Ja laten we een van de langste spelers bij Ajax niet dekken. goede zet
precies, als het geen corner was, dan was het een overtreding?
Raakt de bal wel.Verwijderd schreef op woensdag 27 februari 2019 @ 21:31:
Clasie raakt de bal niet eens. Had dus een pingel moeten zijn.
Camera punt van de achterkant leek het wel een penalty.
Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.
Jezus, wel lekker binnengekopt! Maar het kan nog een leuke tweede helft worden!
"Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live its whole life believing that it is stupid."
Absoluut geen schwalbe (hij raakt em wel degelijk met zn bovenbeen) maar nog veel minder een corner en geen overtreding van ClasieLeon Zwiers schreef op woensdag 27 februari 2019 @ 21:30:
Schwalbe Tadic. Mag geel zijn. Wtf corner? Was achterbal
Lengte op zich doet er niet toe. Nico kopt ze er ook wel in als het moet. Alleen is Mathijs ook een gruwelijk goede kopper. Dus ja, niet best.Deadsy schreef op woensdag 27 februari 2019 @ 21:32:
Ja laten we een van de langste spelers bij Ajax niet dekken. goede zet
[ Voor 11% gewijzigd door snmght op 27-02-2019 21:33 ]
Well ain't that just fucking fairies and dancing dildos, eh?
ja maar die kijken niet naar de wedstrijd, dat is gewoon radioHan schreef op woensdag 27 februari 2019 @ 21:31:
Lekker moment
Hoekschop was terecht volgens ‘langs de lijn’
Wat een bullshit. Lucky Ajax....... het zal weer eens neit.
Tot zo ver de theorie over het thuisvoordeel.
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
Lol daar is dus de controversie! Wat een aanfluiting is dat toch? Dit moet je als VAR ook kunnen omdraaien vind ik. Maar ja ik slaap er nu niet minder om.
Nah hij raakte eerst de balVerwijderd schreef op woensdag 27 februari 2019 @ 21:32:
Was ook een penalty. Als hij de bal raakt, dan nam hij dus eerst de man mee.
Schwalbe? Haha kom op, beetje objectief blijven.Leon Zwiers schreef op woensdag 27 februari 2019 @ 21:30:
Schwalbe Tadic. Mag geel zijn. Wtf corner? Was achterbal
Perfecte sliding. Lullig voor Feyenoord verder.Verwijderd schreef op woensdag 27 februari 2019 @ 21:32:
Was ook een penalty. Als hij de bal raakt, dan nam hij dus eerst de man mee.
vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels
Blom gaat dit zien en de eerste de beste glijpartij van Robin is een pingel.
Daar werd niet uit gescoordP.O. Box schreef op woensdag 27 februari 2019 @ 21:32:
grappig, eerder kreeg feyenoord onterecht een hoekschop en toen was er geen probleem....
Volgens mij raakt clasie de bal niet? Ergo: als het geen corner is, dan zou het een pingel zijn?
Hoe dan ook: heerlijke goal van de ligt!
Ik vind blom wel goed fluiten eigenlijk.... beide een beetje voordeel, beide een beetje nadeel.... niet dekken bij een corner is nieet echt blom aan te rekenen...
Sorry!Leon Zwiers schreef op woensdag 27 februari 2019 @ 21:32:
Wat een bullshit. Lucky Ajax....... het zal weer eens neit.
50-50 toch met onterechte corners?ph4ge schreef op woensdag 27 februari 2019 @ 21:33:
Tot zo ver de theorie over het thuisvoordeel.
Ik streep één Michael Mols weg nu.Qu3st schreef op woensdag 27 februari 2019 @ 21:33:
Lol daar is dus de controversie! Wat een aanfluiting is dat toch? Dit moet je als VAR ook kunnen omdraaien vind ik. Maar ja ik slaap er nu niet minder om.
Zou in principe natuurlijk niet uit moeten maken.
Het was een prima sliding van clasie, zo goed als nooit een pingel. Echter bleek uit de herhaling dat het geen corner was.KingKoning schreef op woensdag 27 februari 2019 @ 21:33:
Volgens mij raakt clasie de bal niet? Ergo: als het geen corner is, dan zou het een pingel zijn?
http://i.imgur.com/BYdnj.jpg | http://i.imgur.com/1sNnu.jpg zomg new pic 14 JAN 2013 www.lannersedge.nl Gezellige LAN is Gezellig | i'm OLD!
