Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevz
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 04:13
De PC Meta is momenteel 100% Wingman+Peacekeeper+Grenades. Je hebt door die wapens weinig ammo nodig en ze doen bovendoen te veel damage en kunnen een nerf gebruiken. Ook de hitboxes hebben een behoorlijk effect door de te sterke Wingman. Speel je een Legend die 2x een Wraith is dan mag je heel hard aan je positie-spel werken wil je nog een kleine kans maken.

Hopelijk komen er balance fixes aan voor die issues, want de meta smaakt ondertussen al naar oud brood.

Mijn YouTube

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• yinx84
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 03-09 14:14
Euphanasia schreef op dinsdag 26 februari 2019 @ 13:39:
haha grappig, ik ben echt crap met de scout.
Ik vervang die altijd zo snel mogelijk.

Net als de Mozambique, re-45 en p2020.
Die andere wapens die je noemt zijn ook wel echt crap inderdaad. Het is natuurlijk maar een interpretatie van één persoon, maar volgens mij geeft dit wel een general consensus weer:

Afbeeldingslocatie: https://i.redd.it/xv44ht1flnh21.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• servival7
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 02-07 14:26
kevz schreef op dinsdag 26 februari 2019 @ 13:40:
De PC Meta is momenteel 100% Wingman+Peacekeeper+Grenades. Je hebt door die wapens weinig ammo nodig en ze doen bovendoen te veel damage en kunnen een nerf gebruiken. Ook de hitboxes hebben een behoorlijk effect door de te sterke Wingman. Speel je een Legend die 2x een Wraith is dan mag je heel hard aan je positie-spel werken wil je nog een kleine kans maken.

Hopelijk komen er balance fixes aan voor die issues, want de meta smaakt ondertussen al naar oud brood.
Die Wingman nerf mag van mij nog heel ver weg blijven. Net als de spray meta die je gaat krijgen als die nerf er eenmaal is.

Gelukkig zijn ze bij Respawn nog erg tevreden over de weapon balance dus zie die nerf ook niet zo snel komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bbblije
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 13-09 21:12

bbblije

Riiiiight

Aggressor schreef op dinsdag 26 februari 2019 @ 12:46:
Welke wapens/combo nemen jullie meestal?

Ik vind het nog wel moeilijk om wapens te kiezen...
Welke is goed voor dichtbij/mid/ver enz...
Console: Wingman/Peacekeeper icm Havoc. Speel main Bangalore of Lifeline, veel CQB. Voor de range heb je dan de Wingman of SF Havoc, maar dat is incidenteel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aggressor
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 22:12
De wigman is toch een pistol?
Kan je dan niet beter wat anders nemen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hogader
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 04:44
Euphanasia schreef op dinsdag 26 februari 2019 @ 13:39:
haha grappig, ik ben echt crap met de scout.
Ik vervang die altijd zo snel mogelijk.

Net als de Mozambique, re-45 en p2020.
De Re-45 vind ik dan weer een beest van een wapen. Flinke fire-rate en en je kan er redelijk makkelijk zeer accuraat op close range je hele mag in iemand dumpen.

Daarnaast wisselt het bij mij een beetje waar ik mee speel. Wat ik iig laat liggen: Mozambique, Peacekeeper, Energy guns en snipers (muv scout als ik nog niks beters heb).

Mijn voorkeur ligt atm bij de Flatline, Spitfire, R99, R301 en de R45 met occasionally de Eva-8.

Ik speel dan wel voornamelijk Wraith, wat de nadruk op close combat legt. Op afstand is het of dmv portal close range raken, of gewoon het gevecht mijden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Erazher
  • Laatst online: 02-08 21:50
Aggressor schreef op dinsdag 26 februari 2019 @ 13:56:
Ligt aan je aim.
Wingman doet veel schade op het moment en is erg accuraat.
Als je kijkt bij bekende streamers wat ze wel niet kunnen met een wingman, dan kom je snel op andere gedachten ondanks dat het maar een pistool is.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ricmaniac
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 00:00
Ja maar het gaat in principe om de damage output. de Wingman kan vrij snel schieten en hit 45 per hit en met de attachement skullpiercer doet een headshot double damage.

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mr_Size
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 06-08 19:20
Ik heb dit spel afgelopen weekend geïnstalleerd en ben inmiddels al wel redelijk verslaafd :P

De eerste 30-60 minuten dacht ik nog: is dit het nou? Wat een kutspel. Ik had bijna nooit een wapen, want ik wist niet waar te zoeken. En ja, zonder wapen afgeslacht worden is best wel snel heel kut. Maar goed, na een tijdje begin je door te krijgen waar je moet zoeken en dat je gewoon heel snel moet zijn en goed op moet letten waar iedereen heen vliegt aan het begin. Maar de snelheid van het spel moest ik wel echt ff aan wennen hoor, begin toch wel oud te worden merk ik :+

Moet ook zeggen dat best veel mensen doorhebben dat ik een beginner ben en dat ik best wel wat hulp kreeg door weapon en ammo drops e.d. Over het algemeen speelt men wel redelijk samen.
Echter, ik zat gisteren bij een echte 'pro' in het team met >2K kills, maar dat was dus ook gelijk een mega douchebag. Niet bij te houden hoe snel hij doorliep, en ik had steeds maar geen wapen of ammo. Dus op een gegeven moment maar ff gevraagd of we niet ff bij elkaar konden blijven, want zo was er voor mij geen fuck aan. Maar dat boeide hem natuurlijk niet. Ondertussen was hij wel de helft van de map aan het clearen dus ergens snap ik ook wel dat hij door wil. Maar ja sorry, ik ben nog aan het leren en moet ook ff wat tijd krijgen om wat zooi op te kunnen pakken. Uiteindelijk liep ie toch vast tegen een goede squad en kwam ik te laat om te helpen. Ik maak er nog een opmerking over, maar ik was n00b en 'special'... 8)7

Maar goed, mijn 1e ervaring in een BR spel is na een uur of 10 spelen wel positief. Je moet gewoon echt veel spelen om beter te worden en ik merk na 4 speelsessie al dat ik beter en zekerder wordt. Af en toe kom je echt spelers tegen die vele malen beter zijn en nagenoeg onverslaanbaar lijken, maar het is toch ook al 2x gelukt om Champion te worden en ook al een paar keer 2e of 3e. Weliswaar grotendeels gecarried door 1 van mijn squadmembers, maar toch :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevz
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 04:13
Dat het een pistool is maakt hem juist zo overpowered. Snelle drawspeed, hoge damage per schot en met Skullpiercer enorm veel headshot damage, movement speed is hoog zelfs in ADS, reloaden gaat meer dan snel genoeg en als je een extended heavy mag hebt kan je gerust meerdere mensen of een heel team neerleggen, je kan elke game wel een Wingman vinden etc.

Voeg daar aan toe dat de 'tiny hitbox meta' het maakt dat beginners die vaker een Gibraltar spelen (omdat tank, defensief, 'lijkt makkelijker') gewoon enorm geowned worden door al die kleine onraakbare Wraith+Wingman tryhards.

Wingman voor close/midrange, en een backup wapen waar je zin in hebt.

Mensen die tegen de Wingman nerf zijn vermaken zich waarschijnlijk zo goed dat ze dat niet weg willen zien gaan, oftewel de Wraith/Lifeline/Bangalore teams die goed met dat wapen om kunnen gaan :+

Mijn YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Low-Tech
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 19:58
Ik zit vaak met dit soort combi's te werken:
Primary (op volgorde van voorkeur):
1. Longbow
2. Scout
3. R-301

Secondary:
1. Peacemaker
2. Wingman
3. Eva-8

Fractal Design Meshify S2, Asus ROG B550-F, AMD 3700x, 3080?, Corsair H115i Pro, G-Skill 3600-16 32GB Trident Z Neo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLLeSSportal
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 19-09 13:14

SouLLeSSportal

Teamplay is everything.

kevz schreef op dinsdag 26 februari 2019 @ 14:28:
[...]

