http://i.imgur.com/BYdnj.jpg | http://i.imgur.com/1sNnu.jpg zomg new pic 14 JAN 2013 www.lannersedge.nl Gezellige LAN is Gezellig | i'm OLD!
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Waarom zou Wijnaldum niet moeten spelen?Aghanim schreef op zondag 24 maart 2019 @ 21:20:
Ik kijk net wie de wissels zijn (waarom speelt de Roon en niet vd Beek) en dan zie ik dat Wijnaldum in de basis staat....?
Duitsers zijn wel zeer effectief, Nederland heeft teveel kansen nodig.
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Maar ik zou ook niet weten wie er beter zijn

[ Voor 11% gewijzigd door ephymerous op 24-03-2019 21:23 ]
XXXVI
Lijkt me nogal logisch dat Wijnaldum in de basis staat als vd Beek het alternatief is..Aghanim schreef op zondag 24 maart 2019 @ 21:20:
Ik kijk net wie de wissels zijn (waarom speelt de Roon en niet vd Beek) en dan zie ik dat Wijnaldum in de basis staat....?
Maar afgezien van dit doelpunt, ik heb weinig vertrouwen in cillessen.
Die levert je nooit punten op. Vind het sowieso de zwakste doelman van oranje
Wereld had er anders uit gezien als Babel gewoon eens die kansen afmaakte
Houdoe
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel

http://i.imgur.com/BYdnj.jpg | http://i.imgur.com/1sNnu.jpg zomg new pic 14 JAN 2013 www.lannersedge.nl Gezellige LAN is Gezellig | i'm OLD!
Of als Dumfries nu eens niet in de weg loopt bij de 0-2.carpebios schreef op zondag 24 maart 2019 @ 21:22:
Of als Babel eens een man aanspeelt, of als hij eens wat sneller acteert.
Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me
Lol, laten we ons niet als eerst druk maken om de keeper.Harribo schreef op zondag 24 maart 2019 @ 21:22:
Mooie goal.
Zal voor het wegwerpgebaar zijn?
Indien zo meer dan terecht, is ontzettend dom en je weet dat je daar een kaart voor kan krijgen.
[ Voor 21% gewijzigd door Napo op 24-03-2019 21:24 ]
Moet ie dat zeggendanslo schreef op zondag 24 maart 2019 @ 21:23:
[...]
Ik denk dat hij bedoelt dat Wijnaldum compleet onzichtbaar is.
Verwijderd
Koeman heeft het niet goed neergezet.
Heeft niet zozeer met de spelers te maken maar des te meer met hoe ze spelen.
Tja dat is het probleem als je gewoon alles erop zet dat Depay goed speelt.ephymerous schreef op zondag 24 maart 2019 @ 21:21:
Dumfries, De Roon, Babel, Promes en Blind (als LB) kunnen echt niet op dit niveau. Tel daarbij op dat Memphis ook negens afwisselde met vieren... en dan kan je zomaar dik van Duitsland verliezen.
Maar ik zou ook niet weten wie er beter zijn
Koeman moet echt een aanval in elkaar draaien die zonder Depay goed kan draaien want aan hem heb je geregeld niets.
⏩ PVOutput☀️
Is dit een grap/troll?Harribo schreef op zondag 24 maart 2019 @ 21:22:
Mooie goal.
⏩ PVOutput☀️
True that, waar zijn die andere 9001 gele kaarten dan voor de wegwerpgebaren ?Napo schreef op zondag 24 maart 2019 @ 21:23:
[...]
Zal voor het wegwerpgebaar zijn?
Indien zo meer dan terecht, is ontzettend dom en je weet dat je daar een kaart voor kan krijgen.
Also het had inmidels 0-3 en 0-4 kunnen zijn

