Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RawChild
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 21-09 22:01

RawChild

PSN: Rawchild

Heb mij voor het eerst echt zitten ergeren tijdens het spelen, paar uur achter elkaar gespeeld waarin het potje na potje voor geen meter wilde, team mates die hele andere kanten op gaan of gewoon niet ondersteunen in gevechten. Waarbij je dan ook nog eens tegenstanders hebt die ik niet neer krijg, maar ik ben natuurlijk al bijna dood als ze 1 keer schieten. Heel vaak ging het zo: landen, teamates of ik down.. leave game of Squad eliminated.. binnen een paar minuten!. Of dat je start met maar 2 ipv3. Hele korte potjes waarin alles lijkt tegen te zitten. En dan ineens win je een game en is alles weer leuk en goed 🤪

PSN: Rawchild / Xbox: Nosferatu 360NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knamix
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 13-09 23:53
Man man man... Ik merk wel dat me videokaart trager begint te worden :(.

Kan het zijn dat de game nog niet lekker is geoptimaliseerd of is een 970gtx icm 2700k not done? Heb op medium rond de 60 fps, maar bij een rookbom of binnen naar buiten (licht) drop ik naar de 20 fps voor een paar tellen. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sergelwd
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 18-04-2021
Dan gaat er toch iets anders mis denk ik..
Ik zou zeggen dat je zeker wel 100fps moet kunnen vasthouden met een 970gtx.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cobiwan
  • Registratie: Januari 2006
  • Niet online
Ik merk wel dat het spel soms beter draait dan op andere momenten. Bij het landen bijvoorbeeld gaat het meestal 90-100 FPS met mijn 2080 maar na een paar games zakt dag op de enige manier om naar rond de 60. In game gaat het dan wel weer prima maar toch apart.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22-08 14:52
Ik zou gewoon alles onder anisotropic filtering op low/disabled zetten, dat doet sowieso iedereen die wat competitief ingesteld is.
Daarnaast zou ik met de 970 het texture pool op 2/3 gb zetten (als die optie er is). De 970 heeft namelijk wat issues als er meer dan 3.5 gb vram gebruikt word.
Op mijn vega56 haal ik gemiddeld 144 fps met wat dips naar 90/100 als ik in het schip zit. 2560x1080, 6 gb texture pool, rest low/mid.

[ Voor 18% gewijzigd door unfor op 23-02-2019 17:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Booyaa
  • Registratie: November 2011
  • Niet online
Vreemd. Ik heb net 9 potjes achter elkaar gespeeld zonder 1 crash te hebben. Ik kom terug in een lobby met een netwerk time out van EA server. Ik log weer in en het eerste potje wat ik speel is gelijk geëindigd in een crash.

Begin me nu wel echt af te vragen of de crash lokaal ligt of aan server side.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• n41r0j
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 08:29
grote_oever schreef op zaterdag 23 februari 2019 @ 15:52:
[...]

Iedereen gaat deze, voor mij best frustrerende leercurve, door? Ben het overigens niet met je eens dat apex simpel is. Met met name de map is behoorlijk complex en de diversiteit van de guns zijn best verschillend. Vooral dat je ook in dezelfde game stopt wordt als mensen met 400 kills en die hebben duidelijk meer ervaring. Net neergeknald door een Squad omdat we naar een chest willen lopen met een epic item. Werd opeens van verschillende kanten neergeknald omdat ze ons op zaten te wachten.
Ja. Apex was de eerste BR voor mij en ik heb hopeloos rond lopen dartelen in het begin. Nog steeds kill ik niet superveel, maar ik heb al wel redelijk door waar je moet landen bijvoorbeeld, en dat je teammates erg belangrijk zijn.

Dat je van verschillende kanten wordt neergeknald is of pech, of een goed geoliede squad die je tactisch insluit. Vaak spelen die ook altijd met dezelfde 3 zodat het vanzelf een machine wordt.

Dat gezegd hebbende: j0rian op Origin :)
Booyaa schreef op zaterdag 23 februari 2019 @ 17:46:
Vreemd. Ik heb net 9 potjes achter elkaar gespeeld zonder 1 crash te hebben. Ik kom terug in een lobby met een netwerk time out van EA server. Ik log weer in en het eerste potje wat ik speel is gelijk geëindigd in een crash.

Begin me nu wel echt af te vragen of de crash lokaal ligt of aan server side.
Ik heb onlangs mijn pc een upgrade gegeven. Na de upgrade op dezelfde Windows-installatie nog geen crash gehad na zeker 20+ potjes. Voor de upgrade was het 50% crashes. Lijkt in mijn geval dus lokaal te zijn geweest.

[ Voor 24% gewijzigd door n41r0j op 23-02-2019 18:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevz
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 19:00
Crashes bij mij lijken volledig random te zijn. Ik ga van 40-50 games zonder crash naar meerder crashes back to back, en dat is op een frisse OS waarbij ik niets anders draai dan Origin+Apex+Discord. Kan er echt geen touw aan vast knopen. Het zijn bij mij ook altijd die "memory exceptions, couldnt write to 0x0000000" etc.
Mensen krijgen die crash met 8gb mem en ook met veel meer, dus het lijkt echt aan Apex zelf te liggen.

Maar ze zullen er vast hard naar op zoek zijn wat het probleem is. Al moet ik nog zien wat het patch tempo gaat zijn van Respawn, ik heb geen ervaring met dat devteam.

Mijn YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AmonTobin
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 05-05 17:03
Wanneer is een kill eigenlijk "van jou"? Heb vaak dat ik echt het gevoel heb dat ik een enemy neerschiet en dan afmaak en nog steeds de kill niet krijg.

Nu gaat het er uiteraard om dat je als team wint, maar het is ook best zuur als je eind van het potje 600 damage hebt en 0 kills op je naam. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
@AmonTobin De kill is van jou als jij iemand downed en die gefinished word, maakt niet uit wie de finisher is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleeon
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 17-09 13:27
Iemand nu of zo spelen? LeonosNL PS4 :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• cherrycoke
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 15-09 21:34
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/CPVo55F.jpg

toch wel een beetje trots 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AmonTobin
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 05-05 17:03
unfor schreef op zaterdag 23 februari 2019 @ 19:32:
@AmonTobin De kill is van jou als jij iemand downed en die gefinished word, maakt niet uit wie de finisher is.
Aha, ok. Thx! Ik dacht dat een totaal aan HP werd opgeteld ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 09:55
Knamix schreef op zaterdag 23 februari 2019 @ 16:44:
Man man man... Ik merk wel dat me videokaart trager begint te worden :(.

