Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lekkere pispalen hebben ze van die twee gemaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RubenSaurus
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 30-08 19:33
Sowieso geen BP vandaag:
https://www.reddit.com/r/..._datamining_and_season_1/

[ Voor 25% gewijzigd door RubenSaurus op 12-03-2019 20:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fetix1
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 17-08 20:43
Duurt allemaal wel lang, maar ja. Nog even geduld dus. :)

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• tillietom
  • Registratie: Mei 2016
  • Laatst online: 23-09 07:34

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• servival7
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 02-07 14:26
fetix1 schreef op dinsdag 12 maart 2019 @ 20:12:
Duurt allemaal wel lang, maar ja. Nog even geduld dus. :)
Inderdaad. Maar beter goed dan half bakken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Milo44
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 30-08 22:34
Het begon weer als een avond vol met crashes, dus vanavond toch maar eens terug gegaan naar 417.35.
Nu ongeveer een 3 kwartier aan het spelen en nog geen crashes gehad tot dusver.

Duimen!

I, a stranger and afraid in a world I never made...

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Cobiwan
  • Registratie: Januari 2006
  • Niet online
Net potje met randoms. Zij meteen dood, ik maak 4 mensen dood en wil ze gaan reviven... Beiden vertrokken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jordy8
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 22-09 21:29
Sj44k13 schreef op dinsdag 12 maart 2019 @ 21:30:
Net potje met randoms. Zij meteen dood, ik maak 4 mensen dood en wil ze gaan reviven... Beiden vertrokken.
Concentrate!

Mensen snappen ook niet dat je niet missen in een gevecht gaat reviven :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Milo44
Milo44 schreef op dinsdag 12 maart 2019 @ 21:24:
Het begon weer als een avond vol met crashes, dus vanavond toch maar eens terug gegaan naar 417.35.
Nu ongeveer een 3 kwartier aan het spelen en nog geen crashes gehad tot dusver.

Duimen!
Helaas... |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cobiwan
  • Registratie: Januari 2006
  • Niet online
Jordy8 schreef op dinsdag 12 maart 2019 @ 21:52:
[...]

Concentrate!

Hahahaha Concentrate ja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• p.habo
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 20-06-2024
Jordy8 schreef op dinsdag 12 maart 2019 @ 21:52:
[...]

Concentrate!

Inderdaad mooi... en mijn downed squad mates maar NO NO NO NO roepen... hahahah. #squad eliminated 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Louw Post
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 18-09 19:02

Louw Post

Cerenas

Moet zeggen dat het steeds erger lijkt te worden met randoms, is dit omdat mijn eigen level hoger begint te worden? Dat ze het balanceren? Ik kan in ieder geval niet verklaren dat ik constant met mensen onder de 30 kills wordt samen gezet en dat ze bij het minste of geringste meteen disconnecten. Toen ik zelf lager was (ben ook nog maar level 40) kwam ik wel veel vaker bij mensen in een team met aardig wat kills en hoger level.

Ook nu een paar keer gehad dat er 1 in het team meteen aftakt bij het springen, zijn eigen ding gaat doen, bijna meteen doodgeschoten wordt (eventueel nog even scheld in de chat) en dan meteen disconnect...

Gisteravond toevallig nog wel met een leuk random team kunnen spelen die ook fatsoenlijk voice chat gebruikten en dat leidde tot een win. O+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Louw Post schreef op woensdag 13 maart 2019 @ 07:38:
Moet zeggen dat het steeds erger lijkt te worden met randoms, is dit omdat mijn eigen level hoger begint te worden? Dat ze het balanceren? Ik kan in ieder geval niet verklaren dat ik constant met mensen onder de 30 kills wordt samen gezet en dat ze bij het minste of geringste meteen disconnecten. Toen ik zelf lager was (ben ook nog maar level 40) kwam ik wel veel vaker bij mensen in een team met aardig wat kills en hoger level.

Ook nu een paar keer gehad dat er 1 in het team meteen aftakt bij het springen, zijn eigen ding gaat doen, bijna meteen doodgeschoten wordt (eventueel nog even scheld in de chat) en dan meteen disconnect...

Gisteravond toevallig nog wel met een leuk random team kunnen spelen die ook fatsoenlijk voice chat gebruikten en dat leidde tot een win. O+
Persoonlijk zou ik het geweldig vinden als een rank systeem komt. Zou de game indien je met random speelt een stuk leuker maken. Hoe je dat verder uit moet werken laat ik aan het team van apex legends over :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OMX2000
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 07:43

OMX2000

By any means necessary...

Ok ze mogen wat mij betreft meer spitfires in het spel stoppen. Ik zuig echt met veel wapens maar spitfire is heel fijn.

Dè developers podcast in je moerstaal : CodeKlets Podcast

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Knetterhard
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 06-09 20:37

Knetterhard

Dedicated

Ik ervaar eigenlijk een beetje 't zelfde, zit nu op level 40 maar krijg alleen maar lowlevels/loners in m'n team.. Solo is eigenlijk niet te doen. Als ik gematched wordt met dezelfde levels, is het 9/10 een win 8)7
OMX2000 schreef op woensdag 13 maart 2019 @ 08:52:
Ok ze mogen wat mij betreft meer spitfires in het spel stoppen. Ik zuig echt met veel wapens maar spitfire is heel fijn.
Dat doen ze voor meer balancing geloof ik..

[ Voor 66% gewijzigd door Knetterhard op 13-03-2019 08:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vooral de spitfire met een level 3 magazine :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kills =/= Skill

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• servival7

Ik ben level 100 en spelen met randoms lijkt inderdaad steeds erger te worden nadat je level hoger wordt.
Ik ben nu zelf ook op het punt aangekomen dat ik er ook lekker solo vandoor ga als de jumpmaster niet pingt waar hij van plan is om te landen en vervolgens na het aftellen lekker blijft zitten.

Dan maar een potje waar ik 3 kills heb en dan dood ga. Dat heb ik liever dan als allerlaatste ergens aankomen. Om vervolgens als je geluk hebt nog een p2020 zonder extra magazijn te vinden. Vervolgens alle moeite doen om je gedownde teammaten te redden die vervolgens leaven als je bij een respawn beacon staat. ;w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OMX2000
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 07:43

OMX2000

By any means necessary...

Die randoms zijn van wisselende kwaliteit. Ik ben absoluut geen held. Maar ben wel een teamspeler, dus help ik zoveel mogelijk.

Maar ik ben bij veel potjes de zwakkere in het team, en dan doe ik in ieder geval zoveel mogelijk mijn best om geen extra blok aan het been te zijn.