Iemand een pallet notitieblokjes over voor de briefjes ?
Je ziet hem tijdens die actie niet een keer naar de goal kijken en hij tettert hem daar zo in de rechterbovenhoek.
Damn.
Nou geen energie verspillen aan gezeik, anders krijgt oranje dik klop hier.
Oké, daar ben ik het mee eens. Heb hem 1 goede onderschepping zien doen, voor de rest is het niks. Maar ja heel Oranje is niks op het moment.Aghanim schreef op zondag 24 maart 2019 @ 21:25:
[...]
Ik bedoelde meer dat ik hem nog 0x gezien had na 35 min
Dè developers podcast in je moerstaal : CodeKlets Podcast
Verwijderd
Het had al 0-4 kunnen staan.
Duitsland is niet zo slap als hier werd geschreven. En Nederland niet zo goed. Dan krijg je dit.Yemoke schreef op zondag 24 maart 2019 @ 21:25:
Nederland heeft het al opgegeven ofzo? Ze laten ze gewoon lopen
Ohjee Vilhena of Bergwijn komt. Oei oei.
Cillessen en Depay zijn de enige voldoendes. Juist de toptalenten geven niet thuis.
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
Houdoe
Wat mij meer zorgen baart is het niet mee terug verdedigen van bijv een promes.
Het moet wel met zijn allen
Nee geen fan van de beste man.
Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!
Het staat centraal gewoon slecht
XXXVI
Dan moet je toch beter kijken.Harribo schreef op zondag 24 maart 2019 @ 21:27:
Die reddingen van cillessen zijn ballen die recht op hem af komen.
Houdoe
Bensimpel
Positieve meneer
Als die verdediging nou niet zo slecht was ook...Harribo schreef op zondag 24 maart 2019 @ 21:27:
Die reddingen van cillessen zijn ballen die recht op hem af komen.
😆 - Denk ook eens om ;)
En de so-called topspelers...ph4ge schreef op zondag 24 maart 2019 @ 21:26:
Juist de toptalenten geven niet thuis.
Maar ja, die zijn niet van Ajax dus niet leuk om te noemen he
De Vrij er in voor Promes. Van Dijk in de spits met Depay en Babel op de vleugels.ephymerous schreef op zondag 24 maart 2019 @ 21:28:
Wie moet er dan in? Promes kan ook echt niet. Luuk de Jong? Bergwijn? Het is voorin allemaal niets. Op Memphis na dan.
Well ain't that just fucking fairies and dancing dildos, eh?
JeroenTheStig schreef op zondag 24 maart 2019 @ 21:28:
[...]
En de laatste keer dat we zo slecht verdedigden tegen de duitsers waren we ons land 5 jaar kwijt. Just saying.

Van de Beek voor de Roon. Dat zorgt voor meer aanvallende druk. Verder zou ik inderdaad een echte spits in de spits zetten zoals de Jong.ephymerous schreef op zondag 24 maart 2019 @ 21:28:
Wie moet er dan in? Promes kan ook echt niet. Luuk de Jong? Bergwijn? Het is voorin allemaal niets. Op Memphis na dan.
Welke topspeler bedoel je? Depay en Wijnaldum vind ik nog wel aardig. Allicht kan je Van Dijk noemen, maar die kan het ook niet alleen.toolkist schreef op zondag 24 maart 2019 @ 21:29:
[...]
En de so-called topspelers...
Maar ja, die zijn niet van Ajax dus niet leuk om te noemen he
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
Houdoe
De Vrij zit op tribune.snmght schreef op zondag 24 maart 2019 @ 21:29:
[...]
De Vrij er in voor Promes. Van Dijk in de spits met Depay en Babel op de vleugels.
Van de Beek zou ik alleen maar ipv Wijnaldum opstellen. Anders twee dezelfde spelers waar ik Wijnaldum de betere van vind.Aghanim schreef op zondag 24 maart 2019 @ 21:30:
[...]
Van de Beek voor de Roon. Dat zorgt voor meer aanvallende druk. Verder zou ik inderdaad een echte spits in de spits zetten zoals de Jong.
XXXVI
De Duitsers kunnen gewoon uit een grotere vijver vissen.ph4ge schreef op zondag 24 maart 2019 @ 21:26:
Duitsland is gewoon duidelijk nog 2-3 maten te groot. In de veredelde oefenwedstrijden van de Nations League wisten we tot 2x toe zeer onterecht met de punten naar huis te gaan, maar dat laten ze nu gewoon niet gebeuren.
Cillessen en Depay zijn de enige voldoendes. Juist de toptalenten geven niet thuis.
Ze hebben de spelers die het in de Nations League nalieten eruit gezet en andere spelers gehaald.
Bij Nederland gaat dat niet zo eenvoudig.
Alhoewel de Duitsers toch wel zeer afhankelijk zijn van Sane zijn wij dat van Depay.
Het verschil is dat Sane een paar klassen beter is dan Depay.
Dat een de Jong het nu niet laat zien is vrij logisch, ze zitten hem in de nek en hij word niet ontlast.
Van Dijk, Wijnaldum en Depay ja.ph4ge schreef op zondag 24 maart 2019 @ 21:30:
[...]
Welke topspeler bedoel je? Depay en Wijnaldum vind ik nog wel aardig. Allicht kan je Van Dijk noemen, maar die kan het ook niet alleen.
Maar die kunnen het niet alleen en De Ligt en Frenkie natuurlijk wel

