Gelukkig nog maar 1 keer gezien, ik heb die persoon gerapporteerd.Beakzz schreef op maandag 25 maart 2019 @ 22:57:
Heb je bijna geen speciale dingen die je hoeft te doen voor de bp gaan ze afk in een hoekje zitten met Gibraltar ...
@SomerenV Graag mijn ID toevoegen bij PSN: The_REAL_M0biii
Ik speel vooral aan het einde van de middag. Gewoon casual zonder al te veel tryharden om de battlepass te grinden.
Ik speel vooral aan het einde van de middag. Gewoon casual zonder al te veel tryharden om de battlepass te grinden.
Een maat van mij doet dit ook. Als je dan vraagt wat hij aan het doen is krijg je een antwoord als: "Ik stond te snipen" of "Ja ik had alleen een wit shield dus ik wachte tot ze naar mij kwamen"geert19 schreef op maandag 25 maart 2019 @ 17:15:
nu al 3 potjes van de 4 met randoms gespeeld waar je een vuur gevecht in gaat met zn 3en, en na halfe minuut om kijkt om te zien dat 3e persoon in een hoekje een beetje staat te wachten tot iets naar hem toe komt... persoon 2 en ik gaan neer terwijl van enemy team nog 1 met beetje health over is en meneer nr3 zit nog steeds in zn hoekje en gaat dood doordat de andre squad allemaal weer geheald is en hem nog even haalt.
vanavond lekker weer met vaste squad spelen. beter voor de bloeddruk

Ik heb daar zo'n hekel aan als mensen dat doen, helemaal wanneer ze dit niet communiceren. Het komt maar zelden voor dat snipen of afwachten tot de overwinning leidt. 100% agressie is m.i. bijna altijd de beste keuze, helemaal wanneer je gear niet zo goed is. Keihard aanvallen en vijanden focussen.servival7 schreef op dinsdag 26 maart 2019 @ 08:36:
[...]
Een maat van mij doet dit ook. Als je dan vraagt wat hij aan het doen is krijg je een antwoord als: "Ik stond te snipen" of "Ja ik had alleen een wit shield dus ik wachte tot ze naar mij kwamen"![]()
Wat ook zo hinderlijk is zijn teammates die op lange afstand al beginnen te schieten (zonder realistische kans om vijanden te doden), op die manier kondig je alleen maar aan dat je eraan komt en geef je andere squads lekker de tijd om jou te third-partyen.
Even iets anders, hebben jullie ook gemerkt dat het spel in het weekend makkelijker is? Ik het weekend spelen waarschijnlijk veel meer mensen waardoor er ook meer casuals/noobs tussen zitten die totaal niet weten wat ze doen. Doordeweeks win ik veel minder games dan in het weekend.
Nee, is mij (nog) niet opgevallen. Zal eens kijken of ik dit ook herken.EnigmaNL schreef op dinsdag 26 maart 2019 @ 08:50:
Even iets anders, hebben jullie ook gemerkt dat het spel in het weekend makkelijker is? Ik het weekend spelen waarschijnlijk veel meer mensen waardoor er ook meer casuals/noobs tussen zitten die totaal niet weten wat ze doen. Doordeweeks win ik veel minder games dan in het weekend.
Gisterenavond een avondje met randoms gespeeld, mijn vaste squad had geen zin ofzo?
Maar het ging best lekker, 2x champion geworden en 1 potje gehad waar ik iets van 8/9 kills had (ja, dat is veel voor mijn doen).
Heb laatst ook mijn mouse sensivity wat lager gezet en wat met de instellingen van mijn BenQ heb zitten kloten.
Miss dat het hem daar in zit icm dat ik langzamerhand toch ietsje beter wordt haha
[ Voor 3% gewijzigd door Milo44 op 26-03-2019 09:30 ]
I, a stranger and afraid in a world I never made...
Totdat je op een zondag alleen maar in een pot gezet word met alleen maar noobs dan win je ook niet zo gemakkelijkEnigmaNL schreef op dinsdag 26 maart 2019 @ 08:50:
[...]
Ik heb daar zo'n hekel aan als mensen dat doen, helemaal wanneer ze dit niet communiceren. Het komt maar zelden voor dat snipen of afwachten tot de overwinning leidt. 100% agressie is m.i. bijna altijd de beste keuze, helemaal wanneer je gear niet zo goed is. Keihard aanvallen en vijanden focussen.
Wat ook zo hinderlijk is zijn teammates die op lange afstand al beginnen te schieten (zonder realistische kans om vijanden te doden), op die manier kondig je alleen maar aan dat je eraan komt en geef je andere squads lekker de tijd om jou te third-partyen.
Klopt maar ik speel altijd met 1 maat dus het is ons al een paar keer gelukt om in het weekend te winnen, zelfs met een totaal nutteloze random.tukkEEEr schreef op dinsdag 26 maart 2019 @ 10:51:
[...]
Totdat je op een zondag alleen maar in een pot gezet word met alleen maar noobs dan win je ook niet zo gemakkelijk
Zondag een potje gewonnen met een teammate die in het eerste gevecht (3 minuten na landing) dood ging en met een vertrok. Er waren echt veel noobs in dat potje dus we zaten beide op 11 kills en om en nabij de 1500 damage. Een squad hebben we twee keer gedood, ik weet niet of dat dubbel telt. Alle drie waren downed maar eentje had een gele knockdown shield dus die kon zichzelf reviven en zijn squad weer terughalen. Wij hoorden en zagen ze terugkomen en hebben ze netjes opgewacht en nogmaals omgelegd
Haha ja dat is echt klote. Zeker omdat ik eigenlijk altijd voor close tot medium distance wapens ga dus dan weinig kan uitrichten. Probeer maar eens een open vlakte over te komen midden in een gevechtEnigmaNL schreef op dinsdag 26 maart 2019 @ 08:50:
[...]
Gisteren ook Gibraltar nog vol geleveld voor de BP omdat het de laatste was die nog double xp gaf, maar dat is gelijk de laatste keer denk ik. Zelfs met die andere bolle voel ik mij veel sterker in een gevecht. Het was alleen maar frustratie met die char. Je bent ook gewoon niet te missen in close combat.
Gibraltar is soms wel handig maar hij is gewoon veel te groot. Ik heb hem ook vol geleveled voor de BP. Wat ik wel leuk vind om te doen is wanneer je ge-third-partied wordt zijn dome shield op de grond te gooien en daarna artillery op te roepen. Dit werkt extra goed wanneer je een Bangalore hebt die overal rook neergooit. Het komt niet vaak voor dat dit nuttig is maar ik heb zo wel een keer een squad uitgeroeid die al bijna dood was (terwijl mijn squad ook half dood was).Beakzz schreef op dinsdag 26 maart 2019 @ 15:09:
[...]
