• Ryada
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 19-09 22:09
A.W.E.S.O.M.-0 schreef op donderdag 21 februari 2019 @ 11:48:
[...]

Nee, dat is iets heel anders dan wat ik met balans bedoel, het is niet persé hetzelfde als of een gun wel of niet OP is maar meer hoe de wapens zich tot elkaar verhouden. :)

Je hebt twee weapon slots, in één daarvan zit gewoon de close range optie (Shotgun/R99). In de ander is de Wingman beter dan de LMG's, de Assault Rifles, de SMG's, de DMR's, de Snipers en alle overige pistols. Dat is niet in balans. Natuurlijk is de Wingman niet in alle situaties dé beste gun, maar allround maak je daar verreweg de beste kans mee, NAAST de close range optie.

Je moet het ook zien in combinatie met movement en positionering, met de Wingman is het een kwestie van uit kort dekking komen, 1 of 2 hits en weer terug. Om dezeflde damage te doen met een SMG of Assault rifle heb je veel meer tijd nodig.

Voor de 'git gut' crowd zou ik graag m'n winpercentage eens zien maar schat 1 op de 5 potjes met duo's en 1 op de 3 a 4 met een drieman, ik stap direct over op de Wingman zodra de kans er is. :)
Vind ik beetje te kort door de bocht. De wingman doet minder dps dan een G7 Scout ondanks dat de wingman hogere damage per shot heeft, Skullpiercer attachment maakt het deels goed maar zorgt ervoor dat ze ongeveer gelijk eindigen mbt DPS.
Voordeel van de wingman is dat je minder shots hoeft te raken om dezelfde damage te doen, hierdoor voelt het heel sterk aan en mensen zien liever grote dan kleine nummers.
Persoonlijk loop ik liever met een R-301/G7 scout + Spitfire. Al verlies ik het soms tegen shotguns :P Maar als ik een shotgun meeneem voel ik me altijd zo benadeeld tov de rest.

Steam: Ryada.

• Milo44
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 30-08 22:34
Ryada schreef op donderdag 21 februari 2019 @ 11:49:
[...]

Ik heb prime via de amazon website aangezet, en ben daana pas via de twitch website gaan koppelen. Dit werkte wel.
Ga ik dat ook eens proberen, thnx. Andere optie is nog om ff Paypal toe te voegen als betaalmiddel.
Anders zou ik het ook niet meer weten... :?

EDIT: Amazon Prime activeren werkte direct, Twitch Prime activeren pakt ie nog (steeds) niet.
Ga het voor nu ff opgeven, misschien dat de verandering nog volledig moet worden doorgevoerd ofzo, ik probeer het vanavond nog een keer.

[ Voor 23% gewijzigd door Milo44 op 21-02-2019 12:03 ]

I, a stranger and afraid in a world I never made...

• servival7
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 02-07 14:26
A.W.E.S.O.M.-0 schreef op donderdag 21 februari 2019 @ 11:48:
[...]

Nee, dat is iets heel anders dan wat ik met balans bedoel, het is niet persé hetzelfde als of een gun wel of niet OP is maar meer hoe de wapens zich tot elkaar verhouden. :)

Je hebt twee weapon slots, in één daarvan zit gewoon de close range optie (Shotgun/R99). In de ander is de Wingman beter dan de LMG's, de Assault Rifles, de SMG's, de DMR's, de Snipers en alle overige pistols. Dat is niet in balans. Natuurlijk is de Wingman niet in alle situaties dé beste gun, maar allround maak je daar verreweg de beste kans mee, NAAST de close range optie.

Je moet het ook zien in combinatie met movement en positionering, met de Wingman is het een kwestie van uit kort dekking komen, 1 of 2 hits en weer terug. Om dezeflde damage te doen met een SMG of Assault rifle heb je veel meer tijd nodig.

Voor de 'git gut' crowd zou ik graag m'n winpercentage eens zien maar schat 1 op de 5 potjes met duo's en 1 op de 3 a 4 met een drieman, ik stap direct over op de Wingman zodra de kans er is. :)
Wingman beloond een betere aim en daarom pakken spelers dan ding op. Vrienden van mij die een wat mindere aim hebben pakken veel liever een spitfire en doen daar veel meer damage mee.

Nerf je de Wingman op een manier waardoor deze goede aim niet meer beloond zullen alle spelers ook een sproei wapen pakken en dan gaan mensen daar weer vragen om een nerf.

Maar met al het gezeur over de Wingman nu kan ik mij niet voorstellen dat Respawn er helemaal niets mee doet. Een kleine ADS movement nerf zou in mijn ogen dan nog de beste optie zijn.

Edit: Voor alle Twitch Prime problemen: hebben jullie je wel aangemeld via amazon.de? De .com site werkt niet zo lekker met mensen uit Nederland.

[ Voor 4% gewijzigd door servival7 op 21-02-2019 12:10 ]

• Milo44
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 30-08 22:34
servival7 schreef op donderdag 21 februari 2019 @ 12:09:
[...]

Edit: Voor alle Twitch Prime problemen: hebben jullie je wel aangemeld via amazon.de? De .com site werkt niet zo lekker met mensen uit Nederland.
Ga ik ook ff proberen, thnx.

EDIT: Ingelogd op de DE website van Amazon, nieuw tabje open richting Twitch Prime activatie, nu werd ik wel doorgelinkt naar een amazon.DE pagina en daar moest ik opnieuw inloggen, maar helaas krijg ik alsnog dezelfde foutmelding.

[ Voor 28% gewijzigd door Milo44 op 21-02-2019 12:17 ]

I, a stranger and afraid in a world I never made...

• Ambition88
  • Registratie: Oktober 2014
  • Nu online
A.W.E.S.O.M.-0 schreef op donderdag 21 februari 2019 @ 11:54:
[...]

Check, dus als ik je goed begrijp is zolang een wapen niet in alle gevallen de beste keus is en mensen nog met andere wapens spelen, het in balans volgens jou? Dat is wel een heel vrije definitie van wapenbalans vind je niet. :)
Nee wat ik zeg is dat je word out aimed en dat dat vrij weinig te maken heeft met de balans van een wapen en des te meer met de skill van de speler.

Jij laat het overkomen alsof een wingman 1 shot.

Bodyshot is 45dmg oftewel 4-5 hits voor je neer bent en dan ga ik er nog van uit dat hij geen enkel schot mist, als jij hem in die tussen tijd niet neer krijgt heb je gewoon terecht die fight verloren, get over it. :)

• Ryada
[...]

Wingman beloond een betere aim en daarom pakken spelers dan ding op. Vrienden van mij die een wat mindere aim hebben pakken veel liever een spitfire en doen daar veel meer damage mee.

Nerf je de Wingman op een manier waardoor deze goede aim niet meer beloond zullen alle spelers ook een sproei wapen pakken en dan gaan mensen daar weer vragen om een nerf.