Ah, de VAR maakt al twee grove fouten deze wedstrijd, geen verrassing. We weten inmiddels dat in Nederland de VAR compleet incapabel is.
Nee, maar dit is natuurlijk wel enorm zuur. Feyenoord had bij wat effectiever afronden voorgestaan. Ajax eigenlijk maar 1 kans gehad. Maar wel op 0-1 door Blom...Vos schreef op woensdag 27 februari 2019 @ 21:34:
[...]
Hmmm dat moet ik dan zo nog even rustig terug kijken. Ben benieuwd.KingKoning schreef op woensdag 27 februari 2019 @ 21:33:
- tweakduke
- Registratie: December 2001
- Laatst online: 00:02
Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
/u/42776/crop6501d346786db_cropped.png?f=community)
Precies het is nu een corner en geen overtreding, die commentator moet niet zo miepen.
Alleen als het 100% een pingel is moet de var ingrijpen, voor een eventuele onterechte corner grijpen ze niet in. Dus prima goal.
Alleen als het 100% een pingel is moet de var ingrijpen, voor een eventuele onterechte corner grijpen ze niet in. Dus prima goal.
Voor de stand wel. En Feyenoord had gewoon de beste kansen ook. Dus dubbel zo lulligVos schreef op woensdag 27 februari 2019 @ 21:34:
[...]
En wat speelt de ligt goed, als een aanvoerder verdedigt hij en strooit met goede passes
Das niet de schuld van de scheids. De enige bij ons die kan koppen niet dekken...
Was gewoon een pingel, scoren uit de corner is dan geen probleem lijkt me.
Good taste is for people who can’t afford sapphires
Welke var?Zingo schreef op woensdag 27 februari 2019 @ 21:35:
Ah, de VAR maakt al twee grove fouten deze wedstrijd, geen verrassing. We weten inmiddels dat in Nederland de VAR compleet incapabel is.
Verwijderd
Lullig om zo een doelpunt te zien. Wil je liever niet natuurlijk. Gaat het weer tig minuten over de VAR.
Ah, je begrijpt de regels niet en daarom maakt de VAR grote fouten? Man man man, het niveau hier somsZingo schreef op woensdag 27 februari 2019 @ 21:35:
@OPSLAGHOND
Tijd voor een poll in de rust! Gaat Blom Feyenoord nog een pingel geven?
Tijd voor een poll in de rust! Gaat Blom Feyenoord nog een pingel geven?
Is niet alleen in Nederland hoor... kijk samenvattig Levante - Real Madrid maar even terug.Zingo schreef op woensdag 27 februari 2019 @ 21:35:
Man man man!!! Verdiep je er nou eens in man! De VAR mag hiervoor niet ingrijpen!!Zingo schreef op woensdag 27 februari 2019 @ 21:35:
Float like a butterfly, sting like a bee.
Qua kansen redelijk gelijk? Feyenoord iets grotere. Beide paal.D-e-n schreef op woensdag 27 februari 2019 @ 21:35:
[...]
Voor de stand wel. En Feyenoord had gewoon de beste kansen ook. Dus dubbel zo lullig
Verwijderd
Dat is nu juist zo apart met die VAR. Sommige spelsituaties wel, anderen niet.Martinusz schreef op woensdag 27 februari 2019 @ 21:36:
[...]
Man man man!!! Verdiep je er nou eens in man! De VAR mag hiervoor niet ingrijpen!!
Vrije trap van Van Persie was er ook absoluut geen. Onrecht is onrecht, hoor. Dit soort tjak moet er uit, maar het is niet per se geluk voor 1 partij.
Bij effectiever afronden scoren wij er anders om gewoon 2... Via via, maar dan nog. De corner is dankzij Blom, het crappy verdedigen dankzij Jan Arie of Martina.Leon Zwiers schreef op woensdag 27 februari 2019 @ 21:35:
[...]
Nee, maar dit is natuurlijk wel enorm zuur. Feyenoord had bij wat effectiever afronden voorgestaan. Ajax eigenlijk maar 1 kans gehad. Maar wel op 0-1 door Blom...
Weet het ook niet zeker, maar zag in eerste herhaling net geen contact.Qu3st schreef op woensdag 27 februari 2019 @ 21:35:
[...]