Kan het zijn dat de game nog niet lekker is geoptimaliseerd of is een 970gtx icm 2700k not done? Heb op medium rond de 60 fps, maar bij een rookbom of binnen naar buiten (licht) drop ik naar de 20 fps voor een paar tellen. :(
Gezien het de source engine is, is het wellicht je CPU ipv je GPU?

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 2dope
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 14-07 21:42
kevz schreef op zaterdag 23 februari 2019 @ 19:03:
Crashes bij mij lijken volledig random te zijn. Ik ga van 40-50 games zonder crash naar meerder crashes back to back, en dat is op een frisse OS waarbij ik niets anders draai dan Origin+Apex+Discord. Kan er echt geen touw aan vast knopen. Het zijn bij mij ook altijd die "memory exceptions, couldnt write to 0x0000000" etc.
Mensen krijgen die crash met 8gb mem en ook met veel meer, dus het lijkt echt aan Apex zelf te liggen.

Maar ze zullen er vast hard naar op zoek zijn wat het probleem is. Al moet ik nog zien wat het patch tempo gaat zijn van Respawn, ik heb geen ervaring met dat devteam.
Mijn games crashen ook steeds vaker nu, steeds bad_module_info in event viewer. Eerst leek het te maken te hebben met het feit dat ik regelmatig alt-tabte naar desktop tijdens laadschermen, maar nu gebeurt het ook steeds vaker tijdens het spelen. Bij sommigen schijnt het te helpen om full screen optimizations uit te zetten in de compatibility van r5apex.exe maar bij mij heeft dat niet geholpen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aex351
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 18:23

aex351

I am the one

Kennelijk kom je niet standaard op een Europese server. Vanavond bleek ik op een Amerikaanse server te zitten. Vond het al vreemd toen ik ineens allemaal Amerikaanse mensen hoorde praten. En die vonden het omgekeerd weer vreemd dat ze iemand uit Nederland in de squad hadden zitten. In elk geval zou het wel beter zijn wanneer je vooraf de server/land kan instellen.
2dope schreef op zondag 24 februari 2019 @ 01:56:
[...]

Mijn games crashen ook steeds vaker nu, steeds bad_module_info in event viewer. Eerst leek het te maken te hebben met het feit dat ik regelmatig alt-tabte naar desktop tijdens laadschermen, maar nu gebeurt het ook steeds vaker tijdens het spelen. Bij sommigen schijnt het te helpen om full screen optimizations uit te zetten in de compatibility van r5apex.exe maar bij mij heeft dat niet geholpen...
Ja, inderdaad. Ik heb vandaag incl. gisterenavond ook al meerdere keren een crash gehad. Daarvoor niet.

[ Voor 46% gewijzigd door aex351 op 24-02-2019 01:57 ]

< dit stukje webruimte is te huur >

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• KBE91
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 09-09 06:57
aex351 schreef op zondag 24 februari 2019 @ 01:56:
Kennelijk kom je niet standaard op een Europese server. Vanavond bleek ik op een Amerikaanse server te zitten. Vond het al vreemd toen ik ineens allemaal Amerikaanse mensen hoorde praten. En die vonden het omgekeerd weer vreemd dat ze iemand uit Nederland in de squad hadden zitten. In elk geval zou het wel beter zijn wanneer je vooraf de server/land kan instellen.
Als je Apex opstart en het begin scherm hebt. Daar moet je 1 minuut wachten en op escape drukken en dan cancel. Dan komt er vanonder data center, als je daar op klikt kan je u server kiezen.

Afbeeldingslocatie: https://i.postimg.cc/JnwRrHc2/apex.png

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• cherrycoke
aex351 schreef op zondag 24 februari 2019 @ 01:56:

[...]

Ja, inderdaad. Ik heb vandaag incl. gisterenavond ook al meerdere keren een crash gehad. Daarvoor niet.
als je een minuut wacht bij het begin scherm en dan een keer op escape drukt met cancel dan kan je de servers zien, ik zat gister ook gezellig met een paar zuid afrikanen te spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• atvokado
  • Registratie: Februari 2017
  • Laatst online: 26-11-2023
Ik ben spelen met randoms een beetje zat, hoe speel je met andere mensen? Ik ben level 40 lifeline main. Ik speel op de pc en heet joerydev

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tukkEEEr
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 16-12-2023
Vraagje!?

De mensen die het meeste crashen hier, heeft de update van 22-2 van Nvidia iets opgeleverd voor jullie of is het nog steeds ruk ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tukkEEEr
atvokado schreef op zondag 24 februari 2019 @ 15:25:
Ik ben spelen met randoms een beetje zat, hoe speel je met andere mensen? Ik ben level 40 lifeline main. Ik speel op de pc en heet joerydev
Laat je eens zien op de tweakers discord server en laat @SomerenV je even toevoegen in de OP.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 21:02
Ik heb sinds een week oid elke keer gewoon lag zodra we mensen tegen komen :S echt heel bizar.
Er is dan echt helemaal niks aan de hand en speelt prima (alles als test zelfs op low gezet) kom ik mensen tegen en krijg ik frame drops waar je u tegen zegt.

Video drivers zijn ook gewoon up to date en het is extra frustrerend dat het eerst niet was.
Kan gewoon letterlijk niet meer spelen hierdoor :/

edit: hmm ik heb een grote sessie Settings aanpassen gedaan en nu draait het weer super soepel. maar weet gewoon niet wat het kan zijn eigenlijk omdat ik zo veel in 1 keer heb aangepast hahaha.

Toen las ik de berichten hier van de andere server en zag ik dat ik op de server amsterdam wat packet loss had. Toen op londen gespeeld en ging het dus goed. dus not sure of het nou daar aan ligt of aan de settings.. iig nog even bij schaven dus. maar voelde goed om weer even een normale game te kunnen spelen. gelijk 2e geworden.. kon de druk niet aan om te winnen want was 1v2 XD

Edit 2: Zo goed als zeker weten dat het die server was. Data center van london laten staan en settings terug naar high etc en speelt gewoon lekker soepel. Was dus echt de packet loss van Amsterdam data center :/

[ Voor 50% gewijzigd door Ricmaniac op 24-02-2019 19:32 ]

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yinx84
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 03-09 14:14
Vind de combo G7 Scout en een EVA-8/Peacekeeper erg fijn. Short, medium, long range... altijd het gevoel dat ik een steentje bij kan dragen.