Verwijderd
Wel opvallend dat Duitsland twee keer scoorde vanaf hun linkerkant, de kant van Dumfries. Kan zo maar gebeuren dat Koeman daarom Dumfries gaat wisselen.
Dont feed the trollVos schreef op zondag 24 maart 2019 @ 21:32:
[...]
Nee, want wat jij zegt is feitelijk onjuist. Voor die laatste redding bijv. moest hij gestrekt.
Waarom niet inderdaad. Dit loopt niet en Bergwijn en De Jong kennen elkaar, daarnaast vind ik Bergwijn ook gewoon een goede speler.ephymerous schreef op zondag 24 maart 2019 @ 21:28:
Het enige is dat je er met spelers vervangen waarschijnlijk niet bent, de tactiek moet ook anders.
Look for the signal in your life, not the noise.
Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Dat valt wel mee. Sane heeft heeel lang droog gestaan. Sane is zeker goed, maar ik vind hem niet beter dan Memphis. Die wordt nu gewoon heel goed verdedigd, de Jong komt ook niet aan voetballen toe omdat hij fysiek tekort komt en de Duitsers hem op de huid zitten.Deadsy schreef op zondag 24 maart 2019 @ 21:31:
[...]
De Duitsers kunnen gewoon uit een grotere vijver vissen.
Ze hebben de spelers die het in de Nations League nalieten eruit gezet en andere spelers gehaald.
Bij Nederland gaat dat niet zo eenvoudig.
Alhoewel de Duitsers toch wel zeer afhankelijk zijn van Sane zijn wij dat van Depay.
Het verschil is dat Sane een paar klassen beter is dan Depay.
Dat een de Jong het nu niet laat zien is vrij logisch, ze zitten hem in de nek en hij word niet ontlast.
Ja klein stukje. Serieus, het zijn geen moeilijke reddingen.Vos schreef op zondag 24 maart 2019 @ 21:32:
[...]
Nee, want wat jij zegt is feitelijk onjuist. Voor die laatste redding bijv. moest hij gestrekt.
Sane raakte hem niet goed, was ook niet hard
Maar ok cillessen is goede keeper
We zullen het zien
Wat iemand zonet ook zei: verdediging is niet zo goed.
Kan mij niet aan de indruk onttrekken dat Duitsland wat feller is. Toch iets mentaals?
[ Voor 16% gewijzigd door Harribo op 24-03-2019 21:36 ]
Het begin is er, maar de aanval is veel te zwak en het middenveld moet completer.Tomski1986 schreef op zondag 24 maart 2019 @ 21:33:
Duitsland gewoon stukken beter. Ik heb toch niet zo de indruk dat Nederland aan een wederopstanding bezig is. Enkele goede spelers maar niet meer dan dat momenteel.
Mensen zijn te veel met Depay bezig maar die is niet goed genoeg om in dit soort wedstrijden het verschil te maken.
Depay heeft anders gewoon een aantal kansen gecreeerd. Die vind ik echt niet zo slecht spelen. Dat de Duitsers zo sterk zijn in de omschakeling kan je hem moeilijk kwalijk nemen. Waarom moet je er nou weer gelijk zo'n discussie van maken?toolkist schreef op zondag 24 maart 2019 @ 21:31:
[...]
Van Dijk, Wijnaldum en Depay ja.
Maar die kunnen het niet alleen en De Ligt en Frenkie natuurlijk wel
[ Voor 7% gewijzigd door ph4ge op 24-03-2019 21:35 ]
Overschat weet ik niet. Maar het rijtje spelers wat je noemt is wel armoe ja. Blind heeft aan de bal amper een plan, en speelt eigenlijk steeds de bal weer terug richting eigen helft. Vermoeiend.jostefa schreef op zondag 24 maart 2019 @ 21:33:
Nederlands elftal is gewoon zwaar overschat. Zolang we nog met spelers als babel, blind en de roon spelen. Duitsland loopt gewoon ver voor op Nederland met het vernieuwen van de selectie.
Verwijderd
De Duitsers spelen snel vooruit waar Nederland er erg lang over doet. De ruimte die Koeman bij de Duitsers achter de verdediging verwachtte ligt niet bij hun maar juist bij Nederland achter de verdediging.OMX2000 schreef op zondag 24 maart 2019 @ 21:33:
[...]
Dat valt wel mee. Sane heeft heeel lang droog gestaan. Sane is zeker goed, maar ik vind hem niet beter dan Memphis. Die wordt nu gewoon heel goed verdedigd, de Jong komt ook niet aan voetballen toe omdat hij fysiek tekort komt en de Duitsers hem op de huid zitten.
Dat doe je zelf, door specifiek 'de grote talenten' te noemen...ph4ge schreef op zondag 24 maart 2019 @ 21:35:
[...]
Depay heeft anders gewoon een aantal kansen gecreeerd. Die vind ik echt niet zo slecht spelen. Dat de Duitsers zo sterk zijn in de omschakeling kan je hem moeilijk kwalijk nemen. Waarom moet je er nou weer gelijk zo'n discussie van maken?
Is altijd al zo toch? Net of hij maar 3 uur slaapt ofzojostefa schreef op zondag 24 maart 2019 @ 21:35:
Ik vraag mij wel af wat er met Cillessen aan de hand is. Hele goede keeper (bewezen bij Barcelona) maar hij ziet er zo ongezond uit. Lijkt wel alsof hij heel veel stress in zijn leven heeft.
Liever Babel ervan af. Donny vind ik ook nog niet een slechte optie.Typhone schreef op zondag 24 maart 2019 @ 21:35:
Vd Beek erin voor De Roon, Promes eraf, Memphis naar rechts en De Jong erin.
Dumfries, De Jong en De Ligt vind ik gewoon niet goed spelen. Dat kan toch?toolkist schreef op zondag 24 maart 2019 @ 21:36:
[...]
Dat doe je zelf, door specifiek 'de grote talenten' te noemen...

