PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal
Haha, Mirage is ook nog mijn main
Ook die van mij
[ Voor 3% gewijzigd door Ricmaniac op 07-03-2019 10:26 ]
En kogels die >20 meter alle kanten op gaan. Blijft wel leuk om hele squads met 1 clip af te knallen af en toe, maar dan moeten ze niet te ver weg staanservival7 schreef op donderdag 7 maart 2019 @ 09:40:
[...]
spitfire spray.
Met purple extended heavy heb je 60 kogels en hoef je bijna nooit meer te reloaden in een gevecht.
https://www.reddit.com/r/...ve_on_all_platforms_lets/
O.a. aanpassingen aan de Wingman en Peacekeeper. Daarnaast nog een hoop meer en wordt er uitgelegd wat er nog gaat komen binnenkort.
Volgens mij een update aan de server kant.
Oh, was al genoemd
Wat ik zelf het fijnste vind om te lezen is het idee dat ze minder frequent updates uitbrengen omdat ze alles zo goed mogelijk willen laten verlopen (dus testen).
[ Voor 3% gewijzigd door Jordy8 op 07-03-2019 11:09 ]
12 maart =p misschien wel laterDigitalError schreef op donderdag 7 maart 2019 @ 11:33:
Komt die battle pass nog eens een keer uit of hoe zit dat?
[ Voor 4% gewijzigd door Ricmaniac op 07-03-2019 11:49 ]
[Video: Wraith execute is OP. Also LET US REBIND EXECUTE KEY.]
Ik kijk met enige regelmaat een stream van hem.. ongekend wat hij doet. Pff niet leuk als je daarna zelf apex gaat spelen.. mij lukt het nietservival7 schreef op donderdag 7 maart 2019 @ 11:54:
Deze man is echt niet normaal:
[Twitch: Wraith execute is OP. Also LET US REBIND EXECUTE KEY.]
Psn: rsdnik ; Uplay: jagerNL
Heb ook even men settings terug aangepast, is wel wat wennen
dpi 500
1.6
1
Heb enkel een beetje last voor naar links en rechts te swipen, maar dat is gewoon puur gewoonte.
Van aimen en op target te blijven gaat het pakken beter.
Met een shotgun ads ik wel niet meer.
Haha, dit probleem heb ik helaas ook.Rule schreef op woensdag 6 maart 2019 @ 12:25:
[...]
haha foutIk speel met 3 goede vrienden, aardige gasten ... Maar tactisch inzicht... niet echt fantastisch

Het is altijd gezellig met ze en heb de grootste lol, maar als ik goed wil worden in het spel zal ik toch echt een andere squad moeten zoeken

YouTube: Apex Legends - Wingman and Peacekeeper NERFED! PC Player's OPINION ...yinx84 schreef op donderdag 7 maart 2019 @ 07:07:
Geheel conform verwachting; Peacekeeper/Wingman nerfed. Wordt ook gepraat over de hitboxes; ipv nerfs uit te delen willen ze de hitboxes van de grotere legends in tact laten, maar ze op andere manier buffen. Volgens mij wel een goede insteek.
https://www.reddit.com/r/...ive_on_all_platforms_lets
Ik vond zelf dit filmpje wel een fijne. Hij geeft hier zijn mening en heeft wel een aantal raakvlakken.
Ben benieuwd wat het uiteindelijke resultaat wordt.
EDIT: Was er trouwens al meer duidelijk over de nieuwe Nvidia driver?
Is dit the way to go, of wordt het nog steeds aangeraden om 2 versies terug te gaan?
[ Voor 16% gewijzigd door Milo44 op 07-03-2019 14:09 ]
I, a stranger and afraid in a world I never made...
Het helpt om team n00b tegen te komen. Ik zou al lang gepakt zijn door die peacekeeper. Dit is wat bij mij meestal meer verschil maakt dan mijn eigen speelstijl en skills. Ik weet niet waar die gasten spelen, maar het zit daar echt bomvol met noobsNickrsd schreef op donderdag 7 maart 2019 @ 12:30:
[...]
Ik kijk met enige regelmaat een stream van hem.. ongekend wat hij doet. Pff niet leuk als je daarna zelf apex gaat spelen.. mij lukt het niet
Gisteren geinstalleerd, nog niet veel gespeeld maar so far so good.Milo44 schreef op donderdag 7 maart 2019 @ 14:07:
Is dit the way to go, of wordt het nog steeds aangeraden om 2 versies terug te gaan?
Hiervoor crashte ik meestal vrij snel als ik de fps niet capte op ~70 en de fps target boven 90. Nu 125 / 100.
Mechwarrior Online: Flapdrol
Ik ga vanavond ook de nieuwe eens installeren.haarbal schreef op donderdag 7 maart 2019 @ 14:51:
[...]
