Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Milo44
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 30-08 22:34
Nu we het hebben over vroegtijdig leaven en DC's (gewillig en/of onwillig ivm crash); hoe zit het eigenlijk met de xp?

Stel je bent een potje aan het doen en je zit 10 minuten in de match met 2 kills.
Vervolgens wordt je neergeknald en je teammates hebben geen intentie om je te reviven en dus leave je.

Krijg je dan je XP nog?
Of stel je game crashed met dezelfde bovenstaande scenario?
Zat mij al een tijdje af te vragen hoe dat in elkaar steekt.

EDIT:
Ik heb Octane zelf nog niet gespeeld (ik wacht tot ik weer 12k punten heb om em te unlocken), maar ik moet zeggen dat ik gisterenavond alweer merendeels Bangelore+Wraith+Bloodhound/Lifeline combo's heb gezien.
Ik zie wel veel meer Pathfinder's de afgelopen 2 avonden (maar ik speel hem nu zelf ook meer (ivm de hitbox fix) :+
Denk dat het niet zozeer is van "Is Octane beter als de rest". Iedere Legend heeft zo zijn sterke punten (gelukkig).

[ Voor 46% gewijzigd door Milo44 op 21-03-2019 11:23 ]

I, a stranger and afraid in a world I never made...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 16:17

NoTimeRemains

I know

ik begrijp nog altijd niet zo goed wat ik met die battlepas zou moeten? wat extra character skins, weapon skins en challenges?

Ik ben niet zo thuis in de BR games en al helemaal niet in Fortnite. Dus mss begrijp ik t niet helemaal.

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• servival7
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 02-07 14:26
NoTimeRemains schreef op donderdag 21 maart 2019 @ 11:36:
ik begrijp nog altijd niet zo goed wat ik met die battlepas zou moeten? wat extra character skins, weapon skins en challenges?

Ik ben niet zo thuis in de BR games en al helemaal niet in Fortnite. Dus mss begrijp ik t niet helemaal.
Battlepas voegt iets extra's toe om voor te spelen niets meer en niets minder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leviathius
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 23-09 21:22

Het is, voor velen, een leuke manier om extra (speciale) skins te unlocken voor Legends en wapens. En daarnaast is dit de enige manier voor de ontwikkelaars om geld te verdienen aan een gratis spel. Dus ik heb de BP vooral gehaald om de developers te steunen en zo het spel beter wordt.

YouTube: MotorcycleGeek

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoeliJoeli
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 13:18

CoeliJoeli

Gamer

Zoals velen hier aangeven is het een manier om extra's te krijgen. De grootste reden voor mij om de battle pas aan te schaffen is het steunen van de developers. Heb tot nu toe veel plezier gehad in het spelen van Apex. Zolang ik plezier heb, zal ik de developers steunen

Twitch.tv/coelijoeli

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vegetto
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 22-09 14:40
Hoop toch ook echt dat ze wel solo toe gaan voegen, wilde van de week overdag beetje farmen voor de pass, maar echt een no go met randoms (PS4) ergerde me dood, alleen maar dood, geen teamwork, zelfs geen pingen etc

dat ping is leuk maar ik mis toch echt gewoon de voice comms, of het zijn dan kiddies of schreeuwers..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Milo44
Vegetto schreef op donderdag 21 maart 2019 @ 12:55:
Hoop toch ook echt dat ze wel solo toe gaan voegen, wilde van de week overdag beetje farmen voor de pass, maar echt een no go met randoms (PS4) ergerde me dood, alleen maar dood, geen teamwork, zelfs geen pingen etc

dat ping is leuk maar ik mis toch echt gewoon de voice comms, of het zijn dan kiddies of schreeuwers..
Sowieso is het aan te raden een vaste squad te zoeken/vinden, maar zou er dan zoveel verschil zitten in Console vs PC?
Gisteren heb ik toevallig een hele avond solo geQQ'd, maar ben toch 2x champion en 1x 2e squad left geworden met randoms.
Pingen was okay, voice comm was prima waar nodig dus wat je hierboven beschrijft ervaar ik nauwelijks (op de pc). :?

[ Voor 7% gewijzigd door Milo44 op 21-03-2019 13:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vegetto
Milo44 schreef op donderdag 21 maart 2019 @ 13:17:
[...]

Sowieso is het aan te raden een vaste squad te zoeken/vinden, maar zou er dan zoveel verschil zitten in Console vs PC?
Gisteren heb ik toevallig een hele avond solo geQQ'd, maar ben toch 2x champion en 1x 2e squad left geworden met randoms.
Pingen was okay, voice comm was prima waar nodig dus wat je hierboven beschrijft ervaar ik nauwelijks (op de pc). :?
Denk ook inderdaad dat de playerbase PC wat "volwassener"is omdat de aanschaf van zon dergelijke pc toch wat hoger ligt , console is veel toegankelijker voor een groter publiek dus zal daar wel mee te maken hebben

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• servival7
Milo44 schreef op donderdag 21 maart 2019 @ 13:17:
[...]

Ik win ook regelmatig met randoms op PS4. Het scheelt ook een hoop of je met 3 losse randoms in wordt gedeeld of dat je als losse random bij een squad van 2 wordt geplaatst. Denk dat als ik 5 potjes met randoms in word gedeeld dat er 2 redelijk/goed gaan en 3 zijn er echt drama.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 17:59
Ik twijfel nog of ik de Battle Pass ga halen. Niet omdat ik het ze niet gun (love Titanfall namelijk), maar meer omdat ik niet weet of ik het ga halen in de tijd. Blijft hij daarna ook beschikbaar of is het echt een bedrag die je uit geeft om in die maanden het te moeten halen en daarna verdwijnt hetgeen je niet hebt behaald?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tim01
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 19-09 21:22
Arunia schreef op donderdag 21 maart 2019 @ 13:35:
Ik twijfel nog of ik de Battle Pass ga halen. Niet omdat ik het ze niet gun (love Titanfall namelijk), maar meer omdat ik niet weet of ik het ga halen in de tijd. Blijft hij daarna ook beschikbaar of is het echt een bedrag die je uit geeft om in die maanden het te moeten halen en daarna verdwijnt hetgeen je niet hebt behaald?
Je zult het echt in de maanden moeten halen die ze aangeven want het zal inderdaad verdwijnen

Je zou tot een van de laatste dagen van Season 1 kunnen wachten en dan bepalen of het waard is om de Battlepass te halen want je krijgt dan wel alle items van de levels die je gehaald hebt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
@Tim01 Oh, dus je kunt wel spelen en de punten krijgen. Als je dan op het laatst het battlepass neemt, krijg je nog steeds alles wat je behaald hebt. Dat is wel fijn. Misschien dat ik het dan zo doen.

Kan altijd nog de manier gebruiken via Origin voor een paar centen. Kijk wel even. Misschien dat ik het toch doe.

[ Voor 22% gewijzigd door Arunia op 21-03-2019 14:00 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sebastiaannn
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 12:38
Arunia schreef op donderdag 21 maart 2019 @ 13:35:
Je hebt inderdaad 3 maanden om de beloningen in de battle pass vrij te spelen, dan begint het volgende seizoen met nieuwe rewards en begin je weer opnieuw. Ik denk zelf dat ik de level 100 ook niet ga halen maar vond het toch wel lachen om de battlepass te hebben, heb je iets meer het gevoel dat je het ergens voor doet, ookal stellen die beloningen natuurlijk niks voor.

Wat ik zelf eigenlijk jammer vind is dat er niet een soort ranked/ladder-systeem is toegevoegd. Lijkt me leuker spelen als je met mensen van hetzelfde niveau in een potje wordt gestopt en als je met je clubje samen kan proberen om hoger te ranken. Naja, misschien in de toekomst.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tim01
  • Laatst online: 19-09 21:22
Arunia schreef op donderdag 21 maart 2019 @ 13:59:
@Tim01 Oh, dus je kunt wel spelen en de punten krijgen. Als je dan op het laatst het battlepass neemt, krijg je nog steeds alles wat je behaald hebt. Dat is wel fijn. Misschien dat ik het dan zo doen.
Klopt inderdaad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cobiwan
  • Registratie: Januari 2006
  • Niet online
Vegetto schreef op donderdag 21 maart 2019 @ 13:21:
[...]

