Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hogader
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 14:55
JunkieLimbo schreef op maandag 11 maart 2019 @ 08:18:
Als ik iemand respawn dan drop ik meestal één van mijn twee guns. Het heeft niet zoveel zin om de moeite van een respawn te doen als je vervolgens allemaal gelijk weer dood bent. Zouden meer mensen moeten doen.

Overigens leave ik zelf ook vaak want je ziet na 10/20 seconden wel of je teammates de intentie gaan hebben om je te respawnen en meestal willen ze alleen je kist leeghalen en doorspelen.
Ik laat vrijwel altijd de loot bins die rond zo'n respawn punt staan dicht, zodat de respawner deze kan looten. Over het algemeen zit daar dan wel een weapon bij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peter_Aragorn
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 15-11-2023
Zijn er mensen die vandaag op de Xbox One gaan spelen? Veel leuker met een vast groepje lijkt me... PM me maar :)

https://www.discogs.com/user/Hamlap1988/collection

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koelebobes
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 18:26

koelebobes

Wen BTC €100K

Hogader schreef op maandag 11 maart 2019 @ 08:39:
[...]

Ik laat vrijwel altijd de loot bins die rond zo'n respawn punt staan dicht, zodat de respawner deze kan looten. Over het algemeen zit daar dan wel een weapon bij.
“Mozambique here”

Gisteren was in goede zin, heb nu 40 uur Apex achter de rug en dacht nu heb ik er zoveel plezier uit ik ga voor een Pack opening op stream. 67 packs geopend en 6 Legendaries gepakt en genoeg punten om eindelijk The Plague Doctor voor Blood hound te kopen. Wat een skin!

Als iemand zin heeft om potjes op de PC: KoelebobesTTV

BTC €94.837,08

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• himlims_
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

van het weekend met aantal tweakers het volgende geprobeerd;

ongeacht waar schip vandaan komt, altijd op dezelfde plek springen; doordat te herhalen, (her)ken je ieder stukje van dat mapdeel precies;

Waar alle loot ligt, hoe alle routes gaan, waar je omhoog / omlaag kunt. Beetje boring, maar tegen het einde van de dag, kwamen we eigenlijk altijd als 'winnaar' na boven (in dat map deel) vanwege 'mapkennis'

Vond het wel een geslaagde tactiek die vaker wil gaan gebruiken

PC: GoT_HollandHards

[ Voor 3% gewijzigd door himlims_ op 11-03-2019 13:07 ]

⭐Game Profiles: 🕹️Steam - 🎮PSN - 🇪🇦 GoT_Hollandhards

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 12:54

Oxigeon

En zo is dat!

Eigenlijk vanaf afgelopen donderdag (na carnaval) niets anders meer gedaan dan Apex. Moet zeggen deze game ligt me echt vele malen meer dan Fortnite. Waarom, geen idee (denk dat het bouwen me niet zo ligt in Fortnite).

Ik merk persoonlijk ook dat het me steeds beter af gaat. Waar ik in het begin vrijwel geen kills maak zijn het er nu al 1 of 2 in een potje met af en toe een uitschieter.

Ik ben pas level 17, nog een aantal levels en ik kan Mirage vrijspelen. Al wacht ik sowieso nog eventjes af wat ze met de nieuwe Legends gaan doen. Of deze voor dezelfde prijs weg gaan of dat deze meer kosten. Ik gok dat deze 3e Legend extra wordt toegevoegd samen met de Battle Pass welke ze (morgen??) toevoegen.

Zaterdag dan ook mijn eerste potje gewonnen. Gisteren vaak in de top 5 gezeten en dan op het einde van de avond ook nog een keertje gewonnen met wat randoms.

Ik erger me vooral als je met randoms speelt dat ze vaak je kist looten en je dan gewoon laten liggen. Hier heb je dus werkelijk niets aan. Of je gaat dood, ze looten je goede items, reviven je dan en laten je dan wat rondlopen zonder wapens omdat er niets in de buurt ligt.

Wat hierboven al iemand zegt. Het is gewoon verstandig als je loot de Supply's er omheen gewoon dicht te laten. Dan kan de persoon welke gerevived wordt deze open maken en nieuwe loot uit de supply's halen.

PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beun de Haas BV
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 09-09 20:43
AmonTobin schreef op zondag 10 maart 2019 @ 21:42:
Als ze de respawn beter belonen (bijv. 1 wapen naar keus laten behouden met ammo en shield), dan zijn mensen meer geneigd om te blijven wachten.
Ik heb eerlijk gezegd zoiets van: hoeveel kansen moet iemand nog krijgen? Iemand is al knocked geweest (ontsnappingsclausule no. 1) én krijgt na de definitieve genadeklap ook nog de mogelijkheid bij een Beacon Point terug te keren (ontsnappingsclausule no. 2). Dat is wat mij betreft prima, maar er mag best wat tegenover staan.

Er zijn voldoende manieren om weer snel aan een wapen te komen. Denk aan teamgenoot die secundary weapon dropt, pods rondom respawnplekken, je eigen death box, loot in zo'n beetje elk gebouw... Randoms die 'm direct smeren zijn inderdaad irritant, maar dat voorkom je het beste door met bekenden te gaan spelen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• tillietom
  • Registratie: Mei 2016
  • Laatst online: 07:34
Vaak zat bij lui in het team gezeten die knocked en kapot gaan en dan schreeuwen ze kapot hard door de mic terwijl jij nog midden in een battle zit "RESPAWN ME!" Ja hennig mien jung, ziet toch dat ik in een gevecht zit. achja sommige zijn nogal roekeloos, hyped, stressig, ongeduldig.

Respawn je ze, geef ze beetje loot en ze zijn weer happy.

Meestal als ik kapot ga blijf ik lekker in het potje zitten en ga ik ffe op m'n mobiel o.i.d. hehe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchone
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 10:53
Heb ze gehad dat je roept:

*char shield down* dat de wraith naar binnen rent, neer word gemaaid door 3 man en dan gaat gillen dat ik moest zeggen dat er meerdere mensen binnen zaten..

Kritisch nadenken is ook moeilijk

Gewoon muten, en binnen 10 seconden was hij zelf weg gegaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• servival7
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 02-07 14:26
Oxigeon schreef op maandag 11 maart 2019 @ 10:51:
Eigenlijk vanaf afgelopen donderdag (na carnaval) niets anders meer gedaan dan Apex. Moet zeggen deze game ligt me echt vele malen meer dan Fortnite. Waarom, geen idee (denk dat het bouwen me niet zo ligt in Fortnite).
Geen bloom helpt ook een hele hoop.

Gisteren echt een top sessie gehad. Van de zeven potjes wonnen we er vijf en die andere twee werden we tweede.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Odieus
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 18:43

Odieus

Onuitstaanbaar

Er is 1 hele eenvoudige en effectieve oplossing voor al jullie respawn problemen: Speel samen met 2 vrienden of Tweakers.

Als je solo speelt in Apex moet je hier gewoon mee om leren gaan, dit soort spelers zijn er in alle games (vaak jonge spelers). Ga bijv. eens Fortnite doen in squads met randoms of een potje Casual Rainbow Six: Siege, daar heb je precies hetzelfde.

PSN: LinQ-NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• neolite
  • Laatst online: 09-09 23:55

neolite

Immer kritisch

Odieus schreef op maandag 11 maart 2019 @ 11:50:
Er is 1 hele eenvoudige en effectieve oplossing voor al jullie respawn problemen: Speel samen met 2 vrienden of Tweakers.

