Acties:
  • +1 Henk 'm!

• servival7
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 02-07 14:26
EnigmaNL schreef op dinsdag 19 maart 2019 @ 14:08:
[...]

Sommige dingen doen ze heel goed, sommige doen ze iets minder goed. Persoonlijk ben ik voorstander van snellere balance fixes, het heeft bijvoorbeeld veel te lang geduurd voordat Peacekeeper/Wingman generfed werd en dat heeft wel schade aangericht. Het lang testen van dingen is goed maar kan ook tot ergernissen in de community leiden.

We gaan het wel zien hoe deze game zich ontwikkelt en hoe lang hij relevant blijft.
Hier ben ik het juist helemaal niet mee eens. Ik ben juist blij dat ze niet op stel en sprong nerfs toepassen als een gedeelte van de community daarom vraagt. Bij Fortnite doen ze dit wel en is een wapen vaak onspeelbaar omdat ze nerfs te snel doorvoeren. Respawn neemt iets langer de tijd om weapon balance te testen om dit soort dingen te voorkomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nock372
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 07:26
Wanneer komt de Battlepass uit in de store?

25,17kwp bij de ouders, 13,58kwp bij de zus, en 14,64kwp bij mij :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnigmaNL
  • Laatst online: 03-09 21:48
Nock372 schreef op dinsdag 19 maart 2019 @ 15:16:
Wanneer komt de Battlepass uit in de store?
Vandaag 18:00 NL tijd volgens mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tim01
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 19-09 21:22
Komt er dan vandaag ook de patch + Octane of zijn dit allemaal nog speculaties?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stylze
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 14:16
Boring battle pass imo, skins krijg je al meteen dus vrij weinig om voor te grinden eerlijk gezegd, ze hadden wat toffe skins in hogere tiers moeten stoppen. die skins die je meteen krijgt zijn niet echt bijzonder en heeft sowieso dus iedereen al. Had toch wel wat toffers verw8 hiervan

Playstation 5

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Leviathius
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 23-09 21:22
Een Reddit user, geen kind van 16 gok ik ;), heeft uitgerekend hoeveel Apex coins je 'krijgt' als je lvl 100 haalt in de battle pass: https://www.reddit.com/r/...nching_to_figure_out_how/

Oftewel, voor 950 coins, krijg je 7790 coins terug. Als je dat omrekent in euro's betaal je dus 9,50 om vervolgens bijna 78 euro aan loot items te krijgen. En seizoen 1 duurt 3 maanden, dus genoeg tijd om lvl 100 te halen lijkt me.

YouTube: MotorcycleGeek

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• geert19
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 00:32
in drie maand moet het wel lukken, ben nu in 1 maand van 0 naar 55 gegaan (al is dat mogelijk wel een andere scale)

Je kan ook altijd nog op de laatste dag de pass halen aangezien je de XP wel krijgt ook zonder battle pass

[ Voor 32% gewijzigd door geert19 op 19-03-2019 15:42 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Erazher
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 02-08 21:50
geert19 schreef op dinsdag 19 maart 2019 @ 15:41:
in drie maand moet het wel lukken, ben nu in 1 maand van 0 naar 55 gegaan (al is dat mogelijk wel een andere scale)

Je kan ook altijd nog op de laatste dag de pass halen aangezien je de XP wel krijgt ook zonder battle pass
Denk dat ik een beetje no life ben dan. Level 127 hier....

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Beakzz
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 10:06
Leviathius schreef op dinsdag 19 maart 2019 @ 15:33:
Een Reddit user, geen kind van 16 gok ik ;), heeft uitgerekend hoeveel Apex coins je 'krijgt' als je lvl 100 haalt in de battle pass: https://www.reddit.com/r/...nching_to_figure_out_how/

Oftewel, voor 950 coins, krijg je 7790 coins terug. Als je dat omrekent in euro's betaal je dus 9,50 om vervolgens bijna 78 euro aan loot items te krijgen. En seizoen 1 duurt 3 maanden, dus genoeg tijd om lvl 100 te halen lijkt me.
Koopje :) Zeker met die maand EA acces voor €4. Ga mij al bijna schuldig voelen dat ik zo weinig geld uit geef aan een game met 150+ uur.

En is niets in deze BP wat ik perse moet hebben dus ik zie wel hoe ver ik kom. En er zullen ook wel double XP weekenden komen en dergelijken.

Zie in dit forum best wel wat mensen zeuren dat het allemaal te langzaam gaat (in vergelijking met Fortnite), maar voor een game die nog even snel gereleased werd om EA's aandeelhoudersvergadering gezelliger te maken vind ik het een erg degelijk product. Dus geef ze even tijd om op stoom te komen.

[ Voor 23% gewijzigd door Beakzz op 19-03-2019 16:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• servival7
Erazher schreef op dinsdag 19 maart 2019 @ 15:43:
[...]

Denk dat ik een beetje no life ben dan. Level 127 hier....
125 hier :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Ik zit denk ik ondertussen ook rond 125, geen idee waar ik dat kan zien, tijdje geleden al de 100 aangetikt.

Patchnotes: https://www.reddit.com/r/...ild_frontier_patch_notes/

Mijn YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ambition88
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 13:54
Ben ik de enige die Octane qua kit maar ''mweh'' vind?

Passive: 1 hp recovery per 2 seconde, daar heb je echt geen drol aan, zowel niet in teamfights als in het gas.

Q is eigenlijk gewoon de bangelore passive die je zelf kan proccen alleen kost het hem HP.

Ult een gare versie van de pathfinder ult waar ik het nut niet zo van in zie.

Ik hou het lekker bij Bangelore . :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobinNL
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 14:23
In het topic is meerdere keren naar voor gekomen dat je Origin Access Basic kan kopen voor €3,99 en dat je hier 1000 Apex Coins krijgt. Geldt dit ook als je eerder Origin Access Basic / Premier hebt gehad?

AMD Ryzen 9 5900X • Gigabyte X570 Aorus PRO • G.Skill Ripjaws V F4-3600C16D-32GVKC • AMD Radeon RX 6900 XT • Samsung 850 EVO 1TB • Intel 660p 2TB • Corsair Obsidian 500D RGB SE • Corsair RM750x

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 22-09 09:55
RobinNL schreef op dinsdag 19 maart 2019 @ 19:11:
In het topic is meerdere keren naar voor gekomen dat je Origin Access Basic kan kopen voor €3,99 en dat je hier 1000 Apex Coins krijgt. Geldt dit ook als je eerder Origin Access Basic / Premier hebt gehad?
Volgens mij moet het actief zijn en je de game voor het eerst met die account opstart. Die van mij is al een tijdje actief en ik kreeg hem ook gewoon.

Beetje alternatief voor bv 10 uur trials van de meeste games.

Verder werkt het ook met EA Access op Xbox.

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobinNL
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 14:23
Martinspire schreef op dinsdag 19 maart 2019 @ 19:14:
[...]

Volgens mij moet het actief zijn en je de game voor het eerst met die account opstart. Die van mij is al een tijdje actief en ik kreeg hem ook gewoon.

Beetje alternatief voor bv 10 uur trials van de meeste games.

Verder werkt het ook met EA Access op Xbox.
Ik speel Apex Legends al sinds de launch, dus ik twijfel of het voor mij geldt. Ik kon het nergens op het internet vinden.