Denk ook inderdaad dat de playerbase PC wat "volwassener"is omdat de aanschaf van zon dergelijke pc toch wat hoger ligt , console is veel toegankelijker voor een groter publiek dus zal daar wel mee te maken hebben
Vraag het me af. Heb ook wel af en toe schreeuwende mensen gehad en heel vaak gaat men weg als ze knocked down zijn...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
Ik heb een keer gehad dat iemand vroeg wat ik aan het doen was en dat EA je er voor banned (yeah right). Eh, gewoon spelen? Probeer ook het spel verder uit te vogelen. Zucht, dat ik nog leefde en zij beide dood waren. Ik ga dan niet rennen naar exact de plek waar zij zijn, dan kan ik er naast gaan liggen.
En dat was op pc.

[ Voor 3% gewijzigd door Arunia op 21-03-2019 14:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• geert19
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 00:32
Gisteren in een potje gedropt met blijkbaar een streamer, snel even op twitch gezocht en ja hoor was aan het streamen. Hij was jumpmaster, gaat naar een gebied waar weinig guns zijn en gaat naar 2 min down. ik kan nog net het andere team allemaal killen en hij disconect. nog even in zijn chat laten weten wat ik van zulke disconects vindt maar hij dacht niet dat iemand het andre team kon killen...
Vraag het me af. Heb ook wel af en toe schreeuwende mensen gehad en heel vaak gaat men weg als ze knocked down zijn...
Heb ook vaak genoeg dat mensen schreeuwen dat je ze moet rezzen op het moment dat je in een gevecht zit. gevalletje kan je niet zien dat als ik je nu rez we bijde dood gaan?
Maar blijkbaar zien ze dat niet en denken dat het beter is dat je daar open en bloot zit zodat ze met een beetje health weer "verder kunnen"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleehond
  • Laatst online: 15:14
Kunnen we niet een overzicht creëren in openingspost met spelers van Tweakers?

Ik zelf speel op de PS4 en wil graag met Tweakers spelen ipv random. Heb dan het gevoel met wat serieuzere spelers te spelen. Al is het maar dat men actief pingt, in samenspelen denkt etc. Zat vandaag maar achter een idioot aan te hollen die totaal aan zijn eigen dacht, heel frustrerend.

Of zie ik iets over het hoofd en is dit er al?

Voeg mij maar toe op PS4: leon1987vl (@SomerenV )

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 16:42
Sleehond schreef op donderdag 21 maart 2019 @ 20:59:
Kunnen we niet een overzicht creëren in openingspost met spelers van Tweakers?

Of zie ik iets over het hoofd en is dit er al?

Voeg mij maar toe op PS4: leon1987vl
Ja. Is er al

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleehond
  • Laatst online: 15:14
DOH!

Thanks, Lekker scherp van me. Maar gooi mij maar in de openingspost post dan!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• himlims_
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

krijg het beeld materiaal uit deze reddit post niet ge-embed (?) op t.net;

https://www.reddit.com/r/...ce=share&utm_medium=web2x

ge-wel-dig

⭐Game Profiles: 🕹️Steam - 🎮PSN - 🇪🇦 GoT_Hollandhards

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• servival7
92 miljoen verdiend in de eerste maand. Genoeg geld om die shop even te vernieuwen in plaats van items te recyclen.
http://www.espn.in/esport...ns-92-million-first-month

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tukkEEEr
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 16-12-2023
Blijft toch lekker... Net 3 potjes achter mekaar gewonnen met randoms. 0,5 en 7 kills.

Geen comms enkel pingsyteem 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GLeenders
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 23-09 12:10
CoeliJoeli schreef op donderdag 21 maart 2019 @ 12:17:
[...]

Zoals velen hier aangeven is het een manier om extra's te krijgen. De grootste reden voor mij om de battle pas aan te schaffen is het steunen van de developers. Heb tot nu toe veel plezier gehad in het spelen van Apex. Zolang ik plezier heb, zal ik de developers steunen
Dit was ook ongeveer mijn redenatie om de Battlepass te kopen. Ik heb al 50+ uur gespeeld sinds launch en had tot de Battlepass nog geen euro uitgegeven. Op deze manier kan ik dus toch nog wat terug geven. De rewards van de Battlepass doen me eerlij gezegd ook niet zo veel, het is leuk dat je af en toe wat krijgt maar echt waard vind ik het niet. Met uitzondering van de Apex Coins, al krijg je er daar natuurlijk niet zo heel veel van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

GLeenders schreef op vrijdag 22 maart 2019 @ 10:47:
[...]

Dit was ook ongeveer mijn redenatie om de Battlepass te kopen. Ik heb al 50+ uur gespeeld sinds launch en had tot de Battlepass nog geen euro uitgegeven. Op deze manier kan ik dus toch nog wat terug geven. De rewards van de Battlepass doen me eerlij gezegd ook niet zo veel, het is leuk dat je af en toe wat krijgt maar echt waard vind ik het niet. Met uitzondering van de Apex Coins, al krijg je er daar natuurlijk niet zo heel veel van.
enige rede dat m heir gekocht heb; dat er nog 'wat te unlocken valt' bij een lvlup. Anders zo weinig 'motivatie' voor lvlen :+ geloof dat je bij de battlepass ook weer coins kunt 'verdienen'. Dat betaalt de battlepas beetje terug ... soort van :X

[ Voor 8% gewijzigd door himlims_ op 22-03-2019 10:49 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• EnigmaNL
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 03-09 21:48
geert19 schreef op donderdag 21 maart 2019 @ 14:39:
Gisteren in een potje gedropt met blijkbaar een streamer, snel even op twitch gezocht en ja hoor was aan het streamen. Hij was jumpmaster, gaat naar een gebied waar weinig guns zijn en gaat naar 2 min down. ik kan nog net het andere team allemaal killen en hij disconect. nog even in zijn chat laten weten wat ik van zulke disconects vindt maar hij dacht niet dat iemand het andre team kon killen...

[...]

Heb ook vaak genoeg dat mensen schreeuwen dat je ze moet rezzen op het moment dat je in een gevecht zit. gevalletje kan je niet zien dat als ik je nu rez we bijde dood gaan?
Maar blijkbaar zien ze dat niet en denken dat het beter is dat je daar open en bloot zit zodat ze met een beetje health weer "verder kunnen"
Als ik iemand zie met TTV of Twitch in z'n naam weet ik al dat het potje helemaal knudde gaat worden. Die gasten spelen zelden goed samen en vertrekken als ze gedowned zijn.

Ik begin me steeds meer te ergeren aan mensen in dit spel. Het komt zo vaak voor dat mensen gewoon weggaan... Verkeerde drop locatie (naar hun mening), ze worden gedowned, mogen geen wraith spelen... Was er maar een flinke penalty voor het vroegtijdig verlaten van een potje!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

EnigmaNL schreef op vrijdag 22 maart 2019 @ 11:18:
[...]

Als ik iemand zie met TTV of Twitch in z'n naam weet ik al dat het potje helemaal knudde gaat worden. Die gasten spelen zelden goed samen en vertrekken als ze gedowned zijn.