Gisteren had ik een potje waarbij we in een nogal drukke plek dropte op een onhandige lokatie. Dus de eerste 30-60 seconden had ik geen wapen. Teamleden waren blijkbaar individueel rond aan het schieten en alletwee dus down. Dus ik erheen om te helpen, want ik had inmiddels een wapen. Schiet daar 2 van 3 squadleden neer. 3e lukte niet omdat er achter mij blijkbaar nog een squad was. Einde oefening.

En dat was het moment dat ik verliefd werd op de spitfire. Vooral omdat mijn schoten eens een keer bewust op de juiste plek landen.

Het was trouwens fijn geweest als je je ping/latency in beeld kon zien. Want ik raak op sommige momenten echt helemaal niks. Niet door vóór een bewegend iemand te schiet of op bewegend iemand.

Dè developers podcast in je moerstaal : CodeKlets Podcast

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Louw Post

Louw Post

Cerenas

Het is wel een beetje een indicatie natuurlijk, niet helemaal. Ik bedoel in principe de beginners, mensen met een laag level.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Milo44
Battlepass komt er aan en lijkt een tientje te gaan kosten. Prima wat mij betreft, ik support de game (y)

nieuws: Eerste Battle Pass van Apex Legends kost 9,49 euro en bevat nieuwe Le...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

Milo44 schreef op woensdag 13 maart 2019 @ 09:42:
Battlepass komt er aan en lijkt een tientje te gaan kosten. Prima wat mij betreft, ik support de game (y)

nieuws: Eerste Battle Pass van Apex Legends kost 9,49 euro en bevat nieuwe Le...
volgens mij hadden 'we' dat hier nog niet gezien :+ :X komt waarschijnlijk vandaag (13e, net als Titanfall toen)

⭐Game Profiles: 🕹️Steam - 🎮PSN - 🇪🇦 GoT_Hollandhards

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 23-09 12:54

Oxigeon

En zo is dat!

himlims_ schreef op woensdag 13 maart 2019 @ 09:54:
[...]
volgens mij hadden 'we' dat hier nog niet gezien :+ :X komt waarschijnlijk vandaag (13e, net als Titanfall toen)
Volgens de geleerden zouden we eerst meer info krijgen over hoe en wat en zou dit later komen?

Lijkt mij dat de update-dag voor Apex voor Fortnite zal liggen. Indien dit anders is kunnen er anders wat spelers naar fortnite overgaan

PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

Oxigeon schreef op woensdag 13 maart 2019 @ 09:56:
[...]

Volgens de geleerden zouden we eerst meer info krijgen over hoe en wat en zou dit later komen?

Lijkt mij dat de update-dag voor Apex voor Fortnite zal liggen. Indien dit anders is kunnen er anders wat spelers naar fortnite overgaan
is gister al in de origin store verschenen, maar terug gehaald (schijnt oa te doen te hebben met eoa exploid waardoor je 1K aan coins kunt bemachtigen = free battlepass)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• biggydeen2
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 27-08 20:38
servival7 schreef op woensdag 13 maart 2019 @ 09:05:
[...]

Vervolgens alle moeite doen om je gedownde teammaten te redden die vervolgens leaven als je bij een respawn beacon staat. ;w
Vergeet niet dat de game nog vol zit met crashes. Zo kan het lijken dat iemand leaved maar ik vermoed dat dit eerder een DC is. Helemaal als je bij een respawn beacon staat. Heb al vaak genoeg meegemaakt dat ik een DC heb op dit soort momenten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Milo44
himlims_ schreef op woensdag 13 maart 2019 @ 09:54:
[...]
Ongetwijfeld.
Gaat meer om het feit dat er nu een link bij zit en wellicht zijn er mensen die niet altijd de nieuwspagina van Tweakers lezen en het dan via deze weg lezen ;)

[ Voor 4% gewijzigd door Milo44 op 13-03-2019 10:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• servival7
biggydeen2 schreef op woensdag 13 maart 2019 @ 10:01:
[...]

Vergeet niet dat de game nog vol zit met crashes. Zo kan het lijken dat iemand leaved maar ik vermoed dat dit eerder een DC is. Helemaal als je bij een respawn beacon staat. Heb al vaak genoeg meegemaakt dat ik een DC heb op dit soort momenten.
Ik speel op PS4 daar heb je vrijwel nooit een crash

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Low-Tech
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 23-09 21:38
Ik heb zeer regelmatig crashes, vooral als ik meerdere acties doe. Meest bijzondere is als ik tijdens spectaten de banner weghaal met de linker shift dat kans 1 op 2 is dat de game crasht. Hopelijk zijn dat soort zaken snel gefixt.

Fractal Design Meshify S2, Asus ROG B550-F, AMD 3700x, 3080?, Corsair H115i Pro, G-Skill 3600-16 32GB Trident Z Neo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 10:06

Nah volgens mij is het redelijk random en heb je even pech. Soms heb ik 7 (noem maar wat) potjes achter elkaar met randoms die hun eigen weg gaan, zonder skills droppen op een hotspot of gelijk disconnecten als ze niet hun favo char kunnen kiezen of de landing niet bevalt of wat dan ook en dan komen er weer een paar goeie.

Bij randoms sta ik altijd gelijk jumpmaster af en ik zie wel waar we terecht komen. Meerder keren potjes gewonnen waarbij ik de halve map over moest steken om weer bij mijn teammates te komen of hoe dan ook potjes met een kansloos begin. Als je 1 team verslagen hebt komt er meestal wel een punt dat iedereen zijn best gaat doen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Nu online
@SomerenV Mag ik in de op? 050-Catch22 op origin

@Beakzz @Louw Post jullie mogen me toevoegen ;) #madskills #flicks ;)

[ Voor 5% gewijzigd door 418O2 op 13-03-2019 11:10 ]

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Ghostley
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 17-08-2024
Knetterhard schreef op woensdag 13 maart 2019 @ 08:53:
[...]

Ik ervaar eigenlijk een beetje 't zelfde, zit nu op level 40 maar krijg alleen maar lowlevels/loners in m'n team.. Solo is eigenlijk niet te doen. Als ik gematched wordt met dezelfde levels, is het 9/10 een win 8)7
Andersom werkt dit overigens net zo.
Ik als lowlevel krijg nooit kans om het te leren, omdat veel highlevel spelers verwachten dat een beginneling gelijk pro is. (Niet alle, maar wel veel. Ze zijn blijkbaar vergeten dat zij ook ooit lowlevel waren.)