AMD Ryzen 9 5900X • Gigabyte X570 Aorus PRO • G.Skill Ripjaws V F4-3600C16D-32GVKC • AMD Radeon RX 6900 XT • Samsung 850 EVO 1TB • Intel 660p 2TB • Corsair Obsidian 500D RGB SE • Corsair RM750x

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aggressor
  • Laatst online: 15:35
ik heb net een batlle pass gekocht.
en ik ging ervanuit dat de nieuwe char geunlockt wordt dan ....

moet ik deze char ook kopen voor zoveel coins?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StygMa
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 08:04
Aggressor schreef op dinsdag 19 maart 2019 @ 19:20:
ik heb net een batlle pass gekocht.
en ik ging ervanuit dat de nieuwe char geunlockt wordt dan ....

moet ik deze char ook kopen voor zoveel coins?
Je moet hem nog steeds unlocken zoals bij Mirage/Caustic met rode coins.

Als je net alles hebt uitgegeven dan zou je hem in 23 lvls wel weer kunnen halen.

[ Voor 11% gewijzigd door StygMa op 19-03-2019 19:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nickrsd
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 23-09 13:28

Nickrsd

Psn: rsdnik ; Uplay: jagerNL

Ik heb zelf nog niet gekocht oid..
Maar ik ging er van uit dat deze octane in de battle pass zit en beschikbaar is voor diegene die dat hebben gekocht.

Zal straks zien of het ook zo is.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• StygMa
Ambition88 schreef op dinsdag 19 maart 2019 @ 18:18:
Ben ik de enige die Octane qua kit maar ''mweh'' vind?

Passive: 1 hp recovery per 2 seconde, daar heb je echt geen drol aan, zowel niet in teamfights als in het gas.

Q is eigenlijk gewoon de bangelore passive die je zelf kan proccen alleen kost het hem HP.

Ult een gare versie van de pathfinder ult waar ik het nut niet zo van in zie.

Ik hou het lekker bij Bangelore . :)
Die passive is voor zijn Q juist. Die kost namelijk hp om te doen en de recharge tijd is maar 2 seconden, dus die kan je best vaak spammen.

Ik heb hem al gespeeld iig en ik vind het best tof, je kan nu als een malle door de map rennen, zou wel klein beetje je syringes/hp in de gaten houden dan :P

Die ulti zie ik meer als soort troll ding bijna, dan echt super super handy, maar ik vind wel tof character.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aggressor
StygMa schreef op dinsdag 19 maart 2019 @ 19:23:
[...]

Je moet hem nog steeds unlocken zoals bij Mirage/Caustic met rode coins.

Als je net alles hebt uitgegeven dan zou je hem in 23 lvls wel weer kunnen halen.
nou lol

heb net eergister 1 geunlockt ... :(
Ik ben nu ergens in de 45

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StygMa
Aggressor schreef op dinsdag 19 maart 2019 @ 19:27:
[...]

nou lol

heb net eergister 1 geunlockt ... :(
Ik ben nu ergens in de 45
Dan heb je al bijna voldoende toch als je lvl46 bent volgens mij.

Nevermind, je bedoeld wss dat je ze beide al hebt gehaald nu, op lvl43 zou je iig genoeg moeten hebben voor 2 unlocks.

[ Voor 18% gewijzigd door StygMa op 19-03-2019 19:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aggressor
StygMa schreef op dinsdag 19 maart 2019 @ 19:28:
[...]

Dan heb je al bijna voldoende toch als je lvl46 bent volgens mij.

Nevermind, je bedoeld wss dat je ze beide al hebt gehaald nu, op lvl43 zou je iig genoeg moeten hebben voor 2 unlocks.
ja klopt ik heb al 2 chars geunlockt... dan wordt het pas ergens in de 70

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• geert19
RobinNL schreef op dinsdag 19 maart 2019 @ 19:15:
[...]

Ik speel Apex Legends al sinds de launch, dus ik twijfel of het voor mij geldt. Ik kon het nergens op het internet vinden.
ja kan ook gewoon, ook al ben je lvl100 en hebt alles, kan je nog origen basic voor 4 euro halen en krijg je 1000 points (mits je het niet al eerder een keer hebt gedaan)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ricmaniac
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 16:11
Wauw net gewoon de game verlorenn omdat ik tot 2 keer toe de deur dicht wil doen maar ipv dat dat gebeurd finish ik een gozer die daar zit terwijl ze maat komt :s

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• geert19
Wel erg iritant dat Octane elke 2 seconden aan het hele team moet laten weten dat hij zijn Q ability gebruikt. is nu een spam van i need to go faster

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
geert19 schreef op dinsdag 19 maart 2019 @ 19:45:
Wel erg iritant dat Octane elke 2 seconden aan het hele team moet laten weten dat hij zijn Q ability gebruikt. is nu een spam van i need to go faster
ik vind juist dat die te weinig praat :P had hem een beetje gek verwacht ala junkrat van overwatch en funny als mirage :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ricmaniac schreef op dinsdag 19 maart 2019 @ 19:42:
Wauw net gewoon de game verlorenn omdat ik tot 2 keer toe de deur dicht wil doen maar ipv dat dat gebeurd finish ik een gozer die daar zit terwijl ze maat komt :s
Ja dit vind ik 1 groot nadeel van alle actions op 1 knop zetten. Zal ook niet de eerste keer zijn dat ik een teammaatje die naast of voor een deur wacht/blocked om te reviven dat ik de deur open zet om zelf neergemaait te worden. Maar ik begin er ook langzaam aan te wennen, en dus langzaam aan te passen aan dat soort onzin, maar ik hoop natuurlijk wel dat ze dat nog gaan verbeteren.

Mijn YouTube

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ricmaniac
Vind de battlepass minder slecht dan dat het leek. Sommige banners enzo en icons zijn mooier gemaakt dan het leek in die plaatjes. Ja tuurlijjjk blijven het weinig toffe speciale dingen

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Ricmaniac
Ooh ze hebben report player toegevoegd zie ik nu.. als je iemand spectate kan je R drukken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nickrsd
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 23-09 13:28

Nickrsd

Heb net bp gekocht.. werkt dat ook met levels zo te zien.. maar 1 level is 29k punten???9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

Ricmaniac schreef op dinsdag 19 maart 2019 @ 20:43:
Vind de battlepass minder slecht dan dat het leek. Sommige banners enzo en icons zijn mooier gemaakt dan het leek in die plaatjes. Ja tuurlijjjk blijven het weinig toffe speciale dingen
heb m voornamelijk gekocht omdat het huidige lvl-up / reward systeem beetje teleurstellend vind; na veel xp eindelijk lvl up, en dan geen reward... jammer

nu met battlepass, is er weer regelmatig wat te 'unlocken' - houdt t net wat interresanter vind ik. maar verder voegt het niet heel veel toe, cosmetische crap. kan prima zonder

⭐Game Profiles: 🕹️Steam - 🎮PSN - 🇪🇦 GoT_Hollandhards

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Milo44
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 30-08 22:34
Ricmaniac schreef op dinsdag 19 maart 2019 @ 20:50:
Ooh ze hebben report player toegevoegd zie ik nu.. als je iemand spectate kan je R drukken
Bij deze nog ff de Patch Notes voor wie er naar zocht (y)

https://www.dexerto.com/a...-new-legend-octane-444759

EDIT: Of deze, die leest iets fijner!

[ Voor 14% gewijzigd door Milo44 op 19-03-2019 22:27 ]

I, a stranger and afraid in a world I never made...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
Nickrsd schreef op dinsdag 19 maart 2019 @ 20:58:
Heb net bp gekocht.. werkt dat ook met levels zo te zien.. maar 1 level is 29k punten???9
Yup grind is a lot longer.

stel je zou elke game 5000 xp halen. dan moet je alsnog 580 games spelen voor Battle pass level 100

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RawChild
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 16:24

RawChild

PSN: Rawchild

Ja net 1,5 uur gespeeld en zit nog maar in level 2. Schiet niet echt op Haha

PSN: Rawchild / Xbox: Nosferatu 360NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jordy8
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 14:12
Volgens mij krijg je met bepaalde Legends extra XP. Tenminste, met lifeline kreeg ik bonus xp.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
Jordy8 schreef op dinsdag 19 maart 2019 @ 22:33:
Volgens mij krijg je met bepaalde Legends extra XP. Tenminste, met lifeline kreeg ik bonus xp.
ja je kan met elke legend 25000 bonus xp per week halen (zie je rechtbovenin in de lobby)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Martinspire
Milo44 schreef op dinsdag 19 maart 2019 @ 20:59:
[...]