Dat het een pistool is maakt hem juist zo overpowered. Snelle drawspeed, hoge damage per schot en met Skullpiercer enorm veel headshot damage, movement speed is hoog zelfs in ADS, reloaden gaat meer dan snel genoeg en als je een extended heavy mag hebt kan je gerust meerdere mensen of een heel team neerleggen, je kan elke game wel een Wingman vinden etc.

Voeg daar aan toe dat de 'tiny hitbox meta' het maakt dat beginners die vaker een Gibraltar spelen (omdat tank, defensief, 'lijkt makkelijker') gewoon enorm geowned worden door al die kleine onraakbare Wraith+Wingman tryhards.

Wingman voor close/midrange, en een backup wapen waar je zin in hebt.

Mensen die tegen de Wingman nerf zijn vermaken zich waarschijnlijk zo goed dat ze dat niet weg willen zien gaan, oftewel de Wraith/Lifeline/Bangalore teams die goed met dat wapen om kunnen gaan :+
Het probleem nu is niet perse de damage vind ik, maar meer dat je hem zo simpel kan vinden, 50% van de tijd heb ik er 1 in de eerste minuut gevonden, maar zelf ben ik er niet zo goed mee, soms wel maar meestal niet denderend. Het is wel een skillcannon omdat je de beperkte aantal schoten wel moet landen om die damage te doen, en de movement speed maakt dat ik tenminste nog best wat mis. Dus maak hem rare to find, of fire rate vermindering evt maar mijn mening blijft dat een goed wapen niet overal te vinden moet zijn.

Waar ik laatste paar potten goed mee speel is peacekeeper + R99 combo, r99 kan je op midrange ook nog wel wat doen door die rof, shotgun voor dichtbij en dan icm bloodhound ideaal om supersnel veel damage te dumpen op een team. Die prowler mits je die select fire upgrade hebt is ook behoorlijk goed. Punt is dat zonder dat ding in mijn handen vrijwel nutteloos is, dus meestal dump ik hem voor een andere AR of smg.

ik vermaak me echter wel prima met de game, mits de teammates niet van die adhd idiots zijn die hotdroppen en dan na 2 sec dood zijn en lopen janken dat je geen backup geeft. Even kijken of de vaste teammates het ook leuk vinden anders kom ik wel een keertje op de discord van tweakers buurten om wat meer teamplay gericht te spelen.

[ Voor 8% gewijzigd door SouLLeSSportal op 26-02-2019 15:03 ]

gamepc Nick: ACEpr0faker Steam: pr0faker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Niet online
In veel games waar je wapens zoals de Wingman hebt zit wel een vorm van damage drop-off waardoor dit soort wapens op afstand niet meer effectief zijn. Het hele probleem met de Wingman is namelijk dat deze op 5 meter afstand net zo effectief is als op 100 meter afstand.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• D4NG3R
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 18:04

D4NG3R

kiwi

:)

Mr_Size schreef op dinsdag 26 februari 2019 @ 14:15:
Echter, ik zat gisteren bij een echte 'pro' in het team met >2K kills, maar dat was dus ook gelijk een mega douchebag. Niet bij te houden hoe snel hij doorliep, en ik had steeds maar geen wapen of ammo. Dus op een gegeven moment maar ff gevraagd of we niet ff bij elkaar konden blijven, want zo was er voor mij geen fuck aan. Maar dat boeide hem natuurlijk niet. Ondertussen was hij wel de helft van de map aan het clearen dus ergens snap ik ook wel dat hij door wil. Maar ja sorry, ik ben nog aan het leren en moet ook ff wat tijd krijgen om wat zooi op te kunnen pakken. Uiteindelijk liep ie toch vast tegen een goede squad en kwam ik te laat om te helpen. Ik maak er nog een opmerking over, maar ik was n00b en 'special'... 8)7
Dit gaat 2 kanten op (en is ook de reden waarom matchmaking hard nodig is), voor de betere spelers is het niet leuk om 'noobs' in je team te krijgen, en voor 'noobs' is het niet leuk om mensen ver boven hun level in het team te krijgen.

Er zijn een aantal shooters zonder serieuze competitive scene welke daardoor kapot zijn gegaan voor mij, het is gewoon pijnlijk om te verliezen in een team welke soms zelfs de basale dingen niet snapt. Je hoeft echt geen pro te zijn, maar veel mensen hebben geen flauw benul over spacing (ruimte houden tussen elkaar) of rennen als een kip zonder kop door open stukken of richting de vijand.

* D4NG3R haalt z'n lol uit winnen (of verliezen tegen een team van gelijk niveau). Altijd proberen om net iets beter te zijn dan de tegenstander. Games zijn voor mij dan ook geen bal aan als ik met of tegen beginners moet spelen, tenzij ook de vijand een gelijk aantal beginners in z'n team heeft zitten.

Daarbij moet ik wel zeggen dat ik niet toxic ga reageren op noobs, ik deel braaf m'n loot en probeer ze ook netjes tips te geven - jammer genoeg krijg ik vaak reacties als 'Fuck you I play how I want' terug. :')

Sommige beginners zijn dusdanig slecht dat ik me afvraag hoe ze de tutorial door zijn gekomen, dat is naar mijn mening ook vrij 'speciaal'. _O-

[ Voor 3% gewijzigd door D4NG3R op 26-02-2019 16:09 ]

Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLLeSSportal

SouLLeSSportal

Teamplay is everything.

D4NG3R schreef op dinsdag 26 februari 2019 @ 16:03:
[...]

Dit gaat 2 kanten op (en is ook de reden waarom matchmaking hard nodig is), voor de betere spelers is het niet leuk om 'noobs' in je team te krijgen, en voor 'noobs' is het niet leuk om mensen ver boven hun level in het team te krijgen.

Er zijn een aantal shooters zonder serieuze competitive scene welke daardoor kapot zijn gegaan voor mij, het is gewoon pijnlijk om te verliezen in een team welke soms zelfs de basale dingen niet snapt. Je hoeft echt geen pro te zijn, maar veel mensen hebben geen flauw benul over spacing (ruimte houden tussen elkaar) of rennen als een kip zonder kop door open stukken of richting de vijand.

* D4NG3R haalt z'n lol uit winnen (of verliezen tegen een team van gelijk niveau). Altijd proberen om net iets beter te zijn dan de tegenstander. Games zijn voor mij dan ook geen bal aan als ik met of tegen beginners moet spelen, tenzij ook de vijand een gelijk aantal beginners in z'n team heeft zitten.

Daarbij moet ik wel zeggen dat ik niet toxic ga reageren op noobs, ik deel braaf m'n loot en probeer ze ook netjes tips te geven - jammer genoeg krijg ik vaak reacties als 'Fuck you I play how I want' terug. :')
Ik vind het hier nog best meevallen, de meeste mensen zijn a. nog vrij nieuw voor dit spel maar er zitten ook geregeld meer ervaren spelers bij mij in het team, die soms al tegen de 1000 kills hebben en ik nog geen 60 ofzo, maar de meeste zijn redelijk sympathiek en mits je je steentje bijdraagt en beetje meekomt geen enkel punt (heb ik op zich ook geen last van dat ik niks doe maar soms loop je elke keer achter de feiten aan). Ook spelers met veel kills gaan soms dood door domme acties etc maar wat ik veel irritanter vind is de 'pubg' spelers, die campen in huisjes en niet snappen dat die strategie voor geen meter werkt in een game waarbij de ttk veel hoger ligt en reviven en evt respawnen veel belangrijker en makkelijker is. Als je een gevecht aangaat moet je die druk er constant op houden en moet (met beleid) pushen en vol in de aanval gaan, tenzij je duidelijk in het nadeel bent of vanuit kan gaan dat je third party in je nek krijgt.

