Hahahahahahahahaaaaaa
Tadic, held!!!!!!!!!
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
@Typhone bij 0-4 pas toch?
Float like a butterfly, sting like a bee.
Bam bam bam bam bam.
Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.
- tweakduke
- Registratie: December 2001
- Laatst online: 10:38
Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
/u/42776/crop6501d346786db_cropped.png?f=community)
Wowow wie had dit gedacht
van mij mag dat zolang ze maar geen goal maken en Ajax er nog een paar in knaltjaapstobbe schreef op dinsdag 5 maart 2019 @ 21:17:
Madrid komt langzaam wel beter in hun spel...
Wahahahah ik wordt gek en ben geen eens een Ajacied
whaiahaiahah hooowwwwwww
Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.
Ik niet
Elect a clown, expect a circus.
Dat is realistisch gezien het meest waarschijnlijk. Maar dan moet ie er nog wel in he. Ik denk dat je gelijk gaat krijgen maar je hebt nou eenmaal wedstrijden waarin het niet lukt.Han schreef op dinsdag 5 maart 2019 @ 21:15:
Maar we even reeel, het is dat Real tekens net een pasje te kort of dat er een lat tussen zit, maar ik kan mij niet aan de aandacht omtrekken dat Real nog wel gaat scoren. En dat zal dodelijk zijn, dan kunnen ze de boel op slot gooien en naar hartelust gaan rekken, irriteren en counteren. En dat tweede en derde punt is Ajax niet tegen opgewassen.
Well ain't that just fucking fairies and dancing dildos, eh?
De actie van Tadic gaat de wereld over, wow.
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Tadic! Wat een super actie weer!
En Neres, heerlijk wippertje!
En Neres, heerlijk wippertje!
Als je tegen Real bent dan is dat ook goed. Of pro Nederlands voetbal.Vlassie1980 schreef op dinsdag 5 maart 2019 @ 21:18:
Wahahahah ik wordt gek en ben geen eens een Ajacied
Wtf
wtf
meeeer bieeerrf
http://i.imgur.com/BYdnj.jpg | http://i.imgur.com/1sNnu.jpg zomg new pic 14 JAN 2013 www.lannersedge.nl Gezellige LAN is Gezellig | i'm OLD!
Ik droom! Man man man wat is dit lekker. Schitterende actie van Tadic! Mooi afgemaakt door Neres.
Sick dit. Ik verwacht veel doelpunten nog, aan beide kanten.
Verwijderd
Waar ben je nu voor Real of voor Ajax ?jaapstobbe schreef op dinsdag 5 maart 2019 @ 21:19:
doorgaan, vergroot die marge!!!!!!
Ben niet zo goed in wiskunde maar ik geloof dat Real nu echt moet.
Ajax heeft iig de benodigde uitdoelpunten en laten heel goed voetbal zien
Wtf??? Wat een actie!
Zou Ramos al een beetje spijt krijgen...?
Zou Ramos al een beetje spijt krijgen...?
De kant waar ze nu vallen is voor mij voldoendesnmght schreef op dinsdag 5 maart 2019 @ 21:20:
Sick dit. Ik verwacht veel doelpunten nog, aan beide kanten.
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
hoge hartslag hier, maar duurt nog 70min...
Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.
Nee hoor, 3-0 maken, en klaar.Grindtegel schreef op dinsdag 5 maart 2019 @ 21:20:
die 2-0 is er veel te vroeg!!
Over 30min mogen ze aan de andere kant vallen van mij uit
Oooooooeh!
Als deze had gezeten was het denk ik voorbij geweest
nog 1 goal maken en Real moet er ook 3 maken
Knijp me even, jezus wat spelen we heerlijk!!
Ajax publiek laat zich goed horen. Net alsof je in de arena zit
Straks zet Ramos een pruik op en gaan ze hem inbrengen
Sowieso voor die derde gaan... Dat is een hele belangrijke
JUIST - die telt dubbel!Vlassie1980 schreef op dinsdag 5 maart 2019 @ 21:23:
Sowieso voor die derde gaan... Dat is een hele belangrijke
Echt he, lijkt wel een thuiswedstrijd inderdaad.loewie1984 schreef op dinsdag 5 maart 2019 @ 21:23:
Ajax publiek laat zich goed horen. Net alsof je in de arena zit
Neres deed net alles goed, behalve 't afmaken. Veel meer kon hij ook niet doen.
⏩ PVOutput☀️
Moet de snor toch blij zijn dat hij weer eens bij de juiste pot de analist is
3 kansen 2 doelpunten. Goede statistiek! Real krijgt ook wel die kansen maar zijn niet zo vlijmscherp.