Pathfinder is m'n favoriete Legend nu ik de grapple goed door heb. Heerlijk om snel mee te flanken. Als de omgeving een beetje mee zit kun je zo over je vijanden heen swoopen:

YouTube: Apex Legends - How to Grapple Like a PRO

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• g0tanks
  • Registratie: Oktober 2008
  • Nu online

g0tanks

Moderator CSA
Wat mij betreft mogen ze mensen die voortijdig de game verlaten een dikke penalty geven (nadat de crashes zijn gerepareerd).

Het gebeurt zo vaak dat randoms meteen de game verlaten zodra ze tegen de vlakte gaan. Terwijl er gewoon volop kansen zijn om te resurrecten dan wel te reviven.

Ultrawide gaming setup: AMD Ryzen 7 2700X | NVIDIA GeForce RTX 2080 | Dell Alienware AW3418DW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
g0tanks schreef op maandag 25 februari 2019 @ 00:18:
Wat mij betreft mogen ze mensen die voortijdig de game verlaten een dikke penalty geven (nadat de crashes zijn gerepareerd).

Het gebeurt zo vaak dat randoms meteen de game verlaten zodra ze tegen de vlakte gaan. Terwijl er gewoon volop kansen zijn om te resurrecten dan wel te reviven.
Ja dit gebeurd idd te vaak. Gisteren had ik er 1 die typte: you guys are too low en toen ging die weg :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jordy8
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 17:50
Ricmaniac schreef op maandag 25 februari 2019 @ 07:50:
[...]

Ja dit gebeurd idd te vaak. Gisteren had ik er 1 die typte: you guys are too low en toen ging die weg :/
Ja dat snap ik niet. Level zegt in dit spel bijna niks. Iedereen kan op een hoog level komen door genoeg speeltijd, betekend nog niet dat iemand goed is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
Jordy8 schreef op maandag 25 februari 2019 @ 08:16:
[...]

Ja dat snap ik niet. Level zegt in dit spel bijna niks. Iedereen kan op een hoog level komen door genoeg speeltijd, betekend nog niet dat iemand goed is.
Ja idd.. en ben level 31. zo low vind ik dat nou ook weer niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jordy8 schreef op maandag 25 februari 2019 @ 08:16:
[...]

Oh bah, krijgen we hier ook van die WoW/LoL praktijken :( En het spel is echt net uit ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
Verwijderd schreef op maandag 25 februari 2019 @ 08:42:
[...]

Oh bah, krijgen we hier ook van die WoW/LoL praktijken :( En het spel is echt net uit ook.
naja dat krijg je als je binnen een week een playerbase hebt van 25mill+ mensen.. daar zit iedereen bij. de goeie, de slechte, de toxics

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• pr0mo
  • Laatst online: 13:14
Ik moet zeggen dat deze game me steeds beter begint te bevallen.

Toen ik anderhalve week geleden begon bakte ik er niks van en was de lol er naar 5 potjes al af.
Maar nu langzaam maar zeker begint het te komen ;).

De grootste verandering is dat ik wat agressiever ben gaan spelen, hierdoor kom ik vaker in gevechten en krijg ik steeds meer feeling voor de game. Gisteren geen potje gewonnen maar wel 4 keer tweede :D.

iracing profiel

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• A.W.E.S.O.M.-0
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 24-08 16:56
Gouden tip voor iedereen die last heeft van leavers; haal gewoon alle stats weg.

Kost wellicht wat e-penis punten, maar het scheelt bij voorbaat al veel gezeik. :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• GLeenders
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 03-09 16:44
pr0mo schreef op maandag 25 februari 2019 @ 08:58:
De grootste verandering is dat ik wat agressiever ben gaan spelen, hierdoor kom ik vaker in gevechten en krijg ik steeds meer feeling voor de game.
Ik ervaar precies hetzelfde. Droppen, twee wapens, helm, body armor en een health pack als je die toevallig tegen komt pakken en naar de schietgeluiden sprinten. Soms is mijn squad dan binnen 5 minuten dood, maar het is wel een leukere game dan wanneer je 10 minuten gear zoekt zonder een enemy tegen te komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kneth87
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 19-09 14:55
A.W.E.S.O.M.-0 schreef op maandag 25 februari 2019 @ 09:14:
Gouden tip voor iedereen die last heeft van leavers; haal gewoon alle stats weg.

Kost wellicht wat e-penis punten, maar het scheelt bij voorbaat al veel gezeik. :)
Yep, eerste wat ik deed was mijn level badge weghalen/vervangen door eits anders.
Veel minder gezeik dan van de kiddies. Zo laatst ene die continu aan het brullen was dat we zijn kills afpakten ... ben toen gewoon mijn eigen weg gegaan en op mijn eentje het potje gewonnen.

Ergens ben ik tegen een Solo mogelijkheid, maar er zijn toch veel mensen die nu solo spelen en eigenlijk hun 2 teammates gewoon achterlaten. Zou misschien toch niet slecht zijn om een onderscheid hierin te brengen en solo of duo queue mogelijk maken (de playerbase lijkt me toch groot genoeg). Op die manier kan ik zelf ook makkelijker solo spelen als mijn mates neit online zijn.

Je mag me ook toevoegen op origin en me toevoegen als ik toevallig aant spelen ben.
Mactox87 @ Origin

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ErA
  • Laatst online: 21:07

ErA

Inmiddels een goede 24 uur in de game zitten en de smaak echt goed te pakken nu.

Ongeveer 1 op de 2~3 potjes mag ik mijzelf in de top 3 rekenen, en ieder 4e potje nemen we de champion titel mee.

Elke game nu ongeveer 5~10 kills.

Ik speel zoveel mogelijk met hetzelfde iedere ronde:

Primary: Hemlok - Spitfire - Flatline
Secondary: PEacekeeper, of iets anders zolang ik geen peacekeeper heb.

De spitfire heeft inderdaad een heerlijke rate of fire en total damage in een mag, maar de hemlok heeft een betere range.

Mijn tips die goed hebben uitgepakt voor me:

- Ik spring als het kan iedere ronde op dezelfde plek (in mijn geval thunderdome). Ik ken de omgeving perfect en weet precies waar de loot ligt dus ben binnen 1 minuut up en running.
- 1 of max 2 keer scope gebruiken. De 3x acog maakt al voor een te rommelig beeld bij recoil.
- Zorg dat je het intitiatief neemt. Als je aan het looten bent en je ziet mannetjes aankomen, val hun dan aan in plaats van andersom.
- Loot snel, heal up en repeat. Tempo houd je scherp en maakt het allemaal veel leuker.
- Maar een klein percentage kan echt goed overweg met de Wingman. Ondanks dat deze met skullpiercer heel krachtig is, bakt eigenlijk het gros er niets van met de wingman. Overschat jezelf niet en ga gewoon lekker voor een AR.

