Acties:
  • 0 Henk 'm!

• servival7
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 02-07 14:26
Afbeeldingslocatie: https://preview.redd.it/a6acw6s27ej21.jpg?width=960&crop=smart&auto=webp&s=811d376be271929ef07c4c2c8e0cca17eecf2057

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• himlims_
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

... en wat zien we hier? i dont get it

⭐Game Profiles: 🕹️Steam - 🎮PSN - 🇪🇦 GoT_Hollandhards

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RubenSaurus
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 30-08 19:33
himlims_ schreef op vrijdag 1 maart 2019 @ 09:48:
[...]

... en wat zien we hier? i dont get it
Een respawn beacon in fortnite, net zoals ze heel snel het ping systeem over hebben genomen met de ingang van het nieuwe seizoen gisteren ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dutchone schreef op vrijdag 1 maart 2019 @ 08:54:
Gisteren zijn @Verwijderd en ik voor het eerst 2 team tegen gekomen die samen werkte, we konden niks meer.
Toen was ik er ook weer even klaar mee ja.

We waren ergens aan het rondkijken waar werd geschoten, komen er ineens twee teams naar boven stampen. De teams negeerden elkaar volledig. Was overduidelijk samenwerking.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Milo44
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 30-08 22:34
DigitalError schreef op vrijdag 1 maart 2019 @ 09:56:
[...]

Een respawn beacon in fortnite, net zoals ze heel snel het ping systeem over hebben genomen met de ingang van het nieuwe seizoen gisteren ;)
Beetje jammer dit 8)7
Gaan ze daar geen gezeik mee krijgen (met het ping concept)? Praktisch gezien is dit toch gewoon copy pasta van een bestaand iets in een game die het nog niet heeft?
Of wordt dit meer toegepast in BR games? Ik heb geen idee namelijk, Apex Legends is mijn eerste BR game.

I, a stranger and afraid in a world I never made...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A.W.E.S.O.M.-0
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 24-08 16:56
Jordy8 schreef op vrijdag 1 maart 2019 @ 09:33:
[...]
Ik heb bijna alles op laag gezet, maar de graphics zijn dan alsnog meer dan oke, en inderdaad een stabielere max fps.
Stiekem helpt het juist om de graphics wat lager te zetten, alsof je de poppetjes dan beter ziet in sommige omstandigheden.
Welkom in de wondere wereld van online shooters waar zichtbaarheid, fps en zo laag mogelijke input lag altijd king is. :D
Verwijderd schreef op vrijdag 1 maart 2019 @ 09:57:
[...]

We waren ergens aan het rondkijken waar werd geschoten, komen er ineens twee teams naar boven stampen. De teams negeerden elkaar volledig. Was overduidelijk samenwerking.
Damn, dat is wel erg lelijk, tegen zes man ben je vrij snel uitgespeeld. Ben wel nieuwschierig hoe het er bij ze aan toe gaat op discord en hoe ze de laatste battle uitvechten. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Registratie: Juni 2006
  • Niet online
Milo44 schreef op vrijdag 1 maart 2019 @ 10:08:
[...]

Beetje jammer dit 8)7
Gaan ze daar geen gezeik mee krijgen (met het ping concept)? Praktisch gezien is dit toch gewoon copy pasta van een bestaand iets in een game die het nog niet heeft?
Of wordt dit meer toegepast in BR games? Ik heb geen idee namelijk, Apex Legends is mijn eerste BR game.
Daar gaan ze geen gezeik mee krijgen. Apex Legends heeft het weer overgenomen van games als Battlefield waar een context-aware ping systeem al jaren lang in zit. En Battlefield is vast ook niet de eerste die dit bedacht heeft.

Maar wat moet Fortnite anders doen? Hun grootste troef was dat het spel gratis is, echter dat is Apex Legends nu ook. Is het building systeem dan innovatief genoeg om spelers te behouden?

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• servival7
Tsurany schreef op vrijdag 1 maart 2019 @ 10:11:
[...]

Daar gaan ze geen gezeik mee krijgen. Apex Legends heeft het weer overgenomen van games als Battlefield waar een context-aware ping systeem al jaren lang in zit. En Battlefield is vast ook niet de eerste die dit bedacht heeft.

Maar wat moet Fortnite anders doen? Hun grootste troef was dat het spel gratis is, echter dat is Apex Legends nu ook. Is het building systeem dan innovatief genoeg om spelers te behouden?
Bugs fixen :+ Zitten er nog genoeg in.

Ben erg benieuwd wanneer we iets gaan horen over de battle pass.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Niet online
servival7 schreef op vrijdag 1 maart 2019 @ 10:13:
[...]

Met bugs fixen verkoop je geen cosmetics :+

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RubenSaurus
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 30-08 19:33
servival7 schreef op vrijdag 1 maart 2019 @ 10:13:
[...]

Er is gisteren een nieuwe battle pass uitgekomen met het begin van seizoen 8 :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• servival7
DigitalError schreef op vrijdag 1 maart 2019 @ 10:34:
[...]

Er is gisteren een nieuwe battle pass uitgekomen met het begin van seizoen 8 :+
Laat ze eerst maar eens met seizoen 1 beginnen voor we het over seizoen 8 hebben ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hogader
  • Registratie: April 2009
  • Nu online
Verwijderd schreef op vrijdag 1 maart 2019 @ 09:57:
[...]

Het is niet heel lastig om in dezelfde instance terecht te komen. Als je dus 2 groepen van 3 hebt en je bent tegelijk ready, dan moet dit lukken.

Zelf een keer getest toen we met zijn 4'en waren. (2x2) alleen van samenwerking was er bij ons geen sprake. Eerder dat we beide naar het dropship zouden gaan en elkaar zouden afslachten 8)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• tillietom
  • Registratie: Mei 2016
  • Laatst online: 07:34
Dacht dat dit een apex legends topic was :P .

Gisteren eens een andere gamestyle (meer pushen en rushen) geprobeerd maar pakte voor geen ene meter uit. Uiteindelijk maar 1x gewonnen. Misschien toch maar iets rustiger spelen en kat uit de boom kijken

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

tillietom schreef op vrijdag 1 maart 2019 @ 10:44:
Dacht dat dit een apex legends topic was :P .

