Een respawn beacon in fortnite, net zoals ze heel snel het ping systeem over hebben genomen met de ingang van het nieuwe seizoen gisteren
Verwijderd
Toen was ik er ook weer even klaar mee ja.Dutchone schreef op vrijdag 1 maart 2019 @ 08:54:
Gisteren zijn @Verwijderd en ik voor het eerst 2 team tegen gekomen die samen werkte, we konden niks meer.
We waren ergens aan het rondkijken waar werd geschoten, komen er ineens twee teams naar boven stampen. De teams negeerden elkaar volledig. Was overduidelijk samenwerking.
Beetje jammer ditDigitalError schreef op vrijdag 1 maart 2019 @ 09:56:
[...]
Een respawn beacon in fortnite, net zoals ze heel snel het ping systeem over hebben genomen met de ingang van het nieuwe seizoen gisteren

Gaan ze daar geen gezeik mee krijgen (met het ping concept)? Praktisch gezien is dit toch gewoon copy pasta van een bestaand iets in een game die het nog niet heeft?
Of wordt dit meer toegepast in BR games? Ik heb geen idee namelijk, Apex Legends is mijn eerste BR game.
I, a stranger and afraid in a world I never made...
Welkom in de wondere wereld van online shooters waar zichtbaarheid, fps en zo laag mogelijke input lag altijd king is.Jordy8 schreef op vrijdag 1 maart 2019 @ 09:33:
[...]
Ik heb bijna alles op laag gezet, maar de graphics zijn dan alsnog meer dan oke, en inderdaad een stabielere max fps.
Stiekem helpt het juist om de graphics wat lager te zetten, alsof je de poppetjes dan beter ziet in sommige omstandigheden.
Damn, dat is wel erg lelijk, tegen zes man ben je vrij snel uitgespeeld. Ben wel nieuwschierig hoe het er bij ze aan toe gaat op discord en hoe ze de laatste battle uitvechten.Verwijderd schreef op vrijdag 1 maart 2019 @ 09:57:
[...]
Toen was ik er ook weer even klaar mee ja.
We waren ergens aan het rondkijken waar werd geschoten, komen er ineens twee teams naar boven stampen. De teams negeerden elkaar volledig. Was overduidelijk samenwerking.
Daar gaan ze geen gezeik mee krijgen. Apex Legends heeft het weer overgenomen van games als Battlefield waar een context-aware ping systeem al jaren lang in zit. En Battlefield is vast ook niet de eerste die dit bedacht heeft.Milo44 schreef op vrijdag 1 maart 2019 @ 10:08:
[...]
Beetje jammer dit![]()
Gaan ze daar geen gezeik mee krijgen (met het ping concept)? Praktisch gezien is dit toch gewoon copy pasta van een bestaand iets in een game die het nog niet heeft?
Of wordt dit meer toegepast in BR games? Ik heb geen idee namelijk, Apex Legends is mijn eerste BR game.
Maar wat moet Fortnite anders doen? Hun grootste troef was dat het spel gratis is, echter dat is Apex Legends nu ook. Is het building systeem dan innovatief genoeg om spelers te behouden?
SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N
Bugs fixenTsurany schreef op vrijdag 1 maart 2019 @ 10:11:
[...]
Daar gaan ze geen gezeik mee krijgen. Apex Legends heeft het weer overgenomen van games als Battlefield waar een context-aware ping systeem al jaren lang in zit. En Battlefield is vast ook niet de eerste die dit bedacht heeft.
Maar wat moet Fortnite anders doen? Hun grootste troef was dat het spel gratis is, echter dat is Apex Legends nu ook. Is het building systeem dan innovatief genoeg om spelers te behouden?
Ben erg benieuwd wanneer we iets gaan horen over de battle pass.
Met bugs fixen verkoop je geen cosmeticsservival7 schreef op vrijdag 1 maart 2019 @ 10:13:
[...]
Bugs fixenZitten er nog genoeg in.
SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N
Er is gisteren een nieuwe battle pass uitgekomen met het begin van seizoen 8servival7 schreef op vrijdag 1 maart 2019 @ 10:13:
[...]
Bugs fixenZitten er nog genoeg in.
Laat ze eerst maar eens met seizoen 1 beginnen voor we het over seizoen 8 hebbenDigitalError schreef op vrijdag 1 maart 2019 @ 10:34:
[...]
Er is gisteren een nieuwe battle pass uitgekomen met het begin van seizoen 8
Het is niet heel lastig om in dezelfde instance terecht te komen. Als je dus 2 groepen van 3 hebt en je bent tegelijk ready, dan moet dit lukken.Verwijderd schreef op vrijdag 1 maart 2019 @ 09:57:
[...]
Toen was ik er ook weer even klaar mee ja.
Zelf een keer getest toen we met zijn 4'en waren. (2x2) alleen van samenwerking was er bij ons geen sprake. Eerder dat we beide naar het dropship zouden gaan en elkaar zouden afslachten
Gisteren eens een andere gamestyle (meer pushen en rushen) geprobeerd maar pakte voor geen ene meter uit. Uiteindelijk maar 1x gewonnen. Misschien toch maar iets rustiger spelen en kat uit de boom kijken
heb idee dat pushen en rushen toch wel de key tot succes is in deze game; zodra ergens een gunfight horen, direct er naar toe; suprise !! werkt best goed. Speelde vooreen redelijk passief (looten, beetje circle volgen). Nu weekje later, toch echt direct de aanval intillietom schreef op vrijdag 1 maart 2019 @ 10:44:
Dacht dat dit een apex legends topic was.
