Nu we het hebben over vroegtijdig leaven en DC's (gewillig en/of onwillig ivm crash); hoe zit het eigenlijk met de xp?
Stel je bent een potje aan het doen en je zit 10 minuten in de match met 2 kills.
Vervolgens wordt je neergeknald en je teammates hebben geen intentie om je te reviven en dus leave je.
Krijg je dan je XP nog?
Of stel je game crashed met dezelfde bovenstaande scenario?
Zat mij al een tijdje af te vragen hoe dat in elkaar steekt.
EDIT:
Ik zie wel veel meer Pathfinder's de afgelopen 2 avonden (maar ik speel hem nu zelf ook meer (ivm de hitbox fix)
Denk dat het niet zozeer is van "Is Octane beter als de rest". Iedere Legend heeft zo zijn sterke punten (gelukkig).
Stel je bent een potje aan het doen en je zit 10 minuten in de match met 2 kills.
Vervolgens wordt je neergeknald en je teammates hebben geen intentie om je te reviven en dus leave je.
Krijg je dan je XP nog?
Of stel je game crashed met dezelfde bovenstaande scenario?
Zat mij al een tijdje af te vragen hoe dat in elkaar steekt.
EDIT:
Ik heb Octane zelf nog niet gespeeld (ik wacht tot ik weer 12k punten heb om em te unlocken), maar ik moet zeggen dat ik gisterenavond alweer merendeels Bangelore+Wraith+Bloodhound/Lifeline combo's heb gezien.Beakzz schreef op woensdag 20 maart 2019 @ 10:23:
[YouTube: Ranking Octane Vs. Every Legend In Apex Legends! (Season 1)]
Moet zelf nog erg wennen aan Octane, maar mooie afwisseling.
Ik zie wel veel meer Pathfinder's de afgelopen 2 avonden (maar ik speel hem nu zelf ook meer (ivm de hitbox fix)
Denk dat het niet zozeer is van "Is Octane beter als de rest". Iedere Legend heeft zo zijn sterke punten (gelukkig).
[ Voor 46% gewijzigd door Milo44 op 21-03-2019 11:23 ]
I, a stranger and afraid in a world I never made...