Maar met al het gezeur over de Wingman nu kan ik mij niet voorstellen dat Respawn er helemaal niets mee doet. Een kleine ADS movement nerf zou in mijn ogen dan nog de beste optie zijn.
Mijn aim is best prima. Ik kan ook zeker wel wat met de wingman, vind alleen dat hij relatief weinig DPS doet tov andere wapens. Mid/long gebruik ik wel mijn G7 scout, en mid/close gebruik ik mijn full auto wapen.
Zolang ik niet mis ligt de persoon met de wingman eerder dan ik zal liggen.
Als er een wapen is dat goede aim beloont is het de Kraber. headshot op iemand met een blauwe helm en je oneshot hem, alleen paarse helms overleven er een headshot van.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ambition88
  • Nu online
A.W.E.S.O.M.-0 schreef op donderdag 21 februari 2019 @ 11:54:

Ik heb het nadrukkelijk niet over situaties waarin ik benadeeld zou worden door tegenstanders met de Wingman, maar over de vele situaties waar ik liever een decked out Wingman heb dan welke ander decked out wapen dan ook. Vergeet ook niet dat het vrijwel nooit 1-op-1 gevechten zijn, maar squad on squad.

Als je jouw logica volgt, maak je met alle wapens evenveel kans als je aim maar top notch is, ik denk dat jij movement en positionering zwaar onderschat qua DPS in situaties waar men goed van dekking gebruik maakt, maar let's agree to disagree.
Ik onderschat niks en ik weet juist hoe belangrijk positioning is, daarom ben ik ook niet degene die je hoort klagen over de dmg van een wingman, want ik weet hoe ik ermee moet dealen. :)

Mijn aim is above average, maar niks bijzonders. Ik ben sowieso van mening brains>aim.

Maargoed, lets agree to disagree.

• LankHoar
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 00:30

LankHoar

Langharig tuig

djmelvee schreef op donderdag 21 februari 2019 @ 10:01:
[...]

EA's reactie is dat je contact met Easy Anti Cheat moet opnemen. EA heeft geen inzicht hierin. Maar even voor de duidelijkheid, welke melding krijg je zodra je de game opstart? Maak daar eens een screenshot van.

Want;
When it comes to BR games, or even online games for that matter, there are quite a few reasons that can get you banned, as well as things to avoid, namely:

using cheats – this involves anything that is considered third party software or that would otherwise grant you any unfair advantage over other players, such as auto aims, no recoil, map hacks, and so forth;
making use of glitches, exploits or bugs – if you find any such issues in the game, the best way of dealing with them is to avoid doing them and report them to Support as soon as you can, as making use of them will result in a ban on your Apex Legends account;
account sharing – you are not allowed to share your Apex Legends account with anyone, for any reason;
toxicity – which is essentially anything that can be offensive to others, such as spamming, bullying, racial slurs, threats, insults and anything alike;
selling/buying for real money – anything related to Apex Legends cannot be sold or bought for real money, such as accounts, currency, in-game items and anything else that can be bought or sold.
De melding is: "Player banned: banned" dus daar word je niet veel wijzer uit. In de e-mail die ik van EA kreeg stond echter dat het om cheatsoftware zou gaan.

Ik kan me overigens in geen enkele reden vinden, ook niet in de andere redenen (toxicitiy bv. ik praat amper en maak alleen game gerelateerde opmerkingen).

Standaard mail van EA zegt me binnen 72 uur te antwoorden. ik ben benieuwd.. Baal er wel van :-(

When life throws you a curve, lean into it and have faith!

• World Citizen
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 20-09 18:22

World Citizen

FreeReef.nl

Volgens mij zijn die gun problemen wel op te lossen met teamwork.

Als je close ranged of spray guns hebt... moet je niet open in een veld gaan lopen maar een van je teammaten met range guns de boel van een afstandje in de gaten laten houden.

Als die teammate dan iets ziet, ren je niet gelijk je huisje uit... maar blijf je daar wachten tot die naar jouw locatie komt omdat jij een wapen hebt wat close range werkt.

Hoe vaak ik niet zie dat mensen met hen close range ineens naar buiten rennen, en een half veld over willen steken....

Ofwel... het is niet handig als je hele team in huisjes aan het zoeken is en niemand dekking houd. Dan zul je altijd spelers hebben die het verkeerde wapen op de verkeerde plek hebben.

Maja, met randoms is dat lastig gezien iedereen als een idioot huisjes inrent en nergens meer naar kijkt.

FreeReef.nl

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• djmelvee
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 12:48
LankHoar schreef op donderdag 21 februari 2019 @ 12:32:
[...]

De melding is: "Player banned: banned" dus daar word je niet veel wijzer uit. In de e-mail die ik van EA kreeg stond echter dat het om cheatsoftware zou gaan.

Ik kan me overigens in geen enkele reden vinden, ook niet in de andere redenen (toxicitiy bv. ik praat amper en maak alleen game gerelateerde opmerkingen).

Standaard mail van EA zegt me binnen 72 uur te antwoorden. ik ben benieuwd.. Baal er wel van :-(
Ben benieuwd. Lijkt erop dat je een Game Ban hebt gekregen dus en geen ban via Easy Anti Cheat. Deze moet je namelijk appealen via EAC zelf.

• Oxigeon
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 20-09 16:15

Oxigeon

En zo is dat!

Gisteren zelf op de ps4 voor het eerst met deze game gespeeld. Inmiddels level 5 en een kill of 2 a 3 gemaakt. Af en toe zit je eens met iemand in een potje welke 300 kills heeft. Met deze spelers merk je echt dat ze vele malen beter zijn dan de rest van de spelers.

Moet verder zeggen dat deze game me zeer goed bevalt. Voorheen ook veel uren in Fortnite gestoken maar denk misschien best dat ik dat met deze game kan evenaren. Alleen vind ik dit persoonlijk best lastig qua tactieken. Maar het pingen etc werkt perfect

PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal

• MonkeyJohn
  • Laatst online: 19-08 20:11
Hmm de servers lijken een beetje brak deze middag :/

Toch nog een lekker potje net, top 3 met maar 2 kills waarvan 1 de kill leader met een smoke grenade :')

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• A.W.E.S.O.M.-0
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 24-08 16:56
Oxigeon schreef op donderdag 21 februari 2019 @ 13:03:
Gisteren zelf op de ps4 voor het eerst met deze game gespeeld. Inmiddels level 5 en een kill of 2 a 3 gemaakt. Af en toe zit je eens met iemand in een potje welke 300 kills heeft. Met deze spelers merk je echt dat ze vele malen beter zijn dan de rest van de spelers.