Ik begin me steeds meer te ergeren aan mensen in dit spel. Het komt zo vaak voor dat mensen gewoon weggaan... Verkeerde drop locatie (naar hun mening), ze worden gedowned, mogen geen wraith spelen... Was er maar een flinke penalty voor het vroegtijdig verlaten van een potje!
probeer spelen met randoms zo veel mogelijk te beperken, het zou de ontwikkelaars sieren door een 'penalty' toe te kennen aan dat soort spelers; die verkrachten het gelijk voro de rest. voor al die ego twitch streamers ... ik begrijp echt niet (en zal dat ook nooit gaan snappen) waarom mensen geld doneren om iemand te zien spelen?! waarom? hoe dan?

hier op school ook; "wat wil je worden later?"
"twitch streamer" of "influcener" dat is gvd niet eens een beroep! :') :F :F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Korkss
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 23-09 14:14
himlims_ schreef op vrijdag 22 maart 2019 @ 11:38:
[...]

probeer spelen met randoms zo veel mogelijk te beperken, het zou de ontwikkelaars sieren door een 'penalty' toe te kennen aan dat soort spelers; die verkrachten het gelijk voro de rest. voor al die ego twitch streamers ... ik begrijp echt niet (en zal dat ook nooit gaan snappen) waarom mensen geld doneren om iemand te zien spelen?! waarom? hoe dan?

Heb je een spotify abbo? Netflix abbo? Videoland abbo? Abbo op een tijdschrift ofzo? Das allemaal toch precies hetzelfde als twitch? Daarbij hoef je nog niet eens te betalen voor twitch. Ik heb zelf twitch prime en ben subbed op 2 andere streamers. Ja dat kost geld, ja dat is het me waard. Ik vind het leuk om die streamers te kijken en doe dat ook meerdere uren per week.

Acer predator XB271HU - Ryzen 3700x -MSI Z270 PGC - MSI 2070 super - 32gb DDR4 - NZXT H700i - Seasonic 650W gold

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnigmaNL
[...]

"twitch streamer" of "influcener" dat is gvd niet eens een beroep!
Ik heb helaas maar 1 vriend die Apex Legends speelt op de PC, voor de rest zijn de mensen in mijn vriendenkring allemaal console spelers :(. We zitten dus sowieso met 1 random opgescheept. Effectief spelen we dus altijd met zijn 2en want die random is dood gewicht.

Ik vind het gewoon zo jammer dat een heel groot deel van de playerbase niet lijkt te weten dat het een team based game is. Iedereen is zo ontzettend egoïstisch, het is echt verschrikkelijk. IK wil mijn "main" spelen, IK wil bepalen waar we landen (ook al ben ik geen jumpmaster) en als IK doodga is dat jullie schuld!

Gisteren het toppunt van egoïsme meegemaakt. We waren geland bij Water Treatment met 2 andere squads, een groot vuurgevecht brak uit en uiteindelijk had mijn squad gewonnen. Ik was echter dood gegaan. Bij Water Treatment zit een revive beacon maar voordat mijn teammaten mij gingen reviven moesten ze natuurlijk eerste alle ammo jatten en mijn kistje leegroven. Toen ik eenmaal weer terug was had ik wel wapens maar helemaal geen ammo en geen granaten, fijn... Eerste squad die we daarna tegen kwamen waren we dood.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vegetto
EnigmaNL schreef op vrijdag 22 maart 2019 @ 11:44:
[...]

Ik heb helaas maar 1 vriend die Apex Legends speelt op de PC, voor de rest zijn de mensen in mijn vriendenkring allemaal console spelers :(. We zitten dus sowieso met 1 random opgescheept. Effectief spelen we dus altijd met zijn 2en want die random is dood gewicht.

Ik vind het gewoon zo jammer dat een heel groot deel van de playerbase niet lijkt te weten dat het een team based game is. Iedereen is zo ontzettend egoïstisch, het is echt verschrikkelijk. IK wil mijn "main" spelen, IK wil bepalen waar we landen (ook al ben ik geen jumpmaster) en als IK doodga is dat jullie schuld!

Gisteren het toppunt van egoïsme meegemaakt. We waren geland bij Water Treatment met 2 andere squads, een groot vuurgevecht brak uit en uiteindelijk had mijn squad gewonnen. Ik was echter dood gegaan. Bij Water Treatment zit een revive beacon maar voordat mijn teammaten mij gingen reviven moesten ze natuurlijk eerste alle ammo jatten en mijn kistje leegroven. Toen ik eenmaal weer terug was had ik wel wapens maar helemaal geen ammo en geen granaten, fijn... Eerste squad die we daarna tegen kwamen waren we dood.
trots op zulke mensen ... :( echt zwaaare drama zulke gasten.. |:(

Wil ook wel eens meedoen hoor, speel veelal ps4 maar pc heb ik ook.. :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leviathius
[...]

In de topicstart staat een flinke lijst aan Origin Tweakers. Ik denk dat ze allemaal dolgraag je 3de teamlid willen zijn! :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jivebunny
  • Registratie: November 2010
  • Niet online

Jivebunny

Fail to plan. Plan to fail.

@SomerenV

Zou je mij ook kunnen toevoegen?

Origin: Jivebunny81

Pixel 9 Pro XL | NAS: HP Gen8 e3-1265L v2 16GB 12TB unRAID 6.9.2 | D: Ryzen 5600x 16GB 3000mhz RX 6800 XT MB Acer 27" IPS 144hz | Suzuki Swift 1.2 (2013)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

Korkss schreef op vrijdag 22 maart 2019 @ 11:42:
[...]

Heb je een spotify abbo? Netflix abbo? Videoland abbo? Abbo op een tijdschrift ofzo? Das allemaal toch precies hetzelfde als twitch? Daarbij hoef je nog niet eens te betalen voor twitch. Ik heb zelf twitch prime en ben subbed op 2 andere streamers. Ja dat kost geld, ja dat is het me waard. Ik vind het leuk om die streamers te kijken en doe dat ook meerdere uren per week.
Totaal niet!! je haalt je eigen argument onderuit. Bij netflix videoland of een tijdschrijft, krijg je daar iets voor terug, lees; je -moet- betalen, en daar krijg je een dienst of prouct voor terug.

Bij twitch kijk je naar iemand die aan het gamen (of iets anders) aan het doen is; betalen biedt geen meerwaarde, laat staan doneren....dat heeft helemaal geen nut. Enige 'nut' wat het heeft, is verlengen van je ePenisTM dat jouw naam 3sec. in beeld staat. Kun je beter een krantje bij dakloze kopen

het zal wel een generatie kloof dingetje zijn :+

[ Voor 13% gewijzigd door himlims_ op 22-03-2019 11:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jivebunny
  • Registratie: November 2010
  • Niet online

Jivebunny

Fail to plan. Plan to fail.

EnigmaNL schreef op vrijdag 22 maart 2019 @ 11:18:
[...]

Had gisteren een potje met twee TTV gasten, en we zijn champion geworden. Het kan ook anders hehe. En ze hebben me niet eens heel hard gecarried. Nah ja goed, ik heb er 1 moeten reviven, en mijn damage was 200 minder dan hen. Ik ging neer bij het laatste gevecht dus revive was niet meer nuttig. En ze waren voor de verandering niet eens arrogant en communiceerden via voice.

Maar ja, de ervaring met TTV randoms, zeker als ze alleen zijn... is zoals je aangeeft.

Pixel 9 Pro XL | NAS: HP Gen8 e3-1265L v2 16GB 12TB unRAID 6.9.2 | D: Ryzen 5600x 16GB 3000mhz RX 6800 XT MB Acer 27" IPS 144hz | Suzuki Swift 1.2 (2013)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• EnigmaNL
himlims_ schreef op vrijdag 22 maart 2019 @ 11:56:
[...]

Totaal niet!! je haalt je eigen argument onderuit. Bij netflix videoland of een tijdschrijft, krijg je daar iets voor terug, lees; je -moet- betalen, en daar krijg je een dienst of prouct voor terug.