Gisteren eens een andere gamestyle (meer pushen en rushen) geprobeerd maar pakte voor geen ene meter uit. Uiteindelijk maar 1x gewonnen. Misschien toch maar iets rustiger spelen en kat uit de boom kijken
Dat ben ik langzamerhand ook steeds meer aan het doen, merk sowieso (logisch ook) dat ik dan meer kills maak.himlims_ schreef op vrijdag 1 maart 2019 @ 10:52:
[...]
heb idee dat pushen en rushen toch wel de key tot succes is in deze game; zodra ergens een gunfight horen, direct er naar toe; suprise !! werkt best goed. Speelde vooreen redelijk passief (looten, beetje circle volgen). Nu weekje later, toch echt direct de aanval in
En ik merk dat de Wingman/Peacekeeper combo voor mij erg lekker werkt, zeker icm bovenstaand (persoonlijk).
Verwijderd
Ik vind het vooral jammer dat dat nu blijkbaar een ding is. Als ik outplayed word ben ik de laatste die zuur gaat zitten doen, maar als dat op deze manier moet gebeurenHogader schreef op vrijdag 1 maart 2019 @ 10:43:
[...]
Het is niet heel lastig om in dezelfde instance terecht te komen. Als je dus 2 groepen van 3 hebt en je bent tegelijk ready, dan moet dit lukken.
Zelf een keer getest toen we met zijn 4'en waren. (2x2) alleen van samenwerking was er bij ons geen sprake. Eerder dat we beide naar het dropship zouden gaan en elkaar zouden afslachten
Gister hadden we ook een potje waar een wraith onze aandacht trok en de rest van het team ons neermaaide met snipers. Dat was gewoon erg netjes gedaan
Af en toe zo heerlijk, met 4 a 5 teams landen op de zelfde plek landen en dan pure chaos!
Haha ja herkenbaar, gisteravond ook een aantal keer gehad bij The Pit/Bunker.Verwijderd schreef op vrijdag 1 maart 2019 @ 10:58:
[...]Af en toe zo heerlijk, met 4 a 5 teams landen op de zelfde plek landen en dan pure chaos!![]()
Als je dan vervolgens iemand (of 2) neer mept die gewoon al een gun hebben, dan is dat wel lachegierenbrullen
Gisteren deden we dat dus. Zodra we gunshots hoorden gingen we eropaf (met toch wel redelijke loot) maar bij ons (standaard groepje) werkt dus averechtshimlims_ schreef op vrijdag 1 maart 2019 @ 10:52:
[...]
heb idee dat pushen en rushen toch wel de key tot succes is in deze game; zodra ergens een gunfight horen, direct er naar toe; suprise !! werkt best goed. Speelde vooreen redelijk passief (looten, beetje circle volgen). Nu weekje later, toch echt direct de aanval in
Gelukkig is er in Apex genoeg healing te vinden. Na een gunfight altijd eerst healen dan pas looten. En er altijd vanuit gaan dat er nog een team komt.tillietom schreef op vrijdag 1 maart 2019 @ 11:07:
[...]
Gisteren deden we dat dus. Zodra we gunshots hoorden gingen we eropaf (met toch wel redelijke loot) maar bij ons (standaard groepje) werkt dus averechts. Zodra wij dus als '3e' team erbij kwamen en we wonnen kwam er nog een groepje bij. leuke gekke chaos dat wel
Als je een Bangalore in je team hebt kan je ook een smoke op de deathcrates gooien zodat je wat veiliger kan looten.
zie je die smoke van bangalore?! Gooi er direct een granaat in, zo al nodige totaal onverwachte kills gemaaktservival7 schreef op vrijdag 1 maart 2019 @ 11:30:
[...]
Gelukkig is er in Apex genoeg healing te vinden. Na een gunfight altijd eerst healen dan pas looten. En er altijd vanuit gaan dat er nog een team komt.
Als je een Bangalore in je team hebt kan je ook een smoke op de deathcrates gooien zodat je wat veiliger kan looten.
Slim! Maar die kill had je waarschijnlijk zonder smoke ook wel gemaakt aangezien je in de smoke ook gewoon de grenade indicator ziet.himlims_ schreef op vrijdag 1 maart 2019 @ 11:44:
[...]
zie je die smoke van bangalore?! Gooi er direct een granaat in, zo al nodige totaal onverwachte kills gemaaktdat iemand rustig kistje zit te looten in de rook.
Met 1 goede aimer, rustig landen, 1 squad inpakken hopelijk, looten en vanaf dan de verre hoek houden, de laatste twee squads die aan t matten zijn uit laten razen en dan profiteren. Iets van 6 kills als squad in totaal.
Met twee mensen die bovengemiddeld shooters spelen, dan is het eerst verre hoek houden en dan vanaf de tweede cirkel de squads aan de buitenkant opruimen en langzaam naar binnen trekken erg handig. Win je met iets van 10 - 15 kills als squad in totaal.