Gisteren eens een andere gamestyle (meer pushen en rushen) geprobeerd maar pakte voor geen ene meter uit. Uiteindelijk maar 1x gewonnen. Misschien toch maar iets rustiger spelen en kat uit de boom kijken
heb idee dat pushen en rushen toch wel de key tot succes is in deze game; zodra ergens een gunfight horen, direct er naar toe; suprise !! werkt best goed. Speelde vooreen redelijk passief (looten, beetje circle volgen). Nu weekje later, toch echt direct de aanval in

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Milo44
himlims_ schreef op vrijdag 1 maart 2019 @ 10:52:
[...]

heb idee dat pushen en rushen toch wel de key tot succes is in deze game; zodra ergens een gunfight horen, direct er naar toe; suprise !! werkt best goed. Speelde vooreen redelijk passief (looten, beetje circle volgen). Nu weekje later, toch echt direct de aanval in
Dat ben ik langzamerhand ook steeds meer aan het doen, merk sowieso (logisch ook) dat ik dan meer kills maak.
En ik merk dat de Wingman/Peacekeeper combo voor mij erg lekker werkt, zeker icm bovenstaand (persoonlijk).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Hogader schreef op vrijdag 1 maart 2019 @ 10:43:
[...]

Het is niet heel lastig om in dezelfde instance terecht te komen. Als je dus 2 groepen van 3 hebt en je bent tegelijk ready, dan moet dit lukken.

Zelf een keer getest toen we met zijn 4'en waren. (2x2) alleen van samenwerking was er bij ons geen sprake. Eerder dat we beide naar het dropship zouden gaan en elkaar zouden afslachten 8)
Ik vind het vooral jammer dat dat nu blijkbaar een ding is. Als ik outplayed word ben ik de laatste die zuur gaat zitten doen, maar als dat op deze manier moet gebeuren :+

Gister hadden we ook een potje waar een wraith onze aandacht trok en de rest van het team ons neermaaide met snipers. Dat was gewoon erg netjes gedaan :D

Af en toe zo heerlijk, met 4 a 5 teams landen op de zelfde plek landen en dan pure chaos! _/-\o_ _/-\o_

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Milo44
Verwijderd schreef op vrijdag 1 maart 2019 @ 10:58:
[...]Af en toe zo heerlijk, met 4 a 5 teams landen op de zelfde plek landen en dan pure chaos! _/-\o_ _/-\o_
Haha ja herkenbaar, gisteravond ook een aantal keer gehad bij The Pit/Bunker.
Als je dan vervolgens iemand (of 2) neer mept die gewoon al een gun hebben, dan is dat wel lachegierenbrullen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tillietom
  • Registratie: Mei 2016
  • Laatst online: 07:34
himlims_ schreef op vrijdag 1 maart 2019 @ 10:52:
[...]

Gisteren deden we dat dus. Zodra we gunshots hoorden gingen we eropaf (met toch wel redelijke loot) maar bij ons (standaard groepje) werkt dus averechts :9 . Zodra wij dus als '3e' team erbij kwamen en we wonnen kwam er nog een groepje bij. leuke gekke chaos dat wel _/-\o_

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• servival7
tillietom schreef op vrijdag 1 maart 2019 @ 11:07:
[...]

Gisteren deden we dat dus. Zodra we gunshots hoorden gingen we eropaf (met toch wel redelijke loot) maar bij ons (standaard groepje) werkt dus averechts :9 . Zodra wij dus als '3e' team erbij kwamen en we wonnen kwam er nog een groepje bij. leuke gekke chaos dat wel _/-\o_
Gelukkig is er in Apex genoeg healing te vinden. Na een gunfight altijd eerst healen dan pas looten. En er altijd vanuit gaan dat er nog een team komt.
Als je een Bangalore in je team hebt kan je ook een smoke op de deathcrates gooien zodat je wat veiliger kan looten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

servival7 schreef op vrijdag 1 maart 2019 @ 11:30:
[...]

Gelukkig is er in Apex genoeg healing te vinden. Na een gunfight altijd eerst healen dan pas looten. En er altijd vanuit gaan dat er nog een team komt.
Als je een Bangalore in je team hebt kan je ook een smoke op de deathcrates gooien zodat je wat veiliger kan looten.
zie je die smoke van bangalore?! Gooi er direct een granaat in, zo al nodige totaal onverwachte kills gemaakt :+ dat iemand rustig kistje zit te looten in de rook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• servival7
himlims_ schreef op vrijdag 1 maart 2019 @ 11:44:
[...]

zie je die smoke van bangalore?! Gooi er direct een granaat in, zo al nodige totaal onverwachte kills gemaakt :+ dat iemand rustig kistje zit te looten in de rook.
Slim! Maar die kill had je waarschijnlijk zonder smoke ook wel gemaakt aangezien je in de smoke ook gewoon de grenade indicator ziet. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A.W.E.S.O.M.-0
Hoe effectief agressief spelen is hangt denk ik vooral van je teamsamenstelling af. Ik zou zeggen dat er een drietal strategieën zijn die me redelijk consistent meerdere wins per avond opleveren, zeg gemiddeld 1 op 4, 1 op 5, afhankelijk van de teamsamenstelling.

Met 1 goede aimer, rustig landen, 1 squad inpakken hopelijk, looten en vanaf dan de verre hoek houden, de laatste twee squads die aan t matten zijn uit laten razen en dan profiteren. Iets van 6 kills als squad in totaal.

Met twee mensen die bovengemiddeld shooters spelen, dan is het eerst verre hoek houden en dan vanaf de tweede cirkel de squads aan de buitenkant opruimen en langzaam naar binnen trekken erg handig. Win je met iets van 10 - 15 kills als squad in totaal.

Met drie goede aimers op comms gewoon lekker de actie op zoeken, duals winnen en anderen voor je laten looten. Hopelijk iets van 20 kills teminste met z'n allen.

Met drie goede aimers spelen waar ook nog gebruik wordt gemaakt van de synergieën tussen de legends heb ik nog niet vaak meegemaakt, dat kan wel interessant worden als dat de norm wordt. Heel af en toe kom je zo'n squad tegen en dan is het snel game-over, echt genieten als je zo outplayed wordt. Dan is er voor ons nog genoeg te leren.
servival7 schreef op vrijdag 1 maart 2019 @ 11:48:
[...]