Als je solo speelt in Apex moet je hier gewoon mee om leren gaan, dit soort spelers zijn er in alle games (vaak jonge spelers). Ga bijv. eens Fortnite doen in squads met randoms of een potje Casual Rainbow Six: Siege, daar heb je precies hetzelfde.
Te makkelijk. Het snel spelen van een potje zonder gelijk op discord te moeten komen of te wachten tot je vrienden online zijn is daarmee nog steeds niet "plezierig". Ik zou zelf de volgende zaken realiseren,
  • Het toevoegen van een Solo modus(komt eraan)
  • Quiter protection indien je banner nog in het spel is
  • Een "play again" optie voor als je dan eindelijk een leuk team randoms hebt
  • Een reconnect optie voor als de game crasht.

'It is difficult to get a man to understand something, when his salary depends on his not understanding it.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• servival7
neolite schreef op maandag 11 maart 2019 @ 12:11:
[...]

Te makkelijk. Het snel spelen van een potje zonder gelijk op discord te moeten komen of te wachten tot je vrienden online zijn is daarmee nog steeds niet "plezierig". Ik zou zelf de volgende zaken realiseren,
Deze optie komt er niet.
Respawn quote:
RECONNECT FEATURE?

We’ve heard the suggestions from you folks asking for a reconnect to match feature. We are currently not pursuing this for a couple reasons:

1. It opens a lot of risk for players to abuse it.

2. We believe the resources needed to build, test, and release it are better spent focused on fixing stability issues so that the feature isn’t necessary.

[ Voor 3% gewijzigd door servival7 op 11-03-2019 12:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chillierelk
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 03-01 13:03
[...]

• Een "play again" optie voor als je dan eindelijk een leuk team randoms hebt[/li]
Dit zou ik indd heel fijn vinden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Odieus

Odieus

Onuitstaanbaar

[...]

Ik reageerde op de mensen die graag zien dat er aanpassingen worden gedaan aan de respawn mechanic. Wat ik met mijn comment wil zeggen is dat het niet de mechanic maar de spelers zelf het probleem zijn. Wat mij betreft is de mechanic prima zoals hij is en is het ook bedoelt als een laatste redmiddel.

Ik moet wel zeggen dat mijn ervaringen met het spelen met randoms (op PS4) over het algemeen wel positief is. In de meeste games worden teammates wel gerevived of respawned en als het niet gebeurt is het vaak omdat er een "noob" in het team zit die wellicht niet weet hoe dat werkt of net te laat actie onderneemt en daardoor te laat is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KBE91
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 09-09 06:57
Gisteren ook mijne eerste crash gehad met een 1070 gtx.
Heeft wel lang geduurd eer ik eentje had.
Ik ben nu level 22 maar de laatste tijd kan Apex me minder en minder bekoren.
Gisteren wel nog een win gehaald met een maat en 1 random.
Was wel een enorme vriendelijke random.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yinx84
  • Laatst online: 03-09 14:14
Ben ik nou de enige die liever een Spitfire/Hemlok/R-301 heeft in plaats van een Wingman? Ik snap dat objectief gezien de Wingman alles heeft op een top-tier wapen te zijn, maar ik heb nooit de klik gevonden. Ik voel me een stuk minder kwetsbaar met een Spitfire bijvoorbeeld, waarbij ik intensere suppression fire kan blijven geven... en voor mijn gevoel een stuk meer DPS kan dealen. Zal ook wel met skill ceiling te maken hebben die ik niet haal.

Ik bekijk tijdens het forenzen behoorlijk wat video's over analyses en ik voel me altijd gepressured om de Wingman te pakken. Gisteren besloten om m'n gutfeeling meer te volgen en voor bovengenoemde wapens te gaan... kill rate ging recht omhoog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon

Oxigeon

En zo is dat!

yinx84 schreef op maandag 11 maart 2019 @ 13:36:
Ben ik nou de enige die liever een Spitfire/Hemlok/R-301 heeft in plaats van een Wingman? Ik snap dat objectief gezien de Wingman alles heeft op een top-tier wapen te zijn, maar ik heb nooit de klik gevonden. Ik voel me een stuk minder kwetsbaar met een Spitfire bijvoorbeeld, waarbij ik intensere suppression fire kan blijven geven... en voor mijn gevoel een stuk meer DPS kan dealen. Zal ook wel met skill ceiling te maken hebben die ik niet haal.

Ik bekijk tijdens het forenzen behoorlijk wat video's over analyses en ik voel me altijd gepressured om de Wingman te pakken. Gisteren besloten om m'n gutfeeling meer te volgen en voor bovengenoemde wapens te gaan... kill rate ging recht omhoog.
Hier ook iemand die liever met een Spitfire/R301 speelt. Hemlok weet ik zelf ook nog niet echt wat ik ermee aan moet. Zodra ik een Spitfire zie liggen flikker ik het wapen wat ik dan in mijn hand heb meteen weg om hem te ruilen. Denk dat de spitfire echt wel mijn favoriet is op dit moment. Hierna de R301.

Een Kraber gaat echter ook altijd mee indien ik deze tegen kom (pas 2x gehad haha)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Beakzz
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 16:03
[...]

Quiter protection? Hoe dan? Alt F4 krijgt je overal uit toch? Dan heb ik liever een ban voor leaven (zo lang je zelf de beslissing neemt en niet de game crasht).

Ook ik heb niet altijd zin in Discord dus dan kies ik voor randoms en dat geeft hele wisselende ervaringen en zolang het kan pas ik mij aan ze aan. Ik probeer meestal zelfs weer bij ze te komen als ze solo jumpen en ik geef ze altijd genoeg tijd om een plek te kiezen en als ik bij "pro's" kom ren ik er gewoon achteraan en zie ik wel waar ik kan helpen. Ik ben hoe dan ook (nog) geen speler die een 1 tegen 3 kan winnen dus dan maar aanpassen.

Gisteren had ik de grootste rushers die ik ooit gezien heb als teammates. Ik was nog aan het looten en ze liepen al 2 area's verder en gingen met alles en iedereen in gevecht. Toen ze eenmaal hun meerdere tegen kwamen begon het gescheld via textchat dat ik waardeloos was dus had even de gedachte om ze lekker te laten liggen, maar omdat het andere team ze aan het looten was kon ik het niet laten om wat nades te gooien en toen waren er al 2 knocked. Uiteindelijk heb ik ze weer teruggehaald en zijn we champion geworden en waren ze weer helemaal enthousiast :+ Je moet even je gedachten op nul zetten met dit soort gasten.

En het kan ook zijn dat je freakin moeite doet om de tags van je teammates te pakken, ze laat respawnen en ze dan alsnog quiten 8)7

Wat is jullie favo wapen (en attachment) voor medium afstand? Ik merk dat ik met Pathfindert best vaak op daken/hoge muren leef en daar vandaan vrij goede support kan leveren. Volgen mij had ik gisteren de Hemlock met 2-4 scope en dat ging als een malle vanaf de muur.

[ Voor 6% gewijzigd door Beakzz op 11-03-2019 13:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yinx84
Mooie insight over de werking van Barrel Stabilizers. Conclusie: voor sommige wapentypes véél effectiever dan andere:

YouTube: Barrel Stabilizers Tested: Do They Work?? - Apex Legends

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Milo44
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 30-08 22:34
Oxigeon schreef op maandag 11 maart 2019 @ 13:40:
[...]

Hier ook iemand die liever met een Spitfire/R301 speelt. Hemlok weet ik zelf ook nog niet echt wat ik ermee aan moet. Zodra ik een Spitfire zie liggen flikker ik het wapen wat ik dan in mijn hand heb meteen weg om hem te ruilen. Denk dat de spitfire echt wel mijn favoriet is op dit moment. Hierna de R301.

