lake City. Moet je hem voor elke speelsessie goed zetten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevz
Beltoni schreef op zaterdag 22 juni 2019 @ 09:07:
Server stond net weer op Salt Lake City. Moet je hem voor elke speelsessie goed zetten?
https://www.reddit.com/r/...patch_live_today_6202019/

Gezien de vragen in dat draadje, hebben ze het probleem nog niet opgelost waar je per ongeluk op een server komt te spelen aan de verkeerde kant van ons aardbolletje. Nog eventjes handmatig klooien als je wel consistent op de verkeerde server komt. Zelf heb ik het vorige week 1x meegemaakt en de volgende games werkte wel weer goed (moet ik wel zeggen dat ik een weekje vrij heb genomen van Apex, bij S2 ga ik weer knallen)

Mijn YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mindcre8r

mindcre8r

Tradepedia

ik vind het wel grappig, speelde met australiers en veel amerikanen. ping was prima.

Bears and Bulls

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• earthapple
  • Registratie: Mei 2016
  • Laatst online: 01-08 13:46

earthapple

Hyped voor Apex legends S2!

Voor de liefhebbers,

Season 2 animated trailer: https://www.reddit.com/r/...ce=share&utm_medium=web2x

Season 2 gameplay trailer: https://www.reddit.com/r/...ce=share&utm_medium=web2x

Moet zeggen dat ik toch wel erg hyped ben om season 2 te spelen. Zelf veel goede ervaringen aan season 1 en had ook binnen no-time de currency terug om nu de season pass gratis te kopen _/-\o_

[ Voor 23% gewijzigd door earthapple op 27-06-2019 14:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nickrsd

Nickrsd

Heb dr ook zin in! Jammer genoeg niet het eerste season uit kunnen spelen. Hopelijk season 2 wel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timpieturner
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 14-04 15:17
Ben benieuwd naar de vernieuwde map. Ziet er wel al veelbelovend uit met die beesten in de map!

Wanneer kunnen we season 2 spelen ?

[ Voor 17% gewijzigd door Timpieturner op 27-06-2019 15:04 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• raiders
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 09:19
Timpieturner schreef op donderdag 27 juni 2019 @ 15:04:
Ben benieuwd naar de vernieuwde map. Ziet er wel al veelbelovend uit met die beesten in de map!

Wanneer kunnen we season 2 spelen ?
Vanaf dinsdag (2 juli) volgens mij :)

Join me Luke and together we can rule Tweakers ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tillietom
  • Laatst online: 08:10
raiders schreef op vrijdag 28 juni 2019 @ 09:09:
[...]

Vanaf dinsdag (2 juli) volgens mij :)
Einde van de trailer staat "coming JULY 2"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleehond
earthapple schreef op donderdag 27 juni 2019 @ 14:31:
Voor de liefhebbers,

Season 2 animated trailer: https://www.reddit.com/r/...ce=share&utm_medium=web2x

Season 2 gameplay trailer: https://www.reddit.com/r/...ce=share&utm_medium=web2x

Moet zeggen dat ik toch wel erg hyped ben om season 2 te spelen. Zelf veel goede ervaringen aan season 1 en had ook binnen no-time de currency terug om nu de season pass gratis te kopen _/-\o_
Zin in!! :9

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• earthapple

earthapple

Nickrsd schreef op donderdag 27 juni 2019 @ 15:02:
Heb dr ook zin in! Jammer genoeg niet het eerste season uit kunnen spelen. Hopelijk season 2 wel!
Van wat ik heb gelezen gaat het levelen van de battle pass sneller dan de season 1 battle pass. Plus er zullen ook events en 'quests' zijn, zoals in het Apex elite event, die bonus XP geven.

Verder ga ik zelf super verslaafd worden aan ranked. De XP komt vanzelf!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Illegal_Alien
  • Niet online

Illegal_Alien

PanzerAirlines.nl Rulezzzz

Er is kleine hoop dat de orginele map ook nog blijft? ;(

Mijn bescheiden aantal systeempies!
More ways to die. More reasons to live.
Officieel AchtbaanFreak ©2004
#boeiend.Illegal_Alien | #got-et & #boeiend @ Qnet

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Cassius
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

Cassius

Moogles!

Met alle lieve respect, maar waarom eindigt iedere BR thread in 60% "mijn team mates waren kudt, blugh blegh weee". Weet je hoeveel verschil het maakt als je zegt "ik kon het verschil niet maken door foutjes/ervaring/pech" of "ik kon mijn team niet overtuigen van beslissing x/y" of "inhoudelijke game discussies i.p.v. whinen over een game waar nog geen echte matchmaking/ranking in zit".

Ik zal wel oud zijn :7 !