Slim! Maar die kill had je waarschijnlijk zonder smoke ook wel gemaakt aangezien je in de smoke ook gewoon de grenade indicator ziet. ;)
Gewoon nades spammen met je team! Je weet precies waar de revive plaats vindt met die smoke, 9/10 keer zitten ze er vrolijk midden in. Hoeveel kills dat al wel niet heeft opgeleverd, heerlijk. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

servival7 schreef op vrijdag 1 maart 2019 @ 11:48:
[...]

jah en nee, men verwacht het niet snel (want zit in cover van smoke) en is toch gefocust op die lootbox :+
maak er echt gewoonte van, eerst die arc stars erop, daarna schieten

[ Voor 8% gewijzigd door himlims_ op 01-03-2019 11:55 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Denman
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 09:22
DigitalError schreef op vrijdag 1 maart 2019 @ 09:56:
[...]

Tja, bij Epic zijn ze ook niet gek natuurlijk. Die zien het succes van Apex en zijn bang om het kostbare marktaandeel (nog meer) te verliezen.
Je ziet op Twitch nu een kleine opleving van Fortnite i.v.m. het nieuwe seizoen, maar ik verwacht dat Apex op korte termijn toch Fortnite weer gaat aflossen in de views.

Niet dat het mij veel uit maakt, heb er geen belang bij. Maar ik weet wel dat het erg fijn is om een goede BR game te spelen zonder het bouwen er bij. Ergens is het gewoon bloed irritant als je een gevecht aan gaat, en de tegenstander keer op keer een muur er tussen zet.
Dat heeft dan weinig met gunskills te maken maar meer met bouw skills. Heb het een tijd leuk gevonden, maar wil er nu niet meer naar terug.

Vanavond weer lekker Apex :*)

Join het GoT Pulse-Team!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• servival7
Denman schreef op vrijdag 1 maart 2019 @ 12:07:
[...]
Gisteren dus niet kunnen spelen wegens een T-Mobile thuis storing.
Dan merk je pas hoe verslavend dit spel eigenlijk is. :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• overdoseh
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 22-06 14:58
Gisteren eindelijk weer eens een paar potjes kunnen spelen sinds een weekje. Speel vrijwel altijd met 2 vrienden. Ging lekker:
1e pot: win
2e pot: 2e
3e pot: win
4e pot: 3e
5e pot: win
6e pot: 2e
7e pot: win

Ging goed dus!

Onze playstyle is: alles rushen oOo .. Op vrijwel ieder geluid afrennen en kijken of je het team kan killen (wel samen engagen). We kunnen alledrie wel aardig goed aimen. Ik ben zelf wat minder into FPS games geweest de laatste tijd, dus moet er wel weer een beetje inkomen. Gemiddeld haalde we allemaal wel 1000-1500 dmg. Uitzonderingen naar boven en beneden daargelaten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R.van.M
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 09:10
servival7 schreef op vrijdag 1 maart 2019 @ 12:13:
[...]

Gisteren dus niet kunnen spelen wegens een T-Mobile thuis storing.
Dan merk je pas hoe verslavend dit spel eigenlijk is. :9
Ik merk het ook als ik speel.. even snel een potje.. Vaak binnen paar min dood.. ok nog eentje dan.. en nog eentje en voordat je het weet is het 2 uur later

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

is al eerder gedeeld, maar nog een keer omdat ie best goed is;

https://docs.google.com/d...IGF5kPtfz2pfgx5cY/preview

player guide
Denman schreef op vrijdag 1 maart 2019 @ 12:07:

Niet dat het mij veel uit maakt, heb er geen belang bij. Maar ik weet wel dat het erg fijn is om een goede BR game te spelen zonder het bouwen er bij. Ergens is het gewoon bloed irritant als je een gevecht aan gaat, en de tegenstander keer op keer een muur er tussen zet.
Dat heeft dan weinig met gunskills te maken maar meer met bouw skills. Heb het een tijd leuk gevonden, maar wil er nu niet meer naar terug.

je schiet iemand in zijn voet, en die persoon veranderd in een flatgebouw. de bob-de-bouwer simulator game duurde hier 10min. toen had ik wel gezien dat duidelijk niet tot de doelgroep behoor (als oude Quake/Unreal veteraan)

[ Voor 69% gewijzigd door himlims_ op 01-03-2019 12:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchone
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 19-09 14:55
Milo44 schreef op vrijdag 1 maart 2019 @ 11:06:
[...]

Haha ja herkenbaar, gisteravond ook een aantal keer gehad bij The Pit/Bunker.
Als je dan vervolgens iemand (of 2) neer mept die gewoon al een gun hebben, dan is dat wel lachegierenbrullen :+
En dan gillen "ik heb alleen een Mozambique! Ik kan niks!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A.W.E.S.O.M.-0
Dutchone schreef op vrijdag 1 maart 2019 @ 12:29:
[...]

En dan gillen "ik heb alleen een Mozambique! Ik kom er aan k*t!"
;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Milo44
[...]

oOo _O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 22:23
Gisterenavond nog even een paar potjes gespeeld. Hou het wel lang uit, maar dat is meer omdat ik of uit de buurt blijf of gewoon geen vijanden tegen kom. Of, teammates heb die er middenin lopen en ze allemaal om zeep helpen. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLLeSSportal
  • Laatst online: 19-09 13:14

SouLLeSSportal

Teamplay is everything.

[...]

Dan zou ik hem toch adviseren eens dat ding te gebruiken, juist bij early game engagements is die prima. Je moet echter wel goed richten en dichtbij genoeg zijn. Richten op bovenlichaam +hoofd en je doet een bak met schade waar je vaak genoeg aan 1 of 2 schoten hebt. Het blijft echter wel een erg situationeel wapen.

gamepc Nick: ACEpr0faker Steam: pr0faker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niel-z
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 19-08 11:42
Kneth87 schreef op donderdag 28 februari 2019 @ 10:50:
[...]