Haha ja dat is echt klote. Zeker omdat ik eigenlijk altijd voor close tot medium distance wapens ga dus dan weinig kan uitrichten. Probeer maar eens een open vlakte over te komen midden in een gevecht![]()
Gisteren ook Gibraltar nog vol geleveld voor de BP omdat het de laatste was die nog double xp gaf, maar dat is gelijk de laatste keer denk ik. Zelfs met die andere bolle voel ik mij veel sterker in een gevecht. Het was alleen maar frustratie met die char. Je bent ook gewoon niet te missen in close combat.
Oh joh die bonus points van legends tellen gewoon door.. Nu staat bij elke legend 50.000 punten. dus je kan ook meer punten verzamelen met terug werkende kracht zeg maar
@SomerenV Graag mij ook toevoegen
Origin:
KrisKarso
Teamspeler en een mic, speel op pc bijna iedere dag
Origin:
KrisKarso
Teamspeler en een mic, speel op pc bijna iedere dag
Zijn er hier spelers die geloven dat sommige spelers over 3000 kills halen met over 4000 headshots.
Ja, ik geloof dit zolang ze cheats gebruiken
Kom er zo veel tegen met dit soort rare stats
Ja, ik geloof dit zolang ze cheats gebruiken

Alles lijkt verdacht nu. Alleen daarom al moet het cheaten verbannen worden. Want al speel je nu de sterren van de hemel dan zal iedereen denken dat je cheat. Iedereen weet dat het een ding is.HStyles schreef op dinsdag 26 maart 2019 @ 21:03:
Zijn er hier spelers die geloven dat sommige spelers over 3000 kills halen met over 4000 headshots.
Ja, ik geloof dit zolang ze cheats gebruiken![]()
En aangezien een knockdown geen kill is en een headshot niet eens altijd een knockdown denk ik dat dit soort stats goed kunnen bij gamers met veel tijd en skills.
Makkelijk. Ik denk dat ik nu tegen de 3000 kills totaal zit over alle Legends. Ook even onthouden dat de headshot counter voor alle headshots geld geloof ik, dus niet alleen de headshots waarmee je iemand killed. Dus iemand die veel automatische wapens gebruikt zou zo 2-4x zoveel headshots als kills kunnen hebbenHStyles schreef op dinsdag 26 maart 2019 @ 21:03:
Vergeet ook de helmet niet die veel mensen oppakken. Dat maakt je al meteen minder kwetsbaar. Het is geen Rainbow Six Siege qua headshots.Beakzz schreef op dinsdag 26 maart 2019 @ 21:57:
[...]
Alles lijkt verdacht nu. Alleen daarom al moet het cheaten verbannen worden. Want al speel je nu de sterren van de hemel dan zal iedereen denken dat je cheat. Iedereen weet dat het een ding is.
En aangezien een knockdown geen kill is en een headshot niet eens altijd een knockdown denk ik dat dit soort stats goed kunnen bij gamers met veel tijd en skills.
ja genoeg. Kijk maar even op twitch naar wat goeie streamers. heel veel van die gasten hebben zulke stats. En dan zijn er natuurlijk veel meer van zulke goeie spelers die niet eens streamen dus gek is het niet. Maar toch spectate ik ze ook wel even een paar minuten als ik door zo'n iemand gekilled word.HStyles schreef op dinsdag 26 maart 2019 @ 21:03:
Kijken jullie wel eens gameplay van jezelf terug om te kijken wat er beter kan?
Ik dacht gisteren een best wel goed potje te hebben maar als ik hem nu nog eens terug kijk zie ik nog best wel veel verbeter punten. Zo gaat looten veel te traag en moet ik veel sneller mijn wapen weg stoppen bij het rennen. Nog steeds wel een goed potje maar had dus zat beter gekund.
Ik dacht gisteren een best wel goed potje te hebben maar als ik hem nu nog eens terug kijk zie ik nog best wel veel verbeter punten. Zo gaat looten veel te traag en moet ik veel sneller mijn wapen weg stoppen bij het rennen. Nog steeds wel een goed potje maar had dus zat beter gekund.
Mijn problemen
*vaak verkeerde gun voor bepaalde situaties
*Vaak ammo problemen
*Dood gaan tijdens wapen reloaden
*Gewoon toch gas traps in rennen
*Soms te lang mijn rug keren naar vijanden.
*Te vaak een rechtermuisknop aim waar het niet nodig is wat mij dus een makkelijk doel maakt.
*Toch vaak mis schieten terwijl ik een vijand in de rug benader.
Ik dacht dat ik gewoon oud ben en mijn reactie vermogen traag is maar ik speel ook nog af en toe ut99 en daar heb ik niet echt aim problemen
*Vaak ammo problemen
*Te vaak een rechtermuisknop aim waar het niet nodig is wat mij dus een makkelijk doel maakt.
Ik dacht dat ik gewoon oud ben en mijn reactie vermogen traag is maar ik speel ook nog af en toe ut99 en daar heb ik niet echt aim problemen
Ik moet zelf nog erg wennen aan de hoeveelheid kogels die je nodig hebt voor 1 kill!HStyles schreef op woensdag 27 maart 2019 @ 13:05:
Mijn problemen
*Vaak ammo problemen
idem; speel nog af en toe UT, Quake, of battlefield; daar niets mis met mijn aim, maar in apex blijft het willekeurige; ene potje baas en slacht alles af, ander moment heb ik 5 potjes nodig om een kill te makenHStyles schreef op woensdag 27 maart 2019 @ 13:05:
Mijn problemen
*Vaak ammo problemen
Dat laatste speelt sowieso een rol. Daar was al een hele video over gemaakt. Apex heeft op dit moment 1 van de slechtste netcode situaties waarbij het soms 200ms kan duren voordat een actie door een speler helemaal rond is gegaan en terugkomt.himlims_ schreef op woensdag 27 maart 2019 @ 13:28:
[...]
idem; speel nog af en toe UT, Quake, of battlefield; daar niets mis met mijn aim, maar in apex blijft het willekeurige; ene potje baas en slacht alles af, ander moment heb ik 5 potjes nodig om een kill te makenWTF?! het proeft mij, alsof die hit registratie erg server afhankelijk is (of mijn client loopt niet in sync met server)
Maar wat @HStyles zegt is voor mij zeker ook wel waar. In Battlefield geen enkel probleem met aimen enzo hehe.
Pixel 9 Pro XL | NAS: HP Gen8 e3-1265L v2 16GB 12TB unRAID 6.9.2 | D: Ryzen 5600x 16GB 3000mhz RX 6800 XT MB Acer 27" IPS 144hz | Suzuki Swift 1.2 (2013)
Ik denk dat het probleem bij Apex zit dat zodra een server wat trager gaat draaien, die client ook trager gaat. Dit kan echt je hele timing overhoop gooien. Ik merk ook dat ik een stuk makkelijker er van af kom in BF5 en dat is met minder FPS. Dus ja, de Client<->Server link en de dips maken het dat je van die slowmos hebt zoals je ze vaak ziet vroeg in de ronde, en dat mag eigenlijk gewoon nooit gebeuren. Ik merk ook (maar dat kan zijn omdat ik een nachtuil ben) dat ik na middernacht een stuk beter ga spelen, en dat de boel lekkerder aanvoelt. Het kan tussen m'n oren zitten, of het kan zijn omdat de serverload een stuk lager is midden in de nacht...