Had ook wel een lelijke situatie bij bunker dat we door de zone daar doorheen moesten en was een team dat de ingang op de korrel had en net op moment dat we in dat gevecht leken te winnen, kwam team nummer 2 van achteren aanvallen. Toen was het snel over :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22-08 14:52
Hogader schreef op dinsdag 26 februari 2019 @ 13:56:
[...]

De Re-45 vind ik dan weer een beest van een wapen. Flinke fire-rate en en je kan er redelijk makkelijk zeer accuraat op close range je hele mag in iemand dumpen.

Daarnaast wisselt het bij mij een beetje waar ik mee speel. Wat ik iig laat liggen: Mozambique, Peacekeeper, Energy guns en snipers (muv scout als ik nog niks beters heb).

Mijn voorkeur ligt atm bij de Flatline, Spitfire, R99, R301 en de R45 met occasionally de Eva-8.

Ik speel dan wel voornamelijk Wraith, wat de nadruk op close combat legt. Op afstand is het of dmv portal close range raken, of gewoon het gevecht mijden.
Eensch, de RE45 is flink under-rated, ja het is niet zo'n beest als de R99 maar een probleem wat ik met de R99 is dat een groot deel van mijn kogels zijn target niet raken door de recoil.
Met de RE45 kan ik prima on target blijven.
Ik laat de peacekeeper ook steeds vaker liggen doordat ik merk dat ik ondanks goede accuracy toch maar voor 10 raak, en het followup shot met dezelfde accuracy 100... het voelt mij te willekeurig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 21:47

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

yinx84 schreef op dinsdag 26 februari 2019 @ 13:43:
[...]

Die andere wapens die je noemt zijn ook wel echt crap inderdaad. Het is natuurlijk maar een interpretatie van één persoon, maar volgens mij geeft dit wel een general consensus weer:

[Afbeelding]
Thanks.

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Size
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 06-08 19:20
D4NG3R schreef op dinsdag 26 februari 2019 @ 16:03:

Sommige beginners zijn dusdanig slecht dat ik me afvraag hoe ze de tutorial door zijn gekomen, dat is naar mijn mening ook vrij 'speciaal'. _O-
Mjah, ik snap je punt hoor, maar voor mij gaat dat echt niet op. Ja ik ben nog echt nieuw en best wel n00b, maar de basics snap ik inmiddels. Ik heb ook al een paar potjes gehad dat ik op teammates stond te wachten die helemaal aan de rand van de ring eindeloos stonden te looten zonder dat we nog op iets of iemand geschoten hadden. Dat is idd heel vervelend.

Maar het voorbeeld dat ik aanhaalde was verre van zo'n situatie. Die gast rende gelijk vanaf het begin (hij dropte ook solo, zegt ook al iets) als een dolle overal op af en maakte ook ziek veel kills. Dus voor hem was het wellicht leuk, maar ik kon het gewoon echt niet bijhouden en heb het wel echt geprobeerd. Had hij iets rustiger gespeeld en iets meer gecommuniceerd had ik wellicht wat bij kunnen dragen (hem reviven bijv. of zorgen dat hij niet dood ging in zijn eentje) en was winst denk ik zelfs makkelijk mogelijk geweest, want deze gast was echt goed. Maar hij had aan mijn stats waarschijnlijk gezien dat ik n00b was en gelijk zijn conclusies getrokken. Jammer...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yinx84
unfor schreef op dinsdag 26 februari 2019 @ 16:35:
[...]

Eensch, de RE45 is flink under-rated, ja het is niet zo'n beest als de R99 maar een probleem wat ik met de R99 is dat een groot deel van mijn kogels zijn target niet raken door de recoil.
Met de RE45 kan ik prima on target blijven.
Ik laat de peacekeeper ook steeds vaker liggen doordat ik merk dat ik ondanks goede accuracy toch maar voor 10 raak, en het followup shot met dezelfde accuracy 100... het voelt mij te willekeurig.
Herkenbaar. De Peacekeeper voelt niet echt betrouwbaar/consistent daar door. Vaak vind ik de EVA-8 fijner door de hogere rate of fire.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• So_Surreal
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 19-09 10:48
Welke knop gebruik je op PC voor het wisselen tussen fire modes als je die Selective Fire hop hebt ?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Zertaxka
  • Registratie: September 2008
  • Niet online
So_Surreal schreef op dinsdag 26 februari 2019 @ 20:32:
Welke knop gebruik je op PC voor het wisselen tussen fire modes als je die Selective Fire hop hebt ?
"Toggle Fire Mode" onder Weapons & Abilities en staat standaard op B.

World of Warships proberen ? Klik hier voor Recruit a Friend Benefits !

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Beun de Haas BV
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 09-09 20:43
Voor iedereen die zich aan randoms ergert die vroegtijdig ermee kappen...

Wat nog veel irritanter is, zijn randoms die zich helemaal niet met reviven/respawnen bezighouden. Lekker 1,5 minuut met iemand meekijken die diverse malen langs je death box loopt, om 'm vervolgens leeg te klauwen en de dichtstbijzijnde respawn beacon compleet te negeren. Dat vind ik eerlijk gezegd nog wel een tandje erger dan mensen die snel het hazenpad kiezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchone
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 19-09 14:55
Voor de mensen die de twitch prime skin hadden voor pathfinder VIA de exploit die is zo juist gepatcht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cobiwan
  • Registratie: Januari 2006
  • Niet online
Hij lijkt na de patch veel soepeler te draaien. Ook geen crashes meer gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• g0tanks
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 01:56

g0tanks

Moderator CSA
Dutchone schreef op dinsdag 26 februari 2019 @ 22:20:
Voor de mensen die de twitch prime skin hadden voor pathfinder VIA de exploit die is zo juist gepatcht
Als in, mensen die de exploit gebruikt hebben zijn de rewards weer kwijt?

Ultrawide gaming setup: AMD Ryzen 7 2700X | NVIDIA GeForce RTX 2080 | Dell Alienware AW3418DW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paul-G
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 22-03-2024
Beun de Haas BV schreef op dinsdag 26 februari 2019 @ 21:39:
Voor iedereen die zich aan randoms ergert die vroegtijdig ermee kappen...

Wat nog veel irritanter is, zijn randoms die zich helemaal niet met reviven/respawnen bezighouden. Lekker 1,5 minuut met iemand meekijken die diverse malen langs je death box loopt, om 'm vervolgens leeg te klauwen en de dichtstbijzijnde respawn beacon compleet te negeren. Dat vind ik eerlijk gezegd nog wel een tandje erger dan mensen die snel het hazenpad kiezen.
Tja wat dat eerste betreft... ik ben en van de mensen die het niet fatsoenlijk kan spelen omdat het constant crasht. Er is totaal geen logica: soms om de game, soms elke game, soms crasht het 5 potjes niet. In het begin zei ik nog wel eens, ''sorry game crasht soms, dus als ik leave weet je waarom'' maar na crash 3 denk ik ook laat maar.

Ik ben er daarom mee gestopt, ik werd er gewoon gek van. Top 3, dikke gear, goede squad eeeeeeen hij crasht. ZO vaak gehad. Of een degelijk begin, snel 4/5 kills gehaald goede gear en weer een crash... Nare is dat je kills wel mee tellen in de stats maar je er voor de rest niets van krijgt. Geen xp geen badges helemaal niks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Louw Post
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 18-09 19:02

Louw Post

Cerenas

Paul-G schreef op woensdag 27 februari 2019 @ 06:38:
[...]

Tja wat dat eerste betreft... ik ben en van de mensen die het niet fatsoenlijk kan spelen omdat het constant crasht. Er is totaal geen logica: soms om de game, soms elke game, soms crasht het 5 potjes niet. In het begin zei ik nog wel eens, ''sorry game crasht soms, dus als ik leave weet je waarom'' maar na crash 3 denk ik ook laat maar.