Gisteren heb je paar potjes meegespeeld (Mactox87 hier), je grootste probleem is dat je ver achterop zit omdat je de verschillende loot nog niet vlot herkent of nog moet ontdekken welke wapens bij jou goed werken. Probeer hier wat vlotter in te zijn zodat je makkelijker bij je team kunt blijven want als je te ver weg bent en je komt andere spelers tegen duurt het even eer je team kan ondersteunen of omgekeerd.
Thanks, was wel gezellig! Hopelijk snel weer wat skills geleerd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jordy8
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 22-09 21:29
Kom er trouwens achter dat ik in de graphic settings de model detail niet aan kan passen. Als ik hem op Low zet > Apply en open daarna opnieuw het menu dan staat ie weer op High.. Meer klachten hierover gelezen, maar geen fix nog gezien.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

Jordy8 schreef op vrijdag 1 maart 2019 @ 13:42:
Kom er trouwens achter dat ik in de graphic settings de model detail niet aan kan passen. Als ik hem op Low zet > Apply en open daarna opnieuw het menu dan staat ie weer op High.. Meer klachten hierover gelezen, maar geen fix nog gezien.
low zetten game netjes sluiten (dus geen alt+f4) dan opnieuw apex starten en zou goed moeten staan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denman
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 09:22
himlims_ schreef op vrijdag 1 maart 2019 @ 12:27:

je schiet iemand in zijn voet, en die persoon veranderd in een flatgebouw. de bob-de-bouwer simulator game duurde hier 10min. toen had ik wel gezien dat duidelijk niet tot de doelgroep behoor (als oude Quake/Unreal veteraan)
Ik heb best lang plezier gehad met Fortnite (ondanks m'n leeftijd :+). De gun fights opzich vond ik namelijk best goed, net als de geluiden en de verschillen tussen de wapens.
Maar op een gegeven moment word je er zo moe van:

Als eerste het gevecht starten, 3 damage, muur opgetrokken. Muur neerknallen en als ie weg is, staat er binnen 0,0002 seconde een nieuwe muur.
Rinse & repeat dit tot OF de mats op zijn OF je ondertussen door een ander persoon bent neergeknald die op het geluid af kwam.

Ahhh Quake, the memories... kan me nog heugen dat ik m'n Voodoo 2 3dfx kaart ophaalde bij m'n vaste leverancier en versteld stond van de grafische kwaliteit en soepelheid waarmee Quake 2 liep.
Maar goed, dat is meer iets voor een ander topic :)

Join het GoT Pulse-Team!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiQo
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 01-09 09:27
Hoi!

Ik zoek wat mensen om samen mee te spelen op PS4. Voel je vrij om mij toe te voegen, psn NiQo90.

Lijkt me leuk om met wat Tweakers te spelen vanavond :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jordy8
himlims_ schreef op vrijdag 1 maart 2019 @ 13:54:
[...]
low zetten game netjes sluiten (dus geen alt+f4) dan opnieuw apex starten en zou goed moeten staan
Net geprobeerd, maar hij staat na het opstarten weer op high.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

wat is jullie favoriete jump plek?

Denk dat relay een fijne plek vind, relatief rustig, goeie loot

Afbeeldingslocatie: https://s14-eu5.startpage.com/cgi-bin/serveimage?url=https%3A%2F%2Fgamingeditorial.com%2Fwp-content%2Fuploads%2F2019%2F02%2Fapex-legends-map-season-1.jpg&sp=46d43b56c7f863b39694a1837064f96d

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lowskilled-ftw
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 22-09 11:48
Mijn favoriet is Cascades, over het algemeen altijd wel een andere squad en dus direct in de actie. Maar niet te hectisch!

The Pit ga ik ook nog wel is heen, soms het idee dat mensen die overslaan om dat ze denken dat er bijna niks ligt.. Vrijwel altijd een paarse armor met fijne loot. Echter voor 3 personen is er te weinig.

Bunker is ook altijd leuk, echter over het algemeen altijd wel 1 of 2 squads die daar ook droppen.. Waardoor het geluk hebben is en als een dolle door de kamertjes heen rennen.

Resumè, omgeving Pit, Bunker & Cascades zijn mijn favoriet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevz
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 04:13
Ik probeer meestal ergens te jumpen waar het net niet te druk is, maar ook niet dat het een lootsimulator word, das weer te saai voor mij :)

Mijn YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLLeSSportal
  • Laatst online: 19-09 13:14

SouLLeSSportal

Teamplay is everything.

Meestal de wat verder weg liggende opties, omdat ik met max 1 andere vriend speel komt er altijd een rando er bij en dan is hotdroppen meestal kut. Als ik zie dat die al heel wat kills heeft en er is een centrale locatie waar niet 3 squads etc droppen pak ik die wel en gaat dat ook meestal wel goed dat we de early game gevechten winnen. Ik ben helaas niet snel genoeg meer om elke keer die hotdrops te doen maar het hangt dus van vliegpad af en niet perse van de locaties, al is het vaak wel artillery of slum lake.

[ Voor 11% gewijzigd door SouLLeSSportal op 01-03-2019 15:19 ]

gamepc Nick: ACEpr0faker Steam: pr0faker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 22-09 12:59
Afhankelijk van de vliegrichting Airbase, Artillery of Swamps. Maar met randoms kom het er op neer dat ik in Skulltown terecht kom of het dropship om er dan achter te komen dat we daar kansloos zijn.

Ben door slechte randoms wel een halve ninja geworden ondertussen. Al 2 potjes alleen gewonnen door heel sneaky door het level te gaan en dan proberen gebruik te maken van de laatste 2 teams die met elkaar in gevecht gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrFl0ppY
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 22-09 14:36
Probeer altijd wel een rustige locatie uit te zoeken. Pit is wel fijn en dan direct door naar de Runoff. Kom je nog een paar crates tegen en dan kun je met een beetje geluk de overlevende bij de Runoff oprollen. Market is ook een fijne en rustige locatie met goede loot. Anderzijds gisteren een paar keer geland in Thunderdome, ook wel een aardige locatie.

Ik probeer de hotspots een beetje te vermijden. Ja soms heb je geluk en down je 2 a 3 squads EN krijg je tijd om te looten/healen maar in meer gevallen is het aanklooien met geen wapen of een pistol met te weinig ammo. En doodgaan zonder wapen vind ik zo suf. Daarentegen is killen zonder wapen weer erg leuk :+.

The Stranger: Do you have to use so many cuss words?
The Dude: What the fuck you talking about?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pinas
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 22-09 07:05
NiQo schreef op vrijdag 1 maart 2019 @ 14:15:
Hoi!

Ik zoek wat mensen om samen mee te spelen op PS4. Voel je vrij om mij toe te voegen, psn NiQo90.

Lijkt me leuk om met wat Tweakers te spelen vanavond :)
Hey Niqo, je kunt mij gewoon inviten hoor!