Hmmm dat moet ik dan zo nog even rustig terug kijken. Ben benieuwd.
verder: de ligt speelt een goede pot!
Wauw, al die Ajax fans die meteen staan te schreeuwen. Sowieso had van de Beek gewoon rood moeten hebben, St. Juste kreeg de vorige klassieker rood voor minder.
En ik weet ook wel dat de VAR niet ingrijpen mag bij een corner. Belachelijk natuurlijk, maar dat is de hele implementatie van de VAR in het voetbal tot dusver.
En ik weet ook wel dat de VAR niet ingrijpen mag bij een corner. Belachelijk natuurlijk, maar dat is de hele implementatie van de VAR in het voetbal tot dusver.
Verwijderd
Los van de aanleiding voor die corner, leek het wel of te veel Feyenoorders nog met onvrede in hun koppie zaten bij het verdedigen ervan.
Ajax had wel meer dan 1 kans. Maar Feyenoord wel de iets grotere.Leon Zwiers schreef op woensdag 27 februari 2019 @ 21:35:
[...]
Nee, maar dit is natuurlijk wel enorm zuur. Feyenoord had bij wat effectiever afronden voorgestaan. Ajax eigenlijk maar 1 kans gehad. Maar wel op 0-1 door Blom...
Grotere kansen. Ik vond Feyenoord ook een deel van de wedstrijd beter.Vos schreef op woensdag 27 februari 2019 @ 21:36:
[...]
Qua kansen redelijk gelijk? Feyenoord iets grotere. Beide paal.
Wat die VAR betreft: elke ploeg zou twee momenten moeten krijgen om de VAR om advies te vragen. Doen ze bij andere sporten ook.
Maar maakt de discussie over de regels er niet minder op natuurlijk. Als je uit een controversiële corner scoort, mag nog wel gekeken worden wat ze daar aan doen. (Er van uitgaande dat het geen penalty was)Martinusz schreef op woensdag 27 februari 2019 @ 21:36:
[...]
Man man man!!! Verdiep je er nou eens in man! De VAR mag hiervoor niet ingrijpen!!
Mijn zoontje; Pa, waar is die Helene ?
Ik; Dan moet je nog weekje wachten, tot Real v Ajax
Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.
Dat was geen fout van de VAR, dat was 100% omkopen of de voorzitter van Real die de VAR bediende.Qu3st schreef op woensdag 27 februari 2019 @ 21:36:
[...]
Is niet alleen in Nederland hoor... kijk samenvattig Levante - Real Madrid maar even terug.
Hij heeft wel smaakHackus schreef op woensdag 27 februari 2019 @ 21:38:

Rood voor minder? Van de Beek raakt nog eerst de bal. Je zou hem misschien kunnen geven, maar dat die van St Juste minder was.... En dan nog vergeet je ToornstraZingo schreef op woensdag 27 februari 2019 @ 21:38:
Wauw, al die Ajax fans die meteen staan te schreeuwen. Sowieso had van de Beek gewoon rood moeten hebben, St. Juste kreeg de vorige klassieker rood voor minder.
Verder is nagenoeg iedereen het toch eens dat het geen corner was
[ Voor 8% gewijzigd door Vos op 27-02-2019 21:41 ]
Ik zie toch echt eerst Clasie Tadic raken voordat clasie de bal raakt.
Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.
Dat is zeker waar, wil de kosten van omkoping bij Real wel eens zien in hun boeken. Dat heeft meer gekost dan Bale denk iktoolkist schreef op woensdag 27 februari 2019 @ 21:38:
[...]
Dat was geen fout van de VAR, dat was 100% omkopen of de voorzitter van Real die de VAR bediende.
Het is maar een corner he, dat is geen gegarandeerd doelpunt of überhaupt grote kans... Als het een penalty zou zijn dan ja, dan is het direct de schuld van Blom.Leon Zwiers schreef op woensdag 27 februari 2019 @ 21:38:
[...]
Het verdedigen was dom ja. Maar neemt niet weg dat dit gewoon een cadeautje van Blom was. Op eigen kracht lukt t niet, dan grijpt Blom wel weer in. Kutscheids, altijd al
OK ik trek hem in: hij raakt de bal, perfecte sliding. Ook geen corner.
Wat wel blijft staan: heerlijke kopbal!
Wat wel blijft staan: heerlijke kopbal!
