Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yinx84
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 03-09 14:14
HStyles schreef op vrijdag 15 maart 2019 @ 11:25:
Kan iemand vertellen welke setting ervoor verantwoordelijk is dat alles in de verte er zo gaar/wazig uitziet ?
Lijkt niet duidelijk naar voren te komen in de settings welke dit zou moeten zijn.
Ik ben er vrij zeker van dat dit door de AA komt. Heb ik zelf helemaal uitstaan... ja je levert wat in qua beeldkwaliteit, maar krijgt er wat fps en scherpte voor terug.

Heb het zelfs een tijdje geleden al benoemd hier:
yinx84 in "[Multi] Apex Legends"

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• J0mcd
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 28-08 10:21
De CPU zet frames klaar voor de GPU om te renderen. Deze optie limiteert het aantal frames dat de CPU vooruit werkt op de GPU. De setting is in het spel zelf niet in te stellen maar lijkt standaard vrij hoog te zijn.

Let wel op! Als je CPU een bottleneck is in je systeem gaat dit niet werken, en mogelijk juist meer problemen geven. Het is aan te passen terwijl je ingame bent geloof ik, dus easy to try out.
Milo44 schreef op vrijdag 15 maart 2019 @ 12:33:
[...]

Het is mij niet helemaal duidelijk wat die optie nu exact doet, maar ik heb af en toe nog crashes, dus ga het ook eens proberen.

Thnx (y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jordy8
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 22-09 21:29
Heb zelf trouwens geen enkele crash meer gehad na het installeren van een oudere nvidia driver (417.35).
Is met een 2070.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 21-09 16:27
Gisteren weer zo een drop gehad waar gewoon geen leuke wapens in het gebied liggen. Dus rende ik rond met een Alternator zonder upgrades. We werden non stop aangevallen, geen seconde rust om effe te looten.

Uiteindelijk 5 kills met flink wat damage, allemaal met de Alternator.

Geen geweldig wapen maar het allemaal dichtbij is dan is het echt lekker. Korte bursts zodat je niet te snel moet herladen.
En net toen er flink wat kisten rondom ons lagen en we eindelijk konden looten BANG BANG beide dood.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rmg
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 23-09 16:27

Rmg

Ik snap trouwens niet waarom zoveel randoms droppen bij bridges & cascades. Dat is echt een hel als je een premade tegenkomt (die wel communiceren.) red je het random squad wel eens een keer in cascades dan komen de anderen vanuit bunker en artilery alweer fully decked aan als iedereen nog staat te healen.

Ik drop persoonlijk dan veel liever bij artilery of relay als het zo nodig high tier moet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Welja
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 23-09 21:02
Low-Tech schreef op woensdag 13 maart 2019 @ 10:41:
Ik heb zeer regelmatig crashes, vooral als ik meerdere acties doe. Meest bijzondere is als ik tijdens spectaten de banner weghaal met de linker shift dat kans 1 op 2 is dat de game crasht. Hopelijk zijn dat soort zaken snel gefixt.
Ik heb deze crash nu ook erbij (sinds vandaag?! naast de 'reguliere' crashes :'( ) ik haal namelijk altijd de banner weg met shift als ik spectate en voorheen nooit gehad |:(
Op zich heb ik wel iets minder crashes, maar het blijft afwisselen. Het moet dus wel een serverside change zijn die een error bij de client oplevert. Wel suf dat ze geen goede error reporting in plaats hebben.

Wel weer een paar wins gehad en mijn gemiddelde damage per pot lijkt wel omhoog te gaan :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 13:14
hmmmmm ze gaan toch niet een week lang met allemaal shit ons lekkermaken toch.. bijj Market ligt nu die de launchpad .. Dat is de ult van Octane

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HStyles
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 23-04 12:44
kevz schreef op vrijdag 15 maart 2019 @ 13:35:
[...]

Het kan ook resolution scaling zijn
Het was inderdaad de adaptive reso. Heb deze optie op 0 gezet en nu is het beeld scherper. Beetje rare manier om het uit te zetten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 22-09 09:55
Ricmaniac schreef op vrijdag 15 maart 2019 @ 23:10:
hmmmmm ze gaan toch niet een week lang met allemaal shit ons lekkermaken toch.. bijj Market ligt nu die de launchpad .. Dat is de ult van Octane
Weten we al zeker dat dat de ult is dan? Want er zijn niet heel veel gebieden waar dat echt een voordeel zou zijn, zeker als je medespelers er ook mee omhoog kunnen komen. Denk eerder dat dit is gedaan om mensen meer mogelijkheden in die omgeving te geven, dan dat dit de ult gaat zijn. Ik zou hem daarvoor in ieder geval al niet aanschaffen

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
Martinspire schreef op zaterdag 16 maart 2019 @ 01:56:
[...]

Weten we al zeker dat dat de ult is dan? Want er zijn niet heel veel gebieden waar dat echt een voordeel zou zijn, zeker als je medespelers er ook mee omhoog kunnen komen. Denk eerder dat dit is gedaan om mensen meer mogelijkheden in die omgeving te geven, dan dat dit de ult gaat zijn. Ik zou hem daarvoor in ieder geval al niet aanschaffen
Ja tenzij ze het last minute veranderen maar deze afbeelding was legit leaked en niet photoshop

Zou het raar vinden als het voor meer mogelijkheden in die omgeving is want de market enzo kan je gewoon allemaal opklimmen. echt geen jump pad nodig.

Is gewoon een tease

[ Voor 10% gewijzigd door Ricmaniac op 16-03-2019 08:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Milo44
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 30-08 22:34
@J0mcd Thnx voor de heldere uitleg in het Nederlands.
Ik denk zelf niet dat welk onderdeel dan ook een bottleneck is voor Apex, heb de optie alleen op 1 gezet vanwege het mogelijk oplossen van crashes.
Jordy8 schreef op vrijdag 15 maart 2019 @ 18:02:
Heb zelf trouwens geen enkele crash meer gehad na het installeren van een oudere nvidia driver (417.35).
Is met een 2070.
Ik zit ook op 417.35 met een GTX1070SC, helaas nog steeds crashes.
Kan niet zeggen of ik ze nog regelmatig heb, want ik heb weinig gespeeld vd week, maar gisteren 2u gespeeld ofzo en toen zat er nog eentje tussen (ook met max prerendered frames op 1).