Met drie goede aimers op comms gewoon lekker de actie op zoeken, duals winnen en anderen voor je laten looten. Hopelijk iets van 20 kills teminste met z'n allen.
Met drie goede aimers spelen waar ook nog gebruik wordt gemaakt van de synergieën tussen de legends heb ik nog niet vaak meegemaakt, dat kan wel interessant worden als dat de norm wordt. Heel af en toe kom je zo'n squad tegen en dan is het snel game-over, echt genieten als je zo outplayed wordt. Dan is er voor ons nog genoeg te leren.
Gewoon nades spammen met je team! Je weet precies waar de revive plaats vindt met die smoke, 9/10 keer zitten ze er vrolijk midden in. Hoeveel kills dat al wel niet heeft opgeleverd, heerlijk.servival7 schreef op vrijdag 1 maart 2019 @ 11:48:
[...]
Slim! Maar die kill had je waarschijnlijk zonder smoke ook wel gemaakt aangezien je in de smoke ook gewoon de grenade indicator ziet.
jah en nee, men verwacht het niet snel (want zit in cover van smoke) en is toch gefocust op die lootboxservival7 schreef op vrijdag 1 maart 2019 @ 11:48:
[...]
Slim! Maar die kill had je waarschijnlijk zonder smoke ook wel gemaakt aangezien je in de smoke ook gewoon de grenade indicator ziet.
maak er echt gewoonte van, eerst die arc stars erop, daarna schieten
[ Voor 8% gewijzigd door himlims_ op 01-03-2019 11:55 ]
Tja, bij Epic zijn ze ook niet gek natuurlijk. Die zien het succes van Apex en zijn bang om het kostbare marktaandeel (nog meer) te verliezen.DigitalError schreef op vrijdag 1 maart 2019 @ 09:56:
[...]
Je ziet op Twitch nu een kleine opleving van Fortnite i.v.m. het nieuwe seizoen, maar ik verwacht dat Apex op korte termijn toch Fortnite weer gaat aflossen in de views.
Niet dat het mij veel uit maakt, heb er geen belang bij. Maar ik weet wel dat het erg fijn is om een goede BR game te spelen zonder het bouwen er bij. Ergens is het gewoon bloed irritant als je een gevecht aan gaat, en de tegenstander keer op keer een muur er tussen zet.
Dat heeft dan weinig met gunskills te maken maar meer met bouw skills. Heb het een tijd leuk gevonden, maar wil er nu niet meer naar terug.
Vanavond weer lekker Apex
Gisteren dus niet kunnen spelen wegens een T-Mobile thuis storing.
Dan merk je pas hoe verslavend dit spel eigenlijk is.
1e pot: win
2e pot: 2e
3e pot: win
4e pot: 3e
5e pot: win
6e pot: 2e
7e pot: win
Ging goed dus!
Onze playstyle is: alles rushen

Ik merk het ook als ik speel.. even snel een potje.. Vaak binnen paar min dood.. ok nog eentje dan.. en nog eentje en voordat je het weet is het 2 uur laterservival7 schreef op vrijdag 1 maart 2019 @ 12:13:
[...]
Gisteren dus niet kunnen spelen wegens een T-Mobile thuis storing.
Dan merk je pas hoe verslavend dit spel eigenlijk is.
https://docs.google.com/d...IGF5kPtfz2pfgx5cY/preview
player guide
je schiet iemand in zijn voet, en die persoon veranderd in een flatgebouw. de bob-de-bouwer simulator game duurde hier 10min. toen had ik wel gezien dat duidelijk niet tot de doelgroep behoor (als oude Quake/Unreal veteraan)Denman schreef op vrijdag 1 maart 2019 @ 12:07:
Niet dat het mij veel uit maakt, heb er geen belang bij. Maar ik weet wel dat het erg fijn is om een goede BR game te spelen zonder het bouwen er bij. Ergens is het gewoon bloed irritant als je een gevecht aan gaat, en de tegenstander keer op keer een muur er tussen zet.
Dat heeft dan weinig met gunskills te maken maar meer met bouw skills. Heb het een tijd leuk gevonden, maar wil er nu niet meer naar terug.
Vanavond weer lekker Apex
[ Voor 69% gewijzigd door himlims_ op 01-03-2019 12:29 ]
En dan gillen "ik heb alleen een Mozambique! Ik kan niks!Milo44 schreef op vrijdag 1 maart 2019 @ 11:06:
[...]
Haha ja herkenbaar, gisteravond ook een aantal keer gehad bij The Pit/Bunker.
Als je dan vervolgens iemand (of 2) neer mept die gewoon al een gun hebben, dan is dat wel lachegierenbrullen
Dutchone schreef op vrijdag 1 maart 2019 @ 12:29:
[...]
En dan gillen "ik heb alleen een Mozambique! Ik kom er aan k*t!"
Dutchone schreef op vrijdag 1 maart 2019 @ 12:29:
[...]
En dan gillen "ik heb alleen een Mozambique! Ik kan niks!

Dan zou ik hem toch adviseren eens dat ding te gebruiken, juist bij early game engagements is die prima. Je moet echter wel goed richten en dichtbij genoeg zijn. Richten op bovenlichaam +hoofd en je doet een bak met schade waar je vaak genoeg aan 1 of 2 schoten hebt. Het blijft echter wel een erg situationeel wapen.Dutchone schreef op vrijdag 1 maart 2019 @ 12:29:
[...]