Ik ben niet 1 van de beste, maar probeer wel altijd een teamplayer te zijn.
Daarom wil ik juist leren van de highlevel gasten in m'n team. Als zij dan direct hun eigen weg gaan omdat ik hun tempo niet kan bijbenen leer ik het nooit.
Tevens als er een systeem zou worden toegepast dat highlevel alleen met highlevel wordt gematched, dan is het leuke er snel vanaf voor iemand die de game net begint.

Gelukkig wel een paar keer mee gemaakt dat iemand me op sleeptouw nam, wat vaak mooie resultaten had.

Loners is een heel ander verhaal, en is bloed irritant.

PSN ID: Ancta

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• awesem
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 20-09 18:50
Als je veel last hebt van niet meewerkende of leavende teammates, zou ik adviseren om de discord van /r/apexlegends eens te proberen. Kun je snel matchen met likeminded spelers, voorkeur aangeven voor tryhard of social etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

awesem schreef op woensdag 13 maart 2019 @ 11:21:
Als je veel last hebt van niet meewerkende of leavende teammates, zou ik adviseren om de discord van /r/apexlegends eens te proberen. Kun je snel matchen met likeminded spelers, voorkeur aangeven voor tryhard of social etc.
of discord van tweakers? wel zo gezellig in het nederlands :) https://discord.gg/Rcujdrh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 22-09 09:55
Eens, maar mijn ammo inventory vind het wel wat minder fijn :X

Niets irritanter dan een goed wapen met goede attachments hebben en dan geen ammo meer, waardoor je moet wisselen naar een flutwapen als de enemy nog niet dood is

[ Voor 21% gewijzigd door Martinspire op 13-03-2019 12:21 ]

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• tukkEEEr
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 16-12-2023
Net mijn lelijkste potje ooit gespeeld. Ik join solo een game word ik in een pot gezet met 2 cheaters..

Makkelijkste win ooit :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

tukkEEEr schreef op woensdag 13 maart 2019 @ 12:54:
Net mijn lelijkste potje ooit gespeeld. Ik join solo een game word ik in een pot gezet met 2 cheaters..

Makkelijkste win ooit :(
wat respawn erg leuk deed in Titanfall; all cheaters gewoon toegang laten houden tot de game, maar die matchmaken met andere cheaters. Dan is het dus aimbot vs aimbot ... have fun :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tukkEEEr
himlims_ schreef op woensdag 13 maart 2019 @ 13:22:
[...]

wat respawn erg leuk deed in Titanfall; all cheaters gewoon toegang laten houden tot de game, maar die matchmaken met andere cheaters. Dan is het dus aimbot vs aimbot ... have fun :+
Ja leuk en aardig maar zo wil ik natuurlijk de match niet winnen 8)

Doe er liever wat moeite voor..

[ Voor 4% gewijzigd door tukkEEEr op 13-03-2019 13:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

semi-offtopic; je hebt gastje die wel aardig kan schieten, eoa shroud :+, heeft scooter ongeluk gehad. Is tijdelijk offline; https://kotaku.com/top-ap...on-after-scoot-1833244216

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• earthapple
  • Registratie: Mei 2016
  • Laatst online: 01-08 13:46

earthapple

Hyped voor Apex legends S2!

Low-Tech schreef op woensdag 13 maart 2019 @ 10:41:
Ik heb zeer regelmatig crashes, vooral als ik meerdere acties doe. Meest bijzondere is als ik tijdens spectaten de banner weghaal met de linker shift dat kans 1 op 2 is dat de game crasht. Hopelijk zijn dat soort zaken snel gefixt.
Een vriend van mij had bijna elke game crashes en ontzettend veel geprobeerd om op te lossen. Niet gelukt..
Totdat hij zijn Windows naar versie 1709 heeft gezet. Dit werkte voor hem en misschien ook voor jou.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• falcon123
  • Registratie: Oktober 2010
  • Niet online
himlims_ schreef op woensdag 13 maart 2019 @ 13:42:
semi-offtopic; je hebt gastje die wel aardig kan schieten, eoa shroud :+, heeft scooter ongeluk gehad. Is tijdelijk offline; https://kotaku.com/top-ap...on-after-scoot-1833244216
Hij is ook express op z'n linker arm gaan vallen om zijn rechter arm te beschermen :P

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• iddbbi
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 31-07 20:16
Als je 30 damage doet tegen Dizzy, telt dat ook als een overwinning ?

[ Voor 3% gewijzigd door iddbbi op 13-03-2019 14:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

falcon123 schreef op woensdag 13 maart 2019 @ 14:47:
[...]

Hij is ook express op z'n linker arm gaan vallen om zijn rechter arm te beschermen :P
wanneer je 100K verdient met streamen/inkomensten/donaties, begrijp ik niet zo goed wat je met een scooter moet :+ hij zij vooraf al op de stream, probably going to crash

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RubenSaurus
himlims_ schreef op woensdag 13 maart 2019 @ 15:15:
[...]

wanneer je 100K verdient met streamen/inkomensten/donaties, begrijp ik niet zo goed wat je met een scooter moet :+ hij zij vooraf al op de stream, probably going to crash
100k :+ hij heeft 100k subs, dat is dus al 500k in de maand :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• falcon123
  • Registratie: Oktober 2010
  • Niet online
himlims_ schreef op woensdag 13 maart 2019 @ 15:15:
[...]

Om z'n gesponsorde madrinas koffie te halen op z'n scooter :P > YouTube: Shroud goes to Walmart deze scooter liet die laatst ook in stream zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R
  • Registratie: Juli 2009
  • Nu online

D4NG3R

kiwi

:)

DigitalError schreef op woensdag 13 maart 2019 @ 15:19:
[...]

100k :+ hij heeft 100k subs, dat is dus al 500k in de maand :P
Nee, ergens tussen de 250 en 500K. Standaard houd Twitch 50% in, maar hoe meer subs je hebt hoe minder ze inhouden. Niet alsof dat een verschil maakt, hij verdiend veel geld. :+

Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

falcon123 schreef op woensdag 13 maart 2019 @ 15:23:
[...]

Om z'n gesponsorde madrinas koffie te halen op z'n scooter :P > YouTube: Shroud goes to Walmart deze scooter liet die laatst ook in stream zien.
holy crap - shroud buiten huis :+

chuck norris speelt ook apex

wat ik nog steeds niet goed begrijp, wanneer je nu schopt, en wanneer je mept?