Campen kost je de kop in deze game.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Korkss
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 21:05
ErA schreef op maandag 25 februari 2019 @ 09:48:
Inmiddels een goede 24 uur in de game zitten en de smaak echt goed te pakken nu.

Ongeveer 1 op de 2~3 potjes mag ik mijzelf in de top 3 rekenen, en ieder 4e potje nemen we de champion titel mee.

Elke game nu ongeveer 5~10 kills.

Ik speel zoveel mogelijk met hetzelfde iedere ronde:

Primary: Hemlok - Spitfire - Flatline
Secondary: PEacekeeper, of iets anders zolang ik geen peacekeeper heb.

De spitfire heeft inderdaad een heerlijke rate of fire en total damage in een mag, maar de hemlok heeft een betere range.

Mijn tips die goed hebben uitgepakt voor me:

- Ik spring als het kan iedere ronde op dezelfde plek (in mijn geval thunderdome). Ik ken de omgeving perfect en weet precies waar de loot ligt dus ben binnen 1 minuut up en running.
- 1 of max 2 keer scope gebruiken. De 3x acog maakt al voor een te rommelig beeld bij recoil.
- Zorg dat je het intitiatief neemt. Als je aan het looten bent en je ziet mannetjes aankomen, val hun dan aan in plaats van andersom.
- Loot snel, heal up en repeat. Tempo houd je scherp en maakt het allemaal veel leuker.
- Maar een klein percentage kan echt goed overweg met de Wingman. Ondanks dat deze met skullpiercer heel krachtig is, bakt eigenlijk het gros er niets van met de wingman. Overschat jezelf niet en ga gewoon lekker voor een AR.

Campen kost je de kop in deze game.
Ik mis ook veel met de wingman, maar pak hem toch altijd op. Als ik hem steeds zou laten liggen kan ik er nooit mee overweg. Merk dat ik er steeds beter mee word, je dropt mensen zo snel als je ze raakt. Ik zou zeggen gewoon blijven oefenen >:)

Acer predator XB271HU - Ryzen 3700x -MSI Z270 PGC - MSI 2070 super - 32gb DDR4 - NZXT H700i - Seasonic 650W gold

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Korkss schreef op maandag 25 februari 2019 @ 10:04:
[...]

Ik mis ook veel met de wingman, maar pak hem toch altijd op. Als ik hem steeds zou laten liggen kan ik er nooit mee overweg. Merk dat ik er steeds beter mee word, je dropt mensen zo snel als je ze raakt. Ik zou zeggen gewoon blijven oefenen >:)
Lekker is dat, met extended mag.

En dan de hoek om komen vlammen als een vieze Harry.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MitchellHearth
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 11:03
Gisteren nog een leuke pot gehad met 2 randoms die nieuw waren. Moest wel ff carryen :D

Uiteindelijk de pot gewonnen met 12 kills. Voelde wel ff goed!

Vooral die reactie ook (jaja foto van het beeldscherm):

Afbeeldingslocatie: http://i66.tinypic.com/2dvvd7c.jpg

:7

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• awesem
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 20-09 18:50
Ik sluit me aan bij de G7 Scout / Eva-8 loadout :)

Voor mid-range heb ik graag een high fire-rate semi-automatic, aangezien ik tracken met sprays te lastig vind in shooters. Wingman is uiteraard het beste, G7 Scout is gewoon een beetje flavour.
Ik liep lang rond met de Peacekeeper, maar vind de hogere fire-rate van de Eva-8 meer forgiving. Dan mag ik tenminste nog wat shots missen.

Edit: Vinden anderen ook dat hoger dan 3x scopes het niet waard zijn in deze game?

[ Voor 9% gewijzigd door awesem op 25-02-2019 10:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cherrycoke
Qua sniper ben ik super fan van de longbow, ik vind peacekeeper eva-8 fijn met peacekeeper schild kapot schieten en dan met een eva-8 eroverheen om ze neer te maaien, besta combo voor mijzelf vind ik flatline met een 3x scope en een peacekeeper.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErA
  • Laatst online: 21:07

ErA

awesem schreef op maandag 25 februari 2019 @ 10:39:

Edit: Vinden anderen ook dat hoger dan 3x scopes het niet waard zijn in deze game?
Persoonlijk zou ik zeggen:
Sniper rifles Acog 3x of maximaal een 4x scope.
Medium & close range: 1 of 2 x.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Orogima
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 11-07 08:46
Ik speel gewoon altijd met een wingman en een peacekeeper of spitfire.

De wingman is gewoon te brutal. Ik had gisteren 13kills en 2700 damage met bijna enkel de wingman te gebruiken. Long range weapon heb je gewoon niet nodig als je een beetje kan mikken met de wingman. Ik heb al veel snipers gekilled van zeer ver.
Ik verwacht wel binnenkort een nerf. Ik hoop van niet natuurlijk. :p

*edit* Ik gebruik enkel 1x scopes of de 1x/2x scope.

[ Voor 6% gewijzigd door Orogima op 25-02-2019 11:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tukkEEEr
Verwijderd schreef op maandag 25 februari 2019 @ 08:42:
[...]

Zijn vaak van die jongetjes die diep van binnen graag gecarryd willen worden en gaan dan lopen ragen als het even tegen zit.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• awesem
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 20-09 18:50
Orogima schreef op maandag 25 februari 2019 @ 10:58:
Ik speel gewoon altijd met een wingman en een peacekeeper of spitfire.
De professional twitch streamer build :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MitchellHearth
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 11:03
Wingman kan ik nog niet heel lekker mee spelen. Vind vooral de combi van sniper/AR met een shotgun wel heel lekker. En ik heb een zwak voor de Triple Take :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• servival7
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 02-07 14:26
Ik speel altijd met een Wingman en als secondary een R-99, R-301 of Spitfire.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Niet online

Maak dan maar eens onderscheid tussen leavers en crashers :+

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yinx84
Vind de Wingman ook wel goed voor close - mid range, maar ik vind de default sight echt vreselijk onoverzichtelijk. Veel te dik, die rode stip... of ben ik de enige die dit vindt? Close range minder last van omdat ik daar vaak gewoon hipfire.

Ik hoop nog altijd op een optie waarmee je FOV ook down sight van toepassing is. Nu revert 'ie naar de default 90 als je door je scope kijkt. In Battlefield kon dit wel in ieder geval.