En dan gillen "ik heb alleen een Mozambique! Ik kan niks!
gamepc Nick: ACEpr0faker Steam: pr0faker
Thanks, was wel gezellig! Hopelijk snel weer wat skills geleerd!Kneth87 schreef op donderdag 28 februari 2019 @ 10:50:
[...]
Gisteren heb je paar potjes meegespeeld (Mactox87 hier), je grootste probleem is dat je ver achterop zit omdat je de verschillende loot nog niet vlot herkent of nog moet ontdekken welke wapens bij jou goed werken. Probeer hier wat vlotter in te zijn zodat je makkelijker bij je team kunt blijven want als je te ver weg bent en je komt andere spelers tegen duurt het even eer je team kan ondersteunen of omgekeerd.
low zetten game netjes sluiten (dus geen alt+f4) dan opnieuw apex starten en zou goed moeten staanJordy8 schreef op vrijdag 1 maart 2019 @ 13:42:
Kom er trouwens achter dat ik in de graphic settings de model detail niet aan kan passen. Als ik hem op Low zet > Apply en open daarna opnieuw het menu dan staat ie weer op High.. Meer klachten hierover gelezen, maar geen fix nog gezien.
Ik heb best lang plezier gehad met Fortnite (ondanks m'n leeftijdhimlims_ schreef op vrijdag 1 maart 2019 @ 12:27:
je schiet iemand in zijn voet, en die persoon veranderd in een flatgebouw. de bob-de-bouwer simulator game duurde hier 10min. toen had ik wel gezien dat duidelijk niet tot de doelgroep behoor (als oude Quake/Unreal veteraan)
Maar op een gegeven moment word je er zo moe van:
Als eerste het gevecht starten, 3 damage, muur opgetrokken. Muur neerknallen en als ie weg is, staat er binnen 0,0002 seconde een nieuwe muur.
Rinse & repeat dit tot OF de mats op zijn OF je ondertussen door een ander persoon bent neergeknald die op het geluid af kwam.
Ahhh Quake, the memories... kan me nog heugen dat ik m'n Voodoo 2 3dfx kaart ophaalde bij m'n vaste leverancier en versteld stond van de grafische kwaliteit en soepelheid waarmee Quake 2 liep.
Maar goed, dat is meer iets voor een ander topic
Ik zoek wat mensen om samen mee te spelen op PS4. Voel je vrij om mij toe te voegen, psn NiQo90.
Lijkt me leuk om met wat Tweakers te spelen vanavond
Net geprobeerd, maar hij staat na het opstarten weer op high.himlims_ schreef op vrijdag 1 maart 2019 @ 13:54:
[...]
low zetten game netjes sluiten (dus geen alt+f4) dan opnieuw apex starten en zou goed moeten staan
The Pit ga ik ook nog wel is heen, soms het idee dat mensen die overslaan om dat ze denken dat er bijna niks ligt.. Vrijwel altijd een paarse armor met fijne loot. Echter voor 3 personen is er te weinig.
Bunker is ook altijd leuk, echter over het algemeen altijd wel 1 of 2 squads die daar ook droppen.. Waardoor het geluk hebben is en als een dolle door de kamertjes heen rennen.
Resumè, omgeving Pit, Bunker & Cascades zijn mijn favoriet.
[ Voor 11% gewijzigd door SouLLeSSportal op 01-03-2019 15:19 ]
gamepc Nick: ACEpr0faker Steam: pr0faker
Ben door slechte randoms wel een halve ninja geworden ondertussen. Al 2 potjes alleen gewonnen door heel sneaky door het level te gaan en dan proberen gebruik te maken van de laatste 2 teams die met elkaar in gevecht gaan.
Ik probeer de hotspots een beetje te vermijden. Ja soms heb je geluk en down je 2 a 3 squads EN krijg je tijd om te looten/healen maar in meer gevallen is het aanklooien met geen wapen of een pistol met te weinig ammo. En doodgaan zonder wapen vind ik zo suf. Daarentegen is killen zonder wapen weer erg leuk
The Stranger: Do you have to use so many cuss words?
The Dude: What the fuck you talking about?
Hey Niqo, je kunt mij gewoon inviten hoor!NiQo schreef op vrijdag 1 maart 2019 @ 14:15:
Hoi!
Ik zoek wat mensen om samen mee te spelen op PS4. Voel je vrij om mij toe te voegen, psn NiQo90.
Lijkt me leuk om met wat Tweakers te spelen vanavond
Overigens kan apex nog wel wat leren van fortnite tav invites en elkaar joinen. Gaat bij fortnite een stuk soepeler. Heb bij apex steeds dat invites verlopen zijn...
Ik sluit mij hierbij aan, alleen dan Water Treatment ipv Cascades.lowskilled-ftw schreef op vrijdag 1 maart 2019 @ 14:57:
Mijn favoriet is Cascades, over het algemeen altijd wel een andere squad en dus direct in de actie. Maar niet te hectisch!
The Pit ga ik ook nog wel is heen, soms het idee dat mensen die overslaan om dat ze denken dat er bijna niks ligt.. Vrijwel altijd een paarse armor met fijne loot. Echter voor 3 personen is er te weinig.