[ Voor 7% gewijzigd door himlims_ op 13-03-2019 15:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yinx84
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 03-09 14:14
Heb eens na zitten denken waarom m'n tracking aim nu zo slecht is, terwijl dit in Overwatch en Battlefield altijd mijn sterkste punt was. Tot de conclusie gekomen dat de crosshair in default, non-ADS modus (waar je >90% van de tijd naar kijkt) vrijwel onzichtbaar is. Je ziet wel een puntje op 't scherm, maar die is klein en doorzichtig. Heb nu zelf een stipje op m'n scherm geplakt en merk dat ik bewuster ben van de crosshair en veel sneller en accurater kan reageren. Ik kan tegenstanders nu beter en sneller locken voordat ik ADS in ga, wat alleen al een grote voorsprong geeft. Geeft ook gelijk een betere startsituatie om te beginnen met tracken zodra je ADS gaat omdat je niet eerst je crosshair van je sight hoeft te oriënteren.

Klinkt misschien lullig, maar voor mij is het een flinke verbetering!

[ Voor 11% gewijzigd door yinx84 op 13-03-2019 16:18 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Milo44
himlims_ schreef op woensdag 13 maart 2019 @ 15:33:
[...]wat ik nog steeds niet goed begrijp, wanneer je nu schopt, en wanneer je mept?
Je schopt als je springt+melee'd
Je geeft een "uppercut" als je slide+melee'd
En je mept als je "normaal" melee'd.

Allen doen ze overigens 30 damage.

[ Voor 5% gewijzigd door Milo44 op 13-03-2019 16:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

yinx84 schreef op woensdag 13 maart 2019 @ 16:14:
Heb eens na zitten denken waarom m'n tracking aim nu zo slecht is, terwijl dit in Overwatch en Battlefield altijd mijn sterkste punt was. Tot de conclusie gekomen dat de crosshair in default, non-ADS modus (waar je >90% van de tijd naar kijkt) vrijwel onzichtbaar is. Je ziet wel een puntje op 't scherm, maar die is klein en doorzichtig. Heb nu zelf een stipje op m'n scherm geplakt en merk dat ik bewuster ben van de crosshair en veel sneller en accurater kan reageren. Ik kan tegenstanders nu beter en sneller locken voordat ik ADS in ga, wat alleen al een grote voorsprong geeft. Geeft ook gelijk een betere startsituatie om te beginnen met tracken zodra je ADS gaat omdat je niet eerst je crosshair van je sight hoeft te oriënteren.

Dit is wel heel oldschool :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• So_Surreal
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 19-09 10:48
iddbbi schreef op woensdag 13 maart 2019 @ 14:47:
Als je 30 damage doet tegen Dizzy, telt dat ook als een overwinning ?
Speelt Dizzy op EU servers dan ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22-08 14:52
yinx84 schreef op woensdag 13 maart 2019 @ 16:14:

Ik gebruik deze methode: https://www.reddit.com/r/...rosshair_overlay_and_why/
Ik word ook helemaal gestoord van crosshairs die constant in beweging zijn en doorzichtig worden.
Als je deze gebruikt, past hij perfect over de red dot van de holo sight:
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/Clrrcpe.png

P.S. Ja, er zullen mensen zijn die dit cheaten vinden. Nee, het interesseert mij niets. Die discussie heb ik al vaker gehad en zal hem dan ook niet weer aan gaan. :)

[ Voor 14% gewijzigd door unfor op 13-03-2019 17:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 22-09 09:55
Milo44 schreef op woensdag 13 maart 2019 @ 16:15:
[...]

Je schopt als je springt+melee'd
Je geeft een "uppercut" als je slide+melee'd
En je mept als je "normaal" melee'd.

Allen doen ze overigens 30 damage.
Maar de ene had toch een kortere animatie dan de ander?

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicScott
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 08-06-2023

MicScott

.Grey.

earthapple schreef op woensdag 13 maart 2019 @ 14:41:
[...]

Een vriend van mij had bijna elke game crashes en ontzettend veel geprobeerd om op te lossen. Niet gelukt..
Totdat hij zijn Windows naar versie 1709 heeft gezet. Dit werkte voor hem en misschien ook voor jou.
Voor mij heeft het geholpen om alle C++ redistributables (wat een woord) te uninstallen en dan Apex Legends opnieuw te installeren. Ben van regelmatige crashes naar vrijwel geen crashes gegaan. Gisteravond er toch nog een gehad, dat was jammer want ik dacht dat ik er geheel vanaf was.

Diablo 3 || Titanfall/Origin: MicScott | Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iddbbi
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 31-07 20:16
So_Surreal schreef op woensdag 13 maart 2019 @ 16:50:
[...]

Speelt Dizzy op EU servers dan ?
Ik woon in Belgie, maar ik denk dat ik op de Amerikaanse server zat deze middag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChojinZ
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 17-09 19:28
MicScott schreef op woensdag 13 maart 2019 @ 19:01:
[...]

Voor mij heeft het geholpen om alle C++ redistributables (wat een woord) te uninstallen en dan Apex Legends opnieuw te installeren. Ben van regelmatige crashes naar vrijwel geen crashes gegaan. Gisteravond er toch nog een gehad, dat was jammer want ik dacht dat ik er geheel vanaf was.
Dat maakt dit probleem ook zo irritant om te troubleshooten: Bij elke mogelijke fix is het vingers kruizen en hopen dat je er niet uit klapt. :X Je weet van te voren niet of je fix werkt. Als een paar potjes goed zijn gegaan krijg je weer ijdele hoop maar die hoop word vaak weer stuk geslagen met een dikke, vette, error melding... :(

En voor je mede teammates is het ook super irritant. Paar dagen geleden nog: End game en nog maar 3 squads left, beide teammates dood maar ik had wel de banners. Ik naar het dichtstbijzijnde respawn punt, start ik met het respawnen van beide teammates, klap ik tijdens de respawn poging naar de desktop! 8)7

Teammates zullen ook wel gedacht hebben: 'Wat een sukkel! We zijn er bijna!' :+

Roland SP404 sampler te koop: https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/2089640

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MPC60
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 12-07 10:24

MPC60

Game on

Met die crosshairs op je scherm plakken, hoe doe je dat dan als je een ander spel speelt? Ding er weer afkrabben?

Xbox: SendexNL

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RubenSaurus
Een anders spel spelen? filthy casual :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

unfor schreef op woensdag 13 maart 2019 @ 17:24:
[...]