Ik ben er daarom mee gestopt, ik werd er gewoon gek van. Top 3, dikke gear, goede squad eeeeeeen hij crasht. ZO vaak gehad. Of een degelijk begin, snel 4/5 kills gehaald goede gear en weer een crash... Nare is dat je kills wel mee tellen in de stats maar je er voor de rest niets van krijgt. Geen xp geen badges helemaal niks.
Gisteravond mijn eerste crash gehad en dat natuurlijk op het moment dat ik eindelijk echt een goed team had. Was in een fight tegen een team waarbij er direct na een andere bij kwam. Eerste team hadden we dood, tweede kregen we er 1 dood voordat mijn teammates down waren en ik snel om de hoek probeerde te healen en direct er weer op af ging en de rest van het team dood kreeg (met aardig wat geluk omdat ze zaten te looten). Pak de banner van m'n eerste teammate op en bam.. crash.. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Milo44
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 30-08 22:34
g0tanks schreef op dinsdag 26 februari 2019 @ 23:14:
[...]

Als in, mensen die de exploit gebruikt hebben zijn de rewards weer kwijt?
Yep, ik ben mijn skin voor Pathfinder kwijt, echter de rewards uit de packs niet (had 1 legendary skin) :+
Nu maar hopen dat de Twitch Prime toch nog gekoppeld krijg op een of andere manier |:(

[ Voor 5% gewijzigd door Milo44 op 27-02-2019 08:02 ]

I, a stranger and afraid in a world I never made...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niel-z
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 19-08 11:42
Heb jullie ook een invite gestuurd!
Mijn naam is: M3-NyL3zz
brtk schreef op maandag 25 februari 2019 @ 14:19:
[...]

Ik heb de vrijheid genomen je toe te voegen op Origin; zoek mensen om mee te spelen :). (S1lverBullet76 op Origin).

[ Voor 4% gewijzigd door Niel-z op 27-02-2019 08:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 22:23
Ik speel heel soms achter de pc. Gisteren een potje of 3 Apex Legends gespeeld, maar krijg echt niemand dood. Wel wat damage gedaan, maar voor de rest lukt het me gewoon niet. Wel gelukkig gehad met squad mates randoms welke gewoon goed spelen. Tips geven etc. Maar heb het gevoel dat ze mij constant aan het healen waren. Is voor hen volgens mij ook niet leuk.

Zit nog een beetje te klooien, maar krijg het gevoel alsof ik nog geen deuk in een pakje boter sla. Idem had ik dat met Fortnite.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• servival7
Milo44 schreef op woensdag 27 februari 2019 @ 08:01:
[...]

Yep, ik ben mijn skin voor Pathfinder kwijt, echter de rewards uit de packs niet (had 1 legendary skin) :+
Nu maar hopen dat de Twitch Prime toch nog gekoppeld krijg op een of andere manier |:(
Twitch prime koppelen is echt een ramp. Enig voordeel is dat het wel altijd gekoppeld blijft als het eenmaal gelukt is :+

Heb je je .de of .com account gebruikt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niel-z
Arunia schreef op woensdag 27 februari 2019 @ 08:20:
Ik speel heel soms achter de pc. Gisteren een potje of 3 Apex Legends gespeeld, maar krijg echt niemand dood. Wel wat damage gedaan, maar voor de rest lukt het me gewoon niet. Wel gelukkig gehad met squad mates randoms welke gewoon goed spelen. Tips geven etc. Maar heb het gevoel dat ze mij constant aan het healen waren. Is voor hen volgens mij ook niet leuk.

Zit nog een beetje te klooien, maar krijg het gevoel alsof ik nog geen deuk in een pakje boter sla. Idem had ik dat met Fortnite.
Dat heb ik ook nog, nog maar 4 uurtjes ofzo gespeeld en fortnite nog minder, maar dat vind ik minder

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Milo44
servival7 schreef op woensdag 27 februari 2019 @ 09:09:
[...]

Twitch prime koppelen is echt een ramp. Enig voordeel is dat het wel altijd gekoppeld blijft als het eenmaal gelukt is :+

Beide, en alle 2 geven ze een foutmelding dat er iets mis gaat met de credit card.
Wat ik vreemd vind aangezien ik laatst nog iets heb gekocht via Amazon met dezelfde CC.
Ook heb ik mijn Paypal account gekoppeld, maar krijg nog steeds dezelfde foutmelding helaas... 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Louw Post

Louw Post

Cerenas

Milo44 schreef op woensdag 27 februari 2019 @ 09:17:
[...]

Beide, en alle 2 geven ze een foutmelding dat er iets mis gaat met de credit card.
Wat ik vreemd vind aangezien ik laatst nog iets heb gekocht via Amazon met dezelfde CC.
Ook heb ik mijn Paypal account gekoppeld, maar krijg nog steeds dezelfde foutmelding helaas... 8)7
Ik had hier ook veel problemen mee. Twee keer Amazon gevraagd om hulp, maar daar had ik helemaal niets aan. Uiteindelijk moest ik een telefoonnummer toevoegen aan m'n account, bankrekening als betaalmiddel en tweestaps verificatie aangezet, toen pas kon ik Twitch koppelen met mijn Amazon Prime (.de).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 22-09 09:55
servival7 schreef op woensdag 27 februari 2019 @ 09:09:
[...]

Mijn Twitch koppelen is werkelijk nooit een probleem. Illegaal doen however is begrijpelijk lastig.

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superwashandje
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 22-09 15:37

superwashandje

grofheid alom

Arunia schreef op woensdag 27 februari 2019 @ 08:20:

same, en als het dan een keer wel aardig gaat crasht het spel naar de desktop...

Life is not the opposite of Death, Death is the opposite of Birth. Life is eternal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niel-z
superwashandje schreef op woensdag 27 februari 2019 @ 09:23:
[...]

same, en als het dan een keer wel aardig gaat crasht het spel naar de desktop...
Ook herkenbaar, maar ik wil wel proberen door de leercurve heen te komen.
Het loot proces duurt nog lang, maar opzich heb ik af en toe geluk als ik wat bruikbare en goede wapens vind en dan opeens toch een paar kills heb en een heal kan geven aan een teammate.
Vind het mooi opgezet het spel.
Verder gisteren nogmaals die training doorlopen en veel geleerd qua movement, maar het loot-proces is denk ik hetgene wat beter kan en moet ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• servival7
Martinspire schreef op woensdag 27 februari 2019 @ 09:23:
[...]

Mijn Twitch koppelen is werkelijk nooit een probleem. Illegaal doen however is begrijpelijk lastig.
Illegaal doen? :? :? Mijn Twitch is gewoon legaal hoor. Alleen kregen zowel ik als een collega destijds veel foutmeldingen voordat hij eindelijk goed gekoppeld was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 22:23
@Niel-z Dan ben ik niet de enige (heb aan je nick te zien het idee dat we naamgenoten zijn. ;) Niels). Terwijl ik met Titanfall 1 best wel goed was, maar dit lijkt meer op TF2 met het schuiven. Vond juist dat rennen over muren in deeltje 1 erg lekker. Dat sliden kan ik niet in komen verder.
Denk gewoon oefenen en oefenen.

@superwashandje Dat crashen heb ik nog niet gehad. Heb het spel in het begin op hoge kwaliteit gezet. Maar ondertussen voor wat meer snelheid omlaag gezet. Maakt met dit spel niet heel veel uit. Heb eerder het idee dat ik last heb van alle vegetatie. :P Maar dat is een dingetje van hoe mooier etc.

Dat looten is inderdaad ook een ding, ram een paar keer op de knop en hoop voor het beste. :D Maak wel wat meer keuze in wapens. Liefst een shotgun en iets voor wat afstand. Maar je hebt niet altijd de keuze.

[ Voor 14% gewijzigd door Arunia op 27-02-2019 09:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niel-z
Arunia schreef op woensdag 27 februari 2019 @ 09:27:
@Niel-z Dan ben ik niet de enige (heb aan je nick te zien het idee dat we naamgenoten zijn. ;) Niels). Terwijl ik met Titanfall 1 best wel goed was, maar dit lijkt meer op TF2 met het schuiven. Vond juist dat rennen over muren in deeltje 1 erg lekker. Dat sliden kan ik niet in komen verder.
Denk gewoon oefenen en oefenen.
True 8)
Vanavond weer eens uurtje knallen en hopelijk weer wat beter, opzich wel fijn als het team een beetje optrekt met elkaar. Dat verschilt ook nogal als je random speelt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Milo44
Louw Post schreef op woensdag 27 februari 2019 @ 09:23:
[...]

