Vind ik beetje te kort door de bocht. De wingman doet minder dps dan een G7 Scout ondanks dat de wingman hogere damage per shot heeft, Skullpiercer attachment maakt het deels goed maar zorgt ervoor dat ze ongeveer gelijk eindigen mbt DPS.A.W.E.S.O.M.-0 schreef op donderdag 21 februari 2019 @ 11:48:
[...]
Nee, dat is iets heel anders dan wat ik met balans bedoel, het is niet persé hetzelfde als of een gun wel of niet OP is maar meer hoe de wapens zich tot elkaar verhouden.
Je hebt twee weapon slots, in één daarvan zit gewoon de close range optie (Shotgun/R99). In de ander is de Wingman beter dan de LMG's, de Assault Rifles, de SMG's, de DMR's, de Snipers en alle overige pistols. Dat is niet in balans. Natuurlijk is de Wingman niet in alle situaties dé beste gun, maar allround maak je daar verreweg de beste kans mee, NAAST de close range optie.
Je moet het ook zien in combinatie met movement en positionering, met de Wingman is het een kwestie van uit kort dekking komen, 1 of 2 hits en weer terug. Om dezeflde damage te doen met een SMG of Assault rifle heb je veel meer tijd nodig.
Voor de 'git gut' crowd zou ik graag m'n winpercentage eens zien maar schat 1 op de 5 potjes met duo's en 1 op de 3 a 4 met een drieman, ik stap direct over op de Wingman zodra de kans er is.
Voordeel van de wingman is dat je minder shots hoeft te raken om dezelfde damage te doen, hierdoor voelt het heel sterk aan en mensen zien liever grote dan kleine nummers.
Persoonlijk loop ik liever met een R-301/G7 scout + Spitfire. Al verlies ik het soms tegen shotguns
Steam: Ryada.