Ik gebruik deze methode: https://www.reddit.com/r/...rosshair_overlay_and_why/
Ik word ook helemaal gestoord van crosshairs die constant in beweging zijn en doorzichtig worden.
Als je deze gebruikt, past hij perfect over de red dot van de holo sight:
[Afbeelding]

P.S. Ja, er zullen mensen zijn die dit cheaten vinden. Nee, het interesseert mij niets. Die discussie heb ik al vaker gehad en zal hem dan ook niet weer aan gaan. :)
held!

Dat doe ik al met generaties monitoren; kalibreren, daarna met marker een pixel perfect crosshair op scherm.

Vorige week eerste 144hz scherm binnen, ding net uit de doos, gelijk die crosshair erop getekend. vriendin stond maar raar te kijken.

marker zojuist verwijderd, en die claw software geinstalleerd, helemaal happy!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
  • Nu online
Mijn beide monitoren kunnen dat zelf volgens mij? Is dat niet zo standaard?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SacredRose
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 01-09 13:42
Zijn er meer mensen die Apex niet meer opgestart krijgen? Hij start op tot het laad scherm met het icoontje rechts in de hoek en dan loopt hij vast.
Ik heb eerder vandaag nog gewoon gespeeld, maar toen is hij vast gelopen op het disconnected scherm.

Ik heb al geprobeerd om een repair uit te voeren op de game en kwam online ergens het advies tegen om de respawn map uit de saved games te draaien.
Nvidia drivers zijn helemaal up to date. Wondows 10 weet ik niet zeker eigenlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fetix1
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 17-08 20:43
Met welke wapens spelen jullie vooral?

Ik eigenlijk voornamelijk R301, Spitfire, Peacekeeper of Flatline.

Die energy wapens vind ik maar niks eigenlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SacredRose
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 01-09 13:42
fetix1 schreef op woensdag 13 maart 2019 @ 21:52:
Met welke wapens spelen jullie vooral?

Ik eigenlijk voornamelijk R301, Spitfire, Peacekeeper of Flatline.

Die energy wapens vind ik maar niks eigenlijk.
Ik beleef de laatste tijd veel plezier van de prowler met select fire hop up en een goede extended magazine. Als je die op full auto zet is de vijand zo neer.

Ik kijk ook meestal wel uit naar een Longbow of Triple Take. Dat is eigenlijk ook het enige energy wapen waarvoor ik wissel als ik hem tegen kom.

Spitfire en Prowler is een leuke combinatie maar dan moet je wel het geluk hebben om veel heavy rounds te vinden anders zit je snel zonder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon

Oxigeon

En zo is dat!

Die geweren wat energy gebruiken vind ik persoonlijk ook niks. Al zit er een machinegun bij die echt zeer veel kogels afschiet in een paar seconden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• 418O2
  • Nu online
Die devotion of havoc fully tricked zijn wel lekker imo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nickrsd
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 23-09 13:28

Nickrsd

Psn: rsdnik ; Uplay: jagerNL

Ik moet helaas bekennen dat mijn game ook crasht nu. net een uurtje gespeeld.. 3x crash.

Voorheen nooit geen last van gehad. Geen idee wat er nu veranderd waardoor ik de crashes heb.

Psn: rsdnik ; Uplay: jagerNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon

Oxigeon

En zo is dat!

Ik ben een ps4 speler maar voor de pc spelers os dit misschien een probleem?

https://www.google.com/am...estatieproblemen-in-games

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Louw Post

Louw Post

Cerenas

Had wel verwacht dat ze geld kregen voor het streamen van Apex, maar zoveel...
https://www.nu.nl/games/5...-legends-te-streamen.html

Was ook mooi dat ze mooi arrogant waren op social media dat Apex meer bekeken was dan Fortnite op o.a. Twitch, in de eerste week (of 2), maar ze nu er alweer ver onder zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kneusteun
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 08:16
Nickrsd schreef op donderdag 14 maart 2019 @ 01:08:
Ik moet helaas bekennen dat mijn game ook crasht nu. net een uurtje gespeeld.. 3x crash.

Voorheen nooit geen last van gehad. Geen idee wat er nu veranderd waardoor ik de crashes heb.
Ik had eerst lange tijd geen crashes, toen een periode redelijk wat en de laatste week weer helemaal niks.
Wat ik heb gedaan? helemaal niks.... blijft toch apart.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SouLLeSSportal
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 19-09 13:14

SouLLeSSportal

Teamplay is everything.

Louw Post schreef op donderdag 14 maart 2019 @ 08:48:

Was ook mooi dat ze mooi arrogant waren op social media dat Apex meer bekeken was dan Fortnite op o.a. Twitch, in de eerste week (of 2), maar ze nu er alweer ver onder zitten.
Ik denk dat je best wel een beetje arrogant mag zijn als je in je eerste week al de grootste BR game voorbij streeft op twitch qua views. Dat het via betaling aan streamers *zou* zijn geweest is dan wel weer een beetje jammer maar a. nog niet bevestigd al is het wel waarschijnlijk en b. het is een van de beste investeringen die ze kunnen doen qua marketing als het zo is. Gewoon slim gespeeld en resultaat is er naar geweest. Je kan echter niet verwachten dat je ook blijvend de game met 200miljoen spelers voorbijstreeft.

gamepc Nick: ACEpr0faker Steam: pr0faker

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• servival7
Damn had iets van 20k verwacht maar zeker geen miljoen.
Ligt er ook maar net aan wanneer je kijkt. En bij fortnite is seizoen 8 net een week uit waardoor een hoop mensen dat weer "even" spelen. Apex zal ook wel weer fiks stijgen als straks seizoen 1 begint.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amaze86
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 11:16
Kijk nooit naar die streamers,pff wel veel geld.

It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Louw Post

Louw Post

Cerenas

SouLLeSSportal schreef op donderdag 14 maart 2019 @ 09:55:
[...]