Gisteren geinstalleerd, nog niet veel gespeeld maar so far so good.
Hiervoor crashte ik meestal vrij snel als ik de fps niet capte op ~70 en de fps target boven 90. Nu 125 / 100.
Heb zelf geen fps cap erop zitten aangezien ik (ook) met een 144hz scherm speel en gewoon het maximale eruit wil halen.
Ben ook niet van plan om dat te gaan doen eigenlijk, hoort toch gewoon te werken
Maargoed, we gaan het zien vanavond.
Hieronder de belangrijkste wapen veranderingen:
WINGMAN
- Rate of fire reduced from 3.1 -> 2.6 shots per second.
- Skullpiercer Headshot damage multiplier reduced from 2.5 -> 2.25 (This does not affect the Longbow hopup damage)
- Increased base hip fire spread and decreased the rate at which hip fire spread decays (shrinks back down).
PEACEKEEPER
Shotgun Bolt rechamber rate has been reduced for the Peacekeeper only.
- Level 1 mitigation 10% -> 7.5%
- Level 2 mitigation 20% -> 13%
- Level 3 mitigation 25% -> 16%
- Wingman and Peacekeeper availability has been reduced in all zone tiers.
- Increased availability of energy weapons & ammo in all zone tiers.
Nerf valt wel mee, maar het zal zeker een verschil maken. Ik zie de Devotion wel boomen in de volgende meta.
De generfde wapens waren nooit echt OP op console. Vind het jammer dat ze niet per platform een weapon balance hebben uitgevoerd
Vind het een goede balance actie iig (voor PC) en ben blij dat ze het voorzichtig doen ipv wat je gebruikelijk ziet (alles compleet omgooien). De balans was er al redelijk en die is in mijn ogen nu nog iets beter.Orogima schreef op donderdag 7 maart 2019 @ 15:37:
Eerst nerf patch is een feit. Waar zijn al die comments
Hieronder de belangrijkste wapen veranderingen:
WINGMAN
- Rate of fire reduced from 3.1 -> 2.6 shots per second.
- Skullpiercer Headshot damage multiplier reduced from 2.5 -> 2.25 (This does not affect the Longbow hopup damage)
- Increased base hip fire spread and decreased the rate at which hip fire spread decays (shrinks back down).
PEACEKEEPER
Shotgun Bolt rechamber rate has been reduced for the Peacekeeper only.
- Level 1 mitigation 10% -> 7.5%
- Level 2 mitigation 20% -> 13%
- Level 3 mitigation 25% -> 16%
- Wingman and Peacekeeper availability has been reduced in all zone tiers.
- Increased availability of energy weapons & ammo in all zone tiers.
Nerf valt wel mee, maar het zal zeker een verschil maken. Ik zie de Devotion wel boomen in de volgende meta.
Gister geinstalleerd en gelijk tijdens het eerste spelletje meteen een crash!haarbal schreef op donderdag 7 maart 2019 @ 14:51:
[...]
Gisteren geinstalleerd, nog niet veel gespeeld maar so far so good.

Roland SP404 sampler te koop: https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/2089640
Herkenbaar.. 1 maat van me speelt precies zoals ik, echt mega agressief. Andere maat van me is meer een tacticus, bekijkt welke fights hij aangaat en welke niet etc. Nou speel ik dus eigenlijk het liefst met zn 3e samen, maar dat loopt totaal niet. En met zn 2e met een random gaat vaak al beter. Heel apart, denk toch dat we dan onszelf teveel aanpassen ofzo waardoor je eigen spel niet floreertMilo44 schreef op donderdag 7 maart 2019 @ 14:07:
[...]
Haha, dit probleem heb ik helaas ook.![]()
Het is altijd gezellig met ze en heb de grootste lol, maar als ik goed wil worden in het spel zal ik toch echt een andere squad moeten zoeken
[...]
YouTube: Apex Legends - Wingman and Peacekeeper NERFED! PC Player's OPINION ...
Ik vond zelf dit filmpje wel een fijne. Hij geeft hier zijn mening en heeft wel een aantal raakvlakken.
Ben benieuwd wat het uiteindelijke resultaat wordt.
Lekkerste zou zijn met 3 gasten die allemaal mega agressief zijn, of het meer wins opleverd betwijfel ik wel. Ga nog vaak dood omdat ik te agressief ben namelijk. Maar meer fun zou het wel opleveren denk ik.
[ Voor 7% gewijzigd door Korkss op 07-03-2019 16:18 ]
Acer predator XB271HU - Ryzen 3700x -MSI Z270 PGC - MSI 2070 super - 32gb DDR4 - NZXT H700i - Seasonic 650W gold
Ik heb hetzelfde enkel andersom. Ik ben meer van de tactiek. Bijvoorbeeld even wachten tot een team binnen is en dan wat granaten naar binnen tikken om het daarna af te maken. Idem met rottige hoekjes opzoeken. Andere vliegen overal in.Korkss schreef op donderdag 7 maart 2019 @ 16:17:
[...]