@Ricmaniac Ik ben ook wel erg benieuwd wat ze nu exact met Octane gaan doen, want ik kan mij vinden in jou mening.
Gisteren nog bij Market geweest (op de PC), maar mij is die Launchpad niet opgevallen :?
Of ik heb hem gewoon compleet gemist :z

I, a stranger and afraid in a world I never made...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mr_Size
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 06-08 19:20
Vanavond 1e cheater tegen het lijf gelopen. Nog ff ge spectate om te kijken hoe het afliep. Iedereen was compleet kansloos. Gast had fast run, wallhack en aimbot. Racen door de map, alles en iedereen full head shot met smg en lmg spray, echt bizar om te zien. Username was Legit_Yaga, dus mocht je die tegen komen wees dan gewaarschuwd...

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• himlims_
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/3RuBpyW.jpg
wel tof gedaan, benieuwd of men nog meer lego/apex figures gaat bouwen

⭐Game Profiles: 🕹️Steam - 🎮PSN - 🇪🇦 GoT_Hollandhards

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• servival7
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 02-07 14:26
Milo44 schreef op zaterdag 16 maart 2019 @ 11:06:
@J0mcd Thnx voor de heldere uitleg in het Nederlands.
Ik denk zelf niet dat welk onderdeel dan ook een bottleneck is voor Apex, heb de optie alleen op 1 gezet vanwege het mogelijk oplossen van crashes.

[...]

Ik zit ook op 417.35 met een GTX1070SC, helaas nog steeds crashes.
Kan niet zeggen of ik ze nog regelmatig heb, want ik heb weinig gespeeld vd week, maar gisteren 2u gespeeld ofzo en toen zat er nog eentje tussen (ook met max prerendered frames op 1).

@Ricmaniac Ik ben ook wel erg benieuwd wat ze nu exact met Octane gaan doen, want ik kan mij vinden in jou mening.
Gisteren nog bij Market geweest (op de PC), maar mij is die Launchpad niet opgevallen :?
Of ik heb hem gewoon compleet gemist :z
De Launchpads zitten alleen in de console versie. Op reddit reageren de developers op elke post over de launchpads met een smiley.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Erazher
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 02-08 21:50
servival7 schreef op maandag 18 maart 2019 @ 09:19:
[...]

De Launchpads zitten alleen in de console versie. Op reddit reageren de developers op elke post over de launchpads met een smiley.
Is gewoon op PC, heb em al meerdere keren gebruikt.

@Milo44 Launch pads bij Market zijn steedworp afstand meer naar gebouwen aan de west kan ( als goed is west)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schaapiej
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 23-09 14:04
Erazher schreef op maandag 18 maart 2019 @ 09:25:
[...]

Is gewoon op PC, heb em al meerdere keren gebruikt.

@Milo44 Launch pads bij Market zijn steedworp afstand meer naar gebouwen aan de west kan ( als goed is west)
Ik heb 't idee dat die dingen van plek wisselen of dat er meer zijn. Paar dagen terug had ik er 1 aan de kant van de huisjes en gister 1 aan de kant van de rotsen. Nog niet gekeken of er meerdere tegelijk liggen, iemand had andere plannen met mij :+

<GoT>NightStalker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

servival7 schreef op maandag 18 maart 2019 @ 09:19:
[...]

zitten ook op pc, ze zijn wel grappig, zeker icm pathfinder skills / zipline; je kunt heel mooi 'springen, vastpaken, terug de hoogte in, zipline, portal etc ..' (vloer is lava ;-))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flippiej
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 23-09 10:21
Jordy8 schreef op vrijdag 15 maart 2019 @ 18:02:
Is met een 2070.
Probeer dan nu eens de laatste versie (419.35). Ik had met de vorige versies ook crashes met m'n 2070 en ging ook terug naar 417.35, maar sinds deze versie heb ik geen enkel probleem meer.

Het was dan ook wel altijd de device_hung crash.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnigmaNL
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 03-09 21:48
Ik hoor zoveel over crashes maar ik heb er zelf nog nooit eentje gehad in Apex Legends. Ik gebruik driver versie 418.91 (alleen de driver, geen 3d Vision meuk of GFE) en heb een GTX 1080. Wellicht helpt het om alleen de driver te installeren zonder de andere rommel die NVIDIA erbij wil installeren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PRoCx
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 22-09 11:08
EnigmaNL schreef op maandag 18 maart 2019 @ 10:03:
Ik hoor zoveel over crashes maar ik heb er zelf nog nooit eentje gehad in Apex Legends. Ik gebruik driver versie 418.91 (alleen de driver, geen 3d Vision meuk of GFE) en heb een GTX 1080. Wellicht helpt het om alleen de driver te installeren zonder de andere rommel die NVIDIA erbij wil installeren?
"Nog maar" een 1060 3GB, maar elke keer met nieuwste drivers. Sinds release nog geen enkele crash gehad. Installeer totnutoe gewoon de hele boel die de installatie aan zit te bieden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

heb nog sinds ~100+ uur 2 crashes gehad, maar gister 5x .... blijft vreemd, vooral irritant wanneer einde van match nadert

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnigmaNL
himlims_ schreef op maandag 18 maart 2019 @ 13:01:
[...]

heb nog sinds ~100+ uur 2 crashes gehad, maar gister 5x .... blijft vreemd, vooral irritant wanneer einde van match nadert
Letterlijk de enige problemen die ik gehad heb met Apex waren server gerelateerd, bijv. als je met een premade groep van 3 speelt en er maar 1 persoon in de match terecht komt of de "party leader quit/party not ready" foutmelding.

Omdat ik zoveel klachten hoor heb ik daarom ook nog geen NVIDIA driver update geïnstalleerd, if it ain't broke dont fix it :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Milo44
Ik ga nog eens proberen wat langer met de 417 te spelen, want het was er maar eentje idd.
Maar anders ga ik idd 419 eens proberen.
himlims_ schreef op maandag 18 maart 2019 @ 13:01:
[...]

En klopt, daarom blijft het ook zo lastig om de exacte issue te vinden (als die er uberhaupt is)....
Ik heb het zelf ook, de ene avond heb ik er 5, andere keer heb ik er een hele week geen last van :?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• kneusteun
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 12:18
Die drivers maakt geen zak uit, heb niks aan drivers lopen pielen of wat dan ook en laatste tijd weer stabiel.
Kortom het is de ene week raak en de andere week niet, sad but true.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

kneusteun schreef op maandag 18 maart 2019 @ 14:59:
Die drivers maakt geen zak uit, heb niks aan drivers lopen pielen of wat dan ook en laatste tijd weer stabiel.
er is bij mij helemaal niets veranderd; maar sinds gister is het janken met de stabiliteit :? blijft vreemd - maar goed, het is een F2P game, dus mogen eignelijk ook niet veel mauwen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnigmaNL
kneusteun schreef op maandag 18 maart 2019 @ 14:59:
De crash met de foutmelding "DXGI_ERROR_DEVICE_HUNG" is wel degelijk gerelateerd aan drivers.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RubenSaurus
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 30-08 19:33

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• servival7
Eindelijk weer iets om voor te spelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sebastiaannn
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 12:38
Ik ben niet echt onder de indruk van de content in de battlepass, een stapeltje van die cosmetics die mij persoonlijk niet zo kunnen boeien, tja. Hoop meer dat er tegelijk met die update wat aan die crashes en die lag in het begin van het potje wordt gedaan.
Benieuwd of je een gewoon level en een season 1 level krijgt of dat iedereen terug naar level 1 gezet wordt.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Beakzz
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 10:06
Damn! Ik wil ze graag wat geld toeschuiven, maar als ik kijk wat er in zit denk ik mwah.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RubenSaurus
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 30-08 19:33
Beakzz schreef op maandag 18 maart 2019 @ 18:46:
[...]