Ik had hier ook veel problemen mee. Twee keer Amazon gevraagd om hulp, maar daar had ik helemaal niets aan. Uiteindelijk moest ik een telefoonnummer toevoegen aan m'n account, bankrekening als betaalmiddel en tweestaps verificatie aangezet, toen pas kon ik Twitch koppelen met mijn Amazon Prime (.de).
Bankrekening als betaalmiddel toevoegen? Bedoel je dan gewoon de "normale" bankreknr alsin (bijv) Rabobank?
Zoja, dan moet ik ff uitvogelen hoe, want dat heb ik nog niet kunnen vinden.
Verder ga ik ook wel ff mijn 06 toevoegen en ff kijken voor die 2-staps authenticatie.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• A.W.E.S.O.M.-0
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 24-08 16:56
Die hitboxes zijn toch wel behoorlijk gamebreaking.

Begon al een beetje aan me zelf te twijfelen dat ik pathfinder niet zo goed werkend kreeg en bijna altijd als eerste tegen de vlakte ging van het team. Gisteravond louter wraith of bangalore gespeeld en nu was ik degene die de rest kon reviven en de kills bleven maar komen. Aan het einde van de rit maakt het natuurlijk niet uit wie de kills maakt, maar t is toch wel prettig. :)

Ben benieuwd hoe ze dat gaan fixen, nu wordt de meta echt wraith, lifeline, bangalore op deze manier.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• AdmiraalTimbo
  • Registratie: November 2018
  • Laatst online: 15-09 12:55
Opzoek naar een groepje om mee te spelen, Ik ben 's-avonds na het werk altijd wel online. Ik ben sinds het begin een Lifeline main level 56. Ik speel op PC mijn Origin username is : AdmiraalTimbo. Verder ben ik natuurlijk in het bezit van een headset voor de voice coms. Lijkt me leuk om met andere te spelen en samen beter te worden.

Groet,

Tim

In the end we only regret the chances we didn't take

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k995
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 11-04 20:45
Milo44 schreef op dinsdag 26 februari 2019 @ 09:03:
[...]

Vertel? Ik merk er weinig van hoor, althans in de zin van "wow, dat lijkt gewoon op cheaten", ik speel het toch bijna elke avond uit werk?

EDIT: Dit is geen aanval ofzo hoor, ik ben gewoon benieuwd naar jou onderbouwing van "cheaten".
Hele team door 1 gast doodgeschoten van op afstand met een shotgun terwijl hij niet kon weten dat we daar waren.

Edit eens op youtube gezocht en blijkbaar bestaat al weken, ach ja ongetwijfeld zal EA wel optreden.

[ Voor 9% gewijzigd door k995 op 27-02-2019 11:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Milo44
A.W.E.S.O.M.-0 schreef op woensdag 27 februari 2019 @ 10:40:
Die hitboxes zijn toch wel behoorlijk gamebreaking.

Begon al een beetje aan me zelf te twijfelen dat ik pathfinder niet zo goed werkend kreeg en bijna altijd als eerste tegen de vlakte ging van het team. Gisteravond louter wraith of bangalore gespeeld en nu was ik degene die de rest kon reviven en de kills bleven maar komen. Aan het einde van de rit maakt het natuurlijk niet uit wie de kills maakt, maar t is toch wel prettig. :)

Ben benieuwd hoe ze dat gaan fixen, nu wordt de meta echt wraith, lifeline, bangalore op deze manier.
Over het algemeen pak ik het liefst Mirage, indien die bezet is pak ik Lifeline, indien die ook bezet is pak ik dan al snel naar Pathfinder (of soms Bloodhound, maar die moet ik meer inspelen ivm Ability+Ult).
Op het moment dat ik dan Pathfinder speel, ervaar ik idd ook dat ik wat sneller neer ga besef ik mij zojuist toen ik deze reactie las.
Een oplossing daarvoor zou wellicht op zijn plek zijn... |:(
AdmiraalTimbo schreef op woensdag 27 februari 2019 @ 10:50:
Opzoek naar een groepje om mee te spelen, Ik ben 's-avonds na het werk altijd wel online. Ik ben sinds het begin een Lifeline main level 56. Ik speel op PC mijn Origin username is : AdmiraalTimbo. Verder ben ik natuurlijk in het bezit van een headset voor de voice coms. Lijkt me leuk om met andere te spelen en samen beter te worden.

Groet,

Tim
Ik zal je vanavond eens adden.
Over het algemeen heb ik wel een volledige squad, maar soms ook een 2-man squad dus dan kan je gezellig mee doen d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LankHoar
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 18:07

LankHoar

Langharig tuig

LankHoar schreef op donderdag 21 februari 2019 @ 20:53:
[...]

Heb net e.e.a. gezocht, maar kom op 1 na alleen maar situaties tegen waarbij degene wel een hack historie had. De enige persoon waar dat niet zo was heeft het hem bijna 2 maanden en veel moeite gekost om zijn ban opgeheven te krijgen (dat was omdat Steam/EAC heel slecht bereikbaar waren). Geeft me weinig hoop op een snelle oplossing :-(
Inmiddels is de 72 uur al ruim 2x afgelopen.. Krijg wel netjes een automatische "we zijn nog bezig" e-mail om de 48 uur. Daar schiet ik echter niets mee op :(

EA aanschrijven op sociale media, zou dat nog nut kunnen hebben om mijn onterechte ban ongedaan te krijgen?

When life throws you a curve, lean into it and have faith!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Jordy8
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 21:29
Mensen mogen mij trouwens ook wel toevoegen op Origin: Plank268. Heb niet echt een main character.
Wordt de randoms wel een beetje zat met hun gezeur, gescheld, ik ren overal heen en ik ben beter mentaliteit... :F

Heb discord en teamspeak, dus beide kan :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• servival7
LankHoar schreef op woensdag 27 februari 2019 @ 11:40:
[...]

Inmiddels is de 72 uur al ruim 2x afgelopen.. Krijg wel netjes een automatische "we zijn nog bezig" e-mail om de 48 uur. Daar schiet ik echter niets mee op :(

EA aanschrijven op sociale media, zou dat nog nut kunnen hebben om mijn onterechte ban ongedaan te krijgen?
Niet geschoten is altijd....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Louw Post

Louw Post

Cerenas

Milo44 schreef op woensdag 27 februari 2019 @ 09:31:
[...]

Bankrekening als betaalmiddel toevoegen? Bedoel je dan gewoon de "normale" bankreknr alsin (bijv) Rabobank?
Zoja, dan moet ik ff uitvogelen hoe, want dat heb ik nog niet kunnen vinden.
Verder ga ik ook wel ff mijn 06 toevoegen en ff kijken voor die 2-staps authenticatie.
Ja, gewoon m'n IBAN toe kunnen voegen. Onder de volgende link:
https://www.amazon.de/cpe...thods?ref_=ya_d_c_pmt_mpo
Bij mij staat er een kopje 'Nieuwe bankrekening toevoegen' met een groot SEPA logo ernaast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LankHoar
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 18:07

LankHoar

Langharig tuig

servival7 schreef op woensdag 27 februari 2019 @ 16:22:
[...]

