Vegetto schreef op dinsdag 19 maart 2019 @ 09:55:
[...]
Klopt is cosmetisch, ik wil niks bereiken met mijn reactie, het idee achter ene forum is toch reageren en discussies voeren? dus ik snap eerlijk gezegd jouw reactie niet echt.. zitten er nu echt skins tussen waar jij helemaal wild van wordt? of waarvan je denkt jeeeees die is dik.. het zijn lelijke skins voor wapens die men vaak alleen ff gebruikt bij spawn, verder wat banners.. maar goed ieder zijn mening natuurlijk
Ik doelde meer op dat je zei teleurgesteld te zijn in de (cosmetische) rewards, maar vervolgens begint over het mes van Wraith, is nog steeds cosmetisch.
Ja, je hebt gelijk dat je die idd ziet terwijl je speelt, maar verder doet het ook helemaal niets, ook geen extra damage, enkel een animatie.
Er zit idd geen skin in de BP rewards waarvan ik denk WOW, maar wellicht wel bij de skins die je gewoon vrij kan spelen of kan kopen met ingame materials (wat ik dan ook zou gaan doen).
En wat @
DennyV al zegt, je kan hem idd ook niet kopen.
Ik ga het wel doen, de game kost mij al niets, heb er al vele uren in zitten, ik geniet van de game (ondanks de crashes) en daarnaast wil ik ze supporten om de game verder te kunnen verbeteren en ontwikkelen.
Alle extra cosmetische dingetjes zijn gewoon leuk en speel je mettertijd toch wel vrij, of ze nou cool zijn of niet.