[ Voor 27% gewijzigd door yinx84 op 25-02-2019 14:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brtk
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 18:12
Kneth87 schreef op maandag 25 februari 2019 @ 09:39:
[...]

Je mag me ook toevoegen op origin en me toevoegen als ik toevallig aant spelen ben.
Mactox87 @ Origin
Ik heb de vrijheid genomen je toe te voegen op Origin; zoek mensen om mee te spelen :). (S1lverBullet76 op Origin).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Orogima
awesem schreef op maandag 25 februari 2019 @ 12:53:
[...]

De professional twitch streamer build :9
Serieus? Misschien moet ik ook maar pro gaan dan. 😂

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleehond
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 21:10
Pff ja hoor, kom net iemand tegen met 957 kills al..... dafuq... 7(8)7

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• biggydeen2
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 27-08 20:38
Sleehond schreef op maandag 25 februari 2019 @ 15:11:
Dizzy gaat richting de 9000 dus ~1000 valt nog mee 8)7

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jordy8
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 17:50
Dat is nog niks :P Je hebt met mensen met duizenden kills.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

biggydeen2 schreef op maandag 25 februari 2019 @ 15:15:
[...]

Dizzy gaat richting de 9000 dus ~1000 valt nog mee 8)7
Zou die jongen zich niet eens gaan vervelen? Als je letterlijk 9,8 uit 10 potjes wint...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• servival7
Ik heb er met alle legends ook wel 1000+ :X

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Milo44
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 30-08 22:34
grote_oever schreef op zaterdag 23 februari 2019 @ 15:52:
[...]

Iedereen gaat deze, voor mij best frustrerende leercurve, door? Ben het overigens niet met je eens dat apex simpel is. Met met name de map is behoorlijk complex en de diversiteit van de guns zijn best verschillend. Vooral dat je ook in dezelfde game stopt wordt als mensen met 400 kills en die hebben duidelijk meer ervaring. Net neergeknald door een Squad omdat we naar een chest willen lopen met een epic item. Werd opeens van verschillende kanten neergeknald omdat ze ons op zaten te wachten.
Gezien Apex Legends mijn eerste BR game is zeg ik: ja, been there, done that.
Ik snapte er in het begin ook geen drol van en wist mij geen raad met alle diverse wapens en mods.
Nu een aantal tig uur in de game zitten en weet ik mij prima te redden, echter is mijn aim nog steeds ruk en maak ik per game misschien 2/3 kills.
Mja, dat is een kwestie van oefening baart kunst. Ik vermaak mij iig prima met deze game.

Is ook idd 1 vd eerste dingen die ik heb gedaan zodra ik meerdere badges vrij speelde, scheelt een hoop gedoe met randoms soms.

I, a stranger and afraid in a world I never made...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cherrycoke
te veel mensen misbruiken de ping, het is niet te doen ik zie kogels recht door hun hoofd gaan en ik raak ze niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
cherrycoke schreef op maandag 25 februari 2019 @ 16:36:
te veel mensen misbruiken de ping, het is niet te doen ik zie kogels recht door hun hoofd gaan en ik raak ze niet.
"misbruiken de ping" 8)7
Leuk excuus voor niet goed genoeg mikken. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaapoes
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 19-09 17:24
Apex Legends ook geïnstalleerd afgelopen weekend. Vind het tot dusver erg leuk hoewel ik er pas 6 uur in heb zitten. Moet nog erg wennen aan alle verschillende wapens, characters e.d.
Zou het wel leuk vinden om wat meer samen te spelen. Gebeurd mij te vaak dat mensen in m'n squad solo gaan of leaven.. Als iemand het leuk vind: NL_StyX is m'n Origin account :)

[Gigabyte X670 gaming X][Ryzen 7800X3D][Kraken X62][32GB Corsair][Zotac 5080 Solid][Samsung 980 PRO][NZXT H7 FLOW][Evnia 34M2C8600]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cherrycoke
unfor schreef op maandag 25 februari 2019 @ 16:39:
[...]

"misbruiken de ping" 8)7
Leuk excuus voor niet goed genoeg mikken. :)
ja dag, ik ga achter cover terwijl ik damage neem, ik schiet ze letterlijk door hun hoofd heen en ik zie geen damage.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryada
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 19-09 22:09
cherrycoke schreef op maandag 25 februari 2019 @ 16:43:
[...]

ja dag, ik ga achter cover terwijl ik damage neem, ik schiet ze letterlijk door hun hoofd heen en ik zie geen damage.
Dan mik je toch echt niet goed. Want dit spel favored de shooter tov de receiver (daarom word je soms achter de muur nogsteeds geraakt) Ik heb 1x gehad dat ik geen damage had op degene waar ik vol op aan het schieten was, en dat was toen de servers weer eens een seizure hadden.

Steam: Ryada.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• unfor
cherrycoke schreef op maandag 25 februari 2019 @ 16:43:
[...]

We hebben tegenwoordig allemaal shadowplay of relive, dus laat maar eens wat voorbeelden zien.
Tot die tijd gooien we het op missen :)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• ffha
  • Laatst online: 15:09
Had niet verwacht dat ik ooit weer iets van EA aan zou raken, maar mijn 12 jaar durende boycott is doorbroken door Respawn. Ben helemaal verliefd geraakt op Apex en heb daardoor ook Titanfall 2 aangeschaft (geweldig spel trouwens).

Toch helaas net moeten deinstalleren na 50 uur speeltijd. De constante crashes waren dermate demotiverend, dat het me buiten mijn vrije tijd ging beinvloeden.
Hopelijk fixen ze het voor ik mijn interesse in de game ben verloren :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 25 februari 2019 @ 15:35:
[...]

Zou die jongen zich niet eens gaan vervelen? Als je letterlijk 9,8 uit 10 potjes wint...
Ach voor dat maandinkomen houd ik het ook wel vol hoor :+

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• MonkeyJohn
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 19-08 20:11
Hoe laat gaan de 14-jarige kiddo's naar bed tegenwoordig? Dan weet ik wanneer ik weer een beetje kans maak :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Milo44
djmelvee schreef op donderdag 21 februari 2019 @ 22:52:
Mocht je de Twitch Prime skin willen hebben + 5 gratis lootboxen, is daar een hele simpele exploit voor. Doe het volgende:

If you type"+twitch_prime_linked 1" in your launch options in Apex Legends, you will get 5 free lootboxes and a legendary pathfinder skin
The rewards come from twitch prime but if you don't have that, you can do what I said and you will get the rewards anyway.