Niet geschoten is altijd....
Net geschoten, nu nog zien of het raak of mis is :+

When life throws you a curve, lean into it and have faith!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• boyette
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 23:12
Dat probleem is nog steeds niet opgelost met de xbox one en de taal in het duits?
net de game geinstalleerd en is volledig in het duits

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Montaner
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 01-09 08:19
Zo, en daar was de 1e met een aimbot.. jammer dit ;(

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Beakzz
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 22-09 12:59
Lol had net een minder potje, maar 2 keer gerecovered door mijn team. Kom ik dus terug in de laatste ring zonder wapens met de bijbehorende lichte paniek. Dus de enige oplossing leek mij om te gaan slaan, mep ik de laatste 2 vijanden neer. Mijn team ging helemaal los :D

• Amaze86
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 19:26
@Beakzz Domme vijanden dan haha.

It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky

• yinx84
In hoeverre bursten jullie de volautomatische wapens? Guns als Flatline, Spitfire en R-301 bijv. Ik merk dat ik de neiging heb om het gas vol open te zetten op medium range en zelf de recoil te controleren, maar zou wel eens willen zien wat dat doet met spread (als dat er al is).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• himlims_
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

Octane
Afbeeldingslocatie: https://preview.redd.it/nt60ofiaj8j21.jpg?width=960&crop=smart&auto=webp&s=8424c246086fd6f6db31f9548b47746eeb404979
yinx84 schreef op dinsdag 26 februari 2019 @ 13:43:
[...]

[Afbeelding]
kan me niet vinden in deze wapenlijst qua ranking :x prowler (met select fire) is een beest, RE45 (met ext. mag) pomp je zo veel kogels binnen 1-2sec. in een poppetje , kan geen wingman/peachkeeper tegenop. mozambique mag wel uit de game :+ (of moet m dualwielden - maar dat kan niet)

[ Voor 69% gewijzigd door himlims_ op 28-02-2019 09:32 ]

⭐Game Profiles: 🕹️Steam - 🎮PSN - 🇪🇦 GoT_Hollandhards

• Korkss
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 21:05
himlims_ schreef op donderdag 28 februari 2019 @ 09:13:
Octane
[Afbeelding]

[...]

kan me niet vinden in deze wapenlijst qua ranking :x prowler (met select fire) is een beest, RE45 (met ext. mag) pomp je zo veel kogels binnen 1-2sec. in een poppetje , kan geen wingman/peachkeeper tegenop. mozambique mag wel uit de game :+ (of moet m dualwielden - maar dat kan niet)
Denk dat dat het is juist. Met select fire, met extra mag etc. De wingman standaard is al zo eng, van dichtbij, van midrange etc. Ik kan me dus juist weer heel goed vinden in deze lijst.

Acer predator XB271HU - Ryzen 3700x -MSI Z270 PGC - MSI 2070 super - 32gb DDR4 - NZXT H700i - Seasonic 650W gold

• NoTimeRemains
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 21:36

NoTimeRemains

I know

Wingman, mits je kan aimen, is gewoon eng. Zo'n gast als Shroud probeert nu actief de Wingman te ontwijken omdat ie em slecht voor de game vindt. Als je filmpjes terugkijkt van week 1 van hem dan zie je em zo wat cross-map iemand met een level 1 Wingman snipen. Dat lijkt me toch niet helemaal de bedoeling.

This is the Way.

• Beakzz
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 22-09 12:59
Misschien, maar ik profiteerde natuurlijk ook van de chaos. De eerste rende half afgeschoten een trap op dus die volgde ik met mijn grapple en had 2 klappen nodig en de laatste was in gevecht met een teamgenoot aan de andere kant van een rots dus ik kon er recht bovenop springen dus Pathfinder was ideaal in deze situatie.

Het was hoe dan ook komisch en waarschijnlijk erg zuur voor het andere team :)

• servival7
Octane ziet er cool uit. Benieuwd wanneer we meer gaan horen over de battle pass.
Hoop wel dat ze weapon balance per platform doen.
Op console is bijvoorbeeld zo'n wingman lang niet zo sterk als op pc.
Ook een P2020 of een RE45 is na landen al vrij snel waardeloos op console.

• yinx84
NoTimeRemains schreef op donderdag 28 februari 2019 @ 09:50:
Wingman, mits je kan aimen, is gewoon eng. Zo'n gast als Shroud probeert nu actief de Wingman te ontwijken omdat ie em slecht voor de game vindt. Als je filmpjes terugkijkt van week 1 van hem dan zie je em zo wat cross-map iemand met een level 1 Wingman snipen. Dat lijkt me toch niet helemaal de bedoeling.
De Wingman heb ik een beetje opgegeven. De enorme visuele kick-back wanneer je vuurt vind ik te desoriënterend als pleb. Op mid/long range dan... short range lukt nog wel. En dat terwijl ik toch een aardige McCree was in Overwatch. Daarnaast vind ik die standaard sight ook te onoverzichtelijk met die fat red dot.

Geef mij maar een Spitfire of Hemlok, daar doe ik het veel beter mee!

[ Voor 3% gewijzigd door yinx84 op 28-02-2019 10:51 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kneth87
  • Registratie: Augustus 2015
Niel-z schreef op woensdag 27 februari 2019 @ 09:14:
[...]

Dat heb ik ook nog, nog maar 4 uurtjes ofzo gespeeld en fortnite nog minder, maar dat vind ik minder
Gisteren heb je paar potjes meegespeeld (Mactox87 hier), je grootste probleem is dat je ver achterop zit omdat je de verschillende loot nog niet vlot herkent of nog moet ontdekken welke wapens bij jou goed werken. Probeer hier wat vlotter in te zijn zodat je makkelijker bij je team kunt blijven want als je te ver weg bent en je komt andere spelers tegen duurt het even eer je team kan ondersteunen of omgekeerd.

• Odieus
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 22-09 16:19

Odieus

Onuitstaanbaar

Kneth87 schreef op donderdag 28 februari 2019 @ 10:50:
[...]

Gisteren heb je paar potjes meegespeeld (Mactox87 hier), je grootste probleem is dat je ver achterop zit omdat je de verschillende loot nog niet vlot herkent of nog moet ontdekken welke wapens bij jou goed werken. Probeer hier wat vlotter in te zijn zodat je makkelijker bij je team kunt blijven want als je te ver weg bent en je komt andere spelers tegen duurt het even eer je team kan ondersteunen of omgekeerd.
Is het probleem hier niet dat jullie bij hem weglopen terwijl je ziet dat hij extra tijd nodig heeft? ;)

PSN: LinQ-NL

• A.W.E.S.O.M.-0
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 24-08 16:56
yinx84 schreef op donderdag 28 februari 2019 @ 08:21:
In hoeverre bursten jullie de volautomatische wapens? Guns als Flatline, Spitfire en R-301 bijv. Ik merk dat ik de neiging heb om het gas vol open te zetten op medium range en zelf de recoil te controleren, maar zou wel eens willen zien wat dat doet met spread (als dat er al is).
Nog veels te weinig, ik was vastbesloten om gisteravond louter de bursten en gebruik te maken van de louter verticale recoil bij de eerste 10 kogels, kijken hoe dat werkt, helaas in-game werd het toch weer full-auto. :D

Een dezer dagen maar weer eens nieuwe poging wagen, maar vrees dat full auto gewoon té effectief is in Apex.

• MrFl0ppY
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 22-09 14:36
Full auto is zeker met een (goede) barrel stabillizer gewoon erg effectief op kort/mid range. Is natuurlijk ook wel afhankelijk van de gun en de afstand.

The Stranger: Do you have to use so many cuss words?
The Dude: What the fuck you talking about?

• Ambition88
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 03:40
Odieus schreef op donderdag 28 februari 2019 @ 11:37:
[...]

Is het probleem hier niet dat jullie bij hem weglopen terwijl je ziet dat hij extra tijd nodig heeft? ;)
Nee, want als alles al geloot is dan ga je toch niet 3 minuten stil staan en niks doen? benadeel je alleen maar het hele team mee. Tijd is belangrijk in dit spel, als de circel een beetje tegen zit heb je maar 3 minuten om echt te looten, dus dan moet je wel een beetje tempo in je spel hebben.