Damn! Ik wil ze graag wat geld toeschuiven, maar als ik kijk wat er in zit denk ik mwah.
Ja dat vind ik eigenlijk ook wel, geen nieuwe Legends ofzo, gemiste kans...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aex351
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 23-09 17:17

aex351

I am the one

Beakzz schreef op maandag 18 maart 2019 @ 18:46:
[...]

Ik vind het totaal niet bijzonder. Die skins zijn alles behalve interessant, tenzij camouflage. Met Fortnite had ik er een hele andere gevoel bij. Het enige dat leuk is bij Apex is om die andere characters te unlocken. Dat gaat op termijn denk ik wel zo goed als onmogelijk worden aangezien je steeds meer credits nodig hebt. Daarom heb ik de huidige 2 te unlocken characters ook maar gelaten voor wat ze zijn.

< dit stukje webruimte is te huur >

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tukkEEEr
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 16-12-2023
DigitalError schreef op maandag 18 maart 2019 @ 18:54:
[...]

Ja dat vind ik eigenlijk ook wel, geen nieuwe Legends ofzo, gemiste kans...
Octane komt morgen met de battlepass.

Op een of andere manier ben ik niet hyped voor de battlepass na het zien van wat er in zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Junia
  • Registratie: November 2009
  • Nu online
Ricmaniac schreef op zaterdag 16 maart 2019 @ 08:12:
[...]

Ja tenzij ze het last minute veranderen maar deze afbeelding was legit leaked en niet photoshop

Zou het raar vinden als het voor meer mogelijkheden in die omgeving is want de market enzo kan je gewoon allemaal opklimmen. echt geen jump pad nodig.

Is gewoon een tease
Zijn skillset ziet er imo wel iets te goed uit in vergelijking met de andere champs. Ik voorspel dat Octane/Wraith/Bangalore oververtegenwoordigd blijven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
Zoals ik voorspelde is het idd dus :P ala fortnite met tier unlocks. 950coins voor battlepass unlock en 2800 voor 25 tiers er bij unlocken.

De rewards zien er inderdaad helaas erg tegenvallend uit op Octane na dan ofcourse. Ben wel benieuwd naar die laatste gun :P die lijkt me wel dik maar kon niet duidelijk zien welke dit is.

enige voordeel is wel dat ze ook genoeg coin rewards er in hebben gedaan dat je maar 1 keer in principe hoeft te kopen en dan met de verdiende coins kan unlocken volgend seizoen.

[ Voor 21% gewijzigd door Ricmaniac op 18-03-2019 19:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RawChild
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 12:39

RawChild

PSN: Rawchild

Poeh, dat valt tegen. Als dit alles is.. dat lijkt Fortnite toch beter te doen. Maar goed, ik wacht morgen af. Ik ga hem sowieso wel aanschaffen om de simpele reden dat ik vind dat Respawn dat verdient, al behoorlijk wat tijd in deze game zitten.

Geen nieuws over solo en duo’s dus?

[ Voor 7% gewijzigd door RawChild op 18-03-2019 19:24 ]

PSN: Rawchild / Xbox: Nosferatu 360NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• biggydeen2
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 27-08 20:38
Maar zit Octane bij de battle pass in of kun je deze "kopen" met verdiende credits? Dat is mij niet helemaal duidelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChojinZ
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 17-09 19:28
EnigmaNL schreef op maandag 18 maart 2019 @ 15:03:
[...]

De crash met de foutmelding "DXGI_ERROR_DEVICE_HUNG" is wel degelijk gerelateerd aan drivers.
Het blijft natuurlijk speculeren maar ik vermoed dat het niet driver gerelateerd is. AMD users krijgen dezelfde foutmelding en daarnaast krijgen mensen net zovaak de 'the memory could not be read' melding die juist niet driver gerelateerd lijkt te zijn. Ook lijkt de driver rolback naar 417.35 bij het overgrote deel van de mensen niet te werken.

Wat ik wel hoop is dat het snel oplossen. Het blijft gewoon mega irritant en voor mij DE grote reden om niet in het spel te investeren.

Roland SP404 sampler te koop: https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/2089640

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tukkEEEr
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 16-12-2023
biggydeen2 schreef op maandag 18 maart 2019 @ 19:33:
Maar zit Octane bij de battle pass in of kun je deze "kopen" met verdiende credits? Dat is mij niet helemaal duidelijk.
Ik zie net dat je octane pas unlocked op level 48..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Het Vosje
  • Laatst online: 11:42
Iemand die weet of er downtime is morgen met de introductie van de Battle Pass (en evt andere updates)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
tukkEEEr schreef op maandag 18 maart 2019 @ 20:41:
[...]

Weten we zeker of dat octane is of is het een skin voor octane?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nickrsd
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 23-09 13:28

Nickrsd

Psn: rsdnik ; Uplay: jagerNL

Mijn game crasht soms terug naar Windows.
Maar dan krijg ik helemaal geen melding if wat dan ook.. hij sluit hem gewoon af..

Ik lees allemaal over meldingen etc. Maar ik krijg geen 1 melding, wel dat m’n game helemaal afsluit! Balen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• p.habo
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 20-06-2024
Iemand al een keer een instant death bug meegemaakt in supply ship? Gisteren een heerlijke start gehad, op supply ship geland met 1 squad member, vervolgens benedendeks een hectisch potje uitgevochten waarbij m'n squad mate gedowned wordt, ik had een goede setup dus werk het af. Sta ik vervolgens een death box na te kijken op het moment dat het schip land, niemand in de buurt en... "plop". Waiting for revive, terwijl de andere squad member aan de andere kant van de map rond loopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnigmaNL
Niet echt onder de indruk van de Battle Pass moet ik zeggen. Ik weet niet wacht ik verwachtte maar ik ben nog steeds een beetje teleurgesteld :( De skins vind ik best wel lelijk en het zijn alleen retextures (dus geen legendaries). Pas de laatste skin bij lvl 100 lijkt echt de moeite waard te zijn. Een groot deel van de rewards zijn gewoon badges met een nummertje erop...