Een Kraber gaat echter ook altijd mee indien ik deze tegen kom (pas 2x gehad haha)
Amen.

Al zou ik de Kraber eens wat vaker moeten pakken en kijken hoe of wat, meestal laat ik hem links liggen omdat ik niet zo'n fan ben van snipen.

I, a stranger and afraid in a world I never made...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Suicyder
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 17:36
Beakzz schreef op maandag 11 maart 2019 @ 13:44:
[...]
Gisteren had ik de grootste rushers die ik ooit gezien heb als teammates. Ik was nog aan het looten en ze liepen al 2 area's verder en gingen met alles en iedereen in gevecht. Toen ze eenmaal hun meerdere tegen kwamen begon het gescheld via textchat dat ik waardeloos was dus had even de gedachte om ze lekker te laten liggen, maar omdat het andere team ze aan het looten was kon ik het niet laten om wat nades te gooien en toen waren er al 2 knocked. Uiteindelijk heb ik ze weer teruggehaald en zijn we champion geworden en waren ze weer helemaal enthousiast :+ Je moet even je gedachten op nul zetten met dit soort gasten.

En het kan ook zijn dat je freakin moeite doet om de tags van je teammates te pakken, ze laat respawnen en ze dan alsnog quiten 8)7

Wat is jullie favo wapen (en attachment) voor medium afstand? Ik merk dat ik met Pathfindert best vaak op daken/hoge muren leef en daar vandaan vrij goede support kan leveren. Volgen mij had ik gisteren de Hemlock met 2-4 scope en dat ging als een malle vanaf de muur.
Oh dat is wel nice uiteindelijk winnen. Ik heb gisteren alleen quitters gehad na liggen. Ondanks dat ik het enemy squad daarna had omgelegd terwijl hij nog niet alt+f4 had....

Mijn favo weapon op dit moment is Spitfire, ow en ik had gisteren ook een paar keer (ik geloof) devotion vast. Leuk!
Ik was erg peacekeeper gericht, maar merk dat deze wapens mij net zo goed (zo niet beter) liggen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• neolite
  • Laatst online: 09-09 23:55

neolite

Immer kritisch

@servival7 Ik snap de reden waarom ze het niet doen, feit blijft dat crashes, zeker op pc bij de meeste spellen voorkomen vanwege de gigantische lijst aan verschillende specificaties en programma's. Wat ze zouden kunnen doen is bij een crash, iemand zoals bij PUBG in de gamewereld te laten. Vervolgens kun je of weer terug naar je nog levende character of bij een rejoin weer door een medespeler een respawn krijgen.

@Beakzz Het gaat mij er niet om dat het onmogelijk is om een game te verlaten, maar dat hier een aantal consequenties en voorwaarden aan hangen.
  • Een X aantal minuten wachten tot je weer een nieuwe game kunt joinen als je nog een respawn kunt krijgen in je huidige game
  • Bij te vaak vroegtijdig een game verlaten een tijdelijke ban
  • Geen rewards voor een game die vroegtijdig verlaat

'It is difficult to get a man to understand something, when his salary depends on his not understanding it.'

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

iets over een turret en vlammenwerper [..]

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/D1IiAJ2XQAAWhLS.jpg
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/D1IhMvQXcAAsgqg.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yinx84
himlims_ schreef op maandag 11 maart 2019 @ 15:18:
iets over een turret en vlammenwerper [..]

[Afbeelding]
[Afbeelding]
Why not both :+

Flamethrower klinkt wel leuk om gebouwtjes te clearen... en een reden om Bunker actief te vermijden.

Deployable turret misschien als ability van een nieuwe Legend? Of pick-up...

Leuk om over te speculeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

yinx84 schreef op maandag 11 maart 2019 @ 15:26:
[...]

Why not both :+

Flamethrower klinkt wel leuk om gebouwtjes te clearen... en een reden om Bunker actief te vermijden.

Deployable turret misschien als ability van een nieuwe Legend? Of pick-up...

Leuk om over te speculeren.
datzelfde twitter account deelde ook een 'leak' over hooverbikes! blijkt me wel tof, maar hoe dat in praktijk werkt .... of het uberhoubt komt?!.....

Afbeeldingslocatie: https://images-ext-1.discordapp.net/external/YowGRuxhwNBkMjW5cY1l8hMcuC2RlllAhR3qE4gzaCk/https/pbs.twimg.com/media/DzTKsKtWwAEnQqS.jpg%3Alarge

[ Voor 14% gewijzigd door himlims_ op 11-03-2019 15:29 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• yinx84
himlims_ schreef op maandag 11 maart 2019 @ 15:28:
[...]

datzelfde twitter account deelde ook een 'leak' over hooverbikes! blijkt me wel tof, maar hoe dat in praktijk werkt .... of het uberhoubt komt?!.....

[Afbeelding]
Helaas lijkt me dat een stuk minder leuk. Extra mobility is een keuze d.m.v. een Pathfinder of Wraith mee te brengen. Als je vervoersmiddelen gaat toevoegen dan verliezen die classes in mijn ogen een flink deel van hun toegevoegde waarde. Daarnaast ben ik bang dat het de pacing van het spel zoals het nu is gaat verstoren... die is prima zoals 'ie is!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 19:05
Ik zit eigenlijk nog te wachten op een Pilot Legend (Pilot zoals in Titanfall zelf) en dan als ult een Titan >_>
Wishfull thinking, maar dat gaat niet komen in die hoedanigheid denk ik zo. :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• yinx84
Arunia schreef op maandag 11 maart 2019 @ 15:35:
Ik zit eigenlijk nog te wachten op een Pilot Legend (Pilot zoals in Titanfall zelf) en dan als ult een Titan >_>
Wishfull thinking, maar dat gaat niet komen in die hoedanigheid denk ik zo. :P
Stiekem is Wraith een Pilot ;) Ze heeft een Pilot insignia op haar armor. Nog meer lore voor de mensen die bekend zijn met Titanfall; er zijn ook hints dat Bangalore een IMC soldier is.

edit met bron:
https://www.reddit.com/r/...ot_insignia_on_her_chest/

[ Voor 10% gewijzigd door yinx84 op 11-03-2019 15:40 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 19:05
@yinx84 Ik heb deel 1 van Titanfall helemaal kapot gespeelt. Nahja, later langzaam overgegaan omdat TF2 niet echt beviel qua gameplay, naar Overwatch. Maar dat wist ik iig niet. Ga dat lezen. erg leuk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon

Oxigeon

En zo is dat!

Eigenlijk ga ik er vanuit dat bij de eerste grote update (waar de battle pass) toegevoegd gaat worden er flink wat gaat wijzigen in de game. Ik gok best dat er een Hooverbike ofzo erin komt. Ze moeten toch wat alla Fortnite om mensen te blijven trekken. En dat kan naar mijn mening alleen maar door regelmatig te vernieuwen met wapens/gadgets/vehicles.

Ik gok dan ook op een nieuwe Legend en wat nieuwe wapens met de Battle Pass update. En als ik me goed heb laten informeren komt deze morgen???