(Bron: reddit)

Uiteraard op eigen risico, wellicht dat EA hier wel consequenties aan gaat hangen. Misschien niet.
Aangezien ik mijn Twitch Prime (nog steeds) niet geactiveerd krijg heb ik het maar op deze manier gedaan. 8)7
Nu maar hopen dat je er niet voor gebanned kan worden oid, dat zou ik wel érg zuur vinden... :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amaze86
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 19:26
Zometeen maar is opstarten,ben pas level 40.

It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Korkss
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 21:05
Amaze86 schreef op maandag 25 februari 2019 @ 19:26:
Zometeen maar is opstarten,ben pas level 40.
Ahjoh er zijn ook veel mensen pas level 100

Acer predator XB271HU - Ryzen 3700x -MSI Z270 PGC - MSI 2070 super - 32gb DDR4 - NZXT H700i - Seasonic 650W gold

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peter_Aragorn
  • Laatst online: 15-11-2023
Hier nog xbox spelers die mensen zoeken om mee te spelen?

https://www.discogs.com/user/Hamlap1988/collection

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haantje_de_v
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 22-08 22:29
Erg toffe game. De grootste belemmering is wel de "0x887A0006 - DXGI_ERROR_DEVICE_HUNG-bug". Al een stuk of tien keer gehad dat ik midden in de game ineens een vastloper met deze melding krijg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cobiwan
  • Registratie: Januari 2006
  • Niet online
Haantje_de_v schreef op maandag 25 februari 2019 @ 21:19:
Erg toffe game. De grootste belemmering is wel de "0x887A0006 - DXGI_ERROR_DEVICE_HUNG-bug". Al een stuk of tien keer gehad dat ik midden in de game ineens een vastloper met deze melding krijg.
Ik geloof dat ik wel 3 verschillende meldingen krijg haha. Soms heb ik ook dat hij gewoon oneindig blijft laden. Ik heb een i7 8700k met een rtx 2080.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevz
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 19:00
Sj44k13 schreef op maandag 25 februari 2019 @ 23:49:
[...]

Ik geloof dat ik wel 3 verschillende meldingen krijg haha. Soms heb ik ook dat hij gewoon oneindig blijft laden. Ik heb een i7 8700k met een rtx 2080.
De 2080 serie heeft een crash issue met de nieuwste nVidia drivers, ff googlen welke wel goed werken en daar bij blijven.

Mijn YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
Ik heb sinds zondag mijn nieuwe main gevonden :P Had dus zoals de meeste hier zo'n filmpje gezien hoe je kan catapulten als pathfinder en het eerste potje dat ik pathfinder koos ging het eigenlijk gelijk goed. had het direct onder de knie. Aantal potjes gedaan en beviel erg goed. Je bent super mobile.

Het feit dat je die beacons kan hacken is ook erg handig af en toe.. dat je gewoon weet waar de volgende cirkel heen gaat.

Gisteren was het nog gelukt om 2 games back to back te winnen. Voel me dan Pro :P (ben verre van)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Niet online
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/JdaEY4OuW2J6vdEz2URVQkon/full.png
Hitboxes in Apex, laat zien waarom sommige legends wel wat sneller neer gaan dan anderen. Enkel Gibraltar kan compenseren met z'n shield.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yinx84
Tsurany schreef op dinsdag 26 februari 2019 @ 08:06:
[Afbeelding]
Hitboxes in Apex, laat zien waarom sommige legends wel wat sneller neer gaan dan anderen. Enkel Gibraltar kan compenseren met z'n shield.
Best wel schokkend:

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/6I1CV71l.jpg
Ricmaniac schreef op dinsdag 26 februari 2019 @ 07:51:
Ik heb sinds zondag mijn nieuwe main gevonden :P Had dus zoals de meeste hier zo'n filmpje gezien hoe je kan catapulten als pathfinder en het eerste potje dat ik pathfinder koos ging het eigenlijk gelijk goed. had het direct onder de knie. Aantal potjes gedaan en beviel erg goed. Je bent super mobile.

Het feit dat je die beacons kan hacken is ook erg handig af en toe.. dat je gewoon weet waar de volgende cirkel heen gaat.

Gisteren was het nog gelukt om 2 games back to back te winnen. Voel me dan Pro :P (ben verre van)
Die had ik gepost ja, en ik kan bijna geen andere legend meer spelen zonder me dood te ergeren aan het gebrek aan mobility :'( Heerlijk om jezelf met een Peacekeeper als een Spider-Man een gevecht binnen te katapulteren. Nu maar hopen dat ze z'n hitbox snel fixen!

Hier nog een keer de video voor de geïnteresseerden. Overigens zijn al zijn video's zeer de moeite waard. Hij heeft veel ervaring vanuit Titanfall 2.
YouTube: Apex Legends - How to Grapple Like a PRO

[ Voor 21% gewijzigd door yinx84 op 26-02-2019 08:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k995
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 11-04 20:45
Nog eens geprobeerd gisteren avond en cheaten lijkt veelvuldig voor te komen nu. Is het zo snel dat men cheat uitbrengt voor zo'n spel? Doen ze hopelijk toch iets tegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
[Afbeelding]
zag ook deze in een tweet

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/6I1CV71l.jpg

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Louw Post
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 18-09 19:02

Louw Post

Cerenas

Redelijk verslavende game voor mij nu, vermaak me er goed mee. Alleen beetje jammer van sommige randoms die meteen eruit gaan als ze neer gaan, terwijl ik ze nog makkelijk terug kan halen.

Zat gister ook een beetje DrDisRespect op Twitch te kijken die viel opeens uit naar zijn kijkers dat hij het niet speelt om Champion te worden, maar voor de kills en gevechten. Zijn kijkers zaten te klagen dat hij andere locaties zou moeten kiezen. Ik ga dat zelf ook eens proberen denk ik. Dan weet je ook meteen of het mis gaat en zo niet kun je meteen met best goede items door.

Ikzelf was altijd van het wat langer in de vliegtuig blijven zitten en/of de wat minder populaire locaties kiezen. Dan kwam het nog al eens voor dat ik (bijna) geen kills maakte en je dan aan het eind alsnog neergemaaid wordt en dat is dan wat extra zuur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Milo44
k995 schreef op dinsdag 26 februari 2019 @ 08:31:
Nog eens geprobeerd gisteren avond en cheaten lijkt veelvuldig voor te komen nu. Is het zo snel dat men cheat uitbrengt voor zo'n spel? Doen ze hopelijk toch iets tegen.
Vertel? Ik merk er weinig van hoor, althans in de zin van "wow, dat lijkt gewoon op cheaten", ik speel het toch bijna elke avond uit werk?