Bij deze nog ff de Patch Notes voor wie er naar zocht (y)

https://www.dexerto.com/a...-new-legend-octane-444759

EDIT: Of deze, die leest iets fijner!
Zozo, netjes:
Introducing better reporting when Apex crashes on PC without error message.
We really want to fix any crashes people happen to get on PC. We also respect our player’s privacy. So, if the PC game crashes, it will write "apex_crash.txt" to your "Documents" folder. This tiny file is plain text, so you can easily see for yourself that it has no personal information. If you choose to share this file with us, it will tell us whether the crash was in Apex or in third party software. If the crash was in Apex, our programmers can use the information to find and fix it. If you experience a crash, please include this file when you report.
  • We protect your personal information.
  • You can easily see everything in the file yourself; we have no secrets.
  • You're in control of whether we ever see the file
.
Dus als de klagers in dit topic deze route bewandelen, kunnen we het weer over de game hebben :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
De grind is echt best wel real :D duurt veel langer dan iedereen van te voren alweer zat te bitchen :P best wat games gespeeld met redelijke scores en ben pas 3 tiers omhoog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rmg
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 16:39

Rmg

Ricmaniac schreef op dinsdag 19 maart 2019 @ 21:13:
[...]

Yup grind is a lot longer.

stel je zou elke game 5000 xp halen. dan moet je alsnog 580 games spelen voor Battle pass level 100
Schijnt dat het ongeveer een grind is van 100~ uur. :X ik red in een goeie week 5 uurtjes gamen, dus ik haal het niet eens met de dure BP, zit erg te twijfelen nou :X

[ Voor 14% gewijzigd door Rmg op 20-03-2019 09:31 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Milo44
Dure BP? Het kost een tientje, dat vind ik voor een goede gratis game geen geld. :o

Just my 2 cents though. :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jivebunny
  • Registratie: November 2010
  • Niet online

Jivebunny

Fail to plan. Plan to fail.

Milo44 schreef op woensdag 20 maart 2019 @ 10:00:
Dure BP? Het kost een tientje, dat vind ik voor een goede gratis game geen geld. :o

Hij bedoelt de BP van 2800 apex coins. Dan krijg je direct 25 levels BP. Als ik hem goed inschat. Ik heb ook de cheapo en zit ook maar op 5 uurtjes per week Apex. Ik ga het vast niet halen en tja jammer dan. Vindt het een leuke game en had al besloten dat ik Respawn een beetje wilde steunen. Verder zal ik er niet veel aan uit gaan geven, dit was de eerste uitgave.

Pixel 9 Pro XL | NAS: HP Gen8 e3-1265L v2 16GB 12TB unRAID 6.9.2 | D: Ryzen 5600x 16GB 3000mhz RX 6800 XT MB Acer 27" IPS 144hz | Suzuki Swift 1.2 (2013)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 10:06

Hij heeft het over de 2e BP waar bij je de eerste 25 levels gelijk krijgt. Die is 2800 points geloof ik.

Gisteren voelde de game niet echt lekker aan bij mij. Had naar mijn idee meer last van lag(spikes) dan normaal. Iemand anders last van?

Moet zelf nog erg wennen aan Octane, maar mooie afwisseling.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnigmaNL
Beakzz schreef op woensdag 20 maart 2019 @ 10:23:
[...]

Gisteren voelde de game niet echt lekker aan bij mij. Had naar mijn idee meer last van lag(spikes) dan normaal. Iemand anders last van?
Ja gisteren was een slechte avond. Het spel voelde totaal niet lekker aan en kon amper wat raken, mijn kameraad had er ook last van. Misschien teveel spelers ofzo...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rmg

Rmg

Ik bedoel dus de battle pass bundle met de "dure bp", wat in theorie de grind met een kwart verkort, maar het is nog steeds (voor mij) onmogelijk om lvl 100 te halen.

Wat dus 30 euro is (waardoor ik effectief de start van dit seizoen er 40 euro in moet dumpen of een 20 euro pack + een ea origin voor een maand.). En dit zijn terugkerende kosten, elke 3 maanden wil je meedoen met alle seasons.. En dan hit ik niet eens lvl 100. Dat vind ik best een kostenpost voor een 'gratis' game
EnigmaNL schreef op woensdag 20 maart 2019 @ 10:47:
[...]

Je hoeft de battle pass niet te kopen om het spel te spelen, er is dus geen sprake van een kostenpost. Het is een vrijwillige bijdrage.
Nee maar wil je meedoen aan het seizoen en wil je als casual en ook de exclusive rewards is het wel gewoon een kostenpost. En ik wil wel de exclusive en ik wil ook best een casual player boete betalen door de 2800 bp versie te kopen, maar dan wil ik dus ook wel 100 kunnen hitten in 3 maanden... En niet nog steeds 75+ uur ( mits ik dus gebruik maak van alle legend bonussen, anders meer ) er in moeten steken in 90 dagen.

[ Voor 47% gewijzigd door Rmg op 20-03-2019 10:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnigmaNL
Rmg schreef op woensdag 20 maart 2019 @ 10:45:
[...]

Ik bedoel dus de battle pass bundle met de "dure bp", wat in theorie de grind met een kwart verkort, maar het is nog steeds onmogelijk om lvl 100 te halen.

Wat dus 30 euro is, elke 3 maanden. En dan hit ik niet eens lvl 100. Dat vind ik best een kostenpost voor een 'gratis' game
Je hoeft de battle pass niet te kopen om het spel te spelen, er is dus geen sprake van een kostenpost. Het is een vrijwillige bijdrage.

Ik vind de hoeveelheid experience die je moet halen om je battle pass te levelen ook bizar hoog trouwens, zelfs met de bundle ga ik de 100 niet aantikken denk ik.

[ Voor 13% gewijzigd door EnigmaNL op 20-03-2019 10:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Milo44
[...]

Ik bedoel dus de battle pass bundle met de "dure bp", wat in theorie de grind met een kwart verkort, maar het is nog steeds (voor mij) onmogelijk om lvl 100 te halen.

Wat dus 30 euro is (waardoor ik effectief de start van dit seizoen er 40 euro in moet dumpen of een 20 euro pack + een ea origin voor een maand.). En dit zijn terugkerende kosten, elke 3 maanden wil je meedoen met alle seasons.. En dan hit ik niet eens lvl 100. Dat vind ik best een kostenpost voor een 'gratis' game
Ahh oke, dat was mij even ontgaan. My bad. 8)7

Maar je hoeft het idd niet te betalen nee, het is zoals @EnigmaNL al aangeeft een keuze.
En als je weinig tijd hebt om te spelen, kan ik mij daar iets bij voorstellen.
EnigmaNL schreef op woensdag 20 maart 2019 @ 10:44:
[...]

Ja gisteren was een slechte avond. Het spel voelde totaal niet lekker aan en kon amper wat raken, mijn kameraad had er ook last van. Misschien teveel spelers ofzo...
Ik had er idd ook last van, een aantal lagspikes en veel stroperigheid op het begin van een match.

[ Voor 19% gewijzigd door Milo44 op 20-03-2019 10:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
[...]

[...]