Zelfs wanneer Sane niet scoort dan is hij nog nuttig, en juist dat is Depay niet.OMX2000 schreef op zondag 24 maart 2019 @ 21:33:
[...]
Dat valt wel mee. Sane heeft heeel lang droog gestaan. Sane is zeker goed, maar ik vind hem niet beter dan Memphis. Die wordt nu gewoon heel goed verdedigd, de Jong komt ook niet aan voetballen toe omdat hij fysiek tekort komt en de Duitsers hem op de huid zitten.
Kijk eens naar hoe goed Depay bezig is bij zijn club. Sane laat het zien in de PL.
Sane is echt wel een stuk beter dan Depay.
Een van de problemen bij Depay is dat hij zichzelf de grote ster vind, kijk maar eens naar de vrijetrappen hoe hij mensen weg stuurt en hem dan ver over schiet.

Er is niemand die goed speelt, nou ja heel misschien Cillessen.ph4ge schreef op zondag 24 maart 2019 @ 21:37:
[...]
Dumfries, De Jong en De Ligt vind ik gewoon niet goed spelen. Dat kan toch?Vind jij ze wel goed?
Ja, mijn buurman is beter dan Hendrix, wat en trage speler die altijd balletje terug doet en heeeeel veel balverlies heeft.JanW schreef op zondag 24 maart 2019 @ 21:37:
s Jorrit Hendrix bijvoorbeeld echt slechter dan De Roon
De hele achterhoede lijkt wel niet te communiceren en staan ook slecht. Tegen die twee snelle spitsen is dat dodelijk. Op middenveld vind ik De Roon matig. Voorin Babel en Promes.ph4ge schreef op zondag 24 maart 2019 @ 21:37:
[...]
Dumfries, De Jong en De Ligt vind ik gewoon niet goed spelen. Dat kan toch?Vind jij ze wel goed?
toolkist schreef op zondag 24 maart 2019 @ 21:38:
[...]
Er is niemand die goed speelt, nou ja heel misschien Cillessen.
Nouja, dan verschillen we van mening over Depay, daar hoef je niet zo overgevoelig voor te zijn.ph4ge schreef op zondag 24 maart 2019 @ 21:26:
Cillessen en Depay zijn de enige voldoendes.
Hij gaf de bal op Babel dat normaliter een assist zou zijn. Verder heeft Promes niets in oranje te zoeken.JanW schreef op zondag 24 maart 2019 @ 21:37:
Die Promesnul goede acties. Babel wordt tenminste nog gevaarlijk, maar speelt verder ook kut. Dan heb je nog een middenveld met De Roon. Waterdrager uit Italië moet al het gevaar van de Duitsers afstoppen. Nul persoonlijkheid staat er nu. Is Jorrit Hendrix bijvoorbeeld echt slechter dan De Roon
XXXVI
Hendrix is naar mijn mening niet eens een speler die in de top van de eredivisie thuis hoort laat staan in het Nederlands elftal.JanW schreef op zondag 24 maart 2019 @ 21:37:
Is Jorrit Hendrix bijvoorbeeld echt slechter dan De Roon
Dit topic is gesloten.