Moet verder zeggen dat deze game me zeer goed bevalt. Voorheen ook veel uren in Fortnite gestoken maar denk misschien best dat ik dat met deze game kan evenaren. Alleen vind ik dit persoonlijk best lastig qua tactieken. Maar het pingen etc werkt perfect
De standaard tactiek is precies hetzelfde als met alle andere Batle Royale games, minus het campen. Basis loot verzamelen in een relatief rustig gebied, dan vanuit de verre hoek (vanaf het vliegtuig gezien) richting cirkel. Pro-actief richting de actie gaan, proberen 1 squad tegelijkertijd af te maken of nog mooier 2 die aan het vechten zijn afmaken. Aan de hand van de cirkel en de baan van het vliegtuig kan je wel redelijk afleiden waar de grote meute zich bevindt of waar ze vandaan moeten komen, dat is beetje wennen en ervaring, komt vanzelf.

Met de kills je loot steeds verder upgraden en door naar de volgende actie. Niet te traag spelen, niet bang zijn om te verliezen in vuurgevechten (leer je alleen maar van) en je abilities gebruiken om je team te beschermen (het is beter dat zij met z'n tweeën overleven dan jij in je eentje na een vuurgevecht).

Veel communiceren, liefst voice callouts (beschrijven situatie) met pingen (locatie). Niet te druk maken over long range wapens, solide medium range wapen (Wingman, Spitfire, 301 Carbine) en close range (Peacekeeper, R99) werkt als een dolle.

Springen, leren, doodgaan, opnieuw springen. De map is niet zo heel ingewikkeld en je moet die chokepoints even leren ge-/misbruiken, dan heb je zo die eerste win te pakken!

• djmelvee
MonkeyJohn schreef op donderdag 21 februari 2019 @ 14:31:
Hmm de servers lijken een beetje brak deze middag :/

Toch nog een lekker potje net, top 3 met maar 2 kills waarvan 1 de kill leader met een smoke grenade :')
De servers op PC schijnen inderdaad problemen te hebben. Zie @EAHelp op Twitter.

• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 17-09 13:57
Mooi om te zien dat Apex Legends zo populair is geworden in korte tijd. Ik ga er de komende tijd ook toernooien mee organiseren.

Op welke dagen zijn er de afgelopen weken updates/patches uitgebracht, is er al een standaard update dag in Apex Legends?

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

• Knetterhard
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 06-09 20:37

Knetterhard

Dedicated

Heb er nu een aantal potjes opzetten, en moet zeggen dat het een aardig leuke game is!

Wel speel ik veel alleen, waardoor je niet vaak in de top #3 komt, aangezien bijna niemand praat.

Ik ga straks/vanavond weer een paar potjes doen, lijkt me dat leuk om met mede tweaker(s) te doen. PSN is: DeProgrammeur.

Misschien tot straks! ;-)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• vinom
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 14:13
Tuurlijk, net nu ik eindelijk een keer kan spelen doen de servers het niet :(

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• servival7
Nice er is eindelijk een tracker. Wel nog alleen van de Legend die je actief hebt staan maar het is een begin.
https://apex.tracker.gg/profile/psn/vosje1991

• BounceMeister
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
vinom schreef op donderdag 21 februari 2019 @ 15:14:
Tuurlijk, net nu ik eindelijk een keer kan spelen doen de servers het niet :(
Hij blijft inderdaad hangen bij het laden van het scherm. Dat ronddraaiende cirkeltje heb ik nu wel weer genoeg gezien.
https://downdetector.co.uk/problems/apex-legends

• Cassius
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

Cassius

Moogles!

servival7 schreef op donderdag 21 februari 2019 @ 15:33:
Nice er is eindelijk een tracker. Wel nog alleen van de Legend die je actief hebt staan maar het is een begin.
https://apex.tracker.gg/profile/psn/vosje1991
Is deze PSN only?

De meeste mensen deugen!

• servival7
Nope. Maar er zitten nog wel wat bugs in.

• Griffx
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 19-09 12:38
[...]

Ik ruil graag een wingman in voor een spitfire met full mods, en dat is echt niet alleen based op aim >:)
Liever nog Spitfire plus wingman, of spitfire plus Eva 8.

PC Specs

• SmokingSig
  • Laatst online: 18-09 16:40
apex down? :(

edit: ja dus https://twitter.com/EAHelp/status/1098571737652965376

[ Voor 72% gewijzigd door SmokingSig op 21-02-2019 16:15 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ChojinZ
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 17-09 19:28
Ligt het aan mij of is het in dit spel veel makkelijker om een win binnen te halen?

Met PUBG/BO duurde het weken voordat ik mijn eerste win had te pakken. En als ik een win had, dan duurde de volgende win ook minimaal 1 week.

Maar met dit spel pak ik zowat elke avond een win. En ik speel geeneens lang. Meestal 1 a 2 uurtjes. Ben ik goed? Mwah.... eerdere middelmatig. Word ik gedragen door mijn teammates? Nee, dat ook weer niet...

Wat dan? Veel geluk?

Roland SP404 sampler te koop: https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/2089640

Verwijderd

ChojinZ schreef op donderdag 21 februari 2019 @ 16:31:
Ligt het aan mij of is het in dit spel veel makkelijker om een win binnen te halen?

Met PUBG/BO duurde het weken voordat ik mijn eerste win had te pakken. En als ik een win had, dan duurde de volgende win ook minimaal 1 week.

Maar met dit spel pak ik zowat elke avond een win. En ik speel geeneens lang. Meestal 1 a 2 uurtjes. Ben ik goed? Mwah.... eerdere middelmatig. Word ik gedragen door mijn teammates? Nee, dat ook weer niet...

Wat dan? Veel geluk?
Ik denk dat jij gewoon beter bent dan de rest. Veel beter zelfs. Waarom nog spelen :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ChojinZ
Verwijderd schreef op donderdag 21 februari 2019 @ 16:32:
[...]

Ik denk dat jij gewoon beter bent dan de rest. Veel beter zelfs. Waarom nog spelen :+
Dus als ik zeg dat ik een middelmatige speler ben, dan onderschat ik dus eigenlijk mezelf.... d:)b

Of komt het dan toch door die Wingman, die ik altijd pak... :+

[ Voor 9% gewijzigd door ChojinZ op 21-02-2019 16:37 ]

Roland SP404 sampler te koop: https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/2089640

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• KBE91
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 09-09 06:57
LankHoar schreef op donderdag 21 februari 2019 @ 12:32:
[...]

Je bent niet de enige die dit heeft, Insurgency Sandstorm heeft ook deze problemen. Mensen die random geband worden. Is met de zelfde EAC, en er zijn nog tal van games. Als ze nu nog niet door hebben dat er iets mis is met hun software dan weet ik het niet. Er moet toch iets zijn dat het doet denken dat je aan het cheaten bent. Wat dan wel het nog triestiger maakt, de mensen die echt cheaten, dat pikt die EAC niet op.
Hoop dat je snel u account terug hebt, misschien ook wat dingen opzoeken van mensen op andere games die zo iets voor hadden, misschien gaan ze dan inzien dat je niets fout hebt gedaan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rule
  • Laatst online: 14-08 11:24
ChojinZ schreef op donderdag 21 februari 2019 @ 16:35:
[...]