Nee maar wil je meedoen aan het seizoen en wil je als casual en ook de exclusive rewards is het wel gewoon een kostenpost. En ik wil wel de exclusive en ik wil ook best een casual player boete betalen door de 2800 bp versie te kopen, maar dan wil ik dus ook wel 100 kunnen hitten in 3 maanden... En niet nog steeds 75+ uur ( mits ik dus gebruik maak van alle legend bonussen, anders meer ) er in moeten steken in 90 dagen.
Mja je kunt het elke maand doen, maar ik vind de meeste content in de BP niet zo heel denderend, dus daar mis je weinig aan. Voel je dus vooral niet verplicht dat te doen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Odieus
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 15:10

Odieus

Onuitstaanbaar

En daarnaast speel je Apex Coins vrij met je BP, dus hoef je niet elke keer de volle mep te betalen en is het zelfs gratis als je LVL 100 wel zou halen.

PSN: LinQ-NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ananas_NL
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 16:08
Heeft iemand nog een tip hoe je snel kunt zien welk wapen het beste is?
Ik speel al een tijdje maar gok elke keer maar een beetje. Ben er nu wel aan toe om wat beter te worden in het spel en niet alleen een aanhanger voor mijn team.. Andere tips zijn altijd welkom natuurlijk!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• geert19
is in die 100 uur ook de extra xp bonus mee gerekend die je in de loop van het seizoen vrijspeelt?
want dat stapelt ook lekker op.
ben gisteren paar uurtjes bezig geweest en zit bijna op lvl 3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
Ananas_NL schreef op woensdag 20 maart 2019 @ 10:58:
Ik speel al een tijdje maar gok elke keer maar een beetje. Ben er nu wel aan toe om wat beter te worden in het spel en niet alleen een aanhanger voor mijn team.. Andere tips zijn altijd welkom natuurlijk!!
Dit zou in theorie het beste zijn. Maar het hangt ook een beetje van jezelf af. als je aim erg goed is is een Wingman 1 van de sterkere wapens. Maar moet je tijdens het schieten je aim een beetje vaak bijstellen heb je meer aan een R301 met Extended mag :P

Peacekeeper is ook een goed voorbeeld.. Hele harde shotgun maar ik maak makkelijker/meer kills met de EVA-8 shotgun puur omdat ik vaker kan schieten.

[ Voor 10% gewijzigd door Ricmaniac op 20-03-2019 11:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rmg

Rmg

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/1hvSCQd2eFtCyM47eiMbSrQq/medium.png

Dit is de tierlist van de huidige meta, maar het ligt ook aan je speelstijl en ervaring

[ Voor 3% gewijzigd door Rmg op 20-03-2019 11:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• geert19
er zijn niet direct beste wapens, wel hele slechte zoals de mozambique. maar niet beste. is helemaal afhankelijk van ieders speelstijl. paar week geleden speelde ik alleen prouwler, 301 en R99. nu speel ik vaak wingman r99 combo. terwijl anderen in mijn groep vaak weer (mits ze de turbo charger vinden ) de energy weapons.

snipers vindt ik op dit moment wel erg useless. als je iemand sniped is hij weer 100% zodra je die persoon kan finishen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mentalozzie
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 15:38
Nu ongeveer 30 uur in het spel zitten, krijg al vaak één of twee kills.
Mijn aim kan echter nog een stuk beter, nu wil ik wellicht een AIM oefen applicatie kopen/downloaden.
Heeft iemand tips?

Ik zat zelf te denken aan Kovaak in STEAM.
https://store.steampowere.../KovaaKs_FPS_Aim_Trainer/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jivebunny
  • Niet online

Jivebunny

geert19 schreef op woensdag 20 maart 2019 @ 11:02:
[...]
snipers vindt ik op dit moment wel erg useless. als je iemand sniped is hij weer 100% zodra je die persoon kan finishen
Eens, alleen de Kraber is nog de moeite voor long range, misschien Triple Take. Die laatste is nog best verrassend uit de heup in close quarters maar goed het ging om long range.

Zelf liefste Spitfire + R-99 of R-301, eventueel wingman als secundaire ipv de R-99/R-301.

Eventueel de andere combo: Spitfire + Peacekeeper of EVA-8.

[ Voor 7% gewijzigd door Jivebunny op 20-03-2019 11:19 ]

Pixel 9 Pro XL | NAS: HP Gen8 e3-1265L v2 16GB 12TB unRAID 6.9.2 | D: Ryzen 5600x 16GB 3000mhz RX 6800 XT MB Acer 27" IPS 144hz | Suzuki Swift 1.2 (2013)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
Gebruik zelf erg vaak de longbow of triple take. Vind beide gewoon hard ook voor mid range (geen sniper scope op zetten) Longbow met skullpiercer sws erg hard.
mentalozzie schreef op woensdag 20 maart 2019 @ 11:14:
Mijn aim kan echter nog een stuk beter, nu wil ik wellicht een AIM oefen applicatie kopen/downloaden.
Heeft iemand tips?

Kovaak is wel een goeie idd. Maar je kan het ook gewoon doen door te blijven spelen :P
In ieder geval is uitzoeken wat de beste sensitiviteit voor jou persoonlijk is de grootste winst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ananas_NL
Thnx voor de reacties!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• So_Surreal
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 19-09 10:48
Ik vind de snipers juist fijn om op afstand support te geven aan je 2 teammates die wel close quarter gaan :)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• EnigmaNL
So_Surreal schreef op woensdag 20 maart 2019 @ 11:39:
Ik vind de snipers juist fijn om op afstand support te geven aan je 2 teammates die wel close quarter gaan :)
Het idee van snipen is leuk maar niet echt geschikt voor Apex Legends. Close quarters combat is in dit spel echt dé manier om squads snel om te leggen vanwege de snelheid en mobiliteit die iedereen heeft. Twee mensen close quarters en één sniper resulteert vaak in twee doden een één persoon die nog weg kan lopen omdat goede squads altijd met zijn drieën vol in de aanval gaan. De snelheid van Apex Legends zorgt ervoor dat snipen niet bijster effectief is.

Er is wel eens geopperd dat de Triple Take de beste shotgun uit het spel is terwijl het eigenlijk een sniper rifle is. Met dat ding sloop je mensen op korte afstand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CT
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 16:27

CT

📱💻 🎮 ⌚🖥

Ik weet niet eens wat die BP doet, heb 'm gewoon gekocht omdat ik de game support idd :D
Dat tientje komt niet eens in de buurt van wat ik bijv. aan een game op m'n switch uit moet geven, en daar speel ik veeeeel minder mee.
Je ziet nu ook dat Octane zelden wordt gekozen terwijl deze nieuw is, maw. bijna niemand geeft een rooie cent uit aan het spel terwijl het naar mijn mening een van de beste shooters is sinds tijden.
Overwatch heb ik bijv al sinds dag 1 van apex niet meer aangeraakt :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmokingSig
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 18-09 16:40
zijn er actieve discords puur voor Apex (+- 20 users savonds online) ? Op tweakers zit nooit iemand voor Apex.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dawofl
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 23-09 10:01

dawofl

?

Gister was chaos kon bijna niet landen en overleven. Ben voor de grap Caustic gaan spelen maar man man Caustic & Gibraltar zijn echt compleet kansloos. Je bent 1 groot wandelend target en de gastraps geven je maar matig voordeeltje. Gibraltar is gewoon lomp, ik moet zelf ook altijd beetje grinneken als er dan een (meestal noob) met gibraltar speelt en dat grote schild oplicht als hij aimed waardoor het een groot wandelend target wordt :)

De defensieve legends zijn daardoor redelijk buiten de meta lijkt me omdat goede squads juist snel en agressief spelen en niet defensief. Zijn er hier spelers die wel caustic of gibraltar spelen? Zouden deze "tank" achtige heroes met meer HP moeten starten oid? Hoe krijg je deze weer relevant?