Herkenbaar.. 1 maat van me speelt precies zoals ik, echt mega agressief. Andere maat van me is meer een tacticus, bekijkt welke fights hij aangaat en welke niet etc. Nou speel ik dus eigenlijk het liefst met zn 3e samen, maar dat loopt totaal niet. En met zn 2e met een random gaat vaak al beter. Heel apart, denk toch dat we dan onszelf teveel aanpassen ofzo waardoor je eigen spel niet floreert
Lekkerste zou zijn met 3 gasten die allemaal mega agressief zijn, of het meer wins opleverd betwijfel ik wel. Ga nog vaak dood omdat ik te agressief ben namelijk. Maar meer fun zou het wel opleveren denk ik.
Speel overigens op de Ps4, mocht iemand willen spelen mijn tag is Pat--Juh. (Te vaak met random slavisch sprekende mensen gespeeld dat ik dat beu ben haha).
Herkent iemand dit?
Ik denk dat dit te maken heeft met je positie in het vliegtuig.yinx84 schreef op donderdag 7 maart 2019 @ 16:40:
Merk op PC dat ik als Jumpmaster vaak later kan springen dan sommige anderen. Situatie: ik wil landen op plek recht onder ons en spam E tijdens het aftellen. Ik spring zodra ik kan, maar toch zie ik regelmatig squads eerder landen. Zelfs als ik recht naar beneden duik op 150+ snelheid. En dan niet een fractie eerder, maar soms hele seconden... genoeg voor een voorsprong qua loot.
Herkent iemand dit?
Ik vlieg vaak overal op af. Maar eigenlijk moet ik het aflerenKorkss schreef op donderdag 7 maart 2019 @ 16:17:
[...]
Herkenbaar.. 1 maat van me speelt precies zoals ik, echt mega agressief. Andere maat van me is meer een tacticus, bekijkt welke fights hij aangaat en welke niet etc. Nou speel ik dus eigenlijk het liefst met zn 3e samen, maar dat loopt totaal niet. En met zn 2e met een random gaat vaak al beter. Heel apart, denk toch dat we dan onszelf teveel aanpassen ofzo waardoor je eigen spel niet floreert
Heel herkenbaar en heel frustrerend ook. Heb er nog niet de vinger achter kunnen krijgen waar dit door komt, misschien server lag ofzo? Maar ja, daar zouden andere teams ook last van moeten hebben dus dan is het de ene keer dit team en de andere keer dat team dat eerder is...yinx84 schreef op donderdag 7 maart 2019 @ 16:40:
Merk op PC dat ik als Jumpmaster vaak later kan springen dan sommige anderen. Situatie: ik wil landen op plek recht onder ons en spam E tijdens het aftellen. Ik spring zodra ik kan, maar toch zie ik regelmatig squads eerder landen. Zelfs als ik recht naar beneden duik op 150+ snelheid. En dan niet een fractie eerder, maar soms hele seconden... genoeg voor een voorsprong qua loot.
Herkent iemand dit?
Hah herkenbaar.. maar haal daar wel meer plezier uit en daar draait het bij mij omJordy8 schreef op donderdag 7 maart 2019 @ 17:10:
[...]
Ik vlieg vaak overal op af. Maar eigenlijk moet ik het aflerenzo goed ben ik namelijk niet om dat te kunnen .
Acer predator XB271HU - Ryzen 3700x -MSI Z270 PGC - MSI 2070 super - 32gb DDR4 - NZXT H700i - Seasonic 650W gold
Ik beleef niet zoveel plezier aan dood gaan binnen 2 minutenKorkss schreef op donderdag 7 maart 2019 @ 17:25:
[...]
Hah herkenbaar.. maar haal daar wel meer plezier uit en daar draait het bij mij om
Op zich is pushen natuurlijk goed en dat vind ik ook het leukste. Maar het moet dan inderdaad wel met z'n 3en, anders ben je de klos. Tenzij je bizar goede aim en positionering hebt natuurlijk.
Als ik met die maat speel, die ook zoals ik, mega agressief is. Dan winnen we nog best wat squad fights. Als ik 2 zieke fights win en 3/4 kills heb en bij de 3e squad gaan we neer, vind ik het prima hoor. Liever zo, dan dat we achteraf landen en het potje winnen met 2 kills.Jordy8 schreef op donderdag 7 maart 2019 @ 17:37:
[...]
Ik beleef niet zoveel plezier aan dood gaan binnen 2 minuten![]()
Op zich is pushen natuurlijk goed en dat vind ik ook het leukste. Maar het moet dan inderdaad wel met z'n 3en, anders ben je de klos. Tenzij je bizar goede aim en positionering hebt natuurlijk.