Dus als ik zeg dat ik een middelmatige speler ben, dan onderschat ik dus eigenlijk mezelf.... d:)b

Of komt het dan toch door die Wingman, die ik altijd pak... :+
De playerbase is nu natuurlijk ook veel hoger en veel mensen zijn nieuw in het genre/voor het spel. Meeste spelers zijn nog aan het uitvogelen welke wapens ze goed vinden. Ik denk dat daar ook veel aan te wijten valt. Over een paar weken blijven de betere spelers over en wordt het wel weer moeilijker.

• neolite
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 09-09 23:55

neolite

Immer kritisch

Dat is met alle spellen zo toch? Als een game een free-to-play weekend heeft dan is het een gigantische influx aan wat eigenlijk gratis kills zijn. Apex als free-to-play game heeft dat natuurlijk nog veel meer.

'It is difficult to get a man to understand something, when his salary depends on his not understanding it.'

• ChojinZ
Rule schreef op donderdag 21 februari 2019 @ 16:49:
[...]

De playerbase is nu natuurlijk ook veel hoger en veel mensen zijn nieuw in het genre/voor het spel. Meeste spelers zijn nog aan het uitvogelen welke wapens ze goed vinden. Ik denk dat daar ook veel aan te wijten valt. Over een paar weken blijven de betere spelers over en wordt het wel weer moeilijker.
Zou goed kunnen. Daarnaast vermoed ik ook gewoon veel geluk. Mocht ik de aankomende weken ineens niets meer winnen, dan weet ik in iedergeval waar ik het moet zoeken. :)

• AmonTobin
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 05-05 17:03
Echt slechte lag vanavond op Xbox Live.

• Jordy8
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 13:50
AmonTobin schreef op donderdag 21 februari 2019 @ 18:39:
Echt slechte lag vanavond op Xbox Live.
Bij mij op pc ook. Ben maar gestopt, ging toch voor geen meter :P

• AmonTobin
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 05-05 17:03
Jordy8 schreef op donderdag 21 februari 2019 @ 19:31:
[...]

Bij mij op pc ook. Ben maar gestopt, ging toch voor geen meter :P
Mja, ik kijk het nog even aan. Maar het schiet voor geen meter op zo. Bijna geen enkel schot wordt geregistreerd. :/

• Korkss
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 10:18
Rule schreef op donderdag 21 februari 2019 @ 16:49:
[...]

Vind het al moeilijk zat :o

Acer predator XB271HU - Ryzen 3700x -MSI Z270 PGC - MSI 2070 super - 32gb DDR4 - NZXT H700i - Seasonic 650W gold

• Luncatic12
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 16-07 15:43
Mensen op ps4 die zin hebben om samen wat potjes te spelen?

• Mastadont
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 17-09 17:42
Voeg mij maar toe op de pc! Mastad0nt

• World Citizen
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 20-09 18:22

World Citizen

FreeReef.nl

Net een paar potjes lekker gehad. Althans ver gekomen en het gevoel dat we een team waren. Toch valt het kwartje niet dat als je met je hele squad in een huisje staat dat je een doelwit bent. Er moet echt iemand een oogje in het zeil houden. Je hoeft echt niet vanaf de eerste minuut de beste wapens te hebben.

1 die de loot spot in de gaten houd, en 2 die gaan zoeken. Pin dan dingen voor een sniper zodat je maatje die nog ff op kan pikken.

Nu zie ik in mijn team en als ik spec bij andere teams constant 3 teamleden bij elkaar staan en vaak in 1 huisje. Ja die zijn natuurlijk allemaal dood als iemand met een shotgun binnen wandelt.

Valt me op dat de chat helemaal dood is. Althans, als ik wat begin te chatten doet er vaak wel iemand mee, maar nog nooit heeft iemand iets gechat voordat ik het deed.

Sinds ik me dood verveel tot aan het moment dat ik letterlijk op de grond sta... ga ik altijd maar een beetje chatten.

FreeReef.nl

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SlaadjeBla
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 14:07
ChojinZ schreef op donderdag 21 februari 2019 @ 16:31:
<knip>
Een aantal factoren spelen denk ik mee, want ik heb het ook gemerkt.

Je hoeft maximaal 57 tegenstanders in plaats van 99 te verslaan.

Je speelt eigenlijk onderling tegen grofweg 20-30 tegenstanders, omdat squads vaak als eenheid vechten en uitgeschakeld worden.

Het spel is nog jong. De kans dat je, mede omdat een server minder vol is, voordelige tegenstanders krijgt is groter.

Het maakt wel dat ik er ook meer plezier aan beleef. Winnen, al is het bijna, voelt toch wel lekker.

• LankHoar
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 00:30

LankHoar

Langharig tuig

KBE91 schreef op donderdag 21 februari 2019 @ 16:38:
[...]

Je bent niet de enige die dit heeft, Insurgency Sandstorm heeft ook deze problemen. Mensen die random geband worden. Is met de zelfde EAC, en er zijn nog tal van games. Als ze nu nog niet door hebben dat er iets mis is met hun software dan weet ik het niet. Er moet toch iets zijn dat het doet denken dat je aan het cheaten bent. Wat dan wel het nog triestiger maakt, de mensen die echt cheaten, dat pikt die EAC niet op.
Hoop dat je snel u account terug hebt, misschien ook wat dingen opzoeken van mensen op andere games die zo iets voor hadden, misschien gaan ze dan inzien dat je niets fout hebt gedaan.
Heb net e.e.a. gezocht, maar kom op 1 na alleen maar situaties tegen waarbij degene wel een hack historie had. De enige persoon waar dat niet zo was heeft het hem bijna 2 maanden en veel moeite gekost om zijn ban opgeheven te krijgen (dat was omdat Steam/EAC heel slecht bereikbaar waren). Geeft me weinig hoop op een snelle oplossing :-(

When life throws you a curve, lean into it and have faith!

• ChojinZ
SlaadjeBla schreef op donderdag 21 februari 2019 @ 20:47:
[...]

Een aantal factoren spelen denk ik mee, want ik heb het ook gemerkt.

Je hoeft maximaal 57 tegenstanders in plaats van 99 te verslaan.

Je speelt eigenlijk onderling tegen grofweg 20-30 tegenstanders, omdat squads vaak als eenheid vechten en uitgeschakeld worden.

Het spel is nog jong. De kans dat je, mede omdat een server minder vol is, voordelige tegenstanders krijgt is groter.

Het maakt wel dat ik er ook meer plezier aan beleef. Winnen, al is het bijna, voelt toch wel lekker.
Klinkt wel aannemelijk. En wat ook mee speelt: Een 3 mans squad is niet zo OP. In een 4 vs 1 gevecht leg ik het altijd af. In een 3 vs 1 gevecht weet ik soms nog wel levend van af te brengen, ook al is dat vaak door te vluchten... :+

• OMX2000
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 10:47

OMX2000

By any means necessary...