Ik denk dat je best wel een beetje arrogant mag zijn als je in je eerste week al de grootste BR game voorbij streeft op twitch qua views. Dat het via betaling aan streamers *zou* zijn geweest is dan wel weer een beetje jammer maar a. nog niet bevestigd al is het wel waarschijnlijk en b. het is een van de beste investeringen die ze kunnen doen qua marketing als het zo is. Gewoon slim gespeeld en resultaat is er naar geweest. Je kan echter niet verwachten dat je ook blijvend de game met 200miljoen spelers voorbijstreeft.
Het is inderdaad wel een prestatie an sich, maar met Ninja en Shroud pak je samen al snel rond de 100k viewers. Nu is Ninja alweer geswitcht volgens mij en zie je al wel dat het aantal 'ingestord' is en als Shroud weer even aan het streamen is heb je weer een dikkie piek. Verder staan ze vaak nog wel in de top 3/4 games volgens mij, dus dat is zeker niet slecht verder. En het aantal spelers is momenteel zeker iets om trots op te mogen zijn natuurlijk. :)

En tja als de Apex season pass komt zal er vast ook wel weer een piek zijn.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• tukkEEEr
Ze kwamen wat loot brengen.. :P

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/kD3BHaUsSBkpUzuyzEwuZrcs/full.jpg

[ Voor 8% gewijzigd door tukkEEEr op 14-03-2019 11:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

@tukkEEEr heb je nieuwe vrienden gemaakt in Apex :+ LOOOOOOT

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• tukkEEEr
himlims_ schreef op donderdag 14 maart 2019 @ 11:45:
@tukkEEEr heb je nieuwe vrienden gemaakt in Apex :+ LOOOOOOT
Huisje lag onder een supply schip ^^

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• A.W.E.S.O.M.-0
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 24-08 16:56

Die 'grote' streamers maar ook youtube kanalen en andere 'influencers' zijn aan het einde van de rit bewust of onbewust gewoon marketingtools, de bedragen en de belangen worden vanzelf dusdanig groot dat dit onafwendbaar is, iets anders denken is naïef.

Als het kennelijk voor de jeugd belangrijk is dat 'hun' game op twitch de meeste kijkers heeft en dat de meest efficiënte vorm van marketing is, dan zorg je daar als uitgever gewoon voor. Je kan de aantallen kijkers/subscribers/donaties ook nooit 100% vertrouwen, alles is te koop en wel te regelen. Voor free2play games is traditionele marketing en reclame ook minder aantrekkelijk dan traditionele full priced games.

Het werkt ook als een dolle, tegenwoordig wordt er op fora/reddit/youtube en ook hier haast vaker gesproken over de aantallen kijkers op twitch wat het succes van een game bepaalt dan over de kwaliteit of replayability.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BounceMeister
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
MicScott schreef op woensdag 13 maart 2019 @ 19:01:
[...]

Dat ga ik nu ook maar proberen, want het is een continu crashfeest op de meest gekke momenten. Ik had alle visuals al op laag gezet, maar dat helpt dus niet.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• tukkEEEr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLLeSSportal

SouLLeSSportal

Teamplay is everything.

A.W.E.S.O.M.-0 schreef op donderdag 14 maart 2019 @ 11:45:
[...]

Die 'grote' streamers maar ook youtube kanalen en andere 'influencers' zijn aan het einde van de rit bewust of onbewust gewoon marketingtools, de bedragen en de belangen worden vanzelf dusdanig groot dat dit onafwendbaar is, iets anders denken is naïef.

Als het kennelijk voor de jeugd belangrijk is dat 'hun' game op twitch de meeste kijkers heeft en dat de meest efficiënte vorm van marketing is, dan zorg je daar als uitgever gewoon voor. Je kan de aantallen kijkers/subscribers/donaties ook nooit 100% vertrouwen, alles is te koop en wel te regelen. Voor free2play games is traditionele marketing en reclame ook minder aantrekkelijk dan traditionele full priced games.

Het werkt ook als een dolle, tegenwoordig wordt er op fora/reddit/youtube en ook hier haast vaker gesproken over de aantallen kijkers op twitch wat het succes van een game bepaalt dan over de kwaliteit of replayability.
Het werkt denk ik vooral op 2 manieren erg goed:
1. je hebt iemand die, over het algemeen goed is in games die die game speelt en er mits de game goed is, dikke lol beleefd en wins krijgt. Dat zorgt dat men zelf ook zin krijgt dat te doen, net zo goed als pro voetballers de amateurs inspireren om te gaan spelen.
2. Je krijgt een veel beter beeld van de game doordat de streamer goede en slechte punten benoemd en blootlegt van een game. Daarmee kan je beter beslissen of die game wat voor je is, ook al ligt de game volgens je eerste idee je niet (zoals bij mij leek me het niet echt wat maar na paar potjes gezien te hebben toch wel erg leuk).
Als die streamer ook (een van) de grootste streamer is, dan bereik je vrijwel 100% de juiste doelgroep met een constante stroom van informatie/reclame over je game die zodanig goed is toegespitst op die doelgroep dat je dat met geen enkele andere vorm van marketing ook maar enigszins in de buurt van kan komen, voor een fractie van de kosten ook nog eens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A.W.E.S.O.M.-0
SouLLeSSportal schreef op donderdag 14 maart 2019 @ 11:51:
[...]

Het werkt denk ik vooral op 2 manieren erg goed:
1. je hebt iemand die, over het algemeen goed is in games die die game speelt en er mits de game goed is, dikke lol beleefd en wins krijgt. Dat zorgt dat men zelf ook zin krijgt dat te doen, net zo goed als pro voetballers de amateurs inspireren om te gaan spelen.
2. Je krijgt een veel beter beeld van de game doordat de streamer goede en slechte punten benoemd en blootlegt van een game. Daarmee kan je beter beslissen of die game wat voor je is, ook al ligt de game volgens je eerste idee je niet (zoals bij mij leek me het niet echt wat maar na paar potjes gezien te hebben toch wel erg leuk).
Als die streamer ook (een van) de grootste streamer is, dan bereik je vrijwel 100% de juiste doelgroep met een constante stroom van informatie/reclame over je game die zodanig goed is toegespitst op die doelgroep dat je dat met geen enkele andere vorm van marketing ook maar enigszins in de buurt van kan komen, voor een fractie van de kosten ook nog eens.
Het is briljante marketing en de grootste en meest commerciële streamers hebben zelfs nog de schijn over zich dat je naar 'echte' en 'eerlijke' meningen/ervaringen kijkt in plaats van gekochte maar zeer subtiele content. Dat is de natte droom van elke marketeer. Het is zo doortrapt effectief daar kan ik alleen maar respect voor hebben, ik maak wel zorgen of jonge kinderen dat onderscheid nog kunnen maken tussen reclame en iemand die oprecht graag een spel speelt.

Bij elke grote release heb je ook exact hetzelfde riedeltje. Je vliegt een hoop van die gasten over voor een reveal event, die stippen de eerste weken vooral de positieve punten aan met gecalculeerde kritiek, geeft ze een bak geld om lootboxes open te maken en doen alsof ze heel blij worden van skin X en gáán. Ook als het niet direct gesponsorde of betaalde content is, dan nog convergeren de belangen van de uitgevers en de streamers om het spel maar een succes te maken.