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Nu online
Laat die fortnite kinderen in hemelsnaam gewoon fortnite spelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peter_Aragorn
  • Laatst online: 15-11-2023
Een hooverbike of wat dan ook, mogen ze wat mij betreft weg laten hoor. Apex is leuk zoals het is.

https://www.discogs.com/user/Hamlap1988/collection

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• KBE91
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 09-09 06:57
Peter_Aragorn schreef op maandag 11 maart 2019 @ 17:36:
Een hooverbike of wat dan ook, mogen ze wat mij betreft weg laten hoor. Apex is leuk zoals het is.
En die vlammenwerper al helemaal, dan verwijder ik deze game als dit erin komt.
Voel nu al de rage komen mocht ik in een kotje zitten ( bunker bv ) En dat er daar ene zit me een vlammenwerper.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• cherrycoke
  • Laatst online: 15:52
Noem me maar een negatievelingmaar ben voorlopig klaar met de game,de geluid bugs. de lag aan het begin, de wapens aan het begin zoals p2020 en mozambique zijn per defenitie waardeloos, de 10 damage tegen een wingman die 45 doet. de energie wapens die waardeloos zijn want daar kan je niet mee bursten omdat ze moeten chargen, de -knip- cheaters in elke -knip-game. werd door me kop geschoten door een mozambique op 200 meter afstand en niet een keer nee een paar keer.

Ik ben level 41 met 300 kills, het is jammer maar ben er voorlopig klaar mee. geen battle pass voor mij.

languaaaaaage!

[ Voor 8% gewijzigd door Geronimous op 11-03-2019 23:00 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Amaze86
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 16:05
Hier nog lang niet klaar,ok speel het niet iedere dag maar het blijft nog leuk. Level 63 op dit moment (ps4)

[ Voor 4% gewijzigd door Amaze86 op 11-03-2019 19:40 ]

It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AmonTobin
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 05-05 17:03
Beun de Haas BV schreef op maandag 11 maart 2019 @ 11:01:
[...]

Ik heb eerlijk gezegd zoiets van: hoeveel kansen moet iemand nog krijgen? Iemand is al knocked geweest (ontsnappingsclausule no. 1) én krijgt na de definitieve genadeklap ook nog de mogelijkheid bij een Beacon Point terug te keren (ontsnappingsclausule no. 2). Dat is wat mij betreft prima, maar er mag best wat tegenover staan.

Er zijn voldoende manieren om weer snel aan een wapen te komen. Denk aan teamgenoot die secundary weapon dropt, pods rondom respawnplekken, je eigen death box, loot in zo'n beetje elk gebouw... Randoms die 'm direct smeren zijn inderdaad irritant, maar dat voorkom je het beste door met bekenden te gaan spelen.
Het is ook idd echt een issue als je met randoms speelt. Het gaat ook niet om nog meer kansen krijgen. Ik bedoel, een nieuw potje starten kan altijd. Genoeg kansen. ;)

Het gaat erom dat respawnen zo vrij weinig nut heeft als 90% geen geduld heeft en quit. Dan kun je het respawn systeem net zo goed weg laten. Of inderdaad zoals eerder vermeld het quiten bestraffen, al vind ik dat persoonlijk de minder goede optie. Kan me overigens herinneren dat Halo dit ook deed. Of beeld ik me dat nu in?

[ Voor 7% gewijzigd door AmonTobin op 11-03-2019 23:37 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• CT
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 16:18

CT

📱💻 🎮 ⌚🖥

Ben nu ook lvl 50+ en ik vermaak mij nog prima. Merk wel dat sommige mensen nu beginnen te 'rage quitte', vaak zijn het ook 'nieuwere' players merk ik (rond level 10 nog) terwijl ik bij deze game daar compleet geen last van heb en het daarom ook graag speel.

Speel zelf het liefst met de RE-45 en later de R99 gecombineerd met een Prowler (mits Hub), Longbow of AK-47 (extended mag is wel een pre).
Merk dat de shotguns (en wingman) steeds minder populair aan het worden zijn. Je merkt dat je met een extended mag op een R99 en je backpack VOL kogels je meer kans hebt (en plezier) op zowel lange als korte afstanden dan met zo'n peacemaker incl hub waarbij je zeker weet dat je raak schiet, maar 0 hits hebt :)

Maar oh oh oh, 1 op de 10 potjes is toch wel goud, mooie momenten, en ik speel toch voornamelijk met randoms.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ErA
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 08:28

ErA

Kijk. Dit is waarom je het spel speelt:

vanavond een potje met 2 randoms. Als 2e geeindigd. Ik callde shots op voice en die andere deden lekker mee.

Met eentje vervolgens gegrouped en 3 x in een rij champion gepakt. Ok iedere keer maar 7~9 kills als team, maar goed.

Laatste game speelde ik voor de grap de devotion (met hop-up).... Nooit eerder gedaan....

Dat was best dom kwam ik achter, wat een monster wapen.

We komen in een teamfight tegen de champion squad. Ik slide naar binnen en spin die devotion aan :OO Alle drie op een rij tot moes in minder dan 3 tellen wtf....

Daarna ook het laatste squad aan het spit geregen.

Genoeg positiviteit voor minstens 10 slechte games nu :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon

Oxigeon

En zo is dat!

Sinds ik onderstaande Weapon Chart gezien heb presteer ik een stuk beter online. Heb een hele tijd met de verkeerde wapens rond gerend.

Apex Legends Weapon Chart

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AmonTobin
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 05-05 17:03
Oxigeon schreef op maandag 11 maart 2019 @ 23:06:
Sinds ik onderstaande Weapon Chart gezien heb presteer ik een stuk beter online. Heb een hele tijd met de verkeerde wapens rond gerend.

[Afbeelding: Apex Legends Weapon Chart]
Moet toch zeggen dat ik met de Hemlock behoorlijk wat schade heb weten aan te richten. Die bevalt mij persoonlijk stukken beter dan de Flatline en R-301. Denk dat de burst fire mij ook beter ligt voor de middenlange afstanden. En ik begin ook op te warmen voor de Havoc. Die is voor close encounters echt schandalig dodelijk. :P

En als ik echt lekker in mijn spel zit, dan kan ik met de G7 Scout ook goed uit de voeten. Ik gebruik hem dan als een soort assault rifle (al is ie wel single fire) voor de midden tot (semi-)langere afstanden. In close encounter delf ik dan wel bijna altijd het onderspit.

De shotguns heb ik nog niet mijn draai mee kunnen vinden op e.o.a. manier. Behalve de Mozambique die uiteraard zwaar overpowered is. Die laat ik liggen, want dat is eigenlijk gewoon cheaten als je die gebruikt.

[ Voor 30% gewijzigd door AmonTobin op 11-03-2019 23:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
  • Laatst online: 22-08 14:52

Dat is zoals onderaan de chart staat wel heel erg subjectief, ik classificeer de hemlok en flatline boven de havoc. En de Spitfire boven de Devotion.
De lage Havoc projectiel snelheid zorgt ervoor dat tracken echt geen doen is, en de Devotion is geniaal in een 1v1 situatie, maar maar die is leeg na 1 spray. De Spitfire leg je zonder veel issues een heel team mee neer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon

Oxigeon

En zo is dat!

unfor schreef op maandag 11 maart 2019 @ 23:40:
[...]