Een maat van mij heeft al een paar duizend games gespeeld en nog altijd de trophy niet van de golden armor en helm 😂. Ons persoonlijk avontuur:
YouTube: Apex legends first season time for revenge and finding the gold trea...
YouTube: Apex legends first season time for revenge and finding the gold trea...
De game draait bij mij nu LETTERLIJK is slow motion.kevz schreef op woensdag 27 maart 2019 @ 14:03:
Ik denk dat het probleem bij Apex zit dat zodra een server wat trager gaat draaien, die client ook trager gaat. Dit kan echt je hele timing overhoop gooien. Ik merk ook dat ik een stuk makkelijker er van af kom in BF5 en dat is met minder FPS. Dus ja, de Client<->Server link en de dips maken het dat je van die slowmos hebt zoals je ze vaak ziet vroeg in de ronde, en dat mag eigenlijk gewoon nooit gebeuren. Ik merk ook (maar dat kan zijn omdat ik een nachtuil ben) dat ik na middernacht een stuk beter ga spelen, en dat de boel lekkerder aanvoelt. Het kan tussen m'n oren zitten, of het kan zijn omdat de serverload een stuk lager is midden in de nacht...
Al aantal matches achter elkaar
Ook al een aantal keer gehad, behoorlijk vervelend.HStyles schreef op woensdag 27 maart 2019 @ 17:13:
[...]
De game draait bij mij nu LETTERLIJK is slow motion.
Al aantal matches achter elkaar
Hopelijk doen ze echt iets goeds met de netcode en servers binnenkort. Vaak lijkt het wel goed te gaan, maar heb toch soms dat ik enemies vol op hit, maar er weinig lijkt te gebeuren.
Zit trouwens nog regelmatig eens een stream te kijken, vooral Viss van TSM, maar het lijkt in Amerika een stuk erger te zijn met cheaters. Zie toch bijna elke dag wel eens bij hun dat ze volledig neergemaaid worden door een vijand met aim lock oid.
De hit detection is heel erg matig in Apex. Soms is het erger dan anders maar aangezien je geen netwerk grafiek hebt (of uberhaupt netwerk gegevens) kun je niet weten waardoor het komt. Je kunt niet zien of je hoge ping hebt (of dat andere spelers dat hebben) of op welke server je game draait. Je kunt in het startscherm kiezen welk datacenter je wilt gebruiken maar volgens mij heeft dat totaal geen invloed op de locatie van de gameserver waar je op terecht komt.himlims_ schreef op woensdag 27 maart 2019 @ 13:28:
[...]
idem; speel nog af en toe UT, Quake, of battlefield; daar niets mis met mijn aim, maar in apex blijft het willekeurige; ene potje baas en slacht alles af, ander moment heb ik 5 potjes nodig om een kill te makenWTF?! het proeft mij, alsof die hit registratie erg server afhankelijk is (of mijn client loopt niet in sync met server)
Soms lijkt het wel alsof de server in Mozambique staat, het begin van het potje met horten en stoten (of letterlijk slow motion) en dan de rest van het potje alles missen. Super irritant.
Er staan meerdere netcode analyses online en het ziet er niet best uit, ik hoop echt dat ze daar snel wat aan doen.
EnigmaNL schreef op donderdag 28 maart 2019 @ 08:23:
[...]
De hit detection is heel erg matig in Apex. Soms is het erger dan anders maar aangezien je geen netwerk grafiek hebt (of uberhaupt netwerk gegevens) kun je niet weten waardoor het komt.
Bron: https://www.reddit.com/r/...93a/respawn_check_in_327/LEGEND HITBOXES
Thank you to everyone that's been catching and reporting this. After investigating on our end, we were able to confirm that there is an issue regarding hitboxes around Legend arms and upper bodies. This was why you would see a shot appear to connect but not always register damage. We have made some small improvements server side but are still investigating other examples players are sharing and doing tests to repro and address. Please continue to report and share clips if you can.
Neemt niet weg dat de netcode inderdaad niet best is maar dit lijkt ergens anders vandaan te komen.
De hitboxes staan verder los van de hit detection an sich. Ook al zouden de hitboxes 100% kloppend zijn dan is er nog steeds een hit detection issue omdat de netcode van het spel niet deugt.ronny1090 schreef op donderdag 28 maart 2019 @ 11:50:
[...]
[...]
Bron: https://www.reddit.com/r/...93a/respawn_check_in_327/
Neemt niet weg dat de netcode inderdaad niet best is maar dit lijkt ergens anders vandaan te komen.
Bij het begin van een match is er sowieso altijd lag. Als er 30 man in skulltown dropt dan merk je dat meteen.
Ik zelf heb nog veel ergere problemen met lag af en toe omdat ik in NZ woon en op de servers in Sydney speel. Vaak spelen er ook mensen uit Singapore, HK of Indonesië op die server en dat betekent dat ping soms heel erg in nadeel kan werken bijv. doordat je gelijk na de jump niet snel genoeg een supply bin kan openen en daardoor je tegenstander het gun eerder heeft.
Hebben jullie trouwens wel eens dat je een tegenstander knocked down hebt, hem afmaakt en vervolgens in de eindstatistiek 0 kills hebt?
Ik zelf heb nog veel ergere problemen met lag af en toe omdat ik in NZ woon en op de servers in Sydney speel. Vaak spelen er ook mensen uit Singapore, HK of Indonesië op die server en dat betekent dat ping soms heel erg in nadeel kan werken bijv. doordat je gelijk na de jump niet snel genoeg een supply bin kan openen en daardoor je tegenstander het gun eerder heeft.
Hebben jullie trouwens wel eens dat je een tegenstander knocked down hebt, hem afmaakt en vervolgens in de eindstatistiek 0 kills hebt?
[ Voor 12% gewijzigd door ScuL op 28-03-2019 12:18 ]
ProMods ETS2 uitbreiding - Mijn tijdszone is UTC+13
Dat laatste heb ik ook al een paar keer gehad, op Xbox.ScuL schreef op donderdag 28 maart 2019 @ 12:15:
Bij het begin van een match is er sowieso altijd lag. Als er 30 man in skulltown dropt dan merk je dat meteen.