Mijn caustic strat is bij voorkeur landen bij Bunker of Skulltown en daar defensief in close quarter starten met veul gastraps >:) werkt alleen niet altijd als je slechte loot treft of als je random team alle kanten op schiet :)

I wanted to change the world but god wouldnt give me the source code

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beun de Haas BV
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 09-09 20:43
mentalozzie schreef op woensdag 20 maart 2019 @ 11:14:
Heeft iemand tips?

Als je écht beter wilt worden: oefenen, oefenen, oefenen. En die kostbare tijd kun je denk ik beter in de game zelf stoppen dan in dit soort programmaatjes.

De weg van vallen en opstaan is denk ik de snelste manier om je aim te verbeteren. Wat ik altijd doe om op te warmen, is zoveel mogelijk 'hot droppen'. Spring gewoon a.s.a.p. het vliegtuig uit en ga naar plekken waar het druk is. Ga voor zoveel mogelijk kills i.p.v. zo lang mogelijk overleven.

Ricmaniac gaf je verder al een goede tip om je sensitivity aan te passen. De meeste pro's spelen op een lage sensitiviteit, dus ik zou daar zeker eens mee experimenteren. Verlaag 'm overigens niet alleen in-game, maar pas ook de dpi van je muis zelf aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnigmaNL
Beun de Haas BV schreef op woensdag 20 maart 2019 @ 12:05:
[...]

Ricmaniac gaf je verder al een goede tip om je sensitivity aan te passen. De meeste pro's spelen op een lage sensitiviteit, dus ik zou daar zeker eens mee experimenteren. Verlaag 'm overigens niet alleen in-game, maar pas ook de dpi van je muis zelf aan.
Hoge DPI en lage in-game sensitivity levert de beste accuratesse op. Zit zelf op 12k DPI op mijn G900 en 0.5 in-game.

Wat je ook kunt doen om beter te worden is in het training level aiming drills doen. Op deze manier bijvoorbeeld.

[ Voor 5% gewijzigd door EnigmaNL op 20-03-2019 12:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koelebobes
  • Laatst online: 15:54

koelebobes

Wen BTC €100K

Rmg schreef op woensdag 20 maart 2019 @ 11:02:
[...]

[Afbeelding]

Dit is de tierlist van de huidige meta, maar het ligt ook aan je speelstijl en ervaring
Waarom staat de prowler daarin zo laag? Met selectfire is het mijn maingun. Na 50 uur eindelijk een beetje mijn speelstijl gevonden in bloodhound ik haal vaak 3-6 kills en Prowler/R99 zijn mijn main guns. Maar als ik niks vind kan ik alles wel gebruiken.

Oh ja Mozambique here!

BTC €94.837,08

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jordy8
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 14:12
koelebobes schreef op woensdag 20 maart 2019 @ 12:15:
[...]

Waarom staat de prowler daarin zo laag? Met selectfire is het mijn maingun. Na 50 uur eindelijk een beetje mijn speelstijl gevonden in bloodhound ik haal vaak 3-6 kills en Prowler/R99 zijn mijn main guns. Maar als ik niks vind kan ik alles wel gebruiken.

Oh ja Mozambique here!
Mozambique main gun for the win :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnigmaNL
koelebobes schreef op woensdag 20 maart 2019 @ 12:15:
[...]

Oh ja Mozambique here!
Prowler heeft hoge recoil en lage capacity (4 keer schieten in burst zonder extended mag). Pas als je selectfire erop gooit is hij enigszins acceptabel maar voor de rest zijn zowel de Hemlok als de Flatline m.i. betere keuzes.

Het is natuurlijk ook persoonlijke voorkeur, die tierlists zijn leuk maar als jij goede kills kunt maken met de Prowler moet je dat gewoon blijven doen natuurlijk.

Wapens die pas echt goed zijn als je een bepaalde addon hebt kies ik liever niet, zoals dus de Prowler (slect fire), Devotion en Havoc (turbocharger).

[ Voor 8% gewijzigd door EnigmaNL op 20-03-2019 12:20 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• lowskilled-ftw
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 15:12
SmokingSig schreef op woensdag 20 maart 2019 @ 11:51:
zijn er actieve discords puur voor Apex (+- 20 users savonds online) ? Op tweakers zit nooit iemand voor Apex.
Wux ik gebruik al een tijdje de volgende discord channel.

https://discordapp.com/invite/M7JX7Wy

Altijd wel mensen te vinden die een potje samen willen spelen, van zeer relaxed tot zeer serieuze gasten!

[ Voor 5% gewijzigd door lowskilled-ftw op 20-03-2019 12:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iwm
  • Registratie: September 2018
  • Laatst online: 03-02-2022

iwm

Het gaat allemaal om preference. Wat ik je kan aanraden is om close/mid-range wapens te gebruiken. Zo rock ik zelf vrijwel altijd de Peacekeeper + willekeurige SMG (ookal is SMG niet 100% effectief op mid-range is dit voor mijzelf de beste optie). Naar mijn mening is Long-range niet super handig (vooral omdat ik niet overweg kan met long-range sniping op een ps4 controller 8)7 ). Met de mobility in deze game kan je een afstand al snel kleiner maken tot je tegenstander, vandaar dat ik altijd voor deze setup ga.
Let op: ik zeg niet dat long-ranged wapens minder goed zijn dan andere opties. Ik ben zelf te klunzig om daarmee overweg te kunnen. :+

Wellicht dat je kan proberen een aantal games achter elkaar met wapen X te spelen en daarna met een andere. Als je het bijhoudt dan onthoud je ook beter wat je van welk wapen vindt zonder dat je het vergeet en elke keer de verkeerde oppakt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ananas_NL
iwm schreef op woensdag 20 maart 2019 @ 12:54:
[...]

Het gaat allemaal om preference. Wat ik je kan aanraden is om close/mid-range wapens te gebruiken. Zo rock ik zelf vrijwel altijd de Peacekeeper + willekeurige SMG (ookal is SMG niet 100% effectief op mid-range is dit voor mijzelf de beste optie). Naar mijn mening is Long-range niet super handig (vooral omdat ik niet overweg kan met long-range sniping op een ps4 controller 8)7 ). Met de mobility in deze game kan je een afstand al snel kleiner maken tot je tegenstander, vandaar dat ik altijd voor deze setup ga.
Let op: ik zeg niet dat long-ranged wapens minder goed zijn dan andere opties. Ik ben zelf te klunzig om daarmee overweg te kunnen. :+

Wellicht dat je kan proberen een aantal games achter elkaar met wapen X te spelen en daarna met een andere. Als je het bijhoudt dan onthoud je ook beter wat je van welk wapen vindt zonder dat je het vergeet en elke keer de verkeerde oppakt...
Thnx goed idee!!!

Acties:
  • +2 Henk 'm!
EnigmaNL schreef op woensdag 20 maart 2019 @ 12:10:
[...]

Hoge DPI en lage in-game sensitivity levert de beste accuratesse op. Zit zelf op 12k DPI op mijn G900 en 0.5 in-game.

Wat je ook kunt doen om beter te worden is in het training level aiming drills doen. Op deze manier bijvoorbeeld.
Ho, stop! Dit is feitelijk onjuist. DPI zou je in moeten stellen op het punt dat de muis de hoogste snelheid kan behalen zonder te skippen. Bijna altijd zit dit punt van de 400-1600 DPI, alles daarboven is interpolatie en word gebruikt voor marketing doeleinden die werkelijk niets doen behalve mensen laten denken dat het wel iets doet :')

12k DPI gebruiken doet niets anders dan het vervelend maken je muis sensitivity accuraat in te stellen. Vooral als games een bepaalde min-max range hebben (of nog erger, een slider) of geen decimale muis settings, en je dus niet laag genoeg kan gaan om exact in te stellen wat je wil.