Bunker is ook altijd leuk, echter over het algemeen altijd wel 1 of 2 squads die daar ook droppen.. Waardoor het geluk hebben is en als een dolle door de kamertjes heen rennen.
Resumè, omgeving Pit, Bunker & Cascades zijn mijn favoriet.
Dus in het kort: Water Treatment, The Pit, of Bunker.
[ Voor 3% gewijzigd door Milo44 op 01-03-2019 16:08 ]
Artillery. Als Pathfinder heb ik een perfecte route waar ik binnen korte tijd met Grapple alle loot hotspots kan bezoeken. Het is wel een populaire locatie, maar heb vaak wel het voordeel door eerder genoemde reden. Vaker wel dan niet verlaten we die plek helemaal decked out, óf het is een nieuwe potje zoeken. Beiden fine with mehimlims_ schreef op vrijdag 1 maart 2019 @ 14:40:
wat is jullie favoriete jump plek?
Denk dat relay een fijne plek vind, relatief rustig, goeie loot
[Afbeelding]
Ik snap nooit dat Artillery zo populair is. In vergelijking met andere dropspots ligt er echt weinig loot voor zo'n groot gebied.yinx84 schreef op vrijdag 1 maart 2019 @ 16:23:
[...]
Artillery. Als Pathfinder heb ik een perfecte route waar ik binnen korte tijd met Grapple alle loot hotspots kan bezoeken. Het is wel een populaire locatie, maar heb vaak wel het voordeel door eerder genoemde reden. Vaker wel dan niet verlaten we die plek helemaal decked out, óf het is een nieuwe potje zoeken. Beiden fine with me
Misschien een paar keer pech gehad? Want mijn ervaring is compleet anders!servival7 schreef op vrijdag 1 maart 2019 @ 16:28:
[...]
Ik snap nooit dat Artillery zo populair is. In vergelijking met andere dropspots ligt er echt weinig loot voor zo'n groot gebied.
Dat valt best wel mee hoor. Je kan altijd pech hebben kwa loot. Maar vanuit Artillery zijn er 2 tunnels aan de West kant, en je kan direct South gaan waar overal losse Lootcrates staan in het bos. Genoeg aansluitingen dus.servival7 schreef op vrijdag 1 maart 2019 @ 16:28:
[...]
Ik snap nooit dat Artillery zo populair is. In vergelijking met andere dropspots ligt er echt weinig loot voor zo'n groot gebied.
Maar buiten dat om, je vind altijd de beste loot door andere teams neer te maaien
Nu weer ff gehad met Apex, ga eens kijken of de open beta van TD2 iets is.
Grappig dat vorig jaar in maart de kaart al gelekt was
Bij mij zijn de crashes trouwens minder geworden. Evenals de lag in het begin van de game. 1 crash in 3 dagen ongeveer.
Ik had niks moeten zeggen
[ Voor 7% gewijzigd door Jordy8 op 01-03-2019 22:12 ]

Mechwarrior Online: Flapdrol
Verwijderd
Wat een heerlijke game al lvl 30 en aardig wat champions wins op me naam.
Ben benieuwd naar de battkepas en de nieuwe champions
It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky
Ik ben geen sniper fan. Maar man was I wrong. 145 damage met 1 schot. Ik was vooral onder de indruk dat dat zelfs in mijn handen lukte.
Helaas eindigde we 2e.
Dè developers podcast in je moerstaal : CodeKlets Podcast
lv101 is de max. Ik zit nu zelf op 92 geloof ik, na 115 uur Apex.exe gedraait te hebbenAmaze86 schreef op zaterdag 2 maart 2019 @ 13:13:
Nog 2 levels en dan level 50,enigste trophy die ik nog moet behalen.Zie al spelers boven level 75,wat is de max...

edit; Nou ja, 101... Zodra je lv100 word kan je die nog vol XP levelen, en dan krijg je een soort max level icoontje.
[ Voor 15% gewijzigd door kevz op 02-03-2019 14:20 ]
aan de linker kant heb je zon een pop die naar beneden gaat als je hem schiet ga daar maar eens op staanArunia schreef op zaterdag 2 maart 2019 @ 10:52:
@cherrycoke is dat out of bounds? En zo ja, hoe?![]()
Hou daar echt van.
boven op dat gebouw als je vanuit de tutorial naar benden gaat aan de rechter kant helemaal bovenop
[ Voor 14% gewijzigd door cherrycoke op 02-03-2019 16:19 ]
*knip*
promotie zoals dit is niet de bedoeling op Tweakers. Je zou de link wel in je signature kunnen zetten.
[ Voor 93% gewijzigd door Ircghost op 02-03-2019 21:01 ]
Net als elke andere 'LookatmeTTV' Wraith speler die de champion squad is elke match zeker?

Ja, ik ben TTVtryhard-moe denk ik
edit; Ik keek even 3 seconden, en het is nog waar ook. Ongelovelijk hoe snel dit stereotype zich heeft ontwikkeld
[ Voor 26% gewijzigd door Ircghost op 02-03-2019 21:02 ]
Prima.kevz schreef op zaterdag 2 maart 2019 @ 18:35:
[...]
Net als elke andere 'LookatmeTTV' Wraith speler die de champion squad is elke match zeker?