Dat is zoals onderaan de chart staat wel heel erg subjectief, ik classificeer de hemlok en flatline boven de havoc. En de Spitfire boven de Devotion.
De lage Havoc projectiel snelheid zorgt ervoor dat tracken echt geen doen is, en de Devotion is geniaal in een 1v1 situatie, maar maar die is leeg na 1 spray. De Spitfire leg je zonder veel issues een heel team mee neer.
Ik moet zeggen dat ik eerder een spitfire pak dan een devotion. Maar voor nieuwe spelers als ik is dit een fijn lijstje om te beginnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beltoni
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 19-09 12:13
Erg subjectief, hangt ook erg de situatie af.
Triple take is overigens, zonder add ons, de beste shotgun. Aanrader voor de eerste fase van het spel.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• chillierelk
Beltoni schreef op dinsdag 12 maart 2019 @ 07:25:
Erg subjectief, hangt ook erg de situatie af.
Triple take is overigens, zonder add ons, de beste shotgun. Aanrader voor de eerste fase van het spel.
Triple take _/-\o_

Ik verzamel altijd add ons voor de triple take in de hoop dat ik hem tegen kom. Choked headshot is meteen shields down en je kan er lekker snel mee schieten (voor een sniper). Vrijwel geen bulletdrop/travel time, dus bruikbaar op langere afstand. Als je heel even stilstaat als je schiet valt de spread wel mee.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• biggydeen2
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 27-08 20:38
Gister ook een leuk potje gehad. Was al vrij snel solo aan het spelen omdat de rest van de squad down gaat. En dan verwachten ze dat je ze komt ophalen terwijl je op 50% hp zit met geen wapens of geen kogels... Merk dat dit steeds vaker voorkomt.

Nu leave ik zelf ook als ik zie dat het niks meer wordt. Maar ik wacht toch even af. Vaak genoeg toch nog in de top 3 geeindigd op deze manier.

Maargoed, gister dus solo de map door. Had helemaal niks aan guns etc. Kom op den duur wat lootboxes tegen. Zit daar een van mijn favoriete guns in, de spitfire met ext. mag lvl 3. Vervolgens hoor ik wat schoten en denk f*ck it gewoon gaan...

Loop ik de bunker in en hoor wat gerommel. Spitfire paraat, sta boven aan de trap en tot mijn verbazing zat daar een hele squad met de kill leader die naar boven kwam rennen. In een reflex slinger ik mijn spitfire aan totdat het clipje leeg is (en ondertussen heen en weer bewegen). Binnen een paar seconden het hele team omver gemaaid. Dat zijn toch echt mooie momenten!

Uiteindelijk als 3de geeindigd. Maakte wederom de fout om mn shield snel op te laden maar de tegenstander komt dan snel naar beneden sliden. Van shield opladen switchen naar gun gaat te traag..

Maargoed leuk potje :)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• tukkEEEr
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 16-12-2023
Battlepass vandaag? :+

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 18:46

Vrijdag

De Zwarte

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

chillierelk schreef op dinsdag 12 maart 2019 @ 08:00:
[...]

Triple take _/-\o_

Ik verzamel altijd add ons voor de triple take in de hoop dat ik hem tegen kom. Choked headshot is meteen shields down en je kan er lekker snel mee schieten (voor een sniper). Vrijwel geen bulletdrop/travel time, dus bruikbaar op langere afstand. Als je heel even stilstaat als je schiet valt de spread wel mee.
Afbeeldingslocatie: https://s14-eu5.startpage.com/cgi-bin/serveimage?url=https:%2F%2Fi.ytimg.com%2Fvi%2FoRWRyFG32x0%2Fmaxresdefault.jpg&sp=8859b6fc9c64b29a308b7cccbdff400d
bovenstaand voorbeeld 51m tot target

tip: bij 'iedere' sniper, wordt rechts van jouw crosshair de afstand weergegeven tot target. Bijv. 300m. Vervolgens kun je die informatie gebruiken om met bulletdrop rekening te houden; er staat namelijk onder jouw crosshair de 200-300-400m mark. Stel, je leest rechts dat afstand 300m is, dan weet je dat jouw crosshair ook op 300m. moet zetten, headshot :)

[ Voor 11% gewijzigd door himlims_ op 12-03-2019 09:34 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Korkss
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 14:14
Daar ben ik ook benieuwd naar >:)

Acer predator XB271HU - Ryzen 3700x -MSI Z270 PGC - MSI 2070 super - 32gb DDR4 - NZXT H700i - Seasonic 650W gold

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• servival7

Vind de EVA-8 beter dan een peacekeeper.
EVA-8 heeft ook een hogere DPS.

Hemlock zou ik ook onder de 301 maar boven de Havoc zetten.

Spitfire boven de Devotion. Spitfire vind ik sowieso het beste wapen op dit moment.

Sniper schiet ik nooit mee dus daar heb ik ook geen mening over.

Met de pistols ben ik het wel eens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kidjuh
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 28-06 11:39
servival7 schreef op dinsdag 12 maart 2019 @ 09:54:
[...]

Vind de EVA-8 beter dan een peacekeeper.
EVA-8 heeft ook een hogere DPS.

Hemlock zou ik ook onder de 301 maar boven de Havoc zetten.

Spitfire boven de Devotion. Spitfire vind ik sowieso het beste wapen op dit moment.

Sniper schiet ik nooit mee dus daar heb ik ook geen mening over.

Met de pistols ben ik het wel eens.
Peacekeeper + hub doe je nog makkelijk 60 damage op 100 meter afstand. Dat ken die EVA-8 niet helaas.

PSN: Kidjuh

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Ricmaniac
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 17:22
Korkss schreef op dinsdag 12 maart 2019 @ 09:48:
[...]

Daar ben ik ook benieuwd naar >:)
Iedere Apex player vandaag

Afbeeldingslocatie: https://i.redd.it/mlgp2rvp8ll21.jpg

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• servival7
Kidjuh schreef op dinsdag 12 maart 2019 @ 10:05:
[...]

Peacekeeper + hub doe je nog makkelijk 60 damage op 100 meter afstand. Dat ken die EVA-8 niet helaas.
Waarom zou je op 100 meter afstand met een shotgun gaan schieten? Tegen de tijd dat die hub opgeladen is heb ik al een half magazijn van mijn 301/Spitfire leeg. En buiten dat raak ik in de praktijk helemaal geen 60 damage maar eerder 10.

En van dichtbij vind ik de EVA-8 gewoon beter dan de Peacekeeper omdat de damage veel constanter is en je veel sneller kan schieten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MitchellHearth
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 11:13

Triple Take "worst"? Vind dit juist een geniale gun. Op afstand kun je flink wat schade veroorzaken en je kan het ook nog als shotgun gebruiken. Hoe vaak ik wel niet iemand up-close damage heb gedaan met een SMG en vervolgens met 1 Triple Take shot heb afgemaakt... Je mist ook nog minder snel aangezien de spread vrij breed is. :9~

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Korkss
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 14:14
MitchellHearth schreef op dinsdag 12 maart 2019 @ 10:24:
[...]

Triple Take "worst"? Vind dit juist een geniale gun. Op afstand kun je flink wat schade veroorzaken en je kan het ook nog als shotgun gebruiken. Hoe vaak ik wel niet iemand up-close damage heb gedaan met een SMG en vervolgens met 1 Triple Take shot heb afgemaakt... Je mist ook nog minder snel aangezien de spread vrij breed is. :9~
Vind dat soort charts altijd wel leuk om te bekijken, maar doe er weinig mee ingame. Tuurlijk zijn sommige guns die op best staan ook echt fijn. Maar het is maar net hoe je ermee om gaat. Maat van me kan niks met de R99, maar is echt insane met een Wingman. Nou ben ik best goed met de R99, maar met de wingman veel minder. Shotguns al helemaal niet te doen voor mij. Dusja het ligt ook aan je skills etc..

Acer predator XB271HU - Ryzen 3700x -MSI Z270 PGC - MSI 2070 super - 32gb DDR4 - NZXT H700i - Seasonic 650W gold

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denman
  • Laatst online: 18:24

Hmmm, dan heb ik over het algemeen toch aardig de beste guns bij me. Alleen Havoc kan ik niet echt lekker mee overweg, maar die loot ik uberhaupt minder dan een R-301.
Kraber en Mastiff heb ik volgens mij nog nooit gevonden :X

Oh, en ik heb sowieso weinig met burst wapens. Kan er maar moeizaam mee overweg. Dus zodra ik die kan verwisselen voor een automatisch wapen dan doe ik dat :P

Join het GoT Pulse-Team!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

Denman schreef op dinsdag 12 maart 2019 @ 10:48:
[...]