De meeste mensen deugen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thecrazygun11
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 25-09 20:33
Iemand een idee waarom ik 100% packet losse heb door mijn isp hosts? Dit licht toch duidelijk aan mijn isp en niet aan apex. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• servival7
Illegal_Alien schreef op vrijdag 28 juni 2019 @ 16:19:
Ga daar maar niet vanuit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• earthapple

earthapple

Illegal_Alien schreef op vrijdag 28 juni 2019 @ 16:19:
Volgens mij gaat respawn de lore vertellen door middel van map changes net als bij Fornite. De map zal dus per seizoen een stukje veranderen gok ik. Het origineel gaat dan dus ook weg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rule
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 14-08 11:24
Cassius schreef op zaterdag 29 juni 2019 @ 09:37:
Met alle lieve respect, maar waarom eindigt iedere BR thread in 60% "mijn team mates waren kudt, blugh blegh weee". Weet je hoeveel verschil het maakt als je zegt "ik kon het verschil niet maken door foutjes/ervaring/pech" of "ik kon mijn team niet overtuigen van beslissing x/y" of "inhoudelijke game discussies i.p.v. whinen over een game waar nog geen echte matchmaking/ranking in zit".

Dunning kruger effect

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AmonTobin
Cassius schreef op zaterdag 29 juni 2019 @ 09:37:

Speel je weleens met randoms? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cassius
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

Cassius

Moogles!

AmonTobin schreef op maandag 1 juli 2019 @ 17:32:
[...]

Speel je weleens met randoms? ;)
Heb je wel eens bedacht dat je het handelen van anderen, zelfs in een videogame, beperkt kan veranderen en het voor verbetering van je spel(plezier) dus veel effectiever is te kijken hoe je zelf beter/passender kan spelen ;) ?

En ja, heul vaak, ik merk dat ik voor (heel)
dichtbij moet blijven en als ze een keer niet heengaan waar ik heen zou gaan ik 90% moet kiezen voor groep-boven-ego voor betere win kansen. Daarnaast is de nummer 1 issue dat ik ten tijde van reload niet vaak genoeg cover in de buurt/in mijn hoofd ready heb. Wordt steeds beter.

De meeste mensen deugen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AmonTobin
Cassius schreef op maandag 1 juli 2019 @ 18:58:
[...]

Heb je wel eens bedacht dat je het handelen van anderen, zelfs in een videogame, beperkt kan veranderen en het voor verbetering van je spel(plezier) dus veel effectiever is te kijken hoe je zelf beter/passender kan spelen ;) ?

En ja, heul vaak, ik merk dat ik voor (heel)
dichtbij moet blijven en als ze een keer niet heengaan waar ik heen zou gaan ik 90% moet kiezen voor groep-boven-ego voor betere win kansen. Daarnaast is de nummer 1 issue dat ik ten tijde van reload niet vaak genoeg cover in de buurt/in mijn hoofd ready heb. Wordt steeds beter.
Ik snap je punt, maar ik denk dat je die invloed op anderen in het geval van randoms redelijk overschat. Ik speel alleen maar met randoms en ben zelf heel erg van het communiceren, pingen van loot, delen van loot, reviven van teammates, meegaan met de jumpmaster, etc en dan nog gaat zeker 80% voor eigen gewin, of hebben ze geen geduld.

Neemt niet weg dat wanneer je wel een leuke random squad tegenkomt, wat gelukkig ook wel voorkomt, dat het dubbel zoveel voldoening geeft als je een lekkere pot speelt. 8)

[ Voor 8% gewijzigd door AmonTobin op 01-07-2019 20:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleehond
Sta al 10 minuten in de match making.....

Nog meer mensen last van?

[ Voor 26% gewijzigd door Sleehond op 01-07-2019 20:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartjeuhz
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 25-09 21:59
tillietom schreef op vrijdag 28 juni 2019 @ 09:11:
[...]

Einde van de trailer staat "coming JULY 2"
Amerikaanse tijd? Of kunnen we om 12u vanavond al?

edit:
rond 10am PST. Dus uurtje of 7 in de avond hier.

[ Voor 13% gewijzigd door Bartjeuhz op 02-07-2019 01:55 ]

Steam: CatBearCow

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• san.okk
  • Registratie: Juli 2007
  • Niet online
Sleehond schreef op maandag 1 juli 2019 @ 20:46:
Sta al 10 minuten in de match making.....

Nog meer mensen last van?
ja, bij mij gister hetzeflde probleem. Alleen bij de ranked mode..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• servival7
Ranked mode ziet er wel erg nice uit. Vanavond maar eens even proberen.

https://www.reddit.com/r/...work_in_season_2_of_apex/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmashCruiser
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 24-09 11:26
servival7 schreef op dinsdag 2 juli 2019 @ 09:41:
Ranked mode ziet er wel erg nice uit. Vanavond maar eens even proberen.

https://www.reddit.com/r/...work_in_season_2_of_apex/
Duidelijke uitleg.

Aangezien iedereen in Bronze begint wacht ik wel even een avondje tot de echte fanatiekelingen hoger zitten. Ondanks dat je niet altijd tegen dezelfde rank speelt.