Xbox: SendexNL
Heb het niet eens alleen op zo'n moment als er 30 in 1 plek zijn. Sowieso begin van de game gebeurd het vaak.. denk ik 1 op de 3 games.ScuL schreef op donderdag 28 maart 2019 @ 12:15:
Als de eerste +- 5-10 kills gevallen is denk ik verdwijnt het. Wel echt super hinderlijk. Ben hier al meerdere keren door dood gegaan. Al denk ik ook dat ik wel een aantal keer de kill door heb gemaakt
Ja maar alleen wanneer ik niet de enige was die op die tegenstander aan het schieten was. Als er meerdere op schieten krijgt volgens mij maar 1 persoon de kill.ScuL schreef op donderdag 28 maart 2019 @ 12:15:
LEGEND HITBOXES
Thank you to everyone that's been catching and reporting this. After investigating on our end, we were able to confirm that there is an issue regarding hitboxes around Legend arms and upper bodies. This was why you would see a shot appear to connect but not always register damage. We have made some small improvements server side but are still investigating other examples players are sharing and doing tests to repro and address. Please continue to report and share clips if you can.
Als een team mate hem afmaakt dan staat je kill counter ook in het spel 0. Maar ik heb wel eens gehad dat ik 1 kill in game had en dan bij de statistics 0.EnigmaNL schreef op donderdag 28 maart 2019 @ 13:37:
[...]
Ja maar alleen wanneer ik niet de enige was die op die tegenstander aan het schieten was. Als er meerdere op schieten krijgt volgens mij maar 1 persoon de kill.
ProMods ETS2 uitbreiding - Mijn tijdszone is UTC+13
Gisteren ootje gespeeld. We zitten bij de laatste 2 squads. Ik krijg een Kraber. Teamleden zijn allebei overleden. Ik schiet met Kraber 200 nog wet damage. Wol weer schieten maar weed geflanked.
Stats geven 50 damage aan... HOE DAN!?
Dè developers podcast in je moerstaal : CodeKlets Podcast
Gisteren had ik ook zoiets... bij de laatste 3 squads lekker als third party aangehaakt, worden we geflanked, afgemaakt en hoppa... Pathfinder Season 1 Winner Badge. Mij hoor je niet klagen...
Is dit niet omdat je dan een "assist kill" maakt?ScuL schreef op vrijdag 29 maart 2019 @ 06:29:
[...]
Als een team mate hem afmaakt dan staat je kill counter ook in het spel 0. Maar ik heb wel eens gehad dat ik 1 kill in game had en dan bij de statistics 0.
Dat staat er tegenwoordig ook in het scherm op het moment dat je die kill maakt, dan is het geen "kill", maar een ASSIST kill.
Weet ff niet of die er aan het einde vd match bij je overview bij komt te staan.
Zijn de hitboxes aangepast? Gisteren weer voor het eerst gespeeld sinds een week en ik raakte geen ene sjit.
Mja vind het ook vaag. Sowieso moet 200 damage iemand wel killen toch?OMX2000 schreef op vrijdag 29 maart 2019 @ 07:09:
Gisteren ootje gespeeld. We zitten bij de laatste 2 squads. Ik krijg een Kraber. Teamleden zijn allebei overleden. Ik schiet met Kraber 200 nog wet damage. Wol weer schieten maar weed geflanked.
Nee dat is niet zo; zie: https://www.rockpapershot...-body-shield/#bodyshieldsMartinspire schreef op vrijdag 29 maart 2019 @ 12:42:
[...]
Mja vind het ook vaag. Sowieso moet 200 damage iemand wel killen toch?
100 health + 100 shield is toch 200? Of mis ik wat. Heb je het over de helmets, dat kan, dan zou je toch de werkelijke damage moeten zien, niet de damage voor het wegnemen van 25%? Of is damage nummers vrij nutteloos als dergelijke zaken niet worden bijgeteld?Knetterhard schreef op vrijdag 29 maart 2019 @ 12:45:
[...]
Nee dat is niet zo; zie: https://www.rockpapershot...-body-shield/#bodyshields
Dat klopt, maar als iemand een purple armor heeft doet je kraber maar 95 ivp 125, je hebt dus te maken met damage reduction.Martinspire schreef op vrijdag 29 maart 2019 @ 12:48:
[...]
100 health + 100 shield is toch 200? Of mis ik wat. Heb je het over de helmets, dat kan, dan zou je toch de werkelijke damage moeten zien, niet de damage voor het wegnemen van 25%? Of is damage nummers vrij nutteloos als dergelijke zaken niet worden bijgeteld?
Dus het getal wat jij ziet, is niet gelijk aan het getal wat er bij de enemy af gaat? Wat een bullshit. Hoe moeilijk is het om de definitieve damage door te geven?Knetterhard schreef op vrijdag 29 maart 2019 @ 12:50:
[...]
Dat klopt, maar als iemand een purple armor heeft doet je kraber maar 95 ivp 125, je hebt dus te maken met damage reduction.
Jawel, maar ik betwijfel of je iemand voor 200 single shot kan hitten met een Kraber, standaard doettie namelijk 125 (ex armor) en 250 als headshot zijnde..Martinspire schreef op vrijdag 29 maart 2019 @ 12:52:
[...]
Dus het getal wat jij ziet, is niet gelijk aan het getal wat er bij de enemy af gaat? Wat een bullshit. Hoe moeilijk is het om de definitieve damage door te geven?
Mja vaag. Maar alsnog heb ik liever de definitieve damage want nu kun je veel damage doen en denken dat je bv iemand zn shield bijna hebt of nog maar weinig health, terwijl ie nog meer over heeft dan dat. De keuze tussen wel of niet pushen is erg belangrijk en dit maakt dat de game mij een verkeerde indruk geeft.Knetterhard schreef op vrijdag 29 maart 2019 @ 12:52:
[...]
Jawel, maar ik betwijfel of je iemand voor 200 single shot kan hitten met een Kraber, standaard doettie namelijk 125 (ex armor) en 250 als headshot zijnde..
Het was een headshot. Gouden damage getal en “gebroken glas” geluid. Ik zag echt 236 of 246 damage als getal. Ik was al verbaasd dat die speler het overleefde.Knetterhard schreef op vrijdag 29 maart 2019 @ 12:52:
[...]
Jawel, maar ik betwijfel of je iemand voor 200 single shot kan hitten met een Kraber, standaard doettie namelijk 125 (ex armor) en 250 als headshot zijnde..
Dè developers podcast in je moerstaal : CodeKlets Podcast
correct; serverside aanpassing zo stond geschreven op reddit eerder deze weektillietom schreef op vrijdag 29 maart 2019 @ 11:55:
Zijn de hitboxes aangepast? Gisteren weer voor het eerst gespeeld sinds een week en ik raakte geen ene sjit.
Gisteren tussen Market en skulltown een super spannende endgame gehad 2 squads left. Ik sta vanaf een toren te snipen en word van 2 kanten beschoten. 30 seconden tot de zone gaat moven. Opeens gaat het linker team met het rechter team vechten terwijl zei safe zaten in next cirkel. Ik ga zelf in de safe cirkel staan schiet al hun health en armor naar beneden en win de game. Was echt te spannend xD.