Waar ik me vooral erg aan stoor is dat de Battle Pass bundle 2800 coins kost, waardoor je dus genoodzaakt bent om een bepaalde hoeveelheid coins te kopen en je altijd blijft zitten met coins die je niet kunt uitgeven...

[ Voor 6% gewijzigd door EnigmaNL op 18-03-2019 22:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
Holy shit net voor het eerst een hacker tegengekomen in me eigen game! wat een bullshit heey! "SoulAngel245" is ze ingame naam. Ik vond het bizar hoe ik gekilled werd. maargoed hij had een R99 met digital threat dacht ik want hij killde me best hard door de smoke.

Maar tot mijn verbazing idd geen digital threat. Toen kwam er nog een hele andere squad en meneertje hacker liet mooi aan zijn 8 spectaters even zien dat hij idd hacks gebruikte. 0 recoil met zijn R99. Perfecte prediction waar ze zouden komen en een aimtracking waar je u tegen zegt :) :+

Nu kijken of we toch ergens op EA oid een report kunnen plaatsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Milo44
[...]Ik zie net dat je octane pas unlocked op level 48..
En waar zie je dat dan? Bron? Ik kan het namelijk nergens vinden... :?
Ik ben er overigens wel vrij zeker van dat Octane er morgen gewoon bij zit.

Ik ga de battlepass lekker kopen, vind het meer dan waard.
Ondanks de crashes heb ik al een hoop plezierige uren in de game zitten en dat zal niet snel veranderen _/-\o_
En ik wil gewoon beter worden in de game haha 8)7

EDIT: Ik zie bij de level rewards een hoop banners voorbij komen die ik niet toepasselijk vind voor andere Legends.
Bovendien krijg je op level 76 een intro voor Octane, dus dat bevestigd wederom mijn vrijwel zekere vermoeden.

[ Voor 26% gewijzigd door Milo44 op 18-03-2019 22:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• falcon123
  • Registratie: Oktober 2010
  • Niet online
Ik heb net voor 3,99 Origin access basic aangeschaft en daarmee krijg je ook 1000 Apex coins dus battle pass voor 3,99 in de pocket morgen + extra wapen skin en badge :9
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/a8cuo2c.jpg

Tevens vandaag ook duidelijke cheater tegen gekomen:

Gelijk report ingeschoten voor cheating > https://help.ea.com/en-ca...ing-abuse-and-harassment/ :)

[ Voor 43% gewijzigd door falcon123 op 18-03-2019 23:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
[...]

Effe nagekeken maar het is een andere skin dan de default octane die ze gepost hebben dus denk dat je hhem met die rode coins kan unlocken zoals mirage en caustic. Anders komen die muntjes nooit op XD
Milo44 schreef op maandag 18 maart 2019 @ 22:38:
[...]

En waar zie je dat dan? Bron? Ik kan het namelijk nergens vinden... :?
Ik ben er overigens wel vrij zeker van dat Octane er morgen gewoon bij zit.
https://www.ea.com/games/...tle-pass?isLocalized=true
Onderaan zie je de battlepass rewards. Octane staat bij 48 ofzo.

Zo zou die er default uitzien. Dus die unlock in de pass lijkt op een skin ipv de hero zelf.
Vind hem overigens erg dope met die kunst benen enzo :)

Hij heeft ook een stukje lore

Afbeeldingslocatie: https://cdn.vox-cdn.com/thumbor/lhd1KTDU0XJx6BBOduBN-z7uj6E=/0x0:1600x900/920x613/filters:focal(672x322:928x578):format(webp)/cdn.vox-cdn.com/uploads/chorus_image/image/63257606/apex_legends_octane_celebration_2048.0.jpg

[ Voor 7% gewijzigd door Ricmaniac op 18-03-2019 23:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

falcon123 schreef op maandag 18 maart 2019 @ 22:43:
Ik heb net voor 3,99 Origin access basic aangeschaft en daarmee krijg je ook 1000 Apex coins dus battle pass voor 3,99 in de pocket morgen + extra wapen skin en badge :9
[Afbeelding]

[YouTube: Hacker in Apex Legends]
werkt dat ook, wanneer je al die 'exploid' gebruikt hebt? die je ook 1000 credits gaf

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• falcon123
  • Registratie: Oktober 2010
  • Niet online
himlims_ schreef op maandag 18 maart 2019 @ 23:32:
[...]

werkt dat ook, wanneer je al die 'exploid' gebruikt hebt? die je ook 1000 credits gaf
Geen idee, eerst keer dat ik de origin access aan heb gezet om te kijken of ik nog die 1000 apex coins zou krijgen, maar dacht dat ze die exploit al gefixed hadden. Degene die onrechtmatig teveel hadden daarbij zou het volgens mij ook al gecorrigeerd moeten zijn. Ik denk als jij je 1000 apex coins al uitgegeven hebt, dat je niet opnieuw gaat krijgen ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fetix1
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 17-08 20:43
Ben meer benieuwd naar de patch notes eigenlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Milo44
Ricmaniac schreef op maandag 18 maart 2019 @ 22:58:
[...]

Effe nagekeken maar het is een andere skin dan de default octane die ze gepost hebben dus denk dat je hhem met die rode coins kan unlocken zoals mirage en caustic. Anders komen die muntjes nooit op XD

[...]

https://www.ea.com/games/...tle-pass?isLocalized=true
Onderaan zie je de battlepass rewards. Octane staat bij 48 ofzo.

Zo zou die er default uitzien. Dus die unlock in de pass lijkt op een skin ipv de hero zelf.
Vind hem overigens erg dope met die kunst benen enzo :)

Hij heeft ook een stukje lore

[Afbeelding]
Ik zie op 58 wel iets (als eerste, of ik ben heel kippig 8)7), maar dat is een banner tracker.
Of hij er nu gelijk bij zit of niet, hij komt hoe dan ook met de battlepass mee, anders zouden er niet diverse rewards voor komen.
himlims_ schreef op maandag 18 maart 2019 @ 23:32:
[...]

Ja.
Enige verschil is dat je dan niet nogmaals 1000 coins krijgt, net zoals je bij de vorige "exploit" niet nogmaals 5 Apex packs kreeg.
Maar je krijgt wel je skin terug (in dit geval voor de Flatline skin).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

Milo44 schreef op dinsdag 19 maart 2019 @ 07:26:
[...]