Ben wel blij met;
An abandon is defined as leaving the game before the match is over for you; this includes leaving during character select, leaving while you are alive, and leaving when you are dead but can still be respawned by teammates. Penalty times start out at five minutes, and repeat abandons will increase that time up to a week.
&
We will grant players loss forgiveness when their matchmade teammates abandon the game, and for other cases where we determine you are not to blame for leaving a game e.g. client errors. We plan to be more lenient at the start of the Series but will be vigilant in monitoring player behavior. We will become stricter about granting loss forgiveness if we detect it is being abused.

Dat maakt het wat toegankelijker om met randoms Ranked te kunnen spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• servival7
SmashCruiser schreef op dinsdag 2 juli 2019 @ 13:13:
[...]

Duidelijke uitleg.

Aangezien iedereen in Bronze begint wacht ik wel even een avondje tot de echte fanatiekelingen hoger zitten. Ondanks dat je niet altijd tegen dezelfde rank speelt.

Ben wel blij met;
An abandon is defined as leaving the game before the match is over for you; this includes leaving during character select, leaving while you are alive, and leaving when you are dead but can still be respawned by teammates. Penalty times start out at five minutes, and repeat abandons will increase that time up to a week.
&
We will grant players loss forgiveness when their matchmade teammates abandon the game, and for other cases where we determine you are not to blame for leaving a game e.g. client errors. We plan to be more lenient at the start of the Series but will be vigilant in monitoring player behavior. We will become stricter about granting loss forgiveness if we detect it is being abused.

Zeker. Ben ook erg benieuwd naar de battlepass content.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 07:12

Oxigeon

En zo is dat!

earthapple schreef op donderdag 27 juni 2019 @ 14:31:
Voor de liefhebbers,

Whut? Kon je currency verdienen om de Battle Pass terug te verdienen? Ik ga het toch nog maar eens een kansje geven. Vanavond toch nog maar eens instaleren op mijn ps4. Al heb ik geen Battle Pass gekocht de vorige keer.

Hoelang moet je ongeveer spelen om hem terug te verdienen?

PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A.W.E.S.O.M.-0
  • Laatst online: 25-09 16:41
SmashCruiser schreef op dinsdag 2 juli 2019 @ 13:13:
[...]

Duidelijke uitleg.

Ben wel blij met;
&

Het zal mij benieuwen, vooralsnog ken ik geen game waar ranked met randoms goed uberhaubt werkt. Ik zal het zeker een kans gaan geven, maar het zal me heel sterk verbazen als het niet net zo'n giftige bende wordt als met bijvoorbeeld CS:GO of Overwatch.

Er is altijd wel iemand die zich de afgelopen X potjes benadeeld voelt en het minste of geringste nodig heeft om te ontploffen.

Of, het aller aller ergste natuurlijk als iemand niet met zijn 'main' kan spelen en het vertikt om eens een andere hero te spelen. Die 'jamaar mijn main of ik throw' instelling is toch wel zo verschrikkelijk treurig.

Zodra er een digitaal plaatje met een bepaalde kleur pixels op het spel staat, doen mensen rare dingen tegenworodig. :(

[ Voor 10% gewijzigd door A.W.E.S.O.M.-0 op 02-07-2019 14:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmashCruiser
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 24-09 11:26
A.W.E.S.O.M.-0 schreef op dinsdag 2 juli 2019 @ 14:07:
[...]

Het zal mij benieuwen, vooralsnog ken ik geen game waar ranked met randoms goed uberhaubt werkt. Ik zal het zeker een kans gaan geven, maar het zal me heel sterk verbazen als het niet net zo'n giftige bende wordt als met bijvoorbeeld CS:GO of Overwatch.

Er is altijd wel iemand die zich de afgelopen X potjes benadeeld voelt en het minste of geringste nodig heeft om te ontploffen.

Of, het aller aller ergste natuurlijk als iemand niet met zijn 'main' kan spelen en het vertikt om eens een andere hero te spelen. Die 'jamaar mijn main of ik throw' instelling is toch wel zo verschrikkelijk treurig.

Zodra er een digitaal plaatje met een bepaalde kleur pixels op het spel staat, doen mensen rare dingen tegenworodig. :(
Ik weet niet hoe het bij Overwatch is geregeld, maar leaven bij de character selection triggerd al een penalty bij Apex. Maar goed, je hebt wel gelijk.. het blijft nog even afwachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nickrsd

Nickrsd

enig idee "hoelaat" de patch uitkomt..?

Pagina: 1 ... 29 ... 42 Laatste

Let op:
discord
Zoek je andere Tweakers om Apex Legends mee te spelen?
Vergezel ons op de Apex Legends Discord server voor Tweakers
Deze server is geen officiële Tweakers-server, Tweakers-crew zal hier dus geen support of moderatie op kunnen geven.

Graag zoveel mogelijk ontopic blijven. Een kleine discussie over Apex Legends vs een andere game, of een kleine discussie over randzaken van Apex Legends is prima, maar houd het netjes en respecteer elkaars mening. Mocht iemand over de schreef gaan: reageer er niet op en gebruik de "Rapporteer" functie.

Let aub op met het plaatsen van plaatjes. Grote bestanden laden traag op mobiel en hoge resolutie scrollt traag voor iedereen. Thumbnails zijn voor winnaars.