Die samenvatting van na een potje klopt vaak niet. Ik schiet een halve clip leeg op iemand en dan 10 damage in totaal. Toegegeven we waren redelijk snel klaar. Maar 10 damage leek me nogal weinig

Dè developers podcast in je moerstaal : CodeKlets Podcast

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• djmelvee
Mocht je de Twitch Prime skin willen hebben + 5 gratis lootboxen, is daar een hele simpele exploit voor. Doe het volgende:

If you type"+twitch_prime_linked 1" in your launch options in Apex Legends, you will get 5 free lootboxes and a legendary pathfinder skin
The rewards come from twitch prime but if you don't have that, you can do what I said and you will get the rewards anyway.

(Bron: reddit)

Uiteraard op eigen risico, wellicht dat EA hier wel consequenties aan gaat hangen. Misschien niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knetterhard
  • Laatst online: 06-09 20:37

Knetterhard

Dedicated

OMX2000 schreef op donderdag 21 februari 2019 @ 21:28:
Die samenvatting van na een potje klopt vaak niet. Ik schiet een halve clip leeg op iemand en dan 10 damage in totaal. Toegegeven we waren redelijk snel klaar. Maar 10 damage leek me nogal weinig
Is mij ook opgevallen, ik denk dat dit minus armor is.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• himlims_
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

⭐Game Profiles: 🕹️Steam - 🎮PSN - 🇪🇦 GoT_Hollandhards

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• So_Surreal
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 19-09 10:48
Ligt het aan mij of ben ik de enige persoon die Gibraltar speelt :o ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wyhi
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 19-09 09:33
Hi Hi,

Als er mensen willen teamen via PS4 kunnen jullie mij toevoegen.
Ben een gemiddelde speler en speel +- 2 uurtjes in de avonduren en meer in het weekend.

PSN: Voikug

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denman
  • Registratie: November 2001
Grappig, wist niet dat je de Grapple ook op die manier kon gebruiken. Al moet ik zeggen dat ik Pathfinder ook niet heel vaak selecteer. Van het weekend maar eens proberen ;)

Zag gister trouwens ook voor het eerst als tip bij een laadscherm dat je de grapple ook kan gebruiken om tegenstanders naar je toe te halen :X

Join het GoT Pulse-Team!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

Denman schreef op vrijdag 22 februari 2019 @ 09:58:
[...]

Grappig, wist niet dat je de Grapple ook op die manier kon gebruiken. Al moet ik zeggen dat ik Pathfinder ook niet heel vaak selecteer. Van het weekend maar eens proberen ;)

Zag gister trouwens ook voor het eerst als tip bij een laadscherm dat je de grapple ook kan gebruiken om tegenstanders naar je toe te halen :X
Om vervolgens je Shotgun leeg te schieten, of met vuistje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RawChild
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 11:07

RawChild

PSN: Rawchild

Pff, vrije dag, maar Apex is voor mij op de ps4 onspeelbaar. Zo verschrikkelijk traag, zal wel lag zijn. Meer mensen last van?

PSN: Rawchild / Xbox: Nosferatu 360NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
  • Registratie: Juli 2008
  • Nu online
So_Surreal schreef op vrijdag 22 februari 2019 @ 09:34:
Ja je ziet hem niet vaak :P Voor veel mensen voelt die traag aan alsof die langzamer is dan de andere characters (dit is niet waar though) zelf meerdere wins op Gibraltar gehaald en vind hem wel tof. Maar andere zijn beter voor mijn idee.

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RawChild
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 11:07

RawChild

PSN: Rawchild

Ik speel nu met Gibraltar, iemand die nu ff wil knallen op de ps4? Add me

PSN: Rawchild / Xbox: Nosferatu 360NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

Ricmaniac schreef op vrijdag 22 februari 2019 @ 10:13:
[...]

Ja je ziet hem niet vaak :P Voor veel mensen voelt die traag aan alsof die langzamer is dan de andere characters (dit is niet waar though) zelf meerdere wins op Gibraltar gehaald en vind hem wel tof. Maar andere zijn beter voor mijn idee.
Hij is groot, dus grotere hitbox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A.W.E.S.O.M.-0
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 24-08 16:56
himlims_ schreef op vrijdag 22 februari 2019 @ 10:32:
[...]

Hij is groot, dus grotere hitbox
En defensief dus niet zo nuttig in Apex aangezien statisch spelen echt een nadeel is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• So_Surreal
Ricmaniac schreef op vrijdag 22 februari 2019 @ 10:13:
[...]

Ik ben level 20 en heb iets van 7 of 8 wins en heb misschien 2 of 3 potjes met een ander gespeeld :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

A.W.E.S.O.M.-0 schreef op vrijdag 22 februari 2019 @ 10:36:
[...]

En defensief dus niet zo nuttig in Apex aangezien statisch spelen echt een nadeel is.
maakt niet uit hoe je speelt, feit is dat hij groter is dan bijv. lifeline, en dus simpeler te raken is, en dus sneller dood gaat dan kleiner karakter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
  • Nu online
himlims_ schreef op vrijdag 22 februari 2019 @ 10:54:
[...]

maakt niet uit hoe je speelt, feit is dat hij groter is dan bijv. lifeline, en dus simpeler te raken is, en dus sneller dood gaat dan kleiner karakter.
je hebt dan ook een extra shield.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryada
Ricmaniac schreef op vrijdag 22 februari 2019 @ 10:55:
[...]

je hebt dan ook een shield voor je.
Wat breder is dan jou character waardoor die een nog grotere hitbox heeft :+
Tis niet alsof dat schild nou zo nuttig is. Kan me niet herinneren dat ik een duel verloren heb doordat hij iets meer shield had.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schaapiej
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 19-09 11:03
Vind zijn andere blauwe dome shield in een kleine cirkel wel erg fijn i.c.m. de airstrike.
Dat andere shield ben ik ook niet zo weg van...

<GoT>NightStalker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
  • Nu online
Damaged die artilery strike van Bangalore nou eigenlijk jezelf en team mates? Aangezien je wel die impact warnings seat ren ik altijd maar weg voor de zekerheid

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• So_Surreal
Ricmaniac schreef op vrijdag 22 februari 2019 @ 11:03:
Damaged die artilery strike van Bangalore nou eigenlijk jezelf en team mates? Aangezien je wel die impact warnings seat ren ik altijd maar weg voor de zekerheid
Zelf krijg je wel damage, je team mates krijgen geen damage maar worden wel verblind en vertraagd.
Geldt ook voor Gibraltars ult.

Maar die is dus goed te combineren in defensief opzicht met zijn dome.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 14:07

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

Ik vind het een heerlijk spel. Ik speel regelmatig met Gibraltar, alleen zijn dome en ult zijn handige toevoegingen. Jammer dat de cooldown van zijn dome zo hoog ligt, Bangalore kan haar Q veel sneller inzetten.

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• So_Surreal
Ik ga vanaf nu ook proberen te spelen met Pathfinder, ik vind dat grapplen er toch uit zien in die video.
En als je dat goed kan, kan je er echt gigantisch veel voordeel uit halen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ricmaniac
  • Nu online
So_Surreal schreef op vrijdag 22 februari 2019 @ 11:06:
[...]