Ik zie op 58 wel iets (als eerste, of ik ben heel kippig 8)7), maar dat is een banner tracker.
Of hij er nu gelijk bij zit of niet, hij komt hoe dan ook met de battlepass mee, anders zouden er niet diverse rewards voor komen.

[...]

Ja.
Enige verschil is dat je dan niet nogmaals 1000 coins krijgt, net zoals je bij de vorige "exploit" niet nogmaals 5 Apex packs kreeg.
Maar je krijgt wel je skin terug (in dit geval voor de Flatline skin).
njah, dan is het dus niet interresant om die access voor 4euro te kopen; krijg je niet nog een keer die 1000 coins (voor battlepass)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jaapoes
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 23-09 20:23
Ik begrijp de negatieve reacties niet zo goed. Wat hadden jullie dan verwacht? Apex Legends draait toch op het unlocken van skins, cosmetisch spul en characters? Ik ben juist blij om te zien dat ze niet een kant op gaan die het spel juist slechter maakt omdat de gameplay mijns inziens staat als een huis.

[Gigabyte X670 gaming X][Ryzen 7800X3D][Kraken X62][32GB Corsair][Zotac 5080 Solid][Samsung 980 PRO][NZXT H7 FLOW][Evnia 34M2C8600]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• servival7
Jaapoes schreef op dinsdag 19 maart 2019 @ 08:59:
Ik begrijp de negatieve reacties niet zo goed. Wat hadden jullie dan verwacht? Apex Legends draait toch op het unlocken van skins, cosmetisch spul en characters? Ik ben juist blij om te zien dat ze niet een kant op gaan die het spel juist slechter maakt omdat de gameplay mijns inziens staat als een huis.
Ik begrijp het ook niet zo. De battle pass bevat precies de items die ik er ook in verwacht had.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

Jaapoes schreef op dinsdag 19 maart 2019 @ 08:59:
welke negatieve reacties? die BP is prima - koop ik m niet, misik helemaal niets

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BvZwolle
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 23-09 23:51
Nickrsd schreef op maandag 18 maart 2019 @ 21:08:
Mijn game crasht soms terug naar Windows.
Maar dan krijg ik helemaal geen melding if wat dan ook.. hij sluit hem gewoon af..

Ik lees allemaal over meldingen etc. Maar ik krijg geen 1 melding, wel dat m’n game helemaal afsluit! Balen..
Heb ik ook last van. Ik kan maximaal 1 normaal potje spelen, daarna is het finito. Ik ben geen goede gamer, maar op deze manier kom ik er helemaal nooit in. Ik begin er niet meer aan. Misschien als ik na het vakantiegeld een nieuwe pc heb aangeschaft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaapoes
himlims_ schreef op dinsdag 19 maart 2019 @ 09:03:
[...]

welke negatieve reacties? die BP is prima - koop ik m niet, misik helemaal niets
Een greep uit de opmerkingen: een gemiste kans, totaal niet bijzonder, poeh dat valt tegen, niet onder de indruk en teleurgesteld.
Vind ik vrij negatief overkomen maar dat kan ook aan mij liggen :)

[Gigabyte X670 gaming X][Ryzen 7800X3D][Kraken X62][32GB Corsair][Zotac 5080 Solid][Samsung 980 PRO][NZXT H7 FLOW][Evnia 34M2C8600]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaapoes
[Afbeelding]

Gelijk report ingeschoten voor cheating > https://help.ea.com/en-ca...ing-abuse-and-harassment/ :)
Kun je dat Access maandabbo gelijkt weer stopzetten na het activeren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vegetto
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 22-09 14:40
zit idd ook naar die beloningen te kijken maar imho echt kansloze rewards, paar domme skinnetjes en intro's... valt dan toch behoorlijk tegen, ik had liever wat meer gezien in de stijl van dat mes bij wraith bijv ofzo..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• geert19
  • Laatst online: 00:32
Jaapoes schreef op dinsdag 19 maart 2019 @ 09:16:
[...]

Kun je dat Access maandabbo gelijkt weer stopzetten na het activeren?
Ja. Heb hem ook aangezet, apex opgestart en weer gestopt. Nu staat er boven in origin dat ik nog 25 dagen basic acces heb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaapoes
geert19 schreef op dinsdag 19 maart 2019 @ 09:18:
[...]

Ja. Heb hem ook aangezet, apex opgestart en weer gestopt. Nu staat er boven in origin dat ik nog 25 dagen basic acces heb
Ik neem aan dat als ik dat access nu afsluit en vanavond pas Apex open die aanbieding nog steeds opgaat :) We gaan het meemaken.. bedankt voor de tip in ieder geval!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Milo44
Vegetto schreef op dinsdag 19 maart 2019 @ 09:18:
zit idd ook naar die beloningen te kijken maar imho echt kansloze rewards, paar domme skinnetjes en intro's... valt dan toch behoorlijk tegen, ik had liever wat meer gezien in de stijl van dat mes bij wraith bijv ofzo..
Beetje jammer deze reactie, je kan toch verwachten dat er dit soort rewards zijn voor een game als dit?
Zelfde geldt voor Overwatch ofzo, allemaal cosmetisch?

Stel nu dat er wel een reward tussen zou zitten zoals dat mes van Wraith, wat dan?
Is het dan opeens wel een tientje waard? Het is nog steeds cosmetisch :+

Snap niet zo goed wat je wilt bereiken met je reactie eerlijk gezegd, het is en blijft allemaal cosmetisch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nickrsd
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 23-09 13:28

Nickrsd

ik heb 200 euro aan coins gekocht.. en nog steeds geen mes :( jammer

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Jordy8
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 22-09 21:29
Waarom wil iedereen dat mes zo graag? Het doet toch niks extra's?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lowskilled-ftw
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 11:15
Jordy8 schreef op dinsdag 19 maart 2019 @ 09:49:
Mes? Heb ik wat gemist? 8)7

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vegetto
Milo44 schreef op dinsdag 19 maart 2019 @ 09:43:
[...]

Beetje jammer deze reactie, je kan toch verwachten dat er dit soort rewards zijn voor een game als dit?
Zelfde geldt voor Overwatch ofzo, allemaal cosmetisch?