Dus wat je nu zegt is dat Hoge DPI veel accurater is, wat vrij vertaald word naar hoge muis sensitivity is meer accurater zijn, dat is 99% van de tijd niet het geval, plus is dat ook nog eens persoonsgebonden. De meeste mensen zullen het beste spelen als je bij 30cm/360 begint, en dan verder aanpassen totdat ze iets hebben gevonden wat het meest natuurlijk aanvoelt.

tldr; Zet in windows je muis gevoeligheid op 6/11, muis acceleratie uit. Gebruik een lage DPI setting waar je muis het meest stabiel op werkt (meestal 400 tot 1600 DPI op 500 of 1000hz). Dan pas je per game de sensitivity aan door middel van een 360 graden rondje draaien en afstand meten. Vergeet ook niet je FOV in elke game op hetzelfde te zetten voor een beter overeenkomend gevoel.

Meer ontopic; De BattlePass XP gain is wel wat traag, maar geleerd te hebben dat je met elke character 25k bonus XP per week kan krijgen, nodigt dat wel uit om met meerdere chars te spelen wat opzich wel leuk is. Wat wel jammer lijkt is dat de hitbox grootte nog steeds enorm uiteen loopt en oneerlijk is, dat ze daar nog niets mee hebben gedaan neem ik Respawn wel kwalijk. Het zal dus velen malen meer stressvol zijn om met Gib en Caustic je weekelijkse bonus binnen te halen, terwijl het met die skinny f*ckers een stuk leuker spelen is als je niet elke rondvliegende kogel opvangt |:(

Mijn YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinDycate
  • Registratie: November 2018
  • Laatst online: 26-02-2021
Helemaal eens met Kev. Allereerst is het preference en ten tweede ligt het ook aan de ruimte die je hebt om je muis te bewegen en gebruik je je arm of alleen je pols om te moven.

Zelf zit ik op 800/1000HZ en 2/3 sense in game. Heerlijk zo langzaam, echter heb ik wel een muismat die gebruikt kan worden als strandhanddoek.

Zag overigens op reddit wel een post die liet zien dat onze favoriete robot PF wel hitbox adjustments heeft gehad. Ik hoop dat dit ook voor de andere units is gebeurd.

[ Voor 20% gewijzigd door SinDycate op 20-03-2019 13:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Milo44
dawofl schreef op woensdag 20 maart 2019 @ 11:54:
Gister was chaos kon bijna niet landen en overleven. Ben voor de grap Caustic gaan spelen maar man man Caustic & Gibraltar zijn echt compleet kansloos. Je bent 1 groot wandelend target en de gastraps geven je maar matig voordeeltje. Gibraltar is gewoon lomp, ik moet zelf ook altijd beetje grinneken als er dan een (meestal noob) met gibraltar speelt en dat grote schild oplicht als hij aimed waardoor het een groot wandelend target wordt :)

De defensieve legends zijn daardoor redelijk buiten de meta lijkt me omdat goede squads juist snel en agressief spelen en niet defensief. Zijn er hier spelers die wel caustic of gibraltar spelen? Zouden deze "tank" achtige heroes met meer HP moeten starten oid? Hoe krijg je deze weer relevant?

Mijn caustic strat is bij voorkeur landen bij Bunker of Skulltown en daar defensief in close quarter starten met veul gastraps >:) werkt alleen niet altijd als je slechte loot treft of als je random team alle kanten op schiet :)
Ik speel die 2 bijna nooit (merendeels vanwege de hitboxes, maar dat zou nu gefixed moeten zijn), dus ik kan niet zo zeer meepraten over Gibraltar.
Maar zoals je in je laatste alinea (dikgedrukt) beschrijft zou je Caustic iig moeten spelen ja.
Zoveel mogelijk in stadjes en idd met je gastraps werken, dan is het een hele fijne hero.

Je moet ze niet gaan vergelijken met de andere heroes, want er zit wel degelijk (een wereld van) verschil in.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• servival7
EnigmaNL schreef op woensdag 20 maart 2019 @ 12:19:
[...]

Prowler heeft hoge recoil en lage capacity (4 keer schieten in burst zonder extended mag). Pas als je selectfire erop gooit is hij enigszins acceptabel maar voor de rest zijn zowel de Hemlok als de Flatline m.i. betere keuzes.

Het is natuurlijk ook persoonlijke voorkeur, die tierlists zijn leuk maar als jij goede kills kunt maken met de Prowler moet je dat gewoon blijven doen natuurlijk.

Wapens die pas echt goed zijn als je een bepaalde addon hebt kies ik liever niet, zoals dus de Prowler (slect fire), Devotion en Havoc (turbocharger).
Grootste probleem dat ik heb met de energy weapons is dat bijna niemand ze speelt. End game kom je dan bijna geen ammo meer tegen waardoor je eigenlijk zelf ook verplicht word om hem te droppen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnigmaNL
kevz schreef op woensdag 20 maart 2019 @ 13:17:
[...]

Ho, stop! Dit is feitelijk onjuist. DPI zou je in moeten stellen op het punt dat de muis de hoogste snelheid kan behalen zonder te skippen. Bijna altijd zit dit punt van de 400-1600 DPI, alles daarboven is interpolatie en word gebruikt voor marketing doeleinden die werkelijk niets doen behalve mensen laten denken dat het wel iets doet :')
Dat klopt dus ook niet. Bij sommige muizen moet je de native DPI van de sensor aanhouden. Bij de G900 (en andere muizen met de Pixart PWM3366 sensor) is er geen native DPI en kun je veilig de hoogste instellen. Gebruik je een muis met een minder goede sensor dan kun je het beste de native DPI van de sensor kiezen inderdaad.

Voor de beste accuratesse moet je de hoogste DPI kiezen die je muis goed aan kan. Bij veel oudere muizen lag dat inderdaad tussen de 400 en 1600 maar dat is tegenwoordig vaak niet meer het geval.
servival7 schreef op woensdag 20 maart 2019 @ 13:28:
[...]

Grootste probleem dat ik heb met de energy weapons is dat bijna niemand ze speelt. End game kom je dan bijna geen ammo meer tegen waardoor je eigenlijk zelf ook verplicht word om hem te droppen.
Sinds ze de hoeveelheid energy ammo op de map verhoogd hebben loop ik daar eigelijk nooit meer tegenaan. Als ik een Turbocharger tegenkom en er is toevallig ook een Havoc in de buurt dan pak ik hem wel eens op, ammo zat.

[ Voor 21% gewijzigd door EnigmaNL op 20-03-2019 13:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
EnigmaNL schreef op woensdag 20 maart 2019 @ 13:33:
[...]

Dat klopt dus ook niet. Bij sommige muizen moet je de native DPI van de sensor aanhouden. Bij de G900 (en andere muizen met de Pixart PWM3366 sensor) is er geen native DPI en kun je veilig de hoogste instellen. Gebruik je een muis met een minder goede sensor dan kun je het beste de native DPI van de sensor kiezen inderdaad.

Voor de beste accuratesse moet je de hoogste DPI kiezen die je muis goed aan kan. Bij veel oudere muizen lag dat inderdaad tussen de 400 en 1600 maar dat is tegenwoordig vaak niet meer het geval.
Prima als er muizen zijn die op alle settings goed werken, maar waarom denk je dan dat hogere DPI meer accuraat zal zijn? DPI is in de praktijk niets anders dan snelheid, dus jij geeft aan dat een hogere muis sens meer accuraat is, terwijl een lagere muis sens (30-45cm/360) juist voor het gros beter werkt. Hoe beweeg jij je muis in je desktop? Gebruik je dan 0.3 centimeter om van links naar rechts te gaan? Ik snap niet of jij het niet snapt zegmaar :')

edit; Ik ga niet verder discussieren want dat vervuilt het Apex topic. Maar ik vind het wel jammer dat de DPI/CPI marketing machine zo effectief is dat mensen muizen kopen gebaseerd op het hoogste DPI nummertje, wat dus nergens voor nodig is. Maar whatever floats your boat :)

[ Voor 11% gewijzigd door kevz op 20-03-2019 13:52 ]

Mijn YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnigmaNL
kevz schreef op woensdag 20 maart 2019 @ 13:37:
[...]