Overigens kan apex nog wel wat leren van fortnite tav invites en elkaar joinen. Gaat bij fortnite een stuk soepeler. Heb bij apex steeds dat invites verlopen zijn...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Milo44
lowskilled-ftw schreef op vrijdag 1 maart 2019 @ 14:57:
Mijn favoriet is Cascades, over het algemeen altijd wel een andere squad en dus direct in de actie. Maar niet te hectisch!

The Pit ga ik ook nog wel is heen, soms het idee dat mensen die overslaan om dat ze denken dat er bijna niks ligt.. Vrijwel altijd een paarse armor met fijne loot. Echter voor 3 personen is er te weinig.

Bunker is ook altijd leuk, echter over het algemeen altijd wel 1 of 2 squads die daar ook droppen.. Waardoor het geluk hebben is en als een dolle door de kamertjes heen rennen.

Resumè, omgeving Pit, Bunker & Cascades zijn mijn favoriet.
Ik sluit mij hierbij aan, alleen dan Water Treatment ipv Cascades.
Dus in het kort: Water Treatment, The Pit, of Bunker.

[ Voor 3% gewijzigd door Milo44 op 01-03-2019 16:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yinx84
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 03-09 14:14
himlims_ schreef op vrijdag 1 maart 2019 @ 14:40:
wat is jullie favoriete jump plek?

Denk dat relay een fijne plek vind, relatief rustig, goeie loot

[Afbeelding]
Artillery. Als Pathfinder heb ik een perfecte route waar ik binnen korte tijd met Grapple alle loot hotspots kan bezoeken. Het is wel een populaire locatie, maar heb vaak wel het voordeel door eerder genoemde reden. Vaker wel dan niet verlaten we die plek helemaal decked out, óf het is een nieuwe potje zoeken. Beiden fine with me :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• servival7
yinx84 schreef op vrijdag 1 maart 2019 @ 16:23:
[...]

Artillery. Als Pathfinder heb ik een perfecte route waar ik binnen korte tijd met Grapple alle loot hotspots kan bezoeken. Het is wel een populaire locatie, maar heb vaak wel het voordeel door eerder genoemde reden. Vaker wel dan niet verlaten we die plek helemaal decked out, óf het is een nieuwe potje zoeken. Beiden fine with me :)
Ik snap nooit dat Artillery zo populair is. In vergelijking met andere dropspots ligt er echt weinig loot voor zo'n groot gebied.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yinx84
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 03-09 14:14
servival7 schreef op vrijdag 1 maart 2019 @ 16:28:
[...]

Ik snap nooit dat Artillery zo populair is. In vergelijking met andere dropspots ligt er echt weinig loot voor zo'n groot gebied.
Misschien een paar keer pech gehad? Want mijn ervaring is compleet anders!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevz
servival7 schreef op vrijdag 1 maart 2019 @ 16:28:
[...]

Dat valt best wel mee hoor. Je kan altijd pech hebben kwa loot. Maar vanuit Artillery zijn er 2 tunnels aan de West kant, en je kan direct South gaan waar overal losse Lootcrates staan in het bos. Genoeg aansluitingen dus.

Maar buiten dat om, je vind altijd de beste loot door andere teams neer te maaien >:)

Mijn YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Milo44
BAAAAHHH, weer een aantal crashes gehad. En natuurlijk op het moment dat je net goede loot hebt...
Nu weer ff gehad met Apex, ga eens kijken of de open beta van TD2 iets is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jordy8
Kwam een filmpje tegen met de volgende link:https://www.reddit.com/r/...rumored_titanfall_battle/

Grappig dat vorig jaar in maart de kaart al gelekt was :P

Bij mij zijn de crashes trouwens minder geworden. Evenals de lag in het begin van de game. 1 crash in 3 dagen ongeveer.

Ik had niks moeten zeggen :+

[ Voor 7% gewijzigd door Jordy8 op 01-03-2019 22:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cherrycoke
  • Laatst online: 15-09 21:34
wingman met skullpiercer is echt niet normaal, kom je met je p2020 10 damage en ik boem 45 damage wingman, en ik moet echt stoppen met de peacekeeper want dat slaat echt helemaal nergens op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cherrycoke
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/WNuSvbF.jpg

of je gaat exploren in de tutorial

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• haarbal
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 08:02
Haha, net een potje gewonnen waar we maar met z'n 2en dropten, met heel de squad 4 kills en onder de 600 damage. 8)7

Mechwarrior Online: Flapdrol

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Zojuist geregistreerd op tweakers puur voor deze Thread:)

Wat een heerlijke game al lvl 30 en aardig wat champions wins op me naam.

Ben benieuwd naar de battkepas en de nieuwe champions

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 22:23
@cherrycoke is dat out of bounds? En zo ja, hoe? :)
Hou daar echt van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amaze86
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 08:15
Nog 2 levels en dan level 50,enigste trophy die ik nog moet behalen.Zie al spelers boven level 75,wat is de max...

It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• OMX2000
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 23:35

OMX2000

By any means necessary...

We zaten bij de laatste 3 squads, 1 squadlid was al afgevallen. Supply drop. Ik erheen. Met wat risico. Zit er een gouden Kraber in! Andere dingen niet eens durven checken want maat werd onder vuur genomen. Net op tijd kunnen helpen.
Ik ben geen sniper fan. Maar man was I wrong. 145 damage met 1 schot. Ik was vooral onder de indruk dat dat zelfs in mijn handen lukte.
Helaas eindigde we 2e.

Dè developers podcast in je moerstaal : CodeKlets Podcast

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• kevz
Amaze86 schreef op zaterdag 2 maart 2019 @ 13:13:
Nog 2 levels en dan level 50,enigste trophy die ik nog moet behalen.Zie al spelers boven level 75,wat is de max...
lv101 is de max. Ik zit nu zelf op 92 geloof ik, na 115 uur Apex.exe gedraait te hebben O-)

edit; Nou ja, 101... Zodra je lv100 word kan je die nog vol XP levelen, en dan krijg je een soort max level icoontje.