Stel nu dat er wel een reward tussen zou zitten zoals dat mes van Wraith, wat dan?
Is het dan opeens wel een tientje waard? Het is nog steeds cosmetisch :+

Snap niet zo goed wat je wilt bereiken met je reactie eerlijk gezegd, het is en blijft allemaal cosmetisch.
Klopt is cosmetisch, ik wil niks bereiken met mijn reactie, het idee achter ene forum is toch reageren en discussies voeren? dus ik snap eerlijk gezegd jouw reactie niet echt.. zitten er nu echt skins tussen waar jij helemaal wild van wordt? of waarvan je denkt jeeeees die is dik.. het zijn lelijke skins voor wapens die men vaak alleen ff gebruikt bij spawn, verder wat banners.. maar goed ieder zijn mening natuurlijk

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vegetto
Jordy8 schreef op dinsdag 19 maart 2019 @ 09:49:
dat mes is vet, dat is echt nog een item wat fungeert als melee en ziet er gewoon dik uit en zie je zelf tenminste nog, skins van je pop niet want is 1st person..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DennyV
  • Registratie: Augustus 2016
  • Laatst online: 15-02-2023
Vegetto schreef op dinsdag 19 maart 2019 @ 09:55:
[...]

Klopt is cosmetisch, ik wil niks bereiken met mijn reactie, het idee achter ene forum is toch reageren en discussies voeren? dus ik snap eerlijk gezegd jouw reactie niet echt.. zitten er nu echt skins tussen waar jij helemaal wild van wordt? of waarvan je denkt jeeeees die is dik.. het zijn lelijke skins voor wapens die men vaak alleen ff gebruikt bij spawn, verder wat banners.. maar goed ieder zijn mening natuurlijk
Dan koop je hem niet ? en ga je de game zonder pass spelen.

Volgende pass zijn er misschien wel skins die je mooi vind.

Ik koop nooit dlc/seasonpass maar deze koop ik alleen al omdat ik het 100 uur gespeeld heb en het me nog geen reet gekost heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Milo44
Vegetto schreef op dinsdag 19 maart 2019 @ 09:55:
[...]

Ik doelde meer op dat je zei teleurgesteld te zijn in de (cosmetische) rewards, maar vervolgens begint over het mes van Wraith, is nog steeds cosmetisch.
Ja, je hebt gelijk dat je die idd ziet terwijl je speelt, maar verder doet het ook helemaal niets, ook geen extra damage, enkel een animatie.

Er zit idd geen skin in de BP rewards waarvan ik denk WOW, maar wellicht wel bij de skins die je gewoon vrij kan spelen of kan kopen met ingame materials (wat ik dan ook zou gaan doen).

En wat @DennyV al zegt, je kan hem idd ook niet kopen.
Ik ga het wel doen, de game kost mij al niets, heb er al vele uren in zitten, ik geniet van de game (ondanks de crashes) en daarnaast wil ik ze supporten om de game verder te kunnen verbeteren en ontwikkelen.
Alle extra cosmetische dingetjes zijn gewoon leuk en speel je mettertijd toch wel vrij, of ze nou cool zijn of niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vegetto
klopt alles is cosmetisch dat snap ik want anders wordt het langzaam pay to win, doel meer op idd dat dat nog zichtbaar is voor jezelf behalve wapen skins en naar mijn mening er dik uit ziet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
Milo44 schreef op dinsdag 19 maart 2019 @ 10:07:
[...]

Ik doelde meer op dat je zei teleurgesteld te zijn in de (cosmetische) rewards, maar vervolgens begint over het mes van Wraith, is nog steeds cosmetisch.
Ja, je hebt gelijk dat je die idd ziet terwijl je speelt, maar verder doet het ook helemaal niets, ook geen extra damage, enkel een animatie.
Is gewoon voor de e-penis ;p
Sommige mensen (waaronder ik zelf) geven gewoon altijd veel om unlocks / achievements etc etc :P daarom kopen mensen 500€ aan apex packs om dat mes te krijgen.

Vind het jammer dat ze niet voor elke legend gewoon een Heirloom kit er in hebben gedaan. Komt wel in de toekomst zeiden ze maar zal vast 1 voor 1 gaan denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• s0kkie
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 23-09 15:29

s0kkie

Cowabunga

Iemand al iets gevonden over hoe laat de bp uitkomt vandaag?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Leviathius
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 23-09 21:22
s0kkie schreef op dinsdag 19 maart 2019 @ 10:11:
Iemand al iets gevonden over hoe laat de bp uitkomt vandaag?
18:00 vanavond

YouTube: MotorcycleGeek

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• servival7
Nickrsd schreef op dinsdag 19 maart 2019 @ 09:46:
ik heb 200 euro aan coins gekocht.. en nog steeds geen mes :( jammer
Ik 10 pakjes. hij zat in pakje 6 :9

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Punkbuster
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 22-09 13:33
servival7 schreef op dinsdag 19 maart 2019 @ 10:24:
[...]

Ik 10 pakjes. hij zat in pakje 6 :9
Bij mij in pakje 2 haha. Mesje is zo mooi.

automation fanboy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
Lijers! :P

Maat van mij kreeg hem ook gewoon tijdens het levelen. op level 71.

[ Voor 78% gewijzigd door Ricmaniac op 19-03-2019 10:31 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• geert19
  • Laatst online: 00:32
zat bij mij in het amazon prime pakje, bij 1 van mijn vrienden gisteren in een gratis pakje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A.W.E.S.O.M.-0
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 24-08 16:56
Dus als ik het goed begrijp, die nieuwe legend moet je apart kopen/unlocken en de ranks van iedereen worden gereset, of alleen als je die battlepass koopt? Ben nog niet eens level 50, laat staan 100.

Mooi om te zien dat er in elk geval geen (bizarre) achievements gehaald moeten worden wat het hele spelverloop omgooit.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Beakzz
A.W.E.S.O.M.-0 schreef op dinsdag 19 maart 2019 @ 10:35:
Dus als ik het goed begrijp, die nieuwe legend moet je apart kopen/unlocken en de ranks van iedereen worden gereset, of alleen als je die battlepass koopt? Ben nog niet eens level 50, laat staan 100.

Mooi om te zien dat er in elk geval geen (bizarre) achievements gehaald moeten worden wat het hele spelverloop omgooit.
Nee de battlepass krijgt zijn eigen levels dus dat heeft niks te maken met het level dat je nu hebt (zo werkt het iig in andere games). Je begint dus op 0.
[Afbeelding]

Thanks voor de tip. Gelijk maar even afgesloten aangezien er ook nog 2-3 games in de vault staan die ik hoe dan ook even wil proberen. Even kijken of de punten er in staan als ik thuis ben en dan hopen dat ik niet vergeet het weer te cancelen :o

[ Voor 43% gewijzigd door Beakzz op 19-03-2019 10:47 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Leviathius
In deze reddit post staan een hoop antwoorden op vragen die men kan hebben:

https://www.reddit.com/r/...ome_to_the_wild_frontier/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Euphanasia
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 27-12-2023
Leviathius schreef op dinsdag 19 maart 2019 @ 10:39:
In deze reddit post staan een hoop antwoorden op vragen die men kan hebben:

https://www.reddit.com/r/...ome_to_the_wild_frontier/
Mensen zijn wel erg negatief op reddit.
Zelf ben ik benieuwd naar de nieuwe legend en de patch notes.