EDIT: Dit is geen aanval ofzo hoor, ik ben gewoon benieuwd naar jou onderbouwing van "cheaten".

[ Voor 10% gewijzigd door Milo44 op 26-02-2019 09:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• servival7
Louw Post schreef op dinsdag 26 februari 2019 @ 08:51:
Redelijk verslavende game voor mij nu, vermaak me er goed mee. Alleen beetje jammer van sommige randoms die meteen eruit gaan als ze neer gaan, terwijl ik ze nog makkelijk terug kan halen.

Zat gister ook een beetje DrDisRespect op Twitch te kijken die viel opeens uit naar zijn kijkers dat hij het niet speelt om Champion te worden, maar voor de kills en gevechten. Zijn kijkers zaten te klagen dat hij andere locaties zou moeten kiezen. Ik ga dat zelf ook eens proberen denk ik. Dan weet je ook meteen of het mis gaat en zo niet kun je meteen met best goede items door.

Ikzelf was altijd van het wat langer in de vliegtuig blijven zitten en/of de wat minder populaire locaties kiezen. Dan kwam het nog al eens voor dat ik (bijna) geen kills maakte en je dan aan het eind alsnog neergemaaid wordt en dat is dan wat extra zuur.
Ik jump vrijwel altijd meteen uit een vliegtuig. Je kan ongeveer 1000m vliegen dus dan kan je het grootste gedeelte van de map al bereiken. Ik eindig, mits ik niet meteen dood ga, elk potje met tussen de 6 en 15 kills.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
Same here. gelijk jumpen en meestal recht naar beneden zodat je als eerste op de grond bent. Gun looten en hup gelijk mensen pakken die ook net droppen. Met een beetje zelf vertrouwen en wat aim kan je prima er bovenuit komen en heb je dus gelijk alle loot in dat gebied.

Tevens kan het ook verkeerd uitpakken ja en gelijk dood gaan :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Orogima
Ryada schreef op maandag 25 februari 2019 @ 16:50:
[...]

Dan mik je toch echt niet goed. Want dit spel favored de shooter tov de receiver (daarom word je soms achter de muur nogsteeds geraakt) Ik heb 1x gehad dat ik geen damage had op degene waar ik vol op aan het schieten was, en dat was toen de servers weer eens een seizure hadden.
Dit heeft te maken met de tick rate van de server. Waardoor er al een grote delay is. Pings zorgen voor nog grotere delays ja. Maar dit is vooral een netcode probleem. Er is geen enkele battle royale game met meer delay dan Apex. Dit is natuurlijk irritant wetende dat dit 1 van meest fast paced BR game is.Maar we kunnen alleen maar wachten en hopen dat Respawn zijn servers optimaliseert.

Ze zijn trouwens opzoek naar een Senior network engineer. Dus ik denk niet dat dit probleem snel opgelost zal worden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• A.W.E.S.O.M.-0
[Afbeelding]
Au, ook al is het vrij duidelijk dat er verschil tussen zit, het is toch wel pijnlijk hoe groot dat is zeg. Daar mogen ze wel wat aan gaan doen, de teams die je tegenkomt worden nu al wel al wel eentonig; wraith - bangalore - mirage/pathfinder.
Ricmaniac schreef op dinsdag 26 februari 2019 @ 09:37:
Tevens kan het ook verkeerd uitpakken ja en gelijk dood gaan :P
Dat zijn de mooiste momenten, als champion zelfverzekerd de game beginnen, direct vol de actie in en dan met een shield charge en een pakje ammo 2 seconden later ten onder gaan. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• raiders
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 21-09 06:04
Er is wel een bug waarmee je onbeperkt kan vliegen. Sommige streamers gebruiken hem ook. Dus wellicht dat, dat onder “cheaten” valt.

Join me Luke and together we can rule Tweakers ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
raiders schreef op dinsdag 26 februari 2019 @ 11:11:
Er is wel een bug waarmee je onbeperkt kan vliegen. Sommige streamers gebruiken hem ook. Dus wellicht dat, dat onder “cheaten” valt.
Is patched. Of is er een nieuwe?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stylze
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 17:57
raiders schreef op dinsdag 26 februari 2019 @ 11:11:
Die streamers zouden imo ook gewoon gabanned moeten worden is toch vrij duidelijk dat je dan aan het chaten bent.

Playstation 5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryada
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 19-09 22:09
Orogima schreef op dinsdag 26 februari 2019 @ 10:20:
[...]

Dit heeft te maken met de tick rate van de server. Waardoor er al een grote delay is. Pings zorgen voor nog grotere delays ja. Maar dit is vooral een netcode probleem. Er is geen enkele battle royale game met meer delay dan Apex. Dit is natuurlijk irritant wetende dat dit 1 van meest fast paced BR game is.Maar we kunnen alleen maar wachten en hopen dat Respawn zijn servers optimaliseert.

Ze zijn trouwens opzoek naar een Senior network engineer. Dus ik denk niet dat dit probleem snel opgelost zal worden.
De tickrate zal de delay niet goed maken, aangezien de delay groter is dan de delay die daadwerkelijk in de game zit. Je kan de tickrate wel verhogen maar dan zal er hoogstwaarschijnlijk nog meer delay in de game gaan zitten omdat de server al moeite heeft met het verwerken van de data (althans zo lijkt het)
Tickrate is +- 20 oid. dan heb je 0.05 sec per tick, terwijl de delay die zichtbaar is 0.2 seconden is als ik het me goed herinner.

EDIT: zelf heb ik anders bijzonder weinig last van dat mijn schoten niet aankomen dus er zit toch wat mis bij desbetreffende persoon dat hij het zo vaak schijnt te hebben.

[ Voor 7% gewijzigd door Ryada op 26-02-2019 11:24 ]

Steam: Ryada.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A.W.E.S.O.M.-0
Ricmaniac schreef op dinsdag 26 februari 2019 @ 11:16:
[...]

Is patched. Of is er een nieuwe?
Nieuwe methode, zelfde effect. :)
Stylze schreef op dinsdag 26 februari 2019 @ 11:20:
[...]
Die streamers zouden imo ook gewoon gabanned moeten worden is toch vrij duidelijk dat je dan aan het chaten bent.
Exploiten is niet perse hetzelfde als cheaten, iedereen kan dit vrij eenvoudig doen. Wat mij betreft dezelfde categorie als bunnyhoppen of quickscopen, is aan de dev om eruit te patchen.