Precies, van persie kreeg een vrije trap voor niks... als die erin gegaan was had het andersom geweest qua gepiep....toolkist schreef op woensdag 27 februari 2019 @ 21:39:
[...]
Het is maar een corner he, dat is geen gegarandeerd doelpunt of überhaupt grote kans... Als het een penalty zou zijn dan ja, dan is het direct de schuld van Blom.
niet helemaal duidelijk of je over een zoontje van 4 of 18 praatHackus schreef op woensdag 27 februari 2019 @ 21:38:
De 1-1 komt sowieso. Laat dat aan de mannen van ARAG over.Verwijderd schreef op woensdag 27 februari 2019 @ 21:41:
Mag hopen dat dit doelpunt niet bepalend wordt voor de uiteindelijke uitslag.
Als je het wel weet, maakt het je opmerking nog lomper.Zingo schreef op woensdag 27 februari 2019 @ 21:38:
Float like a butterfly, sting like a bee.
Poll: Wie gaat er beslissend zijn?
• Ajax
• Feyenoord
• Blom
Tussenstand:

Ook een poll maken? Klik hier
Dat was de Klassieker daarvoor.
• Ajax
• Feyenoord
• Blom
Tussenstand:
Ook een poll maken? Klik hier
Waar zag jij ze staan dan?Zingo schreef op woensdag 27 februari 2019 @ 21:38:
Wauw, al die Ajax fans die meteen staan te schreeuwen.
Van Beek had rood kunnen krijgen, maar St, Juste kreeg de vorige klassieker geen rood?Sowieso had van de Beek gewoon rood moeten hebben, St. Juste kreeg de vorige klassieker rood voor minder.
Dat was de Klassieker daarvoor.
"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght
Kap eens met het wegzetten van anderen voor "kakkerlak".
[ Voor 77% gewijzigd door DaniëlWW2 op 27-02-2019 22:36 ]
Ja laten we hopen dat AJax met 4-0 wint ofzoVerwijderd schreef op woensdag 27 februari 2019 @ 21:41:
Mag hopen dat dit doelpunt niet bepalend wordt voor de uiteindelijke uitslag.
12P.O. Box schreef op woensdag 27 februari 2019 @ 21:41:
[...]
niet helemaal duidelijk of je over een zoontje van 4 of 18 praat
Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.
misschien eerst met bovenbeen? Ik heb het niet gezien hoor, maar vaak wordt alleen naar de voeten gekeken. Hij raakte Tadic sowieso na het schoppen van de bal, maar ja das geen overtreding natuurlijkgroggy schreef op woensdag 27 februari 2019 @ 21:40:
[...]
Raakt hij hem? Volgens mij net niet? Kan je op fox andere camera posities kiezen?
Typhone schreef op woensdag 27 februari 2019 @ 21:41:
[...]
De 1-1 komt sowieso. Laat dat aan de mannen van ARAG de gatenkaas bij ons op het middenveld over.
De VAR kan hier terecht helemaal niets mee. Waar ga je anders de grens trekken? Wat als het doelpunt pas na nog eens 17 passes over 28 seconden ten opzichte van de hoekschop valt? Of aan de andere kant? De VAR moet mijns inziens in kunnen grijpen bij (gebrek aan) cruciale beslissingen, maar niet met terugwerkende kracht. Geen bezwaar tegen de corner vanuit de VAR, dan ook niet tegen het doelpunt.
Dat is ook weer zo natuurlijk.snmght schreef op woensdag 27 februari 2019 @ 21:43:
De VAR kan hier terecht helemaal niets mee. Waar ga je anders de grens trekken? Wat als het doelpunt pas na nog eens 17 passes over 28 seconden ten opzichte van de hoekschop valt? Of aan de andere kant? De VAR moet mijns inziens in kunnen grijpen bij (gebrek aan) cruciale beslissingen, maar niet met terugwerkende kracht. Geen bezwaar tegen de corner vanuit de VAR, dan ook niet tegen het doelpunt.
Verwijderd
ARAG??Typhone schreef op woensdag 27 februari 2019 @ 21:41:
[...]
De 1-1 komt sowieso. Laat dat aan de mannen van ARAG over.
Ach, laat Ajax ook weer eens een prijsje pakken..