Welcome to the League of Draven

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leviathius
Euphanasia schreef op dinsdag 19 maart 2019 @ 10:50:
[...]

Mensen zijn wel erg negatief op reddit.
Zelf ben ik benieuwd naar de nieuwe legend en de patch notes.
Klopt, de Apex reddit is een beetje apart. Ze willen alles hebben en het liefst gratis. Ik denk dat ik, ondanks dat het spel nog steeds weleens crashed, toch de battle pass ga halen. Heb er al 60uur in zitten en vermaak me nog prima. Dus die 10€ is het wel waard om het spel beter te maken en dat ze de crashes kunnen fixen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CT
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 13:10

CT

📱💻 🎮 ⌚🖥

Vandaag zat ik in een pug met een 'hacker'. Echt bizar, hij teleporteerde de hele map over en je kreeg melding na melding "enemy squad down" na paar minuten was hij (ook ik) champion. De andere random was in de chat alleen maar aan het vragen hoe het voelt om te hacken etc. enige reacties waren alleen 'thanks' 'sorry' 'do you QQ' meer niet. Leek dus zelfs een bot te zijn die gewoon XP harvest?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• servival7
Leviathius schreef op dinsdag 19 maart 2019 @ 10:57:
[...]

Klopt, de Apex reddit is een beetje apart. Ze willen alles hebben en het liefst gratis. Ik denk dat ik, ondanks dat het spel nog steeds weleens crashed, toch de battle pass ga halen. Heb er al 60uur in zitten en vermaak me nog prima. Dus die 10€ is het wel waard om het spel beter te maken en dat ze de crashes kunnen fixen :+
Denk dat de gemiddelde leeftijd daar ook niet boven de 16 uit komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shakespeare
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 02-08 10:39
die battle pass valt ff vies tegen.. ik speel sowieso meer fortnite ( ben 32 ) maar vondt apex ook leuk. echter, geen duo's alleen squads en dan 1 teammember die steevast ergens anders heen gaat is zwaar irritant. zeker met apex. ook de updates duren me te lang.

voor mij geen betere game als fortnite omdat dat een combo is van schieten en builden etc.. en die updates zijn bijna niet te beaten zeker niet voor een kleinere studio als respawn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnigmaNL
Leviathius schreef op dinsdag 19 maart 2019 @ 10:57:
[...]

Dat valt ook wel mee volgens mij. Mensen zijn gewoon kritisch. Sommige dingen zijn ook een beetje vreemd aan Apex Legends. Bijvoorbeeld dat een simpele skin voor een wapen 18 euro kost. Dat soort prijzen zijn gewoon idioot, zelfs in een free to play spelletje. De hoeveelheid spullen die je voor je geld krijgt is relatief laag bij Apex Legends (3 items uit een Apex Pack... Waarvan 90% wit of blauw). Ook de kwaliteit van de skins valt naar mijn mening tegen (alle skins behalve legendaries zijn simpele recolors).

Dat gezegd hebbende heb ik zelf al zeker 30 euro uitgegeven aan het spel omdat ik graag wil dat het spel slaagt en beter wordt. Ook ga ik de Battle Pass waarschijnlijk wel kopen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Leviathius
EnigmaNL schreef op dinsdag 19 maart 2019 @ 11:38:
[...]

Dat valt ook wel mee volgens mij. Mensen zijn gewoon kritisch. Sommige dingen zijn ook een beetje vreemd aan Apex Legends. Bijvoorbeeld dat een simpele skin voor een wapen 18 euro kost. Dat soort prijzen zijn gewoon idioot, zelfs in een free to play spelletje. De hoeveelheid spullen die je voor je geld krijgt is relatief laag bij Apex Legends (3 items uit een Apex Pack... Waarvan 90% wit of blauw). Ook de kwaliteit van de skins valt naar mijn mening tegen (alle skins behalve legendaries zijn simpele recolors).

Dat gezegd hebbende heb ik zelf al zeker 30 euro uitgegeven aan het spel omdat ik graag wil dat het spel slaagt en beter wordt. Ook ga ik de Battle Pass waarschijnlijk wel kopen.
Bij Fortnite kost een legendary skin 20 euro. Dus zo heel erg is Apex nog niet. Al is het wel dat de skins bij Fortnite wel écht compleet andere skins zijn dan het originele karakter. Bij Apex vind ik dat wel meevallen.
Dat van die lootboxes valt mee hoor, bij Overwatch kreeg je in het begin ook alleen maar witte/blauwe stickers en voice lines. Ik denk dat Apex gewoon te snel populair is geworden en de populariteit niet kunnen bijbenen.

Maar we gaan het zien de komende tijd denk ik. Ik verwacht dat we over een jaar bijvoorbeeld lacherig zullen terugkijken op deze periode.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnigmaNL
Leviathius schreef op dinsdag 19 maart 2019 @ 11:42:
[...]

Bij Fortnite kost een legendary skin 20 euro. Dus zo heel erg is Apex nog niet. Al is het wel dat de skins bij Fortnite wel écht compleet andere skins zijn dan het originele karakter. Bij Apex vind ik dat wel meevallen.
Dat van die lootboxes valt mee hoor, bij Overwatch kreeg je in het begin ook alleen maar witte/blauwe stickers en voice lines. Ik denk dat Apex gewoon te snel populair is geworden en de populariteit niet kunnen bijbenen.

Maar we gaan het zien de komende tijd denk ik. Ik verwacht dat we over een jaar bijvoorbeeld lacherig zullen terugkijken op deze periode.
Fortnite vind ik inderdaad ook erg fout bezig met de prijsstructuur. 20 euro voor een skin vind ik volstrekt idioot, zeker voor een game gericht op kinderen.

Overwatch was in het begin al veel royaler dan Apex Legends nu is. Ik heb Overwatch zeker in het begin heel veel gespeeld en daar kreeg ik veel epics en legendaries, zeer regelmatig zelfs. Persoonlijk vind ik juist dat Overwatch gieriger is geworden naarmate er meer troep bij kwam (rommel waar je niet op zit te wachten zoals voice linces en emotes), loot boxes bevatten zelden nog leuke skins (dat alle leuke skins alleen tijdens events te krijgen zijn helpt ook niet bepaald).

