evertmulder schreef op vrijdag 16 januari 2026 @ 11:16:
24-12-2025 Bericht aan Kia
Hallo Chayenne,
De laatste keer dat wij contact hebben gehad was 8 december.
Wij zijn nu 16 dagen verder en zou graag van je vernemen wat de stand van zaken is want hedenmorgen was alles bevroren en waren de spiegels en de achterruit helaas niet ontdooid en dat was niet plezierig en ik spreek namens vel mensen gezien het FB forum.
Zou je mij willen informeren wanneer wij een update kunnen verwachten?
Ik zie je reactie tegemoet.
In ieder geval prettige feestdagen en hopelijk een nieuwe app nog dit jaar.
Evert Mulder
Ik vind het toch wel bijzonder, want naar aanleiding van de reactie van LG, heb ik meer de indruk dat dit geen bug of technisch probleem is, de functionaliteit is gewoon niet in de nieuwe APP ingebouwd. Dus het is eerder een kwestie van de optie (weer) toevoegen. Er hoeft geen technisch probleem opgelost te worden.....
24-12-2025 Bericht van Kia
Beste Evert,
Hartelijk dank voor het wachten.
Graag willen wij je laten weten dat jouw vraag helaas nog in behandeling is. Zodra hier antwoord op is, zullen wij dit aan je terugkoppelen. Excuses voor het ongemak.
Vertrouwende je hiermee voldoende te hebben geïnformeerd en ik wens je nog hele fijne feestdagen toe!
Met vriendelijke groet,
Christy
24-12-2025 Bericht aan Kia
Hallo Christy,
Bedankt voor je snelle reactie.
Jammer dat er nog geen vorderingen te melden zijn.
Je zou mij en de andere Kia rijders op het forum van dienst zijn om ons mee te nemen wanneer wij een verbeterde app tegemoet kunnen zien.
Jij zit w.s. op een afdeling die hier niet direct invloed op uit kan oefenen maar laat de betreffende afdeling die de app moet verbeteren aangeven wanneer wij als Kia rijders een update van de app kunnen verwachten.
Ik zet in ieder geval een reminder in mijn outlook voor over 14 dagen.
Prettige feestdagen.
Evert Mulder
Wordt vervolgd
14-01-2026 Bericht naar Kia
Hallo Christy,
Wij zijn inmiddels al weer 3 weken verder en tot op heden heb ik nog geen aanpassing van de app mogen ervaren en met mij vele gebruikers, althans op het forum waar hier melding van wordt gemaakt.
De afgelopen weken hebben wij, vanwege de vorst en de sneeuw, mogen ervaren wat het betekent dat de achterruit- en spiegelverwarming niet werkt.
Zou je mij mee willen nemen waar het probleem nu werkelijk ligt want wij horen, zien en merken niets van de stand van zaken.
Ik zou het op prijs stellen om te vernemen waar het werkelijke knelpunt ligt zodat ik ook de andere forumleden kan informeren.
14-01-2026 Reactie van Kia
Hartelijk dank voor je reactie.
Momenteel wordt het probleem onderzocht door onze technische afdeling. Helaas betreft dit een andere afdeling en hebben wij zelf ook geen informatie omtrent de ontwikkelingen. Het onderzoek is momenteel gaande en zodra wij meer weten zullen we dit ook direct met je communiceren.
Onze excuses voor het lange wachten.
Ik vertrouw erop je hiermee voor nu voldoende te hebben geïnformeerd.
Met vriendelijke groet,
Kelly
14-01-2026 Bericht naar Kia
Hallo Kelly,
Bedankt voor je snelle reactie.
Ik begrijp vanzelfsprekend dat jullie een andere afdeling zijn maar het wachten duurt al veel te lang zonder dat wij enig perspectief op een oplossing hebben.
Dat jullie geen informatie hebben begrijp ik ook maar is het mogelijk naar een hoger echalon te escaleren.
Zij moeten in staat zijn om de informatie over de te verwachten tijdsduur wel op te halen bij de betreffende afdeling zodat ik, maar ook de vele andere gebruikers, geinformeerd worden.
Ik kwalificeer dit als toegewijde klantgerichtheid en daar mag binnen het management toch sprake van zijn gezien het lange wachten.
Ik hoor graag van jou zodat ik ook de andere forumleden kan informeren.
16-01-2026
Reactie van Kia
Hartelijk dank voor je reactie.
We hebben een update gevraagd bij ons technisch support team, zodra we antwoord hebben zullen we dit ook direct met je communiceren.
Onze excuses voor het lange wachten.
Ik vertrouw erop je hiermee voor nu voldoende te hebben geïnformeerd.
Joyce
16-01-2026 Bericht aan Kia
Hallo Joyce,
Bijzonder bedankt voor je snelle reactie.
Ik waardeer het bijzonder dat je nu een update hebt gevraagd bij het technisch support team.
Dat geeft naar mij en met name ook de andere forumleden inzicht in de voortgang en de verwachting omtrent de oplosong.
Ik zal dit ook melden op het forum.
Ik zet je bericht als reminder in outlook over 3 weken.
Hopelijk kun je ons al eerder informeren.
Wordt vervolgd