[ Voor 15% gewijzigd door kevz op 02-03-2019 14:20 ]

Mijn YouTube

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ricmaniac
  • Registratie: Juli 2008
  • Nu online
Net gewoon 3 wins in a row gehaald. Dat is me nieuwe record :P ben pas level 36 though

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• cherrycoke
Arunia schreef op zaterdag 2 maart 2019 @ 10:52:
@cherrycoke is dat out of bounds? En zo ja, hoe? :)
Hou daar echt van.
aan de linker kant heb je zon een pop die naar beneden gaat als je hem schiet ga daar maar eens op staan :*)

boven op dat gebouw als je vanuit de tutorial naar benden gaat aan de rechter kant helemaal bovenop

[ Voor 14% gewijzigd door cherrycoke op 02-03-2019 16:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• internaut
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 22-09 09:04

*knip*
promotie zoals dit is niet de bedoeling op Tweakers. Je zou de link wel in je signature kunnen zetten.

[ Voor 93% gewijzigd door Ircghost op 02-03-2019 21:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevz
Net als elke andere 'LookatmeTTV' Wraith speler die de champion squad is elke match zeker? :X

Ja, ik ben TTVtryhard-moe denk ik }:O

edit; Ik keek even 3 seconden, en het is nog waar ook. Ongelovelijk hoe snel dit stereotype zich heeft ontwikkeld :')

[ Voor 26% gewijzigd door Ircghost op 02-03-2019 21:02 ]

Mijn YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• internaut
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 22-09 09:04
kevz schreef op zaterdag 2 maart 2019 @ 18:35:
[...]

Net als elke andere 'LookatmeTTV' Wraith speler die de champion squad is elke match zeker? :X

Ja, ik ben TTVtryhard-moe denk ik }:O

edit; Ik keek even 3 seconden, en het is nog waar ook. Ongelovelijk hoe snel dit stereotype zich heeft ontwikkeld :')
Prima.
Weer een volger erbij. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraSub
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 01-09 22:45
Ok, denk dat ik te oud ben voor FPS :+
Net zoals Fortnite, snap de mechanics, maar mijn aim zuigt zo mateloos, en met de uren die ik erin steek zou die inmiddels al lang een beetje op niveau moeten komen. Maar nope. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• An1mA
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 20-09 10:50
UltraSub schreef op zaterdag 2 maart 2019 @ 18:58:
Net zoals Fortnite, snap de mechanics, maar mijn aim zuigt zo mateloos, en met de uren die ik erin steek zou die inmiddels al lang een beetje op niveau moeten komen. Maar nope. :P
Als je de aim niet hebt, kun je nog altijd slim spelen om uiteindelijk kills te maken.
Bv dmv usage van nades en op plekken vechten waar je in het voordeel bent.

http://eu.battle.net/d3/en/profile/An1mA-1336/hero/65094263

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

Daar heb/had ik ook veel last van, maar het veranderen van fov naar 100, muis gevoeligheid omlaag, 60hz naar 144hz monitor, en schiet (alcoholvrij) best aardig. En oefenen, na tijdje krijg je de feel wel. Maar soms mijn dag ook niet, en schiet alles mis

[ Voor 8% gewijzigd door himlims_ op 02-03-2019 19:07 ]

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• LankHoar
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 22-09 18:07

LankHoar

Langharig tuig

LankHoar schreef op woensdag 27 februari 2019 @ 18:15:
[...]

Net geschoten, nu nog zien of het raak of mis is :+
Raak! Eindelijk een update van EA:
Hello,

Product Name: Apex Legends
Email Address: XXX@XXX.com

Thank you for contacting us regarding the action that was taken on your account.

Your concern led to a full investigation of your account. After reviewing your case, we found your concerns valid and justified. We will make sure to prevent this in the future.

We appreciate your help and understanding in this matter.

Thank you,
EA Terms of Service
Kan gelukkig weer spelen! oOo

When life throws you a curve, lean into it and have faith!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Milo44
cherrycoke schreef op zaterdag 2 maart 2019 @ 16:19:
[...]

aan de linker kant heb je zon een pop die naar beneden gaat als je hem schiet ga daar maar eens op staan :*)

boven op dat gebouw als je vanuit de tutorial naar benden gaat aan de rechter kant helemaal bovenop
Hier beetje mee zitten stoeien voor de leut.
Die poppen kan ik nog wel vinden, die zijn er genoeg en lanceren je, maar bij je tweede zin loop ik vast.

"boven op dat gebouw als je vanuit de tutorial naar benden gaat aan de rechter kant helemaal bovenop"

:?

En @LankHoar , mooi man!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Cobiwan
  • Registratie: Januari 2006
  • Niet online
himlims_ schreef op zaterdag 2 maart 2019 @ 19:07:
[...]

Daar heb/had ik ook veel last van, maar het veranderen van fov naar 100, muis gevoeligheid omlaag, 60hz naar 144hz monitor, en schiet (alcoholvrij) best aardig. En oefenen, na tijdje krijg je de feel wel. Maar soms mijn dag ook niet, en schiet alles mis
8 bockbier is dan ook een aardige dosis:)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• cherrycoke
Milo44 schreef op zaterdag 2 maart 2019 @ 19:50:
[...]

Hier beetje mee zitten stoeien voor de leut.
Die poppen kan ik nog wel vinden, die zijn er genoeg en lanceren je, maar bij je tweede zin loop ik vast.

"boven op dat gebouw als je vanuit de tutorial naar benden gaat aan de rechter kant helemaal bovenop"

:?

En @LankHoar , mooi man!
YouTube: How to get on the dinosaur's bones.

filmpje voor je gemaakt

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Korkss
  • Registratie: November 2016
Echt een heerlijk potje gespeeld met een maat van me. Ik (caustic) hij (wraith). We landen op bunkers, snel naar binnen, traps gezet. Bij de bovenkant van de bunker kreeg ik hitmarkers, dus mijn traps gingen af. Wij weer terug, hele squad gekilled. Mooi geloot en met nieuwe traps in de bunker, verlaten we de bunker aan de bovenkant. De eerst volgende huisjes die we tegenkomen zijn nog niet geloot. Terwijl we daar waren krijg ik weer hitmarkers, wij als een jekko terug naar bunkers gerend. Staan daar 3 squads te knokken. Hier kwamen wij als 3rd party ook als winnaar uit. Verder tot de laatste squad helaas niemand meer gezien. Laatste cirkel kwam voor ons gunstig in een grot, door middel van mijn traps en ult klaarden we de laatste squad ook. Dit allemaal zonder random (die disconnecte in de lobby al) toch een leuke win met caustic!!