Vind de game steeds leuker worden, zijn er nog leuke challenge badges waar ik niks van weet. Ik probeer nu al een aantal dagen vanaf 300m een kill te maken met een sniper. Wat voor challenges zijn er verder die ik moet proberen ?
Vind de game steeds leuker worden, zijn er nog leuke challenge badges waar ik niks van weet. Ik probeer nu al een aantal dagen vanaf 300m een kill te maken met een sniper. Wat voor challenges zijn er verder die ik moet proberen ?
BTC €94.837,08
YouTube: Apex Legends 11 & 10 kill b2b winKnetterhard schreef op vrijdag 29 maart 2019 @ 12:52:
[...]
Ik hier iemand voor 200 met een kraber headshot.
Nice games. Ik word wel echt een beetje triggered door die console gameplay.servival7 schreef op vrijdag 29 maart 2019 @ 15:37:
[...]
YouTube: Apex Legends 11 & 10 kill b2b win
Ik hier iemand voor 200 met een kraber headshot.
Dat bedoel ik echt niet om te bashen ofzo hoor iedereen zijn voorkeur maar als vervent pc speler gaat dit echt traag op console
edit: naja triggered is misschien het verkeerde woord maar gewoon zo verbaasd wat het doet met de ervaring van de game tijdens zo'n potje
Ook dat stil staan tijdens looten.. kan je niet bewegen als je loot?
[ Voor 16% gewijzigd door Ricmaniac op 30-03-2019 08:11 ]
Ach ja, begrijpelijk. Ik vind juist dat het wat trager gaat dan op de PC heel prettig. Ik vind Apex voor een shooter op de console al behoorlijk snel gaan. Op ‘t randje voor mij.
schroef de FOV bij video settings maar eens terug ~90(?) - dan heb je dezelfde snelheidRicmaniac schreef op vrijdag 29 maart 2019 @ 17:56:
[...]
Nice games. Ik word wel echt een beetje triggered door die console gameplay.
Dat bedoel ik echt niet om te bashen ofzo hoor iedereen zijn voorkeur maar als vervent pc speler gaat dit echt traag op console(had even wat terug gespoeld om wat kills te bekijken)
edit: naja triggered is misschien het verkeerde word maar gewoon zo verbaasd wat het doet met de ervaring van de game tijdens zo'n potje
wel leuke run (video)
Het schiet mij ineens te binnen, maar ik heb sinds de Patch van 19 Maart geen enkele crash mee gehad?
Denk dat ik vandaag mijn Nvidia drivers weer eens ga updaten
Idem, ook al een tijdje geen crash meer gehad.Milo44 schreef op zaterdag 30 maart 2019 @ 08:58:
Het schiet mij ineens te binnen, maar ik heb sinds de Patch van 19 Maart geen enkele crash mee gehad?
Vandaag blijft het spel min of meer in een endless loop zitten zodra ik op het start scherm zit waar je moet linksklikken om verder te komen.
Heb ik ook sinds gisteren, duurt super lang voordat ik eindelijk het menu in kanDeadsy schreef op zaterdag 30 maart 2019 @ 16:02:Idem, ook al een tijdje geen crash meer gehad.
Vandaag blijft het spel min of meer in een endless loop zitten zodra ik op het start scherm zit waar je moet linksklikken om verder te komen.
Lijkt wel steeds vaker voor te komen dat door disconnectie je aan het begin van de game maar met 2 man uit het vliegtuig springt. Daarnaast irriteer ik mij mateloos aan spelers die volledig hun eigen gang gaan (zonder ping) om vervolgens een paar dorpen verder direct dood te gaan.
Mochten er spelers op de PS4 zijn die in teamverband willen spelen? Voeg me toe: Bandeleros
Mochten er spelers op de PS4 zijn die in teamverband willen spelen? Voeg me toe: Bandeleros
Na lang twijfelen toch maar even Apex geprobeerd. Battle Royale games hadden nooit mijn interesse.
In het begin vond ik het niks, maar nu vermaak ik me er meer dan prima mee.
De snelheid van het spel moet je wel echt liggen..heb hier af en toe nog moeite mee
.
Het ping systeem is wel echt next level sh*t gewoon. Wat werkt dat ongelofelijk goed zeg!
De eenvoud maakt het zo effectief.
Ik speel vaak met een vriend van me. We zoeken eigenlijk mensen die af en toe een potje mee willen spelen.
We zijn verre van pro en spelen uiteraard voor de fun. Soms iets te fanatiek met wat gevloek hier en daar
Mocht er iemand een keer mee willen spelen en zich niet ergeren aan onze, soms ietwat dramatische, aiming skills
add mij dan even op Origin.
Origin: KatjangPedis01 (mag tevens in topicstart @SomerenV
)
In het begin vond ik het niks, maar nu vermaak ik me er meer dan prima mee.
De snelheid van het spel moet je wel echt liggen..heb hier af en toe nog moeite mee
Het ping systeem is wel echt next level sh*t gewoon. Wat werkt dat ongelofelijk goed zeg!
De eenvoud maakt het zo effectief.
Ik speel vaak met een vriend van me. We zoeken eigenlijk mensen die af en toe een potje mee willen spelen.
We zijn verre van pro en spelen uiteraard voor de fun. Soms iets te fanatiek met wat gevloek hier en daar
Mocht er iemand een keer mee willen spelen en zich niet ergeren aan onze, soms ietwat dramatische, aiming skills
Origin: KatjangPedis01 (mag tevens in topicstart @SomerenV
Had ik gisteren ook. Kwam er totaal niet meer in, een herinstallatie van het spel heeft het verholpen.Milo44 schreef op zaterdag 30 maart 2019 @ 17:22:
[...]
Heb ik ook sinds gisteren, duurt super lang voordat ik eindelijk het menu in kan
Bij mij heeft een nieuwe installatie niet geholpen.tukkEEEr schreef op zondag 31 maart 2019 @ 07:48:
[...]
Had ik gisteren ook. Kwam er totaal niet meer in, een herinstallatie van het spel heeft het verholpen.
Jammer... Zag dat meer mensen dat probleem hebben. Kan er ook niks over vinden op reddit.So_Surreal schreef op zondag 31 maart 2019 @ 09:47:
[...]
Bij mij heeft een nieuwe installatie niet geholpen.
EDIT: Nvm ik heb het alweer. Geen idee waar het aan ligt..
[ Voor 11% gewijzigd door tukkEEEr op 31-03-2019 13:39 ]
Grrrrrrrrr, vandaag is echt NIET mijn dag.
Zodra ik land -maakt niet uit waar- vind ik alleen maar zwakke wapens zonder ammo en andere mensen die ook daar landen vinden gelijk een Peacekeeper ofzo.
Echt niet te doen vandaag. Even Overwatch spelen voordat ik het helemaal gehad heb
Zodra ik land -maakt niet uit waar- vind ik alleen maar zwakke wapens zonder ammo en andere mensen die ook daar landen vinden gelijk een Peacekeeper ofzo.