Ja, ik ben TTVtryhard-moe denk ik
edit; Ik keek even 3 seconden, en het is nog waar ook. Ongelovelijk hoe snel dit stereotype zich heeft ontwikkeld
Weer een volger erbij.
Net zoals Fortnite, snap de mechanics, maar mijn aim zuigt zo mateloos, en met de uren die ik erin steek zou die inmiddels al lang een beetje op niveau moeten komen. Maar nope.
Als je de aim niet hebt, kun je nog altijd slim spelen om uiteindelijk kills te maken.UltraSub schreef op zaterdag 2 maart 2019 @ 18:58:
Ok, denk dat ik te oud ben voor FPS
Net zoals Fortnite, snap de mechanics, maar mijn aim zuigt zo mateloos, en met de uren die ik erin steek zou die inmiddels al lang een beetje op niveau moeten komen. Maar nope.
Bv dmv usage van nades en op plekken vechten waar je in het voordeel bent.
Daar heb/had ik ook veel last van, maar het veranderen van fov naar 100, muis gevoeligheid omlaag, 60hz naar 144hz monitor, en schiet (alcoholvrij) best aardig. En oefenen, na tijdje krijg je de feel wel. Maar soms mijn dag ook niet, en schiet alles misUltraSub schreef op zaterdag 2 maart 2019 @ 18:58:
[ Voor 8% gewijzigd door himlims_ op 02-03-2019 19:07 ]
Raak! Eindelijk een update van EA:LankHoar schreef op woensdag 27 februari 2019 @ 18:15:
[...]
Net geschoten, nu nog zien of het raak of mis is
Kan gelukkig weer spelen!Hello,
Product Name: Apex Legends
Email Address: XXX@XXX.com
Thank you for contacting us regarding the action that was taken on your account.
Your concern led to a full investigation of your account. After reviewing your case, we found your concerns valid and justified. We will make sure to prevent this in the future.
We appreciate your help and understanding in this matter.
Thank you,
EA Terms of Service

When life throws you a curve, lean into it and have faith!
Hier beetje mee zitten stoeien voor de leut.cherrycoke schreef op zaterdag 2 maart 2019 @ 16:19:
[...]
aan de linker kant heb je zon een pop die naar beneden gaat als je hem schiet ga daar maar eens op staan
boven op dat gebouw als je vanuit de tutorial naar benden gaat aan de rechter kant helemaal bovenop
Die poppen kan ik nog wel vinden, die zijn er genoeg en lanceren je, maar bij je tweede zin loop ik vast.
"boven op dat gebouw als je vanuit de tutorial naar benden gaat aan de rechter kant helemaal bovenop"
En @LankHoar , mooi man!
8 bockbier is dan ook een aardige dosis:)himlims_ schreef op zaterdag 2 maart 2019 @ 19:07:
[...]
Daar heb/had ik ook veel last van, maar het veranderen van fov naar 100, muis gevoeligheid omlaag, 60hz naar 144hz monitor, en schiet (alcoholvrij) best aardig. En oefenen, na tijdje krijg je de feel wel. Maar soms mijn dag ook niet, en schiet alles mis
YouTube: How to get on the dinosaur's bones.Milo44 schreef op zaterdag 2 maart 2019 @ 19:50:
[...]
Hier beetje mee zitten stoeien voor de leut.
Die poppen kan ik nog wel vinden, die zijn er genoeg en lanceren je, maar bij je tweede zin loop ik vast.
"boven op dat gebouw als je vanuit de tutorial naar benden gaat aan de rechter kant helemaal bovenop"
En @LankHoar , mooi man!
filmpje voor je gemaakt
Acer predator XB271HU - Ryzen 3700x -MSI Z270 PGC - MSI 2070 super - 32gb DDR4 - NZXT H700i - Seasonic 650W gold
Ah, die heb ik idd nog niet eerder gezien. Grappigcherrycoke schreef op zaterdag 2 maart 2019 @ 22:07:
[...]
YouTube: How to get on the dinosaur's bones.
filmpje voor je gemaakt
Ik was er ook al eens achter gekomen dat je over die dunne lijntjes met rode vlaggetjes eraan kan lopen, dan kom je ook op leuke plekjes

Ach, na een paar weken sta ik nog steeds op 1 kill. Ik ben echt hopeloos zodra het niet PvE isUltraSub schreef op zaterdag 2 maart 2019 @ 18:58:
Het ligt in ieder geval niet aan je nicknameDizzyWeb schreef op zondag 3 maart 2019 @ 01:09:
[...]
Ach, na een paar weken sta ik nog steeds op 1 kill. Ik ben echt hopeloos zodra het niet PvE is
(Ps. Google dizzy apex)
Dat dacht ik ook, maar gewoon begonnen met alles engagen wat je tegenkomt anders leer je de gunplay niet. En gaat uiteindelijk dikke prima.UltraSub schreef op zaterdag 2 maart 2019 @ 18:58:
Maar het is inderdaad pijnlijk om toe te geven dat de leeftijd wel merkbaar is.... 👵🏼
En niet bang zijn om de trainings area zo nu en dan te laden om recoil controll te oefenen.kneusteun schreef op zondag 3 maart 2019 @ 08:53:
[...]
Dat dacht ik ook, maar gewoon begonnen met alles engagen wat je tegenkomt anders leer je de gunplay niet. En gaat uiteindelijk dikke prima.