Acer predator XB271HU - Ryzen 3700x -MSI Z270 PGC - MSI 2070 super - 32gb DDR4 - NZXT H700i - Seasonic 650W gold

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Milo44
Ah, die heb ik idd nog niet eerder gezien. Grappig :)
Ik was er ook al eens achter gekomen dat je over die dunne lijntjes met rode vlaggetjes eraan kan lopen, dan kom je ook op leuke plekjes 8)7

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DizzyWeb
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 22-09 00:22

DizzyWeb

Ondertiteld

Ach, na een paar weken sta ik nog steeds op 1 kill. Ik ben echt hopeloos zodra het niet PvE is :')

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SC4RF4C3
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 22-12-2024
DizzyWeb schreef op zondag 3 maart 2019 @ 01:09:
[...]

Ach, na een paar weken sta ik nog steeds op 1 kill. Ik ben echt hopeloos zodra het niet PvE is :')
Het ligt in ieder geval niet aan je nickname :)
(Ps. Google dizzy apex)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kneusteun
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 08:23
Dat dacht ik ook, maar gewoon begonnen met alles engagen wat je tegenkomt anders leer je de gunplay niet. En gaat uiteindelijk dikke prima.
Maar het is inderdaad pijnlijk om toe te geven dat de leeftijd wel merkbaar is.... 👵🏼

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bbblije
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 13-09 21:12

bbblije

Riiiiight

kneusteun schreef op zondag 3 maart 2019 @ 08:53:
[...]

Dat dacht ik ook, maar gewoon begonnen met alles engagen wat je tegenkomt anders leer je de gunplay niet. En gaat uiteindelijk dikke prima.
Maar het is inderdaad pijnlijk om toe te geven dat de leeftijd wel merkbaar is.... 👵🏼
En niet bang zijn om de trainings area zo nu en dan te laden om recoil controll te oefenen.

Speelde om die reden ook aim maps in CS. Met al die ervaring <+:) moet er toch ergens muscle memory zitten :Z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OMX2000
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 23:35

OMX2000

By any means necessary...

bbblije schreef op zondag 3 maart 2019 @ 09:53:
[...]

En niet bang zijn om de trainings area zo nu en dan te laden om recoil controll te oefenen.

Speelde om die reden ook aim maps in CS. Met al die ervaring <+:) moet er toch ergens muscle memory zitten :Z
Wat jammer is is dat er, voor zover ik weet, geen addons in trainings area zitten. Dus ja je leert recoil kennen, maar met de tich hop
ops die er zijn kan je wapen totaal anders aanvoelen.

Dè developers podcast in je moerstaal : CodeKlets Podcast

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Milo44
OMX2000 schreef op zondag 3 maart 2019 @ 10:35:
[...]

Wat jammer is is dat er, voor zover ik weet, geen addons in trainings area zitten. Dus ja je leert recoil kennen, maar met de tich hop
ops die er zijn kan je wapen totaal anders aanvoelen.
Dat is ook mijn reden dat ik niet in de trainingsarea hier op oefen, maar gewoon zoveel mogelijk *bewust* erop let/aanvoel wat mijn wapen doet op het moment dat ik de juiste/fijne mods erop heb zitten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ricmaniac
  • Nu online
Heb echt zin in het seizoen! vanmorgen weer 3 wins back2back. eindelijk een BR game waar ik wel goed in ben :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Milo44
Godver zeg, ik wordt echt gek van die instacrashes :(
Vandaag alweer een stuk of 4 gehad. Wordt er echt ziek van, beter fixen ze het snel want het is gruwelijk frustrerend :X

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Sleehond
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 07:14
Level 14 en eindelijk eens tot het winnende team behoort d:)b

2 kills en 4x een medestander revived.

Leuke pot was dit, en toch wel wat stress hoor het laatste gevecht, poeh :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Korkss
  • Registratie: November 2016
Ricmaniac schreef op zondag 3 maart 2019 @ 16:15:
Heb echt zin in het seizoen! vanmorgen weer 3 wins back2back. eindelijk een BR game waar ik wel goed in ben :P
Wanneer begint dit?? Kijk ook wel uit naar wat extra content om het lekker fris te houden.

Acer predator XB271HU - Ryzen 3700x -MSI Z270 PGC - MSI 2070 super - 32gb DDR4 - NZXT H700i - Seasonic 650W gold

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• AmonTobin
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 05-05 17:03
Wat is dit spel frustrerend af en toe zeg. Ik loop gewoon echt serieus 6 huizen door in de swamps en niet 1 f*cking gun...Niet eens een Mozambique.

En voor het 10e potje achterelkaar word ik binnen 2 minuten afgeknald. Gatverdamme.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ricmaniac
  • Nu online
Korkss schreef op zondag 3 maart 2019 @ 18:12:
[...]

Wanneer begint dit?? Kijk ook wel uit naar wat extra content om het lekker fris te houden.
Nog niet bekend volgens mij. geruchten gingen dat het afgelopen Vrijdag misschien zou zijn.. naja dat is wel duidelijk dat het niet zo was :P en nu zijn er sommige die zeggen aanstaande maandag... maarja niks officieel. Zelf gok ik richting 12 maart

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kneusteun
Vandaag al weer crashes gehad in top 3 en 2x in top 2, dus laat ze eerst de game fixen :(
Had er eerder amper last van, maar gek genoeg ineens sinds vandaag non-stop uit de game door crashes.

Het is nu gewoon zwaar irritant, maar als ze nu ranked gaan doen dan wordt het helemaal drama natuurlijk. Je kan niet serieus een game gaan spelen als je elk moment een team genoot kan verliezen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ricmaniac
  • Nu online
kneusteun schreef op zondag 3 maart 2019 @ 19:32:
[...]

Vandaag al weer crashes gehad in top 3 en 2x in top 2, dus laat ze eerst de game fixen :(
Had er eerder amper last van, maar gek genoeg ineens sinds vandaag non-stop uit de game door crashes.