Echt niet te doen vandaag. Even Overwatch spelen voordat ik het helemaal gehad heb

Ik denk dat het bij de server van hen ligt.tukkEEEr schreef op zondag 31 maart 2019 @ 11:34:
[...]
Jammer... Zag dat meer mensen dat probleem hebben. Kan er ook niks over vinden op reddit.
EDIT: Nvm ik heb het alweer. Geen idee waar het aan ligt..
Als je in het hoofdmenu zit en je bent een tijdje AFK kom je in datzelfde scherm terecht namelijk.
In de avond hebben we toch een paar goede potjes gehad met z'n drieënMilo44 schreef op zondag 31 maart 2019 @ 15:10:
Grrrrrrrrr, vandaag is echt NIET mijn dag.![]()

Gistermiddag waren de randoms weer om te janken. Mijn vaste buddy en ik kregen steeds volstrekte idioten erbij die meteen dood gingen en vertrokken voordat wij de kans hadden om ze te reviven... Ik snap oprecht niet waarom zulke mensen het spel nog spelen. Ondanks dat zijn we toch met z'n tweeën een keer champion geworden, dat was echt heel gaaf.
Nee. Gelukkig niet, maakt het looten ook wat gevaarlijker. Ook een stuk minder Wraith mains op console.Ricmaniac schreef op vrijdag 29 maart 2019 @ 17:56:
[...]
Het is maar net wat je gewend bent natuurlijk. Vind de pc streams er ook altijd wel erg snel uit zien. Voor zover ik weet kan je op console inderdaad niet bewegen tijdens het looten.Ricmaniac schreef op vrijdag 29 maart 2019 @ 17:56:
[...]
Nice games. Ik word wel echt een beetje triggered door die console gameplay.
Dat bedoel ik echt niet om te bashen ofzo hoor iedereen zijn voorkeur maar als vervent pc speler gaat dit echt traag op console(had even wat terug gespoeld om wat kills te bekijken)
edit: naja triggered is misschien het verkeerde woord maar gewoon zo verbaasd wat het doet met de ervaring van de game tijdens zo'n potje
Sinds de laatste patch heb ik wel last van een bug dat wanneer ik iemand kill en hem meteen wil looten het een paar seconden duurt voordat de armor/helm in het kistje verschijnen. Granaten en ammo staat er wel meteen in maar armor en attachments duurts dus een paar seconden. Erg vervelend als je in een gevecht even snel van armor wilt wisselen ipv te healen. In mijn video zie je dat op 16:20 ook gebeuren.
???Rmg schreef op maandag 1 april 2019 @ 11:01:
[...]
Nee. Gelukkig niet, maakt het looten ook wat gevaarlijker. Ook een stuk minder Wraith mains op console.
Ik kan gewoon lopen en looten op Xbox.
Niet bij deathboxes toch? op pc streams zie je iedereen die deathboxes loot constant ADAD'en, iets wat afaik gewoon niet kan op Xbox

[ Voor 23% gewijzigd door Rmg op 01-04-2019 12:35 ]
Oh dan begreep ik jullie verkeerd, excuses!Rmg schreef op maandag 1 april 2019 @ 12:34:
[...]
Niet bij deathboxes toch? op pc streams zie je iedereen die deathboxes loot constant ADAD'en, iets wat afaik gewoon niet kan op Xbox![]()
Nu tijdje gespeeld op de PC en op PS4.
Merk toch dat het op de PS4 een stuk gemakkelijker gaat. Denk ook dat het algemene niveau daar wat lager ligt.
Ik blijf in ieder geval lekker spelen op de PS4
Servers zijn daar ook veel beter onder controle, heb nooit lag.
Merk toch dat het op de PS4 een stuk gemakkelijker gaat. Denk ook dat het algemene niveau daar wat lager ligt.
Ik blijf in ieder geval lekker spelen op de PS4
[ Voor 13% gewijzigd door mentalozzie op 01-04-2019 14:54 ]
dit dus.. ik heb toevallig omdat ik het er hier deze week over had op ps4 gespeeld vandaag. heb nu 5 potjes gedaan waarvan 3 gewonnen. Ik ben niet echt een console speler zeg maar maar ben altijd best goed met een controller en shooters. Je merkt zoo erg die aim assist die er in zit en gewoon de manier hoe mensen denken/bewegen is erg makkelijk als je echt hardcore pc player bent.mentalozzie schreef op maandag 1 april 2019 @ 14:54:
Nu tijdje gespeeld op de PC en op PS4.
Ik blijf in ieder geval lekker spelen op de PS4Servers zijn daar ook veel beter onder controle, heb nooit lag.
Ik ga wel weer gewoon door op pc puur omdat de meeste maten van mij daar zitten
Ik heb dit ook sinds een paar dagen, ben dus niet de enige lees ik hier..Deadsy schreef op zaterdag 30 maart 2019 @ 16:02:
Moet vaak meerdere malen het spel opnieuw starten voordat ik er eindelijk in kom.
En dan heb ik vaak ook nog dat de 1e game blijft hangen in het laadscherm van de map, kan dan ook niet terug naar de lobby ofzo. Enige optie is dan ALT+F4

Die had ik idd ook opstarten vanuit origin zelf hielp toen ipv van desktop of het was puur het feit dat het spel opnieuw opgestart was. Verder alleen problemen met die idioten die je soms tegenkomt in soloQ
maar toch weer een paar wins en 4x 2de.
[ Voor 48% gewijzigd door SouLLeSSportal op 02-04-2019 10:20 ]
gamepc Nick: ACEpr0faker Steam: pr0faker
Hier hetzelfde probleem, ik hoorde dat het iets te maken had met gekoppelde account tussen Origin en Steam. Toen steam ook opgestart en opnieuw geprobeerd voor mij al meerdere keren de fix geweest. Geen idee of het puur geluk is maar goed, worth a try!Mr_Size schreef op maandag 1 april 2019 @ 19:29:
[...]
Ik heb dit ook sinds een paar dagen, ben dus niet de enige lees ik hier..
Moet vaak meerdere malen het spel opnieuw starten voordat ik er eindelijk in kom.
En dan heb ik vaak ook nog dat de 1e game blijft hangen in het laadscherm van de map, kan dan ook niet terug naar de lobby ofzo. Enige optie is dan ALT+F4
Ook ik heb contact gehad met iemand van EA om mijn Steam account to ontkoppelen en ik kreeg het volgende terug:imbaco schreef op dinsdag 2 april 2019 @ 10:23:
Hier hetzelfde probleem, ik hoorde dat het iets te maken had met gekoppelde account tussen Origin en Steam. Toen steam ook opgestart en opnieuw geprobeerd voor mij al meerdere keren de fix geweest. Geen idee of het puur geluk is maar goed, worth a try!