Klinkt misschien bot, maar je kan het beste gewoon een paar potjes solo spelen en je eige ding doen, zodat je de ''basics'' snapt, zuur voor je teammates maar hey, hadden ze maar meteen een solo mode moeten toevoegen, zodat spelers ook een beetje kunnen experimenteren.

[ Voor 3% gewijzigd door Ambition88 op 28-02-2019 11:47 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Odieus

Odieus

Onuitstaanbaar

Ambition88 schreef op donderdag 28 februari 2019 @ 11:46:
[...]

Nee, want als alles al geloot is dan ga je toch niet 3 minuten stil staan en niks doen? benadeel je alleen maar het hele team mee. Tijd is belangrijk in dit spel, als de circel een beetje tegen zit heb je maar 3 minuten om echt te looten, dus dan moet je wel een beetje tempo in je spel hebben.

Klinkt misschien bot, maar je kan het beste gewoon een paar potjes solo spelen en je eige ding doen, zodat je de ''basics'' snapt, zuur voor je teammates maar hey, hadden ze maar meteen een solo mode moeten toevoegen, zodat spelers ook een beetje kunnen experimenteren.
Ik was er niet bij, dus geen idee ;) Ik weet alleen dat ik niet direct wist welke wapens fijn waren en in het begin ook wel heb lopen klooien met het droppen van wapens voor andere en dan vergeten ammo mee te nemen o.i.d.

Volgens mij is teamwork (en dus communicatie) belangrijker dan tijd en valt de cirkel wel mee aangezien je supersnel kan bewegen. Maar wellicht verschillen we hierover in mening ;)

Punt dat ik probeerde te maken is dat begrip voor een beginnende speler misschien ook wel handig is, dan heb je samen misschien een paar keer een potje dat je niet competatief bent maar leert diegene sneller waardoor je later samen meer plezier hebt. De houding die jij nu inneemt frustreert jou maar ook de beginnende speler, dan kun je beter de beginnende speler uit je team kicken en een meer ervaren speler in je team halen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Oxigeon
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 00:34

Oxigeon

En zo is dat!

Ambition88 schreef op donderdag 28 februari 2019 @ 11:46:
[...]

Hier ook gisteren maar lekker wat solo gespeeld en mijn eigen ding gedaan om in te komen. Probleem is al direkt als ik mag vliegen dat ik bijgod niet weet hoe ik doe dolfijnen op de ps4. Ik ging gewoon 1 snelheid omlaag en kon mijn character niet sneller of langzamer laten gaan. Zowel met rechter als linker stick niet

PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal

• tillietom
  • Registratie: Mei 2016
  • Laatst online: 18:46
Iemand enig idee of er al meer informatie is over duo/solo modes?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

tillietom schreef op donderdag 28 februari 2019 @ 12:59:
Iemand enig idee of er al meer informatie is over duo/solo modes?
nee is er niet; schijnt wel te komen, maar geen datum bekend

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jbrizzleee
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 27-08 13:40
Wellicht dat dit nieuws al gedeeld is, omdat het al 4 dagen oud is. Hierbij de 11 gelekte namen en mogelijke skills. Zeker omdat Octane nu is gelekt, klinkt dit logisch.

Here’s the full list:
Nomad
Octane (gelekt)
Prophet
Husaria
Jericho
Rampart
Blackout
Crypto (steelt je bitcoin)
Rosie
Skunner
Wattson

https://www.forbes.com/si...r-abilities/#24d7158f4b40

• SouLLeSSportal

SouLLeSSportal

Teamplay is everything.

himlims_ schreef op donderdag 28 februari 2019 @ 09:13:
Octane
[Afbeelding]

[...]

Qua wapens klopt het wel redelijk als je ze kaal bekijkt, een volledig geupgrade vol auto prowler speelt heel anders dan die lamme 5 burst standaard versie.
Mozambique werkt op zich wel maar vooral in early game als men nog geen dikke armor heeft of uberhaupt armor. Ik had laatst een squad wipe met 2x mozambique 3 kills gemaakt in begin na landen. Daarna heeft die idd weinig nut meer omdat je dan wel een betere shotgun pakt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

MrFl0ppY schreef op donderdag 28 februari 2019 @ 11:41:
Full auto is zeker met een (goede) barrel stabillizer gewoon erg effectief op kort/mid range. Is natuurlijk ook wel afhankelijk van de gun en de afstand.
R301 is leven, R301 is liefde

• Milo44
Louw Post schreef op woensdag 27 februari 2019 @ 16:25:
[...]

Ja, gewoon m'n IBAN toe kunnen voegen. Onder de volgende link:
https://www.amazon.de/cpe...thods?ref_=ya_d_c_pmt_mpo
Bij mij staat er een kopje 'Nieuwe bankrekening toevoegen' met een groot SEPA logo ernaast.
Nou ook dat gedaan, maar nog steeds werkt het niet.
Alle andere betaalmethodes verwijderd en alleen de debitcard staat er nog, maar op 1 of andere manier wilt hij die niet als voorkeursmethode instellen want als ik naar mijn Amazon Prime overzicht ga geeft ie aan dat er géén voorkeursbetaalmethode is, terwijl er echt maar eentje staat, dus hoe moeilijk kan dat dan zijn... 8)7
En als ik dan naar de pagina ga om te selecteren staat ie ineens wel selecteert :/

Al dat gedoe voor 1 skin die uiteindelijk ook niet "super-fantastisch" oid is, ik ben er een beetje klaar mee eigenlijk, de groeten. |:(

Bedankt overigens voor je hulp! _/-\o_ Voor mij heeft het helaas niet mogen werken.

• Dutchone
The greater good

Verwijderd

The greater good

• servival7
Oxigeon schreef op donderdag 28 februari 2019 @ 12:48:
[...]

Hier ook gisteren maar lekker wat solo gespeeld en mijn eigen ding gedaan om in te komen. Probleem is al direkt als ik mag vliegen dat ik bijgod niet weet hoe ik doe dolfijnen op de ps4. Ik ging gewoon 1 snelheid omlaag en kon mijn character niet sneller of langzamer laten gaan. Zowel met rechter als linker stick niet
Strak naar beneden tot een snelheid van ongeveer 145 dan trek je hem horizontaal tot je weer onder de 140 komt om vervolgens weer hetzelfde te doen. Je kan dan ongeveer 1000meter vliegen.

Snap de frustratie wel dat je moet wachten op teammaten die maar blijven looten. Een beetje helpen is geen probleem maar sommigen willen ook gewoon niet luisteren. Dan hebben ze half health of een kut shield. Ping ik 30x een beter item maar ze weigeren het ook maar op te pakken.
Als ik dan een enemy team hoor schieten denk ik ook bekijk het maar en ga ik er vandoor.

• Knetterhard
  • Laatst online: 06-09 20:37

Knetterhard

Dedicated

Heb er nu een aantal uur opzitten, maar moet zeggen, vermakelijk spel!

Het is wel jammer dat er geen solo modus in de game zit, zeker omdat ik geen andere mensen ken die het spelen, want de meeste hebben gewoon 0 clue of communicatie :-(

[ Voor 13% gewijzigd door Knetterhard op 28-02-2019 14:13 ]

Verwijderd

Knetterhard schreef op donderdag 28 februari 2019 @ 14:11:
Heb er nu een aantal uur opzitten, maar moet zeggen, vermakelijk spel!

Het is wel jammer dat er geen solo modus in de game zit, zeker omdat ik geen andere mensen ken die het spelen, want de meeste hebben gewoon 0 clue of communicatie :-(
Mijn Origin is W5Toiletreiniger.

Er is ook een zeer actieve Benelux gaming Discord server waar je vrijwel altijd mensen vindt.

• bbblije
  • Laatst online: 13-09 21:12

bbblije

Riiiiight

Verwijderd schreef op donderdag 28 februari 2019 @ 14:15:
[...]

Er is ook een zeer actieve Benelux gaming Discord server waar je vrijwel altijd mensen vindt.
Spreek je dan Duits met die Luxemburgers, of oprecht Luxemburgs?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

bbblije schreef op donderdag 28 februari 2019 @ 14:21:
[...]