Driver ge-update, GeForce Experience eraf, uurtje aant spelen, zojuist mijn eerste crash gehad.Milo44 schreef op donderdag 7 maart 2019 @ 15:30:
[...]
Ik ga vanavond ook de nieuwe eens installeren.
Heb zelf geen fps cap erop zitten aangezien ik (ook) met een 144hz scherm speel en gewoon het maximale eruit wil halen.
Ben ook niet van plan om dat te gaan doen eigenlijk, hoort toch gewoon te werken
Maargoed, we gaan het zien vanavond.

Wellicht toch maar downgraden

Ik kwam laatst met een paar randoms in een team die erg fight ontwijkend waren, zelfs op het laatst moest ik het initieren anders liepen ze gewoon letterlijk weg naar de kleinere cirkel toe (en het was al behoorlijk klein aan het worden). Op het eind gingen beide nog down ook en moest ik zelf die ene persoon maar afmaken.Korkss schreef op donderdag 7 maart 2019 @ 18:29:
[...]
Als ik met die maat speel, die ook zoals ik, mega agressief is. Dan winnen we nog best wat squad fights. Als ik 2 zieke fights win en 3/4 kills heb en bij de 3e squad gaan we neer, vind ik het prima hoor. Liever zo, dan dat we achteraf landen en het potje winnen met 2 kills.

Je kan dan wel begrijpen dat dit de saaiste win ooit was, voor mij in ieder geval.

(Excuses voor foto ipv screenshot, maar dat had ik snel even voor een WhatsApp berichtje gedaan.
En dan GG in je inbox zeker?Louw Post schreef op vrijdag 8 maart 2019 @ 07:45:
[...]
Ik kwam laatst met een paar randoms in een team die erg fight ontwijkend waren, zelfs op het laatst moest ik het initieren anders liepen ze gewoon letterlijk weg naar de kleinere cirkel toe (en het was al behoorlijk klein aan het worden). Op het eind gingen beide nog down ook en moest ik zelf die ene persoon maar afmaken.![]()
Je kan dan wel begrijpen dat dit de saaiste win ooit was, voor mij in ieder geval.
[Afbeelding]
(Excuses voor foto ipv screenshot, maar dat had ik snel even voor een WhatsApp berichtje gedaan.)
Edit: Ik ben echt benieuwd wat hier gebeurd is: https://www.reddit.com/r/..._game_i_too_found_one_of/
Liggen zeker 25 deathboxes
[ Voor 11% gewijzigd door servival7 op 08-03-2019 08:55 ]
Ik denk dat er gevochten is door verschillende spelersservival7 schreef op vrijdag 8 maart 2019 @ 08:50:
[...]
Ik ben echt benieuwd wat hier gebeurd is: https://www.reddit.com/r/..._game_i_too_found_one_of/
Liggen zeker 25 deathboxes
Verwijderd
Gokje, te veel mensen dropten tegelijk op bunker, bogen af nadat ze dat merkten, en... chaos.DigitalError schreef op vrijdag 8 maart 2019 @ 09:02:
[...]
Ik denk dat er gevochten is door verschillende spelers
The Stranger: Do you have to use so many cuss words?
The Dude: What the fuck you talking about?
Verwijderd
Haha dat en een gekleurde box zegt niet zoveel. Hoevaak ik land en letterlijk alleen maar attachments vind voor wapensMrFl0ppY schreef op vrijdag 8 maart 2019 @ 09:14:
Toch wel bijzonder dat er zoveel gele, paarse en blauwe boxes tussen zitten. Veel speler kwamen daar aan met aardige gear. Daar hebben veel mensen na enkele kills de hoop gehad dat ze de laatste waren.
Meer iets van een gevecht gestart tussen 2 teams, en langzaam zijn er meerdere team naar toe gelopen omdat ze wat daar hoorden. Hot spot dat mensen er te lang blijven zitten door gevechten of looten.Verwijderd schreef op vrijdag 8 maart 2019 @ 09:04:
[...]
Gokje, te veel mensen dropten tegelijk op bunker, bogen af nadat ze dat merkten, en... chaos.
Paar wins, een paar keer kill-leader, I like.
(tot nu toe slechts 1 haat-bericht van iemand die het niet zo op randoms in z'n team had I guess
Maar wat ik nog wel lastig vind is attachments voor de wapens en de effecten daarvan.
Het zou mooi zijn als dit in het trainingsveld gaat worden toegevoegd zodat ik er wat mee kan klooien.
Weet iemand of ze dat nog van plan zijn? Of ergens een linkje met wat tips over goeie combi's?