Hmmm, dan heb ik over het algemeen toch aardig de beste guns bij me. Alleen Havoc kan ik niet echt lekker mee overweg, maar die loot ik uberhaupt minder dan een R-301.
Kraber en Mastiff heb ik volgens mij nog nooit gevonden :X

Oh, en ik heb sowieso weinig met burst wapens. Kan er maar moeizaam mee overweg. Dus zodra ik die kan verwisselen voor een automatisch wapen dan doe ik dat :P
prowler met select fire blijft voor mij 'de' gun :P :P 301 is ook heerlijk, die havok is wel ok met single fire (en dan schieten op bijv. scrollwheel binden)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chillierelk
nvm, was te langzaam :+

[ Voor 20% gewijzigd door chillierelk op 12-03-2019 11:07 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• tukkEEEr
reader en pas liggen naast me. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• So_Surreal
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 19-09 10:48
Wat gaat de Battlepass inhouden :) ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
So_Surreal schreef op dinsdag 12 maart 2019 @ 11:08:
Wat gaat de Battlepass inhouden :) ?
we weten het eigenlijk niet zeker met deze game. Maar ik vermoed dat het een systeem als Fortnite zal zijn waar je cosmetics unlocked door challenges te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A.W.E.S.O.M.-0
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 24-08 16:56
Ricmaniac schreef op dinsdag 12 maart 2019 @ 11:10:
[...]

we weten het eigenlijk niet zeker met deze game. Maar ik vermoed dat het een systeem als Fortnite zal zijn waar je cosmetics unlocked door challenges te doen.
Dat klinkt behoorlijk treurig, dan zien we straks weer randoms en tegenstanders de meest bezopen challenges doen in plaats van te proberen het spelletje te winnen.

Wat een armoe als dat de content moet worden, maak dan het spelletje leuker en geef mensen iets zinnigs om voor te betalen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ricmaniac
A.W.E.S.O.M.-0 schreef op dinsdag 12 maart 2019 @ 11:28:
[...]

Dat klinkt behoorlijk treurig, dan zien we straks weer randoms en tegenstanders de meest bezopen challenges doen in plaats van te proberen het spelletje te winnen.

Wat een armoe als dat de content moet worden, maak dan het spelletje leuker en geef mensen iets zinnigs om voor te betalen.
ik vind het echt mooi hoe kritisch jij altijd op elke game bent op het forum :P ik snap je punt hoor maar voor mij zijn die tier unlocks zoals het in fortnite gaat gewoon worth om te betalen voor die battle pass.

Ik vind dat leuk om te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tukkEEEr
[...]

Ben bang dat alle BR spellen die kant van Fortnut opgaat helaas!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnigmaNL
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 03-09 21:48
Ricmaniac schreef op dinsdag 12 maart 2019 @ 11:32:
[...]

ik vind het echt mooi hoe kritisch jij altijd op elke game bent op het forum :P ik snap je punt hoor maar voor mij zijn die tier unlocks zoals het in fortnite gaat gewoon worth om te betalen voor die battle pass.

Er is niks met een beetje kritisch zijn op het spel dat je speelt en waar je potentieel geld aan gaat uitgeven. Ik zou het ook heel jammer vinden als de Battle Pass op Fortnite gaat lijken want dan krijg je inderdaad nog meer mafkezen in het spel die alleen maar druk bezig zijn om die challenges af te maken. Er zijn nu al genoeg malloten die zich alleen bezig houden met looten en bij het eerste vuurgevecht binnen 2 seconden op de grond liggen... Een battle pass zoals Fortnite zou het spel geen goed doen. Sterker nog, hoe meer dit spel NIET op Fortnite lijkt hoe beter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• servival7
EnigmaNL schreef op dinsdag 12 maart 2019 @ 11:40:
[...]

Er is niks met een beetje kritisch zijn op het spel dat je speelt en waar je potentieel geld aan gaat uitgeven. Ik zou het ook heel jammer vinden als de Battle Pass op Fortnite gaat lijken want dan krijg je inderdaad nog meer mafkezen in het spel die alleen maar druk bezig zijn om die challenges af te maken. Er zijn nu al genoeg malloten die zich alleen bezig houden met looten en bij het eerste vuurgevecht binnen 2 seconden op de grond liggen... Een battle pass zoals Fortnite zou het spel geen goed doen. Sterker nog, hoe meer dit spel NIET op Fortnite lijkt hoe beter.
Wat zou je dan wel in een battlepass willen?
Persoonlijk denk ik dat er weapon/legend skins en packs in de battle pass zullen zitten. Legends zelf zullen dan wel in een soort gratis variant van de pass zitten aangezien je anders aardig de grenzen van p2w opzoekt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnigmaNL
servival7 schreef op dinsdag 12 maart 2019 @ 11:50:
[...]

Wat zou je dan wel in een battlepass willen?
Persoonlijk denk ik dat er weapon/legend skins en packs in de battle pass zullen zitten. Legends zelf zullen dan wel in een soort gratis variant van de pass zitten aangezien je anders aardig de grenzen van p2w opzoekt.
Cosmetics (skins, weapon skins, badges etc.), XP boosts om sneller apex packs te krijgen, toegang tot nieuwe legends.

Alles is prima zolang het spel er maar niet voor verstoord wordt (dus geen P2W of challenges).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Suicyder
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 17:36
Challenges gaan vast nog wel komen of achievements. Om mensen te motiveren de game 'langer' te spelen om die te halen.

edit:
Het is vrij simpel, de basis is gratis, maar er zal ergens geld vandaan moeten komen en alleen skins zal denk ik niet genoeg blijven geven op de lange termijn.

[ Voor 41% gewijzigd door Suicyder op 12-03-2019 11:58 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• EnigmaNL
Suicyder schreef op dinsdag 12 maart 2019 @ 11:56:
Challenges gaan vast nog wel komen of achievements. Om mensen te motiveren de game 'langer' te spelen om die te halen.

edit:
Het is vrij simpel, de basis is gratis, maar er zal ergens geld vandaan moeten komen en alleen skins zal denk ik niet genoeg blijven geven op de lange termijn.
Achievements zijn er al.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ghighoegha
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 02-09 11:09
[...]

Lol die battlepass is nog niet eens uit en er wordt al geklaagd en gediscussieerd over wat er mogelijk wel of niet in zit. Wacht gewoon de inhoud af en kom daarna met je kritiek. Er valt nu nog weinig zinnigs over te zeggen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• A.W.E.S.O.M.-0
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 24-08 16:56
Ricmaniac schreef op dinsdag 12 maart 2019 @ 11:32:
[...]

Hehe, veel games maken tegenwoordig ook gewoon grote uitglijders. :) Apex Legends is juist een zeeeeeeer prettige uitzondering, juist omdat ze niet veel van de klassieke fouten maken.