Maar het is inderdaad pijnlijk om toe te geven dat de leeftijd wel merkbaar is.... 👵🏼
Speelde om die reden ook aim maps in CS. Met al die ervaring

Wat jammer is is dat er, voor zover ik weet, geen addons in trainings area zitten. Dus ja je leert recoil kennen, maar met de tich hopbbblije schreef op zondag 3 maart 2019 @ 09:53:
[...]
En niet bang zijn om de trainings area zo nu en dan te laden om recoil controll te oefenen.
Speelde om die reden ook aim maps in CS. Met al die ervaringmoet er toch ergens muscle memory zitten
ops die er zijn kan je wapen totaal anders aanvoelen.
Dè developers podcast in je moerstaal : CodeKlets Podcast
Dat is ook mijn reden dat ik niet in de trainingsarea hier op oefen, maar gewoon zoveel mogelijk *bewust* erop let/aanvoel wat mijn wapen doet op het moment dat ik de juiste/fijne mods erop heb zitten.OMX2000 schreef op zondag 3 maart 2019 @ 10:35:
[...]
Wat jammer is is dat er, voor zover ik weet, geen addons in trainings area zitten. Dus ja je leert recoil kennen, maar met de tich hop
ops die er zijn kan je wapen totaal anders aanvoelen.
Vandaag alweer een stuk of 4 gehad. Wordt er echt ziek van, beter fixen ze het snel want het is gruwelijk frustrerend

2 kills en 4x een medestander revived.
Leuke pot was dit, en toch wel wat stress hoor het laatste gevecht, poeh
Wanneer begint dit?? Kijk ook wel uit naar wat extra content om het lekker fris te houden.Ricmaniac schreef op zondag 3 maart 2019 @ 16:15:
Heb echt zin in het seizoen! vanmorgen weer 3 wins back2back. eindelijk een BR game waar ik wel goed in ben
Acer predator XB271HU - Ryzen 3700x -MSI Z270 PGC - MSI 2070 super - 32gb DDR4 - NZXT H700i - Seasonic 650W gold
En voor het 10e potje achterelkaar word ik binnen 2 minuten afgeknald. Gatverdamme.
Nog niet bekend volgens mij. geruchten gingen dat het afgelopen Vrijdag misschien zou zijn.. naja dat is wel duidelijk dat het niet zo wasKorkss schreef op zondag 3 maart 2019 @ 18:12:
[...]
Wanneer begint dit?? Kijk ook wel uit naar wat extra content om het lekker fris te houden.
Vandaag al weer crashes gehad in top 3 en 2x in top 2, dus laat ze eerst de game fixenRicmaniac schreef op zondag 3 maart 2019 @ 16:15:
Heb echt zin in het seizoen! vanmorgen weer 3 wins back2back. eindelijk een BR game waar ik wel goed in ben
Had er eerder amper last van, maar gek genoeg ineens sinds vandaag non-stop uit de game door crashes.
Het is nu gewoon zwaar irritant, maar als ze nu ranked gaan doen dan wordt het helemaal drama natuurlijk. Je kan niet serieus een game gaan spelen als je elk moment een team genoot kan verliezen.
Oke ik speel met een 8-9 irl vrienden en we crashen nooit. wist niet dat dit nog een probleem was.kneusteun schreef op zondag 3 maart 2019 @ 19:32:
[...]
Vandaag al weer crashes gehad in top 3 en 2x in top 2, dus laat ze eerst de game fixen![]()
Had er eerder amper last van, maar gek genoeg ineens sinds vandaag non-stop uit de game door crashes.
Het is nu gewoon zwaar irritant, maar als ze nu ranked gaan doen dan wordt het helemaal drama natuurlijk. Je kan niet serieus een game gaan spelen als je elk moment een team genoot kan verliezen.
Not to burst your bubble. Maar het is nog te vroeg om te zeggen dat je goed bent in Apex. Er zitten gewoon extreem veel beginners op nu. Het niveau zal stijgen de volgende maanden. Gewoon zorgen dat je voldoende speelt om dit te kunnen bijhouden.😉Ricmaniac schreef op zondag 3 maart 2019 @ 16:15:
Ik was ooit goed op Fortnite. Een jaar geleden haalde ik nog 5 wins op een rij. Dan heb ik het spel enkele maanden niet gespeeld. Ik merkte echt wel dat het niveau serieus omhoog was gegaan dan. Haalde nog maar zelden 2 wins op een rij.
Maar als je een buddy nodigt hebt om apex te trainen. Hit me up. 😉
bubble is burstOrogima schreef op zondag 3 maart 2019 @ 19:37:
[...]
Not to burst your bubble. Maar het is nog te vroeg om te zeggen dat je goed bent in Apex. Er zitten gewoon extreem veel beginners op nu. Het niveau zal stijgen de volgende maanden. Gewoon zorgen dat je voldoende speelt om dit te kunnen bijhouden.😉
Ik was ooit goed op Fortnite. Een jaar geleden haalde ik nog 5 wins op een rij. Dan heb ik het spel enkele maanden niet gespeeld. Ik merkte echt wel dat het niveau serieus omhoog was gegaan dan. Haalde nog maar zelden 2 wins op een rij.