PSN ID: Ancta
Combi met attachments? Blauw is beter dan wit, paars is beter dan blauw en goud is het best. Past het erop dan zet je het erop. Blijven alleen scopes over en dat is een kwestie van smaak. Over het algemeen zijn de x 1 scopes het fijnst.Ghostley schreef op vrijdag 8 maart 2019 @ 10:13:
Ik speel dit nu sinds kort, en ondanks dat ik geen echte BR fan ben (en ook niet de beste skill heb) vermaak ik me er goed mee.
Paar wins, een paar keer kill-leader, I like.
(tot nu toe slechts 1 haat-bericht van iemand die het niet zo op randoms in z'n team had I guess)
Maar wat ik nog wel lastig vind is attachments voor de wapens en de effecten daarvan.
Het zou mooi zijn als dit in het trainingsveld gaat worden toegevoegd zodat ik er wat mee kan klooien.
Weet iemand of ze dat nog van plan zijn? Of ergens een linkje met wat tips over goeie combi's?
Thanks, het maakt dus geen donder uit wat je erop drukt... alles is een upgrade?servival7 schreef op vrijdag 8 maart 2019 @ 10:39:
[...]
Combi met attachments? Blauw is beter dan wit, paars is beter dan blauw en goud is het best. Past het erop dan zet je het erop. Blijven alleen scopes over en dat is een kwestie van smaak. Over het algemeen zijn de x 1 scopes het fijnst.
(er zijn dus geen zaken die een negatief effect hebben? M.u.v. scopes. Bijvoorbeeld: "meer range, maar ook meer recoil.")
PSN ID: Ancta
dat niet per se maar ik vermijd de scopes die x3zoom of hoger hebben. Ik gebruik liever een witte x1 HCOG scope dan een paarse +3 bijv gewoon omdat ik het wapen anders te ver ingezoomd vind.Ghostley schreef op vrijdag 8 maart 2019 @ 10:54:
[...]
Thanks, het maakt dus geen donder uit wat je erop drukt... alles is een upgrade?
(er zijn dus geen zaken die een negatief effect hebben? M.u.v. scopes. Bijvoorbeeld: "meer range, maar ook meer recoil.")
Verwijderd
R99, heb je helemaal geen scope nodig.Ricmaniac schreef op vrijdag 8 maart 2019 @ 10:57:
[...]
dat niet per se maar ik vermijd de scopes die x3zoom of hoger hebben. Ik gebruik liever een witte x1 HCOG scope dan een paarse +3 bijv gewoon omdat ik het wapen anders te ver ingezoomd vind.
Recoil niet. Maar bij veel scopes zoom je verder in waardoor je van dichtbij minder ziet. Daarom hebben veel mensen een voorkeur voor de 1X zoom scopes.Ghostley schreef op vrijdag 8 maart 2019 @ 10:54:
[...]
Thanks, het maakt dus geen donder uit wat je erop drukt... alles is een upgrade?
Je merkt ook dat de game een minder groot sniper fest is dan bv PUBG. 4x scoop was daar zowat noodzaak. In AL is hij eerder overbodig dan bruikbaar..Ricmaniac schreef op vrijdag 8 maart 2019 @ 10:57:
[...]
dat niet per se maar ik vermijd de scopes die x3zoom of hoger hebben. Ik gebruik liever een witte x1 HCOG scope dan een paarse +3 bijv gewoon omdat ik het wapen anders te ver ingezoomd vind.
Roland SP404 sampler te koop: https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/2089640
Gewoon overal de 1/2x Holo erop. En soms is de 2/4x ACOG nog wel handig op een havoc, R301 of ander mid-range wapen.
En als ik wel een sniper pak, is het vaak een G7 Scout en daar vind ik die paarse 3x U-vorm scope het fijnste mee, want de Scout gebruik je niet (ik iig niet) zozeer om "echt mee te snipen".
Verder is er ook nog zo een blauwe 2x U-vorm scope met een soortvan pijltje omhoog als "red dot" zegmaar, die vind ik ook wel fijn op wapens als de Spitfire of de R301.
Snipen is momenteel ook niet effectief, enkel met die kraber is het effectief te noemen. De rest heeft te weinig damage om op lange afstand van nut te zijn. Voordat je team dichterbij is heeft de tegenstander zich al geheald.Ricmaniac schreef op vrijdag 8 maart 2019 @ 10:57:
[...]
Soms is het wel leuk, als er twee teams bij elkaar in de buurt zijn eentje triggeren, de andere merkt de schoten op... weer een team minder plus het andere team is verzwakt
Fractal Design Meshify S2, Asus ROG B550-F, AMD 3700x, 3080?, Corsair H115i Pro, G-Skill 3600-16 32GB Trident Z Neo
Longbow is mijn favoriet. Ik pick eigenlijk altijd longbow als ik hem vind. Maar dan inderdaad gewoon met een red dot oid en niet een sniper scopePat-Juh schreef op vrijdag 8 maart 2019 @ 12:01:
[...]