Prima als er muizen zijn die op alle settings goed werken, maar waarom denk je dan dat hogere DPI meer accuraat zal zijn? DPI is in de praktijk niets anders dan snelheid, dus jij geeft aan dat een hogere muis sens meer accuraat is, terwijl een lagere muis sens (30-45cm/360) juist voor het gros beter werkt. Hoe beweeg jij je muis in je desktop? Gebruik je dan 0.3 centimeter om van links naar rechts te gaan? Ik snap niet of jij het niet snapt zegmaar :')
DPI is niet snelheid maar resolutie (DPI in combinatie met sensitivity bepaald de snelheid). Hogere resolutie leidt tot hogere precisie.

Op de desktop gebruik ik uiteraard geen 12K DPI omdat je dan de sensitivity in Windows zou moeten aanpassen om een bruikbare snelheid over te houden. De Windows senstivity moet je gewoon op 6/11 laten staan. Gelukkig heb je software die automatisch tussen profielen schakelt :)

[ Voor 16% gewijzigd door EnigmaNL op 20-03-2019 13:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iwm
  • Registratie: September 2018
  • Laatst online: 03-02-2022

iwm

Hoe zorgen we ervoor dat de nieuwe legend Octane wordt toegevoegd aan de 1e post van deze thread?
Daar staat een lijst met Legends en deze is, sinds gister, uitgebreid met Octane.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoeliJoeli
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 13:18

CoeliJoeli

Gamer

iwm schreef op woensdag 20 maart 2019 @ 13:48:
Hoe zorgen we ervoor dat de nieuwe legend Octane wordt toegevoegd aan de 1e post van deze thread?
Daar staat een lijst met Legends en deze is, sinds gister, uitgebreid met Octane.
Dat moet denk ik door de Topicstarter worden aangepast.

Twitch.tv/coelijoeli

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoeliJoeli

CoeliJoeli

Gamer

Hebben jullie ook het gevoel dat je 'anders' moet mikken met een Wingman dan met andere wapens? Op één of andere manier mis ik vaker met dit wapen dan met andere wapens?

Twitch.tv/coelijoeli

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLLeSSportal
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 19-09 13:14

SouLLeSSportal

Teamplay is everything.

iwm schreef op woensdag 20 maart 2019 @ 13:48:
PM naar de topicstarter.

gamepc Nick: ACEpr0faker Steam: pr0faker

Acties:
  • 0 Henk 'm!
CoeliJoeli schreef op woensdag 20 maart 2019 @ 13:52:
Hebben jullie ook het gevoel dat je 'anders' moet mikken met een Wingman dan met andere wapens? Op één of andere manier mis ik vaker met dit wapen dan met andere wapens?
Misschien speel je met veel wapens die naar links recoilen, en de Wingman recoiled een beetje naar rechts. Al heeft de nerf wel de schietsnelheid omlaag gehaald, wat wellicht ook de recoil volledig reset na elk schot, maar dat weet ik niet 100%. Sowieso vind ik dat wapen ook helemaal niks, geef mij maar een Spitfire/301/99 :)

Mijn YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoeliJoeli

CoeliJoeli

Gamer

kevz schreef op woensdag 20 maart 2019 @ 13:54:
[...]

Misschien speel je met veel wapens die naar links recoilen, en de Wingman recoiled een beetje naar rechts. Al heeft de nerf wel de schietsnelheid omlaag gehaald, wat wellicht ook de recoil volledig reset na elk schot, maar dat weet ik niet 100%. Sowieso vind ik dat wapen ook helemaal niks, geef mij maar een Spitfire/301/99 :)
Dat zou het misschien wel kunnen zijn. Meestal denk ik goed te mikken, maar zodra ik schiet zie ik geen damage. Het voelt soms alsof je met losse flodders aan het schieten bent XD

Twitch.tv/coelijoeli

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fetix1
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 17-08 20:43
Soms blijft het maar vaag. Word ik op midrange door drie kogels gedood. Dat heb ik nou nog nooit gehad :D

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• geert19
heb tot gisteren nooit veel problemen gehad om met randoms in een potje te zitten. maar vandaag is het wel een ramp. 3 van de 4 keer gaat er minstens 1 persoon uit direct naar character select omdat 2 dezelfde char willen zijn, of de nodigen die crashen waneer drop begint, en allemaal mensen die naar 1x down gaan disconecten terwijl ze nog te recoveren zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmokingSig
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 18-09 16:40
geert19 schreef op woensdag 20 maart 2019 @ 14:26:
heb tot gisteren nooit veel problemen gehad om met randoms in een potje te zitten. maar vandaag is het wel een ramp. 3 van de 4 keer gaat er minstens 1 persoon uit direct naar character select omdat 2 dezelfde char willen zijn, of de nodigen die crashen waneer drop begint, en allemaal mensen die naar 1x down gaan disconecten terwijl ze nog te recoveren zijn.
Tsjah dat is nu een beetje het voor en nadeel van die recover. Ik kan wachten op een recover of ik kan gewoon een nieuw potje starten. En dat tweede gaat behoorlijk snel.

In begin deed ik ook het 2e zodat ik zoveel mogelijk actie kon hebben om de aim aan te leren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erazher
servival7 schreef op woensdag 20 maart 2019 @ 13:28:
[...]

Nu valt het best tegen hoeveel van de ammunitie tegen komt.
2 wapens schiet de kogels er mee weg en de derde valt best mee met gebruik.

Early game doen ze hun werk maar late game kan je ze inderdaad laten liggen.
Mogelijk nog een paar energie wapens uit rollen zodat het gebruik daarvan groter wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erazher
SmokingSig schreef op woensdag 20 maart 2019 @ 14:29:
[...]

Tsjah dat is nu een beetje het voor en nadeel van die recover. Ik kan wachten op een recover of ik kan gewoon een nieuw potje starten. En dat tweede gaat behoorlijk snel.

In begin deed ik ook het 2e zodat ik zoveel mogelijk actie kon hebben om de aim aan te leren.
Gelijk heb je maar het spel gaat wel om "samen werken"
Behalve als je belachelijke goede aim hebt is team work wel aangeraden.

Misschien maar een penatly van 5 minuten doen bij disconnecten lobby/game en bij leaven terwijl je niet times out bent. Het is bloed irritant dat een squad member die down is je geen kans geeft om hun op de been te zetten en verder te spelen.

Heb 2 potjes gehad dat beide team mates leavde nadat ze dood gingen in de eerste 1/2 minutes, maar uit eindelijk was ik wel 1st place aan einde van die games.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Ik ga d'r eigenlijk wel van uit dat er een 'ragequit penalty' komt binnenkort. Maar dat kunnen ze pas doen zodra de crash problemen opgelost zijn. Je kan mensen geen penalties geven over crashes waar ze geen controle over hebben :)

Mijn YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jivebunny
  • Niet online

Jivebunny

Erazher schreef op woensdag 20 maart 2019 @ 14:58:
[...]

Misschien maar een penatly van 5 minuten doen bij disconnecten lobby/game en bij leaven terwijl je niet times out bent. Het is bloed irritant dat een squad member die down is je geen kans geeft om hun op de been te zetten en verder te spelen.
Hmm, wat mij en vrienden regelmatig overkomt als het wat drukker is, is dat 2 van de 3 bij character select uit komen, en de 3e nog in de lobby zit. Soms komt ie er ook niet meer in en dan zit je ineens in een 2 man en je maat niet. Wij leaven dan allebei en starten opnieuw. Omdat wij niet timed out zijn, zouden wij een penalty krijgen? Ik vind een penalty prima, maar er zijn teveel scenario's waar een onschuldig persoon de sjaak zal zijn denk ik. Misschien kunnen ze het zo maken dat dit niet zo is, maar ik denk dat het meer gedoe meebrengt dan oplost.