Maar als je een buddy nodigt hebt om apex te trainen. Hit me up. 😉

Ik had hetzelfde probleem. Heb je een Nvidia kaart? Ik heb m'n driver gedowngrade naar de december versie en geforce experience uninstalled. Nu heb ik 0 crashes. Misschien ook eens proberen?kneusteun schreef op zondag 3 maart 2019 @ 19:32:
[...]
Vandaag al weer crashes gehad in top 3 en 2x in top 2, dus laat ze eerst de game fixen![]()
Hoe doe je dit? ik had eigenlijk ook nooit crashes tot ik mn nvidia drivers had geupdate.Orogima schreef op zondag 3 maart 2019 @ 19:39:
[...]
Ik had hetzelfde probleem. Heb je een Nvidia kaart? Ik heb m'n driver gedowngrade naar de december versie en geforce experience uninstalled. Nu heb ik 0 crashes. Misschien ook eens proberen?
Ik heb geprobeerd de oude drivers opnieuw te installen maar dat heeft niet geholpen, geen idee hoe ik de oude verwijder.
Gebruik deze tool in safe mode:Ambition88 schreef op zondag 3 maart 2019 @ 20:08:
[...]
Hoe doe je dit? ik had eigenlijk ook nooit crashes tot ik mn nvidia drivers had geupdate.
Ik heb geprobeerd de oude drivers opnieuw te installen maar dat heeft niet geholpen, geen idee hoe ik de oude verwijder.
https://www.guru3d.com/fi...uninstaller-download.html
Daarna gewoon driver 417.35 installeren:
https://www.geforce.com/drivers/results/141169
Ga ik eens proberen, thanks!Orogima schreef op zondag 3 maart 2019 @ 20:23:
[...]
Gebruik deze tool in safe mode:
https://www.guru3d.com/fi...uninstaller-download.html
Daarna gewoon driver 417.35 installeren:
https://www.geforce.com/drivers/results/141169
[ Voor 27% gewijzigd door Ambition88 op 03-03-2019 20:38 ]
Is ook een heel gedoe.Ambition88 schreef op zondag 3 maart 2019 @ 20:27:
[...]
Ga ik eens proberen, thanks!
Weet je toevallig ook hoe in je windows 10 in safe mode komt? :x
Schijt nogal een gedoe te zijn als ik google?
Druk op herstarten met de shift knop ingedrukt.
Klik dan op "Problemen oplossen". Daarna op "Geavanceerde opties". Dan "Meer herstelopties weergeven". Dan "Opstartinstellingen". Klik nu op "Opnieuw opstarten". Na het heropstarten krijg je een scherm met opties. Druk op F4. Dan zou je pc in veilige modus moeten zitten.
Ah ik heb het anders gedaan, typte bij zoeken ''msconfig'' en bij opstart opties, opstarten in veilige modus startte die meteen in veilige modus op.Orogima schreef op zondag 3 maart 2019 @ 20:42:
[...]
Is ook een heel gedoe.
Druk op herstarten met de shift knop ingedrukt.
Klik dan op "Problemen oplossen". Daarna op "Geavanceerde opties". Dan "Meer herstelopties weergeven". Dan "Opstartinstellingen". Klik nu op "Opnieuw opstarten". Na het heropstarten krijg je een scherm met opties. Druk op F4. Dan zou je pc in veilige modus moeten zitten.
Fingers crossed!
Keep me/us posted please! 1070 hier en ook de meest recente driver.Ambition88 schreef op zondag 3 maart 2019 @ 20:45:
[...]
Ah ik heb het anders gedaan, typte bij zoeken ''msconfig'' en bij opstart opties, opstarten in veilige modus startte die meteen in veilige modus op.nu net de driver geinstalleerd.
Fingers crossed!
Als dit idd werkt ga ik het ook doen.
Ik heb maar 3 potjes gespeeld, maar geen crash.Milo44 schreef op zondag 3 maart 2019 @ 21:51:
[...]
Keep me/us posted please! 1070 hier en ook de meest recente driver.
Als dit idd werkt ga ik het ook doen.
Nog wel te weinig gespeeld voor een goed ordeel.
Ik had echt geen crashes, maar sinds die laatste kleine update is het ineens voorbij en nu wel aardig raak.Orogima schreef op zondag 3 maart 2019 @ 19:39:
[...]
Ik had hetzelfde probleem. Heb je een Nvidia kaart? Ik heb m'n driver gedowngrade naar de december versie en geforce experience uninstalled. Nu heb ik 0 crashes. Misschien ook eens proberen?
En ja gtx1070
![]() | Zoek je andere Tweakers om Apex Legends mee te spelen? Vergezel ons op de Apex Legends Discord server voor Tweakers Deze server is geen officiële Tweakers-server, Tweakers-crew zal hier dus geen support of moderatie op kunnen geven. |
Graag zoveel mogelijk ontopic blijven. Een kleine discussie over Apex Legends vs een andere game, of een kleine discussie over randzaken van Apex Legends is prima, maar houd het netjes en respecteer elkaars mening. Mocht iemand over de schreef gaan: reageer er niet op en gebruik de "Rapporteer" functie.
Let aub op met het plaatsen van plaatjes. Grote bestanden laden traag op mobiel en hoge resolutie scrollt traag voor iedereen. Thumbnails zijn voor winnaars.