Snipen is momenteel ook niet effectief, enkel met die kraber is het effectief te noemen. De rest heeft te weinig damage om op lange afstand van nut te zijn. Voordat je team dichterbij is heeft de tegenstander zich al geheald.
Soms is het wel leuk, als er twee teams bij elkaar in de buurt zijn eentje triggeren, de andere merkt de schoten op... weer een team minder plus het andere team is verzwakt.
<Zinloze tekst hier>
Dit zal wel mee vallen als je op EU/NA speelt. China heeft er wel erg last van dankzij de culturele normen daar.UltraInstinct schreef op vrijdag 8 maart 2019 @ 14:33:
Wauw, wat een trash game zeg. Cheaters alleen maar en net een bot in mijn team dat gewoon ergens random gaat en gewoon in een bosje gehurkt zit te campen. Je hebt niet eens een report systeem, alsof het zou helpen bij een gratis game
Wat ook belangrijk is, als je met een trio speelt dan is het gemiddelde niveau een stuk hoger. Speel je solo dan zit het skill niveau van heel erg laag naar hoog, een lager gemiddelde dus. Je kan er in ieder geval van uit gaat dat er mensen zijn die in de buurt van Shroud zijn skills zitten, de 0.001%, ook die spelen dit spelletje
Niemand zegt dat er geen cheaters zijn. Maar persoonlijk heb ik er na 200 potjes maar 1, MISSCHIEN 2 gezien. Maar zoals ik al aangaf, ik speel voornamelijk in en volledige squad, en het vermoeden gaat is dat Apex probeerd Squads tegen elkaar te laten spelen (vandaar dat de gemiddelde skill hoger ligt). Cheaters zullen eerder solo spelen omdat dat soort mensen raar zijn (of het zijn kinderen die niet beter weten).
Als je dus solo speelt kan ik me voorstellen dat het een factor hoger is, maar 2x2 per 200 potjes is nog steeds relatief weinig voor een gratis game. Je kan ook pech hebben en net in matches gegooid zijn waar je er vaker tegen aan loopt, statistisch gezien pech dus. Maar op China na lijkt het cheat probleem me nog mee te vallen.
[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 08-03-2019 18:55 ]
[YouTube: Replay 2019 03 07 17 13]
Na ~500 games played de eerste game die echt vergald word door een cheater voor mij, dan valt het allemaal reuze mee.
Ben ik meer sneaky cheaters dan 1 tegen gekomen in mijn games? Natuurlijk! Maar heeft dat mijn games vergald? Nope!
Zo lang je constant gaat twijfelen of een goede speler misschien cheat kun je beter kappen, dan word je echt een zuurpruim. Zo zijn er downers in mijn (ex)vriendengroep waar ik niet meer mee wil spelen omdat ze altijd janken over cheats, lags, etc.
[ Voor 63% gewijzigd door unfor op 08-03-2019 18:56 ]
Verwijderd
[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 08-03-2019 18:55 ]
Verwijderd
In eerste instantie zei ik nadat een van de eerste bommen af ging "Ik raakte iemand!" en toen was het de 2e hit eigenlijk al gedaan
[ Voor 6% gewijzigd door Martinspire op 09-03-2019 01:23 ]
Potje was voorbij in 11min waarbij hij 24 kills en 3500 dmg deed. Nu kijk ik wel eens wat pro streamers maar dit ging nergens meer over...
heette hij toevallig Dizzy?biggydeen2 schreef op zaterdag 9 maart 2019 @ 12:01:
Hmmm volgens mij net de eerste hacker tegen gekomen. Zat bij mij in het team. Wist precies waar iedereen zat. Ook al zaten ze in een huisje. Rende letterlijk direct naar iedere squad toe en schoot ze binnen 10 sec dood. Ik had niet eens tijd om te schieten.
Potje was voorbij in 11min waarbij hij 24 kills en 3500 dmg deed. Nu kijk ik wel eens wat pro streamers maar dit ging nergens meer over...
Nope, die ken ik wel
Hoewel zo snel mensen kunnen afschieten natuurlijk prima kan maar in een rechte lijn naar letterlijke elke squad op de map toelopen zonder dat er uberhaupt geschoten werd lukt dizzy ook niet
PSN: Rawchild / Xbox: Nosferatu 360NL
Geen idee, gebeurd erg vaak inderdaad. Net ook 2 keer achter elkaar, wel 4 en 2 kills voor ik er aan gingMartinspire schreef op zondag 10 maart 2019 @ 12:24:
Als ik solo queue zit ik ook alleen maar bij mensen die Bunker willen droppen, dan na 1 minuut al dood zijn en vervolgens disconnecten. Wat is daar nou leuk aan?
edit:
4x.....