Het levert ook dit zulke mooie artikelen en publiciteit op. Het is geniaal, smerig, maar geniaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

@A.W.E.S.O.M.-0 100% - erg herkenbaar ook hier krijg ik geregeld aanbieden of verzoeken voor (betaalde) review of publicatie op rootgamer.com De prijzen (vergoeding) voor gesponserde publicatie bij mij varieren tussen 250-500euro per publicatie. Dan heben we 10K bezoekers.

Kan me voorstellen dat een shroud, met zo veel volgers, een veelvoud daarvan krijgt. Een miljoen, voor marketing van 1 publicatie van recentelijke game (wat een schijntje is voor zijn exposure en duur van stream)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mindcre8r
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 08-09 15:42

mindcre8r

Tradepedia

vraagje, ik weet niet of het design is maar ik heb het volgende:

Mijn pointer staat precies omgekeerd op de minimap (dit kan komen door een static map)
Als ik beschoten word dan staan de pijlen de andere kant op dan waar ik daadwerkelijk vandaan beschoten word? verder merk ik dat ik echt onwijs slecht blijf in dit spel maar wel plezier heb en er echt veel afhangt van je combinaties maar ook met wie je speelt. ik kan aardig meekomen op battlefield en COD maar hier word ik meestal gelijk de moeder geschoten

iemand op de xbox die me mee op sleeptouw kan nemen? :P nickname : mindcre8r

Bears and Bulls

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• GforceNL
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 23-09 10:30

GforceNL

Out of memory....

@mindcre8r ik voeg je toe. Geen mic, maar dat mag de pret niet drukken.

<Zinloze tekst hier>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• So_Surreal
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 19-09 10:48
mindcre8r schreef op donderdag 14 maart 2019 @ 14:40:
vraagje, ik weet niet of het design is maar ik heb het volgende:

Mijn pointer staat precies omgekeerd op de minimap (dit kan komen door een static map)
Als ik beschoten word dan staan de pijlen de andere kant op dan waar ik daadwerkelijk vandaan beschoten word? verder merk ik dat ik echt onwijs slecht blijf in dit spel maar wel plezier heb en er echt veel afhangt van je combinaties maar ook met wie je speelt. ik kan aardig meekomen op battlefield en COD maar hier word ik meestal gelijk de moeder geschoten

iemand op de xbox die me mee op sleeptouw kan nemen? :P nickname : mindcre8r
De 3D hitmarkers staan standaard aan, misschien bedoel je dat ?
Is te wijzigen in het menu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Nu online
Net 2e geworden met mijn squad. Maar uiteindelijk eigenlijk alleen op het laatste 1 tegen 1 squad. Was zelf als enige toen nog over en dan leg ik het toch af. Heb nog geen kill gehad volgens mij. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLLeSSportal

SouLLeSSportal

Teamplay is everything.

A.W.E.S.O.M.-0 schreef op donderdag 14 maart 2019 @ 12:17:
[...]

Het is briljante marketing en de grootste en meest commerciële streamers hebben zelfs nog de schijn over zich dat je naar 'echte' en 'eerlijke' meningen/ervaringen kijkt in plaats van gekochte maar zeer subtiele content. Dat is de natte droom van elke marketeer. Het is zo doortrapt effectief daar kan ik alleen maar respect voor hebben, ik maak wel zorgen of jonge kinderen dat onderscheid nog kunnen maken tussen reclame en iemand die oprecht graag een spel speelt.

Bij elke grote release heb je ook exact hetzelfde riedeltje. Je vliegt een hoop van die gasten over voor een reveal event, die stippen de eerste weken vooral de positieve punten aan met gecalculeerde kritiek, geeft ze een bak geld om lootboxes open te maken en doen alsof ze heel blij worden van skin X en gáán. Ook als het niet direct gesponsorde of betaalde content is, dan nog convergeren de belangen van de uitgevers en de streamers om het spel maar een succes te maken.

Het levert ook dit zulke mooie artikelen en publiciteit op. Het is geniaal, smerig, maar geniaal.
Klopt het is idd voor beide partijen een win win om, mits het niet dramatisch slechte game is, op die manier samen te werken. Ik vind dan nog wel dat streamers behoorlijke vrijheid hebben en nemen om de fouten ook te benoemen, tenminste degene die ik nog wel eens kijk.

Hoe zit staat het er voor met die lag in begin van de game? Te druk geweest om afgelopen 2 weken de game te spelen, is dit al verbeterd? Ik zag op een paar streams dat ze op gegeven moment zo traag liepen alsof de game je door stroop liet lopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• servival7
SouLLeSSportal schreef op vrijdag 15 maart 2019 @ 08:56:
[...]
Klopt het is idd voor beide partijen een win win om, mits het niet dramatisch slechte game is, op die manier samen te werken. Ik vind dan nog wel dat streamers behoorlijke vrijheid hebben en nemen om de fouten ook te benoemen, tenminste degene die ik nog wel eens kijk.

Hoe zit staat het er voor met die lag in begin van de game? Te druk geweest om afgelopen 2 weken de game te spelen, is dit al verbeterd? Ik zag op een paar streams dat ze op gegeven moment zo traag liepen alsof de game je door stroop liet lopen.
Heb er af en toe nog wel last van maar wel minder dan een week geleden (PS4)
Weet niet of het komt omdat ze iets gefixed hebben of dat het komt omdat wat minder mensen nog spelen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Shmorky
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 09:25

Ze zitten ongeveer gelijk atm.

Je merkt wel dat men de reguliere Apex-play een beetje beu begint te worden en dat er ook veel cheaters gesignaleerd worden. De kwaliteit van de battle pass en komende updates worden cruciaal voor Apex.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rmg
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 23-09 16:27

Rmg

unfor schreef op woensdag 13 maart 2019 @ 17:24:
[...]
Kzou me niet druk maken over andere mensen tbh, anti-cheat programma's delen nog wel eens ban's uit als playclaw draait. (combat arms en war rock delen auto-bans uit hiervoor om maar iets te noemen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

Rmg schreef op vrijdag 15 maart 2019 @ 10:42:
[...]

Kzou me niet druk maken over andere mensen tbh, anti-cheat programma's delen nog wel eens ban's uit als playclaw draait. (combat arms en war rock delen auto-bans uit hiervoor om maar iets te noemen)
wat is er mis met playclaw?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rmg
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 23-09 16:27

Rmg

himlims_ schreef op vrijdag 15 maart 2019 @ 10:44:
[...]

wat is er mis met playclaw?
Playclaw zelf? niet zoveel, maar je kan er custom overlays mee maken, zoals crosshairs en dat vinden sommige game-publishers/developers niet kunnen. Sommige anti-cheat programma's hebben het dus helemaal op de blacklist en andere anti-cheat programma's nemen screenshots van je gameplay en zien dan de custom crosshair en bannen.