Bij twitch kijk je naar iemand die aan het gamen (of iets anders) aan het doen is; betalen biedt geen meerwaarde, laat staan doneren....dat heeft helemaal geen nut. Enige 'nut' wat het heeft, is verlengen van je ePenisTM dat jouw naam 3sec. in beeld staat. Kun je beter een krantje bij dakloze kopen

Volgens mij kun je betalen om te mogen chatten ofzo... Maar inderdaad is het een generatie kloof. Ik ben nog maar 30 maar voel me soms 80 als ik kijk naar wat de "jeugd" allemaal doet tegenwoordig. Iemand dit aan het gamen is betalen? Geen haar op mijn hoofd... Het enige waar ik naar zou willen kijken zijn die Twitch vrouwtjes maarja, daar zijn ook andere sites voor :)

[ Voor 8% gewijzigd door EnigmaNL op 22-03-2019 12:05 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Jordy8
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 14:12
Leviathius schreef op vrijdag 22 maart 2019 @ 11:50:
[...]

In de topicstart staat een flinke lijst aan Origin Tweakers. Ik denk dat ze allemaal dolgraag je 3de teamlid willen zijn! :)
True :Y

Al met een paar Tweakers gespeeld en dat bevalt meer dan prima. Vooral omdat ze mijn nog niet eens middelmatige gameplay tolereren :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Louw Post
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 16:16

Louw Post

Cerenas

[...]

Niet helemaal natuurlijk, want Spotify is bijvoorbeeld ook gratis te gebruiken.

Ondanks dat ik het zelf ook niet waard vind om een abo te nemen op een streamer (en ik ook weinig Twitch kijk) kan het wel vermakelijk zijn en die full-time streamers het ook niet voor niks natuurlijk. Voornamelijk de jeugd lijkt er van te genieten (het ook echt veel te kijken) en hun (ouders) geld er aan te willen spenderen.

In principe ben je dan ook bereidt te betalen voor vermaak net zoals bij een Netflix bijvoorbeeld en of je het bedrag ervoor over hebt is persoonlijk natuurlijk. Content wise zijn Netflix en Spotify toch wel wat beter is mijn mening. :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Beakzz
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 10:06
[...]

Wel of geen beroep, er gaat een hoop geld in om. Zou het zo doen als ik enigszins skills had die de moeite waard zijn om te bekijken en wat jonger was :+ Vind het een beetje makkelijk om te zeggen dat die gasten het niet waard zijn om te bekijken. Sommigen Twitchers zijn gewoon entertainers.

Waarom zou je voetbal kijken als je het zelf buiten kan doen? Omdat die gasten heel de dag de tijd hebben om te oefenen en het talent hebben. Zelfde verhaal voor een goede Twitch streamer. Natuurlijk moet je het kaf van het koren scheiden omdat iedereen zich Twitch streamer kan noemen, maar als je skills hebt en bijvoorbeeld goede humor dan zou ik niet weten waarom mensen er niet wat voor over hebben om hem/haar vaker te zien. Zelf geef ik ook elke maand mijn Prime abo aan een muzikant op Twitch omdat ik er uren per maand plezier van heb.

Ook met de randoms spelen heb ik niet zoveel problemen. Er zitten genoeg potjes tussen met dikke ergernis, maar ook onverwachte successen met een speelstijl waar ik van te voren geen cent voor geef. En ik voel mij ook minder verantwoordelijk als ik een fout maak met randoms dus dat is mooi meegenomen :)

Waar ik wel slecht tegen kan is als ze solo springen of niet eens proberen te reviven. Dat ze er enkel zijn om wat kills te maken en gelijk weer disconnecten als het ze niet bevalt. Wat mij de meeste goede potjes oplevert is geen jumpmaster zijn (of weg geven) en gewoon de speelstijl volgen en dan aanpassen. Zo heb ik voor het grootste deel gewoon lol als ik met randoms speel. Blijf het ook gewoon grappig vinden hoe sommigen enthousiastelingen proberen contact met je te maken in slecht Engels en er het beste van willen maken. Staan dan ook al behoorlijk wat randoms in mijn friendlist (om daarna gewoon weer met randoms te gaan spelen :+)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

het zou zo mooi zijn, dat je na einde potje met randoms, een soort Tinder krijgt; wel of niet doorgaat :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NaxxiusX
  • Registratie: Februari 2016
  • Nu online
@SomerenV Graag mijn username: NaxxiusX bij Origin plaatsen i.p.v. PSN.

Is wat fijner als mensen me willen toevoegen, aangezien ik op de pc speel.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Louw Post
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 16:16

Louw Post

Cerenas

himlims_ schreef op vrijdag 22 maart 2019 @ 13:32:
het zou zo mooi zijn, dat je na einde potje met randoms, een soort Tinder krijgt; wel of niet doorgaat :+
Volgens mij heeft Rainbow Six Siege zoiets, dat als je aan het eind van de game blijft zitten dan doorgaat spelen met de andere die ook blijven. Dat zou wel top zijn. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bbblije
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 13-09 21:12

bbblije

Riiiiight

himlims_ schreef op vrijdag 22 maart 2019 @ 13:32:
Dat je idd in de lobby blijft zoals je normaal met vrienden speelt, die kan leaven als je dat wilt. Maar ik denk dat dit een bewuste ontwerp keuze is. Spelen met randoms is en blijft random. Een optie om spelers te frienden zou wel welkom zijn! Maar ook dit is denk ik een bewuste ontwerp keuze. Niet iedereen zit te wachten op friend requests.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Korkss
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 23-09 14:14
[...]

Ik krijg toegong tot de chat, vaak ook discord, daarbij krijg ik geen add’s meer om de zoveel tijd en ik kijk naar mijn favoriete streamer. Hoezo krijg ik daar dan niks voor terug? Generatiekloof? Mwah zal wel meevallen, denk meer een ander interesse gebied. Ben zelf bijna 33 en kijk elke dag wel twitch.
Dat jij het niet snapt dat kan, puur naar donaties kijkend ben ik het wel gedeeltelijk met je eens.

Acer predator XB271HU - Ryzen 3700x -MSI Z270 PGC - MSI 2070 super - 32gb DDR4 - NZXT H700i - Seasonic 650W gold

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• KBE91
  • Laatst online: 09-09 06:57
Ik ben ook gesubbed op een twitch kanaal, een Nederlander dan nog. Fijne kerel en al goede band mee opgebouwd. Die 5 euro dat ik per maand moet betalen ga ik heus niet dood van, denk maar eens wat voor onnuttige dingen dat er in je huis staan dat je stukken meer hebt voor betaald dat je niet gebruikt.

Voor mij is Twitch gewoon zoals tv kijken, vriendin haar tv en ik Twitch.
Het is in kleinere kanalen ook gezellig praten, ook al paar nieuwe mensen leren kennen.

Je steunt dan nog eens de streamer ermee, niet dat ze super veel krijgen daarvan.
Dag van vandaag heb je voor alles wel een abbo, Spotify, Netflix, Youtube, Amazon.
Ja en leuk weetje als je Amazon prime hebt dan heb je een gratis sub elke maand dat je kan geven op Twitch kanaal. Amazon Prime = Twitch loot etc.

On topic dan maar weer.
De pass ziet er mij wel brak uit de loot die je krijgt, heb hem dan ook wel links laten liggen.
Ik wacht wel op season 2, voelt beetje als te veel rushed aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pjotter87
  • Laatst online: 15:18
Ik ben nu ook een tijdje bezig met Apex
speel nu alleen randoms maar lijkt me leuk om met andere te spelen om ook wat beter te worden.
Speel op pc btw. Origin : Majora138

Ps: kan nu niet zeggen dat ik goed er in ben maar doe me best :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Het Vosje
  • Laatst online: 16:56
[...]
Maar sommige van die lui verdienen meer dan jij .... en ik .... bij elkaar 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leviathius
Nieuwe update live, hier wat uitleg / patch notes. De update zou weer een aantal crash gevallen vookomen.
https://www.reddit.com/r/..._an_update_on_pc_crashes/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tukkEEEr
Leviathius schreef op vrijdag 22 maart 2019 @ 20:54:
Nieuwe update live, hier wat uitleg / patch notes. De update zou weer een aantal crash gevallen vookomen.
https://www.reddit.com/r/..._an_update_on_pc_crashes/
Heb van al die honderden games misschien 2x crash naar desktop gehad zonder foutmelding.