Aangezien het wel een beetje vreemd is, want als je Apex opstart, rechtsonderin naar het kopje "Friends" gaat, staat er vervolgens links gewoon een grote knop met daarin in koeieletters "Link Steam Account".This is not the first time I've encountered this type of request, but to be honest it still has me perplexed. As far as I'm aware, there isn't a way to link your Steam and EA accounts to begin with. We do support some types of external account connections; such as Twitch and Facebook, but Steams has never been one of them according to all the internal information I've seen.
Echter halverwege de conversatie kwam ik er dus achter dat mijn Steam-link "opeens" was opgeheven, ik weet niet exact wanneer dit is gebeurd en belangrijker nog; HOE? Maar hij laadde bij mij zojuist weer snel.
Misschien dat ze het met de patch hebben verholpen? Gisteren had ik namelijk nog wel lange laadtijden...
Ik heb nog een screenshot ge-upload bij mijn issue en toen kreeg ik het volgende weer terug:
De EA Advisor ging er mee aan de slag aangezien hij nog meer van dit soort meldingen had gekregen (over het trage laden bij Apex Legends welkom scherm zegmaar).I appreciate the image; I may be able to hunt down some more information about this internally. I'm afraid we don't have much more information available at this time however.
My best guess is that this is a program specific to Apex Legends, because it certainly doesn't seem to supported by the broader Origin Service. That said, I don't know of any way to unlink those accounts. It may be something we have to follow up on with the Respawn developers themselves.
Tot dusver mijn bevindingen.We are tracking some reports of issues similar to yours, so if any new information emerges and a permanent fix becomes available, we may disseminate that information via social media (mainly our answers.ea.com forums or Twitter pages).
Gisteren deze grapple met Pathfinder voor elkaar gekregen XD
Enkele mogelijke veranderingen/toevoegingen vanuit het oog van een minder actieve gamer (computer):
Ik ervaar grotendeels WTJs die afgaande partymember stats al dan niet blijven.
- matchmaking
- Ik denk er zo over omdat ik de laatste dagen vaak winning team joiners tegemoet kom. Ze joinen mee en leaven meteen als je minder dan X (in mijn geval enkele tientallen) kills op je stat tracker zien. Statistieken uitzetten is een optie :+
- rapporteer systeem ingame
- Rondjes duren niet lang, cheaters zijn er overal, maar naar endgame toe blijft dit zuur, toch? Of breng een authenticatie systeem via mobiel nummer.
- solo/duo/trio/...modus
[ Voor 13% gewijzigd door Spacewide op 02-04-2019 20:05 ]
De punten per legends zijn alweer verhoogd naar 75000
had nog niet eens bijj 3 de 50k completed
Heb dat maar op gegeven en gaat me toch niet lukken
gewoon lekker terug naar puur spelen voor de fun en niet de grind.
wtf net stond er 75000 bij elke legend. nu is me potje afgelopen en staat het weer op 50000
ook na een herstart. Dat is stom want dan telt het niet door.
Heb dat maar op gegeven en gaat me toch niet lukken
wtf net stond er 75000 bij elke legend. nu is me potje afgelopen en staat het weer op 50000

[ Voor 26% gewijzigd door Ricmaniac op 02-04-2019 20:55 ]
Yup! Eindbaas!CosmicMaik schreef op dinsdag 2 april 2019 @ 18:41:
[YouTube: My best Pathfinder save yet!]
Roland SP404 sampler te koop: https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/2089640
Waaw ik wist niet eens dat dit konCosmicMaik schreef op dinsdag 2 april 2019 @ 18:41:
Wat mij betreft moet de lag aan het begin van de game prio krijgenSpacewide schreef op dinsdag 2 april 2019 @ 19:56:
Enkele mogelijke veranderingen/toevoegingen vanuit het oog van een minder actieve gamer (computer):Verder een knap spel. Soms ben ik precies Titanfall 2 zonder titanfalls of murenlopen aan het spelen.
- matchmaking
- Ik denk er zo over omdat ik de laatste dagen vaak winning team joiners tegemoet kom. Ze joinen mee en leaven meteen als je minder dan X (in mijn geval enkele tientallen) kills op je stat tracker zien. Statistieken uitzetten is een optie :+
- Rondjes duren niet lang, cheaters zijn er overal, maar naar endgame toe blijft dit zuur, toch? Of breng een authenticatie systeem via mobiel nummer.
- solo/duo/trio/...modus
Juist418O2 schreef op dinsdag 2 april 2019 @ 21:27:
[...]
Wat mij betreft moet de lag aan het begin van de game prio krijgen
Verder heb ik begrepen dat er 250ms tussen spelers zit. Dit is belachelijk hoog. Ik schiet zo vaak raak op iemand op mijn scherm maar de game registreert hits vaak niet.
Iemand van dichtbij raken met een single shot wapen is vaak bijna onmogelijk
Niet alleen de netcode hoor, das echt een 4/10 nog steeds. Positioneel geluid is ook onbetrouwbaar, soms hoor je dingen wel en andere keren valt het geluid volledig weg, soms hoor je je eigen voetstappen ergens anders vandaan komen, allemaal wazige dingen. FPS nog een beetje shaky zodra je aan het vechten bent, en out of combat schiet het weer omhoog (al is dat wel beter dan bij launch).
Zat dingen die beter moeten... Maar die gameplay, die is zo geil, ik blijf het spelen
Zat dingen die beter moeten... Maar die gameplay, die is zo geil, ik blijf het spelen
• matchmaking - Statistieken uitzetten is een optieSpacewide schreef op dinsdag 2 april 2019 @ 19:56:
Enkele mogelijke veranderingen/toevoegingen vanuit het oog van een minder actieve gamer (computer):Verder een knap spel. Soms ben ik precies Titanfall 2 zonder titanfalls of murenlopen aan het spelen.
- matchmaking
- Rondjes duren niet lang, cheaters zijn er overal, maar naar endgame toe blijft dit zuur, toch? Of breng een authenticatie systeem via mobiel nummer. Rapporteer functie is er ook al. Maar ik ben het wel eens dat je account op een uniekere manier gekoppeld zou moeten zijn of meervoudig cheaten (lees; makkelijk nieuw account aanmaken om te kunnen cheaten) te voorkomen.
- solo/duo/trio/...modus
- Eens.
Kan je toch doen, gewoon een andere random statistiek erop zetten ipv kills, bijv met pathfinder hoeveel traveldistance je hebt gedaan met je grapple. Of met Lifeline hoeveel damage je hebt geblocked met je revive shield.
• rapporteer systeem ingame
Rapporteer functie is er ook al. Maar ik ben het wel eens dat je een account op een uniekere manier gekoppeld zou moeten zijn/kunnen worden om meervoudig cheaten (lees; makkelijk nieuw account aanmaken om te kunnen cheaten) te voorkomen.
Solo/duo/trio zijn ze idd mee bezig, of iets in die trend iig. Kwestie van geduld I guess

In de patchnotes (van vorige week of de week daarvoor?) is aangekondigd dat je met Pathfinder op zipline kan grapplen.