Zoals ik zeg: net zoals bij bijvoorbeeld hockey mag elke ploeg twee keer de VAR inschakelensnmght schreef op woensdag 27 februari 2019 @ 21:43:
Feyenoord gaat zeker nog scoren, het staat gewoon bizar slecht bij Ajax, onbegrijpelijk. Wordt echt een feest in Madrid.
InderdaadThomas18GT schreef op woensdag 27 februari 2019 @ 21:44:
Als vanaf nu de VAR echt alles moet nakijken, dan gaan ze bij PEC waarschijnlijk zeuren dat ze heel erg lang in de Arena moeten blijven.snmght schreef op woensdag 27 februari 2019 @ 21:43:
"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght
Verwijderd
Dat bedoel ik natuurlijk niet, slimpie!Deadsy schreef op woensdag 27 februari 2019 @ 21:42:
[...]
Ja laten we hopen dat AJax met 4-0 wint ofzo
Het gehalte trolls neemt ook exponentieel toe opeens....
Troostprijsje toch?Thomas18GT schreef op woensdag 27 februari 2019 @ 21:44:
Dat had hier dus mijns inziens niet uitgemaakt. Ofwel vraagt Feyenoord het dan direct aan voor de onterecht gegeven corner (I guess dat ze hem dan liever sparen), of niet. Maar niet pas als de corner tot een doelpunt leidt die corner in twijfel trekken.D-e-n schreef op woensdag 27 februari 2019 @ 21:44:
[...]
Zoals ik zeg: net zoals bij bijvoorbeeld hockey mag elke ploeg twee keer de VAR inschakelen
6-2?Verwijderd schreef op woensdag 27 februari 2019 @ 21:44:
[...]
Dat bedoel ik natuurlijk niet, slimpie!
Alleen als wij hem niet pakken natuurlijk
Hopelijk volgend seizoen hier ook. Alleen dan.. net waarvoor je zin hebt? Of moet het minimaal wij iets dubieus zijn? Met het oog op misbruik in de laatste minuten.D-e-n schreef op woensdag 27 februari 2019 @ 21:44:
[...]
Zoals ik zeg: net zoals bij bijvoorbeeld hockey mag elke ploeg twee keer de VAR inschakelen
Verwijderd
Trolls? Hier?Qu3st schreef op woensdag 27 februari 2019 @ 21:45:
Weet niet hoor maar volgens mij zitten dezelfde mensen hier te communiceren met elkaar toch?
De beker is altijd een troostprijs.Thomas18GT schreef op woensdag 27 februari 2019 @ 21:46:
[...]
Alleen als wij hem niet pakken natuurlijk
Belangrijkste is de titel, daarna komt de 2e plaats en dan heb je pas de beker.
Zuivere speeltijd?toolkist schreef op woensdag 27 februari 2019 @ 21:46:
[...]
Hopelijk volgend seizoen hier ook. Alleen dan.. net waarvoor je zin hebt? Of moet het minimaal wij iets dubieus zijn? Met het oog op misbruik in de laatste minuten.
Er zijn plots wel weer wat lui die ik hier nog nooit heb gezien. Gebeurt wel vaker bij grotere wedstrijden.Verwijderd schreef op woensdag 27 februari 2019 @ 21:46:
[...]
Trolls? Hier?
Weet niet hoor maar volgens mij zitten dezelfde mensen hier te communiceren met elkaar toch?
Verwijderd
Mag altijd natuurlijk. Maar zie het niet zo doelpuntenrijk worden.Is het niet de wedstrijd voor.
Klopt, tenzij een van de 2 gaat kraken.Verwijderd schreef op woensdag 27 februari 2019 @ 21:47:
[...]
Mag altijd natuurlijk. Maar zie het niet zo doelpuntenrijk worden.Is het niet de wedstrijd voor.
Let's Go
Erg jammere reacties hier en daar ja, met name van (ik vrees) minimaal 1 AjaxfanQu3st schreef op woensdag 27 februari 2019 @ 21:45:
In dat geval zit je bij Ajax in ieder geval goed. Lekker tweede wordenDeadsy schreef op woensdag 27 februari 2019 @ 21:47:
[...]
De beker is altijd een troostprijs.
Belangrijkste is de titel, daarna komt de 2e plaats en dan heb je pas de beker.
Is toch wel wat, 19 jaar oud zijn en dan al 100 wedstrijden in het 1e.
Dit topic is gesloten.