Ik heb helemaal niets tegen challenges en snap ook wel dat mensen het leuk vinden dat te halen, maar zodra het de gameplay voor anderen vernaggelt, haak ik af. Het is ook extreem moeilijk om in een MP team game die negatieve gevolgen te vermijden. Ik heb zelf nog nooit een battlepass of iets dergelijks gekocht maar wel gespeeld met en tegen mensen die dat wel doen en dat is vrij frustrerend, om maar wat te noemen:

-Een grote groep is in hetzelfde tijdsbestek bezig dezelfde challenges te halen op dezelfde manier
-PTFO gaat als eerste de deur uit
-"Wacht even hoor, nog even dit doen"
-"Laat je even hitten, ik moet nog voor X hoeveelheid healen" etc etc etc
-Mij niet helpen in een vuurgevecht om maar voor de revive te kunnen gaan
-Battlefield klassiekers waarin twee weken lang iedereen met een onmogelijke gadget aan de slag gaat
-De meest frustrerende campers op one-and-done spots, en spelen voor een kill met wapen Y ipv de winst

Zo zijn nog veel voorbeelden te bedenken, afgezien van "haal wins" pakt het snel negatief uit voor je squadmates en het zorgt voor slecht gamedesign.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Beakzz
@A.W.E.S.O.M.-0

Die voorbeelden zit ik ook echt niet op te wachten, maar ze kijken maar. Ondertussen heb ik 100+ uur zitten in een steengoede gratis game en als ze dat vernaggelen dan verleg ik mijn focus weer naar andere games.

Hopelijk hebben ze er beter over nagedacht, want ik geef deze ontwikkelaar graag wat geld als bedankje voor de lol die ik er aan heb, maar dan voor wat anders dan skins, want die doen mij vrij weinig dus waarschijnlijk kunnen ze van mij geen whale maken :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
Ik ben dan niet erg creatief in mijn brein om zelf wat te verzinnen hoe het anders kan maar als het gewoon tier unlocks zijn gebasseerd op XP wat je elke game haalt zou ik het ook prima vinden.

Beter dan challenges waardoor de core gameplay inderdaad word aangepast omdat mensen andere dingen gaan doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denman
Beakzz schreef op dinsdag 12 maart 2019 @ 12:26:
@A.W.E.S.O.M.-0

Die voorbeelden zit ik ook echt niet op te wachten, maar ze kijken maar. Ondertussen heb ik 100+ uur zitten in een steengoede gratis game en als ze dat vernaggelen dan verleg ik mijn focus weer naar andere games.

Hopelijk hebben ze er beter over nagedacht, want ik geef deze ontwikkelaar graag wat geld als bedankje voor de lol die ik er aan heb, maar dan voor wat anders dan skins, want die doen mij vrij weinig dus waarschijnlijk kunnen ze van mij geen whale maken :+
Dit inderdaad. In het begin erg veel lol gehad aan Fortnite, ook honderden uren in zitten.
Totdat ze het spel langzaam maar zeker (voor mij) vernaggelden met rare keuzes (vliegtuigen bijv.)
Prima, ooit een tientje uitgegeven voor een Battle Pass en veel lol mee gehad, maar dan ga ik naar het volgende spel. Apex kwam wat dat betreft op een ideaal moment.

Als Apex dezelfde rare keuzes gaat maken dan stap ik over naar het volgende spel. Hoop het ook niet, vind het tot nu toe erg gaaf en gun deze ontwikkelaar ook wel wat, maar het moet wel leuk blijven.
Ik ben er trouwens wel van overtuigd dat ze met iets leuks/unieks komen. Ze hebben tot nu toe al wat originele dingen in het spel verwerkt wat je in andere BR games niet ziet (en nu ook overgenomen wordt) dus verwacht dat ze met de Battle Pass ook wel iets vernieuwends gaan doen.

Join het GoT Pulse-Team!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 22-09 09:55
Ricmaniac schreef op dinsdag 12 maart 2019 @ 11:10:
[...]

Niet om het 1 of ander, maar in Fortnite krijg je sterren en met die sterren ga je weer in level omhoog wat weer nieuwe dingen unlocked in je battlepass. Als je geen enkele challenge doet, kun je toch level 100 worden. Als je alle challenges doet, is dat nog niet genoeg daarvoor. Maar goed. Apex kan het weer helemaal anders doen, al is dit wel een beetje de standaard binnen BR games, dat je dus bij elk level nieuwe stuff krijgt en je niet zozeer assignments MOET doen. Al zijn sommige extra assignments wel weer voor nieuwe stuff maar dat staat op zich los van de battlepass...

Wat ik me vooral afvraag is of de battlepass bestaande skins gaat laten toevoegen, of wellicht dat je crafting materials ervoor krijgt zodat je zelf dingen kunt kiezen. Of dat het echt nieuwe dingen worden. En hoeveel echt skins worden en niet statistieken, achtergrondjes, emblems en andere nutteloze troep

[ Voor 15% gewijzigd door Martinspire op 12-03-2019 13:06 ]

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

heb geen idee wat zon DLC/battlepass inhoud, koop het nooit; koop basis game, en alle additionele DLC/Addons sla ik over. Geen ervaring hoe dat met fortnite werkt (10min. gespeeld, niet mijn game). Battlefield heeft volgens mij ook zo iets.

Ach zolang er geen p2w is, boeit het mij weinig; al die grafische skins, dansjes of liedjes .... boeien, voegt helemaal niets toe aan gameplay :+

//edit; heb zon start pack voor 5 of 10euro gekocht (geen idee welke, zag dat ie bij mij niet meer in de shop stond)

[ Voor 14% gewijzigd door himlims_ op 12-03-2019 15:09 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Odieus

Odieus

Onuitstaanbaar

himlims_ schreef op dinsdag 12 maart 2019 @ 14:46:
heb geen idee wat zon DLC/battlepass inhoud, koop het nooit; koop basis game, en alle additionele DLC/Addons sla ik over. Geen ervaring hoe dat met fortnite werkt (10min. gespeeld, niet mijn game). Battlefield heeft volgens mij ook zo iets.

Ach zolang er geen p2w is, boeit het mij weinig; al die grafische skins, dansjes of liedjes .... boeien, voegt helemaal niets toe aan gameplay :+
Ik heb normaal ook dezelfde instelling, maar bij Fortnite destijds wel 1x een season pass gekocht om toch de dev's te supporten aangezien het f2p is. Bij Apex zal ik de battlepass om dezelfde reden aanschaffen.

Op de ApexLegends Reddit kwam de volgende afbeelding voorbij, geen idee of dit legit is:
Afbeeldingslocatie: https://i.redd.it/k4aayyaugpl21.jpg

EDIT: Schijnt dat meerdere mensen bovenstaande afbeelding op de origin store pagina voorbij hebben zien komen, maar dat hij nu weer weg is gehaald.

[ Voor 17% gewijzigd door Odieus op 12-03-2019 16:47 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• servival7
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/D1d-Z-nWoAEEJRv.png:large

Ik lees toch steeds meer berichten dat hij dan toch vandaag komt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chillierelk
Wild frontier, ook een nieuwe map dan? Edit: 10 euro is ook een redelijke prijs vind ik.

[ Voor 39% gewijzigd door chillierelk op 12-03-2019 16:44 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ChojinZ
  • Laatst online: 17-09 19:28
servival7 schreef op dinsdag 12 maart 2019 @ 16:38:
[Afbeelding]

Ik lees toch steeds meer berichten dat hij dan toch vandaag komt
Octane is eigenlijk een Borderlands bandit? :+

Roland SP404 sampler te koop: https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/2089640

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TwanJ
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 28-06-2023
Wanneer komt dat ''crossplay'' nou een keer... Wordt tijd dat mijn broertje op de PS4 en ik op de PC een keer samen een spel kunnen spelen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• unfor
TwanJ schreef op dinsdag 12 maart 2019 @ 16:53:
Wanneer komt dat ''crossplay'' nou een keer... Wordt tijd dat mijn broertje op de PS4 en ik op de PC een keer samen een spel kunnen spelen.
Geloof mij maar, na een paar potjes heeft de console speler er wel genoeg van en wil graag terug naar console only. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amaze86
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 16:05
TwanJ schreef op dinsdag 12 maart 2019 @ 16:53:
Tegen pc no thx.