Zelf krijg je wel damage, je team mates krijgen geen damage maar worden wel verblind en vertraagd.
Geldt ook voor Gibraltars ult.

Maar die is dus goed te combineren in defensief opzicht met zijn dome.
ze zouden die markings dan eigenlijk weg moeten halen als het een friendly artilery is imo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryada
Ricmaniac schreef op vrijdag 22 februari 2019 @ 11:15:
[...]

ze zouden die markings dan eigenlijk weg moeten halen als het een friendly artilery is imo
Ik vind het wel handig. Dan weet ik of ik dazed word als ze afgaan. Tis alleen lastig weten zonder coms of ze damage doen. Een andere kleur (groen ofzo) voor een friendly ult zou wel chill zijn imo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• servival7
[...]

Blauwe indicator voor friendly artilery zou top zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnigmaNL
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 03-09 21:48
[...]

Natuurlijk niet, want hoewel je geen damage krijgt, heb je wel degelijk last van artillery.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• lowskilled-ftw
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 18-09 14:58
Wow, dit wist ik niet... Maakt Pathfinder nog leuker om te spelen...
Speel vrijwel alleen maar Pathfinder O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Borentos
  • Laatst online: 09-05-2022
So_Surreal schreef op vrijdag 22 februari 2019 @ 09:34:
Als met de Gibraltar ADS gebruikt, dan komt er zo'n klein schildje voor je gun, enig idee hoeveel armour dat ding heeft en gaat ie naar verloop van tijd "stuk"? Op zich heeft de Gibraltar goede abilities voor het team, het nadeel is wel dat ie zo groot is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• g0tanks
  • Registratie: Oktober 2008
  • Nu online

g0tanks

Moderator CSA
[...]

Daarnaast vind ik het ook moeilijk om te zien of gas van Caustic wel of niet friendly is.

Ultrawide gaming setup: AMD Ryzen 7 2700X | NVIDIA GeForce RTX 2080 | Dell Alienware AW3418DW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryada
Borentos schreef op vrijdag 22 februari 2019 @ 13:03:
[...]

Als met de Gibraltar ADS gebruikt, dan komt er zo'n klein schildje voor je gun, enig idee hoeveel armour dat ding heeft en gaat ie naar verloop van tijd "stuk"? Op zich heeft de Gibraltar goede abilities voor het team, het nadeel is wel dat ie zo groot is.
IIRC heeft dat ding 50 armor oid. en daarna gaat hij stuk en duurt het eventjes voor je hem weer hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tim0252
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 16-09 13:38
Iemand actief op xbox one?
Vanavond online :) Chaosdutch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denman
  • Registratie: November 2001
Outerspace schreef op vrijdag 22 februari 2019 @ 11:11:
Ik vind het een heerlijk spel. Ik speel regelmatig met Gibraltar, alleen zijn dome en ult zijn handige toevoegingen. Jammer dat de cooldown van zijn dome zo hoog ligt, Bangalore kan haar Q veel sneller inzetten.
Mijn favo is vooralsnog Bloodhound. Wat mij betreft is zowel zijn ability als ult zeer bruikbaar, maar ook de passive is handig, omdat dat voor mij vaak een trigger is om Eye of the Allfather te gebruiken, vaak een hit en dan ben je toch wel in het voordeel. Daarnaast kan je ook die sporen naar je team callen om ze te waarschuwen.

Verder ziet ie er cool uit en heeft ie een toffe stem, maar dat terzijde :+

Join het GoT Pulse-Team!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GLeenders
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 03-09 16:44
Denman schreef op vrijdag 22 februari 2019 @ 13:39:
[...]

Daarnaast kan je ook die sporen naar je team callen om ze te waarschuwen.
Dit wist ik niet, dat moet ik eens proberen. Ben nu bezig alle legends te proberen, tot 100 kills per legend en dan door naar de volgens, toevallig is Bloodhound nu aan de beurt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zou persoonlijk fijn vinden als ze een free for all modus erin gooien om lekker alle characters te kunnen testen zonder te levellen oid, heb geen zin om alles tijdens het spelletje te ervaren.
Weet niet of dat een slecht idee is?

60 personen en dan continu kunnen respawnen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Korkss
  • Laatst online: 10:18
Verwijderd schreef op vrijdag 22 februari 2019 @ 16:21:
Ik zou persoonlijk fijn vinden als ze een free for all modus erin gooien om lekker alle characters te kunnen testen zonder te levellen oid, heb geen zin om alles tijdens het spelletje te ervaren.

60 personen en dan continu kunnen respawnen.
Dat gaat dan toch het hele “battle royale” voorbij?

Acer predator XB271HU - Ryzen 3700x -MSI Z270 PGC - MSI 2070 super - 32gb DDR4 - NZXT H700i - Seasonic 650W gold

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jordy8
  • Registratie: Augustus 2011
Ik had gister trouwens iets raars. In Apex heb je van die grote deuren die naar boven toe openen. Iemand uit mijn sqaud sprong er op om op het dak te klimmen, hij zat op het randje van de deur. Ik deed toen de deur open en mijn squad member ging dood.... uhhh, oke :+

Nee, werd niet neergeschoten :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Korkss schreef op vrijdag 22 februari 2019 @ 16:28:
[...]

Dat gaat dan toch het hele “battle royale” voorbij?
Zie het als een warm up mode, leer de tactics en mogelijkheden kennen en ga dan de arena in. Nogmaals zelf heb ik geen zin om alles in royal spelletje te ontdekken, potjes duren soms erg kort.
Wat is er mis met oefenen buiten om?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daltona
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 07-07 09:24
voeg me toe op pc, heb niet altijd een mic als de kids op bed liggen.

D4LTONA

<Ryzen 7 5800X3D <-> RX 6800XT <-> 1440p>

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• B!g Boss
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 11-12-2023
Spel is zo damn awesome! Zat met 2 randoms. Zij werden afgemaakt door de Champion. Maar die gast was echt damn goed, zijne naam was al dikwijls op gepopt. Dus serieus wat kills onder zijn naam. Ik probeerde ondertussen die gast af te maken en om de banners te gaan halen. Maar die champion was te damn goed. Gelukkig krijg ik continu geniale ideeën in mijn hoofd en heb ik hem afgemaakt 🙄😜, en uiteindelijk gewonnen, yeah 😀
YouTube: Apex legends - Elite champion kills my team - But my masterplan kill...

Nog een super awesome moment. Zitten met de laatste 3 squads. We zitten te schieten op een squad, op dat moment komen andere van links. Die schieten alles vol rook, hopla, you bitches are death, activeer mijn abilitie met bloodhound en de rest is geschiedenis 😂
YouTube: Apex legends bloodhound going pro with the best loadout!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ChojinZ
Verwijderd schreef op vrijdag 22 februari 2019 @ 16:21:
Zoiets is er al en heet: Titanfall. :+

Is natuurlijk niet helemaal hetzelfde maar de games voelen erg hetzelfde aan en ik heb gemerkt dat Titanfall best een aardige opwarmer is voor Apex.