Klaar mee voor nu
[ Voor 3% gewijzigd door Suicyder op 10-03-2019 13:46 ]
Verwijderd
Snelle potjes, veel kills.Martinspire schreef op zondag 10 maart 2019 @ 12:24:
Als ik solo queue zit ik ook alleen maar bij mensen die Bunker willen droppen, dan na 1 minuut al dood zijn en vervolgens disconnecten. Wat is daar nou leuk aan?
Het potje duurde echter maar 3 minuut en 40 seconden voor onze squad

Dus tijd technisch gezien toch goed gedaan

Jep komt bekend voorKnamix schreef op zondag 10 maart 2019 @ 16:32:
Man, man, man wat vervelend zeg... Denk dat ik in de afgelopen 10 matches 5x de slow-down bug heb meegemaakt. Iemand die dit ook heeft op de PC?
Geen energy gun? Die moeten even opladenquelake schreef op zondag 10 maart 2019 @ 17:37:
Ik heb de laatste tijd veel last van m’n geweer die niet wil vuren als ik in een vuurgevecht zit. Ik blijf op die trigger rammen maar er gebeurt gewoon niets. Kan er niets over vinden online? Iemand anders dit wel eens meegemaakt? Op PS4
nieuws: Makers Apex Legends verbannen honderdduizenden spelers wegens valsspelencherrycoke schreef op zondag 10 maart 2019 @ 20:13:
ben echt al zo veel hackers tegengekomen dat het niet leuk meer is. perfect aiming en tracking op 1000 meter zonder scope met een scout lik me reet
P.S. Net even de Mastiff shotgun in gebruik genomen (gepakt van iemand anders), maar wat een bruut wapen is dat zeg.... op ongeveer (ingame) 10 meter afstand toch nog 126 hitten
heeft helaas niet veel uitgemaakt kom ze nog steeds gewoon tegen, kwam vanmiddag zelfs een team tegen met 3 bloodhounds.Knamix schreef op zondag 10 maart 2019 @ 20:18:
[...]
nieuws: Makers Apex Legends verbannen honderdduizenden spelers wegens valsspelen![]()
P.S. Net even de Mastiff shotgun in gebruik genomen (gepakt van iemand anders), maar wat een bruut wapen is dat zeg.... op ongeveer (ingame) 10 meter afstand toch nog 126 hitten
Het spel is daarbij nog maar net uit. Dus ze zullen vast wel manieren vinden om het wat moeilijker te maken.
Inmiddels een potje of 15 in solo gespeeld, 2 x gewonnen (ik werd gecarrierd), maar ook 4 game crashes mid game en 2 maal een applicatie die niet wilde starten.
Ook 1 keer volledig solo moeten spelen omdat een duo mij achterliet en toch ook wel hier hetzelfde probleem als met PUBG en in mindere mate Fortnite: stealth (d.w.z. de actie vermijden) wordt toch wel vaak beloond met een top drie. Ik zou (waarschijnlijk een onpopulaire mening) toch langere gevechten willen zien, zodat meer spelers de kleinere cirkel halen.
Als ze de respawn beter belonen (bijv. 1 wapen naar keus laten behouden met ammo en shield), dan zijn mensen meer geneigd om te blijven wachten.
Dat zal niet veel veranderen denk ik, het grootste deel van de squads dropt meteen de eerste seconde zodra het kan en dan hopen dat je dan als eerste een gun loot zodat je flink te keer kan gaan.Skyaero schreef op zondag 10 maart 2019 @ 20:48:
toch ook wel hier hetzelfde probleem als met PUBG en in mindere mate Fortnite: stealth (d.w.z. de actie vermijden) wordt toch wel vaak beloond met een top drie. Ik zou (waarschijnlijk een onpopulaire mening) toch langere gevechten willen zien, zodat meer spelers de kleinere cirkel halen.
Ja inderdaad. Het respawn systeem is een beetje flawed. Het overkwam mij ook. Er stond al een andere squad onderaan te wachten om mij en een andere gerespawnde squad lid neer te schieten. Dus dan is de lol er ook snel vanaf. De squad lid die ons gespawnde die probeerde nog wel. Maar 3 versus 1 is onbegonnen werk. Al helemaal wanneer die andere level 3/4 gear hebben bijvoorbeeld.AmonTobin schreef op zondag 10 maart 2019 @ 21:42:
Het respawn systeem moet beter. Hoe vaak ik squad mates heb die hem maar peren terwijl ik hun banner wil gaan halen. Maar ik snap het ook wel, want het is sneller om te quiten en een nieuwe game te starten dan te wachten op mijn reddingsactie, die vaak toch vruchteloos is omdat je zonder wapens e.d. respawned.
Als ze de respawn beter belonen (bijv. 1 wapen naar keus laten behouden met ammo en shield), dan zijn mensen meer geneigd om te blijven wachten.