It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denman
unfor schreef op dinsdag 12 maart 2019 @ 16:55:
[...]

Geloof mij maar, na een paar potjes heeft de console speler er wel genoeg van en wil graag terug naar console only. :)
Omdat? De PC client steeds crasht en de console speler er genoeg van heeft steeds alleen door te moeten? :+

Ga nou niet roepen dat de console speler zoek gespeeld wordt. Genoeg BR games gezien waar de console speler hele PC squads wiped, en andersom.
Overigens hier zowel console als PC in huis, dus geen belang bij een PC/PS4/Xbox Master Race :P

Verder OT: als de Battle Pass een tientje wordt is het een no-brainer. Niet eens voor de cosmetics, kan me niet zoveel interesseren, maar wil deze ontwikkelaar wel steunen met deze onverwachte maar goede game :)

Join het GoT Pulse-Team!

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• unfor
Denman schreef op dinsdag 12 maart 2019 @ 17:03:
[...]

Ga nou niet roepen dat de console speler zoek gespeeld wordt.
En toch ga ik het zeggen: Een controller speler maakt geen kans tegen een KB/muis speler.
Je mag die discussie natuurlijk aangaan, maar je zult hem nooit winnen. :)
Een heel goede console speler kan wellicht winnen van een slechte pc speler, maar zodra je beide goed bent maakt de console speler geen kans.
Ik heb ook niets tegen consoles, men voelt het vaak als een aanval maar het is simpelweg een handicap.

[ Voor 26% gewijzigd door unfor op 12-03-2019 17:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RubenSaurus
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 30-08 19:33

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Beakzz
Dat is precies als ik naar huis rij dus als iemand de boel even kan vertragen dan graag :+ (heb 10 minuten nodig :) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
  • Nu online
Beakzz schreef op dinsdag 12 maart 2019 @ 17:32:
[...]

Dat is precies als ik naar huis rij dus als iemand de boel even kan vertragen dan graag :+ (heb 10 minuten nodig :) )
Je kan altijd gewoon vanaf het begin kijken he

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ChojinZ
  • Laatst online: 17-09 19:28
Denman schreef op dinsdag 12 maart 2019 @ 17:03:
[...]

Ga nou niet roepen dat de console speler zoek gespeeld wordt.
Uhhhh.... dat gebeurt dus wel. Sterker nog, jaren geleden zijn er door grote uitgevers/software ontwikkelaars heel veel crossplatform testen gedaan en mbt shooters was de conclusie telkens hetzelfde:
Een matige muis/tobo speler zal in bijna alle gevallen het winnen van goede console spelers. Muis/tobo spelers hebben een te groot voordeel tegenover controller spelers waardoor crosplatform gaming niet eerlijk zal zijn.

Ik snap ook niet dat dit weer terug komt want deze discussie's zijn jaren geleden al gevoerd en toen was de tendens (conclusie) al: tobo+muis > controller.

Ik zou zeggen, google er eens op. Hier is echt ontzettend veel over geschreven en onderzoek naar gedaan...

[ Voor 8% gewijzigd door ChojinZ op 12-03-2019 17:44 ]

Roland SP404 sampler te koop: https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/2089640

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• kneusteun
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 17:14
ChojinZ schreef op dinsdag 12 maart 2019 @ 17:39:
[...]

Uhhhh.... dat gebeurt dus wel. Sterker nog, jaren geleden zijn er door grote uitgevers/software ontwikkelaars heel veel crossplatform testen gedaan en mbt shooters was de conclusie telkens hetzelfde:
Een matige muis/tobo speler zal in bijna alle gevallen het winnen van goede console spelers. Muis/tobo spelers hebben een te groot voordeel tegenover controller spelers waardoor crosplatform gaming niet eerlijk zal zijn.

Ik snap ook niet dat dit weer terug komt want deze discussie's zijn jaren geleden al gevoerd en toen was de tendens (conclusie) al: tobo+muis > controller.

Ik zou zeggen, google er eens op. Hier is echt ontzettend veel over geschreven en onderzoek naar gedaan...
Alleen al 60 fps vs 144 en up (als de console de 60 al haalt, schijnbaar is het meer 40)
.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denman
Ah, Thanks. Die zet ik even aan tijdens het koken :)

Join het GoT Pulse-Team!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kneusteun
Is het nu gewoon kijken naar hoe twee mensen gaan gamen?!?! wie zit hier op te wachten?

Edit: duidelijk dikke pro's.... want niet weten hoe je voice chat uitzet :F

[ Voor 31% gewijzigd door kneusteun op 12-03-2019 18:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RubenSaurus
kneusteun schreef op dinsdag 12 maart 2019 @ 18:32:
Is het nu gewoon kijken naar hoe twee mensen gaan gamen?!?! wie zit hier op te wachten?

Edit: duidelijk dikke pro's.... want niet weten hoe je voice chat uitzet :F
die twee zijn van EA UK, zag ze laatst ook al ergens voorbijkomen. hopelijk is dit niet alles want dat zou wel gaar zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• quelake
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 10-09 09:18

quelake

PSN Quelake

Lijkt er wel op, ze zullen wel wat troep uitdelen (skins etc), maar verwacht er niets van

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kneusteun
DigitalError schreef op dinsdag 12 maart 2019 @ 18:35:
[...]

die twee zijn van EA UK, zag ze laatst ook al ergens voorbijkomen. hopelijk is dit niet alles want dat zou wel gaar zijn.
Prima, maar die muts weet niet eens hoe de game werkt!!! er staan hordes mensen klaar om nieuws te horen over de game en nu zie je twee incapabele mensen een potje spelen waar je de nekharen van overeind gaan staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RubenSaurus
Ik ga hier niet naar zitten kijken, tenenkrommend slecht. lees het later wel op reddit of hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
Lol alsof er niet genoeg Apex streams zijn met mensen die ook echt goed zijn in het spel. Beetje overbodig dit maar ach het blijft EA :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• 418O2
  • Nu online
Beakzz schreef op dinsdag 12 maart 2019 @ 18:44:
Lol alsof er niet genoeg Apex streams zijn met mensen die ook echt goed zijn in het spel. Beetje overbodig dit maar ach het blijft EA :)
EA rn
Afbeeldingslocatie: https://i.pinimg.com/originals/07/5b/ea/075bea9514f9d7642a74072fd81c93e0.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RubenSaurus
die twee weten niets over wanneer de BP komt |:(

https://www.reddit.com/r/...t_for_an_official_reveal/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aggressor
  • Laatst online: 17:53
wat is dit voor kinderachtige gedoe op de stream?
ik word ik te oud?
Pagina: 1 ... 20 ... 42 Laatste

Let op:
discord
Zoek je andere Tweakers om Apex Legends mee te spelen?
Vergezel ons op de Apex Legends Discord server voor Tweakers
Deze server is geen officiële Tweakers-server, Tweakers-crew zal hier dus geen support of moderatie op kunnen geven.

Graag zoveel mogelijk ontopic blijven. Een kleine discussie over Apex Legends vs een andere game, of een kleine discussie over randzaken van Apex Legends is prima, maar houd het netjes en respecteer elkaars mening. Mocht iemand over de schreef gaan: reageer er niet op en gebruik de "Rapporteer" functie.

Let aub op met het plaatsen van plaatjes. Grote bestanden laden traag op mobiel en hoge resolutie scrollt traag voor iedereen. Thumbnails zijn voor winnaars.