En dat was in het begin, tot nu toe gelukkig niet weer gecrashed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leviathius
tukkEEEr schreef op vrijdag 22 maart 2019 @ 20:59:
[...]

Heb van al die honderden games misschien 2x crash naar desktop gehad zonder foutmelding.

En dat was in het begin, tot nu toe gelukkig niet weer gecrashed.
Bij mij gebeurd het ondertussen al minder vaak. Maar heb al vanalles gedaan als preventie. Alle graphic settings staan op low (heb een 1070ti) en alsnog crashed hij heeel soms... Dus het gaat de goede kant op lijkt het.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• fetix1
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 17-08 20:43
Ik heb echt zo vaak het gevoel dat ik de tegenstander veel vaker raak dan hij mij. En ik verlies alsnog. :(

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ErA
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 11:37

ErA

hahahaha wat een game net. Dit blijft toch bijzonder:

Ik zeg hoi bij de start. 2 mensen zeggen fuck you... Ik jump solo (far jump) en loot wat. Zij zijn na 1 minuut allebei dood, ik zeg "gedag" Ik camp om bij de laatste 3 te komen. Air package: kraber...

Laatste 2 squads in gevecht. Laatste squad over, 1 down, 1 healed (blijkbaar) . ik vuur 1 schot, en word champion met: 12 damage done.

Dit is waarom ik hoop dat ze Matchmaking gaan inrichten. Zoals in overwatch.

Zodat mensen die ervoor kiezen om lang te campen en hoog te eindigen (wat ik leuk vind) veel "ranking" verzamelen, en op die manier bij andere mensen komen met een hoge ranking. Dit kunnen mensen zijn die aanzienlijk betere skills hebben in combat, of andere "last man standing" fans.

[ Voor 3% gewijzigd door ErA op 22-03-2019 22:17 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• koelebobes
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 18:28

koelebobes

Wen BTC €100K

Jongens ik hoop wel dat er rekening mee gehouden word dat niet iedere TTV guy een toxic , leavende solo speler is. Ik cheer ook wel eens voor mijn squadmates en soms zijn de acties van mijn random squad geweldig!

Niet iedereen met TTV in zijn naam is een klootzak please remind yourself that.

" KoelebobesTTV op origin "

Ik vind Octane trouwens een held, hij heeft geniale quotes en hij is zo ontzettend mobile. Zie je een andere squad dan gooi je de trampo uit en zijn ze zo allemaal down. Mocht er iemand down zijn voor wat games doe maar een add :*)

BTC €94.837,08

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WillemAtHome
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 30-07-2024

WillemAtHome

Waar geen wil is, is geen weg.

Wil iemand mij ook aan de topic starter toevoegen.
Origin: dirtmuncher6

Grof gerekend moet ik 134 uur spelen om lvl 100 van mijn battle pass te halen dus ik heb nog even....

Het probleem van intelligentie is dat je problemen voorziet die er nooit zullen zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SgtCaffran
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 00:39
Zoek wat lui om mee te spelen op de PS4! Ben in voor wat relaxte potjes, niet te veel gekloot en niet teveel serieus. Psn SgtCaffran

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rmg
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 17:15

Rmg

fetix1 schreef op vrijdag 22 maart 2019 @ 21:24:
Ik heb echt zo vaak het gevoel dat ik de tegenstander veel vaker raak dan hij mij. En ik verlies alsnog. :(
Check de kleur van de damage numbers die je doet aan je nmy eens, die geven namelijk zijn armor level weer. Het kan gewoon een gevalletje beter armor zijn

Rood - Geen armor
Wit, Blauw, Paars - Level 1, 2 of 3 armor
Geel - Headshot

[ Voor 5% gewijzigd door Rmg op 23-03-2019 15:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Het Vosje
  • Laatst online: 16:56
Word een beetje gek van de randoms die niet reviven en recoveren de laatste tijd...

Iemand een serieus potje op de Xbox?
GT: The Fox NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Milo44
[...]

Als je wilt mag je mij ook toevoegen op de PC: Skiamakhia.
Ik speel voornamelijk door de weeks savonds. (y)

EDIT:
Ben trouwens wel blij dat ze die crashes nu goed aanpakken.
Merk sinds dinsdag dat ik al aanzienlijk minder crashes heb en zit nog op een oude(re) nVidia driver (417.35)
Binnenkort eens ff proberen te updaten, kijken wat ie dan doet.

[ Voor 19% gewijzigd door Milo44 op 24-03-2019 11:00 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ricmaniac
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 16:11
Je hebt zo'n badge voor 250k legend xp in seizoen 1 met 7 legends. Dat betekend 10weken lang 7 legends cappen via die battlepass.

Ik weet nu al dat me dat niet gaat lukken. Weet niet precies wanneer het reset met zit nu op 3/7 .. als vrij kersverse papa heb ik echt niet meer genoeg tijd daar voor :P

Vanmorgen wel nog even een leuke streak playtime gehad. 5 games waarvan 3 wins back2back

[ Voor 13% gewijzigd door Ricmaniac op 24-03-2019 15:49 ]

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevz
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 17:52
Ricmaniac schreef op zondag 24 maart 2019 @ 14:48:
Je hebt zo'n badge voor 250k legend xp in seizoen 1 met 7 legends. Dat betekend 10weken lang 7 legends cappen via die battlepass.

Ik weet nu al dat me dat niet gaat lukken. Weet niet precies wanneer het reset met zit nu op 3/7 .. als vrij kersverse papa heb ik echt niet meer genoeg tijd daar voor :P

Vanmorgen wel nog even een leuke streak playtime gehad. 5 games waarvan 3 wins back2back
Klinkt als een nutteloze toevoeging die bonus. Als iemand al de tijd gaat nemen om elke week 7x25k XP te farmen, dan is zijn BattlePass al gecapped ver voordat het seizoen ten einde komt.

Sowieso erger ik me aan het halen van bonus XP met Caustic en Gibraltar, die beloofde hitbox veranderingen waren niets anders dan wat tweaks om ze meer accuraat te maken op elk model. De onbalans is er nog steeds en het spelen van de zogenaamde tanks(aka bulletsponge) is gewoon niet leuk. Tot zo ver m'n gewhine :P

Mijn YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jordy8
Maar de hitbox van een character, moet toch gewoon de character zijn? Of mis ik iets?

Die 2 zijn nou eenmaal groter, dus een grotere hitbox.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevz
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 17:52
Jordy8 schreef op zondag 24 maart 2019 @ 18:32:
Maar de hitbox van een character, moet toch gewoon de character zijn? Of mis ik iets?

Die 2 zijn nou eenmaal groter, dus een grotere hitbox.
Ja precies, en daar is geen reden voor. Je krijgt geen grotere healthpool, je krijgt geen sterkere skills, je krijgt helemaal niks, behalve dat je 2.5x makkelijker te raken bent. Hoe zo iets door Q&A komt voor een game launch is een raadsel. Apex Legends is nou eenmaal een FPS op hoog tempo, en heeft dus een flink hoge skillceiling. Dat betekend dat het verschil tussen beginners en pro's vele malen hoger ligt tov andere meer casual games die de entry level gameplay wat makkelijker maken.
Er zijn ook mensen die denken dat een Tank pakken juist goed is voor beginners, omdat dat dus wel zo werkt in een heleboel andere games. Nu zie je dus veel noobs Gibraltar pakken en die worden finaal de grond in gemaaid omdat ze een olifant zijn, de mensen met skillz pakken altijd Wraith-Lifeline-Bangalore in die volgorde omdat die echt wel moeilijker te raken zijn.
Ik hoop dat ze alle characters kwa grootte dichter naar elkaar toe schalen, en de tanks hun hitbox een klein beetje krimpen zodat ze niet het hele model omvangen, pas dan zullen de tanks eerlijker en leuker worden om te spelen.