< dit stukje webruimte is te huur >
respawn systeem weinig mis, je begint game ook zonder gun. wat het probleem is, is dat er -geen- penalty is voor het (vroetijdig) leaven van pot.AmonTobin schreef op zondag 10 maart 2019 @ 21:42:
Het respawn systeem moet beter. Hoe vaak ik squad mates heb die hem maar peren terwijl ik hun banner wil gaan halen. Maar ik snap het ook wel, want het is sneller om te quiten en een nieuwe game te starten dan te wachten op mijn reddingsactie, die vaak toch vruchteloos is omdat je zonder wapens e.d. respawned.
ja dat kunnen ze wel invoeren maar niet voordat er een solo mode is dan...himlims_ schreef op zondag 10 maart 2019 @ 23:32:
[...]
respawn systeem weinig mis, je begint game ook zonder gun. wat het probleem is, is dat er -geen- penalty is voor het (vroetijdig) leaven van pot.
Filmpje van die kraber en batch gemaakt, is maar 15 sec.
YouTube: Apex legends kraber long shot kill!
Valt ook wat voor te zeggen. Maar ik ben meer van het belonen van goed gedrag, dan het straffen van 'slecht' gedrag.himlims_ schreef op zondag 10 maart 2019 @ 23:32:
[...]
respawn systeem weinig mis, je begint game ook zonder gun. wat het probleem is, is dat er -geen- penalty is voor het (vroetijdig) leaven van pot.
Eh nee, dan wordt het wel erg makkelijk.AmonTobin schreef op zondag 10 maart 2019 @ 21:42:
Je mag blij zijn dat je uberhaupt gerespawned kan worden, onderaan de streep ben je gewoon gekilled he.
Mja het is simpel: je krijgt je statistieken en XP pas nadat je squad echt game over is. Anders niet.himlims_ schreef op zondag 10 maart 2019 @ 23:32:
[...]
Zolang er geen leveling in de matchmaking wordt meegenomen heeft dat ook niet veel zinMartinspire schreef op maandag 11 maart 2019 @ 00:54:
[...]
Mja het is simpel: je krijgt je statistieken en XP pas nadat je squad echt game over is. Anders niet.
Maar het voorkomt wel dat mensen puur voor de statistieken of snelle XP dat gaan doen. Kans op wachten is dan veel groter. Ik denk dat Bunker dan ook een stuk rustiger wordt en het geheel zich beter over de kaart verspreid.418O2 schreef op maandag 11 maart 2019 @ 01:01:
[...]
Zolang er geen leveling in de matchmaking wordt meegenomen heeft dat ook niet veel zin
Level in matchmaking heeft ook niet veel zin omdat het meer zegt over de tijd die iemand in een game steekt dan de skill.
Bovendien kom ik dan vanwege mijn skill in de tryhard tier te zitten en daar heb ik eigenlijk weinig zin in
Nee helaas
Impressive. Moet me ooit eens gaan verdiepen in scopes van snipers en hoe nu precies te richten.B!g Boss schreef op zondag 10 maart 2019 @ 23:51:
Wat is jullie verste long shot kill/Knock down. Ik had daarstraks iemand met een kraber gekilled met een afstand van 255 m. Toen ik daarna naar mijn batch ging kijken stond er 470m als verste bij. Heb al wat sniper kills, maar ze zo ver kan ik me niet onmiddellijk herinneringen...
Filmpje van die kraber en batch gemaakt, is maar 15 sec.
YouTube: Apex legends kraber long shot kill!
Dè developers podcast in je moerstaal : CodeKlets Podcast
Weet niet of iemand nou toevallig geen helm droeg maar dat deed 200 damage
Overigens leave ik zelf ook vaak want je ziet na 10/20 seconden wel of je teammates de intentie gaan hebben om je te respawnen en meestal willen ze alleen je kist leeghalen en doorspelen.
Dit zouden echt veel meer mensen moeten doen!JunkieLimbo schreef op maandag 11 maart 2019 @ 08:18:
Als ik iemand respawn dan drop ik meestal één van mijn twee guns. Het heeft niet zoveel zin om de moeite van een respawn te doen als je vervolgens allemaal gelijk weer dood bent. Zouden meer mensen moeten doen.
![]() | Zoek je andere Tweakers om Apex Legends mee te spelen? Vergezel ons op de Apex Legends Discord server voor Tweakers Deze server is geen officiële Tweakers-server, Tweakers-crew zal hier dus geen support of moderatie op kunnen geven. |
Graag zoveel mogelijk ontopic blijven. Een kleine discussie over Apex Legends vs een andere game, of een kleine discussie over randzaken van Apex Legends is prima, maar houd het netjes en respecteer elkaars mening. Mocht iemand over de schreef gaan: reageer er niet op en gebruik de "Rapporteer" functie.
Let aub op met het plaatsen van plaatjes. Grote bestanden laden traag op mobiel en hoge resolutie scrollt traag voor iedereen. Thumbnails zijn voor winnaars.