Ik denk eerlijk gezegd niet dat er veel gaat veranderen ten opzicht van loot. Als ze eenmaal een bepaalde weg ingeslagen zijn wijkt men daar niet snel vanaf. Al helemaal niet omdat mensen die wel 18 euro neergeteld hebben voor een skin dan gaan janken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Milo44
Over Fortnite kan ik niet meepraten, nooit gespeeld, zal ik nooit gaan spelen ook.
Geef Apex Legends nog even de tijd, zoals al gezegd is, is het heel snel met AL gegaan en moeten we ze even de tijd geven om alles bij te benen.
En die peperdure skins kan je ook gewoon negeren, je moet ze niet kopen :+

Ik heb er iig wel vertrouwen in en blijf de game spelen en supporten (y)

[ Voor 108% gewijzigd door Milo44 op 19-03-2019 12:15 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• EnigmaNL
Milo44 schreef op dinsdag 19 maart 2019 @ 12:13:
[...]

Ik negeer ze nu ook, ik vind dat alleen jammer. Ik zou graag gericht skins willen kopen maar dan wel voor een redelijke prijs. Ik vind het altijd jammer wanneer de prijsstructuur van F2P games gericht is op whales.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• servival7
Milo44 schreef op dinsdag 19 maart 2019 @ 12:13:
Over Fortnite kan ik niet meepraten, nooit gespeeld, zal ik nooit gaan spelen ook.
Geef Apex Legends nog even de tijd, zoals al gezegd is, is het heel snel met AL gegaan en moeten we ze even de tijd geven om alles bij te benen.

Ik heb er iig wel vertrouwen in en blijf de game spelen en supporten (y)
Mensen zijn verwend. Mensen verwachten van Apex dat het binnen een maand op hetzelfde niveau zit als andere BR's. Ter vergelijking: de 1e fortnite battle pass kwam pas na 3 maanden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

Ricmaniac schreef op zaterdag 16 maart 2019 @ 08:12:
[...]

Is gewoon een tease

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnigmaNL
servival7 schreef op dinsdag 19 maart 2019 @ 12:24:
[...]

Mensen zijn verwend. Mensen verwachten van Apex dat het binnen een maand op hetzelfde niveau zit als andere BR's. Ter vergelijking: de 1e fortnite battle pass kwam pas na 3 maanden.
Op zich ook niet raar aangezien het genre ook alweer volwassener geworden is en je moet kunnen verwachten dat een EA/Respawn leert van de fouten die andere publishers/devs gemaakt hebben. Apex Legends bestaat niet in een vacuüm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Milo44
Impressive :+
Hoop dat ze de hitboxen gefixed hebben, zou graag eens meer met Pathfinder en Caustic willen gaan spelen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
Milo44 schreef op dinsdag 19 maart 2019 @ 13:41:
[...]

Impressive :+
Hoop dat ze de hitboxen gefixed hebben, zou graag eens meer met Pathfinder en Caustic willen gaan spelen...
Dat hebben ze toch al lang gedaan? Tenminste de ruimte tussen zijn benen en armen. Of heb ik dat verkeerd meegekregen? Blijkbaar verkeerd meegekregen dus.

Heb nu als afwisseling besloten Wraith te spelen na een hele lange periode Pathfinder, maar dat is echt frustrerend. Het spel blijft mij met 1 of 2 andere Wraiths in een team gooien dus uiteindelijk speel ik nog steeds bijna exclusief Pathfinder 8)7 Volgens mij is die chick verreweg het populairste char met haar kleine hitbox en constante radar :+

[ Voor 9% gewijzigd door Beakzz op 19-03-2019 13:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevz
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 04:02
@Beakzz De hitbox update komt samen met de start van Battle Pass seizoen 1 vanavond. Ik hoop echt dat ze lekker agressief alles naar elkaar toe geschaald hebben, want je kan een Caustic of een Gibraltar ult nog zo overpowered maken, een vette hitbox maakt gameplay gewoon oneerlijk en saai. En ja, genoeg Caustig gespeeld, en Wraith/Lifeline zijn gewoon velen malen beter. Apex leunt zichzelf ook veel meer voor +forward rondrennen en third party'en ipv zitten in een huisje.

Dit dus:
https://i.ytimg.com/vi/bwehdFVANAk/maxresdefault.jpg
https://mp1st.com/wp-cont...x-legends-hit-percent.jpg

[ Voor 12% gewijzigd door kevz op 19-03-2019 13:56 ]

Mijn YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• servival7
EnigmaNL schreef op dinsdag 19 maart 2019 @ 13:39:
[...]

Op zich ook niet raar aangezien het genre ook alweer volwassener geworden is en je moet kunnen verwachten dat een EA/Respawn leert van de fouten die andere publishers/devs gemaakt hebben. Apex Legends bestaat niet in een vacuüm.
Naar mijn mening doen ze dit ook. Ze hebben vrij goed gebalanceerde game neergezet. Testen updates eerst goed voordat ze ze uitbrengen.

Nu Apex zo'n succes is zal er vanuit EA ook meer geld vrijkomen om de game verder uit te breiden in komende seizoenen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
Is het al 18:00 jongens ? :P wil graag die Octane eens checken. Ben heel benieuwd hoe zijn abilities werken met betrekking tot de health costs om ze te gebruiken. Of je er door in de problemen komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnigmaNL
servival7 schreef op dinsdag 19 maart 2019 @ 13:59:
[...]

Naar mijn mening doen ze dit ook. Ze hebben vrij goed gebalanceerde game neergezet. Testen updates eerst goed voordat ze ze uitbrengen.

Nu Apex zo'n succes is zal er vanuit EA ook meer geld vrijkomen om de game verder uit te breiden in komende seizoenen.
Sommige dingen doen ze heel goed, sommige doen ze iets minder goed. Persoonlijk ben ik voorstander van snellere balance fixes, het heeft bijvoorbeeld veel te lang geduurd voordat Peacekeeper/Wingman generfed werd en dat heeft wel schade aangericht. Het lang testen van dingen is goed maar kan ook tot ergernissen in de community leiden.

We gaan het wel zien hoe deze game zich ontwikkelt en hoe lang hij relevant blijft.
Pagina: 1 ... 22 ... 42 Laatste

Let op:
discord
Zoek je andere Tweakers om Apex Legends mee te spelen?
Vergezel ons op de Apex Legends Discord server voor Tweakers
Deze server is geen officiële Tweakers-server, Tweakers-crew zal hier dus geen support of moderatie op kunnen geven.

Graag zoveel mogelijk ontopic blijven. Een kleine discussie over Apex Legends vs een andere game, of een kleine discussie over randzaken van Apex Legends is prima, maar houd het netjes en respecteer elkaars mening. Mocht iemand over de schreef gaan: reageer er niet op en gebruik de "Rapporteer" functie.

Let aub op met het plaatsen van plaatjes. Grote bestanden laden traag op mobiel en hoge resolutie scrollt traag voor iedereen. Thumbnails zijn voor winnaars.