Wat ze wel hadden gefixed, is hitboxes minder ver om een karakter heen tekenen, maar meer pixel-perfect over het model heen. Het enige wat ik daardoor merk, is dat Pathfinder wat leuker is om te spelen omdat die minder dik is geworden. Maar Caustic+Gibraltar blijven onspeelbaar.

Mijn YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
kevz schreef op zondag 24 maart 2019 @ 17:29:
[...]

Klinkt als een nutteloze toevoeging die bonus. Als iemand al de tijd gaat nemen om elke week 7x25k XP te farmen, dan is zijn BattlePass al gecapped ver voordat het seizoen ten einde komt.

Sowieso erger ik me aan het halen van bonus XP met Caustic en Gibraltar, die beloofde hitbox veranderingen waren niets anders dan wat tweaks om ze meer accuraat te maken op elk model. De onbalans is er nog steeds en het spelen van de zogenaamde tanks(aka bulletsponge) is gewoon niet leuk. Tot zo ver m'n gewhine :P
Ja wat dat betreft is bijvoorbeeld de Rocketpass in Rocket league leuker. Als je alle levels hebt krijg je daarna dezelfde items met random kleuren. Ook al geef ik niet zo veel om skins kan ik het nog wel leuk vinden om voor een bepaalde kleurencombo te gaan.

Hitbox ligt zoals al benoemd vast aan de char. Zou raar zijn als je de helft kan raken van die dikzakken om ze te knocken. Meer health zou logischer zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Milo44
Beakzz schreef op zondag 24 maart 2019 @ 18:43:
[...]
Hitbox ligt zoals al benoemd vast aan de char. Zou raar zijn als je de helft kan raken van die dikzakken om ze te knocken. Meer health zou logischer zijn.
Meer health zou denk ik wel okay zijn, 50 erbij ofzo? Meer zou al snel te OP zijn denk ik.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Erazher
  • Laatst online: 02-08 21:50
Ricmaniac schreef op zondag 24 maart 2019 @ 14:48:

De badge is voor 7 of 9 legends 250.000 in 12 weken te halen.
Er is wat speling in en mensen die het te veel spelen ( waaronder ik) gaan het mogelijk halen.
Heb 162 games gespeelt om alles te behalen voor maximum. Nu zal dat aantal lager zijn als je geen potjes hebt waar je dood bent binnen een paar minuten.

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/U80JDj0.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• So_Surreal
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 19-09 10:48
Erazher schreef op maandag 25 maart 2019 @ 09:20:
[...]

Er is wat speling in en mensen die het te veel spelen ( waaronder ik) gaan het mogelijk halen.
Heb 162 games gespeelt om alles te behalen voor maximum. Nu zal dat aantal lager zijn als je geen potjes hebt waar je dood bent binnen een paar minuten.

[Afbeelding]
Welk level zit je nu van de season pass :) ?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• servival7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erazher
So_Surreal schreef op maandag 25 maart 2019 @ 09:57:
[...]

Welk level zit je nu van de season pass :) ?
20 iedergeval, mogelijk 21/22.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnigmaNL
koelebobes schreef op zaterdag 23 maart 2019 @ 11:13:
Jongens ik hoop wel dat er rekening mee gehouden word dat niet iedere TTV guy een toxic , leavende solo speler is. Ik cheer ook wel eens voor mijn squadmates en soms zijn de acties van mijn random squad geweldig!

Niet iedereen met TTV in zijn naam is een klootzak please remind yourself that.

" KoelebobesTTV op origin "

Ik vind Octane trouwens een held, hij heeft geniale quotes en hij is zo ontzettend mobile. Zie je een andere squad dan gooi je de trampo uit en zijn ze zo allemaal down. Mocht er iemand down zijn voor wat games doe maar een add :*)
Waarom eigenlijk TTV in je naam zetten? De grote streamers doen dat ook niet toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erazher
EnigmaNL schreef op maandag 25 maart 2019 @ 10:40:
[...]

Waarom eigenlijk TTV in je naam zetten? De grote streamers doen dat ook niet toch?
Nieuwe manier om jezelf te promoten in games om je te lokken naar je stream.
Grote streamers doen dit niet omdat ze dat niet hoeven, hebben al een groot publiek,

De mensen die twitch of andere termen in hun username zetten zijn bezig met het opbouwen van hun publiek.
Concurrentie is groot en je moet iets uitzonderlijk gedaan hebben ( Zie bijvoorbeeld Dizzy) voordat je eindelijk grote aantallen krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leviathius
[...]

Ik vermoed om reclame te maken voor je eigen Twitch kanaal. De grote streamers doen dat niet, omdat die al bekend zijn. De kleine streamers nog niet en iedere kijker erbij is al een flinke winst. Zelf heb ik bijvoorbeeld een YouTube kanaal met motor gerelateerde video's en ben dolblij met mijn 67 abonnees. Zodra ik er 70 heb zie ik dat als een mijlpaal. Terwijl voor andere kanalen 3 subscribers erbij 1 seconde kost en niks boeiends is. Dat dus :)

Ontopic: Voor die battle pass moet je stiekem best wat uren er in steken, waar ik niet aan ga komen vrees ik.. Maargoed, misschien helpt die xp-bonus boost nog wat :) (nu lvl 7)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erazher
Wil ik toch even delen is van een vriend waarmee ik speel aim is niet zo goed dus de dmg en kills is normaal.
Maar wel MVP voor 4 respawn en dat die random mensen blijven hangen nadat ze dood zijn.

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/PX5HAUG.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koelebobes
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 18:28

koelebobes

Wen BTC €100K

[...]

Voor mij is het een manier van zelf promotie, ik ben een niet al te groot kanaal ( 1100 Followers ) meestal 5-10 kijkers dus als je mij in Apex wilt vinden sta ik HELEMAAL onderaan en moet je een kwartier scrollen. De reacties in game zijn leuk, mensen vragen of je live bent en komen meestal na de game chillen in streamchat om een beetje na te bespreken. Heb er al redelijk wat Apex regulars mee opgebouwd dus het helpt wel.

Grote streamers doen het inderdaad niet die zijn veel te bang dat ze gestream sniped worden.

BTC €94.837,08

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Beakzz
Erazher schreef op maandag 25 maart 2019 @ 09:20:
[...]

[Afbeelding]
Lol jij hebt echt je best gedaan :) Moet zelf alleen Gibraltar en Caustic nog, maar aangezien ik met de kleinere hitboxen al moeite genoeg heb om geen easy target te zijn denk ik dat ik die 2 gewoon skip.

Gisteren voor het eerst opzettelijk een potje verziekt. Gast pingt een blauwe armor dus ik dibs en pak hem op begint hij te schelden in gebrekkig Engels dat hij het voor zijn vriend pingde. Dus ik vertel netjes dat het zo niet werkt en dat het dikke pech voor zijn vriend is, maar dat gaf hem alleen maar meer reden om te schelden.

Dus gewacht tot wij op een mooie centrale plek waren en beide wapens in de lucht leeg geschoten en de ballon gepakt. Nog geen minuut later waren ze beide dood :o Super kinderachtig van mij en ik was niet veel later ook dood, maar het voelde gewoon goed op het moment.

[ Voor 30% gewijzigd door Beakzz op 25-03-2019 11:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erazher
Beakzz schreef op maandag 25 maart 2019 @ 11:35:
[...]

Lol jij hebt echt je best gedaan :) Moet zelf alleen Gibraltar en Caustic nog, maar aangezien ik met de kleinere hitboxen al moeite genoeg heb om geen easy target te zijn denk ik dat ik die 2 gewoon skip.
Trust me, hit box maakt een deel uit.
Het gaat om je play style, waar ga je landen is eigenlijk al grootste factor voor overleving.
Dan hoe speel je, defensief/offensief. Mijn aim is redelijk, dus ik wil nog wel eens erin duiken, maar vrienden waar ik mee speel hebben een slechtere aim dus full frontal squads maken ons wel af.

