Ik heb dit spel afgelopen weekend geïnstalleerd en ben inmiddels al wel redelijk verslaafd
De eerste 30-60 minuten dacht ik nog: is dit het nou? Wat een kutspel. Ik had bijna nooit een wapen, want ik wist niet waar te zoeken. En ja, zonder wapen afgeslacht worden is best wel snel heel kut. Maar goed, na een tijdje begin je door te krijgen waar je moet zoeken en dat je gewoon heel snel moet zijn en goed op moet letten waar iedereen heen vliegt aan het begin. Maar de snelheid van het spel moest ik wel echt ff aan wennen hoor, begin toch wel oud te worden merk ik
Moet ook zeggen dat best veel mensen doorhebben dat ik een beginner ben en dat ik best wel wat hulp kreeg door weapon en ammo drops e.d. Over het algemeen speelt men wel redelijk samen.
Echter, ik zat gisteren bij een echte 'pro' in het team met >2K kills, maar dat was dus ook gelijk een mega douchebag. Niet bij te houden hoe snel hij doorliep, en ik had steeds maar geen wapen of ammo. Dus op een gegeven moment maar ff gevraagd of we niet ff bij elkaar konden blijven, want zo was er voor mij geen fuck aan. Maar dat boeide hem natuurlijk niet. Ondertussen was hij wel de helft van de map aan het clearen dus ergens snap ik ook wel dat hij door wil. Maar ja sorry, ik ben nog aan het leren en moet ook ff wat tijd krijgen om wat zooi op te kunnen pakken. Uiteindelijk liep ie toch vast tegen een goede squad en kwam ik te laat om te helpen. Ik maak er nog een opmerking over, maar ik was n00b en 'special'...
Maar goed, mijn 1e ervaring in een BR spel is na een uur of 10 spelen wel positief. Je moet gewoon echt veel spelen om beter te worden en ik merk na 4 speelsessie al dat ik beter en zekerder wordt. Af en toe kom je echt spelers tegen die vele malen beter zijn en nagenoeg onverslaanbaar lijken, maar het is toch ook al 2x gelukt om Champion te worden en ook al een paar keer 2e of 3e. Weliswaar grotendeels gecarried door 1 van mijn squadmembers, maar toch