Maar ik ben met je eens, een gamemodus waarin je wat dingen kan testen/proberen zou handig zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amaze86
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 20-09 21:47
21 kills met ze 2e en win oh wat voelde het goed,onze 3e gast verliet het spel meteen in het begin nadat die dood ging helaas.

was trouwens met random spelers ps4.

It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Atmosfeer
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 26-04 18:39
Amaze86 schreef op zaterdag 23 februari 2019 @ 12:20:
21 kills met ze 2e en win oh wat voelde het goed,onze 3e gast verliet het spel meteen in het begin nadat die dood ging helaas.

was trouwens met random spelers ps4.
Vreemd genoeg heb ik de meeste champion wins staan met teams van 2. Of vanaf het begin omdat er maar 2 mensen in de squad werden gezet door een bug, of doordat iemand weg ging. Denk dat het te maken heeft met dat je squad van 2 veel zorgvuldiger te werk moet gaan ofzo.

Maar 21 kills is wel veel zeg, wow. Ik was blij toen ik 5 haalde :+

[ Voor 6% gewijzigd door Atmosfeer op 23-02-2019 13:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmokingSig
  • Laatst online: 18-09 16:40
Ik laat het even links liggen tot de wapens wat beter zijn gebalanced.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Atmosfeer
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 26-04 18:39
SmokingSig schreef op zaterdag 23 februari 2019 @ 13:06:
Ik laat het even links liggen tot de wapens wat beter zijn gebalanced.
Je bedoelt de mozambique? :+ Voor de rest is het wel prima toch? Hoewel de havoc met turbo charger (waardoor er geen charge time meer is) wel erg sterk is.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Cobiwan
  • Registratie: Januari 2006
  • Niet online
Ze mogen wel wat doen aan de crashes...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevz
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 05:30
Atmosfeer schreef op zaterdag 23 februari 2019 @ 13:11:
[...]

Je bedoelt de mozambique? :+ Voor de rest is het wel prima toch? Hoewel de havoc met turbo charger (waardoor er geen charge time meer is) wel erg sterk is.
Wingman mag/moet een nerf krijgen. Mozambique mag een kleine buff krijgen van mij. Ze mogen de hitboxes van de kleinste legends een tikje dikker maken, en de grotere legends mogen wel een paar kilo'tjes af. Als het zo door gaat dan spelen mensen niks anders meer dan Wraith/Bangalore/Lifeline.

Dan nog de fixes voor crashes, de FPS drops terwijl je aan het vechten bent zijn soms erg extreem, en wat verbeterde server snelheid en netcode.

Buiten dat alles om, Apex blijft de beste BR die ik ooit gespeeld heb 8)

Mijn YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BroWohsEdis
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 18-09 22:37

BroWohsEdis

George Orwell was right.

Ik merk dat de Wingman niet veel wordt gebruikt op console. :+

Tot nu toe nog 0 problemen gehad met deze game. Ben benieuwd waar deze game naartoe gaat in de toekomst, ik heb erg veel vertrouwen in Respawn. Hoop dat dit ook wat hype brengt voor een eventuele Titanfall 3.

"So that's how democracy dies, with a thunderous applause"

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• aex351
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 02:04

aex351

I am the one

B!g Boss schreef op vrijdag 22 februari 2019 @ 18:39:
Spel is zo damn awesome! Zat met 2 randoms. Zij werden afgemaakt door de Champion. Maar die gast was echt damn goed, zijne naam was al dikwijls op gepopt. Dus serieus wat kills onder zijn naam. Ik probeerde ondertussen die gast af te maken en om de banners te gaan halen. Maar die champion was te damn goed. Gelukkig krijg ik continu geniale ideeën in mijn hoofd en heb ik hem afgemaakt 🙄😜, en uiteindelijk gewonnen, yeah 😀
YouTube: Apex legends - Elite champion kills my team - But my masterplan kill...

Nog een super awesome moment. Zitten met de laatste 3 squads. We zitten te schieten op een squad, op dat moment komen andere van links. Die schieten alles vol rook, hopla, you bitches are death, activeer mijn abilitie met bloodhound en de rest is geschiedenis 😂
YouTube: Apex legends bloodhound going pro with the best loadout!
Misschien ligt het aan het gegeven dat je op de console speelt. Maar het ziet er wel uit als slechte gameplay. In het eerst filmpje mis je behoorlijk. En vlucht vervolgens naar binnen om te gaan campen. Waarna je met geluk de ene speler weet te doden. In het tweede filmpje zet je skill van Bloodhound in en blijf je nagenoeg doodleuk stilstaan en schuilen. Terwijl het primaire vuurgevecht is tussen je squad leden en de vijanden.

< dit stukje webruimte is te huur >

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grote_oever
  • Registratie: Augustus 2002
  • Nu online
Zo... net even 8 potjes gedaan van 1 minuut. Laden van de map duurt langer dan het spelen. Wat snap ik nu niet aan de game? Iedereen loopt met de beste armor rond en ik vind nooit wat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Booyaa
  • Registratie: November 2011
  • Niet online
grote_oever schreef op zaterdag 23 februari 2019 @ 15:00:
Zo... net even 8 potjes gedaan van 1 minuut. Laden van de map duurt langer dan het spelen. Wat snap ik nu niet aan de game? Iedereen loopt met de beste armor rond en ik vind nooit wat.
Moet je meer gaan landen in high loot areas. Maar het beste is gewoon om de mensen te killen en hun gear te pakken. Scheelt een hoop zoekwerk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22-08 14:52
Booyaa schreef op zaterdag 23 februari 2019 @ 15:01:
[...]

Moet je meer gaan landen in high loot areas. Maar het beste is gewoon om de mensen te killen en hun gear te pakken. Scheelt een hoop zoekwerk.
Mensen die dat soort posts maken blijven altijd cannon fodder. :)
Je kunt ze het proberen uit te leggen, maar als iets simpels als Apex al te moeilijk om te begrijpen is dan is het beter gewoon wat anders te spelen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Beakzz
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 13:51
unfor schreef op zaterdag 23 februari 2019 @ 15:03:
[...]

Mensen die dat soort posts maken blijven altijd cannon fodder. :)
Je kunt ze het proberen uit te leggen, maar als iets simpels als Apex al te moeilijk om te begrijpen is dan is het beter gewoon wat anders te spelen.
Dat elite gevoel hé :+ Hij had zich beter kunnen richten tot YT en zich wat meer kunnen verdiepen, maar je doet nu net of hij het niet anders zal aanpakken als hij de juiste informatie tot zich neemt. Er blijven inderdaad legioenen op de high loot plekken droppen die totaal geen skills hebben.