Spreek je dan Duits met die Luxemburgers, of oprecht Luxemburgs?
Oost Russisch.

• Knetterhard
  • Laatst online: 06-09 20:37

Knetterhard

Dedicated

Verwijderd schreef op donderdag 28 februari 2019 @ 14:15:
[...]

Helaas, ik speel op de PS!

• djmelvee
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 22-09 02:17
Wederom een Bad_Module_Test crash... Altijd als ik kill-leader ben en eindelijk weer eens lekker ga. Frustrerend!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Odieus

Odieus

Onuitstaanbaar

Op PS4 spelen ook genoeg Tweakers, er staan er wat in de TS en mij mag je ook toevoegen (zie signature).

• Louw Post

Louw Post

Cerenas

Milo44 schreef op donderdag 28 februari 2019 @ 13:35:
[...]

Alle andere betaalmethodes verwijderd en alleen de debitcard staat er nog, maar op 1 of andere manier wilt hij die niet als voorkeursmethode instellen want als ik naar mijn Amazon Prime overzicht ga geeft ie aan dat er géén voorkeursbetaalmethode is, terwijl er echt maar eentje staat, dus hoe moeilijk kan dat dan zijn... 8)7
En als ik dan naar de pagina ga om te selecteren staat ie ineens wel selecteert :/

Al dat gedoe voor 1 skin die uiteindelijk ook niet "super-fantastisch" oid is, ik ben er een beetje klaar mee eigenlijk, de groeten. |:(

Bedankt overigens voor je hulp! _/-\o_ Voor mij heeft het helaas niet mogen werken.
Helaas dat het niet werkt voor jou. Jammer dat het allemaal zo moeilijk moet om alleen even Twitch Prime werkend te krijgen. In onze gevallen in ieder geval. :S

• Patrick_Wolf
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 01-09 16:37

Patrick_Wolf

NoLIFE

Milo44 schreef op donderdag 28 februari 2019 @ 13:35:
[...]

Ik heb gewoon "+twitch_prime_linked 1" toegevoegd aan de launch options in origin.
https://imgur.com/gallery/KDOXvDz

Als je dan het spel opstart heb je de skin en 5 lootboxes

Dedriloth

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

Patrick_Wolf schreef op donderdag 28 februari 2019 @ 17:20:
[...]

Ik heb gewoon "+twitch_prime_linked 1" toegevoegd aan de launch options in origin.
https://imgur.com/gallery/KDOXvDz

Als je dan het spel opstart heb je de skin en 5 lootboxes
Is gepatched

• Patrick_Wolf
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 01-09 16:37

Patrick_Wolf

NoLIFE

Aaaah, oke :-)

Dedriloth

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• So_Surreal
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 19-09 10:48
Iemand zin om op PC samen te spelen ?
Ik heb mic en ben level 27.

• haarbal
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 18:53
Zat daarnet een potje bij de laatste 2 squads. Crash.

Heeft iemand hier ook zo veel crashes gehad en daar een workaround voor gevonden?

Mechwarrior Online: Flapdrol

• NaxxiusX
  • Registratie: Februari 2016
  • Laatst online: 19:42
haarbal schreef op donderdag 28 februari 2019 @ 21:32:

Heeft iemand hier ook zo veel crashes gehad en daar een workaround voor gevonden?
Crashes nog niet gehad, wel vaak lag, waardoor ik uiteindelijk dood ben gegaan.

• Hogader
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 04:44
Beetje een rare avond zo. Door problemen bij T-Mobile/KPN kon ik initieel niet Origin in. Toch gelukt er ergens doorheen te glippen, maar had geen verbinding met de chat en het 'friends' gedeelte. Noodgedwongen in mijn eentje gespeeld en na een rustige start gewoon 3 wins in 4 matches kunnen binnen hengelen met 3 verschillende legends.

De middelste van de 3 ook voor het eerst meer dan 4 kills in een ronde weten te scoren (geindigd op 9).

En ik moet mijn bericht van eerder terughalen. De Havoc is eigenlijk een best wel prima wapen :P

• Ricmaniac
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 00:00
Denken we dat het seizoen morgen begint incl battlepass? of maandag ? of later in maart?

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

• Jordy8
Ricmaniac schreef op donderdag 28 februari 2019 @ 23:00:
Denken we dat het seizoen morgen begint incl battlepass? of maandag ? of later in maart?
Ik heb op verschillende sites gelezen dat het ergens in maart is. Dus ik gok dat het niet morgen is.
Maar ik heb het vaak fout dus wie weet :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RubenSaurus
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 30-08 19:33
Jordy8 schreef op donderdag 28 februari 2019 @ 23:17:
[...]

Ik heb op verschillende sites gelezen dat het ergens in maart is. Dus ik gok dat het niet morgen is.
Maar ik heb het vaak fout dus wie weet :+
Morgen is ergens in Maart :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OMX2000
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 23:35

OMX2000

By any means necessary...

Man mijn aim zuigt op console. Ik moet blijkbaar nog veeeeel meer vlieguren maken om dat een beetje fatsoenlijk te krijgen.

Ik heb tot nu toe in twee random groepen gezeten waarbij er 1 bizar goed is. Ruimden in hun eentje meerdere squads op. Maar strande uiteindelijk omdat je echt veel tactisch voordeel hebt als je als squad goed communiceerd!

Dè developers podcast in je moerstaal : CodeKlets Podcast

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Milo44
haarbal schreef op donderdag 28 februari 2019 @ 21:32:

Ik heb ze veel (op de pc) gehad, nu al een avond of 2/3 niet meer sinds er een aantal patches zijn uitgekomen voor de game en Origin client.
Daarnaast heb ik ook weer een update of 2 voor mijn GPU gekregen, wellicht dat een samenhang van deze het (voor mij) heeft opgelost *O*

Hoop ik -O-

EDIT: Ohja! Ik heb ook nog een zooitje instellingen omlaag gegooid, die nauwelijks of niet zicht/merkbaar waren ingame om zo min mogelijk FPS drops te hebben zo nu en dan en dus uiteindelijk een stabielere maximum FPS te krijgen.

[ Voor 20% gewijzigd door Milo44 op 01-03-2019 08:16 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• tillietom
  • Registratie: Mei 2016
  • Laatst online: 18:46
_/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchone
Gisteren zijn @Verwijderd en ik voor het eerst 2 team tegen gekomen die samen werkte, we konden niks meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jordy8
Milo44 schreef op vrijdag 1 maart 2019 @ 08:10:
[...]

EDIT: Ohja! Ik heb ook nog een zooitje instellingen omlaag gegooid, die nauwelijks of niet zicht/merkbaar waren ingame om zo min mogelijk FPS drops te hebben zo nu en dan en dus uiteindelijk een stabielere maximum FPS te krijgen.
Ik heb bijna alles op laag gezet, maar de graphics zijn dan alsnog meer dan oke, en inderdaad een stabielere max fps.
Stiekem helpt het juist om de graphics wat lager te zetten, alsof je de poppetjes dan beter ziet in sommige omstandigheden.
Pagina: 1 ... 16 ... 42 Laatste

Let op:
discord
Zoek je andere Tweakers om Apex Legends mee te spelen?
Vergezel ons op de Apex Legends Discord server voor Tweakers
Deze server is geen officiële Tweakers-server, Tweakers-crew zal hier dus geen support of moderatie op kunnen geven.

Graag zoveel mogelijk ontopic blijven. Een kleine discussie over Apex Legends vs een andere game, of een kleine discussie over randzaken van Apex Legends is prima, maar houd het netjes en respecteer elkaars mening. Mocht iemand over de schreef gaan: reageer er niet op en gebruik de "Rapporteer" functie.

Let aub op met het plaatsen van plaatjes. Grote bestanden laden traag op mobiel en hoge resolutie scrollt traag voor iedereen. Thumbnails zijn voor winnaars.