Waarom niet een xp penalty als een client de disconnect opdracht geeft of zo? Maar ja, dan nog is mijn scenario ook de sjaak. Hmm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yinx84
  • Laatst online: 03-09 14:14
Ben ook voor een penalty, maar die moet dan niet gelden voor als je respawn timer verlopen is. Dan ben je in principe alleen maar spectator.

Weet iemand of je dan wel weer 'tot leven' komt wanneer je squad Champion wordt? Bedoel dus echt als je icoontje grijs is geworden en er geen enkele manier meer is om je te recoveren of te respawnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinDycate
  • Registratie: November 2018
  • Laatst online: 26-02-2021
yinx84 schreef op woensdag 20 maart 2019 @ 16:26:
Ben ook voor een penalty, maar die moet dan niet gelden voor als je respawn timer verlopen is. Dan ben je in principe alleen maar spectator.

Weet iemand of je dan wel weer 'tot leven' komt wanneer je squad Champion wordt? Bedoel dus echt als je icoontje grijs is geworden en er geen enkele manier meer is om je te recoveren of te respawnen.
Dood is dood maar je staat er wel bij als je in de lobby blijft totdat je maten hebben gewonnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HStyles
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 23-04 12:44
Wanneer kunnen wij een nieuwe patch verwachten?

Met vrienden droppen werkt 1/2 niet goed

-vaak disconnects
-party not ready melding zonder reden
-Zojuist dropte ik solo ZONDER teamleden
-spel sluit af zonder foutmelding

[ Voor 8% gewijzigd door HStyles op 20-03-2019 17:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• geert19
vaak met party not ready moet je gewoon gedult hebben. dan gaat de eerste al in de match en komt de rest na, soms pas na character selection.

crashen is nog wel een dingetje. heb vandaag voor het eerst een apex crash txt gekregen maar plain teks ammehoela. begreep niks van de error

KERNELBASE: 00000000000EBDD0
ntdll: 00000000000A3167
ntdll: 000000000008B5E6
ntdll: 000000000009F7DD
ntdll: 000000000000D856
ntdll: 000000000009E70E
R5Apex: 000000000035A6E6

etc etc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• biggydeen2
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 27-08 20:38
Goede toevoeging om xp boosts te kunnen halen met verschillende chars. Merk dat ik nu niet meer vast blijf houden aan 1 of 2 chars. Was eerst erg gefocussed op stats maar nu op de xp. Dat maakt het ook weer leuk(er).

Kwam nog wel een grappige bug tegen. Het is op dit moment mogelijk om met 2 octanes in een squad uit te komen.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• WillemAtHome
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 30-07-2024

WillemAtHome

Waar geen wil is, is geen weg.

Ik had na de patch dat hij steeds (6x achter elkaar) tijdens de drop vastliep zonder foutmelding.
•Go to origin->game library->right click on Apex ->Game properties->advanced->and put in Command line arguments: +fps_max 75. (You can try setting it lower too (100, 90, 80, etc.) This step has improved stability for a lot of players, but you may need to try some different settings to get it right.
Dit gedaan uit de troubleshoot guide en geen problemen meer.
Bij mij staat de max fps op 60 omdat ik niet zo'n super zware pc heb.
Daarna geen enkele crash meer gehad.

Het probleem van intelligentie is dat je problemen voorziet die er nooit zullen zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cobiwan
  • Registratie: Januari 2006
  • Niet online
Ik merk dat het spel vaak minder soepel loopt als ik tegen de 144 FPS aan zit op mijn 144hz freesync scherm. Is dit een freesync issue of ligt het aan Apex? Bij Black Ops 4 merk ik het niet maar daar zit ook geen FPS cap op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WillemAtHome
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 30-07-2024

WillemAtHome

Waar geen wil is, is geen weg.

Sj44k13 schreef op donderdag 21 maart 2019 @ 08:47:
Ik merk dat het spel vaak minder soepel loopt als ik tegen de 144 FPS aan zit op mijn 144hz freest c scherm. Is dit een freesync issue of ligt het aan Apex? Bij Black Ops 4 merk ik het niet maar daar zit ook geen FPS cap op.
Volgens mij is het een probleem met Apex. Het EA forum loopt over met mensen die crashen.
Ik ben verder geen tweaker, maar dit is wel de oplossing die bij mij heeft geholpen.
Iets met 100% GPU, CPU of HDD gebruik.

Het probleem van intelligentie is dat je problemen voorziet die er nooit zullen zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erazher
Jivebunny schreef op woensdag 20 maart 2019 @ 16:21:
[...]

Hmm, wat mij en vrienden regelmatig overkomt als het wat drukker is, is dat 2 van de 3 bij character select uit komen, en de 3e nog in de lobby zit. Soms komt ie er ook niet meer in en dan zit je ineens in een 2 man en je maat niet. Wij leaven dan allebei en starten opnieuw. Omdat wij niet timed out zijn, zouden wij een penalty krijgen? Ik vind een penalty prima, maar er zijn teveel scenario's waar een onschuldig persoon de sjaak zal zijn denk ik. Misschien kunnen ze het zo maken dat dit niet zo is, maar ik denk dat het meer gedoe meebrengt dan oplost.

Waarom niet een xp penalty als een client de disconnect opdracht geeft of zo? Maar ja, dan nog is mijn scenario ook de sjaak. Hmm
Xp penalty maakt niet uit omdat het maar een level of cosmetic is.
Ik geef er weinig om dus zal me ook een worst wezen.

Bij een wacht penalty dan denk je er wel eerder over na, bij League of Legends heb je ook zoiets.
En ja tuurlijk komt het voor dat er gevallen tussen zitten waarbij onschuldige de gevolgen krijgen terwijl ze zo iets nooit doen.

Bij 3 man squad kunnen ze misschien zien bij queue dat je met 3 vrienden in totaal bent en dat dan de regel niet applied. Je kan het zo moeilijk maken als maar kan, maar op het moment is het wel rete irritant dat mensen leaven meteen nadat ze dood zijn in de eerste 5 minuten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jivebunny
  • Niet online

Jivebunny

Erazher schreef op donderdag 21 maart 2019 @ 09:50:
[...]
Bij 3 man squad kunnen ze misschien zien bij queue dat je met 3 vrienden in totaal bent en dat dan de regel niet applied. Je kan het zo moeilijk maken als maar kan, maar op het moment is het wel rete irritant dat mensen leaven meteen nadat ze dood zijn in de eerste 5 minuten.
Absoluut. Hoop ook dat ze het oplossen, anderszins, ik speel wel wat meer met vrienden dan voor nu.

Pagina: 1 ... 23 ... 42 Laatste

Let op:
discord
Zoek je andere Tweakers om Apex Legends mee te spelen?
Vergezel ons op de Apex Legends Discord server voor Tweakers
Deze server is geen officiële Tweakers-server, Tweakers-crew zal hier dus geen support of moderatie op kunnen geven.

Graag zoveel mogelijk ontopic blijven. Een kleine discussie over Apex Legends vs een andere game, of een kleine discussie over randzaken van Apex Legends is prima, maar houd het netjes en respecteer elkaars mening. Mocht iemand over de schreef gaan: reageer er niet op en gebruik de "Rapporteer" functie.

Let aub op met het plaatsen van plaatjes. Grote bestanden laden traag op mobiel en hoge resolutie scrollt traag voor iedereen. Thumbnails zijn voor winnaars.