Game draait om om snelheid en gebruik maken van je omgeving, is best wel wennen tegenover CS of oude COD games.Mobility is vele malen groter dan ik gewend was in FPS games.

Bijgaande kan je data zien hoe het er ongeveer voor staat.
Reken er 2 games bij met Gibraltar, 1 met Wraith en Bangalore.

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/bMyaoCa.png

Wraith ziet er niet goed uit, maar ben veel te aggressief gaan spelen.
Voor season 1 zijn de stats wel beter.

Octane hitbox grote niet voor mij bekend, maar wennen aan de speel stijl, wel slechts gedaan van allen.
Redelijke stats bij chunky boys. Pathfinder vind ik nog een aparte resultaat omdat ik season 0 heel slecht ermee speelde en duurde 63 games voordat ik een win had.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tukkEEEr
Word een beetje moe van de hoeveelheid noobs in deze game.

Ik had 6 kills en we komen bunker uit, staat er een sqaud ons op te wachten en ik word geknocked en afgemaakt. Wat doen mijn team maten? die roven mijn hele lootbox op hun gemakkie leeg terwijl het enemy team er nog is en dan worden ze afgemaakt.. Kan er met mijn hoofd niet bij soms.

/whinemodus off

[ Voor 4% gewijzigd door tukkEEEr op 25-03-2019 12:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Registratie: Juni 2006
  • Niet online
@Erazher je sample size is denk ik echt te klein om er echt significante conclusies uit te trekken.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erazher
Tsurany schreef op maandag 25 maart 2019 @ 12:11:
@Erazher je sample size is denk ik echt te klein om er echt significante conclusies uit te trekken.
Daar heb je gelijk in, moeten een paar weken aan info bij.
Maar dan zit er geen informatie bij hoeveel kills/respawn er waren en wat de tijd was per game.
Je kan een game hebben met win van 12 mins maar die geeft minder dan 16 min.

Daarbij speel ik een legend tot die max is, terwijl als je de frist kill of the day gebruikt per legend gaat het ietsje sneller. ( Als goed is gaat 1st kill van legend bonus af, maar kan ik niet met zekerheid zeggen)

De screenshot was meer om te laten zien dat de big bois ( Pathfinder, Caustic,Gibraltar) niet betekend dat je persee veel meer games ermee moet spelen om max legend bonus te halen per week. .Dit hangt af van je play style.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
Vannochtend 7 games in de nieuwe Battleroyale van Battlefield gedaan maar dat is hem voor mij gewoon niet. Als ik dat speel besef ik ineens weer hoe goed apex eigenlijk in elkaar zit. tuurlijk zijn er flaws maar ze hebben over zo veel shit gewoon echt goed nagedacht :)

Dus als ik een BR wil spelen blijf ik voor alsnog gewoon lekker bij Apex!

Net weer zo'n hinderlijke game.. laatste 2 squads.. ik down er 2 en die 3e komt er ff aan met ze spitfire purple mag en blijft gewoon sprayen. 3x peacekeeper op ze koppie maar je hit alsnog maar 10 en eindig je 2e =p

Einde van de game 1300dmg.. 0 kills XD

Als lifeline ben je toch maar de Support zullen we maar zeggen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MPC60
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 12-07 10:24

MPC60

Game on

Ik heb dat sowieso heel vaak, dat ik meeste damage heb in de Squad maar geen kills. Ook speel ik alleen maar met randoms en dat begint me toch wel een beetje tegen te staan.

Xbox: SendexNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
MPC60 schreef op maandag 25 maart 2019 @ 12:35:
Ik heb dat sowieso heel vaak, dat ik meeste damage heb in de Squad maar geen kills. Ook speel ik alleen maar met randoms en dat begint me toch wel een beetje tegen te staan.
klopt ik speel ook wel veel met randoms en dan gebeurd me dat vooral XD

Net me snelste game ooit gehad.
gewonnen in 10m26s :P ook dit was met randoms. eindelijk zat ik een keer bij de goeie haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrFl0ppY
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 23-09 17:04
Ach andersom is het ook net zo goed. Gisteren bij de start van een game, we landen met 2 of 3 squads op dezelfde lokatie. Ik loot snel een "groot" huis maar vind er enkel attachments en health, ren naar buiten omdat mijn squad inmiddels aan het knocken is geslagen. Nu loopt de vijand precies voor mijn deur langs, hij downed nog net mijn squadmember en 1 seconden daarna geef ik hem 1 hoek en hij is ook down. Mijn teammaat had bijna 200 damage op zijn naam maar geen kill. Ik met 30 wel :).

Maar het is idd wel bijzonder. Potjes gewonnen met 2 kills door de hele squad en potjes buiten de top10 geëindigd met 11 kills met de squad.

The Stranger: Do you have to use so many cuss words?
The Dude: What the fuck you talking about?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnigmaNL
MPC60 schreef op maandag 25 maart 2019 @ 12:35:
Maakt uiteindelijk ook niet zoveel uit. Mensen zouden minder op het aantal kills moeten letten maar voor de win moeten gaan. Ik had laatst bijna 2000 damage in een game (Spitfire + Wingman) maar toch 0 kills, wel champion geworden. Sommige mensen doen de damage en andere finishen ze.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mindcre8r
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 08-09 15:42

mindcre8r

Tradepedia

Ik wordt steeds beter maar had gister toch wel iets bizars waardoor ik mij afvraag waar het hem in zit.
Ik was al1 en spawnde met 2 randoms, 1 van die gasten waar ik mee spawnde had als nickname iBeckschi die kerel speelde als Pathfinder. We kwamen in de game, dropte bij de "haven" hij pakt de spitfire, ramt een zipline uit de grond en ging op pad. deze man, killde hele squads in zijn eentje waar mij dat nooit lukt. we wonnen de game waar hij 21 kills maakte in zijn eentje! ik heb er max 4 of 5 ooit in 1 game. heb ook meegekeken toen ik gekilled was, hij schoot zo bizar accuraat geen sway / recoil niks. is dat dan cheaten of kan dit gewoon echt?

Bears and Bulls

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leviathius
mindcre8r schreef op maandag 25 maart 2019 @ 13:11:
Ik wordt steeds beter maar had gister toch wel iets bizars waardoor ik mij afvraag waar het hem in zit.
Ik was al1 en spawnde met 2 randoms, 1 van die gasten waar ik mee spawnde had als nickname iBeckschi die kerel speelde als Pathfinder. We kwamen in de game, dropte bij de "haven" hij pakt de spitfire, ramt een zipline uit de grond en ging op pad. deze man, killde hele squads in zijn eentje waar mij dat nooit lukt. we wonnen de game waar hij 21 kills maakte in zijn eentje! ik heb er max 4 of 5 ooit in 1 game. heb ook meegekeken toen ik gekilled was, hij schoot zo bizar accuraat geen sway / recoil niks. is dat dan cheaten of kan dit gewoon echt?
Zodra ik las: "Hij stampt een zipline uit de grond" dacht ik al CHEATER. Goed nieuws voor jou, je hebt gewonnen dankzij een cheater. Slecht nieuws voor iedereen die hij neergemaaid heeft, die zijn neergeschoten door een cheater :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mindcre8r
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 08-09 15:42

mindcre8r

Tradepedia

Leviathius schreef op maandag 25 maart 2019 @ 13:17:
[...]

Zodra ik las: "Hij stampt een zipline uit de grond" dacht ik al CHEATER. Goed nieuws voor jou, je hebt gewonnen dankzij een cheater. Slecht nieuws voor iedereen die hij neergemaaid heeft, die zijn neergeschoten door een cheater :(
Maar hoe dan, dit is op de xbox, en zag hem enkel maar maaien met de Spitfire.