Het is nu gewoon zwaar irritant, maar als ze nu ranked gaan doen dan wordt het helemaal drama natuurlijk. Je kan niet serieus een game gaan spelen als je elk moment een team genoot kan verliezen.
Oke ik speel met een 8-9 irl vrienden en we crashen nooit. wist niet dat dit nog een probleem was.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Orogima
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 11-07 08:46
Not to burst your bubble. Maar het is nog te vroeg om te zeggen dat je goed bent in Apex. Er zitten gewoon extreem veel beginners op nu. Het niveau zal stijgen de volgende maanden. Gewoon zorgen dat je voldoende speelt om dit te kunnen bijhouden.😉

Ik was ooit goed op Fortnite. Een jaar geleden haalde ik nog 5 wins op een rij. Dan heb ik het spel enkele maanden niet gespeeld. Ik merkte echt wel dat het niveau serieus omhoog was gegaan dan. Haalde nog maar zelden 2 wins op een rij.

Maar als je een buddy nodigt hebt om apex te trainen. Hit me up. 😉

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
  • Nu online
Orogima schreef op zondag 3 maart 2019 @ 19:37:
[...]

Not to burst your bubble. Maar het is nog te vroeg om te zeggen dat je goed bent in Apex. Er zitten gewoon extreem veel beginners op nu. Het niveau zal stijgen de volgende maanden. Gewoon zorgen dat je voldoende speelt om dit te kunnen bijhouden.😉

Ik was ooit goed op Fortnite. Een jaar geleden haalde ik nog 5 wins op een rij. Dan heb ik het spel enkele maanden niet gespeeld. Ik merkte echt wel dat het niveau serieus omhoog was gegaan dan. Haalde nog maar zelden 2 wins op een rij.

Maar als je een buddy nodigt hebt om apex te trainen. Hit me up. 😉
bubble is burst ;w

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Orogima
kneusteun schreef op zondag 3 maart 2019 @ 19:32:
[...]

Ik had hetzelfde probleem. Heb je een Nvidia kaart? Ik heb m'n driver gedowngrade naar de december versie en geforce experience uninstalled. Nu heb ik 0 crashes. Misschien ook eens proberen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ambition88
  • Laatst online: 03:40
Orogima schreef op zondag 3 maart 2019 @ 19:39:
[...]

Ik had hetzelfde probleem. Heb je een Nvidia kaart? Ik heb m'n driver gedowngrade naar de december versie en geforce experience uninstalled. Nu heb ik 0 crashes. Misschien ook eens proberen?
Hoe doe je dit? ik had eigenlijk ook nooit crashes tot ik mn nvidia drivers had geupdate.

Ik heb geprobeerd de oude drivers opnieuw te installen maar dat heeft niet geholpen, geen idee hoe ik de oude verwijder.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Orogima
Ambition88 schreef op zondag 3 maart 2019 @ 20:08:
[...]

Hoe doe je dit? ik had eigenlijk ook nooit crashes tot ik mn nvidia drivers had geupdate.

Ik heb geprobeerd de oude drivers opnieuw te installen maar dat heeft niet geholpen, geen idee hoe ik de oude verwijder.
Gebruik deze tool in safe mode:
https://www.guru3d.com/fi...uninstaller-download.html

Daarna gewoon driver 417.35 installeren:
https://www.geforce.com/drivers/results/141169

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ambition88
Ga ik eens proberen, thanks!

[ Voor 27% gewijzigd door Ambition88 op 03-03-2019 20:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Orogima
Ambition88 schreef op zondag 3 maart 2019 @ 20:27:
[...]

Ga ik eens proberen, thanks!

Weet je toevallig ook hoe in je windows 10 in safe mode komt? :x

Schijt nogal een gedoe te zijn als ik google?
Is ook een heel gedoe.

Druk op herstarten met de shift knop ingedrukt.
Klik dan op "Problemen oplossen". Daarna op "Geavanceerde opties". Dan "Meer herstelopties weergeven". Dan "Opstartinstellingen". Klik nu op "Opnieuw opstarten". Na het heropstarten krijg je een scherm met opties. Druk op F4. Dan zou je pc in veilige modus moeten zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ambition88
Orogima schreef op zondag 3 maart 2019 @ 20:42:
[...]

Is ook een heel gedoe.

Druk op herstarten met de shift knop ingedrukt.
Klik dan op "Problemen oplossen". Daarna op "Geavanceerde opties". Dan "Meer herstelopties weergeven". Dan "Opstartinstellingen". Klik nu op "Opnieuw opstarten". Na het heropstarten krijg je een scherm met opties. Druk op F4. Dan zou je pc in veilige modus moeten zitten.
Ah ik heb het anders gedaan, typte bij zoeken ''msconfig'' en bij opstart opties, opstarten in veilige modus startte die meteen in veilige modus op. :) nu net de driver geinstalleerd.

Fingers crossed!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Milo44
Ambition88 schreef op zondag 3 maart 2019 @ 20:45:
[...]

Ah ik heb het anders gedaan, typte bij zoeken ''msconfig'' en bij opstart opties, opstarten in veilige modus startte die meteen in veilige modus op. :) nu net de driver geinstalleerd.

Fingers crossed!
Keep me/us posted please! 1070 hier en ook de meest recente driver.
Als dit idd werkt ga ik het ook doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ambition88
Milo44 schreef op zondag 3 maart 2019 @ 21:51:
[...]

Keep me/us posted please! 1070 hier en ook de meest recente driver.
Als dit idd werkt ga ik het ook doen.
Ik heb maar 3 potjes gespeeld, maar geen crash.

Nog wel te weinig gespeeld voor een goed ordeel. :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kneusteun
Orogima schreef op zondag 3 maart 2019 @ 19:39:
[...]

Ik had echt geen crashes, maar sinds die laatste kleine update is het ineens voorbij en nu wel aardig raak.
En ja gtx1070
Pagina: 1 ... 17 ... 42 Laatste

Let op:
discord
Zoek je andere Tweakers om Apex Legends mee te spelen?
Vergezel ons op de Apex Legends Discord server voor Tweakers
Deze server is geen officiële Tweakers-server, Tweakers-crew zal hier dus geen support of moderatie op kunnen geven.

Graag zoveel mogelijk ontopic blijven. Een kleine discussie over Apex Legends vs een andere game, of een kleine discussie over randzaken van Apex Legends is prima, maar houd het netjes en respecteer elkaars mening. Mocht iemand over de schreef gaan: reageer er niet op en gebruik de "Rapporteer" functie.

Let aub op met het plaatsen van plaatjes. Grote bestanden laden traag op mobiel en hoge resolutie scrollt traag voor iedereen. Thumbnails zijn voor winnaars.