Tering, Ajax speelt gewoon met een 3-man verdediging.
⏩ PVOutput☀️
Godverdomme zeg Mazraoui heeft voorsprong en lost het nog niet op en geel. Wissel die vent aub heel snel!!!
- tweakduke
- Registratie: December 2001
- Laatst online: 10:38
Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
/u/42776/crop6501d346786db_cropped.png?f=community)
Toont ook maar weer eens aan dat de spelers totaal niet uitgedaagd worden in de eredivisie. Er zit zoveel potentie in!
Mazraoui geel, die moet er zsm af tegen die snelle opkomende back
Grootste probleem achterin is mazraoui, en dan tegen vinicius...
Veltman?
Klamme handjes erbij...Hackus schreef op dinsdag 5 maart 2019 @ 21:21:
hoge hartslag hier, maar duurt nog 70min...
Heb al 2x gepist
Ja doen! Mazraoui is al 3x gewoon een man kwijtgeraakr. Zelfs met 3m voorsprong verliest ie duels!
Of Dolberg voor Mazraoui. Heb je verdedigend toch niets aan dus je gaat er alleen maar op vooruit.
Dit plaatje is alleen leuk als er 90 minuten gespeeld zijn. Iets met beer en huid.
Geluid op Ziggo Voetbal is niet helemaal goed..
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Wie moet er voor in voor Mazraoui?
"There's a man up in a mirrored building and he just bought the world"
Heb een luier om gedaan, wil geen seconde missen
Je hoort geen Real supporters?Rivanov schreef op dinsdag 5 maart 2019 @ 21:27:
Geluid op Ziggo Voetbal is niet helemaal goed..
Dat is normaal.
Verwijderd
Zag ook dat de azijn in de aanbieding was bij de JumboSlasher schreef op dinsdag 5 maart 2019 @ 21:27:
[...]
Dit plaatje is alleen leuk als er 90 minuten gespeeld zijn. Iets met beer en huid.
Bale komt er in
Er is een VAR, dan moet je geen spelers hebben die alles met de ellebogen doen.Typhone schreef op dinsdag 5 maart 2019 @ 21:27:
[...]
Ja doen! Mazraoui is al 3x gewoon een man kwijtgeraakr. Zelfs met 3m voorsprong verliest ie duels!
alles kan off-topic
Dat is zijn punt juist, dit is nu ook leuk en over een jaar ook nog als het 6-2 eindigt.Slasher schreef op dinsdag 5 maart 2019 @ 21:27:
[...]
Dit plaatje is alleen leuk als er 90 minuten gespeeld zijn.
Weet je, dat zou zomaar kunnen. De UEFA kijkt dan net toevallig de andere kant op. Real wordt vaak gematst.Deadsy schreef op dinsdag 5 maart 2019 @ 21:23:
Straks zet Ramos een pruik op en gaan ze hem inbrengen
Maakt niet uit. Ooit werden we echt kansloos weggespeeld in Madrid en toen begon de revolutie.Slasher schreef op dinsdag 5 maart 2019 @ 21:27:
[...]
LOL nee.. Volume gaat soms harder en zachter.Deadsy schreef op dinsdag 5 maart 2019 @ 21:27:
[...]
Je hoort geen Real supporters?
Dat is normaal.
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Ik ben toch wel serieus voor Dolberg. Niets te verliezen.nocalimero schreef op dinsdag 5 maart 2019 @ 21:27:
Wie moet er voor in voor Mazraoui?
Man man man, wat een stress. Ik weet niet of ik moet staan of zitten maar beide voelen net niet goed aan
Dat leek ik ook al te horen. Irritant is dat.Rivanov schreef op dinsdag 5 maart 2019 @ 21:28:
[...]
LOL nee.. Volume gaat soms harder en zachter.
Blind rechtsback en de Jong in centrum?snmght schreef op dinsdag 5 maart 2019 @ 21:28:
[...]
Ik ben toch wel serieus voor Dolberg. Niets te verliezen.
Komt ff 100 miljoen als wissel
De brommer erin voor Vázquez.
⏩ PVOutput☀️
Verwijderd
Die kan beter voor Schone komen. Gaat ziyech 10 spelen en veltman voor mazraoui.snmght schreef op dinsdag 5 maart 2019 @ 21:28:
[...]
Ik ben toch wel serieus voor Dolberg. Niets te verliezen.
yelloww
Vind ik bijna een rode kaart. Gewoon natrappen.
Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.
Dit topic is gesloten.