Bears and Bulls

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• servival7
mindcre8r schreef op maandag 25 maart 2019 @ 13:21:
[...]

Maar hoe dan, dit is op de xbox, en zag hem enkel maar maaien met de Spitfire.
Spitfire met paarse/golden barrel stabilizer en een extended mag is ook het enige wapen wat je nodig hebt. 60 kogels en vrijwel geen recoil. Waarom zou je dan switchen naar een ander wapen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leviathius
servival7 schreef op maandag 25 maart 2019 @ 13:36:
[...]

Spitfire met paarse/golden barrel stabilizer en een extended mag is ook het enige wapen wat je nodig hebt. 60 kogels en vrijwel geen recoil. Waarom zou je dan switchen naar een ander wapen?
True that, maar wat@mindcre8r zei is dat die speler meteen vanaf het begin zo aan het rondmaaien was en zodra ze geland waren een zipline neergooide (ulti). Die ultimate van Pathfinder laad snel op, maar niet zó snel dat je hem kunt neergooien zodra je geland bent. Tenzij ik details mis, dat kan natuurlijk ook en was dit gewoon een érg goede speler :)

[ Voor 7% gewijzigd door Leviathius op 25-03-2019 13:41 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Beakzz
Leviathius schreef op maandag 25 maart 2019 @ 13:40:
[...]

True that, maar wat@mindcre8r zei is dat die speler meteen vanaf het begin zo aan het rondmaaien was en zodra ze geland waren een zipline neergooide (ulti). Die ultimate van Pathfinder laad snel op, maar niet zó snel dat je hem kunt neergooien zodra je geland bent. Tenzij ik details mis, dat kan natuurlijk ook en was dit gewoon een érg goede speler :)
Ligt er aan of hij tijd had om ultimate accelerant op te pakken. Heb weleens een kist geopend bij landing waar 3 van die dingen in lagen en dan gaat het hard. Volgens mij is het cheaten op de console nog geen optie en er zijn genoeg spelers die vrij makkelijk hele teams downen. Zo kijk ik bv. veel naar Itemp plays op YT en die doet constant dingen waar ik bij denk dat het onmogelijk is.

@mindcre8r Was je niet in de war met die zipline die er al staat in de haven? (over het water heen)

[ Voor 5% gewijzigd door Beakzz op 25-03-2019 13:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leviathius
Beakzz schreef op maandag 25 maart 2019 @ 13:53:
[...]

Ligt er aan of hij tijd had om ultimate accelerant op te pakken. Heb weleens een kist geopend bij landing waar 3 van die dingen in lagen en dan gaat het hard. Volgens mij is het cheaten op de console nog geen optie en er zijn genoeg spelers die vrij makkelijk hele teams downen. Zo kijk ik bv. veel naar Itemp plays op YT en die doet constant dingen waar ik bij denk dat het onmogelijk is.
Fair enough, ik neem mijn eerdere conclusie van cheater weer terug. Ik speel zelf op PC dus heb geen know how van hoe het op Xbox is ook qua hackers enzo. Blijkbaar zijn die er daar (bijna) niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

Leviathius schreef op maandag 25 maart 2019 @ 13:55:
[...]

Fair enough, ik neem mijn eerdere conclusie van cheater weer terug. Ik speel zelf op PC dus heb geen know how van hoe het op Xbox is ook qua hackers enzo. Blijkbaar zijn die er daar (bijna) niet.
hier standaard verloop; helemaal :r van cheaters op de PC, dan koop weer en console. Met gevolg dat helemaal :r op die controler (met muis had ik m wel gehad). Dus verkoop console weer, en ga nieuwe PC halen. DOe dat tijdje, tot helemaal 8)7 wordt van de PC cheaters in iedere game, en dus maar weer op console ga gamen ... leven van gamer is lastig

[ Voor 3% gewijzigd door himlims_ op 25-03-2019 14:02 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jordy8
Je ontkomt er toch niet aan. Het is zo ontzettend makkelijk om cheats te krijgen.. Ik laat m'n plezier er niet door bederven. Blijft immers maar een spelletje :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Milo44
Jordy8 schreef op maandag 25 maart 2019 @ 14:48:
Je ontkomt er toch niet aan. Het is zo ontzettend makkelijk om cheats te krijgen.. Ik laat m'n plezier er niet door bederven. Blijft immers maar een spelletje :)
Amen _/-\o_

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• tukkEEEr
@himlims_ Meer met mij spelen.. We pakken die cheaters wel aan! 8)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ronny1090
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 07-08 12:00
tukkEEEr schreef op maandag 25 maart 2019 @ 15:19:
@himlims_ Meer met mij spelen.. We pakken die cheaters wel aan! 8)
Valt behoorlijk tegen hoor Tukker ;)

Ik heb zelf gelukkig nog weinig last gehad van cheaters terwijl ik toch zeker wel vaak speel. Ben denk ik 3-4 keer een cheater tegen gekomen in een behoorlijk aantal potjes (level 83 als average speler).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
Weet iemand wanneer de week reset voor die legend bonus score?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• servival7
Ricmaniac schreef op maandag 25 maart 2019 @ 16:27:
Weet iemand wanneer de week reset voor die legend bonus score?
Ik gok morgen om 18:00 uur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• geert19
  • Laatst online: 00:32
nu al 3 potjes van de 4 met randoms gespeeld waar je een vuur gevecht in gaat met zn 3en, en na halfe minuut om kijkt om te zien dat 3e persoon in een hoekje een beetje staat te wachten tot iets naar hem toe komt... persoon 2 en ik gaan neer terwijl van enemy team nog 1 met beetje health over is en meneer nr3 zit nog steeds in zn hoekje en gaat dood doordat de andre squad allemaal weer geheald is en hem nog even haalt.
vanavond lekker weer met vaste squad spelen. beter voor de bloeddruk :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Milo44
Milo44 schreef op donderdag 21 maart 2019 @ 10:35:
Nu we het hebben over vroegtijdig leaven en DC's (gewillig en/of onwillig ivm crash); hoe zit het eigenlijk met de xp?

Stel je bent een potje aan het doen en je zit 10 minuten in de match met 2 kills.
Vervolgens wordt je neergeknald en je teammates hebben geen intentie om je te reviven en dus leave je.

Krijg je dan je XP nog?
Of stel je game crashed met dezelfde bovenstaande scenario?
Zat mij al een tijdje af te vragen hoe dat in elkaar steekt.
Weet iemand hier toevallig antwoord op? Of is dit een retorische vraag? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tukkEEEr
Milo44 schreef op maandag 25 maart 2019 @ 17:58:
[...]

Weet iemand hier toevallig antwoord op? Of is dit een retorische vraag? :+
Als je leaved zie ik nergens dat je xp krijgt. Als je dood bent met sqaud wel. Dus logischerwijs zou je dan geen xp moeten krijgen bij leaven of disconnects.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
Heb je bijna geen speciale dingen die je hoeft te doen voor de bp gaan ze afk in een hoekje zitten met Gibraltar ...
Pagina: 1 ... 24 ... 42 Laatste

Let op:
discord
Zoek je andere Tweakers om Apex Legends mee te spelen?
Vergezel ons op de Apex Legends Discord server voor Tweakers
Deze server is geen officiële Tweakers-server, Tweakers-crew zal hier dus geen support of moderatie op kunnen geven.

Graag zoveel mogelijk ontopic blijven. Een kleine discussie over Apex Legends vs een andere game, of een kleine discussie over randzaken van Apex Legends is prima, maar houd het netjes en respecteer elkaars mening. Mocht iemand over de schreef gaan: reageer er niet op en gebruik de "Rapporteer" functie.

Let aub op met het plaatsen van plaatjes. Grote bestanden laden traag op mobiel en hoge resolutie scrollt traag voor iedereen. Thumbnails zijn voor winnaars.