En als ik jumpmaster ben en een rustige drop uit kies dan gaan ze rustig de andere kant op en daar zitten vast hele domme mensen tussen, maar dat maakt niet iedere noob dom. Dat jij nou gelijk als expert in Battlefield, PUBG en Apex dropte is gewoon puur geluk ;)

[ Voor 5% gewijzigd door Beakzz op 23-02-2019 15:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
Beakzz schreef op zaterdag 23 februari 2019 @ 15:27:
[...]

Dat elite gevoel hé :+ Hij had zich beter kunnen richten tot YT en zich wat meer kunnen verdiepen, maar je doet nu net of hij het niet anders zal aanpakken als hij de juiste informatie tot zich neemt. Er blijven inderdaad legioenen op de high loot plekken droppen die totaal geen skills hebben. En als ik jumpmaster ben en een rustige drop uit kies dan gaan ze rustig de andere kant op en daar zitten vast hele domme mensen tussen, maar dat maakt niet iedere noob dom.
Ik bedoel meer: Het soort mensen dat op een forum komt klagen dat ze er niets van snappen, zal er waarschijnlijk ook nooit wat van snappen omdat ze de antwoorden op de verkeerde plek zoeken.

Iemand die serieus beter wil worden die blijft gewoon spelen tot hij het wel snapt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Beakzz
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 13:51
unfor schreef op zaterdag 23 februari 2019 @ 15:29:
[...]

Ik bedoel meer: Het soort mensen dat op een forum komt klagen dat ze er niets van snappen, zal er waarschijnlijk ook nooit wat van snappen omdat ze de antwoorden op de verkeerde plek zoeken.

Iemand die serieus beter wil worden die blijft gewoon spelen tot hij het wel snapt.
Ok ok de manier waarop je hem wegzet irriteerde mij lichtelijk, maar ik ben het natuurlijk met je eens dat het veel te makkelijk is om ergens te roepen dat je iets niet snapt in een wereld vol informatie. Je kan honderdduizenden uren gameplay kijken met tips en tricks, maar ik snap ook niet hoe mensen dat nog niet weten te vinden of gewoon te lui/ongeïnteresseerd zijn om zich er in te verdiepen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grote_oever
  • Nu online
unfor schreef op zaterdag 23 februari 2019 @ 15:29:
[...]

... ja sure.. en dit topic is alleen om te laten zien hoe veel mensen je neer geknald hebt in één match. Ik klaag niet, vraag gewoon wat tips. Je stelt je lekker elite op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
grote_oever schreef op zaterdag 23 februari 2019 @ 15:36:
[...]

... ja sure.. en dit topic is alleen om te laten zien hoe veel mensen je neer geknald hebt in één match. Ik klaag niet, vraag gewoon wat tips. Je stelt je lekker elite op.
Ok een tip: Doorzetten.

Ik mis zelf ook de tijd en het doorzettingvermogen om een spel als bijvoorbeeld Divinity of Pillars of Eternity goed te leren spelen, maar voor een simpele shooter als Apex moet je gewoon een paar potjes spelen en dan snap je het echt wel.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• g0tanks
  • Registratie: Oktober 2008
  • Nu online

g0tanks

Moderator CSA
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/5v0FW2OuT882bmajCTAZKcPM/full.jpg

Ik ben ondertussen level 30 en kende de Kraber helemaal niet, totdat ik 'm net twee keer in dezelfde match tegenkwam. :+

Ultrawide gaming setup: AMD Ryzen 7 2700X | NVIDIA GeForce RTX 2080 | Dell Alienware AW3418DW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Booyaa
  • Registratie: November 2011
  • Niet online
g0tanks schreef op zaterdag 23 februari 2019 @ 15:42:
[Afbeelding]

Ik ben ondertussen level 30 en kende de Kraber helemaal niet, totdat ik 'm net twee keer in dezelfde match tegenkwam. :+
Dual wield baby

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grote_oever
  • Nu online
unfor schreef op zaterdag 23 februari 2019 @ 15:38:
[...]

Ok een tip: Doorzetten.

Ik mis zelf ook de tijd en het doorzettingvermogen om een spel als bijvoorbeeld Divinity of Pillars of Eternity goed te leren spelen, maar voor een simpele shooter als Apex moet je gewoon een paar potjes spelen en dan snap je het echt wel.
Iedereen gaat deze, voor mij best frustrerende leercurve, door? Ben het overigens niet met je eens dat apex simpel is. Met met name de map is behoorlijk complex en de diversiteit van de guns zijn best verschillend. Vooral dat je ook in dezelfde game stopt wordt als mensen met 400 kills en die hebben duidelijk meer ervaring. Net neergeknald door een Squad omdat we naar een chest willen lopen met een epic item. Werd opeens van verschillende kanten neergeknald omdat ze ons op zaten te wachten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• unfor
grote_oever schreef op zaterdag 23 februari 2019 @ 15:52:
[...]

Iedereen gaat deze, voor mij best frustrerende leercurve, door? Ben het overigens niet met je eens dat apex simpel is. Met met name de map is behoorlijk complex en de diversiteit van de guns zijn best verschillend. Vooral dat je ook in dezelfde game stopt wordt als mensen met 400 kills en die hebben duidelijk meer ervaring. Net neergeknald door een Squad omdat we naar een chest willen lopen met een epic item. Werd opeens van verschillende kanten neergeknald omdat ze ons op zaten te wachten.
Iedereen gaat dezelfde leercurve door, de meesten hebben al eens vaker een Battle Royale gespeeld dus die voorkennis helpt al enorm.
En als je nog nooit een first person shooter hebt gespeeld dan ben je zo een jaar verder voor je een fatsoenlijke aim hebt.
Dus ja, het ligt er maar net aan wat je hiervoor allemaal gespeeld hebt, maar niemand start een nieuwe game als een god. (Tenzij je Shroud heet, dan kun je volledig bouwen op je aim skills ;))

edit: nog een goeie tip: ga eens naar de training mode en probeer daar alle wapens. ook movement kun je daar goed leren. (Sliding/klimmen is belangrijk te leren) Zo word je een stuk comfortabeler in de main game.

[ Voor 8% gewijzigd door unfor op 23-02-2019 16:03 ]

Pagina: 1 ... 14 ... 42 Laatste

Let op:
discord
Zoek je andere Tweakers om Apex Legends mee te spelen?
Vergezel ons op de Apex Legends Discord server voor Tweakers
Deze server is geen officiële Tweakers-server, Tweakers-crew zal hier dus geen support of moderatie op kunnen geven.

Graag zoveel mogelijk ontopic blijven. Een kleine discussie over Apex Legends vs een andere game, of een kleine discussie over randzaken van Apex Legends is prima, maar houd het netjes en respecteer elkaars mening. Mocht iemand over de schreef gaan: reageer er niet op en gebruik de "Rapporteer" functie.

Let aub op met het plaatsen van plaatjes. Grote bestanden laden traag op mobiel en hoge resolutie scrollt traag voor iedereen. Thumbnails zijn voor winnaars.