Kan soms er handig zijn!
[ Voor 9% gewijzigd door Milo44 op 03-04-2019 07:47 ]
aaah zielige KingRichard; https://clips.twitch.tv/PiercingJazzyAppleKappaPride
context:
Als artiest herken ik dit wel, en hanteer simpel; 50% vooraf en anders begin ik er niet meer aan. Maar goed, loop je ook opdracht door mis, maar kans dat ik weer genaait wordt (dingen maken zonder betaald te krijgen, gebeurd mij geen 2e keer meer). Het is triest dat men daar misbruik van maakt, en nu beetje de ziele poot uithangen. Verwacht dat ze (richard en designer) er wel uit komen nu alle exposure maar wel triest
context:
Als artiest herken ik dit wel, en hanteer simpel; 50% vooraf en anders begin ik er niet meer aan. Maar goed, loop je ook opdracht door mis, maar kans dat ik weer genaait wordt (dingen maken zonder betaald te krijgen, gebeurd mij geen 2e keer meer). Het is triest dat men daar misbruik van maakt, en nu beetje de ziele poot uithangen. Verwacht dat ze (richard en designer) er wel uit komen nu alle exposure maar wel triest
[ Voor 23% gewijzigd door himlims_ op 03-04-2019 11:21 ]
Ik zag hem gisteren ook op Reddit. Nice man!CosmicMaik schreef op dinsdag 2 april 2019 @ 18:41:
heb daar ook veel hinder van, vooral met shotgun(s) op mijn scherm (en in replay) is het duidelijk een hit, maar de game is van mening van niet. en schijnbaar zijn de high-ping spelers in het voordeel .... (afgelopen dagen ook niet meer gespeelt want ... why bother)HStyles schreef op dinsdag 2 april 2019 @ 21:34:
[...]
Juist
Verder heb ik begrepen dat er 250ms tussen spelers zit. Dit is belachelijk hoog. Ik schiet zo vaak raak op iemand op mijn scherm maar de game registreert hits vaak niet.
Iemand van dichtbij raken met een single shot wapen is vaak bijna onmogelijk
Dit probleem heb ik alleen met de Wingman, voor alle andere wapens heb ik hier geen last van (of mijn aim met Wingman is gewoon slecht XD)himlims_ schreef op woensdag 3 april 2019 @ 12:04:
[...]
heb daar ook veel hinder van, vooral met shotgun(s) op mijn scherm (en in replay) is het duidelijk een hit, maar de game is van mening van niet. en schijnbaar zijn de high-ping spelers in het voordeel .... (afgelopen dagen ook niet meer gespeelt want ... why bother)
Twitch.tv/coelijoeli
Alle wapens hebben momenteel dat kogels soms niet registreren, je merkt het alleen meer met single-fire wapens. Om hier tijdelijk omheen te werken, pak een 301/Spitfire als hoofdwapen met extended, als er dan iets niet registreerd, dan kunnen die andere 25-50 kogels wel aankomenCoeliJoeli schreef op woensdag 3 april 2019 @ 12:28:
[...]
Dit probleem heb ik alleen met de Wingman, voor alle andere wapens heb ik hier geen last van (of mijn aim met Wingman is gewoon slecht XD)
Had het gisteren ook op de PS4. Sta anderhalve meter van een Gibraltar vandaan, dus niet te missen, En van de 28 kogels uit mijn 301 registreerden er zeker 10 niet.
wat een clicbait gehalte, is zeker omdat de gamer een ze is

Dat zal ongetwijfeld, ik kwam hem op FB tegen. Maargoed, daar ging het mij niet om.himlims_ schreef op woensdag 3 april 2019 @ 14:47:
[...]
wat een clicbait gehalte, is zeker omdat de gamer een ze is![]()
Kon er wel om lachen hoe het in elkaar gemonteerd is.
[ Voor 15% gewijzigd door Milo44 op 03-04-2019 14:55 ]
Eerrm, vanmiddag gespeeld, account gewoon beschikbaar.
Start net Origin op, spel moest updaten. Update klaar, opgestart, en........ Hele account wiped
Alles staat weer op 0. Meer mensen last van? Ik speel op PC.
Edit: zoals hieronder staat blijkbaar ook op Xbox. Is er iets aan de hand met syncen ofzo richting EA?
Edit2: EA forum gaat los, iedereen heeft het schijnbaar. Hopelijk wordt het snel gefixt..
Start net Origin op, spel moest updaten. Update klaar, opgestart, en........ Hele account wiped

Edit: zoals hieronder staat blijkbaar ook op Xbox. Is er iets aan de hand met syncen ofzo richting EA?
Edit2: EA forum gaat los, iedereen heeft het schijnbaar. Hopelijk wordt het snel gefixt..
[ Voor 35% gewijzigd door Mr_Size op 03-04-2019 19:27 ]
Jep alles weg op de xboxMr_Size schreef op woensdag 3 april 2019 @ 19:12:
Eerrm, vanmiddag gespeeld, account gewoon beschikbaar.
Start net Origin op, spel moest updaten. Update klaar, opgestart, en........ Hele account wipedAlles staat weer op 0. Meer mensen last van?
Statement van EA op het forum:
Hey everyone,
We are aware and looking into the issue with accounts losing their progress after the update today.
Will provide update ASAP.
(Marking this as solution to highlight the issue, don't mean its solved.)
/Atic
Hey everyone,
We are aware and looking into the issue with accounts losing their progress after the update today.
Will provide update ASAP.
(Marking this as solution to highlight the issue, don't mean its solved.)
/Atic
Let op:
Graag zoveel mogelijk ontopic blijven. Een kleine discussie over Apex Legends vs een andere game, of een kleine discussie over randzaken van Apex Legends is prima, maar houd het netjes en respecteer elkaars mening. Mocht iemand over de schreef gaan: reageer er niet op en gebruik de "Rapporteer" functie.
Let aub op met het plaatsen van plaatjes. Grote bestanden laden traag op mobiel en hoge resolutie scrollt traag voor iedereen. Thumbnails zijn voor winnaars.
![]() | Zoek je andere Tweakers om Apex Legends mee te spelen? Vergezel ons op de Apex Legends Discord server voor Tweakers Deze server is geen officiële Tweakers-server, Tweakers-crew zal hier dus geen support of moderatie op kunnen geven. |
Graag zoveel mogelijk ontopic blijven. Een kleine discussie over Apex Legends vs een andere game, of een kleine discussie over randzaken van Apex Legends is prima, maar houd het netjes en respecteer elkaars mening. Mocht iemand over de schreef gaan: reageer er niet op en gebruik de "Rapporteer" functie.
Let aub op met het plaatsen van plaatjes. Grote bestanden laden traag op mobiel en hoge resolutie scrollt traag voor iedereen. Thumbnails zijn voor winnaars.