Het is niet te zeggen of Apex / EA hiervoor gaat bannen, maar het gebeurd wel en het blijft een risico dat je neemt als je zulke tools gebruikt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HStyles
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 23-04 12:44
Kan iemand vertellen welke setting ervoor verantwoordelijk is dat alles in de verte er zo gaar/wazig uitziet ?
Lijkt niet duidelijk naar voren te komen in de settings welke dit zou moeten zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J0mcd
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 28-08 10:21
Voor mensen met crashes en een nvidia kaart:

Ik ervaarde crashes en ook geregeld mouse lag. In nvidia control pannel de 'max prerendered frames' op 1 gezet. Nergens meer last van. Kost nog geen minuut om in te stellen dus worth a try!

p.s. als je scherm <100Hz is zou ik hem op 2 zetten, kan anders screen stutter opleveren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

HStyles schreef op vrijdag 15 maart 2019 @ 11:25:
Kan iemand vertellen welke setting ervoor verantwoordelijk is dat alles in de verte er zo gaar/wazig uitziet ?
Lijkt niet duidelijk naar voren te komen in de settings welke dit zou moeten zijn.
volgens mij is dat model detail

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CT
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 08:43

CT

📱💻 🎮 ⌚🖥

Ik weet zeker dat ik het uit heb gezet (paar updates terug) en dat het gewoon DOF (Depth of field) had als naam in de opties. Maar ik zie het nu inderdaad nergens terug? Aanzetten kan ik dus ook niet zo ver ik kan zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Milo44
J0mcd schreef op vrijdag 15 maart 2019 @ 11:44:
Voor mensen met crashes en een nvidia kaart:

Ik ervaarde crashes en ook geregeld mouse lag. In nvidia control pannel de 'max prerendered frames' op 1 gezet. Nergens meer last van. Kost nog geen minuut om in te stellen dus worth a try!

p.s. als je scherm <100Hz is zou ik hem op 2 zetten, kan anders screen stutter opleveren.
Het is mij niet helemaal duidelijk wat die optie nu exact doet, maar ik heb af en toe nog crashes, dus ga het ook eens proberen.

Thnx (y)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Beakzz
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 10:06
Met dat behouden spelen ben ik ook klaar. Had gisteren een team met randoms wat net naast een high loot area dropte, een wapen en armor pakte en vanaf dat moment was het 1 grote rush. Ballonritjes naar waar er ook maar geschoten werd en in 16,5 min champion met 7 kills voor mij (normaal hoogstens 1 of 2 per potje),

Speelt veel leuker dan op verschillende plekken loot zoeken ook al voelt het heel naakt om zonder veel gear een gevecht in te rennen :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• A.W.E.S.O.M.-0
SouLLeSSportal schreef op vrijdag 15 maart 2019 @ 08:56:
[...]

Ja het is een perfecte match, nu kijk ik nagenoeg nooit naar streamers dus zal niet oordelen over individuen maar wat ik heb gezien, zie ik een hoop schemergebieden waar de grens tussen miljoenenbedrijven en hobby streamers erg vaag is.

Die stroperigheid bij het begin heb ik heel af en toe nog wel eens, maar zeer zelden en ik kan er ook niet echt een patroon in herkennen. Alsof je toevallig op een server instance wordt gezet die nog aan het opschalen is ofzo.
CT schreef op vrijdag 15 maart 2019 @ 12:28:
[...]
Ik weet zeker dat ik het uit heb gezet (paar updates terug) en dat het gewoon DOF (Depth of field) had als naam in de opties. Maar ik zie het nu inderdaad nergens terug? Aanzetten kan ik dus ook niet zo ver ik kan zien.
Er zijn er in de config file nog een aantal extra grafische opties in te stellen, je kan kijken of "setting.mat_depthfeather_enable" al op "0" staat, of anders toevoegen aan de config file, misschien dat je dat hebt veranderd of ze dat met een update hebben overschreven?

Ik heb hem op read-only staan en alles wat relevant is (lees: alle grafische onzin, ragdolls etc) verder ook allemaal uitgezet. Bloedirritant dat die zooi standaard aan staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Louw Post

Louw Post

Cerenas

Ik zou gokken dat het anisotropic filtering zou kunnen zijn die je misschien te laag hebt staan of op trilinear/bilinear?

Zie bijvoorbeeld het plaatje op deze wiki;
Wikipedia: Anisotropic filtering

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevz
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 04:02
Louw Post schreef op vrijdag 15 maart 2019 @ 13:21:
[...]

Ik zou gokken dat het anisotropic filtering zou kunnen zijn die je misschien te laag hebt staan of op trilinear/bilinear?

Zie bijvoorbeeld het plaatje op deze wiki;
Wikipedia: Anisotropic filtering
Het kan ook resolution scaling zijn, die alles lekker blurry er uit laat zien zodra je aangegeven minimale framerate niet gehaald word.

Zelf speel ik op 1600x900 op een 1080p scherm, en hoewel ik dit never nooit zou doen vanwege de beroerde LCD scaling, is framerate gewoon zo belangrijk om stabiel te krijgen. Apex draait nou eenmaal een beetje matig met een enorm verschil tussen de min en max fps... Maar ja, ik lever dus in bij long range fights omdat ik alleen maar soep zie, maar de hogere framerates maken het wel dat ik fatsoenlijk close en midrange kan vechten B)

Mijn YouTube

Pagina: 1 ... 21 ... 42 Laatste

Let op:
discord
Zoek je andere Tweakers om Apex Legends mee te spelen?
Vergezel ons op de Apex Legends Discord server voor Tweakers
Deze server is geen officiële Tweakers-server, Tweakers-crew zal hier dus geen support of moderatie op kunnen geven.

Graag zoveel mogelijk ontopic blijven. Een kleine discussie over Apex Legends vs een andere game, of een kleine discussie over randzaken van Apex Legends is prima, maar houd het netjes en respecteer elkaars mening. Mocht iemand over de schreef gaan: reageer er niet op en gebruik de "Rapporteer" functie.

Let aub op met het plaatsen van plaatjes. Grote bestanden laden traag op mobiel en hoge resolutie scrollt traag voor iedereen. Thumbnails zijn voor winnaars.