Er zijn nog wel meer expooits/bugs, zo kan je ook vrij eenvoudig ammo van de Kraber of Mastiff 'bijvullen', die heb ik zelf nog niet geprobeerd want ik zie die krengen nooit meer. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JunkieLimbo
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 17-09-2024
Is het zinvol om gelijk het schip te verlaten als je van plan bent ergens langs de route van het schip te landen? Maw ga je met het schip sneller of ga je sneller als je het schip verlaten hebt?

Met freelook lijkt het schip zelf sneller te gaan dan de mensen die het schip verlaten hebben. Dit wekt de suggestie dat het voor de wat verder gelegen locaties zinvol is om toch echt wat langer in het schip te blijven.

Over het algemeen begint iedereen echter wel gelijk te ragen als je niet op 0 seconden het schip verlaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
JunkieLimbo schreef op dinsdag 26 februari 2019 @ 12:16:
Is het zinvol om gelijk het schip te verlaten als je van plan bent ergens langs de route van het schip te landen? Maw ga je met het schip sneller of ga je sneller als je het schip verlaten hebt?

Met freelook lijkt het schip zelf sneller te gaan dan de mensen die het schip verlaten hebben. Dit wekt de suggestie dat het voor de wat verder gelegen locaties zinvol is om toch echt wat langer in het schip te blijven.

Over het algemeen begint iedereen echter wel gelijk te ragen als je niet op 0 seconden het schip verlaat.
ligt aan je hoek. stel je zou van Swamps richting Airbase willen en het vliegtuig vliegt die route dan is het vliegtuig sneller. kan je makkelijk zien als je er uit jumpt en dan mee probeert te vliegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Orogima
JunkieLimbo schreef op dinsdag 26 februari 2019 @ 12:16:

Het schip gaat wel degelijk sneller. Maar je moet er ook rekening mee houden dat je nog moet zakken naar de grond ook. Je springt best al iets vroeger. Recht naar beneden gaan zorgt er ook voor dat je te snel gaat om accuraat te landen en er zal sowieso al een squad geland zijn daar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StygMa
  • Laatst online: 08:16
Is er ook verschil in grootte qua hitbox tussen de verschillende skins van dezelfde hero? Die skin met die brede heupen van de pathfinder bijv, of is het alleen in het laadscherm dat die groter lijkt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aggressor
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 20:33
Welke wapens/combo nemen jullie meestal?

Ik vind het nog wel moeilijk om wapens te kiezen...
Welke is goed voor dichtbij/mid/ver enz...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Milo44
Aggressor schreef op dinsdag 26 februari 2019 @ 12:46:

Sowieso probeer ik altijd op zoek te gaan naar een Wingman/shotgun en die in één vd 2 slots bij me te hebben.

Daarnaast heb ik een lichte voorkeur naar een aantal wapens:
- R99
- 301 Carbine

- Soms Spitfire/Flatline/Hemlok/Prowler (mits goede mods)

Zelden pak ik een Sniper mee, maar wapenkeuze blijft iets persoonlijks

[ Voor 4% gewijzigd door Milo44 op 26-02-2019 13:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YoMajesty
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 29-05 21:52

Hangt beetje af van je speelstijl, spring je altijd iedereen meteen op zn nek of blijf je liever meer op afstand? Is je aim flawless of wat roestig?

Voor de onvermijdelijke closecombat is een r99 of peacekeeper wel de way to go. Als je liever wat meer op afstand blijft kun je prima een spitfire of devotion(als je de supercharged attachment kan vinden) meenemen of een sniper, ook maar net wat er te vinden is.

Zelf speel ik meestal wraith/bangalore met een peacekeeper en r301/wingman met uiteraard zoveel mogelijk attachments :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• servival7

Wingman en een R-99/R-301/Spitfire

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac

Ik gebruikt meestal Wingman of Longbow en een Peacekeeper shotgun of R301.

Vaak ook een Spitfire als ik die tegenkom. Eigenlijk heb ik geen favoriete combo meer :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Euphanasia
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 27-12-2023
R99 en Peacekeeper.

Soms ook de wingman of de prowler met attatchment.

Eigenlijk hangt het er vanaf welke wapens ik het eerst vindt :P

Welcome to the League of Draven

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StygMa
  • Laatst online: 08:16
R301/Peacekeeper eigenlijk vooral.

Soms ruil ik de peacekeeper om voor Spitfire (sprayen is wel heel lekker met dit wapen met een betere Heavy Mag) of een G7 Scout (prefeer die boven de longbow omdat je er sneller mee kan knallen en zelfde ammo als me main (R301)

En als ik een Mastiff tegen komen ruil ik die meestal tegen mijn Peacekeeper.

[ Voor 17% gewijzigd door StygMa op 26-02-2019 13:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yinx84
Ben erg fan van de Scout i.c.m. een EVA-8 of Peacekeeper. Merk dat de Scout op zowel mid en long range een prima damage dealer is. Met die combo voel ik me wel zelfverzekerd dat ik op elke range een antwoord terug kan geven. Dat mis ik vaak met andere combo's.

Plus dat je met die scout lekker kan harassen op lange afstanden. Lekker vanaf de zijlijn met een x8 scope kijken hoe 2 squads het uitvechten, en dan af en toe een propje schieten naar iemand die probeert te reviven })

Zijn er hier trouwens mensen die de moeite hebben genomen om recoil patterns te leren? Heb je hier echt profijt van? Zit er aan te denken om te beginnen met 2 of 3 wapens die ik volledig onder controle wil krijgen. Zie mezelf het nog wel een tijdje spelen, dus het is een kwestie van muscle memory opbouwen.

[ Voor 25% gewijzigd door yinx84 op 26-02-2019 13:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Euphanasia
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 27-12-2023
haha grappig, ik ben echt crap met de scout.
Ik vervang die altijd zo snel mogelijk.

Net als de Mozambique, re-45 en p2020.

Welcome to the League of Draven

Pagina: 1 ... 15 ... 42 Laatste

Let op:
discord
Zoek je andere Tweakers om Apex Legends mee te spelen?
Vergezel ons op de Apex Legends Discord server voor Tweakers
Deze server is geen officiële Tweakers-server, Tweakers-crew zal hier dus geen support of moderatie op kunnen geven.

Graag zoveel mogelijk ontopic blijven. Een kleine discussie over Apex Legends vs een andere game, of een kleine discussie over randzaken van Apex Legends is prima, maar houd het netjes en respecteer elkaars mening. Mocht iemand over de schreef gaan: reageer er niet op en gebruik de "Rapporteer" functie.

Let aub op met het plaatsen van plaatjes. Grote bestanden laden traag op mobiel en hoge resolutie scrollt traag voor iedereen. Thumbnails zijn voor winnaars.